ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ


Dovizioso: Δεν θα αγωνιστώ του χρόνου
Δεν υπάρχει λόγος


Η απόφαση του Andrea Dovizioso να ενταχθεί στη Yamaha δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η φετινή σεζόν δεν αφήνει περιθώρια για σχόλια και ο πρώτος που το γνωρίζει είναι ο ίδιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν προσπαθεί, αλλά στα 36 του και μετά από 8 χρόνια οδήγησης μιας εντελώς διαφορετικής μοτοσυκλέτας όπως η Ducati, η προσαρμογή αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από περίπλοκη.
Απομένουν ακόμα 9 αγώνες μέχρι ο Dovi να αφήσει οριστικά τα MotoGP, τουλάχιστον ως αναβάτης. Ήταν ο ίδιος που το δήλωσε σε συνέντευξή του στο motogp.com.
"Σίγουρα (του χρόνου) δεν θα αγωνιστώ, δεν υπάρχει λόγος", ανέφερε ο Ιταλός αναβάτης. "Πάντα έλεγα ότι αν δεν είμαι ανταγωνιστικός, δεν θέλω να είμαι εδώ, γιατί δεν μπορείς να το απολαύσεις αν απλά είσαι εκεί και δυσκολεύεσαι, ειδικά μετά από 20 χρόνια αγώνων. Δεν έχω προσπαθήσει να βρω θέση για την επόμενη χρονιά. Είμαι εντελώς χαλαρός, έχω ήδη κάνει μια δοκιμή για το πώς είναι να μένεις σπίτι σου - αστειεύτηκε αναπολώντας το πρώτο εξάμηνο του 2021 – Είμαι καλά, αλλά σίγουρα δεν ήθελα να τελειώσω τη σεζόν έτσι, αλλά κανείς δεν έχει τα πάντα υπό έλεγχο και αυτό μπορεί να συμβεί".
Ο Andrea δεν έκρυψε τα σημερινά του προβλήματα και τα ανέλυσε.
"Κάθε αγώνας είναι ένας πραγματικά δύσκολος αγώνας γιατί κάθε φορά ξεκινάω από πίσω και όλα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Το να μην είμαι ανταγωνιστικός είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία από αυτή της καριέρας μου, είναι ένα δύσκολο πράγμα. Είναι η πρώτη φορά για μένα που δεν είμαι εκεί (από άποψη ανταγωνισμού) και είναι δύσκολο να το διαχειριστώ, ειδικά περίοδο δοκιμών με περίοδο δοκιμών, αγώνα με αγώνα γίνεται περισσότερο πραγματικότητα. Το MotoGP έχει αλλάξει, η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει, οι ανταγωνιστές έχουν αλλάξει, ο τρόπος που πρέπει να οδηγείς τη μοτοσυκλέτα είναι διαφορετικός, υπάρχουν πολλοί μεγάλοι και μικροί λόγοι και αν τα συνδυάσεις όλα μαζί, θα συμβεί αυτό που συμβαίνει σε εμένα τώρα".
Υπάρχουν και τεχνικοί λόγοι. Γιατί η Yamaha κερδίζει με τον Quartararo αλλά όχι με όλους τους άλλους αναβάτες. Όχι μόνο ο Dovizioso, αλλά και ο Morbidelli περνάει μια περίπλοκη στιγμή.
"Η Yamaha είναι αρκετά ασυνήθιστη, έχεις πολύ καλό συναίσθημα, μπορείς να στρίψεις τη μοτοσυκλέτα και να φρενάρεις πολύ καλά, αλλά υπάρχουν κάποια άλλα μέρη που δεν είναι τόσο καλά – ήταν η περιγραφή του Dovi για την M1 - Αν δεν οδηγείς όπως ο Fabio, είναι πολύ δύσκολο να είσαι ανταγωνιστικός. Αν ο Fabio κερδίζει, υπάρχει λόγος, οπότε αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα να είσαι γρήγορος, αλλά αν οι άλλοι αναβάτες παραπονιούνται, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι ανταγωνιστικός. Για παράδειγμα, ο τρόπος με τον οποίο οδηγούμε ο Morbidelli και εγώ είναι εντελώς αντίθετος: ο Franco ξαπλώνει περισσότερο την μοτοσυκλέτα κάθε φορά και δεν φρενάρει δυνατά, το αντίθετο από εμένα, αλλά τα αποτελέσματα είναι παρόμοια".
Η αντιπαράθεση με τη Honda είναι αναπόφευκτη.
"Όλες οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες δυσκολεύονται, σίγουρα η Yamaha κέρδισε τον τίτλο πέρυσι, αλλά είναι μόνο ένας αναβάτης που είναι γρήγορος, ο δεύτερος είναι πάντα μακριά. Αυτό σημαίνει ότι η βάση της μοτοσυκλέτας είναι λίγο δύσκολη και ιδιαίτερη, όπως ήταν η Honda τα τελευταία 8 χρόνια και νομίζω ότι είναι η Yamaha τώρα", κατέληξε ο Dovi.

Πηγη www.motograndprix.gr

Παει και αυτος καηκε κριμα cdefghig



Νομίζω πως και η Yamaha πηγαίνει στα πατήματα της Honda.
Φτιάχνοντας ένα μηχανάκι μόνο για έναν..
Ούτε το δεύτερο εργοστασιακό ούτε τα δορυφορικά έκαναν κάτι αξιόλογο.
Κάτι που συνηγορεί σε αυτό είναι η παύση της συνεργασίας με την RNF YAMAHA ( gardner / dovi)
Που όπως λέει και ποιο πάνω ο dovi κάηκε στην γιαμαπα.
Βέβαια θα ήταν δύσκολο για ένα αναβάτη σαν τον dovi να πάει στην Ducati ,ακόμα και σε δορυφορική όντας ως εργοστασιακός που δεν τα κατάφερε να πάρει το στέμμα,αφού έπεσε στο φαινόμενο mm.
Προτίμησε την αλλαγή που δεν του βγήκε.
Να σάι καλά dovi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


