ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ωρε κατι ομορφες abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

View attachment 41751
Ρε π@υστη μου ο Λορένθο ούτε σαν γκόμενα δεν αξίζει!
:puke:
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μη σου μπαίνουν ιδέες.

Δεν είναι για τα δόντια σου... Tooth
Ρε π@υστη μου ο Λορένθο ούτε σαν γκόμενα δεν αξίζει!
:puke:
Καλά ,καλά μεγάλη μπουκιά φάε....
Rolling RollingRolling
Καλά.
Εάν με παρακαλέσει ...
Απαπαπα τι ειστε εσεις μη δειτε τιποτα abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Quartararo_main.jpg

Quartararo: Οι άλλοι έκαναν μεγαλύτερο βήμα προς τα εμπρός

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP Fabio Quartararo πιστεύει ότι τρεις από τους αντιπάλους της Yamaha στην κορυφαία κατηγορία έχουν κάνει ένα "πολύ μεγαλύτερο βήμα" ενόψει της σεζόν του 2022.
Ο Quartararo είχε επιδιώξει μια μεγάλη βελτίωση στην ισχύ του κινητήρα για την M1 του που ερχόταν στην πρώτη δοκιμή του 2022 στη Sepang, αλλά παραδέχτηκε μετά την πρώτη ημέρα ότι αυτό δεν είχε -και δεν θα είχε αποτέλεσμα.
Ολοκληρώνοντας τη δοκιμή ως έβδομος ταχύτερος, αν και μόλις δύο δέκατα πίσω από τον πρώτο, ο Γάλλος ξεκαθάρισε ότι δεν ήταν δυσαρεστημένος με το πώς πέρασαν οι δύο μέρες στη Sepang –ιδιαίτερα όσον αφορά τον ρυθμό μεταχειρισμένων ελαστικών– αλλά παραδέχτηκε ότι "περίμενα πολύ περισσότερα".
Και ήταν επίσης γεμάτος επαίνους για όσα είδε από ορισμένους από τους ανταγωνιστές του κατασκευαστές.

Ο Quartararo περιέγραψε την απόδοση της νέας Suzuki GSX-RR ως "τη μεγαλύτερη έκπληξη" από τη δοκιμή.
"Και η Honda επίσης", πρόσθεσε γρήγορα. "Επειδή εντυπωσιάστηκα πραγματικά από τους χρόνους που έκαναν και τον ρυθμό, ο Pol (Espargaro) είχε πολύ καλό ρυθμό, ο Alex (Marquez), ο Marc (Marquez)".
"Αλλά ναι, ο Alex (Rins) και ο Joan (Mir) ήταν πολύ γρήγοροι σήμερα, με καινούργια, με μεταχειρισμένα ελαστικά. Για μένα είναι η μεγαλύτερη έκπληξη. Αλλά νομίζω ότι είμαστε επίσης εκεί, και θα είναι επίσης μια διασκεδαστική χρονιά".
Ερωτηθείς στη συνέχεια εάν εκτιμούσε επίσης την απόδοση της νέας Aprilia, αφού τόσο ο Aleix Espargaro όσο και ο πρώην ομόσταυλος του Quartararo, Maverick Vinales, ολοκλήρωσαν τη δοκιμή εντός της πρώτης πεντάδας, ή αν πίστευε ότι τους βοήθησε που τους επέτρεψαν να κάνουν το pre -test shakedown, ο Quartararo είπε: "Φυσικά γνωρίζουμε ότι είναι εξαιρετικά γρήγοροι".
"Έχουν δύο αναβάτες που οδηγούν γρήγορα, και φυσικά… για μένα, ακόμα κι αν έχεις περισσότερες μέρες οδήγησης, κάνεις έναν χρόνο γύρου. Ήδη κάτω από 1:59 είναι ένας γρήγορος γύρος και έκαναν 1:58, και 1:58,3 νομίζω. Είναι αλήθεια ότι είχαν περισσότερες μέρες, αλλά σίγουρα η μοτοσυκλέτα λειτουργεί εξαιρετικά καλά, αν ελέγξουμε την τελική ταχύτητα είναι εξαιρετικά γρήγορη".

"Ήμουν πίσω από τον Aleix για μισό γύρο και το στρίψιμο ήταν πολύ… σίγουρα είμαι εντυπωσιασμένος από αυτούς και στο τέλος, αν ελέγξετε, για μένα, ναι, Honda και Suzuki έκαναν επίσης ένα τεράστιο βήμα".
Στη συνέχεια, ο Quartararo ερωτήθη για το αν η Yamaha βελτιώθηκε τόσο πολύ όσο και οι τρεις εν λόγω μοτοσυκλέτες, στο οποίο έσπευσε να πει ένα "όχι" και για το τι σκέφτεται με την πρόοδο της Ducati.

"Σε τελική ανάλυση η Ducati, ήταν ήδη σούπερ γρήγορη στο τέλος της σεζόν, αλλά τα τρία που με εντυπωσίασαν περισσότερο είναι τα τρία που είπα. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω ότι κάναμε ένα τέτοιο βήμα".
"Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είμαστε ανταγωνιστικοί. Απλώς σημαίνει ότι οι άλλοι έκαναν ένα πολύ μεγαλύτερο βήμα από εμάς".
"Και δυσκολευόμαστε στους τομείς – ακόμα και καινούργια ελαστικά, είναι περίεργο να βλέπω ότι δυσκολευόμουν περισσότερο γιατί κανονικά, ξέρετε, η επίθεση στο χρόνο είναι ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα. Ξέρω ότι μπορούσα να βελτιωθώ πολύ περισσότερο, αλλά οι άλλοι έκαναν ένα μεγάλο βήμα σε αυτόν τον τομέα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Κάπου είχα διαβάσει εδώ σε ποστ ότι είχε επιφυλάξεις ο Fabio για το τι μπορεί να πετύχει η Yamaha.
Ήδη έχει ταραχτεί και βαράει καμπανάκια.

Άσχημο να είσαι πρωταθλητής και να βλέπεις τους άλλους πριν αρχίσει η σεζόν να είναι μπροστά από εσένα.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ωχ! Πάλι τα ίδια ....!facepalm 2
Τις ίδιες παραπλανητικες δηλώσεις έκανε στα δοκιμαστικά και ο ακατανομαστος ψηλός νυν συνταξιούχος τώρα ...."και έχουμε κάποιο θέμα και πάνε πολύ καλά οι αλλοι...".
Ιδωμεν λοιπον. :cool:
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ωχ! Πάλι τα ίδια ....!facepalm 2
Τις ίδιες παραπλανητικες δηλώσεις έκανε στα δοκιμαστικά και ο ακατανομαστος ψηλός νυν συνταξιούχος τώρα
...."και έχουμε κάποιο θέμα και πάνε πολύ καλά οι αλλοι...".
Ιδωμεν λοιπον. :cool:
Γειά σου Στελάρα μου "Μελισσοκόμε".. Hug



abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Unlimited: Ξεκινά η σειρά ντοκιμαντέρ για τα MotoGP του 2021 (Video)​

Στις 14 Μαρτίου η πρεμιέρα​




Στις 14 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας σειρά ντοκιμαντέρ που ετοίμασε η Prime Video της Amazon για το Πρωτάθλημα των MotoGP του 2021

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Η σειρά που θα προβληθεί μέσω της συνδρομητικής πλατφόρμας της Amazon σε περισσότερες από 170 χώρες, αποτελείται από 8 επεισόδια διάρκειας 50 λεπτών το καθένα, τα οποία παρουσιάζουν από μια άλλη οπτική στιγμές από την περσινή αγωνιστική σεζόν.
Από τις οθόνες θα παρελάσουν οι κορυφαίοι αναβάτες του σπορ, μάνατζερς ομάδων και άνθρωποι που σχετίζονται είτε έμμεσα είτε άμεσα με τα MotoGP.
Η παραγωγή της σειράς έγινε από το MEDIAPRO STUDIO σε συνεργασία με την διοργανώτρια αρχή Dorna.
Το ντοκιμαντέρ θα προβάλει στιγμές από την καθημερινότητα των πρωταγωνιστών εντός και εκτός πίστας, άγνωστες προσωπικές ιστορίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν αναβάτες και επικεφαλής ομάδων κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών τριημέρων.
Στιγμές χαράς, λύπης, έντασης, εκνευρισμού, ανακούφισης, απογοήτευσης, συγκίνησης αποτελούν το κυρίως θέμα της σειράς από την οποία θα παρελάσουν μεταξύ άλλων ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Fabio Quartararo, ο Marc Marquez που έκανε υπερπροσπάθεια μέχρι να καταφέρει επιστρέψει στις επιτυχίες μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο χέρι και φυσικά ο GOAT Valentino Rossi στην τελευταία αγωνιστική σεζόν της καριέρας του.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2022 – Η Ducati «κλειδώνει» τον Pecco Bagnaia μέχρι το 2024!​

e2a10f5128c6f180ddbaddcd1bf38743_XL.jpg
Η πρώτη μεγάλη μεταγραφική είδηση της χρονιάς «έσκασε» πριν από λίγο, με την αναμενόμενη ανανέωση του συμβολαίου του Francesco Bagnaia, ο οποίος μένει στην Ducati μέχρι το 2024.
Ήταν κάτι που το περιμέναμε εδώ και καιρό, με την είδηση να έρχεται όμως μόλις σήμερα. Μια είδηση που δεν εκπλήσσει καθόλου.

Έτσι, σήμερα 21 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σεζόν, η Ducati επιβεβαίωσε ότι υπέγραψε με τον Pecco Bagnaia για άλλα δύο χρόνια, μέχρι και το 2024.
Αυτό που ίσως προκαλεί εντύπωση και έκπληξη, είναι το γεγονός ότι δεν έχουμε ένα «πολυετές» συμβόλαιο, κατά τα πρότυπα της Honda και της KTM.

Πάντως το σίγουρο ήταν ότι και οι δύο πλευρές ήθελαν να συνεχίσουν μαζί την πορεία τους, ειδικά μετά το δεύτερο μισό που έκανε ο Bagnaia πέρυσι στο πρωτάθλημα.
Οι συζητήσεις για ανανέωση είχαν ξεκινήσει από τα τέλη του 2021, με τις τελικές λεπτομέρειες να διευθετούνται στα τεστ σε Sepang και Mandalika.
Έτσι ο Ιταλός θα μείνει στους κόκκινους, ελπίζοντας ότι φέτος – αν και ο ίδιος δεν το παραδέχεται – θα είναι αυτός που μαζί με την GP22 θα πανηγυρίζουν τον τίτλο στους οδηγούς.

Αυτή ήταν και η πρώτη μεταγραφική είδηση για το 2022 κι ελπίζουμε ότι «ανοίγοντας ο χορός» από εδώ και πέρα θα ακολουθήσουν και οι επόμενες.
Αυτό που βγαίνει από το paddock είναι ότι τελικά δεν θα δούμε μεγάλες αλλαγές και μετακινήσεις ανάμεσα σε πιλότους και εργοστάσια.
Τα μεγάλα ερωτηματικά, βέβαια, παραμένουν οι περιπτώσεις του Fabio Quartararo στην Yamaha και του Joan Mir στην Suzuki.

Επιπλέον έχουμε και την περίπτωση του εντυπωσιακού Pedro Acosta, που δεν αποκλείεται να υπάρξει κάποιο εργοστάσιο που θα κινηθεί για να υπογράψει από φέτος τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Moto3.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Poncharal_main.jpg

Poncharal: Πάμε στο Qatar με μεγάλες φιλοδοξίες

Η Tech3 KTM Factory Racing άντεξε ένα δύσκολο 2021 με τον Danilo Petrucci και τον Iker Lecuona να μην μπορούν να προσφέρουν τα αποτελέσματα που έχουν συνηθίσει στη γαλλική ομάδα σε όλη την ιστορία τους στην κορυφαία κατηγορία. Αλλά το 2022 φέρνει μαζί του ανανεωμένη ελπίδα και αισιοδοξία.
Τόσο ο Remy Gardner όσο και ο Raul Fernandez κυριάρχησαν στην ενδιάμεση κατηγορία με τρόπο που δεν έχουμε ξαναδεί. Μεταξύ τους, κέρδισαν 13 από τους 18 αγώνες και δικαιωματικά τους δόθηκαν ευκαιρίες στα MotoGP ως αποτέλεσμα. Ωστόσο, και οι δύο δοκιμές πριν την σεζόν στη Μαλαισία και την Ινδονησία δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο, με τον Gardner να αναρρώνει από σπασμένο καρπό και την προετοιμασία του Fernandez να ολοκληρώνεται πρόωρα από μια διάσειση.
Οπότε, το αφεντικό της ομάδας Herve Poncharal είναι καθόλου ανήσυχος πηγαίνοντας στον εναρκτήριο γύρο στο Qatar;

"Είναι αλήθεια ότι σε έναν γύρο, στην Ινδονησία και στη Μαλαισία, η πρώτη RC16 έφτασε στα πέντε δέκατα από τον ταχύτερο αναβάτη. Τούτου λεχθέντος, η επίθεση χρόνου δεν ήταν ποτέ το πλεονέκτημα της KTM. Η απόδειξη είναι ότι σπάνια έχουμε δει μια KTM στην πρώτη σειρά. Από την άλλη, ο Brad μας έχει συνηθίσει σε καλές ανόδους κατά τη διάρκεια του αγώνα και πράγματι έχουμε έναν αρκετά ενδιαφέρον αγωνιστικό ρυθμό. Στη Mandalika, αν πάρεις τον μέσο όρο σε όλους τους γύρους, ο Miguel είναι τρίτος. Και από το Qatar, το πακέτο μας θα βελτιωθεί σταδιακά με μικρές πινελιές. Ο στόχος ήταν να μην πάμε να πετύχουμε ένα καλό χρόνο. Οι χειμερινές δοκιμές είναι πάνω από όλα για δουλειά. Κάποιοι θέλουν να κάνουν εντύπωση. Δεν είμαστε έτσι".

"Πολλοί μπαίνουν στον πειρασμό να πουν ότι δέκα μέρες δεν είναι αρκετές για τους rookies. Αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είναι εξαντλητικό. Δεν συνειδητοποιείς πόσο δύσκολο είναι, ειδικά όταν έχεις περάσει μόλις δύο μήνες στην Ευρώπη, σε συνθήκες πολύ μακριά από τη Μαλαισία ή την Ινδονησία, χωρίς να έχεις ανέβει στη μοτοσυκλέτα ".
"Όταν πηγαίνετε από τη Moto2 στα MotoGP, αλλάζουν πολλά σημεία αναφοράς. Είμαστε περιτριγυρισμένοι από περισσότερους μηχανικούς, είτε όσον αφορά τα ηλεκτρονικά είτε τα ελαστικά. Δεν οδηγούμε πλέον με ατσάλινα φρένα αλλά με άνθρακα. Κάθε αναβάτης έχει δύο μοτοσυκλέτες, ρυθμισμένες διαφορετικά, ώστε να μπορεί να αξιολογήσει περισσότερα πράγματα. Αρκεί να πούμε ότι η μέθοδος εργασίας είναι αρκετά διαφορετική από αυτή που είχαν συνηθίσει μέχρι τότε. Είναι πιο έντονο και όχι μόνο στην πίστα, γιατί πρέπει να ξέρεις να παραμένεις συγκεντρωμένος στα σχόλιά σου".

Ο Fernandez τερμάτισε 19ος στη Sepang και στη συνέχεια 22ος στη Mandalika, ενώ ο Gardner ήταν 23ος και στις δύο. Ο Poncharal δεν ανησυχεί πολύ από αυτά τα τελικά αποτελέσματα, αλλά παραδέχεται ότι είναι μια πραγματική αντανάκλαση της δύναμης της κορυφαίας κατηγορίας το 2022.
"Αν σας πω ότι θέλουμε να είμαστε στην πρώτη 15άδα, θα νομίζετε ότι δεν είμαι φιλόδοξος. Αλλά το grid είναι ακόμα πιο σφιχτό από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια. Πέρα από τη μοτοσυκλέτα, της οποίας τα επίπεδα απόδοσης έχουν γίνει ολοένα και πιο παρόμοια, δείτε τον αριθμό των Παγκοσμίων Πρωταθλητών που βρίσκονται τώρα στην κατηγορία. Επιπλέον, η ποιότητα των rookies. Είναι πραγματικά ένα ονειρικό πεδίο".
"Ο νούμερο ένα στόχος μας είναι φυσικά να κερδίσουμε τον τίτλο Rookie της χρονιάς, ακόμα κι αν γνωρίζουμε ότι για άλλη μια φορά δεν θα είναι εύκολο. Τόσο ο Remy όσο και ο Raul θα παλέψουν σκληρά, όπως έκαναν πέρυσι. Fabio Di Giannantonio και Marco Bezzecchi είναι επίσης πολύ γρήγοροι. Και νομίζω ότι ο Darryn Binder θα ανέβει. Πέρυσι είδαμε τέσσερις poles και μια νίκη για τον Jorge Martín στην πρώτη του χρονιά. Αυτό που θα ήθελα είναι να μπορέσουμε να πετύχουμε μερικούςτερματισμούς στην πρώτη πεντάδα, ειδικά στο δεύτερο μέρος της σεζόν. Θα πρέπει επίσης να μετρήσουμε τους εαυτούς μας ενάντια στους επίσημους αναβάτες της KTM: Miguel Oliveira και Brad Binder".

"Πηγαίνουμε στο Qatar με μεγάλες φιλοδοξίες, δεν είμαστε εδώ απλά για να παίξουμε κάποιο ρόλο. Το 2022 είναι μια εξαιρετικά σημαντική χρονιά για την KTM. Ποτέ δεν είχαμε τόσο εξαιρετικά ανταγωνιστικό line-up και στις δύο ομάδες. Έχουμε δύο αναβάτες με εμπειρία, που μπορούν να παλέψουν για νίκες και μετά εδώ, δύο νεαρούς αναβάτες με εξαιρετικό ταλέντο, ικανούς να φέρουν μια διαφορετική προοπτική. Μπορεί να κάνει τη διαφορά στην ανάπτυξη. Και μετά υπάρχει ο Fabiano".
Ο Poncharal, φυσικά, αναφέρεται στην ίσως πιο σημαντική υπογραφή της KTM τους τελευταίους δώδεκα μήνες: τον Fabiano Sterlacchini. Ο Ιταλός ήταν το δεξί χέρι του Gigi Dall'Igna στη Ducati για αρκετά χρόνια και μετέβη στους Αυστριακούς το 2021 για να ηγηθεί της ανάπτυξής τους ως νέος επικεφαλής Τεχνολογίας.

"Αυτή είναι η πρώτη χρονιά που έχει πραγματικά τον έλεγχο, με όλη την ελευθερία να ενεργεί, να επηρεάζει τη μέθοδο εργασίας του. Το 2021 έμαθε, μελέτησε, κατέγραψε πολλά πράγματα και τώρα θα μπορέσει να αρχίσει να προσφέρει".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Jorge Lorenzo θα είναι σχολιαστής του DAZN: “Μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο κοινό”​

Από τον BikerSpirit

Ο πρώην αναβάτης του MotoGP θα μοιραστεί την δουλειά του σχολιασμού των αγώνων MotoGP με τους Alex Crivillé και Carlos Checa.

Ο τηλεοπτικός σταθμός DAZN έχει ήδη επισημοποιήσει αυτό που μέχρι τώρα ήταν φήμη: ο Jorge Lorenzo θα σχολιάσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2022, καθώς και τις κατηγορίες Moto2 και Moto3. Ο Ισπανός, ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς στην ιστορία αυτού του αθλήματος, θα σχηματίσει, μαζί με τους Alex Crivillé και Carlos Checa, μια τριάδα κορυφαίων ειδικών, και θα ενταχθεί στην ομάδα με επικεφαλής τον Ernest Riveras και εκ των οποίων οι Izaskun Ruiz, Natacha. Alfageme, Carles Pérez, Juan Martínez και Ricard Jové.

« Θέλω πολύ να σχολιάσω. Αφού άφησα τις μοτοσυκλέτες, αποφάσισα να κάνω μια πιο ήσυχη ζωή. Το έχω πάθει και θα περάσω υπέροχα. Έρχομαι με ταπεινότητα για να μάθω ότι είναι κάτι νέο για μένα, ότι έχω πολλά να μάθω, αλλά γνωρίζοντας ότι έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτό για το οποίο πρόκειται να μιλήσω και ότι μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο κοινό » εξηγεί ο Lorenzo

«Νομίζω ότι μπορώ να φέρω πολλή τεχνική γνώση και φρεσκάδα. Στην πραγματικότητα, τα τελευταία τέσσερα ή πέντε χρόνια, ήμουν και στις τρεις μεγάλες μάρκες. Ξέρω τέλεια τις μοτοσυκλέτες »

« Γνωρίζω τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί, ειδικά τους μηχανικούς, που είναι πολύ σημαντικοί για να συνεισφέρουν σε τεχνικά θέματα. Και ξέρω ακριβώς τι μπορεί να πάει καλά σε οποιαδήποτε περίσταση. Μετά από 18 χρόνια ως επαγγελματίας οδηγός, ξέρω καλά τα γλυκά, τα γλυκόπικρα και τα ξινά της κάθε στιγμής. Υπήρξα πρωταθλητής MotoGP και αυτό είναι που με διαφοροποιεί από τους σχολιαστές που είχε μέχρι τώρα το DAZN .»

Ενόψει του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο Lorenzo παραδέχεται ότι το Moto3 είναι μια κατηγορία στην οποία δεν έχει ακόμα πολλές αναφορές: «Το Moto3 είναι αυτό από το οποίο δεν έχω δώσει ιδιαίτερη σημασία αυτά τα χρόνια και θα το κάνω τώρα και πρέπει να το μάθω καλά»

« Στη Moto2, αυτό που κάνει ο Pedro Acosta είναι εκπληκτικό. Αν καταφέρει να κερδίσει φέτος ως πρωτάρης, θα είναι ο πρώτος στην ιστορία που θα κάνει αυτό το rookie double και στις δύο κατηγορίες. Νομίζω ότι μπορεί να το κάνει τέλεια».

« Για το MotoGP, ο Lorenzo διαβεβαιώνει ότι είναι ένα πολύ ανοιχτό πρωτάθλημα: « Από τότε που τραυματίστηκε ο Marc, δεν υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί. Οποιοσδήποτε από τους top5 ή top7 μπορεί να κερδίσει τέλεια το πρωτάθλημα, χωρίς να εκπλήξει κανέναν. Ο Quartararo πρέπει είναι το φαβορί λόγω του ότι είναι πρωταθλητής. Επίσης νομίζω ότι η Ducati, αργά ή γρήγορα, θα κερδίσει. Νομίζω ότι φέτος μπορεί να είναι η σειρά τους».


Πηγη https://bikerspirit.net
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

O Jorge Lorenzo θα είναι σχολιαστής του DAZN: “Μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο κοινό”​

Από τον BikerSpirit

Ο πρώην αναβάτης του MotoGP θα μοιραστεί την δουλειά του σχολιασμού των αγώνων MotoGP με τους Alex Crivillé και Carlos Checa.

Ο τηλεοπτικός σταθμός DAZN έχει ήδη επισημοποιήσει αυτό που μέχρι τώρα ήταν φήμη: ο Jorge Lorenzo θα σχολιάσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2022, καθώς και τις κατηγορίες Moto2 και Moto3. Ο Ισπανός, ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς στην ιστορία αυτού του αθλήματος, θα σχηματίσει, μαζί με τους Alex Crivillé και Carlos Checa, μια τριάδα κορυφαίων ειδικών, και θα ενταχθεί στην ομάδα με επικεφαλής τον Ernest Riveras και εκ των οποίων οι Izaskun Ruiz, Natacha. Alfageme, Carles Pérez, Juan Martínez και Ricard Jové.

« Θέλω πολύ να σχολιάσω. Αφού άφησα τις μοτοσυκλέτες, αποφάσισα να κάνω μια πιο ήσυχη ζωή. Το έχω πάθει και θα περάσω υπέροχα. Έρχομαι με ταπεινότητα για να μάθω ότι είναι κάτι νέο για μένα, ότι έχω πολλά να μάθω, αλλά γνωρίζοντας ότι έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτό για το οποίο πρόκειται να μιλήσω και ότι μπορώ να συνεισφέρω πολλά στο κοινό » εξηγεί ο Lorenzo

«Νομίζω ότι μπορώ να φέρω πολλή τεχνική γνώση και φρεσκάδα. Στην πραγματικότητα, τα τελευταία τέσσερα ή πέντε χρόνια, ήμουν και στις τρεις μεγάλες μάρκες. Ξέρω τέλεια τις μοτοσυκλέτες »

« Γνωρίζω τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί, ειδικά τους μηχανικούς, που είναι πολύ σημαντικοί για να συνεισφέρουν σε τεχνικά θέματα. Και ξέρω ακριβώς τι μπορεί να πάει καλά σε οποιαδήποτε περίσταση. Μετά από 18 χρόνια ως επαγγελματίας οδηγός, ξέρω καλά τα γλυκά, τα γλυκόπικρα και τα ξινά της κάθε στιγμής. Υπήρξα πρωταθλητής MotoGP και αυτό είναι που με διαφοροποιεί από τους σχολιαστές που είχε μέχρι τώρα το DAZN .»

Ενόψει του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο Lorenzo παραδέχεται ότι το Moto3 είναι μια κατηγορία στην οποία δεν έχει ακόμα πολλές αναφορές: «Το Moto3 είναι αυτό από το οποίο δεν έχω δώσει ιδιαίτερη σημασία αυτά τα χρόνια και θα το κάνω τώρα και πρέπει να το μάθω καλά»

« Στη Moto2, αυτό που κάνει ο Pedro Acosta είναι εκπληκτικό. Αν καταφέρει να κερδίσει φέτος ως πρωτάρης, θα είναι ο πρώτος στην ιστορία που θα κάνει αυτό το rookie double και στις δύο κατηγορίες. Νομίζω ότι μπορεί να το κάνει τέλεια».

« Για το MotoGP, ο Lorenzo διαβεβαιώνει ότι είναι ένα πολύ ανοιχτό πρωτάθλημα: « Από τότε που τραυματίστηκε ο Marc, δεν υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί. Οποιοσδήποτε από τους top5 ή top7 μπορεί να κερδίσει τέλεια το πρωτάθλημα, χωρίς να εκπλήξει κανέναν. Ο Quartararo πρέπει είναι το φαβορί λόγω του ότι είναι πρωταθλητής. Επίσης νομίζω ότι η Ducati, αργά ή γρήγορα, θα κερδίσει. Νομίζω ότι φέτος μπορεί να είναι η σειρά τους».


Πηγη https://bikerspirit.net
Δεν πιστεύω να πέφτει από τις καρέκλες τώρα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bagnaia_DallIgna.jpg

Dall'Igna και Bagnaia μιλούν για την αεροδυναμική

O γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Dall'Igna έδωσε συνέντευξη στον σχολιαστή του MotoGP.com, Steve Day, για να δείξει, με τη βοήθεια του αναβάτη της Ducati Francesco Bagnaia, τα αποτελέσματα της αεροδυναμικής που εφαρμόζονται στα πρωτότυπα MotoGP.
"Η αεροδυναμική είναι μια επιστήμη που μας βοηθά να κάνουμε τη μοτοσυκλέτα να πηγαίνει πιο γρήγορα" ήταν η προσωπική ερμηνεία του Dall’Igna. Πιο αναλυτικά, είναι η δύναμη αντίστασης που αντιτίθεται στην κίνηση του οχήματος και μειώνει τις επιδόσεις του και ειδικότερα την ταχύτητά του. Ο μηχανικός συνέχισε υπογραμμίζοντας την πιθανότητα που προέκυψε τα τελευταία χρόνια να αυξηθεί το φορτίο στον μπροστινό τροχό κάνοντας επαρκή χρήση των επιφανειών των φτερών. Αυτή η εφαρμογή μεταφράζεται σε ένα αποφασιστικό πλεονέκτημα στον έλεγχο του τροχού. Γενικά, βελτιώνει την ευστάθεια της μοτοσυκλέτας μειώνοντας την ταλάντευση ειδικά σε υψηλή ταχύτητα και βελτιώνει τη δυναμική συμπεριφορά ακόμα και στο πιο βίαιο φρενάρισμα που ξεκινά από πολύ υψηλή ταχύτητα.
Η ερμηνεία από την πλευρά του αναβάτη είναι ότι "η αεροδυναμική μπορεί να είναι το πιο σημαντικό πράγμα", σύμφωνα με τον Bagnaia, τονίζοντας τον ρόλο της αεροδυναμικής στην αύξηση της τελικής ταχύτητας στην ευθεία και στην ταχύτητα στις στροφές.

"Κατά τη γνώμη μου, η αεροδυναμική στις μοτοσυκλέτες ήταν πάντα πολύ παραμελημένη", εξηγεί ο Dall'Igna, τονίζοντας ότι μόνο τα τελευταία χρόνια υπήρξε σημαντική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα σχεδιασμού οχημάτων. Προηγουμένως, η αεροδυναμική θεωρούνταν ότι έχει μόνο σκοπό τη βελτίωση της τελικής ταχύτητας ή την αποτελεσματικότερη ψύξη των εξαρτημάτων της μοτοσικλέτας.
Ένας άλλος λόγος που συνέβαλε στην κακή ανάπτυξη και εφαρμογή αυτής της επιστήμης στον τομέα της μοτοσυκλέτας είναι ο θεμελιώδης ρόλος που παίζει ο αναβάτης και η αλληλεπίδρασή του με το σχήμα της μοτοσυκλέτας. Η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη το σχήμα του κάθε αναβάτη στην ομάδα. Είναι πολύ σημαντικό το σχήμα του φέρινγκ να είναι τέτοιο ώστε να παραμορφώνει τη ροή του αέρα ώστε να μην χτυπά απευθείας τον αναβάτη. Τα αξεσουάρ στολής που υπόκεινται περισσότερο σε αυτό το είδος μελέτης είναι το κράνος και η καμπούρα στο πίσω μέρος της δερμάτινης φόρμας που μαζί με το φέρινγκ αποτελούν το πάνω προφίλ της σιλουέτας. Τα άνω και κάτω άκρα του αναβάτη δεν παραμελούνται στη μελέτη, επομένως αξιολογούνται και άλλες λεπτομέρειες όπως οι μπότες και τα γάντια των αναβατών. Ένα τρισδιάστατο μοντέλο είναι μηχανογραφημένο για κάθε αναβάτη, χάρη στο οποίο είναι δυνατή η εκτέλεση αεροδυναμικών μελετών ολόκληρου του συστήματος μοτοσυκλέτας συν αναβάτη. Το φέρινγκ δίνει διαφορετικό αποτέλεσμα για κάθε αναβάτη.

Ο Bagnaia τονίζει ότι ο αναβάτης συμβάλλει επίσης ενεργά στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση προσπαθώντας να φέρει το σώμα του όσο το δυνατόν πιο κοντά στη μοτοσυκλέτα για να διασφαλίσει ότι υπάρχει λιγότερη έκθεση στον αέρα. Ένα γενναιόδωρο φέρινγκ βοηθά τον αναβάτη να προστατεύεται περισσότερο από τη ροή του αέρα και επιτρέπει τη βελτιωμένη τελική ταχύτητα. Από την άλλη πλευρά, ένα πιο περιορισμένο φέρινγκ βελτιώνει τη δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις στροφές.
Η Ducati χρησιμοποιεί ανάλυση CFD - υπολογιστική δυναμική ρευστών - για να μελετήσει διάφορες λεπτομέρειες και τις επιπτώσεις τους σε πτυχές της αεροδυναμικής όπως το κατακόρυφο φορτίο. Αυτός ο τύπος προσέγγισης συνοδεύει τις εργασίες που εκτελούνται στην αεροδυναμική σήραγγα, επιτρέποντας τη μείωση του χρόνου και του κόστους για την κατάρτιση νέων προδιαγραφών.

Τα φτερά αυξάνουν την ασφάλεια

"Η δουλειά των φτερών είναι απλώς να παράγουν αεροδυναμικό φορτίο που επιτρέπει στον μπροστινό τροχό της μοτοσυκλέτας να παραμένει σε επαφή με το έδαφος". Αυτή είναι η περίληψη του Dall'Igna για την κύρια λειτουργία που εκτελείται από τα φτερά. Μειώνοντας την τάση για σούζα, είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί περισσότερο η ώθηση του κινητήρα, που είναι ιστορικά ένα από τα πιο πολύτιμα σημεία της Ducati στα MotoGP. Ο κινητήρας της Borgo Panigale θεωρείται από πολλούς ότι είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην κατηγορία τουλάχιστον όσον αφορά την απόλυτη απόδοση. Η καλύτερη επαφή του τροχού με το έδαφος επιτρέπει στον αναβάτη να έχει μεγαλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας χάρη στη μεγαλύτερη σταθερότητα.
"Με αυτή την έννοια, τα φτερά αυξάνουν τη συνολική ασφάλεια της μοτοσυκλέτας". Αξίζει να σημειωθεί αυτή η τελευταία παρατήρηση του Dall'Igna, η οποία υπογραμμίζει πώς το πλεονέκτημα μιας πιο σταθερής μοτοσυκλέτας υπερνικά το υποθετικό μειονέκτημα σύμφωνα με το οποίο τα προφίλ των φτερών που προεξέχουν θα μπορούσαν να αποτελούν κίνδυνο για τον αναβάτη σε περίπτωση ατυχήματος. Με αυτό κατά νου, με την πάροδο των ετών έχουν εφαρμοστεί ρυθμιστικά όρια για τα σχήματα και τη γεωμετρία των φτερών.
Τα φτερά εκτρέπουν τη ροή του αέρα προς τα πάνω, η οποία αν δεν υπήρχαν φτερά θα ήταν οριζόντια. Η τάση ροής δημιουργεί μια ώθηση στις επιφάνειες των πτερυγίων που αυξάνει το φορτίο στο μπροστινό μέρος. Το φυσικό φαινόμενο που μόλις παρουσίασε ο γενικός διευθυντής επιβεβαιώνεται μέσα από τις αισθήσεις του αναβάτη. Ο Bagnaia επιβεβαιώνει ότι όταν βγαίνεις από αργές στροφές, όπως αυτές της πίστας της Αυστρίας και της στροφής 15 στην Aragon, το αεροδυναμικό φορτίο που δημιουργείται στον μπροστινό τροχό εξουδετερώνει τη φυσική τάση της μοτοσυκλέτας να σηκωθεί λόγω βίαιης επιτάχυνσης. Η μοτοσυκλέτα είναι «κολλημένη» στην άσφαλτο.
Ο Dall'Igna υπογραμμίζει επίσης την άλλη πλευρά αυτής της λύσης. Στην πραγματικότητα είναι απαραίτητο να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ μεγαλύτερου κατακόρυφου φορτίου που αυξάνει τη σταθερότητα και μεγαλύτερης αντίστασης που μειώνει την τελική ταχύτητα. Ο Bagnaia τονίζει ότι κάθε κατασκευαστής έχει τη δική του φιλοσοφία κατασκευής για τα φτερά, η οποία στη συνέχεια επηρεάζει τη δυναμική συμπεριφορά. Για τη Ducati είναι πολύ σημαντικό να επιτυγχάνει υψηλές ταχύτητες στην ευθεία, κάτι που επιτρέπει την ευκολότερη προσπέραση σε σχέση με τις φάσεις στις στροφές.

Ψύξη

Η αεροδυναμική και το φέρινγκ αναμφίβολα παίζουν θεμελιώδη ρόλο στην ψύξη. Το φαινόμενο δεν επηρεάζει μόνο τα υγρά του κινητήρα (λάδι και νερό) αλλά και τα φρένα και τα ελαστικά. Η μεγαλύτερη ροή αέρα που χρησιμεύει για την ψύξη των εξαρτημάτων του κινητήρα περνά από το μπροστινό φέρινγκ και το μπροστινό λασπωτήρα. Ο αέρας εισέρχεται και εκτρέπεται προς τα κάτω τόσο επειδή ακολουθεί το κατερχόμενο σχήμα του πίσω μέρους του φτερού όσο και επειδή προσκρούει στο ψυγείο. Είναι επίσης σημαντικό να βγαίνει ο ζεστός αέρας και αυτό είναι δυνατό χάρη στο σχήμα του φέρινγκ στο κάτω μέρος που τείνει να αφήνει το ζεστό αέρα να ρέει έξω πλευρικά.
Η επαρκής ψύξη του μπροστινού φρένου είναι απαραίτητη, επίσης μέσω της υιοθέτησης αερομεταφορέων, ειδικά σε πίστες που καταπονούν σοβαρά το σύστημα πέδησης, όπως το Spielberg Red Bull Ring. Επιπλέον, είναι δυνατή και η μηχανική επέμβαση με την τοποθέτηση δίσκων carbon με αυξημένη διάμετρο, εντός των κανονιστικών ορίων.
Τα ανοίγματα που βρίσκονται στο πλάι του φέρινγκ τοποθετούνται ακριβώς πίσω από το ψυγείο νερού και λαδιού για την εξάλειψη του ζεστού αέρα. Ο Dall'Igna τονίζει πώς η εξωτερική θερμοκρασία επηρεάζει επίσης τη χαρτογράφηση του κινητήρα. Σε πίστες όπου έχει συνήθως πολύ ζέστη, είναι απαραίτητο να επέμβεις στις παραμέτρους του κινητήρα για να μειώσεις το πρόβλημα της προανάφλεξης στο εσωτερικό του θαλάμου καύσης που θα προκαλούσε ανεπιθύμητα και ανεξέλεγκτα φαινόμενα που θα μπορούσαν ακόμα και να καταστρέψουν έναν κινητήρα. Για να γίνει αυτό, είναι απαραίτητο να μειωθεί η μέγιστη απόδοση που μπορεί να εκφραστεί από τον κινητήρα για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του.
Στη συνέχεια, η εστίαση μετατοπίζεται στο σωστό θερμικό εύρος χρήσης των ελαστικών. Δεδομένου του σημαντικού ρόλου που έχουν τα ελαστικά στη συνολική απόδοση της μοτοσυκλέτας, πραγματοποιούνται ειδικές μελέτες για να διαπιστωθεί πώς τα ελαστικά, τόσο εμπρός όσο και πίσω, υφίστανται διακυμάνσεις θερμοκρασίας. Οι υψηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν την απόδοση των ελαστικών τα οποία, πέρα από ένα ορισμένο όριο, αρχίζουν να χάνουν το κράτημα και να φθείρονται πιο εύκολα.

Το "κουτάλι"

"Αυτό που όλοι αποκαλούν συνήθως «κουτάλι» δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αεροδυναμικό εξάρτημα που χρησιμεύει για την ψύξη του πίσω τροχού". Με αυτά τα λόγια ο Dall'Igna διευκρινίζει τη λειτουργία του αεροδυναμικού προφίλ που είναι αγκυρωμένο στο κάτω μέρος του ψαλιδιού και τοποθετημένο μπροστά από το πίσω ελαστικό. Το "κουτάλι" μεταφέρει φρέσκο αέρα στο χώρο μεταξύ του ψαλιδιού και του ελαστικού, αυξάνοντας τον συντελεστή ανταλλαγής θερμότητας χάρη στην αύξηση της σχετικής ταχύτητας μεταξύ της ροής του αέρα και του τροχού. Τα πλεονεκτήματα αντικατοπτρίζονται στη λιγότερη φθορά του ελαστικού αλλά και στην καλύτερη πρόσφυση με την άσφαλτο του ίδιου του ελαστικού.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bastianini: Νιώθω τη μοτοσυκλέτα δική μου
Και η σχέση μου με την ομάδα είναι απίστευτη

Ο αγώνας του Qatar θα είναι ιδιαίτερος για την ομάδα της Gresini. Αφού αγωνίστηκε τα τελευταία χρόνια μαζί με την Aprilia, η ομάδα που ίδρυσε ο Fausto επιστρέφει ως ανεξάρτητη, σε όλες τις προθέσεις και τους σκοπούς. Ο Enea Bastianini και ο Fabio Di Giannantonio θα εγκαινιάσουν αυτή τη νέα περιπέτεια. Δύο αναβάτες που έκαναν το ντεμπούτο τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την ομάδα της Faenza.
Έχουν πολλές ελπίδες και δύο Ducati. Οι προετοιμασίες για το Losail ξεκίνησαν τον Νοέμβριο με δοκιμές στη Jerez που συνεχίστηκαν τον Φεβρουάριο στη Μαλαισία και την Ινδονησία. Αλλά τώρα είναι η ώρα τους να σοβαρευτούν και, φυσικά, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στον Bastianini, ο οποίος φαινόταν πολλά υποσχόμενος το 2021, τη χρονιά που έκανε το ντεμπούτο του στα MotoGP.

Ο "Beast" από το Ρίμινι είναι αισιόδοξος:
"Πρέπει να πω ότι είμαστε πολύ έτοιμοι για αυτό το ραντεβού. Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά και η σχέση μου με την ομάδα είναι πραγματικά απίστευτη", είπε. "Το Qatar είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ. Δηλαδή, τα πήγα πολύ καλά πέρυσι στο ντεμπούτο μου στα MotoGP", είπε χαριτολογώντας. "Τώρα έχουμε περισσότερη εμπειρία, οπότε λιγότερα λόγια και περισσότερη πίστα! Σωματικά, προετοιμαστηκα πολύ καλά και ένιωθα ήδη ότι η μοτοσυκλέτα ήταν δική μου από την πρώτη μέρα στη Μαλαισία".
Θα είναι το βάπτισμα του πυρός για τον Di Giannantonio και υπάρχει πάντα πολύ συναισθηματική φόρτιση σε αυτές τις περιπτώσεις.

"Πρώτος αγώνας της χρονιάς και πρώτος αγώνας στα MotoGP... πάμε εκεί με απίστευτη φόρτιση", είπε. "Θέλουμε πολύ να μπούμε στην πίστα, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις δοκιμές όπου, σε κάθε έξοδο, προχωρούσαμε πραγματικά, τόσο με τη μοτοσυκλέτα όσο και με την ομάδα. Πρέπει να ομολογήσω ότι προέρχομαι από έναν περίπλοκο μήνα σε φυσικό επίπεδο, με κάποια προβλήματα που έσυρα από τη Μαλαισία και μετά. Όμως, τις τελευταίες μέρες, είχα την ευκαιρία να δουλέψω καλά και θα φτάσουμε προετοιμασμένοι. Ο πραγματικός στόχος είναι να συνεχίσω να προσαρμόζομαι και να εξελίσσομαι, ένας αισιόδοξος στόχος να πάρουμε τους πρώτους βαθμούς αμέσως!".

Πηγη www.motograndprix.gr

Αιντε να σε δουμε και εσενα ωρε λεβεντη τη θα κανεις Yes
 
Top Bottom