ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Εσείς είστε όλοι άσφαλτοι?

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Εγώ ένας είμαι. Οι ''εσεις'' που απευθύνεσαι, ποιοί είναι;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GASGAS 400 Adventure – Λασπωμένο αδελφάκι του 390 Adventure καθ’ οδόν​



Φωτογραφήθηκε υπό εξέλιξη πρωτότυπο της GASGAS που δείχνει να ωθεί τη βάση του ΚΤΜ 390 Adventure σε πιο απαιτητική εκτός δρόμου οδήγηση.
Οι φωτογραφίες μας έρχονται από το αυστριακό 1000ps, μαζί με ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τη μεσαία adventure της ΚΤΜ και το κόκκινο μέλλον της με τα λογότυπα της GASGAS.

Σύμφωνα με το άρθρο, η μοτοσυκλέτα έχει εντοπιστεί σε δοκιμές τόσο στην Αυστρία όσο και στην Ισπανία (όπου η έδρα της GASGAS) και εξ όψεως δείχνει αρκετά διαφορετική από το αντίστοιχο ΚΤΜ καθώς όλα είναι νέα: κινητήρας, πλαίσιο, ψαλίδι. Πρόκειται για τη νέα γενιά του μονοκύλινδρου 390 με το πακέτο πλαισίου-κινητήρα που έχουμε ήδη δει ξανά σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες του επόμενου 390 Duke.
1000ps gasgas400enduro001

Επίσης, παρατηρούμε σαφώς ψηλότερες αναρτήσεις από το ανάλογο ΚΤΜ και φυσικά τον τροχό 21 ιντσών μπροστά και με τις ακτινωτές ζάντες της DID, ενώ όλο το φέρινγκ μπροστά μιμείται σαφώς τις γραμμές της αγωνιστικής GASGAS από το ράλι Ντακάρ.
Δεν έχουμε άλλες πληροφορίες προς το παρόν, πλην τις εικασίας από πλευράς Αυστριακών συναδέλφων πως πρόκειται για ένα μοντέλο που πιθανώς να δούμε στη γκάμα του 2024.

Πηγή: 1000ps.at
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Super Cub 50 2022 - Ποιος χρειάζεται δισκόφρενα στην Ιαπωνία;​











Η Honda συνεχίζει να παράγει το θρυλικό Super Cub 50, σε 4 μάλιστα εκδόσεις, για την ιαπωνική αγορά, εκεί που το απίθανο παπί μπορεί να ζει ακόμα χωρίς δισκόφρενα, ABS και λοιπές τεχνολογικές πινελιές, απαραίτητες για τη διάθεση του στην Ευρώπη.
Το Super Cub 50 μπορεί να έχει σύγχρονα πλαστικά, θυμίζει όμως ακόμα εν πολλοίς το κλασικό C50, ενώ διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο ψεκαστό κινητήρα 49 κ.εκ., με επίσημη απόδοση 3,6 hp / 7.500 rpm και ροπή 0.39 kgm / 5.500 rpm.. Σημειώστε πως η εκκίνηση γίνεται με μανιβέλα, ενώ το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων.

Οι προδιαγραφές του είναι για κίνηση χωρίς συνεπιβάτη, με βάρος που ανάλογα την έκδοση κυμαίνεται από 96 έως 100 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ του χωρά 4,3 λίτρα καυσίμου.
Για το 2022 το μόνο που αλλάζει στο πενηντάρι παπί της Honda για την ιαπωνική αγορά είναι τα χρώματα, με τα νέα μοντέλα να καταφθάνουν στους dealer στις 27 Ιουνίου.

Τα νέα χρώματα έχουν ως εξής:
Super Cub 50
 ・ Glint Wave Blue Metallic (new color)
 ・ Virgin Beige
 ・ Tasmanian Green Metallic
Super Cub 50 Professional
 ・ Seychelles Night Blue

Cross Cub 50
 ・ Matte Armored Green Metallic (new color)
 ・ Pearl Deep Mud Gray (new color)
Cross Cub 50 ・ Kumamon version
 ・ Graphite black
Στόχος της Honda είναι να κατασκευάσει 9.600 Super Cub 50 για την τοπική αγορά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κόστος αγοράς άμα ερχόταν Λαδισταν ? ....! Hammer Smash
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ti γελά ρε; Hammer Smash
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ti γελά ρε; Hammer Smash
Γελάει ,αλλά καίει λιγότερα από το εσεϊτσ ,έχει και γκαζακι παραπάνω ,φοράει και Χονδα μοτέρ καγιαμπα μπροστά πίσω ,με μποσ αμπ-ες Rolling
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γελάει ,αλλά καίει λιγότερα από το εσεϊτσ ,έχει και γκαζακι παραπάνω ,φοράει και Χονδα μοτέρ καγιαμπα μπροστά πίσω ,με μποσ αμπ-ες Rolling

Αυτα δεν γινονται ρε παιδι μου ..... να φτιαχνεις κινητηρα αντιγραφη ή τελος παντων τεχνογνωσιας japan και να βαζεις γερμανικα ηλεκτρικα που μαλλον φτιαχνονται στην Κινα με το κιλο. abcde
Δηλαδη ποσο .... κινεζος να εισαι πια ?facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sayonara Honda CB 400 Super Four / Super Bol d’ Or​

Οι τελευταίες εκδόσεις των θρυλικών τετρακύλινδρων παρουσιάστηκαν στην Ιαπωνία​





Οι νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύσουν στην Ιαπωνία βάζουν τέλος στην παραγωγή των θρυλικών 400αριών με τετρακύλινδρο κινητήρα, μετά από 30 χρόνια
Ήταν τα μοναδικά τετρακύλινδρα 400άρια που συνέχιζαν να πωλούνται στην Ιαπωνία, ωστόσο οι νέες προδιαγραφές – αντίστοιχες με τις Euro5 – οδηγούν στην παύση της παραγωγής τους.
2022 honda cb400 super four bol d or 2

Αν και η τιμή τους ήταν υψηλότερη από την αυτήν των μοντέλων της κατηγορίας των 350-400 κ.εκ. (από 6.500 έως 7.600 ευρώ ανάλογα με την έκδοση), τα τελευταία χρόνια οι ετήσιες πωλήσεις τους κυμαίνονταν μεταξύ 2-3 χιλιάδων. Το νούμερο μπορεί να μην είναι μικρό αλλά δεν δικαιολογεί περαιτέρω επενδύσεις για την εξέλιξη του κινητήρα, του συστήματος εξάτμισης και των ηλεκτρονικών, ώστε το μοντέλο να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Reiwa 2 που θα ισχύουν στην Ιαπωνία.
2022 honda cb400 super four bol d or 8

Το 1992 έκανε το ντεμπούτο του η έκδοση Super Four, η οποία αγαπήθηκε πολύ και στην χώρα μας, αν και ποτέ δεν έγινε επίσημη εισαγωγή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Τρία χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνισή της και η Super Bol d’ Or. Από τότε λίγα έχουν αλλάξει στην εμφάνισή τους.
Ο κινητήρας με τους 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 55 ίππους, ενώ από το 2008 έφερε την τεχνολογία Hyper VTEC.
Τρεις χρωματικές αποχρώσεις είναι διαθέσιμες για τις εκδόσεις CB400 Super Four και Bol d'Or Final Edition. Μαύρο (Darkness Black Metallic), κόκκινο με μαύρο και λευκό (Candy Chromosphere Red), και μπλέ με λευκό και κόκκινο, δηλαδή στα χρώματα της Honda Racing Corporation (HRC).
2022 honda cb400 super four bol d or 7

Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση σε ασημί χρώμα του Super Four (Matt Beta Silver Metallic) έχει ήδη εξαντληθεί.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bajaj Pulsar 125 2022: Το πλεονέκτημα μιας αληθινής μοτοσυκλέτας σε τιμή παπιού​

Λύνει το πρόβλημα με ορθολογισμό

Ζούμε σε μια μεταβατική περίοδο της ελληνικής αγοράς, όπου πολλά από τα δεδομένα των προηγούμενων ετών και δεκαετιών δεν ισχύουν πλέον. Η επέλαση των scooter στις μικρομεσαίες κατηγορίες κυβισμού εξαφάνισε τις μικρές μοτοσυκλέτες, ενώ την ίδια στιγμή οι προδιαγραφές Euro4 και Euro5 εξολόθρευσαν τα περισσότερα μοντέλα παπιών. Όσα από αυτά τα κατάφεραν να γίνουν Euro5, επιβαρύνθηκαν δυσανάλογα οι τιμές τους χάνοντας ένα μεγάλο πλεονέκτημά έναντι των scooter. Όλα τα παραπάνω περιόρισαν πολύ τις επιλογές για όσους αναζητούν ένα δίκυκλο με τιμή πολύ κάτω από τα 3.000€ και με κινητήρα έως 125 κυβικά, ώστε να το οδηγούν με δίπλωμα της Α1 κατηγορίας ή με δίπλωμα αυτοκινήτου για όσους πληρούν τις προϋποθέσεις του νέου νόμου που ισχύει εδώ και ένα χρόνο. Σε αυτό το θολό τοπίο της ελληνικής αγοράς, η άφιξη του νέου Pulsar 125 NS μοιάζει ως Θείο δώρο, καθώς με τιμή 2.490€ έχει έναν κινητήρα 12 ίππων και σύστημα ABS στα φρένα, μαζί με όλα τα πλεονεκτήματα που συνοδεύουν μια κανονικού μεγέθους μοτοσυκλέτα.

Με το μάτι και το αυτί
Σε γενικές γραμμές το νέο Pulsar NS 125 δεν φαίνεται στα χαρτιά να έχει κάποια τρομερή διαφορά από το προηγούμενο μοντέλο, όμως στην πράξη οι πολλές μικρές αλλαγές που έχει κάνει η Bajaj σε όλους τους τομείς και η αλλαγή του εμπορικού τοπίου της ελληνικής αγοράς τον τελευταίο χρόνο, κάνουν το νέο μοντέλο πολύ καλύτερη επιλογή σε σχέση με το προηγούμενο σε αυτή την κατηγορία κυβισμού και τιμής. Πρακτικά μοναδικοί του αντίπαλοι είναι τα παπιά και τα φτηνά scooter των 125 κυβικών, που στην πλειοψηφία τους έχουν παρωχημένης τεχνολογίας αερόψυκτους κινητήρες. Ο αερόψυκτος κινητήρας του Pulsar NS 125 είναι φυσικά προδιαγραφών Euro5 και διακρίνεται για την ποιότητα λειτουργίας του, αλλά και την πλήρη απουσία κραδασμών. Η απόλυτα ομαλή παροχή της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών χαρίζουν στον αναβάτη μια πολιτισμένη εμπειρία οδήγησης, που δεν βρίσκεις εύκολα σε αυτά τα χρήματα πλέον. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για δίκυκλα με μονοκύλινδρους κινητήρες 125 κυβικών, οι οποίοι εκ των πραγμάτων δουλεύουν συνεχώς σε υψηλές στροφές, ο πολιτισμένος τρόπος λειτουργίας λόγω απουσίας κραδασμών και παρασιτικών μηχανικών θορύβων έχει μεγάλη σημασία στην αίσθηση ποιότητας, αλλά και άνεσης που αντιλαμβάνεται ο αναβάτης.

Σημαντικός παράγοντας στην αναβαθμισμένη αίσθηση ποιότητας του νέου Pulsar NS 125 είναι και η νέα σχεδίαση της εξωτερικής εμφάνισης. Κυρίως η ουρά, αλλά και το σχήμα του ρεζερβουάρ με τον προβολέα, έχουν πλέον περισσότερο “ιαπωνική” αύρα, ακολουθώντας κατά γράμμα μια μοντέρνα σπορ αισθητική. Μόνο τα κάγκελα (τα οποία όμως αφαιρούνται εύκολα) και το έξτρα σπείρωμα στην αριστερά πλευρά του ψαλιδιού για την τοποθέτηση προστατευτικού πλέγματος για να μην μπλεχτεί το σάρι στο γρανάζι της αλυσίδας, προδίδουν την ινδική καταγωγή.
Το στιβαρό πλαίσιο με τους δύο μεγάλους δοκούς, η ύπαρξη συστήματος ABS στα φρένα, αλλά και η αναπάντεχα ποιοτική λειτουργία των αναρτήσεων, κάνουν το Pulsar NS 125 πολύ ευχάριστο στην οδήγηση και δίνουν μια ανώτερη αίσθηση ασφάλειας στον αναβάτη. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του έναντι των αντίστοιχης, ακόμα και υψηλότερης τιμής παπιών και scooter στα 125 κυβικά, τα οποία συνήθως έχουν απλώς συνδυασμένα φρένα χωρίς ABS και οι αναρτήσεις τους δεν καταφέρνουν να φιλτράρουν ούτε τις μισές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Ο αναβάτης του Pulsar NS 125 απολαμβάνει πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης μέσα στην πόλη και το ίδιο υψηλό επίπεδο άνεσης απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης.

Συνήθως οι ινδικές εταιρείες βάζουν σκληρά ελατήρια στην πίσω ανάρτηση για να αντέχουν οι μοτοσυκλέτες τους υπερβολικό φόρτωμα και να μην τερματίζουν στους κακής ποιότητας δρόμους των επαρχιών της Ινδίας. Όμως στο νέο Pulsar NS 125 έχουν κάνει μια πολύ πιο “ευρωπαϊκή” επιλογή για το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ. Η λογική σκληρότητα του ελατηρίου και οι αποσβέσεις του αμορτισέρ συνεργάζονται αρμονικά και είτε με ένα άτομο στη σέλα, είτε με δύο άτομα, το Pulsar NS 125 είναι άνετο παντού, χωρίς όμως να είναι υπερβολικά πλαδαρό. Έτσι η άνεση συνδυάζεται με σύγχρονα δυναμικά χαρακτηριστικά που ανεβάζουν ακόμα περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια. Μόνο τα ελαστικά υπολείπονται σε κράτημα και είναι το μοναδικό σημείο πάνω στο Pulsar NS 125 που δεν αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, έστω κι αν είναι αποδεκτά για την τιμή του. Πολύ καλή είναι και η εργονομία της θέσης οδήγησης, με λογικές αποστάσεις μεταξύ σέλας-μαρσπιέ και σέλας τιμονιού, δημιουργώντας μια ευρύχωρη θέση οδήγησης για όλα σχεδόν τα αναστήματα. Παρά τον “σπορ” σχεδιασμό της σέλας σε δύο ξεχωριστά κομμάτια για αναβάτη και συνεπιβάτη, έχει πλούσιο αφρώδες υλικό και προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης για δύο άτομα.

Σχεδιασμένο για τις κακουχίες
Οι μοτοσυκλέτες που σχεδιάζονται με βασικό στόχο την τοπική αγορά της Ινδίας θα πρέπει απαραίτητα να μπορούν να επιβιώσουν για πολλά χρόνια με απλή και φτηνή συντήρηση, να καίνε κακής ποιότητας καύσιμα σε μικρές ποσότητες, να αντέχουν στο υπερβολικό φόρτωμα και κυρίως να επιβιώνουν για χρόνια στους χωματόδρομους. Το νέο Pulsar NS 125 είναι σαφώς πιο “ευρωπαϊκό” σε εμφάνιση και επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας από τον προκάτοχό του και έχει αναβαθμιστεί εντυπωσιακά η άνεση, όμως η Bajaj δεν θυσίασε την παραδοσιακή “built to last” φιλοσοφία της μικρής μοτοσυκλέτας της. Τα περισσότερα από τα 144 κιλά που ζυγίζει αφορούν το πλεόνασμα μετάλλου στο πλαίσιο και στις ζάντες.

Ο αερόψυκτος κινητήρας του έχει αξιοπρεπέστατη ιπποδύναμη, όμως την ίδια στιγμή είναι σχεδιασμένος με μεγάλη διαδρομή εμβόλου και χαμηλή σχέση συμπίεσης ώστε να καίει χωρίς προβλήματα ό,τι είδους βενζίνη βάλεις στο ρεζερβουάρ των 12 λίτρων. Επίσης έχει μίζα και μανιβέλα για να μπορείς να τον βάλεις εμπρός ακόμα και με πεθαμένη μπαταρία ή αν χαλάσει η μίζα. Φυσικά όπως κάθε δίκυκλο 125 κυβικών, το Pulsar NS 125 θα περάσει όλη του τη ζωή με τον κινητήρα να δουλεύει στο όριο των στροφών του, οπότε η πραγματική μέση κατανάλωση σπάνια έχει διαφορά από την μέγιστη στον αληθινό κόσμο. Παρ' όλα αυτά, μπορείς με λίγο έξυπνη οδήγηση να μην ξεπεράσεις τα 3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, που είναι πολύ καλή για μια full size μοτοσυκλέτα. Αυτή τη στιγμή δύσκολα θα βρεις στην κατηγορία των 125 κυβικών κάποιο άλλο δίκυκλο που να συνδυάζει τόσο καλά τη σκληροτράχηλη αρχιτεκτονική των μηχανικών μερών, με την άνεση και την ενεργητική ασφάλεια μια σύγχρονης μοτοσυκλέτας. Έως τώρα το ελληνικό κοινό συνήθως προτιμούσε τα παπιά και τα scooter σε αυτή την κατηγορία, όμως η αλήθεια είναι πως δεν υπήρχε κάποια σοβαρή εναλλακτική πρόταση στις μικρές μοτοσυκλέτες. Τώρα υπάρχει.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Malaguti Dune 125 X: Περιπετειώδες μικρό​

Η περιπέτεια ξεκινά εκεί που τελειώνει ο δρόμος.​


Το Dune 125 X είναι ένα adventure των 125 κυβικών που επιτρέπει την χρήση του από έναν αναβάτη με δίπλωμα Α1

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Παρόλο που πρόκειται για ίδια μοτοσυκλέτα σε πλαίσιο και κινητήρα με το Dune 125, το X διαθέτει μεγαλύτερο μπροστινό τροχό, ψηλότερες αναρτήσεις και μεγαλύτερο ύψος σέλας, προσφέροντας έτσι δυνατότητες βέλτιστου χειρισμού, ακόμα και εκτός δρόμου.
Tο Malaguti φέρει μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υδρόψυκτο κινητήρα 125 κυβικών και κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
malaguti dune x 4

Οι τροχοί του είναι διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, το πακέτο των αναρτήσεων περιλαμβάνει συμβατικό πιρούνι και ένα αμορτισέρ, ενώ το σύστημα πέδησης, σε μπροστινό και πίσω τροχό, «φοράει» δισκόφρενα με συνδυασμένη λειτουργία (CBS)300 χλστ. μπροστά 218χλστ. πίσω.
Το ύψος σέλας φτάνει στα 820 χλστ. καθιστώντας την ασφαλή και άνετη επιλογή για όλα τα ύψη αναβατών. Το βάρος του σε λειτουργία φτάνει τα 136 κιλά
malaguti dune x 5


Ο συνδυασμός χωρητικότητας βενζίνης (11,2 λίτρα) και κατανάλωσης καυσίμου (3,1 λίτρα/ 100χλμ) με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 99χλμ/ ώρα επιβεβαιώνει αυτονομία που καθιστά απροβλημάτιστες διαδρομές μικρής ή μεγάλης βόλτας.
Επιπλέον, στην άνεση συνεισφέρει σημαντικά το fairing που έχει, το οποίο δείχνει να προστατεύει επαρκώς από τον αέρα.
Στην χώρα μας οι μοτοσυκλέτες της Malaguti έρχονται από την KSR Hellas.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας, υγρόψυκτοςΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ
13,4 hp @ 9750 rpm
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ
1,07 kgm @ 8000 rpm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
ΑΝΑΦΛΕΞΗ
ECU
ΜΙΖΑ
Ηλεκτρική
ΚΥΒΙΣΜΟΣ
124 cm³
ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Βενζίνη (95 οκτάνια)
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ
υδραυλικό δισκόφρενο με CBS, δίσκος Ø 300mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ
υδραυλικό δισκόφρενο με CBS, δίσκος Ø 218mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΤΡΟΧΟΥ
Ανάποδο αμορτισέρ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥ
Μονό αμορτισέρ
ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
90/90-21
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
130/80-17
ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΖΑΝΤΑ
1.85×21
ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑ
3.00×17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΟΣ
ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
136 kg
ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ
300 kg
ΜΗΚΟΣ
2180 mm
ΠΛΑΤΟΣ
795 mm
ΥΨΟΣ
1445 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
820 mm
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
2
ΜΕΓΙΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
11.2 L
ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
99 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ*
3.1 L/100 km
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2*
73 g/km

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motron Nomad 125 2022: Προκαλεί​

Aιχμηρός σχεδιασμός​


Η Motron, το νέο brand name του ομίλου KSR, «ρίχνει» στην αγορά ένα ακόμη μοντέλο που απευθύνεται σε νέους αναβάτες με άδεια οδήγησης Α1 και κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Ποιο είναι το κύριο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα 125; Κάποτε όλοι θα απαντούσαν με μία λέξη – Απόδοση. Ωστόσο, οι καιροί έχουν αλλάξει και αν δούμε τους διάφορους τιμοκαταλόγους και τα μοντέλα που κατασκευάζουν και πωλούν οι διάφοροι κατασκευαστές μοτοσυκλετών σήμερα, είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι το θεμελιώδες χαρακτηριστικό μιας μοτοσικλέτας 125 πρέπει να είναι η Αισθητική. Όχι μόνο αυτή φυσικά, αλλά είναι γεγονός ότι η εμφάνιση σήμερα είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας στην αγορά, και η Motron Motorcycles του Ομίλου KSR, με το Nomad 125, φαίνεται να έχει πετύχει το στόχο.
Motron Nomad 125 05


Το Nomad 125 εστιάζει σε μοντέρνα αισθητική με σπορ γραμμές. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και για αυτό το λόγο επιδιώκει να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα μοντέλα μέσα από στοιχεία όπως ο προβολέας, τεχνολογίας LED, σε σχήμα «διαμαντιού», και σχεδίαση με πολύ έντονες γωνίες, ενώ είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές. Graphite grey και Glacier white, με το κίτρινο φλουο που είναι βαμμένες οι ζάντες δέκα ακτινών να ξεχωρίζει και το λιγότερο φανταχτερό Night Black , όπου το κυρίαρχο χρώμα είναι το μαύρο.

Το νέο Motron Nomad 125 ποντάρει σε ένα υδρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 124,8cc Euro 5 με ισχύ 12,7 στις 9.000 rpm και μέγιστη ροπή 1 kgm στις 7.000 rpm. H μονάδα ελέγχου κινητήρα είναι ηλεκτρονική, το σύστημα εκκίνησης με μίζα και η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, εξασφαλίζοντας μέγιστη ταχύτητα σχεδόν 100 χλμ/ώρα με κατανάλωση 2,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (μετρήσεις κατασκευαστή). Η σελά έχει ύψος μόλις 780 mm από το έδαφος, με βάρος 149 κιλών, έτοιμο για οδήγηση.
nomad1 new


Η KSR έχει καταβάλει αρκετή προσπάθεια για να κάνει το Nomad 125 να μοιάζει με μεγαλύτερη, πιο premium μοτοσυκλέτα, εξοπλισμένη με ανεστραμμένο πιρούνι - χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων και ένα κεντρικά τοποθετημένο, ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση αμορτισέρ. Τα φρένα αποτελούνται από ένα δίσκο σε κάθε τροχό. Ο μπροστινός έχει διάμετρο 265 mm και συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ο πίσω είναι 240 mm με μονοέμβολη δαγκάνα. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος CBS. Οι τροχοί των 17 ιντσών με σπορ ζάντες αλουμινίου είναι καλυμμένοι με ελαστικά σε μεγέθη 100/80-17 και 140/70-17 αντίστοιχα.

Το Nomad 125 κοστίζει 3.399 ευρώ (Ιούνιος 2022). Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα της Motron μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site της εταιρείας.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW G310RR – Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδία​



Νέα προσθήκη στην οικογένεια G310 της BMW, με μια σπορ παραλλαγή με κλιπόν, ολόσωμο φέρινγκ και RR στην κατάληξη.
Ξέρεις ότι ο κόσμος της Μοτοσυκλέτας έχει αλλάξει πολύ όταν η BMW Motorrad παρουσιάζει τη νέα της μοτοσυκλέτα πρώτα στην Ινδία. Το νέο G310RR το περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό, καθώς η συνεργάτιδά της στην Ινδία, TVS, είχε ήδη παρουσιάσει από το 2018 το Apache RR 310. Πρόκειται για την εταιρεία που κατασκευάζει τη σειρά G310 για τη BMW και με αυτήν ακριβώς τη βάση έφτιαξε και το σπορ μοντέλο της, Apache, με εντυπωσιακή εμφάνιση και δυνατό εξοπλισμό. Πρόσφατα ανανέωσε τη σπορ μοτοσυκλέτα της, αλλά και πάλι ανάλογη κίνηση από πλευράς BMW δεν είχαμε δει ως τώρα.

Το νέο G310RR παραδόξως δεν υιοθετεί την εμφάνιση του S1000RR, όπως θα περίμενε κανείς, καθώς τα κουστούμια του είναι αυτούσια αυτά του Apache, αφήνοντας τα χρώματα (κυρίως το λευκό-κόκκινο-μπλε) και τα σηματάκια να κάνουν τη διασύνδεση με τη γερμανική superbike.
bmw g310rr 12

Η μοτοσυκλέτα κινείται από τον γνωστό μας μονοκύλινδρο 313 cc που για την περίσταση διαθέτει τέσσερεις επιλέξιμες χαρτογραφήσεις: Sport, Track, Urban και Rain.
Η μέγιστη απόδοση με τις δύο πρώτες ανέρχεται στους 34 hp στις 9,700 rpm, ενώ για τις δύο δεύτερες πέφτει στους 25.8 hp στις 7,600 rpm, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 160 km/h για τους δυνατούς χάρτες και τα 125 για τους πιο ήπιους.
bmw g310rr 7

Ο εξοπλισμός του G310RR περιλαμβάνει ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire), μονόδρομο συμπλέκτη, δικάναλο BMW Motorrad ABS. Οι αναρτήσεις του δεν εμφανίζονται να έχουν ρυθμίσεις και περιλαμβάνουν ανεστραμμένο μπροστινό 41 mm και ένα αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα ξεχωρίζει η τετραπίστονη ακτινική Bybre σε δίσκο 300 mm.
Το G310RR ζυγίζει 174 κιλά με όλα τα του τα υγρά, με το δοχείο καυσίμου να χωρά 12 λίτρα.
bmw g310rr 13

Στα όργανά του βρίσκουμε την ίδια έγχρωμη TFT οθόνη με διαγώνιο 5 ιντσών που φορά και το TVS Apache RR 310, και η οποία αναμένεται να διαθέτει ενσωματωμένη συνδεσιμότητα Bluetooth.
Προς το παρόν η μοτοσυκλέτα υπάρχει μόνο στην ινδική ιστοσελίδα της BMW Motorrad, αν και λογικά σύντομα θα το δούμε να εμφανίζεται και πιο δυτικά, καθώς καλύπτει κανονικότατα προδιαγραφές Euro 5.

bmw g310rr 3
Στην Ινδία η τιμή του ανακοινώθηκε στις 285,000 ρουπίες, δηλαδή περίπου €3,550 με βάση την ισοτιμία της 15/7/2022, ωστόσο είναι μάλλον προφανές πως αυτή δε θα έχει καμιά σχέση με την ευρωπαϊκή του τιμολόγηση.
Δείτε το στην ιστοσελίδα της BMW Motorrad India.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hero X-Pulse 200 Rally Edition​



Τι μικρό εντουράκι της Hero Moto Corp. καλωσορίζει τη Rally Edition με ένα κιτ που προσφέρει χρήσιμα εφόδια για κίνηση εκτός δρόμου.
Το X-Pulse πρωτοεμφανίστηκε το 2017 στις διεθνείς εκθέσεις – και στην EICMA – ως πρωτότυπο και χρειάστηκαν κάτι λιγότερο από δύο χρόνια ώσπου να το δούμε στην παραγωγή στην πατρίδα του, Ινδία.

Το X-Pulse παράγεται με αερόψυκτο τετραβάλβιδο μονοκύλινδρο κινητήρα 200 cc με μέγιστη απόδοση ισχύος 19 hp στις 8,500 rpm και ροπής 1.8 kgm στις 6,500 rpm, για υγρό βάρος 160 κιλών.
Το 2020 η Hero παρουσίασε ένα Rally Kit που ενσωμάτωνε αρκετά εφόδια για να προσφέρει μεγαλύτερες ικανότητες στο χώμα στη μικρή της on-off και το οποίο προσφερόταν για αγορά από τους πελάτες της ως έξτρα.

XPulse 200 4V Rally Edition 2
Τώρα η Hero παρουσίασε στην Ινδία την ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα σε μορφή Rally Edition, όπου ουσιαστικά έχει φορέσει το κιτ αυτό από το εργοστάσιο ως διαφορετική έκδοση. Οι αλλαγές που προσθέτει το ράλι κιτ είναι οι εξής:
  • Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με αυξημένες διαδρομές, 250 mm μπροστά και 220 πίσω
  • Αποστάτες τιμονιού που το σηκώνουν 40 mm ψηλότερα
  • Νέα, αποκλειστικά γραφικά, με υπογραφή του CS Santosh (Ινδός πρωταθλητής ΜΧ και SX, γνωστότερος εκπρόσωπος της χώρας στο Dakar Rally με τη Hero MotoSports).
Οι αλλαγές στις αναρτήσεις έχουν ως αποτέλεσμα να αλλάξουν στοιχεία της εργονομίας και γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας, καθώς η σέλα ανέβηκε στα 885 mm, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος φτάνει πλέον στα 270 mm, το μεταξόνιο είναι 1,426 mm ενώ μεγάλωσε και το ίχνος στα 116 mm.
Ο στάνταρ εξοπλισμός του “απλού” X-Pulse 200 παραμένει φυσικά και εδώ, με οθόνη LCD εξοπλισμένη με συνδεσιμότητα Bluetooth, Eco Mode, LED φώτα και μονοκάναλο ABS.

Στην Ινδία το X-Pulse 200 Rally Edition κοστίζει 152,000 ρουπίες, δηλαδή περίπου €1,855 με την ισοτιμία 19/7/2022, και θα είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική παραγγελία από τις 22 Ιουλίου 2022.
Ιστοσελίδα Hero X-Pulse 200 Rally Edition

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

DAYTONA Z2 125 by ZONTES - Νέο γυμνό μοντέλο​

Με δικάναλο ABS

Η Daytona Motors παρουσιάζει το νέο DAYTONA Z2 125 by ZONTES, ένα γυμνό μοντέλο 125 κυβικών, με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της εταιρείας:

"Η χρηστικότητα και το στιλ δεν είναι πλέον έννοιες διαμετρικά αντίθετες και το DAYTONA Z2 125 by ZONTES είναι η καλύτερη απόδειξη. Ένα χρηστικό commuter που μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου (υπό προϋποθέσεις*), με απαράμιλλο στιλ και μοντέρνο σχεδιασμό, που σε προκαλεί να ανέβεις στη σέλα του και να απολαύσεις οδήγηση.

Το Ζ2 125 διαθέτει ένα πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όπως το δικάναλο ABS που εγγυάται ασφάλεια κατά την πέδηση ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι από τις λίγες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας που διαθέτουν αντίστοιχο σύστημα, παρά το γεγονός ότι η νομοθεσία προαπαιτεί μόνο την ύπαρξη συνδυασμένης πέδησης (CBS) και όχι ABS.

H LCD οθόνη που προβάλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ενδείξεις, το ηλεκτρικό κλείδωμα της σέλας με τον κεντρικό διακόπτη που διαθέτει μαγνητική αντικλεπτική προστασία και η διπλή θύρα USB 2.1A για ταυτόχρονη φόρτιση δύο συσκευών, περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό του Ζ2.

Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα τεχνολογίας LED, με τον προβολέα να δίνει μια φυσική και απαλή δέσμη, ενώ πίσω δημιουργείται μια εντυπωσιακή όψη χάρη στο επίσης LED πίσω φως. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αποσπώμενη αλουμινένια σχάρα, η οποία αφαιρείται και ξαναμπαίνει πολύ εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες μεταφοράς του αναβάτη, ενώ χάρη στην πολύ όμορφη και έξυπνη σχεδίασή της, δεν αλλάζει το σπορ προφίλ της μοτοσυκλέτας.

Το μεγάλο ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 17 λίτρα χαρίζει εξίσου μεγάλα περιθώρια αυτονομίας (χάρη και στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση), με το σχήμα του να καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την επιθετική εμφάνιση του Ζ2, ενώ εσωτερικά διαθέτει γαλβανισμένη επιφάνεια προκειμένου να εκμηδενιστεί η πιθανότητα διάβρωσης.

Το πίσω αμορτισέρ αζώτου-λαδιού, έχει τις κατάλληλες ρυθμίσεις από το εργοστάσιο για τη βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά, με χαμηλή προφόρτιση και μεγάλη διαδρομή, διατηρώντας συνεχώς τη θερμοκρασία του λαδιού σε χαμηλά επίπεδα και κατ' επέκταση σταθερή την απόδοσή του.

Ο υγρόψυκτος κινητήρας του Ζ2 αποδίδει 14,7 ίππους στις 9.000 στροφές και 13Nm ροπής στις 7.000 αντίστοιχα. Ο χωρίς επίστρωση κύλινδρος, χάρη στην εξελιγμένη μέθοδο χύτευσης, διαθέτει λεπτά τοιχώματα με όφελος στο μεγαλύτερο πλάτος των διόδων του ψυκτικού, με αποτέλεσμα την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και την μέγιστη θερμοδυναμική απόδοση.

Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος με ελαφριά και γραμμική λειτουργία, εκμηδενίζοντας την πιθανότητα αναπηδήσεων του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα, διατηρώντας έτσι την ισορροπία της μοτοσυκλέτας ακόμη και σε πιο σπορ ρυθμούς οδήγησης.

Το τελικό της εξάτμισης είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ακολουθεί τη μινιμαλιστική σχεδιαστικά φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας, με μικρό μέγεθος που βοηθά στην αύξηση της ταχύτητας των καυσαερίων και τη βελτίωση του ήχου που απελευθερώνει, ενώ παράλληλα απομακρύνει τη θερμοκρασία ταχύτερα, ενισχύοντας με το σχήμα του τη σπορ εικόνα της μοτοσυκλέτας.


Για την άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη φροντίζει η κομψή και ενιαία σέλα, η οποία είναι κατασκευασμένη με την πιο σύγχρονη τεχνολογία για την παραγωγή αφρώδους με χαμηλό ύψος, αλλά με σημαντικά χαρακτηριστικά άνεσης. Χωρίς πολλές παραμορφώσεις και αντίστοιχα πολλές στρώσεις, διαθέτει την ικανότητα να παίρνει το σχήμα του σώματος.

Η τιμή του DAYTONA Z2 125 BY ZONTES έχει καθοριστεί στα €2.995 και είναι διαθέσιμο στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1-Απρ
ΨΥΞΗΥγρόψυκτο
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΚΙΒΩΤΙΟ6 Ταχύτητες
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2 L /100km (Euro5)
ΙΣΧΥΣ14,7 ps /9000rpm
ΡΟΠΗ13 Nm / 7000 rpm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ12.5:1
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ17 lt
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 300mm + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 230mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 130/70-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2068 x 791 x 1112
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ1373mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ206 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ838 mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)160 kg
* Δείτε τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis[/embed] "

Πηγη www.motomag.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Με αυτό το μοτερακι, μπορούν να βγάλουν ένα enduraki 125 μουρλια

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rieju Marathon Pro 125 και SM. Τα διαφορετικά δίδυμα!​

d3191a2899d4621650d027d2c0a5e435_XL.jpg

Τα παλιά καλά(;) χρόνια ένας 18άρης μπορούσε άνετα, αν είχε την οικονομική άνεση ή αν τύχαινε να υπάρχει στο γκαράζ του μπαμπά ή του θείου, να ξεκινήσει την μοτοσυκλετιστική του καριέρα πάνω σε μία FJ 1200. Οι εποχές αυτές πέρασαν και τώρα η νομοθεσία βάζει όριο τα 125 κυβικά για πρώτη επαφή με το… άθλημα.
Κατά γενική ομολογία σε αυτή την κατηγορία οι off road μοιάζουν περισσότερο με τις μεγαλύτερες αδελφές τους, αφού οι street downsize εκδόσεις μοιάζουν πολύ αναιμικές σε σχέση με τα τέρατα μεγάλου κυβισμού.
Σ’ αυτό το κοινό των νεοεισερχόμενων στοχεύει και η ισπανική Rieju με την καινούρια σειρά Marathon, η οποία φοράει τον ιταλικό κινητήρα της Minarelli. Η Marathon Pro βγαίνει σε δύο εκδοχές, Enduro και Supermoto με τα πάντα κοινά, κινητήρες, αναρτήσεις, φρένα, εκτός βέβαια από τους τροχούς και τα ελαστικά.
img-5ba861bd0c3c7b7b5a7bc1e1d6fe3e23_1_Αντιγραφή.jpg

Μία έξυπνη κίνηση από την Rieju που απλό τρόπο δημιουργεί δύο διαφορετικά μοντέλα. Η Enduro με εκτός δρόμου ελαστικά που μπορεί να γίνει σχολείο για τους νεαρούς δίτροχους fan σε βουνά και λαγκάδια και η Supermoto που μπορεί να τους εισαγάγει με εύκολα ελεγχόμενη ιπποδύναμη στον κόσμο του motard.
Ο κινητήρας της Minarelli είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτοςκαι τετραβάλβιδος με απόδοση 15 ίππων.
Οι μοτοσυκλέτες βγαίνουν στην ευρωπαϊκή αγορά με την ίδια τιμή των €4.829.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom