ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πολύ βάρος για 125 c.c. νομιζω. Γερό κόκκαλο .... που λένε....!cde
Κακια πεθερα εχεις γινει ωρε μια χαρα ειναι το μοτερακι ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha 135 LC Fi 2022 – Ανανεώθηκε σε βάθος το ασιατικό Crypton-X​


Ένα παπί που έγραψε ιστορία στην Ελλάδα περνά στη δεύτερη νιότη του στην άλλη άκρη του κόσμου.
Η Yamaha παρουσίασε το νέο της παπί για τις αγορές της Ασίας, το 135 LC Fi. Κατασκευασμένο στη Μαλαισία από τη Hong Leon Yamaha Motor, πρόκειται για τη νέα, αναβαθμισμένη γενιά του 135 LC που ακόμη πωλείται σε πολλές ασιατικές χώρες σε μια πρωτόλεια μορφή με καρμπυρατέρ και ταμπούρο πίσω.

Όπως υποδηλώνει το όνομα του νέου μοντέλου, η προσθήκη Fi, δηλαδή ψεκασμού, είναι μια από τις βασικότερες αλλαγές, μαζί με την έλευση πίσω δισκόφρενου και νέας οθόνης LCD στα όργανα.
yamaha 135lc fi 4

Παράλληλα, το ρεζερβουάρ μεγάλωσε στα 4.6 λίτρα για σχεδόν 24% μεγαλύτερη αυτονομία, όλα τα φώτα του είναι πλέον LED, ενώ ο κινητήρας του δηλώνει 7% καλύτερος σε κατανάλωση.
Αυτό που μας προξενεί εντύπωση είναι η δημοσίευση ενός teaser βίντεο προ της επίσημης παρουσίασης, στο οποίο γινόταν αναφορά σε 17.7 ίππους και 1.5 kgm ροπής, νούμερα ακριβώς ίδια με το κορυφαίο της παπί, Exciter 155 VVA, το οποίο επίσης πωλείται στη Μαλαισία ως Y16ZR. Κρίνοντας εξ αυτού περιμέναμε ένα νέο 155άρι παπί.
yamaha 135lc fi 9

Τελικά αυτό που παρουσιάστηκε είναι το 135 LC Fi, που φυσικά δεν διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, ούτε τον μεγαλύτερο κινητήρα, μα είναι μια ανανεωμένη ψεκαστή εκδοχή του προϋπάρχοντος 135 που στην προηγούμενη γενιά του απέδιδε 12.6 ίππους μέσω του παραδοσιακού ημι-αυτόματου κιβωτίου που χαρακτηρίζει τα περισσότερα παπιά, συμπεριλαμβανομένου και του νέου αυτού 135.
Το βίντεο της παρουσίασης δεν κάνει αναφορά σε ισχύ – κάτι που στη γλώσσα επικοινωνίας των απανταχού εταιρειών σχεδόν πάντα σημαίνει “δεν έχει αλλαγές” – δίνοντας έμφαση στην οικονομικότερη κατανάλωση και την ανανέωση του εξοπλισμού και της σχεδίασης.
yamaha 135lc fi 5

Η βασική έκδοση θα διατεθεί σε τρία χρώματα – κόκκινο, γαλάζιο/πετρόλ και σκούρο μωβ – ενώ υπάρχει και μια μαύρη ματ έκδοση SE, η οποία ξεχωρίζει επίσης και από το καλάθι που βιδώνει στο κεντρικό τούνελ του παπιού ανάμεσα στα πόδια και περιλαμβάνει κλειστή θήκη εγγράφων και τηλεφώνου, με παροχή ρεύματος USB.
yamaha 135lc fi 6

Στη Μαλαισία το νέο 135 LC Fi κοστίζει περίπου €1,700 (ισοτιμία 8/3/2022) στη βασική του μορφή και €1,800 στην SE.
Όλα αυτά πάντως μάλλον έχουν ελάχιστη σημασία για μας, καθώς σε κάποιο σημείο της παρουσίασης που αφορά τον κινητήρα διακρίναμε ένα σαφές EU4, δηλαδή Euro 4, κοινώς αντίο ελπίδες να το δούμε στα μέρη μας.
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του νέου Yamaha 135 LC Fi στο βίντεο που ακολουθεί, αρχικά στα μαλαισιανά και, μετά το 8.30 περίπου, μια περιγραφή του στα αγγλικά.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 250 SX – Νέα μονοκύλινδρη γενιά​





Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδία σήμερα (7/4/22) το ολοκαίνουργιο μικρό V-Strom 250 SX.
Ο διάδοχος του δικύλινρου V-Strom 250 μας έρχεται με έναν κύλινδρο και την προσθήκη του SX στο όνομά του. Βασίζεται στον ίδιο αεροελαιόψυκτο κινητήρα που φορά και το Gixxer 250 (γυμνό και SF) της ινδικής αγοράς που αποδίδει 26.1 hp στις 9,300 rpm και 2.3 kgm στις 7,300 rpm για υγρό βάρος 167 κιλών, με γεμάτο το 12λιτρο δοχείο καυσίμου.

Το νέο V-Strom 250 SX ξεχωρίζει από την ανανεωμένη σχεδίαση που υιοθετεί τις γραμμές των μεγάλων V-Strom 1000 (ως σαφή και δηλωμένο φόρο τιμής στο μοναδικό DR800 Big). Κυλά σε τροχούς 19 και 17 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα και συνεχίζει πάνω στην ίδια λογική με τον προκάτοχό του, δηλαδή με διαδρομή πιρουνιού 120 mm δεν είναι ακριβώς για σκληρό εντούρο, αλλά ως μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης λογικά θα είναι τουλάχιστον όσο ευχάριστο ήταν και το μοντέλο που αντικαθιστά.
vstrom 250 sx 8

Ο εξοπλισμός του έχει αναβαθμιστεί σημαντικά στο ηλεκτρονικό σκέλος, καθώς έχει ενισχυθεί με τα Suzuki Easy Start System, παροχή φόρτισης USB και συνδεσιμότητα Suzuki Ride Connect, η οποία χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας Bluetooth για να συνδέσει την LCD οθόνη της μοτοσυκλέτας με το τηλέφωνο του αναβάτη για να προβάλλει πληροφορίες όπως κλήσεις, μηνύματα, προειδοποιήσεις υπέρβασης ορίων ταχύτητας και πλοήγηση.
Το V-Strom 250 SX πλέον κατασκευάζεται στην Ινδία από την εκεί θυγατρική της Suzuki, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο που φτιαχνόταν από τη συνεργάτιδά της στην Κίνα, Haojue. Λογικά η εξασφάλιση των προδιαγραφών BS6 της Ινδίας εγγυάται πως θα είναι συμβατό και με τις “δικές μας” Euro 5, άρα έχουμε βάσιμες ελπίδες να το δούμε και προς τα μέρη μας.
vstrom 250 sx 1

Στην Ινδία πάντως, για την ιστορία, η λιανική του τιμή ανακοινώθηκε στις 211,600 ρουπίες, δηλαδή περίπου €2,550 (ισοτιμία 7/4/22), και θα διατεθεί σε τρία χρώματα: μαύρο, κίτρινο και πορτοκαλί.
Δείτε το στην ινδική ιστοσελίδα Suzuki V-Strom 250 SX, καθώς και στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σωστά και μετρημένα ... το καταλάβανε για αυτά τα κυβικά ένας κύλινδρος είναι υπεραρκετος ... και σαν κόστος κατασκευής. Giving
 

takis1000

new member
Δημοσιεύσεις
27
Περιοχή
Athens
Όνομα
Τάκης
Καλή κίνηση, το δικυλινδρο ήταν και πολύ βαρύτερο και πιο αδύναμο.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Θέμα κοστολογίου απλά.
Κανένα δικύλινδρο δεν μπορεί να είναι πιο αδύνατο από ένα μονοκύλινδρο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Explorer 125 - Ετοιμοπαράδοτη η νέα Α1 on-off​







Η μοτοσυκλέτα που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις τις δυνατότητές σου σε περιμένει ετοιμοπαράδοτη στο δίκτυο της Γκοργκόλης Α.Ε.
H Explorer 125 της Daytona Motors είναι μια νέα On-Off μοτοσυκλέτα της Α1 κατηγορίας με 19άρη μπροστινό τροχό, ακτινωτές ζάντες, ιδιαίτερη εμφάνιση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.

Εμφάνιση
Με στιβαρό, πρακτικό, ON - OFF σχεδιασμό και MAT-BLACK χρώμα το EXPLORER 125 ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί. Με Full LED φωτιστικά σώματα, προστατευτικές χούφτες χεριών με ενσωματωμένα σε αυτές φλας και χαρακτηριστικό σχεδιασμό στον εμπρόσθιο φανό και κινητήρα 125cc, το EXPLORER είναι έτοιμο να εξερευνήσει τις δυνατότητες ενός νέου οδηγού αλλά και να προσφέρει άνεση και οδηγική απόλαυση στις καθημερινές μετακινήσεις του αναβάτη από μεγαλύτερα ηλικιακά στρώματα.







Κινητήρας
Ο κινητήρας του EXPLORER 125 είναι τετράχρονος, τετραβάλβιδος, αερο-ελαιόψυκτος, μονοκύλινδρος, με ισχύ 12.2 ps στις 9.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 9.5 Nm στις 8.000 σ.α.λ.. Φέρει 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με την τροφοδοσία καυσίμου να γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μόλις στα 2,8L/100km (WMTC3) όπου σε συνδυασμό με μεγάλο ντεπόζιτο των 15L, δύναται να προσφέρει περισσότερο από 500km αυτονομία.
Γεωμετρία
Οι διαστάσεις του είναι 2100 x 930 x 1310mm, το μεταξόνιο 1380mm, η γωνία κάστερ 29°, το ύψος σέλας στα 850mm και το βάρος (πλήρες υγρών) στα 149kg. Η εμπρόσθια ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι διαδρομής 150mm και monoshock ανάρτηση πίσω με διαδρομή 38mm.
Τροχοί - Πέδηση
Το Explorer 125 φέρει τροχούς 19” εμπρός και 17” πίσω, ακτινωτές ζάντες, ελαστικά διαστάσεων 90/90-19 52P εμπρός και 110/90-17 60P πίσω, με σχεδιασμό πέλματος που ενδείκνυται για χρήση σε όλα τα εδάφη.

Την πέδηση στο EXPLORER 125 αναλαμβάνουν δύο κυματοειδείς δίσκοι, εμπρός 267mm και πίσω 220mm με διπίστονες δαγκάνες εμβόλων 25mm, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS).
Το νέο MONSTER 125 ανήκει στην κατηγορία οχημάτων για την οποία δεν απαιτείται πλέον δίπλωμα μοτοσυκλέτας Α1 (125cc), εάν πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις.
Μάθετε περισσότερα για το EXPLORER 125 μέσα από το site της DAYTONA

Χρώματα

MAT-BLACK
Τιμή: €2,595

Διαθέσιμη μέσα από το δίκτυο συνεργατών της DAYTONA
Τεχνικά Χαρακτηριστικά EXPLORER 125

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ​
Τετράχρονος​
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ​
1 / 4​
ΨΥΞΗ​
Aερο-ελαιόψυκτο​
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ​
EFI​
ΚΙΒΩΤΙΟ​
5 Ταχύτητες​
ΕΚΚΙΝΗΣΗ​
Μίζα - Μανιβέλα​
ΙΣΧΥΣ​
12.2ps /9.500rpm​
ΡΟΠΗ​
9.5Nm /8.000rpm​
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ​
10.8:1​
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ​
2.8 l/100km (Euro5)​
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ​
15 L​
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ​
Δίσκος 267mm Διπίστονη Δαγκάνα (Ø25)​
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ​
Δίσκος 220mm + CBS Διπίστονη Δαγκάνα (Ø25)​
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)​
Ανεστραμμένο Πιρούνι (150mm)​
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)​
Monoshock (38mm)​
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.​
90/90-19 52P​
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.​
110/90-17 60P​
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)​
2100 x 930 x 1310​
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ​
1380mm​
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ​
850mm​
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)​
149kg​

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia RS 250 και Tuono 250: Κινεζικό προνόμιο!​

Δυο μοτοσυκλέτες που – πολύ θα θέλαμε, αλλά – δεν έρχονται στην Ευρώπη

Mόλις άρχισαν να πωλούνται οι νέες Aprilia RS 250 και ApriliaTuono 250, η πρώτη σπορ και η δεύτερη naked, οι οποίες είναι μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες στις γνωστές γραμμές της ιταλικής εταιρίας και προορίζονται … για την κινεζική αγορά.
Κυκλοφόρησαν πρόσφατα στην Κίνα οι δυο 250άρες μοτοσυκλέτες που στηρίζονται πάνω στο πλαίσιο του γνωστού μας RS 125, φορούν μονοκύλινδρο 250άρη κινητήρα και προορίζονται για αγορές της Ασίας.

Για το supersport 250άρι το γνωρίζαμε, το είχαμε παρουσιάσει ήδη από το 2020 (διαβάστε εδώ), το νέο είναι ότι τώρα υπάρχει και ένα γυμνό 250, το οποίο… τυγχάνει της ίδιας μεταχείρισης.

Και οι δυο μοτοσυκλέτες κατασκευάζονται από την κοινοπραξία Zongshen-Piaggio-Aprilia στην Κίνα, δεν ονομάζονται επίσημα RS και Tuono (όπως εμείς αναφέρουμε για ευκολία και αναγνωρισιμότητα) αλλά Aprilia GPR250R (η “RS”) και Aprilia GPR250S (η “Tuono”), με το στυλ της δεύτερης να είναι πανομοιότυπο με την έκδοση 2017-2020 του Tuono 125.


Χρησιμοποιούν αμφότερες την ίδια έκδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα της Aprilia 249cc, που φτιάχνεται στην Κίνα, απόδοσης 27,5 ίππων, ροπής 21,5 Nm/7.500 rpm. Το εξάρι σασμάν διαθέτει και συμπλέκτη μερικής ολίσθησης.

Τα φρένα (όπως και τα περισσότερα εξαρτήματα) είναι κοινά – ο μονός πλευστός δίσκος μπροστά έχει διάμετρο 300mm και ακτινική δαγκάνα, ενώ ο πίσω δίσκος είναι 218mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Υπάρχει δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης ABS.


Το αντεστραμμένο πιρούνι έχει καλάμια 41 mm, ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ.
Τα ελαστικά είναι 100/80-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω, με τη χωρητικότητα ρεζερβουάρ να φτάνει τα 14 λίτρα.


Το πλαίσιο, σαν γνήσιο τέκνο της Aprilia, είναι περιμετρικό αλουμινένιο και έτσι το βάρος κρατιέται χαμηλά στα 145 κιλά. Το ύψος σέλας είναι 820mm και το μεταξόνιο: 1.345 mm.
Το ενδιαφέρον είναι πως τα δυο μοντέλα της Aprilia που κατασκευάζονται από την Zongshen στην Κίνα, θα κάνουν ένα ακόμα βήμα στο κομμάτι της παραγωγής καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αρχίσουν να κατασκευάζονται και στην Ινδία.

Έτσι η μητρική Piaggio θα καλύπτει τις δυο μεγαλύτερες αγορές του κόσμου: την κινεζική και την ινδική.
Με τέτοιες φιλοδοξίες στο κομμάτι της παραγωγής, δεν θα ήταν παράλογο να δούμε αυτές τις ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το νέο KTM RC390 «πάτησε» Ελλάδα​

Στο KTM Central Store​



Tο ολοκαίνουργιο supersport βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στην χώρα μας και μπορείτε να το δείτε στο KTM Central Store

Από το ντεμπούτο του το 2015, το KTM RC390 αντιπροσωπεύει το άκρο της κατηγορίας των «ελαφρών» supersport. Με ready to race στυλ αποτελούσε πάντα μια άκρως διασκεδαστική μοτοσυκλέτα στην πίστα που μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά με μεγάλη άνεση.

Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το Grand Prix, αγωνιστικό πλαίσιο και ηλεκτρονικά υψηλής τεχνολογίας, το νέο RC 390 είναι έτοιμα να επικρατήσουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων supersport.



Οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί τονίζουν περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Όλα τα πλαστικά έχουν ανασχεδιαστεί, προσδίδοντας μεγαλύτερο μέγεθος στην RC 390, ενώ ταυτόχρονα η αεροδυναμική του μοντέλου είναι πλήρως αναθεωρημένη και η προστασία του αναβάτη, από αέρα και καιρικές συνθήκες σαφώς καλύτερη. Επιπλέον το φέρινγκ διπλών τοιχωμάτων κατευθύνει τη θερμότητα που παράγει ο κινητήρας μακριά από τον αναβάτη.



Το ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει μικρύνει, δείχνοντας πλέον πιο επιθετικό, και αναδεικνύοντας όσο το δυνατόν περισσότερο το ανασχεδιασμένο ατσάλινο υποπλαίσιο.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη βελτίωση της συνολικής εργονομίας. Το νέο ρεζερβουάρ είναι μικρότερο, πιο λεπτό στην περιοχή των γονάτων, και επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται ευκολότερα. Συνολικά το κόκπιτ και η ζελατίνα διαθέτουν εντελώς νέα σχεδίαση. Το νέο φέρινγκ αφαιρείται εύκολα, με μειωμένο αριθμό βιδών και επανασχεδιασμένο σύστημα στερέωσης. Αυτό καθιστά πιο γρήγορη και εύκολη την αλλαγή του «πολιτικού» με το αγωνιστικό φέρινγκ, που θα είναι διαθέσιμο από την KTM. Ωστόσο, στο KTM RC 390 εντοπίζονται πολλές και σημαντικές αλλαγές κάτω από το νέο φέρινγκ.

Η εξοικονόμηση βάρους αποτελεί βασικό πυλώνα κατασκευής στην RC 390 toy 2022. Οι νέοι τροχοί είναι κατά 3,4 κιλά ελαφρύτερη, ενώ από το νέο σύστημα πέδησης ByBre εξοικονομηθήκαν 960 γραμμάρια. Το πλαίσιο επίσης, είναι κατά 1,5 ελαφρύτερο.



Νέες είναι και οι αναρτήσεις, με το πιρούνι WP APEX, ανοιχτού φυσιγγιού να διαθέτει απόσβεση συμπίεσης στο αριστερό καλάμι και απόσβεση επαναφοράς στο δεξί, ρυθμιζόμενες σε 30 κλικ. Το κορυφαίο KTM RC 390 είναι εξοπλισμένο με αμορτισέρ WP APEX, το οποίο προσφέρει ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς σε 5 κλικ.

O μονόκυλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους, τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, έχει χωρητικότητα 373 κ.εκ., με ισχύ 43 ίππους και ροπή 3,8 kgm. Το KTM RC 390 έλαβε επίσης μια νέα χαρτογράφηση κινητήρα για αυξημένη ροπή και καλύτερη λειτουργία.



Από άποψη ηλεκτρονικών, τα νέα RC βάζουν πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των Supersport μικρού κυβισμού, με το KTM RC 390 να διαθέτει μια σειρά από βοηθήματα αναβάτη που συνήθως διατίθενται μόνο σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Supermoto ABS, Cornering ABS και Cornering Traction Control και το προαιρετικό Quickshifter+.

Το KTM MY RIDE μπορεί τώρα να προστεθεί και στο KTM RC 390, χάρη στη νέα έγχρωμη οθόνη TFT, η οποία επιτρέπει στους αναβάτες να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες με μια ματιά, ενώ έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν τον τρόπο προβολής των πληροφοριών. Η οθόνη προσαρμόζει επίσης αυτόματα τη φωτεινότητά της στο φως του περιβάλλοντος.


KTM RC 390 2022K-MOTORS SOUTH EAST EUROPE
ΤΙΜΗ (€):7.490 (Μάιος 2022)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣMONOΚΥΛΙΝΔΡΟΣ,ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)373
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm)89.0 x 60.0
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm)43
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm)3,8
ΒΑΡΟΣ (kg)155 (χωρίς υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm)824
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ:100/70-17
ΠΙΣΩ:150/60-17
ΠΛΑΙΣΙΟ:ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΧΩΡΟΔΥΚΤΙΩΜΑ
ΨΑΛΙΔΙ:ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ WP 43mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 120mm ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΑΜΟΡΤΙΣΕΡ WP ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ & ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ, ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 320mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ ΒYBRE BOSCH ΑBS 9.1MP
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 230mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ BYBRE BOSCH ΑBS 9.1MP
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ13,7 ΛΙΤΡΑ

Πηγη https://2wo.gr
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Το μόνο ελλατωμα για μενα είναι ο συμπλεκτης .
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ

Το νέο KTM RC390 «πάτησε» Ελλάδα​


Αυτό το ''ΧΩΡΟΔΥΚΤΙΩΜΑ'' από επαγγελματική σελίδα, δείχνει το χάλι του ''ειδικού τύπου'' στην Ελλάδα.
δικτυωμα.jpg

Χωροδικτύωμα, βεβαίως-βεβαίως
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μου αρέσει που στο Daytona βρίσκεις ωραίο σχεδιασμό, GS-ίζει μεν κάμποσο...αλλά το κοντέρ μοιάζει με κινέζικο παπί του 2007.

Δεν μπορούσαν να το κάνουν λίγο πιο μοντέρνο έστω σε χρώματα και γραμματοσειρά αριθμών;
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αυτό το ''ΧΩΡΟΔΥΚΤΙΩΜΑ'' από επαγγελματική σελίδα, δείχνει το χάλι του ''ειδικού τύπου'' στην Ελλάδα.
View attachment 43254

Χωροδικτύωμα, βεβαίως-βεβαίως
Εσείς είστε όλοι άσφαλτοι?

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Top Bottom