ΜΟΤΟ GUZZI V85

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εγώ θα πω ότι κι αυτός που δεν έχει.... Πάλι ψάχνεται.
Είναι ανθρώπινη αδυναμία ρε παιδιά..

Πάρε την ομορφότερη γυναίκα δίπλα σου.. Υπάρχει περίπτωση να μην ξεφύγει η ματιά σου;;; ;)


Smileys drinking beer Emoticon


Ε ναι ρε
Τις ίδιες τρ@πες έχουν όλες ( σε αριθμό)
Όπως τα μηχανάκια ρόδες
Η διάμετρος και η διαδρομή αλλάζει, εξ ου και τα κυβικά σε μια μότο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V85 TT / Travel 2021 – Ροπή και ηλεκτρονικά​


Η ανανέωση του V85 TT φέρνει κούρδισμα του κινητήρα, νέες ζάντες και περισσότερες επιλογές στα ηλεκτρονικά.
Στη χρονιά που η Moto Guzzi συμπληρώνει έναν αιώνα από την ίδρυσή της, προχωρά σε ένα γενικό φρεσκάρισμα της γκάμας της. Αφού άνοιξε τον χορό με το ολοκαίνουργιο V7, έρχεται τώρα η ανανέωση του V85 TT και ακολουθεί το V9.
01_V85_TT_2021__Nero-Etna.jpg
Ακολουθώντας τη συνισταμένη από τις γνώμες των πελατών της, η Moto Guzzi δούλεψε στον χρονισμό των κεφαλών του εγκάρσιου αερόψυκτου V2 της προς άγραν περισσότερης ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα. Κανένα αριθμητικό στοιχείο δεν ανακοινώνεται για την απόδοση του κινητήρα, οπότε υποθέτουμε πως η μέγιστη ισχύς του παραμένει στους 80 ίππους.

Παράλληλα, προστέθηκαν δύο νέες επιλογές στις Riding Modes, καθώς δίπλα στις Street, Rain και Off-Road ήρθαν οι χαρτογραφήσεις Sport και Custom, με τη δεύτερη ως προσωπική σύνθεση του αναβάτη.
08_V85_TT_2021_Giallo_Mojave.jpg
Τέλος, το V85 TT θα φορά νέες ακτινωτές tubeless ζάντες που γλιτώνουν περίπου 1.5 κιλό λιγότερο στη ζυγαριά μειώνοντας το γυροσκοπικό φαινόμενο και δίνοντας πιο ελαφριά αίσθηση στη μοτοσυκλέτα, αλλά πλέον μπορούν να φιλοξενήσουν tubeless ελαστικά.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το cruise control, μα όχι και το πακέτο συνδεσιμότητας Moto Guzzi MIA που παραμένει στον έξτρα εξοπλισμό.
13_V85_TT_2021_Rosso-Uluru.jpg
Το κιτ ΜΙΑ προσφέρεται ως στάνταρ στην έκδοση Travel, μαζί με ψηλότερη ζελατίνα, πλαϊνές βαλίτσες της σειράς Urban, LED επιπλέον προβολείς και θερμαινόμενα γκριπ – ενώ όλες οι αλλαγές του βασικού V85 TT έχουν περάσει φυσικά και εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2023 Moto Guzzi V85TT και V85TT Travel: Πιο γρήγορο, πιο ασφαλές και πιο άνετο​

Αλλαγές σε κινητήρα, ηλεκτρονικά και αξεσουάρ
Moto Guzzi V85 TT 2024


Με αλλαγές στον παραδοσιακό V2 αερόψυκτο κινητήρα και νέας τεχνολογίας ηλεκτρονικά, το V85TT του 2024 εκσυγχρονίζεται σε όλους τους τομείς, χωρίς να χάσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του και την γοητευτική απλότητά του.

Συγκεκριμένα ο εγκάρσιος V2 με τον διαμήκη στρόφαλο είναι πλέον Euro 5+ προδιαγραφών και ταυτόχρονα αύξησε την ροπή και την ιπποδύναμή του. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εκκεντροφόρος απέκτησε σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ώστε το βύθισμα και η διάρκεια του Overlap των βαλβίδων να μεταβάλλεται αναλόγως το φάσμα των στροφών. Η ροπή έχει φτάσει στα 8,66kg/m στις 5.100 στροφές με το 90% της ροπής να εμφανίζεται από τις μόλις 3.000 στροφές. Ο προηγούμενος κινητήρας είχε 8,36kg/m στις 5.000 στροφές.

Αντίστοιχα η ιπποδύναμη έφτασε στους 80 ίππους στις 7.750 στροφές, από 75 ίππους στις 7.500 στροφές. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει πλέον και knock-sensor που ενημερώνει στην ECU για τις προαναφλέξεις, ρυθμίζοντας κατάλληλα την προπορεία της ανάφλεξης και την τροφοδοσία του ride by wire ψεκασμού. Η χρήση knock-sensor όχι μόνο προστατεύει τον κινητήρα από τυχόν κακής ποιότητας καύσιμα, αλλά εξασφαλίζει και την σωστή καύση του μείγματος.
V85 TT 2024

Η νέα ECU συνεργάζεται με τη νέα μονάδα IMU ώστε να διαχειρίζεται με μεγαλύτερη ακρίβεια τα αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Έτσι το νέο V85TT απέκτησε Cornering ABS και το Traction Control έχει μεταβλητή ευαισθησία αναλόγως του προγράμματος λειτουργίας που έχει επιλέξει ο αναβάτης. Υπάρχουν τρία βασικά Riding Mode (Road, Sport, Rain) και έχει προστεθεί το Off-Road για οδήγηση σε χωματόδρομους. Η έκδοση Travel έχει επιπλέον το πρόγραμμα Custom, που επιτρέπει τον συνδυασμό διαφορετικών ρυθμίσεων για την απόκριση του ψεκασμού, την επέμβαση του ABS και του Traction Control. Διατίθεται ως έξτρα και στην βασική έκδοση του νέου V85TT.
V85 TT 2024


Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ το Cruise Control και νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5”, με νέους διακόπτες στο τιμόνι για ευκολότερο και γρηγορότερο χειρισμό των λειτουργιών της.

Το πίσω αμορτισέρ με την διαδρομή των 170mm έχει υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου για εύκολη ρύθμιση του ύψους της μοτοσυκλέτας αναλόγως το φορτίο.

Τα V85TT του 2024 έχουν νέας σχεδίασης ζελατίνα, σχεδιασμένη μετά από δεκάδες ώρες δοκιμών στην αεροσήραγγα και σε προγράμματα εξομοίωσης που προσφέρει 37% μειωμένη πίεση αέρα σε όλες τις ταχύτητες.
V85 TT 2024

Στηρίζεται σε ένα νέο μηχανισμό ρύθμισης ύψους σε πέντε διαφορετικές θέσεις, που δίνει εύρος 70mm πάνω-κάτω.

Η νέα ζελατίνα συνδυάζεται με μεγαλύτερες χούφτες στο τιμόνι και επανασχεδιασμένο κάλυμμα ρεζερβουάρ, το οποίο έχει πατεντάρει (!!!) η Moto Guzzi και υπόσχεται πως μειώνει ακόμα περισσότερο την πίεση του αέρα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FRZ_7144.jpg
 
Top Bottom