ΜΟΤΟ ΜΟΡΙΝΙ

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Το Μορίνι
Του Μορινιού
Τω Μορίνι
Ω Μορίνι
τα Μορίνια
Των Μορινιών
Τα Μορίνια
Ω Μορίνια..

Γατάκι...
Τους μωρούς.....

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
..... καποιοι μηχανακια πρεπει να τ΄αφησουμε να σβυσουν ηρωικα και ενδοξα στις μνημες μας , δεν εχει νοημα πλεον να τα συντηρουμε με ινδο-κινεζικη φορμολη επ΄απειρον αφου δεν μπορεσαν να εξελιχθουν ...... Μorini , Guzzi , Laverda , Benelli , Jawa ..... απο το να γινουν ζομπι-φρανκεσταιν οπως καποια αγγλο-γερμανικης καταγωγης , ονοματα δεν λεμε , ειναι κριμα ......! :D

Το γνησιο Μorini λοιπον που ξεχωριζει για την διαταξη του κινητηρα του οπως κανενα αλλο ιταλικο. Το 3 1/2 εδω , σε μια Τριπολη.

View attachment 14785

Εχουν σβησει και αυτοι που τα ειχαν πολυ ψηλα στο παρελθον το γνωριζουν.Οπως και ολοι μας γνωριζουμε οτι προσπαθουν να εκμεταλλευτουν το ονομα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Morini X-Cape και Seimmezzo: Το ντεμπούτο πλησιάζει​

Μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα παρουσιαστούν κα τα δύο μοντέλα​

Ο διευθυντής πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας σε συνέντευξή του στο ιταλικό Motociclslimo δήλωσε πως δεν χρειάζεται να περιμένουμε πολύ ακόμη για να την παρουσίαση των δύο μοντέλων, που σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ιστορική ιταλική εταιρεία

Τα είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA 2019 και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξαν το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα στην πιο εμπορική κατηγορία στην χώρα μας, τα μεσαία on off και για ακόμη μία που είναι νέο-ρετρό scrambler. Και οι δύο με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ..

Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.

Moto Morini X Cape 2


Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.

Εκτός από το X-Cape, η Moto Morini παρουσίασε στην EICMA 2019 και ένα ακόμη μοντέλο με 650 κ.εκ. Το scrambler Seimmezzo, που σχεδιαστικά θυμίζει το Milano, με τον V2 των 1.200 κ.εκ.

Το χαλύβδινο πλαίσιο είναι ίδιο με του X-Cape με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.460 χλστ. και το ύψος σέλας στα 825 χλστ. Το μινίμαλ ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει μείνει “καθαρό” από εξαρτήματα ώστε να δώσει έμπνευση στους απανταχού customizers. Το τιμόνι είναι φαρδύ και ίσιο, ο στρογγυλός προβολέας είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελείται από TFT οθόνη 5 ιντσών.

Moto Morini X Cape 9


Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. και ένα αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης με διαδρομή 120 χλστ.

Στα φρένα έχουν προτιμηθεί δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 300 χλστ. με τετραέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω 255 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Οι τροχοί έχουν διαστάση 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Metzeler Karoo Street διαστάσεων 110/80 και 150/70.

moto morini seiemmezzo 1


Tο Moto Morini X-Cape, όπως και το Seimmezzo θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά στα τέλη Φεβρουαρίου. Εκτός από την Ιταλία τα μοντέλα θα διατίθενται αρχικά στην Γαλλία, την Γερμανία, την Ισπανία και την Μ. Βρετανία. Σύμφωνα με τον Riccardo Βertaggia, υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον από την Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ινδία, ενώ υπάρχει συμφωνία με συνεργάτη στο Κατάρ. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν εισαχθούν τα δύο μοντέλα στην χώρα μας. Αν η ποιότητα συμβαδίζει με την ωραία εμφάνιση των δύο μοντέλων και η τιμή τους είναι ανταγωνιστική, τότε δεν αποκλείεται να έρθουν στα μέρη μας.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Moto Morini X-Cape και Seimmezzo: Το ντεμπούτο πλησιάζει​

Μέχρι τα τέλη Μαρτίου θα παρουσιαστούν κα τα δύο μοντέλα​

Ο διευθυντής πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας σε συνέντευξή του στο ιταλικό Motociclslimo δήλωσε πως δεν χρειάζεται να περιμένουμε πολύ ακόμη για να την παρουσίαση των δύο μοντέλων, που σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ιστορική ιταλική εταιρεία

Τα είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA 2019 και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξαν το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα στην πιο εμπορική κατηγορία στην χώρα μας, τα μεσαία on off και για ακόμη μία που είναι νέο-ρετρό scrambler. Και οι δύο με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ..

Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.

Moto Morini X Cape 2


Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.

Εκτός από το X-Cape, η Moto Morini παρουσίασε στην EICMA 2019 και ένα ακόμη μοντέλο με 650 κ.εκ. Το scrambler Seimmezzo, που σχεδιαστικά θυμίζει το Milano, με τον V2 των 1.200 κ.εκ.

Το χαλύβδινο πλαίσιο είναι ίδιο με του X-Cape με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.460 χλστ. και το ύψος σέλας στα 825 χλστ. Το μινίμαλ ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει μείνει “καθαρό” από εξαρτήματα ώστε να δώσει έμπνευση στους απανταχού customizers. Το τιμόνι είναι φαρδύ και ίσιο, ο στρογγυλός προβολέας είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελείται από TFT οθόνη 5 ιντσών.

Moto Morini X Cape 9


Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. και ένα αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης με διαδρομή 120 χλστ.

Στα φρένα έχουν προτιμηθεί δύο δισκόφρενα μπροστά διαμέτρου 300 χλστ. με τετραέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω 255 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα. Οι τροχοί έχουν διαστάση 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Metzeler Karoo Street διαστάσεων 110/80 και 150/70.

moto morini seiemmezzo 1


Tο Moto Morini X-Cape, όπως και το Seimmezzo θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά στα τέλη Φεβρουαρίου. Εκτός από την Ιταλία τα μοντέλα θα διατίθενται αρχικά στην Γαλλία, την Γερμανία, την Ισπανία και την Μ. Βρετανία. Σύμφωνα με τον Riccardo Βertaggia, υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον από την Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ινδία, ενώ υπάρχει συμφωνία με συνεργάτη στο Κατάρ. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν εισαχθούν τα δύο μοντέλα στην χώρα μας. Αν η ποιότητα συμβαδίζει με την ωραία εμφάνιση των δύο μοντέλων και η τιμή τους είναι ανταγωνιστική, τότε δεν αποκλείεται να έρθουν στα μέρη μας.
Τους εξαγόρασαν Κινέζοι αν θυμάμαι καλά,οπότες το Seimmezzo θα είναι ανταγωνιστής του 600 της benelli,(δικύλινδροι εν σειρά αμφότεροι, άρα αδιάφοροι).
Το X-Cape όμως θα έχει τον (γνωστό/ εκπληκτικό) κινήτηρα ρόπαλο V2 1200 (με μόνο μεινέκτημα ότι γκούρλωνε πιο πολύ και από μένα)....
Αν υπάρξει καλή αντιπροσώπευση, υπάρχει πολύ ψωμί διότι οι Κινέζοι ανασταίνουν όοοολη την παλιά γκάμα της Ιταλικής εταιρείας.


όπως το Moto Morini Camel 650





(τρι) Canguro 350 (1982 - 90) σε 650!
  • Morini Canguro 350 (1982 - 90)




το εκπάγλου καλλονής Excalibur

1612872590244.png

( ας μή ξαναβγεί..Tooth)
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Morini X-Cape 650: Το νέο Adventure έρχεται Ευρώπη - Η τιμή του στην Ιταλία​

7.290 ευρώ​





H Moto Morini ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου της Adventure X-Cape 650 (σ.σ. στις επιφάνειες της μοτοσυκλέτας πάντως γράφει 649) στην Ιταλία, με την άφιξη του στους εγχώριους αντιπροσώπους να αναμένεται τον Οκτώβρη

Οι παραγγελίες, πάντως, έχουν ήδη ξεκινήσει στη γείτονα χώρα, με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 7.290 ευρώ με προωθητική ενέργεια που έχει ανακοινώσει η εταιρεία. Υπάρχει και φθηνότερη έκδοση, στα 7.090 ευρώ, η οποία έρχεται με ζάντες αλουμινίου αντί ακτινωτούς τροχούς.
Αν μη τι άλλο πρόκειται για ένα πολύ όμορφο Adventure της μεσαίας κατηγορίας και αποτελεί το πρώτο από μια σειρά νέων μοντέλων που θα παρουσιάσει στο προσεχές διάστημα η ιταλική μάρκα, η οποία από το 2018 ανήκει στον Κινεζικό Κολοσσό Zhongneng Vehicle Group.
MotoMorini XCape 650 1

Η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο της Moto Morini, στο Trivolzio και θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά από άλλα μοντέλα που έχει στα σκαριά η ιταλική μάρκα.
Το X-Cape τροφοδοτείται από έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο 8βάλβιδο σε σειρά κινητήρα 649 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5 που κατασκευάζει η Chunfeng. Αποδίδει 60 hp @ 8.250 σ.α.λ. και 56 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. ενώ διαθέτει σύστημα ψεκασμού της Bosch. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
MotoMorini XCape 650 9

To αλουμινένιο πλαίσιο-χωροδικτύωμα της μοτοσυκλέτας αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε εξ' ολοκλήρου στην Ιταλία. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντούμε πλήρως ρυθμιζόμενο upside-down 50 mm της Marzocchi και μονό, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της KYB το οποίο βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο.
MotoMorini XCape 650 2

Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 298 mm μπροστά και ένα πίσω 255 mm που συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων της Brembo και δικάναλο σύστημα ABS Bosch 9.1 το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Οι ακτινωτοί τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω έρχονται με λάστιχα Pirelli Scorpion Rally STR διαστάσεων 110/80 και 150/70 αντίστοιχα.
MotoMorini XCape 650 4

Σε επίπεδο εξοπλισμού, το ιταλικό Adventure διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη LCD TFT 7 ιντσών που διαθέτει Bluetooth και υποστηρίζει τη συνδεσιμότητα με περισσότερες από μια συσκευές και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει πληροφορίες για πλοήγηση, ένδειξη για την πίεση των ελαστικών και αισθητήρα που ενεργοποιεί αυτόματα τη λειτουργία των φωτιστικών σωμάτων.
MotoMorini XCape 650 7

Το στεγνό βάρος του X-Cape είναι στα 213 κιλά, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 18 λίτρα. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 175 km/h. Το ύψος της σέλας στο τμήμα του οδηγού είναι στα 820mm ενώ θα υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση με ύψος σέλας 845 mm.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.
MotoMorini XCape 650 2

To Moto Morini X-Cape διατίθεται σε τρία χρώματα: Red Passion, Smoky Antracite & Carrara White, ενώ θα έχει και μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής με απόδοση 35 kW (48 hp) για κατόχους διπλώματος Α2.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οι V2 κινητήρες σταδιακά εξαφανίζονται. Να γιατί Εδώ

... αμήν και πότε να ησυχάσουμε και 'μεις ....! Tooth

Ο τέλειος κινητήρας για μοτό είναι μόνο ο V όπως αποδεικνύουν οι αγώνες. Ειναι μεν λίγο ακριβουτσικος .... όπως όλα τα ξεχωριστά οχήματα ....!Shot
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.430
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Πολυ ομορφο
Μαλλον το ομορφότερο σε αυτα τα κυβικα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρώτη επαφή – Moto Morini X-CAPE 2021 - Η πρώτη μέρα της νέας εποχής​

motomorini-xcape-9.jpg
Το Moto Morini X-Cape είναι το πρώτο “σύγχρονο” Morini που κυλά τις ρόδες του από τη γραμμή παραγωγής αφότου η ιστορική ιταλική εταιρεία πέρασε στα χέρια της κινεζικής Zongshen.
Δοκιμή: Thierry Sarasyn
Φωτογραφίες: Moto Morini
Είμαστε από τους πρώτους που έχουν την ευκαιρία να καβαλήσουν την έκδοση προπαραγωγής της νέας μοτοσυκλέτας. Spoiler alert: δεν βρήκαμε κανένα σημαντικό μειονέκτημα στο X-Cape. Για την ακρίβεια, ελπίζουμε η τελική έκδοση παραγωγής, που αναμένεται κάπου στο Φθινόπωρο του 2021, να ανταποκρίνεται σε αυτά που διαπιστώσαμε σε αυτήν την πρώτη σύντομη επαφή.

Στυλιστικά το X-Cape είναι μια ωδή στο παρελθόν και είναι πολύ όμορφο – όσο αντικειμενική μπορεί να είναι μια τέτοια δήλωση.
Λεπτομέρειες όπως τα χρώματα της ιταλικής σημαίας κάτω από το έμβλημα στο ρεζερβουάρ και η χρήση του αετού από το σήμα της Moto Morini σε κινητήρα και φέρινγκ συνιστούν ωραίες αναφορές στην ιστορία και τις ρίζες της εταιρείας.

motomorini xcape 8
Γεννήτρια εμπιστοσύνης
Ο κινητήρας του Moto Morini X-Cape έχει ένα αρκετά ευχάριστο προφίλ απόδοσης παρότι δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός – ούτε καν για τα δεδομένα των δικύλινδρων μεσαίου κυβισμού. Προσφέρει πάντως αρκετή δύναμη για κάθε είδους συνθήκη οδήγησης και ειδικά η ροπή των 5.7 kgm αποδίδεται νωρίς και γρήγορα, εξασφαλίζοντας πως το X-Cape είναι ευκολοδήγητο.

Η απόκριση γκαζιού είναι ιδιαιτέρως απαλή και ο κινητήρας κοντρολαρισμένος, γεγονός που γεννά εμπιστοσύνη και προσφέρει άριστο έλεγχο από την αρχή στον αναβάτη.
Επιπλέον, οι στάνταρ ρυθμίσεις των αναρτήσεων ταιριάζουν στη λογική απόδοσης της μοτοσυκλέτας και η θέση οδήγησης επίσης ξεχωρίζει για την άνεσή της.
Να τονίσω πως το εντυπωσιακό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 50 mm είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.

motomorini xcape 10
Ισορροπημένη πακέτο

Μια τεράστια TFT οθόνη (7 ίντσες διάμετρος!) φιλοξενεί όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη. Μέσω των χειριστηρίων στο αριστερό άκρο του τιμονιού μπορείς να πλοηγηθείς σε όλες τις ρυθμίσεις και να επιλέξεις κάποια εκ των δύο riding modes. Με χαρά εκμεταλλευτήκαμε την off-road mode, στην οποία μπορείς να απενεργοποιήσεις το ABS στον πίσω τροχό.
Δεν πρόκειται για μια υπερφίαλη πολυτέλεια καθώς, όπως διαπιστώσαμε στα 13 εκτάρια του MotorPark που οδηγήσαμε, το X-Cape έχει πραγματικές βλέψεις για κίνηση εκτός δρόμου.
Μόλις σταθείς όρθιος στα μαρσπιέ αντιλαμβάνεσαι πόσο λεπτό είναι αυτό το Morini στη μέση του κορμιού του, κάτι που βοηθά στον καλό έλεγχο ακόμη και σε πολύ ανώμαλο έδαφος.
motomorini xcape 4
Η ευχρηστία και η φιλικότητα είναι δίχως άλλο τα σημαντικότερα προτερήματά του και αυτή η τακτική ενισχύεται από την επιλογή εξαρτημάτων αναγνωρισμένης αξίας, όπως το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi και τα φρένα της Brembo.

Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στην Ιταλο-Κινεζική αυτή συνεργασία πως κατάφερε να φτιάξει ένα πολύ ισορροπημένο τελικό προϊόν που εύκολα μπορεί να απευθυνθεί σε πολύ ευρύ κοινό.
Το X-Cape θα το εκτιμήσει τόσο ο έμπειρος αναβάτης adventure, όσο και ένας πρωτάρης στις μεγάλες μοτοσυκλέτες.
Αυτή η μοτοσυκλέτα θα μπορούσε άνετα να σηματοδοτήσει την επιστροφή της Moto Morini στα φώτα της δημοσιότητας, καθώς εντάσσεται σε μια κατηγορία που γνωρίζει οργιώδη ανάπτυξη αυτόν τον καιρό.
Δικαίως, θα λέγαμε. Δεν έχεις ανάγκη 1200 κυβικά για να ζήσεις την περιπέτεια πάνω σε μια μοτοσυκλέτα. Και το γεγονός πως το κόστος αγοράς στους μεσαίους κυβισμούς είναι σημαντικά μικρότερο απλώς ενισχύει την παραπάνω άποψη.
motomorini xcape 2
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κατασκευαστής/ΜοντέλοMoto Morini X-CAPE (2021)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος4Τ, V2 90 μοιρών, Υ/Ψ, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες
Χωρητικότητα (cc)649
Διάμετρος x Διαδρομή (mm)83 x 60
Σχέση συμπίεσης11.3:1
ΤροφοδοσίαΨεκασμός
ΣυμπλέκτηςΥγρός, πολύδισκος
Τελική μετάδοσηΚιβώτιο 6 σχέσεων, αλυσίδα
Μέγιστη ονομαστική ισχύς (hp/rpm)60 / 8,250
Μέγιστη ονομαστική ροπή (kg.m/rpm)5,7 / 7,000
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤύποςΑτσάλινο χωροδικτύωμα
Διαστάσεις Μ x Π x Υ (mm)2,190 x 905 x 1,390
Μεταξόνιο (mm)1,470
Γωνία κάστερ (ο)Δ.Α.
Ίχνος (mm)120
Ύψος σέλας (mm)820-845
Απόσταση από έδαφος (mm)175
Ρεζερβουάρ (l)18
Βάρος (kg)213 (στεγνό)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι 37 mm
ΠίσωΈνα αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΔύο δίσκοι 298 mm, διπίστονες δαγκάνες Brembo, ABS Bosch 9.1M
ΠίσωΔίσκος 255 mm, διπίστονη δαγκάνα Brembo, ABS Bosch 9.1M
ΤΡΟΧΟΙ / ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός110/80-19
Πίσω150/70-17

Πηγη www.bikeit.gr
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Πρώτη επαφή – Moto Morini X-CAPE 2021 - Η πρώτη μέρα της νέας εποχής​

View attachment 36193
Το Moto Morini X-Cape είναι το πρώτο “σύγχρονο” Morini που κυλά τις ρόδες του από τη γραμμή παραγωγής αφότου η ιστορική ιταλική εταιρεία πέρασε στα χέρια της κινεζικής Zongshen.
Δοκιμή: Thierry Sarasyn
Φωτογραφίες: Moto Morini
Είμαστε από τους πρώτους που έχουν την ευκαιρία να καβαλήσουν την έκδοση προπαραγωγής της νέας μοτοσυκλέτας. Spoiler alert: δεν βρήκαμε κανένα σημαντικό μειονέκτημα στο X-Cape. Για την ακρίβεια, ελπίζουμε η τελική έκδοση παραγωγής, που αναμένεται κάπου στο Φθινόπωρο του 2021, να ανταποκρίνεται σε αυτά που διαπιστώσαμε σε αυτήν την πρώτη σύντομη επαφή.

Στυλιστικά το X-Cape είναι μια ωδή στο παρελθόν και είναι πολύ όμορφο – όσο αντικειμενική μπορεί να είναι μια τέτοια δήλωση.
Λεπτομέρειες όπως τα χρώματα της ιταλικής σημαίας κάτω από το έμβλημα στο ρεζερβουάρ και η χρήση του αετού από το σήμα της Moto Morini σε κινητήρα και φέρινγκ συνιστούν ωραίες αναφορές στην ιστορία και τις ρίζες της εταιρείας.

motomorini xcape 8
Γεννήτρια εμπιστοσύνης
Ο κινητήρας του Moto Morini X-Cape έχει ένα αρκετά ευχάριστο προφίλ απόδοσης παρότι δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός – ούτε καν για τα δεδομένα των δικύλινδρων μεσαίου κυβισμού. Προσφέρει πάντως αρκετή δύναμη για κάθε είδους συνθήκη οδήγησης και ειδικά η ροπή των 5.7 kgm αποδίδεται νωρίς και γρήγορα, εξασφαλίζοντας πως το X-Cape είναι ευκολοδήγητο.

Η απόκριση γκαζιού είναι ιδιαιτέρως απαλή και ο κινητήρας κοντρολαρισμένος, γεγονός που γεννά εμπιστοσύνη και προσφέρει άριστο έλεγχο από την αρχή στον αναβάτη.
Επιπλέον, οι στάνταρ ρυθμίσεις των αναρτήσεων ταιριάζουν στη λογική απόδοσης της μοτοσυκλέτας και η θέση οδήγησης επίσης ξεχωρίζει για την άνεσή της.
Να τονίσω πως το εντυπωσιακό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 50 mm είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.

motomorini xcape 10
Ισορροπημένη πακέτο

Μια τεράστια TFT οθόνη (7 ίντσες διάμετρος!) φιλοξενεί όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη. Μέσω των χειριστηρίων στο αριστερό άκρο του τιμονιού μπορείς να πλοηγηθείς σε όλες τις ρυθμίσεις και να επιλέξεις κάποια εκ των δύο riding modes. Με χαρά εκμεταλλευτήκαμε την off-road mode, στην οποία μπορείς να απενεργοποιήσεις το ABS στον πίσω τροχό.
Δεν πρόκειται για μια υπερφίαλη πολυτέλεια καθώς, όπως διαπιστώσαμε στα 13 εκτάρια του MotorPark που οδηγήσαμε, το X-Cape έχει πραγματικές βλέψεις για κίνηση εκτός δρόμου.
Μόλις σταθείς όρθιος στα μαρσπιέ αντιλαμβάνεσαι πόσο λεπτό είναι αυτό το Morini στη μέση του κορμιού του, κάτι που βοηθά στον καλό έλεγχο ακόμη και σε πολύ ανώμαλο έδαφος.
motomorini xcape 4
Η ευχρηστία και η φιλικότητα είναι δίχως άλλο τα σημαντικότερα προτερήματά του και αυτή η τακτική ενισχύεται από την επιλογή εξαρτημάτων αναγνωρισμένης αξίας, όπως το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi και τα φρένα της Brembo.

Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στην Ιταλο-Κινεζική αυτή συνεργασία πως κατάφερε να φτιάξει ένα πολύ ισορροπημένο τελικό προϊόν που εύκολα μπορεί να απευθυνθεί σε πολύ ευρύ κοινό.
Το X-Cape θα το εκτιμήσει τόσο ο έμπειρος αναβάτης adventure, όσο και ένας πρωτάρης στις μεγάλες μοτοσυκλέτες.
Αυτή η μοτοσυκλέτα θα μπορούσε άνετα να σηματοδοτήσει την επιστροφή της Moto Morini στα φώτα της δημοσιότητας, καθώς εντάσσεται σε μια κατηγορία που γνωρίζει οργιώδη ανάπτυξη αυτόν τον καιρό.
Δικαίως, θα λέγαμε. Δεν έχεις ανάγκη 1200 κυβικά για να ζήσεις την περιπέτεια πάνω σε μια μοτοσυκλέτα. Και το γεγονός πως το κόστος αγοράς στους μεσαίους κυβισμούς είναι σημαντικά μικρότερο απλώς ενισχύει την παραπάνω άποψη.
motomorini xcape 2
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κατασκευαστής/ΜοντέλοMoto Morini X-CAPE (2021)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος4Τ, V2 90 μοιρών, Υ/Ψ, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες
Χωρητικότητα (cc)649
Διάμετρος x Διαδρομή (mm)83 x 60
Σχέση συμπίεσης11.3:1
ΤροφοδοσίαΨεκασμός
ΣυμπλέκτηςΥγρός, πολύδισκος
Τελική μετάδοσηΚιβώτιο 6 σχέσεων, αλυσίδα
Μέγιστη ονομαστική ισχύς (hp/rpm)60 / 8,250
Μέγιστη ονομαστική ροπή (kg.m/rpm)5,7 / 7,000
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤύποςΑτσάλινο χωροδικτύωμα
Διαστάσεις Μ x Π x Υ (mm)2,190 x 905 x 1,390
Μεταξόνιο (mm)1,470
Γωνία κάστερ (ο)Δ.Α.
Ίχνος (mm)120
Ύψος σέλας (mm)820-845
Απόσταση από έδαφος (mm)175
Ρεζερβουάρ (l)18
Βάρος (kg)213 (στεγνό)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι 37 mm
ΠίσωΈνα αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΔύο δίσκοι 298 mm, διπίστονες δαγκάνες Brembo, ABS Bosch 9.1M
ΠίσωΔίσκος 255 mm, διπίστονη δαγκάνα Brembo, ABS Bosch 9.1M
ΤΡΟΧΟΙ / ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός110/80-19
Πίσω150/70-17

Πηγη www.bikeit.gr
Ανταγωνιστής του tenere700 και του νέου cfmoto.Συγχαρητήρια που δεν επέλεξαν έναν ακόμη εν σειρά 700 για ευκολία και μειωμένο κόστος παραγωγής.Ας ελπίσουμε ότι θα είναι τυχερή η ιταλική εταιρεία στο μέλλον.ΟΙ προηγούμενες μοτό της, με τον κινητήρα-ρόπαλο του Ηρακλή ήταν πανέμορφες και πολύ καλές(μόνο η κατανάλωση έπασχε),έτυχαν όμως και στην περίοδο της κρίσης που έστρεψε πολύ κόσμο στα μεσαία κυβικά...
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
..... καποιοι μηχανακια πρεπει να τ΄αφησουμε να σβυσουν ηρωικα και ενδοξα στις μνημες μας , δεν εχει νοημα πλεον να τα συντηρουμε με ινδο-κινεζικη φορμολη επ΄απειρον αφου δεν μπορεσαν να εξελιχθουν ...... Μorini , Guzzi , Laverda , Benelli , Jawa ..... απο το να γινουν ζομπι-φρανκεσταιν οπως καποια αγγλο-γερμανικης καταγωγης , ονοματα δεν λεμε , ειναι κριμα ......! :D

Το γνησιο Μorini λοιπον που ξεχωριζει για την διαταξη του κινητηρα του οπως κανενα αλλο ιταλικο. Το 3 1/2 εδω , σε μια Τριπολη.

View attachment 14785
"Half past three" , το ομορφότερο όλων Giving
ΥΓ Το χρωστάω στη συλλογή με τα ιταλικά.
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.212
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Αυτό τώρα είναι κλώνος του versys με 19αρι τροχό μπροστά;
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Αυτό τώρα είναι κλώνος του versys με 19αρι τροχό μπροστά;
το βερσους δεν εχει τετοιες αναρτησεις και το μορινι εχει πιο πολλα γκατζετ και ηλεκτρονικα...την εκδοση με τις χυτες δεν εχουμε δει ακομα,μονο την χωματινη
 
Top Bottom