ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Η σιωπή της Suzuki, το μύνημα της Dorna και η οργή του μάνατζερ του Mir​

Αν αποχωρήσει θα επηρεαστεί ολόκληρο το πρωτάθλημα​



Η αναταραχή στα paddock του MotoGP συνεχίζεται και όλοι περιμένουν απαντήσεις από την μεριά της εταιρείας του Hamamatsu
Από την ημέρα που «έσκασε» η βόμβα για την αποχώρηση της Suzuki από τα MotoGP στα τέλη του 2022, η εταιρεία τηρεί σιγή ιχθύος χωρίς να έχει προχωρήσει σε επίσημη τοποθέτηση. Οι εργαζόμενοι περιμένουν απαντήσεις, το ίδιο και οι αναβάτες της ομάδας που έχουν ήδη να αναζητούν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες που αναμένεται να επιβεβαιωθούν τις επόμενες ώρες, η εταιρεία του Hamamatsu θα αποχωρήσει από το MotoGP στο τέλος του φετινού Πρωταθλήματος. Η πληροφορία έπεσε σαν βόμβα στα paddock του Πρωταθλήματος μιας ...
Οι φήμες θέλουν τον Joan Mir να βρίσκεται πολύ κοντά στην μετακίνησή του στην Repsol Honda στη θέση του Pol Espargaro, ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει ενημερωθεί από τους επιτελείς του HRC ότι δεν θα ανανεωθεί η συνεργασία τους.
Ο Alex Rins από την άλλη βρίσκεται στον αέρα. Και οι δύο πάντως ήταν κοντά στο να συνεχίσουν την καριέρα τους στην Suzuki γεγονός που είχε πρόσφατα επιβεβαιώσει και ο Livio Suppo, πριν βέβαια πιαστεί κι αυτός «εξαπίνης».
Η αλήθεια είναι πως το διαφαινόμενο «αντίο» του Ιαπωνικού εργοστασίου έχει δημιουργήσει αναταραχή στο paddock των MotoGP, με την Dorna να στέλνει μήνυμα στο Hamamatsu πως μια τέτοια απόφαση δεν μπορεί να ληφθεί μονομερώς από τη στιγμή που υπάρχουν υπογεγραμμένα συμβόλαια και πως προφανώς δεν θα είναι «αναίμακτη» για τους Ιάπωνες που θα πρέπει να καταβάλουν κάποιοι υψηλό αντίτιμο προκειμένου να σπάσουν το νέο συμβόλαιο επέκτασης της συνεργασίας που υπέγραψαν με την Dorna.

Έξαλλος ο μάνατζερ του Mir​

Μιλώντας στο πάντα έγκυρο και ενημερωμένο motomatters.com (https://motomatters.com/) ο μάνατζερ του Joan Mir, Paco Sanchez εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για την συμπεριφορά των υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας.
«Είναι άκρως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Κανείς από την ομάδα ή από την Ιαπωνία δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μας να μας ενημερώσει για το τι ακριβώς συμβαίνει. Κατανοώ ότι η Suzuki υποχρέωσε το ανώτερο προσωπικό της ομάδας να μην πει τίποτα σε κανέναν. Αυτό όμως είναι άδικο, αντιεπαγγελματικό και ανεύθυνος τρόπος διαχείρισης μιας τέτοιας κρίσης. Πλέον δεν έχουμε καμία υποχρέωση απέναντι στη Suzuki», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ισπανός δικηγόρος τονίζοντας πως τόσο αυτός όσο και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 έμαθαν τα νέα από έναν δημοσιογράφο που επικοινώνησε μαζί του ζητώντας του να σχολιάσει την είδηση.
Σημείωσε δε πως περίμενε μέχρι την Τρίτη 3/5 μήπως και επικοινωνήσει μαζί του κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της ομάδας (σ.σ. οι κλήσεις στον Suppo έμειναν αναπάντητες, όπως είπε), αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Έτσι, ξεκίνησε άμεσα τις επαφές με managers άλλων ομάδων που στο παρελθόν είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για τον Mir.
Σχολιάζοντας την έντονη φημολογία που θέλει τον Ισπανό αναβάτη να έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με το HRC, απάντησε: «Από τον περασμένο Οκτώβρη πρόθεσή μας ήταν μείνουμε στη Suzuki και μετά το 2022 με τους επιτελείς να μας διαβεβαιώνουν πως η παραμονή του Mir είναι προτεραιότητά τους». Μάλιστα, όπως είπε, στο Portimao και εν συνεχεία στη Jerez είχε αλλεπάλληλες συναντήσεις τόσο με τον Suppo όσο και με τον επικεφαλής του project, Shinichi Sahara στις οποίες ρύθμιζαν τις τελευταίες λεπτομέρειες για το νέο συμβόλαιο...

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Καταγγελία πως κάποιοι κλέβουν τους κανονισμούς των ελαστικών​

Μη προβλεπόμενες πιέσεις είχε ο Bagnaia στη Jerez

Με τη λίστα των επίσημων μετρήσεων πιέσεων ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα της Jerez στα χέρια, ένας μηχανικός των MotoGP που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του, έδωσε στον δημοσιογράφο Mat Oxley την πληροφορία πως η μοτοσυκλέτα του Pecco Bangaia, αλλά και των Alex Rins, Jorge Martin και Andrea Dovizioso είχαν “παράνομες” πιέσεις.
Συγκεκριμένα, οι αισθητήρες πίεσης στις ζάντες της Ducati του Βagnaia έδειξαν πως σε όλη τη διάρκεια του αγώνα (δηλαδή σε 25 γύρους από τους 25 του αγώνα) είχε πιο χαμηλές πιέσεις από τα 1,9bar για το εμπρός ελαστικό και τα 1,7bar για το πίσω που είναι το όριο που έχει θέσει η Michelin στις ομάδες και έχει συμφωνηθεί να τηρείται απ’ όλους.
Για 24 γύρους από τους 25 είχε χαμηλότερη πίεση η Ducati του Jorge Martin, ενώ στις περιπτώσεις του Alex Rins και του Dovizioso κατέγραψαν 14 γύρους χαμηλότερη πίεση στο εμπρός ελαστικό της Suzuki και 14 γύρους με χαμηλότερη πίεση για το πίσω ελαστικό στη Yamaha του Ιταλού.

Το όριο των κανονισμών για την μικρότερη επιτρεπτή πίεση λειτουργίας έχει τεθεί από την Michelin και έχει συμφωνηθεί από της ομάδες, την Dorna, την FIM και την IRTA για λόγους ασφαλείας, διότι η χρήση υπερβολικά χαμηλών πιέσεων μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή τα ελαστικά (οποιοδήποτε ελαστικό όχι μόνο τα συγκεκριμένα της Michelin).



Ο “ανώνυμος” μηχανικός επιμένει πως κάποιοι χρησιμοποιούν συστηματικά χαμηλότερες πιέσεις από το συμφωνηθέν κατώτατο όριο με στόχο να έχουν υψηλότερα επίπεδα κρατήματος για μεγαλύτερη χρονική διάρκεια.
Αυτό είναι άδικο για όποιες ομάδες και για όσους αναβάτες ακολουθούν κατά γράμμα τη συμφωνία και ως εκ τούτου θα πρέπει να διαχειριστούν προβλήματα υπερθέρμανσης και χαμηλότερου επίπεδου κρατήματος προς το τέλος του αγώνα ή όταν πιέζουν στο όριο για να προσπεράσουν κ.τ.λ.
Η αλήθεια βέβαια είναι πως από τη στιγμή που μιλάμε για όρια πιέσεων κατά την διάρκεια του αγώνα, θα πρέπει να κατανοήσουμε και τη δυσκολία που έχουν οι μηχανικοί και κυρίως οι αναβάτες να προϋπολογίσουν τις σωστές πιέσεις πριν τον αγώνα, ώστε αυτές να διατηρήσουν εντός των κατώτατων ορίων για 20-25 γύρους.

Σε κάθε περίπτωση, οι πληροφορίες λένε ότι το τριήμερο του επόμενου αγώνα του Le Mans στη Γαλλία θα υπάρχει σοβαρή κουβέντα μεταξύ ομάδων, Dorna, FIM και IRTA για το συγκεκριμένο θέμα και πιθανόν να δούμε ποινές σε όσους παραβιάζουν το κατώτατο όριο πιέσεων από εδώ και πέρα, κάτι που λογικά θα έπρεπε ήδη να είχε γίνει πολλές φορές…

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


O Dall'Ignia απαντά για την πίεση των ελαστικών στην Jerez
Η άτυπη συμφωνία μεταξύ των εργοστασίων και οι σκέψεις για το μέλλον

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall'Igna, απέρριψε τους ισχυρισμούς ότι αυτός και η ομάδα του συγκαταλέγονται σε μια σειρά ομάδων MotoGP που αναζητούν πλεονέκτημα αλλάζοντας την πίεση των ελαστικών τους εκτός του εύρους που καθορίζει η Michelin - κάτι που υποτίθεται ότι έχει παραβλεφθεί από τους υπεύθυνους για χρόνια.
Σύμφωνα με το περιοδικό Motor Sport Magazine και τον βετεράνο δημοσιογράφο, Mat Oxley, ο ισχυρισμός (επιβεβαιωμένος από στοιχεία που διέρρευσαν από το Ισπανικό Grand Prix του περασμένου Σαββατοκύριακου) είναι ότι ο νικητής του αγώνα, Pecco Bagnaia, δεν είχε την ελάχιστη προδιαγραφόμενη πίεση των μπροστινών ελαστικών κατά τη διάρκεια ενός γύρου από τους 25 του αγώνα της Jerez.
Ωστόσο, σύμφωνα με την αρχική αναφορά, επειδή το ζήτημα δεν κωδικοποιήθηκε επίσημα στο εγχειρίδιο κανονισμών του MotoGP, αντ' αυτού ελέγχεται από μια άτυπη συμφωνία μεταξύ των εργοστασίων, η οποία οδήγησε στο να αγνοηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ένωση των ομάδων, την Ένωση Κατασκευαστών Αθλητικών Μοτοσυκλετών (MSMA) και τους τεχνικούς υπεύθυνους του πρωταθλήματος.
Στο παρελθόν, αναβάτες είχαν αποκλειστεί από αγώνες σε μικρότερες κατηγορίες επειδή βρέθηκαν εκτός των ορίων πίεσης των ελαστικών, με πιο αξιοσημείωτο τον Fabio Quartararo στο Ιαπωνικό Grand Prix του 2018 – μια ποινή που έδωσε, ειρωνικά, τη νίκη στον αντίπαλό του, Francesco Bagnaia.

Ο λόγος για τέτοιες ακραίες κυρώσεις είναι ότι η ύπαρξη πολύ χαμηλής πίεσης αποτελεί σημαντικό κίνδυνο για την ασφάλεια των αναβατών, με το θέμα (το οποίο έχει τεράστια πλεονεκτήματα στο κράτημα) να πιστεύεται ότι βρίσκεται πίσω από ορισμένα προηγούμενα περιστατικά που αφορούσαν δυσλειτουργία ελαστικών στο παρελθόν, σύμφωνα με τους γνώστες των paddock.

Όμως, με τη Ducati να έχει επισημανθεί ως ο μεγαλύτερος ωφελούμενος τον τελευταίο καιρό, ο Dall'Igna έκανε το ασυνήθιστο βήμα να καλέσει μια μικρή διαδικτυακή συνέντευξη με μια επιλεγμένη ομάδα δημοσιογράφων για να συζητήσει τους ισχυρισμούς που διατυπώθηκαν – και να τους απορρίψει αμέσως τονίζοντας ότι η τεχνολογία για την παρακολούθηση των πιέσεων απλώς δεν είναι αρκετά ακριβής αυτή τη στιγμή ώστε να επιτρέψει τη χρήση της για επιβολή.
"Ειλικρινά μιλώντας, δεν υπάρχουν πολλά να εξηγηθούν", είπε ο βετεράνος μηχανικός. "Εργαζόμαστε στην MSMA τώρα για να έχουμε για το μέλλον, για την επόμενη χρονιά, ένα αξιόπιστο σύστημα ελέγχου της πίεσης του ελαστικού. Προς το παρόν, το σύστημα που χρησιμοποιούμε όλοι μας δεν είναι αξιόπιστο".
"Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούμε διαφορετικούς αισθητήρες και ότι το σύστημα δεν είναι τυφλό. Αν κάποιος θέλει, μπορεί να τροποποιήσει τις τιμές της πίεσης. Το σύστημα δεν είναι αρκετά αξιόπιστο για να επιβάλει κυρώσεις".
"Όλοι οι κατασκευαστές της MSMA εργάζονται για να φτιάξουν ένα σύστημα για το ’23 που θα είναι αξιόπιστο και τυφλό, προκειμένου να ελέγχει την πίεση και να επιβάλλει κάποιες κυρώσεις εάν ορισμένοι αναβάτες ή ορισμένοι κατασκευαστές δεν ακολουθούν τους κανόνες της Michelin".
Ωστόσο, σύμφωνα με ένα έμπειρο μέλος της ομάδας σε διαφορετικό εργοστάσιο, υπάρχει ένας άλλος λόγος για τον οποίο υπάρχει η άτυπη συμφωνία μεταξύ των εργοστασίων, που δεν έχει καμία σχέση με τον αναξιόπιστο εξοπλισμό παρακολούθησης.
Αντίθετα, το πραγματικό πρόβλημα φαίνεται να βρίσκεται στην ευαισθησία των μπροστινών ελαστικών της Michelin στις διακυμάνσεις της πίεσης καθώς θερμαίνονται και κρυώνουν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Λόγω των συνθηκών στις οποίες οι αναβάτες βρίσκονται να αγωνίζονται, οι διαφορετικές πιέσεις που προκαλούνται από το να οδηγείς έναν αγώνα ή να ακολουθείς έναν άλλον αναβάτη δημιουργούν ακραίες ταλαντεύσεις, ειδικά εάν μια μοτοσυκλέτα έχει στηθεί αναμένοντας διαφορετική στρατηγική.

Αυτό είναι κάτι που υπαινίχθηκε ο Dall'Igna στις εξηγήσεις του - και υποδηλώνει ότι είναι αυτό που μπορεί να έκανε τον Bagnaia να είναι κάτω από τις αναμενόμενες τιμές στη Jerez αφού πέρασε ολόκληρο τον αγώνα οδηγώντας από μπροστά από τον Quartararo.
"Αν είναι σχετικά εύκολο για το πίσω ελαστικό να κινηθεί εντός των τιμών που μας ορίζει η Michelin", εξήγησε, "είναι εξαιρετικά περίπλοκο για το μπροστινό ελαστικό. Η πίεση των ελαστικών, η οποία εξαρτάται από τη θερμοκρασία, εξαρτάται πολύ από το αν οδηγείς στο slipstream ή όχι".
"Όταν κάποιος περιμένει ότι θα κάνει slipstream στον αγώνα, συντονίζει το σύστημα με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Από την άλλη, αν σκεφτεί κανείς ότι θα οδηγήσει μόνος του στον αγώνα, προσαρμόζει τις παραμέτρους με διαφορετικό τρόπο. Αν όμως συμβεί το αντίθετο, οι τιμές είναι πολύ υψηλές".
"Για παράδειγμα, εάν κάποιος προσαρμόσει την πίεση των ελαστικών για έναν αγώνα όπου θα είναι μόνος του, αλλά καταλήξει πίσω από τους άλλους, κινδυνεύει με υπερβολικό φούσκωμα και πτώση. Γιατί από μια ορισμένη τιμή και μετά, το κράτημα μειώνεται και γίνεται επικίνδυνο".
Ωστόσο, ενώ αυτό δημιουργεί πρόβλημα με τις διακυμάνσεις της πίεσης των μπροστινών ελαστικών, παρόμοιες συνθήκες δεν προκαλούν τις ίδιες αλλαγές στο πίσω μέρος – και με την πιθανότητα θεαματικής πίσω αστοχίας που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο σοβαρού ατυχήματος, αυτό είναι κάτι που τα MotoGP πιστεύεται ότι πρόκειται να σταματήσουν το 2023.

Ήταν ένα μεγάλο θέμα στον αγώνα της Jerez σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρουσιάστηκαν από το περιοδικό Motor Sport - με μόνο τον δορυφορικό αναβάτη της Yamaha, Andrea Dovizioso, να αναφέρεται ότι ήταν στο όριο ή κάτω αυτό για ολόκληρο τον αγώνα.
Είναι κάτι που θα μπορούσε (αν ήταν μια υπολογισμένη απόφαση) να βοηθήσει στην ανακούφιση από τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με την έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος της M1.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Φήμες λένε. Ότι η αποχώρηση της Suzuki είναι μια μορφή διαμαρτυρίας προς την dorna κυρίως ,γιατί επιτρέπει να υπάρχουν 8 ίδιες η παρόμοιες μοτοσυκλέτες της ίδιας εταιρείας , αφήνοντας αιχμές για την αξιοπιστία του πρωταθλήματος.
Βασισμένοι σε ένα παλιό κανονισμό που επέτρεπε μια εργοστασιακή και μια δορυφορική ομάδα και οι υπόλοιπες ιδιωτικές συμμετοχές.
Ερώτημα 1
Με τα σημερινά κόστη δεν μπορεί να σταθεί ιδιωτική ομάδα και αν σταθεί ,θα είναι χωρίς εξέλιξη.
Ερώτημα 2
Υπάρχουν ομάδες που δεν θέλουν να βγουν παραεξω < μυστικά> της εξέλιξης σε μη εργοστασιακή η δορυφορική ομάδα.

Προσωπικά δεν έχω ακούσει από τις νεοεισερχόμενες ομάδες ( vr 46 /gressini) να συζητάνε με Suzuki η με την aprilia για να πάρουν μηχανάκια.
Η ομάδα του Vale συζητάμε με την Yamaha , αλλά πήραν χαμπάρι ότι είναι σακανο και πήγαν στην Ducati.
Aυτο είναι κάτι που μόνο η διοργανώτρια αρχή θα μπορούσε να το ξεκαθαρίσει.
Γιατί ναι μεν έχει κάποια βάση αυτά που λένε οι suzuκαιοι, αλλά ρώτα και το εργοστάσιο αν μπορεί να φτιάξει αντίστοιχα 4,6 η 8 αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.
Αυτά που λέει ότι μια εργοστασιακή + μια δορυφορική + μια έξτρα πλαφόν στις 6 μότο ανά μάρκα.
Δεν ξέρω αν μπορούν να εφαρμοστούν.
Από την aprilia ας πούμε.
.Η honda δεν νομίζω να θέλει να δουν άλλοι τα μυστικά τής
Η Yamaha και να χάριζε τα μηχανάκια της δεν θα έπαιρνε κανείς.
Και από την άλλη η Ducati λέει δίνει τα περσινά μηχανάκια σε gressini /vr46. Με κάποιες αναβαθμίσεις.


Ίσως έχουν κάποια βάση αυτά που είπαν,ίσως είναι ένα προπέτασμα καπνού για να διακιολογησοην την φυγή τους , πράγμα ανεξήγητο γιατί ομολογουμένως τα πάνε αρκετά καλά
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki – Επίσημη ανακοίνωση για την αποχώρηση από MotoGP​



Με σχετική καθυστέρηση η Suzuki επιβεβαιώνει δυστυχώς τις πληροφορίες περί επικείμενης αποχώρησής της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Τη Δευτέρα 2 Μαΐου 2022 ο κόσμος των MotoGP αντιμετώπισε μια ξαφνική είδηση που προκάλεσε σεισμό στα paddock, καθώς μετά το τέλος του επίσημου τεστ που ακολούθησε το ισπανικό GP στη Jerez στελέχη της Suzuki Motor Corporation φέρονται να ενημέρωσαν όλους τους ανθρώπους της εργοστασιακής Suzuki Ecstar Team πως θα αποχωρήσουν από το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP μετά το τέλος της φετινής περιόδου.

Αν και η είδηση δεν είχε επιβεβαιωθεί με μια σχετική ανακοίνωση από την ομάδα ή το εργοστάσιο, οι ίδιοι οι άνθρωποι της ομάδας πρακτικά την επικύρωσαν με τις δηλώσεις τους περί “δεν είχαμε ιδέα, δε μπορούμε να το σχολιάσουμε αυτή τη στιγμή” κ.ο.κ.
Ακολούθησε προειδοποιητική ανακοίνωση της Dorna λίγες μέρες αργότερα, με την οποία υπενθύμιζε στη Suzuki πως μόλις πέρυσι υπέγραψε επέκταση του συμβολαίου συνεργασίας της με το MotoGP για άλλα πέντε χρόνια και πως, προφανώς, δε μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση μονομερώς.

Η Suzuki από την πλευρά της συνέχισε να τηρεί σιγή ιχθύος όσον αφορά στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της, ώσπου σήμερα εκδόθηκε η παρακάτω επίσημη ανακοίνωση από την Ιαπωνία. Τη μεταφέρουμε μεταφρασμένη λέξη προς λέξη:
“Η Suzuki Motor Corporation είναι σε συζητήσεις με τη Dorna σχετικά με την πιθανότητα να τερματίσει τη συμμετοχή της στο MotoGP στο τέλος του 2022.
“Δυστυχώς, η τρέχουσα οικονομική κατάσταση και η ανάγκη να επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στις μεγάλες αλλαγές που αντιμετωπίζει ο κόσμος τη Μηχανοκίνησης αυτά τα χρόνια αναγκάζει τη Suzuki να μεταφέρει οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

“Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μας στην ομάδα Suzuki Ecstar Team, σε όλους όσους στήριξαν τις μοτοσυκλετιστικές αγωνιστικές δραστηριότητες της Suzuki για πολλά χρόνια και σε όλους τους οπαδούς της Suzuki που μας χάρισαν την ενθουσιώδη τους υποστήριξη.”

Στην ουσία δηλαδή η ανακοίνωση της Suzuki δε μας λέει κάτι νέο, παρά μόνο επιβεβαιώνει επίσημα πως όντως έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποχώρησης και επαναλαμβάνει τους λόγους, οι οποίοι λίγο-πολύ ήταν ήδη γνωστοί: τα οικονομικά.
Κάπως έτσι, έχοντας ήδη απομακρυνθεί και από το WorldSBK εδώ και αρκετά χρόνια, η Suzuki θα έχει ουσιαστικά μια μόνο πρωταγωνιστική ομάδα σε ασφάλτινες πίστες παγκοσμίου, τη Suzuki Endurance Racing Team (SERT) που πέρυσι κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Endurance (FIM EWC) και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μάχης και φέτος.

Αυτό επίσης σημαίνει πως δύο εξαιρετικά ικανοί αναβάτες, ο πρωταθλητής 2020 Joan Mir και ο Alex Rins, ένα έμπειρο στέλεχος με βαρύ βιογραφικό που μόλις επέστρεψε στα MotoGP, ο Livio Suppo, και μια έμπειρη ομάδα μηχανικών με ένα πρωτάθλημα στο βιογραφικό της είναι πλέον και επίσημα σε αναζήτηση της επόμενης στέγης τους για το 2023.

Πηγη www.bikeit.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ



Άκου να δεις Λιν.
Ο Φάμπιο βλέποντας ότι έχετε σακανο ήδη μιλάει με honda ,μετά την ξαφνική φυγή της Suzuki,και την σχεδόν σίγουρη απόκτηση του mir από αυτήν.
Η οποία honda σκέφτεται μια άλλη πατέντα .
Να πάρει και mir και Fabio,υπό την σκέπη της repsol.
Tο είχε ξανακάνει Κάποτε.
Τρία εργοστασιακά repsol.
Τι αυτό όσο και να ευλογείς τα γένια σου κύριε Τζάρβις,ο Φάμπιο έχει να αποδείξει πολλά , πάρα πολλά μέχρι να φτάσει στο σημείο να λες ισάξιος του κλαψα,του ψαρά του ΜΜ και του VALE.
O VALE ειδικά ήταν πολύ μεγαλύτερος τους και τους κέρδιζε στα ίσα.
Οπότε άστο δεν πιάνει.
Που να ήταν επί ίσοις όροις.
Ο ψαράς ήταν ένα φαινόμενο αλλά αρκέστηκε σε αυτούς τους < λίγους> τίτλους και αποσύρθηκε.
Και δεν νομίζω να μπορούσε ο Φάμπιο να τον συναγωνιστεί.
Ο κλαψας όσο και αν δεν τον χωνεψα ποτέ ήταν τιμόνι από τα λίγα,οπότε πολύ λίγος ο Φάμπιο μπροστά τού.
Για τον ΜΜ τι να πω .
Τα ξέρουν όλοι.
Αν δεν είχε τους τραυματισμούς θα μετραγαμε ακόμα τίτλους και θα ψάχναμε τον δεύτερο.
Για αυτό λοιπόν Κ Τζάρβις.
Άσε τις ατυχείς συγκρίσεις και κοίταξε να φτιάξετε το σακανο γιατί σας βλέπω και χωρίς δορυφορική του χρόνου.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Honda: Σε διαπραγματεύσεις με τον Mir και τον Rins​

Επίσημη επιβεβαίωση

Δια στόματος του Alberto Puig το HRC επιβεβαίωσε επίσημα πως έχει ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις με τον Joan Mir και τον Alex Rins, ώστε οι δύο αναβάτες της Suzuki που την επομενη χρονιά δεν θα έχουν μοτοσυκλέτες να βρεθούν στο στρατόπεδο της Honda.
Μετά την αιφνιδιαστική κίνηση της Suzuki να διακόψει το συμβόλαιό της με την Dorna και να φύγει από τα MotoGP, μία κίνηση που έγινε με τον πιο άδοξο και άσχημο τρόπο που θα μπορούσε να γίνει, καθώς ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά στο box της ομάδας αφήνοντάς τους μετέωρους χωρίς εξηγήσεις και πυροδοτώντας όργιο φημών.
Και ήταν τόσο έντονες οι συζητήσεις που γινόντουσαν καθώς επιβεβαιωνόταν η είδηση που θα περίμενε κανείς να βελτιώσουν το κλίμα ξεκαθαρίζοντας άμεσα το τοπίο, πράγμα που δεν έκαναν, περιμένοντας δέκα μέρες μέχρι τις επίσημες ανακοινώσεις.
Ήδη όμως πριν από αυτή την απόφαση της Suzuki οι αναβάτες της ήταν ήδη σε συζητήσεις με άλλες ομάδες στα πλαίσια της σεζόν μεταγραφών που για τους περισσότερους ανοίγει κάθε δύο χρόνια, γνωστής έως silly season, με την έννοια του χάος που επικρατεί.

Ίσως μία από τις αιτίες, καθώς δεν πρόκειται για μόνο μία που οδήγησε την Suzuki σε αυτή την κίνηση, να είναι και το γεγονός πως θα έπρεπε να επαναδιαπραγματευτεί με τους αναβάτες της, ανεβάζοντας το κόστος. Και η Honda στην προκειμένη περίπτωση ήταν έτοιμη να διαπραγματευτεί για αναβάτες που θα την βοηθούσαν να καλύψει το κενό που έχει, ξεκινώντας συζητήσεις με όλους τους διαθέσιμους.
Με χθεσινή ανακοίνωση του Alberto Puig η Honda επιβεβαιώνει πως συζητά με τον Mir και τον Rins την ίδια ώρα που οι φήμες θέλουν να έχει κλείσει οριστικά τον Mir στην θέση του Pol Espargaro. Δείχνει έτσι και τον δρόμο στην Suzuki για το πώς πρέπει να συμπεριφέρεται μία εταιρεία απέναντι σε κάτι που έχει ήδη βγει εκεί έξω.
Στο μεταξύ η κίνηση αυτή της Suzuki ήταν διπλά καταστροφική για τους αναβάτες της γιατί τους καταστρέφει την διαπραγματευτική τους δύναμη. Αλλιώς θα αντιμετωπίζονταν από την Honda αν είχαν σέλα στην εκκίνηση, και διαφορετικά αν βρίσκονται εκτός και ψάχνουν την ομάδα που θα τους ξανά βάλει στα MotoGP…

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alberto Puig: “Ξέρουμε πού πρέπει να βελτιωθούμε – Περιμένουμε τις λύσεις από την Ιαπωνία”​

Από τον BikerSpirit

Ο Team Manager της Repsol Honda αναλύει το Γαλλικό Grand Prix μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο και για τους δύο αναβάτες.

Ο Puig ζητά επείγουσα βοήθεια από τη Honda Japan για την ομάδα του, ενώ παραδέχεται, πως ο Marc Márquez και ο Pol Espargaró, χρειάζονται βοήθεια από την Ιαπωνία για να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα με την οποία θα επιτυγχάνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δεν ήταν καλό το τελικό αποτέλεσμα για την Repsol Honda Team στο γαλλικό GP;

«Σαφώς δεν ήταν το αποτέλεσμα που περιμέναμε ή αυτό που στοχεύαμε. Φυσικά, φιλοδοξούμε να επιτύχουμε το μέγιστο δυνατό – αυτός είναι πάντα ο στόχος μας. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα. Είμαστε στην φαση που ακόμα ψάχνουμε για το πώς μπορούμε να επιτύχουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες. Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Le Mans δεν ήταν και πάλι εύκολο και πάλι.»


Μετά τα προβλήματα στις δοκιμές, μπορεί η θέση του Marc Márquez στον αγώνα να θεωρηθεί πιο θετική;

«Όσον αφορά τα αποτελέσματα, δεν είναι αυτό που περιμέναμε επίσης. Φυσικά, αυτός ο αγώνας δεν ήταν μια πλήρης καταστροφή. Αλλά πρέπει να δούμε τη συνολική κατάσταση και αυτή δεν είναι η πραγματική μας θέση και σαφώς δεν είναι η θέση του Marc.»


Πού χρειάζεται η Honda να βρει λύσεις;

«Ξέρουμε πού πρέπει να βελτιωθούμε. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να δοκιμάσουμε τι πιστεύουμε ότι μπορεί να μας βοηθήσει να διορθώσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, προς το παρόν πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να περιμένουμε αυτές οι λύσεις να φτάσουν στην Ευρώπη το συντομότερο δυνατό. Το ελέγχουμε.”

Θετικοί βαθμοί από το γαλλικό GP;

«Όλοι οι αναβάτες μας μπόρεσαν να τελειώσουν τον αγώνα, αλλά νομίζω ότι το μόνο θετικό σημείο είναι ότι δεν είμαστε ευχαριστημένοι.» ακούγεται παράξενο αυτό αλλα ο Puig εξήγησε: «Αυτό είναι πολύ θετικό γιατί όσον αφορά τους αγώνες, όταν τα πράγματα πάνε στραβά και κάτι δεν είναι όπως περίμενες – είναι πολύ εύκολο να χάσεις το κίνητρό σου, αλλά δεν είναι αυτή η νοοτροπία μας. Θα αντεπιτεθούμε, θα βελτιωθούμε και θα επιστρέψουμε στην επίτευξη των αποτελεσμάτων που στοχεύουμε.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Carlo Pernat: “Ο Enea Bastianini θα συνεχίσει με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα Ducati για τα επόμενα δυο χρόνια – Σε πια ομάδα θα είναι, θα αποφασιστεί αργότερα”​

Από τον BikerSpirit

Σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Sky Sport MotoGP, ο μάνατζερ του Enea Bastianini, Carlo Pernat, αποκάλυψε ότι ο τρεις φορές νικητής της σεζόν στο MotoGP θα οδηγεί Ducati τα επόμενα δύο χρόνια.


Μετά τον θρίαμβό του στο Le Mans, ο Enea Bastianini , έβαλε τα θεμέλια για να μπορέσει του χρόνου να μετακομίσει στην εργοστασιακή ομάδα. Σύμφωνα με τον Carlo Pernat, η απόφαση για αυτό θα ληφθεί σύντομα.


«Συναντηθήκαμε με τον Paolo Ciabatti και τον Gigi Dall’Igna στο Le Mans το βράδυ της Πέμπτης και ορίσαμε μια στρατηγική – ή μάλλον: συμφωνήσαμε ότι ο Enea θα αποκτήσει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα το 2023, συμπεριλαμβανομένων όλων των ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο και του τρέχοντος πληρώματος του με τον Dario Massarin και τον Pigiamino», αναφέρθηκε ο Pernat στον επικεφαλής του πληρώματος Alberto “Pigia” Giribuola.

«Μιλάμε για συμβόλαιο δύο ετών»,
ξεκαθάρισε ο Pernat στο. Το εάν το “Bestia” θα προωθηθεί πραγματικά στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati-Lenovo ή θα συνεχίσει να είναι μέρος μιας ανεξάρτητης ομάδας δεν είναι ακόμη σαφές. «Σε πια ομάδα θα οδηγήσει, θα αποφασιστεί αργότερα μεταξύ των αγώνων του Mugello και της Catalunya».

«Αρκεί να ξέρουμε ότι παίρνουμε εργοστασιακό υλικό με τις εξελίξεις όπως στην εργοστασιακή ομάδα και μια κατάλληλη αμοιβή»
, λέει ο Pernat και δείχνει πεπεισμένος: «Δεν έχει υπογραφεί τίποτα ακόμα, αλλά υπήρξε χειραψία και η υπογραφή θα ακολουθήσει τις επόμενες εβδομάδες».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

“Είναι σχεδόν αδύνατο να προσπεράσεις”, δηλώνουν πολλοί οδηγοί του MotoGP​

Από τον BikerSpirit

Ιστορικά , αυτό που έκανε το MotoGP ένα τόσο ελκυστικό άθλημα για τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ήταν οι πολλές και θεαματικές προσπεράσεις στους αγώνες, ειδικά σε σύγκριση με τη F1 ή άλλους κλάδους μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Περιέργως, η μεγάλη ανάπτυξη που επιτεύχθηκε τα τελευταία χρόνια, η τεράστια ισότητα μεταξύ των εργοστασίων, που σημαίνει ότι σχεδόν κάθε οδηγός μπορεί να ανέβει στο βάθρο ή ακόμα και να κερδίσει, συνέβαλε στη μείωση των προσπεράσεων!

Οι ίδιοι οι οδηγοί έχουν προειδοποιήσει για αυτό, εδώ και αρκετό καιρό. Στο Le Mans, η πιο επαναλαμβανόμενη φράση από όλους πριν και μετά τη δοκιμή ήταν η ίδια: «Είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσεις» .

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει αναμφισβήτητα το πιο ανταγωνιστικό πεδίο που έχει δει ποτέ στην premier-Class, με έντεκα διαφορετικούς αναβάτες και τους έξι κατασκευαστές στο βάθρο ήδη αυτή τη σεζόν, η προσπέραση στο MotoGP εξαρτάται όλο και περισσότερο από το αν θα κάνει ο αντίπαλος λάθος.


Μερικοί αναβάτες, όπως ο πρωταθλητής Fabio Quartararo, πιστεύουν ότι εν μέρει ευθύνονται τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών τους, καθώς η έλλειψη επιτάχυνσης ή/και τελικής ταχύτητας τους αφήνει πολύ μακριά από τη ζώνη φρεναρίσματος.

Αυτό συνέβαινε πάντα, σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Ομοίως, το παράπονο ότι το να είσαι πίσω από κάποιον άλλο αναβατή κατά την διάρκεια του αγώνα, μπορεί να προκαλέσει αύξηση της θερμοκρασίας του μπροστινού ελαστικού, αυξάνοντας την πίεση και μειώνοντας το κράτημα.


Αλλά άλλοι, συμπεριλαμβανομένου του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Marc Marquez , πιστεύουν ότι η κατάσταση προσπέρασης έχει χειροτερέψει αισθητά τις τελευταίες σεζόν λόγω της εισαγωγής των φτερών και των συσκευών ύψους οδήγησης.

Το γιατί ακριβώς δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά μια θεωρία είναι ότι το μπροστινό ελαστικό κατασκευάζεται για να δουλεύει πιο σκληρά από πριν, λόγω υψηλότερων φορτίων στο φρενάρισμα και στις στροφές, με τις αναταράξεις (ή τον «βρώμικο αέρα») και τα φτερά να συμβάλλουν επίσης στην υπερθέρμανση.

Παραδείγματα στους δύο προηγούμενους αγώνες περιλαμβάνουν τον νικητή του Quartararo, Francesco Bagnaia για όλη την απόσταση των 25 γύρων στη Jerez, ενώ ο Jack Miller και ο Marc Marquez κράτησαν το πιο γρήγορο Aleix Espargaro για την τελευταία θέση στο βάθρο μέχρι να κάνουν λάθος.

Την Κυριακή στο Le Mans, ο Quartararo έμεινε πίσω από τον Aleix Espargaro από τον 2ο γύρο μέχρι τον τερματισμό, ενώ ο Luca Marini κράτησε τον Maverick Vinales πίσω του από τον 13ο γύρο μέχρι την καρό σημαία.

Marc Marquez: “Ο κόσμος θέλει να δει προσπεράσεις!”​

«Με τις πραγματικές μοτοσικλέτες ή την κατάσταση σε αυτήν την κατηγορία, για να προσπεράσεις κάποιον τώρα πρέπει να κάνεις μια πολύ επιθετική κίνηση», εξήγησε ο Marquez. «Με το holeshot [συσκευή ύψους βόλτας], με την αεροδυναμική και όλα αυτά τα πράγματα, είναι τόσο δύσκολο να προσπεράσεις πλέον.»

«Είπα ήδη στην Επιτροπή Ασφάλειας στο παρελθόν ότι βαδίζουμε προς αυτόν τον δρόμο. Έχουμε γρηγορότερους χρόνους γύρου, αλλά ο κόσμος δεν καταλαβαίνει αν πηγαίνεις μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα ή πιο αργά, θέλουν να δουν προσπεράσεις!».

Ο Marquez πρόσθεσε: «Για παράδειγμα, ο Fabio ήταν πολύ γρήγορος, αλλά σήμερα ήταν «κλειδωμένος» πίσω από τον Aleix Espargaro] Το ίδιο ήταν και για τον Aleix που είχε «κλειδώσει» πίσω από εμένα και τον Miller στη Jerez, ενώ ήταν ποιο γρήγορος, από εμάς.»

«Αν ο προπορευόμενος αναβάτης δεν κάνει λάθος, είναι σχεδόν αδύνατο να προσπεράσεις».



Luca Marini: «Μένεις πίσω και περιμένεις ένα λάθος»​

Ο Luca Marini μπορεί να ξεκινά μόλις τη δεύτερη σεζόν του στο MotoGP, αλλά ο αναβάτης της VR46 Ducati έχει δει αρκετά ώστε να πιστεύει ότι κάτι πρέπει να αλλάξει για να βελτιώσει το “θέαμα”.

Ο Ιταλός ελπίζει ότι η μελλοντική εξέλιξη των μπροστινών ελαστικών μπορεί να κατευθυνθεί ειδικά στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης πίεσης όταν ακολουθείς άλλους αναβάτες.

«Με τα ελαστικά τώρα είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να προσπεράσεις γιατί η μπροστινή πίεση ανεβαίνει όταν είσαι πίσω από άλλες μοτοσυκλέτες. Μετά στο φρενάρισμα δεν είναι τόσο εύκολο γιατί όλοι φρενάρουν πολύ αργά », είπε.

«Οι μοτοσυκλέτες MotoGP είναι απίστευτες. Επίσης τα ελαστικά είναι απίστευτα. Κατά τη γνώμη μου, η Michelin έκανε απίστευτη δουλειά με το πίσω ελαστικό. Τώρα πρέπει να επικεντρωθούν στο μπροστινό ελαστικό.»

«Έτσι τώρα, απλά μένεις πίσω από τον αναβάτη που είναι μπροστά και περιμένεις να κάνει ένα λάθος. Αν δεν κάνουμε λάθη, είναι αδύνατο να κάνουμε προσπεράσεις».


Ο Marini, ο οποίος τερμάτισε ένατος την Κυριακή αφού κράτησε τον Vinales για το δεύτερο μισό του αγώνα, αστειεύτηκε:

«Πρέπει να είμαι ο αναβάτης που μισεί περισσότερο ο Vinales! Κάθε φορά που είναι πίσω μου προσπαθώ να μην τον αφήσω να περάσει. Είναι πολύ πιο γρήγορος όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό, αλλά δεν μπορεί να με προσπεράσει γιατί, κατά τη γνώμη μου, λόγω της αίσθησης μπροστά, η πίεση του μπροστινού ελαστικού.»

«Αν δεν κάνεις λάθος, ο αναβάτης πίσω δεν μπορεί να προσπεράσει. Ή μόνο αν έχετε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα στην ευθεία, αλλά τώρα δεν συμβαίνει αυτό».



Aleix Espargaro: «Το μπροστινό λάστιχο είχε πάρει φωτιά»​

Πολλοί αναβάτες έχουν μια προειδοποιητική λυχνία στο ταμπλό τους για να τους προειδοποιεί για την άνοδο της θερμοκρασίας των μπροστινών ελαστικών όταν ακολουθούν άλλο αναβάτη.

Ο Aleix Espargaro, ο οποίος αναγκάστηκε να αφήσει την μάχη με τον Miller και να επικεντρωθεί στην άμυνα του από τον Quartararo στο Le Mans, είπε:

«Κάθε φορά που προσπαθούσα να πλησιάσω τον Τζακ, άρχισα να έχω πολλά κουνήματα στο μπροστινό μέρος. Είδα στο ταμπλό ότι το μπροστινό λάστιχο είχε πάρει φωτιά. Έτσι, τον άφησα να φύγει περίπου μισό δευτερόλεπτο, οκτώ δέκατα, και έμεινα εκεί.»

«Κάθε φορά που ερχόμουν πιο κοντά στον Τζακ, είχα πρόβλημα με την πίεση των ελαστικών. Δεν μπορούσα να προσπεράσω. Ήταν αδύνατο. Αλλά ήξερα ότι ο Φάμπιο είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα μαζί μου, όπως είχα με τον Τζακ».



Pol Espargaro : «Προσπάθησα να προσπεράσω 6 φορές, 6 φορές βγήκα εκτός»​

Ένας άλλος αναβάτης που αγωνιζόταν για επιτάχυνση αλλά, όπως ο Κουαρτάραρο, για τεχνικούς και όχι για φυσικούς λόγους, ήταν ο Pol Espargaro.

«Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά μου αυτή τη στιγμή με αυτή την μοτοσυκλέτα είναι ότι δεν μπορώ να προσπεράσω. Δεν αισθάνομαι ότι έχω ένα δυνατό σημείο για να επιτεθώ στους άλλους αναβάτες», είπε αφού τερμάτισε στην ενδέκατη θέση στο Le Mans.

«Έχασα αρκετά στην επιτάχυνση με καθαρό κράτημα και μετά για να προσπεράσω χρειαζόμουν να ανακτήσω τον χρόνο που έχανα, συν το φρένο πολύ αργότερα. Προσπάθησα να προσπεράσω τα KTM έξι φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα και στις έξι άνοιγα και πήγαινα στα πλάγια.»

«Μόλις κολλήσω πίσω από κάποιον, δεν μπορώ να προσπεράσω.»

«Ξέρω ότι η κατάσταση με το μπροστινό ελαστικό που ζεσταίνεται γίνεται όλο και περισσότερο μεγαλύτερο πρόβλημα. Επιπλέον, αν προσθέσετε σε αυτό ότι έχουμε κακή επιτάχυνση, τότε πρέπει να ανακτήσετε πολύ περισσότερα στα φρένα για να προσπαθήσετε να περάσετε».


Η δυσκολία να ακολουθήσει κάποιος αναβάτης άλλον αναβάτη από κοντά στις στροφές, λόγω της αυξανόμενης πίεσης των μπροστινών ελαστικών, έχει κάνει την επιτάχυνση στις ευθείες ακόμα πιο ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ευκαιριών περασμάτων δημιουργώντας έτσι μια διαφορετική φιλοσοφία αγώνων που επικεντρώνεται στις ευθείες και όχι στην κλασική ικανότητα οδήγησης στις στροφές!

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Marc Marquez: O Valentino είναι ο αναβάτης που με έχει ενθουσιάσει πιο πολύ
Μας δίδαξε πολλά


Την πιο δύσκολη στιγμή της καριέρας του αντιμετωπίζει ο Marc Marquez. Το σώμα του δοκιμάζεται από τους πολλούς τραυματισμούς του και η μοτοσυκλέτα του έχει αλλάξει, χωρίς να του δίνει πλέον την αυτοπεποίθηση που είχε στο παρελθόν. Με μια καριέρα τόσο γεμάτη νίκες, υπάρχουν εκείνοι που αναρωτιούνται γιατί αυτό δεν του είναι αρκετό. Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής από την Ισπανία απάντησε σε αυτή την ερώτηση σε συνέντευξή του στο DAZN της Ισπανίας.
"Δέκα χρόνια. Οκτώ ευτυχισμένα και δύο δυστυχισμένα. Είναι η ομάδα της ζωής μου", συνόψισε ο Marc καθώς μιλούσε για την καριέρα του με τη Honda.
Ο Marc δεν θα τα παρατήσει. Δεν είναι πλέον ο τύπος που έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2008 και πήρε ένα αυτοκίνητο-παιχνίδι με την υπογραφή του Rossi και είδε τον Pedrosa ως παράδειγμα προς μίμηση.
"Είχα την αφίσα του στο δωμάτιό μου", θυμάται. "Όταν ήμουν παιδί, υπήρχαν δύο αναβάτες που έκαναν τη διαφορά. Ο Valentino και ο Dani. Ήξερα ότι ο Pedrosa ήταν διαφορετικός. Το 2013, μετά το ζέσταμα, είπα, "Βάλε αυτό που χρησιμοποιεί ο Dani." Ξεκίνησα πολλούς αγώνες με τη νοοτροπία να συμβαδίσω μαζί του. Έπρεπε να μάθω από κάποιον και μου δίδαξε πολλά".
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης μίλησε και για τον Valentino.
"Τον θαυμάζω για όλα όσα έχει κάνει για τη μοτοσικλέτα, όχι μόνο για τους τίτλους του. Είναι ο αναβάτης που με έχει ενθουσιάσει περισσότερο", είπε ο Marquez. "Στην πίστα, έχει διδάξει πολλά σε εμάς τους αναβάτες που μεγαλώναμε. Δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ. Μπορείς να τα πηγαίνεις καλά ή όχι με ένα άτομο, αλλά αυτό δεν αφαιρεί τίποτα από την αξία του".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2022: Ούτε φέτος θα γίνει το Φινλανδικό GP​

Πως διαμορφώνεται το πρόγραμμα​




Λίγα 24ωρα πριν την διεξαγωγή του Ιταλικού GP η FIM, η IRTA και η Dorna Sports ανακοίνωσαν τη ματαίωση του αγώνα της Φινλανδίας που ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί το τριήμερο 8-10 Ιουλίου

Οι λόγοι που οδήγησαν τους αρμόδιους φορείς στη λήψη της απόφασης είναι η καθυστέρηση που παρουσιάζονται στις εργασίες πιστοποίησης, καθώς επίσης και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν λόγω της ασταθούς γεωπολιτικής κατάστασης που επικρατεί στην ευρύτερη περιοχή με τις απειλές των Ρώσων σε περίπτωση που η Φινλανδία ενταχθεί στο ΝΑΤΟ.
Η νέα πίστα KymiRing άνοιξε το 2019 αλλά λόγω πανδημίας δεν μπόρεσε να φιλοξενήσει ξανά Grand Prix των MotoGP για πρώτη φορά έπειτα από 40 χρόνια, παρά το γεγονός ότι είχε περιληφθεί στο καλεντάρι.
«Όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές συμφώνησαν ότι το ντεμπούτο της πίστας θα πρέπει να αναβληθεί για το 2023, με τα MotoGP να ανυπομονούν να επιστρέψουν στη Φινλανδία για πρώτη φορά έπειτα από 40 χρόνια», αναφέρει η ανακοίνωση.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη το φετινό πρόγραμμα μένει με 20 αγώνες και δεν φαίνεται να υπάρχει προοπτική αντικατάστασής του.
Ας δούμε πως διαμορφώνεται το νέο πρόγραμμα μετά από αυτήν την εξέλιξη:
29/5 - Mugello (Ιταλία)
5/6 - Βαρκελώνη (Ισπανία)
19/6 - Sachsenring (Γερμανία)
26/6 - Assen (Ολλανδία)
7/8 - Silverstone (Μ. Βρετανία)
21/8 - Red Bull Ring (Αυστρία)
4/9 - Misano (Ιταλία)
18/9 - Aragon (Ισπανία)
25/9 - Motegi (Ιαπωνία)
2/10 - Chang (Ταϋλάνδη)
16/10 - Phillip Island (Αυστραλία)
23/10 - Sepang (Μαλαισία)
6/11 - Valencia (Ισπανία)

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν πάνε καλά ... οι χρήσιμοι ηλίθιοι. mountza 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia: Με Aleix Espargaro και Maverick Vinales έως και το 2024!​

Με στόχο ακόμη περισσότερες νίκες​




Ο Aleix είναι στην ουσία ένας από τους βασικότερους παράγοντες εξέλιξης του επιτυχημένου project των Ιταλών, ενώ και ο Vinales διαθέτει το ταλέντο και την εμπειρία που δίνουν τη σιγουριά πως τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται

Την Πέμπτη 26/5 κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ενόψει του Ιταλικού Grand Prix που διεξάγεται την Κυριακή 29/5 στο Mugello, οι άνθρωποι της Aprilia ανακοίνωσαν την επέκταση της συνεργασίας της ομάδας με τους Aleix Espargaro - Maverick Vinales για τουλάχιστον ακόμα δύο χρόνια (μέχρι και το 2024).
Mια εξέλιξη που βάζει πρόωρο τέλος στα όποια μεταγραφικά σενάρια, δείχνοντας παράλληλα την αμέριστη εμπιστοσύνη της ομάδας στους οδηγούς της οι οποίοι μπορούν πλέον να ασχοληθούν απερίσπαστοι με το έργο τους.
«Ήταν σημαντικό να δώσουμε στους αναβάτες μας σταθερότητα και ηρεμία και ήταν πολύ ωραίο που αυτή η ανακοίνωση έρχεται εδώ, στο Mugello», δήλωσε ο χαρακτηριστικά ο Massimo Rivola. «Είμαστε μια οικογένεια που έχει ωριμάσει και έχει φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο χάρη στη συνδρομή όλων. Ανέκαθεν θεωρούσα τον Aleix ως τον καπετάνιο μας για την πίστη του, την εργατικότητά του, τον ενθουσιασμό και την ταχύτητά του. Για τον Maverick δεν είχα ποτέ καμία αμφιβολία για τις δυνατότητές του. Θα τον βοηθήσουμε να αναδείξει το ταλέντο του στο έπακρο και είμαι πολύ χαρούμενος που θα μείνει μαζί μας. Προφανώς πίσω από όλα αυτά υπάρχει η τεράστια υποστήριξη του Gruppo Piaggio που μας στηρίζει αποδεικνύοντας ότι πιστεύει σε εμάς», πρόσθεσε.
«Ήταν αυτό που ήθελα. Με αυτήν την ομάδα μεγαλώσαμε μαζί σε τεχνικό αλλά και ανθρώπινο επίπεδο και τώρα μαζί συνεχίζουμε. Ήρθα στην ομάδα το 2017 σε μια εποχή που η Aprilia βρισκόταν πίσω, αλλά με τη δουλειά μας καταφέραμε να φτάσουμε στην κορυφή και αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα», δήλωσε o δεύτερος της βαθμολογίας Aleix Espargaro για να προσθέσει: «Η άφιξη του Rivola στην ομάδα βοήθησε να τελειοποιήσουμε το επίπεδο οργάνωσης. Αισθάνομαι μέλος αυτού του γκρουπ».
Από την πλευρά του ο Maverick Vinales σχολίασε: «Πιστεύω πολύ στο project RS-GP και από την πρώτη μέρα που ήρθα εδώ αισθάνομαι μέλος της οικογένειας του Noale. Kαι αυτό μου δίνει μεγάλο κίνητρο. Η απόφαση να διατηρήσει μια σταθερότητα στην ομάδα είναι σημαντική για την επίτευξη των στόχων που προσδοκά και αξίζει η Aprilia και που ήδη έχουμε αρχίσει να βλέπουμε».

Πηγη https://2wo.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο αγώνας στο muggelo,παίζει να είναι ο τελευταίος για φέτος ( ίσως και για όλη την καριέρα του mm)
Αμέσως μετά θα πάει ξανά χειρουργείο μετά το άσχημο high που είχε χθες.,και επιβάρυνε το ήδη ταλαιπωρημένο του χέρι..
Ο ίδιος απάντησε ότι δεν έχει δύναμη και διάρκεια στο χέρι για αυτό προτίμησε να μην συνεχίσει μετά το ατύχημα χθές.
Στα επικριτικά σχόλια ότι παίρνει άλλους γρηγορότερους από πίσω και γράφει χρόνους.
Απάντησε ότι μέχρι πριν δύο χρόνια όλοι ήθελαν να κάνουν το ίδιο πίσω από εμένα.
Σε άλλα σχόλια που διάβασα , φαντάζει πολύ πιθανό η πλήρης εγκατάλειψη από τους αγώνες την στιγμή που το αντίπαλο δέος ( VR46)δεν είναι ποια μέσα στις πίστες.
Και δεν του δίνει το κίνητρο να τον ξεπεράσει εντός αλλά εν τη απουσία του.
Μπορεί να τους χωρίζει ένας τίτλος, αλλά μοιάζει απίθανο να καταφέρει ο mm ,να επανέλθει πλήρως και να χτυπήσει το πρωτάθλημα.
Όπως και να έχει το πράγμα οι 8 παγκόσμιοι τίτλοι του,δεν υπάρχει περίπτωση να καταρριφθούν από κανένα.
Αυτη η περίπτωση της ενδεχόμενης απόσυρσης οριστικά ή της αμφίβολης συμμετοχής του χρόνου,δίνει τροφή στα σενάρια που θέλουν την. Honda να παίρνει mir και rins ,στην εργοστασιακή ομάδα.
Και να ξαναδούμε τρία repsol, μαζί.
Όλα είναι ανοιχτά για την ώρα αφού δεν έχουν πέσει ακόμα υπογραφές από mir -rins,και τίποτα δεν είναι σίγουρο με την κατάσταση της υγείας του mm.
Ας γίνει καλά και ας επανέλθει.



* Τα παραπάνω είναι σχόλια από Twitter και άλλα μέσα που ασχολούνται με το MotoGP,καθώς και δικές μου σκέψεις
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Καλησπέρα φρεντςςςς

Ορίστε




Το είπε και ο 2Δ πριν λίγο στην εκφώνηση του αγώνα στο muggelo
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Για πολλούς από εμάς ήταν αναμενόμενο.
Και πολύ ετρεξε
Καλησπέρα φρεντςςςς

Ορίστε




Το είπε και ο 2Δ πριν λίγο στην εκφώνηση του αγώνα στο muggelo
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Για πολλούς από εμάς ήταν αναμενόμενο.
Και πολύ ετρεξε


Το είπε και ο ίδιος με tweet πριν την έναρξη του αγώνα
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Top Bottom