Για μένα οι έννοιες μποτάκι και προστασία είναι εκ διαμέτρου αντίθετες,δε νοείται προστασία με χαμηλό παπούτσι.
Aυτό είναι και στο δικό μου μυαλό Νίκο. Εφόσον όμως οι εταιρίες μοτοσυκλετιστικών ειδών
το παραβλέπουν,δεν μπορώ να μην δώσω εναλλακτική που πιστεύω στέκεται εφάμιλλα δίπλα τους η και καλύτερα.
Ο Παναγιώτης παραπάνω..
Τα προβληματα με τα μποτακια εργασιας ειναι οτι συνηθως δεν προστατευουν τον αστραγαλο.η σολα τους ειναι μεγαλη και δυσκολευουν τις αλλαγες ταχυτητων,ειναι ακαμπτα και μουδιαζει το ποδι.Οι τιμες τους,παλι συνηθως,δεν ειναι χαμηλοτερες αυτων για μηχανη.Φυσικα δεν μιλαω για κατι πλαστικα κινεζικα με 30 ευρω και ενα μισοκιλο σιδερο στα δακτυλα.
Το καλο με τα εργασιας ειναι οτι εχουν προδιαγραφες,κατι που δεν συμβαινει με τα μοτοσυκλετιστικα.Επωνυμες εταιριες παιρνουν ενα ψευτοαθλητικο,βαζουν μια ψευτοπροστασια στον αστραγαλο και μας δουλευουν κανονικα.Εντελως απαραδεκτη πρακτικη και καποια στιγμη πρεπει να τους υποχρεωσουν και αυτους να αναγραφουν τις προδιαγραφες τους.
Πιο βολικα θα ελεγα οτι ειναι καποια ορειβατικα,Και εκει τα καλα ειναι ακριβα αλλα νομιζω οτι εχουμε περισσοτερες επιλογες σε καλουπια και τιμες.
..παρουσιαζει ως πρόβλημα την προστασία αστραγάλου.
Την έχουν τα μοτοσυκλετιστικα;
Στις αλλαγές,εξαρτάται το παπούτσι,το άκαμπτο στις απόλυτες μοτοσυκλετιστικες μπότες είναι κανόνας σχεδόν.
Για τα ορειβατικά δεν θα πω όχι.ΚΑΙ εκεί όμως υπάρχουν τα ανάλογα με τις σόλες,ακαμψία κλπ των εργασίας.
Όπως οι περισσότεροι ψάχνουν ποιο μποτάκι να πάρουν σε μοτοσυκλετιστικο,έτσι θα ψαχτουν και για εργασίας.
Υπάρχει πληθώρα κατασκευών και σίγουρα αξιόλογες λύσεις σε καλά χρήματα.