Μελλοντικά μοντέλα μοτό

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η αποκάλυψη του R9 θα γίνει το 2024​

Η Yamaha δεν έχει εγκαταλείψει το project​




Νέες πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν πως η μοτοσυκλέτα θα εισαχθεί στο line up της Yamaha το 2024

Τον περασμένο Οκτώβριο ήρθε στο φως της δημοσιότητας το εμπορικό σήμα του μοντέλου, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα, το Νοέμβριο του 2021 και πριν δούμε το R7, είχε κατοχυρώσει μια σειρά από ονομασίες που προορίζονταν για τα supersport μοντέλα της. Κατά σειρά από YZF-R1 έως και YZF-R9 και ήταν εύκολο κάποιος να υποθέσει πως μετά το R7 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, στον οποίο βασίζονται τα MT-07, Tenere και XSR 700, αργά η γρήγορα θα βλέπαμε και R9, με τον κινητήρα των Tracer 9, XSR 900 και MT-09
Ένα supersport με 120 ίππους και σύγχρονα ηλεκτρονικά θα ήταν προσβάσιμο και αξιοποιήσιμο από πολλούς λάτρεις μοτοσυκλετών τους είδους. Μια μοτοσυκλέτα που θα γεφύρωνε το χάσμα μεταξύ του R1 και του δικύλινδρου R7, θα ήταν σίγουρα πιο εύχρηστο από το τετρακύλινδρο R6.
To R9 θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο MT-09 SP. Το περιμετρικό πλαίσιο τύπου Deltabox, όπως και το ψαλίδι θα είναι από αλουμίνιο, ενώ μικρές θα είναι οι αλλαγές στον τομέα της γεωμετρίας.
Το R9 θα είναι εξοπλισμένο με IMU 6 αξόνων και Cornering ABS. Το ρυθμιζόμενο dynamic traction control, όπως και τα Wheelie Control, Front Wheel Lift Control, Slide Control και Brake Control, καθώς και shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων θα βρίσκονται στο πακέτο του στάνταρ εξοπλισμού. Τα όργανα θα αποτελούνται από οθόνη TFT 3,5 ιντσών που έχει την δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone, με την εφαρμογή «My Ride». Όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED.
Η Βρετανική ιστοσελίδα MCN, επικαλούμενη πληροφορίες από την Ιαπωνία, δημοσίευσε ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που δείχνουν πως μπορεί να είναι το R9 στην τελική του μορφή.
Βλέπουμε την μοτοσυκλέτα σε έναν από τους συνδυασμούς χρωμάτων (κόκκινο-λευκό) του R1 του 1998. Σχεδιαστηκά δεν θα μπορούσε να διαφέρει από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας R, ενώ αν και αποτελεί υπερβολή για μια μοτοσυκλέτα 120 ίππων, στο φέρινγκ βλέπουμε αεροδυναμικά φτερά (winglet)

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield Scram 450 – Εξελίσσεται στην Αγγλία​

705be48f38bca7e4dd661b17a631aa61_XL.jpg

Ο αγγλικός Τύπος κυκλοφόρησε νέες, αρκετά καθαρές φωτογραφίες της δεύτερης μοτοσυκλέτας της Royal Enfield που θα φορέσει τον νέο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα της.
Έχοντας περάσει πολλές δεκαετίες βασισμένη αποκλειστικά σε δυο εκδοχές ενός κινητήρα που σχεδιαστικά ανήκε στα τέλη της δεκαετίας του 1940, ξαφνικά τα τελευταία χρόνια η Royal Enfield ανέπτυξε μια ραγδαία δυναμική και συνεχίζει να αναπτύσσεται διαρκώς. Παρουσίασε την πλατφόρμα LS411 με τον κινητήρα του Himalayan, μετά ήρθαν τα δικύλινδρα 650 και ακολούθησε ένας νέος μονοκύλινδρος 350.
Τι δεν είχε ποτέ ως τώρα; Έναν υγρόψυκτο κινητήρα, και αυτό ακριβώς ετοιμάζει για την επόμενη κίνησή της. Πάει σχεδόν ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που ακούσαμε για πρώτη φορά περί του Himalayan 450 με το οποίο πιθανολογείται πως θα ντεμπουτάρει τον νέο της μονοκύλινδρο η Royal Enfield.
royal enfield rally 450 spyshot 01
Royal Enfield Himalayan 450, όπως φωτογραφήθηκε τον περασμένο Αύγουστο στην Αγγλία
Με απόδοση που φημολογείται γύρω στους 40 με 45 ίππους, η ινδική εταιρεία θέλει να χτυπήσει το κομμάτι της αγοράς όπου κατοικοεδρεύουν δημοφιλέστατα μοντέλα, όπως τα ΚΤΜ 390.
Παράλληλα ωστόσο ετοιμάζεται και μια δεύτερη εκδοχή με τον νέο 450 και αυτή πιθανότατα θα φέρει το όνομα Scram 450, δηλαδή θα είναι μια μοτοσυκλέτα ανάλογη με το Scram 411 και τη scrambler αισθητική του.
royal enfield scram 450 spy 1
Αυτή τη μοτοσυκλέτα συνέλαβε πρόσφατα ο φακός να εξελίσσεται σε αγγλικούς δρόμους και οι εικόνες δε μας έκαναν μεν σοφότερους, δείχνουν πάντως ένα πρωτότυπο σαφώς πιο προχωρημένο από αυτό που είχαμε πρωτοδεί τον περασμένο Μάιο σε ανάλογες φωτογραφίες από την Ινδία.
Ξεχωρίζει για τη σαφώς πιο σύγχρονη και περιποιημένη αισθητική του, σε ένα γυμνό συνολάκι που θυμίζει περισσότερο roadster παρά scrambler, διατηρώντας πάντα τη λογική της προσιτής λιτότητας που διατρέχει όλη τη γκάμα της Royal Enfield.

Πηγή: MCN
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda GB750 – Τρίτο χτύπημα με τον κινητήρα των Transalp και Hornet​

bd80a3a9fc35d22169a33e41ccff95ac_XL.jpg

Σύμφωνα με τον ιαπωνικό Τύπο, η Honda ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια μοτοσυκλέτα με τον νέο της δικύλινδρο 755 cc που βάζει στο στόχαστρο Kawasaki Z650RS, Yamaha XSR700.
Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας με το CB750 Hornet στην έκθεση Intermot 2022 γνωρίζαμε πως πάνω του θα στηθούν και άλλες μοτοσυκλέτες, με το XL750 Transalp να είναι η αναμενόμενη συνέχεια που υλοποιήθηκε λιγότερο από έναν μήνα αργότερα στην έκθεση EICMA 2022.
Όπως είναι λογικό ωστόσο, ο καινούργιος δικύλινδρος πιθανότατα δε θα μείνει εκεί, αλλά θα τροφοδοτήσει και άλλα νέα μοντέλα – και κάπου εδώ παίρνει σειρά ο Τύπος της Ιαπωνίας.
honda gb750 render 3
Συγκεκριμένα, το περιοδικό Autoby στο νέο του τεύχος (Φεβρουάριος 2023) βάζει στο εξώφυλλο μια ψηφιακή απεικόνιση της μοτοσυκλέτας που περιμένει από τη Honda, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες που φέρονται να έχουν οι άνθρωποί του. Και αυτή δεν αποτελεί καμιά έκπληξη.
Ένα κλασικής σχεδίασης γυμνό roadster με τον κινητήρα των 755 cc, 90.5 hp και 7.7 kgm θα ήταν ό,τι ακριβώς χρειάζεται για να τα βάλει με κλασικές αξίες όπως οι Kawasaki Z650RS και Yamaha XSR700, αλλά και όλο το κύμα νεορετρό σχεδίων από διάφορες εταιρείες που γοητεύουν το κοινό – βλέπε Benelli Leoncino 800, Moto Morini Seiemmezzo, Fantic Caballero 700, CFMOTO 700CL-X κ.ο.κ.
honda gb750 render 1
Η σχεδιαστική βάση για το GB750 υπάρχει ήδη, καθώς το 2021 η Honda παρουσίασε το μικρό και ήσυχο GB350 για την ιαπωνική αγορά και ταυτόχρονα το λάνσαρε και στην Ινδία ως CB350 H’ness, γνωρίζοντας αρκετή εμπορική επιτυχία ώστε να δικαιολογήσει ανάπτυξη σε μεγαλύτερους κυβισμούς.
Κατά το δημοσίευμα του Autoby, η Honda ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά το CL750 αντί του GB, ποντάροντας σε ένα όνομα πιο αναγνωρίσιμο στις δυτικές αγορές – τα CL ήταν scrambler παραλλαγές χτισμένες γύρω από κινητήρες και πλαίσια των on-off XL κατά τις δεκαετίες 1970 και 1980.
Ακόμα καλύτερα, θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα δίδυμο νέων μοντέλων, με το GB750 να είναι το πιο ασφάλτινο roadster και το CL750 να διαφοροποιείται με scrambler αισθητική και στήσιμο.
Σε κάθε περίπτωση, δεν θα πρέπει να εκπλήσσει κανέναν η πρόθεση της Honda να φορέσει τον νέο της κινητήρα σε ακόμη περισσότερα μοντέλα και η ρετρό επιλογή μοιάζει με σίγουρο στοίχημα στην εποχή μας.
Πηγή: Autoby
>>> Όλες οι εικόνες του άρθρου αποτελούν προϊόντα ψηφιακής επεξεργασίας από Shinji Miyakubo/Autoby
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia: Νέα γενιά μοντέλων με κινητήρα 440 κ.εκ.​

Ο φωτογραφικός φακός «έπιασε» σε δοκιμές ένα «μικρό» RS​



Στην Ασία εξελίσσεται μια νέα σπορ μοτοσυκλέτα που φέρεται να διαθέτει δικύλινδρο κινητήρα 440 κ.εκ. ο οποίος βασίζεται σε αυτόν που χρησιμοποιείτε στα RS660, Tuareg 660 και Tuono 660
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται Ασιατικά μέσα πρόκειται για μια υποκυβισμένη έκδοση του δικύλινδρου σε σειρά των 660 κ.εκ.. Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών μοιάζει με το RS 660, οπότε το μοντέλο που εξελίσσεται θα είναι μια entry level σπορ μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε νέους αναβάτες.
Επίσημα στοιχεία για τον κινητήρα δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο αναμένεται η ισχύς του να βρίσκεται μεταξύ 40 και 50 ίππων.
aprilia rs 440 3

Στις φωτογραφίες φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και ένα πιο απλό σε σχεδίαση ψαλίδι δύο μπράτσων. Το δισκόφρενο μπροστά είναι μονό. Όσο για τα όργανα και τα χειριστήρια θα προέρχονται αυτούσια από το RS660.
Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Piaggio στην Ινδία, οπότε σίγουρα η τιμή της θα είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα με δικύλινδρο κινητήρα όπως τα Kawasaki Ninja 400, Yamaha YZF-R3 και Kove 321 RR.
aprilia rs 440 2

Αν τελικά το μικρό supersport βγει στην παραγωγή τότε θα πρέπει να περιμένουμε και άλλα μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα, όπως ένα Tuono ακόμη και ένα Tuareg. Το μόνο που μένει να μάθουμε είναι αν η νέα γενιά μικρών μοτοσυκλετών της Aprilia προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda: Το Hornet "φέρνει" CBR 750R​

Μια κίνηση που φαίνεται σχεδόν προφανής​




Μετά την παρουσίαση των Hornet και Transalp με τον νέο κινητήρα των 750 κ.εκ., τα σενάρια και για άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στον δικύλινδρο σε σειρά είναι πολλά

Οι Ιάπωνες γραφίστες μας έχουν δείξει πως θα μπορούσε να ήταν ένα ρετρο roadster, με το GB 350 που διατίθεται ήδη σε αγορές της Ασίας να αποτελεί την βάση του concept και ένα CL500 με το νέο κινητήρα. Τώρα ήρθε η ώρα για κάτι πιο «ρεαλιστικό». Ένα Hornet 750 με φέρινγκ. Ένα supersport με το όνομα CBR 750R.

Στην γκάμα της Honda βρίσκεται ήδη το τετρακύλινδρο CBR 650R και το δικύλινδρο CBR 500R, οπότε η προσθήκη ενός CBR 750R θα «γεφύρωνε» το χάσμα μεταξύ του CBR 650R και του CBR 1000RR-R και η Honda θα έμπαινε σε μια κατηγορία στην οποία υπάρχει ήδη το Aprilia RS660 και το Yamaha R7.

Εκτός από το φέρινγκ και την εργονομία,.το CBR 750R θα διαφέρει ελάχιστά από το Hornet. Αν η Honda το παρουσιάσει, το μεσαίο supersport θα διαθέτει το ίδιο χαλύβδινο, σωληνωτό πλαίσιο, τα ίδια φρένα, ενώ υπάρχει πιθανότητα οι αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ Showa) να διαθέτουν διαφορετικές ρυθμίσεις.

Τα φρένα θα αποτελούνται από δύο δίσκους 298 mm με τετρέμβολες δαγκάνες της Nissin και έναν δίσκο πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Στον τομέα της απόδοσης του κινητήρα δεν αναμένονται αλλαγές. Οι 92 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και τα 7,64 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. είναι υπεραρκετά για μια entry level supersport.

Η Honda είναι δεδομένο πως θα το εξοπλίσει με τα ηλεκτρονικά του Hornet. Θα φέρει τεχνολογία Throttle By Wire , με τρεις προκαθορισμένες λειτουργίες οδήγησης ως στάνταρ, συν μία που είναι παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη. 3 επίπεδα παροχής ισχύος κινητήρα (P), 3 επίπεδα φρένου κινητήρα (EB), 3 επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης HSTC (T) και Wheelie Control. To HSTC θα μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Τα όργανα, θα αποτελούνται από έγχρωμη οθόνη TFT 5"η οποία θα συνδέεται το smartphone μέσω Bluetooth.

Πηγη https://2wo.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο «Καρχαρίας» ξανάρχεται​

Η Kawasaki επενδύει στην ιστορία της​



Σύμφωνα με πληροφορίες του πολύ καλά ενημερωμένου περιοδικού Young Machine, το θρυλικό GPΖ επιστρέφει…
Οι πρώτες φήμες για την αναβίωση μιας μοτοσυκλέτας ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας του Akashi «ακούστηκαν» το 2020. Από την στιγμή που υπήρχε ήδη το ρετρό Z900RS η Kawasaki θα μπορούσε να κατασκευάσει και ένα GPZ. Όμως κάτι τέτοιο δεν προχώρησε και οι λόγος είναι η πανδημία αλλά και οι αλλαγές στην Kawasaki Heavy Industries το 2021.
Οι δημοσιογράφοι του Young Machine επαναφέρουν στην επικαιρότητα την επιστροφή του θρυλικού «καρχαρία». Στο εξώφυλλο του περιοδικού φιγουράρει μια ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία, ενώ στο άρθρο αναφέρεται πως θα δούμε το μοντέλο προς τα τέλη του 2023.
Kawasaki GPZ900R 2

Η εταιρεία του Akashi από το 1983 έκανε χιλιάδες αναβάτες να ονειρεύονται μία μοτοσυκλέτα
Το GPZ 900 κατασκευαζόταν για 20 χρόνια με μικρές τροποποιήσεις. Πουλήθηκαν περισσότερες από 210.000 μονάδες. Για μεγάλο διάστημα ήταν η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής. To θρυλικό GPZ 900R είναι το πρώτο Ninja.

Διέθετε τετρακύλινρο σε σειρά κινητήρα 908 κ.εκ. που απέδιδε 115 ίππους. Οι επιδόσεις του για την εποχή ήταν εξωπραγματικές αφού η τελική του άγγιζε τα 250 χλμ/ώρα. Το GPZ έγινε ακόμη πιο ποθητό όταν “πρωταγωνίστησε” στην ταινία Top Gun. Το 2022, στο sequel της ταινίας, ο Tom Cruise κάνει και πάλι βόλτες ξεκράνωτος με την μοτοσυκλέτα του 1986.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Morini - Νέο X-Cape και γκάμα στα 1.200 κυβικά το 2024​

e6eb7b188cdb17156430ab74ea5d9c86_XL.jpg


Επίσημη ανακοίνωση από τον επικεφαλής της εταιρείας, για την επιστροφή του Corsa Corta δικύλινδρου V κινητήρα της ιταλικής εταιρείας, σε νέα γκάμα.

Η Moto Morini πέρασε σε μία άλλη φάση ύπαρξης το 2018, όταν και η εξαγορά της από το Zhongneng Group από την Κίνα, την κράτησε στην ζωή. Χάρη στους νέους πόρους της σε κάθε επίπεδο, η Moto Morini παρουσίασε το νέο X-Cape με κυβισμό στα 650 κυβικά, ενώ ήδη έχουν κυκλοφορήσει πληροφορίες και φωτογραφίες για ένα νέο X-Cape 1200. Τώρα ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας στην Ιταλία, Alberto Monni, επιβεβαιώνει τα σενάρια και αποκαλύπτει το πλάνο.

Νέα μοντέλα με τον V2 των 1.200 κυβικών το 2024

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Monni, ο γνωστός από παλιά κινητήρας 1.200 κυβικών Corsa Corta, είναι ήδη έτοιμος για τις προδιαγραφές Euro 5+ και θα τοποθετηθεί σε παραπάνω από ένα μοντέλα, στα επόμενα χρόνια. Είπε συγκεκριμένα: «Για το 2024, η γκάμα μας θα εμπλουτιστεί με μία Euro 5+ έκδοση του κινητήρα μας Corsa Corta 1.200 που ήδη μετρά πολλά χρόνια ζωής, με πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο όπως ride-by-wire, μια επιλογή χαρτογραφήσεων οδήγησης και traction control. Δοκιμάζουμε αυτή την έκδοση στο δρόμο ήδη για πάνω από έναν χρόνο, είναι ένας φανταστικός κινητήρας που βρίσκεται στην καρδιά της Moto Morini για τα τελευταία 20 χρόνια.»
Alberto Monni, General Manager, <a target=
Moto Morini Italy" />
«Θα ξεκινήσουμε ξανά την παραγωγή με μία γκάμα μοντέλων που θα τον χρησιμοποιούν το 2024, τα οποία θα παρουσιάσουμε στην EICMA της φετινής χρονιάς. Η πρόθεση μας είναι να έχουμε τουλάχιστον 3 διαφορετικά μοντέλα για κάθε κυβισμό της γκάμας μας. Η μόνη κατηγορία στην οποία δεν θα συγκεντρωθούμε είναι τα superbike, γιατί στόχος μας δεν είναι να συναγωνιστούμε για κορυφαίες επιδόσεις. Η Adventure κατηγορία είναι ένα must για την Ευρώπη και αυτή θα είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που θα δείξουμε» είπε επίσης ο Monni, προετοιμάζοντας μας –το πιθανότερο- για την παρουσίαση ενός νέου X-Cape 1200.

Ας μην ξεχνάμε, ότι οι φήμες για το νέο Moto Morini X-Cape 1200 τραβούν τουλάχιστον από τον Σεπτέμβριο του 2022, ενώ φωτογραφίες της μοτοσυκλέτας πρακτικά σε μορφή παραγωγής, είδαμε και τον Νοέμβριο του 2022. Για να δούμε τώρα, τι θα μας προκύψει στην EICMA!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Husqvarna Nuda, η επιστροφή​

Με βάση το KTM 890 Duke
Nuda


Όπως δείχνουν “κατασκοπικές” φωτογραφίες του Motorrad, η Husqvarna εξελίσσει μια γυμνή μοτοσυκλέτα, με βάση το KTM 890 Duke, που θα μπορούσε να εμφανιστεί στην αγορά ως η επιστροφή του Nuda.

Το original Nuda βασιζόταν στη BMW F 800, όταν η Husqvarna ανήκε στη BMW Motorrad, με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 898 κ.εκ. και απόδοση 105 ίππων. H μοτοσυκλέτα ήταν σαφώς πιο σπορ από οποιαδήποτε BMW της εποχής, όμως την ίδια ώρα λιγότερο σπορ από τις Husqvarna που γνωρίζαμε (βλ. SM 610R, κλπ.). Η Nuda κυκλοφόρησε σε 2 εκδόσεις, τη βασική και την R το 2012 και το 2013, ενώ η παραγωγή της σταμάτησε μετά την πώληση της εταιρείας στην KTM.

Τώρα, φωτογραφίες που δημοσιεύει το γερμανικό Motorrad δείχνουν μια γυμνή μοτοσυκλέτα με βάση τον κινητήρα το πιρούνι και τα φρένα της J.Juan από το 890 Duke, ψαλίδι και φρένα που δείχνουν να προέρχονται από το 890 Adventure, με τον δοκιμαστή να φορά ρούχα Husqvarna.

Ο προβολέας θυμίζει πολύ το παλαιότερο Nuda, ενώ στη νέα μοτοσυκλέτα λείπουν κατά την τακτική των δοκιμών κάποια πλαστικά -στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον μια μάσκα. Η μοτοσυκλέτα δοκιμής έχει πολύ πορτοκαλί πάνω της, πιθανώς για να παραπλανήσει τους παρατηρητές, θυμίζοντας ΚΤΜ.

Η απόδοση του LC8c δεν αναμένεται να αλλάξει στον νέο του ρόλο, με τους 121 hp να εγγυώνται τον διασκεδαστικό χαρακτήρα της νέας Nuda, ενώ και το βάρος θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με του ΚΤΜ, που ζυγίζει 190 γεμάτα κιλά.

H μοτοσυκλέτα δεν αναμένεται να βγει φέτος στην παραγωγή, με το 2024 να φαίνεται ως μια πιο πιθανή εκδοχή

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Buell 1190 Super Touring: Αποκάλυψη στο Daytona Bike Week​

Στην παραγωγή το 2025​




Μετά το Super Cruiser η Αμερικάνικη εταιρεία θα αποκαλύψει στο Daytona Bike Week 2023 (3 έως 12 Μαρτίου 2023) το crossover μοντέλο της
«H πιο γρήγορη προσαρμοστική μοτοσυκλέτα στον κόσμο» (“World’s Fastest Adaptive Motorcycle”). Αυτό είναι το μότο που συνοδεύει το νέο μοντέλο της Buell.
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για ένα Buell 1190SX με πλαϊνές βαλίτσες και παρμπρίζ. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί τεχνικές λεπτομέρειες έχουμε το κλασικό πλαίσιο που εκτελεί και χρέη ρεζερβουάρ, ενώ το δισκόφρενο είναι ΖΤL.

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μια πιο όμορφη μοτοσυκλέτα από αυτήν που είχαμε δει τον Μάρτιο του 2022. Το φέρινγκ είναι πιο σπορ σχεδιασμένο από εκείνο το κουτί, που μέσα του ήταν τοποθετημένοι δύο προβολείς με την κάθετα βιδωμένη ζελατίνα. Κατά τα αλλά το Super Touring είναι ίδιο με το πρωτότυπο, απλά η διχρωμία μαύρο-πορτοκαλί με γκρι λεπτομέρειες το κάνουν να δείχνει πιο μοντέρνο.

Η σέλα διαθέτει λεπτό αφρώδες υλικό, οι χειρολαβές απουσιάζουν, στοιχεία δηλαδή τα οποία είναι σημαντικά σε «δρομείς μεγάλων αποστάσεων».

Ο κινητήρας του θα είναι ο γνωστός V2 των 1.190 κ.εκ. με ιπποδύναμη 185 ίππους.

H τιμή του είναι 21.995 δολάρια (20.756 ευρώ).

Περισσότερα θα ξέρουμε σε λίγες ημέρες. Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει το 2025. Πάντως σύμφωνα με δηλώσεις των ιθυνόντων της Buell έχουν γίνει ήδη πολλές παραγγελίες για το Super Cruiser και το ίδιο περιμένουν και για το Super Touring.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Yamaha ετοιμάζει XSR GP​

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine​




Στην Ιαπωνία γίνεται όλο και περισσότερος λόγος για την άφιξη ενός Yamaha XSR 900 με φέρινγκ
Αρχές Μαΐου 2022 η Yamaha κατοχυρώνει το όνομα XSR GP για χρήση σε δίτροχες, τρίτροχες μοτοσυκλέτες, ανταλλακτικά και αξεσουάρ.

Τέσσερις μήνες αργότερα, το πάντα καλά πληροφορημένο ιαπωνικό μέσα Young Machine, κυκλόφορέι με εξώφυλλο ένα ρετρό supersport που θυμίζει το custom XSR 900 του Jeff Palhegyi, το οποίο έμοιαζε με TZ750.
Το πιο πιθανό είναι το XSR GP να είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του XSR 900 το οποίο θα μπορούσε να φέρει εξαρτήματα από το MT-09 SP, όπως το αμορτισέρ της Ohlins και το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB 41 χλστ. που φέρει επίστρωση DLC και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.

Ένα άλλο αποκλειστικό χαρακτηριστικό του MT-09 SP είναι το αλουμινένιο και πιο κοντό ψαλίδι.

Ο κινητήρας του θα είναι ο τρικύλινδρος CP3 των 889 κ.εκ. με 119 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Υπάρχει και μια μικρότερη, κατά τη γνώμη μας, περίπτωση να πρόκειται για ένα XSR που θα χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του MT-10. Η αναβαθμισμένη MT-10 του 2022 είναι εξοπλισμένη με μια βελτιωμένη έκδοση του θρυλικού υγρόψυκτου κινητήρα crossplane CP4 ο οποίος έχει τις καταβολές του στην θρυλική R1.
Εάν η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη, όπως διαβεβαιώνει το Young Machine, θα πρέπει να περιμένουμε να την δούμε μέσα στο 2023.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GASGAS – Ετομάζει το δικό της «Nuda» και μία 900άρα Adventure​

7303911be3f921531a1520626ef32ad0_XL.jpg

Όταν μία μάρκα από το KTM Group φτιάχνει μια μοτοσυκλέτα, όλες οι μάρκες έχουν νέα μοντέλα.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός, από τότε που σας γράφαμε για το επερχόμενο Nuda της Husqvarna, την επιστροφή ενός ηχηρού ονόματος στον χώρο των Supermoto. Να λοιπόν που, όπως ίσως κάποιοι θεωρήσουν φυσιολογικό, και η GASGAS θα έχει τουλάχιστον μία νέα μοτοσυκλέτα, βασισμένη στο νέο μοντέλο-πλατφόρμα της KTM.

Τις φωτογραφίες όπως και το ρεπορτάζ διαθέτει, μεταξύ άλλων δικτύων, το γερμανικό περιοδικό Motorrad και το αμερικανικό Cycleworld. Θα μας πείτε, «μα αυτή η μοτοσυκλέτα μοιάζει πολύ με την νέα Nuda που μας έδειξες, πως μας λες ότι πρόκειται για Gas Gas;». Λοιπόν, δεν έχετε άδικο, μιας και όπως είπαμε παραπάνω, οι μοτοσυκλέτες είναι πρακτικά ίδιες. Όμως, πέρα από τις πηροφορίες του εκάστοτε ρεπορτάζ, την διαφορά κάνουν και τα... ρούχα που φοράει ο κάθε αναβάτης στις δοκιμές. Προφανώς, γνωρίζουν ότι τους φωτογραφίζουν «κατάσκοποι».

Νέα GASGAS SM900 και ES900 προ των πυλών;
Η κατασκοπεία και οι φωτογραφίες που έχουν δημοσιευθεί, αποκαλύπτουν την πιθανότητα της παρουσίασης δύο νέων μοτοσυκλετών της GASGAS, με τον κινητήρα LC8c της KTM. To ένα θα ονομάζεται πιθανότατα SM900 και θα είναι το «Nuda της GASGAS», με τροχούς 17 ιντσών και εν γένει ασφάλτινο προσανατολισμό. Το άλλο, θα είναι πιθανότατα το ES900, σε Adventure μορφή, σαν να λέμε δηλαδή το Norden 901 ή το KTM 890 Adventure με «γεύση» GASGAS.

Μια τέτοια εξέλιξη θα επιβεβαιώνει, επιπρόσθετα, τις δηλώσεις που είχε κάνει ο Stefan Pierer, επικεφαλής του Pierer Mobility Group, για το μέλλον της GASGAS: «Θα υπάρξει ένα κατάλληλο για κυκλοφορία στο δρόμο supermoto μοντέλο ή μία naked μοτοσυκλέτα από την GASGAS και η μάρκα θα μπει σύντομα στην κατηγορία των ελαφρών δικύλινδρων».
Τα δύο νέα μοντέλα της GASGAS αναμένονται για το 2024.

Πηγή/φωτογραφίες: Motorrad, επιπρόσθετα: Cycleworld
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Είστε έτοιμοι για το "μεγάλο" Hornet;​

Η Honda ετοιμάζει super naked​



Η Honda παρουσίασε το Hornet 750, με νέο αποδοτικό κινητήρα, ολοκαίνουργιο πλαίσιο και προσιτή τιμή. Μήπως έρχεται η ώρα που θα δούμε και ένα σκληροπυρηνικό streetfighter;

Σχέδια ευρεσιτεχνίας υπάρχουν από τον Μάρτιο του 2022. Σε αυτά φαίνεται πως το νέο μεγάλο naked της big H διαθέτει τον κινητήρα του CB1000R Neo Sports Café και το μονόμπρατσοι ψαλίδι. Όμως για να ανταγωνιστεί τα τετρακύλινδρα κτήνη της Aprilia, της BMW, της Ducati, της Kawasaki και της Yamaha ο πήχης πρέπει να ανέβει…

Στις βασικές εκδόσεις, το Tuono αποδίδει 175, το S 1000 R 165, το Streetfighter V4 208, το υπερ-τροφοδοτούμενο Z H2 200 και το MT-10 169 ίππους. Ο τετρακύλινδρος του CB1000R, που προέρχεται από προηγούμενη γενιά CBR, διαθέτει 145,5 ίπους.

Το CB1000R Neo Sports Cafe είναι κάτι διαφορετικό στον "κόσμο των γυμνών" μοτοσυκλετών. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν οι σχεδιαστές της "Big H" έχουν επιστρέψει στο σχεδιαστήριο και ετοιμάζουν ένα ολοκαίνουργιο naked, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα εγκαταλείψουν τον concept Neo Sports Cafe που μας σύστησαν το 2018, επιλέγοντας μια πιο επιθετική προσέγγιση.

Το νέο μοντέλο θα είναι ένα «καθαρόαιμο» streetfighter που θα τροφοδοτείται πιθανότατα από τον κινητήρα των 192 hp του CBR1000RR του 2018 και θα εξοπλίζεται με την τελευταίας γενιάς σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων.

Παράλληλα, το νέο steetfighter της Honda θα υιοθετεί τη λύση των αεροδυναμικών πτερυγίων (ρίξτε μια ματιά στο render που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο), τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον κατά κόρον ακόμα και σε γυμνές μοτοσυκλέτες, ενώ η βάση της πινακίδας αναμένεται να εδράζεται στο ψαλίδι, όπως και στο τωρινό μοντέλο.

Η πρεμιέρα του νέου Honda CB1000R αναμένεται να γίνει στην Ιαπωνία το 2024, την ίδια χρονιά δηλαδή που θα έρθει και το νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα. Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις επόμενες κινήσεις της Honda.

Πηγη https://2wo.gr

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB300X – Νέο μέλος στην οικογένεια Χ προ των πυλών;​

9729ee7dd56754e7c5bfccb0c3257c31_XL.jpg

Ο Ινδικός Τύπος ισχυρίζεται πως η Honda ετοιμάζει μια νέα μικρομεσαία adventure CB300X, όχι όμως με τον κινητήρα που νομίζουμε…
Μπορεί στην Ευρώπη το δικύλινδρο CB500X να αποτελεί ένα εγγυημένο best seller, ωστόσο στις αγορές της Ασίας οι τάσεις της αγοράς επικεντρώνονται σε μικρότερους κυβισμούς. Εκεί λοιπόν η Honda διαθέτει διάφορες παραλλαγές στο μοτίβο του CB-X με κινητήρες μικρότερους, απλούστερους και εν τέλει φτηνότερους, καλύτερα προσαρμοσμένους στα οικονομικά δεδομένα αυτής της γωνιάς του πλανήτη μας.

Στην Κίνα λοιπόν έχει λανσάρει από το 2019 το CB190X, ενώ στην Ινδία διέθεσε πρώτα το CB150X και από πέρυσι ανέβασε τον πήχη με το CB200X (κεντρική φωτογραφία). Όλα αυτά τα μοντέλα φορούν αερόψυκτους διβάλβιδους κινητήρες με στόχο να περιορίσουν το κόστος της μοτοσυκλέτας, εξασφαλίζοντας έτσι ικανοποιητικές πωλήσεις σε αγορές όπου ο ανταγωνισμός από τις εγχώριες κατασκευάστριες είναι εξαιρετικά απαιτητικός, ειδικά όταν στην εξίσωση μπαίνει η τιμολόγηση.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες που επικαλείται ο Τύπος της Ινδίας, η Honda φέρεται να εξελίσσει μια ακόμη παραλλαγή, αυτή τη φορά με κινητήρα 300 κυβικών.

Κατά τα δημοσιεύματα η Honda χτίζει τη νέα της εκδοχή πάνω στον αερόψυκτο κινητήρα 293.5 cc του CB300F, δηλαδή μιας μοτοσυκλέτας που δεν έρχεται στην Ευρώπη, καθώς στα μέρη μας η Honda εμπορεύεται τον υγρόψυκτο κινητήρα των 286 cc που γνωρίζουμε από τα CB300R, CRF300L και Rally.

Ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος που φέρεται πως θα κινήσει το CB300X διαθέτει έναν εκκεντροφόρο και τετραβάλβιδη κεφαλή, αποδίδει δε 24 ίππους, έναντι των 31 που αποδίδει ο υγρόψυκτος των Euro 5.

Αυτό ενδεχομένως να σημαίνει πως, εφόσον ευσταθούν τα ινδικά δημοσιεύματα, δύσκολα αυτή η μοτοσυκλέτα θα έρθει στην Ευρώπη με βάση τα σημερινά δεδομένα. Από την άλλη, αν η Honda έχει την πρόθεση να συμμορφώσει τον κινητήρα της κατά τις Euro 5 – κάτι θεωρητικά όχι και τόσο δύσκολο αφότου περνά προδιαγραφές στην Ινδία, που είναι παρεμφερείς – τότε ανοίγει η πόρτα και για άλλα μοντέλα που χρησιμοποιούν την ίδια αερόψυκτη μονάδα, όπως λ.χ. το CB300F.

Πάντως και ένα CB300X με τον “ευρωπαϊκό” υγρόψυκτο μονοκύλινδρο των 286 cc θα είχε τα φόντα για δυνατή εμπορική πορεία σε αγορές που τα τελευταία χρόνια κατακλύζονται από ασιατικής προέλευσης μικρομεσαίες adventure μοτοσυκλέτες σε ανάλογους κυβισμούς, ενώ δυνατές πωλήσεις πετυχαίνει και η ΚΤΜ με το 390 Adventure της.
>>> Η κεντρική φωτογραφία απεικονίζει το Honda CB200X, όπως παρουσιάστηκε στην Ινδία το Καλοκαίρι του 2021.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSXR-8R: Θα έρθει ο σπορ κλώνος το 2024;​

Ένα GSXR με δυο κυλίνδρους; Αν είναι δυνατόν…

Είναι κάτι σαν τις προφητείες. Το λέμε σήμερα στην τύχη και μπορεί να έρθει (ή να μας “κάτσει”) αύριο. Η ιδέα για την – εύκολη – δημιουργία ενός φιλικού σπορ μοντέλου μεσαίου κυβισμού με δύο κυλίνδρους έχει ήδη αναφερθεί από τον ασιατικό ειδικό Τύπο. Η δημιουργία ενός σπορ Suzuki GSXR-8 είναι κάτι που μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και μέσα στο 2024.
Η «πλατφόρμα» GSX-8S της Suzuki έχει προφανώς τη δυνατότητα να «γεννήσει» νέα μοντέλα και ένα ακόμα δημοφιλές σπορ μοντέλο μπορεί να προκύψει εύκολα.
Μπορεί το νέο Suzuki GSX-8S να μην έχει κυκλοφορήσει ακόμη στην αγορά, ούτε καν έχει δοκιμαστεί, αλλά η φαντασία των δημοσιογράφων και των μοτοσυκλετιστών οργιάζει.

Οι λάτρεις των διάσημων GSX-R 750 ίσως απογοητευτούν, αλλά η Suzuki λογικά πρέπει να έχει υιοθετήσει αυτή την μοντέρνα προσέγγιση, που ακολουθείται πλέον από πολλές εταιρίες, να παράγει, δηλαδή διάφορες μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούν κοινή πλατφόρμα.


Καλό και βολικό είναι για μια εταιρία, λοιπόν, όταν της δίνεται η ευκαιρία (ή την έχει δημιουργήσει προγραμματισμένα), να παρουσιάζει νέα μοντέλα και να διευρύνει – χωρίς μεγάλο κόστος έρευνας και εξέλιξης – τη γκάμα της.
Το GSX-8S θα μπορούσε επομένως να χρησιμεύσει ως βάση μοντέλου για ένα δημοφιλές σπορ μοντέλο που χρησιμοποιεί τα κύρια χαρακτηριστικά του γυμνού GSX-8S.
Στην πραγματικότητα, το πλαίσιο, ο κινητήρας, οι αναρτήσεις, τα ηλεκτρονικά και τα φρένα δεν αλλάζουν, άρα αυτό που μένει είναι να δουλέψουμε πάνω σε ένα φέρινγκ και σε κάποιες ρυθμίσεις για να συγκρατήσουμε το κόστος, έτσι ώστε το Suzuki GSX-8S να βρίσκεται εντός τιμών ανταγωνισμού.

Θα μπορούσαμε έτσι να έχουμε έναν απόγονο του διάσημου Suzuki SV 650 S, του οποίου η επιτυχία ήταν αξιοσημείωτη στις ευρωπαϊκές αγορές.
Ο Ασιάτης Mich Superbike έχει φανταστεί ένα ωραίο φέρινγκ για το Suzuki, χρησιμοποιώντας τους υπάρχοντες προβολείς για να περιορίσει το κόστος, ενώ οι συνολικές γραμμές δημιουργούν ένα σπορ Suzuki GSX-8R που θυμίζει το Yamaha R7, που, ας μην κρυβόμαστε, είναι και η έμπνευση πίσω από την όλη ιδέα.
Το βίντεο που ακολουθεί, προσθέτει, ομολογουμένως, στοιχεία που κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας του δημιουργού του.


Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW M1000XR 2023/2024 – Το πιο δυνατό της κατηγορίας του και... τρέμε Multistrada V4;​

9418f54c5370c57cd0d4da4747dcf07e_XL.jpg


Η BMW κατοχύρωσε το νέο όνομα μοντέλου και ο σχεδιαστής Kar Lee δεν έχασε την ευκαιρία να μας προτείνει την ιδέα του.

Η BMW έχει ήδη παρουσιάσει τα πρώτα M μοντέλα μοτοσυκλετών της και, όπως όλα δείχνουν, θέλει να εκμεταλλευτεί κι άλλο την δυναμική του ονόματος με νέα μοντέλα που ετοιμάζονται. Είναι βέβαιο, ότι θα δούμε την M 1300 GS κάποια στιγμή και, σύμφωνα με διεθνή ρεπορτάζ, η BMW κατοχύρωσε και το όνομα M 1000 XR.

Όλοι μπορούμε να καταλάβουμε που πηγαίνει αυτό: Θα είναι μια εκδοχή της γνωστής μας ήδη S 1000 XR, πιθανότατα με… όλα τα 210 άλογα από την S 1000 RR και με τις απαραίτητες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό.

O σχεδιαστής Kar Lee, που διατηρεί την σελίδα Kardesign Koncepts και δημοσιεύει πολύ συχνά τις εργασίες του στα κοινωνικά δίκτυα, «έφτιαξε» μια δική του BMW M 1000 XR την οποία βλέπετε παραπάνω. Τα σκούρα χρώματα στην μοτοσυκλέτα είναι εμφανή, θυμίζοντας τις M 1000 RR και M 1000 R, αν και ο Kar Lee έχει δημοσιεύσει και μια εκδοχή της εργασίας του, με το λευκό σε πρώτο πλάνο.

Στο μπροστινό, είναι ορατές οι μπλε δαγκάνες, σε συνδυασμό με το πιρούνι με «χρυσή» επίστρωση, ενώ ο Kar Lee έχει πειράξει ελαφρώς και την μορφή των πλαστικών της μοτοσυκλέτας, δίνοντας τελικά μια διαφορετική εμφάνιση στο σύνολο, από την υπάρχουσα BMW S 1000 XR.

Το μοντέλο, αν τελικά γίνει πραγματικότητα, αναμένεται το πολύ εντός του 2024, φέροντας τον νέο 4κύλινδρο κινητήρα της εταιρείας, με την απόδοση του στους 210 ίππους. Έτσι η BMW θα μπορούσε να δημιουργήσει, την ισχυρότερη «ψηλή» sport touring της εποχής μας (κάποιοι ίσως τις πουν και crossover), ξεπερνώντας τα νούμερα μοντέλων όπως η Ducati Multistrada V4 Pikes Peak και η KTM 1290 Super Duke GT. Για να δούμε!


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V100 Stelvio - Η πρώτη "κατασκοπική" φωτογραφία​

Με βάση το V100 Mandelo αλλά σε Adventure στιλ, και με ραντάρ
Moto Guzzi Stelvio 2024


Στην EICMA 2022 η Moto Guzzi είχε teaser σκηνικό για το επερχόμενο Adventure μοντέλο της που θα χρησιμοποιεί ως βάση το V100 Mandello, και τώρα έχουμε την πρώτη "κατασκοπική" φωτογραφία της μοτοσυκλέτας.

Το επερχόμενο V100 Stelvio -αν υποθέσουμε πως τελικά θα χρησιμοποιήσει όντως το όνομα του προηγούμενου Street Adventure μοντέλου των Ιταλών πριν το V85TT-, θα έχει άλλες (tubeless) ζάντες με διάσταση 19 ιντσών μπροστά και ακτίνες, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και Adventure χαρακτήρα. Αν τα ελαστικά είναι αυτά που είδαμε στο σκηνικό της EICMA, μιλάμε για 120/70-19 και 170/60-17 με εντελώς ασφάλτινο προφίλ.
radar

Στην πρώτη αυτή spy pic που τραβήχτηκε κοντά στο Noale, όπου είναι και το αρχηγείο της Aprilia, κυκλοφορώντας κατόπιν στο διαδίκτυο, βλέπουμε το V100 Stelvio από μπροστά, σε πόζα τριών τετάρτων, με μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, την ύπαρξη ραντάρ για σύστημα Adaptive Cruise Control -κάτι που θα αποτελέσει πρωτιά για μοτοσυκλέτα του Mandello del Lario αλλά και του Piaggio Group, πλην του MP3 που έχει ραντάρ πίσω, και αναμένεται να εξοπλίσει και άλλα μοντέλα των Ιταλών.

Η μοτοσυκλέτα θα έχει full-LED φώτα, με τα DRL LED φώτα που είδαμε και στο Mandello, στο σχήμα του αετού, ενώ αναμένεται να έχει και την ίδια TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων με συνδεσιμότητα.
Moto Guzzi Stelvio

Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας δοκιμής βλέπουμε χούφτες στο φαρδύ τιμόνι, ψηλότερη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, σχάρα πίσω και βάσεις βαλιτσών, και τον γνωστό πλέον τετράγωνο αισθητήρα ραντάρ μπροστά για σύστημα Adaptive Cruise Control, που θα κρατάει σταθερή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα στον αυτοκινητόδρομο.

Ο V2 κινητήρας των 1.042 κ.εκ. πιθανώς να παραμείνει στους 115 hp και στα 10,7 kgm όπως στο Mandello, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας αναμένεται κοντά στα 230 γεμάτα κιλά, επίσης χωρίς μεγάλη διαφοροποίηση από το Mandello, ενώ πέρα από το ραντάρ, αναμένουμε από τη νέα Street Adventure μοτοσυκλέτα της Guzzi να έχει πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Gilera ξαναέρχεται​

Με χιλιάρη power cruiser​



Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως ένας από τους σημαντικότερους κατασκευαστές από την Ιταλία, θα επιστρέψει στο προσκήνιο με μοτοσυκλέτες που θα παράγονται στην Κίνα στο εργοστάσιο της Zongshen

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Στη χώρα μας όταν ακούμε το όνομα Gilera μάλλον μας έρχονται στο μυαλό εκείνα τα δίχρονα Runner 180, που στα φανάρια τρομοκρατούσαν ακόμα και μεγάλες μοτοσυκλέτες. Η Gilera ανήκει στο Gruppo Piaggio εδώ και πολλά χρόνια, όμως ο ιταλικός κολοσσός την κρατάει ανενεργή. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο είναι από τα πλέον ιστορικά και στο άμεσο μέλλον ίσως δούμε την επιστροφή του στην κατασκευή μοτοσυκλετών μέσω της συνεργασίας (που υπάρχει ήδη) μεταξύ Zongshen και Piaggio.
gilera zongshen 3

Σύμφωνα λοιπόν με το ιταλικές ιστοσελίδες, το όνομα της Gilera θα βρίσκεται στο ρεζερβουάρ μιας μοτοσυκλέτας 900cc με V-2 κινητήρα η οποία θα σχεδιαστεί από τις Zongshen και Piaggio. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο κινητήρας θα έχει την ίδια «αρχιτεκτονική» με αυτή που είχε ένα άλλο παιδί της Piaggio, δηλαδή το Aprilia Shiver που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007 με 750cc και αργότερα μεγάλωσε στα 896cc.
Να θυμίσουμε ότι το όνομα της Gilera ακούστηκε και το 2021, όταν η Zongshen παρουσίασε το concept Cyclone RA9 στο Διεθνές Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Κίνας. O κινητήρας που είδαμε στο Cyclone μοιάζει πολύ με αυτόν που θα δούμε στην παραγωγή ενώ παρόμοιο αναμένεται και το πλαίσιο που σχεδιαστικά θύμιζε κατά πολύ αυτό του Aprilia Shiver.
gilera zongshen 2


Έτσι, για την ιστορία:​

Το 1935 η Gilera κατασκεύασε τον δυνατότερο κινητήρα της εποχής, αφού το τετρακύλινδρο μοτέρ των 500cc απέδιδε 60 hp. Τρία χρόνια μετά, η αγωνιστική έκδοση απέδιδε 80hp στις 9000rpm και είχε τελική 230 km/h. Μετά τον ΒΠΠ, η Gilera κέρδισε έξι πρωταθλήματα Grand Prix 500 σε οκτώ χρόνια! Λόγω της μείωσης των πωλήσεων των μοτοσυκλετών (εξαιτίας της μαζικής ανόδου του αυτοκινήτου), η Gilera έκανε μια «συμφωνία κυριών» και αποφάσισε να σταματήσει την αγωνιστική εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα λόγω χρημάτων, όμως πολλοί ήταν αυτοί που συνέχιζαν να συμμετέχουν σε αγώνες road racing, κερδίζοντας καρό σημαίες.
gilera zongshen 4

Ακολουθεί ένα βίντεο με τον πολυ-πρωταθλητή Michael Dunlop στο Νησί, με ένα αγωνιστικό Gilera εποχής.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki - Bimota: Ετοιμάζουν το project TERA για παραγωγή​

Εναλλακτικό πλαίσιο, με μεταβλητό ύψος μοτοσυκλέτας
Kawasaki KB5


Φήμες από την Ιαπωνία αναφέρουν πως Kawasaki και Bimota ετοιμάζονται να βγάλουν το project TERA που είδαμε στην EICMA 2022 στην παραγωγή, με βάση ένα μεγάλο Adventure μοντέλο.

H Kawasaki όπως έχετε διαβάσει στο ΜΟΤΟ θα παρουσιάσει από το 2024 έως και το 2025 30 νέα μοντέλα για όλες τις αγορές του κόσμου.

Πολλά από αυτά αναμένεται να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες σε διάφορους τομείς. Μία τέτοια τεχνολογία ενδεχομένως να είναι και το σύστημα TERA (TEsi Regolazione di Altezza, δηλαδή σύστημα ρύθμισης ύψους που προέρχεται από την Tesi) της Bimota -θυμίζουμε πως το Akashi κατέχει το 49% της ιταλικής εταιρείας από το 2019.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, ένα νέο μεγάλο Adventure μοντέλο από το Akashi ενδέχεται να κάνει την εμφάνιση του, χρησιμοποιώντας κινητήρα από το Versys 1000 και σύστημα πλαισίου TERA της Bimota.
Bimota Tera

Το TERA είναι ένα καινούριο concept πλαίσιο που παρουσιάστηκε στην EICMA 2022, το οποίο χρησιμοποιεί αρθρώσεις αντί για πιρούνι μπροστά -ως εξέλιξη του πλαισίου της Tesi H2-, ενώ έχει σχεδιαστεί για να εκμεταλλεύεται την τεχνολογία των ημί-ενεργητικών αναρτήσεων.

Με το TERA, το ύψος της μοτοσυκλέτας μπορεί να μεταβάλλεται μέσω ενός ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος που είναι εγκατεστημένο δίπλα στο πίσω αμορτισέρ, και μιας μεγάλης συνδετικής ράβδου η οποία συνδέει το μπροστινό ψαλίδι με το πίσω.

Στην EICMA 2022, η Bimota είχε ανακοινώσει πως το TERA θα έμπαινε 100% στην παραγωγή, ενώ τώρα αναμένεται να δούμε αν αυτό θα γίνει μέσω της Kawasaki, σε μια μοτοσυκλέτα που θα έχει σίγουρα μεγαλύτερη εμπορική απήχηση από της Bimota, αν θα δούμε πρώτη τη Bimota να παρουσιάζει τη δική της -πιο ακριβή και exclusive έκδοση υπό την ονομασία KB5- ή τέλος αν θα δούμε και τις δυο εταιρείες να χρησιμοποιούν το TERA σε δυο διαφορετικά δίκυκλα.

Πηγη www.motomag.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.348
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Kawasaki - Bimota: Ετοιμάζουν το project TERA για παραγωγή​

Εναλλακτικό πλαίσιο, με μεταβλητό ύψος μοτοσυκλέτας
Kawasaki KB5


Φήμες από την Ιαπωνία αναφέρουν πως Kawasaki και Bimota ετοιμάζονται να βγάλουν το project TERA που είδαμε στην EICMA 2022 στην παραγωγή, με βάση ένα μεγάλο Adventure μοντέλο.

H Kawasaki όπως έχετε διαβάσει στο ΜΟΤΟ θα παρουσιάσει από το 2024 έως και το 2025 30 νέα μοντέλα για όλες τις αγορές του κόσμου.

Πολλά από αυτά αναμένεται να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες σε διάφορους τομείς. Μία τέτοια τεχνολογία ενδεχομένως να είναι και το σύστημα TERA (TEsi Regolazione di Altezza, δηλαδή σύστημα ρύθμισης ύψους που προέρχεται από την Tesi) της Bimota -θυμίζουμε πως το Akashi κατέχει το 49% της ιταλικής εταιρείας από το 2019.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, ένα νέο μεγάλο Adventure μοντέλο από το Akashi ενδέχεται να κάνει την εμφάνιση του, χρησιμοποιώντας κινητήρα από το Versys 1000 και σύστημα πλαισίου TERA της Bimota.
Bimota Tera

Το TERA είναι ένα καινούριο concept πλαίσιο που παρουσιάστηκε στην EICMA 2022, το οποίο χρησιμοποιεί αρθρώσεις αντί για πιρούνι μπροστά -ως εξέλιξη του πλαισίου της Tesi H2-, ενώ έχει σχεδιαστεί για να εκμεταλλεύεται την τεχνολογία των ημί-ενεργητικών αναρτήσεων.

Με το TERA, το ύψος της μοτοσυκλέτας μπορεί να μεταβάλλεται μέσω ενός ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος που είναι εγκατεστημένο δίπλα στο πίσω αμορτισέρ, και μιας μεγάλης συνδετικής ράβδου η οποία συνδέει το μπροστινό ψαλίδι με το πίσω.

Στην EICMA 2022, η Bimota είχε ανακοινώσει πως το TERA θα έμπαινε 100% στην παραγωγή, ενώ τώρα αναμένεται να δούμε αν αυτό θα γίνει μέσω της Kawasaki, σε μια μοτοσυκλέτα που θα έχει σίγουρα μεγαλύτερη εμπορική απήχηση από της Bimota, αν θα δούμε πρώτη τη Bimota να παρουσιάζει τη δική της -πιο ακριβή και exclusive έκδοση υπό την ονομασία KB5- ή τέλος αν θα δούμε και τις δυο εταιρείες να χρησιμοποιούν το TERA σε δυο διαφορετικά δίκυκλα.

Πηγη www.motomag.gr
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον ,αδερφαι εταιρίαι από τα παλια
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.809
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον ,αδερφαι εταιρίαι από τα παλια
Και πολύ ιδιαίτερη σε σχεδιασμό τώρα με Καβασάκι και αξιόπιστη και τάπα θα πηγαίνει.
 
Top Bottom