Μοτοσυκλέτα.Αυτόματο κιβώτιο(πχ DCT) vs manual..

Αυτόματο ή Manual

  • Αυτόματο

  • Manual


Results are only viewable after voting.

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
20.245
Ηλικία
57
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν διαφωνώ στο ότι προχωράει η τεχνολογία , εγώ μαζί είμαι και μαρεσι και τα traction control και τα abs και τα καλούδια όλα αυτά , αλλά η ερώτηση μανουαλ ή αυτόματο είναι προτιμήσεις , τι προτιμάς τι σου αρέσει !
Το ότι οδηγάει το 90% τις Ευρώπης αυτόματο δεν μου λέει κάτι , ίσως είναι και στην νοοτροπία τους και στην κουλτούρα τους , είναι λίγο
‘’αυτόματοι ‘’ . Χωρίς προσβολή από ότι έχω δει εγώ σε ταξίδια που έχω κάνει στας εξωτερικας
Συμφωνώ μαζί σου το 90% είναι μαλάκες και εμείς οι ξύπνιοι, όταν αυτοί είχαν λέσχη αυτοκινήτου από το 1890 εμείς δεν είχαμε ούτε μουλάρια, υπάρχουν αμάξια που πηγαίνουν μόνα τους και εμείς στην Ελλάδα ανακατεύουμε ακόμα την βενζίνη, εξαρτάται πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας...
 

stelios62

well know member
Δημοσιεύσεις
3.913
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Cbf 250, Sh350i
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
μου φαίνεται θα είναι λίγο ατέρμονη η κουβέντα cdefghigi, γιατί απλά εκτος ελαχίστων εξαιρέσεων δέν έχουμε οδηγήσει αυτόματα μηχανάκια, (και δέν συμπεριλαμβάνω τα σκούτερ), οπότε κατα φαντασία εικάζουμε...........
εγώ πάντως στους περισσότερους απο 2 τροχούς δηλώνω αυτοματάκιας
στα υπόλοιπα εικάζοντας θα έλεγα σε τουριστικό αυτόματο, σε γρήγορο μάνουαλ με σφίχτερ, σε χωμάτινο μανουάλι

Praising Praising
 

dikoukos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.315
Ηλικία
52
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Εγω ειμαι της αποψης πως η οδηγηση τετρατροχου και ειδικα διτροχου μου προκαλη ευχαριστηση και με της ταχυτητες χειροκινητες το ευχαριστιεμαι περισοτερο Αυτοκινητα εχω αυτοματο σειριακο και με ταχυτητες και η μηχανη μου εχει Quick sifter που δεν χρησιμοποιω
Γνωμη μου ειναι πως τα αυτοματα ειναι για της βαρετες ευθειες
 
Τελευταία επεξεργασία:

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εγω ειμαι της αποψης πως η οδηγηση τετρατροχου και ειδικα διτροχου μου προκαλη ευχαριστηση και με της ταχυτητες χειροκινητες το ευχαριστιεμαι περισοτερο
Δεκτό Μήτσο και κατανοητό και τέλος μαζί σου-σας. Άλλωστε και προσωπικά αυτό υποστήριζα περισσότερο καιρό (τρεις δεκαετίες) από όσο υποστηρίζω το νυν αυτόματο αλλά....(πάντα ένα <<αλλά>>) πλέον κάνεις ότι θέλεις και με το αυτόματο συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής ταχυτήτων είτε εντελώς χειροκίνητα με τον αντίχειρά σου για κατέβασμα και τον δείκτη για ανέβασμα αλλά μπορείς να κάνεις το ίδιο και στην αυτόματη λειτουργία οιασδήποτε μορφής. Απλά δεν υπάρχει η μανέτα του συμπλέκτη και ο ποδοκίνητος μοχλός αλλαγής ταχυτήτων. Πού λείπει η ευχαρίστηση λοιπόν? cdefghigi

Επιπρόσθετα και πλέον των αυτομάτων - ημιαυτομάτων κιβωτίων ποιός δεν θάθελε αν τόχει σαν αξεσουάρ βέβαια να βάλει quick shifter για αλλαγές πάνω χωρίς συμπλέκτη (κάτω με δυστυχώς).

Θα θέσω για το καλό της συζητήσεως και ένα άλλο παράγοντα.
Πολλοί σύντροχοι λένε ή είπανε ότι κάνανε βόλτα με αυτόματο και το μάθανε άμεσα.
Προσωπικά για να το μάθω - εμπιστευθώ χρειάστηκα αρκετό καιρό και πλέον της δεκάδας χιλιάδων χλμ.
Μέχρι τότε λόγο μη εμπιστοσύνης επειδή δεν τόξερα βαθιά - πραγματικά η παρεμβατικότητά μου ήταν μεγάλη και δη σε κατεβάσματα περισσότερο. Ενδεχομένως να υπάρχουν ακόμα και κάτοχοι που ακόμα δεν τόχουν μάθει - εμπιστευθεί οπότε το να το μάθει τι κάνει κάποιος με μια βόλτα δεν ξέρω αν πραγματικά έμαθε, τι έμαθε και τι είδε.

Προσοχή δεν πικάρω - αμφισβητώ κανέναν.
Απλά εκφράζω τι έχω δει - συμπεράνει από την πενταετή συμβίωση με αυτόματο.
Δεν πάει να πείσει κανείς κανέναν απλά συζητάμε και στο δρόμο της συζητήσεως θα πούμε και άλλα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
20.245
Ηλικία
57
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εγω ειμαι της αποψης πως η οδηγηση τετρατροχου και ειδικα διτροχου μου προκαλη ευχαριστηση και με της ταχυτητες χειροκινητες το ευχαριστιεμαι περισοτερο Αυτοκινητα εχω αυτοματο σειριακο και με ταχυτητες και η μηχανη μου εχει Quick sifter που δεν χρησιμοποιω
Γνωμη μου ειναι πως τα αυτοματα ειναι για της βαρετες ευθειες
Μητσάκο, ανάποδα τα λές....
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τα αυτόματα είναι για τις βαρετές ευθείες ?
Εκεί δηλαδή που τα πάντα όλα έχουν μια έκτη και ταξιδεύουν? cdefghigi
 

Panos76

member
Δημοσιεύσεις
1.153
Ηλικία
45
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Δεκτό Μήτσο και κατανοητό και τέλος μαζί σου-σας. Άλλωστε και προσωπικά αυτό υποστήριζα περισσότερο καιρό (τρεις δεκαετίες) από όσο υποστηρίζω το νυν αυτόματο αλλά....(πάντα ένα <<αλλά>>) πλέον κάνεις ότι θέλεις και με το αυτόματο συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής ταχυτήτων είτε εντελώς χειροκίνητα με τον αντίχειρά σου για κατέβασμα και τον δείκτη για ανέβασμα αλλά μπορείς να κάνεις το ίδιο και στην αυτόματη λειτουργία οιασδήποτε μορφής. Απλά δεν υπάρχει η μανέτα του συμπλέκτη και ο ποδοκίνητος μοχλός αλλαγής ταχυτήτων. Πού λείπει η ευχαρίστηση λοιπόν? cdefghigi

Επιπρόσθετα και πλέον των αυτομάτων - ημιαυτομάτων κιβωτίων ποιός δεν θάθελε αν τόχει σαν αξεσουάρ βέβαια να βάλει quick shifter για αλλαγές πάνω χωρίς συμπλέκτη (κάτω με δυστυχώς).

Θα θέσω για το καλό της συζητήσεως και ένα άλλο παράγοντα.
Πολλοί σύντροχοι λένε ή είπανε ότι κάνανε βόλτα με αυτόματο και το μάθανε άμεσα.
Προσωπικά για να το μάθω - εμπιστευθώ χρειάστηκα αρκετό καιρό και πλέον της δεκάδας χιλιάδων χλμ.
Μέχρι τότε λόγο μη εμπιστοσύνης επειδή δεν τόξερα βαθιά - πραγματικά η παρεμβατικότητά μου ήταν μεγάλη και δη σε κατεβάσματα περισσότερο. Ενδεχομένως να υπάρχουν ακόμα και κάτοχοι που ακόμα δεν τόχουν μάθει - εμπιστευθεί οπότε το να το μάθει τι κάνει κάποιος με μια βόλτα δεν ξέρω αν πραγματικά έμαθε, τι έμαθε και τι είδε.

Προσοχή δεν πικάρω - αμφισβητώ κανέναν.
Απλά εκφράζω τι έχω δει - συμπεράνει από την πενταετή συμβίωση με αυτόματο.
Δεν πάει να πείσει κανείς κανέναν απλά συζητάμε και στο δρόμο της συζητήσεως θα πούμε και άλλα.
Σάββα, εσύ έκανες αρκετό καιρό να μάθεις να οδηγείς με το αυτόματο, φαντάζομαι χωρίς αλλαγές.
Τι να πω κ εγώ που έπρεπε να μάθω να οδηγώ με το αριστερό χέρι κολλημένο στο γκριπ, τον δείκτη στο κουμπί που ανεβάζεις ταχύτητα, ταυτόχρονα ο αντίχειρας στο κουμπί που κατεβάζεις ταχύτητα κ για το ίδιο δάκτυλο, ο αντίχειρας, να χρησιμοποιείται για κόρνα κ για φλας.
Επίσης, με τα υπόλοιπα 3 δάκτυλα να χρησιμοποιούνται για να πατάς τη μανέτα του οπίσθιου φρένου.
Κ φυσικά, στο δεξί χέρι, να χρησιμοποιείς τον δείκτη για αλλαγή από αυτόματο σε χειροκίνητο κ τον αντίχειρα για αλλαγή προγράμματος από D σε S...
 

Panos76

member
Δημοσιεύσεις
1.153
Ηλικία
45
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Εγω την αποψη μου καταθεσα
Που τα λεω αναποδα?
Προσωπικά, τα αυτόματα με διευκολύνουν σε δρόμους με στροφές κ συχνές ανηφοροκατηφόρες.
Κ μοτοσυκλέτες κ αμάξια... κυρίως..
 

dikoukos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.315
Ηλικία
52
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Τα αυτόματα είναι για τις βαρετές ευθείες ?
Εκεί δηλαδή που τα πάντα όλα έχουν μια έκτη και ταξιδεύουν? cdefghigi
Μα για αυτο το εγραψα η εχεις αυτοματο η χειροκινητο το ιδιο και το αυτο πατας το γκαζι και πας
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Σάββα, εσύ έκανες αρκετό καιρό να μάθεις να οδηγείς με το αυτόματο, φαντάζομαι χωρίς αλλαγές.
Τι να πω κ εγώ που έπρεπε να μάθω να οδηγώ με το αριστερό χέρι κολλημένο στο γκριπ, τον δείκτη στο κουμπί που ανεβάζεις ταχύτητα, ταυτόχρονα ο αντίχειρας στο κουμπί που κατεβάζεις ταχύτητα κ για το ίδιο δάκτυλο, ο αντίχειρας, να χρησιμοποιείται για κόρνα κ για φλας.
Επίσης, με τα υπόλοιπα 3 δάκτυλα να χρησιμοποιούνται για να πατάς τη μανέτα του οπίσθιου φρένου.
Κ φυσικά, στο δεξί χέρι, να χρησιμοποιείς τον δείκτη για αλλαγή από αυτόματο σε χειροκίνητο κ τον αντίχειρα για αλλαγή προγράμματος από D σε S...
Πάνο πλέον πολυ σπανίως επεμβαίνω και αν τυχόν επέμβω το κρατάει στην μνήμη του με την μία, το μαθαίνει και δεν χρειάζεται να επέμβω ξανά.

Το Ιντέγκρα βέβαια έχει εκεί και την μανέτα του πίσω πράγμα που εγώ δεν τόχω και είμαι μια χαρά.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Μα για αυτο το εγραψα η εχεις αυτοματο η χειροκινητο το ιδιο και το αυτο πατας το γκαζι και πας
Σωστότατα!
Το κατάλαβα Μήτσο και ναι εκεί δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα στο αυτόματο.
Τα πλεονεκτήματά του είναι παντού αλλού είτε μέσα στην πόλη είτε έξω σε επαρχιακό.
 

Panos76

member
Δημοσιεύσεις
1.153
Ηλικία
45
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Πάνο πλέον πολυ σπανίως επεμβαίνω και αν τυχόν επέμβω το κρατάει στην μνήμη του με την μία, το μαθαίνει και δεν χρειάζεται να επέμβω ξανά.

Το Ιντέγκρα βέβαια έχει εκεί και την μανέτα του πίσω πράγμα που εγώ δεν τόχω και είμαι μια χαρά.
Εγώ δεν το έχω μάθει έτσι.
Αν βάλω το D πρόγραμμα θα βάζει 6η από τα 50 km/.
Στο S θα κατεβάζει συνέχεια ταχύτητες... οπότε...full manual κ τέλος...
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εγώ δεν το έχω μάθει έτσι.
Αν βάλω το D πρόγραμμα θα βάζει 6η από τα 50 km/.
Στο S θα κατεβάζει συνέχεια ταχύτητες... οπότε...full manual κ τέλος...
Χμμμ νομίζω ότι δεν τόχεις μάθει - εμπιστευτεί ακόμη γι' αυτό έγραφα παραπάνω ότι ακόμα και κάτοχοι δεν τόχουν μάθει εντελώς ακόμη πόσο μάλλον κάποιος σύντροχος που θα το καβαλήσει για πόσο για μια ώρα? Δεν νομίζω. Θέλει εξοικείωση - εκπαίδευση όπως τα πάντα.
Ίσως ακόμα περισσότερο τολμώ να πω από τον συμπλέκτη στο manual γιατί εκεί τι θα γίνει? Θα σου σβήσει ? Κλάιν και πλέον όλοι οι κατασκευαστές έχουν βγάλει κολπάκια που δίνει κάτι παραπάνω μόνο του στην εκκίνηση και δεν σβήνει με τίποτα εκτός αν είσαι εντελώς ατσούμπαλος. Ή τι θα γίνει θα χάσεις μία πάνω? Ε και ? Στο αυτόματο όμως υπάρχει μια λέξη - φράση που δεν κερδίζεται εύκολα και αυτή είναι η <<εμπιστοσύνη ότι θα κάνει το σωστό>>. Αυτό είναι το θέμα πιστεύω που ο κόσμος δυσκολεύεται.

Ας εξηγήσω λίγο αν και με λόγια τι να πείς?
Το D (=DRIVE) για να καταλαβαίνουν και οι σύντροχοι που δεν τόχουν - γνωρίζουν είναι το πλέον οικονομικό πρόγραμμα.
Βαρετό - κηδεία σκέτη και αηδία (αυτό είχαν το 2012 τα πρώτα και ένα σπορ μόνο όταν αρχικά παρουσιάστηκε για να λέμε και λίγο ιστορία). Αλλά οικονομία ανυπέρβλητη.
Αυτό από μένα χρησιμοποιείται στην εθνική και στην πόλη όταν πάω χαλαρά και χωρίς πολλά πολλά.

Όταν όμως θέλεις να νιώσεις - οδηγήσεις πατάς το S (=SPORT με 3 διαβαθμίσεις πλέον στην τρίτη γενιά 2016 και μετά. Μία πριν.).
Αναλόγως των κεφιών είτε S2 για να πας ζωηρά είτε S3 όπου πλέον αλλάζει ελάχιστα προ κόφτη και κρατάει τις ταχύτητες ανάλογα με το πόσο δίνεις γκάζι.

Δεν νομίζω να σου αλλάξω γνώμη αλλά έχω την άποψη πως δεν χρησιμοποιείς το πλείστο των βέλτιστων χαρακτηριστικών του κιβωτίου έχοντάς το συνεχώς στο χειροκίνητο. Αλήθεια πόσο καιρό τόχεις?

Υ.Γ. Χειροκίνητο πλέον προσωπικά μόνο σε χώμα και αν....
 

Panos76

member
Δημοσιεύσεις
1.153
Ηλικία
45
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Χμμμ νομίζω ότι δεν τόχεις μάθει - εμπιστευτεί ακόμη γι' αυτό έγραφα παραπάνω ότι ακόμα και κάτοχοι δεν τόχουν μάθει εντελώς ακόμη πόσο μάλλον κάποιος σύντροχος που θα το καβαλήσει για πόσο για μια ώρα? Δεν νομίζω. Θέλει εξοικείωση - εκπαίδευση όπως τα πάντα.
Ίσως ακόμα περισσότερο τολμώ να πω από τον συμπλέκτη στο manual γιατί εκεί τι θα γίνει? Θα σου σβήσει ? Κλάιν και πλέον όλοι οι κατασκευαστές έχουν βγάλει κολπάκια που δίνει κάτι παραπάνω μόνο του στην εκκίνηση και δεν σβήνει με τίποτα εκτός αν είσαι εντελώς ατσούμπαλος. Ή τι θα γίνει θα χάσεις μία πάνω? Ε και ? Στο αυτόματο όμως υπάρχει μια λέξη - φράση που δεν κερδίζεται εύκολα και αυτή είναι η <<εμπιστοσύνη ότι θα κάνει το σωστό>>. Αυτό είναι το θέμα πιστεύω που ο κόσμος δυσκολεύεται.

Ας εξηγήσω λίγο αν και με λόγια τι να πείς?
Το D (=DRIVE) για να καταλαβαίνουν και οι σύντροχοι που δεν τόχουν - γνωρίζουν είναι το πλέον οικονομικό πρόγραμμα.
Βαρετό - κηδεία σκέτη και αηδία (αυτό είχαν το 2012 τα πρώτα και ένα σπορ μόνο όταν αρχικά παρουσιάστηκε για να λέμε και λίγο ιστορία). Αλλά οικονομία ανυπέρβλητη.
Αυτό από μένα χρησιμοποιείται στην εθνική και στην πόλη όταν πάω χαλαρά και χωρίς πολλά πολλά.

Όταν όμως θέλεις να νιώσεις - οδηγήσεις πατάς το S (=SPORT με 3 διαβαθμίσεις πλέον στην τρίτη γενιά 2016 και μετά. Μία πριν.).
Αναλόγως των κεφιών είτε S2 για να πας ζωηρά είτε S3 όπου πλέον αλλάζει ελάχιστα προ κόφτη και κρατάει τις ταχύτητες ανάλογα με το πόσο δίνεις γκάζι.

Δεν νομίζω να σου αλλάξω γνώμη αλλά έχω την άποψη πως δεν χρησιμοποιείς το πλείστο των βέλτιστων χαρακτηριστικών του κιβωτίου έχοντάς το συνεχώς στο χειροκίνητο. Αλήθεια πόσο καιρό τόχεις?

Υ.Γ. Χειροκίνητο πλέον προσωπικά μόνο σε χώμα και αν....
Το έχω ενάμιση χρόνο.
Έχεις δίκιο.
Δεν το έχω δουλέψει στο αυτόματο γι'αυτό κ δεν το ξέρω.
Δεν είμαι στενοκέφαλος όμως, ούτε ξερόλας, κάποια στιγμή θα ήθελα να γράψεις δύο λόγια σχετικά.
Το μοντέλο που έχω είναι του 2016, λίγο πριν το facelift.
Δηλ, έχει μόνο την επιλογή D κ S.
Εσύ έχεις άλλες δύο διαβαθμίσεις στο D mode... νομίζω..
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το έχω ενάμιση χρόνο.
Έχεις δίκιο.
Δεν το έχω δουλέψει στο αυτόματο γι'αυτό κ δεν το ξέρω.
Δεν είμαι στενοκέφαλος όμως, ούτε ξερόλας, κάποια στιγμή θα ήθελα να γράψεις δύο λόγια σχετικά.
Το μοντέλο που έχω είναι του 2016, λίγο πριν το facelift.
Δηλ, έχει μόνο την επιλογή D κ S.
Εσύ έχεις άλλες δύο διαβαθμίσεις στο D mode... νομίζω..
Ότι θέλεις Πάνο και εδώ είμαι για να βοηθήσω όσο μπορώ με λόγια βέβαια και με έργα στο δρόμο αφού τελειώσει αυτό το βάσανο που περνάμε και βγούμε από τη φυλακή.

Οπότε είναι της δεύτερης γενιάς το δικό σου οπότε ναι έχει μόνο D και ένα mode S που χονδροειδέστατα (όχι ακριβώς αλλά περίπου) αντιστοιχεί στο S2 το δικό μου και έχει δεχθεί σωστά όπως και η πρώτη γενιά τόνους αρνητικών κριτικών δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου διότι έλειπε το πλήρες Fun to drive έστω και με αυτόν τον κινητήρα των λίγων αλόγων αλλά της μεγάλης ροπής.

Επιπρόσθετα υπάρχουν και πολλές άλλες διαφορές στην χαρτογράφηση του κιβωτίου και πολλά άλλα που είναι τεχνικά - κουραστικά και δεν ενδιαφέρουν τον χρήστη.

Παρόλα αυτά αν και δεν τόχω οδηγήσει όπως το δικό μου, έχω συνταξιδέψει όμως με τέτοιας γενιάς αρκετά, δεν διαπίστωσα πως υπολείπεται σε ζωηρό ρυθμό μιας και δεν πηγαίναμε βόλτα σε χιλιάδες χλμ σε οριακό ρυθμό οπότε εκτιμώ ότι βάζοντάς το στο S και οδηγώντας σταδιακά ανεβάζοντας ρυθμό σιγά σιγά θα το μάθεις και θα δεις πως πάει και αυτό. Απλά προσπάθησε να το μάθεις δείχνοντας εμπιστοσύνη και αυτό θα γίνει πηγαίνοντας μόνος σου όχι με άλλους γιατί μπορεί να παρασυρθείς και έτσι δεν μαθαίνεται τίποτα, αντιθέτως υπάρχει ίσως και κίνδυνος ατυχήματος όπως στα πάντα βέβαια που δεν γνωρίζουμε.

Για να σου δώσω και ένα τιπ δοκίμασε έχοντας μέσα το S πρόγραμμα και πριν την στροφή να τσιμπήσεις μία μπροστινό φρένο και δες θα κατεβάσει μόνο του μία ? Την επόμενη φορά που θα μάθεις την μία κάτω με το φρένο δοκίμασε πριν τα φρένα στην στροφή να πατήσεις ποιο δυνατά τη μανέτα να δεις κατεβάζει δύο? Την επόμενη αφού μάθεις αυτά κάνε μια επέμβαση χειροκίνητη και ένα κατέβασμα στις κοντά στις 4.000 να δεις μετά τι θα κάνει και ούτω καθ' εξής.

Δεν ξέρω αν διαβάζεις από κινητό ή από υπολογιστή.
Αν διαβάζεις από υπολογιστή βάλε ακουστικά, ρύθμισε ποιότητα στα 1.440 και δες το βίντεο που ξανάβαλα στο άλλο θέμα και κυρίως από το 6.20 και μετά.

Για να σου εξηγήσω τι θα δεις αναφέρω ότι εδώ έχει παιχνίδι στον κωλοσούρτη με τον αδερφό Άρη με GS 1.200 και οδηγάρα καθώς επίσης με τον καλό φίλο Γιάννη, επίσης οδηγάρα με CRF 1.0 χειροκίνητα φυσικά και τα δύο.
Τρίτος ακολουθώ εγώ με S2 συνεχώς (γεροραμολιμέντο). Δεν βάζω S3 γιατί έχει υγρασίες όπως θα δεις και δεν θέλω νάχουμε αναγούλες.
Στη συνέχεια θα δεις και άλλους συντρόχους με ΚΤΜ 1.190, TRACER, GS, HAYABUSA και πολλά άλλα πανέμορφα εργαλεία όλα στο παιχνίδι άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν έγινε σε ότι δεις καμία απολύτως χειροκίνητη αλλαγή.
Εμείς πάντως το διασκεδάσαμε δεόντως!

Καλή διασκέδαση και σε σας (Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στο βίντεο φίλους που ξαναθυμήθηκα βλέποντάς το ξανά, για εκείνη την υπέροχη μέρα πούχαμε!):
 

dikoukos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.315
Ηλικία
52
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Προσωπικά, τα αυτόματα με διευκολύνουν σε δρόμους με στροφές κ συχνές ανηφοροκατηφόρες.
Κ μοτοσυκλέτες κ αμάξια... κυρίως..
Εγω προσωπικα Πανο γουσταρω το παιχνιδι που γινεται στης στροφες με το χειροκινητο κιβωτιο θεωρω πως συμμετεχω περισσοτερο στο παιχνιδι της οδηγησης Τωρα αν παπουδιασω θα αναθεωρησω περι αυτοματου θα παρω και πενφε Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

Panos76

member
Δημοσιεύσεις
1.153
Ηλικία
45
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ότι θέλεις Πάνο και εδώ είμαι για να βοηθήσω όσο μπορώ με λόγια βέβαια και με έργα στο δρόμο αφού τελειώσει αυτό το βάσανο που περνάμε και βγούμε από τη φυλακή.

Οπότε είναι της δεύτερης γενιάς το δικό σου οπότε ναι έχει μόνο D και ένα mode S που χονδροειδέστατα (όχι ακριβώς αλλά περίπου) αντιστοιχεί στο S2 το δικό μου και έχει δεχθεί σωστά όπως και η πρώτη γενιά τόνους αρνητικών κριτικών δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου διότι έλειπε το πλήρες Fun to drive έστω και με αυτόν τον κινητήρα των λίγων αλόγων αλλά της μεγάλης ροπής.

Επιπρόσθετα υπάρχουν και πολλές άλλες διαφορές στην χαρτογράφηση του κιβωτίου και πολλά άλλα που είναι τεχνικά - κουραστικά και δεν ενδιαφέρουν τον χρήστη.

Παρόλα αυτά αν και δεν τόχω οδηγήσει όπως το δικό μου, έχω συνταξιδέψει όμως με τέτοιας γενιάς αρκετά, δεν διαπίστωσα πως υπολείπεται σε ζωηρό ρυθμό μιας και δεν πηγαίναμε βόλτα σε χιλιάδες χλμ σε οριακό ρυθμό οπότε εκτιμώ ότι βάζοντάς το στο S και οδηγώντας σταδιακά ανεβάζοντας ρυθμό σιγά σιγά θα το μάθεις και θα δεις πως πάει και αυτό. Απλά προσπάθησε να το μάθεις δείχνοντας εμπιστοσύνη και αυτό θα γίνει πηγαίνοντας μόνος σου όχι με άλλους γιατί μπορεί να παρασυρθείς και έτσι δεν μαθαίνεται τίποτα, αντιθέτως υπάρχει ίσως και κίνδυνος ατυχήματος όπως στα πάντα βέβαια που δεν γνωρίζουμε.

Για να σου δώσω και ένα τιπ δοκίμασε έχοντας μέσα το S πρόγραμμα και πριν την στροφή να τσιμπήσεις μία μπροστινό φρένο και δες θα κατεβάσει μόνο του μία ? Την επόμενη φορά που θα μάθεις την μία κάτω με το φρένο δοκίμασε πριν τα φρένα στην στροφή να πατήσεις ποιο δυνατά τη μανέτα να δεις κατεβάζει δύο? Την επόμενη αφού μάθεις αυτά κάνε μια επέμβαση χειροκίνητη και ένα κατέβασμα στις κοντά στις 4.000 να δεις μετά τι θα κάνει και ούτω καθ' εξής.

Δεν ξέρω αν διαβάζεις από κινητό ή από υπολογιστή.
Αν διαβάζεις από υπολογιστή βάλε ακουστικά, ρύθμισε ποιότητα στα 1.440 και δες το βίντεο που ξανάβαλα στο άλλο θέμα και κυρίως από το 6.20 και μετά.

Για να σου εξηγήσω τι θα δεις αναφέρω ότι εδώ έχει παιχνίδι στον κωλοσούρτη με τον αδερφό Άρη με GS 1.200 και οδηγάρα καθώς επίσης με τον καλό φίλο Γιάννη, επίσης οδηγάρα με CRF 1.0 χειροκίνητα φυσικά και τα δύο.
Τρίτος ακολουθώ εγώ με S2 συνεχώς (γεροραμολιμέντο). Δεν βάζω S3 γιατί έχει υγρασίες όπως θα δεις και δεν θέλω νάχουμε αναγούλες.
Στη συνέχεια θα δεις και άλλους συντρόχους με ΚΤΜ 1.190, TRACER, GS, HAYABUSA και πολλά άλλα πανέμορφα εργαλεία όλα στο παιχνίδι άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν έγινε σε ότι δεις καμία απολύτως χειροκίνητη αλλαγή.
Εμείς πάντως το διασκεδάσαμε δεόντως!

Καλή διασκέδαση και σε σας (Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στο βίντεο φίλους που ξαναθυμήθηκα βλέποντάς το ξανά, για εκείνη την υπέροχη μέρα πούχαμε!):
Φίλε, ωραίο το βιντεάκι κ ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Το S πρόγραμμα με καλύπτει, αλλά δεν μου αρέσει που ήταν έιμαι στην ευθεία κ δεν δίνω γκάζι κατεβάζει ταχύτητα.
Κ αντίστοιχα, σε στριφτερό δρόμο, όταν θέλω να κρατηθεί η σχέση που έχω, σε υψηλές στροφές, μόλις κλείσω λίγο το γκάζι, μου ανεβάζει ταχύτητα.
Ίσως πρέπει να κάνω override, όπως έγραψες.
Θα κάνω προπόνηση στην ανάβαση της Πεντέλης!
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.607
Ηλικία
59
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Φίλε, ωραίο το βιντεάκι κ ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Το S πρόγραμμα με καλύπτει, αλλά δεν μου αρέσει που ήταν έιμαι στην ευθεία κ δεν δίνω γκάζι κατεβάζει ταχύτητα.
Κ αντίστοιχα, σε στριφτερό δρόμο, όταν θέλω να κρατηθεί η σχέση που έχω, σε υψηλές στροφές, μόλις κλείσω λίγο το γκάζι, μου ανεβάζει ταχύτητα.
Ίσως πρέπει να κάνω override, όπως έγραψες.
Θα κάνω προπόνηση στην ανάβαση της Πεντέλης!
Και όχι μόνο ανάβαση Πεντέλης και μακρύτερα.
ΕΝΤΙΤ (μερικές βοηθητικές συμπληρώσεις) : Όταν είσαι σε ευθεία αντί για 6η θα πάει με 5η. Καμία διαφορά απλά από πτώμα είναι σε φάση ζωηράδας και αν ανοίξεις γκάζι θα κατεβάσει και άλλο και θα γίνει ακόμα ζωηρότερο.
Όταν κλείσεις γκάζι θα ανεβάσει και εκεί εσύ θα του τραβήξεις χειροκίνητα μία κάτω και αν το ξανακάνει ξανά και μετά πες μου τι θα γίνει.

Υ.Γ. Προσπαθώ να καταλάβω κιόλας πως δουλεύει η προηγούμενη γενιά ε ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
20.245
Ηλικία
57
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εγω προσωπικα Πανο γουσταρω το παιχνιδι που γινεται στης στροφες με το χειροκινητο κιβωτιο θεωρω πως συμμετεχω περισσοτερο στο παιχνιδι της οδηγησης Τωρα αν παπουδιασω θα αναθεωρησω περι αυτοματου θα παρω και πενφε Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Ελα μωρή λουλού να σε περιλάβω με την παπουδιέρα να δούμε τι στριγκάκι φοράς....Στα διάλα... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk Hug Hug Hug Hug
 
Top Bottom