Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Καλά νέα: Kawasaki, Yamaha, Mazda, Subaru και Toyota ενώνουν δυνάμεις για το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης​

Στόχος είναι να αναπτύξουν πιο φιλικά καύσιμα - Έρχονται Honda και Suzuki

Συνασπίζονται οι Ιάπωνες κατασκευαστές απέναντι στην καθολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης και βάζουν στόχο να αναπτύξουν τεχνολογίες που θα επιτρέπουν την συνέχιση της χρήσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης με μειωμένους ρύπους διοξειδίου.
Το θετικό είναι πως οι πέντε εταιρείες δεν θα συνεργαστούν προς αυτή την κατεύθυνση πηγαίνοντας όλες από τον ίδιο δρόμο, αλλά ακολουθώντας πρακτικά όλα τα μονοπάτια που μπορούν να οδηγήσουν εκεί. Εδώ στο ΜΟΤΟ είχαμε γράψει το 2008 (!) τόσο πριν από όλα αυτά, πως η ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι παρά μία αρκετά μακριά μεταβατική περίοδος και θέλουμε να προσβλέπουμε σε ένα μέλλον με κινητήρες εσωτερικής καύσης που όμως δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον - κάτι που θα μπορούσε να συμβεί με την χρήση του υδρογόνου. Η Kawasaki Heavy Industries είναι πρωτοπόρος σε αυτό και ήδη από το 2010 μελετά λύσεις για την χρήση του υδρογόνου σε όλα τα στάδια που χρειάζεται, ξεκινώντας από την παραγωγή, την μεταφορά και την αποθήκευσή του. Η επένδυση της Kawasaki στον τομέα αυτό είναι τεράστια και ξεπερνά κάθε άλλον, έχοντας κατασκευάσει ήδη το Suiso Frontier, το πρώτο τάνκερ μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου το οποίο και θα μπει σε λειτουργία μέχρι τον ερχόμενο Οκτώβριο. Το 2018 ολοκλήρωσε επίσης και την κατασκευή της πρώτης τουρμπίνας υδρογόνου και συνολικά η Kawasaki καλύπτει την παραγωγή κινητήρων που χρησιμοποιούν το υδρογόνο σε γη, θάλασσα και αέρα.
Αντίστοιχα η Yamaha που ας μην ξεχνάμε πως έχει ισχυρούς δεσμούς με την Toyota ενώ μάλιστα σχεδιάζει κινητήρες και αυτοκινήτων, εδώ και χρόνια εξελίσσει την τεχνολογία για την χρήση αυτού του καυσίμου στον κόσμο των δύο τροχών. Η ανακοίνωση της Toyota αναφέρει ξεκάθαρα πως η Kawasaki και η Yamaha περιμένουν την Honda και την Suzuki να ακολουθήσουν σε αυτή την συνεργασία κι έτσι στο τέλος σύσσωμοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές θα αναπτύξουν το πρώτο πλατύσκαλο αυτής της τεχνολογίας, στην μακρά ανηφορική διαδρομή που έχουμε μπροστά μας.

Στόχος είναι να πετύχουν την πράσινη ανάπτυξη αλλά χρησιμοποιώντας κινητήρες εσωτερικής καύσης στα δίκυκλα και για να κρατήσουν ξεκάθαρα τα όρια μεταξύ συνεργασίας και συναγωνισμού, το πρώτο βήμα είναι να καθοριστεί ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας που επίσης θα ξεκαθαρίζει με ακρίβεια τους τομείς που η έρευνα θα γίνεται συνδυαστικά.


Ένας πολύ βασικός σκόπελος σε όλο αυτό το δύσκολο εγχείρημα της προσαρμογής των κινητήρων εσωτερικής καύσης, είναι η ανάπτυξη του άμεσου ψεκασμού που θα διαχειρίζεται το υδρογόνο, όπως επίσης και η ανάφλεξη. Εκεί η Toyota με την Yamaha έχουν κάνει από κοινού πολύ σημαντικά βήματα με άμεση συνεργασία από το 2016.
Η παραγωγή υδρογόνου χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος με CO2 θα είναι επίσης ένα δύσκολο εμπόδιο, για το οποίο γίνονται ήδη πρώτα βήματα επίσης από διαφορετικούς δρόμους. Η χρήση αιολικής ενέργειας είναι ένας από αυτούς, η επεξεργασία των λυμάτων είναι άλλος ένας που ήδη χρησιμοποιεί με επιτυχία η Toyota σε συνεργασία με την πόλη Fukuoka.
Η αγωνιστική εμπλοκή με την χρήση υδρογόνου και άλλων «πράσινων» καυσίμων, όπως το biodiesel που σχεδιάζουν οι πέντε κατασκευαστές είναι ο σωστός δρόμος για την ανάπτυξη της τεχνολογίας καθώς θα απελευθερώσει κονδύλια και θα επιταχύνει την έρευνα, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα πρώτης τάξης πεδίο δοκιμών. Μέχρι στιγμής έχουμε προχωρήσει μπροστά μέσα από τους αγώνες, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να μην έρθει μέσα από αυτούς και η εξέλιξη του επόμενου βήματος.
Τα νέα είναι μόνο καλά, καθώς η παρούσα τεχνολογία για την ηλεκτροκίνηση μπορεί να προσφέρει εξαιρετικές λύσεις σε αυτοκίνητα αλλά και σκούτερ, δείτε τα Niu για παράδειγμα αλλά στις μοτοσυκλέτες υπάρχουν περιορισμοί παρόλο που επίσης βλέπουμε και λύσεις όπως της Zero που έχει αφήσει τους υπόλοιπους κατασκευαστές έτη φωτός πίσω της. Η Kawasaki επίσης επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, ωστόσο δεν παύει να προετοιμάζει και το πιο μακρινό μέλλον επενδύοντας και πιστεύοντας πάρα πολύ στο υδρογόνο. Το ίδιο κι εμείς στο ΜΟΤΟ…

Πηγη www.motomag.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
7000ευρω η Πορτογαλια παιδες για 8 ημερες χωρις αεροπορικά βενζινες....και προσωπικά μμμμμμ κομματάκι υπερβολικά ας πανε αυτοι που τα χουν ....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
7000ευρω η Πορτογαλια παιδες για 8 ημερες χωρις αεροπορικά βενζινες....και προσωπικά μμμμμμ κομματάκι υπερβολικά ας πανε αυτοι που τα χουν ....

Κόστα Ρίκα σε λέω ..... με τις πτωχες ψυχές εμείς οι πλούσιοι συναισθημάτων ....!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το χρυσό εξακύλινδρο Kawasaki των 198.000 ευρώ​

Όταν το χρήμα δεν κάνει παρέα με το γούστο

Πολλοί πιστεύουν πως οι δεκαετίες του ’70 και του ’80 ήταν η “χρυσή εποχή” για τις μοτοσυκλέτες και οι δημιουργοί αυτής της Kawasaki KZ1300 το πήραν πολύ στα σοβαρά και αποφάσισαν να δώσουν οπτική υπόσταση σε αυτή τη φράση! Με μια βιαστική ματιά θα πεις πως κάποιος πήρε ένα χρυσό σπρέι των 8 ευρώ από τα Practiker και κατέστρεψε την ιδιαίτερη αισθητική της σπάνιας υγρόψυκτης, εξακύλινδρης εν σειρά Kawasaki KZ 1300.

Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, διότι οι δημιουργοί της χρησιμοποίησαν αληθινά φύλλα χρυσού 24Κ! Μάλιστα για να μπορέσουν να ολοκληρώσουν το “έργο” τους, έπρεπε να φτιάξουν από μέταλλο αρκετά πλαστικά και λαστιχένια εξαρτήματα ώστε να “κολλήσει” σωστά πάνω τους ο χρυσός. Η κατασκευή της ξεκίνησε το 2016 και μετά την ολοκλήρωσή της το κόστος έφτασε τα 198.000 ευρώ.



Τουλάχιστον τόσα ζητά ο έμπορος πολυτελών ειδών που την έχει στο κατάστημά του στο Helsinki της Φιλανδίας και ισχυρίζεται πως η μοτοσυκλέτα δουλεύει και κινείται κανονικά. Οπότε αν είσαι αρχηγικό μέλος της μαφίας και θέλεις να νομιμοποιήσεις μαύρο χρήμα από παράνομες δραστηριότητες ή απλώς είσαι πλούσιος με έλλειψη γούστου, κάνεις ένα ταξιδάκι έως τη Φιλανδία όπου θα βρεις τη μοτοσυκλέτα των ονείρων σου. Όχι δεν θα σου κάνουν έκπτωση αν πας ντυμένος Έλβις!


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motori Minarelli - Εξελίσσει ψεκαστό δίχρονο 300άρι κινητήρα Yamaha για Enduro​

motori-minarelli-eicma-2021-00003.jpg
Στην EICMA 2021 είδαμε έναν πρωτότυπο δίχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ. της Yamaha, για τον οποίο η Motori Minarelli εξελίσσει σύστημα ψεκασμού, για να χρησιμοποιηθεί σε μοτοσυκλέτες Enduro.
Ο κινητήρας βρίσκεται σε concept μορφή, με τη Minarelli να θέλει να τον βγάλει στην παραγωγή το 2024, για χρήση Enduro, πιθανότατα στη γκάμα των Fantic XE.

Θυμίζουμε πως η Motori Minarelli ανήκει στις Yamaha Motor Europe και Fantic Motor, εταιρείες που έχουν στενή συνεργασία, εξού και τα πλαίσια αλλά και οι κινητήρες των Fantic, που προέρχονται από τα Yamaha WR & YZ.
Ο κινητήρας θα έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό και μίζα, και θα σχεδιαστεί ειδικά για χρήση Enduro, με τη Minarelli να μας λέει πως οι στόχοι του project είναι “η εκρηκτικότητα και οι δυνατές επιταχύνσεις, για απόλυτες off-road επιδόσεις”.

Στο ίδιο δελτίο τύπου η εταιρεία αναφέρεται σε μηχανικό αποσυμπιεστή για την εκκίνηση, συν μια “πρωτοποριακή βαλβίδα εξάτμισης που θα βελτιστοποιεί την απόδοση στις χαμηλές στροφές”.
Το σώμα ψεκασμού της Dellorto δείχνει παρόμοιο με των KTM TPI, όμως η γωνία της έδρασης και εισαγωγής στον κύλινδρο διαφέρει.

motori-minarelli-eicma-2021-00005.jpgmotori-minarelli-eicma-2021-00006.jpgmotori-minarelli-eicma-2021-00007.jpgmotori-minarelli-eicma-2021-00009.jpg

Πηγή και φωτογραφίες: Enduro21, Andrea Belluschi
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Προφανως δεν θα εχει εγκριση καυσαεριων οποτε και ενα χορταστικο 40αρι Delorto καρμπυρατερ να εβαζαν θα βολευε .... και ΄μας για κανενα φθηνο ανταλλακτικο ...!Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η BSA επιστρέφει​

Παρουσιάζει νέο μοντέλο στις 4 Δεκεμβρίου​





Παρόλο που η BSA έχει κλείσει εδώ και δεκαετίες, το άκουσμα και μόνο του ονόματος της προκαλεί ρίγη συγκίνησης σε πολλούς μοτοσυκλετιστές

Ας μην ξεχνάμε ότι η ΒSA, μαζί με την Norton και την Triumph αποτέλεσαν την χρυσή τριπλέτα της μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας της Βρετανίας, προτού μπουν στο παιχνίδι οι Ιάπωνες και αλλάξει η ροή της ιστορίας.
Αγαπημένη εταιρεία των Άγγλων για ακόμα έναν λόγο, αφού στο εργοστάσιο του Birmingham (εκεί όπου σύμφωνα με το σενάριο της σειράς Peaky Blinders η συμμορία πήγε να κλέψει μοτοσυκλέτες και τελικά έκλεψε όπλα) κατασκευάστηκαν τόσο τo Μ20, η σημαντικότερη μοτοσυκλέτα των Συμμάχων κατά των ΒΠΠ όσο και τα πυροβόλα όπλα των αεροπλάνων Spitfire. Η BSA, είναι για τους Βρετανούς κάτι σαν καμάρι και πολιτιστική κληρονομιά, παρόλο που υπήρξαν (πολλές) βρετανικές μοτοσυκλέτες που ήταν πολύ πιο γρήγορες ή πρεστιζάτες.
BSA GOLD STAR MOTORCYCLE

Η ιστορία τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει και πάλι ενδιαφέρον, αφού οι Ινδοί επενδυτές της Classic Legends (δηλαδή της Mahindra η οποία κατέχει τη Jawa και συμμετέχει στην Moto3) έδωσαν 4 εκατομμύρια λίρες το 2016 για την αναγέννηση της εταιρείας και όλα δείχνουν ότι βρίσκονται ένα βήμα πριν την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, το οποίο θα κοντράρει μια άλλη ιστορική εταιρία: την Royal Enfield με τα Interceptor και Continental GT 650.
Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην έκθεση Motorcycle Live στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 4 Δεκεμβρίου και όλα δείχνουν ότι θα πρόκειται για μοντέλο το οποία θα συνδυάζει το σύγχρονο με το ρετρό ενώ μάλλον θα κατασκευάζεται στην Ινδία, πράγμα που σημαίνει ότι η τιμή αγοράς θα είναι τουλάχιστον ανταγωνιστική.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph - Η εκατομμυριοστή μοτοσυκλέτα του εργοστασίου!​

triumph-one-millionth-motorcycle-00001.jpg
Η Triumph κατασκεύασε την εκατομμυριοστή της μοτοσυκλέτα, από την επιστροφή της το 1990, μια Tiger 900 Rally Pro, με σπέσιαλ γραφικά για την εορταστική περίσταση.
Η Tiger 900 Rally Pro είναι μια σημαδιακή μοτοσυκλέτα για το ένα εκατομμύριο Triumph, καθώς αποτελεί ένα από τα κορυφαία και πλέον εξελιγμένα μοντέλα της γκάμας, σε design, μηχανολογία, προσοχή στη λεπτομέρεια, και δυνατότητες.
triumph-one-millionth-motorcycle-00002.jpg
Σε ασημί βαφή και με σπέσιαλ γραφικά, η μοναδική αυτή μοτοσυκλέτα θα βρει τη θέση της αρχικά στο περίπτερο της Triumph στη βρετανική έκθεση μοτοσυκλέτας Motorcycle Live, και κατόπιν θα εκτεθεί σε ένα ειδικό βάθρο στο Hinckley, όπου θα τη θαυμάζουν οι επισκέπτες των tour του εργοστασίου.
Nick Bloor, Triumph CEO: “Όλοι στην Triumph είμαστε απίστευτα περήφανοι που έχουμε παίξει τον ρόλο μας για να καταφέρουμε μια τόσο σημαντική στιγμή στη σύγχρονη ιστορία της εμβληματικής αυτής εταιρείας. Στα 31 χρόνια που πέρασαν από όταν λανσάραμε ξανά την Triumph με μια νέα γκάμα βρετανικών μοτοσυκλετών στο σαλόνι της Κολονίας το 1990, μοιραστήκαμε πολλές σπουδαίες στιγμές με τους φίλους της εταιρείας παγκοσμίως. Από την επιστροφή μας στον αγώνα του ΤΤ, στην είσοδο μας στο MotoGP με τους κινητήρες της κατηγορίας Moto2, με την υποστήριξη μας στην εκδήλωση Distinguished Gentleman’s Ride, και σε πολλές άλλες. Η επιτυχία της Triumph πηγάζει πάντα από το πάθος και την αφοσίωση που μοιραζόμαστε με τους αναβάτες μας.
triumph-one-millionth-motorcycle-00006.jpgtriumph-one-millionth-motorcycle-00008.jpg
Παρόλο που το τελευταίο έτος ήταν μια μεγάλη πρόκληση για όλους μας, αυτό το πάθος και η αφοσίωση οδήγησε την Triumph σε ακόμα μεγαλύτερα ύψη, συμπεριλαμβανομένης και της εισόδου μας σε νέες κατηγορίες με τις Trident 660 & Tiger Sport 660.
Δεσμευόμαστε να ανεβάσουμε ακόμα ψηλότερα την εταιρεία, και με τις επερχόμενες παρουσιάσεις του ολοκαίνουργιου Tiger 1200 και των νέων αγωνιστικών MX & Enduro μοτοσυκλετών, παράλληλα με τη συνεργασία μας με την Bajaj για τη δημιουργία μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού, χαίρομαι που το μέλλον της Triumph θα είναι το ίδιο συναρπαστικό και πλούσιο με τα τελευταία 30 χρόνια.”
Σήμερα η Triumph διαθέτει 5 εργοστάσια, με το αρχηγείο της να βρίσκεται στο Hinckley του Leicestershire, ενώ διαθέτει 13 γραφεία πωλήσεων και marketing σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά και εργοστάσια στην Ταϊλάνδη, την Ινδία, και τη Βραζιλία.

Θυμίζουμε πως η πρώτη μοτοσυκλέτα της Triumph παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 1902, και φέτος, οι Βρετανοί γιορτάζουν πέρα από την εκατομμυριοστή μοτοσυκλέτα της σύγχρονης εποχής τους και τα 120 χρόνια από την πρώτη ίδρυση της εταιρείας.
Έτσι, από τον Ιανουάριο του 2022 η Triumph προσκαλεί τους φαν της από όλο τον κόσμο να γιορτάσουν μαζί τα 120 χρόνια της εταιρείας, σε μια σειρά συναντήσεων και ειδικών εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα όλο το έτος.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως παρά τις δυσκολίες που έφερε η πανδημία της Covid-19, οι τελευταίοι 12 μήνες ήταν οι πλέον επιτυχημένοι για την Triumph, με πωλήσεις περισσότερων από 75.000 μοτοσυκλετών παγκοσμίως και με κύκλο εργασιών 650 εκατομμυρίων λιρών!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BESTEVER winter 2021/22 - Αγγίζοντας την τελειότητα​

3b2ad4af899630738e8177bee98d3088_XL.jpg
Tο Bestever επιστρέφει και σηματοδοτεί το πάθος για τη ζωή. Το νέο Bestever winter 2021/22 παρουσιάζει μέσα από τις σελίδες του τα πιο θαυμαστά δημιουργήματα, τους πλέον ποθητούς προορισμούς και τις κορυφαίες υπηρεσίες, που έχουν σκοπό να απογειώσουν την απόλαυση της ζωής.
Μέσα σε έναν κόσμο που ταλανίζεται, το πάθος για τη ζωή αναδύεται και πάλι πιο ισχυρό, πιο αναγκαίο παρά ποτέ. Γιατί στόχος όλων είναι η ευτυχία, η χαρά, η διασκέδαση. Άλλωστε, η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή.

Το Bestever, από την πρώτη του έντυπη έκδοση αλλά και στην ψηφιακή του εποχή, δεν έπαψε να υπηρετεί τη φωτεινή πλευρά της ζωής: την επιδίωξη, το στόχο, το όνειρο. Επιλέγοντας από τις πιο δημιουργικές και κορυφαίες στιγμές της ανθρωπότητας, αυτές που μπορούν να εξυπηρετήσουν την ευζωία και να φέρουν την χαρά στην καθημερινότητα.
Για τους ανθρώπους που εργάζονται σκληρά και ονειρεύονται ένα καλύτερο μέλλον, το Bestever αποτελεί τη βίβλο των δυνατοτήτων της ανθρώπινης δημιουργίας. Φέρνοντας στην επιφάνεια ότι πιο υπέροχο και μοναδικό έχει αυτή να επιδείξει.

Κάθε μια από τις 246 σελίδες του Bestever winter 2021/22, αποτελεί το έναυσμα που θα πυροδοτήσει και πάλι το πάθος για τη ζωή.
Διαβάστε τα ΕΔΩ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Bosch ρίχνει 400 εκατομμύρια στην παγκόσμια έλλειψη μικροεπεξεργαστών​

Ευρωπαϊκή η νέα παραγωγή

Δύο ανάμεσα στα πολλά άρθρα του motomag που ξεχώρισαν οι αναγνώστες μέσα στο 2021, ήταν εκείνα που ενημέρωναν για επικείμενες απίστευτα υψηλές ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες και τις παγκόσμιες μεταφορές, καθώς και εκείνο που ενημέρωνε για την υπόθεση Renesas, την ελάχιστα γνωστή πυρκαγιά που μόλις είχε ξεσπάσει στον μεγαλύτερο προμηθευτή μικροπεξεργαστών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Προβλέπαμε τότε την αύξηση των τιμών και τις μεγάλες καθυστερήσεις παραδόσεων, συνυπολογίζοντας τις συνέπειες της πανδημίας στις μεταφορές που είχαν ήδη ξεκινήσει τεράστια άνοδο τιμών.
Προειδοποιούσαμε για ανατιμήσεις και καθυστερήσεις, ώστε να προλάβουν όσοι ενδιαφέρονται να προμηθευτούν όσα χρειάζονται, όμως ταυτόχρονα λαμβάναμε σοβαρά την καθησυχαστική τάση της Renesas που μέχρι τότε έλεγχε το 60% της προμήθειας μικροεπεξεργαστών, λέγοντας πως θα καταφέρει να επισκευάσει το εργοστάσιό της σε χρόνο ρεκόρ. Και πράγματι η Renesas τα κατάφερε, τον Ιούνιο του 2021 είχε επαναφέρει την λειτουργικότητα στο κτήριο N3 του εργοστασίου στην Naka στο 100% και μέχρι τέλη Ιουλίου είχε επιστρέψει στα μεγέθη πριν την πυρκαγιά. Όμως εκείνο που δεν μπορούσε κανείς να προβλέψει, είναι την τεράστια αλλαγή στην ζήτηση που έφερε ακόμη μεγαλύτερες καθυστερήσεις. Τους τελευταίους μήνες ζούμε την κορύφωση του φαινομένου, που όπως φαίνεται δεν θα υπάρξει ύφεση στο σύντομο μέλλον, αλλά ακόμη χειρότερα τα απόνερα των δέκα φορές ακριβότερων θαλάσσιων μεταφορών και οι ελλείψεις στους μικροεπεξεργαστές θα μας στεναχωρούν καιρό ακόμη. Ιδιαίτερα για το μεταφορικό κόστος, η ευχή όλων είναι να βλέπουμε τώρα την κορύφωση του φαινομένου καθώς ήδη είμαστε 8,5 φορές πάνω από τις επί δεκαετίες παγιωμένες τιμές. Πράγμα που οδηγεί σε ένα πρόσθετο κόστος μερικών εκατοντάδων Ευρώ ανά μοτοσυκλέτα που ήδη αρχίζει να μετακυλιέται στον τελικό αγοραστή.
Κι ενώ το μεταφορικό κόστος φαίνεται πως θα μπορούσε να λυθεί με πολιτικές και διορθωτικές παρεμβάσεις, η κρίση στην προμήθεια των μικροεπεξεργαστών είναι πολύ πιο βαθιά και δύσκολη στην αντιμετώπισή της.
Η Bosch διαβλέπει τώρα πως αυτό που θα ήταν υπόθεση μερικών μηνών,
είναι στην πράξη βαθύτερο και όλες οι διορθωτικές κινήσεις που έχουν ήδη εξαγγελθεί, όπως και οι μελλοντικές επενδύσεις, δεν αρκούν για να αντιστρέψουν την κατάσταση. Οπότε η αγορά θα είναι σε θέση να απορροφήσει ακόμη περισσότερους μικροεπεξεργαστές τα επόμενα χρόνια.



Η Bosch ανακοινώνει λοιπόν ένα γιγαντιαίο πρόγραμμα, μία μεγάλη επένδυση 400 εκατομμυρίων Ευρώ αναβαθμίζοντας το ήδη υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Δρέσδης καθώς και εκείνο του Reutlingen.
Η Bosch είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ηλεκτρονικών συστημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, έχει συντριπτικό μερίδιο στα μικρά ηλεκτρικά δίκυκλα που σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν ένα από τα πιο δημοφιλή hub motor που κατασκευάζουν οι Γερμανοί, και είναι ο βασικότερος προμηθευτής συστημάτων ABS στις μοτοσυκλέτες, με δεύτερη την Continental και τους υπόλοιπους να μοιράζονται πολύ μικρά μερίδια. Το ABS στην μοτοσυκλέτα είναι έτσι κι αλλιώς υπόθεση της Bosch καθώς ξεκίνησε την δεκαετία του ’80 ειδικό κέντρο ερευνών στην Ιαπωνία για να είναι κοντά στους Ιάπωνες κατασκευαστές, έχοντας την δική τους συνδρομή, πράγματα που έχουμε πει πολλές φορές και μία από αυτές ήταν εδώ, όταν γινόταν το δεύτερο μεγάλο σκαλοπάτι στην σκάλα ανόδου του συστήματος ABS που ήταν το 2014 με το πρώτο CABS παραγωγής. Στην ίδια εταιρεία ανήκει και το πρώτο ραντάρ στην ιστορία της μοτοσυκλέτας που έχει μπει σε KTM, Ducati και σε λίγο και σε Kawasaki, με τους υπόλοιπους να ακολουθούν.
Η Bosch λοιπόν έχει άμεσο ενδιαφέρον να σταματήσει η διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας στους μικροεπεξεργαστές για να μπορέσει να έχει και η ίδια προϊόντα, ωστόσο περίμενε πως η ομαλοποίηση θα ερχόταν ήδη από το περασμένο καλοκαίρι. Τώρα λοιπόν αναθεωρεί και προχωρά σε επένδυση-μαμουθ, αν συνυπολογίσει κανείς πως οι μικροεπεξεργαστές είχαν και μικρο-κόστος αγοράς όσο αυτό το διάστημα. Τα πρώτα 150 εκατομμύρια Ευρώ από τα 400 θα πάνε στην Δρέσδη όπου θα κατασκευαστούν 4.000 τετραγωνικά μέτρα αποστειρωμένων, κενών σκόνης, δωματίων. Η κατασκευή των μικροεπεξεργαστών που φτάνει σε εκτύπωση κυκλωμάτων σε πολλές υποδιαιρέσεις του χιλιοστού, απαιτεί χώρους δίχως σωματίδια σκόνης, κι έτσι αυτό είναι το πρώτο στάδιο στην ανάπτυξη των ειδικών εργαλείων που απαιτεί η παραγωγή αυτή. Παράλληλα η Bosch θα δημιουργήσει 150 νέες εξιδεικευμένες θέσεις στο εργοστάσιο του Reutlingen κρατώντας την παραγωγή των μικροεπεξεργαστών σε ευρωπαϊκό έδαφος. Ωστόσο θα δημιουργηθεί και ένα κέντρο δοκιμών στην Μαλαισία που θα είναι έτοιμο το 2023, άλλη μία χώρα πρωτοπόρο στον συγκεκριμένο τομέα, με το συγκεκριμένο κέντρο να αποτελεί μέρος του ίδιου στρατηγικού σχεδιασμού.
Με ορίζοντα υλοποίησης το 2023, καθίσταται σαφές πως η Bosch δεν αναμένει τους επόμενους μήνες να αλλάξει η κατάσταση κι αυτό αποτελεί άλλη μία ένδειξη πως το 2022 θα είναι μία δύσκολη χρονιά για την αγορά της μοτοσυκλέτας…


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το κράνος με τεχνολογία MIPS του έσωσε το κεφάλι​


kelly-quinn-bell-ptosi-4.jpgkelly-quinn-bell-ptosi-2.jpgkelly-quinn-bell-ptosi-3.jpg

Στον δεύτερο αγώνα της κατηγορίας King of the Baggers ο Αμερικανός αναβάτης Kelly Quinn είχε μια πτώση από την οποία απέδρασε σχεδόν αλώβητος χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία κρανών.
Η έμπνευση που έβαλε τις αμερικανικές bagger μοτοσυκλέτες σε αγώνα στην πίστα αποδείχθηκε μεγαλοφυής, καθώς συνδύασε θέματα που ακουμπούν ευαίσθητες χορδές στο μοτοσυκλετιστικό κοινό των ΗΠΑ: τις δημοφιλέστατες στην πατρίδα τους μεγάλες αμερικανικές V2, την αιώνια διαμάχη Harley-Davidson εναντίον Indian, αλλά και το αξιοπερίεργο θέαμα μοτοσυκλετών 350 κιλών με βαλίτσες (baggers) και τουριστικά φέρινγκ σε ένα εντελώς ξένο περιβάλλον γι’ αυτές.

Δύο χρόνια μετά την ιδέα αυτή σήμερα υπάρχει ανεξάρτητη Bagger Racing League, με αυτόνομο πρωτάθλημα, το οποίο το προηγούμενο Σαββατοκύριακο (11-12/12) έτρεξε στην καλιφορνέζικη πίστα της Sonoma τον δεύτερο αγώνα του.
Εκεί ο αναβάτης Kelly Quinn αγωνιζόταν με τη Harley-Davidson Road Glide της Arlen Ness, όταν είχε μια πτώση με αρκετά μεγάλη ταχύτητα από την οποία βγήκε σχεδόν αλώβητος από το συμβάν, με μόνη απώλεια ένα σπασμένο δάκτυλο στο αριστερό του χέρι.

Δικαίως τώρα πλέκει το εγκώμιο της τεχνολογίας MIPS της Bell Helmets που προστάτευσε το κεφάλι του πλήρως – ακόμη και από τη διάσειση που εύκολα θα περίμενε κανείς από έναν δυνατό βρόντο στο έδαφος.
“Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Bell Helmets για το απίθανο προϊόν που κατασκευάζει. Χτύπησα με τον ώμο και το κεφάλι αυτό το Σαββατοκύριακο στη Sonoma με ταχύτητα κάπου μεταξύ 120-145 km/h και όχι απλώς σηκώθηκα από την πτώση αυτή με μόνο ένα σπασμένο δάκτυλο, αλλά γλίτωσα εντελώς και την διάσειση. Αυτό λέει πολλά για την ποιότητα του κράνους της Bell και την τεχνολογία MIPS. Ευχαριστώ!”
Τα αρχικά MIPS σημαίνουν Multi-directional Impact Protection System, δηλαδή σύστημα προστασίας από κρούση πολλαπλών κατευθύνσεων. Σε ακόμη απλούστερη ανάλυση, το MIPS βασίζεται σε ένα εσωτερικό στρώμα του κράνους το οποίο μπορεί να περιστραφεί μέσα στο κέλυφος ανεξάρτητα από αυτό. Έτσι όταν το κράνος χτυπήσει σε ακίνητο σημείο σε οποιοδήποτε σημείο και με οποιαδήποτε φορά, οι στρεπτικές τάσεις δεν περνούν αυτούσιες στο κεφάλι, καθώς το εξωτερικό κέλυφος μπορεί να περιστραφεί γύρω του χωρίς να το συμπαρασύρει.

Αυτή η διάταξη που μειώνει τις επικίνδυνες δυνάμεις που απειλούν το πολυτιμότερο μέρος του ανθρώπινου σώματος και από το 2016 αποτελεί μέρος του τεχνολογικού εξοπλισμού αρκετών κρανών στη γκάμα της Bell.
Δείτε στη συνέχεια ένα βίντεο που εξηγεί τη λειτουργία και τα ωφέλη του συστήματος MIPS.
Πηγή: Kelly Quinn Instagram

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΜΟΤΥ 2021: To Ducati Multistrada V4 S στην κορυφή​

Με διαφορά ενός βαθμού!

Πριν από λίγες μέρες είχαμε ανακοινώσει την δημιουργία του νέου θεσμού EMOTY (European Motorcycle Οf The Year) και την αποκλειστική συμμετοχή του ΜΟΤΟ από την Ελλάδα σε αυτόν.

Να αναφέρουμε επιγραμματικά πως ο θεσμός αποτελεί ουσιαστικά εξέλιξη του IBOTY (International Bike Of The Year), αλλά πλέον γίνεται με την συμμετοχή των κορυφαίων περιοδικών και μέσων από την Ευρώπη, γιατί δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός πως η ευρωπαϊκή αγορά είναι αυτή που καθορίζει τις τάσεις και την παγκόσμια στρατηγική των εργοστασίων, έστω και αν δεν έχει τα νούμερα των πωλήσεων των λεγόμενων αναπτυσσόμενων αγορών. Η καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπάει στην Ευρώπη, και ουσιαστικά εκεί διαμορφώνονται τα κέντρα των αποφάσεων. Για άλλη μια φορά, λοιπόν, το ΜΟΤΟ επιλέχθηκε ως το κορυφαίο περιοδικό στην Ελλάδα για να εκπροσωπήσει αποκλειστικά την χώρα μας στην συγκεκριμένη ψηφοφορία, η οποία αναγνωρίζεται και επίσημα από όλου τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών.

Όπως είχαμε γράψει, η ψηφοφορία είχε ολοκληρωθεί, αλλά εκκρεμούσε η συγκέντρωση των άρθρων από τα περιοδικά και τα μέσα που συμμετείχαν στην διαδικασία, όπως και η τελική επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων.

Εφόσον πλέον έχει ολοκληρωθεί και αυτό το διαδικαστικό κομμάτι, είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας, έτσι όπως εξελίχθηκε το προηγούμενο διάστημα. Να πούμε εδώ για το τυπικό της διαδικασίας, πως η πρώτη επιλογή κάθε περιοδικού υπολογίζεται ως πέντε (5) βαθμοί, η δεύτερη με τρεις (3) και η τρίτη με έναν (1). Κάθε μέσο συνοδεύει τις τρεις επιλογές του με ένα άρθρο, στο οποίο εξηγείται το σκεπτικό και οι λόγοι που οδήγησαν στο να δοθούν οι συγκεκριμένες ψήφοι, τα οποία θα μπορέσετε να τα διαβάσετε συγκεντρωμένα και αναλυτικά, στο επόμενο τεύχος του ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει την 1η Φεβρουαρίου.

Τελική βαθμολογία
Ducati Multistrada V4 (S)25 βαθμοί
Harley-Davidson Pan America24 βαθμοί
Yamaha Tracer 9 (GT)11 βαθμοί
Ducati Monster9 βαθμοί
Aprilia RS 6607 βαθμοί
Triumph Trident 6606 βαθμοί
Yamaha MT-095 βαθμοί
Triumph Speed Triple 1200 RS3 βαθμοί




Honda CRF 1100 Africa Twin
3 βαθμοί
Aprilia Tuono 6603 βαθμοί
Suzuki Hayabusa1 βαθμοί
BMW M 1000 RR1 βαθμός
BMW S 1000 R1 βαθμός

Το Multistrada αναδείχθηκε Μοτοσυκλέτα της Χρονιάς με διαφορά μόλις ενός βαθμού, ενώ το Pan America και το Trident 660 συγκέντρωσαν τις περισσότερες προτιμήσεις από έξι συνολικά περιοδικά. Η Aprilia θα μπορούσε να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση αν συνυπολογίζονταν μαζί οι βαθμοί των RS660 και Tuono 660, και στις τελευταίες θέσεις είχαμε ισοβαθμία μεταξύ των Speed Triple 1200RS, Africa Twin και Tuono 660 στις θέσεις 8-10, και μεταξύ των Hayabusa, M1000RR και S1000R για τις θέσεις 11-13

Τα περιοδικά του EMOTY:
Allt om MC Magazine
(Σουηδία - Joachim Cruus)
MO Magazine (Γερμανία – Nico Röder)
KicXstart (Ολλανδία – Randy van der Wal)
Moto Mag (Γαλλία – Pierre Orluc)
MOTO (Ελλάδα – Λάζαρος Μαυράκης)
Moto Sport Suisse (Ελβετία – Jérôme Ducret)
Moto.It (Ιταλία – Edoardo Licciardello)
Moto80 (Βέλγιο – Laurent Cortvrindt)
Motorevija (Κροατία – Kristijan Ticak)
Motorrijder Magazine (Βέλγιο – Pieter Ryckaert)
Solo Moto (Ισπανία – Antonio Regidor)

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ξεκίνησαν εργασίες στο Nürburgring, διπλάσιο κομμάτι θα στρωθεί για το 2022!​

Φέτος 2,5 χιλιόμετρα νέας ασφάλτου στο Nordschleife

Κάθε χρόνο η θρυλικότερη διαδρομή του κόσμου, το Nordschleife, ανανεώνει και από ένα κομμάτι της ασφάλτου, συνήθως περίπου ένα χιλιόμετρο σε μήκος. Φέτος όμως θα στρωθεί με νέα άσφαλτο το γρηγορότερο κομμάτι της μήκους 2,5 χιλιομέτρων από το Döttinger Höhe μέχρι και την στροφή Sabine-Schmitz, που είναι η πρώτη στροφή και έχει αφιερωθεί στην βασίλισσά του Nürburgring, κορυφαία μεταξύ όλων των οδηγών, που έφυγε τον περασμένο Μάρτιο από την ζωή μόλις στα 51 της, έχοντας παλέψει με τον καρκίνο για μία τετραετία.
Το κομμάτι που θα αποκτήσει νέα άσφαλτο είναι μεγαλύτερο από άλλες χρονιές για να μην παρουσιάζει σκαλοπάτια και διακυμάνσεις πρόσφυσης όταν περνούν από εκεί τα εργοστασιακά οχήματα. Κανείς επισκέπτης δεν ολοκληρώνει όλη την ευθεία, στο τέλος κάθε γύρου πρέπει να βγει από την πίστα αναγκαστικά, εκτός φυσικά από τους εργοστασιακούς αναβάτες και οδηγούς που δεσμεύουν την πίστα για δοκιμές κάθε ημέρα και γράφουν αμέτρητους γύρους περνώντας με μεγάλες ταχύτητες το συγκεκριμένο τμήμα. Το Nordschleife ανοίγει τα απογεύματα μετά τις 17:00 για το κοινό, μέχρι σχεδόν την δύση του ήλιου και τα πρωινά είναι δεσμευμένο από κατασκευαστές αυτοκινήτων, κυρίως, για δοκιμές πρωτοτύπων. Τα σαββατοκύριακα επίσης ανοίγει για το κοινό και φυσικά εκτός του βασικού προγράμματος με τα «Tourist Drives» υπάρχουν και Track Day, Industry Pool και άλλα τόσα που δεν αφήνουν κανένα κενό από τα μέσα Μαρτίου έως σχεδόν τα μέσα Νοεμβρίου.
Ακόμη και με χιόνι όμως, η πίστα μπορεί να ανοίξει για snowmobiles και άλλες παρόμοιες δραστηριότητες, ακόμη για σκι καθώς έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν εργασίες με τέτοιες συνθήκες. Αυτός ο κύκλος δραστηριοτήτων και καιρικών συνθηκών δεν αφήνει περιθώρια για ολοκληρωτική αλλαγή, κάτι έτσι κι αλλιώς ασύμφορο οικονομικά για την μεγαλύτερη πίστα του κόσμου που στην σύγχρονη μορφή της έχει μήκος 22,835 χιλιόμετρα.
Μέσα στο Nordschleife, που το ΜΟΤΟ πρόσφατα επισκέφτηκε για τις ανάγκες αυτού του άρθρου εδώ, σε ένα συγκριτικό που προκάλεσε αίσθηση αντιλαμβανόμενοι οι αναγνώστες τον τεράστιο κόπο που απαίτησε, η μεγαλύτερη δοκιμασία είναι οι συνεχείς διακυμάνσεις πρόσφυσης. Κανένα σημείο δεν είναι απολύτως το ίδιο, ένα ακόμη στοιχείο που καθιστά την πίστα ό,τι πιο κοντινό σε δημόσιο δρόμο.
Εργασίες όμως θα γίνουν και στην κανονική πίστα που συνορεύει με το Nordschleife ή αλλιώς την Πράσινη Κόλαση, όπου και εκεί θα γίνει αποκατάσταση μίας στροφής, της λεγόμενης Hyundai N.
Με τον τρόπο αυτό κάθε κομμάτι της Πράσινης Κόλασης ανανεώνεται κάθε δεκαπέντε περίπου χρόνια.



Τελευταίες ημέρες της φετινής σεζόν, λίγο πριν ανοίξει για το κοινό: Δοκιμές στην βροχή από την Mercedes:

Μέσα Οκτωβρίου 2021 η περιοχή βυθίζεται στο σκοτάδι περίπου μισή ώρα πριν το κλείσμο της πίστας και τα φώτα είναι απαραίτητα:

Από την πρόσφατη δοκιμή του MOTO με το πρώτο Gen3 που μπαίνει στην Πράσινη Κόλαση. Λίγα μέτρα πριν θα σταματήσει η νέα ασφαλτόστρωση άρα οι επιγραφές της πρώτης μεγάλης φουρκέτας θα μείνουν. Είναι παράδοση να μπαίνουν μέσα στην πίστα, γράφοντας στην άσφαλτο:


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Κeanu Reeves είναι συλλέκτης μοτοσυκλετών (Video)​

Ένα πάθος που κρατάει καλά​



Στο γκαράζ του βρίσκονται πολλές και σημαντικές μοτοσυκλέτες

O Keanu Reeves είναι εδώ και χρόνια ένας από τους πρωτοκλασάτους αστέρες του Hollywood, με ταινίες στο ενεργητικό του που έχουν σπάσει τα ταμεία. Όμως εκτός των ταινιών, της έντονης φιλανθρωπικής δράσης και της συναδελφικότητας (δεν είναι λίγες οι φορές που έχει πληρώσει από τη τσέπη του μέλη των κινηματογραφικών συνεργείων όποτε θεωρεί ότι δεν αμοίβονται όπως θα έπρεπε), ο Καναδός ηθοποιός είναι γνωστός και για την αγάπη που τρέφει στις μοτοσυκλέτες.
keanu reeves motorcycle collection 6

Σε ένα βίντεο όπου μιλάει για την ARCH, την μοτο-βιοτεχνία στην οποία ο ίδιος είναι συν-ιδιοκτήτης, μας παρουσιάζει και μέρος της προσωπικής του συλλογής. Μεταξύ άλλων, εμφανίζεται ένα Norton Commando 850 (1973 Mk2A), τη δεύτερη μοτοσυκλέτα που απέκτησε, με την οποία όπως λέει ο ίδιος πέρασε υπέροχες στιγμές-η πρώτη ήταν ένα Kawasaki 600 Enduro, ενώ ακολούθησαν πολλά Norton κατά τα επόμενα χρόνια αλλά και ένα Suzuki GS1100E, ένα Suzuki GSX-R750, ένα BMW R75/6 (1974), ένα Kawasaki KZ 900, ένα Harley-Davidson Shovelhead (1984).
Στο γκαράζ του βρίσκεται φυσικά και ένα Ducati 998 του 2004, βαμμένο σε ‘Matrix Green’ χρώμα, ένα Kawasaki Ninja ZX-10R, ένα Yamaha R1 στα χρώματα του Kenny Roberts και μερικά Aprilia RSV4 φίλων, αρκετά μοντέλα της ARCH καθώς και ένα El Diablo West Coast Chopper (με εξαψήφια τιμή αγοράς).
keanu reeves motorcycle collection 8

Θα περίμενε κανείς ότι ο Keanu Reeves οδηγάει μοτοσυκλέτες από μικρή ηλικία και ότι τα (πολλά) χρήματα που έβγαλε τον βοήθησαν ώστε να αποκτήσει πολλές μοτοσυκλέτες. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού όπως μας λέει ο ίδιος, δεν ήθερε να οδηγάει μέχρι τα τέλη του ’80. Τότε, ενώ βρισκόταν σε γυρίσματα στο Μόναχο, είδε μια γυναίκα απο το κινηματογραφικό συνεργείο με μια ψηλόφτερη μοτοσυκλέτα. Της ζήτησε να του δείξει πως μπορεί να την οδηγήσει, εκείνη το έκανε και όταν γύρισε στο Los Angeles αγόρασε την πρώτη του μοτοσυκλέτα.
Και από τότε, δεν σταμάτησε να οδηγάει και να μιλάει για αυτές.


Πηγη https://2wo.gr
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτή η 998 όμως.... abcdeabcdeabcde

Όταν είδα πρώτη φορά το Matrix 2 (17 χρονών τότε) την ερωτεύτηκα αυτή τη μοτοσυκλέτα....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έκλεψε τράπεζα και «καρφώθηκε» αγοράζοντας superbike​

Γιατί τα λεφτά και ο βήχας δεν κρύβονται​




Μέσω video που δημοσίευσε η αντιπροσωπεία της Kawasaki στο Ανόι, συνελήφθη 23χρονος Βιετναμέζος που φέρεται να λήστεψε τράπεζα
Ο φερόμενος ως δράστης είναι καλλιτέχνης τατουάζ, όμως εξαιτίας των μέτρων κατά του Covid-19 και των απαγορεύσεων που ισχύουν στο Βιετνάμ, δεν είχε δουλειά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπήκε σε υποκατάστημα της Vietcombank και με την απειλή όπλου πήρε 3,5 δισεκατομμύρια Dong (135 χιλιάδες ευρώ). Για να διαφύγει έκλεψε και μία από τις μοτοσυκλέτες των φρουρών της τράπεζας.

Την επόμενη ημέρα αγόρασε από αντιπροσωπεία της Kawasaki στο Ανόι μια ολοκαίνουργια ZX-10R αξίας 700 χιλιάδων Dong. Αμέσως μετά ανέβηκε video στα social media της εταιρείας το οποίο συγκέντρωσε πάνω από 500.000 προβολές. Υπέπεσε όμως στην αντίληψη της αστυνομίας, η οποία είχε δει και τα video από τις κάμερες της τράπεζας και δεν δυσκολεύτηκε να εντοπίσει τον δράστη, που οδηγήθηκε στη φυλακή.

Πηγη https://2wo.gr

Τι τρομπας ειναι ετουτος μυαλο κουκουτσι ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Stefan Pierer KTM CEO: «Η ηλεκτροκίνηση είναι μία ανοησία»​

«Προωθείται από πολιτικούς χωρίς επιστημονική κατάρτιση»

Ο Stefan Pierer, CEO της Pierer Mobility-AG που μεταξύ άλλων ελέγχει τις KTM, Husqvarna και GASGAS τοποθετήθηκε για την ηλεκτροκίνηση λέγοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα πάψουν να υπάρχουν. Και συνέχισε λέγοντας πως η ηλεκτροκίνηση είναι μία ανοησία (Schwachsinn η αρχική λέξη που είναι βαρύτερος χαρακτηρισμός από το ανοησία). Η τοποθέτησή του έχει διπλή αξία, τόσο γιατί αντιπροσωπεύει το Ν.1 σε πωλήσεις στην Ευρώπη με 332.881 μοτοσυκλέτες μόνο το 2021, αλλά επιπρόσθετα γιατί κατέχει και θεσμικό ρόλο. Είναι πρόεδρος του ACEM του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Μοτοσυκλετών αλλά και πρόεδρος της MSMA, που εκπροσωπεί όλους τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών σε ζητήματα τεχνικών προδιαγραφών και κανονισμών σε MotoGP και WSBK.
Από τον θεσμικό του λοιπόν ρόλο, η τοποθέτηση αυτή αποκτά πολλαπλάσια βαρύτητα και ουσιαστικά αντιπροσωπεύει τις απόψεις όλων των κατασκευαστών και τουλάχιστον σίγουρα των Ευρωπαίων. Σε αυτό το σημείο πρέπει να θυμίσουμε στους αναγνώστες πως το MOTO, ενεργώντας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έχει συνομιλήσει πρόσφατα με τα κορυφαία στελέχη των εργοστασίων, έχοντας δημοσιεύσει τις απόψεις τους σχετικά. Βασιζόμενοι σε αυτό τον βαθμό επικοινωνίας και πληροφορίας που έχουμε, μπορούμε να πούμε πως πράγματι δεν διαφέρουν και οι τοποθετήσεις των υπόλοιπων από την συγκεκριμένη του κ.Pierer, παρότι κανείς τους δεν τοποθετήθηκε τόσο αιχμηρά.

Η τοποθέτηση αυτή του κ.Pierer που έγινε στο γερμανικό Speedweek και μία περίληψή της υπάρχει εδώ, δεν είναι ωστόσο αφοριστική ως προς την ηλεκτροκίνηση συνολικά. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως η KTM ήταν από τις πρώτες εταιρείες με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στην παραγωγή της, και παραμένει ακόμη μπροστά όσο οι υπόλοιποι μεγάλοι κατασκευαστές δεν κάνουν αντίστοιχα μεγάλο βήμα, αλλά μικρότερα με πολλά ηλεκτρικά στο στάδιο του πρωτότυπου, πλην της Harley Davidson και του φανταστικού -εντός πλαισίων- LiveWire.

Αυτό βέβαια έχει ευνοήσει και τις υπόλοιπες αμιγώς ηλεκτρικές μοτοσυκλετιστικές μάρκες, όπως η Zero, να κάνουν μεγάλα βήματα στην εξέλιξή τους δρώντας δίχως τον παραδοσιακό ανταγωνισμό. Επιπρόσθετα η Pierer Mobility-AG δραστηριοποιείται στα ηλεκτρικά ποδήλατα και ελαφρά ηλεκτροκίνητα δίκυκλα και ετοιμάζει κι άλλα μοντέλα, οπότε μάλλον η τοποθέτηση του προέδρου της γίνεται με διάθεση να μπει ένα φρένο στις προσδοκίες ή την καταστροφολογία, αποσαφηνίζοντας πως δεν πρέπει να προεξοφλεί κανείς το μέλλον. Οι υπέρμαχοι της ηλεκτροκίνησης κάνουν τα πράγματα να φαίνονται πολύ πιο κοντά και αντίστοιχα οι πολέμιοί της προεξοφλούν ένα πιο αβέβαιο μέλλον από αυτό που πραγματικά έρχεται.
«Από την θέση του προέδρου της ACEM μπορώ να πω πως σε αντίθεση με την αυτοκινητοβιομηχανία, εμείς έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα για το ταξίδι που έχουμε ξεκινήσει. Υπολογίζουμε πως με ηλεκτρονικά 48V στην Α1 κατηγορία που είναι μέχρι 11Kw ή 15 ίππους, πολλά μοντέλα θα γίνουν ηλεκτρικά τα επόμενα δέκα χρόνια, κυρίως στην Ευρώπη. Αυτό βρίσκει εφαρμογή στα σκούτερ και τα μικρά δίκυκλα. Όλα τα δίχρονα θα εξαφανιστούν και όλα τα μεγαλύτερης απόδοσης δίκυκλα που αφορούν μοτοσυκλέτες, θα πάνε προς την κατεύθυνση των συνθετικών καυσίμων. Αυτά είναι πολύ ξεκάθαρα πλάνα εξέλιξης για τους κατασκευαστές. Έτσι το βλέπουμε και για τα MotoGP. Στο ορατό μέλλον θα χρησιμοποιούμε συνθετικά καύσιμα στα MotoGP. Η ιδέα μου ήταν, και το έχω πει από το 2021 σε όλους τους εμπλεκόμενους, να ξεκινήσουμε πρώτα την χρήση τους με Moto3 και Moto2 για να αποκτήσουμε εμπειρία. Δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα GP και δεν θα υπάρξει παρόλο που αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Audi, ανακοινώνουν την διακοπή της παραγωγής τέτοιων κινητήρων από το 2033. Θα έχουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης για πάντα. Η ηλεκτροκίνηση είναι μία ανοησία που την προωθούν πολιτικοί που δεν έχουν επιστημονική κατάρτιση. Μία κατασκευασμένη ανοησία. Μία σημερινή MotoGP μοτοσυκλέτα που ολοκληρώνει έναν αγώνα χρησιμοποιώντας 20 λίτρα καυσίμου, απαιτεί συγκεκριμένη ποσότητα ενέργειας, μετρώντας απόδοση και συνολική απόσταση, την οποία μπορείς να έχεις μόνο αν χρησιμοποιήσεις μία συστοιχία μπαταριών 500 κιλών! Πρέπει πρώτα να σκεφτείς κάτι τόσο ηλίθια απλό, πριν κάνεις την οποιαδήποτε πρόταση. Σήμερα έχουμε 100.000 θεατές σε κάθε αγώνα MotoGP που έρχονται να δουν μοτοσυκλέτες με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και για αυτό οι MotoE αγώνες δεν θα έχουν μέλλον. Τις μπαταρίες στο paddock τις φορτίζουμε με γεννήτριες που καίνε diesel και ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα με μπόλικο CO2. Από εκεί και πέρα κανείς δεν λέει «ποτέ», αλλά δεν διαβλέπω κάποια αντικατάσταση κινητήρων εσωτερικής καύσης στα GP, τουλάχιστον μέχρι το 2035. Ακόμη κι έτσι όμως, τι θα γίνει με τους εκατομμύρια τέτοιους κινητήρες εκεί έξω; Τα συνθετικά καύσιμα είναι η λύση, όχι η ηλεκτροκίνηση. Εκεί που πραγματικά μπορείς να αφαιρέσεις CO2 από την ατμόσφαιρα. Πρέπει επίσης να συνυπολογίσει κανείς πόσες πολύτιμες πρώτες ύλες χρειάζονται για να παραχθεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έναντι ενός συμβατικού».
Ο κ.Pierer από εκεί και πέρα τόνισε πως σε αντίθεση με κάθε άλλη φορά, τις αποφάσεις εδώ δεν τις καθορίζει η αγορά μόνη της και ο τελικός αγοραστής, αλλά οι πολιτικοί και η συγκεκριμένη ατζέντα που ακολουθούν.
Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε στους αναγνώστες πρόσφατο σχόλιο που έγινε από στέλεχος με υψηλά καθήκοντα μέσα στην BMW Motorrad, τονίζοντας σε εμένα προσωπικά πως δεν γίνονται πρόσθετες επενδύσεις για την ηλεκτροκίνηση στα δίκυκλα σε ερευνητικό επίπεδο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Το τμήμα της μοτοσυκλέτας απλά ακολουθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας από τα αυτοκίνητα κι αυτό σημαίνει πως θα είναι πάντα αρκετά βήματα πίσω γιατί η συρρίκνωση των μεγεθών κρατώντας την απόδοση είναι το επόμενο στάδιο, σε οποιοδήποτε παράδειγμα. Σε αντιστοιχία και προ διετίας δηλώσεις του κ. Eric De Seynes στο MOTO, προέδρου της Yamaha Motor Europe, πως η ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν πρόκειται να σταματήσει τουλάχιστον για την επόμενη 15ετία, ενώ πρόσφατα η Yamaha με την Kawasaki ξεκίνησαν την από κοινού εξέλιξη νέων κινητήρων με χρήση υδρογόνου για την εποχή μετά από αυτή την δεκαπενταετία. Τέλος, ο πυρήνας των αναγνωστών του περιοδικού ΜΟΤΟ, ίσως να θυμάται πως το 2008(!) είχαμε γράψει πως η ηλεκτροκίνηση είναι ένα βήμα που θα ζήσουμε σίγουρα, θα το ευχαριστηθούμε, θα δούμε νέα οχήματα που θα μας βολεύουν σε νέες κατηγορίες και τέλος θα κάνουμε την μετάβαση σιγά-σιγά σε μία νέα κοινωνία με το υδρογόνο σε ρόλο ενεργειακού νομίσματος...

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW – Πατέντα για σέλα ρυθμιζόμενου πλάτους​

b391e7e7fd72570c0a7c418b79ec7cfe_XL.jpg
Σέλες που ρυθμίζουν καθ’ ύψος έχουν πολλές μοτοσυκλέτες, μα μεταβλητό πλάτος δεν έχουμε συναντήσει ακόμη.
Η BMW πατεντάρησε ένα σχέδιο σέλας που πραγματικά φαντάζει πολύ έξυπνα απλό για να μην έχει εφαρμοστεί ως τώρα. Παρότι απλοί μηχανισμοί για τη ρύθμιση ύψους της σέλας περιλαμβάνονται στο βασικό πακέτο πολλών μοτοσυκλετών εδώ και δεκαετίες, ρύθμιση πλάτους δεν θυμόμαστε να έχουμε συναντήσει ξανά – πλην κάποιων ποδηλατικών εφαρμογών.

Η ιδέα της BMW είναι εξαιρετικά απλή: η σέλα χωρίζει σε τρία κομμάτια, με το μπροστινό που εφαρμόζει στο ρεζερβουάρ καυσίμου και δύο πίσω μέρη που στο κάτω μέρος της σέλας εδράζουν σε ράουλα με σφικτήρες.
bmw seat patent 1

Η αλλαγή του πλάτους γίνεται εύκολα και σχετικά γρήγορα με το χέρι και ένα κατσαβίδι, ωστόσο στην πατέντα αναφέρεται και η μελλοντική δυνατότητα να εξοπλιστεί η σέλα με έναν μηχανισμό που να αλλάζει θέση στα δύο πίσω μισά της σέλας με το πάτημα ενός κουμπιού.
Σε κάθε περίπτωση, η σέλα ανοίγοντας προς το πλάι θα αφήνει στη μέση μια κενή λωρίδα.
Προς το παρόν αυτή η πατέντα παραμένει απλώς μια σκέψη ως εκδήλωση πρόθεσης, αλλά πραγματικά είναι μια τόσο απλή διάταξη που δεν βλέπουμε τον λόγο να αργήσει να μπει στην παραγωγή.

Ίσως το νέο μεγάλο GS που αναμένουμε να εμφανιστεί το 2023 να την φορά; Με στάνταρ τη μηχανική ρύθμιση και έξτρα τον σερβομηχανισμό λ.χ., θα ήταν μια ωραιότατη πρωτοτυπία που πλέον προστατεύεται και από πατέντα.

Πηγή: Cycle World

Ωρε φιλε τη κ@λο εχουν αυτοι που οδηγουν πεν φε ToothTooth
 
Top Bottom