ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Keeway SR250 – Παρουσιάζεται στην Ινδία εντός Ιανουαρίου 2023​

c68cdcdb6eea07cda59238dc9937bd44_XL.jpg

Ελάχιστους μήνες μετά την εμφάνιση του SR125, η Keeway ετοιμάζεται να βγάλει στην ινδική αγορά και ένα ανάλογο μοντέλο με κινητήρα 250 cc.

Μόλις το περασμένο Φθινόπωρο η Keeway λάνσαρε στην αγορά της Ινδίας το ρετρό γυμνό SR125 με στόχο να εμπλουτίσει την παρουσία της εκεί με μια απλή, φτηνή και όμορφη μοτοσυκλέτα. Το μικρό αερόψυκτο και διβάλβιδο μοτεράκι αποδίδει περίπου 10 ίππους για τα 120 κιλά του και προς το παρόν δεν έχει βρει τον δρόμο του προς τις ευρωπαϊκές αγορές, όπου η Keeway σημειώνει καλές πωλήσεις με το σπορτίφ, πιο σύγχρονο και υγρόψυκτο RKF125.

Ο Τύπος της Ινδίας πλέον ετοιμάζεται για την έκθεση India Expo Mart 2023 που θα διοργανωθεί από 13 ως 18 Ιανουαρίου 2023 και όπου η Keeway φέρεται έτοιμη να παρουσιάσει την έκδοση 250 cc του SR.
Η όλη είδηση βασίζεται σε πληροφορίες και δεν υπάρχει ακόμη οπτικό υλικό – εξ ου και η κεντρική φωτογραφία που απεικονίζει το SR125 – πάντως η λογική της μοτοσυκλέτας δεν αναμένεται να αλλάξει.

Έτσι περιμένουμε ένα ίδιας εμφάνισης γυμνό ρετρό μοντέλο, πιθανότατα χτισμένο πάνω στην ίδια ακριβώς βάση και επίσης με αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα που θα αποδίδει τη δύναμή του μέσω πεντατάχυτου κιβωτίου. Προς το παρόν δε γίνεται λόγος για νούμερα απόδοσης, αλλά μια επίδοση που θα φλερτάρει από κάτω με τους 20 ίππους ακούγεται μάλλον η καλύτερη που μπορούμε να περιμένουμε.

Σε πρώτη φάση η μοτοσυκλέτα αυτή, όπως και το SR125, δε φαίνεται να ενδιαφέρει άμεσα τις ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο η εμφάνισή του στην Ινδία σημαίνει πως λίγο-πολύ έχει εξασφαλίσει την κάλυψη προδιαγραφών πολύ κοντά στις Euro 5, οπότε δε μπορούμε να αποκλείσουμε τίποτα.
Όταν μάλιστα μιλάμε για μια τιμή περίπου €1,360 για το SR125 στην Ινδία, με μια αντίστοιχα “ανάλαφρη” τιμολόγηση για το 250 θα μπορούσε να έχει καλή πορεία και στα μέρη μας.

Πηγή: Gaadiwaadi.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli RCX 185i ABS: Το νέο παπί που έρχεται στην Ελληνική αγορά!​

Αποκάλυψη ΜΟΤΟ για το νέο παπί της Benelli!

BENELLI_RCX_185_1600x850_2023_01_05.jpg

Η Benelli φέρνει στην Ελλάδα ένα νέο παπί! Η μοναδική χώρα της Ευρώπης που τα παπιά έχουν την δική τους αγορά γίνεται ο επόμενος σταθμός για το παπί της Benelli που για πρώτη φορά είχαμε γράψει πως υπάρχει στην γκάμα της πίσω στον Απρίλιο του 2021!
Ανανεωμένο και έτοιμο τώρα για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με ανεστραμμένο πιρούνι, ABS και δύο δίσκους το παπί της Benelli έρχεται άμεσα πλέον την Ελλάδα, όπως αποκαλύπτει το περιοδικό ΜΟΤΟ και μαζί έχουμε και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.
Benelli_RCX_185_03_ANTHRACITE GREY - WHITE & NEON GREEN_2023.jpg

Αποδίδει λοιπόν 18 ίππους στις 9.500 στροφές και 1.54 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.000 στροφές ενώ είναι εξατάχυτο με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες, καθώς και EFI σύστημα ψεκασμού.
Παρότι αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και χωρίς άμεση γειτνίαση, η ελληνική αγορά εξελίσσεται κάνοντας παράλληλα βήματα με την ασιατική στην πολύ συγκεκριμένη κατηγορία των παπιών, που τα χαρακτηρίζει η τοποθέτηση του κινητήρα τους, το πλαίσιο και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και έπειτα η γεωμετρία θέσης οδήγησης.
Benelli_RCX_185_04_PASTEL GRAY - BLACK & RED_2023.jpg

Μεγάλοι τροχοί και χαμηλό κέντρο βάρους είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά και έπειτα η απουσία μανέτας συμπλέκτη. Σε αυτό το τελευταίο υπάρχει εδώ και καιρό τάση διαφοροποίησης καθώς και το παπί ως όχημα καλείται να παίξει και νέους ρόλους, ώστε τώρα έρχοναι περισσότερες αντίστοιχες προτάσεις! Η πιο νέα από αυτές θα είναι κατά πως φαίνεται το νέο υγρόψυκτο, RCX 185i της Benelli.Το νέο παπί της Benelli θα έρθει και ενδιαφέροντες χρωματικούς συνδυασμούς

Έχει αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά, μοντέρνο σχεδιασμό με προσεγμένη εμφάνιση ενώ στην έκδοση που δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro5 αλλά κυκλοφορεί ήδη σε αγορά εκατομμυρίων οχημάτων, έχει αποδείξει και την αξιοπιστία του. Την οποία αναμένουμε να διατηρήσει και με τον ερχομό του σε Ευρωπαϊκό έδαφος, με τον τελευταίο λόγο να τον έχει η δοκιμή του εδώ φυσικά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Εμπορική ονομασία οχήματοςRCX, RCX 185i, RCX 185i ABS
Μήκος μεταξονίου (mm)1325
Κυβισμός174cc
Μέγιστη καθαρή ισχύς (Kw)17,7hp (13,2 kw) / 9500 rpm
Μέγιστη καθαρή ροπή (Nm)1,54Kg.m (15,2Nm) / 6000 rpm
Μέγιστη ταχύτητα120 km/h
Πέδηση - πίσω - εμπρόςΔισκόφρενο
Σύστημα πέδησηςABS
Δισκόφρενο εμπρός240 mm
Δισκόφρενο πίσω220 mm
Τύπος κινητήρα1 κύλινδρος, 4Τ
4 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους
Σύστημα ψεκασμούEFI, SOHC, TLI ignition
Εκκίνησηηλεκτρική μίζα
Σύστημα ψύξηςυδρόψυκτο
Ταχύτητες6 ταχύτητες
Σύστημα συμπλέκτηΥγρού τύπου
ΜετάδοσηΑλυσίδα
Βάρος στεγνό126 kg
Ύψος σέλλας787 mm
Συνολικό μήκος2010 mm
Συνολικό πλάτος675 mm
Συνολικό ύψος1150 mm
Απόσταση από το έδαφος160 mm
Μεταξόνιο1325 mm
Εμπρός ανάρτησηΑνεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης88 mm
Πίσω ανάρτησηΑμορτισέρ λαδιού
Διαδρομή πίσω ανάρτησης27 mm
Εμπρός ελαστικό70/90-17
Πίσω ελαστικό110/70-17
Μέγιστο φορτίο184 kg
Ρεζερβουάρ4,8 L
Κατανάλωση εντός / εκτός1,8 L - 2,0 L / 100km
Τύπος μπαταρίας12V6Ah (YTX7L-BS)
Σύστημα φώτωνLED
Μπουζί3 spark plug (CR7E)

Πηγη www.motomag.gr
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι

Benelli RCX 185i ABS: Το νέο παπί που έρχεται στην Ελληνική αγορά!​

Αποκάλυψη ΜΟΤΟ για το νέο παπί της Benelli!

View attachment 47993

Η Benelli φέρνει στην Ελλάδα ένα νέο παπί! Η μοναδική χώρα της Ευρώπης που τα παπιά έχουν την δική τους αγορά γίνεται ο επόμενος σταθμός για το παπί της Benelli που για πρώτη φορά είχαμε γράψει πως υπάρχει στην γκάμα της πίσω στον Απρίλιο του 2021!
Ανανεωμένο και έτοιμο τώρα για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με ανεστραμμένο πιρούνι, ABS και δύο δίσκους το παπί της Benelli έρχεται άμεσα πλέον την Ελλάδα, όπως αποκαλύπτει το περιοδικό ΜΟΤΟ και μαζί έχουμε και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.
View attachment 47991

Αποδίδει λοιπόν 18 ίππους στις 9.500 στροφές και 1.54 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.000 στροφές ενώ είναι εξατάχυτο με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες, καθώς και EFI σύστημα ψεκασμού.
Παρότι αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και χωρίς άμεση γειτνίαση, η ελληνική αγορά εξελίσσεται κάνοντας παράλληλα βήματα με την ασιατική στην πολύ συγκεκριμένη κατηγορία των παπιών, που τα χαρακτηρίζει η τοποθέτηση του κινητήρα τους, το πλαίσιο και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και έπειτα η γεωμετρία θέσης οδήγησης.
View attachment 47992

Μεγάλοι τροχοί και χαμηλό κέντρο βάρους είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά και έπειτα η απουσία μανέτας συμπλέκτη. Σε αυτό το τελευταίο υπάρχει εδώ και καιρό τάση διαφοροποίησης καθώς και το παπί ως όχημα καλείται να παίξει και νέους ρόλους, ώστε τώρα έρχοναι περισσότερες αντίστοιχες προτάσεις! Η πιο νέα από αυτές θα είναι κατά πως φαίνεται το νέο υγρόψυκτο, RCX 185i της Benelli.Το νέο παπί της Benelli θα έρθει και ενδιαφέροντες χρωματικούς συνδυασμούς

Έχει αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά, μοντέρνο σχεδιασμό με προσεγμένη εμφάνιση ενώ στην έκδοση που δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro5 αλλά κυκλοφορεί ήδη σε αγορά εκατομμυρίων οχημάτων, έχει αποδείξει και την αξιοπιστία του. Την οποία αναμένουμε να διατηρήσει και με τον ερχομό του σε Ευρωπαϊκό έδαφος, με τον τελευταίο λόγο να τον έχει η δοκιμή του εδώ φυσικά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Εμπορική ονομασία οχήματοςRCX, RCX 185i, RCX 185i ABS
Μήκος μεταξονίου (mm)1325
Κυβισμός174cc
Μέγιστη καθαρή ισχύς (Kw)17,7hp (13,2 kw) / 9500 rpm
Μέγιστη καθαρή ροπή (Nm)1,54Kg.m (15,2Nm) / 6000 rpm
Μέγιστη ταχύτητα120 km/h
Πέδηση - πίσω - εμπρόςΔισκόφρενο
Σύστημα πέδησηςABS
Δισκόφρενο εμπρός240 mm
Δισκόφρενο πίσω220 mm
Τύπος κινητήρα1 κύλινδρος, 4Τ
4 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους
Σύστημα ψεκασμούEFI, SOHC, TLI ignition
Εκκίνησηηλεκτρική μίζα
Σύστημα ψύξηςυδρόψυκτο
Ταχύτητες6 ταχύτητες
Σύστημα συμπλέκτηΥγρού τύπου
ΜετάδοσηΑλυσίδα
Βάρος στεγνό126 kg
Ύψος σέλλας787 mm
Συνολικό μήκος2010 mm
Συνολικό πλάτος675 mm
Συνολικό ύψος1150 mm
Απόσταση από το έδαφος160 mm
Μεταξόνιο1325 mm
Εμπρός ανάρτησηΑνεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης88 mm
Πίσω ανάρτησηΑμορτισέρ λαδιού
Διαδρομή πίσω ανάρτησης27 mm
Εμπρός ελαστικό70/90-17
Πίσω ελαστικό110/70-17
Μέγιστο φορτίο184 kg
Ρεζερβουάρ4,8 L
Κατανάλωση εντός / εκτός1,8 L - 2,0 L / 100km
Τύπος μπαταρίας12V6Ah (YTX7L-BS)
Σύστημα φώτωνLED
Μπουζί3 spark plug (CR7E)


Πηγη www.motomag.gr
νομίζω ότι το sym θα το φάει
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Beta RR 50 Enduro, RR 50 Motard 2023: Φωτιά στα πενηντάρια!​

Η Beta, οι νέοι και τα 50άρια

Την πίστη της στη νέα γενιά αναβατών ανανεώνει η Beta, συνεχίζoντας να κάνει πραγματικότητα τα όνειρά τους! Έτσι για το 2023 ανανεώνει τα Enduro και Motard των 50cc, χαρίζοντάς τους μοντέρνα, αγωνιστική τολμηρή εμφάνιση και πλήθος ποιοτικού εξοπλισμού.
Είναι το “χωμάτινο”, σπορτίβικο στυλ αυτό που αγαπούν πολύ οι νεότεροι κι αυτοί που μπαίνουν στη μοτοσυκλέτα από την εφηβεία και αναζητούν μια ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα, με ελκυστική εμφάνιση αλλά ταυτόχρονα απλή και κομψή, που να μπορεί να προσαρμοστεί στη μετακίνηση μέχρι το σχολείο και παράλληλα να σε διασκεδάσει τα Σαββατοκύριακα στο χώμα. Τα νέα Beta RR 50 2023 είναι έτοιμα να βγουν στην πόλη και την εξοχή και να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη, χάρη στη μεγάλη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων.


Τόσο η έκδοση Enduro όσο και η έκδοση Motard παράγονται σε τρεις εκδόσεις η καθεμία: την RR (standard), τη Sport και τη Racing, με διαφορές στον περιφερειακό εξοπλισμό και την τιμή. Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την RR Enduro Racing, θα είναι διαθέσιμες σε δύο διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς. RR 50 2023 bianco
Κινητήρας
  • Δίχρονος με έξι σχέσεις, υγρόψυξη, αυτόματη μίξη λαδιού (εκτός του RR 50 Racing)
  • Επιλογέας κιβωτίου με ενισχυμένη φουρκέτα για λειτουργία με περισσότερη ακρίβεια κι αίσθηση
  • Σύστημα συλλογής αναθυμιάσεων της βενζίνης (προδιαγραφές Euro 5) Φιλτροκούτι με quick release για ευκολότερη συντήρηση και νέα σχεδίαση για μειωμένο θόρυβο
Πλαίσιο
  • Νέα αυτοκόλλητα
  • Συνθετικό υποπλαίσιο που φιλοξενεί τα ηλεκτρικά εξαρτήματα και το φιλτροκούτι
  • Μακρύ ψαλίδι για σταθερότητα και περισσότερη πρόσφυση
  • LED πίσω φωτιστικό σώμα
  • Φρένα διαμέτρου 260mm 220mm (μπροστά πίσω)
  • Ρεζερβουάρ 6,5 λίτρων
  • Χυτά μαρσπιέ
Beta RR 50 2023 Sport rosso RR 50 Enduro SPORT
  • Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο)
  • Αλουμινένιο ψαλίδι

  • Προοδευτική πίσω ανάρτηση
  • Πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 40mm
  • Αλουμινένια στεφάνια και ακτίνες τροχών
  • Κόκκινο πλαίσιο


Beta RR 50 2023 Racing RR 50 Enduro RACING
(διαφορές από τη βασική έκδοση)
  • Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο)
  • Αλουμινένιο ψαλίδι
  • Ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι διαμέτρου 41mm
  • Ανισόπαχο τιμόνι μεταβλητής διατομής χωρίς μπαράκι
  • Κόκκινο ανοδιωμένο αλουμινένιο τελικό εξάτμισης
  • Προοδευτική πίσω ανάρτηση

  • Αμορτισέρ με δοχείο αζώτου και ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς και προφόρτισης
  • Χωρίς αντικραδασμικό άξονα για μειωμένη αδράνεια κινητήρα
  • Διπλό ψυγείο
  • Αλουμινένια στεφάνια (μαύρα) και ακτίνες τροχών
  • Κόκκινο πλαίσιο
  • Χωρίς αυτόματη μίξη λαδιού
  • Διάφανο ρεζερβουάρ
  • Μαύρο αλουμινένιο πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
  • Αλουμινένιο γρανάζι



Beta RR 50 2023 Sport nero RR 50 Motard SPORT
(διαφορές από τη βασική έκδοση)
  • Πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 40mm
  • Κόκκινο πλαίσιο

  • Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο)
  • Αλουμινένιο γρανάζι
RR 50 2023 Track Black RR 50 Motard TRACK
(διαφορές από τη standard έκδοση)
  • Ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι διαμέτρου 41mm
  • Κωνικό τιμόνι μεταβλητής διατομής χωρίς μπαράκι
  • Κόκκινο ανοδιωμένο αλουμινένιο τελικό εξάτμισης

  • Αλουμινένια στεφάνια και ακτίνες τροχών
  • Δαγκάνα δύο εμβόλων (μπροστινό φρένο)
  • Μαύρο αλουμινένιο πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
  • Κόκκινο πλαίσιο
Oι τιμές των πενηνταριώ της Beta ξεκινούν από τις 3.800 ευρώ και φτάνουν μέχρι τις 4.200 ευρώ
Περισσότερες πληροφορίες: ∆ημητρακοπούλου 32-34, TK 11742 , Κουκάκι, Αθήνα, 210 9211877, 210 9225930, info@betamotor.gr, betamotor.gr

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η SWM έχει μοτοσυκλέτες 125cc για όλα τα γούστα και σε ανταγωνιστικές τιμές​

Διαθέσιμα 5 μοντέλα από 3.290€​


Η Ιταλική SWM διαθέτει μια πλούσια γκάμα μοτοσυκλετών στην κατηγορία Α1 - 125cc, με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία και εξοπλισμό
Είναι διαθέσιμες και στη χώρα μας, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές:
Varez 125 ABS (Naked Sports) – 3.290€ (τιμή γνωριμίας!)
RS 125R CBS (On-Off) – 3.790€
SM 125R ABS (Supermotard) – 3.890€
Ace of Spades 125 ABS (Classic) – 3.490€
Outlaw 125 ABS (Classic Scrambler) – 3.490€

(Οι τιμές είναι λιανικής με ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης)​

SWM Ace of Spades 125

Ace of Spades​

Ο κινητήρας, που είναι κοινός σε όλα τα μοντέλα, είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας και εξέλιξης του Ιταλικού εργοστασίου: 4χρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες, κιβώτιο 6 σχέσεων και απόδοση 15 Hp (11 Kw).
SWM SM 125 R

SM 125 R​

Επίσης, όλα τα μοντέλα διαθέτουν ABS 2 καναλιών (εκτός του On - Off RS 125R που διαθέτει CBS), ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 41mm, ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, LED φωτιστικά σώματα, ψηφιακό πολυόργανο με πλήρεις ενδείξεις και θύρα USB.
Όλα τα μοντέλα καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση 2 χρόνων και εισάγονται στην Ελλάδα από την εταιρεία ΔΕΛΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ.
ΔΕΛΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
Καλλιρρόης 17, 11743 Αθήνα.
Τηλ. 210-9248996, 210-2756706.
chcosmidis@delta-motorcycles.gr

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο «παπί» στην Ελλάδα: Ποιο είναι, πότε έρχεται πόσο θα κοστίζει​

Χωρίς συμπλέκτη​


Η KSR Hellas, αντιπροσωπεία της GPX, μετά το POP z, φέρνει στην χώρα μας το Rock 125
Η πρακτικότητα παραμένει αναλλοίωτη. Η προσιτή τιμή παίζει πρωταρχικό ρόλο. Η σχεδίαση είναι διαχρονική. Η κατανάλωση είναι η χαμηλότερη δυνατή. Αυτές τις τέσσερις αρχές δείχνει να υπηρετεί πιστά το νέο «παπί» που τον Μάρτιο του 2023 θα βρίσκεται στην χώρα μας.
GPX ROCK 125 2023 3

Εφοδιάζεται με τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 125 κ. εκ. με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Το κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων με ημιαυτόματο κιβώτιο, ενώ η αλυσίδα που χρησιμοποιείται είναι της D.I.D. και είναι πλήρως καλυμμένη.
Το Rock 125 διαθέτει μεγάλη ποδιά στο εσωτερικό της οποίας υπάρχουν δύο μεγάλοι αεραγωγοί, σχάρα πάνω από μπροστινό φτερό για μεταφορά αντικειμένων, μεγάλη σέλα και μεταλλική χειρολαβή για τον συνεπιβάτη.
GPX ROCK 125 2023 11

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο διαμέτρου 220 mm μπροστά και ταμπούρο πίσω. Οι ζάντες 17 ιντσών είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο.
Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, ο προβολέας εφοδιάζεται και με φώτα ημέρας με λογότυπο GPX, ενώ το ψηφιακό όργανο LCD διαθέτει έγχρωμες ενδείξεις για την επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, την ώρα, τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα, τη στάθμη καυσίμου κ.α. Οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω διακόπτη τεχνολογίας soft touch.
GPX ROCK 125 2023 8

Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει αντικλεπτικός διακόπτης, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 4 λίτρα, με το συνολικό βάρος της κατασκευής είναι στα 100 κιλά.
GPX ROCK 125 2023 12

Το GPX Rock 125 έρχεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις. Η Racing θα είναι μαύρη με νίκελ μέρη στην ποδιά και στα καλύμματα της εξάτμισης. Τα ελατήρια των αμορτισέρ της YSS, που διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης, και οι δαγκάνες των δισκόφρενων είναι κόκκινα.
Η έκδοση Sport θα είναι διαθέσιμη σε κόκκινο-μαύρο και μπλε-μαύρο, με νίκελ σε ποδιά και εξάτμιση. Τα ελατήρια των αμορτισέρ της YSS, που διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης, είναι ασημί και οι δαγκάνες των δισκόφρενων μαύρες.
GPX ROCK 125 2023 5

Η τιμή για όλες ορίζεται στα 2.195 ευρώ.
GPX ROCK 125 2023 99


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Suzuki ετοιμάζει Katana 125​

64ded1e3884c6f4ee62b66cb8a056a79_XL.jpg


Ένα σχέδιο ξεχασμένο από το 2019 επανέρχεται στη δημοσιότητα, σύμφωνα με τον Ιαπωνικό Τύπο.
Το πρωτακούσαμε το 2019, όταν ασιατικά ΜΜΕ ανέφεραν πως η Suzuki ετοιμαζόταν να κυκλοφορήσει ένα Katana 150 στις εκεί αγορές, βασισμένο στα αντίστοιχα μικρά γυμνά ασιατικά GSX (ή Gixxer σε κάποιες αγορές).
Έκτοτε δεν ξανασυναντήσαμε καμιά σχετική είδηση ως τώρα που το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine επανέρχεται στο θέμα με εκτενές άρθρο, με θέμα τη φερόμενη αναβίωση αυτού του σχεδίου με βάση το GSR-X125 του 2019 και μάλιστα ενσωματώνει και μια φωτογραφία από ένα μαύρο μοντέλο προπαραγωγής που προφανώς είναι υπό εξέλιξη στο Hamamatsu.
YM2303 P040 041 KATANA125
Κάτω αριστερά διακρίνεται το Katana 125 προπαραγωγής που φέρεται να εξελίσσεται στο Hamamatsu
Η δημιουργία του Katana 125 είναι μάλλον απλή υπόθεση για τη Suzuki, δεδομένου ότι έχει έτοιμη τη βάση. Μάλιστα θα λέγαμε πως έχει αργήσει πολύ αφού θα μπορούσε να έχει αυτή τη μοτοσυκλέτα στην αγορά εδώ και μερικά χρόνια, διεκδικώντας – με μια καλή τιμούλα πάντα – μερίδιο στην Α1 αγορά που έχει τονωθεί από την ισοδυναμία διπλωμάτων οδήγησης Α1 με Β (αυτοκινήτου).
Δυστυχώς δε μπορούμε να εμβαθύνουμε ιδιαίτερα στα γιαπωνέζικα κείμενα του άρθρου (τα οποία έτσι κι αλλιώς είναι θολωμένα στο μεγαλύτερο μέρος τους), ωστόσο εδώ δεν υπάρχουν και πολλά μυστήρια προς διαλεύκανση.
Εφόσον η μοτοσυκλέτα όντως παρουσιαστεί, η απόδοσή της θα είναι αναμενόμενα περιορισμένη στους 15 ίππους της Α1, ενώ ο εξοπλισμός και τα περιφερειακά της λογικά θα είναι πολύ παρόμοια – αν όχι ίδια – με αυτά του GSX-R125 ως κυκλοφορούσε ως πρόσφατα και στην Ελλάδα.
Πηγή: Young Machine
--- Η κεντρική φωτογραφία του παρόντος άρθρου αποτελεί προϊόν ηλεκτρονικής επεξεργασίας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove 125R – Μονόμπρατση Α1​


Το alter ego του 321R παρουσίασε η Kove Moto στην Κίνα με κινητήρα προδιαγραφών Α1, οικεία σχεδίαση και μονόμπρατσο ψαλίδι.
Στην EICMA 2022 η εντυπωσιακή παρουσία της Kove συζητήθηκε πολύ, καθώς από τη μια λειτούργησε ως μαγνήτης η εν πολλοίς άγνωστη στους Ευρωπαίους εταιρεία, ενώ και οι μοτοσυκλέτες της ξεχωρίζουν στη νέα φουρνιά των κινέζικων εργοστασίων.
Μπορεί λοιπόν τα βλέμματα να έπεσαν πρωτίστως σε μοτοσυκλέτες όπως η τετρακύλινδρη σπορ 400RR, η νέα adventure 800X και η μοτοσυκλέτα που εντυπωσίασε στο Dakar, 450 Rally, ωστόσο και η πιο “συνηθισμένη” της γκάμα δε στερείται ενδιαφέροντος.
kove cobra 125r 2
Η παρουσία της Kove στο Μιλάνο λοιπόν είχε και τα γνώριμά μας δικύλινδρα 500άρια, καθώς και το πολύ ενδιαφέρον δίδυμο των 321RR και 321R, με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 40 ίππων.
Η νέα εξέλιξη που προέκυψε μετά την έκθεση του Μιλάνου ήταν η εμφάνιση μιας εκδοχής 125 cc βασισμένης στο 321R. Και εδώ ξεχωρίζει η σχεδίαση που θυμίζει πάρα πολύ την πρώτη γενιά KTM 125 Duke, ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 124.8 cc ανακοινώνεται στο μέγιστο όριο της Α1 (11kW / 14.75 hp), μα αυτό που βγάζει μάτια είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι.
kove cobra 125r 1
Με 135 κιλά υγρό βάρος, δηλαδή με το 13λιτρο ρεζερβουάρ γεμισμένο βενζίνη, το 125R προστίθεται στη γκάμα της Kove που λίαν συντόμως θα κάνει την απόβασή της στην Ευρώπη, συμπεριλαμβάνοντας και την Ελλάδα στα πλάνα της – και διαφημίζοντάς το στην ιστοσελίδα της ως “συμβατό με τα ευρωπαϊκά διπλώματα Α1”.
Αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες, κυρίως για τον εξοπλισμό του 125R, καθώς πλέον μετράμε αντίστροφα για την ανακοίνωση ευρωπαίων αντιπροσώπων της Kove Moto, λογικά εντός του 2023.

Δείτε το 125R στην ιστοσελίδα της Kove Moto

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα supersport 400 επιστρέφουν!​

Πολλά και αξιόλογα τα μέλη της κατηγορίας​



Οι κατασκευαστές ασχολούνται και πάλι πολύ σοβαρά με τα μικρομεσαία supersport. Μια κατηγορία που δημιουργείται για να προσελκύσει νέους αναβάτες
Όπως τότε που τα CBR 400RR, ZXR 400, FZR 400, GSX-R 400 αποτελούσαν διακαή πόθο όλων των εφήβων της δεκαετίας του ’90.
Οι μοτοσυκλέτες που παρουσιάζονται ενστερνίζονται μια φιλοσοφία που είχε χαθεί. Φέρινγκ, κλιπ ον, κατάλληλες για οδήγηση σε στριφτερούς δρόμους, ακόμη και σε πίστα, με συμπαγείς διαστάσεις και μικρό βάρος.
KTM RC 390 6

Η ΚΤΜ «τόλμησε» με το εξαιρετικό RC 390, η Yamaha ακολούθησε με το δικύλινδρο Yamaha R3 και η Kawasaki ήταν η πρώτη που «ανέβασε» τον πήχη με το επίσης δικύλινδρο Ninja 400.
2022 Yamaha YZF R320 1

Η πρώτη «αντίδραση» ήρθε από τους διοργανωτές του Παγκόσμιου superbike, που θέσπισε μια νέα κατηγορία με έντονο συναγωνισμό. Το WorldSSP 300, στο οποίο συμμετέχει και ο Γιάννης Περιστεράς είναι ένας θεσμός από τον οποίο αναδεικνύονται νέα ταλέντα.
kove 321 rr s

Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσυκλετών. Είναι αρκετές οι εταιρείες που έχουν στην γκάμα τους μικρά supersport 250 και 300 κ.εκ. Μία από αυτές, η πολύ δραστήρια Kove, ανακοίνωσε πως θα συμμετέχει στο WorldSSP 300 με το δικύλινδρο 321RR, ενώ στην EICMA 2022 παρουσίασε και το 400RR με τετρακύλινδρο κινητήρα.
CFMOTO 450SR 1

Στα μέσα του 2022 είδαμε το CFMOTO 450SR, το οποίο πρόσφατα ήρθε στην χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο. Μια μοτοσυκλέτα πανέμορφή, με αεροδυναμικά φτερά, όπως τα μεγάλα superbike και δικύλινδρο κινητήρα 50 ίππων.
aprilia rs 440

Πληροφορίες από την Ασία αναφέρουν πως η Aprilia εξελίσσει μια supersport μοτοσυκλέτα με υποκυβισμένο τον δικύλινδρο κινητήρα των 660 κ.εκ. που χρησιμοποιεί μεταξύ άλλων το RS660. Η χωρητικότητά του θα κυμαίνεται μεταξύ 400 και 450 κ.εκ. Αν μη τι άλλο οι Ιταλοί γνωρίζουν πως φτιάχνονται σπορ μοτοσυκλέτες, οπότε πρέπει να περιμένουμε κάτι εξαιρετικό.
kawasaki ninja zx 4r 2023 1

Όλα τα παραπάνω έχει επισκιάσει η παρουσίαση του Ninja ZX-4R. Η Kawasaki δίνει το έναυσμα για την επιστροφή στους μικρομεσαίου πολυκύλινδροςυς κινητήρες. Ο δικός της παράγει 80 ίππους και μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 15.000 στροφές. Το ZX-4R μπορεί να συγκριθεί σε εξοπλισμό με τα χιλιάρια, ενώ υπόσχεται κορυφαία οδική συμπεριφορά.
kove 400rr 2

Πιστεύουμε πως βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή και σύντομα θα δούμε και άλλα μοντέλα στην κατηγορία που ξυπνά μνήμες στους 40+ και ελπίζουμε να εξιτάρει τους νέους ηλικιακά αναβάτες για να δούμε επιτέλους μια νέα γενιά μοτοσυκλετιστών.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Thrust Blitz 115: Ολοκαίνουργιο, οικονομικό παπί στην ελληνική αγορά!​

Σπορτίβικο και οικονομικό

Επεκτείνοντας τη γκάμα των μοντέλων της η Thrust Motor, μετά την πετυχημένη είσοδό της στο χώρο των σκούτερ, φέρνει στην Ελλάδα ένα οικονομικό παπί στα 115 κυβικά που το ονομάζει Thrust Blitz 115

Με μοντέρνα, σπορτίβικη εμφάνιση, με αιχμηρές γραμμές, ποδιά και μπροστινό φτερό και τρεις κομψούς χρωματισμούς: Μαύρο-κίτρινο, Μαύρο-κόκκινο και Μαύρο-μπλε, το Thrust Blitz 115 είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή στα 1.790€.

Το Blitz διαθέτει φώτα και φλας LED, θύρα USB για φόρτιση συσκευών, ανοικτό αποθηκευτικό χώρο στην ποδιά και κάτω από τη σέλα, χρήσιμο γαντζάκι μεταφοράς τσαντών, μεγάλα αλουμινένια με λάστιχο μαρσπιέ συνεπιβάτη, χειρολαβή συνεπιβάτη στην ουρά και κεντρικό/διπλό σταντ.

Ο κινητήρας του έχει κυβισμό 114 cc, είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος, με δύο βαλβίδες και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5.

Η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό και έχει απόδοση 9 ίππων στις 7.500 rpm. Οι διαστάσεις του κινητήρα είναι υποτετράγωνες (διάμετρος 51 mm, διαδρομή 55,6 mm) για να δοθεί έμφαση στη ροπή, η οποία είναι 8,9 Νm στις 5.500 rpm.

Το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει τέσσερις σχέσεις και για την εκκίνηση του κινητήρα υπάρχει μίζα, αλλά και μανιβέλα.

Υπάρχει ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, το μπροστινό είναι τύπου μαργαρίτα, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS για ασφαλέστερο φρενάρισμα.
Ο τροχοί του Thrust Blitz 115 είναι 17 ιντσών και οι, πρωτότυπης σχεδίασης, χυτές ζάντες αλουμινίου φορούν ελαστικά 2.50 μπροστά και 2.75 πίσω.

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη με χρήσιμες ενδείξεις (ταχύτητα, χιλιομετρητής, στάθμη καυσίμου, ρολόι και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου).
Το μεταξόνιο του Blitz ανακοινώνεται στα 1.210 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 765 mm, όπως μικρό είναι και το βάρος του, στα 102 kg.

Όπως είπαμε και στον πρόλογο, το Thrust Blitz 115 είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή 1.790€ και συνοδεύεται από εγγύηση δύο ετών.

Περισσότερες πληροφορίες: Thrust Motor – Δ. Γκουντούφας, Λ. Μεσογείων 527, Αγία Παρασκευή 15343 Τηλ: 210-6000711 / 6010070 info@thrust-motor.com www.thrust-motor.com

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To 321F έχει όλα όσα ψάχνεις από ένα σύγχρονο café racer​

Ένα ακόμη εντυπωσιακό μοντέλο της Kove​



Από τις αρχές του 2022 η Kove, που ως γνωστόν καταφθάνει και στην Ελληνική αγορά, έχει παρουσιάσει μια σειρά από πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες όλων των ειδών. Από supersport, δικύλινδρα αλλά και τετρακύλινδρα, μέχρι Rally που μάλιστα δοκιμάστηκαν στον απαιτητικό στίβο του Dakar Rally

Όπως ήταν φυσικό αυτό που έχει κλέψει τις εντυπώσεις είναι το adventure 800X που παρουσιάστηκε μπροστά στο Ευρωπαϊκό κοινό στην EICMA τον περασμένο Νοέμβριο.

Η Kove όμως διαθέτει και νέο-ρετρό σειρά μοτοσυκλετών. Ένα εξ αυτών το γνωρίζουμε πολύ καλά, αφού το έχουμε ήδη οδηγήσει. Το 500F Scrambler είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά ως Daytona Rockstar.

Με πανομοιότυπη σχεδίαση στην γκάμα της Kove υπάρχουν ακόμη το 510F Scrambler και το 400F Scrambler. Αυτό όμως που μας εντυπωσίασε είναι το café racer, 321F.

Μια μοτοσυκλέτα που μεταφέρει στην εποχή μας αυτούσιο το στυλ των μοτοσυκλετών της δεκαετίας του 60, με μοντέρνα στοιχεία.
Πλαίσιο «διαμάντι», τύπου χωροδικτύωμα, μονόμπρατσο ψαλίδι με αμορτισέρ, που διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομής 52 χλστ. και ανεστραμμένο πιρούνι 125 χλστ.. Προσθέστε ζάντες με ακτίνες 17 ιντσών «ντυμένες» με ελαστικά 110/70 και 150/60, κυματιστά δισκόφρενα (320 χλστ δαγκάνα 2 εμβόλων – 240 χλστ. δαγκάνα 1 εμβόλου ABS), bar end καθρέφτες.
Kove 321F 2

Το μισό φέρινγκ περικλείει έναν τραπεζοειδή προβολέα, αντί για τον κλασσικό στρογγυλό. Το ψυγείο καλύπτεται στα πλαϊνά από διακριτικά καπάκια και ο λαιμός των εξατμίσεων προστατεύεται από μια μινιμαλ καρίνα. Απόλυτα ταιριαστή η επιλογή της κάλυψης ολόκληρου του υποπλαισίου με μαύρα πλαστικά. Όμορφο το τελικό που έρχεται να «δέσει» με την σχεδίαση φέρινγκ και ρεζερβουάρ των 13 λίτρων.

Τα 800 χλστ που χωρίζουν την σέλα από το έδαφος και τα 153 κιλά (με όλα τα υγρά) καθιστούν την μοτοσυκλέτα της Kove εύκολα διαχερισίμη.

Οι 40 ίπποι στις 10.500 σ.α.λ. και τα 3 kgm ροπής είναι οι μέγιστες τιμές που αποδίδονται από τον δικύλινδρο σε σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα των 321 κ.εκ.. Τιμές απόλυτα εκμεταλλεύσιμες από αρχάριους αναβάτες και υπερ-αρκετές για τους πιο έμπειρους.

Η τελικά ταχύτητα του 321F με τα 0-100 χλμ/ώρα από στάση να επιτυγχάνονται μετά από 5,6 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την Kove η κατανάλωσή του είναι 3,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Ελπίζουμε η Ελληνική αντιπροσωπεία της Kove να φέρει στην χώρα μας και το 321F

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

2WO.GR

Είναι μοντέρνο, αλλά κλασικό, φουτουριστικό και ταυτόχρονα οικείο. Το “λευκό βέλος” είναι μία cool ρετρό-φουτουριστική μοτοσυκλέτα

Projekt Racing – Το Husqvarna Vitpilen 401 α λα Aero Concept​

189e2f13be2932cb1dad4de639f79542_XL.jpg

Μια εταιρεία από το Detroit, έρχεται να συμπληρώσει την εικόνα του γυμνού, νεορετρό Husky.
Ουκ εν τω πολλώ το ευ, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και οπωσδήποτε δεν είχαν κατά νου το πως θα τροποποιήσουν τη μοτοσυκλέτα τους. Οι «λίγες και καλές» αλλαγές όμως εφαρμόζονται στην πράξη από τη Projekt Racing, από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Για την ακρίβεια τρία κομμάτια αρκούν για να κάνουν το μικρό Vitpilen σε ακόμα πιο φουτουριστικό café racer.
RP123.jpg

Πρόκειται για μια εμπρός μάσκα που τυλίγει όμορφα το φανάρι, ένα συνδυασμό καρίνας/φέρινγκ και τέλος, απλά ένα εμπρός φτερό. Μετά ως προς τις τροποποιήσεις, «sky is the limit». Το κάθε εξάρτημα συνοδεύεται από τις βάσεις του, ενώ για την εξέλιξη του κιτ σκαναρίστηκε τρισδιάστα αρχικά η μοτοσυκλέτα, πάνω στην οποία σχεδιάστηκαν και τυπώθηκαν επίσης 3D τα πρωτότυπα εξαρτήματα.
RP223.jpg

Αν σας θυμίζει κάτι, αυτό είναι το Vitpilen 701 Aero Concept, το οποίο παρουσιάστηκε στη «μακρινή» EICMA του 2019. Αν ωστόσο δεν είστε του concept αλλά της πράξης –και διαθέτετε και το Vitpilen 401 – τότε το όλο έργο θα σας στοιχήσει από –οπωσδήποτε- 1.500 δολάρια, άνευ μεταφορικών και εγκατάστασης.
Περισσότερα για τη Projekt Racing εδώ.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos

Benelli RCX 185i ABS: Το νέο παπί που έρχεται στην Ελληνική αγορά!​

Αποκάλυψη ΜΟΤΟ για το νέο παπί της Benelli!

View attachment 47993

Η Benelli φέρνει στην Ελλάδα ένα νέο παπί! Η μοναδική χώρα της Ευρώπης που τα παπιά έχουν την δική τους αγορά γίνεται ο επόμενος σταθμός για το παπί της Benelli που για πρώτη φορά είχαμε γράψει πως υπάρχει στην γκάμα της πίσω στον Απρίλιο του 2021!
Ανανεωμένο και έτοιμο τώρα για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με ανεστραμμένο πιρούνι, ABS και δύο δίσκους το παπί της Benelli έρχεται άμεσα πλέον την Ελλάδα, όπως αποκαλύπτει το περιοδικό ΜΟΤΟ και μαζί έχουμε και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.
View attachment 47991

Αποδίδει λοιπόν 18 ίππους στις 9.500 στροφές και 1.54 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.000 στροφές ενώ είναι εξατάχυτο με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες, καθώς και EFI σύστημα ψεκασμού.
Παρότι αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και χωρίς άμεση γειτνίαση, η ελληνική αγορά εξελίσσεται κάνοντας παράλληλα βήματα με την ασιατική στην πολύ συγκεκριμένη κατηγορία των παπιών, που τα χαρακτηρίζει η τοποθέτηση του κινητήρα τους, το πλαίσιο και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και έπειτα η γεωμετρία θέσης οδήγησης.
View attachment 47992

Μεγάλοι τροχοί και χαμηλό κέντρο βάρους είναι τα βασικά τους χαρακτηριστικά και έπειτα η απουσία μανέτας συμπλέκτη. Σε αυτό το τελευταίο υπάρχει εδώ και καιρό τάση διαφοροποίησης καθώς και το παπί ως όχημα καλείται να παίξει και νέους ρόλους, ώστε τώρα έρχοναι περισσότερες αντίστοιχες προτάσεις! Η πιο νέα από αυτές θα είναι κατά πως φαίνεται το νέο υγρόψυκτο, RCX 185i της Benelli.Το νέο παπί της Benelli θα έρθει και ενδιαφέροντες χρωματικούς συνδυασμούς

Έχει αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά, μοντέρνο σχεδιασμό με προσεγμένη εμφάνιση ενώ στην έκδοση που δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro5 αλλά κυκλοφορεί ήδη σε αγορά εκατομμυρίων οχημάτων, έχει αποδείξει και την αξιοπιστία του. Την οποία αναμένουμε να διατηρήσει και με τον ερχομό του σε Ευρωπαϊκό έδαφος, με τον τελευταίο λόγο να τον έχει η δοκιμή του εδώ φυσικά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Εμπορική ονομασία οχήματοςRCX, RCX 185i, RCX 185i ABS
Μήκος μεταξονίου (mm)1325
Κυβισμός174cc
Μέγιστη καθαρή ισχύς (Kw)17,7hp (13,2 kw) / 9500 rpm
Μέγιστη καθαρή ροπή (Nm)1,54Kg.m (15,2Nm) / 6000 rpm
Μέγιστη ταχύτητα120 km/h
Πέδηση - πίσω - εμπρόςΔισκόφρενο
Σύστημα πέδησηςABS
Δισκόφρενο εμπρός240 mm
Δισκόφρενο πίσω220 mm
Τύπος κινητήρα1 κύλινδρος, 4Τ
4 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους
Σύστημα ψεκασμούEFI, SOHC, TLI ignition
Εκκίνησηηλεκτρική μίζα
Σύστημα ψύξηςυδρόψυκτο
Ταχύτητες6 ταχύτητες
Σύστημα συμπλέκτηΥγρού τύπου
ΜετάδοσηΑλυσίδα
Βάρος στεγνό126 kg
Ύψος σέλλας787 mm
Συνολικό μήκος2010 mm
Συνολικό πλάτος675 mm
Συνολικό ύψος1150 mm
Απόσταση από το έδαφος160 mm
Μεταξόνιο1325 mm
Εμπρός ανάρτησηΑνεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης88 mm
Πίσω ανάρτησηΑμορτισέρ λαδιού
Διαδρομή πίσω ανάρτησης27 mm
Εμπρός ελαστικό70/90-17
Πίσω ελαστικό110/70-17
Μέγιστο φορτίο184 kg
Ρεζερβουάρ4,8 L
Κατανάλωση εντός / εκτός1,8 L - 2,0 L / 100km
Τύπος μπαταρίας12V6Ah (YTX7L-BS)
Σύστημα φώτωνLED
Μπουζί3 spark plug (CR7E)

Πηγη www.motomag.gr
Πολύ αξιόλογο φαίνεται....στην θεωρία...
Δεν βλέπω όμως να κυκλοφορούν πολλά, σε αντίθεση με το sym 185
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Πολύ αξιόλογο φαίνεται....στην θεωρία...
Δεν βλέπω όμως να κυκλοφορούν πολλά, σε αντίθεση με το sym 185
Δεν έχει βγει ακόμα στην κυκλοφορία ακόμα νομίζω ή έχει κάνα μήνα που βγήκε
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.645
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan

Projekt Racing – Το Husqvarna Vitpilen 401 α λα Aero Concept​

View attachment 49481

Μια εταιρεία από το Detroit, έρχεται να συμπληρώσει την εικόνα του γυμνού, νεορετρό Husky.
Ουκ εν τω πολλώ το ευ, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και οπωσδήποτε δεν είχαν κατά νου το πως θα τροποποιήσουν τη μοτοσυκλέτα τους. Οι «λίγες και καλές» αλλαγές όμως εφαρμόζονται στην πράξη από τη Projekt Racing, από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Για την ακρίβεια τρία κομμάτια αρκούν για να κάνουν το μικρό Vitpilen σε ακόμα πιο φουτουριστικό café racer.
RP123.jpg

Πρόκειται για μια εμπρός μάσκα που τυλίγει όμορφα το φανάρι, ένα συνδυασμό καρίνας/φέρινγκ και τέλος, απλά ένα εμπρός φτερό. Μετά ως προς τις τροποποιήσεις, «sky is the limit». Το κάθε εξάρτημα συνοδεύεται από τις βάσεις του, ενώ για την εξέλιξη του κιτ σκαναρίστηκε τρισδιάστα αρχικά η μοτοσυκλέτα, πάνω στην οποία σχεδιάστηκαν και τυπώθηκαν επίσης 3D τα πρωτότυπα εξαρτήματα.
RP223.jpg

Αν σας θυμίζει κάτι, αυτό είναι το Vitpilen 701 Aero Concept, το οποίο παρουσιάστηκε στη «μακρινή» EICMA του 2019. Αν ωστόσο δεν είστε του concept αλλά της πράξης –και διαθέτετε και το Vitpilen 401 – τότε το όλο έργο θα σας στοιχήσει από –οπωσδήποτε- 1.500 δολάρια, άνευ μεταφορικών και εγκατάστασης.
Περισσότερα για τη Projekt Racing εδώ.
γουστα θα μου πεις ,αλλα το θεωρω απ τα πιο ασχημα μηχανακια,θυμιζει προσθηκες καφε ρεισερ δυτικων προαστιων δεκαετιας 70,μεχρι 80.(Για τους γερους του φορουμ).
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτή είναι η Harley-Davidson X 350 2023​

Στην Κίνα κοστίζει 4.500 ευρώ​


Η δεύτερη απόπειρα της Harley-Davidson να κατασκευάσει entry level μοτοσυκλέτες είναι made in China. Άγνωστο ακόμη αν θα έρθει στην Ευρώπη
Η προηγούμενη, το Street Rod 750 του 2017, κατασκευαζόταν στην Ινδία και δεν αποτέλεσε εμπορική επιτυχία. Το νέο X 350 είναι ένα commuter με σχεδίαση tracker και θυμίζει την θρυλική XR 750.
Ο κινητήρας, ένας σύγχρονος, υδρόψυκτος εν σειρά δικύλινδρος έχει χωρητικότητα 353 κ.εκ. Η ισχύς του είναι 42 ίπποι και η ροπή τους 31 Nm..
harley davidson x350 2023 8

Συνδυάζεται με ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και σωληνωτό χαλύβδινο ψαλίδι με ένα αμορτισέρ που εδράζει στο πλάι. Ένα μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι προτιμήθηκε για μπροστινή ανάρτηση και δύο κυματιστοί δίσκοι 260 χιλιοστών με τετραέβολες δαγκάνες αναλαμβάνουν την επιβράδυνση. Πίσω υπάρχει μόνος δίσκο 240 χλστ. Το δικάναλο ABS είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
harley davidson x350 2023 7

Στις Η.Π.Α. η Harley έχει τη δική της σχολή ασφαλούς οδήγησης και μέχρι στιγμής οι εκπαιδευτές της χρησιμοποιούν το μοντέλο Street 500, που δεν ήρθε στην Ευρώπη. Το νέο δικύλινδρο μοντέλο θα αντικαταστήσει το V2, αλλά δεν θα πωλείται στην Βόρεια Αμερική.
Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον CEO της Harley Zeitz στις αρχές του 2023. Αυτό εξηγεί και την έγκριση τύπου στις ΗΠΑ, στην οποία η έκδοση RA (Riding Academy) είναι μια παραλλαγή του μοντέλου με εξαρτήματα για προστασία από πτώση, με μειωμένη ισχύ 23 ίππων.
harley davidson x350 2023 11

Το λανσάρισμα της μικρής Harley ήταν αρχικά προγραμματισμένο για το 2020. Μέχρι τότε είχαμε δει φωτογραφίες με το όνομα του μοντέλου να είναι 338 R ή 353 R. Τελικά τον Ιούνιο του 2020 η επίσημη παρουσίασή του αναβλήθηκε εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.
Το φθινόπωρο του ίδιο έτους διέρρευσαν νέες εικόνες τις αίτησης διπλώματος ευρεσιτεχνίας, οπότε για πρώτη φορά είδαμε την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας.
To Χ 350 θα κατασκευάζεται από την Zhejiang Jisheng Motor Vehicle Co. Ltd, μια κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από τη Harley-Davidson και την Qianjiang.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το πρώτο «μικρό» Triumph θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023​

Προϊόν συνεργασίας με την BAJAJ​




Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Triumph, που θα κατασκευάζεται στην Ινδία από την BAJAJ, θα κάνει ντεμπούτο το ερχόμενο φθινόπωρο

Από το 2017, όταν και ανακοινώθηκε η συνεργασία των δύο εταιρειών, γνωρίζουμε πως στα πλάνα της βρετανικής εταιρείας υπάρχουν μοτοσυκλέτες μικρομεσαίου κυβισμού.
Στις αρχές του 2020 οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πως ήρθαν σε συμφωνία για την κατασκευή μιας σειράς μοντέλων με κινητήρες χωρητικότητας από 200 έως 750 κ. εκ. Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο, οι πρώτοι καρποί της συνεργασίας θα κυκλοφορούσαν το 2022, όμως η πανδημία ανέτρεψε τα σχέδια.
triumph 2023 2

Τον Σεπτέμβριο του 2022 είδαμε τις πρώτες αποκαλυπτικές εικόνες ενός roadster και ενός scrambler με μονοκύλινδρο κινητήρα που ο κυβισμός του θα κυμαίνεται από 350 έως 500 κ.εκ.

Η «πλατφόρμα» για τα δύο μοντέλα θα είναι κοινή. Τα περιφερειακά θα κάνουν την διαφορά, μεταξύ roadster και scrambler.
Οι διαφορές, μεταξύ των δύο είναι αρκετές. Η εξάτμιση είναι η πρώτη, με το Scrambler να διαθέτει ένα τελικό με δύο απολήξεις.

Διαφορετικής σχεδίασης είναι οι ζάντες, στις οποίες έχουν τοποθετηθεί ελαστικά διπλού χαρακτήρα. Υπάρχει επίσης ζελατίνα πάνω από τους στρογγυλό προβολέα, προστατευτικές χούφτες, ενώ οι bar end καθρέφτες του roadster, έχουν δώσει την θέση τους σε κλασσικούς, με μακρύ βραχίονα. Το τιμόνι δείχνει πιο φαρδύ και διαθέτει «μπαράκι».
Υπάρχουν επίσης κάγκελα που προστατεύουν τον κινητήρα και κάλυμμα για το «λαιμό» της εξάτμισης.
triumph 2023 4

Δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για τις διαδρομές των αναρτήσεων, μεταξύ των δυο. Το ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο πάντως θα είναι κοινό, όπως και το φρένα, που αποτελούνται από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό με δικάναλο ABS.
Και τα δύο μοντέλα δείχνουν πολύ ποιοτικά και διατηρούν τα στιλιστικά στοιχεία της σειράς modern classics της Triumph.

Το χρονικό διάστημα που θα παρουσιαστούν οι μοτοσυκλέτες της Triumph αποκάλυψε ο CEO του ομίλου Pierer Mobility, Stefan Pierer. Σε συνέντευξή του στο motorcycle.com δήλωσε πως η παρουσίαση θα γινόταν της άνοιξη του 2023, όμως εξαιτίας κάποιων αλλαγών στο χρονοδιάγραμμα θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο.

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.645
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
αντε να βγαλει και η mv agusta παπι απο την daelim να ταχουμε δει ολα.Banging head
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Rockstar 125: Με κλασσικό σχεδιασμό και τιμή κάτω από 3.000 ευρώ​

Το αστέρι της ροκ καθημερινότητας​



Το στιλ και η σχεδιαστική τάση των Neo Retro μοτοσυκλετών δεν γνωρίζει περιορισμούς σε κατηγορίες και κυβικά, με το νέο DAYTONA ROCKSTAR 125 να αποτελεί την πιο χαρακτηριστική επιβεβαίωση
Ακολουθώντας τα σχεδιαστικά μονοπάτια του μεγαλύτερου "αδερφού", του ROCKSTAR 500, το ROCKSTAR 125 κάνει την άποψη και τη γοητεία προσιτή σε όλους, καθώς μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας και χωρίς εξετάσεις*.

Ένα νέο αστέρι γεννήθηκε!​

Ο κινητήρας του ROCKSTAR 125 είναι ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος που αποδίδει 14 ίππους στις 9.500 στροφές, ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 11,2Nm στις 7.000 στροφές αντίστοιχα. Αυτές οι εντυπωσιακές επιδόσεις για την κατηγορία, συνδυάζονται και με μία εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, της τάξης των 2,3L για κάθε 100 χιλιόμετρα (WMTC3). Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να ανέρχεται στα 14 λίτρα, η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 608 χιλιόμετρα!
Ο σχεδιασμός του, διατηρεί το ρετρό σχήμα-δάκρυ στο ρεζερβουάρ όπως η ROCKSTAR 500, που συνδυάζει τη μεγάλη χωρητικότητα με την εργονομική τοποθέτηση των ποδιών του αναβάτη. Κατασκευαστικές λεπτομέρειες, όπως οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί και η σέλα με τις ραφές, δίνουν ένα ξεχωριστό τόνο στην εμφάνιση του ROCKSTAR 125, με τη χρυσή ανοδίωση του ανεστραμμένου μπροστινού και τα προστατευτικά στο χρώμα του αλουμινίου σε εξάτμιση, ψυγείο και φτερό, να δημιουργούν ένα όμορφο και ποιοτικό εμφανισιακά σύνολο. Η σχάρα προσθέτει κι αυτή στιλιστικούς, αλλά και χρηστικούς πόντους στην προσωπικότητα του "μικρού" ROCKSTAR 125.
ROCKSTAR 125 MAT DARK GREEN COLOR

Παρά το μικρό κυβισμό του, στο μονοκύλινδρο της DAYTONA δεν έχουν γίνει "εκπτώσεις" στον εξοπλισμό και τα περιφερειακά του εξαρτήματα, με το δίσκο των 276mm μπροστά, ο οποίος συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, και τον αντίστοιχο των 220mm πίσω να δημιουργούν ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας, που συμπληρώνεται με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). To ανεστραμμένο πιρούνι (με διαδρομή 115mm) και η monoshock πίσω ανάρτηση, φροντίζουν για τη σωστή συμπεριφορά και την άνεση που προσφέρει το ROCKSTAR 125, τόσο στον αναβάτη όσο και στο συνεπιβάτη του, για τον οποίο έχει γίνει σωστή εργονομική μελέτη προκειμένου να έχει άφθονο χώρο στη σέλα και σωστή στήριξη από τα μαρσπιέ και τις χειρολαβές. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 160 κιλά (πλήρης υγρών), με τις μάζες να είναι συγκεντρωμένες χαμηλά χάρη στη σχεδίαση του, με ευεργετικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά του. Τα φωτιστικά σώματα είναι, φυσικά, τεχνολογίας LED, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το κεντρικό σταντ.
Η τιμή του ROCKSTAR 125 έχει καθοριστεί στα 2.895€ και διατίθεται μέσα από το επίσημο δίκτυο συνεργατών DAYTONA MOTORS της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου.​

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος - Υγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI
ΚΙΒΩΤΙΟ6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ14ps / 9500rpm
ΡΟΠΗ11.2Nm / 7.000rpm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ14 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.3 l/100km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2051 x 818 x 1136
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1370 mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ160mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ790mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)160kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 276mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 220mm + CBS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)
Τηλεσκοπικό Πιρούνι
(115mm / Ø30mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗMonoshock
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.140/70-17

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο QJMOTOR SRK 125S – 2023 – Με σπορ προσανατολισμό – Δείτε την τιμή του​

Νέο QJMOTOR SRK 125S 2023 – Στην κορυφή της κατηγορίας

Όταν δεν συμβιβάζεσαι με τίποτε λιγότερο από το καλύτερο, η νέα SRK 125S αποτελεί μονόδρομο ως επιλογή στην κατηγορία Α1 των διπλωμάτων, αλλά και όσων θέλουν να κάνουν τη μετάβαση* από το αυτοκίνητο στο σύμπαν της μοτοσυκλέτας. Ο χαρακτηρισμός “μικρό” ανταποκρίνεται μόνο στον κυβισμό της, καθώς η γυμνή streetfighter της QJMOTOR διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά μιας μεγάλης και ολοκληρωμένης μοτοσυκλέτας.


Σχεδιασμός που προκαλεί
Η σχεδίαση της SRK 125S είναι εστιασμένη στην επιθετική εμφάνιση, με αιχμηρές επιφάνειες και γωνίες, που ξεκινούν από τον προβολέα και φτάνουν μέχρι την προκλητικά ανασηκωμένη ουρά.

Αυτό όμως δεν γίνεται εις βάρος της άνεσης, καθώς η σέλα του αναβάτη διαθέτει αρκετό χώρο και αφρώδες υλικό, ενώ και η σχεδίαση της ξεχωριστής σέλας του συνεπιβάτη φροντίζει για την άνεσή του, με πλατιά επιφάνεια και εκατέρωθεν χειρολαβές για τη σωστή στήριξή του.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί, τόσο στη λευκή όσο και τη μαύρη SRK 125S, αποπνέουν τη σπορ φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας, ενώ η καρίνα στο κάτω μέρος του κινητήρα προσθέτει μία επιπλέον προστασία αλλά και αεροδυναμική εμφάνιση. Οι εσοχές που δημιουργούνται από τα αεροδυναμικά προστατευτικά του ρεζερβουάρ καλύπτουν τα πόδια του αναβάτη και οι γωνίες που δημιουργούνται είναι εργονομικά μελετημένες για άνετη οδήγηση. Την επιθετική εμφάνιση συμπληρώνει ο LED προβολέας με τη βάση για τη ψηφιακή TFT οθόνη να παίζει το ρόλο μιας μικρής αεροδυναμικής μάσκας.
Με σπορ προσανατολισμό
Ιδιαίτερη εντύπωση όμως προκαλεί το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών, που καθιστά την SRK 125S μία από τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας που διαθέτουν κάτι αντίστοιχο. H στιβαρότητα της κατασκευής είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της σπορ συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, που συμπληρώνεται από το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 35mm και το πίσω αμορτισέρ των 38mm το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η επιλογή των φρένων της SRK 125S, με ένα δίσκο 260mm και τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά, και έναν δίσκο 240mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το πακέτο των φρένων ολοκληρώνεται με ένα σύστημα ABS που παρέχει τα εχέγγυα για ασφαλή πέδηση κάτω από όλες τις συνθήκες.

Η τιμή της SRK 125S έχει καθοριστεί στα 2.995€ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της SRK 125 S εδώ: https://qjmotor.gr/model/srk-125s/


* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου. Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
Υγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 – SOHC / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ54.0 x 54.5
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ12.0:1
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI (BOSCH)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣΥγρό Κάρτερ
ΚΙΒΩΤΙΟ6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ15 PS / 9500rpm
ΡΟΠΗ12,1Nm /7.000rpm
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ3.286
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2,5 L/ 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ10 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)1970 x 785 x 1070
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1345mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)143 kg
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ25°
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 260mm + ABS
Με τετραπίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 240mm+ ABS
Με διπίστονη δαγκάνα (Ø25mm)
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)
Ανεστραμμένο πιρούνι
(110,5mm/35mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)
MONOSHOCK
Με ρύθμιση προφόρτισης (38mm)
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.110/70 R17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.150/60 R17

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom