ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Εχει δικιο φιλε αλλα ηθελα να ξερω εκει στη διαολο dykati νιτρο τους βαζουν και πανε ετσι
οντως,αποριας αξιο...
πιθανον να εχουν ριξει πολυ.υυ χρημα σε αντιθεση με τους σχιστοματηδες οποτε εχουν κ την αναλογη εξελιξη
μαλλον κ εκει ισχυει το ''οτι πληρωνεις παιρνεις΄΄
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
bagnaia_12017421190x786.jpg

30 εκατοστά εκτός γραμμής ήταν ο Βagnaia
Όταν έφτασε στο σημείο της πτώσης


H αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα για έναν αναβάτη είναι το παν. Γι' αυτό την περασμένη Κυριακή ο Francesco Bagnaia, επιστρέφοντας στα pits μετά την πτώση του, έμεινε έκπληκτος: δεν μπορούσε να εξηγήσει τι συνέβη και έπεσε.

"Δεν έκανα τίποτα διαφορετικό από τους προηγούμενους γύρους", είχε αναφέρει. "Τώρα εναπόκειται στην ομάδα να μου εξηγήσει τι συνέβη. Εννοείται ότι όταν πέφτεις, είναι πάντα λάθος του αναβάτη", είχε καταλήξει στη συνέχεια, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τους 25 βαθμούς που πετάχτηκαν στη Circuit of The Americas.

Η τηλεμετρία, αλλά κυρίως τα εναέρια πλάνα κατέστησαν σαφές ότι σε αυτόν τον γύρο ο Pecco βρέθηκε περίπου 30 εκατοστά πιο μακριά από την ιδανική τροχιά. Η λιγότερο καθαρή άσφαλτος, ή ο αέρας έκανε τα υπόλοιπα και το μπροστινό υποχώρησε στην πίεση.
Είναι εύκολο να βρεις δικαιολογίες μετά, αλλά έτσι είναι οι αγώνες, και σε τελική ανάλυση, το να βάζεις τους τροχούς στο ίδιο σημείο όλη την ώρα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται κανείς περισσότερο στη γρήγορη, αγωνιστική οδήγηση.

Επιπλέον, εκείνη την στιγμή φυσούσε βοριάς γύρω στα 18 χλμ./ώρα και οι στροφές που κοιτούν τον βορρά (2, 3, 4, 5, 11, 12 ) έχουν την πιο κρύα άσφαλτο. Μια λεπτομέρεια που στα σημερινά MotoGP, που όλη η διαφοροποίηση γίνεται στις μικρές λεπτομέρειες, έχει σημασία.

Δείτε το βίντεο της πτώσης εδώ.

Πηγη www.motograndprix.gr

Αι στα διαλα για χορευτριες εγινε το MotoGP facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
phillip-island-circuit-victoria-australia-2014.jpg

Εργασίες για πρόσθετα μέτρα ασφαλείας στο Phillip Island

Το Grand Prix της Αυστραλίας παραμένει ένα κορυφαίο τριήμερο του ημερολογίου των MotoGP για έναν πολύ καλό λόγο – την ίδια την πίστα του Phillip Island. Ως μια από τις αγαπημένες τόσο των οπαδών όσο και των αναβατών, η πίστα διαθέτει μια από τις πιο ρέουσες διαδρομές στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και μας προσφέρει συχνά πυκνά εκληκτικούς αγώνες.
Αν και πολλοί βρίσκουν την πίστα ήδη άψογη, η Αυστραλιανή Grand Prix Corporation ξεκίνησε ένα κατασκευαστικό έργο έξι εβδομάδων για τη διατήρηση της άδειας ασφαλείας FIM Grade A του Phillip Island.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Σχεδιασμού και Κατασκευής της Australian Grand Prix Corporation, Matthew Walton, το πιο σημαντικό έργο λαμβάνει χώρα στις στροφές 1, 11 και 12. Μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού, η πρώτη στροφή της πίστας παρουσιάζει μια ιδιαίτερα γρήγορη ζώνη πτώσεων. Προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια σε εκείνο το σημείο, η ομάδα θα επεκτείνει την υπάρχουσα ασφάλτινη περιοχή εξόδου και θα διευρύνει την αμμοπαγίδα που ακολουθεί. Στο τέλος, μια πρόσφατα τοποθετημένη μπαριέρα με δέσμες ελαστικών θα λειτουργεί ως το τελευταίο επιβραδυντικό στοιχείο για όσους αναβάτες και μοτοσυκλέτες δεν έχουν σταματήσει στην αμμοπαγίδα.
Παρόμοια, αυξημένα μέτρα ασφαλείας ενσωματώνονται στις στροφές 11 και 12.

Εκτός από τις επανασχεδιασμένες αμμοπαγίδες, η GP Corp θα προσθέσει άσφαλτο εκτός των ορίων της πίστας στις στροφές 2, 3, 6, 8, 9, 11 και 12. H πρόσθετη άσφαλτος θα προσφέρει στους αναβάτες ένα επιπλέον περιθώριο σφάλματος, κρατώντας τους μακριά από το γρασίδι και την αμμοπαγίδα αν χάσουν λίγο τη γραμμή τους. Ενώ τα σχέδια ακούγονται απλά, ο Walton σημειώνει ότι το έργο είναι ένα σημαντικό εγχείρημα, με την ομάδα να προσθέτει 300 τόνους χαλίκι και να αφαιρεί 25.000 κυβικά μέτρα χώματος στη διαδικασία.

Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες, εδώ.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μέχρι το καλοκαίρι έχει ο Morbidelli
για να "σώσει" τη θέση του


Ο Franco Morbidelli δέχεται πιέση για να διατηρήσει την εργοστασιακή του θέση στη Yamaha και μετά το πέρας της φετινής χρονιάς, έχοντας μια πολύ κακή σεζόν το 2022.

Μετά από ένα δυνατό Σαββατοκύριακο στην Αργεντινή, στο οποίο ήταν τέταρτος στις κατατακτήριες, τον αγώνα Sprint και τον αγώνα της Κυριακής, το μέλλον του Morbidelli στη Yamaha τέθηκε ξανά υπό αμφισβήτηση όταν η ιαπωνική εταιρεία έφερε τον Παγκόσμιο πρωταθλητή Superbikes, Toprak Razgatlioglu, σε μια ιδιωτική δοκιμή με την M1 στη Jerez.

]Ο Razgatlioglu φέρεται να ήταν λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον Dani Pedrosa της KTM και λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μακριά στον δοκιμαστή της Yamaha, Cal Crutchlow, στο τέλος της διήμερης δοκιμής.

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix της Αμερικής, ο Jarvis ανέφερε ότι η Yamaha θέλει να συνεχίσει με τον Morbidelli και συνεργάζεται στενά με τον Valentino Rossi για να προσπαθήσει να βοηθήσει τον Ιταλό να βελτιώσει τη φόρμα του.

Ερωτηθείς εάν είχαν γίνει συνομιλίες μεταξύ Yamaha και Morbidelli, ο Jarvis είπε:

"Πραγματικά δεν μπορώ να σας πω τίποτα. Είμαστε πάντα σε επαφή με όλους τους μάνατζερς του paddock, γνωρίζοντας τι συμβαίνει, ποιά είναι τα συμβόλαια και ποιές οι επιλογές".

"Αλλά η προτεραιότητά μας είναι ο Franky και είμαστε σε επαφή με τον ίδιο τον Valentino. Πέρασα πολύ χρόνο μιλώντας μαζί του την περασμένη εβδομάδα [πριν από το GP της Αμερικής]. Θα προσπαθήσει να βοηθήσει τον Franky, η Ακαδημία VR46 θα προσπαθήσει να βοηθήσει τον Franky να κάνει βασικά αυτό που έκανε στην Αργεντινή".

"Αυτό είναι, αυτό είναι το μόνο που πρέπει να κάνει, για να είναι βασικά γρήγορος. Οπότε, νομίζω ότι έχει την ικανότητα και θα επικεντρώσουμε το μυαλό μας σε αυτό. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, γιατί αν είναι ο Franky (η επιλογή), τότε τέλεια, θα επιβεβαιώσουμε την παραμονή του".

"Αν δεν είναι ο Franky, πρέπει να το μάθει γιατί θα πρέπει να ψάξει αλλού και εμείς πρέπει να βάλουμε στη θέση του κάποιον άλλον. Λοιπόν, δεν υπάρχει προθεσμία, αλλά γενικά θα λέγαμε πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές".

Παρά τις δοκιμές του Razgatlioglu, ο οποίος έχει εκφράσει την επιθυμία να αγωνιστεί στα MotoGP μια μέρα, ο Jarvis ανέφερε ότι ο Τούρκος δεν είναι στην κορυφή της λίστας για να αντικαταστήσει τον Morbidelli καθώς η Yamaha πιθανότατα θα έχει μόνο δύο μοτοσυκλέτες στο grid το επόμενο έτος.

"Το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμάς είναι πρακτικά αν θα έχουμε θέση, γιατί θα έχουμε μόνο δύο μοτοσυκλέτες στο grid, νομίζω ότι είναι δύσκολο για εμάς να βρούμε μια δορυφορική ομάδα για την επόμενη χρονιά", πρόσθεσε.

"Λοιπόν, θα έχουμε μόνο δύο θέσεις και και στις δύο αυτές θέσεις θα χρειαστούμε κάποιον που θα είναι γρήγορος αμέσως, και ίσως ο Toprak να χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να ανεβάσει ταχύτητα. Λοιπόν, είναι μια δύσκολη απόφαση και, ιδανικά, θέλουμε ο Franky να τρέξει μαζί μας το υπόλοιπο της σεζόν και να διατηρήσει την ταχύτητα που έδειξε στην Αργεντινή".

"Θα έλεγα ότι δεν ξέρουμε ακόμα, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε. Αν επιλέγαμε τον Toprak, σίγουρα θα έπρεπε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στη μοτοσυκλέτα. Διαφορετικά, στηριζόμαστε στον Franky αυτή τη στιγμή και αν δεν είναι Franky, θα το δούμε".

Όταν ρωτήθηκε αν ο Jorge Martin της Pramac Ducati είναι μια επιλογή εν μέσω φημών ότι ο Ισπανός θα μπορούσε να μεταβεί στη Yamaha, ο Jarvis είπε: "Είναι πολύ καλός, αλλά υπάρχουν πολλοί πολύ καλοί αναβάτες εκεί έξω και μπορεί να είναι κάποιος από το grid των MotoGP".

"Μπορεί επίσης να είναι κάποιος από τη Moto2, αυτό θα ήταν περισσότερο ένα αουτσάιντερ (για να πάρει τη θέση). Υπάρχουν διαφορετικοί υποψήφιοι, αλλά δεν θέλω να αναφέρω ονόματα σε αυτό το στάδιο, καθώς θα τροφοδοτήσει μόνο εικασίες και η προτεραιότητά μας είναι ο Franky".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πόσα εκατομμύρια θεατές είδαν MotoGP από κοντά το 2022;​

Στην κορυφή το GP του Sachsenring​




Σχεδόν 2.500 εκατομμύρια είδαν από κοντά τους κορυφαίους αναβάτες στον κόσμο

Η δεκαετία του 2020 δεν ξεκίνησε καλά για το MotoGP. Η πανδημία επηρέασε την καθημερινότητά και τις συνήθειες μας. Ήταν δεδομένο πως εξαιτίας των περιορισμών, εκδηλώσεις όπως οι αγώνες μοτοσυκλέτας που συγκέντρωναν χιλιάδες κόσμου θα πλήττονταν. Φτάσαμε σε σημείο που δεν φανταζόμασταν και στερηθήκαμε πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα. Όμως το 2022 ήταν η πρώτη χρονιά της επιστροφής στην κανονικότητα και οι πίστες όπου διεξάγονται αγώνες του MotoGP γέμισαν ξανά.

Οι αγώνες του 2022, συγκέντρωσαν 2.427.928 θεατές, χωρίς σε αυτούς να περιλαμβάνεται ο αγώνας της Αμερικής καθώς οι διοργανωτές δεν έχουν δώσει στοιχεία. Σε σχέση με το 2019, την τελευταία χρονιά χωρίς περιορισμούς εξαιτίας του Covid-19, σημειώθηκε πτώση κατά 10%, και όλα αυτά με έναν αγώνα περισσότερο στο ημερολόγιο (20 από 19).

Οι αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, οι περιορισμοί στην παρουσία θεατών το 2020, η ακύρωση αγώνων το 2021, η απαγόρευση των ταξιδιών και οι υψηλές τιμές στα αεροπορικά ταξίδια το 2022, απέτρεψαν πολλούς λάτρεις των αγώνων να ταξιδέψουν σε πίστες που παραδοσιακά συγκεντρώνουν θεατές από όλο τον κόσμο.

Η πρώτη σεζόν μετά την αποχώρηση του Valentino Rossi σημαδεύτηκε και από την απουσία του Marc Marquez από επτά αγώνες λόγω τραυματισμών.

Υπήρχαν ορισμένες πίστες που επέτρεψαν σε θεατές να «εξαργυρώσουν» εισιτήρια που αγοράστηκαν (αλλά δεν χρησιμοποιήθηκαν) τις δύο προηγούμενες σεζόν.

Ωστόσο, αυτός ο αριθμός δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα, αφού στην Ιαπωνία ίσχυαν το 2022 περιορισμοί εξαιτίας της πανδημίας.
Τα πέντε αγωνιστικά Σαββατοκύριακα του 2022 με την υψηλότερη προσέλευση κόσμου ήταν τα εξής
  • Sachsenring (Γερμανία), 232.202
  • Le Mans (Γαλλία), με 225.000
  • Termas de Rio Hondo (Αργεντινή), με 186.759
  • Chang (Ταϊλάνδη), με 178.463
  • Valencia (Ισπανία), με 170.380
Μόνο έξι αγωνιστικά Σαββατοκύριακα συγκέντρωσαν λιγότερους από 100.000 θεατές
  • Losail (Κατάρ), 17.972
  • Motegi (Ιαπωνία), 57.482
  • Mugello (Ιταλία), με 74.078
  • Portimao (Πορτογαλία), 75.900
  • Aragon (Ισπανία), 86.803
  • Phillip Island (Αυστραλία), 91.158
Ως επί το πλείστον, ακόμη και οι αγώνες με τους λιγότερους θεατές δείχνουν αξιοπρεπή σημάδια ανάκαμψης τα τελευταία δύο χρόνια. Στο Phillip Island, τα εισιτήρια που κοπήκαν ήταν τα περισσότερα από το 2012.
motogp theates 2022

Αν και δεν έχουμε αριθμούς για το GP των H.Π.Α., ο πρόεδρος και συνιδρυτής της COTA, Μπόμπι Έπσταϊν, διατύπωσε την ιδέα της προσθήκης αγώνων μοτοσυκλέτας στο GP της Formula 1 στις Η.Π.Α. στο μέλλον. Διευκρίνισε πως θα δεν προτείνει την διεξαγωγή MotoGP, αλλά άλλου πρωταθλήματος, αν και τους περισσότερους άρεσε η ιδέα ενός Σαββατοκύριακου με F1 και MotoGP στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Είναι δύσκολο να υλοποιηθεί ένα τέτοιο εγχείρημα για διάφορους λόγους, όπως οι εγκαταστάσεις που πρέπει να φιλοξενήσουν ταυτόχρονα τις ομάδες των δύο κορυφαίων πρωταθλημάτων στον κόσμο. Ωστόσο, δεδομένου ότι οι θεατές το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της F1 το 2022 έφτασαν τις 440.000, θα ήταν σίγουρα ένας τρόπος για να προσελκυστούν πολύ περισσότεροι λάτρεις των motorsport στα paddock του MotoGP.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Όριο πίεσης ελαστικών στο MotoGP: Πως θα τιμωρούνται, οι παραβάσεις και πότε ξεκινά η εφαρμογή;​

Μια δοκιμαστική φάση είχε ήδη ξεκινήσει στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν του 2023. Τι θα γίνει όμως στο GP της Ισπανίας στη Χερέθ;

Στη σεζόν MotoGP του 2023, η πίεση των ελαστικών στα μπροστινά ελαστικά θα παρακολουθείται για πρώτη φορά με τυπικούς αισθητήρες LDL. Ωστόσο, στα τρία πρώτα Grand Prix, δεν έχουν επιβληθεί ακόμη ποινές για πτώση κάτω από το όριο των 1,88 bar.
Όπως είναι γνωστό, μετά το GP στην Jerez το 2022, ήρθε στο φως ότι ορισμένοι οδηγοί είχαν πέσει κάτω από το προβλεπόμενο ελάχιστο όριο των 1,9 bar στο μπροστινό ελαστικό σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του αγώνα.

Η Michelin πιστεύει ότι αυτό θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την ανθεκτικότητα του ελαστικού. Επομένως, οι Γάλλοι απαιτούν από τις ομάδες και τα εργοστάσια μοτοσυκλετών να τηρούν την ελάχιστη πίεση με ακρίβεια και προσοχή. Ωστόσο, δεν επιβλήθηκαν ποινές το 2022, αντίθετα αναζητήθηκε μια λογική λύση για τη σεζόν του 2023.
«Το κύριο πράγμα τώρα είναι πώς να ρυθμιστεί η πίεση των ελαστικών στα πιτ και πώς να προετοιμαστούν τα ελαστικά έτσι ώστε να βρίσκονται εντός του επιτρεπόμενου παραθύρου στο τέλος του αγώνα», εξήγησε ο Ing. Sebastian Risse, ο οποίος είναι υπεύθυνος για αυτό το έργο στην Factory Racing της KTM για το MotoGP.
Μιλώντας στο SPEEDWEEK.com. «Φυσικά, από τη στιγμή που συμβεί, υπάρχουν μόνο λίγα πράγματα που μπορείτε να κάνετε με τον οδηγό στη πίστα. Πρόκειται για την ελάχιστη πίεση. Εάν η πίεση των ελαστικών είναι πολύ χαμηλή, οι τεχνικοί της Michelin ανησυχούν για την ασφάλεια», πρόσθεσε ο Risse.

«Ας μιλήσουμε για τις κατατακτήριες στο MotoGP, για παράδειγμα», εξήγησε ο Danny Aldridge, Τεχνικός Διευθυντής του MotoGP, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο SPEEDWEEK.com. «Οπότε οδηγείς και πρέπει να φτάσεις αυτήν την ελάχιστη πίεση ελαστικών σε κάποιο σημείο της διαδρομής, μπορεί να είναι στην πρώτη στροφή ή στην τελευταία στροφή, δεν έχει σημασία. Ο κανόνας ισχύει και για τα δύο ελαστικά. Έτσι, εάν το μπροστινό ελαστικό φτάσει στο όριο, αλλά το πίσω ελαστικό όχι, τότε αυτός ο γύρος θα ακυρωθεί».
Παρεμπιπτόντως: Η ελάχιστη πίεση για το πίσω ελαστικό ορίστηκε στα 1,7 bar.

Η παρακολούθηση γίνεται μέσω της ενοποιημένης μονάδας Ηλεκτρονικού Ελέγχου (ECU) της Magneti Marelli, όλες οι πληροφορίες είναι κρυπτογραφημένες αλλά αναμεταδίδονται στον επίσημο χρονομέτρη. Σε περίπτωση παράβασης, ο οδηγός λαμβάνει αμέσως ένα μήνυμα στο ταμπλό. Ξέρει λοιπόν αν πρέπει να πιέσει σε άλλον προκριματικό γύρο γιατί ο καλύτερος χρόνος του ακυρώθηκε.
Η μετάδοση των δεδομένων πίεσης των ελαστικών από τους αισθητήρες στον χρονισμό πραγματοποιείται στα προκριματικά χωρίς καμία καθυστέρηση, ο χρόνος γύρου ακυρώνεται αμέσως και αυτόματα σε «πραγματικό χρόνο».

Aldridge: «Το σύστημα λειτουργεί τόσο καλά που αναγνωρίζει επίσης πότε υπάρχουν προβλήματα με τον αισθητήρα και, για παράδειγμα, να τα δεδομένα δεν αποστέλλονται. Στη συνέχεια φέρνουμε αυτή τη μοτοσυκλέτα στον τεχνικό έλεγχο. Εάν το σφάλμα δεν είναι της ομάδας αλλά του αισθητήρα, ο γύρος δεν θα ακυρωθεί.»
Ο προμηθευτής ελαστικών Michelin μπορεί να αλλάξει ελαφρώς τις παραμέτρους ελάχιστης πίεσης από πίστα σε πίστα. δεν υπάρχει μέγιστη επιτρεπόμενη πίεση ελαστικών.
Ο Paul Trevathan, επικεφαλής πληρώματος της Pol Espargaro (GASGAS), πιστεύει ότι η πίεση του μπροστινού ελαστικού 2,2 bar είναι ήδη επικίνδυνη λόγω της μικρής περιοχής επαφής των ελαστικών. Εξαρτάται όμως από το στυλ οδήγησης. Μερικοί αναβάτες χειρίζονται τις υψηλές πιέσεις καλύτερα από άλλους.

Κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εντοπίστηκαν μερικά “bugs”, τα περισσότερα από τα οποία διορθώθηκαν, αλλά η δοκιμαστική λειτουργία για τα τρία πρώτα Grand Prix στο Portimão, Termas de Río Hondo και Texas συνεχίστηκε όπως είχε προγραμματιστεί, επομένως δεν τιμωρήθηκαν οι παραβάσεις.
Οι υπεύθυνοι δεν έχουν λάβει ακόμη οριστική απόφαση για το εάν θα υπάρξουν ποινές για μη συμμόρφωση με το όριο των 1,88 bar από το GP στην Jerez του επόμενου Σαββατοκύριακου. «Δεν ξέρουμε ακόμα», είπε ο διευθυντής της ομάδας Red Bull KTM Francesco Guidotti. «Η Επιτροπή Γκραν Πρι πρέπει να το καθορίσει αυτό».

Η GPC (Επιτροπή Γκραν Πρι) αποτελείται από αξιωματούχους της Dorna, της IRTA και της FIM, αλλά δεν θέλει να ενεργήσει και να καπελώσει και να αγνοήσει τους κατασκευαστές σε αυτό το σημείο. «Περιμένουμε την τελική συμφωνία με τη ένωση κατασκευαστών MSMA», δήλωσε το αφεντικό της Dorna, Carmelo Ezpeleta.

«Δεν θα δείξουμε μαύρες σημαίες στους αγώνες εάν οι οδηγοί δεν πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις πίεσης στα μπροστινά ελαστικά. Οι “ένοχοι” επιτρέπεται να συνεχίσουν να οδηγούν, αλλά θα μεταφέρουμε αυτά τις μοτοσυκλέτες στον Τεχνικό Έλεγχο και θα τις ερευνήσουμε εκεί. Εάν το σύστημα και ο αισθητήρας λειτούργησαν σωστά, αναφέρουμε στην επιτροπή αγωνιστών FIM MotoGP και τους αγωνοδίκες και στη συνέχεια σας συμβουλεύουμε για την ποινή. Κανονικά, τότε θα επιβληθεί αποκλεισμός. Αλλά όπως είπα: Οι κυρώσεις είναι ευθύνη των αγωνοδικών», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής Danny Aldridge.
Τι πρέπει να συμβεί εάν ένας οδηγός αποβληθεί από τη βαθμολογία λόγω παράνομης πίεσης ελαστικών; «Πρόκειται για τη μέση πίεση των ελαστικών ανά γύρο», τονίζει ο Aldridge. «Έτσι αποφασίζεις αν ήταν καλό ή κακό».
Οι οδηγοί θα λάβουν ένα μήνυμα από τις ομάδες στο ταμπλό με πράσινο φως ότι ο τελευταίος γύρος ήταν εντάξει όσον αφορά την πίεση των ελαστικών.

Πέρυσι, η Ducati και η Aprilia χρησιμοποίησαν αισθητήρες McLaren. Στην αναζήτηση μιας ομοιόμορφης μάρκας, οι Ιάπωνες απέρριψαν επομένως τη McLaren, άλλοι εμπιστεύτηκαν τη 2D και συμφώνησαν στην LDL από τη Γαλλία. Υπήρχαν διαφορετικές βαθμονομήσεις και διαφορετικές ανοχές πέρυσι, άρα διαφορετικά αποτελέσματα για κάθε μάρκα.
«Θέλαμε τα εργοστάσια μοτοσυκλετών να συμφωνήσουν για μια μάρκα αισθητήρων. Αλλά δεν βρήκαν κοινό έδαφος, οπότε αναλάβαμε την ευθύνη και ο διοργανωτής έκανε την επιλογή», είπε ο Aldridge.
Και η Dorna επέλεξε την LDL μετά από διαβούλευση με τη Michelin.

Δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα επιβληθούν για πρώτη φορά οι ποινές. «Εάν μετά από τρία Γκραν Πρι οι υπεύθυνοι πιστεύουν ότι το σύστημα δεν είναι ακόμη ώριμο, μπορούμε να ξεκινήσουμε τις ποινές στον πέμπτο ή τον έκτο αγώνα, δηλαδή στο Le Mans ή στο Mugello», ανακοίνωσε ο Danny Aldridge.
Εμείς ελπίζουμε να μπορέσουν να φανούν αντάξιοι και να ανταπεξέρθουν σε αυτό το κομμάτι γιατί στο θέμα της εφαρμογής των ποινών, πως τις δίνουν, που τις δίνουν και τα κριτήρια τους, έχουν αποτύχει παταγωδώς!
Ας ελπίσουμε να μην ανοίξει νέο κεφάλαιο οπού θα “χυθεί πολύ μελανί” για άλλη μια φορά!

