ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.472
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Άργησαν αλλά το κατάλαβαν.
Τελικά το Άλιεν είναι άνθρωπος και έχει αδυναμίες και φόβους.
Οταν έπεφτε σε fp για να βρει τα όρια τα δικά του της πρόσφυσης και της πίστας δεν τους χαλούσε καθόλου,αρκεί που έπαιρνε βαθμούς και τίτλους.
Για αυτό και δεν έψαχναν κάποιον τοπ οδηγό για δεύτερο η για την θυγατρική.
Όταν είδαν ότι δεν τραβάει και το μέλλον είναι ζοφερό ,τσουπ πήραν τους δύο σουζουκαιους.
Και τώρα λέει ο Τιμ μάνατζερ εν ολίγοις ότι δεν θα έχουμε μηχανακι για έναν και οι άλλοι θα είναι κορίνες αρκεί που κερδίζει ο ένας, αλλά θα φτιαξουμε μηχανακι για την ομάδα
Κι ομως μη θιξεις σε κανενα μοτοπεριοδικο του φατσοβιβλιου το μικρο Μαρκ.Οι Ελληναρες δεν μπορουν να ξεπερασουν πλεον οτι δεν ειναι οπως ηταν και θα σε φανε!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Quartararo_Surgey.jpg

Μπαίνει στο χειρουργείο ο Quartararo μετά την Valencia
Για το κάταγμα στο δάκτυλο


Ο Fabio Quartararo φαίνεται ότι να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση μετά τον τελικό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2022 το επόμενο Σαββατοκύριακο. Ο αναβάτης της Monster Energy Yamaha υπέστη κάταγμα στο μεσαίο δάχτυλο του αριστερού χεριού του μετά από μια πτώση το Σάββατο στο Grand Prix της Μαλαισίας και τώρα θα πρέπει να σφίξει τα δόντια του για το Grand Prix της Valencia, προτού μπει στο χειρουργείο αμέσως μετά.

Κατά τη διάρκεια των ΕΔ4 στη Sepang International Circuit, ο Quartararo έχασε το μπροστινό στην 8η στροφή και χτύπησε το αριστερό του χέρι στην άσφαλτο. Αργότερα διαγνώστηκε με κάταγμα στο δάκτυλο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει από την 12η θέση στη σχάρα εκκίνησης, για να πάρει την τελευταία θέση του βάθρου και να κρατήσει ζωντανές, αν και πολύ αμυδρές, τις ελπίδες του για το Πρωτάθλημα. Τώρα, θα πρέπει να κερδίσει τον τελευταίο γύρο της επόμενης Κυριακής με το σπασμένο δάχτυλο (και να ελπίζει ότι ο Bagnaia θα τερματίσει στην καλύτερη περίπτωση 14ος), εάν θέλει να έχει πιθανότητες να υπερασπιστεί το περσινό του Πρωτάθλημα.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rigamonti_Zarco.jpg

Αλλαγή αρχιμηχανικών για τον Zarco και τον Bastianini
Ο Zarco θα συνεργαστεί πάλι με τον Branchini


Ενώ η Ducati συνήθως κρατά τους αναβάτες της σε σύζευξη με τον ίδιο αρχιμηχανικό, απαιτείται ανασχηματισμός λόγω της μετάβασης του Alberto Giribuola στην KTM την επόμενη σεζόν.
Ο Giribuola ήταν στο πλευρό του Andrea Dovizioso όταν τερμάτισε δεύτερος στην βαθμολογία, πίσω από τον Marc Marquez την περίοδο 2017-2019.
a
Όταν ο Dovi έφυγε από τη Ducati στα τέλη του 2020, ο Giribuola άρχισε να συνεργάζεται με τον rookie Enea Bastianini, στην Avintia και στη συνέχεια στην Gresini. Η συνεργασία Bastianini-Giribuola έχει αποφέρει οκτώ βάθρα, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νικών, και μια θέση δίπλα στον Francesco Bagnaia στην εργοστασιακή ομάδα το 2023.
Αλλά ο Giribuola δεν θα επιστρέψει στην εργοστασιακή ομάδα με τον Bastianini και αντ' αυτού αναχωρεί για την KTM. Αυτός είναι και ο προορισμός του σημερινού αρχιμηχανικού του Jack Miller, Christian Pupulin, ο οποίος μετακομίζει στο αυστριακό εργοστάσιο μαζί με τον Αυστραλό.

Στη θέση του Giribuola θα είναι ο Marco Rigamonti, ο οποίος εργαζόταν στο παρελθόν στην απέναντι πλευρά του εργοστασίου γκαράζ της Ducati, ως αρχιμηχανικός του Andrea Iannone, πριν μετακομίσει μαζί του στη Suzuki το 2017.

Ο Rigamonti επέστρεψε στη Ducati για να συνεργαστεί με τον Zarco από το 2020, στην Avintia και στη συνέχεια στην Pramac. Το ζευγάρι έχει πάρει εννέα βάθρα μαζί, αν και η πρώτη νίκη στα MotoGP παραμένει άπιαστη.

Ο Zarco κατέστησε σαφές ότι ήταν χαρούμενος που θα συνεχίσει με τον Rigamonti, αλλά, με τον Branchini να γίνεται διαθέσιμος και τον Bastianini να χρειάζεται έναν νέο αρχιμηχανικό, η αλλαγή ήταν λογική για όλους.
"Είμαι πολύ καλά με τον Rigamonti, έτσι και το σχέδιό μου για την επόμενη χρονιά ήταν να συνεχίσω", είπε ο Zarco. "Όταν όμως είχαμε αυτή τη δυνατότητα [τον Branchini] και επίσης τη δυνατότητα για τον Rigamonti να ακολουθήσει τον Bastianini, ήταν μια λύση που λειτούργησε καλά για όλους".
Ο Branchini, ο οποίος έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στην καριέρα του Casey Stoner στα 250cc, αυτή τη στιγμή παλεύει για έναν ακόμη τίτλο με την ομάδα του Aki Ajo στην Moto2, στο πλευρό του Augusto Fernandez, έχοντας ήδη πάρει το Πρωτάθλημα του 2021 με τον Remy Gardner.


Ο Zarco είναι ο μοναδικός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Moto2 μέχρι σήμερα, διεκδικώντας δύο συνεχόμενους τίτλους για την ομάδα του Aki Ajo το 2015 και το 2016.
"Η δουλειά που κάναμε με τον Rigamonti τα τελευταία τρία χρόνια ήταν ενδιαφέρουσα, αλλά ίσως τα μικρά πράγματα που μπορεί να μας λείψουν, επειδή είμαι πολύ ευαίσθητος, ο Massimo (Branchini) μπορεί να τα βρει", είπε ο Zarco. "Αν μπορούμε να δουλέψουμε μαζί όπως στην Moto2 θα ήταν πολύ καλό. Αλλά τα MotoGP είναι μια άλλη κατηγορία, επομένως είναι πολύ ενθουσιασμένος γιατί υπάρχουν πολύ περισσότερα τεχνικά πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη και είναι χαρούμενος που αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση".
"Γνωρίζει τον Gigi (Dall’Igna) αρκετά καλά εδώ και πολύ καιρό. Στην αρχή τον θέλαμε, αλλά έμεινε με τον Aki Ajo, αλλά τώρα ήταν μια καλή στιγμή - η KTM πήρε μερικά παιδιά από την Ducati, έτσι στη συνέχεια η Ducati παίρνει μερικά παιδιά από την KTM! Έχουμε ένα είδος ανταλλαγής".

"Είμαι χαρούμενος. Μου έδωσε μια πολύ ωραία αίσθηση μέσα μου να ξέρω ότι θα συνεργαστώ ξανά μαζί του. Έχουμε μιλήσει λίγο. Ήδη νομίζω ότι στη δοκιμή της Valencia μπορούμε να ανακαλύψουμε τη μοτοσυκλέτα μαζί".
"Αν το να είναι εδώ, μαζί με τη δουλειά μας, μπορεί να μας βοηθήσει να βρω αυτό που μου έλειπε, θα ήμουν ο πρώτος που θα χαιρόταν".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Jarvis_Valencia.jpg

Lin Jarvis: Είμαστε ακόμα στο παιχνίδι
Τα πάντα μπορούν να συμβούν στην Valencia


To Grand Prix της Valencia μοιάζει να είναι ένας απλός περίπατος προς τον τίτλο για τον Francesco Bagnaia και την Ducati. Η διαφορά που έχει χτίσει ο Ιταλός έναντι του Fabio Quartararo είναι τέτοιου μεγέθους που ο Γάλλος δεν έχει άλλη επιλογή από το να κερδίσει την Κυριακή και να ελπίζει ότι ο Bagnaia θα τερματίσει 15ος ή πιο πίσω. Ακόμα και σε περίπτωση ισοβαθμίας (νίκη Quartarararo και Bagnaia 14ος), το Πρωτάθλημα πηγαίνει στον αναβάτης της Ducati, ο οποίος έχει 7 νίκες φέτος, με τον Quartararo (μαζί με την ενδεχόμενη νίκη στην Valencia) να συγκεντρώνει 4 νίκες.

Ο αναβάτης της Yamaha έχει ένα πολύ δύσκολο έργο μπροστά του όμως, μέχρι να πέσει η καρό σημαία το απόγευμα της Κυριακής, τίποτα δεν έχει τελειώσει. Ο Lin Jarvis, ο οποίος μπορούμε να πούμε ότι δεν είχε και την καλύτερη χρονιά του φέτος, μίλησε για το θέμα. Πέρα από την απόδοση της ίδιας της Μ1, είχε να αντιμετωπίσει την κακή απόδοση του Franco Morbidelli, ενώ και η δορυφορική ομάδα της Yamaha, RNF WithU, έχει περάσει από πολλές δυσκολίες και του χρόνου εγακταλείπει την Yamaha για την Aprilia. Mια δύσκολη χρονιά λοιπόν, αλλά υπάρχει ακόμα μια αχτίδα ελπίδας. Μια ανατροπή του Πρωταθλήματος όπως το 2006, μόνο που εκεί η Yamaha βρισκόταν στην πλευρά των ηττημένων στο τέλος.

"Είμαστε ακόμα στο παιχνίδι", ανέφερε ο Jarvis. "Ποτέ δεν ξέρεις, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να κερδίσουμε τον αγώνα, και αυτό δεν είναι εύκολο. Τα πάντα μπορούν να συμβούν. Θυμάμαι το 2006 όταν πήγα στην Valencia με τον Valentino Rossi".

"H ιδέα ήταν ότι ο Valentino θα κέρδιζε τον αγώνα, αλλά ο Vale έπεσε και ο Nicky Hayden πήρε το Πρωτάθλημα. Ξέρω ότι η Valencia είναι μια δύσκολη πίστα, τα πάντα μπορούν να συμβούν. Αυτή η πίστα δεν είναι εύκολη για εμάς, αλλά ο Fabio ξεκίνησε 12ος στην Sepang και τερμάτισε τρίτος. Με ένα σπασμένο δάκτυλο".

"Ήταν αρκετά εντυπωσιακό και νομίζω ότι αυτός ο αγώνας του έδωσε αυτοπεποίθηση. Θα δούμε τι θα συμβεί στην Valencia".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
View attachment 45851

Lin Jarvis: Είμαστε ακόμα στο παιχνίδι
Τα πάντα μπορούν να συμβούν στην Valencia


To Grand Prix της Valencia μοιάζει να είναι ένας απλός περίπατος προς τον τίτλο για τον Francesco Bagnaia και την Ducati. Η διαφορά που έχει χτίσει ο Ιταλός έναντι του Fabio Quartararo είναι τέτοιου μεγέθους που ο Γάλλος δεν έχει άλλη επιλογή από το να κερδίσει την Κυριακή και να ελπίζει ότι ο Bagnaia θα τερματίσει 15ος ή πιο πίσω. Ακόμα και σε περίπτωση ισοβαθμίας (νίκη Quartarararo και Bagnaia 14ος), το Πρωτάθλημα πηγαίνει στον αναβάτης της Ducati, ο οποίος έχει 7 νίκες φέτος, με τον Quartararo (μαζί με την ενδεχόμενη νίκη στην Valencia) να συγκεντρώνει 4 νίκες.

Ο αναβάτης της Yamaha έχει ένα πολύ δύσκολο έργο μπροστά του όμως, μέχρι να πέσει η καρό σημαία το απόγευμα της Κυριακής, τίποτα δεν έχει τελειώσει. Ο Lin Jarvis, ο οποίος μπορούμε να πούμε ότι δεν είχε και την καλύτερη χρονιά του φέτος, μίλησε για το θέμα. Πέρα από την απόδοση της ίδιας της Μ1, είχε να αντιμετωπίσει την κακή απόδοση του Franco Morbidelli, ενώ και η δορυφορική ομάδα της Yamaha, RNF WithU, έχει περάσει από πολλές δυσκολίες και του χρόνου εγακταλείπει την Yamaha για την Aprilia. Mια δύσκολη χρονιά λοιπόν, αλλά υπάρχει ακόμα μια αχτίδα ελπίδας. Μια ανατροπή του Πρωταθλήματος όπως το 2006, μόνο που εκεί η Yamaha βρισκόταν στην πλευρά των ηττημένων στο τέλος.

"Είμαστε ακόμα στο παιχνίδι", ανέφερε ο Jarvis. "Ποτέ δεν ξέρεις, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να κερδίσουμε τον αγώνα, και αυτό δεν είναι εύκολο. Τα πάντα μπορούν να συμβούν. Θυμάμαι το 2006 όταν πήγα στην Valencia με τον Valentino Rossi".

"H ιδέα ήταν ότι ο Valentino θα κέρδιζε τον αγώνα, αλλά ο Vale έπεσε και ο Nicky Hayden πήρε το Πρωτάθλημα. Ξέρω ότι η Valencia είναι μια δύσκολη πίστα, τα πάντα μπορούν να συμβούν. Αυτή η πίστα δεν είναι εύκολη για εμάς, αλλά ο Fabio ξεκίνησε 12ος στην Sepang και τερμάτισε τρίτος. Με ένα σπασμένο δάκτυλο".

"Ήταν αρκετά εντυπωσιακό και νομίζω ότι αυτός ο αγώνας του έδωσε αυτοπεποίθηση. Θα δούμε τι θα συμβεί στην Valencia".

Πηγη www.motograndprix.gr


 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι πικρες εχει φαει κι αυτος ο Lin Jarvis .... οταν πρωτο-εβλεπε τα Ducati να περνανε τον Ροσι σαν σταματημενο στην ευθεια ....! facepalm 2 abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τι πικρες εχει φαει κι αυτος ο Lin Jarvis .... οταν πρωτο-εβλεπε τα Ducati να περνανε τον Ροσι σαν σταματημενο στην ευθεια ....! facepalm 2 abcdefghgk
Εισαι πολυ κακος να ξερεις ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bagnaia_pre.jpg

Bagnaia: Δεν θα είμαι πολύ προσεκτικός στην Valencia
Αυτό μπορεί να προκαλέσει περαιτέρω προβλήματα


Ο Francesco Bagnaia κέρδισε το Grand Prix της Μαλαισίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, αλλά με τον Fabio Quartararo να τερματίζει τρίτος, δεν κατάφερε να κλειδώσει τον τίτλο.
Ως αποτέλεσμα, ο Bagnaia κατευθύνεται στο Grand Prix της Valencia της επόμενης εβδομάδας που χρειάζεται μόλις δύο βαθμούς για να κερδίσει το πρωτάθλημα στην πέμπτη φορά στην σύγχρονη ιστορία του MotoGP που η μάχη φτάνει μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Καθώς η μόνη επιλογή του Quartararo είναι η νίκη, ο Bagnaia δεν χρειάζεται να πάρει κανένα αδικαιολόγητο ρίσκο για να εξασφαλίσει το πρώτο πρωτάθλημα αναβατών της Ducati στα MotoGP από το 2007.
Αλλά ο Bagnaia λέει ότι δεν θα αλλάξει την προσέγγισή του στη Valencia, καθώς η πολύ προσεκτική οδήγηση είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε προβλήματα.

"Σίγουρα θα είναι, όσον αφορά το πρωτάθλημα, λίγο καλύτερα", είπε ο Bagnaia για τον αγώνα της Valencia. "Αλλά κανονικά όταν είσαι πολύ προσεκτικός μπορεί να έχεις πρόβλημα, επειδή είσαι μέσα σε ένα γκρουπ, είναι πιο δύσκολο να κάνεις πράγματα, το μπροστινό ελαστικό περνάει από τις αλλαγές πίεσης. Λοιπόν, θα προσπαθήσω να κάνω όπως πάντα, όχι όπως το Σαββατοκύριακο της Sepang, γιατί εκεί έπεσα πολλές φορές".
"Αλλά πρέπει να είμαι έξυπνος, να καταλαβαίνω τα πάντα και μετά, στον αγώνα, αν έχω τη δυνατότητα να κερδίσω, θα προσπαθήσω να κερδίσω. Θα περιμένω την Παρασκευή στη Valencia, ελπίζοντας σε στεγνές περιόδους δοκιμών και μετά θα δω τι θα γίνει".
Ο Bagnaia είχε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία πριν από τη νίκη του, καθώς έπεσε δύο φορές το Σάββατο και κατέληξε ένατος στη σχάρα εκκίνησης. Αλλά ο Ιταλός λέει ότι θέλει να μεταφέρει στη Valencia τη γνώση ότι κέρδισε το Grand Prix της Μαλαισίας χωρίς να πιέσει τη μοτοσυκλέτα του.

"Τώρα μπορώ να χαλαρώσω", πρόσθεσε. "Το Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία ήταν αρκετά δύσκολο λόγω των λαθών που έκανα το Σάββατο. Λοιπόν, για τη Valencia θα ήθελα να καταλάβω ότι μπορούμε να είμαστε αρκετά δυνατοί χωρίς να πιέζουμε όπως κάναμε το Σάββατο στη Μαλαισία".

"Και η Κυριακή ήταν η επίδειξη ότι ο ρυθμός μας ήταν αρκετά καλός χωρίς να κάνουμε τρελά πράγματα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Λιγο μεγαλο αλλα αξιζει ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του διαβαστε το :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marco Melandri: “Ο Marquez τελείωσε την εποχή του Valentino Rossi και άνοιξε μια άλλη”​



Ο θρύλος του MotoGP , Valentino Rossi, κατέβασε την αυλαία της μακρόχρονης καριέρας του στο τέλος του 2021, έχοντας κάνει μια μυθική καριέρα, κατακτώντας 9 παγκόσμιά πρωταθλήματά, ενώ ο Marquez εδώ και δυο χρόνια πλήττεται από περισσότερους σοβαρούς τραυματισμούς που του κόστισαν μια μεγάλη ρωγμή στην καριέρας του.
Ο Marquez και ο Rossi είχαν μια πολυτάραχή συμβίωσή στην κοινή τους καριέρα ενώ ήταν φοβερά ανταγωνιστικοί και οι κόντρες τους αποτελούν αντικείμενο συζήτησης.

«Ο Marquez τελείωσε την εποχή του Valentino Rossi και άνοιξε μια άλλη», δήλωσε ο πέντε φορές νικητής του MotoGP, Marco Melandri.
«Σε πολλά πράγματα ο Marc είναι σαν τον Valentino: αθλητικά μιλώντας ο Marc είναι κάθαρμα, αλλά τελικά έκανε απολύτως αυτό που είχε ήδη κάνει ο Valentino πριν.»

Αυτή τη σεζόν ο Marquez υποβλήθηκε σε μια τέταρτη μεγάλη χειρουργική επέμβαση στο χέρι, διώχνοντας τις ελπίδες του για το 2022, αν και η επιστροφή του ήταν ήδη εντυπωσιακή, αυξάνοντας τις ελπίδες ότι θα μπορούσε να παλέψει για έναν τίτλο ακόμα το 2023 και να ισοφαρίσει τον Rossi.
Παρά το γεγονός ότι έχασε οκτώ αγώνες το 2022, ο Marquez είναι 12ος στη βαθμολογία MotoGP , και είναι ο αναβάτης της Honda με την υψηλότερη θέση σε μια θλιβερή σεζόν για την ομάδα.
Ο Marquez σε συνέντευξη του παραδέχτηκε ότι αντέγραψε το στυλ του Casey Stoner στη Αυστραλία στο Phillip Island.

Είναι ο Marquez καλύτερος από τον Stoner;
«Δεν πιστεύω στις συγκρίσεις», είπε ο Melandri. «Είναι διαφορετικές εποχές, ο Giacomo Agostini σήμερα δεν θα κέρδιζε ποτέ 15 παγκόσμια πρωταθλήματα, είναι αδύνατο να κερδίσεις δύο πρωταθλήματα το ίδιο χρόνο.»
«Ο τρόπος ζωής, η προπόνηση, είδος των μοτοσυκλετών, η οδήγηση. Είναι διαφορετικές εποχές, είναι αδύνατο να γίνουν συγκρίσεις».


πηγή: Crash.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TOP 5: Οι αναβάτες MotoGP με τις περισσότερες νίκες στη Βαλένθια​



Φτάσαμε στο Grand Prix της Βαλένθια και θα θυμηθούμε τους οδηγούς με τις περισσότερες νίκες στο Ricardo Tormo Circuit.
Η πίστα Ricardo Tormo στο Cheste φιλοξενεί αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από εκείνη τη βροχερή μέρα του 1999 , όταν ο Γάλλος Regis Laconi θα έπαιρνε την πρώτη και μοναδική του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 500cc.

Η λίστα με τους οδηγούς που έχουν κερδίσει μία φορά από τότε είναι μεγάλη, αλλα εμείς θα δούμε το TOP 5 που έχει πάνω από μια νίκη.

1. Dani Pedrosa: 4 νίκες MotoGP – 2 νίκες 250cc – 1 νίκη 125cc​


Ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην πίστα Ricardo Tormo, δεν είναι άλλος από τον Dani Pedrosa. Αυτός ήταν όπου το 2001 ανέβηκε στο πρώτο του βάθρο, με τη Honda των 125 κυβικών. Την επόμενη χρονιά, θα πετύχαινε την πρώτη από τις επτά νίκες του σε αυτή την πίστα. Στα 250cc δεν είχε αντίπαλο, αφού κέρδισε το 2004 και το 2005.
Έτσι έφτασε στο MotoGP το 2006, όπου για χρόνια ήταν πάντα ένας από τους υποψήφιους για τη νίκη, την οποία πέτυχε τέσσερις φορές . Η πρώτη το 2007, ενώ το 2009 θα κέρδιζε μπροστά από τους Rossi και Lorenzo.
Το 2012 θα πετύχαινε μια από τις πιο εντυπωσιακές του νίκες. Ο Pedrosa θα ξεκινούσε από το “pit lane” στον αγώνα, έχοντας φορέσει στεγνά λάστιχα σε μια αρκετά βρεγμένη άσφαλτο. Θα ανέβαινε μέχρι να φτάσει κοντά στον Lorenzo, ο οποίος θα έπεφτε στο σικέιν. Η τελευταία του νίκη στη Βαλένθια είναι η τελευταία του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, το 2017 όπου κέρδισε τον Zarco στους τελευταίους γύρους.

2. Jorge Lorenzo: 4 νίκες MotoGP​


Ο Ισπανός έχει όμορφες αναμνήσεις από μια πίστα όπου κέρδισε 4 φορές, όλες στο MotoGP. Το 2010, έχοντας ήδη τον πρώτο του τίτλο στο MotoGP στα χέρια του, επέστρεψε μετά από μια επαφή με τον Marco Simoncelli για να πάρει τη νίκη. Τρία χρόνια αργότερα έπρεπε να παλέψει για τον τίτλο μέχρι το τέλος απέναντι στον Marc Márquez. Δεν κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο αλλά νίκησε τον αγώνα.
Το 2015 ο Jorge Lorenzo είχε ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα στην ήδη επιτυχημένη αθλητική του καριέρα. Παίζοντας για τον τίτλο εναντίον του Rossi, μπόρεσε να πάρει την pole και να οδηγήσει ολόκληρο τον αγώνα, να πάρει τη νίκη και το τρίτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Ο αποχαιρετισμός του στη Yamaha το 2016 ήρθε επίσης με μια ακόμη ηχηρή νίκη μπροστά από τον Marc Márquez.

3. Casey Stoner: 2 νίκες MotoGP – 1 νίκη 125cc​


Ένα μοναδικό ταλέντο, ο οδηγός από την Αυστραλία στη Βαλένθια ήταν καθαρό θέαμα. Εδώ τον έχουμε δει να μπαίνει σε μια στροφή ολισθαίνοντας και με τους δύο τροχούς ταυτόχρονα και να παίρνει εμφατικές νίκες. Το 2008 με την Ducati, ενώ το 2011, ήδη με τη Honda, κέρδισε τον Ben Spies στην γραμμή τερματισμού για λίγα μόνο χιλιοστά. Είχε επίσης τον τελευταίο του αγώνα εδώ, με το βάθρο να περιλαμβάνεται το 2012. Στην Βαλένθια πηρέ επίσης την πρώτη του νίκη στα 125cc, τη σεζόν του 2003.

4. Marc Marquez: 2 νίκες MotoGP – 1 νίκη Moto2​


Είναι εκπληκτικό να βλέπεις τον Marc Márquez τόσο πίσω σε αυτό το TOP σε μια πίστα που στρίβει αριστερόστροφα . Το 2014 κέρδισε έναν αγώνα για πρώτη φορά, σημειώνοντας επίσης το ρεκόρ νικών σε ένα χρόνο, το οποίο έκτοτε είναι 13 νίκες σε μια σεζόν!
Το 2019, στην πιο κυρίαρχη χρονιά του, θα κατάφερνε να κερδίσει ξανά. Φυσικά, η Βαλένθια φέρνει όμορφες αναμνήσεις αφού κέρδισε τρεις τίτλους εδώ, τον τίτλο των 125 κυβικών το 2010, αυτόν το 2013 στο ντεμπούτο του στο MotoGP και αυτόν το 2017 με αυτή την απίστευτη απόκρουση στην πρώτη στροφή. Στην Moto2 κέρδισε τον τελευταίο του αγώνα στην κατηγορία, παρότι ξεκίνησε από την τελευταία θέση.
O Marc Márquez είναι ο μόνος αναβάτης στο TOP5 που είναι ακόμα ενεργός και μπορεί να ανεβάσει τις νίκες του σε αυτή την πίστα !

5. Valentino Rossi: 2 νίκες MotoGP​


Παρά το μεγάλο αποχαιρετιστήριο αφιέρωμα, όπου το πρόσωπό του είναι ακόμα ζωγραφισμένο σε ένα από τα κύρια κτίρια της πίστας, η αλήθεια είναι ότι δεν φέρνει όμορφες αναμνήσεις για τον Valentino Rossi. Εδώ έχασε τον τίτλο από τον Haiden το 2006 λόγω πτώσης, ενώ το 2007 έχασε για μόλις έναν βαθμό την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κόντρα στον Pedrosa.
Χειρότερη και διαβόητη μνήμη για αυτόν, το τέλος του 2015 όπου έφτασε ως ηγέτης του Παγκοσμίου Κυπέλλου και έχασε τον τίτλο από τον Jorge Lorenzo. Εκείνη την ημέρα ξεκίνησε τελευταίος στον αγώνα μετά την ποινή για το περιστατικό του εναντίον του Marc Márquez στη Sepang.
Στο πλευρό των καλών αναμνήσεων, ο Valentino Rossi αποχαιρέτησε τη Honda το 2003 στο Ricardo Tormo Circuit, με μια ιδιαίτερη ζωντάνια και νίκη. Θα επαναλάμβανε το 2004, κερδίζοντας τον Max Biaggi, αλλά από τότε δεν θα ανέβαινε ξανά στην κορυφή του βάθρου.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rins_Victory_main.jpg

Rins: Έκλαιγα στην σχάρα εκκίνησης
Ήταν ένας συναισθηματικός τελευταίος αγώνας


Ο Alex Rins (πλέον πέντε φορές νικητής αγώνα MotoGP) πήδηξε από την πέμπτη στην πρώτη θέση στην πρώτη στροφή και οδήγησε σε όλο τον τελικό των 27 γύρων της Κυριακής στο Ricardo Tormo Circuit για να πάρει την δεύτερη νίκη του για το 2022.
Ήταν μια συναισθηματική τελευταία νίκη για την εργοστασιακή ομάδα της Suzuki, της οποίας η συμμετοχή στα MotoGP έχει πλέον λήξει αφού η ιαπωνική εταιρία αποφάσισε να τερματίσει το έργο μόλις ένα χρόνο μετά το νέο πενταετές συμβόλαιο που είχε υπογράψει με την Dorna.
Ο Rins λέει ότι το συναίσθημα της περίστασης τον κυρίευσε στην σχάρα της εκκίνησης πριν από τον αγώνα και έπρεπε να "πείσω τον εαυτό μου" να συνεχίσει το Grand Prix.
"Ήταν υπέροχο να τελειώσω τη σεζόν έτσι", είπε ο Rins. "Η Suzuki φεύγει από το άθλημα, δεν θα μπορούσα να το είχα κάνει με καλύτερο τρόπο. Από την αρχή μέχρι το τέλος πήγε καλά, αλλά αυτός ήταν ένας δύσκολος αγώνας".

"Πρώτον, λόγω των συναισθημάτων αυτού του Σαββατοκύριακου - έπρεπε πραγματικά να τα αφήσω στην άκρη. Οι κατατακτήριες ήταν πολύ σημαντικές, πήγαμε αρκετά καλά με την πέμπτη θέση. Ήταν δύσκολο να συγκεντρωθώ, αλλά στη σχάρα εκκίνησης είδα ξανά τη μοτοσυκλέτα και τους μηχανικούς και δάκρυσα. Όλα τα συναισθήματα βγήκαν. Έπρεπε πραγματικά να πείσω τον εαυτό μου ότι υπήρχε ακόμη ένας αγώνας να γίνει".
"Τότε έκανα μια εξαιρετική αρχή, στην πρώτη στροφή ήμουν πρώτος. Ο Jorge [Martin] ήταν πολύ γρήγορος, ο Brad [Binder] ήταν επίσης πολύ γρήγορος στο τέλος. Δεν μπορούσα να κάνω κανένα λάθος, έπρεπε να ακολουθήσω τις γραμμές μου και να διαχειριστώ τα ελαστικά".

"Δείξαμε ότι μπορούμε να νικήσουμε με τη Suzuki. Πήραν την απόφαση στον τέταρτο αγώνα να βγάλουν την ομάδα από το πρωτάθλημα. Έδωσα τα πάντα και πέτυχα την Κυριακή".
Ο Rins πρόσθεσε ότι «ήταν πολύ ιδιαίτερο να βλέπεις όλα τα μέλη της ομάδας τόσο χαρούμενα και να τα βλέπω να κλαίνε» μετά την τελική νίκη του για την ομάδα.
Ο Ισπανός λέει ότι θα ζητήσει τώρα από την ομάδα να του χαρίσει τη μοτοσυκλέτα που κέρδισε τον αγώνα από τη Valencia, δηλώνοντας: "Σίγουρα, θα ρωτήσω. Έχω ήδη πει στον Shinichi Sahara, ότι είναι πολύ ιδιαίτερο.
"Κοίταξα το πίσω ελαστικό μετά τον αγώνα και είδα τα ονόματα όλων των μελών της ομάδας στη μοτοσυκλέτα, τα είχαν γράψει χειρόγραφα. Τα μηνύματα από τους οπαδούς ήταν επίσης πολύ ωραία. Θέλαμε τόσο πολύ αυτή τη νίκη και μας βγήκε".

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Fabio_Test.jpg

Quartararo: Ο κινητήρας δεν ήταν ταχύτερος
Πρέπει να αναλύσουμε τι πήγε λαθος


Ο Fabio Quartararo είπε ότι "κάτι πήγε στραβά" αφού ο ταχύτερος κινητήρας που είχε δοκιμάσει προηγουμένως στο Misano είχε την ίδια ταχύτητα με τον κινητήρα του 2022 στη Valencia.
Είπε ότι ο δοκιμαστής αναβάτης της ομάδας Cal Crutchlow είχε δοκιμάσει τον κινητήρα τόσο στο Motegi όσο και στη Jerez, όπου παρήγαγε περισσότερη ιπποδύναμη, αλλά η κατάσταση δεν ήταν η ίδια στο Circuit Ricardo Tormo.
Ο Quartararo είχε προηγουμένως επαινέσει τον κινητήρα του 2023 και είπε ότι ήταν μια "μεγάλη βελτίωση" μετά τη δοκιμή Misano τον Σεπτέμβριο.
Αλλά αυτό έρχεται μετά από το γεγονός ότι η Yamaha αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον κινητήρα που είχε σχεδιάσει να χρησιμοποιήσει το 2022 το χειμώνα λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας, αφήνοντάς του μια μονάδα πιο κοντά σε απόδοση με τις προδιαγραφές του 2021 για αυτήν τη σεζόν.
Μιλώντας μετά τη δοκιμή της Τρίτης στη Valencia, ο Quartararo είπε: "Είμαι έκπληκτος γιατί στην πραγματικότητα αυτός ο κινητήρας υποτίθεται ότι ήταν λίγο πιο γρήγορος από αυτόν που δοκιμάσαμε στο Misano και τη Βαρκελώνη και διαπίστωσα ότι ήταν το ίδιο με πριν από δύο ημέρες, ειδικά στον ρυθμό ενός γύρου".

"Συγκρίναμε την ταχύτητα και ήταν το ίδιο, οπότε πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη γιατί είχαμε κάνει δύο δοκιμές, στο Misano, στην Βαρκελώνη και μετά ο Cal έκανε δοκιμές στο Motegi και στην Jerez και υπήρχε διαφορά στον κινητήρα. Αλλά αυτή τη στιγμή, δεν υπήρχε διαφορά, οπότε πρέπει να αναλύσουμε πολύ καλά τι συνέβη".
"Το θέμα είναι ότι κανονικά αυτός ο κινητήρας έχει περισσότερη ιπποδύναμη και στη Jerez Cal τον δοκίμασε και ήταν σαφώς καλύτερος. Αλλά αυτή τη στιγμή το ελέγχουμε και. όπως είπα πριν, η τελική ταχύτητα είναι ίδια με την περσινή".
"Οπότε σίγουρα θα υπάρξει πρόβλημα, όχι στον κινητήρα, αλλά κάτι συνέβη και δεν είχαμε αυτή την επιπλέον ισχύ που περιμέναμε".
Ο Quartararo σημείωσε 327,4 χλμ/ώρα την Τρίτη, όντας 8 χλμ/ώρα πιο αργός αό τον Francesco Bagnaia, η Ducati του οποίου έφτασε τα 335,4 χλμ/ώρα.
Ο ομόσταυλός του, Franco Morbidelli, δυσκολεύτηκε επίσης, με τελική ταχύτητα 325,8 χλμ/ώρα.
Ερωτηθείς για το αν ήταν απογοητευμένος, ο Quartararo πρόσθεσε: "Φυσικά, δεν είναι ο τρόπος που ήθελα να κλείσω τη χρονιά. Αλλά στο τέλος, κάτι πήγε στραβά. Δεν είναι δυνατόν στο Misano και τη Βαρκελώνη να νιώθουμε βελτίωση και τώρα να μην υπάρχει τίποτα. Εννοώ, κάτι πήγε στραβά, αλλά υποθέτω ότι για τον Franco ήταν το ίδιο γιατί βλέπω ότι είναι επίσης αρκετά χαμηλά στην τελική ταχύτητα".
"Είχα μόνο ένα slipstream, γι' αυτό πήγα στα 327 νομίζω. Όταν βλέπουμε τους κορυφαίους αναβάτες μπροστά, είναι αρκετά ψηλά, οπότε πρέπει να το αναλύσουμε".

Η Yamaha δοκίμασε επίσης ένα νέο πακέτο αεροσκαφών, για το οποίο ο Quartararo είπε ότι «αισθανόταν τη διαφορά» και δοκίμασε ένα πίσω φτερό το οποίο είπε «μπορεί να είναι κάτι ενδιαφέρον».
"Νιώθεις τη διαφορά, αλλά δεν μπορείς πραγματικά να πεις αν είναι καλύτερο ή όχι, γιατί στο πακέτο αεροδυναμικών μερών βασικά με το μεγαλύτερο φτερό έχεις μικρότερη τάση για σούζα, αλλά δεν ξέρεις αν χάνεις περισσότερο στην τελική ταχύτητα ή στην επιτάχυνση, ή στο φρενάρισμα".
"Έτσι, αυτή είναι περισσότερη δουλειά όπου πρέπει να ελέγξουμε τα δεδομένα, γιατί κατά την άποψή μου μπορούμε να δούμε ότι εντάξει, έχουμε λιγότερη τάση για σούζα, έχουμε περισσότερη τάση για σούζα, αλλά μετά στον χρόνο γύρου ή στα δεδομένα μπορούμε να δούμε καλύτερα τι συμβαίνει".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
View attachment 46233

Quartararo: Ο κινητήρας δεν ήταν ταχύτερος
Πρέπει να αναλύσουμε τι πήγε λαθος


Ο Fabio Quartararo είπε ότι "κάτι πήγε στραβά" αφού ο ταχύτερος κινητήρας που είχε δοκιμάσει προηγουμένως στο Misano είχε την ίδια ταχύτητα με τον κινητήρα του 2022 στη Valencia.
Είπε ότι ο δοκιμαστής αναβάτης της ομάδας Cal Crutchlow είχε δοκιμάσει τον κινητήρα τόσο στο Motegi όσο και στη Jerez, όπου παρήγαγε περισσότερη ιπποδύναμη, αλλά η κατάσταση δεν ήταν η ίδια στο Circuit Ricardo Tormo.
Ο Quartararo είχε προηγουμένως επαινέσει τον κινητήρα του 2023 και είπε ότι ήταν μια "μεγάλη βελτίωση" μετά τη δοκιμή Misano τον Σεπτέμβριο.
Αλλά αυτό έρχεται μετά από το γεγονός ότι η Yamaha αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον κινητήρα που είχε σχεδιάσει να χρησιμοποιήσει το 2022 το χειμώνα λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας, αφήνοντάς του μια μονάδα πιο κοντά σε απόδοση με τις προδιαγραφές του 2021 για αυτήν τη σεζόν.
Μιλώντας μετά τη δοκιμή της Τρίτης στη Valencia, ο Quartararo είπε: "Είμαι έκπληκτος γιατί στην πραγματικότητα αυτός ο κινητήρας υποτίθεται ότι ήταν λίγο πιο γρήγορος από αυτόν που δοκιμάσαμε στο Misano και τη Βαρκελώνη και διαπίστωσα ότι ήταν το ίδιο με πριν από δύο ημέρες, ειδικά στον ρυθμό ενός γύρου".

"Συγκρίναμε την ταχύτητα και ήταν το ίδιο, οπότε πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη γιατί είχαμε κάνει δύο δοκιμές, στο Misano, στην Βαρκελώνη και μετά ο Cal έκανε δοκιμές στο Motegi και στην Jerez και υπήρχε διαφορά στον κινητήρα. Αλλά αυτή τη στιγμή, δεν υπήρχε διαφορά, οπότε πρέπει να αναλύσουμε πολύ καλά τι συνέβη".
"Το θέμα είναι ότι κανονικά αυτός ο κινητήρας έχει περισσότερη ιπποδύναμη και στη Jerez Cal τον δοκίμασε και ήταν σαφώς καλύτερος. Αλλά αυτή τη στιγμή το ελέγχουμε και. όπως είπα πριν, η τελική ταχύτητα είναι ίδια με την περσινή".
"Οπότε σίγουρα θα υπάρξει πρόβλημα, όχι στον κινητήρα, αλλά κάτι συνέβη και δεν είχαμε αυτή την επιπλέον ισχύ που περιμέναμε".
Ο Quartararo σημείωσε 327,4 χλμ/ώρα την Τρίτη, όντας 8 χλμ/ώρα πιο αργός αό τον Francesco Bagnaia, η Ducati του οποίου έφτασε τα 335,4 χλμ/ώρα.
Ο ομόσταυλός του, Franco Morbidelli, δυσκολεύτηκε επίσης, με τελική ταχύτητα 325,8 χλμ/ώρα.
Ερωτηθείς για το αν ήταν απογοητευμένος, ο Quartararo πρόσθεσε: "Φυσικά, δεν είναι ο τρόπος που ήθελα να κλείσω τη χρονιά. Αλλά στο τέλος, κάτι πήγε στραβά. Δεν είναι δυνατόν στο Misano και τη Βαρκελώνη να νιώθουμε βελτίωση και τώρα να μην υπάρχει τίποτα. Εννοώ, κάτι πήγε στραβά, αλλά υποθέτω ότι για τον Franco ήταν το ίδιο γιατί βλέπω ότι είναι επίσης αρκετά χαμηλά στην τελική ταχύτητα".
"Είχα μόνο ένα slipstream, γι' αυτό πήγα στα 327 νομίζω. Όταν βλέπουμε τους κορυφαίους αναβάτες μπροστά, είναι αρκετά ψηλά, οπότε πρέπει να το αναλύσουμε".

Η Yamaha δοκίμασε επίσης ένα νέο πακέτο αεροσκαφών, για το οποίο ο Quartararo είπε ότι «αισθανόταν τη διαφορά» και δοκίμασε ένα πίσω φτερό το οποίο είπε «μπορεί να είναι κάτι ενδιαφέρον».
"Νιώθεις τη διαφορά, αλλά δεν μπορείς πραγματικά να πεις αν είναι καλύτερο ή όχι, γιατί στο πακέτο αεροδυναμικών μερών βασικά με το μεγαλύτερο φτερό έχεις μικρότερη τάση για σούζα, αλλά δεν ξέρεις αν χάνεις περισσότερο στην τελική ταχύτητα ή στην επιτάχυνση, ή στο φρενάρισμα".
"Έτσι, αυτή είναι περισσότερη δουλειά όπου πρέπει να ελέγξουμε τα δεδομένα, γιατί κατά την άποψή μου μπορούμε να δούμε ότι εντάξει, έχουμε λιγότερη τάση για σούζα, έχουμε περισσότερη τάση για σούζα, αλλά μετά στον χρόνο γύρου ή στα δεδομένα μπορούμε να δούμε καλύτερα τι συμβαίνει".

Πηγη www.motograndprix.gr


Π@@τσα , μάπα και γιαμαπα
Δεν πειράζει
Το 2024 είναι κοντά.
Σε βλέπω και εσένα του χρόνου με Ducati η aprilia
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Ducati κάνει θαύματα: τώρα υπάρχει ένας χαρούμενος Marquez, αλλά δεν είναι ο Marc​


Από την μια έχουμε έναν απογοητευμένο Marquez, ενώ από την άλλη υπάρχει ένας άλλος που χαμογελά.
Ο Alex Marquez που τέλειωσε την σεζόν του 2022 με την LCR Honda στον αγώνα της Κυριακής με μια πτώση, ξεκίνησε με την Gresini Ducati, την Τρίτη στην πρώτη δοκιμή της νέας σεζόν, ξεκινώντας μια εντελώς νέα περιπέτεια.
Πρώτες αναμφισβήτητα θετικές οι αισθήσεις του με το Desmosici 2022, δηλαδή αυτό που χρησιμοποιήθηκε από τους Bagnaia και Miller φέτος, και είναι τώρα διαθέσιμο στην ομάδα Gresini Ducati, μαζί με τη μέγιστη υποστήριξη της Ducati παρά του ότι είναι δορυφορική ομάδα, γεγονός που υπογράμμισε και εκτίμησε ιδιαίτερα ο μικρός Marquez.
Το χαμόγελο πρόδωσε τον Alex Márquez, παρά τη δέκατη πέμπτη θέση του, και τα 36 χιλιοστά πίσω από τον αδερφό του Marc, στη δοκιμή της Βαλένθια.

-Πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που σου άρεσε τόσο πολύ η οδήγηση;
«Απόλαυσα όλα όσα ήθελα σε μια μέρα. Αυτό είναι αλήθεια. Αυτός ο χειμώνας θα είναι μεγάλος, γιατί είχα μόνο μια μέρα να απολαύσω την οδήγηση στη νέα μου μοτοσυκλέτα και να έχω τα πάντα υπό έλεγχο, αλλά από την αρχή ένιωσα πολύ καλά, άνετα.»
«Είσαι πάντα νευρικός και πάντα έχεις αμφιβολίες για το πώς θα σου βγει, όταν ανεβαίνεις σε μια καινούρια μοτοσυκλέτα, αλλά από την αρχή ένιωσα πολύ καλά. Θετικό, αλλά ξέρω ότι έχω ακόμα πολλές δυνατότητες να αντλήσω από αυτή την μοτοσυκλέτα. Το θετικό είναι ότι είμαι +0,6 από την κορυφη χωρίς να νιώθω ακόμα πλήρως προσαρμοσμένος, και να έχω εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.»
«Είμαι χαρούμενος, αλλά και ρεαλιστής. Πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω, να είμαι ήρεμος. Το σημαντικό θα είναι να χτίσουμε μια πολύ σταθερή βάση καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας για να φτάσουμε στο Portimao προετοιμασμένοι.»

– Τι προδιαγραφών ήταν η μοτοσυκλέτα που οδήγησες;
– «Η μοτοσυκλέτα του Pecco και του Jack.»

-Ένιωσες οικία;
– «Ναι, πολύ καλά και οικία. Αυτό είναι κάτι που με εξέπληξε επίσης. Το να είμαι σε μια δορυφορική ομάδα, αλλά να βλέπω όλη την υποστήριξη από την Ducati είναι κάτι που με έχει εκπλήξει πολύ. Χθες είχαμε τη συνάντηση, με σύστησε σε όλους και μου είπαν τι ακριβώς κάνει ο καθένας. Αλλά πάνω από όλα, όλη η βοήθεια που λαμβάνετε από το εργοστάσιο σε μια δορυφορική ομάδα είναι κάτι που με έχει εκπλήξει πολύ, προς το καλύτερο. Επίσης όλες οι πληροφορίες, γιατί είναι πολύ ανοιχτοί σε όλα και αυτό είναι πολύ θετικό.»
-Έχει περάσει από το να θέλεις να τελειώσεις τη σεζόν στο να είναι μακρύς ο χειμώνας…
– «Εντελώς. Έχει φανεί λίγο, ότι από την αρχή έχω νιώσει καλά. Ένιωσα άνετα. Θα χρειαζόμουν μια μέρα ακόμα για να μπορέσω να απολαύσω την οδήγηση της μοτοσυκλέτας και να αντλήσω λίγο περισσότερες δυνατότητες. Από θέση οδήγησης ένιωσα πολύ καλά, πρέπει να δουλέψουμε σε δύο λεπτομέρειες που μου έλειψαν, αλλά ακόμα κι έτσι όλα τα άλλα ήρθαν φυσικά και αυτό είναι το πιο σημαντικό.»

-Είσαι ένας από τους προνομιούχους που μπορούν να δουν γιατί αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πρωταθλήτρια…
– «Ναι, κατά κάποιο τρόπο ναι. Αλλά δεν υπάρχει κάτι μυστικό. Έχουν μια πολύ γερή βάση, έχουν δουλέψει σκληρά, δοκιμάζουν νέα πράγματα και δεν σταματούν ποτέ να δουλεύουν ακόμα κι αν βρίσκονται στην κορυφή αυτή τη στιγμή, γιατί έτσι είναι. Στη ζωή όλα λειτουργούν το ίδιο, δουλεύεις, γιατί όταν σταματάς για μια στιγμή, τέσσερις περνάνε από πάνω σου.»
– Ο Μαρκ ήταν πολύ δυσαρεστημένος. Δεν σας εκπλήσσει, έτσι δεν είναι;
– «Δεν είναι ότι εκπλήσσομαι, είναι ότι μερικές φορές συμβαίνουν αυτά. Όταν δοκιμάζεις κάτι διαφορετικό και δεν αποδίδει, είναι ξεκάθαρο ότι δυσαρεστείσαι και μπορείς να πας στο σπίτι τσαντισμένος. Αλλά αν κάποιος μπορεί το ανατρέψει αυτό, είναι ο Marc, το ξέρουμε ήδη. Αλλά είναι ξεκάθαρο και δεν είναι μυστικό ότι η Honda πρέπει να τα καταφέρει.»

Ο νέος αναβάτης της Gresini δεν μπορεί να κάνει συγκρίσεις όντας ακόμα “δεμένος” με τη Honda, και επομένως περιορίστηκε σε ένα « Όλα είναι διαφορετικά».
-Μπορείς να φανταστείς τι θα μπορούσε να κάνει ο Marc σε αυτή τη μοτοσυκλέτα;
– «Ο Marc έχει πολύ ιδιαίτερο στυλ και σίγουρα θα είχε άλλα προβλήματα. Αλλά δεν χρειάζεται να είσαι και διάνοια, βλέπεις ποια είναι η βασική ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και βλέπεις ότι αυτή η μοτοσυκλέτα έχει κάτι παραπάνω.»


-Ένιωσες νευρικότητα , οι “πεταλούδες” στο στομάχι…;
– «Ήμουν πολύ νευρικός σήμερα το πρωί και είχα αμφιβολίες για το πώς θα πάει, κάτι που είναι φυσιολογικό. Αλλά ναι, κατά κάποιο τρόπο είναι σαν να ξεκινάς από την αρχή και αυτό είναι κάτι που σου δίνει πάντα ένα επιπλέον κίνητρο.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MIller_KTM.jpg

Miller: Προσαρμόστηκα πιο γρήγορα απ'ότι περίμενα
Το διασκέδασα, έκανα πολλούς γύρους



O Jack Miller ήταν ένας από τους οκτώ αναβάτες που άλλαξαν κατασκευαστή - συμπεριλαμβανομένου του rookie, Augusto Fernandez, και ο Αυστραλός τερμάτισε λίγο λιγότερο από τρία δέκατα μακριά από τον νέο του ομόσταυλο, Brad Binder.
Κάνοντας τη μετάβαση στην KTM μετά από πέντε χρόνια με τη Ducati, ο Miller ήταν γρήγορος καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, παρόλο που δεν σημείωσε χρονική επίθεση στα τελευταία στάδια.
"Πολύ διασκεδαστικό! Ο καιρός ήταν τέλειος για δοκιμές", ανέφερε ο Miller. "Ο άνεμος επιταχύνθηκε λίγο, αλλά παρόλα αυτά καταφέραμε να βγούμε στην πίστα σχετικά νωρίς και να οδηγήσουμε μέχρι το τέλος της περιόδου δοκιμών.
"Έκανα πολλούς γύρους, διασκέδασα πολύ, δοκιμάζοντας τη νέα μοτοσυκλέτα, κατανοώντας τη νέα ομάδα και ήταν μια καλή μέρα"

Η μετακίνηση του Miller στην KTM τον κάνει να αφήνει τον κατασκευαστή με αναμφισβήτητα την καλύτερη μοτοσυκλέτα στη σχάρα εκκίνησης (Ducati), αλλά όπως έδειξε ο Binder στη Valencia, ο ρυθμός αγώνα της RC16 είναι εξίσου καλός με κάθε άλλη μοτοσυκλέτα σε μια καλή μέρα.

Ενώ ο Binder συχνά καταφέρνει να πάρει περισσότερα από την KTM του από άλλους, ο Miller έδειξε επίσης στην Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη ότι μπορεί να προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις.
Οι κατατακτήριες, οι οποίες ήταν επίσης ένα πρόβλημα για την KTM τα τελευταία χρόνια, ήταν η δύναμη του Miller κατά τη διάρκεια της θητείας του στην κορυφαία κατηγορία, οπότε θα υπέθετε κανείς ότι ο Αυστραλός έχει καλές πιθανότητες να βοηθήσει τον Αυστριακό κατασκευαστή να βελτιωθεί σε αυτόν τον τομέα.
Μιλώντας για την προσαρμογή του στην RC16, ο Miller πρόσθεσε: "Για να είμαι ειλικρινής, προσαρμόσθηκα ευκολότερα από ό,τι περίμενα. Αφού ήμουν σε άλλη μοτοσυκλέτα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, ένιωσα αρκετά άνετα από την αρχή και μετά έπαιζα με την μοτοσυκλέτα για την υπόλοιπη μέρα".

"Ένιωσα σχετικά άνετα μέχρι το τέλος της ημέρας και ήμουν πολύ χαρούμενος με το πώς τελειώσαμε την δοκιμή. Δυστυχώς δεν έκανα επίθεση στο χρόνο και έκανα τον καλύτερο χρόνο μου με μεσαίο πίσω ελαστικό".
"Το *****ό στο τέλος της ημέρας - έπρεπε να βγάλουμε το μεσαίο και έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε το *****ό βασικά για να δουλέψουμε και να προσπαθήσουμε να κάνουμε μερικά διαφορετικά πράγματα. Θα μου άρεσε πολύ να κάνω μερικούς γύρους με "θυμό", αλλά παρόλα αυτά, είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα".


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Paolo Ciabatti: “Με όλο τον σεβασμό προς τον Fabio Quartararo και τον Marc Marquez. Στην Ducati έχουμε ήδη τους αναβάτες του μέλλοντος”​


Ο αθλητικός διευθυντής της Ducati Paolo Ciabatti, μίλησε για τον τίτλο του Francesco Bagnaia στο MotoGP και για το μέλλον της Ducati.
Ο Paolo Ciabatti έφτασε στο εργοστάσιο Borgo Panigale το 2013, όταν ο όμιλος Audi αγόρασε την Ducati και η πρώτη μεγάλη πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσει ήταν η αποχώρηση του Valentino Rossi από το κόκκινο γκαράζ, δυσαρεστημένος με τα αποτελέσματα εξαιτίας ενός Desmosedici που δεν έχει καμία σχέση με το σήμερα. Τώρα απολαμβάνει το «τριπλό στέμμα», τους τίτλους αναβατών, κατασκευαστών και ομάδων και προειδοποιεί ότι «η Ducati δεν θα χρειαστεί άλλα 15 χρόνια για να κερδίσει ξανά τον τίτλο του MotoGP», που είναι ο χρόνος που πέρασε ανάμεσα στους τίτλους του Casey Stoner το 2007 και αυτό από τον Pecco το 2022.

ια τον αγώνα της Βαλένθια, ο Ιταλός ειπε ότι τον βίωσε με πολλή ένταση: «Ήταν απίστευτη ένταση όλη την εβδομάδα, γιατί ήμασταν πολύ κοντά, αλλά πάντα κάτι μπορεί να συμβεί. Ήταν ένας αρκετά δύσκολος αγώνας για τον Pecco, γιατί όταν άγγιξε τον Fabio η μηχανή του έχασε ένα φτερό, αλλά ξέραμε ότι ο Fabio έπρεπε να κερδίσει και ο Pecco να τερματίσει 15ος ή χειρότερα, οπότε κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί, αλλά δεν ήταν εύκολο να συμβεί.»
«Μπράβο στον Fabio, γιατί ήταν πολύ γρήγορος προσπαθώντας να πλησιάσει τον κορυφαίο όμιλο, αλλά δεν τα κατάφερε, οπότε τόσο το καλύτερο για εμάς. Αν και αν είχε κερδίσει, η ένατη θέση του Pecco θα ήταν επίσης αρκετή για να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Ακόμα κι έτσι, η καρδιά μας κόντευε να σταματήσει, γιατί αυτό δεν το είχαμε ζήσει εδώ και δεκαπέντε χρόνια.»


«Είμαι με την ομάδα από το 2013 και ήμασταν πολύ κοντά με τον Dovi και έχουμε κερδίσει πολλούς αγώνες αλλά ποτέ το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών. Τώρα έχουμε το τριπλό στέμμα, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τους ανθρώπους που εργάζονται στη Μπολόνια, για τους χορηγούς που μας βοηθούν και για τον Pecco, ο οποίος είχε μια σημαντική σεζόν κερδίζοντας επτά αγώνες. Είναι αλήθεια ότι είχε και πολλά ατυχήματα, όταν ήταν σε θέση να πετύχει καλά αποτελέσματα, αλλά τελικά είμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές, αυτό είναι το σημαντικό».

Ερωτηθείς εάν θα χρειαστεί και πάλι τόσος πολύς καιρός για τον τίτλο των αναβατών είπε: «Νομίζω ότι δεν θα χρειαστούν άλλα 15 χρόνια η Ducati για να κερδίσει ξανά τον τίτλο του MotoGP, γιατί έχουμε μία σούπερ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα, και είχαμε την καλύτερη σεζόν στην ιστορία της Ducati, με 16 pole positions σε 20 αγώνες και πάντα στο βάθρο. Αυτή είναι μια εξαιρετική βάση για να ξεκινήσουμε την επόμενη χρονιά καλύτερα από ό,τι ξεκινήσαμε φέτος. Θα δοκιμάσουμε τη νέα μοτοσυκλέτα την Τρίτη».
Και όταν ρωτήθηκε αν η επικείμενη άφιξη του Alex Márquez στη Ducati, με την ομάδα Gresini, θα μπορούσε να είναι το ορεκτικό για να προσελκύσουν τον Marc Márquez το 2025, είπε: «Θα έχουμε έναν Márquez στις τάξεις μας, τον Alex, και είμαστε σούπερ ευχαριστημένοι με τους αναβάτες που έχουμε!»
«Με όλο τον σεβασμό στον κόσμο, προς τον Fabio Quartararo και τον Marc Marquez. Έχουμε ήδη τους αναβάτες του μέλλοντος στο σπίτι μας».


Πηγη https://bikerspirit.net

Αρχισαν η *****ιες να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε facepalm 2
 
Top Bottom