Μικρή επέμβαση σε Ντομινάτορα

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Αν και η φωτό με τις τομές των ψαλιδιών κρύβει τη μισή αλήθεια καθότι αυτό του XR650R ανήκει σε νεώτερη σχεδιαστική σχολή(για να πω την αλήθεια περίμενα να μου τη πει κάποιος… ooops ), το ψαλίδι του CRM είναι πραγματικά γερή κατασκευή. Μόλις 300γρ ελαφρύτερο από το «θηριώδες» του CRF450.



Έτσι, το συμβούλιο των γερόντων αποφάσισε να προχωρήσει η διαδικασία με το σκεπτικό να μην πειραχτεί κάτι από τα κομμάτια του Domi, οπότε αν κάτι στραβώσει να μπορούμε να ξαναβάλουμε το δικό του ψαλίδι.


Πρώτη επέμβαση το φάγωμα στο τόρνο του άξονα στήριξης του ψαλιδιού κατά 1,5mm από κάθε πλευρά.

Παρόλο που όπως είπα ο πύρος είναι ίδιος με του ΝΧ, ο σκελετός του είναι περισσότερο ενισχυμένος στο σημείο αυτό, οπότε το ψαλίδι δε χώραγε…

SW1.jpg
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Επόμενη επέμβαση στο μοχλικό.

Το NX kai το CRM ανήκουν στην ίδια σχεδιαστική σχολή και περίοδο κατασκευής, οπότε τα μοχλικά τους μοιάζουν.
Κρατήθηκε το τρίγωνο του μοχλικού του NX650 που δένει πάνω στο σκελετό, οπότε δεν χρειάστηκε καμμία επέμβαση...

tr1.jpg

Το ΝΧ δένει πάνω στο ψαλίδι με το γνωστό δίχαλο.
ΕΥΤΥΧΩΣ, το CRM έχει τη νεώτερη σχεδιαστικά μέθοδο δεσίματος με 2 λαμάκια που η αλλαγή τους επιτρέπει το ψήλωμα ή το χαμήλωμα της μοτό ανάλογα με τις ανάγκες μας.

Έτσι μέτρησα ακριβώς σε ποιό ύψος ήθελα να είναι η θέση οδήγησης της μοτό και παράγγειλα σε ένα πολύ σωστό άτομο στην Αθήνα(μπορειτε να τον βρείτε από το car.gr), τα λαμάκια ένωσης του ψαλιδιού με το τρίγωνο του μοχλικού.
Πολύ καλή κατασκευή από καλής ποιότητας αλουμίνιο...

tr2.jpg
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Στο σημείο αυτό βρισκόταν το δυσκολότερο μέρος της κατασκευής.

Η βάση του ψαλιδιού του CRM ήταν πιό κοντή από αυτή του NX650-μας καθοδηγεί το τρίγωνο του μοχλικού του ΝΧ650-.

Από τη στιγμή που στο σημείο αυτό εξασκούνται οι περισσότερες δυνάμεις από την ανάρτηση της μοτό, έπρεπε να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή...

tr4.jpg
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Μπράβο Μανώλη για την δουλειά σου και την υπομονή σου στο όμορφο και λειτουργικότατο project που ετοιμάζεις. Με το καλό να το κυκλοφορήσεις και να το χαίρεσαι. Giving
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Και εδώ έβαλε το χέρι του ο Φώτης, μηχανικός μοτοσυκλετών και φίλος που χωρίς τη βοήθεια του δεν θα μπορούσα να προχωρήσω.

Thank

Αγοράστηκε αντί 50 Ε ένα δεύτερο ταλαιπωρημένο ψαλίδι από CRM, αφαιρέθηκε η μισή του βάση και κολλήθηκε με κόλληση αλουμινίου δίπλα στη βάση του δικού μας ψαλιδιού.

Έγιναν ένα σώμα και η βάση του ψαλιδιού απέκτησε το κατάλληλο μέγεθος για να αισθάνωμαι ασφαλής οδηγώντας.
Επίσης τώρα ό πύρος της βάσης εδράζεται σε 3 ρουλεμάν αντί για τα 2 που υπήρχαν πριν.

Εδώ το δημιούργημα του Φώτη...

tr5.jpg

Kai εδώ, όλα στη θέση τους. Ακριβώς!!!Yes

tr6.jpg
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Και εδώ έβαλε το χέρι του ο Φώτης, μηχανικός μοτοσυκλετών και φίλος που χωρίς τη βοήθεια του δεν θα μπορούσα να προχωρήσω.

Thank

Αγοράστηκε αντί 50 Ε ένα δεύτερο ταλαιπωρημένο ψαλίδι από CRM, αφαιρέθηκε η μισή του βάση και κολλήθηκε με κόλληση αλουμινίου δίπλα στη βάση του δικού μας ψαλιδιού.

Έγιναν ένα σώμα και η βάση του ψαλιδιού απέκτησε το κατάλληλο μέγεθος για να αισθάνωμαι ασφαλής οδηγώντας.
Επίσης τώρα ό πύρος της βάσης εδράζεται σε 3 ρουλεμάν αντί για τα 2 που υπήρχαν πριν.

Εδώ το δημιούργημα του Φώτη...

View attachment 29757

Kai εδώ, όλα στη θέση τους. Ακριβώς!!!Yes

View attachment 29758
Μπράβο,χαρά έχουμε όταν μπαίνουν στη θέση τους τα κομμάτια κατά την ανακατασκευή.
Απερίγραπτη η ανακούφιση και η περηφάνια που κατάφερες τη βελτίωση που ήθελες!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Αφού λύθηκαν τα θέματα της ανάρτησης, πάμε στο τροχό, φρένα κλπ.

Εδώ είχα 2 επιλογές, από τη στιγμή που ο άξονας του τροχού εχει το ίδιο πάχος και στα 2 μηχανάκια.
-Να κρατήσω το 18άρι τροχό του CRM, τα φρένα κλπ που θα μπουν χωρίς καμμια άλλη επέμβαση
-Να μπει ο 17άρης τροχός του ΝΧ650, με ότι επεμβάσεις απαιτούνται.

Επίλέχθηκε ο 17άρης τροχός, καθότι η οδική συμπεριφορά του ταιριάζει καλύτερα σ αυτά που θέλω.

Οπότε, κόπηκε η κόντρα του φρένου από το ψαλίδι του XR650R που είναι ίδια με του ΝΧ kai κολήθηκε στο κατάλληλο σημείο του ψαλιδιού του CRM...

brake.jpg


Μετά, προσαρμόστηκε ο τροχός δίνωντας μεγάλη προσοχή στην ευθυγράμμιση μπρος και πίσω γραναζιού κίνησης.

Χρειάστηκε να φαγωθεί κατά 1,5mm ο αριστερός αποστάτης του τροχού και άλλο τόσο από την άλλη μεριά.

Με την ευκαιρεία, μπήκε και το περίφημο γρανάζι της KKBike, το οποίο προφυλάσει τον άξονα από φθορά.
Κρίθηκε αναγκαίο λόγω της αυξημένης δύναμης της μοτό και όποιος φυλάει τα ρούχα του κλπ...

kkbike.jpg
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Μπήκε καινούργια γλύστρα ψαλιδιού, από CRM250...

crm250.jpg

Προσαρμόστηκε και ο οδηγός της αλυσίδας του crm...

drivechain.jpg

...και ιδού το αποτέλεσμα μετά από 2 μήνες ψαξίματος και εργασιών...

MRD1.jpg
 

stavrouliasp

new member
Δημοσιεύσεις
138
Ηλικία
45
Καταπληκτική δουλειά (όπως αναμενόταν φυσικά).

Προσωπικά θα έφτιαχνα λίγο τα χρώματα και θα έβαζα και κανένα "αγωνιστικό" αυτοκόλλητο. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες..

Με τον κινητήρα ασχολήθηκες καθόλου;
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Από την αλλαγή του ψαλιδιού, εκτός της αισθητικής, η MRD έγινε ελαφρύτερη κατά 3 περίπου κιλά.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ότι τα έχασε από το συγκεκριμμένο σημείο δλδ. από το φορτίο που αναγκάζεται να κουβαλήσει η ανάρτηση όταν λειτουργεί.

Μέχρι τώρα, όσον αφορά την αλλαγή του ψαλιδιού, έχω κάνει μια μιρή βόλτα 30κμ μόνο άσφαλτο και η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε είναι ότι οδηγώ κάτι πολύ ελαφρύτερο. Επίσης απέκτησε και τη σταθερότητα που του έλειπε με ταχύτητα πάνω από 120κμ αφού το ψαλίδι του CRM είναι το ίδιο με 0,5cm μακρύτερο ανάλογα με το που είναι η αλυσίδα. Σε σχέση με τη σταθερότητα έχω επέμβει και εγώ, χαμηλώνοντας κατά 1cm το πίσω μέρος της μοτό με τα μακρύτερα λαμάκια ανάρτησης που ανάφερα παραπάνω. Η ευελιξία της παρέμεινε στα επίπεδα που την θέλω αφού είχε αυξηθεί ιδιαίτερα με τη τοποθέτηση του WP του ΚΤΜ640 μπροστά και την αναμενόμενη αλλαγή κάποιων μεγεθών που έχουν να κάνουν με τη γεωμετρία της μοτό.

Περισσότερα, τη Κυριακή που μας έρχεται που θα μπω και σε χώμα για να τη ζορίσω... :cool:

...και μία από την άλλη μεριά...

MRD1.jpg
 

Manouel650

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
62
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Μανώλης
Καταπληκτική δουλειά (όπως αναμενόταν φυσικά).

Προσωπικά θα έφτιαχνα λίγο τα χρώματα και θα έβαζα και κανένα "αγωνιστικό" αυτοκόλλητο. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες..

Με τον κινητήρα ασχολήθηκες καθόλου;

Ασχολήθηκα...Yes

Για την ιστορία, αναφέρω τις κύριες αλλαγές που έγιναν, εκτός από το ψαλίδι που περιέγραψα...

  • -Κινητήρας RD02 σε πλαίσιο RD08.
  • -Πιστόνι WISECO με συμπίεση 10,5:1(για XR650L).
  • -Εκκεντροφόρος HOTCAMS πρώτο στάδιο(για XR650L).
  • -Βαλβίδες, αλυσίδα εκκεντροφόρου PROX.
  • -Ελατήρια βαλβίδων κλπ παρελκόμενα ελαφρύτερα της KIBBLEWHITE
  • -OTR ψυγείο λαδιού.
  • -OTR λαιμούς, μεγαλύτερης διαμέτρου.
  • -G.P.R. 2 σε 1 τελικό εξάτμισης.
  • -ΤΜ 42 MIKUNI καρμπυρατέρ.
  • -TWINAIR σφουγγάρι φίλτρο αέρος.
  • -Ανορθωτής-πολλαπλασιαστής SX Electronics(για Africa Twin).
  • -Μπουζί ιριδίου NGK.
  • -EBC δίσκοι απομόνωσης και 15% σκληρότερα ελατήρια.
  • -WP 43mm μπροστινό από KTM 640 LC4.
  • -WILBERS πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση.
  • -Μοχλικό πίσω ανάρτησης από RD08.
  • -Δίσκος μπροστινού φρένου 320mm από KTM EXC 530.
  • -Brembo δαγκάνα.
  • -2 σε 1 τρόμπα πίσω φρένου.
  • -Μπροστινό φτερό από KTM 690 Rally.
  • -Πύργος πλοήγησης από KTM 690/450.
  • -Ζελατίνα φαίρινγκ από HUSQVARNA 701 Rally.
  • -ACEWELL όργανα.
  • -Hella φώτα.
  • -Ουρίτσα από AX 250.
  • -Χειριστήρια τιμονιού ρυθμιζόμενα.
  • -Παταράκια οδηγού μεγαλύτερα για XR650L.
  • -Αποστάτες τιμονιού +2cm.
  • -Τιμόνι αλουμινέμιο RENTHAL.
  • -Αλουμινένια ποδιά κινητήρα της RICOCHET(για XR650L).
  • -κλπ,κλπ,κλπ...
 
N

notakos600

Guest
Από την αλλαγή του ψαλιδιού, εκτός της αισθητικής, η MRD έγινε ελαφρύτερη κατά 3 περίπου κιλά.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ότι τα έχασε από το συγκεκριμμένο σημείο δλδ. από το φορτίο που αναγκάζεται να κουβαλήσει η ανάρτηση όταν λειτουργεί.

Μέχρι τώρα, όσον αφορά την αλλαγή του ψαλιδιού, έχω κάνει μια μιρή βόλτα 30κμ μόνο άσφαλτο και η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε είναι ότι οδηγώ κάτι πολύ ελαφρύτερο. Επίσης απέκτησε και τη σταθερότητα που του έλειπε με ταχύτητα πάνω από 120κμ αφού το ψαλίδι του CRM είναι το ίδιο με 0,5cm μακρύτερο ανάλογα με το που είναι η αλυσίδα. Σε σχέση με τη σταθερότητα έχω επέμβει και εγώ, χαμηλώνοντας κατά 1cm το πίσω μέρος της μοτό με τα μακρύτερα λαμάκια ανάρτησης που ανάφερα παραπάνω. Η ευελιξία της παρέμεινε στα επίπεδα που την θέλω αφού είχε αυξηθεί ιδιαίτερα με τη τοποθέτηση του WP του ΚΤΜ640 μπροστά και την αναμενόμενη αλλαγή κάποιων μεγεθών που έχουν να κάνουν με τη γεωμετρία της μοτό.

Περισσότερα, τη Κυριακή που μας έρχεται που θα μπω και σε χώμα για να τη ζορίσω... :cool:

...και μία από την άλλη μεριά...

View attachment 29809
Το αποτέλεσμα είναι πέρα από κάθε προσδοκία.
Respect Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom