Μοντέλα που δεν θα φτάσουν στην Ευρώπη

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Stockman 2023 – Το KLX230 ως αγροτικό όχημα​

9e6d7c11e29d25c1dfa6b8aa3251f9f2_XL.jpg

Παρουσιάστηκε στην Ινδονησία και αποτελεί μια προσιτή λύση για εύκολη, απλή και πρακτική μετακίνηση σε κάθε έδαφος.
Μπορεί στην Ευρώπη το όνομα Stockman να είναι μάλλον άγνωστο, ή τουλάχιστον να μην επιφέρει μνήμες από μοτοσυκλέτες της Kawasaki, αλλά στη νοτιοανατολική Ασία, στις ΗΠΑ και στην Ωκεανία το γνωρίζουν αρκετά καλά.
Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις το Stockman είναι μια παραλλαγή του KLX250, με λιγότερο εξοπλισμό δρόμου (καθρέπτες, φλας κλπ) και περισσότερα χρηστικά εργαλεία (προστασίες, σχάρες), ενώ το ασιατικό μοντέλο που παρουσίασε τώρα η Kawasaki Ινδονησίας χτίζεται πάνω στη βάση του αερόψυκτου, διβάλβιδου KLX230.
Kawasaki Indonesia stockman 04
Η λογική της μοτοσυκλέτας είναι να εξυπηρετεί αγροτικές εφαρμογές, προσφέροντας εύκολη και γρήγορη πρόσβαση παντού χωρίς να ζητά πολλά σε αγορά και συντήρηση.
Ο ψεκαστός μονοκύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 18.8 hp και 2 kgm για 137 πληρέστατα κιλά (με τα πάντα: γεμάτο ρεζερβουάρ, όλα τα κάγκελα κλπ).
Kawasaki Indonesia stockman 06
Kawasaki-Indonesia_stockman_08.jpg

Φορά τροχούς εντουράδικων διαστάσεων, 80/100-21 μπροστά και 100/100-18 πίσω, σταματά με δύο δισκόφρενα και ενσωματώνει πολύ ενδιαφέρουσες και απλούστατες πρακτικές λύσεις, όπως τα δύο πλαϊνά σταντ, ένα σε κάθε πλευρά της μοτοσυκλέτας.
Στην Ινδονησία το νέο Kawasaki Stockman θα είναι διαθέσιμο από αυτόν τον μήνα, Δεκέμβριο 2022, προς 57.5 εκατομμύρια ρουπίες, δηλαδή περίπου €3,500 (με βάση την ισοτιμία 7/12/22), ωστόσο αντιλαμβάνεστε πως οι πιθανότητες να το δούμε στην Ευρώπη είναι κάτι λιγότερο από μηδαμινές.

Δείτε το στην ιστοσελίδα της Kawasaki Ινδονησίας

Πηγή φωτογραφιών: Young Machine
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki ZX-4R - Νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για 70+ ίππους!​

Πιθανή επίσημη παρουσίαση στα ιαπωνικά σαλόνια μοτοσυκλέτας του 2023
Kawasaki ZX-4R


Μπορεί εμείς να περιμέναμε την Kawasaki να παρουσιάσει το φημολογούμενο τετρακύλινδρο supersport μοντέλο ZX-4R το 2022, όμως το Akashi δεν μας έκανε τη χάρη. Τώρα, ο ιαπωνικός τύπος επικαλείται νέες πληροφορίες για εντυπωσιακή ιπποδύναμη και επίσημη παρουσίαση μέσα στο 2023.
Τα παλαιότερα τετρακύλινδρα supersport 400άρια μοντέλα της ιαπωνικής βιομηχανίας της δεκαετίας του 1980 είχαν φτάσει να αποδίδουν έως και 59 hp, όριο που είχαν συμφωνήσει οι ίδιοι οι κατασκευαστές. Τα χρόνια πέρασαν, κι η κατηγορία εξαφανίστηκε μαζί και με το παραπάνω όριο.
Και φτάνουμε στο 2023, όπου σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine θα δούμε την αναβίωση των supersport 400, με το Kawasaki ZX-4R να αποδίδει 70+ ίππους -οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για ps, οπότε μιλάμε για 69 hp- κυνηγώντας τον τίτλο του δυνατότερου ss 400 παραγωγής της ιστορίας.
Το ZX-4R αναμένεται να βασίζεται στο τετρακύλινδρο ZX-25R που κυκλοφορεί στην Ασία ως μοντέλο παραγωγής από το 2020 -είχε παρουσιαστεί στο Tokyo Motor Show 2019.
Θυμίζουμε πως μετά την παρουσίαση της νέας της τετρακύλινδρης SS μοτοσυκλέτας, τον Μάρτιο του 2020 η Kawasaki είχε παρουσιάσει μια υπέροχη race-replica του ZX-25R, με πολλά κορυφαία αξεσουάρ, ενώ παράλληλα είχε προχωρήσει στη διοργάνωση ενός ενιαίου κυπέλλου για τους κατόχους της μοτοσυκλέτας.
ZX-25R

Με τη χρήση Ram-Air, τo ΖΧ-25R παράγει επίσημα 51 ps (50,3 hp) / 15.500 rpm και 2,3 kgm / 14.500 rpm, ενώ ζυγίζει 182 γεμάτα κιλά. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm, ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά, quickshifter, Traction Control & ABS, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, Power Modes, ασύμμετρο ψαλίδι μπανάνα από τη μεριά της εξάτμισης, TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων με συνδεσιμότητα, full-LED φώτα, κ.α.
ZX-25R


Για το 2023 το ZX-25R κέρδισε full-LED φωτισμό, τη νέα TFT οθόνη οργάνων και ένα νέο και πιο ογκώδες τελικό εξάτμισης, ενώ στην Ασία κυκλοφορεί σε 3 εκδόσεις: τη βασική ZX-25R, την ZX-25R ABS SE με ABS και σπέσιαλ χρωματισμούς, και την ZX-25RR, με ρυθμιζόμενες ως προς την προφόρτιση αναρτήσεις και χρωματισμούς KRT.
Το ZX-4R αναμένεται να έχει πιθανώς και δεύτερο δίσκο μπροστά (το 25 έχει έναν 310 mm), βελτιωμένες αναρτήσεις, φαρδύτερο πίσω ελαστικό (το 25 έχει 150/60), και ακόμα περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
ZXR4

Σημειώστε πως τις δεκαετίες του 1980-90, τα αγωνιστικά τετρακύλινδρα SS 400 της ιαπωνικής κατηγορίας TT-F3 απέδιδαν 80-90 ps (78,9-88,7 hp) στις 15-16.000 rpm, με σχέση συμπίεσης 13 ή και παραπάνω. Μάλιστα τα τότε μοντέλα διέθεταν καρμπιρατέρ Keihin FCR και όχι ψεκασμό, ενώ μια λεπτομέρεια που βοηθούσε να κάνει τη διαφορά ήταν οι μπιέλες τιτανίου, κάτι που δεν αναμένουμε να δούμε στο ZX-4R παραγωγής λόγω κόστους.
Το ZX-25R παραγωγής έχει σχέση συμπίεσης 11,5:1, ενώ για το ZX-4R η συμπίεση αναμένεται να είναι ψηλότερη.
Η διάμετρος και η διαδρομή των εμβόλων θα παίξουν επίσης σημασία, με τον κινητήρα του ZXR400 της δεκαετίας του 1990 να έχει διαστάσεις 57 x 39 mm -το σύγχρονο ZX-25R έχει διαστάσεις 50 x 31,8 mm. Αν τώρα οι πληροφορίες για 70 ps έχουν βάση, ο κινητήρας θα είναι αρκετά διαφορετικός από εκείνον του 25R.
ZXR4

Παρόλες τώρα τις ελπιδοφόρες πληροφορίες για την έλευση του ZX-4R δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αν αυτή γίνει πραγματικότητα, ανεξαρτήτως πόσους ίππους θα αποδίδει η μοτοσυκλέτα, αυτή αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στις ασιατικές χώρες και μόνο, εκτός κι αν το Akashi θεωρήσει πως θα μπορούσε να έχει εμπορική αξία και στην Ευρώπη -υπάρχει μια επιπλέον πληροφορία που θέλει την Kawasaki να έχει ήδη καταθέσει χαρτιά προδιαγραφών για τις Η.Π.Α.. Αντίστοιχα, το ZX-25R δεν είναι συμβατό με τις Euro 5 προδιαγραφές και δεν πωλείται εκτός Ασίας.
Αν όλα πάνε καλά, η επίσημη παρουσίαση του ZX-4R (και πιθανώς και κάποιας κορυφαίας έκδοσης RR) αναμένεται να γίνει στα σαλόνια μοτοσυκλέτας του Tokyo και της Osaka, τον Μάρτιο του 2023

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CBR250RR 2023: Η Honda παρουσιάζει φουτουριστικό VIDEO του μικρότερου CBR-RR!​

Ανανεωμένο σε εμφάνιση, αναρτήσεις και χάρτες απόδοσης
Honda CBR250RR 2023


Ένα πετυχημένο μοντέλο της Honda στις αγορές της Ασίας και ιδιαίτερα της Ινδονησίας, το CBR250RR μπήκε πλέον στην τρίτη γενιά του και εξοπλίζεται στα πρότυπα της εποχής.
Το είδαμε πρώτη φορά από κοντά το 2015 ως πρωτότυπο στο TOKYO MOTOR SHOW και δύο χρόνια μετά, το 2017, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στις ασιατικές αγορές. Το 2020 πέρασε στην δεύτερη γενιά με μικρές αλλαγές και πλέον τώρα, το 2023 έρχεται άλλη μία ανανέωση για να το κρατήσει στην κορυφή της κατηγορίας του. Πρώτη φορά παρουσίασε το μοντέλο του 2023 κατά τον αγώνα στο Motegi, στο τέλος του 2022, χωρίς να δίνει πολλές πληροφορίες για τις αλλαγές του και τώρα επανέρχεται με ένα φουτουριστικό video της μικρής μοτοσυκλέτας.
Με 42 ίππους στις 13.500 στροφές, κόφτη στις 14.000 στροφές και τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Comfort, Sport και Sport+ που επεμβαίνουν στην απόδοση αλλά και στην απόκριση της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης γκαζιέρας, το μικρότερο των CBR στοχεύει να αποτελεί είσοδο στην οικογένεια των supersport αλλά να παραμένει εξαιρετικά προσιτό και εύκολο στην οδήγησή του.
Στις αναρτήσεις δεσπόζει το πιρούνι Showa BFF-SP που υπόσχεται με την παρουσία του και μόνο πως τα RR στο όνομα του μικρού CBR δεν μπήκαν τυχαία αλλά είναι εκεί εκφράζοντας την σωστή συμπεριφορά σε δρόμο και πίστα. Από εκεί και πέρα προφανώς δεν υπάρχει καμία ταύτιση με τις ακριβές τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες με τις οποίες οι παλαιότεροι έχουν συνδέσει αυτή την κατηγορία. Τις είχαμε μάθει ως τις πιο προσιτές επιδόσεις που μπορούσαμε να αποκτήσουμε, αλλά στην πράξη μόνο φθηνές δεν ήταν. Το CBR250RR δεν υπόσχεται αντίστοιχες επιδόσεις αλλά με 42 ίππους μπορεί κάλλιστα να είναι ένα πολύ καλό σχολείο για εξάσκηση ενώ με πλαίσιο χωροδικτύωμα, επώνυμες αναρτήσεις και πολύ πλούσιο εξοπλισμό θέλει να έχει και τον ρόλο της καθημερινής μοτοσυκλέτας με πολύ μικρή κατανάλωση από τον δικύλινδρο κινητήρα της.
το νέο VIDEO της Honda:



Ρυθμιζόμενο είναι και το traction control σε τρεις θέσεις, ενώ η Honda στο φουτουριστικό VIDEO που έδωσε τώρα στη δημοσιότητα, δείχνει στο κοντέρ 175χαω στις 13.000 στροφές που σημαίνει ότι το νούμερο αυτό μπορεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο. Στις αλλαγές που ανακοινώνει έναντι του προηγούμενου μοντέλου είναι η ψηλότερη ζελατίνα κατά 16χιλ. ώστε να καλύπτει και μεγαλύτερα αναστήματα, όπως αντίστοιχα άλλαξε και το σχήμα του ρεζερβουάρ για να μπορεί ο αναβάτης να καλύπτεται επαρκώς όταν σκύβει μπροστά.

Θεωρούμε πως το CBR250RR υπερκαλύπτει πλήρως τις Euro5 προδιαγραφές με βάση παλαιότερο ρεπορτάζ για την δεύτερη γενιά και το κατά πόσο κοντά ήταν στα όρια αυτά. Με αύξηση συμπίεσης και καλύτερη αναπνοή από την επίσης επανασχεδιασμένη τροφοδοσία, το νέο μοντέλο του 2023 θα ήταν εύκολο από τεχνικής πλευράς να έρθει και στην Ευρώπη, όμως δεν διαφαίνεται τέτοια προοπτική στον ορίζοντα. Κι αυτό γιατί οι πραγματικά ενδιαφερόμενοι είναι λίγοι για να στηρίξουν το κόστος που ζητά η ΕΕ για την έγκριση Τύπου, όπως επίσης και για να στηρίξουν την αγορά ανταλλακτικών που οφείλει η εταιρεία να εισάγει και να διατηρεί σε επάρκεια για κάθε μοντέλο που φέρνει στην ΕΕ.

Το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα με όλα αυτά και το αποτέλεσμα είναι να στερούμαστε μοντέλα τα οποία θα μπορούσαν να έχουν το κοινό τους. Στο σταυροδρόμι ανατολής και δύσης που βρισκόμαστε, υπάρχουν πολλά μοντέλα τα οποία ταιριάζουν γάντι στη δική μας αγορά αλλά όχι στην υπόλοιπη της Ευρώπης με το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα να είναι τα παπιά. Τα οποία και ακριβαίνουν ολοένα και περισσότερο εξαιτίας των παραπάνω.







Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha FZ-X 150 enduro: Απλό, λιτό, πανέμορφο​

Μοντέλο που είναι διαθέσιμο στην Ινδία​




Όταν το 2020 η Yamaha κατοχύρωσε την ονομασία FZ-X (σε σχέση με το μοντέλο του παρελθόντος υπάρχει μια παύλα ανάμεσα στο FZ και το X) στην Ινδία πολύ πίστεψαν πως είχε στα σκαριά κάποιο μικρό Adventure, κάτι που τελικά δεν επιβεβαιώθηκε

Το FZ-X 150 τελικά ήταν ένα νέο-ρετρό μοντέλο, ήταν κάτι μεταξύ scrambler και roadster, με χαμηλό μπρστινό φτερό, πρωτότυπο προβολέα και φωτιστικά σώματα LED, πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη LCD η οποία προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης μέσω bluetooth με το smart phone.
Τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα 149 κ. εκ. τεχνολογίας "Blue Core" που αποδίδει 12.4 hp @ 7.250 σ.α.λ και 13.3 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. Την μετάδοση της ισχύος στον πίσω τροχό αναλαμβάνει ένα κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Το πλαίσιο του FZ-X αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το πιρούνι του είναι συμβατικό και διαθέτει φυσούνες που προσδίδουν στη ρετρό αισθητική της κατασκευής. Πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ τοποθετημένο στο κέντρο, ενώ οι τροχοί 17 ιντσών εξοπλίζονται με ένα δισκόφρενο διαμέτρου 282 mm μπροστά και ένα 220 mm πίσω. Για μεγαλύτερη ασφάλεια υπάρχει μονοκάναλο ABS της Bosch.
Πρόσφατα στον Ινδικό τύπο διέρρευσε μια φωτογραφία μιας μοτοσυκλέτας που θα μπορούσε να ήταν ένα τροποποιημένο FZ-X 150, αλλά και νέα εργοστασιακή έκδοση. Όπως και να έχει, πρόκειται για μια πολύ όμορφη κατασκευή, που δανείζεται στοιχεία από τον Royal Enfield Himalayan.
Το πιθανότερο είναι να μην δούμε ποτέ το FZ-X, σε οποιαδήποτε μορφή του στην Ευρώπη. Η Yamaha δεν εισάγει στην Ευρώπη κανένα μοντέλο από τα διαθέσιμα στην Ινδία.
Ζάντες με ελαστικά off road, ψηλό φτερό, κάγκελα εκατέρωθεν του προβολέα, ανεμοθώρακας, πλαϊνά ρετρό πλαστικά. Έτσι απλά φτιάχτηκε μια μοτοσυκλέτα που εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα που μας άρεσε.

Πηγη https://2wo.gr
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα

Yamaha FZ-X 150 enduro: Απλό, λιτό, πανέμορφο​

Μοντέλο που είναι διαθέσιμο στην Ινδία​




Όταν το 2020 η Yamaha κατοχύρωσε την ονομασία FZ-X (σε σχέση με το μοντέλο του παρελθόντος υπάρχει μια παύλα ανάμεσα στο FZ και το X) στην Ινδία πολύ πίστεψαν πως είχε στα σκαριά κάποιο μικρό Adventure, κάτι που τελικά δεν επιβεβαιώθηκε

Το FZ-X 150 τελικά ήταν ένα νέο-ρετρό μοντέλο, ήταν κάτι μεταξύ scrambler και roadster, με χαμηλό μπρστινό φτερό, πρωτότυπο προβολέα και φωτιστικά σώματα LED, πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη LCD η οποία προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης μέσω bluetooth με το smart phone.
Τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα 149 κ. εκ. τεχνολογίας "Blue Core" που αποδίδει 12.4 hp @ 7.250 σ.α.λ και 13.3 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. Την μετάδοση της ισχύος στον πίσω τροχό αναλαμβάνει ένα κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Το πλαίσιο του FZ-X αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το πιρούνι του είναι συμβατικό και διαθέτει φυσούνες που προσδίδουν στη ρετρό αισθητική της κατασκευής. Πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ τοποθετημένο στο κέντρο, ενώ οι τροχοί 17 ιντσών εξοπλίζονται με ένα δισκόφρενο διαμέτρου 282 mm μπροστά και ένα 220 mm πίσω. Για μεγαλύτερη ασφάλεια υπάρχει μονοκάναλο ABS της Bosch.
Πρόσφατα στον Ινδικό τύπο διέρρευσε μια φωτογραφία μιας μοτοσυκλέτας που θα μπορούσε να ήταν ένα τροποποιημένο FZ-X 150, αλλά και νέα εργοστασιακή έκδοση. Όπως και να έχει, πρόκειται για μια πολύ όμορφη κατασκευή, που δανείζεται στοιχεία από τον Royal Enfield Himalayan.
Το πιθανότερο είναι να μην δούμε ποτέ το FZ-X, σε οποιαδήποτε μορφή του στην Ευρώπη. Η Yamaha δεν εισάγει στην Ευρώπη κανένα μοντέλο από τα διαθέσιμα στην Ινδία.
Ζάντες με ελαστικά off road, ψηλό φτερό, κάγκελα εκατέρωθεν του προβολέα, ανεμοθώρακας, πλαϊνά ρετρό πλαστικά. Έτσι απλά φτιάχτηκε μια μοτοσυκλέτα που εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα που μας άρεσε.

Πηγη https://2wo.gr


Στην Ινδια αυτο το μικρο διαμαντακι πωλειται προς 1500 ευρω εκαστο.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Στα 1500€ το αγόραζα χθες κιόλας το γιαμαχάκι.

Γενικά, πολλά ωραία μικρά μοτέρ 125-300cc κυκλοφορούν στο εξωτερικό, τα οποία δυστυχώς δεν τα δούμε εδώ.

Βλέπε πχ ΖΧ25R...ένα τετρακύλινδρο 250αρι Ninja ουσιαστικά, όπως είχανε κάποτε inline-4 250αρια. Δεν παίζει να το δούμε ποτέ Ευρώπη.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Εδώ το GTR που είναι 150αρι παπί, με το που μπήκε το Euro 5, η Honda το έβγαλε από την ελληνική αγορά. Που δεν έχει κάνα σπουδαίο μοτέρ, μονοκύλινδρο υγρόψυκτο 150 είναι.

Φαντάζομαι πως σε πιο μεγάλα μοτέρ, οι εταιρίες δεν παίζει να επενδύσουν στο να τα προσαρμόσουν για τις Ευρωπαϊκές νόρμες. Συνήθως, τέτοια μοντέλα (150-300cc) έχουν ήδη πολύ μεγάλη απήχηση στις αγορές τις Ν.Α Ασίας, άρα ας πούμε πως "καλύπτονται" από αυτό το αγοραστικό κοινό οι εταιρίες.

Κυρίως Ασία βασικά, λόγο των διπλωμάτων και των φόρων, συμφέρει περισσότερο να έχεις ένα 250αρι πχ, παρά μια μηχανή 600+ κυβικών.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki W175: Premium commuter με 1.850 ευρώ​

Πόσα μοντέλα υπάρχουν και δεν τα βλέπουμε ποτέ στην Ευρώπη;​



Η Kawasaki διαθέτει στην Ευρώπη το Z650RS, το Ζ900RS και το W800. Θα θέλαμε όμως και κάτι πιο προσιτό…
Αλλά η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι προδιαγραφές ρύπων δεν αφήνουν τους Ιάπωνες κυρίως κατασκευαστές να εισάγουν κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα τους στην γηραιά ήπειρο.
Eίδαμε ξανά το Kawasaki W175 και «αρωστήσαμε». Τι πιο ωραίο να μπορούσαμε να μετακινούμαστε καθημερινά εντός πόλης με μια τόσο ωραία κλασσικής σχεδίασης μοτοσυκλέτα;
kawasaki w175 2023 4

Το W175 διατίθεται στην Ινδία σε δύο εκδόσεις. Την Standard, που κοστίζει 1.850 ευρώ, σε μαύρο χρώμα και την Special Edition, με κόστος 1.875 ευρώ, σε κόκκινο με χρυσό σιρίτι στο ρεζερβουάρ. Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με 177 κ.εκ. που αποδίδει 13 ίππους και 1,35 kgm ροπής.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, τα φρένα μονός δίσκος μπροστά και ταμπούρο πίσω, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρα και το βάρος της είναι 126 κιλά. Ότι πρέπει για αστική και περιαστική χρήση.

Πηγη https://2wo.gr
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής

Kawasaki W175: Premium commuter με 1.850 ευρώ​

Πόσα μοντέλα υπάρχουν και δεν τα βλέπουμε ποτέ στην Ευρώπη;​



Η Kawasaki διαθέτει στην Ευρώπη το Z650RS, το Ζ900RS και το W800. Θα θέλαμε όμως και κάτι πιο προσιτό…
Αλλά η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι προδιαγραφές ρύπων δεν αφήνουν τους Ιάπωνες κυρίως κατασκευαστές να εισάγουν κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα τους στην γηραιά ήπειρο.
Eίδαμε ξανά το Kawasaki W175 και «αρωστήσαμε». Τι πιο ωραίο να μπορούσαμε να μετακινούμαστε καθημερινά εντός πόλης με μια τόσο ωραία κλασσικής σχεδίασης μοτοσυκλέτα;
kawasaki w175 2023 4

Το W175 διατίθεται στην Ινδία σε δύο εκδόσεις. Την Standard, που κοστίζει 1.850 ευρώ, σε μαύρο χρώμα και την Special Edition, με κόστος 1.875 ευρώ, σε κόκκινο με χρυσό σιρίτι στο ρεζερβουάρ. Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με 177 κ.εκ. που αποδίδει 13 ίππους και 1,35 kgm ροπής.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, τα φρένα μονός δίσκος μπροστά και ταμπούρο πίσω, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρα και το βάρος της είναι 126 κιλά. Ότι πρέπει για αστική και περιαστική χρήση.

Πηγη https://2wo.gr
Μας έχουν φάει οι προδιαγραφές ρύπων και λοιπά λες και αν δεν το εισάγουν θα σωθεί η Ευρώπη από τα καυσαέρια. Από την άλλη προωθούν αγορά ηλεκτρικών μοτό και αυτοκινήτων χωρίς ακόμη να υπάρχουν οι προυποθέσεις ώστε να κυκλοφορούν χωρίς προβλήματα.
Άτιμη κενωνία που άλλους τους ανεβάζεις....... Tooth Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CBR250RR SP 2023: Για άλλη μια φορά “όχι” για την Ευρώπη​

Τυχεροί οι Ασιάτες

Ποιος είπε ότι για να μάθει κάποιος να οδηγεί σε ασφάλτινη πίστα πρέπει να ξεκινήσει ή να προπονείται με μια supersport ή superbike μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού; Για την ακρίβεια ισχύει ακριβώς το αντίθετο και γι’ αυτό πρέπει να ζηλεύουμε τους Ασιάτες συναδέλφους μοτοσυκλετιστές που έχουν τη δυνατότητα να πάρουν στα χέρια τους ένα μοντέλο σαν το Honda CBR250RR. Γιατί από την ευρωπαϊκή αγορά λείπει…
Ειδικά το Honda CBR250RR στην έκδοση SP με τα τρία αγωνιστικά χρώματα της Honda… σκίζει
και κάνει αυτούς που προτιμούν και ξέρουν τι αξίζουν οι μικρού κυβισμού supersport μοτοσυκλέτες να σκάνε από τη ζήλια τους.

Από πού να ξεκινήσουμε την περιγραφή αυτής της πολύ αξιόλογης μοτοσυκλέτας που διαπρέπει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και στην γιαπωνέζικη αγορά; Ας ξεκινήσουμε με την ιστορία της…


Το Honda CBR250RR έχει στους ώμους του μια οκταετή πορεία, αφού εμφανίστηκε το 2015 σαν πρωτότυπο στην έκθεση Tokyo Motor Show και το 2017 βγήκε στις αγορές της Ασίας.

Η δεύτερη γενιά των μικρών CBR-RR εμφανίστηκε το 2020, έχοντας μικρές αλλαγές και τώρα βρισκόμαστε μπροστά στην τρίτη γενιά, του 2023.
Πάμε να δούμε τι έχουμε; Έχουμε 42 ίππους στις 13.500 rpm και ανέβασμα στροφών μέχρι τις 14.000 για ένα δικύλινδρο, σε σειρά (σε αντίθεση με το CBR300 που φοράει μονοκύλινδρο μοτέρ) κινητήρα που έχει δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.

Επίσης διαθέτει και τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Modes), τις Comfort, Sport και Sport+, για να βρίσκει ο κάθε αναβάτης αυτό που επιθυμεί, αφού το γκάζι πλέον είναι Ride by Wire (ηλεκτρονικό). Η ροπή είναι στα 2.6 kgm στις 11.000 rpm.

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του ρυθμιζόμενο traction control σε 3 επίπεδα, αλλά και Quickshifter για το εξάρι σαζμάν, με συμπλέκτη μερικής ολίσθησης.
Η τελική του 250 υπολογίζεται κοντά στα 170 km/h, ενώ αν παρακολουθήσετε το εξαιρετικό animation video στο τέλος του άρθρου θα δείτε φευγαλέα και μια εικόνα του κοντέρ που δείχνει 175 km/h.

Πέρα από την εμφάνιση που είναι “καθαρόαιμη CBR-RR με γονίδια HRC και MotoGΡ”, διαθέτει αιχμηρό φέρινγκ που σκύβει επιθετικά προς τον μπροστινό τροχό, δύο πολύ όμορφους προβολείς, “μυώδες”, ρεζερβουάρ και ανηφορική ουρά, τελικό με τις δύο απολήξεις-σιγαστήρες, μαύρους τροχούς και το χρυσό πιρούνι.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανάποδο πιρούνι Showa BFF-SP μπροστά και ένα αμορτισέρ πίσω, κρυμμένο κοντά στο κέντρο μαζών της μοτοσυκλέτας, που συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι.

Το πλαίσιο είναι διπλό, σωληνωτό, τύπου χωροδικτύωμα και το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 168 κιλά, με ύψος σέλας 790 mm και δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, τύπου μαργαρίτα. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω.

Πηγές λένε πάντως πως αν ερχόταν στην Ευρώπη το Honda CBR250RR SP θα κόστιζε ακριβά, ίσως πάνω κι από τις 6.000 ευρώ.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CL300: Προς το παρόν για την Ασιατική αγορά​

Ελπίζουμε να έρθει στην Ευρώπη​


Μετά το CL500 η γκάμα της Honda διευρύνεται στην κατηγορία των ρετρό μοντέλων με CL300

Να θυμίσουμε πως η Ιαπωνική εταιρεία έχει διαθέσιμο για τις Ασιατικές αγορές και το Rebel 300, πάνω στο οποίο βασίζεται το μικρό CL.
Λίγους μήνες πριν την παρουσίαση του CL500 στην EICMA 2022, είχε διαρρεύσει διπλώματα ευρεσιτεχνίας για ένα μοντέλο που θα βασιζόταν στα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο του Rebel 500. Στην Ιαπωνία από τα μέσα του 2022 υπήρχαν πληροφορίες για την έλευση ενός scrambler, εμπνευσμένο από το παρελθόν. Έτσι το CL500 αποτελεί τη σύγχρονη εκδοχή των CL των δεκαετιών του 60 και του 70.
Με την ίδια φιλοσοφία δημιουργήθηκαν τα CL300 και CL250 που παρουσιάστηκαν σε Κίνα και Ιαπωνία αντίστοιχα. Οι εγκρίσεις τύπου από την Κίνα αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για το μοντέλο που θα μπορούσε να φτάσει και στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Honda CL300 2023 2

Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος 286 κ.εκ., που αποδίσει 26 ίππους και είναι ρυθμισμένος να αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Το χαλύβδινο πλαίσιο συνδυάζεται με δύο αμορτισέρ, με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης και συμβατικό πιρούνι με vintage προστατευτικές φυσούνες.
Την επιβράδυνσή του αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα με διέμβολες δαγκάνες της Nissin και δικάναλο ABS.
Honda CL300 2023 6

Το βάρος του είναι 172 κιλά, χωρίς υγρά και το μεταξόνιο 1.4880 χλστ. Οι διαστάσεις του είναι παρόμοιες με αυτές του Rebel 300, με εξαίρεση την απόσταση από το έδαφος που είναι μεγαλύτερη κατά 16 εκατοστά.
Οι τροχοί, με τις αλουμινένιες χυτές ζάντες, έχουν διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Το πλαίσιο μπορεί να είναι ίδιο, όμως το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό για να φέρνει τον αναβάτη ψηλότερα, όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα scrambler.
Honda CL300 2023 1

Όπως και για το CL500 η Honda έχει φτιάξει μια σειρά από αξεσουάρ που του δίνουν πιο off road χαρακτήρα. Το ψηλό φτερό, οι χούφτες στο τιμόνι, το μασκάκι γύρω από τον στρογγυλό προβολέα και το number στο πίσω μέρος το κάνουν να μοιάζει με enduro της δεκαετίας του 80.
Το όνομα CL300 έχει κατοχυρωθεί σε Ασιατικές χώρες, όπως η Ταϊλάνδη, όπου η Honda έχει εργοστάσιο που παράγει μοτοσυκλέτες για την Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό ίσως να αποτελεί μια ένδειξη για την έλευση του CL300 και στην χώρα μας.

Πηγη https://2wo.gr
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης

Kawasaki Stockman 2023 – Το KLX230 ως αγροτικό όχημα​

View attachment 47094

Παρουσιάστηκε στην Ινδονησία και αποτελεί μια προσιτή λύση για εύκολη, απλή και πρακτική μετακίνηση σε κάθε έδαφος.
Μπορεί στην Ευρώπη το όνομα Stockman να είναι μάλλον άγνωστο, ή τουλάχιστον να μην επιφέρει μνήμες από μοτοσυκλέτες της Kawasaki, αλλά στη νοτιοανατολική Ασία, στις ΗΠΑ και στην Ωκεανία το γνωρίζουν αρκετά καλά.
Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις το Stockman είναι μια παραλλαγή του KLX250, με λιγότερο εξοπλισμό δρόμου (καθρέπτες, φλας κλπ) και περισσότερα χρηστικά εργαλεία (προστασίες, σχάρες), ενώ το ασιατικό μοντέλο που παρουσίασε τώρα η Kawasaki Ινδονησίας χτίζεται πάνω στη βάση του αερόψυκτου, διβάλβιδου KLX230.
Kawasaki Indonesia stockman 04
Η λογική της μοτοσυκλέτας είναι να εξυπηρετεί αγροτικές εφαρμογές, προσφέροντας εύκολη και γρήγορη πρόσβαση παντού χωρίς να ζητά πολλά σε αγορά και συντήρηση.
Ο ψεκαστός μονοκύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 18.8 hp και 2 kgm για 137 πληρέστατα κιλά (με τα πάντα: γεμάτο ρεζερβουάρ, όλα τα κάγκελα κλπ).
Kawasaki Indonesia stockman 06
View attachment 47095

Φορά τροχούς εντουράδικων διαστάσεων, 80/100-21 μπροστά και 100/100-18 πίσω, σταματά με δύο δισκόφρενα και ενσωματώνει πολύ ενδιαφέρουσες και απλούστατες πρακτικές λύσεις, όπως τα δύο πλαϊνά σταντ, ένα σε κάθε πλευρά της μοτοσυκλέτας.
Στην Ινδονησία το νέο Kawasaki Stockman θα είναι διαθέσιμο από αυτόν τον μήνα, Δεκέμβριο 2022, προς 57.5 εκατομμύρια ρουπίες, δηλαδή περίπου €3,500 (με βάση την ισοτιμία 7/12/22), ωστόσο αντιλαμβάνεστε πως οι πιθανότητες να το δούμε στην Ευρώπη είναι κάτι λιγότερο από μηδαμινές.

Δείτε το στην ιστοσελίδα της Kawasaki Ινδονησίας

Πηγή φωτογραφιών: Young Machine
Ένα τέτοιο θέλω για τις ελιές!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO Papio XO-1 2023 – Για να ζηλεύουμε​











Το μικρόσωμο μοτοσυκλετάκι ST Papio αποκτά μια νέα έκδοση με φέρινγκ, δίδυμους προβολείς και κλιπόν!

Η CFMOTO παρουσίασε το ST Papio το 2019, μπαίνοντας κι αυτή στο παιχνίδι όπου βασιλεύουν μοτοσυκλέτες όπως οι Honda MSX125 Grom, Benelli TnT 125 – αλλά και άλλες που δεν εισάγονται στην Ελλάδα, όπως η Kawasaki Z125 Pro.

Το βασικό πακέτο στήνεται γύρω από έναν τετράχρονο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 125 cc με απόδοση που φτάνει τους 9.4 hp και 1 kgm για 114 υγρά κιλά. Οι τροχοί του είναι 12ιντσοι (120/70 – 130/70), αναρτάται σε ανεστραμμένο πιρούνι και monoshock αμορτισέρ, φρενάρει με δύο δισκόφρενα και υποστηρίζεται από δικάναλο ABS.

Αυτούσια αυτή η βάση χαρακτηρίζει και την πρώτη έκδοση ST Papio του 2019, η οποία δυστυχώς δεν έχει έρθει ποτέ στην Ευρώπη, όπως και εν γένει ο αερόψυκτος κινητήρας του που παραμένει προνόμιο των ασιατικών αγορών και των ΗΠΑ.

Η βασική διαφορά της νέας έκδοσης ΧΟ-1 έγκειται στη θέση οδήγησης, καθώς το τιμόνι του ST Papio έδωσε τη θέση του σε πιο χαμηλά τοποθετημένα κλιπόν, φέρνοντας το σώμα σε πιο σκυφτή στάση, ταιριαστή οπτικά με το φέρινγκ και τους δίδυμους στρογγυλούς προβολείς που θυμίζουν αγωνιστική endurance δεκαετίας 1980.

Διαφορές έχουμε ακόμη στη διώροφη σέλα, στην προσθήκη καρίνας κινητήρα, στην εξάτμιση που στο ΧΟ-1 βγαίνει από το κέντρο της ουράς (αντί για κάτω δεξιά στο στάνταρ μοντέλο), στο πίσω φτερό που εδώ εδράζει στο ψαλίδι και όχι στην ουρά, καθώς και στους bar-end καθρέπτες στις άκρες του τιμονιού για πιο πειστική cafe racer εμφάνιση.

Το νέο Papio XO-1 θα διατεθεί σε τρία χρώματα, εξοπλισμένο στάνταρ με το πακέτο T-Box για συνδεσιμότητα Bluetooth και λιανική τιμή περίπου €1,450 στην Κίνα – ενώ θα προσφέρεται κατ’ επιλογή και δίχως ABS προς περίπου €1,300.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli Tornado 402 - Εμφανίστηκε στην Κίνα - Φωτογραφίες και Video​

Με δικύλινδρο κινητήρα 48 hp, μονόμπρατσο ψαλίδι και κάμερα
Benelli Tornado 402







Η Benelli παρουσίασε ένα νέο Tornado στην αγορά της Κίνας, με την ονομασία Tornado 402. Το design και κάποια στάδια της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας έχουν γίνει στην Ιταλία, όμως η παραγωγή γίνεται στην Κίνα από τη μητρική εταιρεία Qianjiang.
Το Tornado 402 φορά έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 400 κ.εκ., που αποδίδει 48 hp / 10.000 rpm και 3,9 lgm / 8.000 rpm, ενώ στο design της μοτοσυκλέτας ξεχωρίζουν τα δυο LED φωτιστικά σώματα του προβολέα μπροστά, τοποθετημένα το ένα πάνω στο άλλο, το μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι και οι ζάντες με τα βουρτσισμένα μπράτσα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ η μοτοσυκλέτα φέρει ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi χωρίς ρυθμίσεις και μονό πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας.
Tornado 402

Υπεύθυνη για τα φρένα είναι η Nissin με 2 δίσκους 300 mm μπροστά και έναν ακόμα 250 mm πίσω, ενώ στάνταρ είναι το δικάναλο ABS. Η μικρή Supersport μοτοσυκλέτα της Benelli διαθέτει και dash cam στο μπροστινό μέρος, που καταγράφει τις οδηγικές συνθήκες κατά τη βόλτα, με το υλικό να αποθηκεύεται στο smartphone του αναβάτη.

Στα όργανα βρίσκουμε μια ψηφιακή έγχρωμη οθόνη οργάνων με συνδεσιμότητα, που διαθέτει ακόμα και ενδείξεις πίεσης ελαστικών, ενώ στο εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται θύρα φόρτισης μικροσυσκευών USB κάτω από τα όργανα, ρυθμιζόμενες μανέτες, αναδιπλούμενοι καθρέπτες, MAXXIS ελαστικά, και full-LED φώτα.

Για την ώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για πιθανή έλευση του Tornado 402 στην Ευρώπη.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jialing CoCo Cross 125X – Κλώνος με μυδράλιο​

8e80f9a84b36f77cce7bf8b5ac7f9feb_XL.jpg

Εκ πρώτης όψεως είναι απλά ένας κινέζικος κλώνος του Honda CT125 με περίεργο όνομα, αλλά υπονοεί αρκετά περισσότερα σε επίπεδο ικανοτήτων εκτός δρόμου. Και έχει και μυδράλιο.

Τον Ιούνιο του 2022 η Jialing ίδρυσε στην Κίνα μια νέα θυγατρική με όνομα που είμαστε βέβαιοι πως θα έκανε θραύση στην Ελλάδα, την CoCo. Αυτή έκανε το ντεμπούτο της με μια γκάμα τεσσάρων μοντέλων 125 κυβικών, όλα αντίγραφα γνωστών μοντέλων άλλων κατασκευαστών.

Ένα εξ αυτών είναι το Pony 150F που γνωρίσαμε πέρυσι το καλοκαίρι και συνιστά ξεδιάντροπο αντίγραφο του Ducati Scrambler, αλλά τα άλλα τρία μοντέλα της γκάμας μιμούνται όλα μοντέλα της Honda – με την οποία η Jialing συνεργάζεται σε διάφορα πεδία (λ.χ. γεννήτριες Jialing-Honda) και είχε επίσημα άδεια να παράγει κάποια αντίγραφα Super Cub στην Κίνα.
jialing coco

Το Cross 125X λοιπόν παρουσιάστηκε πρόσφατα στην τελική μορφή παραγωγής του και είναι αρκετά βασισμένο στο Honda CT125 Hunter Cub. Στην περίπτωση αυτή η ακριβέστερη περιγραφή θα ήταν “εμπνευσμένο” από αυτό, μιας και η Jialing σχεδίασε τη δική της εκδοχή με μερικά δωράκια για το χώμα.
Το πλαίσιο του Cross 125X είναι ένα θρεφτάρι με δύο χοντρούς κεντρικούς σωλήνες που δείχνει σημαντικά ισχυρότερο από τα συνήθη παπιά και είναι σχεδιασμένο για κακουχίες, ενώ εκτίθεται σε κοινή θέα. Η δεύτερη σημαντική διαφορά εντοπίζεται στους τροχούς, όπου το δίδυμο των 17ιντσων αντικαθίσταται εδώ από 18 μπροστά και 16 πίσω με φαρδιά τρακτερωτά λάστιχα.
jialing cross 125x 5

Οι διαδρομές των αναρτήσεων δεν είναι γνωστές, πάντως τα δεδομένα στοιχεία αναφέρουν 185 mm απόσταση από το έδαφος, ύψος σέλας στα 750 mm και υγρό βάρος 106 κιλά, αρκετά λιγότερα από τα 120 του Honda.
Ο οριζόντιος μονοκύλινδρος κινητήρας είναι της Jialing και είναι το βασικό εργαλείο της γκάμας της CoCo, με 125 cc και παραδοσιακό παπίσιο ημιαυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων για απόδοση 10 hp και 1 kgm.
jialing cross 125x 11

Η Jialing μας λέει πως το κύκλωμα εισαγωγής αέρα είναι μελετημένο για να βγαίνει αρκετά ψηλά ώστε το Cross 125X να μπορεί να μπει άφοβα σε νερό βάθους έως μισό μέτρο.
Η τεράστια σχάρα πίσω είναι μόνιμο αξεσουάρ του παπιού, αλλά η ικανότητα μεταφοράς συνεπιβάτη δεν πλήττεται αφού υπάρχει σέλα που κουμπώνει κατευθείαν πάνω στη σχάρα.
jialing cross 125x 8

Το Cross 125X διαθέτει επίσης μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 9 λίτρων κάτω από τη σέλα, με το οποίο υπόσχεται αυτονομία κοντά στα 400 χιλιόμετρα.
Χρωστάμε, τέλος, μια εξήγηση για το μυδράλιο που αναφέραμε στην αρχή. Το παπί αυτό φορά ένα τελικό εξάτμισης που στο άκρο του έχει μια συστοιχία έξι λεπτών σωλήνων κυκλικά διατεταγμένη πάνω σε μια περιστρεφόμενη βάση.
Η ροή των καυσαερίων προκαλεί την περιστροφή των σωλήνων για ένα οπτικό εφέ που θυμίζει μυδραλιοβόλο όπλο, σε μια τσαχπινιά των Κινέζων χωρίς πρακτική αξία, η οποία όμως σίγουρα δίνει στο Cross 125X κάτι που το διαφοροποιεί. Δείτε τη σε δράση στο βίντεο που ακολουθεί παρακάτω, μετά το τέλος του κειμένου.
jialing cross 125x 4

Το Cross 125X κοστίζει στην Κίνα 8,980 γιουάν, δηλαδή κάτι λιγότερο από τα απίστευτα €1,200 (ισοτιμία 21/4/23). Αν ερχόταν στην Ελλάδα με αυτήν την τιμή, θα είχαμε όλοι από ένα.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB190X 2023: Για άλλη μια χρονιά επιμένει στην περιπέτεια​

Ζηλεύοντας τους Κινέζους

Ένα πολύ κομψό και “χρήσιμο” μοτοσυκλετάκι, ένα Adventure μικρού κυβισμού από την Honda, το CB190X επανέρχεται στην αγορά ανανεωμένο μέσα στο κομψό του περιτύλιγμα. Ποια αγορά είπατε; Μα εκεί που κυκλοφορεί με επιτυχία εδώ και χρόνια, στην Κίνα… δυστυχώς.
Το “δυστυχώς” του προλόγου πηγαίνει, φυσικά, για την Ευρώπη που δεν έχει την τύχη να μπορεί να αγοράσει το CB190X.

Για το 2023 η Honda παρουσιάζει το νέο βελτιωμένο CB190X, ένα adventure μικρού κυβισμού που διαθέτει έναν αξιόπιστο αερόψυκτο, διβάλβιδο κινητήρα 190cc, πάνω σε ένα ελαφρύ και ευέλικτο σύνολο, σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει μια ιδέα από τις ανέσεις μιας μοτοσυκλέτας τουρισμού, η οποία συνδυάζεται με την ικανότητα “πάω παντού” ενός ψευδοεντούρο που κινείται και στο χώμα.


Τα ADV έχουν γίνει τόσο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια, που οι κατασκευαστές θέλουν να καλύψουν τη ζήτηση σε διάφορους κυβισμούς. Όπως λοιπόν στην Ελλάδα κυκλοφορεί το SYM NH-T 200, με καλές πωλήσεις μάλιστα, έτσι και στην Κίνα έχουν το CB190X της Honda.

Αυτές είναι οι παλαιότερες εκδόσεις του CB190X

Η οικογένεια των CB της Honda είναι από τις πιο δημοφιλείς στον κόσμο και καλείται να καλύψει με διάφορα μοντέλα τις απαιτήσεις του κοινού, δημιουργώντας πλατφόρμες πάνω στις οποίες στηρίζεται.


Όπως είναι η πλατφόρμα των CB500, ή των NC750 για την Ευρώπη, έτσι είναι και η αντίστοιχη στην Κίνα με το CB190 που παρουσιάζεται και σαν μοντέλο δρόμου, αλλά και σαν “X” για χρήση Adventure.
Η συνεργασία της Honda και της κινεζικής Sundiro έχει φέρει στην αγορά το μικρό crossover μοντέλο, με κομψό και μοντέρνο σχεδιασμό, συνδυάζοντας τη σπορ αισθητική με έναν αέρα περιπέτειας.

Οι αιχμηρές και επιθετικές γραμμές το κάνουν να μοιάζει πιο δυνατό και δυναμικό, ενώ επιπλέον, το υπερυψωμένο μπροστινό φτερό, συνοδευόμενο από τον επιθετικό προβολέα LED και το σχήμα του ρεζερβουάρ, ενισχύουν την εικόνα του CB190X.
Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας προσφέρει 16,3 ίππους στις 8.000 rpm και μέγιστη ροπή 1,1 kgm στις 7.000 rpm.
Όσον αφορά το πλαίσιό του, η Honda έχει διατηρήσει την πλατφόρμα του CB190 με μικρές αλλαγές για την έκδοση “X”.

Το ατσάλινο πλαίσιο χρησιμοποιεί συμβατικό πιρούνι μπροστά, μεγαλύτερης διαδρομής και ένα ρυθμιζόμενης προφόρτισης μονό αμορτισέρ στο πίσω μέρος. Όσον αφορά τα φρένα, η μοτοσυκλέτα έχει δισκόφρενα μπροστά και πίσω που είναι εξοπλισμένα με δικάναλο ABS.

Το Honda CB190X δεν είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο για την κινεζική αγορά, αντιθέτως πρωτοπαρουσιάστηκε το 2016 και έκτοτε μικρές αλλαγές έχει δεχθεί μιας και “δεν αλλάζεις κάτι που δουλεύει περίφημα”.
Άντε λοιπόν και στα δικά μας… CB190X, στη δική μας αγορά, αφού πιστεύουμε πως μια τέτοια μοτοσυκλέτα θα ενδιέφερε πολύ το ελληνικό κοινό.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Cyclone RX650: Με 71 ίππους και εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας​

Η τιμή του στην Κίνα είναι 6.200 ευρώ​


Το sport tourer διαθέτει cornering ABS και traction control, κάμερα, ραντάρ και σύστημα αναγνώρισης φωνής με χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI)

Η Cyclone, ιδιοκτησίας Zongshen, εξέλιξε από κοινού με τη Norton έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα. Το πλάνο των Βρετανών προέβλεπε την ανάπτυξη μοντέλων που θα επανάφεραν στο προσκήνιο τον θρυλικό κατασκευαστή. Η Norton τελικά πτώχευσε και ευτυχώς «σώθηκε» από την ινδική TVS, ενώ η Zongshen έλαβε άδεια να κατασκευάζει τον συγκεκριμένο κινητήρα για δικά της μοντέλα.

Είδαμε τον «κυκλώνα» για πρώτη φορά πριν τρία χρόνια. Μια μοτοσυκλέτα που θα έμπαινε στην ίδια κατηγορία με τα QJMOTOR SRT 700, Yamaha Tracer 7, Triumph Tiger Sport 660, Kawasaki Versys 650 και CFMOTO 700MT. Η κινέζικη εταιρεία το παρουσιάζει σε όλες τις εγχώριες εκθέσεις, αλλά δεν ανακοινώνει επίσημα πως η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη κάποια στιγμή στην Ευρώπη. Πρόσφατα παρουσιάστηκε μια νέα έκδοση, με το όνομα RX650 και όχι RX6, που διαθέτει πρωτόγνωρο για την κατηγορία επίπεδο εξοπλισμού.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ KYB, φρένα της J.Juan, cornering ABS. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και οι αλουμινένιες ζάντες φέρουν ελαστικά Pirelli Angel GT. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και το ψαλίδι αλουμινένιο. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρα, αλλά το συνολικό βάρος δεν έχει γίνει γνωστό. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά, με δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με την ισχύ του να φτάνει τους 71 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και την μέγιστη ροπή του να είναι 6,3 kgm στις 7.000 σ.α.λ.
Cyclone RX650 3

Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, TFT οθόνη που ενημερώνει, μεταξύ άλλων, για τη πίεση ελαστικών και συνδέεται μέσω Bluetooth με smartphone και προσφέρει δυνατότητα πλοήγησης. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τέσσερα, ενώ και το traction control όπως το ABS διαθέτουν λειτουργία cornering. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων, συνδυασμένο με συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter!

Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει cruise control. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει κάμερα καταγραφής και στο πίσω ραντάρ με σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας. Επιπλέον είναι εφοδιασμένο με σύστημα αναγνώρισης φωνής με χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης.
Cyclone RX650 2

Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν γίνει γνωστά, αλλά είναι σίγουρο πως θα είναι παραπλήσια με αυτά του RX6 που διέθετε πολύ λιγότερα ηλεκτρονικά. Το βάρος του θα είναι κοντά στα 245 κιλά (ρεζερβουάρ 20 λίτρα) και η τελική του στα 180 χλμ/ώρα.

Η τιμή του Cyclone RX650 είναι 6.200 ευρώ στην Κίνα, ενώ παραμένει άγνωστο το αν και πότε θα έρθει στην Ευρώπη.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom