Μετατροπή - Πατέντα | Honda Supra

nikosmixalopoylos1

new member
Δημοσιεύσεις
23
Ηλικία
21
Περιοχή
Πατρα
Μοτοσυκλέτα
Honda Supra
Όνομα
Νίκος
Καλησπέρα στην ομάδα!!!

Εχω ενα μηχανάκι Honda Supra και θέλω να κάνω κάποιες μετατροπές αλλα δεν βρίσκω πουθενά κάτι παρόμοιο ουτε σε βίντεο ουτε σε Thread/Φορουμ.

1. Θέλω να βάλω ψαλίδι απο Crypto X εχω δει αρκετα Supra που έχουν κάνει αυτή την πατέντα αλλα δεν εχω ιδέα πως γίνεται
πρεπει να παω σε μάστορα να μου φτιάξει βάση για την κεντρική μπουκάλα;;;;; πρέπει να το παω σε σιδερά;;; αλλα τι γνώση να εχει ενας τέτοιος μάστορας πάνω σε μηχανάκια;;; τι μπορώ να κάνω;.

2. Αφου βρω τρόπο να βάλω το ψαλίδι μετά θελω να βάλω και δισκόφρενο πίσω αφου θα έχει βάση το ψαλίδι δεν νομίζω να ειναι δύσκολο αυτο το κομμάτι, συν οτι θα χρειαστώ και ζάντα με δισκόπλακα πισω σωστα;;; η μου ξεφέυγει κάτι;;;.

Όποιος γνωρίζει κάτι η εχει κάνει παρόμοια πατέντα να μου απαντήσει Ευχαριστώ εκ των προτέρων. cdefg
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Αυτά που έχεις δει που τα έφτιαξαν;

Θεωρώ ότι αυτά τα παιδιά θα σε βοηθήσουν καλύτερα εφόσον το έχουν ήδη κάνει και ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να αλλάξει και πως πρέπει να γίνει!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν το.θεμα σου είναι να βάλεις δισκόφρενο πίσω μπορείς και χωρίς ψαλίδι από crypton.
Αν πάλι θέλεις ντε και καλά,όλα γίνονται.
Μέτρα πρώτα μήκος ψαλιδιού από κεντρική βίδα ( άξονα έδρασης)
Να δεις αν σε παίρνει σε μήκος.
Μετά μέτρα ύψος χωρίς να είσαι εσύ επάνω.
Υπολόγισε την γωνία και την θέση που θα μπει η πάνω βάση.
Δες τι θα αφαιρεθεί/τροποποιηθεί για να μπει η πάνω βάση.
Αν δεν έχεις τα εργαλεία και αν δεν το κατέχεις θα έλεγα να μην ξεκινήσεις μόνος.
Ρώτα σε κάποιο συνεργείο,και αν δυνατόν σε κάποιον που το έχει κάνει.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Πρωτου ξεκινησεις οτιδήποτε

Αναρωτησου τι θα κερδίσεις με τοση πατέντα-αρα και ρισκο- και με τοσο κοπο κ εξοδα....


Τι διαφορά θα εχει το πισω δισκόφρενο σε ενα σουπρα εκτος απο πουλ-μουρ.

Μην τα πειραζεις....η Χοντα σίγουρα ξερει καλύτερα απο τα παιδια του youtube
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Θα πειράξεις μια από τις τελευταίες καλές κατασκευές για να την κάνεις "καρναβάλι" ρε Νίκο μου.
Στα λένε και έμπειρα παιδιά παραπάνω.

Θα δώσεις πολλά λεφτά χωρίς να κερδίσεις κάτι ουσιαστικό.

Επίσης περιορίζεις μετά την μετατροπή το αγοραστικό κοινό που απευθύνεσαι αν πεις να το δώσεις.

Γνώμη μου τα λεφτά για εξοπλισμό/βόλτες ή οικονομία για το επόμενο.. Bcdefgh
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Πριν ξεκινήσεις κάτι τέτοιο να ξέρεις ότι το αμορτισέρ του crypton x θέλει αντικατάσταση σχετικά συχνά γιατί κλατάρει. Κόστος του αρκετά ακριβό συγκριτικά με τα δυο αμορτισέρ του honda σου. Στον δρόμο αν δεν σου κάνουν σωστή δουλειά το μηχανάκι σου θα είναι ασταθές και χειρότερο οδηγικά από το πως είναι τώρα. Αν θέλεις να βάλεις δισκόφρενο πίσω βάζεις ψαλίδι από lifan daytona ή άλλο κινέζικο μαζί με την ζάντα δαγκάνα τρόμπα και το πετάλι φρένου.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σε παπί, η μετατροπή από κλασσικές αναρτήσεις σε monoshock είναι ανώφελη.

Αντικειμενικά, σιγά το στήσιμο που έχουν τα παπιά για να πεις ότι θα κερδίσεις κάτι το σπουδαίο από το μονό αμορτισέρ πίσω. Το ίδιο ισχύει και για το δισκόφρενο. Δεν πιάνουν πάνω από 110 σε ταχύτητες, για να χρειαστείς και 2ο δισκόφρενο πίσω. Πίστεψε με, το δισκόφρενο μπροστά και το ταμπούρο πίσω είναι αρκετά για παπί.

Εγώ στην θέση σου δεν θα έδινα λεφτά για πατέντες με ψαλίδια, δισκόπλακες κλπ...θα έπαιρνα ένα ζευγάρι καλά αμορτισέρ για πίσω, καλά τακάκια στα μπροστινά και καινούρια συνεμπλόκ πίσω στο ταμπούρο.

Αμορτισέρ προτείνω τα YSS...ίδια με το δικό μου παίρνει το Supra, στα 33cm. Σε σχέση με τα εργοστασιακά ήτανε 5 φορές καλύτερα, σε άνεση, απόδοση, κρατήματα, σταθερότητα και απόσβεση κακοτεχνίας σε δρόμους. Για τακάκια έχω EBC, στα οποία πάλι είμαι ικανοποιημένος.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Βασικά τώρα που το σκέφτομαι, το πίσω φρένο μόνο σε στροφές το χρησιμοποιώ ή σε απότομο φρενάρισμα.

Κυρίως φρένο το μπροστινό έχω πάντα.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Ότι είπαν τα παιδιά. Στις μετατροπές μόνο του Σπανού τα γένια δεν γίνεται αλλά αν δεν τα κάνεις μόνος σου η λυπητερή θα είναι δυσανάλογη με το κόστος της μετατροπής. Ρώτα το μάστορα των παιδιών που το χουν κάνει πόσο θα κοστίσει αρχικώς και τι ανταλλακτικά θα χρειαστείς για να έχεις μία ιδέα και από εκεί και πέρα βλέπεις. Όπως το βλέπω θες σίγουρα όλο το πίσω ψαλίδι και τη ρόδα από το crypton και άλλο αμορτισέρ αλλά όχι απαραίτητα του crypton καθώς θα πρέπει να μπει ένα με το κατάλληλο μήκος. Θα πρέπει επίσης φαντάζομαι να φτιαχτεί πατέντα στο πλαίσιο για να κάτσει η πάνω πλευρά από το αμορτισέρ που θα βρείτε και ενδεχομένως θα θέλει άλλη πατέντα να κάτσει το ψαλίδι.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

nikosmixalopoylos1

new member
Δημοσιεύσεις
23
Ηλικία
21
Περιοχή
Πατρα
Μοτοσυκλέτα
Honda Supra
Όνομα
Νίκος
Σε παπί, η μετατροπή από κλασσικές αναρτήσεις σε monoshock είναι ανώφελη.

Αντικειμενικά, σιγά το στήσιμο που έχουν τα παπιά για να πεις ότι θα κερδίσεις κάτι το σπουδαίο από το μονό αμορτισέρ πίσω. Το ίδιο ισχύει και για το δισκόφρενο. Δεν πιάνουν πάνω από 110 σε ταχύτητες, για να χρειαστείς και 2ο δισκόφρενο πίσω. Πίστεψε με, το δισκόφρενο μπροστά και το ταμπούρο πίσω είναι αρκετά για παπί.

Εγώ στην θέση σου δεν θα έδινα λεφτά για πατέντες με ψαλίδια, δισκόπλακες κλπ...θα έπαιρνα ένα ζευγάρι καλά αμορτισέρ για πίσω, καλά τακάκια στα μπροστινά και καινούρια συνεμπλόκ πίσω στο ταμπούρο.

Αμορτισέρ προτείνω τα YSS...ίδια με το δικό μου παίρνει το Supra, στα 33cm. Σε σχέση με τα εργοστασιακά ήτανε 5 φορές καλύτερα, σε άνεση, απόδοση, κρατήματα, σταθερότητα και απόσβεση κακοτεχνίας σε δρόμους. Για τακάκια έχω EBC, στα οποία πάλι είμαι ικανοποιημένος.
Εχω ηδη YSS πισω καινουργιες απλα πιστευα οτι θα ομορφενε λιγο το μηχανακι, οσο για το δισκοφρενο πισω θελω να το βαλω γιατι δεν εμπιστευομαι τοσο τα ταμπουρο, ολο προβληματα και απο φρενο τιποτα, αλλαξα σιαγωνες και παλι πολυ μετριο. Μαλλον με αυτα που ειδα και πιο πανω θα κρατησω οτι εχω αφου δεν κερδιζω κατι απλα θα βαλω δισκοφρενο πισω με κανα ψαλιδι που να εχει βαση για δισκοφρενο Ευχαριστω!!!
 

nikosmixalopoylos1

new member
Δημοσιεύσεις
23
Ηλικία
21
Περιοχή
Πατρα
Μοτοσυκλέτα
Honda Supra
Όνομα
Νίκος
Ότι είπαν τα παιδιά. Στις μετατροπές μόνο του Σπανού τα γένια δεν γίνεται αλλά αν δεν τα κάνεις μόνος σου η λυπητερή θα είναι δυσανάλογη με το κόστος της μετατροπής. Ρώτα το μάστορα των παιδιών που το χουν κάνει πόσο θα κοστίσει αρχικώς και τι ανταλλακτικά θα χρειαστείς για να έχεις μία ιδέα και από εκεί και πέρα βλέπεις. Όπως το βλέπω θες σίγουρα όλο το πίσω ψαλίδι και τη ρόδα από το crypton και άλλο αμορτισέρ αλλά όχι απαραίτητα του crypton καθώς θα πρέπει να μπει ένα με το κατάλληλο μήκος. Θα πρέπει επίσης φαντάζομαι να φτιαχτεί πατέντα στο πλαίσιο για να κάτσει η πάνω πλευρά από το αμορτισέρ που θα βρείτε και ενδεχομένως θα θέλει άλλη πατέντα να κάτσει το ψαλίδι.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
το εψαξα λιγο μαλλον θα μεινει ως εχει το ψαλιδι και οι μπουκαλες αλλα σιγουρα θα παιξω με το φρενο, δεν το εμπιστευομαι καθολου.
 

nikosmixalopoylos1

new member
Δημοσιεύσεις
23
Ηλικία
21
Περιοχή
Πατρα
Μοτοσυκλέτα
Honda Supra
Όνομα
Νίκος
Πριν ξεκινήσεις κάτι τέτοιο να ξέρεις ότι το αμορτισέρ του crypton x θέλει αντικατάσταση σχετικά συχνά γιατί κλατάρει. Κόστος του αρκετά ακριβό συγκριτικά με τα δυο αμορτισέρ του honda σου. Στον δρόμο αν δεν σου κάνουν σωστή δουλειά το μηχανάκι σου θα είναι ασταθές και χειρότερο οδηγικά από το πως είναι τώρα. Αν θέλεις να βάλεις δισκόφρενο πίσω βάζεις ψαλίδι από lifan daytona ή άλλο κινέζικο μαζί με την ζάντα δαγκάνα τρόμπα και το πετάλι φρένου.
Αυτο θα κανω μετα απο πολυ σκεψει, θα αλλαξω μονο το ψαλιδι για να βαλω δισκοφρενο πισω Ευχαριστω.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αυτο θα κανω μετα απο πολυ σκεψει, θα αλλαξω μονο το ψαλιδι για να βαλω δισκοφρενο πισω Ευχαριστω.
Εχεις καθαρισει το ταμπουρο;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@nikosmixalopoylos1 Να ξέρεις πάντως, σε γενικές γραμμές κανένα πίσω ταμπούρο σε παπί δεν είναι το καλύτερο. Και σε Innova που έχω οδηγήσει, το πίσω ταμπούρο ήτανε όπως το χαρακτήρισες μέτριο. Στο δικό μου (Address) το ταμπούρο απλά προσπαθεί να υπάρχει. Σε ΖΧ130, το ίδιο πράμα είδα.

Αν θες πάντως να το κάνεις δισκόφρενο, νομίζω γίνεται και χωρίς αλλαγή ψαλιδιού.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Το ξέρεις πως μετά χάνεις τον τίτλο του αντίκα-συλλεκτικού?
Μην το πειράζεις το Supra, είναι τόσο καλό όσο πρέπει.
Κάνε τα βενζίνες να γουστάρεις.


Μπορεί να βάλει πίσω δισκόφρενο με άλλο ψαλίδι,να κρατήσει το μαμά.
Και αν αποφασίσει να το δώσει το δίνει σαν έξτρα.

Ας πούμε εγώ το glx δεν έχω σκοπό να το δώσω.
Έχω κρατήσει όμως το μαμά πηρούνι στην άκρη όταν έβαλα τηλεσκοπικό.
Αργότερα είδα ότι κάνουν μετατροπή στο υπάρχον βάζοντας δισκόφρενο και με anti dive,να μην σηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
Αυτό όμως το είχε η Honda από πριν σε κάποια λίγα και δυσεύρετα κομμάτια.

Θέλω να πω ότι υπάρχει η δυνατότητα επαναφοράς σε μαμά κατάσταση
 
N

notakos600

Guest
Μπορεί να βάλει πίσω δισκόφρενο με άλλο ψαλίδι,να κρατήσει το μαμά.
Και αν αποφασίσει να το δώσει το δίνει σαν έξτρα.

Ας πούμε εγώ το glx δεν έχω σκοπό να το δώσω.
Έχω κρατήσει όμως το μαμά πηρούνι στην άκρη όταν έβαλα τηλεσκοπικό.
Αργότερα είδα ότι κάνουν μετατροπή στο υπάρχον βάζοντας δισκόφρενο και με anti dive,να μην σηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
Αυτό όμως το είχε η Honda από πριν σε κάποια λίγα και δυσεύρετα κομμάτια.

Θέλω να πω ότι υπάρχει η δυνατότητα επαναφοράς σε μαμά κατάσταση
Εσύ το έχεις φτιάξει εργαλείο φίλε, οκ.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Μπορεί να βάλει πίσω δισκόφρενο με άλλο ψαλίδι,να κρατήσει το μαμά.
Και αν αποφασίσει να το δώσει το δίνει σαν έξτρα.

Ας πούμε εγώ το glx δεν έχω σκοπό να το δώσω.
Έχω κρατήσει όμως το μαμά πηρούνι στην άκρη όταν έβαλα τηλεσκοπικό.
Αργότερα είδα ότι κάνουν μετατροπή στο υπάρχον βάζοντας δισκόφρενο και με anti dive,να μην σηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
Αυτό όμως το είχε η Honda από πριν σε κάποια λίγα και δυσεύρετα κομμάτια.

Θέλω να πω ότι υπάρχει η δυνατότητα επαναφοράς σε μαμά κατάσταση
Το έχεις βάλει φωτογραφία πουθενά να το χαλβά δικάσουμε λιγάκι;;;
 
Top Bottom