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ MOTOGP​



ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΧΕΡΕΘ, ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛ ΕΣΠΑΡΓΚΑΡΟ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΣΤΙΑΝΙΝΙ ΜΕ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ. ΤΟ MOTOGP ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ “ΑΠΩΛΕΙΕΣ”

Χρώμα, ήχος, δύναμη, ταχύτητα, θεατές στις κερκίδες, φρενα στον ένα τροχό, απίστευτες κλίσεις στις στροφές, μαχες σώμα με σώμα, ένα πρόγραμμα βαρύ με διπλούς αγώνες κάθε Σαββατοκύριακο που γυρνάει όλο τον κόσμο χωρίς πολλή σκέψη και ανάλυση απο τους businessmen ιδιοκτήτες (ευτυχώς που η πίστα του Ατζερμπαϊτζαν δεν πηρε έγκριση και οι αγώνες γίνονται 20 απο 21), και μαζι με αυτά χορος εκατομμυριων στις αμοιβες και προσπαθεια αναπτυξης ενος «star system αναβατών», σαν αντιβαρο στην απουσια των μεγαλων προσωπικοτήτων που εχουν αποσυρθεί λογω ηλικιας ή τραυματισμων.

Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, γιατί ειναι φανερο απο τις αφθονες συνεντευξεις και την αγωνιώδη υπερ-προβολη των media, oτι οι νεαροι που δεν έχουν προλαβει να αναπτυξουν και να ολοκληρωσουν ουτε το σχολείο ουτε την γενικη μορφωσή τους καθως απο τρυφερη ηλικια προπονουνται για επαγγελματιες αναβατες, δεν έχουν το “βαθύτερο” περιεχομενο και το πνευματικο υλικο που απαιτειται για την σφυρηλάτηση μιας δυνατης και ξεχωριστης προσωπικοτητας.

Λενε πολλά, αλλά ίδια και κουραστικα για τις μοτοσυκλετες, παπαγαλιζουν υποσχεσεις για καλυτερη αποδοση, επαναλαμβανουν τις ευχαριστιες προς την ομαδα τους, και ολα αυτα σε κατανοητα Αγγλικα με φρικτη προφορα. Ε, δεν τρελλαινεσαι να τους ακους, η πιο σωστα προτιμας να τους βλεπεις να οδηγουν παρα να μιλουν, και περιμενεις ποτε θα ξεκινησουν οι δοκιμες και οι αγωνες.

Οσο περνουν τα χρονια, τοσο πιο νεαροι ειναι οι πρωταγωνιστες, τοσο πιο επαγγελματιες απο τα 4 χρονια τους, τοσο πιο λιγες γινονται οι παρουσίες και πιο πολλες οι απουσιες των μεγαλυτερων (δηλαδη των τριανταρηδων) που στη πορεια έχουν γυμνασει το μυαλο τους και έχουν αντιληφθει (και δοκιμασει) το οτι στη ζωη δεν υπαρχουν μονο οι αγωνες, αρα έχουν σχηματισει δυνατες προσωπικοτητες και μπορουν να κανουν δηλωσεις με ειρμό, νόημα, περιεχομενο και ουσια.

Ειναι ομως η Σκοτεινη Πλευρα του ΜotoGP αυτη που σταδιακα στερεί απο το παγκοσμιο θεαμα τους πρωταγωνιστες του, αυτους που περιμενεις να δεις στην εκκινηση ανεξαρτητα με το αν κερδισουν ή οχι, αυτους που σε κανουν να παρακολουθεις το άθλημα, αυτους που οταν αποχωρουν δεν αφηνουν αντικαταστατες.

Εκτος του Βαλεντινο Ροσσι, που αποσυρθηκε λογω ηλικιας και έλλειψη αποτελεσματων επειδη το τραβηξε παραπανω απο οσο ηθελε και ο ίδιος μη μπορωντας να αντισταθεί οχι στο χρημα αλλά στην «αναγκη» παρουσιας που του επεβαλλε η αγαπη των εκατομμυριων φιλων και οπαδων του, μια ματια στα μεγαλα ονοματα του προσφατου παρελθοντος θα δειξει οτι αποσυρθηκαν προωρα επειδη το σπορ που τους έκανε πλουσιους και διασημους, ταυτοχρονα τους πληγωσε, τους «αρρωστησε» και παρα λιγο να τους σκοτωσει (και αυτο «γινεται ανεκτο» λογω ορμής και άγνοιας κινδυνου στα 18 αλλά οχι εύκολα στα 28 και καθόλου στα 30+).

Ενα απο τα μεγαλυτερα ταλεντα ολων των εποχων (στο ιδιο καδρο με Γιαρνο Σααρίνεν και Μαρκ Μαρκεθ), ο Κέϊσυ Στονερ «cracked under pressure», δεν άντεξε την πιεση, και στη μεση της σαιζον του 2012, στα 27 του, ανακοινωσε οτι αποχωρει, λογω προβληματων «χρόνιας κοπωσης», αλλά και, οπως ανελυσε αργοτερα σε συνεντευξη Τυπου, επειδη «εχασε το παθος του για τους αγωνες». Φυσικά, συνεχισε την εμπλοκη του με το MotoGP αλλά σαν test rider σε Honda και Ducati, μια καλοπληρωμενη δουλεια που ομως δεν έχει το άγχος της εκκίνησης και την πιεση του καλου αποτελεσματος.

Στο τέλος του 2018, ο Ντανι Πεντροθα είχε δεχτεί μάλλον «με ανακουφιση» την σκληρη (και μαλλον βιαστικη) αποφαση της Honda να μην ανανεωσει το συμβόλαιό του μετα απο 18 ολοκληρα χρονια πιστών υπηρεσιων στο Big H, και στα 32 του ανακοινωσε οτι αποσυρεται απο τους αγώνες (παρ’ ότι ειχε δελεαστικές προτάσεις να συνεχίσει με άλλον κατασκευαστη).

Ο άνθρωπος ειχε παρει 31 νίκες και 112 βάθρα, και μετραγε τρεις δεύτερες και τρεις τριτες θεσεις στη βαθμολογια του MotoGP, ενω το 2018 ήταν η μοναδικη χρονιά που δεν πανηγύρισε έστω μια νικη. Αυτο έγινε (και) λογω ενος τραυματισμού, ενος ακομα απο τους πολλους που είχε σε όλη του την καρριερα, την οποία, οπως ο Στόνερ, συνεχισε σαν test rider της KTM, χωρίς πιεση, χωρίς άγχος, χωρίς νοσοκομεία, με απολυτη αναγνωριση, σεβασμο και υψηλή ηθικη και οικονομικη ανταμοιβη.

Δυο χρονια μετα την αποχώρησή του, το 2020, ο Πεντροθα δηλωσε σε συνεντευξη οτι ακομα και οι τραυματισμοί που φαίνονταν οτι θα του αφησουν μονιμα προβληματα, λογω της μειωσης του στρες των αγωνων δεν τον ενοχλουσαν πια ουτε στην οδηγηση ουτε στο γυμναστηριο. «Λογω της μειωσης του στρες»…

Το 2019, στις πρωτες ελεύθερες δοκιμες για τον αγωνα του Ασσεν, ο Χόρχε Λορένθο που ειχε αντικαταστησει τον Πεντρόθα στην Honda Repsol με συμβολαιο δυο ετων, έπεσε και χτυπησε σοβαρα στη σπονδυλικη στηλη, με αποτελεσμα να μεινει εκτός για τους επομενους τρεις αγωνες. Στη συνεχεια επανηλθε, με κακες εμφανισεις, στις τελευταιες θεσεις και στην χειροτερη σαιζον της καρριερας του, μεχρι τον Νοέμβριο (2019) που ανακοινωσε οτι αποσυρεται απο τους αγώνες, και αυτος στην ηλικια των 32 ετων.

Συνεχιζεται......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ MOTOGP​


Η αντιστροφη μετρηση για τον ιδιορρυθμο αλλά εξαιρετικο και πεντε φορες παγκοσμιο πρωταθλητη αναβατη, ειχε ξεκινησει το 2016 με την αποχωρησή του απο την Yamaha λογω κακιστων σχεσεων με τον Ροσσι, και την υπογραφη στην Ducati για το 2017 και 2018 με αμοιβη 5,5 εκατομμυριων Ευρω τον χρονο.

Εκει, δεν καταφερε να συνεννοηθει με τους Ιταλους (ή το αντιθετο) και το 2018, παρα τις τρεις νικες του, ειχε και μια σειρα πτωσεων, που συνεχιστηκαν στην Honda το 2019, οπου ειχε υπογραψει με αμοιβη 7,5 εκατομμυριων Ευρω τον χρονο ΣΥΝ 400.000 Ευρω για καθε εκκινηση ασχετως αποτελεσματος, (κατι που εξηγει το γιατι συνεχισε να έρχεται τελευταιος μεχρι τέλους).

Και το τέλος ήρθε λόγω του τραυματισμου στη σπονδυλικη στηλη στο Ασσεν, και των σκεψεων των συνεπειων που θα μπορουσε να έχει. Το γκαζι εκλεισε για παντα -ουτε σαν δοκιμαστης στην Yamaha δεν καταφερε να το ανοιξει ξανα.

Το MotoGP πλεον είχε μονο τον Ροσσι και τον Μαρκ Μαρκέθ να του φερνουν νούμερα. Ολοι οι άλλοι, καλοι στην πιστα, χλωμοι στα ποσοστά «δημοτικοτητας» και ενδιαφεροντος. Καθε φορα που υπηρχε ένταση μεταξυ των δυο και οργίαζαν οι αναρτησεις των οπαδων στα παγκοσμια social, οι μαρκετίστες της Dorna έτριβαν τα χέρια τους, μέχρι που ο Βαλεντινο Ροσσι δεν ήθελε πια να τον αναφερουν σαν τον μεγαλυτερης ηλικίας αναβατη του MotoGP και εφυγε, ενω ο Μαρκέθ στην αρχή του 2020 νικηθηκε απο τον εαυτο του, ξεκινωντας μια μακρα, δραματικη, περιοδο απουσιας και πόνου.

Στο Πορτιμάο του 2023, ο Μαρκ Μαρκεθ, για πρωτη φορα 100% καλα στην υγεια και στην προετοιμασια του, σε μια απερισκεπτη προσπαθεια χτυπησε τον Ολιβεϊρα, και έπεσαν και οι δυο. Ο μεν Πορτογαλος, είχε σοβαρο μώλωπα στον μηρο (οχι καταγμα). Ο Μαρκ Μαρκεθ ομως έσπασε το πρωτο μετακάρπιο του δεξιου χεριου, στον αντιχειρα, και έκανε επεμβαση για να υποβοηθησει την αποκατασταση για γρηγορη επιστροφη του. Αλλά αυτο δεν εγινε στην Αργεντινη. Δεν εγινε στην Αμερικη.

Και δεν προκειται να γινει ουτε στην Χερεθ, αυτο το Σαββατοκυριακο. Γιατι οι δυναμεις που ασκουνται στον δεξιο αντιχειρα, ιδιως στα φρενα, είναι τεραστιες, και θα ήταν εξαιρετικα επικινδυνη μια πτωση με τις βιδες και την πλακα στο μικρο και λεπτό αυτο οστό. Πρεπει να θεραπευθει πληρως και τα υλικα της οστεοσυνθεσης να αφαιρεθουν πριν επιστρεψει (παρ’ ΄οτι οι πλακες ειναι πολυ λεπτες και οι βιδες μικρης διαμετρου, συνηθως 1,2 mm).

Με το ΜοtoGP να έχει χασει φετος και το τελευταιο του μεγαλο αστέρι, αυτο που ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στην εκκίνηση για όσους το θαυμαζουν αλλά και για οσους «αγαπουν να το μισουν», η Σκοτεινη Πλευρα του παγκοσμιου θεσμου έχει σκεπασει και τον θεαματικο, γρηγορο, δημοφιλη, φιλοδοξο και εργοστασιακο Μπαστιανινι (έξω απο όλους τους αγωνες μεχρι τωρα λογω επιλογης φυσικης αποκαταστασης της σπασμενης κλείδας απο το «κλαδεμα» του Μαρίνι στο Πορτιμαο), αλλά και τον Πολ Εσπαργκαρο, που (επισης) στα 32 του κινδυνευει να τερματισει την καρριερα του λογω σοβαρου τραυματισμου στην σπονδυλικη στηλη, στο Πορτιμαο κι αυτος, στις ελευθερες δοκιμες.

Και πραγματι, η περιπτωση του Πολ Εσπαργκαρο, ενος αναβατη χωρίς μεγαλες επιτυχιες στο MotoGP αλλά με πεισμα, τολμη και ταχύτητα (εξαιρείται η περσινη σαιζον με την Honda που μαλλον «την φοβηθηκε»), είναι αυτη που δειχνει οτι πισω απο τα φωτα, τα χρώματα, τον ήχο, την δύναμη, την ταχύτητα, το χρήμα, την δόξα, την δημοσιότητα, το ΜotoGP είναι σκληρό και επικίνδυνο: Ο Πολ Εσπαργκαρο έπεσε στη στροφη 10 του Πορτιμάο με ΠΟΛΛΑ, και χτυπησε μετα την «αμμοπαγίδα» σε τοίχο με λαστιχα, γιατι η πιστα των Πορτογαλων δεν ειχε αεροφράχτη σε εκεινο το σημειο (μια πιστα που μπηκε «απο το παραθυρο», λογω covid και «συγγενικής» Ιβηρικης).

Χτυπησε στον πνεύμονα (χρησιμοποιει βοηθητικο μηχανημα για την αναπνοή του), χτυπησε σοβαρα στους θωρακικους σπονδυλους και δεν πρέπει να κινειται για απροσδιοριστο (ακομα) διαστημα, και έσπασε το σαγονι του, με αποτελεσμα να επηρεαστει η ακοή του και να χρειαστει σοβαρη επεμβαση για να αποκατασταθει η βλαβη, με εξαγωγη δοντιων που αντικαταστάθηκαν με εμφυτευματα.

Η πιστα της Χερεθ που θα φιλοξενησει το Ισπανικο MotoGP, είναι μια σχετικα «μικρή» και δύσκολη πιστα, μια πιστα στην οποια λογω ενος ακομα σοβαρου τραυματισμου τερματισε την καρριερα του στις δοκιμες του τριτου αγωνα του 1999 ο πεντε φορες Παγκοσμιος Μικ Ντουχαν, που πηγαινε για έναν έκτο σερί τιτλο.

Απο την εκκινηση θα απουσιαζουν τα μεγαλα ονοματα, και η συζητηση θα ειναι για το ποιά (εκ των οκτώ) Ducati θα κερδισει, και αν ο Αλεξ Ρινς είναι το επομενο μεγαλο ονομα της Honda –μιλαμε για τέτοιους ανοητους, που αναγορευουν έναν καλο, αλλά απλως καλο μεσα σε πολλους καλους, αναβατη σαν διαδοχο του Μαρκεθ ας πουμε, επειδη πηρε ΜΙΑ νικη. ΟΚ, μετα τους δυο –τρεις πρωτους τιτλους τα ξαναλεμε.

Ας είναι. Εδω, λιγες ωρες πριν μπουν οι μοτοσυκλέτες στην πιστα για τη μάχη της δεκαδας, μια ευχη έχουμε να δώσουμε: Να μην βλεπουμε τοσο συχνα την σκοτεινή πλευρά του MotoGP, που έκανε τοσους και τοσο μεγαλους και σπουδαίους οδηγους να τερματισουν πρόωρα την καρριέρα τους. Δ.Π.

Πηγη www.motosport.com.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Είμαι απογοητευμένος, γινόμαστε πιο αργοί κάθε φορά”​

Ο Quartararo, παρότι έφτασε στην Jerez με μεγάλο κίνητρο μετά το αποτέλεσμα στο Όστιν, τελείωσε την Παρασκευή απογοητευμένος χωρίς να καταλάβει τι συμβαίνει με τη Yamaha του.
Ο Fabio Quartararo τερμάτισε 16ος στους συνδυασμένους χρόνους.

«Είναι δύσκολο να πούμε τι πήγε στραβά . Ξεκινώντας από την αίσθηση που είχα σήμερα με την μοτοσυκλέτα. Κάθε φορά που έμπαινα σε μια στροφή δεν ήξερα αν θα έφτανα στο τέλος. Ήμουν στο όριο σε κάθε γύρο, αλλά στον τελευταίο γύρο είπα στον εαυτό μου «άφησε το να πάει όπως πρέπει» και το δοκίμασα. Βελτίωνα τον χρόνο μου, αλλά έχασα το μπροστινό μέρος στη στροφή 7 και βγήκα εκτός πίτσας. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουμε γιατί είμαστε τόσο αργοί.»

Το κύριο πρόβλημα για τη Yamaha είναι η έλλειψη ταχύτητας στις στροφές, κάτι που έχει περιπλέξει τη μέρα για τον Quartararo. «Από τη μια χρονιά στην άλλη χάνουμε τα δυνατά μας σημεία που είχαμε στο παρελθόν . Η ταχύτητα στις στροφές και η ταχύτητα στις στροφές που είχαμε πριν από τέσσερα χρόνια ήταν καλύτερη, είχαμε μεγαλύτερη σταθερότητα και αυτό είναι που χάνουμε. Ένα από τα προβλήματα είναι ότι δεν έχουμε καλή ταχύτητα στις στροφές , η μοτοσυκλέτα είναι πολύ νευρική και κουνάει πολύ, ακόμα κι αν δεν πάμε ιδιαίτερα γρήγορα », τονίζει.

Η επιθετικότητα της μοτοσυκλέτας απαιτεί περισσότερα από τον αναβάτη σε φυσικό επίπεδο, ωστόσο, ο Quartararo παραδέχεται ότι « δεν είναι αυτό το πρόβλημα ». « Το Ωστιν ήταν η πιο δύσκολη πίστα από φυσική άποψη και ήμουν αρκετά καλός στον αγώνα. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί η μοτοσυκλέτα είναι πιο απαιτητική από φυσική άποψη, αλλά όχι πιο γρήγορη . Σήμερα το βράδυ θα αναλύσουμε τα δεδομένα και ελπίζουμε να βρούμε μια λύση. Επίσης θα προσπαθήσω να κάνω κάποιες αλλαγές στην οδήγηση για να δω αν υπάρχει βελτίωση », λέει.

Ίσως είναι η πιο περίπλοκη κατάσταση που έχει να αντιμετωπίσει ο άνδρας από τη Νίκαια στη Yamaha και, όπως ομολογεί, του είναι δύσκολο να διατηρήσει την ψυχραιμία του . « Είναι η πέμπτη χρονιά μου στο MotoGP και δεν έχω δει ποτέ μεγάλη βελτίωση . Ειδικά σε αυτή την πίστα, όπου κάνουμε πολλούς γύρους κάθε χρόνο και γινόμαστε πιο αργοί κάθε φορά . Από εκεί προέρχεται η απογοήτευση. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί συμβαίνει αυτό », λέει.

« Είναι λάθος να το λέμε, αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να έχουμε έναν αγώνα όπως το 2022. Αν ο χρόνο που θα κάνουμε στα προκριματικά δεν είναι ο καλύτερος, αλλά είχα καλό ρυθμό, θα μπορούσαμε να έχουμε αποτελέσματα. Γεγονός είναι ότι ο ρυθμός μας δεν είναι καλός . Με καινούρια ελαστικά, ήταν πιο αργός από πολλούς άλλους οδηγούς. Αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να μπορέσουμε να κάνουμε έναν αγώνα σαν τον περσινό ».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Η ομάδα κοιμάται και κανείς δεν θυμώνει”​

Το 2021 κέρδισε τους δύο αγώνες και τερμάτισε δεύτερος πέρυσι, αλλά η Jerez του 2023 αποδεικνύεται πολύ δύσκολη για τον Fabio Quartararo.

Μετά τη δέκατη έκτη θέση στα Προκριματικά, τερμάτισε δωδέκατος στον Αγώνα Sprint.
Ήταν σίγουρα λίγο άτυχος, δεδομένου ότι στην πρώτη εκκίνηση είχε καταφέρει να ανακάμψει μέχρι την έβδομη-όγδοη θέση. Δυστυχώς, η πολλαπλή πτώση που προκλήθηκε από τον ομόστυαλό του Franco Morbidelli προκάλεσε την κόκκινη σημαία και νέα επανεκκίνηση. Τη δεύτερη φορά δεν έκανε άλλη μια αστραπιαία εκκίνηση και αυτό καθόρισε ολόκληρο τον αγώνα, δεδομένου ότι δυσκολεύεται να προσπεράσει με τη Yamaha M1 του.

Στο τέλος του αγώνα Sprint, ο Quartararo μπορούσε μόνο να εκφράσει την πικρία του για τον τρόπο που πήγαν τα πράγματα στη Χερέθ: « Είχα έναν καλό πρώτο γύρο – είπε στο Sky Sport MotoGP –αλλά μετά ήρθε η κόκκινη σημαία και στη δεύτερη εκκίνηση δεν κατάφερα να ξεκινήσω πολύ καλά. Ήταν δύσκολο, γιατί όταν είμαι πίσω από άλλους αναβάτες δυσκολεύομαι να προσπεράσω. Αυτό είναι το πιο δύσκολο πράγμα που έχουμε αυτή τη στιγμή ».
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 επαναλαμβάνει ότι τα προβλήματα είναι πάντα τα ίδια, το γεγονός ότι αγωνίζεται σε μια θεωρητικά ευνοϊκή πίστα όπως η Ανδαλουσία δεν έχει αλλάξει τίποτα: «Ακόμη και μετά την πρώτη εκκίνηση, όταν ήμουν έβδομος, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να προσπεράσω, γιατί δεν μπορώ να οδηγήσω πίσω από τους άλλους. Δεν έχω αίσθηση, είναι περίπλοκο ».

Ο Quartararo είναι δυσαρεστημένος με την ομάδα της Yamaha, η οποία κατά τη γνώμη του η ομάδα είναι εντελώς χαμένη και δεν κάνει αυτό που πρέπει για να βελτιώσει την κατάσταση: «Δεν ξέρουμε τι συμβαίνει , η θερμοκρασία των ελαστικών ανεβαίνει πολύ. Άλλες παραμέτρους δεν γνωρίζουν.».
«Το πρόβλημα είναι ότι κοιμόμαστε στην ομάδα και κανείς δεν θυμώνει. Έχουμε πάντα τα ίδια προβλήματα και στις δοκιμές έχω μόνο δύο πράγματα να δοκιμάσω. Δεν έχουμε την κατάλληλη ατμόσφαιρα και κίνητρο, αυτό λείπει στο γκαράζ.»

Με αυτόν τον ρυθμό, η Yamaha κινδυνεύει σοβαρά να χάσει τον Γάλλο αναβάτη στο τέλος του συμβολαίου (που λήγει το 2024). Είναι τόσο κρίμα που ένας πρωταθλητής του ταλέντου του βρίσκεται σε μια τέτοια κατάσταση.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Jerez Test - Οι πρώτες επίσημες δοκιμές του HRC με το πλαίσιο της Kalex​

Ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα, σύμφωνα με τον Stefan Bradl, αλλά την εξέλιξη "φρέναρε" πτώση του Γερμανού
HRC - Kalex frame, Jerez Test


Το πολυσυζητημένο πλαίσιο της Kalex έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στις δοκιμές της Jerez την πρωτομαγιά, ωστόσο δεν πήγαν όλα κατ' ευχήν για το HRC, καθώς από τη μία είχαμε πτώση από τον δοκιμαστή Stefan Bradl, ενώ ο Joan Mir ολοκλήρωσε μόλις έναν γύρο με το νέο πλαίσιο.

Όπως σας είχαμε γράψει στο ΜΟΤΟ, πριν την έναρξη της σεζόν του 2023 το HRC είχε ζητήσει από την Kalex να σχεδιάσει ένα νέο πλαίσιο για την RC213V, με τους Ιάπωνες να χρησιμοποιούν ήδη ψαλίδι από τη γερμανική εταιρείας. Το project της συνεργασίας HRC-Kalex έκανε λόγο για παράδοση του νέου πλαισίου την 1η Μαΐου του 2023, όμως η εξέλιξη επιταχύνθηκε καθώς τα αρνητικά αποτελέσματα και η κριτική των αναβατών για το υπάρχων πλαίσιο της RC213V απαιτούσαν άμεση παρέμβαση.

Το νέο πλαίσιο της Kalex παραδόθηκε στις αρχές Απριλίου με τον δοκιμαστή του HRC Stefan Bradl να το δοκιμάζει αρχικά στο διήμερο test του MotoGP στην πίστα της Jerez, τις ημέρες μετά τον αγώνα εκεί. Σημειώστε πως υπήρξαν φήμες για δοκιμή του πλαισίου και στο προηγούμενο τεστ του HRC στη Jerez στις αρχές Απριλίου, κάτι όμως που ο Bradl είχε αρνηθεί πως συνέβη.
HRC - Kalex frame, Jerez Test


Στο τελευταίο Test της Jerez τώρα, ο Stefan Bradl έκανε τους περισσότερους γύρους με αυτό το πλαίσιο αλλά μια πτώση στη στροφή 5 το μεσημέρι επέφερε σημαντικές ζημιές στην μοτοσυκλέτα, και φρέναρε την εξέλιξη. Οι μηχανικοί εν τέλει κατάφεραν να επισκευάσουν τις ζημιές ώστε ο εργοστασιακός αναβάτης του HRC, Joan Mir να πραγματοποιήσει και εκείνος γύρους με το νέο πλαίσιο, όμως τα πράγματα δεν πήγαν κατ’ ευχήν...
HRC - Kalex frame, Jerez Test

Βλέπετε, ο Ισπανός πρωταθλητής MotoGP του 2020, κατάφερε να κάνει έναν γύρο με τη νέα μοτοσυκλέτα αλλά ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα που προφανώς συσχετιζόταν με την προηγούμενη πτώση του Bradl δεν του άφησε περιθώρια να συνεχίσει.
HRC - Kalex frame, Jerez Test

Μετά το τέλος των δοκιμών ο Joan Mir έκανε δηλώσεις στα μέσα, ωστόσο ανέφερε πως δεν γνωρίζει αν το νέο πλαίσιο είναι ταχύτερο καθώς το ηλεκτρονικό πρόβλημα που υπήρχε στην μοτοσυκλέτα του στέρησε τη δυνατότητα να βγάλει κάποιο συμπέρασμα. Ο Ισπανός επιπρόσθετα μετέφερε τα όσα του είπε ο Γερμανός δοκιμαστής της Honda, Stefan Bradl. “O Bradl είναι χαρούμενος με το νέο πλαίσιο και αυτό είναι θετικό για εμάς, προφανώς το στυλ οδήγησης του Stefan είναι διαφορετικό από το δικό μου, αλλά είμαι σίγουρος πως υπάρχουν διαφορές στην νέα μοτοσυκλέτα.”
HRC - Kalex frame, Jerez Test

Ακόμα λοιπόν οι “λογαριασμοί” του HRC είναι ανοιχτοί με την εξέλιξη της RC213V, και περιμένουμε να δούμε αν το νέο πλαίσιο της Kalex θα βάλει τους αναβάτες της Honda σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς και πάλι.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Έξαλλοι στη Yamaha για τις ποινές σε Quartararo και Morbidelli​

Κατηγορούν τους αγωνοδίκες και τους τηλεσχολιαστές για… ασχετοσύνη!
1



Τόσο στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, όσο και στον αγώνα της Κυριακής, η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha βρέθηκε αντιμέτωπη με τους αγωνοδίκες καθώς οι τελευταίοι επέβαλλαν ποινές “Long Lap Penalty” στον Morbidelli και στον Quartararo, θεωρώντας πως η οδήγησή τους προκάλεσε τις πτώσεις των συναθλητών τους.

Συγκεκριμένα στον πρώτο γύρο του αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Morbidelli είχε επαφή με τον Alex Marquez και τον Marco Bezzecchi και του επιβλήθηκε η ποινή του Long Lap Penalty για τον αγώνα της Κυριακής. Η Yamaha κατέθεσε ένσταση, θεωρώντας πως ο Morbidelli έκανε μια λογική κίνηση για να περάσει. Η ένσταση αυτή απορρίφθηκε από τους αγωνοδίκες, κάτι που ο Massimo Meregalli και ο Lin Jarvis σχολίασαν με αρνητικό τρόπο, πιστεύοντας πως ο αναβάτης τους δεν έκανε κάτι μεμπτό.

Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα στον αγώνα της Κυριακής, όπου ο Quartararo βρέθηκε ανάμεσα στον Oliveira και τον Bezzecchi (ξανά…) προκαλώντας σύμφωνα με τους αγωνοδίκες την πτώση τους (και τον τραυματισμό του Oliveira) αναγκάζοντας να σηκωθεί ξανά η κόκκινη σημαία και να δοθεί επανεκκίνηση του αγώνα.

Η Yamaha αυτή τη φορά δεν έκανε ένσταση, όμως ο Massimo Meregalli σε “έξαλλη” κατάσταση πήγε στους αγωνοδίκες ζητώντας τους να του αποδείξουν την ορθότητα της απόφασής τους. Μετά τον αγώνα, όπου ο Quartararo πάτησε έξω από τη γραμμή οριοθέτησης της διαδρομής του Long Lap Penalty και του επιβλήθηκε επανάληψη, ο Meregalli δήλωσε στους δημοσιογράφους πως οι αγωνοδίκες δεν κατάφεραν να τον πείσουν και έδειξαν πως δεν ήταν σίγουροι για την ορθότητα της απόφασής τους στην περίπτωση του Morbidelli. Επίσης κατηγόρησε τους σχολιαστές της επίσημης μετάδοσης των MotoGP για χαμηλή ποιότητα επαγγελματισμού, θεωρώντας πως μετέδιδαν στο κοινό λανθασμένες πληροφορίες.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brad Binder: “Ο φόβος για ποινή με αποτρέψαν να κάνω επίθεση στην τελευταία στροφή της Jerez στον Bagnaia”​

Σχεδόν όλος ο κόσμος στο Paddock, όπως ομάδες, οδηγοί, μάνατζερ κλπ., με ελάχιστες εξευρέσεις, έχουν «αγανακτήσει» με τους αγωνοδίκες και τις αποφάσεις τους!

Οι πολλές ποινές Long Lap που έχουν ήδη επιβληθεί για επαφή με άλλους αναβάτες αυτή τη σεζόν, συμπεριλαμβανομένων και των δύο περιστατικών με κόκκινη σημαία στην αρχή του Ισπανικού GP, ο Binder προτίμησε να μην κάνει μια κλασική ριψοκίνδυνη κίνηση της τελευταίας στροφής στη Jerez.

Και μιλάμε για την διάσημη στροφή της Jerez που έχει χαρίσει τόσες εντάσεις, αγωνιά, θέαμα, δράση και διαμάχες εντός και εκτός πίστας στην ιστορία των GP !

«Σήμερα οι αγώνες δεν είναι όπως παλιά και η πραγματικότητα είναι ότι παίρνεις ποινές αν κάνεις λάθος και ακουμπήσεις ή χτυπήσεις άλλος οδηγό, οπότε χάνεις από την διασκέδαση, αλλά υποθέτω ότι αυτό το κάνει πιο ασφαλές», είπε ο Binder, ο οποίος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού μόλις 0,221 δευτερόλεπτα από την Ducati της Bagnaia.

Όταν ρωτήθηκε αν το ενδεχόμενο ενός πέναλτι ήταν στο μυαλό του πριν την τελευταία στροφή, απάντησε: «Σίγουρα»
«Εννοώ, δεν είμαι τύπος που του αρέσει να αφήνει οτιδήποτε στο τραπέζι. Ένιωθα ότι ήμουν σχεδόν αρκετά κοντά, αλλά δεν ήμουν. Θα ήταν λοιπόν μια από αυτές τις στιγμές «ρίξε τα ζάρια και δες τι θα γίνει».
«Αλλά το θέμα είναι ότι με τον τρόπο που είναι τα πράγματα σήμερα, δεν θα ήταν προς όφελός μου … Μπορεί να πήγαινε καλά, αλλά υπάρχει και η πιθανότητα να έχεις μια μικρή επαφή.»
«Επομένως, αυτή η θέση που θα μπορούσα να κερδίσω πιθανότατα θα αφαιρούνταν ούτως ή άλλως».


Νωρίτερα στον αγώνα, ο Bagnaia πηρέ ποινή να χάσει μια θέση πίσω στον Jack Miller για ένα κοντινό πέρασμα στη φουρκέτα της στροφής 6!
Ο Binder πρόσθεσε: «Η πραγματικότητα είναι στις μέρες μας, αν ακουμπήσεις κάποιον, θα πάρεις κάποιο είδος πέναλτι, οπότε πρέπει να το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου. Και παρόλο που είναι η τελευταία στροφή, ο τελευταίος γύρος, δεν αλλάζει τίποτα.»
«Αλλά ούτως ή άλλως, από τη μια πλευρά, μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας, ανάλογα με το πού βρίσκεστε, αν είσαι ο αναβάτης μπροστά και όχι ο αναβάτης που κυνηγάει».



Οι αναβάτες MotoGP πρόκειται να συναντηθούν με τους αγωνοδίκες της FIM για να κατανοήσουν καλύτερα τα κριτήρια ποινής κατά τη διάρκεια του γαλλικού MotoGP του επόμενου Σαββατοκύριακου στο Le Mans.
Ο Binder πάντως σε τελευταία σχετική ερώτηση από τον δημοσιογράφο Simon Patterson, (στον οποίο είπε όλα τα παραπάνω για το site The Race), αν θα έλεγε την άποψη του, στην επιτροπή ασφάλειας, απάντησε: «Δεν είναι η δουλειά μου, φίλε. Δεν ανακατεύομαι».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Ξανά στα χρώματα της Ducati o Danilo Petrucci​

Επιστρέφει στο MotoGP, για πρώτη φορά από τον αγώνα της Ταϊλάνδης το 2022
MotoGP: Ξανά στα χρώματα της Ducati o Danilo Petrucci


Ο Ιταλός πρώην εργοστασιακός αναβάτης της Ducati Lenovo Team Danilo Petrucci, θα αντικαταστήσει τον τραυματία Enea Bastianini στον αγώνα του Le Mans στις 12-14 Μαΐου.
Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati επιβεβαίωσε πως o Danilo Petrucci θα βρεθεί στην εργοστασιακή σέλα της Desmosedici GP23 στο γαλλικό Grand Prix, καθώς ο Enea Bastianini συνεχίζει την αποθεραπεία του μετά τον τραυματισμό που είχε στον πρώτο αγώνα στην Πορτογαλία.

O Ιταλός πρώην αναβάτης της Ducati έχει πανηγυρίσει με τους κόκκινους τη νίκη στο γαλλικό Grand Prix το 2020, ενώ τελευταία εμφάνιση του στο MotoGP ήταν στο GP της Ταϊλάνδης το 2022 με την ομάδα της Suzuki.


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Quartararo: Έχουμε θέματα με την αεροδυναμική

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 και δεύτερος το 2022, Fabio Quartararo, αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες στις αρχές του 2023. Ο νεός κινητήρας της Yamaha δεν ήταν τελικά η πανάκεια που περίμεναν, ενώ τα αποτελέσματα μέχρι τώρα δείχνουν αδυναμία της Yamaha τόσο στο ρυθμό ενός γύρου, όσο και στη δυνατότητα προσπέρασης.

O Quartararo παρακολούθησε τον Brad Binder να παίρνει τη νίκη στον αγώνα Sprint και τη δεύτερη θέση στο Grand Prix της Κυριακής με μια δόση εντυπωσιασμού και πικρίας, καθώς θα ήθελε μια μοτοσυκλέτα που να του επιτρέπει να "παίξει" περισσότερο με τα όρια.

"Εντυπωσιάστηκα από τον Brad στον αγώνα Sprint. Δεν έχω δει ποτέ κάποιον να οδηγεί μοτοσκλέτα ΜotoGP έτσι", είπε ο Γάλλος για το φρενάρισμα με το πλάι του Binder.
"Είναι ήδη το στυλ οδήγησής του, αλλά το να έχεις μια μοτοσυκλέτα που σου επιτρέπει να κάνεις αυτό το είδος κίνησης… είναι το όνειρό μου, ξέρετε!".

"Έχουμε πολλά τα θέματα που πρέπει να καταλάβουμε: Το ένα είναι η επίθεση στο χρόνο και το άλλο το να βρισκόμαστε σε ένα γκρουπ. Γιατί αό άποψη ρυθμού είμαστε γρήγοροι".
Μόλις ενδέκατος αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που κατευθύνεται στο εντός έδρας Grand Prix στο Le Mans το επόμενο Σαββατοκύριακο, ο Quartararo τόνισε ότι η φετινή βελτίωση του κινητήρα δεν είναι αρκετή.

"Έχουμε περισσότερη δύναμη στον κινητήρα και οι άνθρωποι σκέφτονται «ναι, είναι καλό», αλλά δεν είναι καλό γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσουμε δύο μικρά φτερά σε σύγκριση με δύο τεράστια φτερά [σε άλλες μοτοσυκλέτες]", είπε.

"Εάν βάλουμε περισσότερα αεροδυναμικά φτερά (ή μεγαλύτερα φτερά), είμαστε πιο αργοί και επιστρέφουμε ακριβώς εκεί που ήμασταν, ή και χειρότερα [όσον αφορά την τελική ταχύτητα]. Χρειαζόμαστε λοιπόν πολύ περισσότερη δύναμη για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε πολύ περισσότερη αρνητική άντωση (downforce) και να μπορέσουμε να παλέψουμε".

"Αυτό είναι το ένα θέμα, αλλά και το να μπορούμε να προσπεράσουμε και να μείνουμε κοντά στους άλλους αναβάτες, αυτό είναι το κύριο πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Κάθε χρόνο τα ίδια.. Αφού δεν.. Τι το γυρίζει ξανά κ ξανά..
Βαρεθήκαμε να ακούμε ότι όλο δήθεν κάτι βρίσκουν.. κ στο τέλος μούσμουλα.. Tooth
Περαν του αστείου το τραγικό είναι ότι χάνει πάραγωγικα χρόνια ως οδηγός κ εμείς θέαμα εάν βέβαια ήταν σε άλλη ομάδα.. Μεγάλο λάθος που έμεινε..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bagnaia: Είναι περίεργο να βλέπω το όνομά μου δίπλα στου Stoner
Στους πρωταθλητές της Ducati


Η Ducati μπήκε στα MotoGP το 2003 και το 2007 πανηγύρισε το πρώτο της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τον Stoner στο τιμόνι.
Όταν ο Stoner έφυγε από την Ducati στα τέλη του 2010, η ιταλική εταιρεία βρέθηκε πολύ πιο πίσω και δεν θα κέρδιζε άλλο Grand Prix μέχρι το 2016, ενώ μόλις το 2022 έστεψε Παγκόσμιο Πρωταθλητή για 2η φορά.
Ο Francesco Bagnaia ανέτρεψε μια διαφορά 91 βαθμών στα μέσα της σεζόν του 2022 για να τερματίσει τη 15χρονη αναμονή της Ducati για έναν ακόμη τίτλο στον τελευταίο γύρο στη Valencia τον περασμένο Νοέμβριο.

"Είναι πολύ περίεργο για μένα να βλέπω το όνομά μου δίπλα στου Casey", είπε ο Bagnaia. "Όταν είσαι μικρός και βλέπεις τα είδωλά σου, νομίζεις ότι είναι αδύνατο να φτάσεις αυτά που σημαίνουν για σένα".
"Είναι λίγο σαν το σχολείο όταν ήμουν μικρός και θαύμαζα τους μεγαλύτερούς μου. Όταν μεγάλωσα δεν έβλεπα τον εαυτό μου διαφορετικό από αυτό που ήμουν πριν".
"Ξέρω ότι κέρδισα τον τίτλο με την Ducati όπως έκανε ο Casey, και έσπασα το ρεκόρ για συνεχόμενες νίκες [με τέσσερις σερί]. Αλλά δεν βλέπω τον εαυτό μου σαν αυτόν".

Ο Bagnaia λέει ότι είχε πάντα βαθιά αγάπη για τη Ducati και θέλει να συνδεθεί με την εταιρεία με τον ίδιο τρόπο που συνδέονται ο Valentino Rossi και η Yamaha.
"Από παιδί ήμουν ένας από τους μεγαλύτερους οπαδούς της Ducati", πρόσθεσε ο Bagnaia. "Θα ήθελα το όνομά μου να ταυτίζεται ακόμη περισσότερο με τη Ducati. Να είναι λίγο σαν τον Marc και τη Honda, ή τον Valentino στην περίπτωση της Yamaha".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Η Honda προειδοποίησε με κυρώσεις τον Rins για τα αρνητικά του σχόλια​

Έχει παράπονα ο Ισπανός, αλλά η Honda δεν θέλει να ακούγονται δημόσια
1


Σύμφωνα με δημοσίευμα της ισπανικής Informetion.es η Honda προειδοποίησε τον Alex Rins πως αν ξανακάνει δημοσίως αρνητικά σχόλια θα πάρει “τα κατάλληλα μέτρα” εναντίον του. Δεν αναφέρουν ακριβώς τί είδους μέτρα θα λάβουν, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως μιλάμε για οικονομικά “πέναλτι”, που σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να φτάσουν μέχρι και τη διακοπή του συμβολαίου. Οι δηλώσεις που πυροδότησαν τη “διαμάχη” μεταξύ Honda και Rins έγιναν πριν τον αγώνα του Texas, δηλαδή πριν τη νίκη του Rins.

Τότε ο Ισπανός αναβάτης είχε πει πως δεν του έδωσαν την ευκαιρία να δοκιμάσει το πλαίσιο που είχε ο Mir, (το οποίο ήταν διαφορετικό από το πλαίσιο που είχε ο Marquez), παρά το γεγονός πως είχαν διαθέσιμα πλαίσια και υπήρχε ο χρόνος να το κάνουν. Μάλιστα είπε πως προσπάθησε να μιλήσει μαζί τους (με το HRC δηλαδή) αλλά ήταν απόλυτα αρνητικοί.
Και συνέχισε υπογραμμίζοντας πως: Δεν εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητές μου.

Όμως οι δηλώσεις που “εκνεύρισαν” την Honda ήρθαν στις δοκιμές της Jerez μετά τον αγώνα, όπου όλα τα Honda ήταν εκτός ρυθμού. Εκεί ο Rins υπογράμμισε για άλλη μια φορά την άρνηση της Honda να τον συμπεριλάβει στις δοκιμές του νέου πλαισίου που έφτιαξε η Kalex και δοκίμαζε για αρκετές ημέρες ο Stefan Bradl πριν τον αγώνα, αλλά και ο Mir στις δοκιμές της Δευτέρας που ακολούθησαν.

Συγκεκριμένα ο Rins δήλωσε στους δημοσιογράφους πως η Honda του είχε πει ότι μόνο ο Stefan Bradl θα δοκιμάσει το πλαίσιο της Kalex, όμως έμαθε από την τηλεόραση πως ο Mir καβάλησε μοτοσυκλέτα με το συγκεκριμένο πλαίσιο αλλά δυστυχώς έπεσε μόλις στον έκτο γύρο.

Αν οι δηλώσεις του Alex Rins αληθεύουν, τότε όλα δείχνουν πως η Honda συνεχίζει να έχει σε διαφορετική θέση τους εργοστασιακούς αναβάτες και σε διαφορετική θέση τους αναβάτες της LCR, παρά την νίκη του Rins στην Αμερική, που μετά την τελευταία νίκη του Cal Crutchlow ήταν η πρώτη της Honda την οποία δεν έχει πάρει ο Marc Marquez…

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom