ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Οι ετήσιες απολαβές των αναβατών του MotoGP (Video)​

Ότι πληρώνεις παίρνεις​

894005.jpg


Ποιοι είναι η καλύτερα αμειβόμενοι, πόσα παίρνει ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής; Ποιοι είναι οι αναβάτες που παρ’ ότι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις κάθε αγώνα το συμβόλαιό τους είναι σχετικά χαμηλό;

Ο Marc Marquez είναι ο πιο καλοπληρωμένος, με τις ετήσιες απολαβές μαζί με τα μπόνους και τα έσοδα από χορηγούς φτάνουν τα 15 εκατομμύρια δολάρια.

Τα συμβόλαια των αναβατών του MotoGP
ΑναβάτηςΠοσό ετήσιο συμβολαίου σε δολάριαΟμάδαΑμοιβή για κάθε αγώναΛήξη συμβολαίου
Marc Marquez12 εκατομμύριαRepsol Honda631,0002024
Valentino Rossi10 εκατομμύριαPetronas Yamaha530,0002021
Maverick Viñales8 εκατομμύριαMonster Yamaha420,5002022
Joan Mir6 εκατομμύριαSuzuki316,0002022
Pol Espargaro3,5 εκατομμύριαRepsol Honda184,5002022
Franco Morbidelli3 εκατομμύριαPetronas Yamaha158,0002022
Álex Rins2.5 εκατομμύριαSuzuki132,5002022
Fabio Quartararo2.5 εκατομμύριαMonster Yamaha132,5002022
Johann Zarco2 εκατομμύριαPramac Ducati105,2002021
Jack Miller1 εκατομμύριοDucati Team52,5002022
Alex Marquez1 εκατομμύριοLCR Honda52,5002021
Takaaki Nakagami750 χιλιάδεςLCR Honda40,5002021
Francesco Bagnaia750 χιλιάδεςDucati Team40,5002022
Bradley Smith680 χιλιάδεςAprilia Gresini36,0002021
Aleix Espargaro500 χιλιάδεςAprilia Gresini26,5002022
Stefan Bradl500 χιλιάδεςHonda HRC26,5002021
Brad Binder500 χιλιάδεςRed Bull KTM26,5002024
Danilo Petrucci475 χιλιάδεςTech3 KTM25,0002021
Miguel Oliveira400 χιλιάδεςRed Bull KTM21,0002021
Jorge Martin350 χιλιάδεςPramac Ducati18,5002022
Enea Bastianini350 χιλιάδεςAvintia Racing18,5002021
Luca Marini350 χιλιάδεςAvintia Racing18,5002021
Iker Lecuona200 χιλιάδεςTech3 KTMΔ.Α.2021

Πηγη: sportspayouts.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Morbidelli χάνει 4 ακόμα Grand Prix – Το δίδυμο της Petronas για το 2022 θα ανακοινωθεί μετά την Αυστρία.​


Η ομάδα του Franco Morbidelli ελπίζει ότι ο δεύτερος στη βαθμολογία πέρυσι πιλότος της, θα καταφέρει να επιστρέψει στον αγώνα του Misano. Αυτό σημαίνει ότι θα χάσει τέσσερα ακόμα Grand Prix.
Ο Franco Morbidelli επέλεξε να κάνει χειρουργείο στο τραυματισμένο γόνατό του, λίγο πριν τον αγώνα στο Assen, έτσι να μπορέσει να εκμεταλλευτεί το καλοκαιρινό διάλειμμα για την ανάρρωσή του.

Ωστόσο από την πρώτη στιγμή ακουγόταν ότι δεν θα προλάβαινε τελικά ούτε τον 1ο αγώνα στην Αυστρία, κάτι που επιβεβαίωσε και επίσημα ο Razan Razali της Petronas Yamaha.
«Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα είναι σε θέση να επιστρέψει στο 100% της φυσικής του κατάστασης κι έτσι νομίζω ότι δεν θα τον δούμε πριν το Misano», ήταν τα λόγια του ισχυρού άνδρα της ομάδας.

Αυτό σημαίνει ότι ο Morbido θα χάσει τους δύο αγώνες στην Αυστρία, το Grand Prix στο Silverstone αλλά και αυτό της Αραγονίας.
Ο αντικαταστάτης του στο Assen ήταν ο Garrett Gerloff που τα πήγε αρκετά καλά, όμως ο Αμερικανός δεν θα μπορέσει να δώσει το παρών στην Αυστρία, αφού έχει υποχρεώσεις με τα WSBK.
Αντ’ αυτού, πάνω στη σέλα της Μ1 θα κάτσει ο δοκιμαστής της Yamaha, Cal Crutchlow.

morbidelli_2021_fdwew.jpg

«Αυτή (σ.σ. εννοεί το Misano) είναι μια πίστα που του αρέσει, τη ξέρει καλά και είναι καλή για να κάνει την επιστροφή του», πρόσθεσε ο Razali.
Σε ό,τι αφορά τη νέα σεζόν, είναι πλέον πολύ πιθανόν η ομάδα να έχει καινούργιο δίδυμο οδηγών.

«Περιμένουμε ακόμα την απάντηση του Valentino και της Yamaha», είπε επί του θέματος ο Razali. «Όπως είναι φυσικό, τα τελευταία νέα στην αγορά των οδηγών έχουν ανοίξει ένα σωρό πιθανότητες».
«Οι συζητήσεις συνεχίζονται ανάμεσα σε εμάς, την Yamaha και τους αναβάτες μας. Ωστόσο δεν βιαζόμαστε να ανακοινώσουμε κάτι».

