ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
“Μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο κοινό
αποφάσισα να κάνω μια πιο ήσυχη ζωή. Το έχω πάθει και θα περάσω υπέροχα.Έρχομαι με ταπεινότητα για να μάθω ότι είναι κάτι νέο για μένα, ότι έχω πολλά να μάθω, αλλά γνωρίζοντας ότι έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτό για το οποίο πρόκειται να μιλήσω και ότι μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο κοινό » εξηγεί ο Lorenzo

«Νομίζω ότι μπορώ να φέρω πολλή τεχνική γνώση και φρεσκάδα. Στην πραγματικότητα, τα τελευταία τέσσερα ή πέντε χρόνια, ήμουν και στις τρεις μεγάλες μάρκες. Ξέρω τέλεια τις μοτοσυκλέτες »

« Γνωρίζω τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί, ειδικά τους μηχανικούς, που είναι πολύ σημαντικοί για να συνεισφέρουν σε τεχνικά θέματα. Και ξέρω ακριβώς τι μπορεί να πάει καλά σε οποιαδήποτε περίσταση. Μετά από 18 χρόνια ως επαγγελματίας οδηγός, ξέρω καλά τα γλυκά, τα γλυκόπικρα και τα ξινά της κάθε στιγμής. Υπήρξα πρωταθλητής MotoGP και αυτό είναι που με διαφοροποιεί από τους σχολιαστές που είχε μέχρι τώρα το DAZN .»
ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!1111 abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Άπνοια από το πολύ γέλιο! RollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Αλλαγές στον κανονισμό της κόκκινης σημαίας!​

Λύνονται προβλήματα, δημιουργούνται νέα

Την προηγούμενη εβδομάδα, η Επιτροπή των Grand Prix εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την απόφασή της για την αλλαγή στον κανονισμό που αφορά τις κόκκινες σημαίες και την κατάταξη των αναβατών, μετά από έναν αγώνα που διακόπτεται με αυτόν τον τρόπο. Μάλιστα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο νέος κανονισμός θα ισχύει και για τις τρεις κατηγορίες των GP.
Μέχρι στιγμής, αυτό που ίσχυε ήταν πως η κατάταξη και τα αποτελέσματα από έναν αγώνα στον οποίο βγήκαν οι κόκκινες σημαίες, ήταν αυτή του τελευταίου γύρου κατά τον οποίο όλοι οι αναβάτες είχαν περάσει την γραμμή του τερματισμού πριν την διακοπή. Με αυτό το καθεστώς όμως, δημιουργούνταν αρκετές αδικίες γι' αυτό και η Επιτροπή αποφάσισε να κάνει διορθωτικές κινήσεις, ώστε τα αποτελέσματα να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κατάταξη που ίσχυε την ώρα που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες.
Πλέον, με την αλλαγή στον κανονισμό, ο τελευταίος γύρος πριν βγουν οι κόκκινες σημαίες, είναι αυτός που θα καθορίζει τα αποτελέσματα. Όλοι οι αναβάτες που βρίσκονται στον ίδιο γύρο με τον πρωτοπόρο, θα πάρουν την θέση που είχαν όταν πέρασαν την γραμμή του τερματισμού. Όσοι αναβάτες δεν βρίσκονται στον ίδιο γύρο με τον πρωτοπόρο, θα κατατάσσονται με την σειρά που πέρασαν την γραμμή στον προτελευταίο γύρο πριν βγουν οι κόκκινες σημαίες.
Όπως είπαμε, η αλλαγή αυτή έγινε για να αντιμετωπιστούν κάποιες αδικίες που συνέβησαν τα τελευταία δύο χρόνια, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τον αγώνα της Moto3 στις Η.Π.Α. Εκεί οι κόκκινες σημαίες βγήκαν δύο φορές, με την δεύτερη διακοπή να γίνεται δυόμιση γύρους πριν το τέλος, λόγω μια μαζικής πτώσης, αφού ο Oncu βρήκε τον μπροστινό τροχό του Alcoba. O Alcoba παρέσυρε τους Migno και Acosta που ακολουθούσαν, με τον αγώνα να διακόπτεται αφού είχαν μείνει κομμάτια στην πίστα.
Κανονικά, τα αποτελέσματα θα έβγαιναν από τον προηγούμενο γύρο, αλλά την ώρα που οι αναβάτες έμπαιναν στην 11η στροφή, ο πρωτοπόρος Guevara μπήκε στα πιτς λόγω τεχνικού προβλήματος, αφήνοντας τους McPhee, Masia και Binder ως την πρώτη τριάδα. Επειδή όμως ο Guevara μπήκε στα πιτς, θεωρήθηκε ότι όλοι οι αναβάτες δεν είχαν περάσει την γραμμή τερματισμού πριν βγουν οι κόκκινες σημαίες, οπότε για τα αποτελέσματα ανέτρεξαν όχι έναν αλλά δύο γύρους πίσω. Έτσι, ο Guevara στέφθηκε νικητής, με τον Foggia δεύτερο και τον McPhee τρίτο. Με τους νέους κανονισμούς, οι αγωνοδίκες θα μέτραγαν τον προηγούμενο γύρο από τις κόκκινες σημαίες κι έτσι το βάθρο θα αποτελούνταν από τους McPhee, Masia και Binder.



Πάντως, ακόμη και αυτό το σύστημα έχει τις αδυναμίες του. Αν, για παράδειγμα, ένας αναβάτης που έχει την πρωτοπορία σε έναν αγώνα, ενώ απομένουν δύο γύροι για τον τερματισμό, ανοίξει την γραμμή του και πέσει στην… 20η θέση, πίσω από το γκρουπ των αναβατών που δεν είχαν περάσει την γραμμή του τερματισμού πριν βγουν οι κόκκινες σημαίες, τότε ο πρώην πρωτοπόρος που βρέθηκε εικοστός από το λάθος του, θα πάρει μια θέση όπως και όλοι όσοι δεν είχαν περάσει την γραμμή του τερματισμού πριν τις κόκκινες σημαίες.
Προσέξτε τώρα το μπέρδεμα: ο πρώην πρωτοπόρος δεν μπορεί φυσικά να πάρει την νίκη, αφού δεν ήταν μπροστά όταν πέρασαν οι αναβάτες την γραμμή τερματισμού για τελευταία φορά πριν βγουν οι κόκκινες σημαίες, και δεν μπορεί να πάρει την 20η θέση γιατί ήταν μπροστά από τους αναβάτες στον προτελευταίο γύρο που πέρασαν αυτοί την γραμμή του τερματισμού πριν τις σημαίες. Η λύση, λοιπόν, βάσει του νέου κανονισμού, είναι ότι οι αναβάτες που πέρασαν τον τερματισμό στον ίδιο γύρο με τον πρωτοπόρο θα καταταγούν με την αυτή την σειρά, ενώ ο πρώην πρωτοπόρος θα πάρει τη θέση ως ο επικεφαλής όλων των αναβατών δεν πέρασαν την γραμμή του τερματισμού πριν τις κόκκινες σημαίες, βάσει του προτελευταίου (και όχι του τελευταίου) γύρου!
Αυτό σίγουρα αποτελεί ένα κενό αδικίας του νέου κανονισμού, που θα ισχύσει βέβαια σε ένα πολύ συγκεκριμένο σενάριο, αλλά σύμφωνα με τις δηλώσεις του Mike Webb –Διευθυντή των Αγώνων- είναι συνολικά ένα πιο δίκαιο σύστημα σε σχέση με τον προηγούμενο κανονισμό, αφού βάσει αυτού, ο υποθετικός αναβάτης μας θα έπαιρνε τη νίκη.
Εδώ να τονίσουμε ότι τα WSBK χρησιμοποιούν μια διαφορετική μέθοδο κατάταξης, παίρνοντας το τελευταίο χρονομετρημένο sector που πέρασε κάθε αναβάτης ως εικονικό τερματισμό. Όπως όμως τόνισε ο Webb, ακόμη και αυτή η μέθοδος έχει αποκλίσεις, καθώς σε ορισμένες πίστες τα sectors είναι πολύ μεγάλα σε απόσταση, οπότε θα μπορούσαν κι εκεί να εμφανιστούν τέτοια παράδοξα όπως το προηγούμενο παράδειγμα.
Μία λύση που θα μπορούσε να βοηθήσει στο πρόβλημα, είναι η χρήση της τεχνολογίας για την αύξηση της ασφάλειας των αναβατών. Ετοιμάζεται ήδη ένα σύστημα το οποίο θα προειδοποιεί τους αναβάτες για επικίνδυνες καταστάσεις, όπως για παράδειγμα να υπάρχει μια πεσμένη μοτοσυκλέτα μέσα στην πίστα, οπότε αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για να βελτιωθούν τα αποτελέσματα σε περίπτωση διακοπής με κόκκινες σημαίες, αφού οι αγωνοδίκες θα ξέρουν ανά πάσα στιγμή την θέση κάθε αναβάτη.
Αυτή η τεχνολογία, όπως είπαμε, δεν είναι έτοιμη ακόμη προς χρήση, αλλά πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και σίγουρα θα αποτελέσει ένα μεγάλο βήμα για ακόμη πιο δίκαια αποτελέσματα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επιτυχημένο ντεμπούτο για την ομάδα της CFMOTO στην Moto3 στο Κατάρ​

6 βαθμούς για τον Artiga​


Ένα ολοκαίνουριο ξεκίνημα για την CFMOTO με την συμμετοχή της στο MotoGP

Η αγωνιστική ομάδα CFMOTO RACING PRUESTELGP έκανε ένα επιτυχημένο ντεμπούτο του που συνοδεύτηκε και με τους πρώτους 6 βαθμούς για την σεζόν.

To Παγκόσμιo Πρωτάθλημα MotoGP 2022 άρχισε με τους πρώτους 21 γύρους να πραγματοποιούνται στο Grand Prix του Κατάρ, που ήταν και η παρθενική εμφάνιση της CFMOTO στο Moto3.

Prstel GP Race Qatar Lekl 06. Mrz 2022 14 57 32 ZWE9143


Ο απολογισμός του αγώνα στο Lusail International Circuit:
- Το ντεμπούτο της CFMOTO Racing PrustelGP στο MotoGP συνδυάστηκε με αξιόλογα αποτελέσματα.
- Η ομάδα κατέκτησε τη 10η θέση στο Κατάρ, ενώ και οι δύο οδηγοί κατάφεραν να προκριθούν στην πρώτη 13άδα
- Ο Artigas κέρδισε 6 βαθμούς, ενώ ο Tatay ήταν άτυχος αφού «χτυπήθηκε» από άλλον αναβάτη στον 1ο γύρο

Prstel GP Race Qatar Lekl 06. Mrz 2022 15 09 37 ZWE9214


Η έντονη ηλιοφάνεια, ο άνεμος και η σκόνη στο Lusail International Circuit ήταν χαρακτηριστικές για τον πρώτο αγώνα του MotoGP. Το Κατάρ είναι παραδοσιακά ο πρώτος αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος από το 2008 και με αυτόν ξεκίνησε και η φετινή σεζόν που αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά. Η ίδια η πίστα είναι σε μεγάλο βαθμό επίπεδη με φαρδιά τμήματα, δεκαέξι στροφές (εκ των οποίων οι δέκα δεξιές) και μια μεγάλη κύρια ευθεία. Οι συνθήκες αέρα σημαίνουν ότι η σκόνη από το γύρω τμήμα της ερήμου μπορεί συχνά να κάνουν την άσφαλτο να γλιστράει, αν και συνήθως ο αγώνας είναι συνήθως «κλειστός» και συναρπαστικός.

Prstel GP Race Qatar Lekl 06. Mrz 2022 14 48 36 EIN0979


Το πρόγραμμα των αγώνων στο Καταρ ξεκίνησε ελαφρώς νωρίτερα φέτος σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές, ώστε και οι τρεις κατηγορίες (Moto3, Moto2 και MotoGP) να επωφεληθούν από το θερμότερο απογευματινό κλίμα, προτού το εντυπωσιακό σύστημα προβολέων κάνει την νύχτα μέρα.

Η CFMOTO Racing PruestelGP παρουσίασε τα χρώματα της για πρώτη φορά και οι δύο γρήγοροι Ισπανοί αστέρες, ο Carlos Tatay και ο Xavi Artigas, διασφάλισαν ότι οι μοτοσυκλέτες της νέας ομάδας έκαναν αισθητή την παρουσία τους τη διάρκεια των Ελεύθερων Προπονήσεων και των Προκριματικών. Ο Tatay ήταν 11ος το Σάββατο και κατέλαβε μια θέση στην τέταρτη σειρά του grid ενώ ο Artigas ήταν ακριβώς από πίσω στην 13η.

Prstel GP Race Qatar Lekl 06. Mrz 2022 14 54 30 EIN1018


Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ξεκίνησαν οι 18 γύροι του μανιασμένου ανταγωνισμού, ήταν ο Tatay που μπήκε στο γκρουπ των πρώτων. Η συνέχεια για το #99 ήταν καταστροφική, καθώς έπεσε και χτύπησε μετά από ένα σπρώξιμο από τον Sergio Garcia. Ο Garciaα τιμωρήθηκε για το περιστατικό και ο Tatay μπόρεσε να ξαναρχίσει, αλλά αναγκάστηκε να πάει στο pitlane. Ο Artigas πίεζε για μια θέση στην δεκάδα, και τελικά τα κατάφερε!

Prstel GP Race Qatar Lekl 06. Mrz 2022 14 53 35 EIN1010


Ο δεύτερος αγώνας εμφανίζει μια καινούρια και ιδιαίτερη πρόκληση. Τα Moto3 θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στο ολοκαίνουργιο Pertamina Mandalika Circuit στις 20 Μαρτίου. Στον πρώτο αγώνα στην Ινδονησία για αυτόν τον αιώνα οι οδηγοί και οι ομάδες είναι αναγκασμένες να μάθουν γρήγορα την πίστα και τα μυστικά της. Αναμένεται να ζήσουμε έντονες στιγμές με μεγάλες ταχύτητες και δυνατές συγκινήσεις!

PruestelGP DSB3225


Xavi Artigas: «Είμαι πολύ χαρούμενος με όλο το Σαββατοκύριακο γιατί δέθηκα με τη μοτοσυκλέτα και εντόπισα πού πρέπει να βελτιωθούμε. Θα είμαστε έτοιμοι για τον επόμενο αγώνα χρησιμοποιώντας αυτά που μάθαμε και θέλω να ευχαριστήσω πολύ την ομάδα για όλη τη σκληρή δουλειά της. Αυτή είναι μόνο η αρχή».

Prstel GP Race Qatar Lekl 06. Mrz 2022 14 49 58 EIN0994


Carlos Tatay: «Συνολικά, πρέπει να είμαι χαρούμενος γιατί είχαμε μια δυνατή προετοιμασία, δουλέψαμε καλά και ο ρυθμός μου εδώ στο Κατάρ ήταν αρκετά. Αλλά είμαι απογοητευμένος με τον αγώνα γιατί όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο που δεν είναι δικό σου λάθος, τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι, να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να πάμε καλύτερα στην Ινδονησία. Θα διατηρήσουμε τη στρατηγική μας. Αυτός είναι μόνο ο πρώτος αγώνας και έχουμε ακόμα είκοσι μπροστά μας».

Αποτελέσματα

1. Andrea Migno, ITA, Honda 37:59.522
2. Sergio Garcia, ESP, GASGAS +0.037
3. Kaito Toba, JPN, KTM +0.573
4. Deniz Öncü, TUR, KTM +0.594
5. John McPhee, GBR, Husqvarna +1.064
10. Xavier Artigas, ESP, CFMOTO +6.055
DNF. Carlos Tatay, ESP, CFMOTO

Μια καλή αρχή είναι το ήμισυ της επιτυχίας. Το πρώτο βήμα της CFMOTO στο MOTO GP έγινε επιτέλους. Συγχαρητήρια στον Xavier Artigas που κατέκτησε την 10η θέση και έφερε 6 βαθμούς στην ομάδα, ενώ εκτιμούμε επίσης την προσπάθεια που κατέβαλε ο Carlos Tatay και την επίπονη προετοιμασία του για τον αγώνα.

Ανυπομονούμε για καλύτερες επιδόσεις από τους αναβάτες μας στην Ινδονησία στις 20 Μαρτίου.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP KTM – Ναι, τώρα επιτέλους στρίβει!​

Τους τελευταίους μήνες η απόδοση της ΚΤΜ είχε αρκετά σκαμπανεβάσματα, με το Αυστριακό εργοστάσιο να θεωρείται ως ένα από τα ερωτηματικά της φετινής σεζόν. Ίσως όμως ο πρώτος αγώνας του 2022 να αποδεικνύει ότι κάποια από τα θέματα που είχαν, επιτέλους, λύθηκαν!
Η δύσκολη περσινή σεζόν για την ΚΤΜ, όταν είχε κάποια καλά αποτελέσματα αλλά και αρκετά κάτω του μετρίου, κάνουν – η αλήθεια είναι – δύσκολο το έργο της αποκωδικοποίησης της εμφάνισής της στο Qatar το περασμένο Σ/Κ.
Σε μια περίεργη πίστα και καθόλου αντιπροσωπευτική πάντως των υπολοίπων στις οποίες θα αγωνιστούν το επόμενο διάστημα οι πιλότοι της μεγάλης κατηγορίας.
Το πόσο «περίεργη» είναι φαίνεται και από το γεγονός ότι στη Losail η ΚΤΜ ανέκαθεν δυσκολευόταν, με το καλύτερό της αποτέλεσμα εκεί να είναι μια 8η θέση, ενώ την προηγούμενη Κυριακή κυνήγησε τη νίκη!
Επομένως μπορεί να πει κανείς ότι αυτή η εμφάνιση, σε αυτή την πίστα, σηματοδοτεί την επιστροφή της ΚΤΜ στα θετικά αποτελέσματα του 2020; Ο Brad Binder πιστεύει πως κάτι τέτοιο ισχύει.

Binder-Tvra-Strivei-fgt1.jpg

«Είναι αλήθεια ότι από τη Μαλαισία έφυγα αρκετά δυσαρεστημένος. Στη συνέχεια όμως η ομάδα κατανόησε αρκετά τα νέα δεδομένα και έκανε αυτό που έπρεπε να γίνει για να διορθωθούν τα θέματά μας».
«Αυτό φάνηκε στην Ινδονησία, όπου δεν είχαμε τα ίδια προβλήματα. Πρέπει να πω βέβαια ότι όλα είναι ακόμα καινούργια για εμάς και έχουμε μεγάλο περιθώριο».
«Χρειαζόμαστε ακόμα αρκετές δοκιμές με τη νέα μοτοσυκλέτα. Σε γενικές γραμμές όμως είμαστε στο σωστό δρόμο και θέλω να ευχαριστήσω πολύ την KTM για αυτό. Εδώ είναι μία πολύ δύσκολη πίστα για μας και είναι απίστευτο το ότι είμαστε στο βάθρο».
Τι άλλαξε λοιπόν για τον Binder και κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός, όχι μόνο στον αγώνα αλλά και στις κατατακτήριες; Μία σύντομη απάντηση είναι ότι η μοτοσυκλέτα της KTM στρίβει τώρα πια!
«Ναι επιτέλους τώρα στρίβει! Πέρυσι, ειδικά όταν φρέναρα πολύ δυνατά, αντιμετωπίζαμε μεγάλες δυσκολίες με το μπροστινό μέρος στα πλαγιάσματα».
«Τώρα μπορώ να αφήσω τα φρένα και να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Αυτό από μόνο του κάνει τεράστια διαφορά, γιατί μου δίνει πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Δεν χρειάζεται πια να είμαι συνεχώς στο όριο με τα φρένα σε κάθε στροφή».
Binder-Tvra-Strivei-fgt2.jpg

Κάτι ακόμα που χρήζει επισήμανσης, είναι και το γεγονός ότι το Αυστριακό εργοστάσιο έχει αρχίσει να αναθεωρεί πλέον την προηγούμενη τακτική του να φέρνει συνεχώς τεράστιο όγκο νέων εξαρτημάτων για τη μοτοσυκλέτα του.
Τώρα φαίνεται ότι δουλεύει περισσότερο με αυτά που έχει, προσπαθώντας να τα τελειοποιήσει. Ίσως και αυτό να παίξει το ρόλο του έτσι ώστε ο Binder να καταφέρει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της ομάδας.
«Υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι τα ίδια, αλλά και πολλά που είναι διαφορετικά», προσθέτει ο Ν. Αφρικανός.
«Έτσι είναι δύσκολο να διαχωρίσω ποια είναι ποια. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι ότι μιλάμε για μία διαφορετική μοτοσυκλέτα που δουλεύει καλύτερα και πάνω στην οποία εγώ νιώθω πιο άνετα».
«Μας δίνει παραπάνω ευκαιρίες ειδικά σε αγώνες που δεν έχω πρόσφυση και όταν γενικά τα πράγματα δεν είναι τέλεια κι αυτό επειδή δεν χρειάζεται να είμαστε συνεχώς στο όριο».
«Πέρυσι ήταν αρκετές οι φορές που πίστευα ότι μπορούσα να κάνω το κάτι παραπάνω. Για να είμαι ειλικρινής όμως στο Qatar η μοτοσυκλέτα μου δούλεψε εξαιρετικά».
«Φυσικά υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης με αυτό το σύνολο και ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Aleix Espargaro: Είναι η πρώτη φορά που είχα τα όπλα για να πολεμήσω

Η Aprilia έδειξε καλή φόρμα καθόλη τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών με τη νέα της RS-GP, με αρκετούς αναβάτες – συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Fabio Quartararo – να επαινούν την απόδοση της μοτοσυκλέτας του ιταλικού εργοστασίου.
Και σε όλο το Σαββατοκύριακο του Qatar, ο Aleix Espargaro ήταν δυνατός, πήρε την πέμπτη θέση στις κατατακτήριες και ενεπλάκη στη μάχη του βάθρου.
Αν και τελικά βρέθηκε μόλις εννέα δέκατα μακριά από το βάθρο παίρνοντας την τέταρτη θέση στον αγώνα της περασμένης Κυριακής, ο Espargaro πιστεύει ότι θα είναι πλέον σε θέση να αγωνιστεί για τις πρώτες θέσεις το 2022 – αν και παραδέχεται ότι «κάθε Σαββατοκύριακο θα είναι μια εξέταση» για την Aprilia.

"Ξέρω ότι θα είναι μια εξέταση κάθε Σαββατοκύριακο για την Aprilia γιατί πρέπει να επιβεβαιώσουμε ξανά το καλύτερο κομμάτι της δουλειάς μας", είπε. "Αλλά το κάναμε στο τεστ στη Μαλαισία, στο τεστ στην Ινδονησία, εδώ στο Qatar νομίζω ότι κάναμε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο".
"Ήμουν μόνος με τη μοτοσυκλέτα στις κατατακτήριες και βρέθηκα μόλις 0,2 δευτερόλεπτα μακριά από την pole position και όσον αφορά τον αγώνα νομίζω ότι έκανα έναν από τους πιο δυνατούς".
"Δυστυχώς, η αρχή δεν ήταν τόσο καλή, οπότε έχασα χρόνο και δεν μπόρεσα να τερματίσω – δεν λέω στην πρώτη θέση, αλλά δεύτερος ή τρίτος. Αλλά οι αγώνες είναι έτσι. Πραγματικά το διασκέδασα πολύ".
"Είναι ευχαρίστηση να μπορείς να μάχεσαι με τους καλύτερους αναβάτες και να έχεις τα όπλα για να πολεμήσεις. Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που νιώθω ότι τα είχα, οπότε θα είναι μια καλή σεζόν".

Ο Espargaro πρόσθεσε ότι «δεν είναι πραγματικά απογοητευμένος» που έφτασε τόσο κοντά στο τρίτο βάθρο της καριέρας του στα MotoGP, ενώ σημείωσε ότι ήταν η «πρώτη φορά στη ζωή μου» που είχε αυτή την αίσθηση στον αγώνα.
"Δεν είμαι πραγματικά απογοητευμένος", είπε. "Ναι, ήθελα το βάθρο. Αλλά το θέμα είναι ότι η αίσθηση που ένιωσα στον αγώνα, είναι πρώτη φορά στη ζωή μου που την ένιωθα".
"Ένιωθα ότι ήμουν ο πιο δυνατός από πλευράς ρυθμού, αλλά ίσως ήμουν πολύ συντηρητικός με τους γύρους που έκανα πίσω από τον Marc και τον Mir".
"Ποτέ δεν περίμενα ότι οι πρώτοι θα κατέβαζαν τόσο το ρυθμό , έτσι έχασα σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο με τον Joan και σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο με τον Marc".

"Αλλά ούτως ή άλλως, μπορούσα να κάνω αυτόν τον γρήγορο γύρο και να προλάβω το γκρουπ των πρωτοπόρων, αλλά άργησα πολύ και μου έλειπε ένας γύρος για να προλάβω τον αδερφό μου".
"Οι αγώνες είναι τέτοιοι, είναι αρκετά καλός για τον πρώτο αγώνα, αλλά το πιο σημαντικό είναι ο ρυθμός που είχαμε. Έκανα πολλούς γύρους στο 1:54, κάτι που ήταν εκπληκτικό".
"Είδαμε ότι το επίπεδο ήταν εκπληκτικό, ο αγώνας ήταν πολύ γρήγορος και είμαι πολύ χαρούμενος που λέω ότι ήμασταν από τους πιο δυνατούς εκεί".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Ο Razgatlioglu στα MotoGP μόνο ως εργοστασιακός οδηγός της Yamaha»​

Τάδε έφη Kenan Sofuoglu​




Νέες δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του Toprak Razgatlioglu έκανε ο μάνατζέρ του, Kenan Sofuoglu στέλνοντας μήνυμα στους επιτελείς της Yamaha
Μιλώντας στο γερμανικό Motorsport-Magazin ο Τούρκος πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κατηγορίας Supersport, ανέλυσε το πλάνο που υπάρχει για τον 25χρονο Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike.
«Ο Razgatlioglu έχει συμβόλαιο με τη Yamaha μέχρι τα τέλη του 2023 και η Ιαπωνική εταιρεία θέλει να τον φέρει στα MotoGP. Aρχικά τον προόριζαν για τα Superbike, αλλά τώρα θέλουν να τον δουν στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP», είπε αρχικά για να προσθέσει: «Μας έχουν κάνει ήδη μια πρόταση για την 'δορυφορική' ομάδα, αλλά επανέλαβα πως δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αυτό το ενδεχόμενο. Η Yamaha γνωρίζει πολύ καλά τη θέση μου: ο Toprak ή θα αγωνιστεί με την εργοστασιακή ομάδα στα MotoGP ή θα μείνει στα Superbike ως εργοστασιακός αναβάτης πάντα».

Τα κρίσιμα τεστ που θα κρίνουν το μέλλον​

Ο Razgatlioglu είχε μια πρώτη ευκαιρία να δοκιμάσει την M1 τον περασμένο Νοέμβρη, αλλά προτίμησε να συγκεντρωθεί στη μάχη του με τον Jonathan Rea για τον τίτλο στο WorldSBK. Τώρα έχει μπροστά του δύο ευκαιρίες να δοκιμάσει την Yamaha των MotoGP: μια τον Ιούνιο και μία τον Αύγουστο.
Σε αυτές τις δοκιμές ο ταλαντούχος Τούρκος θα μπορέσει να σχηματίσει μια γνώμη και να αποφασίσει αν τελικά θα κάνει το άλμα στα MotoGP ή θα συνεχίσει σε ένα περιβάλλον που γνωρίζει πολύ καλά και που έχει ίσως περισσότερες πιθανότητες για διάκριση.
«Θέλουμε να δούμε τον Razgatlioglu να οδηγεί μοτοσυκλέτα MotoGP. Αν του αρέσει τότε θα έχει την ευκαιρία να αλλάξει», σημειώνει ο Sofuoglu για να καταλήξει: «Νομίζω ότι του χρόνου θα δούμε τον Toprak στα MotoGP. Το πιστεύω πραγματικά».

Τι σημαίνει αυτό;​

Αν οι δοκιμές πάνε καλά και ο Razgatlioglu αποφασίσει να συνεχίσει την καριέρα του στα MotoGP με την προϋπόθεση ότι θα αγωνιστεί με την εργοστασιακή ομάδα, τότε ένας εκ των Fabio Quartararo - Franco Morbidelli θα αποχωρήσει.
Με δεδομένο ότι ο Ιταλός έχει συμβόλαιο μέχρι το 2024, τότε είναι πολύ πιθανόν να δούμε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021 να αποχωρεί στο τέλος της χρονιάς, όταν και λήγει η συνεργασία του με την Yamaha.
Ο Γάλλος αυτή τη στιγμή δεν βλέπει με θετικό μάτι το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε επέκταση της συνεργασίας του με την εταιρεία των «τριών διαπασών» λόγω της απόδοσης της M1, οπότε το σίριαλ της παραμονής του ή όχι αναμένεται να τραβήξει μέχρι το καλοκαίρι και απ' ότι φαίνεται θα έχει άμεση σχέση με τις δοκιμές και την απόφαση του Τούρκου.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ξανά με διπλωπία ο Marquez!​

Απόρροια του τραυματισμού του στην Ινδονησία

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Repsol Honda Team, ο Marc Marquez βιώνει άλλο ένα επεισόδιο διπλωπία, μετά την πτώση που είχε στο warm up για GP της Ινδονησίας στην πίστα της Mandalika. Όπως είχαμε γράψει, ο Marquez δεν πήρε την έγκριση από τους γιατρούς για να τρέξει στον αγώνα, μετά από το τρομακτικό high side στην έβδομη στροφή της πίστας.
Το ιατρικό team των MotoGP επιβεβαίωσε μετά από εξέταση ότι ο Marquez έπαθε διάσειση και υπέστη αρκετούς μικροτραυματισμούς, ενώ στην συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Mataram –την πρωτεύσουσα του Lombok, όπου υπεβλήθη και σε άλλες, πιο ειδικές εξετάσεις και μαγνητική τομογραφία, για να αποκλειστούν οι πιο σοβαροί τραυματισμοί. Προληπτικά, η ιατρική ομάδα των MotoGP και η Repsol Honda Team, αποφάσισαν να μην τρέξει ο Marquez στον αγώνα.

Κατά την διάρκεια όμως του ταξιδιού της επιστροφής στην Ισπανία, ο Marc άρχισε να νιώθει άβολα με την όρασή του και μετά την άφιξή του στην Βαρκελώνη την Δευτέρα, επισκέφθηκε επειγόντως την Hospital Clínic de Barcelona με τον οφθαλμίατρό του, Dr. Sánchez Dalmau, ο οποίος μετά από εξέταση επιβεβαίωσε πως επανήλθε η διπλωπία που ταλαιπωρούσε τον Marquez πέρσι τον Νοέμβριο.




Σήμερα το πρωί, ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda επισκέφθηκε την ιατρική του ομάδα, με επικεφαλής τον Dr. Samuel Antuña, στο Ruber Internacional Hospital της Μαδρίτης, όπου ολοκλήρωσε ένα τσεκ απ προκειμένου να αξιολογηθούν τα τραύματά του, μαζί με μία μαγνητική εγκεφάλου, όπου επιβεβαιώθηκε πως δεν υπάρχει κάτι πιο σοβαρό.

Ο Dr. Sánchez Dalmau στις δηλώσεις του είπε: "Η νευρο-οφθαλμολογική αξιολόγηση του Marc Marquez, μετά τον τραυματισμό στο κεφάλι εξαιτίας της πτώσης στο GP της Ινδονησίας, μας έδειξε ένα νέο επεισόδιο διπλωπίας λόγω παράλυσης του τέταρτου δεξιού νεύρου, σε μικρότερο όμως βαθμό από ό,τι είχε συμβεί τον περασμένο Νοέμβριο. Μετά την εξέταση, αποφασίστηκε να ακολουθήσει αρχικά μια συντηρητική αγωγή με περιοδικούς ιατρικούς ελέγχους. Την επόμενη εβδομάδα, ο Marv Marquez θα κάνει άλλο ένα τσεκ απ για να αξιολογήσουμε την εξέλιξη του τραυματισμού και να υπολογίσουμε την περίοδο αποκατάστασης για να επιστρέψει στους αγώνες."

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το μ*****τζωσε το παιδί ο ψηλεας φευγοντας ... πάει η καριέρα του. facepalm 2
Η *****ια του τον εφαγε Στελιο τερμα γκαζι παντου και συνδιασμος πιστας - ελαστικων..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Η Yamaha ενδιαφερόταν περισσότερο να κερδίσει ο Rossi από εμένα λόγω των μέσων ενημέρωσης”​

Από τον BikerSpirit

Ο Jorge Lorenzo ήταν ο πρωταγωνιστής του «La Caja» του DAZN και έκανε ανασκόπηση μερικές από τις πιο μοναδικές στιγμές της καριέρας του και αποκάλυψε ελάχιστα γνωστά στοιχεία από το μεγάλο κοινό των MotoGP.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Χόρχε Λορέντζο, ερωτηθείς για την αποχώρησή του από τη Yamaha, εξήγησε πώς συνέβη και τους λόγους που άφησε την ομάδα με την οποία είχε κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

«Συνέβησαν λίγο από όλα. Δεν μου άρεσε, που όταν κέρδισα το πρωτάθλημα, ο Lin Jarvis και εκείνοι που έκαναν κουμάντο πραγματικά στη Yamaha δεν ήταν πολύ διακριτικοί.»

«Κατά κάποιο τρόπο ήταν φυσιολογικό, γιατί υπήρχε μια μικρή διαμάχη, που χάλασε λίγο το ομαδικό πνεύμα, αλλά στο τέλος ο καθένας κοίταζε το δικό του συμφέρον και έπρεπε να ψάξω για το δικό μου, και προσπάθησα να παίξω τα χαρτιά μου. Αυτό δεν ταίριαζε καλά στη Yamaha.»



«Νομίζω ότι η Yamaha ενδιαφερόταν περισσότερο να κερδίσει ο Valentino λόγω των μέσων ενημέρωσης, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Αλλά συνδυάστηκε επίσης με το γεγονός ότι οδηγούσα την ίδια μοτοσυκλέτα για μεγάλο χρονικό διάστημα, δουλεύοντας με την ίδια ομάδα ανθρώπων και μου έλειπε λίγο το κίνητρο, οι προκλήσεις, η προσπάθεια να κερδίσω με άλλη μοτοσυκλέτα».

Ο Jorge Lorenzo και ο Valentino Rossi ήταν ομόστυαλοι στη Yamaha για επτά σεζόν στις οποίες πέταξαν σπίθες τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Ο ανταγωνισμός τους στην πίστα ήταν μεγάλος. Το GP της Καταλονίας μας άφησε μια από τις πιο όμορφες μονομαχίες στην ιστορία της μοτοσικλέτας.

«Ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες μου. Στα ΜΜΕ, αυτός ο αγώνας θα μείνει καλά στη μνήμη, πολύ περισσότερο υπέρ του Valentino, που σε εισαγωγικά με ταπείνωσε στην τελευταία στροφή (γέλια), επειδή έκανα λάθος και εκμεταλλεύτηκε την απειρία μου να μην καλύψω το κενό που άφησα και το εκμεταλλεύτηκε να ρισκάρει εκεί γνωρίζοντας ότι αν έκλεινα, θα πέφταμε και οι δύο»


Μια άλλη από τις εμβληματικές στιγμές της αντιπαλότητας μεταξύ Lorenzo και Rossi σημειώθηκε στο GP του Σαν Μαρίνο του 2015. Ο Ιταλός έτρεξε στο Misano με ένα κράνος στο οποίο εμφανιζόταν μια εικόνα ενός καρχαρία, που παράπεμπε στον Jorge Lorenzo, που κυνηγούσε ένα ψαράκι, τον Rossi.


«Ήταν ένα παιχνίδι. Πάντα είχα περισσότερο κίνητρο όταν είχα έναν δυνατό αντίπαλο σαν εμένα. Αυτό το κράνος, στο Misano, με καθόριζε ως τον καρχαρία και αυτός ήταν το ψαράκι».

Στο επόμενο Grand Prix, στο Aragón, ο Lorenzo κέρδισε τον αγώνα και ήθελε να απαντήσει στον Valentino κάνοντας τη χειρονομία του καρχαρία.


Αλλά αν υπήρξε μια στιγμή που άλλαξε τα πάντα, ήταν το Sepang GP του 2015. «Η χειρότερη στιγμή στη σχέση μου με τον Rossi ήταν μετά το Sepang του 2015. Υπήρχε η κλωτσιά ή η πτώση του Marc Márquez, δεν ξέρω πώς συνέβη, αλλά υπήρχε αυτή η επαφή, και όταν έφτασα στο parc fermé δεν ήξερα τίποτα και οι μηχανικοί μου είπαν τι είχε συμβεί, αλλά μου είπαν να είμαι ήρεμος και να μην τα μπερδεύω»


«Όταν το είδα και ανακάλυψα ότι δεν υπήρχε καμία κύρωση, λάθος ή όχι, θύμωσα και αποδοκίμασα τις εικόνες εκείνης της επαφής Márquez- Rossi πριν ανέβω στο βάθρο. Μετά έκανα εκείνη την χειρονομία στο βάθρο (έφυγε χωρίς να πανηγυρίσει) και από εκεί η σχέση άλλαξε προς το χειρότερο, και μετά το αποτέλεσμα του πρωταθλήματος, το οποίο κέρδισα. Μέχρι που πήγα στη Ducati, λίγο αργότερα, το 2018, η σχέση δεν άρχισε να βελτιώνεται λίγο . Και τώρα είναι αρκετά καλά.»

Πηγη https://bikerspirit.net


Ωρε να μην εχει καμια γκομενα να π@δηξει να γλυτωσουμε εμεις DevilDevil
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.512
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Jorge Lorenzo: “Η Yamaha ενδιαφερόταν περισσότερο να κερδίσει ο Rossi από εμένα λόγω των μέσων ενημέρωσης”​

Από τον BikerSpirit

Ο Jorge Lorenzo ήταν ο πρωταγωνιστής του «La Caja» του DAZN και έκανε ανασκόπηση μερικές από τις πιο μοναδικές στιγμές της καριέρας του και αποκάλυψε ελάχιστα γνωστά στοιχεία από το μεγάλο κοινό των MotoGP.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Χόρχε Λορέντζο, ερωτηθείς για την αποχώρησή του από τη Yamaha, εξήγησε πώς συνέβη και τους λόγους που άφησε την ομάδα με την οποία είχε κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

«Συνέβησαν λίγο από όλα. Δεν μου άρεσε, που όταν κέρδισα το πρωτάθλημα, ο Lin Jarvis και εκείνοι που έκαναν κουμάντο πραγματικά στη Yamaha δεν ήταν πολύ διακριτικοί.»

«Κατά κάποιο τρόπο ήταν φυσιολογικό, γιατί υπήρχε μια μικρή διαμάχη, που χάλασε λίγο το ομαδικό πνεύμα, αλλά στο τέλος ο καθένας κοίταζε το δικό του συμφέρον και έπρεπε να ψάξω για το δικό μου, και προσπάθησα να παίξω τα χαρτιά μου. Αυτό δεν ταίριαζε καλά στη Yamaha.»



«Νομίζω ότι η Yamaha ενδιαφερόταν περισσότερο να κερδίσει ο Valentino λόγω των μέσων ενημέρωσης, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Αλλά συνδυάστηκε επίσης με το γεγονός ότι οδηγούσα την ίδια μοτοσυκλέτα για μεγάλο χρονικό διάστημα, δουλεύοντας με την ίδια ομάδα ανθρώπων και μου έλειπε λίγο το κίνητρο, οι προκλήσεις, η προσπάθεια να κερδίσω με άλλη μοτοσυκλέτα».

Ο Jorge Lorenzo και ο Valentino Rossi ήταν ομόστυαλοι στη Yamaha για επτά σεζόν στις οποίες πέταξαν σπίθες τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Ο ανταγωνισμός τους στην πίστα ήταν μεγάλος. Το GP της Καταλονίας μας άφησε μια από τις πιο όμορφες μονομαχίες στην ιστορία της μοτοσικλέτας.

«Ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες μου. Στα ΜΜΕ, αυτός ο αγώνας θα μείνει καλά στη μνήμη, πολύ περισσότερο υπέρ του Valentino, που σε εισαγωγικά με ταπείνωσε στην τελευταία στροφή (γέλια), επειδή έκανα λάθος και εκμεταλλεύτηκε την απειρία μου να μην καλύψω το κενό που άφησα και το εκμεταλλεύτηκε να ρισκάρει εκεί γνωρίζοντας ότι αν έκλεινα, θα πέφταμε και οι δύο»


Μια άλλη από τις εμβληματικές στιγμές της αντιπαλότητας μεταξύ Lorenzo και Rossi σημειώθηκε στο GP του Σαν Μαρίνο του 2015. Ο Ιταλός έτρεξε στο Misano με ένα κράνος στο οποίο εμφανιζόταν μια εικόνα ενός καρχαρία, που παράπεμπε στον Jorge Lorenzo, που κυνηγούσε ένα ψαράκι, τον Rossi.


«Ήταν ένα παιχνίδι. Πάντα είχα περισσότερο κίνητρο όταν είχα έναν δυνατό αντίπαλο σαν εμένα. Αυτό το κράνος, στο Misano, με καθόριζε ως τον καρχαρία και αυτός ήταν το ψαράκι».

Στο επόμενο Grand Prix, στο Aragón, ο Lorenzo κέρδισε τον αγώνα και ήθελε να απαντήσει στον Valentino κάνοντας τη χειρονομία του καρχαρία.


Αλλά αν υπήρξε μια στιγμή που άλλαξε τα πάντα, ήταν το Sepang GP του 2015. «Η χειρότερη στιγμή στη σχέση μου με τον Rossi ήταν μετά το Sepang του 2015. Υπήρχε η κλωτσιά ή η πτώση του Marc Márquez, δεν ξέρω πώς συνέβη, αλλά υπήρχε αυτή η επαφή, και όταν έφτασα στο parc fermé δεν ήξερα τίποτα και οι μηχανικοί μου είπαν τι είχε συμβεί, αλλά μου είπαν να είμαι ήρεμος και να μην τα μπερδεύω»


«Όταν το είδα και ανακάλυψα ότι δεν υπήρχε καμία κύρωση, λάθος ή όχι, θύμωσα και αποδοκίμασα τις εικόνες εκείνης της επαφής Márquez- Rossi πριν ανέβω στο βάθρο. Μετά έκανα εκείνη την χειρονομία στο βάθρο (έφυγε χωρίς να πανηγυρίσει) και από εκεί η σχέση άλλαξε προς το χειρότερο, και μετά το αποτέλεσμα του πρωταθλήματος, το οποίο κέρδισα. Μέχρι που πήγα στη Ducati, λίγο αργότερα, το 2018, η σχέση δεν άρχισε να βελτιώνεται λίγο . Και τώρα είναι αρκετά καλά.»

Πηγη https://bikerspirit.net


Ωρε να μην εχει καμια γκομενα να π@δηξει να γλυτωσουμε εμεις DevilDevil
Η αρνητικότητα και η μίρλα σε όλο το μεγαλείο τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Η αρνιτηκότητα και η μίρλα σε όλο το μεγαλείο τους.
Οντως αχωνευτος αλλα με 5 συνολικα πρωταθληματα στην καριερα του δεν ειναι λιγο
κ μαλιστα σε μια εποχη οπου ο Ροσσι εσπαγε ταμεια στο μαρκετινγκ κ ο ΜΜ σαρωνε στις πιστες
δλδ καπου εδω σε οσα λεει δεν εχει κ αδικο...
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.512
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Οντως αχωνευτος αλλα με 5 συνολικα πρωταθληματα στην καριερα του δεν ειναι λιγο
κ μαλιστα σε μια εποχη οπου ο Ροσσι εσπαγε ταμεια στο μαρκετινγκ κ ο ΜΜ σαρωνε στις πιστες
δλδ καπου εδω σε οσα λεει δεν εχει κ αδικο...
Δεν διαφωνώ, εξάλλου δεν είπα ότι ήταν κακός οδηγός. Απλά όταν μιλούσε ή συνεχίζει να μιλάει, πάντα έλεγε τα κακά των αγώνων, αυτό για εμένα είναι αρνητικότητα
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Απαγόρευση της μεταβολής ύψους στην εμπρός ανάρτηση εν κινήσει​

Από το 2023 σε εφαρμογή

Μετά από συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής, αποφασίστηκε η απαγόρευση χρήσης μηχανισμών στην εμπρός ανάρτηση των MotoGP που επιτρέπει στους αναβάτες να μεταβάλουν το ύψος εν κινήσει. Το ερώτημα είχε τεθεί και είχε συζητηθεί στις 4 Μαρτίου κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Qatar και τώρα ήρθε η τελική απόφαση για την απαγόρευση που θα ισχύσει από το 2023.
Αυτό σημαίνει πως οι μοτοσυκλέτες των MotoGP θα διατηρήσουν τη δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της πίσω ανάρτησης εν κινήσει, όπως επίσης θα συνεχίσουν να έχουν μηχανισμούς μείωσης του ύψους για την εμπρός ανάρτηση, αλλά από το 2023 θα μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν μόνο όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, δηλαδή μόνο στην γραμμή εκκίνησης του αγώνα και όχι κατά την διάρκειά του.
Το επίσημο σκεπτικό της απόφασης λέει πως η συγκεκριμένη απαγόρευση έγινε ώστε να περιορίσει την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων (WTF!!!!!!!!???????????????) αλλά και για να μειώσει το κόστος εξέλιξης (R&D) για τα εργοστάσια…

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι να πης τωρα για τον προστατευτικο ψευδο-συντηρητισμο στην εξελιξη της τεχνολογιας στο σπουδαιοτερο μηχανοκινητο αθλημα. cdefghigi

Διανομη καυσιμου απο ενα 5λιτρο βενζινα εδω και τωρα ..... πριν την εκκινηση .....!. :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


McGuinness: O Puig θέλει απλά να τον βάλει πάλι στη μοτοσυκλέτα
Για τον Marc Marquez


Η σκοτεινή περίοδος του Marc Marquez προσελκύει την προσοχή πολλών προσωπικοτήτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που, ακόμη και χωρίς να βρίσκονται προσωπικά στο γκαράζ της Honda, έχουν εκφράσει τις απόψεις τους για το τι συμβαίνει εκεί. Χθες ήταν η σειρά του John McGuinness. Ο θρύλος του Tourist Trophy – που θα συμμετάσχει αυτή τη σεζόν στο Isle of Man οδηγώντας μια Honda – αποφάσισε να δηλώσει τη γνώμη του για τον Marc.
Ο John έγραψε για αυτό στο MCN, εκφράζοντας μια συγκεκριμένη ανησυχία για το πώς γίνεται η διαχείριση του αναβάτη και πώς η όλη κατάσταση πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά.
"Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε όλα όσα έχει επιτύχει, τους παγκόσμιους τίτλους που έχει κερδίσει", είπε ο McGuinness. "Αλλά κάποιος πρέπει να φροντίσει τον Marc Marquez, γιατί κάτι δεν πάει καλά. Είναι σαν να έχει λυθεί ένα καλώδιο κάπου. Eξαρτάται από προηγούμενα ατυχήματα; Η όρασή του; Η συγκέντρωσή του; Δεν ξέρουμε. Αλλά πέντε πτώσεις είναι απαράδεκτες. Είναι καλύτερος από αυτό".
Οι ιδέες του McGuinness είναι πολύ σαφείς και ανησυχεί ότι ο Marc μπορεί να μην έχει δίπλα του το κατάλληλο άτομο που να μπορεί να τον χειριστεί όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτή τη λεπτή φάση της καριέρας του.

"Αφού έπεσε κατά τη διάρκεια του ζεστάματος, έμοιαζε με τύπο που πλέον έφτασε στο όριο. Δεν θα ήθελα να τον δω να φεύγει από το άθλημά μας λόγω πολλών χτυπημάτων στο κεφάλι. Κάποιος πρέπει να του πει κάτι. Είναι σαν να χρειάζεται να βρει τον εαυτό του".
Σύμφωνα με τον βετεράνο του ΤΤ, το πρόβλημα είναι η προσέγγιση του Marc.

"Οδηγεί πέρα από το όριο όλη την ώρα. Μια στρατηγική που λειτούργησε για αυτόν στο παρελθόν αλλά δεν λειτουργεί πλέον σήμερα. Είχε τέσσερις πτώσεις το περασμένο Σαββατοκύριακο και μια πολύ σοβαρή. Όποιο κι αν είναι το επίπεδό σου, είτε είσαι ερασιτέχνης αναβάτης ή πρωταθλητής MotoGP, πρέπει να κάνεις ερωτήσεις στον εαυτό σου όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα".

Ο McGuinness φοβάται ότι το γκαράζ της Honda είναι το πρόβλημα.

"Έχω την εντύπωση ότι ο Alberto Puig θέλει απλώς να επιστρέψει στη μοτοσυκλέτα και να ξεκινήσει ξανά τους αγώνες αμέσως, αλλά πρέπει να ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του. Το να ασχοληθείς μαζί του σήμερα είναι λίγο σαν να ανοίγεις το κουτί της Πανδώρας. Αλλά όταν πέφτει ένας αναβάτης συνέχεια, κάτι πρέπει να γίνει.Το Σάββατο, μετά την πρώτη πτώση, όρμησε πίσω στα pits, επέστρεψε στην πίστα και μετά από λίγους γύρους έπεσε ξανά στο ίδιο σημείο της πίστας και με τον ίδιο τρόπο. Δεν είναι καλά. Φαίνεται απελπισμένος. Αν δεν φορούσε αερόσακο στην πτώση κατά τη διάρκεια του ζεστάματος ,θα είχε καταλήξει κομμάτια.Είναι λυπηρό να τον βλέπω έτσι,γιατί είναι από τους καλύτερους. Και όταν κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, δεν μπορείς παρά να τον θαυμάσεις. Αλλά δεν μπορεί να διασκεδάσει με τη μοτοσυκλέτα τώρα και δεν νομίζω ότι σε κανέναν αρέσει να βλέπει τι κάνει στον εαυτό του".

Να μια ωραια αποψη cdefghigi Ασχετα αν δεν γουσταρω το Μαρκ

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Η κατάσταση του Marc Marquez βελτιώνεται
Αλλά παραμένει εκτός Αργεντινής


Ο Marc Marquez επισκέφτηκε τον οφθαλμίατρό του, Dr. Sánchez Dalmau, στη Νοσοκομειακή Κλινική της Βαρκελώνης, χθες Δευτέρα, όπου υποβλήθηκε στον δεύτερο ιατρικό έλεγχο μετά το ατύχημα στο ζέσταμα για το Grand Prix της Ινδονησίας πριν από μια εβδομάδα. Σε αυτή τη νέα εξέταση, ο Dr. Sánchez Dalmau επιβεβαίωσε ότι η διπλωπία του Marc Marquez παρουσιάζει αξιοσημείωτη βελτίωση και επιβεβαιώνει ότι η εξέλιξη της όρασής του είναι πολύ ευνοϊκή. Όπως συνέβη με το τελευταίο επεισόδιο διπλωπίας, ο Marc Marquez θα συνεχίσει να εφαρμόζει ένα συντηρητικό θεραπευτικό σχήμα με τακτικούς ελέγχους.
Ο αναβάτης της Repsol Honda Team δεν θα λάβει μέρος στον επόμενο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αργεντινή καθώς συνεχίζει την αποθεραπεία του.

"Η δεύτερη νευρο-οφθαλμολογική αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε στον Marc Marquez την Δευτέρα έδειξε μια πολύ ευνοϊκή εξέλιξη στην παράλυση του τέταρτου δεξιού νεύρου που επηρεάστηκε από την πτώση που σημειώθηκε στο Grand Prix της Ινδονησίας", ανέφερε ο Dr. Dalmau. "Η ανάρρωση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί και ο Marc Marquez πρέπει να ακολουθήσει το καθιερωμένο θεραπευτικό σχήμα με συντηρητική θεραπεία".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Ο Rossi ήταν και θα συνεχίσει να είναι θρύλος, αλλά όσον αφορά την οδήγηση, ο Marquez είναι o πιο δυνατός”​

Από τον BikerSpirit

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Il Corriere della Sera», στην οποία μίλησε για τη ζωή του, το ξεκίνημά του, τις θυσίες που έκανε για να φτάσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μέχρι την κατάκτηση του τίτλου.


Στη συνέχεια ο Γάλλος μίλησε για τους αντιπάλους του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και το είδωλό του, τον Valentino Rossi.

Μεταξύ άλλων είπε για το ξεκίνημα της καριέρας του: «Ο πατέρας μου με πήγαινε κάθε Σαββατοκύριακο με το βαν από τη Γαλλία στην Ισπανία για τους αγώνες. Κάναμε πάνω από 100.000 χλμ το χρόνο και δεν είχαμε πολλά χρήματα. Ήταν δύσκολες στιγμές αλλά άξιζε τον κόπο» .

Για την σεζόν του 2022 είπε: «Άλλες ομάδες έχουν προχωρήσει περισσότερο από εμάς, στην Ινδονησία, ωστόσο, στο στεγνό είχαμε τον ρυθμό να κερδίσουμε, μετά στο βρεγμένο τερμάτισα δεύτερος και ήταν σημαντικό. Αλλά στα επόμενα δύο Grand Prix πρέπει να βρω κάτι για να κάνω τη διαφορά. Περιμένω η Ducati να επιστρέψει δυναμική ακόμα και με τη νέα μοτοσυκλέτα. Η Suzuki, η Honda, η Aprilia και η KTM έχουν σημειώσει πρόοδο» .

Ο Fabio Quartararo για τον τραυματισμό του Marc Marquez είπε: «Του έστειλα μηνύματα ενθάρρυνσης. Από το 2020 δεν έχει ησυχία, ήταν άτυχος. Μπορώ μόνο να προσπαθήσω να τον κάνω να νιώσει καλύτερα» .



Όταν τον ρώτησαν να συγκρίνει τον Valentino Rossi και τον Marc Marquez και για τα είδωλα του είπε: «Ο Valentino ήταν το είδωλό μου, η πρώτη ανάμνηση που συνδέεται με το MotoGP είναι η νίκη του, στη Χερέθ το 2005. Μου αρέσει το στυλ του στον Stoner. Η αποφασιστικότητα του Lorenzo και η ταχύτητα του Marquez. Δεν χρειάζεται να κοιτάς μόνο έναν οδηγό, για να μάθεις πρέπει να κοιτάς πολλούς.»


«Ο Rossi ήταν ένας θρύλος και θα παραμείνει για πάντα. Αλλά αν μιλάμε μόνο για οδήγηση, νομίζω ότι ο πιο δυνατός οδηγός είναι ο Marc» .

Πηγη https://bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Fabio Quartararo: “Ο Rossi ήταν και θα συνεχίσει να είναι θρύλος, αλλά όσον αφορά την οδήγηση, ο Marquez είναι o πιο δυνατός”​

Από τον BikerSpirit

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Il Corriere della Sera», στην οποία μίλησε για τη ζωή του, το ξεκίνημά του, τις θυσίες που έκανε για να φτάσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μέχρι την κατάκτηση του τίτλου.


Στη συνέχεια ο Γάλλος μίλησε για τους αντιπάλους του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και το είδωλό του, τον Valentino Rossi.

Μεταξύ άλλων είπε για το ξεκίνημα της καριέρας του: «Ο πατέρας μου με πήγαινε κάθε Σαββατοκύριακο με το βαν από τη Γαλλία στην Ισπανία για τους αγώνες. Κάναμε πάνω από 100.000 χλμ το χρόνο και δεν είχαμε πολλά χρήματα. Ήταν δύσκολες στιγμές αλλά άξιζε τον κόπο» .

Για την σεζόν του 2022 είπε: «Άλλες ομάδες έχουν προχωρήσει περισσότερο από εμάς, στην Ινδονησία, ωστόσο, στο στεγνό είχαμε τον ρυθμό να κερδίσουμε, μετά στο βρεγμένο τερμάτισα δεύτερος και ήταν σημαντικό. Αλλά στα επόμενα δύο Grand Prix πρέπει να βρω κάτι για να κάνω τη διαφορά. Περιμένω η Ducati να επιστρέψει δυναμική ακόμα και με τη νέα μοτοσυκλέτα. Η Suzuki, η Honda, η Aprilia και η KTM έχουν σημειώσει πρόοδο» .

Ο Fabio Quartararo για τον τραυματισμό του Marc Marquez είπε: «Του έστειλα μηνύματα ενθάρρυνσης. Από το 2020 δεν έχει ησυχία, ήταν άτυχος. Μπορώ μόνο να προσπαθήσω να τον κάνω να νιώσει καλύτερα» .



Όταν τον ρώτησαν να συγκρίνει τον Valentino Rossi και τον Marc Marquez και για τα είδωλα του είπε: «Ο Valentino ήταν το είδωλό μου, η πρώτη ανάμνηση που συνδέεται με το MotoGP είναι η νίκη του, στη Χερέθ το 2005. Μου αρέσει το στυλ του στον Stoner. Η αποφασιστικότητα του Lorenzo και η ταχύτητα του Marquez. Δεν χρειάζεται να κοιτάς μόνο έναν οδηγό, για να μάθεις πρέπει να κοιτάς πολλούς.»


«Ο Rossi ήταν ένας θρύλος και θα παραμείνει για πάντα. Αλλά αν μιλάμε μόνο για οδήγηση, νομίζω ότι ο πιο δυνατός οδηγός είναι ο Marc» .

Πηγη https://bikerspirit.net
Καλά
Ας συναντούσες τον VALE στα ίδια χρονιά μέσα στην πίστα και τα λέμε μετά
 
Top Bottom