Μοντέλα μοτοσυκλετών που μπορεί να αναγεννηθούν

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi Stelvio – Επίκειται επιστροφή;​

0b62d8631300e340d4e1b93cbb1d0b17_XL.jpg

Ένα από τα πλέον δημοφιλή ορεινά περάσματα στην Ιταλία, το Stelvio Pass, υπήρξε «νονός» του πάλαι ποτέ Adventure-Tourer της Moto Guzzi, μιας μοτοσυκλέτας που «δε ζει» πια ανάμεσα μας. Μήπως όμως αναστηθεί σύντομα;

Το Stelvio ήταν μια On/Off μοτοσυκλέτα που παρήχθη μεταξύ 2007 και 2016. Με τον ανταγωνισμό να έχει τη μορφή των τότε R 1200 GS και KTM 1190 Adventure, το Stelvio πάλεψε απέναντι σε γίγαντες ποντάροντας στο στυλ του. Παρά τη μοναδικότητα του όμως και με τους αριθμούς να είναι αμείλικτοι, τα χαμηλά στοιχεία πωλήσεων του Stelvio μεταφράστηκαν σε διακοπή του μοντέλου το 2016, «γλυτώνοντας» τη μετάβαση στο Euro 4.

Μέχρι φέτος έστω, όπου κάτι ενδιαφέρον έρχεται από τα απόνερα της φετινής EICMA. Στη γωνία του περιπτέρου της μάρκας λοιπόν, υπήρχε μια γιγαντοοθόνη που απεικόνιζε έναν αετό να πετά πάνω από το Stelvio Pass. Στην κορυφή της οθόνης και για το «μπαμ» του πράγματος, αναγραφόταν η λέξη «Stelvio» με τη γραμματοσειρά να είναι οικεία. Ακριβώς δε κάτω από την οθόνη, βρισκόταν ένα ζεύγος ακτινωτών τροχών, 19 και 17 ιντσών και κάτωθεν τους ένα καθόλου αινιγματικό «Returning Soon». Κοινώς τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.
STELV22.jpg

Το 2022, η Moto Guzzi ανανέωσε τη γκάμα της με το V100 Mandello, ένα τεχνολογικά προηγμένο sport tourer. Τώρα, πολλά δημοσιεύματα του εξωτερικού αναφέρουν πως το επερχόμενο Stelvio θα είναι εξοπλισμένο με τον ίδιο κινητήρα που βρίσκεται στο V100 Mandello. Ως εκ τούτου, πιθανότατα το νέο Stelvio δε θα σκοπεύει να μπει στο μάτι των BMW R 1250 GS ή KTM 1290 Super Adventure αλλά μάλλον θα είναι μια ελαφρώς μικρότερη Adventure μοτοσυκλέτα που θα βρίσκεται κάπου μεταξύ της κατηγορίας μεσαίων και βαρέων βαρών και φυσικά πάνω από V85TT.

Και αυτό γιατί υπενθυμίζουμε πως ο V-Twin των 1.042 κ.εκ. του Mandello θα μπορούσε κάλλιστα να μπει σε αυτό το νέο adventure tourer, με την ισχύ του να είναι στους 115 ίππους. Έτσι, η λίστα του αντίπαλου δέους πλέον απαρτίζεται πιθανώς από τα KTM 890 Adventure R και Ducati Multistrada V2.
Με όλα αυτά και την ιταλική εταιρεία να μένει στο teasing και σε καμιά περεταίρω πληροφορία, το μέλλον θα δείξει άλλη μια φορά τι θα περάσει από τις εικασίες στην πραγματικότητα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha 2023: H επιστροφή των Fazer και των Diversion;​

Με στόχο την καθημερινότητα και το ταξίδι

Η εποχή και οι τάσεις της είναι ιδανικές για το λανσάρισμα είτε ενός καθημερινού γυμνού τύπου Fazer, είτε μιας τουριστικής Diversion. Θα κάνει την κίνησή της η Yamaha;
Η Yamaha φαίνεται να έχει κάνει “κράτει” όσον αφορά τα νέα μοντέλα, και να μην επιφυλάσσονται προς το παρόν εκπλήξεις για το 2023 από την πλευρά του ιαπωνικού γίγαντα της μοτοβιομηχανίας.
Κι όμως υπάρχουν μοντέλα που εξελίσσονται στο παρασκήνιο και ετοιμάζονται να κάνουν την έξοδό τους. Ποια είναι αυτά;

Σύμφωνα με γαλλικό διαδικτυακό περιοδικό, εξελίσσεται μια ελαφρώς πιο sport, αλλά σίγουρα touring Yamaha XJS Diversion που θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα των 700, ή τον τρικύλινδρο των 850 κυβικών με την αισθητική του μπροστινού μέρους να παραμένει αιχμηρή… και συντηρητική όπως πρέπει σε αυτή την κατηγορία.


Είναι μια μοτοσυκλέτα που θα αποτελεί ένα αληθινό GT ευρωπαϊκού τύπου, μια κατηγορία που η Yamaha δεν κατασκευάζει πλέον ειδικά μετά από την κατάργηση της FJR 1300, αφήνοντας το πεδίο ανοιχτό στη BMW και τη Honda με το NT 1100.
Μπορεί για το 2023 η Yamaha να ανακοίνωσε μερικές αλλαγές στη γκάμα της, αλλά δεν παρουσίασε κάτι καινούργιο ή ιδιαίτερα δελεαστικό, αφού σε γενικές γραμμές, η ιαπωνική εταιρία έχει φροντίσει να προσφέρει μεγαλύτερο εξοπλισμό σε μοντέλα της όπως για παράδειγμα έγχρωμη οθόνη TFT στη μικρή MT 125 ή το Tracer 7.

Την ίδια στιγμή το best seller στην Ευρώπη, το Yamaha MT-07, θα δεχθεί το ’23 μια καλή επίθεση από τους ανταγωνιστές Honda CB750 Hornet και Suzuki GSX-8S.
Θα δούμε στο άμεσο μέλλον μια επιστροφή σε μορφή Yamaha FZS Fazer ή XJ;
Με δεδομένη την εμπορική επιτυχία του Honda NT 1100, η αγορά δείχνει ότι υπάρχει η επιθυμία για ένα κλασικό, ευρωπαϊκού στυλ και παράλληλα προσιτής τιμής τουριστικό μοντέλο.
Μένει να δούμε πώς θα αντιδράσει η Yamaha.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB Type X – Κάτι μυστηριώδες έρχεται το 2024​

edc297274d1468f198fdce15f2fb63e6_XL.jpg

Ο ιαπωνικός Τύπος αναφέρει πως η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο 1000 cc στην οικογένεια CB του χρόνου και η προσωρινή κωδική ονομασία Type X γεννά αυτόματα εξακύλινδρες σκέψεις.

Οι αποκλειστικές πληροφορίες του ιαπωνικού περιοδικού Young Machine μιλούν για ένα νέο μοντέλο που βρίσκεται σε φάση αναμονής για τη γκάμα του επόμενου χρόνου, το οποίο θα φορά κινητήρα 1000 κυβικών εκατοστών και θα ενταχθεί στην οικογένεια των CB.

Κάπου εδώ αρχίζουν οι υποθέσεις εργασίας. Με τα σημερινά δεδομένα η Honda έχει στη γκάμα της τις εξής επιλογές στα χίλια κυβικά: τον τετρακύλινδρο των Fireblade ή τον δικύλινδρο των Africa Twin.

Ως το 2021 υπήρχε και ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος των CB1100, ωστόσο αυτός δεν προχώρησε στην εποχή των Euro 5 και η παραγωγή του έχει σταματήσει και στην Ιαπωνία, οπότε δίνουμε πολύ λίγες πιθανότητες στο ενδεχόμενο αναγέννησης του μοντέλου.
honda cbx 1050

Το θέμα βέβαια είναι πως η ονομασία Type X αναπόφευκτα φέρνει στο μυαλό το CBX 1050 (1978-1982) και φυσικά η είδηση φουντώνει ξανά τις φήμες περί δημιουργίας νέου εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα.

Δε θα είναι η πρώτη φορά, καθώς και στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2010 είχε κυκλοφορήσει η ίδια φήμη - πάλι από τον ιαπωνικό Τύπο - χωρίς πάντως να υλοποιηθεί ποτέ. Ωστόσο στην πορεία προέκυψαν πληροφορίες που επιβεβαίωναν την αρχική είδηση, ενώ δημοσιεύτηκαν και σχέδια από πατέντα της Honda που είχε κατατεθεί στην αρμόδια ιαπωνική υπηρεσία τον Φεβρουάριο του 2018 ως CBX900.

Όπως γράφει τώρα το Young Machine, η Honda όντως σχεδίαζε έναν νέο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 900 cc, όμως το πλάνο αυτό σταμάτησε πρόωρα. Μάλιστα οι πηγές του εν λόγω περιοδικού ισχυρίζονταν πως στο εργοστάσιο της Honda υπήρχε ένα πρωτότυπο σε αρκετά προχωρημένη φάση εξέλιξης.
CBX900 2

Πριν λίγους μήνες, τον Μάρτιο συγκεκριμένα, η Honda ανανέωσε την κατοχύρωση της παραπάνω ευρεσιτεχνίας στην Ιαπωνία, ανοίγοντας νέο κύκλο φημολογιών και πληροφοριών εκ των έσω για το περίφημο CB Type X.

Οι Ιάπωνες συνάδελφοι ωστόσο προσφέρουν και μια δεύτερη εναλλακτική οδό για το νέο αυτό μοντέλο, μια τετρακύλινδρη πιθανότητα.
Το 2024 αναμένεται να παρουσιαστεί νέο CB1000 Hornet με τετρακύλινδρο κινητήρα από Fireblade και δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο το Type X να είναι μια παραλλαγή αυτού, είτε ως crossover μοντέλο τύπου CB500X ή μια scrambler εκδοχή του streetfighter Hornet.

Σε αυτή τη λογική λοιπόν θα μπορούσαμε κι εμείς να εικάσουμε ένα ανάλογο ντουέτο με τον δικύλινδρο της Africa Twin, αν και κατά βάθος θέλουμε πολύ να είναι αλήθεια η επιστροφή του εξακύλινδρου της Honda.

Μέχρι τον Νοέμβρη λογικά θα ξέρουμε, καθώς τότε διοργανώνεται η EICMA 2023 στο Μιλάνο, ενώ λίγες εβδομάδες πριν θα έχει προηγηθεί η έκθεση Japan Mobility Show, όπου κάποιες ιαπωνικές φήμες τοποθετούν το ντεμπούτο του CB Type X.

Πηγή: Young Machine
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gilera - Κι άλλα σχέδια της... αγέννητης «Shiver από την Κίνα»​









Μία από τις πιο αγαπητές street μοτοσυκλέτες μπορεί να δει μια δεύτερη ζωή μέσω Κίνας… αλλά ακόμα δεν την έχουμε δει καν.

Τα σχέδια περί της «ανάστασης» της ιστορικής μάρκας Gilera, μέσω της κινεζικής Zongshen, που συνεργάζεται μεταξύ άλλων και με το Piaggio Group, κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, παράλληλα με σχέδια και απεικονίσεις για το πώς θα μπορούσε να είναι, μια τέτοια νέα μοτοσυκλέτα. Τώρα, οι τελευταίες πατέντες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, έρχονται με κάποιες αρκετά καθαρές απεικονίσεις, της νέας Gilera «Shiver 900».

Όπως βλέπουμε από τα σχέδια, η δικύλινδη μοτοσυκλέτα έχει μία αρκετά ισορροπημένη και… εύπεπτη, θα λέγαμε, εμφάνιση, ειδικά μέσα σε ένα σκηνικό ολοένα και πιο φουτουριστικών, πιο επιθετικών αλλά και πιο… εξωγήινων μοτοσυκλετών street/naked. Οι ομοιότητες με το Shiver 900 της Aprilia είναι προφανώς πάρα πολλές, με σχεδόν πανομοιότυπα μηχανικά μέρη, πλαίσιο και ουρά. Οι αλλαγές της εμφάνισης περιορίζονται στο εμπρός μέρος, με ένα νέο οριζόντιο προβολέα, ένα ζελατινάκι πάνω από τα όργανα και νέα πλαϊνά καλύμματα ψυγείου, που εκτείνονται μέχρι και το ρεζερβουάρ.

Οι κατάσκοποι που παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στην Κίνα, ισχυρίζονται ότι ήδη από το 2022, η Gilera ταυτότητα του μοντέλου μπορεί να επιβεβαιωθεί, με το γνωστό σήμα της εταιρείας να είναι ορατό κάτω από το καμουφλάζ με κολλητική ταινία, στα δοκιμαστικά πρωτότυπα.

Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το μοντέλο, να έχει την κωδική ονομασία «GLR900» προφανώς κάνοντας μια σύνδεση με το όνομα της Gilera και τον κυβισμό του. Σε επίπεδο επιδόσεων, αναμένεται να δούμε το πολύ 95 ίππους, ένα καθόλου άσχημο νούμερο από δικύλινδρο V2, ο οποίος όμως θα πρέπει να μπορεί να συμμορφωθεί με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων σε όλο τον κόσμο.

Τιμολογιακά, μόνο ο χρόνος θα δείξει, αφού παρά το ότι η κατασκευή εντός Κίνας συνεπάγεται χαμηλότερα κόστη, οι τιμές ανά τη υφήλιο διαφέρουν σημαντικά.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom