Μέτρηση καταναλώσεων και τις συνθήκες που παρουσιάζονται

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
η τεχνική οδήγηση μπορεί να συμβάλει στον περιορισμό του καυσίμου και ΑΛΛΑ ΠΟΤΕΣ ! στην οδήγηση ευχαρίστησης.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Εμπειρικά μιλώντας,και μέσα σε λογικά πλαίσια, η χαμηλότερη κατανάλωση είναι κυρίως αποτέλεσμα των χαμηλών rpm =λιγότεροι κύκλοι ψεκασμού καυσίμου, κι όχι η οδήγηση με rpm κοντά στη μέγιστη ροπή του εκάστοτε κινητήρα.

Ίσως σε μικρούς κυβισμούς και σε περίπτωση που η μεγαλύτερη σχέση (ταχύτητα/gear) επιφέρει μεγάλο άνοιγμα γκαζιού να ισχύει η συνθήκη "rpm μέγιστης ροπής=οικονομία".
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εμπειρικά μιλώντας,και μέσα σε λογικά πλαίσια, η χαμηλότερη κατανάλωση είναι κυρίως αποτέλεσμα των χαμηλών rpm =λιγότεροι κύκλοι ψεκασμού καυσίμου, κι όχι η οδήγηση με rpm κοντά στη μέγιστη ροπή του εκάστοτε κινητήρα.

Ίσως σε μικρούς κυβισμούς και σε περίπτωση που η μεγαλύτερη σχέση (ταχύτητα/gear) επιφέρει μεγάλο άνοιγμα γκαζιού να ισχύει η συνθήκη "rpm μέγιστης ροπής=οικονομία".
Σωστά, αλλά όπως γράφουμε και παραπάνω, δεν μετράμε την στιγμιαία κατανάλωση, επειδή οι δρόμοι δεν είναι μια ατελείωτη ευθεία, χωρίς φρένα, προσπεράσεις κλπ.
Στην σούμα στο τέλος της διαδρομής, είναι οικονομικότερο να οδηγείς στο φάσμα ροπών του κινητήρα, παρά σταθερά σε χαμηλές στροφές. Τα φρένα, τα κατεβάσματα ταχύτητας οι επιταχύνσεις κλπ θα σου φάνε περισσότερη βενζίνη και στο τέλος, στην σούμα, είναι προτιμότερο να έχεις οδηγήσει στο φάσμα των ροπών.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Σωστά, αλλά όπως γράφουμε και παραπάνω, δεν μετράμε την στιγμιαία κατανάλωση, επειδή οι δρόμοι δεν είναι μια ατελείωτη ευθεία, χωρίς φρένα, προσπεράσεις κλπ.
Στην σούμα στο τέλος της διαδρομής, είναι οικονομικότερο να οδηγείς στο φάσμα ροπών του κινητήρα, παρά σταθερά σε χαμηλές στροφές. Τα φρένα, τα κατεβάσματα ταχύτητας οι επιταχύνσεις κλπ θα σου φάνε περισσότερη βενζίνη και στο τέλος, στην σούμα, είναι προτιμότερο να έχεις οδηγήσει στο φάσμα των ροπών.
Ναι ,όταν ζητάς επιτάχυνση τότε θες να "είσαι στη ροπή σου" για να γίνει οικονομικότερα και σε λιγότερο χρόνο κι άρα ασφαλέστερα.

Κι εδώ μπαίνει το "σε λογικά πλαίσια" που έγραψα. Smileys drinking beer Emoticon
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σωστά, αλλά όπως γράφουμε και παραπάνω, δεν μετράμε την στιγμιαία κατανάλωση, επειδή οι δρόμοι δεν είναι μια ατελείωτη ευθεία, χωρίς φρένα, προσπεράσεις κλπ.
Στην σούμα στο τέλος της διαδρομής, είναι οικονομικότερο να οδηγείς στο φάσμα ροπών του κινητήρα, παρά σταθερά σε χαμηλές στροφές. Τα φρένα, τα κατεβάσματα ταχύτητας οι επιταχύνσεις κλπ θα σου φάνε περισσότερη βενζίνη και στο τέλος, στην σούμα, είναι προτιμότερο να έχεις οδηγήσει στο φάσμα των ροπών.

βασικα παιζει ρολο και το μοτερ...υπαρχουν μεγαλες τετρακυλινδρες που ανεβαινουν ανηφορικες φουρκετες με δευτερα κ κλειστο το γκαζι χωρις συμπλεκτη..Εκει δεν ειναι αναγκη να εισαι στο φασμα των ροπων, γιατι χαμηλα αν και μικροτερη παλι μεγαλη ειναι
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
βασικα παιζει ρολο και το μοτερ...υπαρχουν μεγαλες τετρακυλινδρες που ανεβαινουν ανηφορικες φουρκετες με δευτερα κ κλειστο το γκαζι χωρις συμπλεκτη..
Ναι. Γραφω και κάποια ποστ πριν πως υπάρχουν εξαιρέσεις.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Απο μηχανες, η πιο ρουφηχτρα ηταν ενα paneuropian 1100 του 1992. Χωρις να την τελικιαζω , μονο σε ταξιδι , 8-9 λιτρα παντου και παντα.Το Fjr των 145 ιππων εκαιγε λιγοτερο απ το honda.

Και το πιο οικονομικο, αναλογικα παντα με τον ογκο και τα κιλα του, το bmw k1100lt του 95. Με 160 σταθερα και κανα ανοιγμα 180 μια στο τοσο, 6.5 λιτρα.Σε επαρχιακους χαλαρα 5.5 λιτρα.
Το r1100rt που εχω τωρα ρουφαει αρκετα, χωρις ναχει και γκαζια
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το r1100rt που εχω τωρα ρουφαει αρκετα, χωρις ναχει και γκαζια

Ναι, αλλά ακούς και μουσικούλα χαλαρουίτα, διαβάζω σε διπλανό ποστ.Giving
Αυτά δεν πληρώνονται φίλε. Και απο την στιγμή που διάλεξες τέτοια μηχανή (και τις προηγούμενες) υποθέτω πως περισσότερο σε νοιάζει η άνεση και η ευχαρίστηση, παρά το αν θα κάψεις 1 λίτρο παραπάνω. Ας πάει και το παλιάμπελο!;)
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.365
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπαμπινο ριξε μια ματια στο παρακατω θρεντ.
Ισχυει και για το δικο σου .. .......
http://motoparea.gr/index.php?threads/Αλλαγή-χαρτογράφισης-ΒΜw-r1150gs.2022/
..
Ναι το τσιπακι 666.Εχω μιλησει με το γιαννη τηλεφωνικα, ανεβαζει αβανς, δινει κ παραπανω βενζινη και ξυπναει η αρκουδα.
Απλα τωρα δεν ειμαι σε φαση να μαστορευω..Ισως αργοτερα καλα να μαστε
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ακόμη και το nc πάνω από τα 140χλμ/ώρα ρούφαγε 5+ λίτρα/100χλμ,στον αγύριστο!!!!!!!


Εγώ αυτό θέλω να το συζητήσουμε και το μεταφέρω στο θέμα με τις καταναλώσεις.
Θασου πω τι έχω καταλάβει.
Μέχρι τα 100-120 όλα σχεδόν τα μεσαία θα κάψουν γύρω στα 4,5-5,5
Όλα τα μεγάλα γύρω στα 5,5 - 6,5

ρε δεν πας να βαράς τον πωπό σου κάτω, δεν πέφτει η κατανάλωση άλλο. Ακόμη και στα πιο οικονομικά

Αλλά απο 160 και πάνω, οι διαφορές εκμηδενίζονται σχεδόν σε όλα.
Ελάχιστα είναι τα μοντέλα που καίνε λίγο σε όλες τις συνθήκες.

Αρα και βαραντέρο να έχεις και να το πας με 100, λίγα θα κάψεις. Αλλά σου δίνει την δυνατότητα να το πας και με 180 αν γουστάρεις.

Προχτές το διαπίστωσα που έβγαλα όλα τα excelοφυλλα καταναλώσεων όλων σχεδόν των μηχανών που είχα και κάθε μια είχε απο 10- 20 γεμίσματα όσες κράτησα λίγο μέχρι τριψήφια όσες είχα πολύ καιρό.

Ενδεικτικά για τα πιο γνωστά και επίκαιρα:
Μέσες κατανάλωσεις μικτής χρήσης εθνική οδός/επαρχιακός (όλα χωρίς πόλη)
Τρανσαλπ 400 - 5,96 λ/100
Τρανσαλπ 600- 6,65λ/100
Fazer 600 injection 1 γεν- 6,18λ/100
Bandit 650 - 6,06l/100
Caponord 1 Gen (πρόγραμμα φτωχό μίγμα) - 5,9 λ/100
Caponord 2 Gen (χωρίς πρόγραμμα) - 6,72λ/100


συνήθως ταχύτητες 120-140 με όσο άνοιγμα μπορούσε να επιτύχει η κάθε μια. Προφανώς στο ΤΑ400 μόνιμα λίγο πριν τις τελικές

Άρα κλάιν μάιν οι καταναλώσεις για τον τρόπο οδήγησης μου. Απο το ασθενικό ΤΑ400 στα πιο δυνατά 650άρια και 1000άρια η διαφορά είναι στο 1,5 λίτρο αν δεν επέμβω στο πρόγραμμα.

Υ.Γ Εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης για το Bandit, μισό λίτρο κάτω απο ΤΑ 600 και σε αρκετά υψηλότερες μέσες ταχύτητες μόνιμα! Μηχανάρα ρε γαμώτο! Ακόμη χαλιέμαι που δεν χωρούσα!
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Η πιο χαμηλή κατανάλωση στο TDM που έχω μετρήσει είναι 3,7/100 πέρσι που πήγα με το Σάββα με το nc Αθανάσιο Διάκο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.091
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Χθες επέστρεψα από ένα ημερήσιο trip 300km.
Αττική κ εθνική οδός με ταχύτητες 120-150 km πήγαινε έλα.
Ταξίδι σε επαρχιακό με στροφιλίκι κ ανηφοροκατηφόρες.
Κατανάλωσε 11,7 λτ.
3,9 λτ ανά 100 km.
Δικάβαλος με γεμάτη πίσω μπαγκαζιερα.

 
Top Bottom