Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σιγκαπούρη: Από το 2028 βάζει φρένο στην κυκλοφορία παλιών μοτοσυκλετών​

Επιδοτεί την αγορά δικύκλου νέας ταχνολογίας​




Στη λήψη αυστηρών μέτρων για την εξάλειψη των ρυπογόνων και «φασαριόζικων» δικύκλων προχωρά η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης, παρέχοντας παράλληλα οικονομικά κίνητρα στους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών παλαιάς τεχνολογίας

Συγκεκριμένα, από την 1η Απριλίου του 2023 τα δίκυκλα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους θα πρέπει να πληρούν αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, αντίστοιχες με τις προδιαγραφές Euro4 που ισχύουν στην Ευρώπη, αλλά και θορύβου.
Σε αυτό το πλαίσιο η κυβέρνηση θα επιδοτήσει με ένα ποσό της τάξης των 2.100 ευρώ όλους όσοι επιθυμούν να αντικαταστήσουν την παλιά τους μοτοσυκλέτα με μια καινούργια, νέας τεχνολογίας.
Αξίζει να σημειωθεί πως το εν λόγω μπόνους θα δοθεί ακόμα και σε εκείνους που απλά αποσύρουν το παλιό τους δίκυκλο χωρίς να προχωρήσουν σε αγορά καινούργιου.
Και σε βάθος πενταετίας τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο αυστηρά, καθώς βάσει του νέου σχεδίου, από το 2028 θα τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών που έχουν ταξινομηθεί πριν από την 1η Ιουλίου του 2003.

Πηγη https://2wo.gr
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το αντίστοιχο Euro στην Ασία νομίζω είναι το BS6.

Βέβαια το BS6 είναι ένα χάδι μπροστά στα Euro 4 και Euro 5 που έχουμε εδω...κάτι ανάλογο του Euro 3 είναι περίπου το οποιο ξεκίνησε απο το 2006-2007 και τέλειωσε το 2013 με μια περίοδο χάριτος μέχρι το 2014 έτσι ώστε οι εταιρίες είτε να πουλήσουν εντελώς το στοκ που έχουν ή να βελτιώσουν τα μοντέλα τους. Ή απλά να βγάλουν καινούρια.

Εδω απο οτι φαίνεται να έχει ακουστεί κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τρελή πατέντα για ζώνη ασφαλείας σε μοτοσυκλέτα!​

italdesign-seatbelt-patent-00001.jpg
Η Italdesign καταχώρησε μια ιδιαίτερη πατέντα, σύμφωνα με την οποία ο αναβάτης ενός scooter ή μιας μοτοσυκλέτας θα δένεται πάνω στο «άτι» του με ζώνες ασφαλείας, με έναν αλγόριθμο να αποφασίζει σε ποιο ατύχημα θα σε ελευθερώνει, και σε ποιο θα σε συγκρατεί πάνω στο δίκυκλο!
Γράφω αυτό το άρθρο, γελώντας και φρικάροντας ταυτόχρονα, αναλογιζόμενος σφάλμα του αλγόριθμου που θα έχει ως αποτέλεσμα να παίρνεις διαδοχικές τούμπες δεμένος για τα καλά στη μοτοσυκλέτα σου. Να μη σου συμβεί.

Ναι, μπορεί καβάλα στη μοτοσυκλέτα να μην έχουμε την παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου, όμως σε αντάλλαγμα μπορούμε να επιλέξουμε διαφορετική πορεία από το δίκυκλο μας σε περίπτωση ατυχήματος. Ακόμα κι αν δεν την επιλέξουμε, και… μας επιλέξει, συνήθως αυτό έχει ευεργετικά αποτελέσματα. Συνήθως, αλλά όχι πάντα.
Κάπως έτσι ίσως σκέφτηκε και η Italdesign, η διάσημη ιταλική σχεδιαστική φίρμα που ίδρυσε ο θρυλικός Giorgetto Giugiaro, να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας με ένα σύστημα που θα αποφασίζει εκείνο το πότε να σε αφήσει να έχεις χωριστή πορεία με το δίκυκλο σου, και πότε όχι.

Στην πατέντα βλέπουμε ένα άκαμπτο πλαίσιο / κέλυφος, σαν πλάτη, στο οποίο δένεται ο αναβάτης, με ζώνες που πιάνουν πάνω από τους ώμους, και με μία ακόμη στη μέση. Η πλάτη δεν είναι στερεωμένη στο δίκυκλο, επιτρέποντας κάποιες κινήσεις στον αναβάτη, ενώ υπάρχει και σύστημα quick-release για γρήγορη απελευθέρωση.
Αν ο αναβάτης χάσει τον μπροστινό τροχό και πέσει, το σύστημα τον απελευθερώνει, ενώ αν εμβολίσει αυτοκίνητο που κάνει αναστροφή, τον συγκρατεί στη θέση του, για να μην εκτοξευτεί από πάνω.
Το σύστημα απευθύνεται κυρίως σε αστικούς αναβάτες, σε αναβάτες scooter ή ίσως και σε αναβάτες που κάνουν τουρισμό. Σίγουρα δεν απευθύνεται σε αναβάτες sport μοτοσυκλετών που βγαίνουν από τη σέλα στις στροφές, ενώ με αυτό δεν μπορείς ούτε να σταθείς όρθιος στα μαρσπιέ.

Αν θυμάστε καλά η BMW ήταν η μόνη εταιρεία που είχε βάλει ζώνη ασφαλείας σε δίκυκλο της, στο scooter C1, που έκλεινε τον αναβάτη μέσα σε σιδερένιο κλωβό, αναζητώντας την παθητική ασφάλεια που λείπει στα δίκυκλα. Εν τέλει όμως, το C1 με το ψηλό κέντρο βάρους του, τους μικρούς τροχούς του και τον αδύναμο κινητήρα του έπασχε εν γένει στο θέμα της ασφάλειας, ενώ η ζώνη ασφαλείας και το παρμπρίζ δεν κατάφεραν να πείσουν τους αναβάτες να το αγοράσουν, με τους Βαυαρούς να το εγκαταλείπουν το 2002, 2 μόλις χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση.
Προσωπικά, δεν θα ήθελα με τίποτα να με δέσουν στη μοτοσυκλέτα μου, αλλά ίσως κάποιοι άλλοι αναβάτες να έχουν διαφορετική άποψη.
Αναμένουμε να δούμε αν θα… περπατήσει η πατέντα, κι αν θα βρει τον δρόμο της προς την παραγωγή, ή αν θα παραμείνει ένα φιλόδοξο σχέδιο σε κάποιον ξεχασμένο σκληρό δίσκο.

By the way... χαζέψτε λίγο το σκίτσο που προσπαθεί να περάσει για scooter στην πατέντα... αξίζει.

italdesign-seatbelt-patent-00002.jpgitaldesign-seatbelt-patent-00003.jpgitaldesign-seatbelt-patent-00004.jpg

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jonathan Rea - Έβγαλε σε δημοπρασία στο Ebay το προσωπικό track-day ZX-10R του!​

s-l1600 (1).jpgs-l1600 (2).jpgs-l1600.jpg
Ο Jonathan Rea έβγαλε σε δημοπρασία στο ebay το ZX-10R που έχει για track-days, μοντέλο του 2016, με πολλές βελτιώσεις από την Provec Racing, ενώ στην πώληση περιλαμβάνεται και συνάντηση με τον 6 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, αλλά και με την ομάδα της KRT!
Το συγκεκριμένο ZX-10R έχει βρετανικά χαρτιά και πινακίδα, ενώ έρχεται στα επίσημα χρώματα KRT Winter Test, και στην πώληση περιλαμβάνεται και ο εξοπλισμός δρόμου που δεν εμφανίζεται στις φωτογραφίες.

Ο τυχερός αγοραστής θα πάρει κι ένα KRT VIP pass, για γύρο επιλογής του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK 2021, που περιλαμβάνει box tour, hospitality lunch, πρόσβαση στα paddock, συνάντηση με τον Jonathan Rea που θα εξηγήσει προσωπικά όλες τις βελτιώσεις του ΖΧ-10R, και ρούχα και αξεσουάρ της KRT υπογεγραμμένα από τον Rea! Κι αν ο νέος ιδιοκτήτης το επιθυμεί, ο Rea θα υπογράψει ΚΑΙ τη μοτοσυκλέτα.
Οι επεμβάσεις που έχει δεχθεί το ZX-10R track-day bike του Jonathan Rea περιλαμβάνουν και τις κάτωθι:
  • Βελτιωμένο κινητήρα από την KMS
  • Racing kit ECU
  • Akrapovic ολόσωμη εξάτμιση
  • Σύστημα ψύξης Taleo
  • Samco κολλάρα
  • Renthal αλυσίδα και γρανάζια
  • Μανιτάρια GB Racing
  • Showa full race kit Superstock tuning
  • Αγωνιστικό τιμόνι και μαρσπιέ της Provec Racing
  • J.Juan σωληνάκια φρένων
  • k-tech steering damper
  • 2 σετ φέρινγκ Speedfiber
  • 2 σετ τροχών
Για όλα τα παραπάνω, η δημοπρασία στο ebay ξεκινά από τα 25.000 ευρώ, ενώ ο αγοραστής θα πρέπει να παραλάβει τη μοτοσυκλέτα από την Ισπανία.

Δείτε ΕΔΩ την αγγελία της μοτοσυκλέτας στο ebay,

Πηγη www.bikeit.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το εχει αγορασμενο ...... μεσα απο την Kawasaki ? Ρωταω για εναν φιλο μου. ooops
Μαμα μιλάμε

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

World Ducati Weekend 2021: Το μεγάλο πάρτι ακυρώθηκε​

Ραντεβού το 2022​



27.05.2021​



Ο Covid-19 δεν αφήνει περιθώρια στους διοργανωτές της μεγαλύτερης συγκέντρωσης Ducatisti στον κόσμο
Αν και η κατάσταση βελτιώνεται, η εκστρατεία εμβολιασμού προχωρά και οι νέες λοιμώξεις μειώνονται, εξακολουθούν να υπάρχουν προφανείς δυσκολίες. Η Ducati κατανοεί πως δεν είναι εφικτό να τηρηθούν οι κανόνες υγιεινής, αφού θα συγκεντρωθούν χιλιάδες κόσμουθ στην πίστα του Misano και γι αυτό ανακοίνωσε την ακύρωση του WDW 2021.
H επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας του Borgo Panigale έχει ως εξής: «Μέχρι την τελευταία στιγμή ελπίζαμε να είμαστε σε θέση να οργανώσουμε την εκδήλωση τον Ιούλιο του 2021, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι σήμερα δεν θα ήταν δυνατόν να εγγυηθούμε την ομαλή διεξαγωγή και την ασφάλεια που είναι απαραίτητη για την διεξαγωγή του μεγάλου πάρτι που θέλουμε να συμμετάσχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι».
Το WDW θα διεξαχθεί το καλοκαίρι του 2022, στο ίδιο μέρος και αναμένεται χιλιάδες λάτρεις των ιταλικών μοτοσυκλετών να γιορτάσουν και να μοιραστούν το μεγάλο πάθος για την Ducati.
Η ανακοίνωση τελειώνει με την υπόσχεση… « Θα κάνουμε τα πάντα για να είναι το επόμενο WDW αξέχαστο. Ένα πάρτι μπορεί να αναβληθεί, αλλά το πάθος παραμένει!"

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι ισχυει για μοτοσυκλέτες παλαιότερης τεχνολογίας σε μεγάλες πόλεις της Γηραιάς Ηπείρου;​

Η Ευρώπη παίρνει αυστηρά μέτρα για την κυκλοφορία ρυπογόνων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών​





Στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται από τα κράτη της Ευρώπης για μείωση των εκπομπών ρύπων, λαμβάνονται αυστηρά μέτρα που επηρεάζουν και τον κόσμο της μοτοσυκλέτας

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Και μέχρι το τέλος της δεκαετίας είναι δεδομένο ότι τα μέτρα θα αυστηροποιηθούν καθώς στόχος είναι η στροφή σε πιο πράσινες λύσεις μετακινήσεων, ειδικά στις μεγάλες πόλεις.
Στη Βαρκελώνη για παράδειγμα από τις 15 Σεπτεμβρίου του 2020 έχει δημιουργηθεί η Ζώνη Χαμηλών Ρύπων (ZBE που καλύπτει μια έκταση 95 τετραγωνικών χιλιομέτρων από την οποία εξαιρούνται οι βιομηχανικές περιοχές.
Σε αυτήν την ζώνη επιτρέπεται να κυκλοφορούν μόνο βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με έτος κατασκευής μετά το 2000 όπως επίσης και ντιζελοκίνητα με έτος παραγωγής μετά το 2006. Σε ό,τι αφορά στις μοτοσυκλέτες, επιτρέπεται η κυκλοφορία μόνο εκείνων που έχουν κατασκευαστεί μετά το 2003. Τα οχήματα που έχουν πρόσβαση στη ζώνη εφοδιάζονται με ειδικό σήμα που παρέχει η τοπική κυβέρνηση.
Οι όποιες απαγορεύσεις ισχύουν για τις καθημερινές από τις 7 το πρωί έως και τις 8.
Στα άμεσα πλάνα είναι μέχρι το τέλος του έτους (2021) να υπάρξουν σχετικές απαγορεύσεις και για τα ρυπογόνα φορτηγά και λεωφορεία.
Το Παρίσι αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα μεγαλούπολης που έχει λάβει μέτρα σχετικά με την κυκλοφορία οχημάτων. Σύμφωνα με την νομοθεσία που ισχύει από τις 4 Ιουλίου του 2019, στη γαλλική πρωτεύουσα υπάρχουν περιορισμοί στην κυκλοφορία μοτοσυκλετών προδιαγραφών Euro 2 (μοντέλα 2005). Από το 2022 θα εφαρμοστούν περιορισμοί που θα επηρεάζουν την κυκλοφορία μοτοσυκλετών προδιαγραφών Euro 3 (μοντέλα του 2008), για να ακολουθήσουν τα μοντέλα Euro 4 (2017) από το 2024. Όπως και στην περίπτωση της Βαρκελώνης, τα μέτρα ισχύουν τις καθημερινές από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδι.
Στο Λονδίνο έχει δημιουργηθεί από τις 8 Απριλίου 2019, η ζώνη πολύ χαμηλών ρύπων (ULEZ). Σε αυτήν επιτρέπεται η πρόσβαση σε οχήματα προδιαγραφών Euro 3 και έπειτα. Από τις 25 Οκτωβρίου του 2021 η εν λόγω ζώνη θα επεκταθεί περιλαμβάνοντας και προάστια του Λονδίνου.
Σε περίπτωση που θέλει να εισέλθει στην ζώνη ένα όχημα που δεν πληροί τις προδιαγραφές, θα πρέπει ο οδηγός του να αγοράσει πάσο μιας ημέρας που κοστίζει 14.50 ευρώ. Αν το ρισκάρει και εισέλθει χωρίς να αγοράσει το συγκεκριμένο πάσο, τότε κινδυνεύει με πρόστιμο ύψους 1.100 ευρώ.
Στην Ιταλία, πάλι, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων με δίχρονους κινητήρες σε περισσότερες από 200 πόλεις, ενώ στη Ρώμη ισχύει κλιμακωτό σύστημα περιορισμών για οχήματα προδιαγραφών Euro 2 και Euro 3.
Στο Άμστερνταμ, τέλος, έχει ανακοινωθεί το πλάνο δράσης για καθαρό αέρα, σύμφωνα με το οποίο έως το 2025 θα απαγορευτεί η κυκλοφορία θερμικών ταξί, σκούτερ, φορτηγών και λεωφορείων, με στόχο μέχρι το 2030 να απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ: Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΡΟΧΩΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ!​

