karellen
old member
- Δημοσιεύσεις
- 5.408
- Ηλικία
- 61
- Μοτοσυκλέτα
- Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
- Όνομα
- Νίκος
- Περιοχή
- Καλαμάτα
Το ξέχασες νεαρέ.Το Μορίνι
......
Ω Μορίνι
τα Μορίνια
Των Μορινιών
Τοις Μορίνοις
Τα Μορίνια
Ω Μορίνια..
Γατάκι...
Το ξέχασες νεαρέ.Το Μορίνι
......
Ω Μορίνι
τα Μορίνια
Των Μορινιών
Τοις Μορίνοις
Τα Μορίνια
Ω Μορίνια..
Γατάκι...
Τους μωρούς.....Το Μορίνι
Του Μορινιού
Τω Μορίνι
Ω Μορίνι
τα Μορίνια
Των Μορινιών
Τα Μορίνια
Ω Μορίνια..
Γατάκι...
..... καποιοι μηχανακια πρεπει να τ΄αφησουμε να σβυσουν ηρωικα και ενδοξα στις μνημες μας , δεν εχει νοημα πλεον να τα συντηρουμε με ινδο-κινεζικη φορμολη επ΄απειρον αφου δεν μπορεσαν να εξελιχθουν ...... Μorini , Guzzi , Laverda , Benelli , Jawa ..... απο το να γινουν ζομπι-φρανκεσταιν οπως καποια αγγλο-γερμανικης καταγωγης , ονοματα δεν λεμε , ειναι κριμα ......! :D
Το γνησιο Μorini λοιπον που ξεχωριζει για την διαταξη του κινητηρα του οπως κανενα αλλο ιταλικο. Το 3 1/2 εδω , σε μια Τριπολη.
View attachment 14785
Τους εξαγόρασαν Κινέζοι αν θυμάμαι καλά,οπότες το Seimmezzo θα είναι ανταγωνιστής του 600 της benelli,(δικύλινδροι εν σειρά αμφότεροι, άρα αδιάφοροι).Moto Morini X-Cape και Seimmezzo: Το ντεμπούτο πλησιάζει
Μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα παρουσιαστούν κα τα δύο μοντέλα
Ο διευθυντής πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας σε συνέντευξή του στο ιταλικό Motociclslimo δήλωσε πως δεν χρειάζεται να περιμένουμε πολύ ακόμη για να την παρουσίαση των δύο μοντέλων, που σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ιστορική ιταλική εταιρεία
Τα είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA 2019 και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξαν το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα στην πιο εμπορική κατηγορία στην χώρα μας, τα μεσαία on off και για ακόμη μία που είναι νέο-ρετρό scrambler. Και οι δύο με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ..
Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.
Εκτός από το X-Cape, η Moto Morini παρουσίασε στην EICMA 2019 και ένα ακόμη μοντέλο με 650 κ.εκ. Το scrambler Seimmezzo, που σχεδιαστικά θυμίζει το Milano, με τον V2 των 1.200 κ.εκ.
Το χαλύβδινο πλαίσιο είναι ίδιο με του X-Cape με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.460 χλστ. και το ύψος σέλας στα 825 χλστ. Το μινίμαλ ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει μείνει “καθαρό” από εξαρτήματα ώστε να δώσει έμπνευση στους απανταχού customizers. Το τιμόνι είναι φαρδύ και ίσιο, ο στρογγυλός προβολέας είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελείται από TFT οθόνη 5 ιντσών.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. και ένα αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης με διαδρομή 120 χλστ.
Στα φρένα έχουν προτιμηθεί δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 300 χλστ. με τετραέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω 255 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Οι τροχοί έχουν διαστάση 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Metzeler Karoo Street διαστάσεων 110/80 και 150/70.
Tο Moto Morini X-Cape, όπως και το Seimmezzo θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά στα τέλη Φεβρουαρίου. Εκτός από την Ιταλία τα μοντέλα θα διατίθενται αρχικά στην Γαλλία, την Γερμανία, την Ισπανία και την Μ. Βρετανία. Σύμφωνα με τον Riccardo Βertaggia, υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον από την Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ινδία, ενώ υπάρχει συμφωνία με συνεργάτη στο Κατάρ. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν εισαχθούν τα δύο μοντέλα στην χώρα μας. Αν η ποιότητα συμβαδίζει με την ωραία εμφάνιση των δύο μοντέλων και η τιμή τους είναι ανταγωνιστική, τότε δεν αποκλείεται να έρθουν στα μέρη μας.
Οι V2 κινητήρες σταδιακά εξαφανίζονται. Να γιατί Εδώ
Κατασκευαστής/Μοντέλο | Moto Morini X-CAPE (2021) |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | 4Τ, V2 90 μοιρών, Υ/Ψ, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Χωρητικότητα (cc) | 649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 83 x 60 |
Σχέση συμπίεσης | 11.3:1 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος |
Τελική μετάδοση | Κιβώτιο 6 σχέσεων, αλυσίδα |
Μέγιστη ονομαστική ισχύς (hp/rpm) | 60 / 8,250 |
Μέγιστη ονομαστική ροπή (kg.m/rpm) | 5,7 / 7,000 |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Διαστάσεις Μ x Π x Υ (mm) | 2,190 x 905 x 1,390 |
Μεταξόνιο (mm) | 1,470 |
Γωνία κάστερ (ο) | Δ.Α. |
Ίχνος (mm) | 120 |
Ύψος σέλας (mm) | 820-845 |
Απόσταση από έδαφος (mm) | 175 |
Ρεζερβουάρ (l) | 18 |
Βάρος (kg) | 213 (στεγνό) |
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ | |
Εμπρός | Ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm |
Πίσω | Ένα αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου |
ΦΡΕΝΑ | |
Εμπρός | Δύο δίσκοι 298 mm, διπίστονες δαγκάνες Brembo, ABS Bosch 9.1M |
Πίσω | Δίσκος 255 mm, διπίστονη δαγκάνα Brembo, ABS Bosch 9.1M |
ΤΡΟΧΟΙ / ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
Εμπρός | 110/80-19 |
Πίσω | 150/70-17 |
Ανταγωνιστής του tenere700 και του νέου cfmoto.Συγχαρητήρια που δεν επέλεξαν έναν ακόμη εν σειρά 700 για ευκολία και μειωμένο κόστος παραγωγής.Ας ελπίσουμε ότι θα είναι τυχερή η ιταλική εταιρεία στο μέλλον.ΟΙ προηγούμενες μοτό της, με τον κινητήρα-ρόπαλο του Ηρακλή ήταν πανέμορφες και πολύ καλές(μόνο η κατανάλωση έπασχε),έτυχαν όμως και στην περίοδο της κρίσης που έστρεψε πολύ κόσμο στα μεσαία κυβικά...Πρώτη επαφή – Moto Morini X-CAPE 2021 - Η πρώτη μέρα της νέας εποχής
View attachment 36193
Το Moto Morini X-Cape είναι το πρώτο “σύγχρονο” Morini που κυλά τις ρόδες του από τη γραμμή παραγωγής αφότου η ιστορική ιταλική εταιρεία πέρασε στα χέρια της κινεζικής Zongshen.
Δοκιμή: Thierry Sarasyn
Φωτογραφίες: Moto Morini
Είμαστε από τους πρώτους που έχουν την ευκαιρία να καβαλήσουν την έκδοση προπαραγωγής της νέας μοτοσυκλέτας. Spoiler alert: δεν βρήκαμε κανένα σημαντικό μειονέκτημα στο X-Cape. Για την ακρίβεια, ελπίζουμε η τελική έκδοση παραγωγής, που αναμένεται κάπου στο Φθινόπωρο του 2021, να ανταποκρίνεται σε αυτά που διαπιστώσαμε σε αυτήν την πρώτη σύντομη επαφή.
Στυλιστικά το X-Cape είναι μια ωδή στο παρελθόν και είναι πολύ όμορφο – όσο αντικειμενική μπορεί να είναι μια τέτοια δήλωση.
Λεπτομέρειες όπως τα χρώματα της ιταλικής σημαίας κάτω από το έμβλημα στο ρεζερβουάρ και η χρήση του αετού από το σήμα της Moto Morini σε κινητήρα και φέρινγκ συνιστούν ωραίες αναφορές στην ιστορία και τις ρίζες της εταιρείας.
Γεννήτρια εμπιστοσύνης
Ο κινητήρας του Moto Morini X-Cape έχει ένα αρκετά ευχάριστο προφίλ απόδοσης παρότι δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός – ούτε καν για τα δεδομένα των δικύλινδρων μεσαίου κυβισμού. Προσφέρει πάντως αρκετή δύναμη για κάθε είδους συνθήκη οδήγησης και ειδικά η ροπή των 5.7 kgm αποδίδεται νωρίς και γρήγορα, εξασφαλίζοντας πως το X-Cape είναι ευκολοδήγητο.
Η απόκριση γκαζιού είναι ιδιαιτέρως απαλή και ο κινητήρας κοντρολαρισμένος, γεγονός που γεννά εμπιστοσύνη και προσφέρει άριστο έλεγχο από την αρχή στον αναβάτη.
Επιπλέον, οι στάνταρ ρυθμίσεις των αναρτήσεων ταιριάζουν στη λογική απόδοσης της μοτοσυκλέτας και η θέση οδήγησης επίσης ξεχωρίζει για την άνεσή της.
Να τονίσω πως το εντυπωσιακό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 50 mm είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.
Ισορροπημένη πακέτο
Μια τεράστια TFT οθόνη (7 ίντσες διάμετρος!) φιλοξενεί όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη. Μέσω των χειριστηρίων στο αριστερό άκρο του τιμονιού μπορείς να πλοηγηθείς σε όλες τις ρυθμίσεις και να επιλέξεις κάποια εκ των δύο riding modes. Με χαρά εκμεταλλευτήκαμε την off-road mode, στην οποία μπορείς να απενεργοποιήσεις το ABS στον πίσω τροχό.
Δεν πρόκειται για μια υπερφίαλη πολυτέλεια καθώς, όπως διαπιστώσαμε στα 13 εκτάρια του MotorPark που οδηγήσαμε, το X-Cape έχει πραγματικές βλέψεις για κίνηση εκτός δρόμου.
Μόλις σταθείς όρθιος στα μαρσπιέ αντιλαμβάνεσαι πόσο λεπτό είναι αυτό το Morini στη μέση του κορμιού του, κάτι που βοηθά στον καλό έλεγχο ακόμη και σε πολύ ανώμαλο έδαφος.
Η ευχρηστία και η φιλικότητα είναι δίχως άλλο τα σημαντικότερα προτερήματά του και αυτή η τακτική ενισχύεται από την επιλογή εξαρτημάτων αναγνωρισμένης αξίας, όπως το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi και τα φρένα της Brembo.
Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στην Ιταλο-Κινεζική αυτή συνεργασία πως κατάφερε να φτιάξει ένα πολύ ισορροπημένο τελικό προϊόν που εύκολα μπορεί να απευθυνθεί σε πολύ ευρύ κοινό.
Το X-Cape θα το εκτιμήσει τόσο ο έμπειρος αναβάτης adventure, όσο και ένας πρωτάρης στις μεγάλες μοτοσυκλέτες.
Αυτή η μοτοσυκλέτα θα μπορούσε άνετα να σηματοδοτήσει την επιστροφή της Moto Morini στα φώτα της δημοσιότητας, καθώς εντάσσεται σε μια κατηγορία που γνωρίζει οργιώδη ανάπτυξη αυτόν τον καιρό.
Δικαίως, θα λέγαμε. Δεν έχεις ανάγκη 1200 κυβικά για να ζήσεις την περιπέτεια πάνω σε μια μοτοσυκλέτα. Και το γεγονός πως το κόστος αγοράς στους μεσαίους κυβισμούς είναι σημαντικά μικρότερο απλώς ενισχύει την παραπάνω άποψη.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κατασκευαστής/Μοντέλο Moto Morini X-CAPE (2021) ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τύπος 4Τ, V2 90 μοιρών, Υ/Ψ, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες Χωρητικότητα (cc) 649 Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 83 x 60 Σχέση συμπίεσης 11.3:1 Τροφοδοσία Ψεκασμός Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος Τελική μετάδοση Κιβώτιο 6 σχέσεων, αλυσίδα Μέγιστη ονομαστική ισχύς (hp/rpm) 60 / 8,250 Μέγιστη ονομαστική ροπή (kg.m/rpm) 5,7 / 7,000 ΠΛΑΙΣΙΟ Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα Διαστάσεις Μ x Π x Υ (mm) 2,190 x 905 x 1,390 Μεταξόνιο (mm) 1,470 Γωνία κάστερ (ο) Δ.Α. Ίχνος (mm) 120 Ύψος σέλας (mm) 820-845 Απόσταση από έδαφος (mm) 175 Ρεζερβουάρ (l) 18 Βάρος (kg) 213 (στεγνό) ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm Πίσω Ένα αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου ΦΡΕΝΑ Εμπρός Δύο δίσκοι 298 mm, διπίστονες δαγκάνες Brembo, ABS Bosch 9.1M Πίσω Δίσκος 255 mm, διπίστονη δαγκάνα Brembo, ABS Bosch 9.1M ΤΡΟΧΟΙ / ΕΛΑΣΤΙΚΑ Εμπρός 110/80-19 Πίσω 150/70-17
Πηγη www.bikeit.gr
"Half past three" , το ομορφότερο όλων..... καποιοι μηχανακια πρεπει να τ΄αφησουμε να σβυσουν ηρωικα και ενδοξα στις μνημες μας , δεν εχει νοημα πλεον να τα συντηρουμε με ινδο-κινεζικη φορμολη επ΄απειρον αφου δεν μπορεσαν να εξελιχθουν ...... Μorini , Guzzi , Laverda , Benelli , Jawa ..... απο το να γινουν ζομπι-φρανκεσταιν οπως καποια αγγλο-γερμανικης καταγωγης , ονοματα δεν λεμε , ειναι κριμα ......! :D
Το γνησιο Μorini λοιπον που ξεχωριζει για την διαταξη του κινητηρα του οπως κανενα αλλο ιταλικο. Το 3 1/2 εδω , σε μια Τριπολη.
View attachment 14785
το βερσους δεν εχει τετοιες αναρτησεις και το μορινι εχει πιο πολλα γκατζετ και ηλεκτρονικα...την εκδοση με τις χυτες δεν εχουμε δει ακομα,μονο την χωματινηΑυτό τώρα είναι κλώνος του versys με 19αρι τροχό μπροστά;