ΜΠΑΤΑΡΙΑ – Φόρτιση, φροντίδα,χαρακτηριστικα

kosths

new member
Δημοσιεύσεις
286
Ηλικία
61
Περιοχή
Χαλκίδα
Μοτοσυκλέτα
cbr 1100 XX Blackbird
Όνομα
Κωνσταντίνος
Περιοχή
Χαλκίδα
Η μπαταρία σου ήταν έτοιμη για μπουμ!
Ή θα έσκαγε αν ενώνονταν οι επικαθήσεις στα στοιχεία ή θα τρύπαγε και θα χύνονταν τα υγρά.
Δεν την βλέπεις που φούσκωσε;

Επίσης την μπαταρία δεν την έχουμε μόνιμα πάνω σε φορτιστή για μήνες τον χειμώνα. Ούτε καν σε έξυπνο φορτιστή που σταματάει μόνος του. Μια 6ωρη φόρτιση με έναν χρονοδιακόπτη κάθε 15-20 μέρες είναι αρκετή. Αλλιώς βλέπεις φουσκώματα όπως αυτό επειδή η μπαταρία είναι συνεχόμενα σε φάση φόρτισης-εκφόρτισης χωρίς ανάπαυλα.
Καλα είναι λίγο γκαστρωμένη αλλά όχι και ετοιμόγεννη 1608492351740.png
 
N

notakos600

Guest
Μπαταρία αλλαγμένη αρχές του 2015
View attachment 24536
Η μπαταρία δε είναι συνέχεια στο φορτιστή-συντηρητή και με συναγερμό οπλισμένο. Πάω σήμερα να κάνω έλεγχο και βλέπω την ένδειξη στον φορτιστή καργα κόκκινη και νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλα. Με ένα μαραφέτι που έχω πάνω στην μπαταρια κάνω έλεγχο τον τελευταίο μήνα και διαπιστώνω ότι έχει μια καθοδική πορεία εκφόρτισης παρά το ότι ήταν συνδεδεμένη στον φορτιστή.

View attachment 24531


View attachment 24532
View attachment 24533
View attachment 24534
Βάζω βγάζω φορτιστή μήπως και φορτίσει αλλά δείχνει για λίγο ότι φόρτισε αλλά με το που αγγίζω τη μίζα καταλαβαίνω ότι το ρεύμα είναι πολυ λίγο. Καλα συμπέρανα ότι πάω για καινούργια; Πολυ δεν κράτησε πέντε χρόνια; Ακούω γνώμες.
Του 2015 ήταν κι η δική μου στο CBR Κωστή και την άλλαξα φέτος. Πέντε στα έξι χρόνια μια χαρά είναι.
Πας για αλλαγή φίλε, δεν έχει να κάνει ο φορτιστής. Έχω 2 ctek μόνιμα επάνω στα μηχανάκια όταν δεν τα κυκλοφορώ.
 
N

notakos600

Guest
Η μπαταρία σου ήταν έτοιμη για μπουμ!
Ή θα έσκαγε αν ενώνονταν οι επικαθήσεις στα στοιχεία ή θα τρύπαγε και θα χύνονταν τα υγρά.
Δεν την βλέπεις που φούσκωσε;

Επίσης την μπαταρία δεν την έχουμε μόνιμα πάνω σε φορτιστή για μήνες τον χειμώνα. Ούτε καν σε έξυπνο φορτιστή που σταματάει μόνος του. Μια 6ωρη φόρτιση με έναν χρονοδιακόπτη κάθε 15-20 μέρες είναι αρκετή. Αλλιώς βλέπεις φουσκώματα όπως αυτό επειδή η μπαταρία είναι συνεχόμενα σε φάση φόρτισης-εκφόρτισης χωρίς ανάπαυλα.
Που το διάβασες αυτό ωρε Αποστόλη; Rolling
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.519
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Που το διάβασες αυτό ωρε Αποστόλη; Rolling
Οι σωστοί συντηρητές, δεν προκαλούν καμμία ζημιά, όσους μήνες και να μείνουν συνδεδεμένοι
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Που το διάβασες αυτό ωρε Αποστόλη; Rolling
Στον καζαμία 2020 Rolling Rolling Rolling

Οκ παιδιά, δεν θα επιμείνω μιας και αυτό που έγραψα βασίζεται σε προσωπική παρατήρηση.
Το οτι η μπαταρία φούσκωσε, μάλλον απο ανεμογκάστρι θα ΄ναι.

Συνεχίστε και μην δίνετε σημασία.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Έψαξα μετά την συζήτηση να δω αν η προσωπική μου παρατήρηση είναι από placebo effect και κοροϊδεύω τον εαυτό μου, ή το έχουν παρατηρήσει κι άλλοι. Να βγάλω μια άκρη.
Η προσωπική μου εμπειρία έχει 2 φουσκωμένες μπαταρίες (μια σε Fazer, μια σε παπί) από μακρά περίοδο φόρτισης πάνω σε φορτιστή. Ήταν και άσπρες και έβλεπα τις επικαθήσεις που είχαν σχηματιστεί μέσα.

Στο ψάξιμο βρήκα αρκετά.
Παραθέτω εδώ δύο περιπτώσεις (μια από μπλογκ που αναφέρει αυτό που έγραψα κι εγώ και μια από το Αμερικάνικο φόρουμ της HD που συζητάνε ακριβώς το θέμα (το προτείνει μηχανικός σε πελάτη να μην αφήνει συνέχεια σε φόρτιση)



Τα υπόλοιπα που βρήκα κινούνται σε αυτές τις τρεις γραμμές:
-Οχι δεν πειράζει να την αφήνεις σε φορτιστή συνέχεια
-Ναι πειράζει να την αφήνεις σε φορτιστή συνέχεια. Κάνε μια 4 ωρη φόρτιση κάθε κάποιες μέρες
-Συζητήσεις σε φόρουμ για το αν ισχύει το 1 ή το 2

Εχει άτομα που τους έσκασαν μπαταρίες ή τους φούσκωσαν (σαν εμένα). Εχει και άλλους που την αφήνουν 2-3 μήνες καρφωμένη πάνω στον φορτιστή και δεν παθαίνει τίποτα.

Το συμπέρασμα μου είναι πως τελικά ισχύουν και τα δύο κατα περίπτωση. Από το διάβασμα κατάλαβα πως έχει σημασία:
1. Τι φορτιστής
2. Ποια μάρκα μπαταρία
3. Πόσο ταλαιπωρημένη είναι η μπαταρία στο σύνολο
4. Σε τι συνθήκες αποθηκεύεται σε φόρτιση. (πχ χειμώνας με 5 βαθμούς σε κλειστό γκαράζ ή με -20 βαθμούς κάτω από υπόστεγο ή και έξω)

Πάντως αν δεις φουσκωμένη μπαταρία, κάποιος παράγοντας δεν πάει καλά. Σε αυτό συμφωνούν όλοι.

Προσωπικά θα συνεχίσω να φορτίζω με τον τρόπο που το έκανα ως τώρα. Πιθανόν ο δικός μου φορτιστής δεν είναι απο τους πολύ έξυπνους για να σταματάει όταν πρέπει. Παρόλα αυτά αντιλαμβάνομαι πως δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις. Οπότε ο καθένας κάνει αυτό που θεωρεί καλύτερο. Bcdefgh
 
N

notakos600

Guest
Έψαξα μετά την συζήτηση να δω αν η προσωπική μου παρατήρηση είναι από placebo effect και κοροϊδεύω τον εαυτό μου, ή το έχουν παρατηρήσει κι άλλοι. Να βγάλω μια άκρη.
Η προσωπική μου εμπειρία έχει 2 φουσκωμένες μπαταρίες (μια σε Fazer, μια σε παπί) από μακρά περίοδο φόρτισης πάνω σε φορτιστή. Ήταν και άσπρες και έβλεπα τις επικαθήσεις που είχαν σχηματιστεί μέσα.

Στο ψάξιμο βρήκα αρκετά.
Παραθέτω εδώ δύο περιπτώσεις (μια από μπλογκ που αναφέρει αυτό που έγραψα κι εγώ και μια από το Αμερικάνικο φόρουμ της HD που συζητάνε ακριβώς το θέμα (το προτείνει μηχανικός σε πελάτη να μην αφήνει συνέχεια σε φόρτιση)



Τα υπόλοιπα που βρήκα κινούνται σε αυτές τις τρεις γραμμές:
-Οχι δεν πειράζει να την αφήνεις σε φορτιστή συνέχεια
-Ναι πειράζει να την αφήνεις σε φορτιστή συνέχεια. Κάνε μια 4 ωρη φόρτιση κάθε κάποιες μέρες
-Συζητήσεις σε φόρουμ για το αν ισχύει το 1 ή το 2

Εχει άτομα που τους έσκασαν μπαταρίες ή τους φούσκωσαν (σαν εμένα). Εχει και άλλους που την αφήνουν 2-3 μήνες καρφωμένη πάνω στον φορτιστή και δεν παθαίνει τίποτα.

Το συμπέρασμα μου είναι πως τελικά ισχύουν και τα δύο κατα περίπτωση. Από το διάβασμα κατάλαβα πως έχει σημασία:
1. Τι φορτιστής
2. Ποια μάρκα μπαταρία
3. Πόσο ταλαιπωρημένη είναι η μπαταρία στο σύνολο
4. Σε τι συνθήκες αποθηκεύεται σε φόρτιση. (πχ χειμώνας με 5 βαθμούς σε κλειστό γκαράζ ή με -20 βαθμούς κάτω από υπόστεγο ή και έξω)

Πάντως αν δεις φουσκωμένη μπαταρία, κάποιος παράγοντας δεν πάει καλά. Σε αυτό συμφωνούν όλοι.

Προσωπικά θα συνεχίσω να φορτίζω με τον τρόπο που το έκανα ως τώρα. Πιθανόν ο δικός μου φορτιστής δεν είναι απο τους πολύ έξυπνους για να σταματάει όταν πρέπει. Παρόλα αυτά αντιλαμβάνομαι πως δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις. Οπότε ο καθένας κάνει αυτό που θεωρεί καλύτερο. Bcdefgh
Μετά τη φόρτιση περνά στη συντήρηση Αποστόλη.
Το κάνω 6-7 χρόνια, λες να μην είχα παρατηρήσει φουσκωμένη μπαταρία;
Anyway, love and kiss.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μετά τη φόρτιση περνά στη συντήρηση Αποστόλη.
Το κάνω 6-7 χρόνια, λες να μην είχα παρατηρήσει φουσκωμένη μπαταρία;
Anyway, love and kiss.
Ναι ρε, δεν τρέχει κάτι.
Απλά ήθελα να δω κατα πόσο είμαι λάθος. Για εμένα είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα τελικά που εξαρτάται από συγκεκριμένους παράγοντες. Δέχομαι την γνώμη σου και την εμπειρία σου. Συμβαίνει όντως σε κάποιους να μην έχουν ποτέ πρόβλημα.

Κατά τα άλλα αγκαλίτσες και φιλάκια! HugHugHug

Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Τελικά αποφάσισα να πάρω μπαταρία για το Gs. Κάλιο αργά παρά ποτέ που λένε καθώς είναι 2 μήνες ακούνητο. Επέλεξα αυτή απο την Bmw έναντι 80κοντα ευρώ. Ας ελπίσουμε για τα καλύτερα από αποψης λειτουργικότητας και αντοχής!
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλος στην πώληση μπαταριών ανοικτού τύπου​

batteries_telos_2212021.jpg

Αλλάζουν όλα στην πώληση μπαταριών οχημάτων από την 2η Φεβρουαρίου, αφού ο νέος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα επικίνδυνα υλικά τερματίζει την διάθεση συγκεκριμένων προϊόντων.​


Σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στα χέρια μας πριν λίγες ώρες, ο νέος κανονισμός της Ε.Ε. υπ΄αριθμόν 1148/2019 θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην διάθεση μπαταριών ανοικτού τύπου στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, θα απαγορευθεί η πώληση όσων μπαταριών δεν είναι ήδη γεμισμένες και προετοιμασμένες από τον εξειδικευμένο πωλητή, στο ευρύ κοινό.

Η αλλαγή έρχεται να επηρεάσει τις μπαταρίες που διατίθενται «άδειες», με τις γνωστές αμπούλες ηλεκτρολύτη, οι οποίες βρίσκονται προς πώληση σε επίπεδο λιανικής. Ο νέος κανονισμός για τις επικίνδυνες ουσίες συμπεριλαμβάνει και το θειικό οξύ, το οποίο είναι το περιεχόμενο των φιαλιδίων γεμίσματος των μπαταριών με πακέτο οξέος.

Ως εκ τούτου, οι μπαταρίες με ξεχωριστό πακέτο οξέος δεν θα είναι δυνατό να πουληθούν σε ιδιώτες, ενώ όλες οι μπαταρίες τύπου μολύβδου οξέος θα πρέπει να πωλούνται γεμισμένες και φορτισμένες, αποκλειστικά από τα ανάλογα καταστήματα και αντιπροσώπους.

Ο νέος κανονισμός φυσικά αναμένεται να φέρει και άλλες αλλαγές και θα σας φέρουμε περισσότερα νέα, μόλις γίνουν διαθέσιμα. Το παρασκήνιο πίσω από την απόφαση που τίθεται σε ισχύ, έχει να κάνει με την προσπάθεια αποτροπής διάθεσης ουσιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τρομοκρατικούς σκοπούς, όπως π.χ. στην προκειμένη περίπτωση το θειικό οξύ, ενώ προφανώς και άλλες ουσίες βρίσκονται εντός του νέου κανονισμού. Μπορείτε να διαβάσετε τον κανονισμό, κάνοντας ένα κλικ εδώ.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

Τέλος στην πώληση μπαταριών ανοικτού τύπου​

View attachment 26235

Αλλάζουν όλα στην πώληση μπαταριών οχημάτων από την 2η Φεβρουαρίου, αφού ο νέος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα επικίνδυνα υλικά τερματίζει την διάθεση συγκεκριμένων προϊόντων.​


Σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στα χέρια μας πριν λίγες ώρες, ο νέος κανονισμός της Ε.Ε. υπ΄αριθμόν 1148/2019 θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην διάθεση μπαταριών ανοικτού τύπου στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, θα απαγορευθεί η πώληση όσων μπαταριών δεν είναι ήδη γεμισμένες και προετοιμασμένες από τον εξειδικευμένο πωλητή, στο ευρύ κοινό.

Η αλλαγή έρχεται να επηρεάσει τις μπαταρίες που διατίθενται «άδειες», με τις γνωστές αμπούλες ηλεκτρολύτη, οι οποίες βρίσκονται προς πώληση σε επίπεδο λιανικής. Ο νέος κανονισμός για τις επικίνδυνες ουσίες συμπεριλαμβάνει και το θειικό οξύ, το οποίο είναι το περιεχόμενο των φιαλιδίων γεμίσματος των μπαταριών με πακέτο οξέος.

Ως εκ τούτου, οι μπαταρίες με ξεχωριστό πακέτο οξέος δεν θα είναι δυνατό να πουληθούν σε ιδιώτες, ενώ όλες οι μπαταρίες τύπου μολύβδου οξέος θα πρέπει να πωλούνται γεμισμένες και φορτισμένες, αποκλειστικά από τα ανάλογα καταστήματα και αντιπροσώπους.

Ο νέος κανονισμός φυσικά αναμένεται να φέρει και άλλες αλλαγές και θα σας φέρουμε περισσότερα νέα, μόλις γίνουν διαθέσιμα. Το παρασκήνιο πίσω από την απόφαση που τίθεται σε ισχύ, έχει να κάνει με την προσπάθεια αποτροπής διάθεσης ουσιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τρομοκρατικούς σκοπούς, όπως π.χ. στην προκειμένη περίπτωση το θειικό οξύ, ενώ προφανώς και άλλες ουσίες βρίσκονται εντός του νέου κανονισμού. Μπορείτε να διαβάσετε τον κανονισμό, κάνοντας ένα κλικ εδώ.
Καλά. Θα πάω εγώ στο μαγαζί και θα πω να μου πουλήσει μια και δεν θα μου την δώσει αν δεν την γεμίσει! Tooth
Δεν παίζει αυτό. Μια χαρά θα μου την πουλήσει.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Καλά. Θα πάω εγώ στο μαγαζί και θα πω να μου πουλήσει μια και δεν θα μου την δώσει αν δεν την γεμίσει! Tooth
Δεν παίζει αυτό. Μια χαρά θα μου την πουλήσει.
Συμφωνώ Αποστόλη αλλά το θέμα είναι να μπορεί και ο εισαγωγέας να την εισάγει.
Αν απαγορευθεί η εισαγωγή τους τι να πουλήσει που δεν θάχει?
Εγώ αυτό καταλαβαίνω που το διάβασα εδώ και κάτι μέρες.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Είναι κακό, επειδή πάντα κρατάω μια κλειστή μπαταρία στο γκαράζ, με την αμπούλα της.
Αν τύχει σε καμια περίπτωση ΣΚ να μην ξεκινήσει επειδή τα έφτυσε η παλιά, δεν χρειάζεται να ψάχνω ανοικτό συνεργείο Κυριακή πρωί στις 9. Κοπανάω πάνω την καινούρια και πάω.

Αν είναι προγεμισμένες, πάει αυτη η καβάτζα. Δεν κρατάνε. Τουλάχιστον οι απλές.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Είναι κακό, επειδή πάντα κρατάω μια κλειστή μπαταρία στο γκαράζ, με την αμπούλα της.
Αν τύχει σε καμια περίπτωση ΣΚ να μην ξεκινήσει επειδή τα έφτυσε η παλιά, δεν χρειάζεται να ψάχνω ανοικτό συνεργείο Κυριακή πρωί στις 9. Κοπανάω πάνω την καινούρια και πάω.

Αν είναι προγεμισμένες, πάει αυτη η καβάτζα. Δεν κρατάνε. Τουλάχιστον οι απλές.
Έχεις το δίκιο όλου του κόσμου και εγώ τα ίδια κάνω και όποτε χρειαστεί την έχω και κάνω αυτά που πρέπει.
Δυστυχώς όμως Απόστολε αυτές είναι οι αποφάσεις.

Επιπρόσθετα και για να κάνουμε τα πράγματα ακόμα χειρότερα υπόψη ότι οι ενεργοποιημένες, πανάκριβες, από το εργοστάσιο (Factory Activated), με το που ενεργοποιηθούν μετρούν χρόνο ζωής αντίστροφα και προσωπικά ακόμα δεν έχω βρει τρόπο να ελέγχω πότε ενεργοποιήθηκε και αν είναι φρέσκια ή όχι.
Αν αυτό το γνωρίζει κάποιος πως μπορούμε να το ελέγξουμε θάναι πλέον η χρυσή πληροφορία για όλους μας.
 
Top Bottom