"Tον αγαπώ" , "Με σέβεται πολύ"
Πως είναι η σχέση μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών του Πρωταθλήματος

Στις περισσότερες μάχες για το πρωτάθλημα, όταν το πεδίο των διεκδικητών μειώνεται μόνο σε δύο –όπως φαίνεται τώρα να γίνεται φέτος– είναι φυσιολογικό να περιμένουμε λίγη εχθρότητα μεταξύ των πρωταγωνιστών.
Ωστόσο, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021, Fabio Quartararo, και τον απροσδόκητο αντίπαλό του, Aleix Espargaro, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική μεταξύ του ζευγαριού. Όχι μόνο δεν είναι εχθροί, αλλά είναι και φίλοι.
Αυτό αποδεικνύεται συνήθως από τις θερμές αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους, όπως όταν ο Espargaro – ο οποίος δεν κατάφερε να φτάσει στην ώρα του για την συνέντευξη τύπου στο Assen – επέλεξε να τηλεφωνήσει στον Quartararo κατά τη διάρκεια της για να κάνει μια σύντομη εμφάνιση.

Πρακτικά γείτονες στην Ανδόρα, που ζουν μόνο μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά στον ίδιο δρόμο, η σχέση τους είναι σχεδόν μοναδική στην πρόσφατη ιστορία του αθλήματος, όπου οι περισσότεροι αντίπαλοι απλώς μιλούν μεταξύ τους στην καλύτερη περίπτωση και έχουν ενεργή αντιπαλότητα στη χειρότερη περίπτωση.
Και παρά τα όσα έχουμε δει από άλλες σκληρές αντιπαλότητες, όπως οι καυγάδες τόσο του Marc Marquez όσο και του Jorge Lorenzo με τον Valentino Rossi στο παρελθόν, ο Espargaro είναι αποφασισμένος να προσπαθήσει να κρατήσει τα πράγματα όσο πιο πολιτισμένα μπορεί, ακόμη και όταν τα διακυβεύματα είναι τόσο μεγάλα.
"Μισώ να έχω κακές σχέσεις με τους άλλους", είπε ο αναβάτης της Aprilia. "Λατρεύω τον Fabio. Τον αγαπώ, είναι ένα πολύ καλό παιδί".
"Θα μου άρεσε να τον κερδίσω στο πρωτάθλημα, αλλά θα μισώ να χάσω τη σχέση που έχω μαζί του. Ο σεβασμός που τρέφει για μένα, είναι απίστευτος".
"Πέρυσι κέρδισε τον τίτλο και κάθε φορά που περνούσε μπροστά από το σπίτι μου σταματούσε, σούπερ ντροπαλός, έπαιζε με τα παιδιά μου και του λέω, «κέρδισες τον Παγκόσμιο Τίτλο, εγώ τερμάτισα όγδοος». Και ο σεβασμός που τρέφει για μένα, αυτό είναι κάτι που αγαπώ, οπότε γιατί χρειάζεται να έχω κακές σχέσεις μαζί του;".
"Μπορώ να καταλάβω ότι η σύγκρουση Valentino-Marquez, για το κοινό ήταν φανταστική, αλλά δεν είναι ο χαρακτήρας μου. Δεν μπορώ να κοιμηθώ πολύ καλά το βράδυ αν τσακώνομαι με ανθρώπους. Πρέπει να αγαπώ τους ανθρώπους, έτσι είμαι".

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι το ζευγάρι δεν είναι επίσης έτοιμο να δώσει την μάχη όταν το επιβάλλει η κατάσταση – όπως αποδεικνύεται από τη πτώση του Quartararo στο Assen που οδήγησε τόσο αυτόν όσο και τον Espargaro στο χαλίκι.
Και είναι κάτι που ο Quartararo παραδέχτηκε προηγουμένως, εξακολουθεί να του έρχεται φυσικά να είναι ανταγωνιστικός όταν πρόκειται για έναν αγώνα μεταξύ του ζευγαριού στην πίστα.
"Για να είμαι ειλικρινής, από την πλευρά μου είναι πολύ εύκολο", είπε. «Μόλις κλείσω την ζελατίνα του κράνους μου, μπορεί να είναι η μαμά μου, ο μπαμπάς μου ή ο αδερφός μου. Έχω ένα άτομο να νικήσω, αυτό που έχω μπροστά μου, και για μένα είναι πολύ εύκολο (να μπω στο ανταγωνιστικό κομμάτι)".

"Νομίζω ότι όλοι τρέφουμε μεγάλο σεβασμό ο ένας για τον άλλον γιατί όλοι ξέρουμε πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι το άθλημά μας – αλλά έχεις μερικούς ανθρώπους με τους οποίους είναι πιο εύκολο να μιλάς, πιο εύκολο να έχεις μια καλή σχέση. Από την πλευρά μου, είναι πολύ εύκολο να αλλάξω από έναν πολύ καλό τύπο σε έναν πραγματικό μαχητή μόλις φορέσω το κράνος μου".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Meregalli: Η Yamaha έχει αρχίσει να είναι πιο ανοιχτόμυαλη
Για την συνεργασία με τον πρώην αρχιμηχανικό της F1, Luca Marmorini

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 και σημερινός επικεφαλής της βαθμολογίας, Fabio Quartararo, ήταν πολύ επικριτικός για την έλλειψη προόδου που σημείωσε η Yamaha τον χειμώνα με τη μοτοσυκλέτα του 2022.
Συγκεκριμένα, ο Quartararo στόχευσε στο γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα εξακολουθούσε να μην έχει αρκετή τελική ταχύτητα για να αντιμετωπίσει τους ταχύτερους αντιπάλους της, κάτι που είναι ένα θέμα εδώ και αρκετό καιρό.
Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Yamaha άρχισε να συνεργάζεται με τον πρώην επικεφαλής κινητήρα της Ferrari και της Toyota Formula 1, Luca Marmorini, σε συμβουλευτικό ρόλο.
O Meregalli λέει ότι αυτό δείχνει την προθυμία της Yamaha να εργαστεί εκτός των "νερών" της τώρα και αναμένει τα αποτελέσματα από αυτό να αρχίσουν να εμφανίζονται στο τέλος του έτους.
"Οι ελπίδες δεν αφορούν μόνο αυτή τη νέα συνεργασία, αλλά τον τρόπο με τον οποίο άλλαξαν γνώμη και στην Ιαπωνία", δήλωσε ο Meregalli. "Δούλευαν πάντα εσωτερικά, αλλά τώρα αρχίζουν να είναι πιο ανοιχτόμυαλοι και επικεντρωμένοι στη βελτίωση της μοτοσυκλέτας και των αποτελεσμάτων".
"Σίγουρα, περιμένω να δω κάποια αποτελέσματα από αυτή τη νέα συνεργασία πιθανότατα στο τέλος της σεζόν, γιατί όπως μπορείτε να φανταστείτε δουλεύουν ήδη για τη μοτοσυκλέτα και τον κινητήρα του επόμενου έτους. Αλλά είμαι πολύ χαρούμενος, έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση".
Ο Luca Marmorini άρχισε να εργάζεται στην F1 το 1990 με τη Ferrari και παρέμεινε στην ομάδα μέχρι το 1999, πριν ενταχθεί στην Toyota.

Επέστρεψε στη Ferrari μετά την έξοδο της Toyota από την F1 το 2009 και παρέμεινε εκεί μέχρι το 2014. Συνεργάζεται με τη Yamaha από τον Φεβρουάριο.
Η σχέση του με τη Yamaha είναι μια σημαντική αλλαγή στη φιλοσοφία από το εργοστάσιο, με τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Valentino Rossi, να αποκαλύπτει πριν από δύο χρόνια ότι το ιαπωνικό τμήμα μηχανικών «έκανε αυτό που ήθελε».
"Περισσότερο ή λιγότερο έχουμε παρόμοια προβλήματα εδώ και πολύ καιρό, οπότε νομίζω ότι η επόμενη χρονιά δεν θα αλλάξει πολύ", είχε πει ο Rossi το 2020. "Νομίζω ότι ούτως ή άλλως οι Ιάπωνες (μηχανικοί) ακούν τι σχολιάζουν οι αναβάτες, αλλά στο τέλος κάνουν αυτό που θέλουν. Έχουν ήδη στο μυαλό τους τι θέλουν να κάνουν".
Παρά την απογοήτευσή του με την κατάσταση του κινητήρα, ο Quartararo υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο για να παραμείνει στη Yamaha μέχρι το τέλος του 2024.
Το επόμενο έτος η εταιρία θα περιορίσει την συμμετοχή της μόνο στις δύο εργοστασιακές της μοτοσυκλέτες αφού η RNF Racing επέλεξε να συνδεθεί με την Aprilia.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι να πεις κανεις , εχει χαθει ο σεβασμος πλεον ... θα παει τωρα ενας 'εγρωπεος' αυτοκινητας να συμβουλεψει τους μοτο-μηχανικους της Υamaha που οταν εκεινοι εφτιαχναν π.χ. τις 5βαλβιδες κεφαλες και Εxup στην πολλαπλη ολοι τριβαν τα ματια τους αλλα να μου πεις εδω τωρα βγαζουν γλωσσα οι .... Κινεζοι μηχανικοι ....!facepalm 2
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ο alex marquez έφυγε
Ο alex rins ήρθε.
Υπέγραψε στην Lcr Honda.

Πως καταφερνουν και μαζευουν ολα τα ξεσαβουριασματα στην ducati .... και μετα φταιει το μηχανακι ....! cdefghigi Banging head
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Aleix Espargaro: Είμαι ψυχολογικά κουρασμένος
Χρειαζόμουν αυτό το διάλειμμα

Η σεζόν του 2022 ήταν η πιο δυνατή που είχε ποτέ ο Aleix Espargaro στην καριέρα του, έχοντας πάρει την παρθενική του νίκη στα MotoGP τον Απρίλιο στην Αργεντινή.
Έκτοτε, έχει ανέβει άλλες τέσσερις φορές στο βάθρο και έχει τερματίσει εκτός της πρώτης πεντάδας μόνο δύο φορές στους πρώτους 11 αγώνες.
Οι ελπίδες του για τίτλο δέχτηκαν ένα πλήγμα στη Βαρκελώνη, όταν υπολόγισε λάθος πόσοι γύροι του είχαν απομείνει και πανηγύρισε πολύ νωρίς, χάνοντας μια ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο. Αλλά μια εκπληκτική ανάκαμψη μέχρι την τέταρτη θέση στο Assen πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα μετά την πτώση του Fabio Quartararo (που οδήγησε και σε έξοδο του ίδιου από την πίστα) σημαίνει ότι ο Espargaro απέχει τώρα μόλις 21 βαθμούς από τον αναβάτη της Yamaha στη δεύτερη θέση στην κατάταξη.
Μιλώντας πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές τον περασμένο μήνα, ο Espargaro είπε ότι ήταν ο στόχος του να διατηρήσει την διαφορά μικρότερη των 25 βαθμών, αλλά παραδέχεται ότι χρειαζόταν το διάλειμμα των πέντε εβδομάδων για να ξεκουραστεί.
"Ειλικρινά, είμαι πολύ κουρασμένος. Είμαι σούπερ, σούπερ εξαντλημένος", είπε ο Espargaro όταν ρωτήθηκε αν θα ήθελε η σεζόν να συνεχιστεί αμέσως μετά τον Assen για να χτίσει τη δυναμική του στον αγώνα του πρωταθλήματος.
"Χρειάζομαι ξεκούραση. Όχι πέντε εβδομάδες, αλλά ειδικά διανοητικά φέτος για μένα είναι τελείως διαφορετικό από άλλες χρονιές, κάτι που υποθέτω ότι είναι φυσιολογικό, παλεύω για τον τίτλο. Όμως ήμουν στο τροχόσπιτο και έβλεπα μια ταινία με τον γιο μου και ήμουν πολύ κουρασμένος".
"Πήγα για ύπνο στις 9 το βράδυ, οπότε χρειάζομαι πραγματικά ξεκούραση για το μυαλό μου, για να αποσυνδεθώ. Τώρα είμαι χαρούμενος γιατί είπα ότι ήθελα να πάω διακοπές με λιγότερο από έναν αγώνα (βαθμολογική διαφορά από τον πρώτο) και έχω 21 βαθμούς. Οπότε, θα συνεχίσω να πιέζω τον Fabio".
Ο Espargaro μπαίνει στο δεύτερο μισό της σεζόν με εξασφαλισμένο το μέλλον του στην Aprilia, αφού συμφώνησε για ένα νέο διετές συμβόλαιο τον Μάιο.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Οι διαφαινόμενες μάχες των MotoGP
Του Mat Oxley


Αν είστε απογοητευμένοι για την τωρινή έλλειψη μαχών στα MotoGP, μην αγχώνεστε, υπάρχουν μάχες που έρχονται. Απλώς δεν θα τις δείτε.
Αν είστε αρκετά τυχεροί ώστε να τριγυρίζετε το paddock των MotoGP, πίνοντας καφέ, θα παρατηρήσετε ότι η συζήτηση δεν είναι όπως παλιά.
Τα τελευταία χρόνια οι άνθρωποι των MotoGP ήταν δικαιολογημένα αυτάρεσκοι με το πρωτάθλημα. Είχε γίνει το καλύτερο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στη γη –χωρίς αμφιβολία γι’ αυτό– που επαινούνταν ακόμη και από εκείνους στη Formula 1 που είχαν το θάρρος να το παραδεχτούν.
Ξέραμε ότι η Formula 1 είχε όλα τα χρήματα και όλους τους διάσημους, αλλά δεν μας ένοιαζε γιατί είχαμε τους καλύτερους αγώνες και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία, αρκεί να ενδιαφέρεστε πραγματικά για τον αγώνα, και όχι για να σας δουν με τα νέα Ralph Lauren παπούτσια σας, φορώντας ένα ρολόι χειρός στο μέγεθος μιας ρακέτας του τένις.
Τώρα δεν είμαστε τόσο σίγουροι. Οι μάχες που απολάμβαναν οι οπαδοί των MotoGP για τόσο καιρό σπάνια συμβαίνουν τώρα, ενώ η F1 έχει βρει μια νέα πνοή, χάρη στο αναζωογονητικό αποτέλεσμα της υπέροχης σειράς ντοκιμαντέρ Drive to Survive.
Τον τελευταίο χρόνο περίπου τα MotoGP έχασαν τα τρία μεγαλύτερα ατού τους: τον Valentino Rossi, τον Marc Márquez (προς το παρόν) και, το πιο σημαντικό, τους καλούς αγώνες. Η Dorna δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τον Rossi ή τον Márquez, αλλά μπορεί να είναι σε θέση να κάνει κάτι για τους αγώνες.
Αυτή είναι η μάχη που έρχεται.
Τα MotoGP είναι ακόμα πολύ κοντά από άποψη ανταγωνισμού, αλλά υπάρχουν λιγότερες προσπεράσεις και λιγότερες μάχες, για διάφορους λόγους. Πρώτον, επειδή το μπροστινό ελαστικό των MotoGP έχει φτάσει στο όριο λόγω της αυξημένης απόδοσης των μοτοσυκλετών: περισσότερη ισχύς (που δημιουργεί περισσότερη θερμότητα), περισσότερη ταχύτητα, μεγαλύτερα φρένα, συν πρόσθετα όπως αεροδυναμικά βοηθήματα και συσκευές holeshot. Όλοι αυτοί οι παράγοντες αυξάνουν το φορτίο στο μπροστινό ελαστικό, αυξάνοντας τη θερμοκρασία και την πίεση, γι' αυτό οι αναβάτες δυσκολεύονται να προσπεράσουν ο ένας τον άλλον.

Το φετινό grid των MotoGP. Του χρόνου θα υπάρχουν 2 λιγότερες μοτοσυκλέτες και περισσότερες από το ένα τρίτο θα είναι Ducati.
Ένας μηχανικός μου είπε ότι είναι «εφιάλτης» να διατηρείς το μπροστινό ελαστικό σε καλό εύρος θερμοκρασίας/πίεσης: πολύ χαμηλά και είσαι εκτός κανονισμών (από το επόμενο έτος, ούτως ή άλλως), πολύ ψηλά και δεν έχεις πρόσφυση.
Επίσης, οι αναβάτες δεν μπορούν πλέον να κάνουν slipstream ο ένας στον άλλον – ένα ζωτικό μέρος της διαδικασίας προσπέρασης – επειδή το μπροστινό ελαστικό τους θα υπερθερμανθεί αν παραμείνουν πολύ κοντά στην μοτοσυκλέτα μπροστα.

Μέχρι στιγμής φέτος δεν έχει υπάρξει ούτε ένα προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο για τη νίκη, παρόλο που πέντε αγώνες έχουν κερδηθεί με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά (Losail: 0,3 δευτερόλεπτα, Termas: 0,8 δευτερόλεπτα, Jerez: 0,3 δευτερόλεπτα, Mugello: 0,6 δευτερόλεπτα και Assen: 0,4 δευτερόλεπτα). Αυτό λέει την ιστορία των MotoGP στην τρέχουσα κατάστασή τους – μπορείς να πλησιάσεις τον αναβάτη μπροστά, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να τον προσπεράσεις, εκτός και αν είσαι πολύ πιο γρήγορος.
Αν τα στελέχη της Dorna θέλουν να διατηρήσουν τα χρήματα, πρέπει να κάνουν κάτι για αυτήν την κατάσταση, γιατί οι οπαδοί θέλουν μάχες, όχι πομπές.
Και γνωρίζουν τους κινδύνους των λιγότερο από συναρπαστικών αγώνων.
"Είναι μια ανησυχία για εμάς και αργά ή γρήγορα θα κάνουμε μια πρόταση στους κατασκευαστές", λέει ο διευθυντής τεχνολογίας της Dorna, Corrado Cecchinelli. "Η αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας δεν είναι το μέλημά μας, αλλά το να έχουμε πολλούς ανθρώπους χαρούμενους βλέποντας τον αγώνα και να είναι ευχαριστημένοι με το σόου είναι μέλημά μας".
Πολλοί αναβάτες, μηχανικοί και εργοστάσια πιστεύουν ότι τα MotoGP θα μπορούσαν να βοηθήσουν με κάποιο τρόπο για να διορθώσει το πρόβλημα απαγορεύοντας τα shapeshifters (γνωστά και ως συσκευές ride height) και τουλάχιστον μειώνοντας τα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι μόνο η Aprilia και η Ducati επιθυμούν να διατηρήσουν τα αεροδυναμικά μέρη στο σημερινό επίπεδο. Δεν αποτελεί έκπληξη καθώς τα δύο ιταλικά εργοστάσια έχουν δημιουργήσει μακράν τα καλύτερα αεροδυναμικά πακέτα. Όσο για τα shapeshifters, όλοι εκτός από τη Ducati θα προτιμούσαν να φύγουν.

Τα πέντε εργοστάσια με τα οποία η Dorna θα συζητήσει τυχόν αλλαγές κανόνων: Alberto Puig (Honda), Francesco Guidotti (KTM), Paolo Bonora (Aprilia), Massimo Meregalli (Yamaha) και Paolo Ciabatti (Ducati).

Και πάλι, δεν αποτελεί έκπληξη εδώ, γιατί και οι δύο αυτές τεχνολογίες πρωτοεξελίχθηκαν από τη Ducati, η οποία μόνο συγχαρητήρια αξίζει για τις καινοτομίες της. Η δουλειά ενός μηχανικού αγώνων είναι να κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο γρήγορη γύρω από την πίστα, τόσο απλό. Και η Ducati το έκανε αυτό με εκπληκτική δημιουργικότητα και έξυπνη μηχανική, μετατρέποντας την Desmosedici της σε μια πολύ εύκολη στην οδήγηση μοτοσυκλέτα, η οποία ως αποτέλεσμα κέρδισε τα δύο τελευταία πρωταθλήματα κατασκευαστών.
Ο εργοστασιακός αναβάτης, Jack Miller, το συνόψισε όμορφα τον περασμένο μήνα στο Sachsenring.
"Η φετινή μοτοσυκλέτα λειτουργεί πολύ καλά, ειδικά στον πρώτο τομέα", είπε ο Αυστραλός, ο οποίος τερμάτισε το Γερμανικό Grand Prix στην τρίτη θέση. "Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια να κατεβαίναμε με τη Ducati στο λόφο προς τη στροφή 3 και ήταν σαν να προσπαθούσα να στρίψω ένα λεωφορείο του Λονδίνου. Τώρα μοιάζει περισσότερο με Mini Cooper, οπότε είναι καλό".
Άρα, θα ήταν δίκαιο η Dorna να τιμωρήσει τους μηχανικούς της Ducati για τη δημιουργικότητά τους απαγορεύοντας τις δημιουργίες τους; Και μπορεί η Dorna να το κάνει αυτό;

Συνεχιζεται.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι διαφαινόμενες μάχες των MotoGP
Του Mat Oxley

Λοιπόν, η Dorna έχει ήδη πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Συνήθως, η MSMA (η ένωση κατασκευαστών) πρέπει να επικυρώσει όλους τους τεχνικούς κανονισμούς, αλλά νωρίτερα φέτος η Dorna απαγόρευσε μονομερώς τις μπροστινές συσκευές ρύθμισης ύψους (που εισήγαγε η Ducati για το πρωτάθλημα του 2023), από το τέλος αυτής της σεζόν. Η Ducati παραπονέθηκε έντονα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Λοιπόν, θεωρητικά η Dorna είναι τώρα ελεύθερη να επαναλάβει τη διαδικασία και να μειώσει μονομερώς τα αεροδυναμικά πακέτα και να απαγορεύσει τις πίσω συσκευές ρύμισης ύψους;
Ναι, ειδικά από τη στιγμή που η Dorna μπορούσε να παίξει το χαρτί της ασφάλειας. Στους πρόσφατους αγώνες υπήρξαν πολλά ατυχήματα και περιστατικά που προκλήθηκαν από αναβάτες που προσπάθησαν να φρενάρουν ενώ βρίσκονταν στο κενό που δημιουργήθηκε από μοτοσυκλέτες που έχουν πολύ αρνητική άνωση λόγω των αεροδυναμικών τους πακέτων. Και οι δυσλειτουργίες των συσκευών ρύθμισης ύψους έχουν γίνει η πιο κοινή αιτία τεχνικών DNF, καθώς ο Maverick Viñales της Aprilia σχεδόν έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας όταν η συσκευή ρύθμισης ύψους έμεινε κλειδωμένη κατά τη διάρκεια του γερμανικού GP (Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι είναι οι άλλοι κατασκευαστές που συνήθως αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις συσκευές ρύθμισης ύψους, όχι η Ducati).

Ο Quartararo στο Sachsenring - η προσέλευση των οπαδών σε κάποια Grand Prix φέτος ήταν εντυπωσιακή.
Άρα η Dorna θα πρέπει να μπορεί να απαλλαγεί από αυτές τις τεχνολογίες, σωστά;
Μάλλον όχι.
Η Ducati ξόδεψε πολλά χρήματα για να μετατρέψει την Desmosedici από μια μοτοσυκλέτα της πρώτης δεκάδας σε διεκδικητή τίτλου μέσω της αεροδυναμικής και των συσκευών ρύθμισης ύψους, επομένως η εταιρεία δεν θα θέλει να εγκαταλείψει τις με κόπο κερδισμένες επιδόσεις της.
Τι θα συμβεί λοιπόν εάν η Dorna προσπαθήσει να μειώσει ή να απαγορεύσει αυτές τις τεχνολογίες;
Αν ήμουν το μεγάλο αφεντικό στη Ducati, θα υπενθύμιζα αθόρυβα στη Dorna ότι η Suzuki βγαίνει στο τέλος της χρονιάς, η Yamaha μειώνει κατά το ήμισυ την παρουσία της και χωρίς την υποστήριξη της Ducati το grid θα φαίνεται πολύ άδειο το 2023. Την επόμενη χρονιά περισσότερο από το ένα τρίτο του grid – οκτώ μοτοσυκλέτες από τις 22 – πρόκειται να είναι Desmosedici, οπότε θα ζητούσα από τα στελέχη της Dorna να φανταστούν πώς θα ήταν το grid των MotoGP αν η Ducati δεν εμφανιζόταν. Θα τους υπενθύμιζα επίσης την MotoE, της οποίας η Ducati θα γίνει ο μόνος κατασκευαστής την επόμενη σεζόν.
Με άλλα λόγια, η Ducati έχει αυτή τη στιγμή περισσότερη δύναμη στο paddock των MotoGP από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Δεν είναι ανόητοι στο Borgo Panigale.
Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν είναι κάτι καινούργιο. Πριν από μια δεκαετία, το αφεντικό της Honda στα MotoGP, Shuhei Nakamoto, απείλησε να εγκαταλείψει τα MotoGP εάν η Dorna εισήγαγε το ίδιο για όλους λογισμικό προδιαγραφών. Σε εκείνη την περίπτωση η Dorna κέρδισε την διαμάχη.

Ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, και οι συνεργάτες του θέλουν να έχουν συναίνεση με τα εργοστάσια, μα τί θα συμβεί αν δεν το πετύχουν;
Απλώς έτσι λειτουργούν οι αγώνες και έτσι λειτουργούσαν πάντα. Οι αγώνες δεν λαμβάνουν χώρα μόνο στην πίστα, στα pits και σε αίθουσες dyno, αλλά σε αίθουσες συνεδριάσεων, συναντήσεις στα paddock και μέσω τηλεφωνικών συνομιλιών. Η πολιτική ισχύς και η εταιρική ισχύς είναι εξίσου σημαντικές με την ιπποδύναμη και αξιοποιούνται.

"Προφανώς οτιδήποτε κάνουμε θέλουμε να το κάνουμε με τη συναίνεση των κατασκευαστών, θέλουμε να συνεργαστούμε μαζί τους", προσθέτει ο Cecchinelli. "Αλλά δεν είναι εύκολο. Αν ακούτε τους ανθρώπους υπέρ των αεροδυναμικών πακέτων λένε ότι θα ήταν λάθος να πάμε προς τα πίσω, γιατί η αρνητική άνωση κάνει τις μοτοσυκλέτες πιο σταθερές στα φρένα και στις γρήγορες στροφές, οπότε συνολικά οι μοτοσυκλέτες είναι πιο σταθερές".
"Από την άλλη πλευρά, ακούμε ανησυχίες από ορισμένους αναβάτες σχετικά με το ότι όταν πλησιάζουν πολύ τον προπορευόμενο αναβάτη, μπαίνουν στο κενό αέρα, έτσι έχουν απρόβλεπτο φρενάρισμα και άλλα ενοχλητικά αποτελέσματα".
"Το πρόβλημα είναι ότι όταν μπαίνεις σε αυτού του είδους τις συζητήσεις (με τους κατασκευαστές), δεν μιλάς με ανθρώπους που προσεγγίζουν τα θέματα με πνευματική ειλικρίνεια. Προσεγγίζουν προβλήματα ως εξής: Εντάξει, πώς μπορούμε να αλλάξουμε τους κανόνες ώστε να διατηρήσω όλα τα δυνατά μου σημεία και να βάλω κάποια νέα όρια εκεί που δεν είμαι ο καλύτερος;".
Πού αφήνει αυτό τα MotoGP και την (σχετική) έλλειψη ενθουσιασμού τους; Δεν έχω ιδέα. Όμως τους επόμενους μήνες θα υπάρξουν συναντήσεις μεταξύ της Dorna, των κατασκευαστών και άλλων ενδιαφερόμενων μερών. Υποψιάζομαι ότι οι συζητήσεις θα είναι ενδιαφέρουσες, τουλάχιστον, ίσως και συναρπαστικές. Μήπως λοιπόν η Dorna θα έπρεπε να τις μεταδίδει ζωντανά;

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αλλες ευρωπαικες εταιρειες πρωτο-κλασσατες γιατι δεεεεεν ....... ενδιαφερονται να μπουν στο ΜotoGp ?cdefghigi
Mόνο μαγκια , κλανια και @ω&ο φινιστρινι με το μουρατο δηθεν ..... αυτοκινητο ασφαλειας ενω ουτε στην Φορμουλα 1 δεν τρεχουν ......! Toothabcdefghgk

Συγχαρητηρια παντως στην ΚΤΜ και την Αprilia για την προσπαθεια.Bcdefghg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέα αεροδυναμικά φτερά είδαμε από την Ducati στο Silverstone​

Από τον BikerSpirit

Μετα το περίεργο αεροδυναμικό φτερό στυλ F1 που είδαμε στην ουρά της Aprilia, στο Mugello, είδαμε σήμερα στο Silverstone, ένα νέο αεροδυναμικό φτερό στην ουρά της Ducati των δορυφορικών ομάδων της Pramac και της Gresini.


Οι οδηγοί της δορυφορικής Ducati της Pramac και της Gresini με τους Jorge Martin και Enea Bastianini δοκίμασαν νέα αεροδυναμικά φτερά στην ουρά της Desmosedici, που θυμίζουν ουρά δεινόσαυρου!



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Martin: Ελπίζω να "φορέσω" τα κόκκινα σύντομα
Θέλω να παραμείνω στην Ducati

Η "κόντρα" Jorge Martin vs Enea Bastianini για τη δεύτερη θέση της Ducati Lenovo Team το 2023 μαζί με τον Francesco Bagnaia είναι μια ιστορία που εκτυλίσσεται εδώ και λίγο καιρό. Ο Martin παραδέχεται στην AS.com ότι η κατάσταση, στα μάτια του, ήταν πιο ξεκάθαρη πριν από μερικούς μήνες, αλλά τώρα δεν έχει ιδέα ποιος θα παραταχθεί στην δεύτερη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Ducati το επόμενο έτος.
"Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα, ειλικρινά. Αν μπορούσα θα σας έλεγα πού θα είμαι του χρόνου, αλλά δεν ξέρω", είπε ο Martin. "Αν με ρωτoύσατε έξι αγώνες πριν, η αλήθεια είναι ότι ήταν πιο ξεκάθαρο για μένα από τώρα, αλλά μετά από όλα όσα έγιναν όλα έχουν γίνει λίγο θολά".

