Μοτοσυκλέτα.Αυτόματο κιβώτιο(πχ DCT) vs manual..

Αυτόματο ή Manual

  • Αυτόματο

  • Manual


Results are only viewable after voting.

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ωρε λεβεντη δε το εγραψα καλα δεν θελω σειριακο ειναι για χορευτριες θελω συμπλεκαταρισμα αιντε και δεν πηρα τα χαπακια tongue
Φάε μια φασολάδα να συμπλεξάρεις, στα διάλα σάψαλο που θες και συμπλεξαρίσματα...... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticonabcabc
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Ωρε λεβεντη δε το εγραψα καλα δεν θελω σειριακο ειναι για χορευτριες θελω συμπλεκαταρισμα αιντε και δεν πηρα τα χαπακια tongue
Αμα ειναι καλη η χορευτρια....!!!!!!!!!!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Aφου το λεει ακομα και ο ειδικος ..... ετσι θα'ναι , δεν μπορει να΄ναι αλλοιως ....! :cool:

https://www.bikerspirit.net/main/di...-dct-gine-esy-o-neos-protagonistis-tis-honda/
Όλες οι εταιρίες θα έπρεπε οργανωμένα να αντλούν πληροφορίες από τους πελάτες τους.
Σήμερα που υπάρχει η δυνατότητα.

Ωραία κίνηση.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Με dct ναι...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εντάξει τότε δεν έχεις οδηγήσει σκούτερ χαχαχ. Κοίτα αν το οδηγήσεις και δεν σου άρεσε σεβαστό!! Αλλά όταν είχαμε μία ζωή αυτοκίνητα χειροκίνητα και βγήκαν αυτόματα τα χλεβαζαμε!!! Τότε όμως η τεχνολογία ήταν σε βρεφικό στάδιο. Τώρα όλα τα αυτοκίνητα είναι αυτόματα είναι πιο οικονομικά και πιο γρήγορα στις αλλαγές. Με αγάπη το λέω γιατί έχω ιδίαν άποψη.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Δεν ειχα ποτε αυτοματο αυτοκινητο,αλλα με οσους εχω μιλησει που απο χειροκινητο γυρισαν στο αυτοματο,ολοι λενε οτι δε ξαναγυριζουν στο manual!!!! Τυχαιο????
Ε μα!!! Χρόνια αυτόματα αυτοκίνητα είχα ποτέ ξανά μηχανικό.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Σάββα, εσύ έκανες αρκετό καιρό να μάθεις να οδηγείς με το αυτόματο, φαντάζομαι χωρίς αλλαγές.
Τι να πω κ εγώ που έπρεπε να μάθω να οδηγώ με το αριστερό χέρι κολλημένο στο γκριπ, τον δείκτη στο κουμπί που ανεβάζεις ταχύτητα, ταυτόχρονα ο αντίχειρας στο κουμπί που κατεβάζεις ταχύτητα κ για το ίδιο δάκτυλο, ο αντίχειρας, να χρησιμοποιείται για κόρνα κ για φλας.
Επίσης, με τα υπόλοιπα 3 δάκτυλα να χρησιμοποιούνται για να πατάς τη μανέτα του οπίσθιου φρένου.
Κ φυσικά, στο δεξί χέρι, να χρησιμοποιείς τον δείκτη για αλλαγή από αυτόματο σε χειροκίνητο κ τον αντίχειρα για αλλαγή προγράμματος από D σε S...
Μια φορά κάνεις επιλου για αυτόματη η μανιουλ χρήση και παίζεις όπως θες με τις ταχύτητες δεν σε περιορίζει ούτε ανέβα ούτε κατέβα απλά έχεις επιλογή και στους χάρτες. Ύστερη μόνο στην σούζα και θέλει εξικηωση στο επιτόπου μανούβρα αλλιώς είναι παπάκι αν θες η σούπερ σπορ στις αλλαγές στο πρόγραμμα που έχει. Και κάνει αλλαγές σε 0.3/ του δευτέρου τυχαίο
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Εγω προσωπικα Πανο γουσταρω το παιχνιδι που γινεται στης στροφες με το χειροκινητο κιβωτιο θεωρω πως συμμετεχω περισσοτερο στο παιχνιδι της οδηγησης Τωρα αν παπουδιασω θα αναθεωρησω περι αυτοματου θα παρω και πενφε Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Το ίδιο κάνεις και στο σειριακό αυτόματο και μάλιστα πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Κάνε τέστ ντραιβ πρώτα θα πάθεις ζημιά σου λέω χαχαχά
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
H πρόταση ''με το χειροκίνητο συμμετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση'' είναι false logic.

1-Συμμετέχεις πιο πολύ στους μηχανικούς χειρισμούς. ΟΧΙ στην οδήγηση. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Οδήγηση είναι να πας εκεί που θέλεις, με το μηχάνημα να κάνει ότι του λες, όταν το λες, χωρίς δυσκολίες και αντιρήσεις, αφήνοντας εσένα τον οδηγό απερίσπαστο να .... οδηγήσεις. Το να πλησιάζει η στροφή, και εκτός της γραμμής, του φρένου, να έχεις να αντιμετωπίσεις και μια αποσταθεροποίηση λόγω κατεβάσματος ταχύτητας, είναι πλήρως αντίθετο με την συμμετοχή στην οδήγηση, είναι αναγκαίο κακό χειρισμού που σου χαλάει την οδήγηση στην πραγματικότητα.

2-Αν δεχόμασταν ότι η πρόταση ''με το χειροκίνητο συμμετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση'' είναι λογικά αληθής, τότε με την ίδια ακριβώς λογική η οποία θα έπρεπε να ισχύει παντού και όχι σε ότι διαλέγουμε αυθαίρετα, θα έπρεπε να συμμετέχουμε σε πολλά άλλα πράγματα που ένα όχημα κάνει αυτόματα. Π.χ. τα πρώτα αυτοκίνητα είχαν χειροκίνητη αντλία λαδιού, μια τρόμπα στο τιμόνι, και κάθε τόσο ενώ οδηγούσες τρόμπαρες (θα το έχετε δει σε παλιές ασπρόμαυρες ταινίες). Με την παραπάνω λογική, το ότι καταργήθηκαν οι χειροκίνητες τρόμπες και έγιναν πλήρως αυτόματες, αναιρεί από την ''συμμετοχή στην οδήγηση''. Προφανώς αυτό είναι ψευδές, γιατί ακριβώς ψευδής είναι και η αρχική πρόταση ''με το χειροκίνητο συμμετέχεις στην οδήγηση''. Το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους αυτοματισμούς, θα θέλατε ας πούμε να μην είναι αυτόματα, ο θερμοστάτης ροής του ψυγείου, ο ηλεκτρικός θερμοστάτης του βεντιλατέρ, το κύκλωμα φόρτισης της μπαταρίας, η εκτόνωση της πίεσης λαδιού, ο έλεγχος να μην μιζάρει με ταχύτητα και συμπλέκτη απάτητο και σταντ κάτω, το ABS στα φρένα, ο κόφτης στροφών, ο κόφτης ταχύμετρου, η τροφοδοσία μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ κ.ο.κ. να τα χειρίζεστε όλα αυτά εσείς, μην τυχόν και χάσετε σαν οδηγός την συμμετοχή στην οδήγηση;

3-Τα DCT δουλεύουν και σαν χειροκίνητο, όποτε θέλει ο οδηγός, και άμα του λείπει τόσο πολύ πχια.

Οπως το έλεγε και η Θεία από το Σικάγο, προχωράει ο κόσμος Χαρίλαε. Κάντε ένα καλό στον ευατό σας, και αποδεχτείτε το, βάζοντας την λογική κρίση στην σκέψη σας και βγάζοντας θυμικά και δόγματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Το ιδανικό μηχανάκι θα είχε σασμάν dct moter Busa σε μπόξερ πλαίσιο Ducati και φρένα επίσης,άξονα όχι BMW axxaax τελελεβερ και παραλεβερ γιατί όχι και τιμή από sym . Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα χαχαχαχα.
Γατάκια όλοι HONDA θα πάρετε η BMW τι είπα τώρα φιλιά καλημέρες. Όποιος θέλει βόλτα 5€ μάθημα με Dct 8 € χαχαχαχα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
H φράση ''με το χειροκίνητο συμμετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση'' είναι false logic.