Τα «τελευταία νέα» στα οποία αναφέρεται ο Razali, είναι φυσικά το διαζύγιο ανάμεσα στον Maverick Vinales και την Yamaha στο τέλος του 2021.
Αυτό σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα ο Franco Morbidelli θα ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα. Επιπλέον, με τον Valentino Rossi να είναι κοντά στο τέλος της αγωνιστικής του καριέρας, η ομάδα μάλλον θα έχει δύο θέσεις κενές για την επερχόμενη σεζόν.
morbidelli_2021_fgs.jpg

«Πολλοί οδηγοί έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον να έρθουν στην ομάδα μας και κάποιοι είναι και εκτός MotoGP».
«Πιστεύουμε όμως ότι υπάρχει χρόνος και ότι έχουμε την πολυτέλεια να επιλέξουμε. Όλοι ξέρουν τι μπορεί να δώσει η μοτοσυκλέτα της Yamaha και τι μπορεί να πετύχει ένας νεαρός οδηγός ως μέλος της ομάδας μας».

«Έχουμε την υποδομή και τη μοτοσυκλέτα για να προσφέρουμε σε νεαρούς οδηγούς την ευκαιρία να εκπληρώσουν τα όνειρά τους».
«Το έχουμε δει να συμβαίνει τόσο με τον Morbidelli, όσο και με τον Quartararo. Επομένως με όλο αυτό το ενδιαφέρον, θα περιμένουμε και θα αξιολογήσουμε κάθε περίπτωση οδηγού».
«Δεν θα ανακοινώσουμε το δίδυμο της ομάδας μας παρά μόνο μετά από τους δυο επόμενους αγώνες».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΜotoGP NewsFlash – Τα νεότερα από το Paddock [01/08]​

8d02309134b80680751ede598d5157f9_XL.jpg
Όλες οι τελευταίες πληροφορίες από το paddock του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Σύντομες ειδήσεις που αξίζουν της προσοχής μας.
Bezzecchi – Η Aprilia μου έκανε πρόταση με όλα όσα θα επιθυμούσε κανείς

Ο Marco Bezzecchi υπήρξε ένας από τους πιλότους που η Aprilia προσπάθησε να φέρει στο πλευρό του Aleix Espargaro, χωρίς όμως να τα καταφέρει.
Ο Ιταλός μίλησε στο gpone.com και επιβεβαίωσε ότι δεν μετανοιώνει για την απόφασή του να απορρίψει την πρόταση του ιταλικού εργοστασίου.

72-marco-bezzecchi_dsc3.jpg

Αποκάλυψε ωστόσο ότι ήταν μια πρόταση εξαιρετική, με όλα όσα θα επιθυμούσε κανείς! Πολύ απλά, όπως είπε, αυτή ήρθε σε μια περίοδο που δεν πίστευε ότι ήταν έτοιμος να κάνει το βήμα στη μεγάλη κατηγορία.
Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον όμως!
Ο Γερμανικός Τύπος είναι βέβαιος ότι ο Raul Fernandez θα είναι στην Tech3 το 2022

Το speedweek.com αναφέρει ότι ο Raul Fernandez θα κάνει το βήμα για τη μεγάλη κατηγορία το 2022. Μια είδηση που δεν είναι ακριβώς καινούργια, καθώς είναι κάτι για το οποίο έχουμε γράψει εδώ και αρκετό καιρό.
Φαίνεται όμως ότι πλέον και οι δυο πλευρές είναι πιο κοντά στη συμφωνία που θα φέρει τον νεαρό Ισπανό, ο οποίος εντυπωσιάζει στην Moto2 φέτος, στη μεγάλη κατηγορία,
Ο Aki Ajo μάλιστα, ο ιδιοκτήτης και μάνατζερ της ομάδας στην οποία αγωνίζεται ο Raul Fernandez, είπε στο γερμανικό site: «Αν δίνουμε έναν αναβάτη το χρόνο στη μεγάλη κατηγορία, είναι καλά».

raul_fernandez_moto2_points_out_2021.jpg

Ο ένας από τους δυο οδηγούς της Tech3 το 2022 θα είναι ο Remy Gardner, ο ομόσταυλος του Fernandez στην Moto2.

Για τον δεύτερο, το πιο πιθανό είναι να μάθουμε ποιος θα είναι αυτός μετά τους Γύρους στην Αυστρία.
Πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, ο ιδιοκτήτης της Tech3 Herve Poncharal, έλεγε ότι μετά το Assen η ομάδα θα είναι όλο και πιο κοντά στο να ανακοινώσει ποιος θα είναι ο δεύτερος πιλότος της για το 2022.
Ο Aleix Espargaro είναι στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του
Η αγωνιστική άνοδος της Aprilia φέτος είναι περισσότερο από εμφανής, καθώς η μοτοσυκλέτα παίρνει το ένα καλό αποτέλεσμα μετά το άλλο.
Κι αυτό στα χέρια κυρίως του Aleix Espargaro, ο οποίος είναι χαρούμενος και γεμάτος κίνητρο, έχοντας επιτέλους ένα ανταγωνιστικό σύνολο στη διάθεσή του.
AEspargaro_5456343423221_74e255afe0_h.jpg


Σε πρόσφατες δηλώσεις του παραδέχθηκε ότι είναι στην καλύτερη αγωνιστική κατάσταση της καριέρας του.
Επιπλέον αποκάλυψε ότι έγιναν αρκετές αλλαγές στην ομάδα, με την πρόσληψη πολλών νέων μηχανικών που βοήθησαν στο να πλησιάσει κι άλλο η RS-GP τις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.
Pramac: Καλή η νίκη, αλλά κι έτσι κοιμόμαστε καλά το βράδυ!
Το ταξίδι της Pramac Racing με την Ducati ξεκίνησε το 2005 και από τότε, οι ανά καιρούς αναβάτες της ομάδας έχουν πάρει τη δεύτερη θέση σε 13 αγώνες.
Αξιοσημείωτο είναι ότι περίπου το ένα τρίτο αυτών των 2ων θέσεων έχουν προέλθει από τον Johann Zarco, στο διάστημα των εννέα πρώτων φετινών αγώνων.
Είναι αυτά τα αποτελέσματα που τον έχουν ανεβάσει στην εξαιρετική δεύτερη θέση, 34 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Fabio Quartararo.
Η πολυπόθητη νίκη ακόμα δεν έχει έρθει, ωστόσο ακόμα κι έτσι στην ομάδα της Pramac μπορούν και κοιμούνται ήσυχα το βράδυ.
pramac_racing_gtre_54534.jpg

«Η νίκη είναι καλοδεχούμενη κι όλα αυτά τα χρόνια έχουμε φτάσει κοντά. Πάντως κι έτσι είμαστε ικανοποιημένοι και χαρούμενοι με τη δουλειά, τους αναβάτες και τη στήριξη από την Ducati».
«Επομένως, ναι, η νίκη είναι κάτι που όλοι τη θέλουν, αλλά δεν αποτελεί το βασικό μας στόχο. Στόχος μας είναι να εξελίσσουμε οδηγούς, να υποστηρίζουμε την Ducati, να εξελίσσουμε τη μοτοσυκλέτα και να ανακαλύπτουμε νέα ταλέντα».
«Άρα αν έρθει η πρώτη μας νίκη, θα είναι καλοδεχούμενη, όμως κι έτσι κοιμόμαστε καλά τα βράδια», είπε στο motogp.com ο Fransesco Guidotti.
Rossi: Θέλω καλύτερα αποτελέσματα και θα δουλέψω σκληρά γι’ αυτό
Το πρώτο μισό της φετινής σεζόν δεν ήταν αντίστοιχο των προσδοκιών του Valentino Rossi, της ομάδας του, αλλά και των οπαδών του.
Αυτό που περιμένει τώρα, καθώς πλησιάζει η έναρξη του δεύτερου μισού, είναι να αντιστρέψει αυτή την εικόνα.
rossi46-1536x1024.jpg

«Το πρώτο μέρος της χρονιάς δεν ήταν φανταστικό», έλεγε ο θρυλικός Ιταλός αναβάτης. «Ξέρουμε ότι το επίπεδο στο MotoGP είναι πια πολύ υψηλό».
«Ξέρουμε ότι πρέπει να παλέψουμε πολύ και θέλουμε περισσότερα. Θέλουμε καλύτερα αποτελέσματα και θα δουλέψουμε σκληρά στο δεύτερο μισό γι’ αυτό».
Ο Piero Taramasso εξηγεί τις αλλαγές στα ελαστικά του MotoGP για το 2021
Αυτό που ξέρουμε στα σίγουρα για φέτος, είναι ότι η Michelin δεν έφερε καινούργια ελαστικά στη μεγάλη κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Το πάγωμα της εξέλιξης επηρέασε και την Γαλλική εταιρεία, ωστόσο κάποιες αλλαγές – προς το καλύτερο – έγιναν. Ποιες είναι αυτές ακριβώς, μας το εξηγεί ο Piero Taramasso:
«Η μεγαλύτερη αλλαγή για φέτος είναι οι πιο σκληρές γόμες που επιλέξαμε για ακόμα καλύτερη σταθερότητα».
Michelin_5452323213120_28212111c71dfgh.jpg

«Στο παρελθόν μας έχουν ασκήσει κριτική πολλές φορές για την πτώση της απόδοσης των ελαστικών μας μετά από δέκα γύρους».
«Μάλιστα οι οδηγοί επέλεγαν τις πιο *****ές γόμες για να είναι περισσότερο επιθετικοί στην αρχή του αγώνα, αλλά μετά είχαν μεγάλη φθορά».
«Αυτό που κάναμε φέτος ήταν να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την αντοχή των ελαστικών μας σε διάρκεια αγώνα».
Ο Alberto Vergani καλεί τον Valentino Rossi να σταματήσει τώρα
Για τον Alberto Vergani, το πιο ταιριαστό βήμα αυτή τη στιγμή για τον Valentino Rossi, είναι να κρεμάσει την αγωνιστική του φόρμα.
«Έχει κάνει εξωπραγματικά πράγματα αλλά πλέον είναι πολύ πίσω, ειδικά για έναν οδηγό της ποιότητάς του».
«Ένας θρύλος πρέπει να φεύγει ως θρύλος. Αν ήμουν ο Vale, μετά από εκείνη την τρομακτική στιγμή στην Αυστρία, θα έλεγα: αρκετά πια!»
«Στην περίπτωση του Agostini, κάτι τέτοιο θα ήταν σημάδι από τον Θεό για να σταματήσει».
vergani_rossi_fre_543.jpg

Επιπλέον, ο Rossi έχει μπροστά του και μια καινούργια πρόκληση, αυτή του να γίνει από οδηγός, ιδιοκτήτης ομάδας!
«Πρόκειται για αλλαγή επαγγέλματος κι αυτό πρέπει να το σκεφτεί. Μετά είναι και τα αμάξια, αφού θα συνεχίσει εκεί».
«Για μένα, σε ό,τι αφορά στις μοτοσυκλέτες, θα πρέπει να φύγει τώρα, ως ένας σούπερ πρωταθλητής».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Aleix Espargarò τραυματίστηκε σε ποδηλατικό αγώνα​

Από τον BikerSpirit

Ο Aleix Espargarò ήταν θύμα πτώσης το Σαββατοκύριακο, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο πρόσωπο.


Μια ταλαιπωρία που απλώς δεν ήθελε, ο Aleix Espargarò , την εβδομάδα κατά την οποία το MotoGP επιστρέφει στην δράση, με τον δέκατο γύρο της σεζόν, το Styrian Grand Prix , στο Red Bull Ring.

Ο Ισπανός αναβάτης συμμετείχε με το ποδήλατο βουνού, στον αγώνα Colina Triste, στο μοναστήρι του Santo Domingo de Silos.

Ο Aleix Espargarò έπεσε στην τελευταία φάση του αγώνα, την Κυριακή, και κατέληξε στο έδαφος με το πρόσωπο στο έδαφος, τόσο που υπέστη εμφανείς εκδορές. Ευτυχώς, αυτές ήταν οι μόνες συνέπειες που υπέστη!


Ο ίδιος έχει δημοσιεύσει στο επίσημο προφίλ του στο Instagram την εικόνα που τον δείχνει τραυματισμένο στο πρόσωπο, μαζί με την ιστορία του τι συνέβη. «Ήμασταν στο τελευταίο στάδιο, παλεύαμε πολύ καλά για την τέταρτη θέση, μέχρι που ένα ηλίθιο ατύχημα ανατίναξε τα πάντα», είναι τα λόγια του 32χρονου.

Έτσι αυτός ο τραυματισμός του δεν θα αμφισβητήσει τη συμμετοχή του στο GP του Σαββατοκύριακου. Εκεί που θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί την όγδοη θέση του στο πρωτάθλημα, η οποία αυτή τη στιγμή είναι σαφώς το καλύτερο προσωρινό αποτέλεσμα της πενταετίας του με την Aprilia.

Πηγη www.bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
gazzetta.gr: Η Yamaha «έκοψε» ξαφνικά τον Βινιάλες από το GP Αυστρίας.



Εκνευρίστηκε λέει,και έριχνε μπουνιές στο μηχανάκι με αποτέλεσμα να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Όπως και συμμερίζομαι την άποψη του ψαρά.



Τα αεροδυναμικά βοηθήματα πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο.
Ώστε η οδήγηση να είναι θέμα ικανοτήτων οδηγού και όχι υποβοηθούμενη απο αεροδυναμικά κλπ.
Βλέποντας τώρα τα fp1 ,παρατήρησα στην ΜΟΤΟ3 κάτι δίσκους που καλύπτουν εσωτερικά όλο τον τροχό, για μείωση αεροδυναμικής οπισθέλκουσας.
Οι παλιότεροι θα θυμούνται οτι στα νιάτα μάς στα τοτε C50 έβαζαν κάτι τέτοιος δίσκους ,μπρος πίσω.
Βέβαια στα c 50 με την εξωπραγματική τελική των 65/70χλμ ,αν σε προσπερνάγε κάποιο φορτηγό, τα απόνερα του αέρα, προκαλούσαν πλεύση ( συνέβη και σε εμένα) η ακόμα και πληρη εκτίναξη στα χωράφια ( φήμες)
Εν κατακλείδι
Στα gp δεν έχει φορτηγά να σε περνάνε ,αλλά καο πάλι συμμερίζομαι την άποψη του C.S#27
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Προβλεπω μελλοντικά οι ΜΟΤΟ gp μοτοσυκλέτες
Να μοιάζουν όπως εκείνες της δεκαετίας του 50 με ολόσωμα φέρινγκ, και μονο τις άκρες των τροχών να διακρίνονται.
Να ακούγεται ενα ελαφρύ ζζζ λόγω ηλεκτροκίνησης.
Εμείς να κουμπωνουμε ακουστικά με ακουστικά με ήχο του σήμερα.
Οι δόσεις καυσαερίων για εισπνοή θα πουλιούνται στην μαύρη αγορά, και ο ήχος και η μυρωδιά διχρονολαδου,θα ξεπερνάει την τιμή της κοκαΐνης
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Θα στερεώνουν με μανταλάκι στον πίσω τροχό χαρτόνι από φίλτρο Καρέλια οπότε θα ακούγεται λίγο Ακράποβιτσσσσ.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Όπως και συμμερίζομαι την άποψη του ψαρά.


Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον Μήτσο μιας και ο Stoner είπε τα πράγματα με το όνομά τους.

Έκαναν τις μοτοσυκλέτες Καρνάβαλους και τους οδηγούς ?@?@κες.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.264
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η εξέλιξη δεν σταματάει ότι και να λετε .....οπότε πριν σας φάει το matrix προλάβετε να κάνετε καμμία βολτα εκ του ... φυσικου....!Bike
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Θα στερεώνουν με μανταλάκι στον πίσω τροχό χαρτόνι από φίλτρο Καρέλια οπότε θα ακούγεται λίγο Ακράποβιτσσσσ.
Χαχαχα ρε Νικόλα τι μου θύμισες ?
Έτσι είχα ένα bmx velamos κάπου το 1987
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Video: Ο λόγος που η Yamaha έφτασε στα άκρα με τον Vinales​




Η ανεξήγητα παράτυπη λειτουργία της Μ1 από τον Ισπανο

O Maverick Vinales βρίσκεται στο Red Bull Ring ως θεατής, μετά την απόφαση της Yamaha να αποσύρει τη συμμετοχή του από το Αυστριακό Grand Prix (https://2wo.gr/race/race-world/7035...fthora-kai-ton-aposirei-apo-to-afstriako-gpgp) κατηγορώντας τον για απόπειρα δολιοφθοράς στη μοτοσυκλέτα του κατά τη διάρκεια του προηγούμενου αγώνα που διεξήχθη στην ίδια πίστα.
Την Παρασκευή 13/8 ο Ισπανός έκανε και το πρώτο του σχόλιο σχετικά με τα όσα ακούγονται γύρω από το όνομά του, χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες. «Σήμερα είμαι από την άλλη πλευρά του φράκτη. Θα εξηγήσω με λεπτομέρειες τι συνέβη το συντομότερο δυνατό», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό του στο Instagram.
Γιατί τον κατηγορεί η Yamaha;
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία των «τριών διαπασών» αναφέρει μεταξύ άλλων πως «διαπιστώθηκε ανεξήγητα παράτυπη λειτουργία της μοτοσυκλέτας από τον αναβάτη».
Τι ακριβώς εννοεί;
Ήδη έχει κυκλοφορήσει ένα video με onboard πλάνα του Ισπανού (https://video.gazzetta.it/video-gp-...b9a-11eb-b7d6-59285479cc8a?vclk=home_generico) λίγο πριν επιστρέψει στο γκαράζ της ομάδας στο GP της Στυρίας. Εκεί, λοιπόν, λειτουργώντας προφανώς εν θερμώ, ακούγεται καθαρά να δουλεύει τον κινητήρα της M1 στον κόφτη χωρίς προφανή λόγο.
Πέρα από το video όμως, υπάρχουν και μαρτυρίες φωτογράφων και δημοσιογράφων που βρίσκονταν σε διάφορα σημεία της πίστας, σύμφωνα με τις οποίες στους τελευταίους γύρους ο 26χρονος αναβάτης έβγαζε τις ευθείες με «σπασμένη» 5η σχέση και άλλαζε σε 6η λίγο πριν στρίψει.
Τα λεγόμενά τους φαίνεται να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα με βάση το γυρολόγιο του Ισπανού στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, το οποίο μπορείτε να δείτε στο σχετικό πίνακα που σας παραθέτουμε. Ιδιαίτερα στα δύο πρώτα sectors που περιλαμβάνουν και ευθείες, ο Vinales ήταν κατά μέσο όρο κοντά στα 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον «φυσιολογικό» ρυθμό.
Ακόμα και η τελική ταχύτητα που μετρήθηκε πριν τη στροφή 2 έφτασε σε σημείο να είναι έως και 30 km/h μικρότερη σε σχέση με τα 309 km/h που είχε γράψει νωρίτερα στον αγώνα στο ίδιο σημείο. Αυτό σημαίνει ότι είτε είχε κακή έξοδο από τη στροφή 1, είτε άλλαζε με μεγάλη καθυστέρηση τις σχέσεις στο κιβώτιο αφήνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί στον κόφτη…
Είχε λόγους να το κάνει;
Μετά τον αγώνα, ο Vinales ήταν απογοητευμένος και ενοχλημένος λέγοντας πως αντιμετώπισε αρκετά τεχνικά προβλήματα. Η M1 έσβησε στον γύρο προθέρμανσης πριν την επανεκκίνηση του αγώνα και αφού η ομάδα του είχε προχωρήσει σε αλλαγή συμπλέκτη, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει από το pitlane, ενώ καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα στην οθόνη του πίνακα οργάνων εμφανιζόταν το μήνυμα «pit lane».
Oι ήδη τεταμένες σχέσεις επιβαρύνθηκαν κι άλλο από την πρόσφατη απόφαση της εταιρείας να αποσύρει την στήριξή της στην Viñales Racing Team που έκανε φέτος το ντεμπούτο της στο WorldSSP300 και την οποία «έτρεχε» ο πατέρας του, Angel Vinales.
Όμως, άλλο τα προβλήματα που μπορεί να έχει ο ίδιος με τη Yamaha και εντελώς διαφορετικό πράγμα να προσπαθεί -καθ’ όπως φαίνεται- να βλάψει τον εξοπλισμό που του παρέχει η ομάδα. Προφανώς η σχέση του με τους επιτελείς της εταιρείας είναι στο χειρότερο δυνατό σημείο, προφανώς μπορεί να έχει χάσει την υπομονή του με όλα όσα συμβαίνουν, αλλά τέτοιες ενέργειες, κάθε άλλο παρά αρμόζουν σε επαγγελματία που βρίσκεται μάλιστα σε αναζήτηση ομάδας και που θέλει να λογίζεται ως ένας εκ των κορυφαίων οδηγών του γκριντ.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.264
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπα, το παιδί προσπαθούσε να ξεμπουκωσει τον κινητήρα .... είμαι σίγουρος , συμβαίνουν αυτα εξάλλου ...! Hammer Smash
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Aprilia ανακοίνωσε τον Maverick Vinales για το 2022​

Συμβόλαιο ενός έτους​




Η πολυαναμενόμενη μετακίνηση του Maverick Vinales στην Aprilia το 2022 αποτελεί πλέον γεγονός, με το εργοστάσιο του Noale να ανακοινώνει τη συνεργασία τους το πρωί της Δευτέρας 16/8

Ο Ισπανός αναβάτης που βρίσκεται στο επίκεντρο των γεγονότων τις τελευταίες ημέρες λόγω της ιδιαίτερα τεταμένης σχέσης του με την Yamaha, υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο με την ιταλική εταιρεία με την προοπτική επέκτασης της συνεργασίας τους για ακόμα έναν χρόνο.
Στην Aprilia θα συναντήσει τον Aleix Espargaro με τον οποίο συνυπήρξαν στο πρόσφατο παρελθόν (2015 και 2016) στην ομάδα της Suzuki και διατηρούν πολύ καλές σχέσεις.
Ως καλός οικοδεσπότης, μάλιστα, ο Aleix Espargaro φρόντισε να καλωσορίσει τον 26χρονο φίλο του. «Καλωσόρισες στο σπίτι μου/σου Maverick Vinales. Ήρθε η ώρα να γράψουμε ιστορία και να κάνουμε την Aprilia πρωταγωνίστρια», έγραψε χαρακτηριστικά ο 32χρονος στα social media.
Ο CEO της Aprilia Racing, Μassimo Rivola σχολιάζοντας την προσθήκη του Vinales ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για την προσθήκη του Maverick Vinales στην ομάδα μας, ενός αναβάτη υψηλού επιπέδου και αγνού ταλέντου της μεγάλης κατηγορίας. Αποτελεί για εμάς το γεγονός ότι είμαστε σε θέση να διαθέσουμε τις καλύτερες δεξιότητες στον Vinales μαζί με τον ενθουσιασμό και το πάθος μας. Είμαι βέβαιος ότι όπως και ο Aleix, θα αγκαλιάσει αυτό το εξαιρετικά δυνατό project».
Παράλληλα, ο Rivola ανακοίνωσε πως ο Lorenzo Savadori θα παραμείνει στο δυναμικό της ομάδας εκτελώντας χρέη δοκιμαστή.
Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το μέλλον του Andrea Dovizioso. Είναι δεδομένο πως στην Aprilia επιθυμούν διακαώς την παραμονή του έμπειρου Ιταλού σε ρόλο επίσημου δοκιμαστή, ώστε να συμβάλλει στην εξέλιξη της RS-GP.
Για την ιστορία, ο Vinales έχει στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2013 στη Moto3 με την ΚΤΜ, ενώ στη μεγάλη κατηγορία αγωνίζεται από το 2015 (έχει περάσει από Suzuki και Yamaha) έχοντας συνολικά 9 νίκες, 13 pole positions και 28 παρουσίες στο βάθρο.

Πηγη https://2wo.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Και λέει η Petronas
Αποχωρώ γιατί με τα χουνερια του βινιαλες,την αδιαλλαξία του Μπέρτζες.
Την φυγή του Ρόσι κλπ.
Θα κάνει τον μορμπιντο Νο2 στην 1η ομάδα,άρα εγώ μένω χωρίς οδηγούς.
Για αυτό φεύγω από τα gp.
Χμμμμ
Ένας τυχαίος ονόματι dovi??
Δεν κάνει για Νο1 και ένας από την ΜΟΤΟ2 για Νο2??
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Flashback – Η Yamaha «σώζει» την καριέρα του Dovizioso. Πάλι!​

Για δεύτερη φορά σε διάστημα εννέα χρόνων, το εργοστάσιο της Yamaha προσφέρει «σανίδα σωτηρίας» στον Andrea Dovizioso, που δείχνει έτοιμος να επιστρέψει στα GP μετά από απουσία ενός έτους.
Οι συνομιλίες ανάμεσα σε Petronas Yamaha και Andrea Dovizioso δεν είναι κάτι καινούργιο σαν είδηση.

Υπάρχει μάλιστα πιθανότητα να δούμε τον έμπειρο Ιταλό να παίρνει θέση και πάλι στο grid ακόμα και από φέτος.
Αυτό που ίσως πολλοί δεν ξέρουν, είναι το γεγονός ότι η Yamaha είναι η δεύτερη φορά που «σώζει» τρόπον τινά την αγωνιστική καριέρα του Andrea Dovizioso.

Το 2009 ο Andrea Dovizioso έβαλε την υπογραφή του σε ένα συμβόλαιο που θα τον έφερνε στην ομάδα της Honda, ομόσταυλο με τον Dani Pedrosa.
Το ξεκίνημά του με την ομάδα ήταν πολύ καλό, έχοντας καταφέρει να πάρει μια εντυπωσιακή νίκη στο βρεγμένο Donington Park.
Την επόμενη σεζόν οι καλές εμφανίσεις συνεχίστηκαν για τον Ιταλό, ο οποίος αποτελούσε συνεχή απειλή για το βάθρο, τερματίζοντας τελικά στην 5η θέση της βαθμολογίας.

dovi-yamaha-sanida-sotirias-ght1.jpg

Ωστόσο η Honda ήταν σε δύσκολη θέση. Είχε ήδη επεκτείνει το συμβόλαιο του Dovi για το 2011, αλλά μετά συνειδητοποίησε ότι ο μεγάλος Casey Stoner ήταν διαθέσιμος στην αγορά.
Με γνώμονα το πρωτάθλημα (το οποίο είχε να πάρει η Honda από το 2006 με τον αείμνηστο Nicky Hayden) κινήθηκε για τον Αυστραλό.

Τον έφερε στην ομάδα και από τη στιγμή που ο Dani Pedrosa έχαιρε της εκτίμησης όλων, ήταν ο Dovi αυτός που… περίσσευε.
Η Honda προσπάθησε να τον αφήσει ελεύθερο, ωστόσο ο Ιταλός – μέσω των δικηγόρων του – ενημέρωσε ότι ήταν στις προθέσεις του να τιμήσει το συμβόλαιο που είχε με την ομάδα.

Με την Honda να μην είναι διατεθειμένη να πληρώσει τη μεγάλη ρήτρα αποδέσμευσης, η μόνη λύση ήταν να κατεβάσει στο πρωτάθλημα τρεις μοτοσυκλέτες.
Κάτι που τότε μπορούσε να γίνει, αλλά βάσει κανονισμών απαγορεύεται πλέον.
dovi-yamaha-sanida-sotirias-ght2.jpg

Ο Andrea Dovizioso αν και «ξένο σώμα» στην ομάδα, κατάφερε να τα πάει πολύ καλά στο πρωτάθλημα του 2011, τερματίζοντας πίσω μόνο από τον πρωταθλητή Stoner και τον Jorge Lorenzo.
Είχε κερδίσει την 3η θέση από τον Dani Pedrosa για εννιά βαθμούς, χωρίς να πάρει έστω μια νίκη στο πρωτάθλημα, ενώ ο Ισπανός είχε τρεις.

Ούτε όμως αυτό ήταν αρκετό για να τον κρατήσει στην ομάδα το 2012. Χωρίς συμβόλαιο πια, έπρεπε να βρει καινούργια στέγη και κάπου εκεί ήρθε στο προσκήνιο η Tech3 του Herve Poncharal.
Λύση ανάγκης έλεγαν αρκετοί τότε, καθώς ο Dovi υπέγραφε το νέο του συμβόλαιο και θα ήταν ομόσταυλος με τον Cal Crutchlow.
Η ομάδα της Tech3 είχε δυνατά ονόματα στο γκαράζ της τα προηγούμενα χρόνια, πιλότους όπως ο Colin Edwards, ο James Toseland ή ο Ben Spies. Ωστόσο τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά: μόλις 4 βάθρα σε 4 χρόνια.
Αυτό το τελευταίο έχει τη σημασία του, για να καταλάβει κανείς πόσο εντυπωσιακός ήταν ο Andrea Dovizioso το 2012 με την Tech3.
dovi-yamaha-sanida-sotirias-ght3.jpg

Ο χρόνος προσαρμογής του στην Yamaha δεν ήταν μεγάλος και από τότε άρχισε να φέρνει το ένα καλό αποτέλεσμα μετά το άλλο.
Πήρε το πρώτο του βάθρο στην Καταλονία (3ος) και στη συνέχεια, στους επόμενους έξι αγώνες είχε άλλες τέσσερεις τρίτες θέσεις, ενώ μέχρι το τέλος της σεζόν – με εξαίρεση τον όχι καλό αγώνα που έκανε στη Μαλαισία – ήταν πάντα μέσα στους κορυφαίους 4 πιλότους κάθε αγώνα.
Μπορεί για μία ακόμη σεζόν να μην κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ωστόσο η σταθερότητά του τον ανέβασε στην 4η θέση της βαθμολογίας.
Ήταν τέτοιος ο αντίκτυπος της χρονιάς που είχε κάνει ο Dovi ως δορυφορικός πλέον οδηγός, που αμέσως του προτάθηκε το 2013 ένα εργοστασιακό συμβόλαιο με την ομάδα της Ducati.
Χρειάστηκε καιρός (κι ένας Gigi Dall’Igna από την Aprilia) για να ορθοποδήσει το ιταλικό εργοστάσιο και όλα εκείνα τα δύσκολα χρόνια ο Andrea Dovizioso ήταν εκεί.
Ανταμείφθηκε στη συνέχεια, όταν πια η Desmosedici ήταν έτοιμη για νίκες και επί τρία συνεχόμενα χρόνια ο μόνος που στέρησε την ευκαιρία να πάρει ένα τίτλο ο Dovi, ήταν το «φαινόμενο» Marquez.
dovi-yamaha-sanida-sotirias-ght4.jpg

Τρεις φορές το προσπάθησε, το 2017, το 2018 και το 2019. Τρία χρόνια ήταν ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Marquez, αλλά και τις τρεις χρονιές η ιδιοφυία του Ισπανού επικράτησε.
Ο Dovi χρειάστηκε να περιμένει εφτά ολόκληρα χρόνια από την πρώτη του νίκη στο Donington Park, μέχρι την επόμενη στην Μαλαισία το 2016.
Για την τρίτη φορά που γεύτηκε τη χαρά της νίκης δεν χρειάστηκε να περιμένει παρά μόνο λίγους μήνες: Mugello 2017. Και κάτι λιγότερο από μια εβδομάδα, για να πάρει την 4η του νίκη στη μεγάλη κατηγορία (Βαρκελώνη).
Από εκεί και πέρα οι νίκες έρχονταν με περισσή ευκολία για τον Ιταλό, ο οποίος μέχρι να φύγει από την Ducati είχε καταφέρει να φτάσει τον αριθμό των επιτυχιών του στις 15.
Το διαζύγιο με τους κόκκινους δεν ήταν ιδανικό, αλλά γι’ αυτό αξίζει να ασχοληθούμε κάποια άλλη στιγμή.
Το ζητούμενο για τον Ιταλό είναι ότι για μία ακόμη φορά, η Yamaha είναι αυτή που μπορεί να τον βγάλει από την «αφάνεια».
dovi-yamaha-sanida-sotirias-ght5.jpg

Σαφώς και δεν είναι η ίδια μοτοσυκλέτα που είχε στα χέρια του το 2012, όπως και ο Dovi δεν είναι ο ίδιος οδηγός πλέον.
Όμως αν όντως του δοθεί η ευκαιρία να οδηγήσει (και να προσαρμοστεί) από φέτος την Μ1, είμαστε βέβαιοι ότι από την αρχή του 2022 αρκετοί θα είναι αυτοί που θα κοιτάζουν με ανησυχία προς το γκαράζ της SRT.
Και ναι, ο Andrea Dovizioso μπορεί να θεωρείται πια μεγάλος στα 36 του χρόνια, όμως ο Valentino Rossi μας έδειξε ότι ένας ικανός πιλότος μπορεί να συνεχίσει να είναι δυνατός και σε «προχωρημένη» ηλικία.
Και ο Andrea Dovizioso δεν χωρά αμφιβολία ότι είναι ικανός…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η KTM “κλείνει” τον Pedro Acosta μέχρι το τέλος του 2024 για Moto2 και MotoGP​

Από τον BikerSpirit

Η KTM και ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Moto3, Pedro Acosta, κατέληξαν σε συμφωνία για τις επόμενες τρεις σεζόν, τις δύο πρώτες στην Moto2, κάνοντας το άλμα στο MotoGP το 2024.


Μετά από μία μόνο σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3, ο 17χρονος Pedro Acosta θα αγωνιστεί την επόμενη σεζόν στην Moto2, έχοντας κλείσει μια νέα συμφωνία με την KTM, μέχρι το τέλος του 2024.

Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης, η οποία θα γίνει τις επόμενες ημέρες, η KTM ανέλαβε απευθείας τη σύμβαση του οδηγού, που μέχρι τώρα συνδέεται με τη δορυφορική ομάδα του Aki Ajo , με διάρκεια τριών σεζόν.

Σύμφωνα με το Motorsport.com, η συμφωνία είναι να τρέξει τα δύο πρώτα χρόνια στην Moto2 με την ομάδα της Red Bull KTM Ajo, και με μελλοντική προοπτική τη μετάβαση στο MotoGP το 2024.

Με αυτόν τον τρόπο, ο Pedro Acosta, εξασφαλίζει την άνοδο στην ενδιάμεση κατηγορία μετά από μόλις 11 αγώνες στο Moto3 , στους οποίους έχει πετύχει πέντε νίκες και μια δεύτερη θέση, γεγονός που τον τοποθετεί ως εξαιρετικό πρωτοπόρο του πρωταθλήματος την πρώτη του χρονιά .


Οι πληροφορίες για τη συμφωνία διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει ρήτρα που να ορίζει την άφιξη του Acosta στην μεγάλη κατηγορία πριν από το 2024.

Με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με τον Acosta, το ρόστερ των αναβατών της KTM στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυξάνεται, ενώνοντας τους Brad Binder , με συμβόλαιο έως το 2024 και Miguel Oliveira (2022), και τους νεαρούς Remy Gardner και Raúl Fernández , που θα αγωνιστούν στην μεγάλη κατηγορία με την Tech3-KTM μέχρι το τέλος του 2023.

Όλα δείχνουν ότι ο ομόστυαλός του Acosta την επόμενη σεζόν στην ομάδα της Red Bull KTM Ajo Moto2 θα είναι ο Augusto Fernández (24 ετών), ο οποίος βρίσκεται στην πέμπτη του σεζόν στην ενδιάμεση κατηγορία και είναι έκτος συνολικά στο τιμόνι ενός Kalex από την Marc VDS Racing

Για να σε δουμε και σενα αγορι cdefghigicdefghigi

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dovizioso στην δορυφορική Yamaha το 2022, ξεκινώντας από φέτος στο Misano​

Από τον BikerSpirit

Ο πρώην αναβάτης της Ducati θα βρίσκεται ήδη στην πίστα φέτος από το Misano με το M1 2019 μαζί με τον Valentino Rossi στην Petronas


Ο Lin Jarvis, Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha Motor Racing, σε συνέντευξη του Sky Sport, επιβεβαίωσε την άφιξη του Andrea Dovizioso τόσο για το φινάλε της σεζόν 2021 όσο και για τη σεζόν 2022.

Ο πρώην αναβάτης της Ducati και σήμερα ο δοκιμαστής Aprilia, θα οδηγήσει το M1 2019 του Franco Morbidelli από το Misano, ενώ του χρόνου θα είναι στην ίδια Ομάδα (τώρα Petronas) αλλά με μοτοσυκλέτες Factory.

Μια όμορφη επιστροφή για τον «Dovi» ο οποίος σε αυτό το φινάλε της σεζόν θα συνεργαστεί με τον Valentino Rossi, ένα από τα πιο επιτυχημένα ζευγάρια στο MotoGP.

Ο Dovizioso θα έχει τον Ramon Forcada ως επικεφαλής τεχνικό, ενώ ο Franco Morbidelli, που προήχθη στην επίσημη ομάδα, θα οδηγεί στην εργοστασιακή της Yamaha στο πλάι του Fabio Quartararo.

Πηγη www.bikerspirit.net
 
Top Bottom