"Τώρα θα προσπαθήσουμε να παλέψουμε για να είμαστε εκεί που θέλουμε, που είναι στην εργοστασιακή Ducati. Έχω ακόμα δύο αγώνες για να μείνω μπροστά από τον αντίπαλό μου σε αυτή την περίπτωση και ελπίζω να το καταφέρω".
Ο πρώτος από αυτούς τους αγώνες που έρχονται είναι το Grand Prix της Αυστρίας στο Red Bull Ring – μια πίστα που ο Martin πήρε την πρώτη του νίκη στην μεγάλη κατηγορία πέρυσι. Μια αντίστοιχη απόδοση, ή κάτι κοντά σε αυτό, θα μπορούσε και πιθανότατα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η Ducati.
"Δεν υπάρχουν πλέον θέσεις πουθενά. Η επιλογή μου αυτή τη στιγμή νομίζω ότι είναι να μείνω στη Ducati, είναι ένα έργο στο οποίο έχω πίστη μακροπρόθεσμα και ελπίζω να μπορέσω να φορέσω τα κόκκινα σύντομα, αν όχι την επόμενη χρονιά, και να μπορέσω να παλέψω για ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα", συνέχισε ο Martin.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι γινεται , ρε παιδι μου ..... ενιαιο πρωταθλημα Ducati καταντησε το ΜotoGp? ...... νταξει ειπαμε αλλα οχι κι΄ετσι .....! Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.271
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τι γινεται , ρε παιδι μου ..... ενιαιο πρωταθλημα Ducati καταντησε το ΜotoGp? ...... νταξει ειπαμε αλλα οχι κι΄ετσι .....! Tooth
Μη γελάς καθόλου .
Γι'αυτό την έκανε η Σουζούκι .
Δεν παλεύονται με τίποτα πλεον
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μη γελάς καθόλου .
Γι'αυτό την έκανε η Σουζούκι .
Δεν παλεύονται με τίποτα πλεον

Δεν θελουν τα γιαπωνεζικα εργοστασια , μην κοροϊδευομαστε .... και πολυ φοβαμαι το τελος ειναι πιο κοντα σε αυτο που ξεραμε για την μοτοσυκλετα με θερμικο κινητηρα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


H GASGAS στην μεγάλη κατηγορία!
Η Tech3 μετονομάζεται σε GASGAS Factory Racing με τον Pol Espargaro αναβάτη της!


Την Παρασκευή στο Grand Prix της πατρίδας τους στην Αυστρία, ανακοινώθηκε ότι η GASGAS και η Tech3 θα συνεργαστούν για να γίνουν η GASGAS Factory Racing Team το 2023, με τον Pol Espargaro, να επιβεβαιώνεται ως ένας από τους αναβάτες της. Ο δεύτερος αναβάτης δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.

Από το 2023, η εμβληματική εταιρία μοτοσυκλετών της Ισπανίας θα ενταχθεί για πρώτη φορά στα MotoGP σε μια συμφωνία που βλέπει την Tech3 Factory Team να βάφεται στα κόκκινα.
Ο ανταγωνισμός - και όλη η συγκίνηση και ο ενθουσιασμός που προέρχεται από τους αγώνες - είναι μέρος της ψυχής του GASGAS. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980, γιόρτασε τη χαρά και το θόρυβο που φέρνει η μοτοσυκλέτα: οτιδήποτε είναι τολμηρό, ικανό, ζωντανό, ελκυστικό. Η φήμη στα Trials και στο Enduro γρήγορα μετατράπηκε σε επιτυχία motocross, supercross και rally τα τελευταία χρόνια με μια ολοκληρωμένη βάση μοτοσυκλετών παραγωγής offroad και τώρα - αφού δοκιμάστηκε στις κατηγορίες Moto3 και Moto2 - η GASGAS είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα, το αποκορύφωμα των αγώνων δρόμου.


Η GASGAS θέλει να φέρει τη νεανική, φρέσκια και παθιασμένη ατμόσφαιρα στην μεγάλη κατηγορία και αυτό σήμαινε ότι θα μεταμορφωθούν οι στόχοι της ομάδας Tech3 Factory Racing για το 2023.
Pit Beirer, Διευθυντής Motorsports της GASGAS: "Η GASGAS είναι μια νικήτρια εταιρία. Έχει φτάσει σε απίστευτο επίπεδο απόδοσης αμέσως σε κλάδους όπως MXGP, Supercross, Enduro και Rally όπου έχουμε πάρει Grand Prix, Main Events, παγκόσμιους τίτλους και τρόπαια γενικών νικητών. Είναι μια σχετικά νέα εταιρία για εμάς και έχουμε νέους στόχους. Ελπίζουμε οι οπαδοί που ακολουθούν το «κόκκινο» να απολαύσουν την ιστορία. Χάρη στον ισχυρό συνεργάτη μας, την ομάδα ASPAR, στην Moto3 και στην Moto2 μπορέσαμε να δούμε τις μοτοσυκλέτες GASGAS στην πρώτη θέση αυτών των κατηγοριών. Θα ήταν υπέροχο να δούμε το ίδιο πράγμα τελικά στην πιο δύσκολη κατηγορία από όλες. Θέλω να ευχαριστήσω τον Hervé και την εργοστασιακή ομάδα αγώνων Tech3 που κρατούν ανοιχτό το μυαλό τους και υποστήριξαν πραγματικά αυτήν την αλλαγή για να γίνει η GASGAS Factory Racing Team. Πιστεύουμε ότι είναι συναρπαστικό και διαφορετικό".
Hubert Trunkenpolz, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου, CMO: "Το να πάρεις το όνομα GASGAS και να το κάνεις μεγαλύτερο και ευρύτερο από τις ρίζες του στο Trial ήταν πραγματικά επιτυχημένο με πολλούς τρόπους. Αφού είδαμε τι μπορούσαμε να πετύχουμε στην Moto3 και στην Moto2, η επόμενη ερώτηση ήταν αν θα μπορούσαμε να πάμε την GASGAS στα MotoGP και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να κάνουμε αυτό το βήμα. Είναι ένα νέο ταξίδι και ξέρω ότι η εταιρία θα ξεχωρίσει αμέσως. Σημαντικό είναι ότι η ομάδα, οι αναβάτες, η διοίκηση θα βοηθήσουν την GASGAS να κάνει θραύση στην κορυφαία κατηγορία. Αυτό ελπίζουμε!".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ


H GASGAS στην μεγάλη κατηγορία!
Η Tech3 μετονομάζεται σε GASGAS Factory Racing με τον Pol Espargaro αναβάτη της!


Την Παρασκευή στο Grand Prix της πατρίδας τους στην Αυστρία, ανακοινώθηκε ότι η GASGAS και η Tech3 θα συνεργαστούν για να γίνουν η GASGAS Factory Racing Team το 2023, με τον Pol Espargaro, να επιβεβαιώνεται ως ένας από τους αναβάτες της. Ο δεύτερος αναβάτης δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.

Από το 2023, η εμβληματική εταιρία μοτοσυκλετών της Ισπανίας θα ενταχθεί για πρώτη φορά στα MotoGP σε μια συμφωνία που βλέπει την Tech3 Factory Team να βάφεται στα κόκκινα.
Ο ανταγωνισμός - και όλη η συγκίνηση και ο ενθουσιασμός που προέρχεται από τους αγώνες - είναι μέρος της ψυχής του GASGAS. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980, γιόρτασε τη χαρά και το θόρυβο που φέρνει η μοτοσυκλέτα: οτιδήποτε είναι τολμηρό, ικανό, ζωντανό, ελκυστικό. Η φήμη στα Trials και στο Enduro γρήγορα μετατράπηκε σε επιτυχία motocross, supercross και rally τα τελευταία χρόνια με μια ολοκληρωμένη βάση μοτοσυκλετών παραγωγής offroad και τώρα - αφού δοκιμάστηκε στις κατηγορίες Moto3 και Moto2 - η GASGAS είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα, το αποκορύφωμα των αγώνων δρόμου.


Η GASGAS θέλει να φέρει τη νεανική, φρέσκια και παθιασμένη ατμόσφαιρα στην μεγάλη κατηγορία και αυτό σήμαινε ότι θα μεταμορφωθούν οι στόχοι της ομάδας Tech3 Factory Racing για το 2023.
Pit Beirer, Διευθυντής Motorsports της GASGAS: "Η GASGAS είναι μια νικήτρια εταιρία. Έχει φτάσει σε απίστευτο επίπεδο απόδοσης αμέσως σε κλάδους όπως MXGP, Supercross, Enduro και Rally όπου έχουμε πάρει Grand Prix, Main Events, παγκόσμιους τίτλους και τρόπαια γενικών νικητών. Είναι μια σχετικά νέα εταιρία για εμάς και έχουμε νέους στόχους. Ελπίζουμε οι οπαδοί που ακολουθούν το «κόκκινο» να απολαύσουν την ιστορία. Χάρη στον ισχυρό συνεργάτη μας, την ομάδα ASPAR, στην Moto3 και στην Moto2 μπορέσαμε να δούμε τις μοτοσυκλέτες GASGAS στην πρώτη θέση αυτών των κατηγοριών. Θα ήταν υπέροχο να δούμε το ίδιο πράγμα τελικά στην πιο δύσκολη κατηγορία από όλες. Θέλω να ευχαριστήσω τον Hervé και την εργοστασιακή ομάδα αγώνων Tech3 που κρατούν ανοιχτό το μυαλό τους και υποστήριξαν πραγματικά αυτήν την αλλαγή για να γίνει η GASGAS Factory Racing Team. Πιστεύουμε ότι είναι συναρπαστικό και διαφορετικό".
Hubert Trunkenpolz, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου, CMO: "Το να πάρεις το όνομα GASGAS και να το κάνεις μεγαλύτερο και ευρύτερο από τις ρίζες του στο Trial ήταν πραγματικά επιτυχημένο με πολλούς τρόπους. Αφού είδαμε τι μπορούσαμε να πετύχουμε στην Moto3 και στην Moto2, η επόμενη ερώτηση ήταν αν θα μπορούσαμε να πάμε την GASGAS στα MotoGP και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να κάνουμε αυτό το βήμα. Είναι ένα νέο ταξίδι και ξέρω ότι η εταιρία θα ξεχωρίσει αμέσως. Σημαντικό είναι ότι η ομάδα, οι αναβάτες, η διοίκηση θα βοηθήσουν την GASGAS να κάνει θραύση στην κορυφαία κατηγορία. Αυτό ελπίζουμε!".

Πηγη www.motograndprix.gr
So what?
ΚΤΜ με άλλα χρώματα και άλλο logo.
Ούτε η Husqvarna στην μοτο 3 είναι Husqvarna.
ΚΤΜ είναι.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
So what?
ΚΤΜ με άλλα χρώματα και άλλο logo.
Ούτε η Husqvarna στην μοτο 3 είναι Husqvarna.
ΚΤΜ είναι.
Από το 2023, η KTM Tech3 Factory Racing Team μετονομάζεται σε GASGAS Factory Racing Team, με τον Pol Espargaro ως πιλότο, με κόκκινο χρώμα σε μοτοσυκλέτες και ρουχισμό, και με τα λογότυπα GASGAS.


Εχεις δικιο Δημητρη
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εχουν αγορασει οι αυστρο-ινδοι της ΚΤΜ και την ισπανικη GasGas? cdefghigi

Tελικα απο το 2019 .... ετελειωσε η εξαγορα .... Tooth
 
Top Bottom