ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli 302R 2021: Έρχεται Ευρώπη​

Αλλαγμένο παντού​







Το entry level supersport της ιταλικής εταιρείας θα "πατήσει" σύντομα ευρωπαϊκό έδαφος, δίνοντας στους νέους αναβάτες μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία σπορ μοτοσυκλετών

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Οι αλλαγές που φέρει το μοντέλο του 2021 είναι πολλές και σημαντικές, καθώς δεν περιορίζονται μόνο στις αισθητικές παρεμβάσεις.
Το 302R απέκτησε ολοκαίνουργιο, ακόμα πιο σπορ «κουστούμι», με νέα γραφικά στις επιφάνειες, όπως επίσης και νέο φωτιστικό σώμα LED που είναι πλέον σε κάθετη διάταξη. Νέα είναι και η ουρά, που ενσωματώνει καινούργιας σχεδίασης φωτιστικό σώμα LED.
Benelli 302R 2021 11

Αρκετή δουλειά έχει γίνει στον τομέα του πλαισίου, το οποίο έχει ανασχεδιαστεί ώστε να είναι ελαφρύτερο και να έχει μεγαλύτερη ακαμψία. Γενικότερα στον τομέα του βάρους, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με την εταιρεία να αναφέρει πως το νέο 302R ζυγίζει 182 κιλά με τα υγρά του, έτοιμο για βόλτα. Σημειώστε πως ο προκάτοχός του ζυγίζει 180 κιλά άνευ υγρών.

Στον τομέα του κινητήρα, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε ο παράλληλος δικύλινδρος υγρόψυκτος των 302 κ. εκ. να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro5.
Σε αυτήν την περίπτωση έχουμε μια μικρή μείωση της απόδοσης σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, η μέγιστη ισχύς που ανακοινώνει η εταιρεία για το νέο 302R είναι 35.17 hp @ 11.000 σ.α.λ. (από 38 hp @ 10.000 σ.α.λ.), με την τιμή της ροπής ωστόσο να είναι αυξημένη στα 27 Nm @ 9.000 σ.α.λ. (από 25.6 Nm @ 9.750 σ.α.λ.).
Benelli 302R 2021 3

Το ανάποδο πιρούνι 41 mm έχει αποκτήσει ρύθμιση ως προς την προφόρτιση, ενώ σε ό,τι αφορά στον τομέα της πέδησης, συναντάμε δύο νέα δισκόφρενα μπροστά που δεν είναι τύπου μαργαρίτας, τα οποία συνδυάζονται πλέον με τετραέμβολες δαγκάνες. Το σύστημα ενισχύεται με δικάναλο ABS.
Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει το νέο πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα που υπήρχαν μέχρι πρότινος.

Πηγη https://2wo.gr
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha R15 & R15M 2022 - Η επίσημη παρουσίαση στην Ινδία​

d60f511d1b221186c7f3a760a70523db_XL.jpg
Η Yamaha παρουσίασε τα ανανεωμένα σε εμφάνιση και χαρακτηριστικά R15 & R15M (ναι, όπως R1M) του 2022 στην Ινδία, ενώ αναμένουμε να δούμε τις 2 μοτοσυκλέτες και στην Ευρώπη σύντομα, στα 125 κυβικά εκατοστά.
Στην εμφάνιση, οι 2 μοτοσυκλέτες ξεχωρίζουν φυσικά από τον στρογγυλό κεντρικά τοποθετημένο προβολέα, στο στιλ της R7, κάτι που αναμένουμε να δούμε να περνά και στο R1.

Πρόκειται για την 4η γενιά του R15 / R125, με τη μοτοσυκλέτα να αποκτά για το 2022 και μια special έκδοση, την R15M / R125M, θυμίζοντας μας την κορυφαία Superbike YZF-R1M.
Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας διαθέτει 4 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής αλλά και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, για μια απόδοση 18.1 hp / 10.000 rpm και 1,4 kgm / 7.500 rpm.

Οι 2 νέες Α2 μοτοσυκλέτες ανεβάζουν για μία φορά ακόμη τον πήχη της κατηγορίας όσον αφορά στα gadget και τα ηλεκτρονικά, καθώς διαθέτουν ακόμα και… Traction Control στον στάνταρ εξοπλισμό αλλά και… Quickshifter στις πιο ακριβές εκδόσεις!
Ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, ενώ το VVA γεμίζει την κλίμακα των στροφών με δύναμη, τόσο χαμηλά όσο και ψηλά.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανάποδο πιρούνι 37 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα έχουμε έναν δίσκο 282 mm με συμβατική (περίεργο που δεν την έκαναν ακτινική) δαγκάνα, κι έναν ακόμα δίσκο 220 mm πίσω, με τις μοτοσυκλέτες να διαθέτουν δικάναλο ABS.

Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 100/80-17 και 140/70-17, το ύψος σέλας ανακοινώνεται στα 815 mm και το μεταξόνιο στα 1.325 mm, το ρεζερβουάρ χωράει 11 λίτρα καυσίμου, και το γεμάτο βάρος είναι 142 κιλά.
Στα όργανα βρίσκουμε μια LCD ψηφιακή οθόνη με τεράστιο όγκο πληροφορίας (και με χρονόμετρο για την πίστα) αλλά και με συνδεσιμότητα που παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνίας, διαδικτύου, συντήρησης, εντοπισμό μοτοσυκλέτας, κ.α., αλλά ακόμα δεν παρέχουν turn-by-turn πλοήγηση -κάτι που αφήνει ανοιχτό για το μέλλον η Yamaha.
Τα 2 μοτοσυκλετάκια έχουν και 2 Riding Modes, Street και Track, που αν καταλάβαμε καλά δεν αλλάζουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης αλλά τις πληροφορίες των οργάνων, ανάλογα με τη χρήση -δρόμος ή πίστα.

Όσον αφορά στις διαφορές μεταξύ R15 & R15M αυτές είναι κυρίως αισθητικές, αν και το R15M έρχεται και με το shifter στον στάνταρ εξοπλισμό, κάτι που όμως συμβαίνει και με το R15 στο χρώμα Racing Blue.

Μην παραλείψετε να δείτε παρακάτω το επίσημο βίντεο της Yamaha, που είναι ΑΚΡΩΣ θεαματικό, με χρήση drones στην πίστα και με αγκώνες κάτω!


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή Voge 300 AC E5 2021: Ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα​

Σε προσιτή τιμή​

Υπάρχουν πλέον πολλές, μικρές σε κυβισμό και οικονομικά προσιτές μοτοσυκλέτες, ελάχιστες όμως ξεχωρίζουν για τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα τους. Η Voge 300 AC εκπροσωπεί επάξια αυτό το «σπάνιο είδος»

Voge-300-AC-2021-static-2wo-3.jpg

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μοτοσυκλέτες «της μόδας» με το «περιτύλιγμα» να τραβάει το ενδιαφέρον, αλλά η ουσία να απουσιάζει. Το vintage «πουλάει» και αυτό το έχουν εκμεταλλευθεί πολλοί κατασκευαστές. Το 300 AC είναι πολλά περισσότερα από ένα μοντέλο της μόδας.

Η κλασσική εμφάνιση σε μοντέλο του 2021 πρέπει να συνδυάζεται με ποιοτικά υλικά κατασκευής και σωστή οδική συμπεριφορά. Είναι ανεπίτρεπτο να γίνονται παραχωρήσεις στην ποιότητα και την οδική συμπεριφορά επειδή μια μοτοσυκλέτα θυμίζει «τα παλιά». Ειδικά όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που απευθύνονται σε νέους αναβάτες που επιλέγουν ένα «νέο-κλασσικό» μοντέλο ως πρώτο. Αν απογοητευτούν, το «παιχνίδι χάθηκε» και η συμβίωση με το δίκυκλο θα είναι σύντομη.

Voge-300-AC-2021-static-2wo-2.jpg

Το 300 AC είναι από τις πλέον όμορφες και πλήρεις μοτοσυκλέτες σε αυτήν την κατηγορία. Ούτε πολύ κλασσική, ούτε μοντέρνα. Θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στο Svartpilen.

Από όμορφες λεπτομέρειες, άλλο τίποτα...​

Led προβολέας που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο, όμορφο ρεζερβουάρ, μεταλλικές λεπτομέρειες στην καρίνα, στα πλαϊνά του ψυγείου και το μπροστινό φτερό. Εμπνευσμένοι μεταλλικοί σύνδεσμοι μεταξύ πλαισίου και υποπλαισίου, «κοντή» ουρά και βάση πινακίδας τοποθετημένη πάνω στο μεγάλο, ασύμμετρο ψαλίδι, που αφήνει το ουραίο τμήμα «καθαρό» σαν γνήσια custom κατασκευή. Απόλυτα ταιριαστό τελικό εξάτμισης, κυματιστά δισκόφρενα, LED φλας με εξεζητημένη σχεδίαση. Το «πακέτο» ολοκληρώνεται από ένα λιτό ψηφιακό πίνακα οργάνων και θύρα USB δίπλα στον κεντρικό διακόπτη. Σίγουρα κάτι μας διέφυγε, αλλά ευτυχώς υπάρχουν και οι φωτογραφίες από τις οποίες μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερα.

Voge-300-AC-2021-details-2wo-10.jpg

Η μοτοσυκλέτα της Voge είναι καλοφτιαγμένη. Τα υλικά είναι προσεκτικά επιλεγμένα και ποιοτικά με φυσικό επακόλουθο η συναρμογή μεταξύ τους να είναι άψογη. Αυτό δεν αποδεικνύεται μόνο ψηλαφίζοντας το 300 AC αλλά και οδηγώντας το. Τριγμοί και θόρυβοι απουσιάζουν παντελώς.

Voge-300-AC-2021-details-2wo-2.jpg

Κατά την οδήγηση του Voge 300 AC, υπάρχει μια άμεση οικεία σχέση με τη μοτοσυκλέτα, σαν να ξαναβρίσκεσαι με έναν παλιό φίλο με τον οποίο είχες χαθεί για ένα διάστημα, αλλά τώρα η φιλία έχει αναζωπυρωθεί. Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 292 κ.εκ. είναι φιλικός, γραμμικός σε απόδοση και με απόλυτα αξιοποιήσιμη ισχύ. Δείχνει πιο δυνατός από τους 29 ίππους και πιο ροπάτος από τα 2,5 kgm που αποδίδει, εξαιτίας και του σωστά κλιμακούμενου κιβωτίου των 6 σχέσεων. Ο *****ός συμπλέκτης και ο σαφέστατος επιλογέας βοηθούν στην καλύτερη εκμετάλλευση της ισχύος και της ροπής σε όλο το φάσμα στροφών.

Εύκολο​

Δεν πρέπει λοιπόν να είσαι άνω του 1,75 για να μπορείς να πατήσεις εύκολα στο έδαφος. Ούτε να έχεις «μπράτσα» για να διαχειριστείς το βάρος του. Με ύψος σέλας 795 χλστ. και 150 κιλά είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να μπαίνει καθημερινά εντός πόλης, να ελιχθεί ανάμεσα σε ακινητοποιημένα τετράτροχα, όλα χάρη εξαιτίας και της λεπτής σιλουέτας του. Οπότε μπορεί να οδηγηθεί από άνδρες και γυναίκες πάρα πολύ εύκολα.

Voge-300-AC-2021-details-2wo-8.jpg

Η θέση οδήγησης είναι πολύ σωστή, όρθια και ξεκούραστη. Τα χέρια έρχονται σε επαφή με ένα αρκετά φαρδύ τιμόνι που παρέχει ωραίο μοχλό και κόβει αρκετά, τα πόδια βρίσκουν φυσιολογική θέση στα μαρσπιέ και τα γόνατα αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ. Αυτή η μικρή σέλα είναι σωστά σχεδιασμένη και άνετη για πολλές ώρες οδήγησης, αλλά δεν σας επιτρέπει να μετακινηθείτε, εξαιτίας του σκαλοπατιού που σχηματίζεται χάριν της σέλας του συνεπιβάτης που είναι μικρή και μπορεί να φιλοξενήσει μόνο για λίγη ώρα τον «δεύτερο». Επίσης, η Voge θα έπρεπε να έχει μεριμνήσει για την τοποθέτηση χειρολαβών για τη στήριξή του.

Ένα πιο «ψαγμένο» πάνελ οργάνων θα ολοκλήρωνε τη σχεδόν αψεγάδιαστη εικόνα. Εντούτοις και αυτή, η μικρή οθόνη LCD, προσφέρει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης. Ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικός και μερικός χιλιομετρητής, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, λυχνίες για νεκρά, φλας, μεγάλη σκάλα φώτων, φλας και θερμοκρασία ψυκτικού υγρού. Όλα ελέγχονται από δύο κουμπιά στη βάση της οθόνης.

Voge-300-AC-2021-details-2wo-3.jpgVoge-300-AC-2021-details-2wo-5.jpg

Surprise​

Με το πάτημα της μίζας, θέτοντας τον μονοκύλινδρο κινητήρα σε λειτουργία, καταλαβαίνεις πως κάτι καλό θα συμβεί από εδώ και πέρα. Αυτό που σε προδιαθέτει θετικά σε πρώτη φάση είναι ο ήχος που εκπέμπει η εξάτμιση. Καθαρός, στακάτος, απόλυτα ταιριαστός με τον custom χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Οι αναρτήσεις διαθέτουν σφιχτές ρυθμίσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κουράζουν. Αντιθέτως νοιώθεις τη μικρή μοτοσυκλέτα να «πατάει» σωστά στην άσφαλτο. Είναι ευέλικτη και ακριβής και σε δρόμους με στροφές χαρίζει χαμόγελα στον αναβάτη της. Για όλα τα παραπάνω «φταίνε» οι επιλογές της Voge. Ανεστραμμένο πιρούνι 35 χλστ. και ένα αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού.

Τροχοί 17 ιντσών. Καμία έκπληξη μέχρι εδώ, αλλά δύο δισκόφρενα βλέπουμε σπάνια σε μοντέλα αντίστοιχου βεληνεκούς. Το 300 AC έχει 300άρηδες δίσκους μπροστά με έναν ακόμη πίσω με διάμετρο 220 χλστ. Και όπως όλα πάνω στη μοτοσυκλέτα δουλεύουν σωστά, επιβραδύνοντας και ακινητοποιώντας με μεγάλη ευκολία. Πολύτιμη βοήθεια προσφέρει και το δικάναλο ABS.

Τα ελαστικά Cordial ντύνουν τις χυτές ζάντες 12 μπράτσων των 17 ιντσών. Στο στεγνό αποδίδουν πολύ καλά, σε βρεγμένο… δυστυχώς δεν έβρεξε στην εβδομάδα που είχαμε μαζί μας το 300 AC. Εντάξει, ίσως να χρειάζονται αντικατάσταση για να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την ήδη εξαιρετική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στο δρόμο, αλλά είναι και η μόνη επέμβαση που θα πρέπει να κάνετε.

Ερωτήσεις​

Και επειδή τα «καυτά» ερωτήματα συνήθως είναι δύο, αν και δεν θα έπρεπε, θα απαντήσουμε και στο «πόσα πιάνει» που μας ρώτησαν πολλοί χαζεύοντας στο φανάρι το μοντέλο της Voge. Είδαμε μέχρι 160 χλμ/ώρα και κινηθήκαμε, με το σταθερό 300 AC για πάνω από μία ώρα, με 130-140 χλμ/ώρα. Και όλη αυτή την ώρα το μοτέρ της Voge δεν ακουγόταν «παραπονεμένο», ούτε έδειξε να ζορίζεται. Όσον αφορά το δεύτερο ερώτημα «πόσο καίει» έχουμε επίσης ευχάριστα νέα… κάτω από 4 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Για την ακρίβεια 3,5!

Voge-300-AC-2021-action-2wo-3.jpg

Πόσο κάνει;​

Κάτω από τέσσερις χιλιάδες. Για την ακρίβεια 3.945€ (Νοέμβριος 2021). Εξαιρετική τιμή για μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα. Τόσο απλά και ξεκάθαρα. Σε αυτό το εύρος δύσκολα θα βρει κάποιος την ποιότητα του 300 AC. Μια μικρή μοτοσυκλέτα προσεγμένη μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας, που δεν μιμείται τίποτα και σε προκαλεί να την οδηγήσεις για να σε κάνει να την αγαπήσεις και να την αποκτήσεις.


Voge 300AC E5 2021Voge Motorcycles Hellas
ΤΙΜΗ (€):3.945
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣMONOΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)292,4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm)78x61,2
ΣΥΜΠΙΕΣΗ11
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm)28,2/8.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm)2,5/7.000
ΒΑΡΟΣ (kg)150
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm)795
ΜΗΚΟΣ (mm)2.025
ΠΛΑΤΟΣ (mm)830
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)1.360
ΙΧΝΟΣ(mm)Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o)Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ:CORDIAL 110/80-17
ΠΙΣΩ:CORDIAL 150/60-17
ΠΛΑΙΣΙΟ:ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ
ΨΑΛΙΔΙ:ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 35mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΜΟΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ & ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΧΛΙΣΜΟΥ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 300mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 220mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟ ΑBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ16 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h)3,5

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Explorer 125 2022: Το μικρό adventure που θα σου μείνει αξέχαστο​

«Ποτέ δεν ξεχνάς την πρώτη σου μοτοσυκλέτα»​

Τιμή 2.595€



Αλήθεια, μπορείς να ξεχάσεις ποτέ την πρώτη φορά που κάθισες πάνω σε μηχανάκι; Τότε που «έγραφες» τα πρώτα μοτοσυκλετιστικά σου χιλιόμετρα και ονειρευόσουν τη στιγμή που θα αποκτήσεις το δικό σου, αφού πρώτα βέβαια πάρεις το δίπλωμά σου

Τις δυσκολίες μέχρι να μάθεις να χειρίζεσαι τον συμπλέκτη και να ξεκινάς χωρίς να σου σβήνει (σ.σ. δεν μάθαμε όλοι να οδηγούμε σε παπί, υπήρχαν και οι Florett-ες).
Και μετά, οι ατελείωτες ώρες που περνούσες έξω από μια βιτρίνα «ζαχαρώνοντας» εκείνη (τη μοτοσυκλέτα ντε) που σου έκλεψε την καρδιά. Τις αμέτρητες προσπάθειες που έκανες προσπαθώντας να εξηγήσεις και να πείσεις τους γονείς σου γιατί πρέπει να αποκτήσεις κι εσύ μια.
Τον κόπο και τον ιδρώτα που έριξες για να μαζέψεις χρήματα κάνοντας αγγαροδουλειές τα καλοκαίρια. Μέτραγες και ξαναμέτραγες τις δραχμές (σ.σ. χωρίς παρεξήγηση, αρκετοί από εμάς ανήκουμε στην Generation X) μέχρι να μπορέσεις να συγκεντρώσεις το ποσό που θα έκανε το όνειρο πραγματικότητα.
Daytona Explorer 125 2

Και όταν έφτανε εκείνη η μαγική στιγμή στο κατάστημα να παραλάβεις το δικό σου μηχανάκι, ο τρόπος που το κοιτούσες και το άγγιζες, λες και ήταν το ομορφότερο πλάσμα του κόσμου.
Η πρώτη σου μοτοσυκλέτα είναι σαν την πρώτη σου αγάπη. Πάντα τη θυμάσαι με νοσταλγία και τρυφερότητα.
Αυτά τα συναισθήματα φιλοδοξεί να «ξυπνήσει» και το Daytona Explorer 125. Το νέο μικρό off-road που σε προκαλεί να «ανακαλύψεις» μαζί του τις δυνατότητές σου.
Με δυναμική εμφάνιση και εξοπλισμό που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού, το νέο Daytona Explorer 125 δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο.
Τροφοδοτείται από τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα 125 κ. εκ. που αποδίδει 12.2 Ps @ 9.500 σ.α.λ. και 9.5 Nm ροπής @ 8.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, ενώ σημαντικό γεγονός είναι ότι η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται είτε με μίζα είτε με μανιβέλα.
Η κατανάλωση, σύμφωνα με την Ελληνική εταιρεία (σ.σ. αν δεν το γνωρίζεις η Daytona είναι ελληνική μάρκα με σημαντικό μερίδιο αγοράς και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα), κυμαίνεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 12.5 λίτρων, το Explorer 125 μπορεί να καλύψει πάνω από 600 χιλιόμετρα!
Daytona Explorer 125 3

Οι αναρτήσεις του -αντεστραμμένο πιρούνι μπροστά και αμορτισέρ τοποθετημένο στο κέντρο χωρίς σύστημα μοχλισμού- διαθέτουν μεγάλες διαδρομές ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις off-road ανησυχίες σου. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών μπροστά (ελαστικό 90/90) και 17 πίσω (ελαστικό 110/90), ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 267 mm μπροστά και 220 mm πίσω με CBS.
Στον εξοπλισμό του θα βρεις επίσης ψηλή ζελατίνα, χούφτες με ενσωματωμένα φλας LED, σχάρα με χειρολαβές που θα εκτιμήσει ο συνεπιβάτης.
Το ύψος της σέλας είναι στα 850 mm από το έδαφος, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας με τα υγρά της έτοιμη για εξορμήσεις είναι 149 κιλά.
Το Daytona Explorer 125 διαθέτει εμφάνιση και χαρακτήρα, στοιχεία δηλαδή που το καθιστούν ιδιαίτερα ερωτεύσιμο. Σε αυτά συνυπολόγισε την προσιτή τιμή του η οποία διαμορφώνεται στα 2.595 ευρώ (σ.σ. χωρίς μεταφορικά και έξοδα πινακίδας) και έχεις μπροστά σου μια μοτοσυκλέτα ικανή να σου κλέψει την καρδιά. Αναμένεται στην χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣΜονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος
ΨΥΞΗΑερόψυκτο
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI
ΚΙΒΩΤΙΟ5 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα – Μανιβέλα
ΙΣΧΥΣ12.2ps /9.500rpm
ΡΟΠΗ9.5Nm /8.000rpm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ12.5:1
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2 l/100km (Euro5)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ12,5 L
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 267mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 220mm + CBS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.90/90-19
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.110/90-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2100 x 930 x 1310
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ1380mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ850mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)149kg

Να ενα ωραιο μοτοσυκλετακι για νεους αναβατες & φτηνοτερο απο παπι :cool:

Πηγη https://2wo.gr
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
285
Ηλικία
33
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
285
Ηλικία
33
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Τελικά βγαινουν σιγα σιγα αξιόλογα μοτορια από του κινεζους νομίζω
Τίμια είναι μωρέ απλά επιμένουν σε λιλιπούτεια σκαριά...θέλω να πω ότι ένας σύγχρονος κινητήρας 300cc μπορεί να κουνήσει αξιοπρεπώς ένα σκάφος ας πούμε σαν του hornet. Το γιατί θεωρούν ότι είναι προτιμότερο να βγάζουν premium παπια χωρίς ουσιαστική δυνατότητα δικαβαλου δεν το καταλαβαίνω.
Ο πατέρας μου πχ στις αρχές 90s ήταν ευτυχισμένος με το yamaha xs του. Νομίζω έβγαινε σε 250 αλλά και 400 με το ίδιο σκάφος στο οποίο χωρούσαν άνετα 2 σχετικά μεγαλωσωμα άτομα
 

Arisxios

member
Δημοσιεύσεις
1.845
Ηλικία
56
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Πατίνι
Όνομα
Αρης
Περιοχή
Πειραιας

Dymoto Winner 200 – Νέα άξιφη στους μικρούς κυβισμούς​

View attachment 33913View attachment 33914
Η επωνυμία Dymoto συστήνεται στην Ελληνική αγορά ως η δυναμική σειρά της Daytona και ντεμπουτάρει με το Winner 200.
Με μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα 189 cc και απόδοση 16.2 hp και 1.6 km, το Winner 200 κοιτάζει λίγο πάνω από τα όρια της Α1 κατηγορίας, σε όλο το κοινό που μπορεί να εκμεταλλευτεί την οικονομική του πλευρά, αλλά και την πρακτικότητα μιας πλήρους μεγέθους μοτοσυκλέτας με εμφάνιση on-off.
View attachment 33912
Με 17άρες ζάντες και ασφάλτινου προσανατολισμού διαδρομές αναρτήσεων, το Winner προσφέρει μια καλά εξοπλισμένη λύση μετακίνησης:
View attachment 33910
- LED φώτα

- έγχρωμη LCD οθόνη με προειδοποίηση χαμηλής πίεσης ελαστικών
View attachment 33911
- Ρυθμιζόμενη ζελατίνα

- Δικάναλο ABS
View attachment 33909
- Παροχή φόρτισης USB

Το νέο Dymoto Winner 200 αναμένεται εντός του Ιουνίου στην Ελλάδα από την EVOMOTO, με λιανική τιμή €3,195.

Δείτε το στην επίσημη ιστοσελίδα της EVOMOTO

Πηγη www.bikeit.gr


ωραίο !!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-R/GSX-S 125: Εuro 5 και νέοι χρωματισμοί​

Και με την αύρα του MotoGP​






H Suzuki "τράξηξε τα σεντόνια", αποκαλύπτοντας τα GSX-R και GSX-S125, τα οποία περνούν τις προδιαγραφές Euro5 της Ε.Ε. και αναμένονται στις εκθέσεις των αντιπροσώπων το ερχόμενο καλοκαίρι

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Για το 2022, το GSX-R125 (το οποίο κέρδισε το βρετανικό Freetech 125 Endurance Championship για δεύτερη συνεχή χρονιά) έρχεται ντυμένο στα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας της Suzuki στα MotoGP όπως επίσης και σε μαύρο χρώμα με κόκκινες ζάντες.
Το GSX-S125, που ουσιαστικά αποτελεί ένα GSX-R χωρίς φέρινγκ και με πιο όρθια θέση οδήγησης, έρχεται σε μπλε, μαύρο-ασημί και μαύρο-γκρι.
Suzuki GSX Euro5 2022 3

Τόσο το GSX-R125 όσο και το GSX-S125 διαθέτουν LCD οθόνη και σύστημα easy-start, ενώ η supersport μοτοσυκλέτα διαθέτει και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλείδί (keyless).
Nα θυμίσουμε ότι τα μοτοσυκλετάκια της Suzuki κινούνται με υγρόψυκτους μονοκύλινδρους κινητήρες 125cc με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αποδίδοντας 15hp, ενώ η κατανάλωση μόλις που ξεπερνά τα 3lt/100km και σε συνδυασμό με τη χαμηλή σέλα (785mm), το βάρος στα 134kg και το δικάναλο ΑBS της Bosch, τα κάνουν ιδανικά και για καθημερινή μετακίνηση.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Malaguti Spectre GP 125 - Το νέο super παπί από την KSR Hellas​

1-SpectreGP125-left-Corsa_Black_Red_-_Copy.jpgSpectreGP125-Corsa_Black_Red-left.jpg

Η KSR Hellas λανσάρει το νέο Malaguti Spectre GP 125 στην Ελλάδα!

Η KSR Hellas, θυγατρική του KSR Group του μεγαλύτερου διανομέα δικύκλων στην Ευρώπη, επεκτείνοντας διαρκώς την γκάμα της σε νέες κατηγορίες μοτοσικλετών βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι εισάγει εντός Ιανουαρίου στην Ελληνική αγορά το Spectre GP 125, το νέο sport παπί της ιταλικής ιστορικής μάρκας Malaguti.

Το Malaguti Spectre GP 125 πληροί τις προδιαγραφές Εuro 5, διαθέτοντας ισχυρό κινητήρα 125 cc με σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου EFI, σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), 5 ταχύτητες με συμπλέκτη, μοντέρνο σχεδιασμό και αιχμηρή εμφάνιση με σύγχρονες λεπτομέρειες, full LED φωτισμό, USB θύρα, ψηφιακή οθόνη και αναλογικό στροφόμετρο, δισκόφρενα εμπρός 320mm και πίσω 190mm τύπου μαργαρίτα, ζάντες αλουμινίου 17΄΄ με tubeless ελαστικά και Monoshock πίσω ανάρτηση.
Speedometer_-_Copy.jpgTail-lights_-_Copy.jpg
Το Malaguti Spectre GP 125 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εντυπωσιακούς χρωματικούς συνδυασμούς: Corsa Black/Red, Toro Black και Neve White.

Η προτεινόμενη λιανική τιμή του νέου Malaguti Spectre GP 125 θα ανακοινωθεί εντός Ιανουαρίου και αναμένεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, καθώς και των ιδιαιτέρων συνθήκων που αντιμετωπίζει η αγορά δικύκλων παγκοσμίως με το υπερβολικά αυξημένο κόστος μεταφοράς προϊόντων ταυτόχρονα με τις ανατιμήσεις των πρώτων υλών.


Malaguti SpectreGP125 specs


KSR Hellas, Λεωφόρος Αθηνών 218, Χαϊδάρι 124 61, Τηλ: 210 5322105


Πηγη www.bikeit.gr
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το Malaguti ήρθε κανονικά πλέον από όσο ξέρω...τιμή 2300€ κούτα. Περίπου όσο τα Crypton-S115 και Astrea 110i.

Not bad, αν σκεφτείς πως στα ίδια λεφτά παίρνεις παπί με λίγο περισσότερο "μοτοσυκλέτα" πάνω του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

DAYTONA MONSTER 125: ΝΕΟ LOOK ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ​

Αντιστέκεται στους καιρούς της ακρίβειας

Προσαρμοσμένο στη νέα εποχή της ελληνικής αγοράς και πραγματικότητας που θέλει τους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου να μπορούν οδηγούν και δίτροχα 125άρια (υπό προϋποθέσεις) το νέο Daytona Monster 125 ανανεώνεται αισθητικά, εκμοντερνίζεται και αποκτά έναν πιο σπορ χαρακτήρα.
Το μικρό “τερατάκι” της Daytona ανήκει στην “χρήσιμη” κατηγορία των μοτοσυκλετών τύπου “εργάτης”, για σκληρή καθημερινή χρήση μετακίνησης και διαδρομών μέσα στην πόλη. Από την άλλη όμως δεν ξεχνάει και το αισθητικό κομμάτι που είναι κομψό και μοντέρνο.

Παράλληλα το Daytona Monster 125 – κι εδώ είναι το σημαντικότερο – είναι πολύ οικονομικό στην απόκτησή του αφού κοστίζει λιγότερο από 2.200 ευρώ (2.195 για την ακρίβεια).

Ένας απλός κινητήρας κινεί το Monster, που είναι μονοκύλινδρος 125 cc, αερόψυκτος με δύο βαλβίδες και 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 11 ίππους στις 9.000 στροφές και η μέγιστη ροπή τα 9 Nm στις 7.500 στροφές.

H τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό, η εκκίνηση με μίζα, αλλά και μανιβέλα σε περίπτωση ανάγκης που πέσει η φόρτιση της μπαταρίας. Και στην κατανάλωση καυσίμου πετυχαίνει καλές επιδόσεις το 125 με 2,3 L/100km (πρότυπο WMTC3).

Λόγω της χαμηλής κατανάλωσης, αλλά και του μεγάλου ντεπόζιτου των 18,8 λίτρων (!) το Monster μπορεί να πετύχει μεγάλη αυτονομία που ξεπερνάει τα 500-600 χιλιόμετρα.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 120 mm και η πίσω δύο αμορτισέρ λαδιού/αερίου, με ρύθμιση προφόρτισης.

Στον μπροστινό τροχό υπάρχει δίσκος διαμέτρου 210 mm και πίσω δίσκος διαμέτρου 188 mm τα οποία διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Τα όργανα αποτελούνται από ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και μια οθόνη LCD οθόνη που παρέχει πλήθος πληροφοριών, όπως ένδειξη ταχύτητας, ένδειξη σχέσης κιβωτίου, στάθμη καυσίμου, ολικός/μερικός χιλιομετρητής, ρολόι.

Και ο νέας σχεδίασης προβολέας και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED και διακρίνονται για την αιχμηρή τους σχεδίαση.

Στο πίσω τμήμα του Monster συναντάμε χειρολαβές ενσωματωμένες με την αποσπώμενη σχάρα φτιαγμένη από αλουμίνιο.
Περισσότερες πληροφορίες: Γκοργκόλης ΑΕ, ΑΘΗΝΑ – Θησέως 312 – Καλλιθέα, Τηλ.: 2109521108, Υπόλοιπη Ελλάδα: τηλ. 24310 56101, www.daytonamotors.gr

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BAJAJ Pulsar NS125: Ιδανική για «πρώτη» στην καλύτερη τιμή​

bajaj-pulsar-ns125-00018.jpgbajaj-pulsar-ns125-00006.jpg
Εμπνευσμένη από τη σύγχρονη αστική ζωή η νέα μοτοσυκλέτα της BAJAJ δίνει μια νέα διάσταση στην καθημερινή μετακίνηση. [Δελτίο Τύπου]
Απολαύστε τη σιγουριά μιας μοτοσυκλέτας με συμπαγείς διαστάσεις και μικρό βάρος.

Κυκλοφορήστε καθημερινά με ένα μοντέρνο δίκυκλο που ξεχωρίζει για τον σχεδιασμό και τους ευφάνταστους χρωματισμούς σε δυο επιλογές, Flery Orange και Pewter Grey.
Μια μοτοσυκλέτα πόλης που έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις ανάγκες σας. H Pulsar NS 125 προσφέρει την αίσθηση και την αυτοπεποίθηση μιας μοτοσυκλέτας με τα χαρακτηριστικά ενός ευέλικτου δίκυκλου πόλης.

Η πιο κατάλληλη για έναν αρχάριο αναβάτη μιας Θα του προσφέρει την απαραίτητη εξοικείωση στη χρήση του συμπλέκτη, ενώ παράλληλα θα του δώσει και μία σαφή εικόνα για την οδική συμπεριφορά των μοτοσυκλετών.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα αφήσει «παραπονεμένους» και τους πιο έμπειρους, παραθέτοντας τα μεγάλα του προτερήματα, όπως την εκπληκτική άνεση και την απίστευτη ευελιξία εντός αστικού περιβάλλοντος.
Στα παραπάνω προσθέστε το χαμηλό κόστος συντήρησης, αλλά και την πολύ χαμηλή τιμή απόκτησής του, που ανταγωνίζεται εκείνη των «παπιών», καθώς είναι η πιο value for money πρόταση στην ελληνική αγορά με τιμή 2.380 ευρώ.

Η Pulsar NS 125 διακρίνεται για τον τολμηρό και μοντέρνο σχεδιασμό του. O εντυπωσιακός προβολέας ενισχύει την εικόνα, αποπνέοντας δυναμικό χαρακτήρα, ενώ ο σχεδιασμός του ουραίου τμήματος με το LED στοπ και τις πρακτικές χειρολαβές δίνει τη σπορ νότα που αναζητούν οι νέοι αναβάτες.
Οι τροχοί των 17 ιντσών χαρίζουν ασφάλεια και ευελιξία στο δρόμο.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από δύο ψηφιακές οθόνες, στροφόμετρο και προειδοποιητικές λυχνίες, παρέχοντας την απαραίτητη πληροφόρηση για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας. Η ποιοτική αίσθηση ενισχύεται από κορυφαίας ποιότητας υλικά, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτυπώνεται παντού-από τα σιρίτια στους τροχούς, τα αυτοκόλλητα, τα προστατευτικά κάγκελα κινητήρα, το εργονομικό τιμόνι και γενικότερα το φινίρισμα και τη συναρμολόγηση.
Bajaj-NS125-Instrument-cluster-digital-and-analouge.jpg
Ο αποδοτικός μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας προδιαγραφών Euro5 διαθέτει ισχύ 15 ίππων και 11 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Το νέο περιμετρικό πλαίσιο προσφέρει υψηλή ακαμψία. Στον τομέα των αναρτήσεων η Pulsar NS 125 διαθέτει τηλεσκοπικό πιρούνι και monoshock αμορτισέρ.

Την πέδηση αναλαμβάνουν δισκόφρενα με διάμετρο εμπρός στα 240 χλστ. το οποίο συνδυάζεται με ABS για ασφαλές και απροβλημάτιστο φρενάρισμα. Δισκόφρενο συναντάμε και στον πίσω τροχό αυξάνοντας κατακόρυφα την παθητική ασφάλεια.
Το νέο Pulsar NS 125 διατίθεται σε δύο χρωματισμούς: πορτοκαλί και ασημί και είναι έτοιμο να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στους νέους αναβάτες χάρη στα κορυφαία χαρακτηριστικά του.
BAJAJ PULSAR NS125 ABS EURO5 - ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
• Ιπποδύναμη 15 Ps @ 8500 rpm
• Ροπή 11 Nm @ 7000 rpm
• Ρεζερβουάρ 12lt
• Κιβώτιο 5 σχέσεων
• Ύψος σέλας 805mm
• Βάρος 144kg
• Σύστημα πέδησης με ABS
• Δίπλωμα Α1 & Β αυτοκινήτου (ισχύουν όροι και προϋποθέσεις)

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom