Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta - Το 50,1% της έχει πλέον η ΚΤΜ​

5c45235ddb4e5fa4c8ddd9ff939bb0ab_XL.jpg

Ο Timur Sardarov ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση του 5ετούς σχεδίου για την αναζωογόνηση της εταιρείας, η οποία βλέπει την κατοχή του 50,1% της από την ΚΤΜ.

Η ιταλική εταιρεία φαίνεται πως έχει σταθεί για τα καλά στα πόδια της, μιας και μόνο το 2023, η MV Agusta παρουσίασε 5 νέα μοντέλα και όλες οι περιορισμένες εκδόσεις μοτοσυκλετών της εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία τους. Επιπλέον, δημιουργήθηκε ένα νέο δίκτυο αντιπροσώπων, ενισχύοντας περαιτέρω την ταυτότητα της μάρκας.

Με την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου, ο αυστριακός όμιλος επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον και τη δέσμευσή του για τη μάρκα από το Varese, λαμβάνοντας υπόψη τα ισχυρά αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια υπό την καθοδήγηση της οικογένειας Sardarov, η οποία θα διατηρήσει τον κοινό έλεγχο και το 49,9% της εταιρείας.

Με την ανάληψη της πλειοψηφίας και ως δέσμευση για την τοποθεσία και την ευθύνη για τους εργαζομένους, ο Hubert Trunkenpolz, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της PIERER Mobility AG, αναλαμβάνει τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου και Προέδρου από τον Timur Sardarov, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι στη διάθεση της εταιρείας ως Αντιπρόεδρος, Πρέσβης και Σύμβουλος της εταιρείας.

Ο Timur Sardarov σχολίασε: «Η MV Agusta ενσαρκώνει το πάθος και μια μοναδική αίσθηση ρομαντισμού που με συνεπήρε, σαν έναν έμπειρο επιχειρηματία, από την πρώτη μέρα. Η προσωπική πρόκληση να καθοδηγήσω την εταιρεία από την κρίση και να την κατευθύνω προς την επιτυχία μέσω καινοτόμων επιχειρηματικών στρατηγικών, επέκτασης της ομάδας και νέων προϊόντων έχει κατακτηθεί. Είναι τιμή να παίζω ρόλο στη διαμόρφωση της κληρονομιάς της MV Agusta.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, τόσο η εταιρεία όσο και εγώ έχουμε εξελιχθεί σημαντικά. Η ανάπτυξή μας αποτελεί απόδειξη του μεταμορφωτικού ταξιδιού που έχουμε μοιραστεί. Ο χρόνος μου με την MV Agusta ήταν ένα κομβικό κεφάλαιο στη ζωή μου, γεμάτο με αμοιβαίες χαρές και προκλήσεις. Καθώς συνεχίζω να υπηρετώ ως αφοσιωμένος Αντιπρόεδρος, δεσμεύομαι να υποστηρίξω την εταιρεία και τη διαρκή επιτυχία της».

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενθαδε ... κειται ... στην πισω αυλη της ΚΤΜ ....! cdefghi (το΄χει η μερα σημερα , γμτ...)Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW – Πλέον δεν αποκλείει ολόκληρη νέα σειρά στα 500+ κυβικά​

bcd1f8c06d259970a0c5d6cdd8b86ea0_XL.jpg

Η Βαυαρική εταιρεία αποφάσισε να ακούσει τον παλμό της αγοράς και να «κλείσει» το κενό της γκάμας της, μεταξύ των 310 και των 900 κυβικών; Πιθανόν, όπως ισχυρίζονται γερμανικές πηγές.

Είναι γνωστό ότι η BMW Motorrad, εδώ και αρκετά χρόνια, επιμένει να διατηρεί μία «απόσταση» μεταξύ της γκάμας 310 κυβικών (G310R και GS) με την αμέσως «επόμενη», των 900 κυβικών (F 900R, XR, GS), έτσι δεν παίζει στην πολύ ισχυρή, θα έλεγε κανείς, κατηγορία κυβισμού των 400-700 κυβικών. Φαίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες από την Γερμανία, ότι το νέο «αφεντικό» της BMW Motorrad, Markus Flasch, έχει αλλάξει στάση και δουλεύει σε νέα μοντέλα, ακριβώς σε αυτό το κενό κυβισμού.

Η πληροφορία προέκυψε, μέσα από συνέντευξη των Γερμανών συναδέλφων μας από το περιοδικό Motorrad, στον Flasch, ο οποίος δέχτηκε την ερώτηση-κλειδί και απάντησε ανάλογα, ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου. Το περιοδικό συγκεκριμένα, σημείωσε την έντονη κινητικότητα της αγοράς, στα μεγαλύτερα των 310 κυβικών και ο Flasch απάντησε «Ακριβώς εκεί είμαστε και εμείς. Δεν θα πω όμως κάτι περισσότερο».

Η απάντηση αυτή του Flasch μπορεί να είναι υποννοούμενο, ότι η BMW έχει ξεκινήσει ήδη την ανάπτυξη μίας νέας πλατφόρμας και, όπως μας έχει συνηθίσει ήδη, αυτό πιθανόν σημαίνει περισσότερα από ένα μοντέλα, για περισσότερους από έναν ρόλους. Αν π.χ. η νέα γκάμα παίξει στα 500 κυβικά, τότε θα έχουμε να λέμε για F 500R, XR, GS και ο νοών νοείτω.

Τα κυβικά τα αναφέραμε χάριν παραδείγματος, διότι δεν γνωρίζουμε ακόμα τι σκοπεύει να κάνει η BMW. Πάντως, το πιθανότερο είναι ότι η νέα σειρά μοτοσυκλετών θα γίνει κατάλληλη για κατόχους διπλώματος Α2, άρα με ισχύ όχι μεγαλύτερη από 48 ίππους σε κάθε περίπτωση.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι πριν από σχεδόν έναν χρόνο, το φως της μέρας είχαν δει σχέδια πατέντας για έναν νέο κινητήρα 2 κυλίνδρων εν σειρά, με αρκετές διαφορές σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα – δείτε την ανάλογη είδηση με ένα κλικ εδώ. Μπορεί να συνδέονται οι δύο ειδήσεις; Δεν μπορούμε πάντως να το αποκλείσουμε.

Ως εικόνα για μία από τις πιθανές μοτοσυκλέτες της νέας γκάμας, δείτε μια δουλειά του σχεδιαστή Kar Lee, για λογαριασμό του περιοδικού Motorrad -ονόματι F 500 XR, που δίνει μια σαφέστατη πρώτη εντύπωση για το πως θα μπορούσε να είναι το μοντέλο στην πραγματικότητα.

Πηγή/εικόνες
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... τανα ΗΟΝΔΑ, πως καφερνεις και πιανεις τον παλμο της αγορας μαζευοντας πρωτη το χαρτι .... και μετα ολοι οι υπολοιποι τρεχουν καταιδρωμενοι για τα ψιχουλα ...! abcdefghgk abcdefghgk
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Η ντροπή των XR .
Άκου 47αλογα.
Το μεγαλυτερο γελιο θα ειναι να χρησιμοποιησει τον ετοιμο κινητηρα 47 ιππων της LONCIN ,που ειναι αντιγραφη ΧΟΝΤΑ,και χρησιμοποιηται κατα κορον, σε πολλες εταιρειες που εκμεταλλευονται το Α2. διπλωμα.Η συνεργασια ΒΜW-LONCIN ,ειναι ηδη γεγονος εδω και χρονια. Tooth abcdefghgk
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
260
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Το μεγαλυτερο γελιο θα ειναι να χρησιμοποιησει τον ετοιμο κινητηρα 47 ιππων της LONCIN ,που ειναι αντιγραφη ΧΟΝΤΑ,και χρησιμοποιηται κατα κορον, σε πολλες εταιρειες που εκμεταλλευονται το Α2. διπλωμα.Η συνεργασια ΒΜW-LONCIN ,ειναι ηδη γεγονος εδω και χρονια. Tooth abcdefghgk
Δεν είναι αντιγραφή honda ο κινητηρας είναι loncin και τον δίνει και στην honda αλλά στα bmw μάλλον θα δώσει τον νέο που δίνει στην voge 525 (άσχετα αν είναι θυγατρική της) όπως στο 900dsx που δίνει τον κινητήρα και στην bmw με 10 άλογα περισότερα λόγο λογισμικού.....
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το μεγαλυτερο γελιο θα ειναι να χρησιμοποιησει τον ετοιμο κινητηρα 47 ιππων της LONCIN ,που ειναι αντιγραφη ΧΟΝΤΑ,και χρησιμοποιηται κατα κορον, σε πολλες εταιρειες που εκμεταλλευονται το Α2. διπλωμα.Η συνεργασια ΒΜW-LONCIN ,ειναι ηδη γεγονος εδω και χρονια. Tooth abcdefghgk
Ο 310 που φοράει το μικρό gs ποιας εταιρείας είναι;
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ο 310 που φοράει το μικρό gs ποιας εταιρείας είναι;
Ινδία πλευρά, για να βλέπουν δωρεάν Bollywood.
Όλοι οι κινητήρες BMW κάτω των 500cc κατασκευάζονται εκεί (νομίζω)
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Top Bottom