Μοτοσυκλέτες που έσπασαν ρεκόρ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοτοσυκλέτες που έσπασαν ρεκόρ, αλλά όχι για τους λόγους που νομίζεις!​


Όταν μιλάμε για ρεκόρ και μηχανές, ξέρεις ότι το θέαμα θα είναι τουλάχιστον απολαυστικό. Εδώ είναι απολαυστικότατη απλά μια βόλτα στην δίτροχη αυτή θεά, φαντάσου πώς θα είναι μερικά από τα διάφορα παράξενα και παράτολμα ρεκόρ που έχουν σπάσει αναβάτες οδηγώντας την. Κάναμε μια μικρή έρευνα, λοιπόν, και σου παρουσιάζουμε μερικές από τις φορές που είπαμε "wow!" Μην περιμένεις κλασικούς αγώνες ταχύτητας. Μιλάμε για ρεκόρ που το βασικό στοιχείο που τα καθιστά ως τέτοια είναι το γεγονός ότι κανείς ποτέ δεν είχε τολμήσει ξανά κάτι παρόμοιο.

Πόσες καρέκλες μπορεί να ρυμουλκήσει μια μηχανή;​


Ναι, υπάρχει ρεκόρ για αυτό το "άθλημα". Μην ταράζεσαι αν δεν το έχεις παίξει, ούτε εμείς. Ήταν άλλωστε ιδέα νεαρών φοιτητών από το Driestar College στην Ολλανδία. Στις 22 Ιουνίου 2016, 22 από αυτούς αποφάσισαν να παραταχθούν καθισμένοι στις καρέκλες γραφείου τους, ο ένας πίσω από τον άλλο. Οι καρέκλες ήταν συνδεδεμένες μεταξύ τους με ανθεκτικό σχοινί, το οποίο κατέληγε σε μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα Yamaha η οποία αργά και σταθερά τραβούσε και έσερνε το αυτοσχέδιο τρενάκι από καρέκλες γραφείου. Και κάπως έτσι, έσπασαν ένα ρεκόρ για κάτι που, είτε το πιστεύεις είτε όχι, υπήρχε ήδη νικητής: Το 2010, μια ομάδα αμερικανών έγιναν οι πρώτοι κάτοχοι του ίδιου ρεκόρ, με ένα τρενάκι 18 καρεκλών!


Στήριξε τη μοτοσυκλέτα στο κεφάλι σου: challenge accepted​


Ναι, στο κεφάλι! Κι εσύ νόμιζες ότι έχεις αρκετά στο δικό σου... Αν μη τι άλλο ριψοκίνδυνη διαδικασία για να επιβεβαιώσεις ότι είσαι ο καλύτερος σε αυτό. Υπάρχουν πολλά ανταγωνιστικά άτομα εκεί έξω που είναι αποφασισμένα να σπάσουν αυτού του είδος το ρεκόρ. Προς το παρόν, κάτοχος της πρωτιάς είναι ο είναι ο Gerard Jessie από τις Φιλιππίνες που στις 15 Μαΐου 2015, ισορρόπησε μία μοτοσυκλέτα πάνω από το κεφάλι του για 14,93 δευτερόλεπτα, κάνοντας έτσι ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ.


Η μακρύτερη μοτοσυκλέτα του κόσμου​


Φαντάζεσαι πόσο μήκος μπορεί να έχει η μακρύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο ολάκερο; Θα σου πούμε εμείς: 26.29 μέτρα. Στις 4 Ιανουαρίου 2016, ο 30χρονος Bharat Sinh Parmar κάνει τη φανταστική του ιδέα πραγματικότητα και σπάει το ρεκόρ Guinness παρουσιάζοντας στην πόλη Γκουτζαράτ της Ινδίας μια τροποποιημένη μοτοσυκλέτα 26,29 μέτρων! Τι ακριβώς έκανε; Πήρε μία παραδοσιακή δίτροχη μοτοσυκλέτα και ουσιαστικά τέντωσε το μεταξόνιο, δηλαδή την απόσταση μεταξύ των κέντρων του μπροστινού και του πίσω τροχού. Έτσι η μοτοσυκλέτα του έγινε η μακρύτερη σε μήκος στον κόσμο.


Όρθιος πάνω σε κινούμενη μοτοσυκλέτα για όσο αντέξεις!​


Πόσες βιντεοταινίες με τον Στάθη Ψάλτη και τον Σταμάτη Γαρδέλη έχεις δει να γκαζώνουν και να κάνουν τα κόλπα τους επάνω στις μοτοσυκλέτες τους; Ε, αυτό το ρεκόρ δεν έχει καμία σχέση. Μιλάμε για τον κύριο Hardan Al Delaimi, από τη Βαγδάτη του Ιράκ, που η λίμπιντό του πρέπει να κάνει το 0-100 σε δευτερόλεπτα. Στις 6 Αυγούστου 2019, σημείωσε νέο παγκόσμιο ρεκόρ όταν οδήγησε στεκόμενος όρθιος στα δυο του πόδια, για 30 λεπτά και άγγιξε ταχύτητα 88 χλμ/ώρα . Προσοχή: Μην το δοκιμάσεις στην Κηφισίας. Ή όπου αλλού.


Σταματώντας δύο μοτοσυκλέτες με γυμνά χέρια​


Και αυτό το ρεκόρ, θα εκπλαγείς αν μάθεις ότι το έχει σπάσει γυναίκα. Στις 25 Αυγούστου 2012, η Juli Moody ή αλλιώς η Γυναίκα Χαλκ από το Wilmington της Βόρειας Καρολίνας, μπήκε στο παγκόσμια ρεκόρ βιβλίου Guiness όταν κράτησε δύο μοτοσυκλέτες 1.500cc με τα χέρια της ακούνητες. Κρατώντας τα σχοινιά που ήταν δεμένα με δύο Harley οι οποίες είχαν τον κινητήρα τους ανοιχτό και μάρσαραν! Δεν θα βάζαμε οποιοδήποτε στοίχημα με την κυρία Moody η οποία τυχαίνει να είναι και χρυσή ολυμπιονίκης.


Η μεγαλύτερη απόσταση με σκούτερ 49cc​

Προσοψη τιμονιού σκούτερ ενώ οδηγεί

Ναι οκ, δεν είναι τόσο ακραίο. Αλλά σκέψου το σκούτερ αυτό έκανε 1883 χλμ! Από Πόρτλαντ της πολιτείας του Όρεγκον μέχρι την πόλη του Λος Άντζελες στη Καλιφόρνια. Το σκουτεράκι αυτό, που δεν θέλει καν δίπλωμα, το χρησιμοποιούμε για να μας διευκολύνει στις καθημερινές μας υποχρεώσεις: ψώνια, τράπεζες, λογαριασμοί. Φαντάσου να κάνεις ένα μίνι διαβαλκανικό ταξίδι με αυτό!

Η πιο βαριά μοτοσυκλέτα που κουβαλήθηκε σε σκάλες​

Άντρας κουβαλάει στα χέρια του την μοτοσυκλέτα

Δεν έχουμε ιδέα πως προέκυψε η ιδέα αυτής της "άσκησης". Ίσως επειδή φοβόταν ο ιδιοκτήτης μην του την τρακάρει κανείς ενώ την έχει παρκαρισμένη έξω. Οπότε προτίμησε να την πάρει στο σπίτι του. Κουβαλώντας την. Κι ας μένει σε όροφο πολυκατοικίας. Ο κύριος Montystar Agarawal, λοιπόν, που στην Ινδία είναι κάτι σαν τον Κουταλιανό, στις 21 Ιουνίου 2014, ανέβηκε και κατέβηκε 8 σκάλες κουβαλώντας μια μοτοσυκλέτα 110 κιλών.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

455.737 km/h – Voxan Wattman και Max Biaggi γράφουν 21 νέα παγκόσμια ρεκόρ​

Voxan-Wattman-fairing-2-action-c-Voxan.jpgMax-Biaggi-riding-the-Voxan-Wattman-on-the-Kennedy-Space-Center-track-2-c-Voxan.jpg
Η ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα αυτού εδώ του πλανήτη είναι και επίσημα πλέον η Voxan Wattman.
Από τις 18 ως τις 23 Νοεμβρίου 2021 ο ομάδα της Voxan με αναβάτη τον Max Biaggi και την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Wattman βρισκόταν στο Kennedy Space Center στη Φλόριντα των ΗΠΑ προκειμένου να δοκιμάσει την ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα απέναντι στα επίσημα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας.
Max-Biaggi-with-Voxan-team-celebrating-21-world-speed-records-c-Voxan.jpgElevation-Version-Longue.jpg
Στο στόχαστρό της πρωταγωνίστησε βέβαια αυτό που φέρει τη μεγαλύτερη βαρύτητα, το ρεκόρ για “μερικώς καλυμμένη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα κάτω των 300 κιλών”.
Στο τέλος της πολυήμερης προσπάθειας, ο Biaggi οδήγησε το Wattman σε ούτε λίγο, ούτε πολύ 21 νέα ρεκόρ ταχύτητας, μεταξύ αυτών και το βαρύτιμο προαναφερθέν, με σχεδόν 456 km/h.

Αυτή η προσπάθεια έγινε τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου και μετρήθηκε με τον επίσημο τρόπο που επιβάλλει η FIM: απόσταση 1 χιλιομέτρου, δύο περάσματα σε αντίθετες κατευθύνσεις μέσα σε διάστημα δύο ωρών, για να βγει ο μέσος όρος τους.
Στην περίπτωση του Wattman, αυτός ο μέσος όρος μετρήθηκε στα 455.737 km/h (283.182 mph) και πλέον αποτελεί το σημείο αναφοράς για όποιον θέλει να ανεβάσει κι άλλο το ρεκόρ στο μέλλον.
Παράλληλα, η Voxan έγραψε και μια σειρά νέων ρεκόρ για μοτοσυκλέτα χωρίς φέρινγκ, τρέχοντας το Wattman δίχως τα κουστούμια του.

Δείτε στη συνέχεια όλα τα ρεκόρ που κατάφερε η Voxan με τον Max Biaggi και στο τέλος ένα βίντεο που δημοσιεύει η Voxan από την όλη προσπάθεια.
Κατηγορία κάτω των 300 kg
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 456 km/h

– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 454 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 368 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 293 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 285 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 273 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 260 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 223 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 219 km/h
– 1/4 χιλιομέτρου, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 156 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 149 km/h

Κατηγορία άνω των 300 kg
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 408 km/h

– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 404 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 367 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 364 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 255 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 216 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 216 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 153 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 142 km/h


Πηγές: Venturi, Voxan
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

455.737 km/h – Voxan Wattman και Max Biaggi γράφουν 21 νέα παγκόσμια ρεκόρ​

View attachment 39924View attachment 39922
Η ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα αυτού εδώ του πλανήτη είναι και επίσημα πλέον η Voxan Wattman.
Από τις 18 ως τις 23 Νοεμβρίου 2021 ο ομάδα της Voxan με αναβάτη τον Max Biaggi και την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Wattman βρισκόταν στο Kennedy Space Center στη Φλόριντα των ΗΠΑ προκειμένου να δοκιμάσει την ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα απέναντι στα επίσημα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας.
View attachment 39923View attachment 39921
Στο στόχαστρό της πρωταγωνίστησε βέβαια αυτό που φέρει τη μεγαλύτερη βαρύτητα, το ρεκόρ για “μερικώς καλυμμένη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα κάτω των 300 κιλών”.
Στο τέλος της πολυήμερης προσπάθειας, ο Biaggi οδήγησε το Wattman σε ούτε λίγο, ούτε πολύ 21 νέα ρεκόρ ταχύτητας, μεταξύ αυτών και το βαρύτιμο προαναφερθέν, με σχεδόν 456 km/h.

Αυτή η προσπάθεια έγινε τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου και μετρήθηκε με τον επίσημο τρόπο που επιβάλλει η FIM: απόσταση 1 χιλιομέτρου, δύο περάσματα σε αντίθετες κατευθύνσεις μέσα σε διάστημα δύο ωρών, για να βγει ο μέσος όρος τους.
Στην περίπτωση του Wattman, αυτός ο μέσος όρος μετρήθηκε στα 455.737 km/h (283.182 mph) και πλέον αποτελεί το σημείο αναφοράς για όποιον θέλει να ανεβάσει κι άλλο το ρεκόρ στο μέλλον.
Παράλληλα, η Voxan έγραψε και μια σειρά νέων ρεκόρ για μοτοσυκλέτα χωρίς φέρινγκ, τρέχοντας το Wattman δίχως τα κουστούμια του.

Δείτε στη συνέχεια όλα τα ρεκόρ που κατάφερε η Voxan με τον Max Biaggi και στο τέλος ένα βίντεο που δημοσιεύει η Voxan από την όλη προσπάθεια.
Κατηγορία κάτω των 300 kg
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 456 km/h

– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 454 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 368 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 293 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 285 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 273 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 260 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 223 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 219 km/h
– 1/4 χιλιομέτρου, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 156 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 149 km/h

Κατηγορία άνω των 300 kg
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 408 km/h

– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 404 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 367 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 364 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 255 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 216 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 216 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 153 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 142 km/h


Πηγές: Venturi, Voxa
Κλάην μάην Rolling
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.165
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Έχεις δεί τον Πάκι που ανεβάζει στο κεφάλι μηχανή στην οροφή λεωφορείου;
To βρήκα.....

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

455.737 km/h – Voxan Wattman και Max Biaggi γράφουν 21 νέα παγκόσμια ρεκόρ​

View attachment 39924View attachment 39922
Η ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα αυτού εδώ του πλανήτη είναι και επίσημα πλέον η Voxan Wattman.
Από τις 18 ως τις 23 Νοεμβρίου 2021 ο ομάδα της Voxan με αναβάτη τον Max Biaggi και την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Wattman βρισκόταν στο Kennedy Space Center στη Φλόριντα των ΗΠΑ προκειμένου να δοκιμάσει την ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα απέναντι στα επίσημα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας.
View attachment 39923View attachment 39921
Στο στόχαστρό της πρωταγωνίστησε βέβαια αυτό που φέρει τη μεγαλύτερη βαρύτητα, το ρεκόρ για “μερικώς καλυμμένη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα κάτω των 300 κιλών”.
Στο τέλος της πολυήμερης προσπάθειας, ο Biaggi οδήγησε το Wattman σε ούτε λίγο, ούτε πολύ 21 νέα ρεκόρ ταχύτητας, μεταξύ αυτών και το βαρύτιμο προαναφερθέν, με σχεδόν 456 km/h.

Αυτή η προσπάθεια έγινε τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου και μετρήθηκε με τον επίσημο τρόπο που επιβάλλει η FIM: απόσταση 1 χιλιομέτρου, δύο περάσματα σε αντίθετες κατευθύνσεις μέσα σε διάστημα δύο ωρών, για να βγει ο μέσος όρος τους.
Στην περίπτωση του Wattman, αυτός ο μέσος όρος μετρήθηκε στα 455.737 km/h (283.182 mph) και πλέον αποτελεί το σημείο αναφοράς για όποιον θέλει να ανεβάσει κι άλλο το ρεκόρ στο μέλλον.
Παράλληλα, η Voxan έγραψε και μια σειρά νέων ρεκόρ για μοτοσυκλέτα χωρίς φέρινγκ, τρέχοντας το Wattman δίχως τα κουστούμια του.

Δείτε στη συνέχεια όλα τα ρεκόρ που κατάφερε η Voxan με τον Max Biaggi και στο τέλος ένα βίντεο που δημοσιεύει η Voxan από την όλη προσπάθεια.
Κατηγορία κάτω των 300 kg
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 456 km/h

– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 454 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 368 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 293 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 285 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 273 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 260 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 223 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 219 km/h
– 1/4 χιλιομέτρου, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 156 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 149 km/h

Κατηγορία άνω των 300 kg
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 408 km/h

– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 404 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 367 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση εν κινήσει, χωρίς φέρινγκ: 364 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 255 km/h
– 1 χιλιόμετρο, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 216 km/h
– 1 μίλι, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 216 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, χωρίς φέρινγκ: 153 km/h
– 1/4 μιλίου, εκκίνηση από στάση, μερικώς καλυμμένη μοτοσυκλέτα: 142 km/h


Πηγές: Venturi, Voxan

Voxan Wattman – Max Biaggi: Επόμενος στόχος τα 500km/h!​

Μέχρι το τέλος του 2022​




Ετοιμος να (ξανά)γράψει ιστορία με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Voxan Wattman είναι ο Max Biaggi

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Πρόσφατα τα 22 ρεκόρ που σημείωσε με την ηλεκτρική μοτοσυκλετά αναγνωρίστηκαν και επίσημα από την FIM μεταξύ αυτών και το ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του είδους (σ.σ. με βάρος κάτω από 300 κιλά και μερικώς αεροδυναμική) με μέση ταχύτητα 455.737 km/h, το οποίο σημειώθηκε τον Νοέμβριο του 2021 στην πίστα του Kennedy Space Center.
Τώρα η γαλλική μάρκα και ο 50χρονος «Ρωμαίος Αυτοκράτορας» δηλώνουν έτοιμοι να ξεπεράσουν τον εαυτό τους με τον επόμενο μεγάλο στόχο που έχουν θέσει να είναι τα 500 km/h!
Χαρακτηριστικές επ’ αυτού οι δηλώσεις του ιδιοκτήτη του Group Venturi, Gildo Blondel.
«Ξέραμε ότι μπορούσαμε να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους και τα καταφέραμε χάρη σε έναν εξαιρετικό πιλότο όπως ο Max Biaggi και σε μια ιδιοφυϊα όπως ο Louis-Marie Blondel που σχεδίασε τη δομή του Voxan. Τώρα ονειρευόμαστε μέχρι τον Δεκέμβριο να πιάσουμε τα 500km/h. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν θα είναι εύκολο και πως πρέπει να δουλέψουμε πολύ, αλλά αυτό είναι το όνειρό μας».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Larry “Spiderman”McBride - Το ταχύτερο πέρασμα στην ιστορία της NHRA με 431 χλμ/ώρα!​

Ο Αμερικανός θρύλος των αγώνων Dragster, Larry “Spiderman”McBride, επέστρεψε σε αγώνα της NHRA, για να γράψει το ταχύτερο πέρασμα της ιστορίας από μοτοσυκλέτα στα 0-400m, με 268 μίλια την ώρα, ήτοι 431 χλμ/ώρα!
O 65χρονος (τα κλείνει τον Ιανουάριο του 2023) McBride κατέχει από το 2019 το ρεκόρ 0-400m της κατηγορίας Top Fuel της NHRA στις Η.Π.Α., με χρόνο 5.5 δευτερολέπτων και ταχύτητα εξόδου 264 μίλια ανά ώρα, δηλαδή 424 χλμ/ώρα.

Μπορεί στην επάνοδο του το 2022 να μην έσπασε τον παραπάνω χρόνο, καθώς στην προσπάθεια του “έγραψε” 5,89 δευτερόλεπτα, όμως ο μεσήλικας “Spiderman” έσπασε το δικό του ρεκόρ ταχύτητας εξόδου.
Στην προσπάθεια του McBride που μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το άρθρο, θα τον δείτε να κινείται σαν αράχνη πάνω στη μοτοσυκλέτα για να την βοηθήσει να βρει τη βέλτιστη πρόσφυση, ένα στιλ χάρη στο οποίο κέρδισε το 1980 το παρατσούκλι “Spiderman”, και κατόπιν απογείωσε χρησιμοποιώντας ολόσωμη φόρμα και κράνος που θυμίζουν τη στολή του γνωστού υπερήρωα της Marvel Comics.

Ο είκοσι φορές Πρωταθλητής της NHRA θα συνεχίσει τους αγώνες μέσα στο 2022. Λέτε να τον δούμε να παίρνει τον 21ο τίτλο του στα… 65 του χρόνια;! Αυτό θα ήταν απίθανο.
Αξίζει να σημειωθεί πως το ρεκόρ της ταχύτητας εξόδου σημειώθηκε σε προσπάθεια δίπλα-δίπλα με έναν ακόμα αγωνιζόμενο, τον Dave Vantine.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Απίστευτο τελευταίο 0-400m σε 5.123 - VIDEO! Αποσύρεται με ρεκόρ ο Eric Teboul στο NitrOlympX​

Στον τελικό της FIM Pro Stock Παύλος Σιδηρόπουλος και Δημήτριος Πετρίδης

Μαγευτικές στιγμές στην επιστροφή του μεγαλύτερου drag race event της Ευρώπης που μετά από αποχή δύο ετών επέστρεψε για την 35η διοργάνωσή του στην κατάμεστη πίστα Rico Anthes στο Hockenheim, με 45.000 θεατές να δημιουργούν ένα φανταστικό κλίμα.
Οι αγώνες του NitrOlympX ξεκίνησαν με προβλήματα πρόσφυσης καθώς η πίστα είχε μείνει αχρησιμοποίητη από το 2019, με πολλούς επισκέπτες να έχουν κρατήσει τα εισιτήρια του 2020 και να συρρέουν από την αρχή των δοκιμών, δημιουργώντας μία πρωτόγνωρη ατμόσφαιρα. Το κλίμα περιγράφεται ως ένα από τα καλύτερα των τελευταίων ετών πριν την διακοπή της πανδημίας, παρόλο που οι κερκίδες ήταν γεμάτες και ο καιρός απείλησε να ακυρώσει κομμάτι της διαδικασίας, όπως και τελικά έγινε αφήνοντας την Top Fuel και την Super Twin χωρίς δεύτερες δοκιμές κατάταξης. Η διοργάνωση είχε εργαστεί για εβδομάδες προετοιμάζοντας την άσφαλτο και μπορεί οι υψηλές θερμοκρασίες της πρώτης ημέρας να δημιούργησαν προβλήματα πρόσφυσης, όμως στην ψιχάλα που έπεσε αργότερα, αποδόθηκε ο χαρακτηρισμός «δώρου Θεού» καθώς πριν την διακοπή είχε ήδη γεμίσει τον αέρα με μπόλικο οξυγόνο.
Το βράδυ ωστόσο δηλώνεται ως μαγευτικό από τους θεατές που το περιγράφουν ως ένα από τα καλύτερα NitrOlympX που στο Hockenheimring αποτελούν μία από τις κορυφαίες διοργανώσεις, τόσο της FIA όσο και της FIM.

Στην μεγαλύτερη από συμμετοχές κατηγορία FIM E PRO STOCK διακρίθηκαν οι Μπουσίνης, Πετρίδης και Σιδηρόπουλος με μία παραπάνω από αξιόλογη Ελληνική παρουσία. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος πέρασε στον τελικό και τελικά τροπαιοφόρος αναδείχτηκε ο Karl Heinz Weikum που έκανε 7.323 με 285,08km έναντι 7.683 και 282,48 του Σιδηρόπουλου.
Στην Top Fuel η Susanne Callin ανακηρύχθηκε νικήτρια χωρίς να αντιμετωπίσει τον Antii Horto που είχε πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα του, αλλά διατηρεί ωστόσο το προβάδισμα.

Ανεξαρτήτως κατηγοριών όμως, την παράσταση έκλεψε για άλλη μία φορά ο Γάλλος Eric Teboul καθώς επέλεξε το NitrOlympX για να τερματίσει την καριέρα του και να αποσύρει την πυραυλοκίνητη μοτοσυκλέτα του, που για δεκαετίες ξεχωρίζει.

Μέσα σε όλα τα υπόλοιπα, τις προσπάθειες των αγωνιζομένων αλλά και του Red Bull FMX Show, η ατμόσφαιρα φορτίστηκε και συναισθηματικά όταν για τελευταία φορά πήρε μπροστά ο γαλλικός πύραυλος. Μπορεί το 5.12 να το έχει ξανά κάνει ο Eric Teboul, ανεπίσημα το 2013, μπορεί να έχει φτάσει επανειλημμένα στο 5.3, όμως ο χρόνος του αποτελεί ρεκόρ για την πίστα, έστω και εκτός κατηγοριών και τερματίζει την καριέρα του με τον καλύτερο τρόπο, επιλέγοντας τους Γερμανούς και όχι την πίστα της Santa Pod στην Αγγλία για την τελευταία του πράξη.
Εκτόξευση λοιπόν στο 5.123 με 421.370 για τον Eric Teboul, στο παρακάτω video:


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Eric Teboul - 4.976 δευτερόλεπτα στο τετρακοσάρι με την πυραυλοκίνητη μοτοσυκλέτα του! - VIDEO​

Με ταχύτητα εξόδου 467 χλμ/ώρα!

Στις 30 Αυγούστου του 2022 σας είχαμε γράψει για το τελευταίο επίτευγμα του Eric Teboul, που στον τελευταίο αγώνα dragster που θα έτρεχε στην καριέρα του, είχε πετύχει χρόνο 5.123 δευτερόλεπτα με την πυραυλοκίνητη μοτοσυκλέτα του. Ο Teboul μάλλον γλυκάθηκε από την επίδοση, και είπε να κάνει έναν ακόμη αγώνα, στον οποίο… σημείωσε νέο ρεκόρ!
Λέτε τώρα να γλυκαθεί από τους χρόνους που πέφτουν σε κάθε απόπειρα και αποφασίσει να κάνει κι άλλα “περάσματα” ο… παππούς; Και όχι, δεν χαρακτηρίζουμε, είναι όντως παππούς με δύο εγγόνια!
Και δεν άρχισε και νωρίς, καθώς η καριέρα του Teboul μετρά κάτι παραπάνω από δώδεκα χρόνια.

Σημειώστε πως η πυραυλοκίνητη μοτοσυκλέτα του Γάλλου σταματά μόνο όταν τελειώσει το καύσιμο, κι έτσι πρέπει να υπολογίσει κανείς με τεράστια ακρίβεια το πόσο θα γεμίσει το κάνιστρο.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TVS Apache RR 310 – Ρεκόρ ταχύτητας 400m σε 11,5΄΄​

bbb78ea33ad3850467d28e91124b3b84_XL.jpg

Ο Jagan Kumar διάνυσε 400 μέτρα σε 11,5 δευτερόλεπτα στο Valley Run 2022 drag racing το περασμένο Σαββατοκύριακο με μια υπερτροφοδοτούμενη TVS Apache RR 310 Drag Race Bike.
Από το 2012, η Βομβάη φιλοξενεί το Valley Run, ένα Σαββατοκύριακο μόνο για τους λάτρεις των αγώνων dragster σε δύο και τέσσερις τροχούς. Περισσότεροι από 700 συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για να μοιραστούν την αγάπη τους στα υψηλά οκτάνια και να αγωνιστούν.
Σε αυτό το event έκανε το ντεμπούτο της η TVS Racing με την Apache RR 310, στα χέρια του διάσημου Ινδού αναβάτη Jagan Kumar. Ο αντίπαλος του Kumar, K Y Ahamad, κατάφερε δεύτερο χρόνο 11,9. Τι είδους τροποποιήσεις έκανε η TVS Racing για να ενισχύσει τις δυνατότητες απόδοσης του συγκεκριμένου RR 310; Εκτός από τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στροβιλοσυμπιεστή, ο κινητήρας διαθέτει μπιέλα τιτανίου, καθώς και βαλβίδες τιτανίου. Το έμβολο είναι επίσης μια σφυρήλατη μονάδα, γεγονός που το καθιστά ελαφρύτερο σε βάρος και πιο ανθεκτικό. Για να μειώσει το βάρος —και επομένως να βελτιώσει την αναλογία ισχύος προς βάρος— η TVS Racing άλλαξε τους στοκ τροχούς με άλλους από ανθρακονήματα.
Αλλαγές έχουν το πλαίσιο και το υποπλαίσιο με μέρη από ανθρακονήματα. Σύμφωνα με το TVS, αυτό καθιστά το Apache RR 310 που προετοιμάζεται για αγώνες κατά 37 τοις εκατό ελαφρύτερο από την βασική έκδοση. Δηλαδή από 174 κιλά έχει φτάσει στα 109. Άλλες αλλαγές που εφάρμοσε η TVS Racing περιελάμβαναν μείωση του ύψους οδήγησης, προκειμένου να χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Φυσικά υπάρχει μακρύ ψαλίδι όπως σε κάθε dragster. Τέλος προστέθηκε quickshifter.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τρία νέα ρεκόρ με Royal Enfield​

Από την ομάδα stunt Janbaz Daredevil Motorcyle Team της BSF
OPEN


Δεν είναι η πρώτη φορά που τα νέα που έρχονται από την Ινδία είναι κάπως… παρατραβηγμένα. Υπάρχει μία πληθώρα από βίντεο και άρθρα που αν ψάξει κανείς θα δει πως οι Ινδοί δοκιμάζουν συχνά ακραία ακροβατικά με τις μοτοσυκλέτες τους. Δεν έχει περάσει άλλωστε πολύς καιρός από τότε που Ινδός “Youtuber” προσπάθησε να προσομοιώσει με την μοτοσυκλέτα του την ταινία Ghostrider, βάζοντας φωτιά στα λάστιχά του, έχοντας μαζί του και συνεπιβάτη. Και όλα αυτά χωρίς ούτε καν την ύπαρξη του στοιχειώδους προστατευτικού εξοπλισμού και φορώντας… σανδάλια!
Εδώ, δεν μιλάμε για κάποιον τύπο στο Youtube αλλά για την ριψοκίνδυνη μοτοσυκλετιστική ομάδα Janbaz της Ασφάλειας των Συνόρων (BSF), η οποία έχει καταφέρει αρκετά διαφορετικά ρεκόρ με Royal Enfield, ενώ έχει συχνή παρουσία στην παρέλαση που γίνεται κάθε χρόνο στις 26 Ιανουαρίου για την Ημέρα της Δημοκρατίας, από τότε που συγκροτήθηκε το 1990.
ALL_2

Τα τρία τελευταία αφορούν τη μεγαλύτερη διαδρομή που έχουν κάνει δύο άνθρωποι πάνω σε μία σκάλα 3,88 μέτρων τοποθετημένη πάνω σε μία Royal Enfield 350 κυβικών, την συνεχόμενη για πάνω από δύο ώρες οδήγηση ξαπλωμένος καλύπτοντας από 80 χιλιόμετρα και την οδήγηση σε όρθια θέση για πάνω από έξι ώρες καλύπτοντας πάνω από 175 χιλιόμετρα.

Το πρώτο έγινε στις 16 Δεκεμβρίου κατά τη διάρκεια των εορτασμών για το τέλος του Ινδο-Πακιστανικού πολέμου (Vijay Diwas) στην 25η Μονάδα της BSF στο χωριό Chhawla στο Νέο Δελχί από τον Επιθεωρητή της ομάδας Awadesh Kumar Singh και τον αρχηγό της Sudhakar. Οδήγησαν για 5 ώρες και 26 λεπτά κάνοντας 174,1 χιλιόμετρα.
Το δεύτερο – ίδια μέρα με το προηγούμενο – έγινε από τον Επιθεωρητή Vishwajeet Bhatia, μέλος της BSF Daredevil Motorcyle Team, καταφέρνοντας να καλύψει…ξαπλωμένος 70,2 χιλιόμετρα σε 2 ώρες και 6 λεπτά αδιάκοπης οδήγησης.
Για το τρίτο επιστρατεύτηκε η Επιθεωρητής Himanshu Sirohi, μέλος της γυναικείας ομάδας της BSF, μένοντας όρθια για 6 ώρες και 3 λεπτά πάνω στο ντεπόζιτο της μοτοσυκλέτας, χωρίς διακοπή, καλύπτοντας 178,6 χιλιόμετρα.
Και τα τρία ρεκόρ εισήχθησαν στο Limca Book of Records, το ινδικό βιβλίο που καταγράφει τα διάφορα ρεκόρ που γίνονται στην χώρα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παγκόσμιο ρεκόρ για το μεγαλύτερο ταξίδι με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα​


Το επίσημο Παγκόσμιο Ρεκόρ Guinness για το μεγαλύτερο ταξίδι στον κόσμο με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα καταρρίφθηκε πάνω σε ένα Energica EVA EsseEsse9.
Πρωταγωνιστής της υπόθεσης ο Ali Abdo, ο αναβάτης που οδήγησε το Energica Eva EsseEsse9 στο ταξίδι που έσπασε το Παγκόσμιο Ρεκόρ, ταξιδεύοντας 12.749 χιλιόμετρα. Το ταξίδι του Abdo στην Αίγυπτο, στο πλαίσιο του «The Ride to COP27», διήρκεσε από τις 10 Οκτωβρίου έως τις 8 Νοεμβρίου.
Βέβαια, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Abdo που μπήκε στο βιβλίο των ρεκόρ. Το 2021 σημείωσε το προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ, χρησιμοποιώντας επίσης ένα EVA EsseEsse9. Μάλιστα, ο Abdo κατέχει πλέον τρία παγκόσμια ρεκόρ. Προηγουμένως είχε σπάσει το ρεκόρ για τη μεγαλύτερη απόσταση που έχει καταγραφεί ποτέ με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα σε 24 ώρες, που ήταν 919,87 χιλιόμετρα.
energica_record_2.jpg

Στα επόμενα πλάνα τους, ο Abdo και η ομάδα του σχεδιάζουν την επόμενη βόλτα τους για να προωθήσουν το θέμα της κλιματικής αλλαγής. Ο επόμενος στόχος τους είναι να οδηγήσουν στο COP28, το οποίο θα λάβει χώρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη διαδρομή του Abdo μέχρι σήμερα. Για να το κάνει αυτό, θα ξεκινήσει από την Αίγυπτο και στη συνέχεια θα ταξιδέψει μέσω της Ιορδανίας, της Σαουδικής Αραβίας, του Κατάρ, του Μπαχρέιν, του Κουβέιτ και του Ομάν πριν φτάσει στα ΗΑΕ. Αυτό θα ήταν επίσης ένα άλλο παγκόσμιο ρεκόρ για τις περισσότερες χώρες που διασχίστηκαν με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.
Για την ιστορία, η Energica είναι ένας Ιταλός κατασκευαστής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με στόχο τις 100% ηλεκτρικές μετακινήσεις. Συμπλέοντας με τους στόχους της Energica, οι στόχοι του Abdo ήταν αντίστοιχοι για τη «βόλτα» του που έσπασε το ρεκόρ. Στόχος του ήταν να ευαισθητοποιήσει τους νέους σχετικά με την κλιματική αλλαγή, εξ ου και η χρήση ενός Energica EVA EsseEsse9.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ρεκόρ «τυφλής και πνιγμένης» σούζας από τον Günter Schachermayr​

91f308eb44f1eea661c1d9024ec50920_XL.jpg

Το να κάνεις ένα παγκόσμιο ρεκόρ σούζας είναι ήδη κάτι δύσκολο, πόσο μάλλον αν το κάνεις στα τυφλά και χωρίς ανάσα!
Ο Günter Schachermayr είναι κασκαντέρ περισσότερο γνωστός για τα κόλπα πάνω στη δίχρονη βέσπα του, παρά σε μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Η πιο πρόσφατη δραστηριότητα του τον οδήγησε στο φημισμένο Red Bull Ring της Αυστρίας, τη διάσημη πίστα όπου διεξάγεται και αγώνας MotoGP κάθε χρόνο.

Ο λόγος δεν ήταν άλλος από το κυνήγι του ρεκόρ σούζας με βέσπα, ενώ έκανε μάλιστα και σλάλομ σε 60 κώνους απλωμένους σε απόσταση 400 μέτρων, φορώντας και κουκούλα στο κεφάλι του, ώστε όχι μόνο να μην βλέπει, αλλά ούτε και να… αναπνέει. Για να σιγουρέψουμε και τη… σούζα, βλέπουμε και τον εμπρός τροχό να απουσιάζει εντελώς.

Ως πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ο Günter είχε δίπλα του κατά τη διάρκεια του κόλπου και βοηθητικό πλήρωμα το οποίο του έδινε εντολές που μεταδόθηκαν μέσω του ασυρμάτου σε ακουστικό που επέτρεψε και την οδήγηση με δεμένα μάτια. Επιπλέον, χρειάστηκε να υποβληθεί σε 15 λεπτά υπερ-οξυγόνωσης με οξυγόνο «ιατρικής ποιότητας» μόνο για να βεβαιωθεί ότι δεν θα υποστεί μακροχρόνιο τραυματισμό ως αποτέλεσμα του κόλπου. Συνολικά, το stunt διήρκεσε δύο λεπτά και 17 δευτερόλεπτα – πολύ περισσότερο από το ενάμιση λεπτό που μπορεί να κρατήσει ο μέσος άνθρωπος την αναπνοή του.

Ο Günter έκανε το κόλπο, ενώπιον περισσότερων από 30.000 ανθρώπων οι οποίοι βρέθηκαν στο Red Bull Ring, δηλώνοντας αργότερα: «Αυτή η μαύρη μάσκα προσώπου δεν αφήνει τον αέρα να περάσει σφίγγοντας και το κλείσιμο γύρω από το λαιμό. Μετά τα πρώτα 100 μέτρα τα αυτιά αρχίζουν να βουίζουν, μετά από 200 μέτρα δυσκολεύεσαι να ακούσεις τις εντολές που φτάνουν μέσω ασυρμάτου, μετά από 300 μέτρα μπορείς μόνο να βρεις τον δρόμο σου και μετά αρχίζει ο αγώνας για επιβίωση!».

Ανέφερε δε ότι προς το τέλος, δεν ήταν απολύτως σίγουρος ότι επρόκειτο να ολοκληρώσει την πρόκληση. «Προς το τέλος πανικοβλήθηκα, αλλά τα κατάφερα και είμαι ενθουσιασμένος που έκανα νέο παγκόσμιο ρεκόρ!».


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο ρεκόρ ταχύτητας για ατμοκινούμενη μοτοσυκλέτα που "έπιασε" τα 260 χ.α.ω.!​


Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 4 Ιουλίου 2023, 14:53

Νέο ρεκόρ ταχύτητας για ατμοκινούμενη μοτοσυκλέτα που έπιασε τα 260 χ.α.ω.!

Η μοτοσυκλέτα με το ψευδώνυμο «Δύναμη της Φύσης» λόγω της πηγής ισχύος της, τροφοδοτείται μόνο από υπερθερμασμένο νερό που περιέχεται σε μια δεξαμενή ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Όταν ανοίξει το ¨γκάζι" ανοίγουν βαλβίδες που επιτρέπουν στον υπερθερμασμένο ατμό να βγαίνει ορμητικά μέσω δύο ακροφυσίων στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.

Αυτό ωθεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με εκπληκτική ταχύτητα, με τον αναβάτη της, Graham Sykes, να πιάνει 262 χ.α.ω. σε μόλις 3,87 δευτερόλεπτα!

Μάλιστα, αυτό αποτελεί νέο Παγκόσμιο Ρεκόρ Ταχύτητας για ατμοκινούμενη μοτοσυκλέτα, με το προηγούμενο ρεκόρ (που είχε θεσπιστεί το 2014) να αγγίζει τα "μόλις" 129,5 χ.α.ω.


"Είμαστε περίπου στο 50% στην ικανότητα ισχύος της μοτοσυκλέτας και απλώς αυξάνουμε σιγά σιγά την απόδοση έτσι ώστε να εγκλιματιστούμε στην επιτάχυνση", ανέφερε ο δημιουργός της, Graham Sykes.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο ρεκόρ ταχύτητας με συνεπιβάτη με μοτοσυκλέτα 8.000 κ.εκ. (Video)​

Με κινητήρα Viper V10 8.000 κ.εκ.​



Δύο Βρετανοί «έπιασαν» 295,3 χλμ/ώρα πάνω σε ένα «κτήνος» με κινητήρα 8.000 κ.εκ. από Viper V10 της Millyard

Το ρεκόρ που κρατούσε από το 2011 σημειώθηκε στην πίστα Elvington. Ο Henry Cole, παρουσιαστής της εκπομπής Motorbike Show και ένας από τους διασημότερους μηχανικούς και κατασκευαστές μοτοσυκλετών, ο Allen Millyard, κατέρριψαν το ρεκόρ με μια μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε ο δεύτερος πριν από 13 χρόνια και ζυγίζει 600 κιλά.

Ο Allen Millyard, που ήταν ο οδηγός είπε πως εκτός από την υπέρβαρη μοτοσυκλέτα έπρεπε να διαχειριστεί και το έξτρα φορτίο του συνεπιβάτη, που όπως είπε, έμοιαζε με top box γεμάτο τσιμέντο.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο ρεκόρ ταχύτητας με 434 χλμ/ώρα από τον Jack Frost με Suzuki Hayabusa Turbo​

Αν η ζωή κυλά γρήγορα όταν ανοίγεις το γκάζι στην πίστα, φανταστείτε τι ένιωσε ο Jack Frost καθώς έφτασε τα 434 χιλιόμετρα την ώρα για να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας που κατείχε ο Guy Martin.

Το ρεκόρ ταχύτητας των 274.926 μιλίων/ώρα στο Έλβινγκτον έγινε με το Holeshot Racing Suzuki Hayabusa του και ξεπερνά το εντυπωσιακό όριο των 270.965 μιλίων/ώρα που σημείωσε πρόσφατα ο φίλος του, Guy Martin.
Δεν ξέρουμε πόσο δεμένοι είναι, αλλά φίλοι είναι, γιατί ο Frost βοήθησε τον Guy να στήσει το Hayabusa όταν κατέρριψε το ρεκόρ ταχύτητας σε ένα μίλι και όρθιας εκκίνησης μέσω της ομάδας του HoleShot Racing .
Αλλά τώρα, με τη δική του τροποποιημένη Hayabusa, που όπως βλέπετε έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με την αρχική κατάφερε να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ!

Για να σας δώσω μια ιδέα για την ταχύτητα, σε χιλιόμετρα την ώρα είναι ακριβώς 434.523 και όλα αυτά ξεκινώντας από στάση και με ένα μίλι (1,6 χιλιόμετρα) μπροστά. Επομένως, είναι ένας δύσκολος αγώνας γιατί η εκκίνηση είναι επίσης μέρος του αποτελέσματος που μπορεί να επιτευχθεί σε απόσταση του ενός μιλίου.
Χρειάστηκε να κάνει πολλές προσπάθειες εκείνη την ημέρα για να καταφέρει να το σπάσει στην τελευταία του προσπάθεια!
Δεν γνωρίζουμε αν ο Guy Martin θα προσπαθήσει να το πάρει πίσω το ρεκόρ του, αλλά ξέρουμε ότι ο Jack Frost πιστεύει ότι θα μπορούσε να χτυπήσει τα 275 μίλια (442,5 χιλιόμετρα την ώρα), οπότε δεν φαίνεται ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να το δοκιμάσει.

Το ρεκόρ του Frost σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Elvington με το τροποποιημένο Hayabusa του Quattro Plant, το οποίο διατηρεί τους τυπικούς στροφαλοθαλάμους και την αρχική οπή και διαδρομή, αλλά χρησιμοποιεί ράβδους Carillo, έμβολα CP και έκκεντρα Kent Performance με φορητή κυλινδροκεφαλή , Βαλβίδες Inconel με ελατήρια βαλβίδων βαρέως τύπου, συγκρατητές βαλβίδων τιτανίου και καρφιά στροφαλοθαλάμου και κυλίνδρων βαρέως τύπου.
Υπάρχει επίσης κιβώτιο ταχυτήτων Nova Transmissions και με συμπλέκτη πολλαπλών σταδίων και πιρούνια και άξονες επιλογέα ταχυτήτων billet.
Αναπτύχθηκε εσωτερικά, το Hayabusa που σημειώνει ρεκόρ χρησιμοποιεί επίσης πολλαπλή Holeshot Racing με μεγάλο προσαρμοσμένο στροβιλοσυμπιεστή AET, κυψέλη καυσίμου Holeshot Racing, σύστημα ψυγείου φόρτισης Holeshot με δευτερεύον ψυγείο και ηλεκτρική αντλία νερού, βαλβίδα εκκένωσης Turbosmart, απορρίμματα και ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, υπάρχει επίσης μια εσωτερική πλεξούδα καλωδίωσης Holeshot, διαχείριση κινητήρα LifeRacing/Syvecs και καταγραφή δεδομένων και ταμπλό Plex SDM550.

Εξοικονόμηση βάρους είναι οι τροχοί άνθρακα BST, με δαγκάνες Brembo RX και κύριους κυλίνδρους Brembo που βοηθούν στο να σταματήσει η μοτοσυκλέτα από τα 270 mph. Η ανάρτηση προέρχεται από την Öhlins και υπάρχει ένα τροποποιημένο ψαλίδι με πρόσθετο στήριγμα και ρύθμιση αλυσίδας.
Η ομάδα τρέχει τρεις πανομοιότυπες μοτοσυκλέτες – αν και με διαφορετικό αμάξωμα και τροποποιήσεις που ταιριάζουν σε κάθε αναβάτη – με τους άλλες δύο πιλότους, τους Guy Martin και Philippe Le Peru. Και οι τρεις έχουν κάνει πάνω από 270 μίλια/ώρα.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Velocifero - Ρεκόρ ταχύτητας για πρωτότυπο ηλεκτρικό πατίνι με 198 χλμ/ώρα​

Και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα στα μόλις 3,27 δευτερόλεπτα!
Παγκόσμιο Ρεκόρ Ταχύτητας με ηλεκτρικό πρωτότυπο πατίνι Velocifero


Ο Alessandro Tartarini, ιδιοκτήτης της ιταλικής εταιρείας ηλεκτρικών δικύκλων Velocifero, σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας με ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό πατίνι… γονατιστός πάνω του, πιάνοντας 198 χλμ/ώρα στην πίστα της Monza στις 29 Σεπτεμβρίου 2023.

Η Velocifero έχει στη γκάμα της 25 μοντέλα, τα περισσότερα ηλεκτρικά, στις κατηγορίες πατινιών, scooter, ποδηλάτων αλλά και μοτοσυκλετών. Για να δώσει δημοσιότητα στην εταιρεία, ο ιδιοκτήτης της, Alessandro Tartarini, σημείωσε το ρεκόρ ταχύτητας με το εντυπωσιακού design πρωτότυπο ηλεκτρικό πατίνι του, αποτίοντας παράλληλα φόρο τιμής στον πατέρα του, Leopoldo, που είχε σημειώσει ρεκόρ ταχύτητας με πρωτότυπο τρίκυκλο όχημα πριν από 54 χρόνια στην ίδια πίστα.

Πέρα από την εντυπωσιακή ταχύτητα που πέτυχε, ο Tartarini έγραψε αντίστοιχα θεαματική επιτάχυνση, με χρόνο 3.27 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα.



 
Top Bottom