1-Συμμετέχεις πιο πολύ στους μηχανικούς χειρισμούς. ΟΧΙ στην οδήγηση. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Οδήγηση είναι να πας εκεί που θέλεις, με το μηχάνημα να κάνει ότι του λες, όταν το λες, χωρίς δυσκολίες και αντιρήσεις, αφήνοντας εσένα τον οδηγό απερίσπαστο να .... οδηγήσεις. Το να πλησιάζει η στροφή, και εκτός της γραμμής, του φρένου, να έχεις να αντιμετωπίσεις και μια αποσταθεροποίηση λόγω κατεβάσματος ταχύτητας, είναι πλήρως αντίθετο με την συμμετοχή στην οδήγηση, είναι αναγκαίο κακό χειρισμού που σου χαλάει την οδήγηση στην πραγματικότητα.

2-Αν δεχόμασταν ότι η φράση ''με το χειροκίνητο συμμετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση'' ως λογικά αληθής, τότε με την ίδια ακριβώς λογική η οποία θα έπρεπε να ισχύει παντού και όχι σε ότι διαλέγουμε αυθαίρετα, θα έπρεπε να συμμετέχουμε σε πολλά άλλα πράγματα που ένα όχημα κάνει αυτόματα. Π.χ. τα πρώτα αυτοκίνητα είχαν χειροκίνητη αντλία λαδιού, μια τρόμπα στο τιμόνι, και κάθε τόσο ενώ οδηγούσες τρόμπαρες (θα το έχετε δει σε παλιές ασπρόμαυρες ταινίες). Με την παραπάνω λογική, το ότι καταργήθηκαν οι χειροκίνητες τρόμπες και έγιναν πλήρως αυτόματες, αναιρεί από την ''συμμετοχή στην οδήγηση''. Προφανώς αυτό είναι ψευδές, γιατί ακριβώς ψευδής είναι και η αρχική πρόταση ''με το χειροκίνητο συμμετέχεις στην οδήγηση''. Το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους αυτοματισμούς, θα θέλατε ας πούμε να μην είναι αυτόματα, ο θερμοστάτης ροής του ψυγείου, ο ηλεκτρικός θερμοστάτης του βεντιλατέρ, το κύκλωμα φόρτισης της μπαταρίας, η εκτόνωση της πίεσης λαδιού, ο έλεγχος να μην μιζάρει με ταχύτητα και συμπλέκτη απάτητο και σταντ κάτω, το ABS στα φρένα, ο κόφτης στροφών, ο κόφτης ταχύμετρου κ.ο.κ. μην τυχόν και χάσετε σαν οδηγός την συμμετοχή στην οδήγηση;

Οπως το έλεγε και η Θεία από το Σικάγο, προχωράει ο κόσμος Χαρίλαε. Κάντε ένα καλό στον ευατό σας, και αποδεχτείτε το, βάζοντας την λογική κρίση στην σκέψη σας και βγάζοντας θυμικά και δόγματα.
Το έγραψα προχτές σε άλλο νήμα, σχετικά με τα σκούτερ και μια βόλτα που έκανα με φίλους κατόχους.
Σε κάνει μάγκα ένα μεγάλο σκουτερ.
Παρότι σε στιβαρότητα δεν μπορεί να συγκριθεί με μια μοτοσυκλέτα, ο μέσος χρόνος διανυσης μιας απόστασης με στροφιλίκια, μπορεί να είναι αρκετά μικρότερος απο μια συμβατική μοτό, με τον ίδιο οδηγό. Αυτό επειδή με την μοτό, θα φρενάρεις, θα συμπλεκτάρεις, θα κατεβάσεις ταχύτητα, θα ανοίξεις γκάζι στην έξοδο και αν ακολουθεί μια γεναία ευθεία μπορεί να ξανασυμπλεκτάρεις για να ανεβάσεις ταχύτητα. Στο σκούτερ με το που κλείνεις το γκάζι, φρενάρει ο κινητήρας, με το που το ανοίγεις επιταχύνει. Η απόκριση είναι πραγματικά άμεση. Στην μοτό στο κατέβασμα μπορεί να σου κλωτσήσει και ο πίσω τροχός και να πετάξει λίγο κώλο (ανάλογα με πόσα έρχεσαι). Στο σκούτερ όλα είναι σχεδόν ηλεκτρικά.

Κι αν μπορείς να πετύχεις τέτοια οδήγηση με ένα σκούτερ που είναι καναπές, φαντάσου το ίδιο κιβώτιο σε μια στιβαρή και καλοζυγισμένη μοτοσυκλέτα. Οι μέσοι χρόνοι διάνυσης αποστάσεων θα πέσουν δραματικά
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Μια φορά κάνεις επιλου για αυτόματη η μανιουλ χρήση και παίζεις όπως θες με τις ταχύτητες δεν σε περιορίζει ούτε ανέβα ούτε κατέβα απλά έχεις επιλογή και στους χάρτες. Ύστερη μόνο στην σούζα και θέλει εξικηωση στο επιτόπου μανούβρα αλλιώς είναι παπάκι αν θες η σούπερ σπορ στις αλλαγές στο πρόγραμμα που έχει. Και κάνει αλλαγές σε 0.3/ του δευτέρου τυχαίο

Λίγο καιρό μόνο μου πήρε να το μάθω.
Οδηγώ κατά 90% στο manual.
Εννοείται, οι αλλαγές γίνονται χωρίς σκέψη
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τώρα όλα τα αυτοκίνητα είναι αυτόματα είναι πιο οικονομικά και πιο γρήγορα
Δύο λάθη:
1.Οι αλλαγές είναι πιο γρήγορες χειροκίνητα( γενικά)
2. Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη εντός πόλης με το αυτόματο.
Γι'αυτό έμεινες ακόμη στο crf 1000
με ακτίνες και λαιμους που ψωριαζουν
(Εμένα στο xr250r του 99 λάμπουν όλα ακόμη)
Hug
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Δύο λάθη:
1.Οι αλλαγές είναι πιο γρήγορες χειροκίνητα( γενικά)
2. Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη εντός πόλης με το αυτόματο.
Γι'αυτό έμεινες ακόμη στο crf 1000
με ακτίνες και λαιμους που ψωριαζουν
(Εμένα στο xr250r του 99 λάμπουν όλα ακόμη)
Hug
Οκ φίλε μου εφόσον είσαι πιο γρήγορος στις αλλαγές στο μηχανικό κιβώτιο από ένα αυτόματο σειριακό που κάνει 0.3 κλάσματα του δευτερολέπτου στο σπορ 3 πρόγραμμα δεν έχω λόγια υποκλίνομαι. Όσο αφορά την κατανάλωση θα σου πω είσαι λάθος αλλά πάλι δεν πειράζει εγώ δεν έχω πρόβλημα σε αυτό η άποψη του καθενός είναι σεβαστή φιλικά Ηρακλής με τις ψωριασμενες ακτίνες χαχαχά. Από άξονα πως πάς χαχαχααχ
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Οκ φίλε μου εφόσον είσαι πιο γρήγορος στις αλλαγές στο μηχανικό κιβώτιο από ένα αυτόματο σειριακό που κάνει 0.3 κλάσματα του δευτερολέπτου στο σπορ 3 πρόγραμμα δεν έχω λόγια υποκλίνομαι. Όσο αφορά την κατανάλωση θα σου πω είσαι λάθος αλλά πάλι δεν πειράζει εγώ δεν έχω πρόβλημα σε αυτό η άποψη του καθενός είναι σεβαστή φιλικά Ηρακλής με τις ψωριασμενες ακτίνες χαχαχά. Από άξονα πως πάς χαχαχααχ
αναφερόμουν στα κλασικά εγώ !



Τα κλασικά αυτόματα κιβώτια
με μετατροπέα ροπής:
είναι ιδανικά αν ταξιδεύεις συχνά και διανύεις μεγάλες αποστάσεις
έχουν αυξημένο κόστος αγοράς και συντήρησης
είναι αργά στη λειτουργία τους!!!!!!!!!!!!!!!!
αυξημένη κατανάλωση!!!!!!!!!!!!!!

Τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη αποτελούν μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, μιας και:
προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση
γρήγορες αλλαγές σχέσεων και αυξημένη συμμετοχή του οδηγού
όμως κοστίζουν ακριβά και…
σε περίπτωση κάποιας βλάβης η επισκευή τους είναι ακριβή.

Τα κιβώτια συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT):
είναι πιο οικονομικά και πιο αξιόπιστα από ότι στο παρελθόν
είναι τα λιγότερο ραφιναρισμένα στη λειτουργία τους
παράγουν περισσότερο θόρυβο

Τα χειροκίνητα κιβώτια είναι:
fun-to-drive
οικονομικά στη αγορά, την κατανάλωση αλλά και τη συντήρηση
δύσχρηστα για κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος ή αντιμετωπίζει πόνους στη μέση
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.814
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
αναφερόμουν στα κλασικά εγώ !



Τα κλασικά αυτόματα κιβώτια
με μετατροπέα ροπής:
είναι ιδανικά αν ταξιδεύεις συχνά και διανύεις μεγάλες αποστάσεις
έχουν αυξημένο κόστος αγοράς και συντήρησης
είναι αργά στη λειτουργία τους!!!!!!!!!!!!!!!!
αυξημένη κατανάλωση!!!!!!!!!!!!!!

Τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη αποτελούν μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, μιας και:
προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση
γρήγορες αλλαγές σχέσεων και αυξημένη συμμετοχή του οδηγού
όμως κοστίζουν ακριβά και…
σε περίπτωση κάποιας βλάβης η επισκευή τους είναι ακριβή.

Τα κιβώτια συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT):
είναι πιο οικονομικά και πιο αξιόπιστα από ότι στο παρελθόν
είναι τα λιγότερο ραφιναρισμένα στη λειτουργία τους
παράγουν περισσότερο θόρυβο

Τα χειροκίνητα κιβώτια είναι:
fun-to-drive
οικονομικά στη αγορά, την κατανάλωση αλλά και τη συντήρηση
δύσχρηστα για κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος ή αντιμετωπίζει πόνους στη μέση
Μια χαρά τα λες αλλά το μέλλον είναι στο αυτόματο δες φόρμουλα ένα θεωρώ είναι το τοπ τις τεχνολογίας στα πάντα. Από την άλλη δεν θα έβγαιναν και τόσα σιφτερ στην αγορά αν οι ταχύτητες στο μηχανικό κιβώτιο ήταν πιο γρήγορες. Όσο αφορά το φαν του ντραιβ πρώτα δοκίμασε και μετά πες μου αλλά δοκίμασε το ζορισε τό πλάκωσε το στις αλλαγές στα κατεβάσματα και μετά μου λές αν είναι και πιο γρηγορότερο αυτά από εμένα στα λέω μετά από δύο χρόνια καθημερινής οδήγησης δεν λέω να το πάρεις χαχα αλλά σου λέω Καβάλα μια βόλτα. Στην Μπούκα βρέθηκα με μια παρέα με gs ρώτησα έκανα τον συνήγορο του διαβόλου όχι για να δευτερολιγησω απλά γιατί ήθελα να μάθω τι μηχανή είναι και ποια τα υπέρ και τα κατά τις. Και κατέληξα στο ότι αφενός η άποψη μου ήταν λάθος αφετέρου δε έχω πειστεί να κάνω μια δοκιμή αν και εφόσον θελήσω να κάνω αλλαγή μηχανής. Να είναι καλά ο φίλος ο Νότης που ήταν σαφέστατος και αναλυτικοτατος σε όλα όσα ρώτησα .
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Είτε μας αρέσει είτε όχι, το μέλλον είναι αυτόματο….και ηλεκτρικό
το παρελθον εχει πιο ενδιαφερον, οσο μπορουμε θα το τιμουμε Yes
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
. Τώρα όλα τα αυτοκίνητα είναι αυτόματα είναι πιο οικονομικά και πιο γρήγορα στις αλλαγές. Με αγάπη το λέω γιατί έχω ιδίαν άποψπ
οχι ρε συ το αυτοματο κιβωτιο θα καψει παραπανω...υπαρχει πατιναρισμα .
Ασε που χαλανε..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
οχι ρε συ το αυτοματο κιβωτιο θα καψει παραπανω...υπαρχει πατιναρισμα .
Ασε που χαλανε..

Μην οδηγήσεις ποτέ αυτόματο, ευχή και κατάρα .... δεν υπάρχει γυρισμος μετά ....! Yes
 
Top Bottom