ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
er_1.big.jpg

Ο Quartararo εγχειρίστηκε!
μετά το θέμα με το arm pump που αντιμετώπισε την Κυριακή


Για δεύτερη φορά μέσα σε 3 χρόνια ο 22χρονος Γάλλος αναβάτης υποβλήθηκε σε εγχείρηση για θέματα arm pump, που αυτή την φορά του κόστισαν την νίκη στον αγώνα της Jerez. O Fabio είχε περάσει την ίδια διαδικασία τον Μάϊο του 2019, κατά την πρώτη του χρονιά στα MotoGP, πάλι πριν τον αγώνα του Le Mans.
Οι λεπτομέρειες για την εγχείρηση δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, αλλά ο ίδιος ο Quartararo δήλωσε : " Ο γιατρός μου είπε ότι η εγχείρηση πήγε πολύ καλά. Νιώθω ακόμα λίγη υπνηλία από το αναισθητικό αλλά είμαι καλά. Ο πόνος με εμπόδισε την Κυριακή από το να κερδίσω τον αγώνα. Ανυπομονώ να γυρίσω σπίτι και να αρχίσω να δουλεύω το χέρι μου ώστε να είμαι 100% έτοιμος για τον αγώνα του Le Mans. Νιώθω πολύ θετικά με την ανάρρωσή μου, είμαι πολύ καλά ψυχολογικά και δεν μπορώ να περιμένω να οδηγήσω ξανά την Μ1 μου".


Πηγη https://mgp.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ο Quartararo εγχειρίστηκε!
μετά το θέμα με το arm pump που αντιμετώπισε την Κυριακή
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto3 – Παραλίγο αποκεφαλισμός για τον Deniz Öncü στη Jerez​

Ο νεαρός Τούρκος αναβάτης έκανε ένα σοβαρό λάθος που παραλίγο να πληρώσει πολύ ακριβά.
Jerez de la Frontera, Κυριακή 2 Μαΐου 2021, αγώνας Moto3, τελευταίος γύρος. Παραδοσιακά για τη μικρή κατηγορία, το μπουλούκι αναβατών που διεκδικεί μια θέση στο βάθρο δεν έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ούτε στη διάρκεια του τελευταίου γύρου και στην τελευταία στροφή της πίστας ένα λάθος του Öncü έχει δραματικό αποτέλεσμα.

Ακούμε τον ίδιο να περιγράφει τι έγινε:

“Οδηγούσα τον αγώνα για πολλούς γύρους. Δυστυχώς στη στροφή 6 φρέναρα πάρα πολύ αργά και δύο αναβάτες με πέρασαν, έτσι στην τελευταία στροφή της πίστας έφτασα τρίτος. Στην είσοδό της φρέναρα όπως συνήθως μα δεν μπόρεσα να κατεβάσω σε πρώτη, έτσι μπήκα με δευτέρα και προσπάθησα να σταματήσω τη μοτοσυκλέτα, όμως κατέληξα να χτυπήσω τον Masia και να τον ρίξω κάτω και αυτόν. Νιώθω πολύ άσχημα γι’ αυτόν.

“Θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερα όμω ς. Για να είμαι δίκαιος, είμαι τυχερός που ζω ακόμη γιατί όταν η μοτοσυκλέτα του Darryn Binder πέρασε πάνω από το κεφάλι μου η δισκόπλακά του μου πήρε τον λαιμό...”


Στη συνέχεια ο Τούρκος πόσταρε μια φωτογραφία στο Instagram που μας δείχνει το σημάδι από τον δίσκο του Binder στον λαιμό του και είναι όντως ανατριχιαστική. Όχι τόσο για το τι έπαθε, όσο για το τι πολύ χειρότερο θα μπορούσε να έχει συμβεί.

oncu deniz 1620047340 Μια πολύ σύντομη αναδρομή στο παρελθόν μας θυμίζει τους αδικοχαμένους Marco Simoncelli και Shoya Tomizawa, οι οποίοι σκοτώθηκαν σε παρόμοιες συνθήκες, δηλαδή χτυπήθηκαν στο κεφάλι από επερχόμενη μοτοσυκλέτα που δεν μπορούσε να τους αποφύγει αφότου έπεσαν – στον αγώνα MotoGP της Sepang το 2011 ο πρώτος, στον αγώνα της Moto2 στο Misano το 2010 ο δεύτερος.

Αυτό το νέο συμβάν σημάδεψε τον αγώνα της Moto3 στη Jerez καθώς έβγαλε από τη μέση τρεις πρωταγωνιστικούς αναβάτες στην τελευταία στροφή πριν τη μικρή ευθεία τερματισμού. Φαίνεται πως ο Öncü έκανε ένα σοβαρό λάθος στην επιλογή της γραμμής του, ενώ πέφτοντας πήρε μαζί του τον προπορευόμενο Jaume Masia και δεν άφησε καμιά επιλογή αποφυγής για τον επερχόμενο Darryn Binder.

Ευτυχώς τουλάχιστον ο αγώνας δεν σημαδεύτηκε από χειρότερα καθώς ο λαιμός του Öncü την έβγαλε σχετικά καθαρή από το συγκεκριμένο συμβάν - όπως και όλοι οι εμπλεκόμενοι στο ατύχημα αναβάτες.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο το συμβάν της τελευταίας στροφής στον αγώνα της Moto3 στη Jerez.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η ομάδα του Valentino Rossi (VR46) συμφώνησε με τη Ducati!​

Ο Rossi θέλει τον Morbidelli στην ομάδα​


Τις μοτοσυκλέτες της Ducati εξασφάλισε η Aramco Racing Team VR46 από το 2022, με τις επίσημες ανακοινώσεις να αναμένονται σύντομα, ενδεχομένως και μέχρι το ιταλικό Grand Prix (28-30/5)

vr46-motogp-team.jpg

Στο περιθώριο του αγώνα του Le Mans, o Valentino Rossi είχε ερωτηθεί σχετικά με την πορεία των διαπραγματεύσεων λέγοντας χαρακτηριστικά: «Βρισκόμαστε σε συζητήσεις τόσο με την Ducati όσο και με την Yamaha. Oι πιθανότητες είναι 50% και για τις δύο καθώς υπάρχουν θετικά και αρνητικά στοιχεία».

Στις μέρες που μεσολάβησαν όμως φαίνεται πως η πλάστιγγα έγειρε προς την πλευρά της ιταλικής μάρκας, με την κορυφαία αθλητική εφημερίδα Gazzetta dello Sport, να ανακοινώνει πως οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία και πως απομένουν λεπτομέρειες για τις επίσημες ανακοινώσεις.

Πρόσφατα η ομάδα του σούπερ σταρ των MotoGP υπέγραψε συμφωνία με την Tanal Entertainment Sport & Media, μια εταιρεία που βρίσκεται στο χαρτοφυλάκιο της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας, εξασφαλίζοντας την παρουσία της στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP με δύο αναβάτες και μοτοσυκλέτες έως και το 2026.

Σε ό,τι αφορά στους οδηγούς, θεωρείται βέβαιο πως η μια Desmosedici θα βρεθεί στα χέρια του Luca Marini, ενώ για την άλλη αναμένεται να δώσουν μάχη ο Marco Bezzecchi με τον Enea Bastianini. Το τελευταίο διάστημα πάντως είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία σχετικά με το ενδεχόμενο να δούμε τον Franco Morbidelli να αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας του φίλου του και μέντορά του Valentino Rossi.

Ερωτηθείς σχετικά ο Doctor στο περιθώριο του γαλλικού Grand Prix, απάντησε: «Θα μου άρεσε ο Franco να αγωνιστεί με την ομάδα μας, αλλά γνωρίζω ότι τα πάει πολύ καλά με την ομάδα της Petronas και πιστεύω ότι θα μείνει εδώ. Ακόμα όμως κι αν αλλάξει (ομάδα), του αξίζει μια εργοστασιακή ομάδα. Λυπάμαι που το λέω, αλλά νομίζω πως είναι δύσκολο να αγωνιστεί για την ομάδα μας».

Η συμφωνία της Ducati με την VR46 θα προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων, με την Yamaha να προχωρά σε ανανέωση της συνεργασίας της με την Petronas, εξασφαλίζοντας παράλληλα στον Franco Morbidelli μια πλήρως εργοστασιακή M1 για το 2022.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Aprilia - Dovizioso μαζί για όλο το 2021!​

Μια συνεργασία win-to-win που είναι πολύ πιθανό να εξελιχθεί σε «γάμο» το 2022...​





Το μεσημέρι της Παρασκευής 21/5 η Aprilia Racing ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον Andrea Dovizioso για όλο το 2021, με τον Ιταλό να συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του συνδράμοντας στην εξέλιξη της RS-GP

Στην ανακοίνωσε δεν γίνεται κάποια αναφορά για το 2022, ωστόσο μπορεί εύκολα να εντιληφθεί κανείς πως οι φετινές δοκιμές που θα πραγματοποιήσει ο έμπειρος Ιταλός αναβάτης γίνονται με γνώμωνα την επιστρφοή του στη δράση την επόμενη χρονιά. Στην ανακοίνωση δεν γίνεται καμία αναφορά στο ενδεχόμενο να δούμε τον Dovi να συμμετέχει σε κάποιο αγώνα ως wild card, κάτι που δεν θα πρέπει να θεωρείται απίθανο από τη στιγμή που υπάρχει πλέον συμφωνία των δύο πλευρών μέχρι το τέλος του έτους.
Ο Dovi έχει ήδη πραγματοποιήσει δύο δοκιμές με την Aprilia, στη Jerez όπου είχε την πρώτη του επαφή με την RS-GP και στο Mugello που δεν μπόρεσε να συνεχίσει τη δουλειά που ξεκίνησε, λόγω της κακοκαιρίας που επικρατούσε.
Το επόμενο τεστ είναι προγραμματισμένο για το διήμερο 23-24 Ιουνίου στην πίστα του Misano.
aprilia motogp team dovizioso 2

«Είμαι χαρούμενος που η Aprilia Racing μου ζήτησε να συνεχίσουμε τη δουλειά που ξεκινήσαμε στη Jerez δίνοντάς μου παράλληλα τη δυνατότητα να συνεισφέρω στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Νομίζω πως αυτό θα επωφελήσει και τους δυο μας. Για εμένα είναι καλό που θα συνεχίσω να προπονούμαι με μοτοσυκλέτα των MotoGP εν αναμονή της πιθανής επιστροφής μου στο Πρωτάθλημα το 2022 και για την Aprilia που πιστεύει ότι μπορεί να πάρει από μένα ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα. Γι' αυτό το λόγο λοιπόν αποφασίσαμε να κάνουμε περισσότερες δοκιμές», δήλωσε ο 35χρονος αναβάτης.
Aπό την πλευρά του ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Romano Albesiano σημείωσε: «Το project RS-GP υπέστη μια τεράστια επανάσταση πέρσι και τώρα μπορούμε επιτέλους να πιέσουμε στον τομέα της εξέλιξης. Το πρώτο κομμάτι του 2021 είναι πολύ θετικό έως τώρα και τα αποτελέσματα της δουλειάς που έχει γίνει, εμφανή. Είναι μια τεράστια ευκαιρία για την επίσπευση της ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας μας το ότι μπορούμε να συνεργαστούμε με τον Andrea ορίζοντας ένα πλάνο εργασίας. Στις δύο πρώτες δοκιμές ασχοληθήκαμε με πολλά θέματα τα οποία τώρα είμαστε σε θέση να εξετάσουμε εις βάθος μαζί, προασπαθώντας να 'βγάλουμε' την καλύτερη απόδοση από το νέο μας project».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
_1miller.jpg

O Miller υπέγραψε με την Ducati για το 2022
Ενθουσιασμένος ο Αυστραλός

Η Ducati βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμφωνία της με τον Jack Miller που θα έχει τον Αυστραλό οδηγό να συνεχίζει πάνω στην επίσημη Desmosedici GP της ομάδας Ducati Lenovo Team για το 2022 στο MotoGP World Championship.

Μετά τις νίκες στην Jerez de la Frontera iκαι στο Le Mans, ο Miller είναι στην 4η θέση της βαθμολογίας, μόλις 16 βαθμούς πίσω από τον επικεφαλής, τη στιγμή που η Ducati και η ομάδα Ducati Lenovo Team βρίσκονται στην κορυφή των Πρωταθλημάτων Κατασκευαστών και Ομάδων.

Jack Miller (#43 Ducati Lenovo Team)
Είμαι ενθουσιασμένος που μπορώ να συνεχίσω την περιπέτειά μου με την Ducati Lenovo Team και για την επόμενη σεζόν! Το να φοράς αυτά τα χρώματα είναι μεγάλη τιμή για μένα και το ότι κατάφερα να κερδίσω τους τελευταίους δύο αγώνες με την Desmosedici GP είναι ένα πραγματικό όνειρο! Δεν θα ήταν δυνατό, χωρίς την μεγάλη στήριξη που είχα από την Ducati αι όλη την ομάδα τους τελευταίους μήνες και θέλω να ευχαριστήσω τους Gigi, Paolo, Davide και Claudio για την πίστη τους σε μένα. Τώρα μπορώ να συγκεντρωθώ αποκλειστικά στη φετινή σεζόν. Είμαστε 4οι στη βαθμολογία, όχι μακριά από την κορυφή και το Πρωτάθλημα είναι ακόμη πολύ μακρύ. Θα κάνω το καλύτερό μου για να συνεχίσω αυτή τη θετική τάση και να παλέψω για τον τίτλο. Forza Ducati!”.

Luigi Dall’Igna, Γενικός Διευθυντής Ducati Corse
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να ανακοινώσουμε το ότι θα συνεχίσουμε με τον Miller και το 2022. Στην πρώτη του σεζόν ο Jack έδειξε μεγάλο ταλέντο, επαγγελματισμό και τρομερή αποφασιστικότητα. Κατάφερε να πάρει δύο σημαντικές νίκες σε διαφορετικές συνθήκες, μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. Για μένα είναι ένας από τους οδηγούς που ξέρει καλά να καταλαβαίνει την Desmosedici GP για να παίρνει όλο το πλεονέκτημα της δυναμικής της σε κάθε κατάσταση, όπως δείχνει η πρόσφατη επιτυχία στο Le Mans. Όπως πάντα ο στόχος μας παραμένει ο Τίτλος του Παγκοσμίου και πιστεύουμε ότι με τον Jack και τον Pecco, θα είμαστε ανάμεσα στους κύριους πρωταγωνιστές της μάχης του τίτλου για το 2022”.

Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γιατί η Yamaha βλέπει στον Raul Fernandez τον ιδανικό αντικαταστάτη του Valentino Rossi;​

00ed5c5fb4dc34f331490d7520357951_XL.jpg
Η Yamaha φαίνεται ότι ετοιμάζεται για την «μετα-Rossi» εποχή και κάνει από τώρα ενέργειες για να καλύψει με τον καλύτερο τρόπο τη θέση του θρυλικού Valentino Rossi, σε περίπτωση που ο Ιταλός δεν συνεχίσει και το 2022 την αγωνιστική του καριέρα.
Τέτοια εποχή οι φήμες και τα ονόματα αθλητών που ακούγονται για το μεταγραφικό παζάρι κάθε αθλήματος δίνουν και παίρνουν. Το MotoGP, κυρίως τα τελευταία χρόνια – και λόγω της πανδημίας του Covid-19 – παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον σε ό,τι αφορά στις μετακινήσεις πιλότων από το ένα γκαράζ στο άλλο.

Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με μια από τις μεγαλύτερες φήμες που ακούγονται το τελευταίο διάστημα στο paddock του MotoGP: το έντονο ενδιαφέρον της Yamaha να εντάξει στο δυναμικό της τον εξαιρετικό rookie της Moto2, Raul Fernandez.
Ο Ισπανός έχει κάνει παραπάνω από αισθητή την παρουσία του στο πρωτάθλημα της μεσαίας κατηγορίας, αφού έχει καταφέρει να πάρει ήδη δύο νίκες και πέντε βάθρα συνολικά σε εφτά αγώνες! Έχει συγκεντρώσει 128 βαθμούς και είναι στη μάχη για τον τίτλο της κατηγορίας με τον ομόσταυλό του, Remy Gardner, από τον οποίο απέχει μόλις 11 βαθμούς.


Πρόσφατα έγιν
fernandez_gardner.jpg
ε γνωστό ότι ο Gardner αποδέχτηκε πρόταση της ΚΤΜ και θα αγωνίζεται στη μεγάλη κατηγορία το 2022 ως αναβάτης της δορυφορικής ομάδας του Αυστριακού εργοστασίου, την Tech3. Ο Iker Lecuona θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι θα δώσει τη θέση του στον Gardner, ενώ και οι δυσκολίες προσαρμογής του Danilo Petrucci δεν αποκλείεται να αναγκάσουν τον συμπαθή Ιταλό να παραχωρήσει τη θέση του στον Raul Fernadez. Αν όμως ο τελευταίος επιλέξει να ανέβει κατηγορία!
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι οδηγοί της Moto2 προτιμούν να μείνουν στη μεσαία (και παρεξηγημένη στο παρελθόν) κατηγορία, προτού κάνουν την κίνηση για να ανέβουν στο MotoGP. Ο Raul Fernandez ακολουθεί το ίδιο μοτίβο και σε δηλώσεις του σε ΜΜΕ της Ισπανίας, τόνιζε ότι κατά 99% θα μείνει στην Moto2 και το 2022.

Το θέμα είναι όμως ότι η Yamaha έχει μπει δυνατά στο παιχνίδι της απόκτησης του 20χρονου Ισπανού. Κι αν στο πρόσφατο παρελθόν συναθλητές του όπως ο Gardner, ο Di Giannantonio ή ο Bezzecchi δεν αποδέχτηκαν προτάσεις για να ανέβουν στη μεγάλη κατηγορία, μια τέτοια πρόταση (αν έρθει) για τον Raul Fernandez, θα ήταν ιδανική.
Κι αυτό επειδή θα έχει την ευκαιρία να οδηγήσει μια μοτοσυκλέτα που έχει – όχι άδικα – χαρακτηριστεί η «μοτοσυκλέτα» των Rookies στη μεγάλη κατηγορία!
Η Yamaha είναι γνωστό πως ξεδιπλώνει όλες τις αρετές της μέσα στην πίστα, έχοντας έναν οδηγό που δεν έχει επιθετικό στυλ αλλά ακριβώς το αντίθετο: ένα ομαλό, ήπιο στυλ οδήγησης.

fernandez_gardner_race.jpg

Ο Raul Fernandez είναι ακριβώς ένας τέτοιος αναβάτης και οι «μπλε» βλέπουν στο πρόσωπό του έναν πιλότο που μπορεί να κάνει τη διαφορά από τα πρώτα κιόλας Grand Prix στη μεγάλη κατηγορία.

Το μεγάλο πρόβλημα στην περίπτωση του Ισπανού, είναι το γεγονός πως είναι εδώ και χρόνια αναβάτης της Red Bull. Η Yamaha συνεργάζεται με την Monster Energy και η Red Bull σε καμία περίπτωση δεν θα θέλει να χάσει έναν ακόμα οδηγό της.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που δεν κυνήγησε και δεν κράτησε στην ομάδα της έναν άλλον rookie που εντυπωσίασε – πριν το σοβαρό του τραυματισμό – στη μεγάλη κατηγορία. Ο λόγος για τον Jorge Martin που ήταν οδηγός της Honda, στη συνέχεια πήγε στην ΚΤΜ, αλλά ούτε οι Αυστριακοί τον κράτησαν και φέτος κατέληξε στην Ducati.
Πολύ δύσκολα, λοιπόν, θα αφήσουν έναν ακόμα οδηγό τους να καταλήξει στα χέρια των ανταγωνιστών της. Το μόνο βέβαιο είναι ότι τα παρασκήνια και στο paddock του MotoGP είναι πολλά και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Άμεσες αλλαγές στους κανονισμούς για ελεύθερα δοκιμαστικά MotoGP και κόστος Moto3​

Δύο αλλαγές με διαφορετικό σκεπτικό

Στις 4 Ιουνίου στην Βαρκελώνη, η ηγεσία της FIM, της Dorna και αντιπροσωπεία των κατασκευαστών συνεδρίασε και αποφάσισε την αλλαγή των κανονισμών που αφορούν την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων στα ελεύθερα δοκιμαστικά των MotoGP, αλλά και οριοθέτηση στο κόστος συμμετοχής κάθε αναβάτη στην κατηγορία Moto3 έως το 2023.

Οι αλλαγές στα ελεύθερα δοκιμαστικά των MotoGP:

  • Οι τελικοί χρόνοι των ελεύθερων δοκιμαστικών θα επικυρώνονται αμετάκλητα 60 λεπτά μετά το τέλος των FP3
Αυτό σημαίνει πως μία ώρα μετά τα FP3, ο αλυτάρχης και οι κριτές του αγώνα δεν θα μπορούν να ακυρώσουν κάποιο γύρο από τους συνδυασμένους χρόνους (FP1/FP2/FP3) ενός αναβάτη (π.χ. παραβίαση ορίων πίστας). Το αίτημα για αυτή την αλλαγή έγινε από τις ομάδες, καθώς τα ελεύθερα δοκιμαστικά καθορίζουν τη μετέπειτα διαδικασία των Q1 και Q2, οπότε η καθυστέρηση των τελικών αποτελεσμάτων, αλλά και η καθυστερημένη εξακρίβωση των πραγματικών χρόνων δημιουργούσε προβλήματα στη στρατηγική τους για τα χρονομετρημένα, αλλά και να μην υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος προετοιμασίας σε ενδεχόμενη αλλαγή της τελευταίας στιγμής



Νέοι κανονισμοί περιορισμού κόστους για την Moto3 με ισχύ έως το 2023:

  • Η μέγιστη τιμή για μια πλήρως λειτουργική μοτοσυκλέτα θα παραμείνει τα 85.000€
  • Κάθε “πακέτο” κινητήρων στις ομάδες θα συνοδεύεται από τρία κιβώτια ταχυτήτων που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι δύο αναβάτες της ομάδας
  • Κάθε ομάδα θα έχει το δικαίωμα να ενοικιάσει δύο ακόμα κιβώτια ταχυτήτων με κόστος 2.500€ το κάθε ένα
  • Ο κατασκευαστής των κινητήρων θα μπορεί να διαθέτει έως 6 κινητήρες σε κάθε αναβάτη τη χρονιά (με δική του επιλογή θα μπορεί να διαθέτει μόνο 5)
  • Οι κατασκευαστές κινητήρων θα μπορούν να χρεώνουν 60.000€ την κάθε συμμετοχή είτε παρέχουν 5, είτε 6 κινητήρες σε κάθε αναβάτη
  • Τέλος, οι κατασκευαστές κινητήρων θα πρέπει να καθορίζουν ένα ενδεικτικό κόστος για τις απαραίτητες ανακατασκευές των κινητήρων τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ώστε οι ομάδες και οι αναβάτες να έχουν μια όσο το δυνατόν πιο σαφή εικόνα για το συνολικό κόστος από την αρχή της χρονιάς.
Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Εκτός Assen o Morbidelli λόγω τραυματισμού!​

Τραυματίστηκε στο γόνατο​




Από το κακό στο χειρότερο πάνε τα πράγματα στην Petronas Yamaha Sepang Racing Team (SRT) με τον Franco Morbidelli να τίθεται νοκ άουτ από το Ολλανδικό Grand Prix που διεξάγεται στο Assen το τριήμερο 25-27 Ιουνίου

Ο 26χρονος Ιταλο-βραζιλιάνος αναβάτης τραυματίστηκε στο αριστερό γόνατο το απόγευμα της Τρίτης και ενώ έτρεχε σε στίβο σχολείου, στο πλαίσιο της προπόνησής του.
Το μέγεθος της ζημιάς αναμένεται να διαπιστωθεί εντός της ημέρας, ωστόσο πρόκειται για το ίδιο γόνατο που του δημιούργησε πρόβλημα στο γαλλικό GP (σ.σ. έπεσε κάτω κατά την αλλαγή μοτοσυκλέτας).
Το συγκεκριμένο γόνατο είναι επιβαρυμένο από τα τέλη της περασμένης σεζόν, μετά το ατύχημα που είχε ο Morbido κατά τη διάρκεια προπόνησης στο ράντσο του Valentino Rossi. Έχει υποστεί ζημιά στους συνδέσμους και θα πρέπει κάποια στιγμή να υποβληθεί σε επέμβαση, την οποία ο 26χρονος προσπαθεί να τρενάρει μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Τι μπορεί να συμβαίνει με τον Maverick Vinales;​

35603b53a0d9b1e7dbb4e6616627d326_XL.jpg

Ο Ισπανός πιλότος της εργοστασιακής Yamaha βρίσκεται στη χειρότερη δυνατή αγωνιστική του κατάσταση, τερματίζοντας μάλιστα τελευταίος στον προηγούμενο αγώνα της Γερμανίας. Τι μπορεί να του συμβαίνει;
Σχεδόν κάθε χρονιά, το μοτίβο που σχηματίζεται στην περίπτωση του Maverick Vinales είναι πανομοιότυπο: δυνατή παρουσία στα test, δηλώσεις ότι σωματικά και πνευματικά είναι έτοιμος για το καλύτερο δυνατό και αυτοπεποίθηση στα ύψη.

Με τον ίδιο τρόπο ξεκίνησε και η φετινή σεζόν για τον Ισπανό, ο οποίος για μία ακόμη φορά ήταν ένα από τα φαβορί για τον τίτλο, σε μια μοτοσυκλέτα ικανή στο να εξυπηρετήσει αυτό το στόχο.
Φρόντισε μάλιστα από τον πρώτο αγώνα να σκορπίσει τις αμφιβολίες που υπήρχαν, παίρνοντας μια δυνατή νίκη στο πρώτο Grand Prix του Κατάρ. Από το 2017 και μετά, ποτέ άλλοτε δεν είχε ξεκινήσει τη χρονιά με νίκη στους πρώτους αγώνες.

Το μοτίβο που περιγράψαμε πιο πάνω έχει, βέβαια, και την αρνητική του πλευρά. Κι αυτή έκανε την εμφάνισή της από το δεύτερο αγώνα του Κατάρ και μετά. Σε εφτά αγώνες, δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο και το καλύτερό του αποτέλεσμα είναι σε δύο περιπτώσεις η 5η θέση.
Το πρόβλημα με την έλλειψη πρόσφυσης στον πίσω τροχό, αναπαράγεται πολύ συχνά από τον Ισπανό. Το ίδιο συχνό είναι και το φαινόμενο της απόγνωσης στο πρόσωπο του Maverick, αφού η ομάδα και ο ίδιος δεν μπορούν να βρουν λύσεις.
vin-cat1.jpg


Πριν από ένα χρόνο, στην πίστα της Αυστρίας, ο πιλότος της Yamaha είχε εμπλακεί σε δύο περιστατικά που λίγο έλειψε να του στοιχίσουν την ίδια του τη ζωή.
Στον πρώτο αγώνα της Αυστρίας, η σύγκρουση ανάμεσα σε Morbidelli και Zarco, έστειλε στον αέρα τις μοτοσυκλέτες τους κι αυτή του Γάλλου έφτασε μερικά εκατοστά από το κεφάλι του Vinales. Στο ίδιο περιστατικό, ως από θαύμα σώθηκε και η ζωή του Valentino Rossi.
Στο δεύτερο αγώνα και καθώς κινούνταν με κατεύθυνση προς την πρώτη στροφή της πίστας με 230χλμ/ώρα, έμεινε από φρένα και μόνο τα γρήγορα αντανακλαστικά του και η ολύμπια ψυχραιμία που έδειξε εκείνα τα κρίσιμα δευτερόλεπτα, του έσωσαν τη ζωή.

Αυτά τα δύο περιστατικά σε κάνουν να αναρωτιέσαι για τη ψυχολογία του Ισπανού, το κίνητρό του και το πώς προσεγγίζει τους αγώνες. Γρήγορος παραμένει, όπως το απέδειξε για μια ακόμη φορά στο τεστ της Βαρκελώνης, αλλά μέσα στους αγώνες η πορεία του είναι πτωτική.
vin-cat2.jpg


Αλλά και σαν άνθρωπος έχει αλλάξει κι έχει περάσει από πολλά στάδια. Σε μικρότερη ηλικία είχε θέματα με το θυμό του και τις αντιδράσεις του. Πριν από 9 χρόνια, σε ηλικία 17 ετών, εγκατέλειψε ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση την τότε ομάδα του στην Moto3, αν και τελικά πείστηκε να επιστρέψει.
Στη μεγάλη κατηγορία, στα χρόνια της Suzuki αλλά και όταν πήρε τη μεταγραφή για την Yamaha, ήταν χαμογελαστός και ευδιάθετος. Σιγά-σιγά όμως και μετά τα πρώτα χρόνια στους μπλε, ο «σοβαρός» Vinales έδωσε τη θέση του στον χαμογελαστό.
Πριν από το ξεκίνημα της σεζόν, παραδέχτηκε – όπως και ο Fabio Quartararo – ότι βλέπει αθλητικό ψυχολόγο, κάτι που εκ του αποτελέσματος δεν φαίνεται να τον βοήθησε τελικά και πάρα πολύ.
Η ρουτίνα και το μοτίβο παραμένουν. Για κάποιους αγώνες παρουσιάζεται αισιόδοξος ότι η λύση με την έλλειψη πρόσφυσης στον πίσω τροχό έχει βρεθεί. Και πράγματι, μέσω πολλών αλλαγών στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του, υπάρχει μια βελτίωση, η οποία όμως δεν έχει διάρκεια.
vin-cat4.jpg


Δοκιμάζει και πράγματα αντισυμβατικά, στην προσπάθειά του να του χαμογελάσει και η θεά τύχη, όπως πριν από μερικά χρόνια (2019) όταν και αποφάσισε να αλλάξει το αγωνιστικό του νούμερο από το «25» στο «12».
Αλλάζει και αρκετά συχνά αρχιμηχανικούς, με τα αποτελέσματα να είναι επίσης πρόσκαιρα, αφού μετά από το φρέσκο αέρα της αλλαγής, έρχεται η «συννεφιά» και η απογοήτευση.
Επιπλέον, μετά από αυτούς τους αγώνες στην Αυστρία, άλλαξε και η κατάσταση της προσωπικής του ζωής, αφού πλέον είναι νυμφευμένος κι έχει φέρει στον κόσμο το πρώτο του παιδί.
Συχνά αναφέρεται ότι μια οικογένεια αλλάζει τον τρόπο προσέγγισης των πιλότων στους αγώνες, αφού πλέον δεν διακινδυνεύουν μόνο τον εαυτό τους, ρισκάρουν να αφήσουν πίσω τους μια χήρα κι ένα ορφανό.
Πρόσφατα και τρανταχτά παραδείγματα αποτελούν ο Cal Crutchlow και ο Casey Stoner. Η έλευση στη ζωή των παιδιών τους άλλαξαν πολλά δεδομένα για τους δυο τους.
Βέβαια, ειδικά, ο Stoner, έφυγε από το MotoGP σε ηλικία μόλις 27 ετών επειδή δεν άντεχε ούτε τους δημοσιογράφους και τις συνεντεύξεις, αλλά ούτε και τον τρόπο ζωής του σύγχρονου αθλητή, με τις πολλαπλές υποχρεώσεις και τον έλεγχο από την ομάδα.
vin-cat5.jpg

Ωστόσο είναι κοινό μυστικό ότι και η γυναίκα του τον πίεσε για να σταματήσει, ειδικά μετά τη γέννηση της πρώτης του κόρης.
Φυσικά υπάρχουν και παραδείγματα πιλότων που δεν έχουν τον ίδιο τρόπο σκέψης, ούτε επηρεάζονται από όλα τα παραπάνω. Αντίθετα είναι σε θέση να μείνουν συγκεντρωμένοι στο στόχο τους.
Πολλές φορές τέτοια παραδείγματα έρχονται και από αθλητές που έχουν σταματήσει την αγωνιστική τους καριέρα, όπως για παράδειγμα ο μεγάλος Max Biaggi που πριν από περίπου 4 χρόνια πέρασε αρκετές ημέρες στην εντατική.
Τότε υποσχόταν στα παιδιά και στη γυναίκα του ότι δεν θα οδηγούσε και πάλι μοτοσυκλέτα, μια υπόσχεση που τελικά δεν κατάφερε να τηρήσει.
vin-cat6.jpg

Επιστρέφοντας στον Vinales, η περίπτωση του Ισπανού πιλότου της Yamaha είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και περίπλοκη. Όλα τα παραπάνω είναι εικασίες και μόνο, αφού κανείς – πλην των ανθρώπων του κοντινού του κύκλου – δεν θα μπορέσουν να τα επιβεβαιώσουν ή να τα διαψεύσουν.
Μπορεί πολύ απλά όλες οι δυσκολίες να εκπορεύονται από την αδυναμία αυτός και το επιτελείο του να βρουν λύσεις στο στήσιμο της Μ1 και επιπρόσθετα να νοιώθει και πίεση από την επιτυχημένη παρουσία του Fabio Quartararo στο άλλο άκρο του γκαράζ.
Η συμπεριφορά του πάντως, οι συνεχείς δηλώσεις του τύπου «δεν ξέρω τι γίνεται» και η όλη του εικόνα, μας λένε μια διαφορετική ιστορία…


Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2022: Σαν ενιαίο με Ducati!​

8 από τις 24 μοτοσυκλέτες θα είναι Desmosedici​




Μετά και την επίσημη ανακοίνωση της τριετούς συνεργασίας της Aramco Racing Team VR46 με την Ducati, το Πρωτάθλημα των MotoGP του 2022 θα θυμίζει... ενιαίο!

Και αυτό γιατί οι 8 από τις συνολικά 24 μοτοσυκλέτες που θα στηθούν στο γκριντ της επόμενης χρονιάς θα είναι Ducati D16!
Τέτοια πολυπληθή παρουσία ενός κατασκευαστή στο γκριντ της μεγάλης κατηγορίας έχουμε να δούμε από το 2017 όταν και πάλι η Ducati είχε συνολικά τέσσερις ομάδες (Ducati Team, OCTO Pramac Racing, Reale Avintia Racing, Pull&Bear Aspar Team) και 8 μοτοσυκλέτες.
Του χρόνου, λοιπόν, το εργοστάσιο του Borgo Panigale θα εκπροσωπηθεί από μια εργοστασιακή (Ducati Lenovo Team) και τρεις «δορυφορικές» ομάδες, τις εξής: Pramac Racing Ducati, Gresini Racing Ducati και Aramco Racing Team VR46.
Οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας (Jack Miller / Pecco Bagnaia, επιβεβαιωμένοι), όπως και αυτοί της Pramac (Johann Zarco / Jorge Martin, επιβεβαιωμένοι) θα έχουν στη διάθεσή τους τις D16 GP22. Εκείνοι της Gresini (Enea Bastianini / Fabio Di Giannantonio, επιβεβαιωμένοι) αναμένεται να πάρουν τις φετινές (GP21), ενώ στην Aramco Racing Team VR46 πολλά θα εξαρτηθούν από την απόφαση του Valentino Rossi για το αν θα τρέξει με την ομάδα του ή θα αποσυρθεί.
Αν συνεχίσει να αγωνίζεται τότε θεωρείται βέβαιο πως θα ζητήσει (και θα πάρει) μια GP22. Σε διαφορετική περίπτωση με δίδυμο Marini - Bezzecchi (σενάριο πολύ πιθανό), τότε το πιθανότερο είναι να εξασφαλίσει μια GP22 και μια GP21.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
12-maverick-vinales_dsc1769.gallery_full_top_lg.jpg

O Viñales φεύγει από την Yamaha!!
Στο τέλος του 2021


Μετά από αίτημα του Maverick Viñales, η Yamaha συμφώνησε να τερματίσουν νωρίτερα το διετές συμβόλαιό τους. Ο Viñales και η Yamaha βρίσκονται στην πέμπτη τους σεζόν μαζί και αποφάσισαν από κοινού να τελειώσουν την σχέση τους στο τέλος του 2021. Και τα δύο μέρη είναι αποφασισμένα να συνεχίσουν να προσπαθούν τα μέγιστα για την υπόλοιπη σεζόν.
Από πληροφορίες μας στη Συνέντευξη Τύπου της Aprilia θα ανακοινωθεί η συνεργασία με τον Maverick Viñales όπως αναφέραμε και στo MOTOGPWORLD PADDOCK 9 LIVE από Assen το βράδυ της Κυριακής μετά από τον αγώνα.
"Με λύπη θα πούμε αντίο στον Maverick Viñales στο τέλος της σεζόν", δήλωσε ο Lin Jarvis. "Είμαστε στην μέση της πέμπτης χρονιάς μαζί και μέσα σε αυτά τα χρόνια πετύχαμε πολλά καλά και έπρεπε να διαχειριστούμε και πολλά άσχημα. Μετά τον αγώνα της Γερμανίας, που ήταν το δυσκολότερο Σαββατοκύριακο της συνεργασίας μας, συζητήσαμε πολλά θέματα στο Assen και αποφασίσαμε ότι θα ήταν καλύτερα και για τα δύο μέρη, να συνεχίσουμε ξεχωριστά τους δρόμους μας. Ως Yamaha, θα προσπαθήσουμε τα μέγιστα, όπως πάντα κάνουμε, για να δώσουμε την πλήρη υποστήριξή μας στον Maverick ώστε να τελειώσουμε την σεζόν όσο καλύτερα γίνεται".
Από πλευράς του, ο Maverick Viñales ανέφερε: "Αυτή η συνεργασία ήταν πολύ σημαντική για εμένα τα τελευταία πέντε χρόνια και ήταν δύσκολη απόφαση να την τερματίσουμε. Σε αυτά τα χρόνια μαζί, βιώσαμε και μεγάλα επιτεύγματα και μεγάλες δυσκολίες. Ωστόσο τα συναισθήματα είναι αμοιβαίος σεβασμός και εκτίμηση. Είμαι πλήρως αφοσιωμένος και θα παλέψω για να πετύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα μέχρι το τέλος της σεζόν ".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.520
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
View attachment 34088

O Viñales φεύγει από την Yamaha!!
Στο τέλος του 2021


Μετά από αίτημα του Maverick Viñales, η Yamaha συμφώνησε να τερματίσουν νωρίτερα το διετές συμβόλαιό τους. Ο Viñales και η Yamaha βρίσκονται στην πέμπτη τους σεζόν μαζί και αποφάσισαν από κοινού να τελειώσουν την σχέση τους στο τέλος του 2021. Και τα δύο μέρη είναι αποφασισμένα να συνεχίσουν να προσπαθούν τα μέγιστα για την υπόλοιπη σεζόν.
Από πληροφορίες μας στη Συνέντευξη Τύπου της Aprilia θα ανακοινωθεί η συνεργασία με τον Maverick Viñales όπως αναφέραμε και στo MOTOGPWORLD PADDOCK 9 LIVE από Assen το βράδυ της Κυριακής μετά από τον αγώνα.
"Με λύπη θα πούμε αντίο στον Maverick Viñales στο τέλος της σεζόν", δήλωσε ο Lin Jarvis. "Είμαστε στην μέση της πέμπτης χρονιάς μαζί και μέσα σε αυτά τα χρόνια πετύχαμε πολλά καλά και έπρεπε να διαχειριστούμε και πολλά άσχημα. Μετά τον αγώνα της Γερμανίας, που ήταν το δυσκολότερο Σαββατοκύριακο της συνεργασίας μας, συζητήσαμε πολλά θέματα στο Assen και αποφασίσαμε ότι θα ήταν καλύτερα και για τα δύο μέρη, να συνεχίσουμε ξεχωριστά τους δρόμους μας. Ως Yamaha, θα προσπαθήσουμε τα μέγιστα, όπως πάντα κάνουμε, για να δώσουμε την πλήρη υποστήριξή μας στον Maverick ώστε να τελειώσουμε την σεζόν όσο καλύτερα γίνεται".
Από πλευράς του, ο Maverick Viñales ανέφερε: "Αυτή η συνεργασία ήταν πολύ σημαντική για εμένα τα τελευταία πέντε χρόνια και ήταν δύσκολη απόφαση να την τερματίσουμε. Σε αυτά τα χρόνια μαζί, βιώσαμε και μεγάλα επιτεύγματα και μεγάλες δυσκολίες. Ωστόσο τα συναισθήματα είναι αμοιβαίος σεβασμός και εκτίμηση. Είμαι πλήρως αφοσιωμένος και θα παλέψω για να πετύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα μέχρι το τέλος της σεζόν ".

Πηγη www.motograndprix.gr
Ενδιαφέρον έχει ποιος θα είναι ο επόμενος στη γιαμαχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha: O Morbidelli στη θέση του Vinales από το 2022!​

Gerloff και Razgatlioglu πιθανοί αντικαταστάτες​




Με τον Maverick Vinales να αποτελεί παρελθόν στο τέλος της σεζόν από την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, ο Franco Morbidelli θα πάρει την ευκαιρία που αναζητά εδώ και καιρό

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται δημοσίευμα του speedweek.com που τονίζει πως πρόκειται για τετελεσμένο γεγονός.

Ο Βραζιλιάνος που αναρρώνει από την πρόσφατη εγχείρηση στην οποία υποβλήθηκε στο γόνατο, θα είναι ο παρτενέρ του Fabio Quartararo στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha από το 2022, με την εταιρεία να καλύπτει εκ των έσω την θέση που θα αφήσει κενή στο τέλος του 2021 ο Maverick Vinales.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα αμέσως μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου με τον Ισπανό, οι επικεφαλής της Yamaha συναντήθηκαν με τους ομολόγους τους της Petronas με την οποία δεσμεύεται με συμβόλαιο ο Ιταλο-Βραζιλιάνος αναβάτης. Στο τέλος της συνάντησης υπεγράφη συμφωνία βάσει της οποίας ο Morbido θα αγωνίζεται από το 2022 με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας. H άφιξη του Morbidelli στην ομάδα θα σηματοδοτήσει εκτός απροόπτου και την επιστροφή του Ramon Forcada στο γκαράζ της εργοστασιακής Yamaha με την οποία κατέκτησε τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα στο πλευρό του Jorge Lorenzo.
Από δω και πέρα το ενδιαφέρον στρέφεται στην περίπτωση της Petronas η οποία, όπως αναφέρει το speedweek.com, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της τον ταλαντούχο Τούρκο Toprak Razgatlioglu που πρωταγωνιστεί στo WorldSBK. Ο Kenan Sofuoglu που «πατρονάρει» τον 24χρονο συμπατριώτη του δήλωσε στην ιστοσελίδα πως ο Razgatlioglu θα βρίσκεται σίγουρα στα SBK το 2022 και το 2023. Αυτό βέβαια δεν αποκλείεται να αλλάξει σε περίπτωση που η Yamaha αποφασίσει να του δώσει μια M1 στα MotoGP στέλνοντάς τον στην Petronas ως αντάλλαγμα για τον Morbidelli. Ακόμα όμως κι αν δεν ευδοκιμήσει αυτή η περίπτωση, υπάρχει και ο Garrett Gerloff που αντικατέστησε τον Morbidelli στο Assen. Ο Τεξανός τερμάτισε στην 17η θέση αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στις τάξεις της Petronas. Ενδεικτικές είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής της Petronas, Razlan Razali: «Ο Garrett εντυπωσίασε πολλούς ανθρώπους. Είμαι βέβαιος ότι θα ξανασυναντηθούμε σύντομα!».
Αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τις εξελίξεις, όπως επίσης και την πολυαναμενόμενη απόφαση του Valentino Rossi σχετικά με το μέλλον του, με το speedweek.com να σημειώνει πως ο Ιταλός σούπερ σταρ «εξακολουθεί να αποτελεί μια δελεαστική περίπτωση τόσο για την Petronas όσο και για την Yamaha».

Πηγη https://2wo.gr


Για να σε δουμε τωρα Μορμπι cdefghigicdefghigicdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η μεγάλη ευκαιρία της Aprilia να δημιουργήσει μια dream-team​

Maverick Vinales, Aleix Espargaro και Andrea Dovizioso σε ρόλο δοκιμαστή​



Οι φήμες θέλουν τον Maverick Vinales να βρίσκεται κοντά στην Aprilia ενόψει 2022. Προς το παρόν το μόνο βέβαιο είναι πως αυτή θα είναι η τελευταία χρονιά του Ισπανού αναβάτη με την Yamaha

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι φήμες, τότε η ιταλική μάρκα θα εντάξει στο δυναμικό της έναν εκ των κορυφαίων αναβατών του γκριντ και μαζί με τον «παλιό» Aleix Espargaro που όλα αυτά τα χρόνια έχει επενδύσει ψυχή και σώμα στο peoject, αναμένεται να συνθέσουν ένα άκρως ανταγωνιστικό δίδυμο. Οι δυο τους συνυπήρξαν στην Suzuki για δύο χρόνια, το 2015 και το 2016, με τον Espargaro να έχει μόνο καλά λόγια να πει για τη συνεργασία τους: «Δούλεψα πολύ καλά μαζί του πάνω στη βελτίωση της μοτοσυκλέτας. Στην Aprilia θα είμαστε μια ομάδα-όνειρο».
Και πάλι όμως από το κάδρο θα απουσιάζει κάτι. Και αυτό το κάτι είναι ένας έμπειρος δοκιμαστής που θα επωμιστεί το βάρος της εξέλιξης της RS-GP.
Για σκεφτείτε λίγο τι συμβαίνει στον ανταγωνισμό. Η Ducati έχει τον Michelle Pirro, η Honda τον Stefan Brandl, η Yamaha τον Cal Crutchlow, η Suzuki τον Sylvain Guintoli και η KTM τον Dani Pedrosa. Στην Aprilia, τον ρόλο αυτό τον έχει επωμιστεί κατά κύριο λόγο ο Espargaro, που πέραν των αγωνιστικών του υποχρεώσεων θα πρέπει παράλληλα να δοκιμάζει και να εξελίσσει πράγματα για το μέλλον.
Ήδη το εργοστάσιο του Noale έχει κάνει μια σημαντική κίνηση: έχει ξεκινήσει συνεργασία με τον Andrea Dovizioso, έναν από τους κορυφαίους οδηγούς των τελευταίων ετών. Η συμφωνία τους περιλαμβάνει τη διεξαγωγή κάποιων δοκιμών μέσα στο 2021. Το τι θα γίνει στη συνέχεια, προς το παρόν κανείς δεν μπορεί να προβλέψει. Ο Ιταλός δεν έχει αποφασίσει αν θα επιστρέψει στη δράση του χρόνου ή θα προτιμήσει έναν ρόλο στο παρασκήνιο που έχει όμως βαρύνουσα σημασία.
Το ιδανικό σενάριο για την Aprilia θα είναι του χρόνου να κατεβάσει μια ομάδα που θα αποτελείται από τους Maverick Vinales, Aleix Espargaro και Andrea Dovizioso σε ρόλο δοκιμαστή.
Αν αυτό συμβεί, τότε η ιταλική μάρκα θα έχει δημιουργήσει μια dream-team, θα ανέβει επίπεδο και πλέον δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει από τους αντιπάλους της. Μια ομάδα που θα συνδυάζει ταχύτητα, ταλέντο, πάθος για διακρίσεις και ισχυρή θέληση για να αποδείξει πράγματα, ιδιαίτερα στην περίπτωση του Vinales. Ίδωμεν!

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Andrea Dovizioso θέλει να επιστρέψει και η Yamaha αποτελεί μια καλή λύση γι’ αυτόν​

0eeff990e0dc8512837941a47f846c50_XL.jpg
Από τη μία η Μ1, μια μοτοσυκλέτα νικήτρια και ελεύθερη προς διάθεση. Από την άλλη ο Andrea Dovizioso, ένας πιλότος που θέλει να επιστρέψει στο MotoGP. Θα υπάρξει γάμος;
Ο χωρισμός της Yamaha με τον Maverick Vinales, αφήνει την Yamaha με περισσότερες ελεύθερες μοτοσυκλέτες απ’ ό,τι θα περίμενε (ή θα φανταζόταν) το εργοστάσιο από την Iwata. Το αντίο του Maverick αφήνει κενή μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα, ενώ το πιο πιθανό είναι να αποχαιρετήσει την ομάδα και ο Valentino Rossi.

Ο τελευταίος όχι απαραίτητα για να σταματήσει τους αγώνες (παρά το ότι αυτό είναι το πιο πιθανό σενάριο), αλλά ενδεχομένως για να αγωνιστεί το 2022 στη δική του ομάδα. Κάτι που επιθυμεί διακαώς άλλωστε και ο πρίγκιπας με τον οποίο θα συνεργαστεί από τη νέα σεζόν ο Rossi.
Όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές, η περίπτωση του Franco Morbidelli μοιάζει ιδανική για την Yamaha ώστε να καλυφθεί το κενό του Maverick Vinales στην εργοστασιακή ομάδα. Ωστόσο, όπως σε κάθε περίπτωση άλλωστε, πέρα από θα θετικά, υπάρχουν και αρνητικά που πρέπει να ληφθούν υπόψιν.

Ναι, ανεβάζοντας τον Morbido στη μεγάλη ομάδα θα υπάρξει (έστω και με καθυστέρηση) μια αναγνώριση προς το πρόσωπο του Ιταλοβραζιλιάνου για τη δεύτερη θέση που πήρε πέρυσι στο πρωτάθλημα.
04-andrea-dovizioso-ita_dsc8036.gallery_full_top_lg.jpg

Από την άλλη όμως, θα πρέπει πρώτα να βρεθεί η χρυσή τομή με την ομάδα του, την Petronas Racing, κι αυτό επειδή ο Franco Morbidelli έχει υπογράψει συμβόλαιο απευθείας με την Petronas και όχι με το εργοστάσιο. Επιπλέον έχει βγει προς τα έξω και μια δυσαρέσκεια της WithU, χορηγού της Petronas που θέλει πάρα πολύ τον Morbidelli στην ομάδα.

Και δεν είναι καιρός να δυσαρεστείς χορηγούς.
Η Yamaha προσπάθησε στο μεσοδιάστημα να βρει μια άλλη λύση και στράφηκε στα WSBK και στην περίπτωση του Toprak Razgatlioglu. Όμως ο Τούρκος προτίμησε να μείνει στο δεύτερο τη τάξει πρωτάθλημα και αυτό έκανε γνωστό με κατηγορηματικό τρόπο ο μάνατζέρ του, ο μεγάλος Sofuoglu.
Οπότε τι μένει για την Yamaha; Μα φυσικά η περίπτωση του Andrea Dovizioso! Ο Ιταλός θέλει να επιστρέψει στο MotoGP το 2022 και όλα έδειχναν πως θα το έκανε με την Aprilia. Ωστόσο η απόφαση του Vinales να εγκαταλείψει την Yamaha, ανοίγει άλλες προοπτικές στον Ιταλό πιλότο.

Μετά από ένα χρόνο στο motocross, ο Dovi θέλει να επιστρέψει αλλά θέλει να το κάνει πάνω στη σέλα μιας μοτοσυκλέτας που να είναι σε θέση να παίρνει βάθρα και νίκες. Και τίτλους φυσικά.
Ο Andrea Dovizioso είναι στα 35 του και δεν έχει πολλά χρόνια ακόμα μπροστά του. Η Aprilia αποτελούσε μια καλή λύση, ωστόσο η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα απαιτεί και χρόνο εξέλιξης για να φτάσει στο σημείο να δώσει στον Dovi αυτό που θέλει. Χρόνο (και ίσως διάθεση;) που δεν έχει ο Ιταλός.

04-andrea-dovizioso-italg5_0623.gallery_full_top_lg.jpg

Ειδικά από τη στιγμή που στο προσκήνιο υπάρχει και η λύση της Yamaha.
Εκεί υπάρχει έτοιμη μοτοσυκλέτα και μια σχέση αγάπης ανάμεσα στις δυο πλευρές, ήδη από τα χρόνια που ο Andrea Dovizioso οδηγούσε μια Yamaha για λογαριασμό της Tech3.
Φυσικά και αυτός ο δρόμος, αυτή η επιλογή, δεν είναι «στρωμένη με ροδοπέταλα» καθώς στο γκαράζ της Yamaha θα βρει τον διψασμένο για διακρίσεις Fabio Quartararo. Όμως ο μόνος δρόμος για να επιστρέψει σε μια μοτοσυκλέτα ικανή για νίκες από την πρώτη στιγμή που θα ανέβει στη σέλα της, είναι μέσω της Yamaha.
Ακόμα και από οικονομικής άποψης, ο Dovi αποτελεί θελκτική πρόταση για τους μπλε, που θα σπάσουν ένα συμβόλαιο 6-7 εκατομμυρίων ευρώ που έδιναν στον Vinales.

Ανέκαθεν ο Andrea Dovizioso τόνιζε πως τα λεφτά δεν είναι θέμα γι’ αυτόν, όσο οι εγγυήσεις και η εξασφάλιση επιτυχίας που μπορεί να του δώσει ένα καλό «πακέτο».
Πριν από μερικούς μήνες, ο Dovi οδηγούσε στο motocross με μοτοσυκλέτα της Yamaha. Λέτε αυτό να αποτελεί οιωνό συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές; Ο χρόνος θα δείξει!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dani Pedrosa – Θα είχε ενδιαφέρον μια έκτακτη συμμετοχή…!​

d68fcb1b0171e05413da2471c6a60f56_XL.jpg
Ο Dani Pedrosa δεν ήθελε να ακούσει τίποτα για έκτακτες συμμετοχές τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο τώρα λέει ότι θα είχε ενδιαφέρον να κάνει μια (ή παραπάνω) με την KTM, ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ήδη εξαιρετική δουλειά που κάνει ως οδηγός εξέλιξης για το Αυστριακό εργοστάσιο.
Πολλοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ήθελαν να δουν τον Dani Pedrosa και πάλι στις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Το πρόβλημα ήταν ότι τα προηγούμενα χρόνια, ο πάντα χαμηλών τόνων Ισπανός προσπερνούσε με ένα απλό «όχι ευχαριστώ» τις όποιες νύξεις γινόντουσαν γι’ αυτό το θέμα.

Τώρα όμως υπάρχουν φήμες από έγκυρες πηγές, ότι ο Dani Pedrosa φέρεται να έχει συμφωνήσει ώστε να δώσει το παρών σε έναν ή δύο αγώνες φέτος, πιθανότατα σε ένα από τα δύο Grand Prix που θα γίνουν στην Αυστρία μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.
Ο Pedrosa, που έχει 31 νίκες στη μεγάλη κατηγορία, πέρασε ολόκληρη την αγωνιστική του καριέρα στην Honda, η οποία στο τέλος δεν του εμπιστεύτηκε μια θέση στην ομάδα εξέλιξής της. Το έκανε όμως η ΚΤΜ και τα αποτελέσματα της δουλειάς του Ισπανού φάνηκαν πέρυσι, όταν η ομάδα έκανε εξαιρετικά αποτελέσματα και η RC16 έγινε μοτοσυκλέτα ικανή για νίκες.

Πριν από μερικές ημέρες, στην Ισπανική El Mundo, ο Dani Pedrosa παραδέχτηκε ότι θα είχε «ενδιαφέρον», στη φάση που βρίσκεται η ομάδα τώρα, η συμμετοχή του σε κάποιο Grand Prix κι αυτό γιατί ο 35χρονος Ισπανός πιστεύει ότι αυτό θα ανέβαζε επίπεδο τη δουλειά του ως οδηγός εξέλιξης.
dani_pedrosa_ktm_2020_fgddfer.jpg

Και πράγματι, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα τριήμερο αγώνων και με τον ίδιο τον αγώνα της Κυριακής, στη συγκέντρωση πληροφοριών για το πώς ανταποκρίνεται η μοτοσυκλέτα απέναντι στους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Η συμμετοχή μου σε κάποιο Grand Prix θα μου έδινε την ευκαιρία να τσεκάρω κάποιες παραμέτρους της μοτοσυκλέτας που δεν είναι δυνατόν να δεις στα τεστ», σχολίασε ο Pedrosa.

«Στην πρώτη φάση της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας αυτό, η έκτακτη συμμετοχή δηλαδή, δεν είχε πολύ νόημα, αφού έπρεπε να επικεντρωθώ κυρίως στο να βρω ρυθμό με τη μοτοσυκλέτα. Τώρα όμως που ρυθμίζουμε τις λεπτομέρειες, θα είχε ενδιαφέρον κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να σας πω όμως αν θα γίνει».
Η φετινή χρονιά μπορεί να μην έφερε τις επιτυχίες της περσινής στα πρώτα Grand Prix για τους Αυστριακούς, ωστόσο σύντομα και πάλι η «σφραγίδα» του Dani Pedrosa άλλαξε τις τύχες της RC-16. Το νέο πλαίσιο που εξέλιξε ο Ισπανός, έφερε και πάλι την ΚΤΜ (από το Mugello και μετά) στο δρόμο των επιτυχιών με τον Miguel Oliveira.
Πάντως εδώ πρέπει να θυμηθούμε την ακύρωση του Sylvain Guintoli από την πρώτη ημέρα δοκιμών του Grand Prix στο Motegi το 2019, επειδή χρησιμοποιούσε τον κινητήρα του 2020. Έτσι και ο Dani Pedrosa δεν θα μπορεί να δοκιμάσει ως έκτακτη συμμετοχή το 2021, κινητήρα της επόμενης σεζόν ακόμα κι αν η ΚΤΜ τον είχε διαθέσιμο.

dani_pedrosa_ktm_2020_fgddf.jpg

Επιπλέον, πρέπει να σημειώσουμε ότι με το τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς (δλδ μετά και τον τελευταίο αγώνα) παύει να ισχύει και το πάγωμα εξέλιξης που επιβλήθηκε λόγω Covid-19, οπότε και όλοι οι κατασκευαστές θα μπορούν να εξελίξουν κάθε τομέα της μοτοσυκλέτας τους.

Τέλος, αξίζει να επισημάνουμε ότι αν ο Dani Pedrosa κάνει έκτακτη συμμετοχή στον πρώτο αγώνα της Αυστρίας, στις 8 Αυγούστου, τότε δεν αποκλείεται να μην είναι η μοναδική έκτακτη συμμετοχή αφού πιθανότατα στην πίστα θα είναι ο Cal Crutchlow, στη θέση του τραυματία Franco Morbidelli.
Ο Garrett Gerloff που αντικατέστησε τον Ιταλοβραζιλιάνο στον αγώνα της Ολλανδίας, δεν θα μπορεί να κάνει το ίδιο στην Αυστρία αφού θα πρέπει να βρίσκεται στην Τσεχία (Autodrom Most) για τον 6ο Γύρο των WSBK.

Πηγη www.bikeit.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Όχι...κάτσε εκεί που κάθεσαι καλύτερα μην χτυπήσεις κανέναν.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι «ηλίθιοι» που ασκούν κριτική στους οδηγούς της Moto3 και μετά κάνουν τα ίδια!​

9d62382fe6cd6721d874e14c0cce6f3b_XL.jpg
Ο Jack Miller και ο Joan Mir εξαπολύουν τη δική τους επίθεση στους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας που κριτικάρουν τους οδηγούς της Moto3 και μετά οι ίδιοι ακολουθούν άλλους ή είναι αργοί στην αγωνιστική γραμμή, δημιουργώντας προβλήματα συνήθως στις κατατακτήριες.
Το γεγονός ότι οι διαφορές μεταξύ των πιλότων του MotoGP είναι πλέον πάρα πολύ μικρές, σε συνδυασμό με τη μεγάλη σημασία που έχουν οι κατατακτήριες δοκιμές στη σύγχρονη εποχή του MotoGP, αναγκάζουν τους αναβάτες να καταφύγουν σε αθέμιτα μέσα για να πετύχουν το στόχο τους.

Ένα από αυτά είναι το σύνηθες φαινόμενο που βλέπουμε στην Moto3 – και το οποίο πολλαπλώς και με σκληρές ποινές προσπαθεί η οργάνωση να εξαλείψει – του να παίρνουν από πίσω πιο γρήγορους αντιπάλους τους, αφού προηγουμένως έχουν κόψει ταχύτητα.
Πέρα από το πλεονέκτημα που έχει κανείς στην ευθεία με το slipstream, είναι εξίσου πάρα πολύ βοηθητικό να έχεις έναν γρήγορο οδηγό μπροστά σου ως σημείο αναφοράς για να βλέπεις γραμμές και σημεία φρεναρίσματος.

Δεν είναι και λίγες οι φορές που πιλότοι της κατηγορίας έχουν δεχτεί κριτική γι’ αυτή τους την τακτική, στην οποία καταφεύγουν και κορυφαίοι οδηγοί (όπως για παράδειγμα ο Marc Marquez) όταν δεν είναι και τόσο δυνατοί σε κάποια πίστα.
moto3_2021_453.jpg

Από την άλλη δεν σημαίνει ότι αυτή η τακτική πάντα βγαίνει σε καλό σε αυτούς που την εφαρμόζουν, αφού στην περίπτωση του Marc Marquez για παράδειγμα, ο Ισπανός στην προσπάθειά του να ακολουθήσει άλλους είχε πτώσεις, όπως στο Assen πιο πρόσφατα ή στην Μαλαισία το 2019.

Πολλοί έχουν αναφερθεί σε αυτό το επικίνδυνο φαινόμενο στην Επιτροπή Ασφαλείας του MotoGP που συνεδριάζει κάθε Παρασκευή, μετά το τέλος των ελεύθερων δοκιμών. Πρωτοστατούν σε αυτούς που ζητούν σκληρές τιμωρίες για όσους εφαρμόζουν τέτοιες πρακτικές, οι Joan Mir και Jack Miller.
«Αυτοί οι ηλίθιοι θα πρέπει να δοκιμάσουν να κάνουν μόνοι τους το χρόνο», λέει ο πάντα ευθύς στις δηλώσεις του Jack Miller. «Έχω πει ξεκάθαρα τη γνώμη μου στην Επιτροπή. Είναι συγκεκριμένοι αυτοί που σε γενικές γραμμές καταφεύγουν σε τέτοιες ενέργειες και μετά λένε ότι ήταν ασφαλές επειδή προσέχουν».
moto3_2021_4563.jpg


«Ποινές μόνο για αυτούς που περιμένουν στην πίστα δεν θα λύσουν το πρόβλημα», προσθέτει από την πλευρά του ο Mir. «Αν πούμε ότι δεν πρέπει να περιμένεις πια, τότε θα έχουμε τους ίδιους να πιέζουν και τους ίδιους να ακολουθούν και αυτό δεν είναι δίκαιο».
Στην καρδιά της διαφωνίας είναι ο τρόπος που εφαρμόζονται οι κανονισμοί στην κατηγορία της Moto3, όπου το να ακολουθείς άλλον θεωρείται σημαντική παράβαση και επισύρει βαριές – εδώ και μερικά χρόνια – ποινές. Χωρίς όμως το φαινόμενο οδηγών που ακολουθούν, ή άλλων που κόβουν ταχύτητα (για να μην τους ακολουθήσουν, όχι απαραίτητα για να πάρουν άλλον από πίσω) να εξαλείφεται.

Για τους Miller και Mir υπάρχουν διπλά στάνταρ από κάποιους στη μεγάλη κατηγορία, που πρώτα κριτικάρουν τους οδηγούς της Moto3 και μετά κάνουν τα ίδια μέσα στην πίστα!
moto3_2021_423.jpg

«Πως γίνεται να ασκείς κριτική και μετά να κάνεις τα ίδια και να λες ότι στην περίπτωσή σου είναι όλα καλά επειδή εγώ βλέπω. Δεν ξέρεις πότε θα έρθει η άλλη μοτοσυκλέτα. Δεν το ξέρεις. Για μένα δεν θα έπρεπε καν να είχαμε την ανάγκη για έναν τέτοιο κανονισμό. Αυτοί οι ανόητοι πρέπει να κάνουν μόνοι τους το χρόνο».
«Κάτι πρέπει να γίνει με την Moto3 και ίσως να διεξάγονται διαφορετικά οι κατατακτήριες, επειδή είναι επικίνδυνο», προσθέτει ο Mir. «Όλοι ακολουθούν όλους για να βγάλουν το χρόνο. Αλλά αν πέσει κάποιος, τότε ο από πίσω θα τον χτυπήσει (σ.σ. όπως συνέβη δυστυχώς στην περίπτωση του Dupasquier)».
«Πρέπει να κάνουμε κάτι και όλοι πρέπει να σκεφτούμε τι πρέπει να γίνει. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση».

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom