Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κάτι βρωμάει εδώ από γερμανικη καλωσυνη .... αλλά σήμερα είναι βουλωμένη η μύτη μου ....!.cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson - Αναστέλλει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στη Ρωσία​

4435b082f07ac1e6b61aa893cc32763a_XL.jpg
Η Harley-Davidson Inc. ανακοίνωσε την Τρίτη 1/3/2022 πως αναστέλλει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στη Ρωσία, και σταματά την αποστολή μοτοσυκλετών στη χώρα, λόγω της εισβολής στην Ουκρανία.
Ολοένα και περισσότερες δυτικές εταιρείες αναστέλλουν τη λειτουργία και τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στη Ρωσία, με τη Harley να είναι μία από αυτές.

Θυμίζουμε πως ο Πρόεδρος της Ρωσίας, Vladimir Putin έχει φωτογραφηθεί καβάλα σε μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson, ενώ το 2010 είχε παρευρεθεί σε μια συνάντηση μοτοσυκλετιστών στην Ουκρανία.
Η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία του Milwaukee, μετά τις Η.Π.Α..

Ωχι ρε πουστη μου τη θα κανουμε τωρα facepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Καλιφόρνια - Απαγόρευση βενζινοκίνητων γεννητριών και άλλων μικρών μηχανών​

0a3483d7c7195a9f91073edb21d30084_XL.jpg
Η υπηρεσία CARB συνεχίζει το πρόγραμμα απεξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα.
Λίγο πριν κλείσει το 2021 η υπηρεσία California Air Resources Board (CARB) επικύρωσε την εκτελεστική εντολή (executive order) που είχε εκδώσει ο κυβερνήτης της πολιτείας, Gavin Newsom, τον Σεπτέμβριο του 2020, ανακοινώνοντας πως από το 2024 θα απαγορευτεί η πώληση νέων μικρών μηχανών που καίνε καύσιμα που προέρχονται από το πετρέλαιο.

Συγκεκριμένα, η νέα νομοθεσία αφορά την κατηγορία μηχανών SORE, εκ του Small Off-Road Engines, η οποία περιγράφεται ως “κινητήρες εσωτερικής καύσης με ιπποδύναμη έως 19 kW (25.5 hp)” και η οποία χρησιμοποιείται για να περιγράψει έναν ολόκληρο κόσμο εργαλείων όπως γεννήτριες, διάφορες μηχανές κηπουρικής (κουρευτικές, φυσητήρες, κλαδευτήρια κ.ο.κ.), πιεστικά κ.ά.
Η λίστα των μηχανών που υπόκεινται στη SORE νομοθεσία περιγράφεται αναλυτικά εδώ.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο, από το 2024 όλες οι μηχανές αυτές θα πρέπει να είναι τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών καυσαερίων, ενώ το προϋπάρχον στοκ στα μαγαζιά, αλλά και όλες οι ανάλογες μηχανές που ήδη βρίσκονται στα σπίτια του κόσμου, θα μπορούν να χρησιμοποιούνται κανονικά.
Η μόνη εξαίρεση που δίνεται, αφορά στα πιεστικά πλυστικά μηχανήματα και τις φορητές γεννήτριες, για τα οποία η απαγόρευση θα τεθεί σε ισχύ από το 2028.
Η ανακοίνωση του CARB συνεχίζει εξηγώντας πως, καίτοι μικρές, αυτές οι μηχανές είναι ιδιαίτερα μολυσματικές για το περιβάλλον, εξηγώντας πως οι εκπομπές καυσαερίων τους έχουν φτάσει πλέον να είναι αθροιστικά διπλάσιες (!) από αυτές των επιβατικών οχημάτων.

Μάλιστα δίνει ένα ακόμη πιο εντυπωσιακό παράδειγμα: ένας φυσητήρας φύλλων με μηχανή που μεταφέρεται στην πλάτη παράγει σε μια ώρα τα ίδια αέρια θερμοκηπίου με ένα αυτοκίνητο που οδηγείται για 1760 χιλιόμετρα!
Επιπλέον μιλάμε για έναν πολύ μεγάλο αριθμό μηχανών, συνήθως δίχρονων απλοϊκής τεχνολογίας. Για τον λόγο αυτόν εγκρίθηκε και το Clean Off-Road Equipment Voucher Incentive Project (CORE), βάσει του οποίου θα διατεθεί ένα πολιτειακό κονδύλι 30 εκατομμυρίων δολαρίων στοχευμένο να ωθήσει την αντικατάσταση του εξοπλισμού μικρών εταιρειών που ασχολούνται με συντήρηση και διαμόρφωση κήπων ή άλλες επηρεαζόμενες δραστηριότητες.
Η απαγόρευση που ψηφίστηκε τώρα αναμένεται να γλιτώσει την ατμόσφαιρα πάνω από την Καλιφόρνια με 72 τόνους καυσαερίων ανά ημέρα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αεροσκάφη με τα ονόματα των Rossi, Agostini, Simoncelli​

Του νέου ιταλικού εθνικού αερομεταφορέα​

ita-airways.jpeg

H ITA Airways (Ιtalia Trasporto Aereo) είναι πλέον η νέα εθνική αεροπορική εταιρεία της Ιταλίας και η ίδια επέλεξε να βαφτίσει τα Airbus της με τα ονόματα κάποιων μεγάλων Ιταλών πρωταθλητών

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Κάπως έτσι λοιπόν, οι επιβαίνοντες μπορούν να ταξιδέψουν με τον ποδηλάτη Gino Bartali ή τον ποδοσφαιριστή Francesco Totti, ενώ το ενδιαφέρον των φίλων της μοτοσυκλέτας θα τραβήξουν τα αεροσκάφη με τα ονόματα του Giacomo Agostini, του Valentino Rossi και του Marco Simoncelli.
Ο νέος εθνικός αερομεταφορέας ITA Airways ιδρύθηκε στις 11 Νοεμβρίου 2020 μετά και το τέλος της Alitalia και εγκανιάστηκε στις 15 Οκτωβρίου με την πρώτη πτήση από το Μιλάνο στο Μπάρι. Για φέτος οι προορισμοί θα είναι 64, εκ των οποίων 23 εντός Ιταλίας, 34 διεθνείς και 7 διηπειρωτικοί ενώ οι πρωταθλητές που έδωσαν τα ονόματα τους στα αεροσκάφη είναι οι κωπηλάτες Giuseppe και Carmine Abbagnale, ο Giacomo Agostini, ο ποδοσφαιριστής Roberto Baggio, ο ποδοσφαιριστής Enzo Bearzot, η κολυμβήτρια Novella Calligaris, η πρωταθλήτρια αλπικού σκι Deborah Compagnoni, οι ποδοσφαιριστές Alessandro Del Piero και Marcello Lippi, ο βολεϊμπολίστας Andrea Lucchetta, ο μπασκετμπολίστας Dino Meneghin, ο θρύλος των γκραν πρι της δεκαετίας του ’30 Tazio Nuvolari , ο τενίστας Adriano Panatta, η κολυμβήτρια Federica Pellegrini, η τενίστρια Flavia Pennetta, ο ποδοσφαιριστής Gigi Riva, ο Valentino Rossi, η τενίστρια Francesca Schiavone, η πρωταθλήτρια στο άλμα εις ύψος Sara Simeoni, ο Marco Simoncelli, οι πρωταθλητές αλπικού σκι Gustav Thoeni και Alberto Tomba καθώς και ο ποδοσφαιριστής Francesco Totti.
Όλα αυτά σε μια χώρα όπου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, θεωρείται ...αθλητισμός!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πλήρης επιβεβαίωση MOTO για επιστροφή παραγωγής της Triumph στην Αγγλία​

Το είχαμε ανακοινώσει πρώτοι τον Δεκέμβριο!

Άγγλοι δημοσιογράφοι επιβεβαιώνουν σήμερα αυτό που πρώτο το MOTO είχε ανακοινώσει τον περασμένο Δεκέμβριο!
Η Triumph έχει ήδη κάνει όλα τα βήματα για να επιστρέψει μέρος της παραγωγή της πίσω στην Αγγλία αλλά μόνο με την μέθοδο CKD (Complete Knock Down) που σημαίνει πως αυτή την στιγμή κάνουν μόνο συναρμολόγηση του κιτ που έρχεται από τα τρία διαφορετικά εργοστάσια που διατηρούν στην Ταϊλάνδη.
Η πληροφορία αυτή με όλες τις επιπλέον λεπτομέρειες ήρθε απευθείας στο ΜΟΤΟ από ανθρώπους της εταιρείας κατά την παρουσίαση του Tiger Sport 660 και αποτελούσε μέρος του ρεπορτάζ από την κάλυψη των ημερών αυτών. Μία παρουσίαση που παρακολούθησαν πολλοί δημοσιογράφοι, κι αρκετοί Έλληνες, αλλά μόνο το ΜΟΤΟ επέστρεψε με δύο μεγάλες αποκλειστικότητες από την Πορτογαλία, κάνοντας πραγματικό ρεπορτάζ. Οι αναγνώστες λοιπόν θα διαβάσουν αυτές τις ημέρες, όσο θα αρχίσουν οι αναδημοσιεύσεις από τα αγγλικά site, μία πληροφορία που είχαμε μεταδώσει πριν από δύο μήνες. Ωστόσο υπάρχουν κι άλλες σημαντικές λεπτομέρειες πίσω από την κίνηση αυτή, όπως επίσης και ενδιαφέρουσες εξηγήσεις για τον λόγο που πραγματοποιούν μία τέτοια κίνηση.
Καταρχάς η Triumph ποτέ δεν διέκοψε ολοκληρωτικά την παραγωγή στο Hinckley, καθώς όλα τα μοντέλα της σειράς TFC (Triumph Factory Custom) δεν σταμάτησαν ποτέ να βγαίνουν από εκεί. Ωστόσο μόλις τον Φεβρουάριο του 2020 η Triumph είχε ανακοινώσει ένα μεγαλόπνοο σχέδιο ανάπτυξης, κομμάτι του οποίου ήταν να σταματήσει την παραγωγή όλων των μοτοσυκλετών στην Αγγλία εκτός των TFC. Εκείνη την περίοδο σχεδόν το 90% της παραγωγής της βρισκόταν ήδη στην Ταϊλάνδη και στόχος ήταν μέχρι τέλος του 2020 οι τελευταίες από τις 6.500 μοτοσυκλέτες που παράγονταν στο Hickley να φύγουν κι αυτές για την Ασία.
Στο αρχικό ρεπορτάζ που μπορείτε να διαβάσετε εδώ, υπάρχει και το σκεπτικό πίσω από την κίνηση αυτή της Triumph, που δεν είναι απλά οικονομικό καθώς συνοδευόταν από περισσότερες επενδύσεις αλλά στο R&D αυτή την φορά.

Ωστόσο η έκρηξη στο κόστος μεταφορών και πρώτων υλών, που πάλι στο ΜΟΤΟ είχαμε προειδοποιήσει από πέρσι πως θα φέρει φέτος αυξήσεις για όλους τους κατασκευαστές, και σε συνδυασμό με το Brexit οδήγησαν την Triumph να επανασχεδιάσει τα πλάνα της.

Ταυτόχρονα η Αγγλία έχει βελτιώσει τις διαδικασίες για εισαγωγή CKD όπως και την φορολογία μιας και δεν δεσμεύεται πλέον από κανέναν καθιστώντας μία τέτοια κίνηση πολλαπλάσια συμφέρουσα από πριν. Οι περιορισμοί, λόγο Brexit, που υπάρχουν τώρα στις εξαγωγές προς Ευρωπαϊκές χώρες -και όσο ήταν μέλος της ΕΕ δεν είχε η Triumph- είναι και πάλι λιγότεροι συγκριτικά με εισαγωγή από άλλες τρίτες χώρες όπως η Ταϊλάνδη, χάρη στην συμφωνία που έχει η Αγγλία με την ΕΕ για ορισμένες διευκολύνσεις. Αυτοί είναι οι τρεις βασικοί λόγοι που η Triumph αποφάσισε να επιστρέψει την παραγωγή της στην Αγγλία, έστω και ως απλή συναρμολόγηση.
Είναι το πρώτο βήμα με στόχο να παράγουν περίπου 20.000 μοτοσυκλέτες και το δεύτερο είναι ακόμη πιο σημαντικό. Σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες του ΜΟΤΟ θα αρχίσουν σιγά – σιγά να βρίσκουν προμηθευτές και στην Αγγλία για ορισμένα εξαρτήματα, προχωρώντας έτσι σε κανονική επιστροφή της παραγωγής, έστω και κατά ένα μέρος, πίσω στην Αγγλία. Στο μεταξύ είναι κοινώς αποδεκτό πως το επίπεδο κατασκευής στην Ταϊλάνδη είναι ιδιαίτερα υψηλό για όλους τους κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται εκεί, σε σημείο που το συγκρίνουν με την Ιαπωνία, ενώ η Triumph συγκεκριμένα είχε ήδη ξεχωρίσει για την ποιότητα κατασκευής σε όλα τα μοντέλα που ερχόντουσαν από εκεί.
Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί και η νέα αυτή περίοδος επιστροφής στα πάτρια εδάφη.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πόλεμος στην Ουκρανία: Λιθουανοί εντουράδες προσφέρουν τις μοτοσυκλέτες τους​

Αντάρτικο με enduro​




H κοινότητα enduro της Λιθουανίας στηρίζει τους Ουκρανούς με τον δικό της τρόπο

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Μαζεύοντας μοτοσυκλέτες enduro ή ακόμα και αγοράζοντας αυτές σε περίπτωση που για αυτόν τον λόγο πωλούνται σε προνομιακή τιμή, ενώ αναλαμβάνουν και τη μεταφορά τους στο πεδίο της μάχης.
Με μια σχετική ανάρτηση στα social media, Λιθουανοί μοτοσυκλετιστές καλούν συμπατριώτες τους να δανείσουν ή να πουλήσουν σε χαμηλή τιμή τις μοτοσυκλέτες τους οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στο αντάρτικο της Ουκρανίας. Η αγγελία ζητά τετράχρονα endurο τουλάχιστον 350cc αλλά και μικρά on-off, ενώ δεν είναι απαραίτητο να διαθέτουν χαρτιά ή πινακίδα.
Έχοντας το τεράστιο πλεονέκτημα του να μπορούν να κινηθούν ταχύτατα σε μονοπάτια και δασικούς χωματόδρομους, οι Ουκρανοί μοτοσυκλετιστές θεωρούν ότι θα μπορούν να εντοπίζουν γρήγορα και σχετικά αθόρυβα (;) τις θέσεις του εχθρού, προσπαθώντας να σαμποτάρουν τα σώματα υποστήριξης της πρώτης γραμμής, δηλαδή το μηχανικό αλλά και τον ανεφοδιασμό, αφήνοντας τον ρωσικό στρατό χωρίς τρόφιμα και πολεμοφόδια και απομονωμένο σε εχθρικό έδαφος.
Με μια μίνιμουμ αυτονομία 130-150km με το υπάρχον ρεζερβουάρ αλλά και κάποιο έξτρα μπιτόνι βενζίνης δεμένο σε κάποιο σημείο της μοτοσυκλέτας, οι τετράχρονες enduro μοτοσυκλέτες θα μπορούν να έχουν μια αυτονομία της τάξης των 200km, πράγμα εξαιρετικά σημαντικό αν σκεφτεί κανείς ότι το τελευταίο πράγμα που θες να σου συμβεί είναι να βρεθείς σε εμπόλεμη ζώνη, χωρίς βενζίνη.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πόλεμος στην Ουκρανία: Από την Αγγλία στο Κίεβο για να μεταφέρει φάρμακα​

Σε 48 ώρες, με ένα BMW 1200 RT​




Ένας Βρετανός οδηγός ασθενοφόρου φόρτωσε όσα φάρμακα μπορούσε σε ένα BMW R1200 RT και έφτασε στο πολιορκημένο Κίεβο, όταν η πόλη άδειαζε
Με μια ανάρτηση στο facebook, μια γυναίκα από την Ουκρανία δημοσιοποίησε την ιστορία του, γράφωντας: «Συνάντησα έναν γιατρό στο κέντρο του Λβιβ, ο οποίος ταξίδεψε 3500 χλμ με μια μοτοσυκλέτα και ξεκουραζόταν στο κέντρο της πόλης. Ένας φίλος τον ρώτησε: «Ποιος είσαι; Από που είσαι; Θέλεις καφέ; Πρεπει να κοιμηθεις; Να φας; Που πηγαίνεις;». Μου απάντησε: «Ναι, θα ήθελα έναν καφέ και θα ήθελα να πάω στο μπάνιο. Είμαι από το Λονδίνο και πηγαίνω στο Κίεβο για να σώσω ανθρώπους».
Από εκεί και πέρα, η ιστορία του έγινε γνωστή και δημοσιεύτηκε από διάφορες βρετανικές εφημερίδες, δίνοντας περισσότερες πληροφορίες. Ο 26χρονος Leon Cribb, είναι οδηγός ασθενοφόρου και ξεκίνησε από το σπίτι του σττο Sussex με την προσωπική του BMW R1200 RT, διασχίζοντας Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία και Πολωνία σε λιγότερο από 48 ώρες.
«Πήρα μερικές εβδομάδες άδεια από τη δουλειά για να προσπαθήσω να κάνω το χρέος μου για αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους. Έβαλα όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα στις βαλίτσες, κυρίως επιδέσμους, αντισηπτικά, ορούς και τσαντάκια πρώτων βοηθειών, ανέβηκα στη μοτοσυκλέτα και έφτασα μέχρι εδώ. Έχω ένα μικρό πιάσιμο αλλά είναι υπέροχο να βρίσκομαι εδώ και να βοηθάω».
Ο Leon εργάζεται στην Υπηρεσία Ασθενοφόρων του Λονδίνου ενώ είναι επίσης εθελοντής μοτοσυκλετιστής στο SERV Sussex (Service By Emergency Rider Volunteers) όπου μεταφέρει αίμα σε νοσοκομεία του Sussex.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja ZX-4R – Έρχεται, κατά τον ιαπωνικό Τύπο​



Το αγαπημένο μας Young Machine έχει φρέσκιες ειδήσεις σχετικά με τη νέα τετρακύλινδρη Ninja που φημολογείται εδώ και πολλούς μήνες.
Η αποκάλυψη του ZX-25R από την Kawasaki στο Tokyo Motor Show 2019 τάραξε τα νερά της παγκόσμιας αγοράς, και περίπου έναν χρόνο αργότερα η επίσημη παρουσίαση στην Ινδονησία επιβεβαίωσε πως αυτή δεν ήταν απλώς άλλη μια μικρή σπορ μοτοσυκλέτα.

Με έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο σε σειρά 250 cc που αποδίδει 50 ίππους στις 15,500 rpm και εξοπλισμό που λίγα έχει να ζηλέψει από το κορυφαίο Ninja ZX-10R, το ZX-25R συνέχισε να αποτελεί ένα μυστήριο για πολύ καιρό σχετικά με τη διαθεσιμότητά του.
Ταυτόχρονα ωστόσο με τις εικασίες για το πού θα πωληθεί και πόσο θα κάνει, ήδη κυκλοφορούσαν οι πρώτες φήμες για ανάλογη έκδοση 400 cc, ουσιαστικά μεγαλώνοντας τον 250άρη κινητήρα. Οι σχετικές ιστορίες εντάθηκαν πέρυσι, τροφοδοτούμενες από τα ΜΜΕ της Ιαπωνίας, για να φτάσουμε στο τεύχος Απριλίου 2022 του γνωστού περιοδικού Young Machine.

Στο εξώφυλλο υπάρχει ένα περιποιημένο ψηφιακά κατασκευασμένο ZX-4R, το οποίο έφτιαξαν με βάση πληροφορίας δικού τους ανθρώπου που φέρεται να είδε τη μοτοσυκλέτα σε εργοστάσιο της Kawasaki στην Ιαπωνία.
Αυτή η είδηση προέτρεψε τους Ιάπωνες συναδέλφους να το δημιουργήσουν ψηφιακά με βάση την προβλεπόμενη εμφάνιση της οικογένειας Ninja και να το βάλουν στο εξώφυλλο του Απριλίου για να κάνει τον γύρο του κόσμου.
Μάλιστα, οι πληροφορίες του Young Machine δεν μένουν εκεί, καθώς μιλούν για ισχύ της τάξης των 75 ίππων από τον τετρακοσάρη τετρακύλινδρο.

Για την Kawasaki πιθανώς να έχει νόημα να φτιάξει και αυτή τη μεγαλύτερη έκδοση μιας πολύ μοναδικής μοτοσυκλέτας, μόνο και μόνο επειδή η εξέλιξή της θα είναι λογικά πολύ πιο γρήγορη και οικονομική.
Ούτως ή άλλως μιλάμε για ένα μοντέλο που φτιάχτηκε για το πρεστίζ περισσότερο από κάθε έσοδο που μπορεί να φέρει, καθώς με την αλμυρότατη τιμή του – ακούσαμε πως στην Ελλάδα το ZX-25R θα έβγαινε πάνω από τα 10 χιλιάρικα, αν ερχόταν – λειτουργεί περισσότερο ως ένα ελιτίστικο προϊόν για λίγους, όπως λ.χ. το κοινό που εξαφανίζει εν ριπή οφθαλμού τις πανάκριβες περιορισμένες εκδόσεις των ευρωπαϊκών εργοστασίων.

Πηγή: Young Machine
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

R.I.P. Chris Pfeiffer​









Το γερμανικό site “Speedweek.com” αναφέρει πως ο θρυλικός αγωνιζόμενος trial και hard enduro, αλλά και εμβληματικός stunt-rider Chris Pfeiffer αυτοκτόνησε σε ηλικία 51 χρονών, λόγω κατάθλιψης!
Σημειώστε πως για την ώρα κανένα site δεν επιβεβαιώνει τον θάνατο του Pfeiffer, όμως λόγω της εγγύτητας του Speedweek.com με τον CP και γενικότερα με τα τεκταινόμενα της Γερμανίας, και λόγω της βαρύτητας της είδησης, πιστεύουμε δυστυχώς πως η επιβεβαίωση θα έρθει σύντομα.

Ο Pfeiffer ήταν μεταξύ άλλων 4 φορές νικητής του Erzberg Rodeo, 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Stunt-Riding, 4 φορές Ευρωπαίος Πρωταθλητής Stunt-Riding, Πρωταθλητής Γερμανίας στο Trial, κ.α.
Ο Γερμανός αναβάτης ξεκίνησε από τους αγωνιστικούς χώρους του Enduro και του Trial για να περάσει κατόπιν στο Stunt-Riding, με τα κόλπα του να γράφουν ιστορία στο παγκόσμιο στερέρωμα -είχε περάσει και από την Ελλάδα εντυπωσιάζοντας άπαντες με τις ικανότητες του-, ενώ είχε και διάφορα ρεκόρ Guinness στο ενεργητικό του.

Δυστυχώς όμως, σύμφωνα με τη γυναίκα τού Renate, παρά τις επιτυχίες του στον αγωνιστικό χώρο, παρά την ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή και παρόλο που στην καθημερινή επαφή με τους γύρω ο Pfeiffer έδειχνε πάντα χαρούμενος, την ίδια ώρα αντιμετώπιζε μεγάλα προβλήματα με την ψυχική του υγεία, παλεύοντας για καιρό με την κατάθλιψη. Και το σαββατοκύριακο που μας πέρασε ο Chris αυτοκτόνησε.
Η κηδεία του θα γίνει στις 26 Μαρτίου στο Trauchgau και θα είναι ανοιχτή στο κοινό.
Θα θυμόμαστε τον Chris Pfeiffer πάντα όχι μόνο ως έναν από τους ικανότερους αναβάτες μοτοσυκλέτας που έζησε ποτέ, αλλά και ως έναν προσηνή, ευγενικό και ανοιχτόκαρδο άνθρωπο με αμέτρητους φίλους και οπαδούς.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλία: Ζούσε σε βίλα, ήταν συλλέκτης παλιών οχημάτων, αλλά ήταν μετρ στη φοροδιαφυγή​

Κάτοχος 45 σπάνιων μοτοσυκλετών​




«Λαβράκι» έβγαλε η δίωξη οικονομικού εγκλήματος της Savona η οποία προχώρησε στη σύλληψη ενός 70χρονου άνδρα που δήλωνε κάτοικος χώρας της Λατινικής Αμερικής, ενώ στην πραγματικότητα ζούσε στη βίλα του στη Savona

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το ακόμα καλύτερο δε είναι ότι οι αρχές εντόπισαν στο υπόγειο γκαράζ του έναν… θησαυρό από συλλεκτικά οχήματα η αξία των οποίων υπολογίζεται πως ξεπερνά τις 750 χιλιάδες ευρώ.
Η συλλογή του περιελάμβανε 10 αυτοκίνητα και 45 μοτοσυκλέτες του παρελθόντος.
Από Mercedes και Alfa Romeo μέχρι Rolls Royce και από Kawasaki και Honda μέχρι Triumph, BSA, Moto Guzzi, Laverda… Τα περισσότερα εξ αυτών σε άριστη κατάσταση, είχε καταφέρει να τα εισάγει στη χώρα χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ σε φόρους.
Ο 70χρονος συνελήφθη με την κατηγορία της φοροδιαφυγής αφού όλα αυτά τα χρόνια είχε καταφέρει να ξεγελά τις οικονομικές αρχές δηλώνοντας μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, χωρίς κανένα περιουσιακό στοιχείο επί Ιταλικού εδάφους.
Και μόνο οι φόροι από τα οχήματα που είχε καταφέρει να εισάγει παράνομα στη χώρα υπολογίζεται πως ξεπερνούν τα 250 χιλιάδες ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Ιταλία: Ζούσε σε βίλα, ήταν συλλέκτης παλιών οχημάτων, αλλά ήταν μετρ στη φοροδιαφυγή​

Κάτοχος 45 σπάνιων μοτοσυκλετών​




«Λαβράκι» έβγαλε η δίωξη οικονομικού εγκλήματος της Savona η οποία προχώρησε στη σύλληψη ενός 70χρονου άνδρα που δήλωνε κάτοικος χώρας της Λατινικής Αμερικής, ενώ στην πραγματικότητα ζούσε στη βίλα του στη Savona

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το ακόμα καλύτερο δε είναι ότι οι αρχές εντόπισαν στο υπόγειο γκαράζ του έναν… θησαυρό από συλλεκτικά οχήματα η αξία των οποίων υπολογίζεται πως ξεπερνά τις 750 χιλιάδες ευρώ.
Η συλλογή του περιελάμβανε 10 αυτοκίνητα και 45 μοτοσυκλέτες του παρελθόντος.
Από Mercedes και Alfa Romeo μέχρι Rolls Royce και από Kawasaki και Honda μέχρι Triumph, BSA, Moto Guzzi, Laverda… Τα περισσότερα εξ αυτών σε άριστη κατάσταση, είχε καταφέρει να τα εισάγει στη χώρα χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ σε φόρους.
Ο 70χρονος συνελήφθη με την κατηγορία της φοροδιαφυγής αφού όλα αυτά τα χρόνια είχε καταφέρει να ξεγελά τις οικονομικές αρχές δηλώνοντας μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, χωρίς κανένα περιουσιακό στοιχείο επί Ιταλικού εδάφους.
Και μόνο οι φόροι από τα οχήματα που είχε καταφέρει να εισάγει παράνομα στη χώρα υπολογίζεται πως ξεπερνούν τα 250 χιλιάδες ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
Ο πιο μάγκας ο μπάρμπας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Τωρα φιλε θα φαει πηδημα που θα ειναι ολο δικο του ToothTooth
Μπα Μιχάλη για να την πέρασε τόσα χρόνια μέλι ο τύπος έχει άκρες καλές. Για πήδημα δεν το βλέπω μάλλον για φιλικό χτύπημα στα οπίσθια και έξω από την πόρτα. Tooth Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GILERA V2 900: Επιστρέφει μέσω Κίνας​

Η Zongshen και το Piaggio Group ετοιμάζουν το επόμενο βήμα

Η ιστορία μας ξεκινά από τη διεθνή έκθεση της Κίνας CIMA πριν μερικούς μήνες, όπου η μητρική Zongshen είχε στο περίπτερό της “premium” μάρκας της Cyclone, ένα πρωτότυπο με τον κινητήρα και το υβριδικό πλαίσιο των Shiver/Dorsoduro 900. Σε εκείνη την έκθεση αποκαλύφθηκε δημόσια πως η μητρική Zongshen έχει έρθει σε συμφωνία με την Piaggio για την κατασκευή του συγκεκριμένου κινητήρα στην Κίνα, χωρίς όμως να διαρρεύσουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Έτσι έως τώρα δεν είναι απόλυτα σαφές, αν η Zongshen έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον ιταλικό V2 που θα κατασκευάζει μόνο για τα μοντέλα της τοπικής κινέζικης αγοράς ή αν θα μπορεί να τον χρησιμοποιεί και σε μοντέλα που θα εξάγει σε όλο τον κόσμο.
Προς το παρόν η Cyclone (η Zongshen δηλαδή) έχει πάρει τα δικαιώματα του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα της “χρεοκοπημένης” Norton, πριν η πολύπαθη βρετανική εταιρεία καταλήξει στα χέρια της ινδικής TVS.

Η Cyclone έχει ήδη παρουσιάσει ένα On-off και δύο street μοντέλα παραγωγής με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της Norton, ενώ με τον V2 κινητήρα της Aprilia έχει παρουσιάσει μόνο εκθεσιακά πρωτότυπα.



Τώρα όμως ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχέδια-πατέντες που δείχνουν τον ιταλικό V2 κινητήρα να έχει πάνω του το λογότυπο της Gilera.
Η Gilera εξακολουθεί να βρίσκεται μέσα στον όμιλο της Piaggio (τουλάχιστον δεν έχει ακουστεί κάτι για πώληση του ονόματος στους Κινέζους…) όμως ως εταιρεία είναι κλινικά νεκρή, αφού ο όμιλος της Piaggio δεν βρήκε ποτέ έναν τρόπο να την επαναφέρει στις παλιές της δόξες και φυτοζωούσε επί χρόνια ως η “sport” μάρκα στα scooter της Piaggio μέχρι που έσβησε από τον χάρτη μαζί με την ισπανική Derbi.

Κοιτώντας τα μοντέλα της Cyclone και κοιτώντας τα σχέδια του V2 κινητήρα με το λογότυπο της Gilera, στο μυαλό έρχεται η επιτυχημένη εμπορική πορεία της Benelli στις αγορές της νότιας Ευρώπης και κυρίως στην τοπική αγορά της Ιταλίας.
Με άλλα λόγια, η Piaggio (μαζί με την Zongshen ή με την βοήθεια της Zongshen) θα φτιάχνουν στην Κίνα τον V2 κινητήρα για την Cyclone και ως αντάλλαγμα θα έρχονται στην Ευρώπη κάποια μοντέλα της με το όνομα της Gilera. Όπως δηλαδή κάποια μοντέλα της QJ (όχι όλα…) έρχονται στην Ευρώπη με το όνομα της Benelli.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοτοσυκλέτα από σοκολάτα… γιατί το γκάζι είναι γλυκό (Video)​

Δείτε πως κατασκευάζεται μια διαφορετική μοτοσυκλέτα​




Αν ξοδεύετε χρόνο στο ίντερνετ, τότε σίγουρα θα έχετε πέσει πάνω σε κάποιο βιντεάκι του σεφ ζαχαροπλαστικής Amaury Guichon

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Ο Ελβετός με τα εκπληκτικά γλυπτά από σοκολάτα έχει γίνει viral πολλές φορές (συγκεντρώνοντας εκατομμύρια views) και όχι άδικα, αφού οι απίθανες δημιουργίες του είναι τόσο ρεαλιστικές που σε κάνουν να απορείς πως τις σκέφτηκε, αλλά κυρίως πως τις πραγματοποίησε.
Αυτή τη φορά λοιπόν, ο ζαχαροπλάστης/γλύπτης αποφάσισε να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα και όπως πάντα το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, παρόλο που λοιπές λεπτομέρειες δεν έχουν ανακοινωθεί (πολλές φορές τα έργα του απαιτούν πάνω από μια εβδομάδα εργασίας, ζυγίζουν περισσότερα από 100 κιλά και στοιχίζουν πάνω από 30.000ευρώ).
Σε ένα πλήρες και απολαυστικό βίντεο που δείχνει όλα τα στάδια παραγωγής, ο Guichon εμφανίζεται με τη χαρακτηριστική εμμονή του στη λεπτομέρεια. Από τις αερόψυκτες κεφαλές και τα ωστήρια μέχρι τα ελατήρια και τη σαγρέ βαφή με βρώσιμα χρώματα στην επιφάνεια των εξατμίσεων, όλα είναι εξωπραγματικά ρεαλιστικά και κατασκευασμένα με σοκολάτα-με μοναδική εξαίρεση το κρύσταλλο του προβολέα.

Απολαύστε​


Σύντομο βιογραφικό:

Γεννημένος στη Γενεύη, ο Amaury Guichon σε ηλικία μόλις 14 ετών (πράγμα σύνηθες σε Γαλλία και Ελβετία) μετακομίζει στη Γαλλία για να σπουδάσει αλμυρά στο Ecole Hoteliere Savoie Leman. Όμως η κλίση του ήταν στη ζαχαροπλαστική οπότε επέστρεψε στην Ελβετία για να συνεχίσει τις σπουδές του στο κολλέγιο Wolsberg, όπου κατά τη διάρκεια της φοίτησης του κέρδισε την πρώτη θέση στον διαγωνισμό σοκολάτας Apprentice.

Βρίσκοντας ότι το πάθος του ήταν να γίνει «σοκολατιέρης», μετακόμισε στο Παρίσι για να φοιτήσει στη Lenotre, κερδίζοντας παράλληλα το χρυσό μετάλλιο του “Καλύτερου μαθητευομένου της Γαλλίας” από την Ομοσπονδία MOF (o τίτλος του MOF είναι η ανώτατη διάκριση για έναν ζαχαροπλάστη αφού από το 1920, μόλις 200 άτομα έχουν γίνει MOF).

Σε ηλικία 20 ετών μετακομίζει στις Κάννες όπου ξεκινάει να διδάσκει, ενώ κερδίζει τον διάσημο διαγωνισμό ζαχαροπλαστικής “Les Delices de la Mediteranee”. Το 2012, επιστρέφει στο Παρίσι και γίνεται Executive Chef των τριών διάσημων ζαχαροπλαστίων Hugo & Victor, ενώ το 2014 μετακομίζει στο Λας Βέγκας για να εργαστεί στο Jean Philippe Patisserie. Το 2017 αποφασίζει να αρχίσει να ταξιδεύει ανά τον κόσμο για Masterclass (υπολογίστε περίπου 1.500 ευρώ για ένα πενθήμερο σεμινάριο) ενώ αρχίζει να ανεβάζει σε social media τις δημιουργίες του, αποκτώντας τεράστια φήμη και οικονομικές απολαβές.

Το φθινόπωρο του 2021 ξεκινάει στο Netflix το School of Chocolate, με πρωταγωνιστή τον ίδιο και τις δημιουργίες του.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha YZF-R7 Yamalube body kit​


Από τον Αύγουστο του 2022 η Yamaha θα διαθέσει σε περιορισμένη παραγωγή ένα σετ πλαστικών εμπνευσμένο από την ομάδα αντοχής που θα έτρεχε στον οκτάωρο αγώνα της Suzuka το 2020.
Η πανδημία covid-19 χάλασε πολλά σχέδια και προκάλεσε άφθονα προβλήματα (και συνεχίζει…), επηρεάζοντας με δραματικό τρόπο και τον κόσμο των μηχανοκίνητων αγώνων. Το 2020 η Yamaha είχε σχεδιάσει μια μοναδική βαφή για την ομάδα YART που θα έτρεχε στις 8 Ώρες της Suzuka, ωστόσο ο αγώνας δεν έγινε ποτέ.

Η Yamaha δεν ξέχασε το σχέδιό της και τώρα το προσφέρει ως κιτ κουστουμιών (body kit) για τη νέα της μεσαίου κυβισμού σπορ μοτοσυκλέτα, YZF-R7.
Yamaha R7 suzuka bodykit 1

Το κιτ Yamalube προέκυψε χρησιμοποιώντας ένα ειδικό ρομπότ που επιμελείται της ντεγκραντέ βαφής από το μαύρο στο μπλε, και περιλαμβάνει όλα τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας, δηλαδή το πλήρες φέρινγκ, μπρος-πίσω φτερά, ουρά και πλαϊνά ρεζερβουάρ.
Το Yamalube κιτ θα είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία από τον Αύγουστο 2022 και εκεί θα κοστίζει 220,000 γιεν, δηλαδή περίπου €1,634 (ισοτιμία 5/4/2022).
Yamaha R7 suzuka bodykit 3

Η διάθεσή του θα γίνει μέσω του ειδικού ηλεκτρονικού καταστήματος YSP: https://ysp-shop.com/r7_exterior.
Yamaha R7 suzuka bodykit 4

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το κιτ της Doremi μεταμορφώνει το Honda CB400F σε CBX400F του '80​

Διατίθεται στην τιμή των 2.200 ευρώ.​




H Doremi είναι ένας Ιαπωνικός οίκος που ασχολείται με την παραγωγή after market εξαρτημάτων ή κιτ που δίνουν σε δημοφιλή μοντέλα της αγοράς την αύρα κλασσικών και σε κάποιες περιπτώσεις θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος.
Κείμενο: Μένιος Κατής
Όπως για παράδειγμα έχει κάνει με το Kawasaki Z900RS για το οποίο ετοίμασε κουστούμι που το μετατρέπει σε ρέπλικα του Z1 ή στην περίπτωση του Honda CB1100 που με το ανάλογο κιτ μετατράπηκε σε CB1100R.
Στο πρόσφατο Motor Show της Osaka, η εταιρεία παρουσίασε στο κοινό το νέο κιτ που αντλεί την έμπνευσή του από το Honda CBX400F και το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του CB400F που αποτελεί τον τελευταίο των... Μοϊκανών σε μια κατηγορία που έχει εξαφανιστεί (τετράχρονα τετρακύλινδρα).
Για την ιστορία, το Honda CBX400 κυκλοφόρησε το 1981 και έμεινε στην παραγωγή έως το 1984, ενώ αντίπαλοί του ήταν τo Yamaha XJ400 και το GSX400F. Εφοδιαζόταν με τετράτροχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά αερόψυκτο κινητήρα που απέδιδε 48 hp @ 10.500 σ.α.λ. και 33.3 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.
Τα highlights του κιτ είναι το σπέσιαλ ρεζερβουάρ, το νέο ουραίο τμήμα με σπόιλερ που φιλοξενεί τη σέλα δύο επιπέδων και το τέσσερα σε ένα σύστημα εξάτμισης.
Το κιτ διατίθεται σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς (κόκκινο-λευκό, μπλε-λευκό, μαύρο-κόκκινο) με το κόστος του να κυμαίνεται στα 2.200 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom