ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Φτωχαινει το θέαμα του συναγωνισμου κρίμα ... that's life.ooops
σε αυτο διαφωνω,η μετα μαρκεθ εποχη εχει πολυ μαχη και πολλους που πανε για πρωταθλημα
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
σε αυτο διαφωνω,η μετα μαρκεθ εποχη εχει πολυ μαχη και πολλους που πανε για πρωταθλημα


Συμφωνώ απόλυτα.
Απλά δεν έχουν συνέπεια στις εμφανίσεις στο βάθρο.
Όλοι πλην Φάμπιο.
Που το πάει με το ταλέντο του.
Ενώ βλέπουμε δευτερότριτα Ducati να κυνηγάνε πρωτιές
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Video: Η αργκό των MotoGP​

Puching, spinning, tow και άλλα ακταλαβίστικα​




Όπως συμβαίνει σε κάθε σπορ, έτσι και στα MotoGP χρησιμοποιείται ειδική ορολογία με λέξεις ή φράσεις που για τους μη μυημένους δεν βγάζουν νόημα

Γι' αυτόν τον λόγο λοιπόν το motogp.com ετοίμασε ένα τρισδιάστατο video στο οποίο εξηγεί απλά και παραστατικά τι θέλει να πει ο... ποιητής ή καλύτερα οι αναβάτες και όλοι όσοι εργάζονται στο χώρο.
Πάμε να δούμε κάποια παραδείγματα της «slang» (αργκό) των MotoGP.
1o μάθημα: Pushing
Σπρώχνω. Μόνο που σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει ένα αόρατο χέρι που «σπρώχνει» τη μοτοσυκλέτα. Η λέξη χρησιμοποιείται από τους αναβάτες όταν θέλουν να τονίσουν ότι οδηγούσαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν τη μοτοσυκλέτα τους. Εξ' ου και το «Pushing like Hell» που θα μπορούσε σε ελεύθερη μετάφραση να αποδοθεί «Πίεζα σαν διάολος».
2ο μάθημα: Spinning
Η συγκεκριμένη λέξη έχει πολλές διαφορετικές έννοιες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιείται όταν ο πίσω τροχός γλιστρά χάνοντας πρόσφυση κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης.
3ο μάθημα: Tow
Προφανώς και δεν εννοεί το ρυμουλκό που σέρνει μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα. Όταν οι αναβάτες χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη λέξη το κάνουν αναφερόμενοι στο slipstream. Για παράδειγμα στις κατατακτήριες δοκιμές ή στον αγώνα οι αναβάτες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το slipstream για να κάνουν προσπέραση ή να γράψουν έναν γρήγορο γύρο.
4ο μάθημα: Chatter
Προφανώς και εν ώρα αγώνα ή δοκιμών οι αναβάτες δεν πιάνουν κουβεντούλα ούτε... τιτιβίζουν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το chattering αναφέρεται σε κραδασμούς που παρουσιάζονται στη μοτοσυκλέτα κάνοντάς τη δύσκολη στην οδήγηση.
5ο μάθημα: Rhythm
Μην ψάχνεται για... ντισκομπάλα, ούτε για μπιτάκια. Όταν οι αναβάτες ή οι άνθρωποι των ομάδων χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη λέξη αναφέρονται στη δυναμική που έχει ο εκάστοτε συνδυασμός (αναβάτης/μοτοσυκλέτα) σε συνθήκες αγώνα. Εξ' ού και η έκφραση «είμαι πολύ δυνατός σε ρυθμό αγώνα», με άλλα λόγια «έχω σταθερά γρήγορο γυρολόγιο για τον αγώνα».
Bonus μάθημα: slipstreaming
To slipstream δημιουργείται όταν ένα όχημα κινείται ακριβώς πίσω από ένα άλλο, σε μια ευθεία. Το προπορευόμενο όχημα προκαλεί κυκλοφορία του αέρα πίσω του, καθώς παράγει αρνητική άντωση (δηλαδή μια κάθετη αεροδυναμική δύναμη-downforce), δημιουργώντας μια περιοχή χαμηλότερης πίεσης που λειτουργεί ουσιαστικά σαν δίνη. Εάν το όχημα βρίσκεται αρκετά κοντά στο προπορευόμενο, μπορεί να επωφεληθεί από αυτό το φαινόμενο μείωσης της αεροδυναμικής αντίστασης που ασκείται στο σασί του και να πετύχει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, ώστε να μπορέσει να το προσπεράσει πριν την επόμενη στροφή.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο ρεκόρ Υψηλότερης Ταχύτητας στο Mugello – Το MotoGP είναι ήδη πιο κοντά στα 400 από τα 300 km/h​

2022 Από τον BikerSpirit

Ένα νέο ρεκόρ κορυφαίας ταχύτητας όλων των εποχών σημειώθηκε στο Mugello


Το MotoGP γίνεται όλο και πιο γρήγορο κάθε χρόνο καθώς οι κορυφαίοι μηχανικοί και αναβάτες του κόσμου στοχεύουν να αποκομίσουν οποιοδήποτε πιθανό πλεονέκτημα μπορούν να βρουν στις μοτοσυκλέτες τους.

Έναν δρόμο που πολλοί οδηγοί κατακρίνουν, αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους, με τις 10 κορυφαίες ταχύτητες που έχουν καταγραφεί ποτέ σε μηχανές MotoGP να έρχονται τα τελευταία δύο χρόνια. Στο GP του Mugello 2022, τρεις ακόμη κορυφαίες ταχύτητες μπήκαν σε αυτό το top 10, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ρεκόρ – σημείου αναφοράς που έθεσε ο Jorge Martin της Prima Pramac Racing στο Ducati του κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Στην προηγουμένη λίστα υπήρχε μόνο μια μάρκα με τις μεγαλύτερες ταχύτητες, και αυτή ήταν η Ducati, αλλα αυτή την φορά βλέπουμε δύο μάρκες ακόμα και μάλιστα η μία είναι αυτή που σχεδόν όλοι την θεωρούν την αργότερη. Στον αγώνα του Mugello 2022 μια Yamaha, με τον Darryn Binder κατέγραψε την 9η υψηλότερη τελική της ιστορίας μέχρι σήμερα με 358,8 km/h.


Παρακάτω είναι το τρέχον top 10 μετά το ιταλικό GP:

  1. 1 – Jorge Martín – 363,6 km/h – Αγώνας, Mugello 2022 – Ducati
  2. 2 – Johann Zarco – 362,4 χλμ./ώρα – FP4, Κατάρ 2021 – Ducati
  3. 2 – Brad Binder – 362,4 km/h – FP3, Mugello 2021 – KTM
  4. 4 – Johann Zarco – 360,0 km/h – Q2, Mugello 2021 – Ducati
  5. 4 – Enea Bastianini – 360,0 km/h – Q2, Mugello 2022 – Ducati
  6. 6 – Jorge Martín – 358,8 km/h – Q1, Κατάρ 2021 – Ducati
  7. 6 – Enea Bastianini – 358,8 km/h – Q1, Mugello 2021 – Ducati
  8. 6 – Jack Miller – 358,8 km/h – Q2, Mugello 2021 – Ducati
  9. 6 – Darryn Binder – 358,8 km/h – Race, Mugello 2022 – Yamaha
  10. 6 – Johann Zarco – 358,8 km/h – Warm Up, Mugello 2021 – Ducati
Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - Ο Fabio Quartararo για άλλα δύο χρόνια με τη Yamaha​



Ο Γάλλος πρωταθλητής ανανέωσε με τη Yamaha ως και τη σεζόν του 2024.
Στην αρχή αυτής της σεζόν το συμβόλαιο του Fabio Quartararo ήταν πιο πιο υποψήφιο να μετατραπεί σε θρίλερ με πολλούς πρωταγωνιστές, καθώς φερόταν να είναι στόχος πολλών ομάδων – αναφέρθηκαν σχεδόν όλες στις κατά καιρούς φήμες – ενώ ο ίδιος συχνά-πυκνά κατηγορούσε τη Yamaha πως δεν του δίνει ανταγωνιστικό όπλο για να υπερασπιστεί τον τίτλο του.

Ωστόσο πίσω από τις δηλώσεις του μάνατζέρ του πως μιλά και με άλλα εργοστάσια, ο Quartararo θα ήθελε να μείνει με τη Yamaha και αυτό δεν το έκρυψε ποτέ. Έτσι την ημέρα που έφτασαν στη Βαρκελώνη ενόψει του αγώνα της Κυριακής 5/6, οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν τη συμφωνία τους για άλλα δύο χρόνια, δηλαδή για τις σεζόν 2023 και 2024.
Οπωσδήποτε εδώ έπαιξε ρόλο και η αποχώρηση της Suzuki, η οποία ως αυτή τη στιγμή έχει αφαιρέσει από τη σχάρα εκκίνησης του 2023 δύο μοτοσυκλέτες, ενώ την ίδια στιγμή έχει προσθέσει δύο πρωτοκλασάτους (παγκόσμιος πρωταθλητής 2020 ο Joan Mir) και πλέον αδέσμευτους αναβάτες στο πανηγυράκι της μεταγραφολογίας.

Παράλληλα, η ανακοίνωση της WithU Yamaha (πρώην Petronas) πως από του χρόνου θα αλλάξει το δεύτερο συνθετικό του ονόματός της σε Aprilia, την ώρα που η Yamaha ανεπίσημα φέρεται να έχει αποφασίσει να μην έχει καθόλου δορυφορική ομάδα στο πρωτάθλημα, σημαίνει πως οι δύο “τρύπες” που αφήνουν πίσω οι GSX-RR ενδέχεται να μην αναπληρωθούν. Τα σενάρια ως τότε είχαν την Aprilia να ψάχνει για δεύτερη ομάδα και τη Leopard Racing (από Moto3 και Moto2) να εξετάζει να γίνει αυτή η εκλεκτή του Noale γεμίζοντας τις θέσεις των δύο Suzuki με νέες μοτοσυκλέτες.
Αυτά τα σενάρια ωστόσο έχουν εκλείψει, τουλάχιστον προσωρινά για τη Leopard, κι έτσι οι διαθέσιμες σέλες λιγόστεψαν ενώ οι αναβάτες που ψάχνονται πλήθυναν.
Οπωσδήποτε αυτά στοιχεία που έδωσαν λίγο παραπάνω κίνητρο στον Quartararo να μην κουνηθεί από τη βασιλική του θέση και να συνεχίσει να είναι αυτός που θα δίνει την κατευθυντήρια ρότα στην εξέλιξη της Μ1. Κι ας είναι από του χρόνου το μόνο εργοστάσιο χωρίς δορυφορική ομάδα.

Για λεφτά δεν γίνεται καν λόγος, κατά πάγια τακτική στο MotoGP, πάντως οι φήμες πως ο Γάλλος είχε ζητήσει αστρονομικό ποσό για να ανανεώσει με τη Yamaha μάλλον δεν ευσταθούσαν, ή τουλάχιστον δεν ισχύουν πια άπαξ και άλλαξαν οι ισορροπίες σε προσφορά και ζήτηση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Alex Rins έχει κάταγμα στον αριστερό καρπό μετά την πτώση του στην Catalunya και χάνει την δοκιμή της Δευτέρας!​

Από τον BikerSpirit

Μετά το μεγάλο ατύχημα που υπέστη στη στροφή 1 του Grand Prix της Καταλονίας, ο Alex Rins υποβλήθηκε σε εξετάσεις στο Hospital Universitari Dexeus στη Βαρκελώνη. Οι αρχικοί έλεγχοι εντόπισαν κάταγμα στο πυραμιδικό ή τρίδυμο οστό του αριστερού καρπού του χωρίς μετατόπιση.


Μια περαιτέρω μαγνητική (MRI) επιβεβαίωσε ότι δεν υπήρξε βλάβη στους συνδέσμους.

Έγιναν επίσης έλεγχοι στον αριστερό του αστράγαλο αφού ο Rins ανέφερε πόνο. αυτό αποδείχθηκε φλεγμονή.

Ο Rins θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα αποκατάστασης που θα περιλαμβάνει ακινητοποίηση του καρπού του, τακτική παγοποίηση και ηλεκτρομαγνητική θεραπεία, αντιφλεγμονώδη φάρμακα και ξεκούραση.

Φυσικά, θα χάσει πλέον το Καταλανικό Τεστ που θα γίνει στο Montmelò αύριο, Δευτέρα 6 Ιουνίου. Θα υποβληθεί σε περαιτέρω αξιολογήσεις και ελέγχους πριν από το επόμενο Grand Prix στη Γερμανία σε δύο εβδομάδες.

Xavier Mir – Επικεφαλής της Μονάδας Αγκώνα, Χεριού και Μικροχειρουργικής (Icatma) Dexeus University Hospital: «Ο Alex Rins υπέστη τραύμα στον αριστερό καρπό του, πραγματοποιήσαμε κλινική εξέταση, ακτινολογικές εξετάσεις, CT και MRI που επιβεβαιώνουν: κάταγμα του σώματος του πυραμιδικού οστού του αριστερού καρπού, με σημαντικό οστικό οίδημα περικατάγματος. Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με άκαμπτη ακινητοποίηση και ηλεκτρομαγνητική θεραπεία για 10 ημέρες, πραγματοποιώντας άλλη μια εξέταση μετά από αυτό το χρονικό διάστημα».

Πηγη https://bikerspirit.ne
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ποσο και μεγαλη τυχη ή ατυχια ... πρεπει να εχεις τελικα εκτος απο το τεραστιο ταλεντο που απαιτειται για να πρωταγωνιστησεις στα MotoGp .....! cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Alberto Puig μιλά για την κατάσταση του Marquez και για τον αγώνα της Catalunya​

Από τον BikerSpirit

Ο Alberto Puig, ο Team Manager της Repsol Honda, αξιολογεί το Ισπανικό Grand Prix που πραγματοποιήθηκε στην Catalunya το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Μίλησε κυρίως για την εγχείρηση που έκανε ο Marquez αλλα και για την απόδοση των οδηγών κατά το Σαββατοκύριακο του αγώνα.

Ποια είναι τα τελευταία νέα για τον Marc Marquez;​

«Η χειρουργική επέμβαση πήγε καλά, ο Dr Sanchez Sotelo ήταν πολύ χαρούμενος και ο Marc είναι ήδη τώρα πίσω στην Ισπανία. Θα ξεκινήσει σιγά σιγά την ανάρρωση, ακολουθώντας τις οδηγίες του γιατρού. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επέστρεψε στο σπίτι και μπορεί να αρχίσει να σκέφτεται την αποκατάσταση του δεξιού βραχιονίου του. Είναι καλό όταν μπορείτε να επιστρέψετε στο σπίτι αμέσως από το νοσοκομείο, περιορίζοντας τον χρόνο μακριά από το σπίτι σας.»

Υπάρχει ένδειξη για το ποιος θα είναι ο χρόνος αποθεραπείας;​

«Ο γιατρός είπε ότι ο Marc πρέπει να κάνει τα πάντα βήμα – βήμα, με περιοδικούς ελέγχους μαζί με τον Dr Samuel Antuña στην Ισπανία. Και οι δύο ιατρικές ομάδες συνεργάζονται στενά και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Θα αξιολογούν την κατάσταση λίγο πολύ κάθε δύο έως τρεις εβδομάδες. Προτεραιότητα τώρα είναι η επούλωση του οστού και η αποφυγή τυχόν μεγάλων επιπλοκών.»

Ο Στέφαν Μπραντλ τον αντικατέστησε στη Μπαρτσελόνα και θα είναι ξανά σε Σάτσενρινγκ και Άσεν.​

«Ποτέ δεν είναι εύκολο! Όταν είσαι αναβάτης δοκιμών όπως ο Στέφαν και ξαφνικά κάνεις αγώνες, πρέπει να αλλάξεις νοοτροπία. Από την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου τύπου εργασίας με μια συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και την προπόνηση με έναν συγκεκριμένο τρόπο, μεταβαίνετε και πάλι ως αναβάτης MotoGP. Ως αναβάτης πρέπει να κάνεις τα πάντα ταυτόχρονα, πρέπει να δώσεις ό,τι έχεις μέσα σε λίγες μόνο ώρες σε τρεις ημέρες, για αυτό πρέπει να προσαρμόσεις το μυαλό σου. Αυτό έκανε ο Στέφαν αυτό το Σαββατοκύριακο. Δυστυχώς, έπεσε και έχει κάποιο πόνο από την πτώση, ειδικά στο γόνατο, αλλά κατάφερε να ολοκληρώσει γύρους κατά τη διάρκεια του τεστ της Δευτέρας και να βοηθήσει τη Honda με τα νέα πράγματα που είχαμε.»

Τι θα κάνει η ομάδα δοκιμής εάν ο Στέφαν παραμείνει στην ομάδα της Repsol Honda;​

«Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι μπορούμε να κάνουμε γιατί χρειαζόμαστε τον Στέφαν για τους αγώνες.»

Οι άλλοι αναβάτες της Honda HRC είχαν επίσης ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο.​

«Η συντριβή του Takaaki Nakagami ήταν μεγάλη. Ήταν τυχερός κατά κάποιο τρόπο. Πήγε στο νοσοκομείο και ήταν υπό παρακολούθηση στο UCI για 24 ώρες. Τώρα έχει ήδη βγει και πιθανότατα την Τρίτη μπορεί να πάει σπίτι του. Λυπούμαστε πολύ για τους Rins και Bagnaia που ενεπλάκησαν στο ατύχημα.»

«Ο Pol Espargaro έχει κάποια προβλήματα στον αγώνα. Ξεκίνησε πολύ καλά και ήταν τέταρτος στον πρώτο γύρο, αλλά του έλειπε το κράτημα σε σύγκριση με τις προηγούμενες μέρες. Αυτό τον εμπόδισε να αποδώσει καλά, ήταν πραγματικά κρίμα. Η ισορροπία δεν είναι καλή.»

«Από την άλλη, ο Alex Marquez έκανε καλό αγώνα, ακόμα και μετά τη μεγάλη του πτώση το Σάββατο, συνήλθε για να τερματίσει δέκατος και να πάρει μερικούς καλούς βαθμούς.»


Πηγη https://bikerspirit.ne
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


O Jack Miller στην ΚΤΜ!
Στην εργοστασιακή ομάδα ως το 2024

Ο Jack Miller θα αγωνιστεί στην εργοστασιακή ομάδα της KTM για τα επόμενα δύο χρόνια, το 2023 και 2024. Ο Αυστριακός κατασκευαστής έκανε σήμερα την επίσημη ανακοίνωση, επιβεβαιώνοντας επίσης ότι ο Miguel Oliveira δεν είναι πλέον μέρος των σχεδίων του για το μέλλον. Για τον Αυστραλό θα είναι μια νέα πρόκληση στα MotoGP, αφού έχει οδηγήσει για Honda και Ducati.
Ο Francesco Guidotti, Red Bull KTM Factory Racing Team Manager, δήλωσε: "Το να έχουμε τον Jack δίπλα στον Brad στην ομάδα μας σημαίνει ότι έχουμε άλλο ένα ισχυρό πλεονέκτημα. Τον ξέρω καλά; Ξέρω πώς του αρέσει να δουλεύει και τι μπορεί να φέρει στο γκαράζ. Πιστεύω ότι ο χαρακτήρας του και ο τρόπος που θα οδηγήσει και θα πιέσει την RC16 θα μας βοηθήσει πολύ σε αυτό το στάδιο του έργου μας. Όπως ο Brad, ο Jack είναι ένας αγνός αγωνιστής : θα βρει τα όρια και το μέγιστο οποιασδήποτε συνθήκης και οποιουδήποτε πακέτου και θα συνεχίσει να το «ψάχνει» για να πάρει το αποτέλεσμα και αυτό είναι μια αρκετά σπάνια ποιότητα. Οι επόμενες δύο σεζόν θα είναι συναρπαστικές!".
Ο Pit Beirer, Διευθυντής KTM Motorsports, πρόσθεσε: "Φυσικά και γνωρίζουμε τον Jack από τότε που βρέθηκε με τον Aki και το πρόγραμμα Moto3 μας και είναι μεγάλη χαρά να φέρνουμε έναν αναβάτη με τις δυνατότητές του στη δομή μας στα MotoGP. Μας άφησε θετικές εντυπώσεις και μείναμε σε επαφή. Η προσέγγιση και η στάση του Jack στους αγώνες είναι πολύ παρόμοια με τη δική μας. Είμαι πολύ περήφανος που επιστρέφει ξανά στην Red Bull KTM και θα είναι μια εξαιρετική προσθήκη στην αποστολή μας".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


O Rins σε συνομιλίες με την LCR
Πως διαμορφώνεται η αγορά των αναβατών με τα τελευταία νέα


Η αγορά των αναβατών βυθίστηκε σε μια νέα δίνη με την ανακοίνωση-σοκ της Suzuki τον περασμένο μήνα ότι θα εγκαταλείψει τα MotoGP στο τέλος της χρονιάς.
Αυτό έφερε απροσδόκητα στην αγορά δύο κορυφαίους αναβάτες, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020, Joan Mir, και τον τρεις φορές νικητή αγώνα, Alex Rins.
Ενώ ο Mir φαίνεται έτοιμος να ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα της Honda το 2023 μαζί με τον Marc Marquez, ο Rins θα μπορούσε να ακολουθήσει τον ομόσταυλό του στη Honda με την ομάδα LCR του Lucio Cecchinello.
Ο Rins και η LCR συμμετείχαν σε δεύτερο γύρο διαπραγματεύσεων μετά από τις θετικές πρώτες συνομιλίες, οι οποίες θα ολοκληρωθούν τις επόμενες 15 περίπου ημέρες.
Η άφιξη του Rins στην LCR θα εξαρτηθεί από την έγκριση της Honda, η οποία κατέχει αυτή τη δύναμη όσον αφορά τη σύνθεση της δορυφορικής της ομάδας, ενώ το οικονομικό στοιχείο θα είναι επίσης σημαντικός παράγοντας.
Όσον αφορά τον τελευταίο παράγοντα, και τα δύο μέρη φάνηκαν να είναι πολύ πιο κοντά από αυτή την άποψη κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Γερμανικού Grand Prix – από το οποίο ο Rins αποσύρθηκε λόγω κατάγματος στον αριστερό καρπό.
Τις τελευταίες ημέρες ο Alberto Puig επιβεβαίωσε ότι είχε έρθει σε επαφή και με τους δύο αναβάτες της Suzuki, λέγοντας: "Προφανώς η Honda μίλησε με τους δύο αναβάτες της Suzuki, οι οποίοι μας τηλεφώνησαν μετά τη δημοσιοποίηση των ειδήσεων για το μέλλον της ομάδας τους".
Το μέλλον του Alex Marquez στα MotoGP θα εξαρτηθεί από το πώς θα κινηθεί η υπόλοιπη αγορά αναβατών, ενώ η LCR φαίνεται να αξιολογεί μια συνολική αναμόρφωση της σύνθεσής της για το 2023.
Το μέλλον του Takaaki Nakagami ήταν αμφίβολο εδώ και αρκετό καιρό, με τον Ai Ogura να θεωρείται πολύ πιθανό να πάρει την θέση του συμπατριώτη του το επόμενο έτος.
Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πιθανό ο Nakagami να τεθεί σε ρόλο δοκιμαστή αναβάτη μαζί με τον Stefan Bradl, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι δοκιμαστής το 2023.
Αρκετοί αναβάτες έχουν συνδεθεί με την πλευρά του Alex Marquez στο γκαράζ της LCR τους τελευταίους μήνες, με τον Jack Miller να θεωρείται ότι θα πάει εκεί πριν τελικά συμφωνήσει με τους όρους με την KTM για να συνοδεύσει τον Brad Binder το 2023.
Ο σημερινός ομόσταυλος του Binder, Miguel Oliveira, ο οποίος επίσης είχε συνδεθεί με μια μετακίνηση στην LCR, πλέον θεωρείται ότι θα βρεθεί σε συμφωνία με την Gresini.
Ωστόσο, το κύριο εμπόδιο σε αυτό ήταν το οικονομικό: η Ducati δεν θέλει να αναλάβει τον μισθό του Oliveira, καθώς ο 27χρονος δεν ταιριάζει στην τρέχουσα φιλοσοφία της ιταλικής εταιρίας για την προώθηση νέων ταλέντων.
Ο σημερινός αναβάτης της Gresini, Bastianini, έχει συμφωνήσει με τους όρους της Ducati για το 2023, αλλά μένει να δούμε αν θα είναι ο Ιταλός ή ο Jorge Martin της Pramac που θα πάρει τη θέση του Miller στην εργοστασιακή ομάδα.
Σε περίπτωση που ο Oliveira δεν πάρει την θέση στη Gresini, η πιο πιθανή μετακίνησή του είναι στην Aprilia και την RNF Racing – αν και η πρώτη επιλογή της ιταλικής εταιρίας ήταν ο Raul Fernandez, ο οποίος εξακολουθεί να εμποδίζεται από την KTM στο να κόψει τους δεσμούς.
Ο Pol Espargaro, που πρόκειται να χάσει τη θέση του στη Honda, βρίσκεται σε συνομιλίες για να επιστρέψει στην KTM και στην Tech 3 την επόμενη χρονιά –με την οποία έκανε το ντεμπούτο του στα MotoGP το 2014 (με Yamaha τότε) – , με την KTM να είναι πρόθυμη να διατηρήσει είτε τον Fernandez είτε τον Remy Gardner στην δορυφορική της ομάδα.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τελικά τι πραγματικά κρύβεται πίσω από την αποχώρηση της Suzuki , μάθαμε? cdefghig
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τελικά τι πραγματικά κρύβεται πίσω από την αποχώρηση της Suzuki , μάθαμε? cdefghig


Επίσημα είπαν.οτι θα ασχοληθούν με ηλεκτρομοτερ.
Ανεπίσημα ότι η dorna δεν παίρνει θέση και αφήνει σε μια εταιρεία να έχει 8 μηχανάκια της ίδιας μάρκας στο grid
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Επίσημα είπαν.οτι θα ασχοληθούν με ηλεκτρομοτερ.
Ανεπίσημα ότι η dorna δεν παίρνει θέση και αφήνει σε μια εταιρεία να έχει 8 μηχανάκια της ίδιας μάρκας στο grid
Και μετα απο λιγο καιρο θα μας σκοτισει των ερωτα η dorna γιατι δεν εχει εισητηρια και τηλεθεαση
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Και μετα απο λιγο καιρο θα μας σκοτισει των ερωτα η dorna γιατι δεν εχει εισητηρια και τηλεθεαση


Ήδη μας σκότισαν τα ουμπαλα με φτερά φτεράκια χαμήλωμα πίσω χαμήλωνε εμπρός..
Κοινή. Ecu κλπ
Τώρα λέει χάνεται το θέαμα.
Οι προσπεράσεις ελάχιστες.
Αυτοί είναι ικανοί να επαναφέρουν υποχρεωτικό ανεφοδιασμό για να τονωθεί το θέαμα .
F 1 πάνε να το κάνουν


* Αν εξαιρέσουμε το sachsering.
Οι προηγούμενοι αγώνες ήταν αποτυχία από άποψη θεατών.

Τον Νοέμβριο λήγει το συμβόλαιο μου με ΟΤΕ τν.
Άντε γειά και από μένα
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βρε Carmelo

Μήπως διαβάζεις εδώ πέρα??



Παγκόσμιο δημοψήφισμα για το τι φταίει στην δημοτικότητα του Moro GP?

Την συμπληρωσα με ζητουμενο σχολιο στο τελος ...... αφηστε την τεχνολογια κινητηρων και την αεροδυναμικη ελευθερη αλλα μειωστε σταδιακα την δεδομενη ποσοτητα καυσιμου του καθε αγωνα ωστε να αποφευχθουν υπερβολικες κατασκευες ....! ooops
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Την συμπληρωσα με ζητουμενο σχολιο στο τελος ...... αφηστε την τεχνολογια κινητηρων και την αεροδυναμικη ελευθερη αλλα μειωστε σταδιακα την δεδομενη ποσοτητα καυσιμου του καθε αγωνα ωστε να αποφευχθουν υπερβολικες κατασκευες ....! ooops


Στέλιο
Το είπα ποιο πίσω .
Εξέλιξη κινητήρων με ανεξάρτητη ecu για τον καθένα.
Κατάργηση αεροδυναμικών πλην αυτών που βοηθάει στο βρεγμένο.
Κατάργηση μονομαρκας στα ελαστικά.
Κατάργηση χαμηλώματος σε εκκίνηση - ευθείες.

Αν βάλουν ανεφοδιασμό και μείνουν όλα τα άλλα ως έχει.
Θα βλέπουμε προσπεράσεις μόνο στα πιτς σαν την F1
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Lorenzo επαινεί τον Aleix Espargaro: “Έκανε μια επιστροφή σαν του Marc Márquez”​

Από τον BikerSpirit

Ο Lorenzo ζει την περιπέτειά του MotoGP ως σχολιαστής στο DAZN και φυσικά μιλάει για όλα τα θέματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή γύρω από το MotoGP.

Έτσι μίλησε για τον καταπληκτικό αγώνα που έκανε ο Aleix Espargaro, που ξεκίνησε πέμπτος στο αρχικό grid και γρηγορά βρέθηκε στην δεύτερη θέση, όταν ο Fabio Quartararo προσπάθησε να τον περάσει και έπεσε παρασέρνοντας τον εκτός πίστας, ευτυχώς χωρίς πτώση, και έτσι είχε την ευκαιρία να ξαναμπεί στον αγώνα στην 15η θέση, και κάνοντας μια φοβερή επιστροφή να τερματίσει στην 4η θέση.


«Είναι πολύ περίεργο να βλέπεις ότι μια επαφή φέρνει καλά “αποτελέσματα” για έναν οδηγό όσον αφορά τους βαθμούς για το πρωτάθλημα και σήμερα αυτή ήταν η περίπτωση του Aleix Espargaro», ξεκίνησε λέγοντας για την σύγκρουση του Espargaro με τον Quartararo και το τελικό αποτέλεσμα.


«Δεν έχω λόγια να περιγράψω την επιστροφή του Aleix, ήταν ηρωική! Ήταν ένας αγώνας σαν αυτόν του Marc Márquez, ακόμα και μέχρι τον τελευταίο γύρο δεν πιστεύαμε ότι θα τα κατάφερνε. Στην πραγματικότητα, στον τελευταίο γύρο είπα ότι δεν μπορεί να τους περάσει και τους δύο, και αντ’ αυτού, στο τέλος, με αυτή την αδρεναλίνη, τον έκανε και πράγματι έκανε ακατόρθωτα πράγματα. Πήρε ένα καλό αποτέλεσμα για το πρωτάθλημα, είναι υπέροχο γι ‘αυτόν, αντισταθμίζει κάπως αυτή την γκάφα που έκανε στο Montmelo».

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom