Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλία: Βρήκε φορτηγάκι με δύο Ducati στον… βυθό της λίμνης του Como​

Κανείς δεν ξέρει πως βρέθηκαν εκεί!

Ο βυθός της θάλασσα κρύβει πολλά μυστήρια ακόμα και οι ερευνητές ξοδεύουν εκατομμύρια για να τα ανακαλύψουν. Οι λίμνες από την άλλη μεριά είναι λιγότερο “μαγικές” για την ανθρώπινη φαντασία (πιθανόν λόγω μικρότερου μεγέθους και βάθους), οπότε η εξερεύνησή τους δεν αποτελεί από τις σημαντικές προτεραιότητες του ανθρώπινου είδους… Παρ’ όλα αυτά, οι εκπλήξεις που μπορεί να σε περιμένουν κοιτόντας πιο προσεκτικά τα νερά τους δεν είναι τόσο υποδεέστερες με εκείνες που σε περιμένουν στο βυθό της θάλασσας. Λαμπρό παράδειγμα η πρόσφατη εμπειρία του Lorenzo Venturini που κοιτούσε τον βυθό της λίμνης του Como από τη βάρκα του με ένα γυαλί.
Τα μάτια του Ιταλού φίλου μας έμειναν ορθάνοιχτα για πολύ ώρα, όταν είδε στον πάτο της λίμνης ένα φορτηγάκι, το οποίο στην καρότσα του είχε δύο, Ducati, όπου η μία από αυτές είχε φαίρινγκ στα χρώματα των εργοστασιακών MotoGP!!!!
Υπάρχουν πολλές ιστορίες για κλέφτες που πέταξαν στη λίμνη πανάκριβα και σπάνια οχήματα που είχαν κλέψει, όπως υπάρχει και η γνωστή ιστορία με την συλλεκτική Bugatti που είχαν πετάξει σε λίμνη της Ελβετίας το 1930 και βρέθηκε 50 χρόνια μετά.




Δυστυχώς (…. ή μάλλον ευτυχώς!!!!) η ιστορία τους φίλου μας δεν θα μείνει στην ιστορία όπως εκείνη της Bugatti στην Ελβετία. Το φορτηγάκι που μετέφερε τις μοτοσυκλέτες ήταν τελικά ένα Piaggio Ape και οι δύο Ducati, όχι μόνο δεν ήταν μοτοσυκλέτες των MotoGP, αλλά στην πραγματικότητα ήταν mini-bikes με δίχρονους κινητήρες 50cc για παιδάκια, όπου το ένα ήταν απομίμηση του Hypermotard 1100 και το άλλο ήταν απομίμηση της Ducati των MotoGP του 2008.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επιστροφή Cagiva μέσω… Κίνας!​

Μεσαία On-Off και ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, ποδήλατα και scooter

Τα νέα από την Ιταλία που αφορούν τα μελλοντικά πλάνα του Ρώσου επιχειρηματία και ιδιοκτήτη πλέον της MV Agusta και Cagiva, κυρίου Timur Sardarov, αποκτούν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Λίγες μόνο μέρες μετά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 30 εκ. ευρώ που απελευθέρωσε πλήρως την MV Agusta από τα δεσμά των πιστωτικών ιδρυμάτων και του κρατικού ελέγχου, πηγές μέσα από το R&D της ιταλικής εταιρείας αναφέρουν πως η MV Agusta έχει πάρει τον κινητήρα του Benelli TRK 502 και τον επανασχεδιάσει, με στόχο να παρουσιάσει μια δική της έκδοση στα 550 κυβικά.

Η επιλογή αυτού του κινητήρα δεν είναι έκπληξη, διότι η MV Agusta και η κινέζικη εταιρεία Qjian Jiang (μητρική της Benelli) έχουν συμφωνήσει για την από κοινού δημιουργία μικρού κυβισμού μοτοσυκλετών με τα σήματα της ΜV Agusta για τις ασιατικές αγορές (και όχι μόνο).
Το πραγματικό νέο και εκείνο που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ’ όσα διέρρευσαν μέσα από το R&D της Mv Agusta πρόσφατα, είναι το όνομα της Cagiva και ακόμα περισσότερο το όνομα του Elephant (Elefant ή Elefantre ή σκέτο "e").

Σύμφωνα με αυτές τις διαρροές, ο Timur Sardarov θέλει να χρησιμοποιήσει το όνομα της Cagiva για μια σειρά μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών, με αιχμή του δόρατος μια οικογένεια από Elephant (Elefant ή Elefantre ή σκέτο "e").


Το Elephant (Elefant ή Elefantre ή σκέτο "e") είναι πολύ γνωστό όνομα σε όλο τον κόσμο, λόγω της λαμπρής ιστορίας του στο Paris-Dakar, οπότε η επιστροφή του στην αγορά μάλλον θα είναι εύκολη υπόθεση – έστω κι αν δεν θα έχει πια τον παραδοσιακό ιταλικό V2 κινητήρας της Ducati, αλλά έναν μεταποιημένο κινέζικο της Benelli.

Όμως τα νέα από την Ιταλία δεν σταματούν εδώ. Η Cagiva θα αποκτήσει μια πλήρη σειρά ηλεκτρικών δίκυκλων, που θα ξεκινά από τα ηλεκτρικά ποδήλατα και θα φτάνει σε επιδόσεις έως τη μικρή κατηγορία των μοτοσυκλετών και των scooter.
Όλα τα παραπάνω ίσως ενοχλήσουν του φανατικούς φίλους της ιταλικής βιομηχανίας, όμως από την άλλη μεριά ο ρόλος της Cagiva ως “mainstream” εταιρείας, αφήνει ήσυχη την MV Agusta να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα... ερωτικές μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων.




Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moosshiqk3 - Η μικρότερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του κόσμου - Δείτε τον εφευρέτη της να την οδηγεί!​

Ο Ινδός τεχνικός και εφευρέτης Santhosh παρουσίασε στην Μαϊσόρ της Καρνατάκα την 3η έκδοση της μικρότερης -όπως υποστηρίζει ο ίδιος- ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας του κόσμου που μπορεί να οδηγήσει ενήλικας αναβάτης, υπό το όνομα Moosshiqk3, και το δημιούργημα του είναι εντυπωσιακά μικροσκοπικό!
Το Moosshiqk1 (το όνομα σημαίνει ποντίκι στα σανσκριτικά) είχε παρουσιαστεί το 2010, ενώ έκτοτε, ο Ινδός εφευρέτης και μηχανικός συνέχισε να εξελίσσει το μικροσκοπικό του ηλεκτρικό δίκυκλο -που μπορεί να οδηγηθεί κανονικά από έναν ενήλικα αναβάτη 64 κιλών- παρουσιάζοντας κάποια στιγμή τη 2η έκδοση του, για να φτάσουμε το 2021 να δούμε την 3η και πλέον μικροσκοπική Mooshiqk3.

santoshbikes mooshiqk3 00008
Το πρώτο Moosshiqk ζύγιζε 4 κιλά, είχε μήκος 45 εκατοστά και ύψος 30. Κινούνταν με ηλεκτροκινητήρα, είχε μια μικρή μπαταρία, ενώ διέθετε ακόμα και… όπισθεν. Η συναρμολόγηση / αποσυναρμολόγηση του έπαιρνε μόλις ένα λεπτό. Το Moosshiqk είχε βρει τη θέση του σε πολλά βιβλία ρεκόρ, αλλά και στη γνωστή σειρά Ripley's Believe It or Not!

O Santhosh όμως δεν έκατσε στα αυγά του, και αποφάσισε να δημιουργήσει μία ακόμα μικροσκοπική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, την Moosshiqk-2 με βάρος 3 κιλών, μήκος 28 εκατοστών και ύψος 21 εκατοστών.
santoshbikes mooshiqk3 00005
Τέλος, το 2021, ήρθε η σειρά της 3ης έκδοσης του Moosshiqk, η οποία ζυγίζει 2,5 κιλά, έχει μήκος 12 εκατοστών και ύψος 14 εκατοστών.

Και για να αποδείξει ο Santhosh τις δυνατότητες του Moosshiqk3, ανέβηκε πάνω του και έκανε μια βόλτα -φορώντας και κράνος παρακαλώ-, την οποία μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο!
Και νομίζαμε πως τα minimoto ήταν υπερβολικά μικρά…. πόσα λίγα ξέραμε. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι γιατί ο Santosh δεν έχει βγάλει ακόμα το αριστούργημα του στην παραγωγή. Άντε ντε, το θέλουμε!


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Ηλίθιος και ο Πανηλίθιος – Η αναπαράσταση ενός επικού ταξιδιού σε βίντεο​


Δύο Αμερικανοί δημοσιογράφοι αναπαρέστησαν ένα αξέχαστο κινηματογραφικό ταξίδι.
Στην ταινία Dumb and Dumber (Ο Ηλίθιος και ο Πανηλίθιος, ως έγινε γνωστή στα μέρη μας) του 1994, οι δύο πρωταγωνιστές της Harry και Lloyd, δηλαδή οι ηθοποιοί Jeff Daniels και Jim Carrey, υποτίθεται πως ταξίδεψαν από τη Nebraska στο Aspen καβάλα σε ένα μικρό δίκυκλο-ιδιοκατασκευή για να παραδώσουν έναν χαμένο χαρτοφύλακα στον ιδιοκτήτη του.

Αυτό το ταξίδι των 615 χιλιομέτρων στην ταινία διήρκεσε μόλις τρία λεπτά, ωστόσο δύο Αμερικανοί αποφάσισαν να το απαναραστήσουν σε όλη του μεγαλοπρέπεια.

Ο λόγος στους γνωστούς κ.κ. Ari και Zack, οι οποίοι επιμελούνται των βίντεο στο κανάλι YouTube του Revzilla, που πήραν τη δύσκολη και τολμηρή απόφαση.

Δύσκολη γιατί για τους συγκεκριμένους δύο το πλάνο δεν ήταν να γυρίσουν μια απλά αναπαράσταση του κινηματογραφικού ταξιδιού μα να το κάνουν όλο, και τα 615 χιλιόμετρά του.

Και για την πιστότητα της αναπαράστασης, έφτιαξαν ένα αντίγραφο μοτοσυκλετάκι με έναν κινητήρα 4 ίππων από μηχανή του γκαζόν και πλαίσιο κομμένο και ραμμένο στο χέρι για να τους χωρά.

Στη συνέχεια ντύθηκαν Harry και Lloyd και ξεχύθηκαν για το επικό οδοιπορικό σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια, συμπεριλαμβάνοντας το πάγωμα στο ανέβασμα προς τις χιονισμένες βουνοπλαγιές του Colorado για το χιονοδρομικό θέρετρο Aspen με τα ανοικτά κρανάκια τους και τα καθημερινά ελαφριά ρούχα – όπως ακριβώς στην ταινία.

Η συνέχεια στο βίντεο διάρκειας περίπου μισής ώρας που θα βρείτε αμέσως πιο κάτω.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha R9 – Βιντεο-μήνυμα στη Yamaha από την Kar Design​

39626830ff8776465230881e788e42d2_XL.jpg
Γνωστός Άγγλος σχεδιαστής προσπαθεί να πείσει τη Yamaha να επισπεύσει τη YZF εκδοχή του ΜΤ-09.
“Είσαι θλιμμένος από τότε που η Yamaha είπε πως δεν θα κατασκευάζει πια το R6; Ένιωσες άσχημα όταν είδες την τιμή του R1; Απογοητεύεσαι όταν μαθαίνεις πως το νέο R7 δεν φτάνει καν στους 100 ίππους; Ε τότε συνέχισε να βλέπεις, αυτό το βίντεο ίσως να ξαναφέρει το χαμόγελο στο πρόσωπό σου.”

Με αυτή την εισαγωγή, ο σχεδιαστής Kar Lee και ιδιοκτήτης της Kar Designs, εξηγεί πως μετά από 4 χρόνια ψηφιακών απεικονίσεων από όλον τον κόσμο που φαντασιώνονται τη βάση του ΜΤ-09 σε μια supersport μοτοσυκλέτα έρχεται η ώρα του R9.

Βασικότερο καύσιμο για το σκεπτικό αυτό είναι φυσικά η επίσημη παρουσίαση του R7 που βασίζεται στο MT-07, αλλά και η πρόσφατη αποκάλυψη πως η Yamaha έχει κατοχυρώσει έναν σκασμό ονομασίες R-μοντέλων, μεταξύ αυτών και του R9.

Γι’ αυτό και αφήνει τη δημιουργικότητά του αχαλίνωτη, ενσωματώνοντας στο βίντεο πολλές διαφορετικές εκδοχές του R9 όπως ο ίδιος το οραματίζεται και κλείνοντας με μια απορία:

“Μήπως πρέπει να συνεχίσω να δείχνω πρωτότυπα σχέδια μέχρι να αναγκαστεί η Yamaha να φτιάξει το R9 για να με κάνει να το βουλώσω;”


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jonathan Rea - Ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής WorldSBK μαθητής για δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας - Ξεκαρδιστικό Βίντεο​


Δείτε ένα ακόμη απολαυστικό βίντεο του έξι φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή WorldSBK, Jonathan Rea, στο οποίο κάνει μαθήματα για να δώσει εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας!
Όπως πολλοί αγωνιζόμενοι, έτσι κι ο Rea ΔΕΝ έχει δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας για τον δρόμο, οδηγώντας αποκλειστικά στην πίστα. Τώρα όμως, αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να το πάρει, καθώς έχει στο νου του να αγοράσει μοτοσυκλέτα για τον δρόμο -δεν μας λέει ακόμα ποια.

Μάλιστα ο Ιρλανδός αναβάτης της Kawasaki δεν έχει ούτε εξοπλισμό αναβάτη για τον δρόμο, κι έτσι πηγαίνει για μάθημα με την... αγωνιστική δερμάτινη του φόρμα και το κράνος από τις χειμερινές δοκιμές της KRT!
Στόφα Πρωταθλητή, αλλά και στόφα τηλεπερσόνας ο άτιμος ο Rea, πάντα με χιούμορ και αυτοσαρκασμό.


Πηγη www.bikeit.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090

Jonathan Rea - Έβγαλε σε δημοπρασία στο Ebay το προσωπικό track-day ZX-10R του!​

Πληροφοριακά:
Η δημοπρασία έκλεισε στις 04/06/2021(10:42AM).Έγιναν 55 προσφορές από 18 διεκδικητές.
Η τιμή πώλησης ήταν 45.601€
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Φανάρι με Τεχνητή Νοημοσύνη παραμένει κόκκινο για μοτοσυκλετιστές χωρίς κράνος [VIDEO]​

Μία καμπάνια της Honda στην Αργεντινή

Μία εξαιρετική καμπάνια της Honda στην Καμπάνα της Αργεντινής, ένα σημαντικό προάστιο του Μπουένος Άιρες και της βιομηχανικής ζώνης, για την χρήση κράνους.
Τοποθέτησαν σε ένα φανάρι μία μεγάλη οθόνη και κάμερες που ανιχνεύουν αν υπάρχουν μοτοσυκλέτες και στην συνέχεια αν φορούν κράνος οι αναβάτες.
Σε περίπτωση που δεν το φορούν, ένα ευανάγνωστο μήνυμα ενημερώνει πως το φανάρι θα παραμείνει κόκκινο έως ότου το φορέσουν με τους υπόλοιπους οδηγούς να κορνάρουν πολλές φορές απαιτώντας να κάνουν πιο γρήγορα!
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μία καμπάνια της Honda στην Αργεντινή για την ευαισθητοποίηση των μοτοσυκλετιστών σε θέματα ασφαλείας καθώς, όπως κι εμείς εδώ, η Αργεντινή πάσχει σε θέματα παιδείας και ατομικής ευθύνης. Ο κ. Martin Montenegro, εκπαιδευτής ασφαλούς οδήγησης της Honda Motor Αργεντινής είπε σχετικά:
«Στην Αργεντινή το 44% των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων είναι άτομα νεαρής ηλικίας και 4 στους 10 δεν φορούν κράνος. Πρόκειται για νούμερα που εγείρουν τον συναγερμό και θεωρούμε υποχρέωσή μας να δράσουμε, ιδιαίτερα στην τωρινή συγκυρία που τα δίκυκλα κερδίζουν έδαφος ως οχήματα ατομικής μετακίνησης. Τα κράνη σώζουν ζωές. Η θνητότητα είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε ατυχήματα αναβατών που οδηγούν χωρίς κράνος. Η συγκεκριμένη καμπάνια είναι ένα μία από τις πολλές ενέργειες που κάνουμε για την οδική ασφάλεια. Η οδική ασφάλεια είναι σημαντική για την Honda και οι κακές συνήθειες και η αντικοινωνική συμπεριφορά είναι ένα πολύπλοκο ζήτημα που πρέπει να το προσεγγίσει κανείς από πολλές πλευρές και χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια από όλους τους φορείς της πολιτείας, παράλληλα με την ιδιωτική πρωτοβουλία. Μονάχα όλοι μαζί, μπορούμε να πετύχουμε την αλλαγή».


Η καμπάνια αυτή έτρεξε τον περασμένο Απρίλιο και σχολιάστηκε θετικά, καταρχήν από τους ίδιους του αναβάτες που πιάστηκαν χωρίς το κράνος. Υπήρχαν βέβαια και πολλές περιπτώσεις που δεν το είχαν καθόλου μαζί τους, ούτε να «προστατεύει τον αγκώνα» δηλαδή, με αποτέλεσμα να σπρώχνουν τις μοτοσυκλέτες στο πεζοδρόμιο για να μπορέσουν οι υπόλοιποι οδηγοί να φύγουν με πράσινο κάποια στιγμή. Μία τέτοια σκηνή έχει αποθανατιστεί και στο παρακάτω videο:

Μία πολύ γρήγορη αναζήτηση στα στατιστικά στοιχεία της Αργεντινής για τις παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη, αποκαλύπτει πως αυτές είναι πολύ λιγότερες από αυτό που συμβαίνει μονάχα στην Αθήνα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ελληνικής στατιστικής υπηρεσίας. Με ένα πρόχειρο συμπέρασμα, φαίνεται να επαληθεύεται λοιπόν, εκείνο που ήδη σκεφτόσασταν κι εσείς από την αρχή αυτού του άρθρου, πως στην Ελλάδα απλά δεν θα είχαν σταματήσει στο φανάρι ή δεν θα το περίμεναν να ανάψει, πόσο μάλλον να τους φωτογραφίσει, ακυρώνοντας κάθε έννοια μίας τέτοιας καμπάνιας στην χώρα μας…

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρίσι - Νέο όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα σε όλη την πόλη!​

f64e5d30c10aaba7a0087b49e11aca9b_XL.jpg
Η δήμαρχος του Παρισιού Anne Hidalgo έχει στόχο να κάνει το Παρίσι πρώτα από όλα φιλικό προς τους πεζούς και τους ποδηλάτες, και μέσα στο στρατηγικό σχέδιο του Δήμου περιλαμβάνεται και ο άμεσος περιορισμός της ταχύτητας των οχημάτων στους δρόμους της πόλης στα 30 χιλιόμετρα την ώρα.
Το σχέδιο για τον εκτοπισμό των βενζινοκίνητων οχημάτων από το Παρίσι επιταχύνεται, καθώς μετά από την ανακοίνωση της μείωσης των θέσεων στάθμευσης στις μισές, και μετά την εισαγωγή θέσεων στάθμευσης δικύκλων επί πληρωμή, το δημαρχείο της πόλης επιβεβαίωσε νέα χαμηλότερα όρια ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα.

Η ιδέα κυκλοφορούσε εδώ και περίπου μια δεκαετία, ενώ σημειώστε πως το 60% των δρόμων του Παρισιού βρίσκεται ήδη υπό το καθεστώς των 30 χλμ/ώρα.
Αλλά από το τέλος του Αυγούστου του 2021, ΟΛΟΚΛΗΡΗ η πόλη θα υπάγεται πλέον στο συγκεκριμένο όριο ταχύτητας, όπως είχε υποσχεθεί η Hidalgo στην καμπάνια της πριν εκλεγεί ξανά ως δήμαρχος. Κι αν η Hidalgo βρέθηκε ξανά στη θέση του Δημάρχου βάσει αυτών των υποσχέσεων, καταλαβαίνετε πως ένα μεγάλο ποσοστό των Παριζιάνων βλέπουν θετικά τις κινήσεις του Δήμου όσον αφορά στην επιστροφή των δημοσίων χώρων που έχουν καταλάβει τα οχήματα και πάλι στους πεζούς και στους ποδηλάτες.

Ελάχιστοι οδικοί άξονες θα διατηρήσουν προσωρινά ψηλότερα όρια ταχύτητας, στα 50 χλμ/ώρα, ενώ για την ώρα το όριο ταχύτητας του περιφερειακού άξονα του Παρισιού παραμένει στα 70 χλμ/ώρα, με τον Δήμο να θέλει όμως να το περιορίσει και αυτό στα 50 χλμ/ώρα.
Στόχοι του σχεδίου του Δήμου είναι οι καλύτερες συνθήκες διαβίωσης, η μείωση των ατυχημάτων και η μείωση θορύβου και ρύπων.

Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Triumph εξελίσσει μοτοσυκλέτες Motocross και Enduro​

Σε συνεργασία με τους Carmichael και Cervantes​




H Βρετανική εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος εξέλιξης και κατασκευής «χωμάτινων» μοτοσυκλετών, εντάσσοντας στο δυναμικό της δύο θρύλους των αγώνων MX και Enduro
H Triumph ανοίγει νέο κεφάλαιο στην μεγάλη ιστορία της. Με υπερηφάνεια ανακοίνωσε σήμερα, 20 Ιουλίου 2021, πως σε συνεργασία με τον θρύλο του Motocross Ricky Carmichael και τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή endurο Ivan Cerventes, εξελίσσει μοτοσυκλέτες που θα τις δούμε σύντομα και στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα.
Τους επόμενους μήνες θα ακολουθήσει ανακοίνωση του χρονοδιαγράμματος για την παρουσίαση και την διάθεση των μοντέλων, καθώς και το αγωνιστικό πλάνο της εταιρείας.
Nick Bloor: Διευθύνων Σύμβουλος Triumph Motorcycles Ltd: «Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου για τη μάρκα, για το οποίο όλοι στην Triumph είναι ενθουσιασμένοι που συμμετέχουν. Δεσμευόμαστε 100% να δημιουργήσουμε για πολλά χρόνια ανταγωνιστικά προϊόντα για το απαιτητικό κοινό του ΜΧ και Enduro και να προσφέρουμε μοτοσυκλέτες σε μια ολόκληρη νέα γενιά αναβατών Triumph ».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi Experience 2021 - Centenary Tour - Οργανωμένο ταξίδι για λίγους​

moto-guzzi-centenary-tour-2021-00007.jpgmoto-guzzi-centenary-tour-2021-00002.jpgmoto-guzzi-centenary-tour-2021-00009.jpg
Πώς θα σας φαινόταν ένα οργανωμένο ταξίδι 27 ημερών, καβάλα σε μοτοσυκλέτα της Moto Guzzi, με εκκίνηση από το Noale, πέρασμα από το Nordkapp και κατάληξη στο εργοστάσιο της ιταλικής φίρμας στο Mandello del Lario; Όνειρο; Περιμένετε να ακούσετε και την τιμή.
Οι συμμετοχές στο Centenary Tour είναι ανοιχτές μέχρι τα τέλη Ιουλίου, με το ταξίδι να λαμβάνει χώρα μεταξύ 17 Αυγούστου και 12 Σεπτεμβρίου 2021.
moto-guzzi-centenary-tour-2021-00005.jpg
Οι συμμετέχοντες, καβάλα σε μοτοσυκλέτες της Moto Guzzi, θα ταξιδέψουν σε μια θρυλική διαδρομή, που θα περάσει από το βορειότερο ακρωτήρι της Ευρώπης για να καταλήξει στο αρχηγείο της εταιρείας, στο Mandello del Lario, τις μέρες που θα διεξάγεται το event World Moto Guzzi Days.
Το Centenary Tour είναι ανοιχτό για όλους όσοι θέλουν να οδηγήσουν στην θρυλική διαδρομή που έγινε διάσημη το 1928 από τον Giuseppe Guzzi, αδελφό του ιδρυτή Carlo, ο οποίος ταξίδεψε στο Βόρειο Ακρωτήρι καβάλα σε μια Moto Guzzi GT 500 Norge.
moto-guzzi-centenary-tour-2021-00010.jpg
Εικοσιεπτά μέρες στον δρόμο, και 8.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε μαγικά τοπία, και με τη δυνατότητα να οδηγήσετε όλα τα μοντέλα της νέας γκάμας της Moto Guzzi!
Το καραβάνι των ταξιδιωτών θα σταματήσει μια μέρα στο Ελσίνκι, μια στο Ταλίν, μια στη Ρίγα, και μια στην Πράγα.
Και φτάσαμε και στις τιμές. Αν δηλώσετε συμμετοχή με τη δική σας Moto Guzzi, οι τιμές ξεκινούν από τα 5.950 ευρώ, ενώ αν θέλετε να οδηγείτε τα μοντέλα της διοργάνωσης, ανεβαίνουμε στα 7.950 ευρώ! Το κόστος του συνεπιβάτη είναι 5.450 ευρώ, κι έτσι καταλαβαίνετε πως 2 άτομα με όρεξη να οδηγήσουν όλη τη γκάμα της Moto Guzzi στο μαγικό αυτό ταξίδι θα πρέπει να πληρώσουν τουλάχιστον 13.400 ευρώ, και αυτό δίχως να υπολογίζουμε και μερικά άλλα κόστη που δεν περιλαμβάνονται στην τιμή.

Για περισσότερες πληροφορίες και για να δηλώσετε συμμετοχή, δείτε ΕΔΩ.

Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βρήκε τον γιο του μετά από 24 χρόνια κι αφού γύρισε όλη την Κίνα με μοτοσυκλέτα (Video)​

Αυτή είναι η ιστορία του Guo Gangtang​




To 1997 o γιος του Guo Gangtang εξαφανίστηκε από προσώπου γης. Όμως εκείνος ποτέ του δεν πίστεψε ότι δεν θα ξαναϊδωθεί με το παιδί του

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Έτσι ξεκίνησε ένα ταξίδι με τη μοτοσυκλέτα του σε όλη την Κίνα προσπαθώντας να βρει τον γιο του Guo Xinzhen.
Όλα αυτά τα χρόνια δεν πέρασε στιγμή από το μυαλό του να εγκαταλείψει την προσπάθεια. Σε αυτό το ζήτημα ζωής και θανάτου χρησιμοποίησε συνολικά δέκα μοτοσυκλέτες με τις οποίες κάλυψε συνολικά 500.000 χιλιόμετρα, αντιμετωπίζοντας πολλές κακουχίες στη διαδρομή και σπάζοντας αρκετά κόκαλα του σώματός του κατά τη διάρκεια ατυχημάτων που είχε. Στο πίσω μέρος των μοτοσυκλετών του υπήρχε πάντα μια σημαία με τη φωτογραφία του παιδιού του.
Η περιπέτειά του, μάλιστα, μεταφέρθηκε και στη μεγάλη οθόνη το 2015 μέσω της ταινίας «Lost and Love» στην οποία πρωταγωνιστούσε ο διάσημος ηθοποιός από το Hong Kong, Andy Lau.
Τον περασμένο Γενάρη στο παιχνίδι των ερευνών μπήκε και το υπουργείο δημόσιας τάξης η συμβολή του οποίου αποδείχθηκε καθοριστική στην έκβαση της υπόθεσης. Πριν λίγες ημέρες οι αστυνομικές αρχές εντόπισαν στην περιφέρεια της Henan έναν 26χρονο άνδρα που είχε το ίδιο DNA με τον Guo Gangtang. απ' ότι αποδείχθηκε ήταν ο εξαφανισμένος του γιος.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, ο Guo Xinzhen είχε πέσει θύμα απαγωγής από ζευγάρι traffickers που συνελήφθησαν και ομολόγησαν την πράξη τους.
«Είναι καλά. Ο Θεός μου φέρθηκε δίκαια. Tώρα που το παιδί βρέθηκε, όλοι θα είμαστε χαρούμενοι από δω και στο εξής», δήλωσε εμφανώς συγκινημένος ο πατέρας στα τοπικά ΜΜΕ.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο Ιράν δοκιμάζουν την πιο περίεργη ποινή για παραβάτες μοτοσυκλετιστές​


051c9524d0dcc194059d066c53c766f5_XL.jpg
Έκανες παράβαση και σε έπιασαν; Για τιμωρία θα κάνεις τον τροχονόμο για μερικές ώρες.
Από πέρυσι τον Χειμώνα, η Τροχαία της πρωτεύουσας του Ιράν, Τεχεράνης, δοκιμάζει πιλοτικά ένα μοναδικό πρόγραμμα ειδικά αφιερωμένο στους μοτοσυκλετιστές. Το όνομά του, άλλωστε, είναι “Μοτοσυκλετιστής”.

Αυτό προβλέπει πως για μια σειρά συχνών παραβάσεων, οι παραβάτες δεν θα τιμωρούνται με πρόστιμο ή ό,τι άλλο συμβατικό προβλέπει ο Νόμος, αλλά θα βοηθούν τον τροχονόμο στα καθήκοντά του για μερικές ώρες, ατάκα κι επιτόπου!

Σύμφωνα με την τοπική αστυνομία, οι περισσότερες παραβάσεις που κάνουν οι μοτοσυκλετιστές – η κίνηση σε ειδικές λωρίδες και η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη αναφέρονται ως δημοφιλείς – οφείλονται στη βιασύνη και ανυπομονησία των μοτοσυκλετιστών.

Το μέτρο έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε πολλά επίπεδα, από το ηθικό και το νομικό, ως το καθαρά τεχνικό: ο αστυνομικός της τροχαίας έχει μια εξειδικευμένη εκπαίδευση για να κάνει τη δουλειά, ο τυχαίος μοτοσυκλετιστής όχι απαραίτητα.

Ωστόσο ο αρχηγός της αστυνομίας, Mohammad Hossein Hamidi, δηλώνει πως “το εναλλακτικό σχέδιο τιμωρίας που λέγεται ‘Μοτοσυκλετιστής’ θα εφαρμοστεί έχοντας πάρει άδεια από τη Δικαιοσύνη, καθώς και μετά από διαβουλεύσεις με ασφαλιστικές εταιρείες και άλλους φορείς.”

Πηγή: Motorcyclet News
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Την έκπληξη κάνει η Triumph και σύντομα θα μας παρουσιάσει τη νέα Speed Triple RR!​

«Φωτιές» ανάβει η Triumph με τις πληροφορίες για μια νέα Speed Triple 1200 RR που σύντομα θα βγει στην παραγωγή και θα σημάνει την επιστροφή του κατασκευαστή στο χώρο των superbikes!
Την ώρα που ακόμα η νέα Speed Triple RS αρχίζει και γεμίζει σιγά-σιγά τις βιτρίνες των αντιπροσωπειών, η βρετανική φίρμα ετοιμάζεται για το νέο «χτύπημά» της.

Το νέο της δημιούργημα είναι η Speed Triple RR και το μοντέλο αυτό θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από το Σεπτέμβρη του 2021 και μετά.
Κάποιες πρώτες φωτογραφίες και video έχουν κυκλοφορήσει, χωρίς όμως να δείχνουν πολλές λεπτομέρειες.

2022-Triumph-Speed-Triple-RR_δφφγη1.jpg

Βλέπουμε ότι η Triumph δεν δουλεύει πάνω σε ένα full-fairing μοντέλο αλλά σε ένα μπικίνι-φέρινγκ,ενώ το άλλο που τραβάει τα βλέμματα είναι ο ρετρό προβολέας.
Στο κομμάτι του κινητήρα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το τι να περιμένουμε, με την Triumph ενδεχομένως να θέλει να κάνει την έκπληξη και εκεί.

Ίσως δούμε ένα τρικύλινδρο μοτέρ με απόδοση 178 ίππων και συνολικό βάρος στα 181 κιλά (!) μαζί με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά «καλούδια».
Τα ερωτήματα για τη νέα αυτή προσθήκη στη γκάμα των μοτοσυκλετών της Triumph θα απαντηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Άλλωστε ο Σεπτέμβρης είναι προ των πυλών…


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ευσεβεις ποθοι και τα αλογα και το βαρος για 3κυλινδρο μηχανακι εμποριου ..... αλλα κουβεντα να γινεται στην πιατσα. Stoned Emoticon
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ινδία - Δεν φοράς κράνος; Δεν σου βάζουμε βενζινη!​

c7763cdf1389ee5148b8f78894f1439b_XL.jpg
Η ιδέα δεν είναι νέα, καθώς διαφορετικά κρατίδια της Ινδίας την εφαρμόζουν περιστασιακά εδώ και 5 περίπου χρόνια, προσπαθώντας να πείσουν με κάθε τρόπο τους αναβάτες να φορέσουν κράνος. Τελικά δουλεύει όμως ο νόμος; Ή μήπως πρόκειται για μέτρο εντυπωσιασμού;
Το νέο αφορά στην πόλη Nashik, του κρατιδίου της Maharastra, όπου οι αρχές αποφάσισαν πως, αρχής γενομένης από τις 15 Αυγούστου 2021, αν ο αναβάτης δεν φορά κράνος, ο πρατηριούχος απαγορεύεται να του βάλει βενζίνη.

Σημειώστε πως στην Nashik έχουν χάσει τη ζωή τους 825 άνθρωποι τα τελευταία 5 χρόνια, ενώ στα 467 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα με δίκυκλο, 397 αναβάτες δεν φορούσαν κράνος.
Στα πρατήρια θα εγκατασταθούν κάμερες CCTV που θα καλύπτουν τις αντλίες, ώστε να μπορεί η αστυνομία να ελέγξει την επιβολή του μέτρου.

Όπως θα δείτε όμως στο παρακάτω βίντεο υπάρχουν τρόποι να βάλει κανείς βενζίνη, καθώς πολλοί αναβάτες μοιράζονται ένα κράνος για να βάλουν βενζίνη, με τους υπαλλήλους των πρατηρίων να συμβουλεύουν τους αναβάτες να “δανειστούν” ένα κράνος για να εφοδιαστούν με βενζίνη.
Θα δουλέψει συνολικά το μέτρο; Ή θα καταστεί ανενεργό χάρη σε κάποιους επιτήδειους που θα δανείζουν ή θα νοικιάζουν κράνη στους αναβάτες που δεν τα διαθέτουν;


Πηγη www.bikeit.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.472
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Ινδία - Δεν φοράς κράνος; Δεν σου βάζουμε βενζινη!​

View attachment 35776
Η ιδέα δεν είναι νέα, καθώς διαφορετικά κρατίδια της Ινδίας την εφαρμόζουν περιστασιακά εδώ και 5 περίπου χρόνια, προσπαθώντας να πείσουν με κάθε τρόπο τους αναβάτες να φορέσουν κράνος. Τελικά δουλεύει όμως ο νόμος; Ή μήπως πρόκειται για μέτρο εντυπωσιασμού;
Το νέο αφορά στην πόλη Nashik, του κρατιδίου της Maharastra, όπου οι αρχές αποφάσισαν πως, αρχής γενομένης από τις 15 Αυγούστου 2021, αν ο αναβάτης δεν φορά κράνος, ο πρατηριούχος απαγορεύεται να του βάλει βενζίνη.

Σημειώστε πως στην Nashik έχουν χάσει τη ζωή τους 825 άνθρωποι τα τελευταία 5 χρόνια, ενώ στα 467 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα με δίκυκλο, 397 αναβάτες δεν φορούσαν κράνος.
Στα πρατήρια θα εγκατασταθούν κάμερες CCTV που θα καλύπτουν τις αντλίες, ώστε να μπορεί η αστυνομία να ελέγξει την επιβολή του μέτρου.

Όπως θα δείτε όμως στο παρακάτω βίντεο υπάρχουν τρόποι να βάλει κανείς βενζίνη, καθώς πολλοί αναβάτες μοιράζονται ένα κράνος για να βάλουν βενζίνη, με τους υπαλλήλους των πρατηρίων να συμβουλεύουν τους αναβάτες να “δανειστούν” ένα κράνος για να εφοδιαστούν με βενζίνη.
Θα δουλέψει συνολικά το μέτρο; Ή θα καταστεί ανενεργό χάρη σε κάποιους επιτήδειους που θα δανείζουν ή θα νοικιάζουν κράνη στους αναβάτες που δεν τα διαθέτουν;


Πηγη www.bikeit.gr
Φόρεσε ρε ζουδι κράνος. Τη ζωή και το κεφάλι σου προστστευεις.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ισπανία - 39 Drones της αστυνομίας εντοπίζουν από αέρα παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.​

32bb723edef780248ce614dbd8efc0a9_XL.jpg
Η ισπανική αστυνομία ξεκινά να χρησιμοποιεί 39 drones που θα περιπολούν από αέρα στους πιο πολυσύχναστους δρόμους της χώρας, εντοπίζοντας και καταγράφοντας με κάμερες υψηλής ευκρίνειας επικίνδυνες παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
Τα θα πετούν σε ύψος έως 120 μέτρων, με εμβέλεια 1-2 χιλιομέτρων και αυτονομία 40 λεπτών πριν χρειαστούν νέες μπαταρίες.

Η ομάδα των χειριστών του κάθε θα αποτελείται από 3 άτομα, τον πιλότο, τον χειριστή της κάμερας υψηλής ευκρίνειας και ένα μέλος της ισπανική πολιτοφυλακή), με τον πολιτοφύλακα / αστυνομικό να επεμβαίνει όταν ο οδηγός / αναβάτης δέχεται πρόστιμο που πρέπει να πληρώσει επιτόπου.
Η παραπάνω κίνηση της ισπανικής αστυνομίας δεν είναι νέα καθώς το έχει ξεκινήσει το 2018, όμως το 2021 ο στόλος ενισχύεται με 20 περισσότερα από πριν.

Από το 2018 τα της ισπανικής αστυνομίας έχουν πετάξει περισσότερες από 500 ώρες, έχουν ελέγξει περισσότερα από 55.000 οχήματα και έχουν ανακαλύψει περισσότερες από 600 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
Οι πιο συνήθεις παραβάσεις είναι για ζώνη ασφαλείας (15,9%), για χρήση κινητού τηλεφώνου (12,5%), και για προσπέραση ποδηλατών χωρίς να αφήνουν απόσταση ασφαλείας (4%).
Δείτε ΕΔΩ ένα βίντεο με συλλογή από τις παραβάσεις τις οποίες εντόπισαν τα ισπανικά drones.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τιμόνι που εκρήγνυται σε ατύχημα, για να μην χτυπήσει πάνω του ο αναβάτης​

autoliv-timoni-pou-ekrignitai-00002.jpg
Πονάει τιμόνι, κόψει τιμόνι, είναι η πρόταση του Σουηδού προμηθευτή εξαρτημάτων ασφαλείας για την αυτοκινητοβιομηχανία Autoliv Developments, όσον αφορά στα ατυχήματα όπου ο αναβάτης μπορεί να τραυματιστεί, χτυπώντας στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας του.
Όλοι όσοι έχουν χτυπήσει στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας τους κατά τη διάρκεια ατυχήματος (πχ. σε προσγείωση από άλμα, ή σε μετωπική σύγκρουση), ξέρουν πως αυτό πονάει, και πονάει πολύ. Στην άτυχη στιγμή ο αναβάτης μπορεί να χτυπήσει στο τιμόνι είτε με το κεφάλι. Είτε με το σώμα, και κυρίως την κοιλιά ή τα πόδια.
autoliv-timoni-pou-ekrignitai-00001.jpg
Πώς θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τις στενές επαφές μεταξύ τιμονιού και κεφαλιού του αναβάτη; Η λύση που προτείνει η φίρμα Autoliv, που παράγει αερόσακους, ζώνες ασφαλείας και τιμόνια, είναι αρκετά ακραία.
Στόχος της λύσης της Autoliv είναι η καταστροφή ή αποδυνάμωση του τιμονιού κατά το ατύχημα, με τη χρήση ελεγχόμενων εκρήξεων, με εκρηκτικά που θα βρίσκονται μέσα στο τιμόνι και θα πυροδοτούνται την κατάλληλη στιγμή!
autoliv-timoni-pou-ekrignitai-00003.jpg
Τι θα μπορούσε να πάει στραβά; Περίπου ένα εκατομμύριο πράγματα, οπότε με το χέρι στην καρδιά, λέμε ΟΧΙ στην ιδέα, και αναμένουμε την επόμενη εξωπραγματική πατέντα που θα μας κάνει να ψάχνουμε το ημερολόγιο για να δούμε αν έφτασε ήδη η 1η του Απρίλη.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νεκροταφεία superbike έξω από Ινδικά αστυνομικά τμήματα​

Σκουριάζουν sport μοτοσυκλέτες στην Ινδία μετά από πρόστιμα

Η Ινδία είναι τα τελευταία χρόνια η μεγαλύτερη αγορά μοτοσυκλέτας του κόσμου έχοντας ξεπεράσει την Κίνα για μερικά εκατομμύρια καινούρια δίκυκλα, με την Bajaj και την Hero να διαδέχονται η μία την άλλη στην θέση του κατασκευαστή με την μεγαλύτερη παραγωγή σε αριθμούς μονάδων.
Εδώ και δεκαετίες η Πολιτεία εκεί έχει θεσπίσει ιδιαίτερα ακριβή φορολογία για κάθε μοτοσυκλέτα που δεν κατασκευάζεται στην Ινδία προστατεύοντας έτσι την εγχώρια βιομηχανία και ταυτόχρονα περιορίζοντας και τις επιλογές που έχει κανείς στην διάθεσή του. Όπως εξηγούν παράγοντες της αγοράς, οι ακριβές sport μοτοσυκλέτες είναι μακριά από τις δυνατότητες της συντριπτικής πλειοψηφίας, οπότε το παράπονο ορισμένων που θα μπορούσαν να τις αγοράσουν σε κανονική τιμή, αν αυτή δεν διαμορφωνόταν διπλάσια και τριπλάσια, καταλήγει να ξεφεύγει της προσοχής.
Κάπως έτσι έφτασε να εντατικοποιηθεί η παράνομη εισαγωγή τους από άλλες χώρες ή και απευθείας από την Ιαπωνία, κυκλοφορώντας στους δρόμους είτε χωρίς, είτε με πλαστές πινακίδες. Όλα αυτά τα χρόνια γινόντουσαν κατασχέσεις, τα τελευταία όμως αυτές έχουν εντατικοποιηθεί με τους ιδιοκτήτες τους να καλούνται να πληρώσουν τόσο τον εκτελωνισμό, όσο και το αυστηρό πρόστιμο για να πάρουν πίσω την supersport μοτοσυκλέτα τους. Αυτό το χρηματικό σύνολο ξεπερνά πολλαπλάσιες φορές την αξία της μοτοσυκλέτας κι έτσι στην πράξη όποιος δει την μοτοσυκλέτα του να κατάσχεται, την αποχαιρετά και τελείως.

Το αποτέλεσμα είναι να βλέπει κανείς έξω από αστυνομικά τμήματα να συσσωρεύονται supersport και superbike μοτοσυκλέτες που σαπίζουν στον ήλιο. Ξόδεψαν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ρούπιες για να τις αποκτήσουν, γνωρίζοντας το ρίσκο που έπαιρναν εκείνη την στιγμή και ολοένα και περισσότεροι τις βλέπουν πλέον να μαζεύουν σκόνη στο τμήμα της γειτονιάς τους.


Οι φωτογραφίες έρχονται από την περιοχή Andheri στα δυτικά περίχωρα της Mumbai και είναι ενδεικτικές μίας γενικότερης εικόνας. Μπορεί κανείς να δει Yamaha FZ1, Honda CBR 600RR 'Konica Minolta', Honda CBR 1000RR 'Fireblade', Kawasaki Ninja ZX-10R, Honda Hornet κ.α. Ενώ σε αποθήκη λίγο πιο κάτω μπορεί να δει Suzuki Hayabusa και Yamaha YZF-R6 που δεν εισαγόταν στην Ινδία. Παρόλο που υπάρχει εργοστάσιο στην Ινδία που συναρμολογεί Hayabusa για να μην υπόκεινται σε υπερβολικούς δασμούς, και που μάλιστα δεν είχε σταματήσει την παραγωγή του όλο αυτό το διάστημα που σταμάτησαν οι πωλήσεις στην Ευρώπη και έβλεπε κανείς ελλιπώς ενημερωμένα δημοσιεύματα να γράφουν για διακοπή της παραγωγής, η Hayabusa στην Ινδία ήταν και πάλι ακριβότερη εξαιτίας πρόσθετης φορολογίας για τον κυβισμό της. Το αποτέλεσμα ήταν να κυκλοφορούν πολλές με πλαστές πινακίδες, ακόμη και replica με εκπληκτική προσομοίωση της εμφάνισης αλλά κινητήρα 150 κυβικών… Από πλευρά τους, οι αρχές θέλουν να εντατικοποιήσουν ακόμη περισσότερο τους ελέγχους και σχεδιάζουν να λύσουν το πρόβλημα της συσσώρευσης στα αστυνομικά τμήματα, στέλνοντας τις μοτοσυκλέτες για ανακύκλωση υλικών σε κάποια από τα πολλά εργοστάσια που υπάρχουν στην Ινδία για αυτό το σκοπό.




Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom