Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν βρεθει κατι με ηλεκτρολυση ουρων ..... λογω συχνοουριας , ειδοποιατε με ....! Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αν βρεθει κατι με ηλεκτρολυση ουρων ..... λογω συχνοουριας , ειδοποιατε με ....! Rolling
Εχεις προστατη παλικαρμ ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

R.I.P. Steve Harris – Πέθανε ο ιδρυτής της Harris Performance​



Ένας μηχανικός και κατασκευαστής πλαισίων που συνδέθηκε άρρηκτα με σπουδαίες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Grand Prix και Superbikes έφυγε από τη ζωή στις 15 Ιουνίου.
Ο αυτοδίδακτος Steve Harris έχτισε τη φήμη του δουλεύοντας μαζί με τον μικρότερο αδελφό του, Lester, στην κατασκευή αγωνιστικών πλαισίων και η εταιρεία που ίδρυσε, Harris Performance, είναι πλέον συνώνυμη με πολλούς ιστορικούς αναβάτες και τις μοτοσυκλέτες τους.

Τα πλαίσια του Harris χρησιμοποιήθηκαν από σπουδαίους πρωταθλητές όπως ο Barry Sheene, ενώ η αναγνώριση στην τεχνογνωσία του τον οδήγησε στο να κατασκευάζει πλαίσια για τις δίχρονες Yamaha των GP500, για τη Suzuki και το GSX-R750 του WorldSBK, ενώ έτρεξε και τη δική του ομάδα Harris 500 GP με κινητήρες Yamaha και αναβάτη τον Sean Emmett για μερικά χρόνια στη δεκαετία του 1990.
Η Harris Performance άρχισε να συνεργάζεται με τη Royal Enfield το 2008 κατασκευάζοντας πλαίσια για μοντέλα παραγωγής της, ενώ το 2015 η εταιρεία του πουλήθηκε στο Eicher Group (ιδιοκτήτες της Royal Enfield), καθώς οι αδελφοί Harris συνταξιοδοτήθηκαν και αποσύρθηκαν από το προσκήνιο.

Ο Steve Harris τα τελευταία ταλαιπωρήθηκε από τη νόσο του Πάρκινσον, από την οποία και τελικά νικήθηκε στις 15 Ιουνίου 2022.
Η τελευταία του γνωστή συμμετοχή ήταν στο πλαίσιο της flat track μοτοσυκλέτας της Royal Enfield, FT Racer, το 2020.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Harley-Davidson διώκεται στις Η.Π.Α. γιατί περιορίζει το δικαίωμα της επισκευής​

Από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου για το περίφημο “Right to Repair”

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α. (Federal Trade Commission ή FTC) στρέφεται κατά της Harley-Davidson, κατηγορώντας την πως περιορίζει το δικαίωμα των αγοραστών της να επισκευάζουν τις μοτοσυκλέτες τους και εκτός του επίσημου δικτύου service της εταιρείας.

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α. (Federal Trade Commission ή FTC) στρέφεται κατά της Harley-Davidson, κατηγορώντας την πως περιορίζει το δικαίωμα των αγοραστών της να επισκευάζουν τις μοτοσυκλέτες τους και εκτός του επίσημου δικτύου service της εταιρείας.

Η FTC αναφέρει πως τα χαρτιά των μοτοσυκλετών της Harley-Davidson περιέχουν όρους που δίνουν το μήνυμα πως η εγγύηση παύει να ισχύει αν ο πελάτης χρησιμοποιήσει dealer ή μηχανικούς εκτός του δικτύου της εταιρείας για να τοποθετήσει μη επίσημα αξεσουάρ ή να κάνει επισκευές.

Παράλληλα, η FTC καταγγέλλει την Harley-Davidson πως δεν παρείχε όλους τους όρους της εγγύησης στο χαρτί της, με τον πελάτη να πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο δίκτυο των dealer της για να τους μάθει.
“Οι καταναλωτές αξίζουν να έχουν επιλογές όσον αφορά στην επισκευή των προϊόντων τους, και οι ανεξάρτητοι dealer αξίζουν να έχουν τη δυνατότητα του ανταγωνισμού”, δήλωσε ο Διευθυντής του Γραφείου Προστασίας Καταναλωτών της FTC Samuel Levine.

Στις Η.Π.Α. το δικαίωμα του καταναλωτή να επισκευάζει τη μοτοσυκλέτα του και εκτός του επίσημου δικτύου της κατασκευάστριας εταιρείας προστατεύεται από τον νόμο Magnuson Moss Warranty Act, νόμο που δεν επιτρέπει στις εταιρείας να αποκλείουν τη χρήση ανεξάρτητων dealer από τον πελάτη / ιδιοκτήτη.

Κατόπιν τούτου, η FTC αποφάσισε ομόφωνα (5-0) και επιβάλλει στη Harley-Davidson να διορθώσει την εγγύηση της, αφαιρώντας παράνομους όρους, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα στην επισκευή, δίνοντας καθαρές εξηγήσεις στους πελάτες της, και βεβαιώνοντας πως οι dealer της θα ανταγωνίζονται δίκαια με τους ανεξάρτητους dealer και μηχανικούς.

Αν η Harley-Davidson δεν συμμορφωθεί άμεσα με τις επιταγές της FTC, τα ομοσπονδιακά δικαστήρια θα μπορούν να της επιβάλουν πρόστιμο έως και 46.517 δολαρίων Η.Π.Α. για κάθε παράβαση.

Να επισημάνουμε πως η φράση “Right to Repair”, το δικαίωμα δηλαδή στην επισκευή, μπορεί να έχει πολλαπλές εφαρμογές και ερμηνείες (δικαίωμα στην επισκευή σε τεχνικούς εκτός των επίσημων δικτύων των εταιρειών, δικαίωμα στην επισκευή μετά το πέρας της εγγύησης, κ.α.), ενώ σε αυτό πρωτοστατεί και η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στόχοι του Right to Repair είναι να γλιτώσει χρήματα ο καταναλωτής, αλλά και να βοηθήσει στη δημιουργία μιας κυκλικής οικονομίας.

Από την άλλη, είναι λογικό οι εταιρείες να θέλουν να στηρίζονται στο επίσημο δίκτυο και στα επίσημα ανταλλακτικά, ώστε να καλύπτονται από τους κακούς επαγγελματίες και τους κακούς μηχανικούς, που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στη μοτοσυκλέτα του πελάτη εντός εγγύησης, με την εταιρεία να πρέπει κατόπιν να επωμιστεί την αποκατάσταση της.

Ο νόμος της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφέρει πως οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν συνεργεία για service εκτός του επίσημου δικτύου, όμως από ότι γνωρίζουμε, για να ισχύσει η εγγύηση οι ειδικευμένοι μηχανικοί εκτός δικτύου θα πρέπει να παρέχουν στον πελάτη παραστατικό με τους κωδικούς επίσημων ανταλλακτικών της εκάστοτε εταιρείας, αλλά και αποδείξεις πως έχουν τις τεχνικές γνώσεις για να κάνουν service την εκάστοτε μοτοσυκλέτα ή πως έχουν παρακολουθήσει τεχνικά σεμινάρια για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Όπως καταλαβαίνετε η κατάσταση είναι αρκετά περίπλοκη και είναι λογικό οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δικύκλου να εμπιστεύονται μόνο το επίσημο δίκτυο της κάθε αντιπροσωπείας -τουλάχιστον εντός του χρονικού διαστήματος της εγγύησης-, ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο πως η εγγύηση τους ισχύει στο ακέραιο.

Άποψη του ΜΟΤΟ είναι πάντως πως τα τεχνικά σεμινάρια της κάθε εταιρείας θα πρέπει να είναι ανοιχτά και στους μηχανικούς εκτός του επίσημου δικτύου, έστω κι αν αυτό γίνεται επί πληρωμή, σε αντίθεση με την δωρεάν παρακολούθηση από τους επίσημους.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπραβο στα αμερικανακια αλλα ..... γελασαμε και σημερα με τις ευρωπαϊκες εγγυησεις εκτος εξουσιοδοτημενου .....!ToothToothRollingRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

World Adventure Week 2022 – Αυτά είναι τα ημερήσια έπαθλα​



Πλησιάζει η ώρα για την Εβδομάδα Περιπέτειας που διοργανώνει η ΚΤΜ, καθώς ξεκινά τη Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022.
Ανοικτή σε συμμετοχές με οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, η World Adventure Week (WAW) θέτει στους συμμετέχοντες ως βασικό στόχο να οδηγήσουν 1,000 χιλιόμετρα στη διάρκειά της (4-10/7), αλλά και να ολοκληρώσουν επτά ημερήσιες δοκιμασίες.

Μοναδική προϋπόθεση είναι η χρήση της εφαρμογής RISER, μέσω της οποίας καταγράφεται και επαληθεύεται η δραστηριότητα του κάθε συμμετέχοντα, ενώ υπάρχουν πολλά δώρα και έπαθλα ως επιπλέον κίνητρο. Για να εγγραφεί κανείς απλά κατεβάζει την εφαρμογή και αποδέχεται την επιλογή THE WORLD ADVENTURE WEEK στην ενότητα Upcoming Challenges. Στη συνέχεια απλά αρχίζεις να καταγράφεις τις διαδρομές που κάνεις.
THE WORLD ADVENTURE WEEK 2022

Ήδη γνωρίζουμε πως στο τέλος της εβδομάδας, όσοι αναβάτες συμπλήρωσαν 1,000 km και τουλάχιστον τρεις από τις επτά ημερήσιες δοκιμασίες θα μπουν σε μια κλήρωση που θα αναδείξει έξι τυχερούς.
Οι πρώτοι πέντε θα κερδίσουν μια πρόσκληση VIP με όλα τα έξοδα πληρωμένα για κάποια εκδήλωση της ΚΤΜ που να περιλαμβάνει οδήγηση και όπου, μεταξύ άλλων, θα δοκιμάσουν μοντέλα από την επόμενη γενιά KTM Adventure. Ο έκτος που θα προστεθεί στη λίστα θα είναι αυτός που διήνυσε τα περισσότερα χιλιόμετρα στη διάρκεια της εβδομάδας.
Επιπλέον, όλοι όσοι πιάσουν τον εβδομαδιαίο στόχο των 1,000 km (και πάνω), θα λάβουν ένα προσωπικό δώρο από την ΚΤΜ.

THE WORLD ADVENTURE WEEK 2022 12
Το νέο που δημοσιεύει σήμερα η ΚΤΜ αφορά στα δώρα που προβλέπονται για τις ημερήσιες προκλήσεις. Εδώ κάθε μέρα οι αναβάτες που θα ολοκληρώσουν την πρόκληση θα μπαίνουν σε κλήρωση για έπαθλα που έχουν ως εξής:
Μέρα 1 - 4/7
Δοκιμασία: Μοιράσου τη διαδρομή σε κοινωνικά δίκτυα (social media)
Έπαθλο: Κράνος Hornet ADV

Μέρα 2 - 5/7
Δοκιμασία: Οδήγησε σε υψόμετρο 890 μέτρων
Έπαθλο: Τζάκετ Terra ADV
Μέρα 3 - 6/7
Δοκιμασία: Επισκέψου έναν συνεργάτη του δικτύου KTM
Έπαθλο: Κράνος KTM Explorer

Μέρα 4 - 7/7
Δοκιμασία: Οδήγησε σε υψόμετρο 1290 μέτρων
Έπαθλο: Τζάκετ Tourrain WP V2
Μέρα 5 - 8/7
Δοκιμασία: 5 μέρες στη σέλα
Έπαθλο: Μπότες Corozal Drystar
Μέρα 6 - 9/7
Δοκιμασία: Οδήγησε 390 χιλιόμετρα σερί
Έπαθλο: Σετ πλαϊνές βαλίτσες
Μέρα 7 - 10/7
Δοκιμασία: Οδήγησε με τους φίλους σου
Έπαθλο: Φούτερ με κουκούλα Unbound Hybrid
Επίσημη ιστοσελίδα WAW 2022: theworldadventureweek.com.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Motorrad Days – 17,000 επισκέπτες στη μεγάλη γιορτή στο Βερολίνο​







Η 20ή έκδοση της εκδήλωσης BMW Motorrad Days, στις 2 και 3 Ιουλίου 2022, δέχτηκε 17,000 επισκέπτες που εκμεταλλεύτηκαν τη συνδιοργάνωση με το Pure&Crafted Festival (1 Ιουλίου).
Οι επισκέπτες της διπλής γιορτής, που φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορική έδρα της BMW στο Βερολίνο, προήλθαν από περισσότερες από 40 χώρες, με μοτοσυκλετιστές από Γερμανία, Αγγλία και Ιταλία να πρωταγωνιστούν σε αριθμούς, αλλά και κόσμο που έφτασαν από πολύ μακριά, όπως από την Αργεντινή, τη Νότια Κορέα, την Κολομβία και τη Νότια Αφρική, μεταξύ άλλων.

Το πρόγραμμα άνοιξε την 1η Ιουλίου με το Pure&Crafted Festival σε συνεργασία με τη BMW Motorrad στον υπαίθριο χώρο Sommergarten του εκθεσιακού κέντρου Messe Berlin, όπου οι επισκέπτες απόλαυσαν ζωντανή μουσική – από τους Nothing But Thieves, Altin Gün και The Vaccines – σε μια γιορτή μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας και lifestyle.


Τις επόμενες δύο μέρες (2-3/7) η δράση εστίασε στην παραδοσιακή ετήσια γιορτή BMW Motorrad Days, με πλούσιο θέαμα που περιελάμβανε σόου ακροβατικών (stunts), Freestyle MX, τον πάντα θεαματικό Γύρο του Θανάτου του αυθεντικού Motodrom, άφθονες custom μοτοσυκλέτες στον χώρο Wheels Area, αλλά και γνωριμία με τους εργοστασιακούς αναβάτες της BMW Motorrad στα πρωταθλήματα WorldSBK και World Endurance.
Επιπλέον, όλη η γκάμα μοτοσυκλετών και σκούτερ BMW του 2022 ήταν διαθέσιμη για οδήγηση σε καθοδηγούμενες διαδρομές στα περίχωρα του Βερολίνου και του Βραδεμβούργου, καθώς και σε διαδρομές Enduro.
P90471414 highRes

Πολλοί έσπευσαν να εκμεταλλευτούν τις οργανωμένες επισκέψεις στη γραμμή παραγωγής της BMW, ενώ και περισσότεροι από 100 συνεργάτες της εταιρείας είχαν στήσει περίπτερα εκθέτοντας τα προϊόντα τους για το κοινό.
Και τα παιδιά είχαν αρκετά ενδιαφέροντα για να απασχοληθούν, καθώς στην Kids Area μπορούσαν να παίξουν διάφορα συναρπαστικά παιχνίδια και να οδηγήσουν στην Kids Bike Course.
P90471438 highRes

Η μουσική κατείχε κεντρικό ρόλο και στην εκδήλωση της BMW, με ζωντανές παραστάσεις από τη Marshall Live Music Stage με πρωταγωνιστές τους The Darkness.
Η ετήσια εκδήλωση BMW Motorrad Days αποτελεί πια μια παραδοσιακή διοργάνωση που πρωτοστήθηκε το 2001 στο Seefeld στην Αυστρία, για να ακολουθήσουν άλλες 18 συνεχόμενες εκδηλώσεις στην πανέμορφη πόλη των Άλπεων Garmisch-Partenkirchen. Οι μόνες φορές που η εκδήλωση δε διοργανώθηκε ήταν το 2020 και 2021, και η αιτία είναι μάλλον προφανής, ονομάζεται covid-19.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγάπη μου συρρίκνωσα τον Wankel​



Δεν υπάρχει εκεί έξω petrolhead που να μην.. συγκινείται από ιδιαίτερους κινητήρες, με ιδιαίτερο ήχο. Ένας εξ’ αυτών, ο Wankel. Πόσο μπορεί να μικρύνει όμως;
Κάτι οι εκπομπές ρύπων, κάτι η κατανάλωση καυσίμου, κάτι η αξιοπιστία. Τόσα «κάτι» πήρε στους κινητήρες Wankel – ή περιστροφικούς αν προτιμάτε- να μπουν στο παρασκήνιο του μηχανοκίνητου γίγνεσθαι, παρά τις εκρηκτικές αποδόσεις σε σχέση με τις συμπαγείς διαστάσεις τους.

Αν αναρωτιέστε αν οι κινητήρες αυτού του τύπου χρησιμοποιήθηκαν μόνο στα αυτοκίνητα η απάντηση είναι όχι μόνο αρνητική, αλλά έχει και τα ονόματα μεγάλων κατασκευαστών μοτοσυκλέτας, όπως Yamaha, Suzuki, Kawasaki και Norton. Ωστόσο και πάλι τα προβλήματα υπερκάλυψαν τα οφέλη.
Κάπου εδώ όμως έρχεται ένας μικρός σύμμαχος στης νοσταλγίας. Για την ακρίβεια πολύ μικρός, μιας και μιλάμε τον RS-S100 της Toyan, ένα λειτουργικό πιστό αντίγραφο κινητήρα Wankel. Από τα 2,46 κ.εκ. του βγαίνει σχεδόν ένας ίππος, με τις στροφές να φτάνουν τις 30.000/λεπτό. Όχι και άσχημα για ένα.. μοτεράκι 245 γραμμαρίων!

Με μια έρευνα στο διαδίκτυο, κοστολογείται στα 1.276 ή στα… 510 ευρώ, από διάφορα και ενδεχομένως αμφίβολα κινέζικα sites αγορών.
Για καλό και για κακό, δείτε τουλάχιστον το ακόλουθο βίντεο, που τον δείχνει εκ των έσω, αλλά και λειτουργία.


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μια εγγύηση 2-3 χρόνων θα δίνουν για τον wankel .... οι κινέζοι ...! Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mat Mladin - Αθωώθηκε για τις κατηγορίες παιδοφιλίας​

Μετά από δυο δύσκολα χρόνια, ήρθε η δικαίωση

"NOT GUILTY." Έτσι ξεκινά η ανάρτηση του επτάκις Πρωταθλητή AMA Superbikes, Αυστραλού Mat Mladin, δυόμισι χρόνια μετά τη σύλληψη του από τις αυστραλέζικες αρχές για παιδοφιλία, και συνεχίζει, περιγράφοντας τις δραματικές συνθήκες της ενδοοικογενειακής βίας που βίωσε, συνθήκες που οδήγησαν στην απαγγελία κατασκευασμένων κατηγοριών εναντίον του.

Μπορεί συνήθως οι περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας να αφορούν άνδρες που βιαιοπραγούν σε γυναίκες, όμως στην περίπτωση του Mladin συνέβη το αντίθετο.

Κι ήταν αυτή ακριβώς η σχέση του Mladin με μια γυναίκα που του ασκούσε βία, ψυχολογική και σωματική, που οδήγησε στις κατασκευασμένες κατηγορίες για παιδοφιλία.

Όπως σας είχαμε γράψει στο πρόσφατο παρελθόν, ο Mladin συνελήφθη το 2020 και διασύρθηκε σε μεγάλη μερίδα του τύπου ως παιδόφιλος.

Έπρεπε να περάσουν δυόμισι ολόκληρα χρόνια για να διεξαχθεί η δίκη του Mladin που κράτησε τρεις εβδομάδες. Στο τέλος, το δικαστήριο χρειάστηκε λίγες μόνο ώρες σύσκεψης για να τον κηρύξει αθώο, τερματίζοντας αισίως την δύσκολη αυτή περιπέτεια του Αυστραλού, με τους φαν του αλλά και τους φαν των αγώνων γενικότερα να αναπνέουν ανακουφισμένοι.

Ακολουθεί μέρος δυο μακροσκελών αναρτήσεων του Mladin από τη σελίδα του στο facebook:

Η πρώτη ανάρτηση ήταν για την αθωωτική απόφαση.

“Αθώος! Αυτό υποστήριζα από την πρώτη μέρα, και μετά από δυόμισι δύσκολα χρόνια ήρθε η ώρα να μιλήσω στο δικαστήριο και να ακούσω τους ενόρκους να λένε αυτή ακριβώς τη λέξη.

Όλοι όσοι πραγματικά με γνωρίζουν, το ήξεραν από την αρχή. Μου την έστησαν. Και τα στοιχεία το απέδειξαν.

Οι κατηγορίες εναντίον μου στηρίχθηκαν σε ψευδομαρτυρίες της οικογένειας που προσπάθησαν να πάρουν τα παιδιά με το μέρος τους, βασίζοντας τις αποκαλύψεις τους στις δηλώσεις ενός… μέντιουμ!

Δεν είναι έξυπνο να ψεύδεσαι στο δικαστήριο, ειδικά όταν ο κατηγορούμενος έχει αποδείξεις για τα ψέματα σου, γραπτές και μέσω voice mail.

Η ιστορία τελείωσε και πήρα πίσω τη ζωή μου. Οι όμορφες κόρες μου, Jess και Em, ανυπομονούν να ξεκινήσουμε και πάλι να ζούμε μαζί όλα αυτά τα πράγματα που είχαν παγώσει τα προηγούμενα δυόμισι χρόνια.

Ευχαριστώ όλους όσοι με στήριξαν. Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ.”

Στη δεύτερη ανάρτηση του, ο Mladin αναλύει όλες τις συνθήκες που οδήγησαν στις κατηγορίες για παιδοφιλία, αναφερόμενος στην ενδοοικογενειακή βία που βίωσε, προσπαθώντας παράλληλα να δώσει συμβουλές σε όσους και σε όσες περνούν ανάλογες καταστάσεις με αυτές που εκείνος βίωσε:

“Για όσους είναι θύματα ενδοοικογενειακής βίας. Είμαι ο Mat Mladin. Σίγουρα δεν θα μπορούσα να είμαι θύμα ενδοοικογενειακής βίας, ειδικά ως ο σκληρός αγωνιζόμενος που όλοι ξέρετε.

‘Σκληρός’, ‘μια μηχανή’, ‘τα λέει ωμά’, και η λίστα των χαρακτηρισμών για μένα δεν έχει τελειωμό. Όταν κερδίζεις, είναι εύκολο να γίνεις ο… Harry Potter, με τους αντιπάλους σου να σε αποκαλούν όλα τα παραπάνω.

Όμως μακριά από τις πίστες, είμαι άλλος άνθρωπος, οι κόρες μου με φωνάζουν ‘Doof’, το χαϊδευτικό που μου έδωσε η μεγαλύτερη κόρη μου όταν ήταν μόλις 2 ετών.

Πρέπει να ομολογήσω πως πραγματικά κατέστρεψα τη ζωή μου μετά το τέλος της αγωνιστικής μου καριέρας. Αν είχα συμπεριφερθεί στα προσωπικά μου όπως στους αγώνες, θα τα είχα καταφέρει πολύ καλύτερα. Τώρα μπορώ μόνο να βελτιωθώ και να μην επιστρέψω ξανά σε παρόμοιες καταστάσεις.

Τα δυο προηγούμενα χρόνια, έκανα το καλύτερο δυνατό για να προετοιμάσω τις δυο μου κόρες -τη μεγαλύτερη, 18 ετών, που βρίσκεται στο Πανεπιστήμιο και την μικρότερη, 15 ετών και στο φάσμα του αυτισμού- για να περάσουν χρόνια δίχως την παρουσία του πατέρα τους.

Κάποιοι θα σκεφτούν ‘γιατί ανησυχούσες, αφού ήξερες πως ήσουν αθώος’, όμως όσοι με γνωρίζουν ως αγωνιζόμενο ξέρουν πως για να πετύχεις πρέπει να προετοιμάζεσαι για το χειρότερο.

Το μήνυμα μου είναι αυτό: μην αργείτε να ζητήσετε βοήθεια από την αστυνομία πιστεύοντας πως η ενδοοικογενειακή βία που βιώνετε θα εξαφανιστεί. Μην πιστεύετε τη φράση ‘σε αγαπώ, συγγνώμη και δεν θα το ξανακάνω’, η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί ποτέ.

Η γυναίκα που με κακοποιούσε είχε εισβάλλει πολλές φορές στο σπίτι μου, είτε ήμουν εκεί είτε απουσίαζα, ενώ με είχε προσβάλλει μπροστά σε άλλους τόσο στο σπίτι μου όσο και δημόσια. Αν δεν είχα βίντεο και υλικό από κάμερες ασφαλείας, ελάχιστοι θα με πίστευαν.

Με παρακολουθούσε, με χτυπούσε, με έβριζε, και με κυνηγούσε στον δόμο, σε εστιατόρια και αλλού.

‘Τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα’ σκεφτόμουν, και δεν κατέθετα μήνυση.

Η πρώτη φορά που έκανα χρήση ναρκωτικών ήταν λίγο μετά την πρώτη φορά που με χτύπησε η συγκεκριμένη γυναίκα. Ήμουν 43 ετών. Τα ναρκωτικά μου επέτρεπαν να ξεχνώ την κακοποίηση που δεχόμουν. Έπινα αλκοόλ και έκανα χρήση κοκαΐνης.

Κι ένα τελευταίο πράγμα. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως η γυναίκα που με κακοποιούσε δεν είναι η πρώην γυναίκα μου, με την οποία ήμασταν μαζί σχεδόν για είκοσι χρόνια και είμαστε ακόμα καλοί φίλοι. Μοιραζόμαστε την κηδεμονία των κοριτσιών μας 50/50 από την πρώτη στιγμή μετά τον χωρισμό μας, και δεν χρειαστήκαμε ποτέ κανένα δικαστήριο να μας το επιβάλλει. Η μητέρα των παιδιών μου έχει τις δικές της περιπέτειες, καθώς παλεύει με καρκίνο του εγκεφάλου. Και παρόλες τις δυσκολίες που περνά, ήθελε να έρθει στο δικαστήριο να με υποστηρίξει, όμως λόγω της υγείας της αυτό στάθηκε αδύνατο. Συνεχίζω να τη στηρίζω στον αγώνα της ενάντια στον καρκίνο και θα έκανα το παν για εκείνη. Είναι η γυναίκα που μου έδωσε τις υπέροχες κόρες μου και θα την στηρίζω μέχρι την τελευταία μου ανάσα.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρίσι-Ντακάρ με Piaggio Ciao!​



Ένα ζευγάρι από την Ιταλία σκοπεύει να διατρέξει την αυθεντική διαδρομή του Rally Paris-Dakar με δύο μικρά δίχρονα μοτοποδήλατα.
Για τον Mirko και την Alice, το μοτοσυκλετιστικό ταξίδι είναι εμφανέστατα πρωταγωνιστικό στοιχείο στη ζωή τους και αρκεί μια ματιά στις περιπέτειες που έχουν ζήσει ως τώρα πάνω σε δίτροχα για να το αντιληφθεί ο καθένας.

Στη σελίδα που διατηρούν στο Facebook – Miral, από τα πρώτα γράμματα των ονομάτων τους – αποκαλύπτουν πως στις 31 Ιουλίου 2022 θα βρίσκονται στη γαλλική πρωτεύουσα, Παρίσι, για να ξεκινήσουν ένα μεγάλο οδοιπορικό προς νότο, που θα τους οδηγήσει στο λιμάνι Sète και από κει ακτοπλοϊκώς στην Ταγγέρη του Μαρόκου.
ciao 1

Στη συνέχεια ακολουθεί το πραγματικά απαιτητικό σκέλος του ταξιδιού τους, καθώς θα ακολουθήσουν τη διαδρομή του ράλι Ντακάρ διασχίζοντας τη Δυτική Σαχάρα και τη Μαυριτανία για να φτάσουν στη Σενεγάλη και δη την πρωτεύουσά της, Ντακάρ.
Επειδή, λέει, δεν τους αρέσουν τα εύκολα, το ταξίδι αυτό θα γίνει μέσα στη ντάλα του Καλοκαιριού, δηλαδή την πιο ζεστή και ξερή περίοδο για να κόβει κανείς βόλτες στις παρυφές της ερήμου Σαχάρα, με θερμοκρασίες που συχνά φτάνουν στους 50 βαθμούς και φυσικά άφθονη άμμο. Και, όταν με το καλό θα φτάνουν στη Σενεγάλη, θα πέσουν πάνω στην περίοδο των βροχών για να δροσιστούν.
Το καλύτερο δε είναι πως το ταξίδι θα το κάνουν καβάλα σε δύο μοτοποδήλατα Piaggio Ciao, με δίχρονους κινητήρες 50 cc και τελική μικρότερη από ο,τιδήποτε θα συναντήσουν στον διάβα τους.

caponord21
Αλλά τίποτε δεν τρομάζει το ιταλικό ζευγάρι, που έχει ήδη δοκιμάσει την αξία των Ciao τους ως υπερτουριστικά δίτροχα, οδηγώντας τα πέρυσι ως το Βόρειο Ακρωτήρι στη Νορβηγία, στο βορειότερο σημείο της Ευρώπης. Στη δε βόρεια Αφρική έχουν ξαναταξιδέψει και στο παρελθόν, αλλά τότε ήταν δικάβαλοι σε ένα BMW R1200GS, δηλαδή “έκλεβαν εκκλησίες” συγκριτικά με το έπος που ετοιμάζουν τώρα.
Τους ευχόμαστε καλό ταξίδι, να το ευχαριστηθούν με την καρδιά τους και καλή επάνοδο. Αν θέλετε να παρακολουθήσετε το οδοιπορικό τους, μείνετε συντονισμένοι με τη σελίδα τους στο Facebook, εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MAHLE - Παρουσίασε ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να δουλεύει συνεχώς στο 90% της ισχύος του​

Με τη χρήση ενός καινοτόμου συστήματος ελαιόψυξης

Η γερμανική MAHLE εξέλιξε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα, που η ίδια υποστηρίζει πως είναι ο ανθεκτικότερος του κόσμου, έχοντας τη δυνατότητα να δουλεύει στο 90% της μέγιστης ισχύος του, για απεριόριστο χρονικό διάστημα! Ταυτόχρονα μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τη χρήση σπάνιων γαιών.

“Το να κατασκευάσει κανείς μεγάλους ηλεκτροκινητήρες υψηλών επιδόσεων για μικρό χρονικό διάστημα είναι εύκολο. Αυτό που έλειπε από την αγορά μέχρι σήμερα, ήταν ανθεκτικοί και παράλληλα μικρών διαστάσεων κινητήρες, που να σπάσουν τους περιορισμούς για καθημερινή χρήση” λέει ο Martin Berger, Αντιπρόεδρος στον τομέα Έρευνας και Προηγμένης Μηχανικής της MAHLE. “Ο νέος Superior continuous torque (SCT) κινητήρας μας είναι η λύση. ”

Αν έχετε παρατηρήσει, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων δίνουν σχεδόν πάντα δυο νούμερα απόδοσης, instant (στιγμιαίας) και continuous (συνεχόμενης). Η στιγμιαία απόδοση είναι και η μέγιστη, δεν μπορεί όμως να διατηρηθεί επί μακρόν, τόσο γιατί αδειάζει τη μπαταρία, όσο και γιατί θερμαίνει και καταπονεί υπερβολικά τον κινητήρα.

Μια από τις διαφορές στον νέο κινητήρα της MAHLE που του επιτρέπουν να διατηρεί τη μέγιστη ιπποδύναμη του για μεγάλα χρονικά διαστήματα δίχως πρόβλημα είναι ένα καινοτόμο σύστημα ελαιόψυξης που επιπλέον επιτρέπει στα θερμικά απόβλητα να χρησιμοποιούνται ξανά στο όχημα.

Έτσι, σύμφωνα με τη MAHLE, ο SCT ηλεκτροκινητήρας της μπορεί να λειτουργεί σε συνεχόμενη (continuous) ισχύ στο 90% της μέγιστης ιπποδύναμης του!

Αν οι ισχυρισμοί της εταιρείας αποδειχτούν αληθείς, ο SCT αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο βήμα προόδου στους ηλεκτροκινητήρες, ενώ η MAHLE αναφέρει πως θα παράξει διαφορετικές εκδόσεις του για κάθε κατηγορίας οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των δικύκλων.

Πέρα από το νέο σύστημα ψύξης, το οποίο η MAHLE δεν μας αναλύει διεξοδικά, ο compact σχεδιασμός του κινητήρα προσφέρει πλεονεκτήματα στο κόστος των υλικών και του βάρους, ενώ αν ο πελάτης το επιθυμεί, η MAHLE μπορεί να συναρμολογήσει τον κινητήρα δίχως τη χρήση σπάνιων γαιών. Η έκδοση χωρίς τις σπάνιες γαίες (βλ. νεοδύμιο), θα έχει τις ίδιες επιδόσεις και την ίδια αντοχή με εκείνη που θα περιέχει μαγνήτες, ενώ το μοναδικό του μειονέκτημα θα είναι οι ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις του.

Ο νέος SCT κινητήρας θα παρουσιαστεί στο περίπτερο της MAHLE στο συνέδριο μεταφορών της ΙΑΑ στο Ανόβερο τον Σεπτέμβριο του 2022.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κατασχέσεις ακατάλληλου μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού σε Αγγλική έκθεση​



Μια επιδρομή στα περίπτερα της έκθεσης London Motorcycle Show έβγαλε τουλάχιστον 12 λαβράκια.
Εξοπλισμός αναβάτη χωρίς τις απαραίτητες πιστοποιήσεις πως είναι δοκιμασμένος και ασφαλής στην προστασία του μοτοσυκλετιστή, παραποιημένη σήμανση και επικίνδυνες “μαϊμούδες” ανέδειξαν οι έλεγχοι που έκανε κλιμάκιο των αγγλικών αρχών τον περασμένο Φεβρουάριο στην έκθεση London Motorcycle Show.

Συγκεκριμένα, εκπρόσωποι των αρχών που είναι υπεύθυνες για την έκδοση πιστοποιήσεων για τεχνικό εξοπλισμό στην Αγγλία έλεγξαν 27 περίπτερα εμπόρων που πουλούσαν μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό, και σε 12 εξ αυτών βρήκαν προϊόντα που δεν καλύπτουν τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις έφεραν είτε πλαστή ή καθόλου σχετική σήμανση.
Οι περισσότεροι έμποροι απέσυραν άμεσα τα εν λόγω προϊόντα από τα περίπτερά τους, ωστόσο σε κάποιους που αρνήθηκαν να το κάνουν οι αρχές τα κατέσχεσαν.

Τα προϊόντα που έπρεπε να αποσυρθούν ή να κατασχεθούν αφορούν διάφορα είδη μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού, καθώς σύμφωνα με το Bike Social – που γνωστοποίησε την ιστορία τώρα – εκτός από είδη ρουχισμού βρέθηκαν και προστατευτικά πλάτης χωρίς τις πιστοποιήσεις που βεβαιώνουν πως όντως θα κάνουν τη δουλειά για την οποία υποτίθεται πως φτιάχτηκαν.
Από την πλευρά των περισσότερων εμπόρων που πουλούν επώνυμα και εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, οι έλεγχοι έγιναν δεκτοί με ενθουσιασμό.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλος εποχής για τους Purple Helmets​



Η αγγλική ομάδα κωμικών stunts ρίχνει τίτλους τέλους μετά από 27 χρόνια παραστάσεων σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Ξεκίνησαν ως μια ομάδα φίλων που ήθελε να συγκεντρώσει χρήματα για λέσχη μοτοσυκλέτας της περιοχής τους. Το γέλιο που έβγαλαν κάνοντας αστεία ακροβατικά αρχικά με παπιά Honda C90 τους ώθησε να το συνεχίσουν ερασιτεχνικά, διαδικασία που τους έφερε παγκόσμια αναγνώριση και τους έχρισε ως απαραίτητη ατραξιόν κάθε χρόνο στο Isle of Man, αλλά και σε πολλές άλλες εκδηλώσεις και αγώνες.

Σχεδόν τρεις δεκαετίες αργότερα, η ομάδα των Purple Helmets αποφάσισε να αποσυρθεί, καθώς πια όλα τα μέλη της έχουν γεράσει, κάποιοι έχουν ήδη φύγει από τη ζωή.
Στις 20 Αυγούστου 2022 οι Purple Helmets θα χαρίσουν την τελευταία τους παράσταση, περνώντας στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας με τις καφέ καμπαρντίνες τους, τα κράνη τους που δεν είναι μωβ μα συχνά ήταν διακοσμημένα με μωβ δονητές και το ενίοτε “βρώμικο” χιούμορ τους.
Δείτε παρακάτω αποσπάσματα από το θέαμα που έδωσαν πέρυσι στο Isle of Man TT.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-R1000 – Νέο μοντέλο ή τέλος εποχής;​



Στο τέλος του 2022 το GSX-R1000 βγαίνει εκτός προδιαγραφών και το ερώτημα είναι κατά πόσο είναι πιθανότερο ένα νέο μοντέλο ή το τέλος της πορείας ιαπωνικής superbike.
Η σημερινή γενιά GSX-R1000 με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων παρουσιάστηκε το Φθινόπωρο του 2016 στην EICMA και πέρασε χωρίς δραστικές αλλαγές τα επόμενα πέντε χρόνια. Κανονικά από το 2020 θα έπρεπε να έχει είτε ενημερωθεί στις Euro 5 προδιαγραφές ή αντικατασταθεί από νέο συμμορφωμένο μοντέλο, ωστόσο η Suzuki είχε εξασφαλίσει μαι παράταση δύο ετών που προορίζεται για μοτοσυκλέτες που φτάνουν στο τέλος της πορείας τους.

Αυτή λήγει στο τέλος του 2022 και από 1η Ιανουαρίου 2023 δε θα μπορεί να πωλείται στην Ε.Ε. στη σημερινή του μορφή, οπότε όλα δείχνουν πως φέτος πρέπει να περιμένουμε ένα νέο GSX-R1000 από τη Suzuki.
Μάλιστα κατά καιρούς έχουν ακουστεί κάποιες φήμες σχετικά με ένα νέο υδραυλικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που έχει πατεντάρει η Suzuki και το οποίο προτίθεται να χρησιμοποιήσει στην επόμενη γενιά GSX-R1000.

Ή μήπως όχι;
Αν μη τι άλλο, η ίδια η Suzuki έχει ρίξει καύσιμο στα σενάρια πως φτάνει το τέλος του GSX-R1000. Η εταιρεία έχει αποσυρθεί εδώ και μερικά χρόνια από το WorldSBK, το πεδίο για το οποίο ουσιαστικά εξελίσσονται οι σημερινές superbikes. Έχοντας ήδη καταργήσει το GSX-R600 νωρίτερα, η παντελής της πλέον απουσία από το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας με μοτοσυκλέτες παραγωγής στερεί έναν από τους βασικότερους λόγους γιατί να επενδύσει στην εξέλιξη μιας νέας γενιάς GSX-R1000.
Έπειτα, η ευρύτερη σταδιακή συρρίκνωση της αγωνιστικής παρουσίας της εταιρείας, με την απόσυρση από το MotoGP και τώρα με τη σοκαριστική αποχώρησή της και από το παγκόσμιο Endurance (όπου είναι πρωταθλήτρια 2021 και πρωτοπόρος το 2022) ενισχύουν το σκεπτικό πως δε θα υπάρξει άλλο GSX-R1000.

Με τη γκάμα μοτοσυκλετών παραγωγής της να έχει συρρικνωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ο τετρακύλινδρος σε σειρά του GSX-R1000 είναι ο πιο καινούργιος κινητήρας που διαθέτει στην αγορά (εξαιρουμένων των ΜΧ μοντέλων) και πλέον και αυτός βγαίνει εκτός προδιαγραφών. Μόνο που εδώ δεν είναι εξίσου εύκολο να τον ενημερώσει στις Euro 5 – όπως έκανε με τον δικύλινδρο 650 των V-Strom ή με τον μεγάλο τετρακύλινδρο του Hayabusa – καθώς η superbike της βρίσκεται ήδη πίσω σε τεχνολογική εξέλιξη από τον ανταγωνισμό της, και δη σε μια πολύ απαιτητική κατηγορία αιχμής.
Η λογική λέει πως στην επερχόμενη EICMA η Suzuki θα έχει ένα ολοκαίνουργιο GSX-R1000, ή έστω μια πολύ αναβαθμισμένη εκδοχή του υπάρχοντος τετρακύλινδρου κινητήρα με αδρανειακά ηλεκτρονικά και ό,τι άλλο κρίνεται απαραίτητο για τα σημερινά δεδομένα της κατηγορίας. Σε διαφορετική περίπτωση, θα μιλάμε για το τέλος ενός θρύλου, την απώλεια ενός ονόματος που για δεκαετίες ήταν συνώνυμο με ταχύτητα και αγώνες.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha - Διάθεση 48 Tracer 9 για τους Carabinieri​

Με χρώματα και λογότυπα του ιταλικού αστυνομικού σώματος και με ειδικό εξοπλισμό

Μέχρι το τέλος του 2022, το αστυνομικό σώμα των Carabinieri στην Ιταλία θα προμηθευτεί 48 Yamaha Tracer 9 για τις ανάγκες αστυνόμευσης της χώρας.

Τα συγκεκριμένα Tracer 9 θα έχουν τη σπέσιαλ βαφή και τα λογότυπα των Carabinieri, και φυσικά τον ειδικό εξοπλισμό που απαιτεί το αστυνομικό σώμα για τις περιπολίες και καταδιώξεις του και περιλαμβάνει: LED φάρο σε τηλεσκοπική προέκταση, δυο LED φάρους μπροστά στις χούφτες, δυο σειρήνες μικρού όγκου, φωτιζόμενους και αδιάβροχους διακόπτες για τον χειρισμό φάρων και σειρήνων, θήκη για τον ασύρματο της μοτοσυκλέτας.

Η Yamaha κατασκευάζει μοτοσυκλέτες για τις αστυνομικές δυνάμεις σε όλο τον κόσμο, από το 1987, ενώ αυτή είναι η πρώτη της συμφωνία για παροχή μοτοσυκλετών στους Carabinieri.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι 10 μεγαλύτεροι κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο δεν είναι αυτοί που περιμένατε​

Η Honda στην πρώτη θέση​



Χρειάστηκαν σχεδόν έξι μήνες για να συγκεντρωθούν οι αριθμοί για το 2021, αλλά πλέον, τα νούμερα που θα αναδείξουν τους 10 μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων έχουν συγκεντρωθεί – και κάποια αποτελέσματα μπορεί πραγματικά να σας εκπλήξουν

Επιμέλεια: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Κοιτάζοντας τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, η Honda βρίσκεται μόνη στην κορυφή με 16,8 εκατομμύρια πωλήσεις.
Οι αγοραστικές συνήθειες σε παγκόσμια κλίμακα, ωστόσο, διαφέρουν πραγματικά, οπότε κοιτάζοντας κανείς τις δέκα πρώτες μπορεί να βρει ονόματα που δεν αναγνωρίζει.
Τα παρακάτω νούμερα αποτελούν σύνολα που παρέχονται από την Motorcycles Data και περιλαμβάνουν μοτοσυκλέτες, σκούτερ και τρίτροχα, εκτός από ATV

10 - Italika [ 0,9 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Δεν θα σας κατηγορήσει κανείς αν δεν έχετε ακούσει ποτέ την Italika. Και δεν θα ήταν έκπληξη για κανένα, με ένα τέτοιο όνομα να προέρχεται από την Ιταλία. Αντίθετα όμως, η μεξικανική εταιρεία Italika είναι μια δύναμη στην αγορά μοτοσυκλέτας στην Κεντρική Αμερική και έχει γνωρίσει μια εκπληκτικά γρήγορη άνοδο από τότε που ιδρύθηκε, το 2004. Έχει σημειώσει άνοδο στις πωλήσεις για τα τελευταία 17 χρόνια, βγάζοντας από την δεκάδα την ιταλική Piaggio.
Με «δύναμη» στις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, προσιτές οικονομικά και με χαμηλό κόστος συντήρησας, η γκάμα σκούτερ και μοτοσικλετών της Italika δεν ξεπερνά τα 250cc, αλλά είναι πρωτότυπες παραγωγές που έχουν γνωρίσει τεράστια επιτυχία στη γενέτειρά της, το Μεξικό, καθώς και σε χώρες όπως η Γουατεμάλα, το Περού, η Βραζιλία, η Κόστα Ρίκα , η Ονδούρα και ο Παναμάς, με φήμες να αναφέρουν ότι ετοιμάζεται να λανσάρει μια μεσαίου κυβισμό μοτοσυκλέτα 650cc.

9 - NIU [ 1,0 εκατομμύριο πωλήσεις ]​

Ο πρώτος από τους δύο κατασκευαστές αποκλειστικά ηλεκτρικών εντός αυτής της δεκάδας, η NIU που αντιπροσωπεύετε στην χώρα μας από την εταιρεία MUVUS, έχει κάνει τεράστια βήματα τους τελευταίους 12 μήνες.
Έχοντας ήδη μεγάλη επιτυχία στην πατρίδα της, την Κίνα, η τεράστια ανάπτυξη της NIU κατά 76% το 2021 βοηθήθηκε από την αυξανόμενη στροφή προς τα ηλεκτρικά σκούτερ στην Ασία και την αυξανόμενη δημοτικότητα τέτοιων μοντέλων στην Ευρώπη.

8 - Haojue [ 1,37 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Η κινεζική μάρκα Haojue θα ήταν σε ψηλότερο σκαλί αυτής της λίστας, αν είχαν συμπεριληφθεί και πολλά μοντέλα που διαθέτει στις αναδυόμενες αγορές με άδεια από τη Suzuki.
Ακόμη και μόνη της, η Haojue παράγει εντυπωσιακούς αριθμούς με τη γκάμα μοντέλων μικρού κυβισμού να διατίθενται σε χαμηλές τιμές. Δεν είναι σοφιστικέ και εξελιγμένα, αλλά αυτό δεν φαίνεται να πειράζει όσους τις αγοράζουν.

7 - Suzuki [ 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Μετά από μια περίοδο ύφεσης, η Suzuki ανακάμπτει ξανά στους πίνακες πωλήσεων με μεγάλη αύξηση 38% στις πωλήσεις των μοντέλων της το 2021.
Ωστόσο, εστιάζοντας στο να κάνει μικρές ανανεώσειw στα μοντέλα της - μια μέθοδος που την επανατοποθετεί ως value for money εταιρεία - φαίνεται να αποκομίζει οφέλη.
H «δύναμή» της στην Ινδική αγορά είναι τεράστια και αυτό αποτυπώνεται στους αριθμούς πωλήσεων.

6 - TVS Motors [ 2,4 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Λίγοι γνώριζαν την TVS Motors πριν αποτελέσει συνεργάτης της BMW και την εταιρεία που εξαγόρασε την Βρετανική Norton. Aυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι είναι στην πραγματικότητα κάτι πολύ μεγάλο.
Είναι ο τρίτος σε πωλήσεις Ινδός κατασκευαστής, ο οποίος διέθεσε 2,4 εκατομμύρια δίκυκλα το 2021, σημειώνοντας αύξηση μόλις πάνω από 3%.

5 - Bajaj [ 2,6 εκατομμύρια ]​

Bajaj, ένας ακόμη κατασκευαστής, που τον ξέρουμε πολύ καλά στην Ελλάδα και έχει τεράστια δύναμη στην Ασία.
Πρώην σημαντικός μετόχος στην Kawasaki, η Bajaj είναι στρατηγικός συνεργάτης της KTM.
Ομοίως, η Bajaj θα είναι υπεύθυνη για την κατασκευή της πολυαναμενόμενης νέας γκάμας προσιτών μοτοσυκλετών της Triumph.

4 - Yamaha [ 4,1 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Η Yamaha εξακολουθεί να επιδεικνύει εντυπωσιακά αποτελέσματα από έτος σε έτος. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 13,5% το 2021,που οφείλεται στην ανανέωση της σειράς Tracer και των ΜΤ-07 και MT-09.

3 - Hero [ 5,1 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Ο μεγαλύτερος Ινδός κατασκευαστής στον κόσμο, είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο. Και να φανταστείτε πως είναι η μόνη εταιρεία εντός της πρώτης δεκάδας που δεν σημείωσε αύξηση πωλήσεων το 2021, χάνοντας έτσι την δεύτερη θέση. Ωστόσο, πέρυσι πούλησε 5,1 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες και σκούτερ.

2 - Yadea [ 6,1 εκατομμύρια πωλήσεις ]​

Η γκάμα της μπορεί να περιλαμβάνει μόνο ηλεκτρικά και να παράγει μόνο σκούτερ, αλλά η Yadea έχει εκτοξευθεί στα τσαρτ πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, κατέχοντας τη δεύτερη θέση συνολικά το 2021.
Η Yadea, που αντιπροσωπεύεται στην χώρα μας από την MOTOTREND, είναι ο ηγέτης στον τεράστιο χώρο της κινεζικής αγοράς τα τελευταία χρόνια, επιτρέποντάς της να εκμεταλλευτεί πλήρως τα κίνητρα της κυβέρνησης για την αγορά ηλεκτρικών, κάνοντας τεράστια επιτυχία, με 6,1 εκατομμύρια πωλήσεις.

1 - Honda [ 16,8 εκατομμύρια ]​

Η Honda παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο. Ενώ οι πωλήσεις της για το 2021 είναι χαμηλότερος από τα 20 εκατομμύρια που πέτυχε το 2019, η Honda ανέκαμψε αμέσως το 2021 με άνοδο 12% που της εξασφαλίζει το «στέμμα» με το αξιοσημείωτο μερίδιο αγοράς 28,5% παγκοσμίως.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Ural μετακομίζει στο Καζακστάν!​



Χτυπημένη από τις κυρώσεις ενάντια στη Ρωσία, η εταιρεία δεν είχε άλλη επιλογή από τη μετακόμιση εκτός χώρας.
Η IΜZ-Ural εξαρχής είχε δηλώσει την αντίθεσή της στον πόλεμο στην Ουκρανία και δε δίσταζε να το δηλώσει έντονα. Λίγο αργότερα ωστόσο, και καθώς τα οικονομικά μέτρα κατά της Ρωσίας πολλαπλασιάζονταν, άρχισαν τα σοβαρά προβλήματα για την εταιρεία.

Περίπου το 80% των εξαρτημάτων που αποτελούν μια μοτοσυκλέτα Ural προέρχεται από προμηθευτές εκτός Ρωσίας, έτσι με τα αυστηρά μέτρα έγινε πρακτικά αδύνατο να συνεχίσει να μοντάρει μοτοσυκλέτες.
Επιπλέον, σχεδόν το 90% της παραγωγής της, που μετρά κατά μέσο όσο περίπου 1200 κομμάτια ετησίως, πάει σε πελάτες του εξωτερικού, κάτι που πλέον δεν είναι εφικτό καθώς τα ρωσικά προϊόντα έχουν βρεθεί στην κακή πλευρά των κυρώσεων.

Κάπως έτσι η απόφαση λήφθηκε γρήγορα: η Ural θα έπρεπε να μετακομίσει εκτός Ρωσίας, αν ήθελε να συνεχίσει να υπάρχει.
Η επιλογή της τελικά ήταν το γειτονικό Καζακστάν και συγκεκριμένα η πόλη Petropavlovsk στα βόρεια της χώρας, η οποία απέχει περίπου 600 χιλιόμετρα από την πρότερη έδρα της (από το 1941) στην πόλη Irbit.
Η ύπαρξη πολύ μεγάλου αριθμού ρωσόφωνων κατοίκων εκεί έπαιξε σημαντικό ρόλο για τους ανθρώπους της Ural, καθώς η διοίκηση δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά, αλλά το εργατικό προσωπικό θα πρέπει να ανανεωθεί με ντόπιους, η εκπαίδευση των οποίων έχει ήδη αρχίσει, παράλληλα με την κατασκευή του εργοστασίου.

Η Ural λέει πως θα χρειαστεί περίπου έξι μήνες ώσπου η παραγωγή της να επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς και οι εξαγωγές της να γίνονται απροβλημάτιστα, ενώ παρακαλεί τους πελάτες της να είναι λίγο υπομονετικοί με την προμήθεια ανταλλακτικών.
Αν και είχε οργανωθεί από την αρχή του πολέμου, ζητώντας από τους συνεργάτες της να έχουν αποθηκεύσει επαρκή αριθμό ανταλλακτικών ενόψει μετακόμισης, προβλήματα οπωσδήποτε θα έχουν προκύψει με ελλείψεις σε συγκεκριμένα πράγματα, με την εταιρεία να δηλώνει πως σε διάστημα ενός μηνός η ροή θα έχει επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom