- Δημοσιεύσεις
- 19.370
- Περιοχή
- Λεπτοκαρυά Κατερίνη
- Μοτοσυκλέτα
- Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
- Όνομα
- Γιαννης
- Περιοχή
- Pieria
ΕλληνοαμερικανικαΓερμανικα ειναι αυτα που αναφερεις ?..... εγω γαλλικα μαθαινω, τωρα ......!
ΕλληνοαμερικανικαΓερμανικα ειναι αυτα που αναφερεις ?..... εγω γαλλικα μαθαινω, τωρα ......!
Δηλαδή για κάνε μια ανάλυση να έχουμε καλύτερη εικόναΗ τοποθετηση του DCT σε μοτό ειναι πρωτοκαθεδρια της Ηonda , η πατεντα ομως ειναι ..... οστρο-γοτθικη , δυστυχως ....!
german qualityΓερμανικα ειναι αυτα που αναφερεις ?..... εγω γαλλικα μαθαινω, τωρα ......!
german quality
Eγω ειχα το tiptronic, το φoρουσε και η πορσε.
Mετα εβγαλαν το dsg διπλου βολαν, ακομα χειροτερο....κλαμα.
Tα νεοτερα δεν τα ξερω...ουτε τα γαλλικα
Παντως η mercedes ειχε πιο γερα κιβωτια απ το γκρουπ vag
Μόλις θα αρχίσουν και τα σημερινά να χαλάνε ,εκεί θα δεις γλεντιαΠερναω καθε μερα πηγαινοντας για τον πρωινο καφε μου εξω απο ενα συνεργειο που φτιαχνει μονο κιβωτια μερτσεντε (Λ. Αθηνων) ... που να το΄ξερα τοσα χρονια να ειχα παρατησει την θαλασσα ... δος μου και μενα μπαρμπα ......!
Τις προαλλες βλεπω ραδιοταξι κατω απ το σπιτι , passat του 04.Περναω καθε μερα πηγαινοντας για τον πρωινο καφε μου εξω απο ενα συνεργειο που φτιαχνει μονο κιβωτια μερτσεντε (Λ. Αθηνων) ... που να το΄ξερα τοσα χρονια να ειχα παρατησει την θαλασσα ... δος μου και μενα μπαρμπα ......!
Τα μερσεντες Στελιο ειναι απο τα πιο αξιοπιστα και καθε 100000χλμ θελει σερβις και αλλαγη βαλβολινες Η αντιπροσωπια δεν το κανει τοσο συχνα Η πενφε βγαζει πιο πολλα προβληματα αλλα απο το 2009 και μετα τα διορθωσε και με σωστη συντηρηση αντεχουν περισσοτεροΠερναω καθε μερα πηγαινοντας για τον πρωινο καφε μου εξω απο ενα συνεργειο που φτιαχνει μονο κιβωτια μερτσεντε (Λ. Αθηνων) ... που να το΄ξερα τοσα χρονια να ειχα παρατησει την θαλασσα ... δος μου και μενα μπαρμπα ......!
Τις προαλλες βλεπω ραδιοταξι κατω απ το σπιτι , passat του 04.
Του λεω αυτοματος?? πως τα πας με την κιβωτιαρα?
4 μου λεει..Και ολα τα ατιμα συννενοημενα .καθε 150.000χλμ ουτε 140 ουτε 160!
Για κοιτα μεσα λεει....και βλεπω ενα ωραιο πενταλ συμπλεκτη....Μετατροπη.
Ο πρωτος μου ξαδερφος εξ αμερικης ειναι στο περιστερη και επισκευαζει αυτοματα σασμαν ειναι απο του γκουρου του ειδουςΚαμια αντιπροσωπεια δεν επισκευαζει αυτοματο κιβωτιο..μονο αντικατασταση.
2 μαστορες ξερω που ασχολουνται με αυτοματα κιβωτια, ο ενας στην καλλιροης και ο αλλος περιστερι. (και οι 2 ελληνοαμερικανοι.
Σε κουβεντα λοιπον που ειχα, ειναι ακριβα τα ανταλακτικα, που δε συμφερει η επισκευη
Εχω αλλαξει 2 φορες κιβωτιο στην ZF, ( η VW ηθελε τα διπλα) δινω το παλιο δικο μου και παιρνω reconditioned με ολα καινουρια μεσα εκτος απ το καβουκι...
Ειναι μπλεξιμο το αυτοματο , το ξερουν καλα αυτοι με τα επαγγελματικα ,
Αυτα ειχαν 1 τουρμπινα αργοστροφη και δεν παθαινε τιποτα...Παλι καλα που δεν τον ρωτησες και ποσες τουρμπινες εχει αλλαξει .... θα σε πεταγε εξω ....!
κοντα στην πλατεια μπουρναζιου και δουλευει με το γιο του?Ο πρωτος μου ξαδερφος εξ αμερικης ειναι στο περιστερη και επισκευαζει αυτοματα σασμαν ειναι απο του γκουρου του ειδους
Οχι ο γιος του ειναι στην αμερικη και δουλευει συνεταιρικα με εναν αλλοκοντα στην πλατεια μπουρναζιου και δουλευει με το γιο του?
Ναι οκ αλλά ως γνωστόν η σχιζοματηδες κάνουν το καλό καλύτερο και μάλιστα μακράν πιο αξιόπιστο η όχι?Τα σασμαν αυτου του συγκεκριμενου ειδους dct , dsg κ.λ.π ειναι γερμανικες πατεντες.
Μια εταιρεια οπως η ZF νομιζω οτι ειναι η μεγαλυτερη κατασκευαστρια αυτη την στιγμη που τροφοδοτει τις περισσοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες.
Μεχρι και η βλαμμενη η HONDA εβαλε στα αμερικανικα αυτοκινητα της πλεον και γεμισε ..... ανακλησεις ....!
Το ξέρω ότι μαγαπας Μανώλη μου αλλά πας ταξίδι στα ξένα θα σε περιμένω πχιά χαχαχαΆντε ρε που δεν θέτε DCT και θέλετε συμπλέκτη για να κατεβάζετε χρόνους....,που ακόμα αναρωτιόσαστε γιατί δεν υπάρχει σαλάμι εδάφους.... Γίδια..
DCT φορ έβα ρεεεεε.....
Ηρακλή μην ακούς κανέναν... Είσαι πολύ μπροστά αγόρι μου..,