Η αγορά κινδυνεύει με κραχ και η αιτία είναι, όχι ο κορονοϊός, αλλά τα… τσιπάκια!

Μάλιστα, εδώ δεν πρόκειται για συνωμοσιολογικό σενάριο με εμβολιασμούς, 5G και Bill Gates! Για την ακρίβεια, στην προκειμένη περίπτωση δεν δαιμονοποιούνται τα τσιπάκια αλλά είναι η έλλειψή τους που δημιουργεί τεράστια προβλήματα, με σοβαρό ενδεχόμενο να τιναχτεί η αγορά των μοτοσυκλετών – και όχι μόνο – στον αέρα! Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης
Το ονομάζουν ο «Αρμαγεδδών των τσιπ», έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία σε παγκόσμιο επίπεδο, και όμως το θέμα δεν έχει λάβει την έκταση και την προβολή που του αξίζει, αφού η πανδημία του κορωνοϊού, μονοπωλεί –και δικαίως- την ειδησεογραφία.

Πολλοί είναι αυτοί όμως που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας ότι μετά τον κορωνοϊό θα βρεθούμε αντιμέτωποι με ένα νέο παγκόσμια κλίμακας πρόβλημα, με σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις.
Αυτό που έχει συμβεί είναι πολύ απλά, ότι οι κατασκευαστές ημιαγωγών, που αποτελούν το βασικό δομικό στοιχείο των τσιπ που χρησιμοποιούνται στις πλακέτες των ηλεκτρονικών συστημάτων, αδυνατούν να ανταποκριθούν στην αυξημένη σε μεγάλο βαθμό ζήτηση.

Πριν προχωρήσουμε σε αυτό όμως, ας διευκρινίσουμε ορισμένα πράγματα για τους ημιαγωγούς και τα τσιπ, καθότι ερωτήματα του τύπου «γιατί δεν φτιάχνουν νέες γραμμές παραγωγής;» μπορεί να προκύψουν εύκολα και αβίαστα, όπως είναι φυσικό.
Η κατασκευή τους λοιπόν δεν είναι σε καμία περίπτωση εύκολη υπόθεση, πρόκειται για μια από τις πιο περίπλοκες δημιουργίες της ανθρωπότητας, που απαιτεί απίστευτη ακρίβεια και πολύ ειδικές συνθήκες στην παραγωγή.
Το περιβάλλον σε μια γραμμή παραγωγής ημιαγωγών είναι πολύ πιο «καθαρό» από σκόνες και σωματίδια σε σύγκριση με τα πιο αυστηρά νοσοκομειακά πρωτόκολλα για τις εντατικές και τους θαλάμους αρνητικής πίεσης!

Πέραν αυτού, τα μηχανήματα που απαιτούνται για την κατασκευή ημιαγωγών και τσιπ είναι πανάκριβα και δεν μιλάμε για χιλιάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια/ευρώ, αλλά για κόστος δισεκατομμυρίων για μια ολοκληρωμένη γραμμή παραγωγής.
Δεν είναι λοιπόν τόσο εύκολο να δημιουργηθούν έτσι εύκολα νέες εγκαταστάσεις και να λειτουργήσουν άμεσα. Οι κατασκευάστριες ημιαγωγών είναι πολύ λίγες και έχουν και εξειδίκευση στο είδος των προϊόντων που παράγουν.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 80% των τσιπ που παράγονται για τις ανάγκες τις αυτοκινητοβιομηχανίας το κατασκευάζει μια εταιρία στην Ταϊβάν!
Με αυτά ως δεδομένα λοιπόν, που έπρεπε να διευκρινιστούν, το πρόβλημα με την έλλειψη των τσιπ δημιουργήθηκε λόγω διάφορων συγκυριών που δημιουργήθηκαν με την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού.

Πρώτα απ΄ όλα, τα εργοστάσια έκλεισαν για ένα χρονικό διάστημα, με την παραγωγή να μένει πίσω. Στη συνέχεια, οι επιβαλλόμενες καραντίνες σε παγκόσμιο επίπεδο, αύξησαν κατακόρυφα τη ζήτηση σε όλα τα είδη ηλεκτρονικών συσκευών οικιακής χρήσης.
Παιχνιδοκονσόλες, tablet, κινητά, τηλεοράσεις και H/Y είχαν την τιμητική τους τη χρονιά που μας πέρασε, με τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται, ως καταναλωτικά αντίδοτα στον κατ’ οίκον περιορισμό μας.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, βλέποντας την αγορά να παρουσιάζει μεγάλη ύφεση, άλλαξαν άμεσα τα χρονοδιαγράμματα τους μεταθέτοντας την παραγωγή και την παρουσίαση νέων μοντέλων για τουλάχιστον ένα εξάμηνο αργότερα.

Με τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς όμως, η επανεκκίνηση όλων των κατασκευαστών ήταν ταυτόχρονη και μεγάλης κλίμακας, με αποτέλεσμα οι παραγγελίες για τσιπ να είναι μαζικές στα εργοστάσια κατασκευής τους, που απλά αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στην ζήτηση.
Μέσα σε όλα αυτά, δύο εργοστάσια κατασκευής τσιπ καταστράφηκαν ολοσχερώς από πυρκαγιά, με πιο σημαντική απώλεια αυτή της ιαπωνικής Renesas.
Η κατάσταση δεν έχει ακόμα εξομαλυνθεί και απ΄ ότι αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς, θα αργήσουν πολύ να αποκατασταθούν ο ισορροπίες.
Χωρίς τσιπ, νέα μοντέλα είναι αδύνατον να ολοκληρωθούν κατασκευαστικά, αφού αυτά αποτελούν βασικά στοιχεία στις ECU και στην πληθώρα των συστημάτων ασφαλείας και διαχείρισης της λειτουργίας των μοτοσυκλετών και των σκούτερ.
Αυτό το γεγονός έχει επηρεάσει κολοσσούς της βιομηχανίας κατασκευής οχημάτων, όπως η BMW, η Toyota η Renault, ενώ την ίδια κατάσταση βιώνουν Apple και Samsung, για να αναφέρουμε και δύο ηγέτιδες δυνάμεις από τον χώρο των ηλεκτρονικών συσκευών.

Από την πλευρά των δύο τροχών, όλοι έχουν επηρεαστεί και μάλιστα Honda, Kawasaki και Yamaha έχουν ανοιχτά και δημόσια τοποθετηθεί επί του θέματος, αναφέροντας ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ενώ ανακοίνωσαν ότι αναμένονται καθυστερήσεις στις παραδόσεις μοτοσυκλετών προς τους κεντρικούς διανομείς.
Μάλιστα για τη μοτοσυκλέτα και στα σκούτερ τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, αφού ο όγκος των παραγγελιών που δίνουν οι κατασκευάστριες δύο τροχών για τσιπ είναι σημαντικά μικρότερος σε σχέση με τα μεγαθήρια που αναφέρθηκαν πιο πάνω, οπότε περνά… σε δεύτερη σειρά προτεραιότητας.
Χρονικά, η συγκυρία είναι επίσης πολύ κακή. Η αγορά περίμενε μια ανάκαμψη μετά την πολύ άσχημη περσινή χρονιά και δυστυχώς όλο αυτό συμβαίνει την περίοδο όπου παραδοσιακά ξεκινά η σεζόν της μοτοσυκλέτας στο βόρειο ημισφαίριο, στις μεγάλες και σημαντικές αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σοκάρει ιταλικό σποτ οδοντικού νήματος με πρωταγωνιστές μοτοσυκλετιστές​

Ευτυχώς το video αποσύρθηκε​




Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε ένα πρόσφατο τηλεοπτικό σποτ της ιταλικής εταιρείας Geldis, η οποία επέλεξε έναν προβοκατόρικο και άκρως επικίνδυνο τρόπο για να διαφημίσει το νέο της οδοντικό νήμα

Το story διαδραματίζεται σε ένα δάσος, με δύο τύπους που λες και ξεπήδησαν από ταινία σπλάτερ, να τοποθετούν το οδοντικό νήμα τεντωμένο ανάμεσα σε δύο δέντρα, περιμένοντας τα επόμενα θύματά τους.
Στιγμές μετά, το σημείο προσεγγίζει μια μοτοσυκλέτα με ένα ζευγάρι, που ανέμελο κάνει τη βόλτα του στη διαδρομή. Το οδοντικό νήμα που θυμίζει μεταλλικό νήμα-ξυράφι, είναι τοποθετημένο στο ύψος του κεφαλιού των αναβατών, που περνούν από το σημείο χωρίς να χουν ιδέα τι τους περιμένει...
Στο φινάλε του σποτ εμφανίζεται το σλόγκαν το οποίο αναφέρει χαρακτηριστικά «χρησιμοποιήστε το με το σωστό τρόπο» τη στιγμή που οι δύο psycho τύποι γελούν.
Με αυτό το άκρως προκλητικό και προσβλητικό σποτ, η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο, πέτυχε το buzz που ήθελε, έγινε viral, αλλά για τον εντελώς λάθος λόγο.
Το video που δημοσιεύτηκε στο youtube και προβλήθηκε ακόμα και από κανάλια της ιταλικής τηλεόρασης, προκάλεσε την οργή του κοινού και δη των μοτοσυκλετιστών, αλλά και την παρέμβαση της ιταλικής μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (FMI), που εξέδωσε σχετική ανακοίνωση απειλώντας τους άμεσα εμπλεκόμενους με μηνύσεις.
«Το σοβαρό και απαράδεκτο γεγονός είναι ότι πολλοί μοτοσυκλετιστές δυστυχώς έχουν πέσει θύματα ανάλογων συμπεριφορών με καλώδια και μεταλλικά νήματα που τοποθετούνται ως παγίδες για να εμποδίσουν την διέλευση από κάποια σημεία, με σοβαρές έως και ολέθριες συνέπειες», ανέφερε μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της. «Για τον λόγο αυτό και για το θλιβερό μήνυμα που μεταδίδεται, η FMI σκοπεύει να προειδοποιήσει την εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό αλλά και την ίδια την κατασκευάστρια του προϊόντος που το ενέκρινε, διατηρώντας παράλληλα το δικαίωμα παρέμβασης σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και με βάση τα όσα προβλέπονται από το νόμο», κλείνει η ανακοίνωση.
Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις και την οργή του κόσμου, η εταιρεία υποχρεώθηκε να αποσύρει άρον άρον το διαφημιστικό της. Μπορείτε να το δείτε ακόμη στην ιστοσελίδα του moto.it

Ωρε τη μ@λακες ειναι ετουτη εδω The FingerThe Finger

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda – Πατεντάρει έναν V4 που μπορεί να μετατραπεί σε δικύλινδρο σε σειρά​

25a7927a9664ee0ff25236c1e36abb65_XL.jpg
Η νέα πατέντα της Honda δεν είναι ακριβώς νέα, ξανάγινε ωστόσο επίκαιρη καθώς κατατέθηκε και στην Ευρώπη.
Η παράδοση της Honda στους V4 κινητήρες είναι μακρά και λαμπρή, ωστόσο την τελευταία δεκαετία αυτή η αρχιτεκτονική κινητήρα έχει απομακρυνθεί από το προσκήνιο, παραμένοντας μόνο στα VFR και τα παράγωγά τους (Crossrunner, Crosstourer), παρότι στο MotoGP αποτελεί την αιχμή της τεχνολογίας της.

Σε όλο αυτό το διάστημα οι φήμες και οι πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή του V4 στον τεχνολογικό αφρό της Honda δίνουν και παίρνουν, ωστόσο η μόνη νέα εξέλιξη στο θέμα ήρθε πριν μερικά χρόνια με την παρουσίαση του RC213V-S.

Η ρέπλικα του V4 αγωνιστικού των MotoGP ήρθε δίχως σύγχρονες τεχνολογικές αιχμές, όπως οι πνευματικές βαλβίδες και το προηγμένο seamless κιβώτιο, καθώς και με απόδοση που δεν θα κάνει καμιά superbike της εποχής να ζηλέψει.

Το 2013 η Honda κατέθεσε μια σειρά πατεντών σε Ιαπωνία και ΗΠΑ όπου φανέρωνε την πρόθεσή της να επιστρέψει με έναν V4 σε μοτοσυκλέτα δρόμου, ωστόσο το σχέδιο αυτό έχει παραμείνει στο θεωρητικό επίπεδο των σχεδίων έκτοτε.

honda brevetto v4 2013 2021 2

Η τελευταία εξέλιξη, όπως αποκαλύπτει ο Ιταλικός Τύπος, αφορά στην εκ νέου κατάθεση αυτής της πατέντας στην Ευρώπη αυτή τη φορά, από την οποία ξεχωρίζει μια σημαντική λεπτομέρεια: στα σχέδια της Honda αυτός ο V4 θα έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί τους δύο πίσω κυλίνδρους και να λειτουργεί ως δικύλινδρος σε σειρά σε χαμηλές ταχύτητες.

Πρόκειται για μια τεχνολογία που προέρχεται από τον αυτοκινητάδικο χώρο και η οποία έχει ήδη βρει εφαρμογές σε διάφορες μοτοσυκλέτες, όπως τα V4 της Ducati και μεγάλα δικύλινδρα των Harley-Davidson και Indian.

Φυσικά και η επιστροφή της πατέντας δεν συνεπάγεται αυτομάτως και παραγωγή για τον V4 της Honda, πάντως η εκ νέου ενεργοποίηση και η κατάθεση στο Ευρωπαϊκό γραφείο πατεντών μας δείχνει πως το θέμα σίγουρα δεν είναι ξεχασμένο.

Το τι ακριβώς έχουν στο μυαλό τους οι Ιάπωνες, ωστόσο, θα το μάθουμε μόνο εφόσον και όταν αυτοί το αποφασίσουν.

Πηγή: Moto.it
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Που υπαρχει η καινοτομια δεν καταλαβαινω ?... να εβγαζε μοτερ στο εμποριο με τιποτα πνευματικες βαλβιδες να το συζητησουμε ....!. cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βραζιλία – Πρόστιμο έφαγε ο πρόεδρος σε μοτοπορεία υποστηρικτών του​

b405444e253e83ca0f9ec474e0dfdd45_XL.jpg
Ο πρόεδρος της χώρας έφτασε πάλι στα πρωτοσέλιδα για τον λάθος λόγο.
Η θέση του Jair Bolsonaro, προέδρου της Βραζιλίας, απέναντι στην πανδημία covid-19 και τις συστάσεις του Π.Ο.Υ. έχουν πολλάκις γίνει αντικείμενο σκληρής κριτικής, ιδιαίτερα από τη στιγμή που, όσο ο ίδιος επιδιώκει να δείχνει την αντίθεσή του στα μέτρα προστασίας κατά της διάδοσης του κορωνοϊού, η χώρα του δοκιμάζεται πολύ σκληρά.

Σε πρόφατη μοτοσυκλετιστική πορεία περίπου 12,000 υποστηρικτών του, ο πρόεδρος φρόντισε να βρίσκεται καβάλα στη μοτοσυκλέτα που οδηγούσε την πομπή, ωστόσο η δημοσιότητα που τόσο εμφανώς κυνηγά – προσέξτε το ραφτό στο τζάκετ του: Πρόεδρος των Προέδρων – του γύρισε μπούμερανγκ.

Συγκεκριμένα, η τοπική κυβέρνηση του Σάο Πάολο ανακοίνωσε την επιβολή προστίμου 108 δολαρίων στον πρόεδρο για μη χρήση προστατευτικής μάσκας, όπως ορίζουν τα πρωτόκολλα που έχουν τεθεί σε ισχύ στην περιοχή από τον Μάιο 2020.

Ο πρόεδρος έχει ξανατιμηθεί με πρόστιμο για τον ίδιο λόγο πριν από έναν μήνα, όταν μίλησε σε συνάντηση υποστηρικτών του ξανά χωρίς να φορά μάσκα. Γεγονός που δεν θα έπρεπε να μας παραξενεύει, καθώς στην προηγούμενη φάση της πανδημίας είχε μολυνθεί με τον covid-19 και, παρόλα αυτά, εμφανιζόταν σε δημοσιογράφους για δηλώσεις χωρίς μάσκα!

Στο μεταξύ, αναρωτιόμαστε αν στη Βραζιλία είναι νόμιμο να καβαλάς μοτοσυκλέτα με κράνος ποδηλάτου, γιατί στην περίπτωση αυτή βλέπουμε ένα ακόμη καταφανέστατο προστιμάκι για τον Βραζιλιάνο πρόεδρο. Τους ξέφυγε;

Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Διασχίζοντας τη Γαλλία τέρμα γκάζι με Honda XL125S του 1980 [Βίντεο]​

b9ce19163c31c373b62db943539c8f98_XL.jpg
Ένας Γάλλος, μια παμπάλαια μοτοσυκλέτα κι ένας στόχος που μοιάζει δύσκολος ακόμη και για καινούργιες adventure μοτοσυκλέτες.
Ο Greg Gilson έχει βαλθεί να μας εντυπωσιάσει με τα όσα καταφέρνει με ένα ταπεινό, παλιό και ταλαιπωρημένο Honda XL125S του 1980. Αφού το έχει τρέξει σε αγώνες ΜΧ, στο Ράλι Μαρόκο και όπου αλλού μπορεί να πάει το μυαλό ενός ανθρώπου, στήνει μια νέα δοκιμασία: να μεταφέρει ένα δέμα προς παράδοση από τη Νίκαια στον Μεσογειακό νότο της Γαλλίας, ως την πρωτεύουσα στα κεντροβόρεια της χώρας.

Μιλάμε για μιαν απόσταση 1200 χιλιομέτρων που ο Gilson προφανώς έκανε αποκλειστικά από χώμα και δευτερεύον δίκτυο, μιας και η μοτοσυκλέτα του κανονικά δεν επιτρέπεται καν στον αυτοκινητόδρομο ως 125 – ακόμη κι αν ήθελε να παλέψει με χίλια χιλιόμετρα δρόμων ταχείας κυκλοφορίας με ένα 40χρονο εντουράκι που όταν ήταν καινούργιο έβγαζε 14 άλογα όλα κι όλα.

Και, για να νοστιμεύσει η συνταγή, βάζουμε και έναν περιορισμό χρόνου, καθώς και κάμποσες αφορμές για καθυστερήσεις και παρακάμψεις καθ’ οδόν.

Δείτε την επική προσπάθεια του Gilson και την κατάληξή της στο σχετικό βίντεο, σε μια παραγωγή καλοφτιαγμένη και άκρως απολαυστική: .

Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Tough Turban – Τουρμπάνι μοτοσυκλέτας για πιστούς Σιχ αναβάτες​

03.jpg
Το είδαμε κι αυτό.
Η θρησκεία των Σιχ (Sikh) αναπτύχθηκε στην Ινδία τον 15ο αιώνα και σήμερα συνιστά την πέμπτη μεγαλύτερη οργανωμένη θρησκεία στον κόσμο. Κάποια στοιχεία στην ένδυση των Σιχ κουβαλούν ιδιαίτερη σημασία και συμβολισμό και πρωτίστως το τουρμπάνι που φορούν στο κεφάλι.
04.jpg
Ακριβώς αυτή η θρησευτική σημασία που έχει το τουρμπάνι έχει οδηγήσει κάποιες χώρες στο να εκδόσουν εξαιρέσεις στην υποχρέωση χρήσης κράνους για Σιχ μοτοσυκλετιστές. Εκτός της Ινδίας, χώρες με υπολογίσιμο πληθυσμό Σιχ είναι η Αγγλία, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, ο Καναδάς και το Πακιστάν, και κάποιες εξ αυτών έχουν νομοθετήσει σχετικές εξαιρέσεις, είτε για συγκεκριμένες επαρχίες ή υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το ανώτατο όριο 50 km/h στη Νέα Ζηλανδία για τους ξεκράνωτους Σιχ.

Στον Καναδά ωστόσο η εφευρετικότητα ενός εμπόρου Harley-Davidson το πήγε πολύ παρακάτω το ζήτημα. Η Pfaff Harley-Davidson από το Οντάριο εξέλιξε ένα τουρμπάνι σχεδιασμένο να προστατεύει το κεφάλι του αναβάτη του σε περίπτωση ατυχήματος.
05.jpg
Το Σκληρό Τουρμπάνι (Tough Turban) κατασκευάζεται από τρεις στρώσεις:

- Πρώτα, στο εσωτερικό συναντάμε ένα ειδικό εύκαμπτο αφρώδες υλικό στρατιωτικής προέλευσης που έχει την ιδιότητα να σκληραίνει ακαριαία μόλις ασκηθεί πάνω του δύναμη.

- Το μεσαίο στρώμα είναι ένα συνθετικό προστατευτικό πλέγμα, τυπωμένο σε τρισδιάστατο εκτυπωτή, που εμπνέεται από τα μεταλλικά πλέγματα που φορούσαν κάποτε οι πολεμιστές Σιχ για την προστασία τους – καθώς και τότε δεν φορούσαν κράνος στη μάχη, μόνο τουρμπάνι.

- Το τελευταίο και εξωτερικό στρώμα κατασκευάζεται από συνθετικό ύφασμα DYNEEMA, το οποίο είναι δέκα φορές πιο ανθεκτικό από το ατσάλι και χρησιμοποιείται κυρίως σε αλεξίσφαιρο εξοπλισμό.

Το Σκληρό Τουρμπάνι εξελίσσεται σε συνεργασία με την τοπική κοινότητα των Σιχ στο Οντάριο του Καναδά και στόχος του σε πρώτη φάση είναι να προσφέρει τυπική προστασία στο κρανίο για όσους καβαλούν δίτροχο εκμεταλλευόμενοι τις εξαιρέσεις χρήσης κράνους. Δεν διαθέτει προφανώς καμιά επίσημη έγκριση ώστε να θεωρηθεί υποκατάστατο του κράνους μοτοσυκλέτας για όλους εμάς τους υπόλοιπους που υποχρεούμαστε να φοράμε την προστασία μας κανονικά και με τον Νόμο.

Εξίσου ενδιαφέρον ωστόσο είναι και το γεγονός πως οι δημιουργοί του προσφέρουν δωρεάν στην ιστοσελίδα τους όλα τα σχέδια και τα απαραίτητα προγράμματα για 3D εκτύπωση ώστε ο καθένας να μπορεί να παράξει το εν λόγω τουρμπάνι.

Βρείτε τα όλα στην ιστοσελίδα του Tough Turban

Δείτε στη συνέχεια ένα επεξηγηματικό βίντεο με την τεχνολογία του Tough Turban


Πηγη BIKEIT.GR

cdefghigicdefghigifacepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

RIP Alex Harvill: Σκοτώθηκε σε προπόνηση για την κατάριψη του Παγκόσμιου ρεκόρ άλματος με μοτοσυκλέτα (Video)​




Ο 28χρονος αναβάτης είχε πτώση κατά τη διάρκεια προπόνηση στο αεροδρόμιο Grant County στην Wasington. O Harvill θα προσπαθούσε να κάνει άλμα στα 107 μέτρα

Το άλμα ήταν προγραμματισμένο να γίνει την Πέμπτη 18 Ιουνίου κατά την διάρκεια Airshow. Δυστυχώς ο Harvill τραυματίστηκε θανάσιμα κατά το άλμα προθέρμανσης.

Ο Harvill θα προσπαθούσε να σπάσει το ρεκόρ που κατέχει ο Robbi Maddison από το 2008.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom