Με τι κάνετε off roading;

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Xώμα όπως το εννοείς Αποστόλη, έκανα με το KLX250S και με το Yamaha XT660R.
Στο KLX μου έλειπε η ροπή/δύναμη από τον κινητήρα ακόμα και σε εύκολα κομμάτια καθώς και με περιόριζε το μικρό του τεπόζιτο.
Στο XTR με χαλούσε το βάρος του και οι κακές αναρτήσεις του για χώμα...
Με τα υπόλοιπα (aka μαστόδοντα) έκανα μόνο διελεύσεις, άσε που με 19-17 χυτές δεν είναι για πολλές ταρζανιές..

Προσωπικά το ιδανικό θα ήταν κάτι αρκετά ελαφρύτερο από τα μαστόδοντα των 200+, ιδανικά 150, max. 170.
Κάτι σαν το VOGE 300 Rally αν ισχύουν τα 150 κιλά /30 άλογα θα ήταν μια πολύ καλή περίπτωση (αν και θα το ήθελα με 35-40hp), βασικά η κοντινότερη στα θέλω μου...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.130
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Εγώ μ έναν άλλο γέροντα εδώ μέσα πήγαινα καμμια χωμάταδα με να παλιό KTM 950s adventure.....
Γεράσαμεν όμως και φοβόμαστε μήπως σκορπίσουμε πλέον...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.815
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ντεν κάνω off road καρντια μου!!!
Βατό χωματόδρομο όμως θα το βάλω, δεν φοβάμαι και ούτε θα πάθει τίποτα!
ooops

Ωστόσο κάθε φορά που λέω να πάρω κανένα χρεπι να το μαζέψω λιγάκι για το χωριό και να το βολτάρω στα βουνά όλο στραβή μου κάθετε και μένω μπουκάλα!

Bcdef Banging head
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.091
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Εγώ δεν έχω μηχανάκι που πηγαίνει στο χώμα.
Μου άρεσαν όμως πάντα οι δασικοί κακοτραχηλοι χωματόδρομοι.
Έχω περάσει πολλούς τέτοιους στην Ελλάδα, αλλά με αυτοκίνητα, κυρίως νοικιάρηκα.
Αναγκαστικά, όταν θέλω εντός Αττικής να πάω σε ένα μέρος που πηγαίνει χωματόδρομος, θα πάρω το παπί, όπου λόγω βάρους κ μόνο (120 κιλά), κυριολεκτικά περνάει από παντού, χωρίς πρόβλημα.
Φυσικά, σχετικά αργά κ με πολλή προσοχή, αφού δεν έχει τις κατάλληλες αναρτήσεις.
Θεωρώ πως το βάρος της κάθε μοτοσυκλέτας είναι το πρώτο που θα πρέπει να κοιτάζει κάποιος που θέλει να πηγαίνει χώμα.
Το δεύτερο είναι οι αναρτήσεις.
Πολύ σπάνια κ μόνο σε μεγάλη ανάγκη θα πάω χώμα με το integra.
Όπως πρόσφατα.
Δικαβαλος κ με γεμάτη βαλίτσα κ έντονες ανηφόρες και κατηφόρες.

 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγώ δεν έχω μηχανάκι που πηγαίνει στο χώμα.
Μου άρεσαν όμως πάντα οι δασικοί κακοτραχηλοι χωματόδρομοι.
Έχω περάσει πολλούς τέτοιους στην Ελλάδα, αλλά με αυτοκίνητα, κυρίως νοικιάρηκα.
Αναγκαστικά, όταν θέλω εντός Αττικής να πάω σε ένα μέρος που πηγαίνει χωματόδρομος, θα πάρω το παπί, όπου λόγω βάρους κ μόνο (120 κιλά), κυριολεκτικά περνάει από παντού, χωρίς πρόβλημα.
Φυσικά, σχετικά αργά κ με πολλή προσοχή, αφού δεν έχει τις κατάλληλες αναρτήσεις.
Θεωρώ πως το βάρος της κάθε μοτοσυκλέτας είναι το πρώτο που θα πρέπει να κοιτάζει κάποιος που θέλει να πηγαίνει χώμα.
Το δεύτερο είναι οι αναρτήσεις.
Πολύ σπάνια κ μόνο σε μεγάλη ανάγκη θα πάω χώμα με το integra.
Όπως πρόσφατα.
Δικαβαλος κ με γεμάτη βαλίτσα κ έντονες ανηφόρες και κατηφόρες.

Στον ίδιο χωματόδρομο, με το παπί πήγαινα πιο γρήγορα απο ότι με το μαμούθ. eye
Δεν λέω φυσικά πως είναι καλύτερο ή πιο off road, αλλά ξαναερχόμαστε σε εκείνο που είπαμε στην αρχή. Οταν δεν σε νοιάζει το κόστος πτώσης, πας αέρα με ότι και αν είσαι.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Υπάρχει το κατάλληλο όχημα για off road και ποιο είναι αυτό;
Θα θεωρούσα καταλληλότερο αυτό που έχει 21 τροχό, και κατ' ελάχιστον περίπου 210 διαδρομή ανάρτησης, υπό προϋποθέσεις 19άρι τροχό.... πάντα και σε όλα ακτίνα

Συμβιβάζεστε στις δυνατότητες προς το on κομμάτι της διαδρομής (πχ τσουκου τσούκου μέχρι να μπουμε χώμα) ή με το off κομμάτι της διαδρομής (φτάνουμε στο χώμα και μπαίνοντας πάμε τσούκου τσούκου);
Ο συμβιβασμός έχει διάφορα σκέλη (εφόσον για την χρήση έχουμε συμβιβασθεί το αντίστοιχο μοτοσακό) Α)τον προορισμό του ταξιδιού, Β) τον διαθέσιμο χρόνο που έχουμε για το ταξίδι και Γ) τους συμβιβασμούς τους οποίους ώς άτομα θέλουμε να κάνουμε... Το τσούκου - τσούκου έχει να κάνει με το πώς χαίρεται ο καθένας το μηχανάκι του, και την οδήγησή του.

Ποιο δίτροχο κάνει τις λιγότερες παραχωρήσεις τόσο στο off όσο και στο On.
Είναι πολλοί οι παράγοντες στην εξίσωση αυτή υπάρχουν αρκετά μοτοσακά, νομίζω ότι οι παραχωρήσεις δέν είναι θέμα μοτοσακών αλλά αναβάτη, και των επιλογών του.

Το καλύτερο είναι ένα 250άρι ψευδοεντούρο; Ένα μεσαίο ον οφφ απο αυτά που έκαναν τεράστια καριέρα στην χώρα μας; Κάποιο τεράστιο μαμούθ 1000-1250 κυβικών που μας δείχνουν σε διαφημίσεις πως κάνουν backflip στο χώμα;
Το τί είναι καλύτερο ορίζεται από την χρήση που θα κάνουμε, και το τί είχαν στο μυαλό τους αυτοί που το έφτιαξαν, υπό προϋποθέσεις όλα τα κάνουν όλα, ανάλογα πόσες και ποιές υποχωρήσεις θα κάνουμε ώς χρήστες.

Αξίζει να έχεις on off ενώ το μόνο ανώμαλο έδαφος που πας είναι όταν ανεβαίνεις πεζοδρόμιο;
Θα έλεγα οχι, ΑΛΛΑ Δυστυχώς η χώρα μας - δρόμοι μας δικαιολογούν περισσότερο τα On Off, παρά τα SS........

Πόσο οφφ πρέπει να είναι ένας δρόμος για να θεωρηθεί off road και με πόσο πρέπει να τον διασχίζεις για να μην χαρακτηριστείς άσχετος;
Άς πούμε εντελώς απλά..... όπου δέν έχει άσφαλτο, ο καθένας μας όταν βγαίνει εκτός, έχει το δικό του σημείο που λέει ''δέ γυρνάω καλύτερα πίσω...", οπότε δέν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει σαφής απάντηση.
Άσχετο δέν θα θεωρούσα κανένα, πάντα υπάρχουν οι καλύτεροι οδηγοί και οι χειρότεροι από εμάς, όσο υπάρχει ο αλληλοσεβασμός, και δέν γίνεται κάποιος επικίνδυνος για μάς...


Αυτά και άλλα πολλά στο παρόν νήμα. Ξεδιπλώστε τις σκέψεις σας.

Το Οff Roading είναι ένα hobby - sport, που όπως όλα χρειάζεται εκπαίδευση, χρειάζεται χρόνο, εξειδικευμένο εξοπλισμό, εξειδίκευση, προπόνηση, έχει υψηλό κόστος, και κυρίως αγάπη και τρέλα για να το κάνεις.....
Μπορεί για κάποιους να είναι η βόλτα στην περιοχή τους, για κάποιους άλλους μέρος του ταξιδιού τους, για κάποιους άλλους ο σχεδιασμός του ταξιδιού τους..... πολλών χλμ........

Δέν νομίζω να έκανε κανένας bungee jumping με το σκοινί που έχει σπίτι του, ή να έκανε καταδύσεις με στο περίπου εξοπλισμό...., ή...., ή......
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Για πολλά χρόνια είχα ένα klx250 και νόμιζα ότι όλα τα μηχανάκια on off έτσι μπορούν να πάνε στο χώμα... Αμ δε! Το βάρος και η γεωμετρία παίζουν ρόλο, όσο κορυφαίες και αν είναι οι αναρτήσεις. Δοκίμασα και το 990 με 50-50 λάστιχο. Ναι το μηχανάκι πήγαινε πολύ καλά στο χώμα για το βάρος του αλλά δεν μπορούσα να πάω με την ίδια ευκολία που πήγαινα το klx. To 390 είναι μια ενδιάμεση κατάσταση (μεταξύ klx και 990), θυμίζει αρκετα dr650/klr650. Νομίζω βέβαια με 21 τροχό και λάστιχο τύπου Enduro Sahara θα είναι 100% σαν αυτό που ήθελα όταν έδωσα το klx, δηλαδή ένα σχεδόν Enduro μηχανάκι που μπορείς να ταξιδεύεις ξεκούραστα και άνετα. Τώρα πια βέβαια δε με ενδιαφέρουν οι εντουραδες, οπότε θα το αφήσω όπως είναι, άντε το πολύ να βάλω κανένα λάστιχο 60-40 (τώρα έχω 80-20 Dunlop trailsmart που είναι σαφώς καλύτερο σε χώμα και άσφαλτο από το tkc70 που είχε από τη μάνα του). Τώρα όπως είναι κινείται πολύ άνετα στο χώμα, πηγαίνεις σβέλτα χωρίς να είσαι στην τσίτα συνέχεια για να επιλέξεις τη βέλτιστη πορεία... Κάθεσαι άνετα σε όρθια θέση και έχεις χρόνο να βλέπεις και τη φύση. Σε πιο δύσκολα κομμάτια μόνο πρέπει να σηκωθείς από τη σέλα.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τα πρώτα χρόνια ενασχόλησης με το άθλημα,όπως οι περισσότεροι είχα ιαπωνεζικα ΜΧ Μηχανάκια.
Εντάξει δύναμη άπλετη.ελαφρια ευστροφα.
Αναρτήσεις κούτσουρο,κοντές σχέσεις ( μην το αναλύσω άλλο)
Κάπου στο 96-97 οδήγησα ένα ΚΤΜ 250. Gs( εκείνα τα μπεζ )
-ωπ!!! Τιναφτορε!!!!
Εξειδίκευση λέγεται.

Τα ΜΧ καλά χρυσά αλλά για χρήση σε πίστα ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Ακόμα και τα εντουρο ιαπωνεζικα της εποχής ήταν πίσω σε σχέση με τα ευρωπαϊκά
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Κάπου στο 96-97 οδήγησα ένα ΚΤΜ 250. Gs( εκείνα τα μπεζ )
-ωπ!!! Τιναφτορε!!!!
Εξειδίκευση λέγεται.

Τα ΜΧ καλά χρυσά αλλά για χρήση σε πίστα ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Ακόμα και τα εντουρο ιαπωνεζικα της εποχής ήταν πίσω σε σχέση με τα ευρωπαϊκά

Αυτό ακριβώς είχα πει και γω όταν ανέβηκα σε SX 125.. ("τι είναι αυτό ρε!")

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτό ακριβώς είχα πει και γω όταν ανέβηκα σε SX 125.. ("τι είναι αυτό ρε!")

Sent from my A80Pro using Tapatalk

Και που να δεις όταν σε ένα φιλικό αλαλξα το XR με ενα husaberg 400( αυτό με την ανάποδη μανιβέλα)
Ρελαντί τρακτέρ
Αλλά μαγικό λες και πήγαινε μόνο τού
 
Top Bottom