ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Φτωχοτεροι οι αγωνες προς το παρων απο οδηγικα ταλεντα γιατι αλογα .... υπαρχουν ....!cdefghigi
Και ταλέντα υπάρχουν Στέλιο, απλά θέλουν χώρο να φανούν..
Και αυτός ο χώρος σιγά σιγά εμφανίζεται είτε με τον φυσικό τρόπο είτε με αναποδιές των παλιών..
Σαφώς το θέαμα κ τις ικανότητες του Αλιεν λίγοι μπορούν να δωσουν αλλά πιστεύω ότι θα δούμε καλούς αγώνες το 22'
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Φτωχοτεροι οι αγωνες προς το παρων απο οδηγικα ταλεντα γιατι αλογα .... υπαρχουν ....!cdefghigi
Για να δουμε φιλε πιστευω εχουμε καποια ταλεντακια
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Lorenzo προειδοποιεί τον Quartararo: “Μην κάνεις το ίδιο λάθος με εμένα”​

Από τον BikerSpirit

Ο Jorge Lorenzo μίλησε για την κατάσταση του Γάλλου σε συνέντευξή του στην Eicma 2021 στο GPOne.com


« Όταν παλεύεις για να κερδίσεις ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η καλύτερη εναλλακτική είναι να μένεις πάντα εκεί που είσαι. Μπορείς να ενθαρρυνθείς να ακολουθήσεις έναν άλλο δρόμο, συνέβη σε μένα, που πέρασα εννέα χρόνια στη Yamaha δουλεύοντας πάντα με τους ίδιους ανθρώπους, αλλά στο τέλος πάντα κινδυνεύεις να πας χειροτέρα. Είναι κάτι που πρέπει να έχει στο μυαλό του ο Fabio».



Μετά από εννέα χρόνια στη Yamaha, ο Lorenzo αποφάσισε να αλλάξει και να πάει στη Ducati: « Η Yamaha είναι μια μοτοσυκλέτα όπως η Honda, παραμένει πάντα η ίδια και εξελίσσεται σιγά σιγά, όχι όπως η Ducati. Για να το καταλάβετε, απλά δείτε τις γραμμές: το Ducati 2022 δεν έχει τίποτα παρόμοιο με αυτό του 2015, αλλά αν πάρετε μια Yamaha του 2015, μοιάζει πολύ με αυτό που είναι τώρα, ακόμα κι αν έχει αλλάξει λίγο στο εσωτερικό της.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - Ο όρος που θέτει ο Mir για να μείνει στη Suzuki​

0fbb778073e0cbf443b26c29ab7277b3_XL.jpg
Η Suzuki θέλει να κρατήσει και τους δύο αναβάτες της στο γκαράζ της ομάδας, όμως τουλάχιστον για τον ένα – τον Joan Mir – η περίπτωση δεν είναι τόσο εύκολη…
Πριν από μερικές εβδομάδες αμφισβητούσαμε την παρουσία του Alex Rins στην ομάδα της Suzuki, βάσει κυρίως των μέτριων εμφανίσεών του και τη φετινή χρονιά.

Ωστόσο οι Ιάπωνες φαίνονται αποφασισμένοι να κρατήσουν τον Ισπανό στο γκαράζ τους, ανανεώνοντας την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό του. Τι γίνεται, όμως, με την περίπτωση του Joan Mir;
Ο Ισπανός έχει αρκετά παράπονα από την ομάδα. Το 2021 δεν ήταν η χρονιά που περίμενε κι αν μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε ένα στατιστικό που δεν κολακεύει τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2020, είναι το εξής:

Το μισό grid ή 11 πιλότοι της μεγάλης κατηγορίας, κατάφεραν να οδηγήσουν τουλάχιστον ένα γύρο ως επικεφαλής αγώνα. Κάτι που δεν μπόρεσε να κάνει ο Mir.
Πάντως, το γεγονός και μόνο ότι κατάφερε παρ’ όλα αυτά να τερματίσει στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, λέει πολλά για τη σταθερότητά του πάνω στην GSX-RR.
Αυτό όμως που πρέπει να τρομάζει τους ανθρώπους της Suzuki, είναι το γεγονός πως οι δύο πιλότοι που τερμάτισαν μπροστά από τον Mir, ο πρωταθλητής Quartararo και ο Pecco Bagnaia, οδήγησαν 99 και 150 (!) γύρους αντίστοιχα.

Mir-Oros-Thetei-Suzuki-hgj2.jpg

Για να το βάλουμε στις σωστές διαστάσεις, πρέπει να σημειώσουμε πως η Suzuki οδήγησε μόλις 5 γύρους όλη τη σεζόν κι αυτούς χάρη στον Alex Rins.
Επιπλέον, η δυσαρέσκεια υπάρχει στο γκαράζ της ομάδας κυρίως λόγω της έλλειψης προόδου που απαιτείται για να αντιμετωπίσει η ομάδα τους αντιπάλους της.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά και για να έχει ελπίδες να κρατήσει μακριά τις σειρήνες από τα αυτιά του Joan Mir από το 2023 και μετά.
Η κατάσταση περιγράφεται σωστά από τα λεγόμενα του ίδιου του πιλότου: «Οι άλλοι βελτιώθηκαν πάρα πολύ, ενώ εγώ δεν κατάφερα να είμαι στις θέσεις που θα ήθελα να είμαι».

Το 2020 ο Joan Mir οδήγησε 11 γύρους ενώ πήρε και την πρώτη του (και μοναδική για την ώρα) νίκη στη μεγάλη κατηγορία. Ο Rins οδήγησε 31 γύρους.
Το αφεντικό της Suzuki, ο Shinichi Sahara, ρωτήθηκε στο φινάλε της σεζόν – στη Valencia – για τους οδηγούς της ομάδας από το 2023 και μετά.
«Δεν έχουμε λόγο να αλλάξουμε οδηγούς», αποκρίθηκε. «Μουσική» στα αυτιά του Alex Rins που ξεχώρισε και φέτος για τα αρκετά του λάθη.
Mir-Oros-Thetei-Suzuki-hgj3.jpg

Ωστόσο αν η μοτοσυκλέτα της ομάδας δεν βελτιωθεί, ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει την Yamaha, την Ducati και την Honda (ανάλογα με την κατάσταση της υγείας του Marc Marquez), κανείς δεν ξέρει τι θα αποφασίσει να κάνει ο Mir.

Τον ρώτησαν αν θα ανανεώσει γρήγορα το συμβόλαιό του με την Suzuki ή αν θα προτιμήσει να περιμένει και να δει τι γίνεται, με τον Ισπανό να απαντά:
«Είναι σημαντικό να έχεις αίσθηση της αγοράς αυτό τον καιρό. Δεν ξέρω τι θα κάνω, αλλά για να μείνω πρέπει η Suzuki να θέλει το ίδιο πράγμα που θέλω κι εγώ».
«Τότε θα μείνω σίγουρα».
Με άλλα λόγια, ο Joan Mir θέλει από την Suzuki να του ετοιμάσει μια μοτοσυκλέτα με την οποία θα μπορέσει να διεκδικήσει εκ νέου το πρωτάθλημα.
Ή τουλάχιστον να του επιτρέπει να είναι μπροστά σε αγώνες και να παλεύει για νίκες.

Πηγη www.bikeit.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Μάλλον "αντιλαμβάνεται" το νέο κένο που πάει να δημιουργηθεί από την απουσία (έως κ οριστικη αποχώρηση) του ΜΜ) κ γλυκοκοιταζει προς Χοντα μεριά...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Pecco and Casey_UC350322_Main.jpg

Stoner: Oι αγώνες MotoGP θα είναι καλύτεροι χωρίς ηλεκτρονικά και φτεράκια

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου στον αγώνα του Misano o Casey Stoner είχε εκφράσει τις σκέψεις του για το πως πρέπει να είναι οι αγώνες MotoGP λέγοντας, ότι χωρίς ηλεκτρονικά και αεροδυναμικά βοηθήματα η οδήγηση μπορεί να είναι πιο δύσκολη άλλα οι αγώνες θα είναι πιο θεαματικοί.

Πρόσφατα επανήλθε στο θέμα και και συμπλήρωσε τις ιδέες του λέγοντας .
«Θέλω να βλέπω να γλιστράνε, να βλέπω τα λάθη τους, να τους βλέπω να πασχίζουν για την πρόσφυση, να βλέπω αναβάτες να ξεκινούν πολύ καλά στον αγώνα λόγω της επιλογής ελαστικών και αναβάτες που ξεκίνησαν άσχημα να ανεβαίνουν στις πρώτες θέσεις. Αυτό μπορεί να γίνει με μερικές αλλαγές στους κανονισμούς έτσι πιστευτώ ότι οι προσπεράσεις θα ήταν περισσότερες, όχι όπως τώρα που μπορεί να γίνουν μόνο στα φρένα».

Σε ότι αφορά τα βοηθήματα, ηλεκτρονικά και αεροδυναμικά ο Stoner δεν έκανε συγκεκριμένη αναφορά άλλα θα λέγαμε ότι η θέση του ήταν σαφής.
«Θα ήθελα πολύ να ακουγόντουσαν οι συμβουλές μου στο θέμα των τεχνικών κανονισμών – παραδέχθηκε και συνέχισε λέγοντας – Υπάρχουν πράγματα, άσχετα με θέματα ασφάλειας, σε αυτούς που πραγματικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Ενώ λένε ότι προσπαθούν να περιορίσουν το κόστος αυτό που τελικά καταφέρνουν είναι να ανεβάζουν το κόστος στα ύψη. Κάτι που έχει ήδη συμβεί στην F1 όπου το κόστος έχει εκτιναχθεί. Θα ήθελα να δω ορισμένα εξαρτήματα να καταργούνται».

Ο Stoner επίσης απεχθάνεται τις βαμμένες πράσινες περιοχές μετά από τα curb, που έχουν αντικαταστήσει το γρασίδι στις πίστες - Κάποτε είχε αναφερθεί σε αυτό λέγοντας ότι "είναι το χειρότερο πράγμα έχει συμβεί στους αγώνες μοτοσυκλέτας" - και από ότι φαίνεται δεν έχει αλλάξει γνώμη.
«Τώρα δεν υπάρχει πραγματικό όριο στην άκρη της πίστας, αυτό το ορίζει μια περιοχή με πράσινο χρώμα, οι αναβάτες δεν το φοβούνται πια. – είπε – Πριν, όταν υπήρχε γρασίδι, όλοι έπρεπε προσέχουν που πατάνε».

Το τελευταίο θέμα, που έχει συζητηθεί αρκετά πρόσφατα, αφορά την ασφάλεια. Η Dorna και η FIM αύξησαν το ελάχιστο όριο ηλικίας αναβατών για τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος (ανεβάζοντας το στα 18), αλλά σύμφωνα με τον Casey δεν είναι αυτή η σωστή λύση.
"Νομίζω ότι όλοι πρέπει να δείχνουν περισσότερο σεβασμό για τους άλλους αναβάτες στην πίστα. Δεν νομίζω ότι τα προβλήματα τα δημιουργούν μόνο οι νεαροί αναβάτες, έχω δει αρκετούς μεγαλύτερους και ώριμους αναβάτες να κάνουν παρόμοια πράγματα. Νομίζω ότι όλα ξεκινάνε από το ότι οι ποινές δεν είναι αυστηρές, δεν εφαρμόζονται με συνέπεια και δεν είναι ξεκάθαρες », κατέληξε.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Το "καγκουρό" δεν ήταν οπτικά άγριος σαν μουρη αλλά στην πίστα τα στιβε τα μηχανακια χωρίς αύριο.
Προσωπικά ήταν από τους αγαπημένους μου κ έδειξε σε "πόλυ κόσμο" πως είναι να μπαίνεις στις στροφές με ντριφτ...
Δυστηχως είναι πολλά τα λεφτά κ τπτ απ'οσα (σωστά) παρατηρει δεν θα γίνει..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Aν και οι θεσεις μου ειναι γνωστες παλαιοθεν .... καμμία απαγορευση βοηθηματων πασης φυσεως αλλα και ολα τα ειδη κινητηρων θα επρεπε να επιτρεποντουσαν στους κορυφαιους αγωνες υπο εναν ορο ....... ενας και μοναδικος εφοδιασμος καυσιμου περιορισμενος ογκομετρικα (π.χ 20 λιτρα βενζινας ή και σταδιακα μικροτερος για μειωση καυσαεριων) .cdefghigi
Υπαρχει κανεις που να πιστευει πως ο διχρονος ή ο wankel ή και με ..... καμμια τουρμπινα αεροπλανου θα υπηρχαν ελπιδες?:cool:

Χαθηκανε πιστευω παρα πολλες πατεντες τις περασμενες 10ετιες απο την παγιωση στο ιδιο μοτιβο .... ενω καθε νεωτερισμος που εμφανισθηκε μετα κοπων και ενστανσεων (abs, antispin,αεροδυναμικα βοηθηματα κ.λ.π) αποδειχθηκε πραγματικο οφελος για την ασφαλη οδηγηση του καθε γκαβακα ιδιοκτητη οδηγου ...οπως εγω ....!Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Αυτοί είναι οι πρωταθλητές του αύριο!​

8e3f641db614daccf242d57963addbd1_XL.jpg
Ο Casey Stoner μας αποκαλύπτει ποιους θεωρεί ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Τον δεύτερο λίγοι τον φαντάζεστε!
Μετά από περίπου 3.5 χρόνια, ο Casey Stoner έδωσε και πάλι το παρών στο paddock του MotoGP, στα Grand Prix της Πορτογαλίας και της Valencia.

Εκεί είδε παλιούς τους γνώριμους και αντιπάλους στις πίστες, αλλά και νέα πρόσωπα, δύο εκ των οποίων τον εντυπωσίασαν.
Αυτοί οι δύο, είναι οι πρωταθλητές του αύριο. Τον έναν όλοι θα τον φαντάζεστε, ωστόσο η δεύτερη επιλογή του Αυστραλού ήταν ένας οδηγός που πριν λίγα χρόνια ήταν στο… περιθώριο!

Ο 36χρονος πια Stoner, δεν έβγαζε μόνο φωτογραφίες στο paddock, αλλά πήγε και στην άκρη της πίστας παρακολουθώντας τους αγωνιζόμενους.
Εκεί, δύο πιλότοι ήταν αυτοί που κέντρισαν το ενδιαφέρον του, με τον Pedro Acosta της Moto3 να είναι ο πρώτος και ο καλύτερος!
«Κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τον Pedro Acosta», λέει ο Casey Stoner. «Αυτό που μας έδειξε φέτος ήταν τρομερό. Ήταν απίστευτο να βλέπεις τα επίπεδα ωριμότητας που έδειξε ήδη στους πρώτους 4 αγώνες του. Ήταν απλά φανταστικό».

MotoGP-prwtathlites-aurio-bsp2.jpg

Αναφερόμενος στη μικρή κατηγορία, έκανε αναφορά σε ένα ακόμα όνομα: «Κι ο Sergio Garcia ήταν καλός, όμως είχε κι εκείνον τον τραυματισμό».
Ο Garcia θα παραμείνει στην μικρή κατηγορία και το 2022, προσπαθώντας να πάρει αυτός τον τίτλο τη νέα σεζόν, ενώ ο Pedro Acosta θα αγωνίζεται στην Moto2.

Ο Stoner συνεχίζει: «Υπάρχουν κι άλλοι που δεν αναφέρω, όμως πρέπει να πούμε ότι επειδή είσαι γρήγορος στην Moto3 δεν σημαίνει ότι θα τα καταφέρεις και στις άλλες κατηγορίες».
Βέβαια ο ίδιος είχε περισσότερα προβλήματα στις μικρές κατηγορίες, παρά στη μεγάλη όπου και εντυπωσίασε με την απίστευτη ταχύτητα και το αστείρευτο ταλέντο του.

Στη συνέχεια αναφέρεται και στην κατηγορία της Moto2. Αρχικά μιλά για τους «…Raul Fernandez και Remy Gardner. Έκαναν τρομερή δουλειά φέτος και οι δυο τους ήταν καταπληκτικοί».
Όμως άλλος είναι αυτός που κερδίζει τη δεύτερη θέση στη μικρή λίστα των «πρωταθλητών του αύριο». Κι αυτός δεν είναι άλλος από τον «…Marco Bezzecchi. Έχει κάτι παραπάνω από όλους».
«Η αλήθεια είναι ότι δεν το είδαμε φέτος, αλλά έχει κάτι που τον κάνει να ξεχωρίζει. Το είδα πέρυσι με τον τρόπο που οδηγούσε και που κανείς δεν μπορούσε να κάνει στην κατηγορία».
«Ανυπομονώ να δω τι μπορεί να πετύχει στη μεγάλη κατηγορία με μια πιο μεγάλη και δυνατή μοτοσυκλέτα».
MotoGP-prwtathlites-aurio-bsp3.jpg


Ένας Bezzecchi που ξεκίνησε και συνεχίζει να είναι μέλος της Ακαδημίας του Valentino Rossi, ο οποίος μάλιστα δεν είχε πιστέψει από την αρχή στο ταλέντο του!
Ο Bez έκανε το ντεμπούτο του – ως κανονική συμμετοχή – στο παγκόσμιο πρωτάθλημα (Moto3) το 2017 και πήρε την 23η θέση με Mahindra τότε.
Την επόμενη χρονιά όμως, στην πολύ πιο ανταγωνιστική ΚΤΜ κατάφερε να τερματίσει 3ος, αναγκάζοντας και τον ίδιο τον Rossi να παραδεχτεί δημοσίως ότι δεν περίμενε μια τέτοια θεαματική βελτίωση από τον νεαρό συμπατριώτη του!
Όπως και να ‘χει, ο Αυστραλός κλείνει τις δηλώσεις του τονίζοντας ότι «…είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς το μέλλον. Είναι σκληρός ο κόσμος εδώ, όπως σκληρός είναι και ο ανταγωνισμός».

Πηγη www.bikeit.gr

Εχει δικιο για το αγορι Pedro Acosta ταλεντακι καλο Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Ποιος ο λόγος που ο Bagnaia φοβάται τον Jorge Martin!​

e9dc1c65112c4196c10afe93458dbd79_XL.jpg
Ο Pecco Bagnaia είναι ο οδηγός που – πέρα από τον Fabio Quartararo – ήταν στα χείlη όλων για τις δυνατές εμφανίσεις του στο δεύτερο μισό της σεζόν. Ωστόσο ο ίδιος δείχνει να ανησυχεί για την περίπτωση του Jorge Martin…
Η παρουσία του Francesco Bagnaia στο δεύτερο μισό της χρονιάς, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι σκόρπισε ανησυχία στους αντιπάλους του στο paddock.

Δυστυχώς, βέβαια, τόσο για τον ίδιο όσο και για την Ducati, οι εμφανίσεις, οι νίκες και τα βάθρα ήρθαν αργά και δεν του επέτρεψαν να παλέψει για τον τίτλο του πρωταθλητή.
Ωστόσο είναι το δικό του όνομα που οι περισσότεροι στο paddock αναφέρουν, όταν συζητούν για το ποιος θα πάρει τον τίτλο το 2022.

Ο Bagnaia το ξέρει αυτό, όμως από τη δική του οπτική δεν κρύβει και την ανησυχία του για έναν από τους συναθλητές του στην Ducati: τον Jorge Martin.
Σε Ιταλικά ΜΜΕ, ο Pecco δήλωσε: «Ο Jorge Martin έμαθε πολύ γρήγορα την Ducati. Εμένα μου πήρε περισσότερο…»
«Έκανε πολύ καλή δουλειά φέτος… πήρε pole position στο δεύτερο αγώνα του και ανέβηκε και στο βάθρο. Και μην ξεχνάμε ότι έχασε και μερικούς αγώνες μετά την πτώση του στο Portimao».

Ο Jorge Martin δεν θα αποτελέσει απειλή όμως μόνο μέσα στην πίστα, αλλά και εκτός αυτής μιας και με τέτοιες εμφανίσεις φλερτάρει με την εργοστασιακή θέση.
Στην περίπτωση αυτή βέβαια, είναι ο Jack Miller αυτός που πρέπει να ανησυχεί περισσότερο. Από την άλλη, ο Pecco Bagnaia ξέρει καλά ότι στο MotoGP τα πάντα μπορούν να αλλάξουν από τη μία στιγμή στην άλλη.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι ο Bagnaia δεν πήρε μέρος στον αγώνα 100χλμ που έγινε και φέτος στο ράντσο του Valentino Rossi.

Ο λόγος ήταν ότι προτίμησε να κάνει μια μικρή επέμβαση τώρα (αφαίρεση πλάκας σε παλιότερο τραυματισμό) ώστε να είναι 100% έτοιμος για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα τη νέα χρονιά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Ο λόγος που οι Rookies κάνουν νευρικό τον Jack Miller!​

f42dbedf90d6497aba537c3e315faec7_XL.jpg
Άβολα νοιώθει ο Jack Miller, όπως ο ίδιος παραδέχτηκε, βλέποντας rookies όπως ο Jorge Martin ή ο Enea Bastianini να προσαρμόζονται τόσο γρήγορα στη μεγάλη κατηγορία.
Η μάχη για την ανάδειξη του καλύτερου Rookie για το 2021 δόθηκε μέχρι και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, στην πίστα της Valencia.

Μια μάχη στην οποία νικητής αναδείχτηκε τελικά ο Jorge Martin, ο οποίος κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση και να πάρει τους πολύτιμους 20 βαθμούς.
Ο αγώνας στην Ισπανία, πάντως, είχε ξεκινήσει με τον Enea Bastianini να διατηρούσε ένα ισχνό προβάδισμα τριών βαθμών επί του Jorge Martin.

Αυτό το έχτισε χάρη στην εκπληκτική του παρουσία στο δεύτερο μισό της σεζόν, όταν και ανέβηκε στο βάθρο στους δύο αγώνες στο Misano.
Την ίδια ώρα, ο Ιταλός δυσκολευόταν περισσότερο στις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ ο αντίπαλός του πήρε 4 pole position αλλά και μία νίκη και τρία επιπλέον βάθρα.
Οι δυο τους έχουν θέσει ψηλά τον πήχη για τους νεοφερμένους στην κατηγορία και όλα αυτά ανάγκασαν τον Jack Miller να παραδεχτεί ότι είναι νευρικός με το πόσο γρήγορα προσαρμόζονται στα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας!

«Στην Valencia τον ακολούθησα για 27 γύρους και είδα πόσο δυνατός ήταν. Όλοι οι rookies βασικά είναι δύνατοί».
«Και για να είμαι ειλικρινής αυτό με κάνει να νοιώθω νευρικός… το γεγονός δηλαδή ότι προσαρμόστηκαν τόσο γρήγορα και γίνονται ολοένα και πιο γρήγοροι».
«Ο Jorge πραγματικά έκανε φανταστική δουλειά, παρ’ ότι έχασε και μερικούς αγώνες. Επέστρεψε όμως με επαγγελματισμό, ίσως περισσότερο επαγγελματισμό απ’ ό,τι είχε εγώ όταν ήρθα εδώ».

«Νομίζω ότι είναι ένας ολοκληρωμένος οδηγός. Τόσο αυτός όσο και ο Bastianini. Το να σε περνάει ένας πιλότος με μοτοσυκλέτα του προηγούμενου έτους δεν είναι διασκεδαστικό».
«Τώρα ξέρω πως ένοιωθαν ο Dovi και ο Petrucci όταν το έκανα εγώ σ’ αυτούς και σίγουρα δεν σε κάνει να νοιώθεις καλά».

«Εύχομαι αυτοί οι rookies να κόψουν λίγο, αλλά την ίδια ώρα αυτό με κάνει να θέλω όλο και περισσότερο να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος αναβάτης»

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lin Jarvis: «Όλος ο κόσμος γνωρίζει τον Rossi - πολλοί δεν γνωρίζουν τον Marquez»​

Δηλώσεις που θα συζητηθούν​




Δηλώσεις που θα συζητηθούν έκανε ο επικεφαλής της Yamaha Motor Racing, Lin Jarvis εστιάζοντας στην απόφαση του Valentino Rossi να αποσυρθεί από τη δράση

Μπορεί φέτος η εταιρεία των «τριών διαπασών» να σάρωσε τους τίτλους σε MotoGP και WorldSBK με Fabio Quartararo και Toprak Razgatlioglu αντίστοιχα, ωστόσο το «αντίο» του Doctor επισκιάζει τις επιτυχίες, όπως τουλάχιστον είπε ο Jarvis.
Kαι αυτό διότι η απουσία του Ιταλού πολυπρωταθλητή θα έχει σημαντικές συνέπειες στην τηλεθέαση των MotoGP.
«Όπως όλοι πιστεύω ότι η απόφαση του Rossi να αποσυρθεί είναι το τέλος του κόσμου, το φινάλε μιας ένδοξης εποχής. Ο Valentino είναι από εκείνες τις μοναδικές προσωπικότητες του αθλητισμού. Ακόμα όμως και για τους μεγάλους αστέρες έρχεται η στιγμή που βάζουν τέλος στην καριέρα τους», δήλωσε σε συνέντευξή του στο Moto Revue.
Στη συνέχεια βέβαια ο ισχυρός άνδρας του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha φρόντισε με μια ατάκα του να βάλει φωτιά.
«Αν ρωτήσετε οπουδήποτε στον κόσμο ποιος είναι ο Marquez, πολλοί δεν θα ξέρουν να απαντήσουν. Το ίδιο ισχύει και για τον Quartararo: 'δεν έχω ιδέα'. Αν ρωτήσετε όμως ποιος είναι ο Valentino Rossi, ο καθένας θα απαντούσε γιατί όλοι τον γνωρίζουν. Έχει τεράστια απήχηση και αυτό είναι κάτι που θα λείψει από το σπορ και που θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ανακτηθεί. Παρ' όλα αυτά παραμένω αισιόδοξος για το μέλλον των MotoGP γιατί οι αγώνες τώρα είναι πολύ διασκεδαστικοί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alberto Puig: “Δεν σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε τη σεζόν χωρίς τον Marc Márquez”​

Ο Alberto Puig μίλησε στη και έκανε έναν απολογισμό για μια από τις πιο δύσκολες σεζόν για τη Repsol Honda.


Ερ. Θα μπορούσατε να πείτε ότι δεν ήταν μια εύκολη σεζόν για τη Repsol Honda;
Alberto Puig.
«Περίπλοκη… Περίπλοκη γιατί δεν είχαμε τον Marc από την αρχή της σεζόν, ξεκινήσαμε ήδη με κάποιους αγώνες χωρίς αυτόν, και, μετά δεν έχει αναρρώσει 100%, κάτι που ήταν μια δύσκολη χρονιά. Ο Pol (Espargaro) δυσκολεύτηκε επίσης να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα, οπότε ήταν μια δύσκολη χρονιά.
Ερ. Ωστόσο, στις δοκιμές της Jerez, ο Pol Espargaro είπε ήδη ότι η μοτοσυκλέτα του επόμενου έτους είχε κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Είστε αισιόδοξος ως προς αυτό;
«Πάντα προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής, ούτε αισιόδοξος ούτε απαισιόδοξος. Κάναμε λοιπόν κάποιες βελτιώσεις, αλλά πρέπει να δούμε τη μοτοσυκλέτα του επόμενου έτους πώς θα είναι στο τέλος. Πρέπει να δούμε αν οι βελτιώσεις είναι αρκετές ή όχι για να λύσουμε τα προβλήματα που είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια. Νομίζω ότι η κατεύθυνση ήταν σωστή, αλλά πρέπει να το δούμε, όταν θα ξεκινήσουν οι αγώνες θα δούμε που πραγματικά πού βρισκόμαστε. Έτσι, δεν μου αρέσει να είμαι ούτε πολύ αισιόδοξος ούτε πολύ απαισιόδοξος. Δηλαδή, βρήκαμε τη κατεύθυνση, να δούμε πόσο λειτουργεί.
Ερ. Ποιες είναι οι πτυχές που έχετε βελτιώσει στην νέα μοτοσυκλέτα;
«Λίγο πολύ γενικά σε όλα, από το πλαίσιο μέχρι τον κινητήρα, προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα πάντα λίγο, όπως όλοι οι άλλοι. Όταν βελτιώνεις μια μοτοσυκλέτα, δεν βελτιώνεις μια περιοχή αλλά προσπαθείς να βελτιστοποιήσεις όλα όσα δεν σου ταιριάζουν. Ο κινητήρας είχε παγώσει εδώ και δύο χρόνια λόγω του θέματος του covid και των κανονισμών και τώρα προσπαθούμε να κάνουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα αυτό που δεν κάναμε εδώ και δύο χρόνια.

Ερ. Περιμένατε ότι η πρώτη χρονιά του Pol Espargaro με τη Honda θα κόστιζε τόσο πολύ;
«Προσωπικά δεν εξεπλάγην και τόσο. Η Honda είναι μια μοτοσυκλέτα που χρειάζεται τον χρόνο της και πρέπει να την καταλάβεις. Αν έχει κοστίσει; Ναι, ήταν δύσκολο για αυτόν, αλλά νομίζω ότι στο τέλος, ξεκινώντας από την Αγγλία και τον Misano, άλλαξε πολύ τη θέση του στη μοτοσυκλέτα, και η αλήθεια είναι ότι βελτιώθηκε πολύ. Και από εκεί νομίζω ότι άρχισε να καταλαβαίνει καλύτερα τον εαυτό του με τη μοτοσυκλέτα και ελπίζω ότι του χρόνου θα ξεκινήσει πιο ψηλά, με περισσότερες γνώσεις για τη μοτοσυκλέτα και με ξεκάθαρη ιδέα για το τι μπορεί να κάνει με αυτή τη μοτοσυκλέτα».
Ερ. Πριν από μερικές μέρες δηλώσατε ότι ο Márquez είχε βελτιωθεί στο πρόβλημα της διπλωπίας του. Πώς είναι αυτή τη στιγμή;
«Κάνει τα πάντα που του είπαν οι γιατροί, προσπαθώντας να ξεκουραστεί, να μην αγχωθεί πολύ και να περιμένει να περάσει λίγος χρόνος. Ελπίζει ότι σιγά σιγά τα πράγματα θα εξομαλυνθούν».
Ερ. Σχεδιάζετε να ξεκινήσετε τη σεζόν χωρίς τον Marc Márquez;
«Όχι, δεν το σκέπτομαι καθόλου αυτό. Είναι σαν να ρωτάς, σκέφτεσαι να κάνεις το λάθος; Όχι. Δεν το σκεπτόμαστε αυτό. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι θα δούμε πώς είναι, αλλά a priori να θεωρήσουμε ότι θα γίνει κάτι τέτοιο θα ήταν αυτομαστίγωμα. Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να καθοδηγούμαστε από ιατρικές οδηγίες και βάσει αυτών θα δούμε».
Ερ. Πιστεύετε ότι η Honda έχασε λίγο τον δρόμο της με την απουσία του Márquez;
«Ειλικρινά έχουμε περάσει δύο χρόνια που ουσιαστικά απουσιάζει. Όταν έχεις έναν νικητή αναβάτη και δεν είναι μέρος της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, χάνεις το σχόλιο του αρχηγού και αυτού που έχει φτάσει αυτή τη μοτοσυκλέτα στα άκρα. Λοιπόν, ναι, είναι πιθανό να χάσεις λίγο την κατεύθυνση, εκεί που πρέπει να πάει η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, αυτό είναι ανθρώπινο. Δεν είχαμε τον Marc σε καλή κατάσταση για πολύ καιρό και, προφανώς, οι άλλοι αναβάτες τα πήγαν καλά, είχαμε τις απόψεις του Bradl, του Alex Márquez, του Nakagami, του Pol… Αλλά απαντώντας στην ερώτησή σας μπορώ να πω ότι ναι. Η γνώμη του Marc για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έχει λείψει».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pernat: «Ο Quartararo ζήτησε από τη Yamaha 20 εκατομμύρια ευρώ για την ανανέωσή του»​

Παρά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή 2021, ανάμεσα στη Yamaha και τον Fabio Quartararo τις τελευταίες εβδομάδες οι σχέσεις δεν φαίνεται να πηγαίνουν και πολύ καλά.


Οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν στο δεύτερο μισό της σεζόν του 2021 έχουν εκνευρίσει τον Γάλλο, και όχι λίγο, που πλέον φοβάται ότι θα μπορέσει να μείνει εκτός μάχης για τον τίτλο του χρόνου.
Με το συμβόλαιο να λήγει το 2022, ο Γάλλος αρχίζει να κοιτάζει γύρω του. Προφανώς, προτεραιότητα, όπως έχει επαναλάβει αρκετές φορές, παραμένει η Yamaha, η ομάδα που του έδωσε αυτοπεποίθηση και τον ανέβασε στην κορυφή του κόσμου. Αλλά αυτή η σχέση δεν είναι πλέον τόσο δυνατή όσο παλιά.
Σύμφωνα με τις «πληροφορίες» που ανέφερε ο Carlo Pernat (γνωστός μάνατζερ και σχολιαστής κλπ κλπ) στα μικρόφωνα του Gpone.com, ο Quartararo έχει βάλει ένα πολύ μεγάλο ποσό για την ανανέωση του συμβολαίου: «Από τις πληροφορίες μου, ο Quartararo έχει ήδη ζητήσει ένα πολύ μεγάλο ποσό από την Yamaha: πιστεύω ότι ζήτησε 20 εκατομμύρια ευρώ ».
Ο Γάλλος αναβάτης στοχεύει ψηλά, γνωρίζοντας επίσης ότι η Honda θέλει να τον αποκτήσει σύμφωνα με τις φήμες, αφού ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο ποιες θα είναι οι συνθήκες του Marquez.
Στην πραγματικότητα, ωστόσο, το μέλλον του Quartararo στη Yamaha θα εξαρτηθεί πολύ από το πόσο ανταγωνιστική θα είναι η νέα μοτοσυκλέτα του, αφού αρκετές φορές στο τέλος της σεζόν σήμανε συναγερμό στους τεχνικούς της Yamaha για τη δυσκολία οδήγησης της M1.


Στις τελευταίες δοκιμές, δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του που δεν δοκίμασε τη μοτοσυκλέτα του 2022. Αλλά, ταυτόχρονα, είπε: «Από τώρα μέχρι την επόμενη δοκιμή υπάρχουν τρεις μήνες, η βάση μας είναι πολύ καλή, αλλά εμείς χάνουμε πάρα πολλά στην τελική ταχύτητα και την αεροδυναμική, ελπίζω να υπάρξουν βελτιώσεις από αυτή την άποψη στο Sepang ».
Ενώ λίγο αργότερα στο Radio Marca είπε σε μορφή τελεσίγραφου: « Ζήτησα μια σειρά από πράγματα για τη μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς που είναι απαραίτητα αν θέλουμε πραγματικά να κερδίσουμε ξανά. Δεν λέω ότι αν δεν τα φέρουν δεν θα ανανεώσω, αλλά θέλω να δω ότι θέλουν πολύ να κερδίσουν και να ανανεώσουν μαζί μου. Θα περιμένω ακόμη και πριν πάρω μια απόφαση».
Με λίγα λόγια, η Yamaha πήρε μια προειδοποίηση. Αλλά τι θα γίνει θα το μάθουμε μόνο τον Φεβρουάριο.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Σημαντικές αλλαγές κανονισμών για το 2022!​

5027a9e6c89b1e928aaea7b7fe445010_XL.jpg
Συνεδρίασε για τελευταία φορά φέτος η Επιτροπή Αγώνων και πήρε μερικές σημαντικές αποφάσεις για τη χρονιά που έρχεται.
Στην τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής Αγώνων είχαμε μια σειρά από αλλαγές που αποφασίστηκαν και θα ισχύσουν από το 2022.

Εν συντομία να πούμε ότι μία σημαντική αλλαγή είναι αυτή του ορίου με το οποίο μπορεί κανείς να συμμετάσχει στις κατατακτήριες δοκιμές.
Μέχρι και φέτος, ο κάθε πιλότος έπρεπε να κάνει χρόνο στο 107% του καλύτερου χρόνου, αλλά αυτό αλλάζει πλέον σε ποσοστό 105%.

Επιπλέον, αποφασίστηκε και επίσημα να τεθεί σε ισχύ η αλλαγή του ορίου ηλικίας για τη συμμετοχή κάποιου στα πρωταθλήματα της Moto2 και της Moto3.
Σχετικά γι’ αυτό μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Στα πιο τεχνικά κομμάτια των κανονισμών, να σημειωθεί ότι αλλάζει σε μεγάλο βαθμό ο επίσημος έλεγχος και η έγκριση που πρέπει να πάρουν τα εργοστάσια για τα συστήματα ride-height.

Επιπλέον, αλλάζει και ο τρόπος με τον οποίο ομολογκάρονταν μέχρι φέτος τα αεροδυναμικά και δεν θα γίνονται αποδεκτές μόνο αναπαραστάσεις επί χάρτου.
Σε ό,τι αφορά στα φρένα, προστίθεται στις επιλογές ένας ακόμα δίσκος 355 χιλιοστών προς χρήση.
Αλλού, διαβάζουμε ότι «…το οποιοδήποτε μέρος του εξοπλισμού που υφίσταται για να εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την αεροδυναμική βοήθεια στον πιλότο, δεν θα επιτρέπεται».

Αυτό σημαίνει ότι μάλλον θα καταργηθούν και τα spoiler στα κράνη; Μένει να διευκρινιστεί κάτι τέτοιο.
Κάτι ακόμα πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι από το 2023 και μετά γίνονται πιο αυστηροί οι έλεγχοι και πιο δύσκολο να πάρει κάποιος τραυματίας οδηγός το πράσινο φως για να συμμετάσχει σε GP.

Τέλος, ύστερα και από τα πολλά παράπονα, η Επιτροπή αποφάσισε τη σύσταση ενός νέου Σώματος Κριτών με την ονομασία Judges of Facts.
Οι κριτές αυτοί θα έχουν ως αποκλειστικό έργο τους να βλέπουν και να αξιολογούν τυχόν παραβιάσεις των κανονισμών, όπως άκυρη εκκίνηση ή έξοδος από τα όρια της πίστας.
Το σημαντικό εδώ είναι ότι η απόφαση αυτού του νέου Σώματος δεν θα είναι δυνατόν να αλλάξει, που σημαίνει ότι ομάδες και οδηγοί δεν θα μπορούν να κάνουν έφεση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Stoner: Oι αγώνες MotoGP θα είναι καλύτεροι χωρίς ηλεκτρονικά και φτεράκια
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου στον αγώνα του Misano o Casey Stoner είχε εκφράσει τις σκέψεις του για το πως πρέπει να είναι οι αγώνες MotoGP λέγοντας, ότι χωρίς ηλεκτρονικά και αεροδυναμικά βοηθήματα η οδήγηση μπορεί να είναι πιο δύσκολη άλλα οι αγώνες θα είναι πιο θεαματικοί.

Πρόσφατα επανήλθε στο θέμα και και συμπλήρωσε τις ιδέες του λέγοντας .
«Θέλω να βλέπω να γλιστράνε, να βλέπω τα λάθη τους, να τους βλέπω να πασχίζουν για την πρόσφυση, να βλέπω αναβάτες να ξεκινούν πολύ καλά στον αγώνα λόγω της επιλογής ελαστικών και αναβάτες που ξεκίνησαν άσχημα να ανεβαίνουν στις πρώτες θέσεις. Αυτό μπορεί να γίνει με μερικές αλλαγές στους κανονισμούς έτσι πιστευτώ ότι οι προσπεράσεις θα ήταν περισσότερες, όχι όπως τώρα που μπορεί να γίνουν μόνο στα φρένα».

Σε ότι αφορά τα βοηθήματα, ηλεκτρονικά και αεροδυναμικά ο Stoner δεν έκανε συγκεκριμένη αναφορά άλλα θα λέγαμε ότι η θέση του ήταν σαφής.
«Θα ήθελα πολύ να ακουγόντουσαν οι συμβουλές μου στο θέμα των τεχνικών κανονισμών – παραδέχθηκε και συνέχισε λέγοντας – Υπάρχουν πράγματα, άσχετα με θέματα ασφάλειας, σε αυτούς που πραγματικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Ενώ λένε ότι προσπαθούν να περιορίσουν το κόστος αυτό που τελικά καταφέρνουν είναι να ανεβάζουν το κόστος στα ύψη. Κάτι που έχει ήδη συμβεί στην F1 όπου το κόστος έχει εκτιναχθεί. Θα ήθελα να δω ορισμένα εξαρτήματα να καταργούνται».

Ο Stoner επίσης απεχθάνεται τις βαμμένες πράσινες περιοχές μετά από τα curb, που έχουν αντικαταστήσει το γρασίδι στις πίστες - Κάποτε είχε αναφερθεί σε αυτό λέγοντας ότι "είναι το χειρότερο πράγμα έχει συμβεί στους αγώνες μοτοσυκλέτας" - και από ότι φαίνεται δεν έχει αλλάξει γνώμη.
«Τώρα δεν υπάρχει πραγματικό όριο στην άκρη της πίστας, αυτό το ορίζει μια περιοχή με πράσινο χρώμα, οι αναβάτες δεν το φοβούνται πια. – είπε – Πριν, όταν υπήρχε γρασίδι, όλοι έπρεπε προσέχουν που πατάνε».
Αυτά μόνο.
Μετά θα δω ποιοι είναι πραγματικά πιλότοι...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Alberto Puig προκαλεί την Ducati: “Δεν καταφέρνει ποτέ να κερδίσει”​

Ο Alberto Puig ρίχνει το γάντι στη Ducati για την επόμενη σεζόν στο MotoGP.

Η Honda περίμενε κάτι περισσότερο από τον Pol Espargarò τη σεζόν MotoGP του 2021. Η μετάβαση από το KTM RC16 στο RC213V αποδείχθηκε πιο δύσκολη από το αναμενόμενο: 100 βαθμούς, 12η θέση και μόνο ένα βάθρο τη σεζόν 2021. Το συμβόλαιο του Καταλανού λήγει στο τέλος του 2022, αλλά η τύχη της αγοράς θα κριθεί μέχρι την άνοιξη. Ο Marc Marquez παραμένει σταθερός, από την άλλη συνδεδεμένος με την τύχη του HRC μέχρι το 2024.
Ο Marquez παρά την ελλιπή αποκατάσταση της υγείας του και την καθυστερημένη επιστροφή του στο Portimao, και χάνοντας επίσης τους τελευταίους αγώνες, λόγω τραυματισμού, κατάφερε να κρατήσει ψηλά την τιμή της Honda με τρεις νίκες και ένα βάθρο και να κερματίσει 7ος στην βαθμολογία.

Αμφιβολίες για τον Pol Espargarò
Ο Alberto Puig θα πρέπει να αντιμετωπίσει τι τύχη θα έχει ο Pol Espargarò και όχι μόνο. Υπάρχουν φήμες για επαφές με τον Fabio Quartararo εδώ και αρκετό καιρό. «Πέρυσι (2020) ο Pol τερμάτισε 5ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, είναι ένας γρήγορος και έμπειρος αναβάτης», είπε ο μάνατζερ της ομάδας στο Motosan.es. «Μπορεί να κερδίσει αγώνες όπως άλλοι αναβάτες, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι ο Marc είναι πραγματικά ξεχωριστός. Όταν επιλέξαμε να προσλάβουμε τον Pol, σκεφτήκαμε ότι ήταν μια εξαιρετική επιλογή. Ακριβώς όπως όταν αποφασίσαμε να προσλάβουμε τον Lorenzo. Πολλές φορές μπορεί να συμβεί να μην πάνε καλά τα πράγματα. A priori πιστεύουμε ότι ο Pol μπορεί να πάει γρήγορα αν μπορεί να προσαρμοστεί ».

Τα «παλιά αστέρια» της Honda
Για χρόνια ο Καταλανός μάνατζερ έχει δουλέψει δίπλα σε μεγάλους πρωταθλητές όπως οι Pedrosa, Stoner, Marquez, Lorenzo. Από το 2013 μέχρι σήμερα, μόνο ο Marc Marquez κατάφερε να κάνει τη διαφορά μέσα στο γκαράζ. «Πήραμε τον Jorge Lorenzo σε μια κακή στιγμή… Όλοι οι αναβάτες με τους οποίους συνεργάστηκα ήταν εξαιρετικά λαμπροί, μια γενιά που δεν υπάρχει πια. Ήταν ξεχωριστοί αναβάτες, με πολλή ευαισθησία στην μοτοσυκλέτα, στο να το καταλάβουν, στο να την οδηγήσουν… Και η αλήθεια είναι ότι όταν δουλεύεις με αναβάτες αυτού του επιπέδου, οι άνθρωποι γύρω τους μαθαίνουν ».

Το τελευταίο βέλος προς την Ducati
Οι μηχανικοί του HRC εργάζονται σκληρά στο εργοστάσιο για να δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό πρωτότυπο MotoGP. Το πρώτο ελάττωμα είναι η βελτίωση της αίσθησης με το νέο πίσω σκελετό της Michelin, το οποίο έχει προκαλέσει έλλειψη πρόσφυσης σε πολλές περιπτώσεις. Και πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουμε τον ολοένα και πιο έντονο ανταγωνισμό, ιδιαίτερα τη Ducati, στα χαρτιά το μεγάλο φαβορί για το 2022.
Ο Alberto Puig δεν έχει την ίδια άποψη. «Νομίζω ότι θα ήταν απαραίτητο να διευκρινίσουμε κάτι. Όλοι λένε ότι η Ducati πηγαίνει δυνατά, και αυτό είναι αλήθεια. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι δεν καταφέρνουν ποτέ να κερδίσουν. Από τότε που ο Stoner κέρδισε τον τίτλο με την Bridgestone το 2007, δεν έχει κερδίσει ξανά πρωτάθλημα. Σίγουρα είναι δύσκολος αντίπαλος, αλλά θα δούμε αν θα κερδίσουν ».

Πηγη https://bikerspirit.net

Ωρε Στελιο ακους τη λεει μ@...
 
Top Bottom