Με τι κάνετε off roading;

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υπάρχει το κατάλληλο όχημα για off road και ποιο είναι αυτό;
Συμβιβάζεστε στις δυνατότητες προς το on κομμάτι της διαδρομής (πχ τσουκου τσούκου μέχρι να μπουμε χώμα) ή με το off κομμάτι της διαδρομής (φτάνουμε στο χώμα και μπαίνοντας πάμε τσούκου τσούκου);
Ποιο δίτροχο κάνει τις λιγότερες παραχωρήσεις τόσο στο off όσο και στο On.
Το καλύτερο είναι ένα 250άρι ψευδοεντούρο; Ένα μεσαίο ον οφφ απο αυτά που έκαναν τεράστια καριέρα στην χώρα μας; Κάποιο τεράστιο μαμούθ 1000-1250 κυβικών που μας δείχνουν σε διαφημίσεις πως κάνουν backflip στο χώμα;
Αξίζει να έχεις on off ενώ το μόνο ανώμαλο έδαφος που πας είναι όταν ανεβαίνεις πεζοδρόμιο;
Πόσο οφφ πρέπει να είναι ένας δρόμος για να θεωρηθεί off road και με πόσο πρέπει να τον διασχίζεις για να μην χαρακτηριστείς άσχετος;

Αυτά και άλλα πολλά στο παρόν νήμα. Ξεδιπλώστε τις σκέψεις σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν εχω οδηγησει τρανσαλπ στο χωμα, αλλα επειδη ειχα την αφρικα πιστευω οτι δεν ειναι απλα λιγο καλυτερο στο χωμα απο καπο -vara
Νομιζω οτι δεν εχει καμια σχεση..Οπως φυσικα δεν εχει και η αφρικα
Η αφρικα είναι καλύτερη στο χώμα απο το τρανσαλπ. Αυτό απο κατόχους που τα είχαν και τα δύο
Το τρανσαλπ δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα στο χώμα απο ένα Capo ή Strom με χωμάτινα λάστιχα πέραν του 21 ιντσών τροχού. Αυτό απο εμένα που είχα τα δύο πρώτα.

Προσωπικά όταν λέω χώμα εννοώ κάτι τέτοιο

εδω πιο HARDCORE

εδω πάνω ο φίλος Κοσμάς που ήταν και συντονιστής στο δικό μου φόρουμ παλιότερα, με το Caponord του. Τον περνάω και 15 πόντους σε υψος. Μην νομίζεις δηλαδή πως είναι κανα θηρίο.

Κάνει off road; Δεν κάνει;

Ας μεταφερθεί το παρόν στο θέμα που άνοιξα πριν λίγο
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν έκανα σχεδόν ποτέ καθαρά χώμα πλην μιας υπηρεσιακής εκπαίδευσης.

Δεν έχω καλή σχέση με το χώμα,παρά μόνο για διέλευση.

Θα ήθελα ελαφριά κατασκευή με σχετική δύναμη.Να μην το λυπηθώ όταν πέσει.

Να μην έχω να διαχειριστώ τα κιλά μου συν αλλά 200φεύγα..

Κι εκπαίδευση σε σχετικά σχολεία να έκανα,πάλι δεν θα ταλαιπωρούσα μεγάλο μηχανάκι.

Στο μυαλό μου το "χώμα" είναι λίγος θορυβος και απρόσιτα για τους πολλούς σημεία ή ανάλογες πίστες..


Το ότι μπορούν να μπουν και θηρία δεν με ενδιαφέρει.Έκαστο στο είδος του..

Υ.Γ.Καλο θες να κάνεις Αποστόλη αλλά... κάτσε να δούμε που θα πάει η κουβέντα..
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ενα οποιοδηποτε μονοκυλινδρο 300-400 κυβικα κανει μια χαρα την δουλεια.

Αν δε εχει και κανενα τζαμακι μικρο τυπου CRF-Rally, Domi KLE κλπ ακομα καλυτερα...
 
Δημοσιεύσεις
718
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
Δεν πάω χώμα, δεν μου αρέσει , εκτός αν είναι ανάγκη τύπου εκεί είναι η παραλία, εκεί είναι το μέρος που θέλω να δω , από εκεί μας έστειλε το εργαλείο του διαβόλου , δλδ GPS , κλπ.
πχ εδώ τρικάβαλος με S22 λάστιχα Tooth

Από εκεί και πέρα, έκαστος στο είδος του , τα στριτ στην πίστα , τα εντουρο στο χώμα, και τα άλλα τύπου τα πάντα όλα πάνε αλλά με συμβιβασμούς .
 
N

notakos600

Guest
Ξεκίνησα με BETA 50 MXE, μετά με MONTESA 242 TRIAL.
Τώρα HONDA TLR 200 και XT600E.
Στο χώμα πηγαίνω από το 1988, ποτέ δεν το σταμάτησα, άσχετα αν δεν κάνω σοβαρό χώμα όπως άλλοι.
Περισσότερο εκδρομικό θα το ονόμαζα, δεν κάνω πίσω όμως και σε δύσκολα κομμάτια.
Αν αγόραζα τώρα ένα χομπίστικο μηχανάκι για χώμα, θα πήγαινα σε 300 κυβικά.
Honda CRF ή κινέζο, δεν με νοιάζει.
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Ενα εντουρακι 250-400 κυβικα είναι ότι καλύτερο για να βγεις εκτός δρόμου. Το "εκτος δρομου" περιλαμβάνει τα παντα. Απο απλο χωμα που κάνεις διέλευση
, μονοπάτια η και τιποτα απολύτως. Με αυτά τα μηχανάκια πας παντου. Μετα οσο αυξάνονται το κυβικα-κιλα-μεγεθος τοσο μειώνονται τα μέρη που μπορεις να πας και η ευελιξία που έχεις. Εγω με το xrακι έχω πάει κυριολεκτικά εκει που δεν υπήρχε δρόμος. Με το gs οταν εκανα ένα σεμινάριο off-road ναι εκανα διέλευση, ναι περασα απο κροκάλες αλλα έως εκεί. Αλλά η προσπάθεια που κατέβαλα ήταν πολύ μεγαλύτερη και φυσικά δεν θα μπορούσα να πάω εκεί που πάω με το xr. Χωρίς να πέσω 100 φορες με ότι αυτό συνεπάγεται.....Η ευχαρίστηση που νιώθεις με ένα μηχανάκι που δεν σε νοιάζει και αν πέσεις για εμένα προσωπικά είναι καταλυτικός παράγοντας...Οποτε ψευδοεντουρακι all the way!
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Θεώρημα
To χώμα δεν είναι τι μηχανάκι καβαλας, αν εχεις χέρια, αν εχεις αντοχες, αν υπάρχει βάρος ή οχι.

Αξίωμα
Το χώμα είναι για πΕλούσιος...

Συμπέρασμα

Οπότε αδίκως να το συζητήσουμε αφού ο μόνος από το forum που πληρεί τις προδιαγραφές είναι ο @apache
 
N

notakos600

Guest
Θεώρημα
To χώμα δεν είναι τι μηχανάκι καβαλας, αν εχεις χέρια, αν εχεις αντοχες, αν υπάρχει βάρος ή οχι.

Αξίωμα
Το χώμα είναι για πΕλούσιος...

Συμπέρασμα
Οπότε αδίκως να το συζητήσουμε αφού ο μόνος από το forum που πληρεί τις προδιαγραφές είναι ο @apache
Τα περίπτερα είναι για πελούσιους. Rolling
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ρε σεις, ο @johnnie τα είπε και μια χαρα και κατανοητά για όλους:

Η ευχαρίστηση που νιώθεις με ένα μηχανάκι που δεν σε νοιάζει και αν πέσεις για εμένα προσωπικά είναι καταλυτικός παράγοντας...
Μου λένε το τρανσαλπ καλύτερο στο χώμα απο το στρομ και απο το Βάρα και απο το Κάπο και τα σκαμπό μου μέσα! Tooth

Κλάιν. Μαούνες είναι όλα αυτά και απλά κάνουν διέλευση. Επειδή τρέμεις μην πέσουν και μετράς χιλιάρικα. Ούτε το τρανσαλπ στα νιάτα του ήθελες να ρίξεις ούτε το στρώμα.
Τώρα που ένα τρανσαλπ κάνει 800-1500 ευρώ και είναι τίγκα στην γρατζουνιά, τώρα όλοι το πάνε αέρα. Ή όσοι είχαν απο τότε φράγκα και δεν τους ένοιαζε να πέσει. Και λένε το τρανσάλπ πάει καλύτερα. Αμ δεν πάει μανα' μ το τρανσαλπ καλύτερα, εσύ έχεις απελευθερωθεί.

Κι εμένα αν δεν με ένοιαζε να πέσει το Κάπο, αέρα θα πήγαινα. Αλλά με ένοιαζε, οπότε σφιγγόμουν και γυρνούσα κατάκοπος.
Το ίδιο και με τα τρανσαλπ. Μια φορά μου έπεσε το πρώτο και ήμουν και μόνος στα βουνά και νύχτωνε. Τα είδα όλα. Μετά και με το τρανσαλπ γυρνούσα κατάκοπος, επειδή φοβόμουν τυχόν πτώση. Ίδια είναι όλα τα μαμούθ στο χώμα. Αν δεν φοβάσαι τα ευρώ που θα κλάψεις, όλα θα πάνε.


Μονοκυλινδράκι για χώμα. Τέλος
 
N

notakos600

Guest
Ρε σεις, ο @johnnie τα είπε και μια χαρα και κατανοητά για όλους:


Μου λένε το τρανσαλπ καλύτερο στο χώμα απο το στρομ και απο το Βάρα και απο το Κάπο και τα σκαμπό μου μέσα! Tooth

Κλάιν. Μαούνες είναι όλα αυτά και απλά κάνουν διέλευση. Επειδή τρέμεις μην πέσουν και μετράς χιλιάρικα. Ούτε το τρανσαλπ στα νιάτα του ήθελες να ρίξεις ούτε το στρώμα.
Τώρα που ένα τρανσαλπ κάνει 800-1500 ευρώ και είναι τίγκα στην γρατζουνιά, τώρα όλοι το πάνε αέρα. Ή όσοι είχαν απο τότε φράγκα και δεν τους ένοιαζε να πέσει. Και λένε το τρανσάλπ πάει καλύτερα. Αμ δεν πάει μανα' μ το τρανσαλπ καλύτερα, εσύ έχεις απελευθερωθεί.

Κι εμένα αν δεν με ένοιαζε να πέσει το Κάπο, αέρα θα πήγαινα. Αλλά με ένοιαζε, οπότε σφιγγόμουν και γυρνούσα κατάκοπος.
Το ίδιο και με τα τρανσαλπ. Μια φορά μου έπεσε το πρώτο και ήμουν και μόνος στα βουνά και νύχτωνε. Τα είδα όλα. Μετά και με το τρανσαλπ γυρνούσα κατάκοπος, επειδή φοβόμουν τυχόν πτώση. Ίδια είναι όλα τα μαμούθ στο χώμα. Αν δεν φοβάσαι τα ευρώ που θα κλάψεις, όλα θα πάνε.


Μονοκυλινδράκι για χώμα. Τέλος
Με τις μαούνες δεν διασκεδάζεις στο χώμα Αποστόλη.
Νόμος.
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Ολα εξαρτώνται από το πως διασκεδάζει ο καθένας...




 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Χώμα έτρεχα με αμιγώς χωμάτινα μηχανάκια.
Και αγώνες ( φιλικά εντουρο) και λόγο ΜΧ.
Αλλο όραμα να μπεις σε μονοπάτι ,κροκάλες , άλματα.
Και άλλο να περάσεις ένα λασπωμένο χωματόδρομο.
Το έκανα το δεύτερο με domi 650ο και στομωσε το μπροστινό και ξεβιδωναετα το φτερό.
Και στην κορυφή του Καϊμακτσαλάν ανέβηκα με το 750ο .
Απλά μην τα συγχέουμε.
Άλλο η διάβαση άλλο ο αγώνας.
Ένα μεσαίο μεγάλο ονν οφ στα κατάλληλα χέρια και με μερικές τροποποιήσεις παει παντού.
Αλλά καλό είναι να μην παίρνουν τα μυαλά μας αέρα
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Πριν λίγο καιρό μου την είχε βαρέσει να δώσω και τα 3 μηχανακια μου και να παρω ενα T700 να κάνω τα πάντα με αυτό. Η σκέψη που με μπλοκαρε ήταν: θα δώσεις 13000 χιλιάρικα για να πέφτεις στο χωμα? Και πόσο θα σου κοστίζει υστερα να το φτιάχνεις; Κάπου εκεί χάλασε το γλυκό.....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Υπάρχει το κατάλληλο όχημα για off road και ποιο είναι αυτό; Αυτο που εχουμε
Συμβιβάζεστε στις δυνατότητες προς το on κομμάτι της διαδρομής (πχ τσουκου τσούκου μέχρι να μπουμε χώμα) ή με το off κομμάτι της διαδρομής (φτάνουμε στο χώμα και μπαίνοντας πάμε τσούκου τσούκου); και με τα 2, η διαφορα ειναι οτι με ενα hayabusa δεν μπαινεις χωμα ενω το καζερ μπαινει και εθνικη Rolling
Ποιο δίτροχο κάνει τις λιγότερες παραχωρήσεις τόσο στο off όσο και στο On. ενα ον οφφ δικυλινδρο με 21 τροχο , σεβαστο υψος απ το εδαφος και λιγο πανω απο 200κιλα
Το καλύτερο είναι ένα 250άρι ψευδοεντούρο; Ένα μεσαίο ον οφφ απο αυτά που έκαναν τεράστια καριέρα στην χώρα μας; Κάποιο τεράστιο μαμούθ 1000-1250 κυβικών που μας δείχνουν σε διαφημίσεις πως κάνουν backflip στο χώμα; το μεσαιο
Αξίζει να έχεις on off ενώ το μόνο ανώμαλο έδαφος που πας είναι όταν ανεβαίνεις πεζοδρόμιο;οχι
Πόσο οφφ πρέπει να είναι ένας δρόμος για να θεωρηθεί off road και με πόσο πρέπει να τον διασχίζεις για να μην χαρακτηριστείς άσχετος; ολοι οι δασικοι που ειναι δρομοι ...για μονοπατια παμε αλλου

Αυτά και άλλα πολλά στο παρόν νήμα. Ξεδιπλώστε τις σκέψεις σας.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ένα σας λέω....είμαι πολύ κοντά να κλείσω τρανσαλπ 650 Bcdefghg
Η γυναίκα μου με κρατάει να μην κάνω την μλκία για πολλοστή φορά!
Αλλά εγώ θέλω να πάω χώμα λέμε! Dancing



Τι εννοείτε υπάρχουν και καλύτερα για χώμα; cdefghig
 
Top Bottom