ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SWM Hoku 125 ABS: 6 Λόγοι να την κάνεις δικιά σου​

Εντυπωσική, ισχυρή και εξαιρετικά ευκίνητη​


Η HOKU 125 είναι μια μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει σε κάθε λεπτομέρεια

1. Είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα​

Η HOKU 125 είναι μια μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει σε κάθε λεπτομέρεια. Με ισχυρό κινητήρα, σπορ εργονομία, ελαφριά & ευέλικτη με εντυπωσιακό στάνταρντ εξοπλισμό, η νέα γυμνή μοτοσυκλέτα της SWM ξεχωρίζει ξεκάθαρα από τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των 125cc. Διαθέτει άνετη σέλα με ύψος μόλις 79 εκατοστά, ενώ τα πλαϊνά καλύμματα του ρεζερβουάρ αφήνουν άπλετο χώρο για τα πόδια. Η θέση οδήγησης είναι σπορ αλλά ταυτόχρονα άνετη, το τιμόνι είναι φαρδύ και τα χειριστήρια βρίσκονται στην σωστή θέση. Κοιτάζοντας την μπορείς να δεις ότι έχει διαστάσεις όμοιες με μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού, ενώ μπορεί να ικανοποιήσει ακόμα και τους μεγαλόσωμους αναβάτες.
SWM Hoku 125 ABS 8

2. Πλαίσιο / Φρένα / Εξοπλισμός​

Πλαίσιο χωροδικτύωμα, ψαλίδι και ποδωστήρια από αλουμίνιο, μονό αμορτισέρ KAYABA soft damp προοδευτικής λειτουργίας με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου πίσω, ανεστραμμένο υδραυλικό πιρούνι 41mm KAYABA εμπρός, σύστημα φρένων ABS 2 καναλιών με δισκόπλακα μαργαρίτα 300mm εμπρός και 220mm πίσω.
Τροχοί 17 in με ελαστικά Michelin Pilot Street 110/70-17, 140/60-17 και γωνιακές βαλβίδες.
SWM Hoku 125 ABS 2

3. Στυλ & Κορυφαία Τεχνολογία​

Μοντέρνο design, ασυμβίβαστος σπορ χαρακτήρας για 100% οδηγική απόλαυση.
Κινητήρας μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, DOHC, με 4 βαλβίδες και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους.
Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ διαθέτει θύρα USB στο τιμόνι.
Έγχρωμη οθόνη ενδείξεων TFT 7 in, που συνδέεται με το κινητό μέσω Bluetooth και προσφέρει πολλές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της πίεσης των ελαστικών.
SWM Hoku 125 ABS 12

4. Δίπλωμα Α1​

Αποτελεί την ιδανική λύση για νέους μοτοσυκλετιστές αφού μπορείς να την οδηγήσεις με δίπλωμα Α1

5. Έχει σωστή τιμή​

Με τιμή €3.790,00 ποιος μπορεί να αντισταθεί σ’ αυτήν την υπέροχη μοτοσυκλέτα;
Η HOKU 125 προσφέρει σε όλους την δυνατότητα να μπουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
SWM Hoku 125 ABS 6

6. SWM πλούσια μοτοσυκλετιστική ιστορία​

Η ιστορία της SWM Motorcycles ξεκινά στο Μιλάνο στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και οι ρίζες της είναι οι χωμάτινοι αγώνες της εποχής.

Η αναγέννηση της SWM Motorcycles ξεκίνησε το 2014 στην Lombardia της Ιταλίας, στις εγκαταστάσεις του ιστορικού εργοστασίου Cagiva Group που από το 1997 παρήγαγε μοτοσυκλέτες Husqvarna, Cagiva και MV Agusta. Μετά την πώληση της Husqvarna στην ΚΤΜ τo 2013, οι εγκαταστάσεις του Ιταλικού εργοστασίου πέρασαν στα χέρια της SWM Motorcycles, με την χρηματοδότηση και την υποστήριξη του Shineray Group από την Κίνα.

Αν είσαι έτοιμος για εντυπωσιακό και μοντέρνο στυλ σε περιμένουμε να την δεις από κοντά στην K-Motors, έξοδος 7 Αττικής Οδού, Λ. Φιλαδελφείας 161 Αχαρναί 13671
Περισσότερα δείτε εδώ
SWM Hoku 125 ABS 7


Πηγη https://2wo.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Πολύ καλή. Το σχήμα της κάτι μου θυμίζει από Αυστρία μεριά (ή καλύτερα, Ινδία...)

Sent from my X19 using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Thrust Blitz 115, Super Test: Νέος παίκτης στο παιχνίδι​

Ένα πραγματικό παπί, με σπορ ρούχα

*Κυβισμός: 114 cc * Ιπποδύναμη: 9,0 ίπποι στις 7.5000 rpm * Τελική: 107 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 102 kg * Τιμή: 1.790 ευρώ

Ένα πραγματικά πρακτικό παπί κρύβεται κάτω από τη μοντέρνα, σπορ εμφάνιση του Thrust Blitz 115. Είναι αυτό το “Σπορτίβικο και οικονομικό” που είχαμε γράψει σαν τίτλο για το μοντέλο πριν από μήνες, όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα το Thrust Blitz 115, ένα παπί που έκλεψε τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή.

Είχαμε μπροστά μας ένα πολύ προσεγμένο αισθητικά παπί που χρησιμοποιούσε σπορ στοιχεία στην εμφάνισή του, θυμίζοντας συνολικά – κατά γενική ομολογία – το θρυλικό Crypton X, άρα γινόταν άμεσα αρεστό από τον κόσμο.

Πολύ έξυπνα η Thrust επέκτεινε τη γκάμα των μοντέλων της (μετά την πετυχημένη είσοδό της στην κατηγορία των σκούτερ), φέρνοντας στην ελληνική αγορά ένα οικονομικό παπί 115 κυβικών, έτοιμο για την καθημερινή ζούγκλα των ελληνικών δρόμων: το Thrust Blitz 115.

Αιχμηρός προβολέας στο τιμόνι, αιχμηρή και η ποδιά, όπως και η καρίνα κάτω από τον κινητήρα. Από την περιοχή του κινητήρα μέχρι την ουρά υπάρχει μία εμφανής ανηφορική γραμμή, που τελειώνει στην ουρά του παπιού.

Γωνιώδης ο προβολέας με δύο μύτες/κορυφές, τριπλό το οπίσθιο φωτιστικό σώμα. Αν κοιτάξεις από μπροστά το Blitz, νομίζεις ότι διαθέτει πλήρες φέρινγκ, ενώ τα φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά.

Πρωτοτύπου σχήματος και κομψές είναι οι πεντάμπρατσες ζάντες, πού καταλήγουν σε διπλά νεύρα, ενώ οπτική αντίθεση δημιουργούν τα ελατήρια των αμορτισέρ, που είναι λευκά, όπως συνηθιζόταν στο παρελθόν.

Καλοφτιαγμένο είναι και το τελικό της εξάτμισης, για ένα σκούτερ που γενικά δείχνει προσεγμένη κατασκευή.

Το Thrust Blitz 115 διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Μαύρο-κίτρινο, Μαύρο-κόκκινο και Μαύρο-μπλε.

Στο Δρόμο

Η θέση οδήγησης είναι κλασική παπιού, με τον κορμό του αναβάτη όρθιο και με το μικρό δίτροχο να βρίσκεται κάτω από τα πόδια του.
Η σέλα είναι αρκετά φαρδιά στην περιοχή του αναβάτη και μακριά. Αυτό που βλέπει ο αναβάτης όταν καθίσει στη σέλα του 115 είναι ένα κομψό απλό όργανο με μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και μια οθόνη LCD με μαύρο φόντο και λευκά ψηφία, με χρήσιμες ενδείξεις (ταχύτητα, χιλιομετρητής, στάθμη καυσίμου, ρολόι και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου).

H ποιότητα των περιφερειακών και των πλαστικών είναι καλή και οι καθρέφτες “μοντέρνοι”, δηλαδή μικροί, για να συμβαδίζουν με την σπορ ταυτότητα του παπιού.

Για να ενισχυθεί αυτή η τελευταία, συναντάμε σε διάφορα σημεία μαύρα πλαστικά που αντιγράφουν την υφή των ανθρακονημάτων.

Ο κινητήρας μπορεί να πάρει μπροστά με δύο τρόπους: είτε με τη μίζα, είτε βοηθητικά και με μανιβέλα, που είναι πλεονέκτημα σε περίπτωση αφόρτιστης μπαταρίας.

Ο κινητήρας είναι ήσυχος και εκπέμπει αυθεντικό θόρυβο παπιού. Είναι ροπάτος, με ελάχιστους κραδασμούς και το ενδιαφέρον είναι πως έχει όρεξη να ανεβάζει στροφές.

Όντας αντίγραφο – όπως η συντριπτική πλειοψηφία των παπιών – γιαπωνέζικου κινητήρα, έχει τα κλασικά χαρακτηριστικά απόδοσης, αλλά και ταχυστροφία.
Ο κινητήρας του Blitz έχει κυβισμό 114 cc, είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος, με οριζόντιο κύλινδρο, έχει δύο βαλβίδες και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5.

Η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό και η απόδοσή του φτάνει τους 9 ίππους στις 7.500 rpm. Οι διαστάσεις του κινητήρα είναι υποτετράγωνες (διάμετρος 51 mm, διαδρομή 55,6 mm) εξού και η ροπή που είναι 8,9 Νm, δύο χιλιάδες στροφές χαμηλότερα, στις 5.500 rpm.
Το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει τέσσερις σχέσεις και είναι τύπου “μύλος”, πράγμα που σημαίνει πως στο φανάρι μπορείτε να σταματήσετε με 4η και πατώντας το διπλό λεβιέ ταχυτήτων του *****ού σασμάν προς τα κάτω, να περάσετε στη νεκρά.

Με ζωντάνια στις χαμηλές ταχύτητες, ο κινητήρας του Τhrust θα δείξει στις 8.000 rpm τα 100 km/h στο κοντέρ και στις 9.000 rpm τα 115 km/h, ενώ έχει ακόμα 1.000 στροφές για να φτάσει στην κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου.
Οι ταχύτητες ανά σχέση είναι 50 km/h για την 1η, 70 km/h για τη 2α, 90 για την τρίτη και 110+ για την 4η, με την πραγματική ταχύτητα να είναι τα 107 km/h. Απολύτως λογικές και εντός ανταγωνισμού επιδόσεις δηλαδή.

Η κατανάλωση του κινητήρα δεν ξεπέρασε τα 2,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μάλιστα με γρήγορη οδήγηση και με το γκάζι να δουλεύει συχνά στο τέρμα του.
Πέρα από τις *****ές αναρτήσεις που φροντίζουν να προσφέρουν άνετες διαδρομές για τη μέση του αναβάτη – αν και τα αμορτισέρ χρειάζονται λίγη παραπάνω απόσβεση επαναφοράς – συναντάμε και πολύ καλά φρένα, είτε πατώντας το πεντάλ του πίσω φρένου που συνδέει και το μπροστινό (βλ. σύστημα CBS), είτε μόνο με τη χρήση του μπροστινού δισκόφρενου που έχει δύναμη και αίσθηση.

Το κράτημα του Thrust Blitz 115 με τους 17άρηδες τροχούς και τα ελαστικά 2.50 μπροστά και 2.75 πίσω της CST (τα οποία έχουν πρόσφυση πάνω από τον μέσο όρο στη στεγνή άσφαλτο) είναι καλό, ειδικά για ένα δίτροχο με μεταξόνιο 1.210 mm, που ευνοείται ιδιαίτερα από το χαμηλό βάρος, στα 102 kg.
Μέσα στην πόλη, ο ροπάτος και ζωντανός ο κινητήρας κινεί το παπί γρήγορα και όταν βρεθεί σε δύσκολα “περάσματα” έχει για σύμμαχό του ένα στενό τιμόνι που περνάει από παντού.

Αν και θα θέλαμε μικρότερη ακτίνα στροφής του μπροστινού τροχού, η χαμηλή σέλα και κυρίως η ελαφριά κατασκευή κάνουν το Blitz πολύ εύχρηστο μέσα στην πόλη, που είναι και ο χώρος δράσης του έτσι κι αλλιώς.

Τελικά… Συμπέρασμα

Με καλή τιμή στα 1.790 ευρώ, το Thrust Blitz 115 καταφέρνει να γεφυρώσει δύο κόσμους, τον μοντέρνο – όσον αφορά την εμφάνισή του – με τις παραδοσιακές αξίες των παπιών, που είναι η απλή χρήση, η ευελιξία, και η φοβερή ευκολία με την οποία ελίσσεται μέσα στη μποτιλιαρισμένη πόλη.

Περισσότερες πληροφορίες: Thrust Motor – Δ. Γκουντούφας, Λ. Μεσογείων 527, Αγία Παρασκευή 15343 Τηλ: 210-6000711 / 6010070, info@thrust-motor.com, www.thrust-motor.com

Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις

  • Το Blitz 115 διαθέτει πολύ καλά φώτα, που είναι, όπως και τα φλας, τεχνολογίας LED
  • Υπάρχει θύρα USB αριστερά στην ποδιά, για φόρτιση συσκευών
  • Eπίσης υπάρχουν και πρακτικές ανοικτές θήκες στην περιοχή
  • Ένας ακόμα – έστω και μικρός – αποθηκευτικός χώρος υπάρχει για μικροπράγματα κάτω από τη σέλα
  • Ο συνεπιβάτης πατάει τα πόδια του πάνω σε καλής ποιότητας αλουμινένια (με λάστιχο στην πάνω επιφάνεια) μαρσπιέ
  • Αδύναμη είναι η κόρνα και ανεπαρκές το οπτικό πεδίο των καθρεπτών
  • Δυστυχώς μη αναδιπλούμενα είναι τα μαρσπιέ του αναβάτη, μια λεπτομέρεια που έχουμε συνηθίσει μεν, που πρέπει όμως να καταργηθεί για λόγους ασφαλείας δε, από όλα τα παπιά

Θετικά σημεία

  • Ροπή-Επιδόσεις κινητήρα
  • Φρένα – Φώτα
  • *****ές Αναρτήσεις

Χρειάζονται βελτίωση

  • Απόσβεση συμπίεσης αμορτισέρ
  • Μη αναδιπλούμενα μαρσπιέ αναβάτη
  • Κόρνα
Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ













 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha PG-1 - Off-road παπί για την Ασία​

Ο αντίπαλος του Honda CT125 Hunter Cub
Yamaha PG-1


Η Yamaha παρουσίασε στην Ταϊλάνδη ένα νέο παπί με Off-road χαρακτηριστικά, που στόχο έχει να ανταγωνιστεί μεταξύ άλλων το εξαιρετικό Honda CT125 Hunter Cub.

Ο οριζόντια τοποθετημένος αερόψυκτος τετράχρονος κινητήρας έχει 2 βαλβίδες, εκκεντροφόρο επικεφαλής, και κυβισμό 114 κ.εκ., με επίσημη απόδοση 10 hp / 8.000 rpm, απόδοση ελαφρώς ψηλότερη από του Honda (8,9 hp), που όμως με τα 123 κ.εκ. του έχει προβάδισμα σε ροπή και ελαστικότητα. Το κιβώτιο είναι ημιαυτόματο, 4 σχέσεων, όπως στα κλασικά παπιά.

Στην εμφάνιση το PG-1 θυμίζει πάρα πολύ το CT125, με μεγαλύτερες διαφορές στην εξάτμιση που στο Honda είναι ψηλά, στη δαγκάνα του φρένου μπροστά που στο Honda είναι διπίστονη, και στο πίσω φρένο που στο CT είναι δισκόφρενο αντί ταμπούρο.
Yamaha PG-1

Όπως βλέπουμε ο εξοπλισμός του Yamaha είναι ένα σκαλί πιο κάτω από του Honda, ενώ δεν γνωρίζουμε αν έχει προβλεφθεί το φίλτρο αέρα να βρίσκεται ψηλά, όπως στο CT, ώστε να μπορεί το παπί να διασχίζει νερά βάθους μισού-ενός μέτρου όπως μπορεί το Honda.
Yamaha PG-1


Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 16 ιντσών με χοντρά ελαστικά με τακούνια, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά ψηλή στα 190 mm, ενώ το βάρος ανακοινώνεται στα 107 κιλά.
Τα basic όργανα αποτελούνται από 2 οθόνες, μια για το κοντέρ, για ολικό χιλιομετρητή και για ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, και μια για τον δείκτη βενζίνης. Το PG-1 θα κυκλοφορήσει στις αγορές της Ασίας σε 4 χρωματισμούς: γαλάζιο, καφέ, κίτρινο και μαύρο.

Yamaha PG-1

Μαζί με το PG-1, η Yamaha έδειξε και μια εκτενέστατη σειρά αξεσουάρ, με διάφορες σχάρες, κάγκελα προστασίας, ποδιές, μασκάκια, ψηλό φτερό μπροστά, numberplate (!), χούφτες, usb φορτιστή, προστατευτικό τελικού εξάτμισης, tail-tidy, κ.α.
Η τιμή του στην Ταϊλάνδη βρίσκεται στα 48.700 μπατ, ήτοι 1.280 ευρώ, τιμή που κάνει… ματ σε εκείνη του Honda, το οποίο πωλείται στην Ταϊλάνδη στα 88.900 μπατ, δηλαδή στα 2.325 ευρώ


Πηγη www.motomag.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ











 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ














 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Zontes 125 C – Μικρό cruiser έτοιμο για την Ευρώπη​

Θα λανσαριστεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024​


Εμπνευσμένη ρετρό εμφάνιση, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. με απόδοση κατάλληλη για αρχάριους και προσιτή τιμή

Συμμετείχε στην EICMA 2023, δείχνοντας πως θέλει να εισέλθει στις δημοφιλέστερες κατηγορίες με μεσαίου και μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες. Επεκτείνει όμως την γκάμα της με νέα μοντέλα 125 κ.εκ. για αρχάριους αναβάτες με το cruiser 125 C να κάνει εντύπωση εξαιτίας του όμορφου σχεδιασμού του.
ZONTES 125 C 2

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 125 κ.εκ. αποδίδει 15 ίππους. Το νέο cruiser διαθέτει νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, εντελώς διαφορετική από αυτήν του V350 που εισάγεται στην χώρα μας. Λιτός αλλά ταυτόχρονα πιο μοντέρνος σχεδιασμός, διότι ας μην ξεχνάμε πως τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες απευθύνονται κυρίως σε νεαρούς αναβάτες.
ZONTES 125 C 5

Ο στρογγυλός προβολέας δένει με βάσεις σε σχήμα «X». Το χρώμα είναι πράσινο μεταλλικό. Οι αλουμινένιες πολυάκτινες ζάντες είναι 16 ιντσών, τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/80 μπροστά και 140/70 πίσω και το πιρούνι διαθέτει προστατευτικές φυσούνες. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δύο αμορτισέρ και τα όργανα αποτελούνται από μια νέα οθόνη.

Στα άκρα του ίσιου τιμονιού είναι τοποθετημένη καθρέφτες που είναι βιδωμένοι στα αντίβαρα. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα, ενώ η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη και με ABS. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED.
ZONTES 125 C 7

Το ύψος σέλας είναι 700 mm, το μεταξόνιο 1.485 χλστ και το βάρος 153 κιλά. Η Zontes αναμένεται να λανσάρει το νέο 125 C στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2024.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lifan Cub-ADV: Η αγριόπαπια​

Γνήσιο "παπί" με adventure εμφάνιση​


Ρύγχος, ψηλό τιμόνι και ζελατίνα, «τακουνάτα» ελαστικά. Δεν περιγράφουμε μια adventure μοτοσυκλέτα αλλά ένα «παπί»

Αυθεντικό… ξέρετε όπως αυτά χωρίς συμπλέκτη με κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Με αερόψυκτο κινητήρα 120 κ.εκ., με τον κύλινδρο οριζόντια τοποθετημένο, ο οποίος αποδίδει 8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 0,9 kgm στις 5.000 σ.α.λ.
LIFAN CUB ADV 8

Το βάρος του είναι 105 κιλά και το ύψος σέλας 780 χλστ. Αυτό όμως που το κάνει να διαφέρει είναι η σχεδίαση του μπροστινού μέρους, με σχεδόν κάθετα τοποθετημένα πλαστικά προβολείς LED, με «αγριεμένο» βλέμμα, ρύγχος, πιρούνι με προστατευτικές φυσούνες, ψηλή ζελατίνα και τιμόνι. Δεν έχουμε δει «παπί» με πιο adventure σχεδίαση.
LIFAN CUB ADV 3

Πίσω τα πράγματα είναι πιο νορμάλ. Μεγάλη μονοκόμματη σέλα, με μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτήν, δύο αμορτισέρ και για τον συνεπιβάτη χειρολαβές και αναδιπλούμενα αλουμινένια μαρσπιέ.
LIFAN CUB ADV 2

Όλα του τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Μπροστά υπάρχει κυματιστό δισκόφρενο και πίσω ταμπούρο. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών και φέρουν ακτίνες. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 3,7 λίτρα και η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 90 χλμ/ώρα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test – UM Motorcycles Flash 125 LZ 2023​





Το Flash 125LZ της UM Motorcycles έρχεται ως ένα από τα πιο προσιτά παπιά της αγοράς, στα «κατάλληλα για όλους» 125 κυβικά, με ενδιαφέροντα εξτραδάκια στον εξοπλισμό και έναν απολαυστικό κινητήρα.

Τι να πεις για την δημοτικότητα των παπιών, στην Ελλάδα; Μέσα από σαράντα κύματα περνάει αυτή η κατηγορία, τα τελευταία χρόνια, με τις προδιαγραφές ρύπων και τα scooters να «στριμώχνουν» τα παπιά στις Συμπληγάδες Πέτρες, όμως ως άλλη... Αργώ, τα παπιά βρίσκουν ένα τρόπο και μένουν στο προσκήνιο. Στην κατηγορία αποφάσισε να μπει και η νέα, στην αγορά μας, UM Motorcycles, παρουσιάζοντας το Flash 125 LZ. Στα 125 κυβικά, απευθύνεται και σε δικυκλιστές, αλλά και σε οδηγούς αυτοκινήτων, που θα ξεφύγουν από το μαρτύριο της κίνησης των ελληνικών πόλεων χάρη στην νέα νομοθεσία.
Αρκετά εμφανίσιμο και σύγχρονο

Καμία ένσταση δεν έχουμε όσον αφορά το σχέδιο του Flash, καθώς το παπί της UM Motorcycles είναι και σύγχρονο, και «γυμνασμένο» στο μάτι. Στο μούτρο θυμίζει κάτι από παλιότερα SH, μπορεί να πει κανείς, ενώ οι χυτοί τροχοί έχουν 12 ακτίνες έκαστος, στοιχεί που δίνει ένα ακόμα "κάτι" στην εμφάνιση. Στο μοντέλο δοκιμής, γνωρίσαμε τον μαύρο/κόκκινο χρωματικό συνδυασμό, ενώ το Flash είναι διαθέσιμο και σε λευκό χρώμα. Χάρη στον οπτικό του όγκο, αλλά και την σέλα με τις διακριτές ραφές, το Flash δείχνει ακριβότερο από ότι νομίζεις στην αρχή. Έλα όμως που δεν είναι!

Φυσικά, ως παπί, το Flash μένει μακριά από στυλιστικές υπερβολές και αυτό δεν μας χαλάει καθόλου. Ξεχωρίσαμε την τοποθέτηση μιας σχάρας μεταφοράς, στην εσωτερική ποδιά, κάτι που δεν συναντάς εύκολα ή και καθόλου σε αυτή την κατηγορία. Είναι μικρή μεν, αλλά υπάρχει και όλο και κάτι θα μπορέσεις να τοποθετήσεις εκεί. Παράλληλα, υπάρχει και πίσω σχάρα, σε απόχρωση μαγνησίου, αλλά ως προς την πρακτικότητα μπορούμε να αναφερθούμε και λίγο πιο αναλυτικά.

Εξτραδάκια προστιθέμενης αξίας
Όπως είπαμε και παραπάνω, η κεντρική, εσωτερική σχάρα του Flash τονώνει σε ένα βαθμό τις δυνατότητες μεταφοράς αντικειμένων, όμως τα καλά δεν τελειώνουν εδώ. Το μοντέλο δεν έχει μία, αλλά δύο θήκες-τσέπες στην εσωτερική ποδιά, για μικροαντικείμενα, κινητό κ.ά., όπως και μία θύρα παροχής ρεύματος USB. Κάτω από την σέλα, σε περιμένει μια αρκετά βαθιά θήκη για αντικείμενα -η οποία όμως δεν χωρά κράνος, ενώ χάνει και κάποια λίτρα λόγω ενός εξογκώματος που θα μπορούσε να αποδίδεται στην μπαταρία ή σε κάποιο μηχανικό μέρος. Και πάλι, από το τίποτα...

Τι είναι αυτά στο τιμόνι, χούφτες; Κι όμως ναι! Εντάξει, όχι full-size, έχουν περισσότερο μορφή εκτροπέων αέρος που κόβουν σίγουρα κάτι από το κρύο, στις πιο τσουχτερές ημέρες του χρόνου. Στο τιμόνι και τα χειριστήρια, τα πράγματα είναι γνώριμα. Διακόπτες όπως τους περιμένεις από ένα παπί και συμβατική ανάφλεξη με κλειδί -ωδή στην απλότητα. Στα όργανα, η συνταγή δεν πέτυχε και τόσο. Οι ψηφιακές, πολύχρωμες και πολύ φωτεινές ενδείξεις εντυπωσιάζουν το βράδυ, όμως το πρωί δεν διαβάζονται καλά, (και) λόγω του μαύρου κρυστάλλου που καλύπτει το καντράν.

Πέρα από αυτό, προσέξαμε κάποιες μικρές δυσλειτουργίες σε μερικές από τις ενδείξεις, κάτι για το οποίο ενημερώσαμε και την ελληνική αντιπροσωπεία. Προσπερνώντας αυτές τις παρατηρήσεις, μιλάμε για ταχύμετρο, στροφόμετρο και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, μαζί με ύπαρξη βολτομέτρου σε μορφή μπάρας, παρέα με τον ολικό χιλιομετρητή και την ένδειξη καυσίμου. Ότι χρειάζεσαι από ένα παπί και παραπάνω. Αν μπορούσαμε να τα βλέπουμε και καλύτερα...

Κινητήρας και ευχρηστία που σου φτιάχνουν την καθημερινότητα
Το βασικότερο ατού του Flash 125 LZ είναι ο κινητήρας του. Γνήσιο «παπιομοτέρ» που λέμε και στην καθομιλουμένη, με οριζόντιο κύλινδρο, 4τάχυτο σασμάν, απουσία χειροκίνητου συμπλέκτη αλλά παρουσία μανιβέλας, για εναλλακτικό τρόπο εκκίνησης. Στον δρόμο, το μοτέρ επιδεικνύει έντονη ζωηρότητα και δεν κουράζεται καθόλου στο να κινήσει το παπί στους απαιτούμενους ρυθμούς ή και παραπάνω. Ιδιαίτερα όταν ζεσταθεί και λίγο, λειτουργεί ακόμα καλύτερα, αφού αμέσως μετά την κρύα εκκίνηση προσέξαμε κάποιους στιγμιαίους δισταγμούς. Μέσα στην πόλη, οι ρεπρίζ είναι παιχνιδάκι, το άρπαγμα του συμπλέκτη δεν σε ξαφνιάζει αλλά ούτε και καθυστερεί περιττά, ενώ η τελική στα επίπεδα των 100 χλμ/ώρα θεωρείται φυσιολογική για παπί, επιτρέποντας ασφαλή κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Μετρήσαμε κατανάλωση στο επίπεδο των 3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, λίγο πιο υψηλό νούμερο από ότι συναντάμε σε ένα μέσο 125άρι πλέον, αλλά όχι υπερβολικά.
Η θέση οδήγησης είναι στημένη κατά τα αναμενόμενα, για ένα παπί. Η σέλα έχει αρκετά *****ό αφρώδες, άρα προοπτικές για καλύτερη άνεση σε μακροχρόνια χρήση, το κάλυμμα της θα μπορούσε να είναι πιο έντονα αντιολισθητικό. Το μικρό μαξιλαράκι στην μέση της χωρίζει με σαφήνεια τις θέσεις αναβάτη και συνεπιβάτη, μπορεί επίσης να παίξει τον ρόλο του... στοπ, αν τοποθετείτε κουτί delivery! Μην το γελάτε καθόλου, όσο πιο καλά στηρίζεται ένα τέτοιο κουτί, τόσο το καλύτερο. Για τον αναβάτη, είναι τοποθετημένο αρκετά πίσω ώστε να γίνεται αντιληπτό, αλλά αν δεν κάθεστε πολύ μπροστά ή είστε λίγο πιο εύσωμος/η, υπάρχει για να βοηθήσει. Στο δικάβαλο, ο συνεπιβάτης θα αισθάνεται άνετα σε κάθε περίπτωση.

Ένα πράγμα μόνο χρειάζεται αντικατάσταση, με το που το πάρετε στα χέρια σας: Τα πρώτης τοποθέτησης ελαστικά. Κλασικό φαινόμενο στα χαμηλού κόστους δίκυκλα (κακώς, αλλά c’est la vie…), όσο πιο γρήγορα φύγουν, τόσο πιο γρήγορα θα αντιληφθείς καλύτερα και το αξιόλογο, για την κατηγορία, στήσιμο του Flash 125 το οποίο μπορεί να σου προσφέρει ακόμα και στιγμές οδηγικής αναψυχής, αν το αισθάνεσαι και το θελήσεις. Τα φρένα, με δίσκο εμπρός και ταμπούρο πίσω, φέρουν σύστημα CBS και λειτουργούν άριστα, για τις απαιτήσεις αστικής μετακίνησης. Παραπάνω από ικανοποιητική η ισχύς τους και πολύ ωραίο το «μοίρασμα» δύναμης εμπρός/πίσω, στο αριστερό πεντάλ, το οποίο μπορεί να επιβραδύνει το Flash και από μόνο του. Οι αναρτήσεις τείνουν προς το *****ό στις αποσβέσεις τους, ίσως περισσότερο από όσο θα θέλαμε στο πίσω μέρος, αλλά σε κάθε περίπτωση εστιάζουν σε μία παραπάνω άνεση, παρά στην δυναμική συμπεριφορά. Σε κάθε περίτπωση, το Flash 125 LZ δεν υστερεί σε οδηγική απόκριση, κινείται προβλέψιμα και με ακρίβεια όπως ακριβώς το διατάξετε και, εν γένει, αποτελεί ένα ακόμη «παπί» με τα χαρακτηριστικά που ξέρουμε και αγαπάμε.
Αξίζει τα 2.000 ευρώ του;
Ακόμα και τα παπιά, πλέον, δεν παίζουν στα... εξευτελιστικά χαμηλά επίπεδα τιμών, που ξέραμε από παλιά. Πολλά εξ αυτών κοστίζουν ακόμα και 3 χιλιάρικα και πλέον, αλλά δεν θέλουν όλοι να διαθέσουν τόσα χρήματα για ένα παπί. Η UM, λοιπόν, παρουσιάζει το Flash 125 LZ σε ένα ευχάριστο τιμολογιακό «ταβάνι» (ολοστρόγγυλο κιόλας) και αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές της αγοράς, και με το «κάτι παραπάνω» στην πρακτικότητα. Ξεχωρίζει εμφανισιακά από τον ανταγωνισμό, αλλά είναι 100% παπί στο δρόμο. Και, τελικά, αυτό είναι που το καθιστά μία αξιόλογη επιλογή σε αυτό το επίπεδο τιμής.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κατασκευαστής / ΜοντέλοUM Motorcycles Flash 125 LZ
ΑντιπρόσωποςTEOREN HELLAS
Τιμή (€)2.000
Εγγύηση2 χρόνια
Κινητήρας
Τύπος4Τ, 1Κ, A/Ψ, 1ΕΕΚ, 2 βαλβίδες
Κυβισμός (cc)125
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm)Δ/Α
ΣυμπίεσηΔ/Α
ΤροφοδοσίαΨεκασμός
ΕκκίνησηΜίζα/Μανιβέλα
ΣυμπλέκτηςΑυτόματος φυγοκεντρικός
ΜετάδοσηΗμιαυτόματη 4 σχέσεων
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Βάρος (kg) Δ/Α
Ρεζερβουάρ (lt)4
Αναρτήσεις
ΜπροστάΤηλεσκοπικό πιρούνι
ΠίσωΔύο αμορτισέρ, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου
Ελαστικά
Μπροστά2.50/17"
Πίσω2.75/17"
Φρένα
ΜπροστάΔίσκος με δαγκάνα 3 εμβόλων, CBS
ΠίσωΜηχανικό ταμπούρο, CBS
ΕξοπλισμόςΨηφιακά όργανα, βολτόμετρο, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, φώτα LED, στροφόμετρο, χούφτες τιμονιού, 2 θήκες αντικειμένων στην ποδιά,
θύρα παροχής ρεύματος USB, θήκη για αντικείμενα κάτω από την σέλα, φρένα CBS
Επιδόσεις
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm)8,6/7.500
Ροπή εργοστασίου (Nm/rpm)8,8/5.500

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ





 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση​

Αλλαγές σε κάλυμμα προβολέα, πλαστικά, εξάτμιση και γραφικά
motomagHonda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση


Το Grom 125 δέχεται μία αισθητική ανανέωση, αποκτώντας πιο σπορ και “σοβαρή” εμφάνιση, με λιγότερη χρωματική φασαρία στα νέα πλαστικά, κάλυμμα προβολέα, διατηρώντας όμως των παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, ο οποίος έχει δημιουργήσει το ξεχωριστό φανατικό κοινό την “mini-me” μοτοσυκλέτας της Honda.

Ο αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας παραμένει σε οριζόντια διάταξη, όπως αυτή που έχουμε συνηθίσει στα παπιά, με υποτετράγωνο θάλαμο καύσης. Τα 124,9 κυβικά του μας δίνουν 10 ίππους στις 7.250 στροφές, με την ροπή να αγγίζει τα 1,13 χιλιογραμμόμετρα στις 6.000 στροφές. Ίδια παραμένει και η LCD οθόνη οργάνων, η οποία περιλαμβάνει και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης.
Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση

Αλλαγή βλέπουμε στα πλαστικά, τα οποία έχουν αποκτήσει περισσότερες και πιο αιχμηρές γωνίες, δίνοντας μία σπορ αύρα στο Grom, ενώ πλέον καλύπτουν και το τμήμα κάτω από την σέλα, όπου φαινόταν το πλαίσιο. Τα γραφικά και τα φλούο χρώματα που έχουμε συνηθίσει, εδώ απουσιάζουν, με το λογότυπο “Grom” να έχει μεταφερθεί στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ σε γκρι χρώμα. Μπροστά, βλέπουμε ότι ο προβολέας έχει πλέον κάλυμμα, το οποίο προσθέτει όγκο, ενώ έρχεται στο ίδιο χρώμα με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα μένουν αυτούσια, με το Grom να κρατάει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του. Αυτός είναι άλλωστε, που τον έχει κάνει γνωστό σε διάφορες αγορές του κόσμου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ΗΠΑ, όπου μερίδα του κοινού επιλέγει την συγκεκριμένη πλατφόρμα από χρήση stunt riding μέχρι και ομαδικές βόλτες.
Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση

Η Honda έχει δημιουργήσει και μία πλούσια γκάμα εξτρά αξεσουάρ, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει χούφτες, ζελατίνα, ποδιά κινητήρα, θύρα φόρτισης usb-c αλλά και… τριβάλιτσο (!) με *****ές πλαϊνές βαλίτσες και κεντρική που τοποθετείται πάνω στην σέλα συνεπιβάτη και μία σχάρα που επίσης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Κάπως έτσι, το Grom αποκτά τώρα και τουριστικές ανησυχίες…

Το νέο Grom 125 παρουσιάστηκε για αρχή στις αγορές της Ιαπωνίας και της Ταϊλάνδης, σε δύο χρωματικές επιλογές “Pearl Horizon White” και “Matte Gunpowder Black Metallic”. Με δεδομένο ότι το GROM – ή αλλιώς MSX 125 – της Honda πωλείται και στην ευρωπαϊκή αγορά, πιθανότατα η ανανεωμένη εμφάνιση θα έρθει και προς τα μέρη μας.
Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση
Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση
Honda MSX Grom 125 – Νέα, πιο σπορ εμφάνιση
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB 125 R 2024-Με TFT οθόνη και σε νέους χρωματισμούς​

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας είναι πλέον προδιαγραφών Euro5+​


H πιο premium μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. της ιαπωνικής εταιρείας, διαθέτει πλέον πληρέστερο τεχνολογικό εξοπλισμό, κινητήρα προδιαγραφών Euro5+, νέα χρώματα και νέας σχεδίασης γραφικά

Όλα τα παραπάνω είναι σίγουρο πως θα τραβήξουν το ενδιαφέρον νέων αναβατών που αναζητούν μια high end μοτοσυκλέτα για να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον μοτοσυκλετισμό.

Το CB 125 R αποτελεί την «πύλη εισόδου» στις μοτοσυκλέτες υψηλών προδιαγραφών της big H. Με στυλ Neo Sports Cafe, κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά και σχεδίαση που συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο. Μαζί με την έλευση της οθόνης TFT 5 ιντσών, που κληρονομήθηκε από το CB 1000 R, το CB 125 R θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις νεανικούς χρωματισμούς σε λευκό, μπλε, κόκκινο και μαύρο.
472807 24YM HONDA CB125R

Το CB125R χρησιμοποιεί έναν μονοκύλινδρo, υγρόψυκτο κινητήρα 125cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες που είναι συμμορφωμένος με τις νέες προδιαγραφές EURO5+. Διαθέτει ισχύ 14,7 ίππων στις 10.000 σ.α.λ. και 11,6 Nm στις 8.000 σ.α.λ.. Η τελική ταχύτητα είναι 105 χλμ./ώρα, με τα 0-200 μέτρα να καλύπτονται σε 11,3 δευτερόλεπτα. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων.

Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η επιλογή της Honda να τοποθετήσει μια τόσο προηγμένη ανάρτηση σε μια μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. Το CB125R είναι η πρώτη τους είδους της που «φοράει» Showa SFF-BP ανεστραμμένο πιρούνι, (Separate Function Fork Big Piston) 41 χλστ. Το χαλύβδινο πλαίσιο αποτελείται από σωληνοειδή και πρεσαριστά στοιχεία και το ψαλίδι είναι ατσάλινο και ασύμμετρο. Το βάρος που ανακοινώνεται είναι 130 κιλά, με όλα τα υγρά και το μεταξόνιο είναι 1.345 χλστ. Η σέλα απέχει από το έδαφος 816 χλστ.
472806 24YM HONDA CB125R

Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 296 χλστ. μπροστά με δαγκάνα 4 εμβόλων Nissin, ακτινικά τοποθετημένη και έναν ακόμη στον πίσω τροχό με διάμετρο 220 χλστ με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS λειτουργεί μέσω μιας μονάδας ελέγχου αδρανειακής μέτρησης (IMU). Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-17 και 150/60-17.

Από στιλιστική άποψη το CB125R παραμένει ίδιο και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Το 24YM CB125R διαθέτει μεγάλα λογότυπα CB125R στα μαύρα καλύμματα του ψυγείου στα χρώματα της μοτοσυκλέτας και μαύρη την φτερούγα της Honda στο ρεζερβουάρ.
472811 24YM HONDA CB125R

Η TFT διαθέτει τρεις τρόπους απεικόνισης των πληροφοριών ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη – καθώς και μετρητή/κατανάλωση καυσίμου, επιλεγμένη σχέση και ένδειξη ιδανικής αλλαγής ταχυτήτων στο στροφόμετρο. Η διαχείριση γίνεται μέσω νέου μπλοκ διακοπτών.
472814 24YM HONDA CB125R

Μια πλήρης γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Honda είναι διαθέσιμη για το CB125R και περιλαμβάνει:
• Θερμαινόμενα γκριπ 5 σταδίων με λειτουργία μνήμης
• Τσάντα που εφαρμόζει στην σέλα συνεπιβάτη, χωρητικότητας 15 λίτρων, επεκτάσιμη στα 22 λίτρα, με αδιάβροχο κάλυμμα
• Υποδοχή 12V ACC

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τιμη ειπαμε ?...... Αλεκοοοο που΄σαι βρε παιδι μου ....! abcdefghgk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τιμη ειπαμε ?...... Αλεκοοοο που΄σαι βρε παιδι μου ....! abcdefghgk
Γιατί ,ποιος είπε ότι θα το πάρουμε; abcdefghgk
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.129
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τιμη ειπαμε ?...... Αλεκοοοο που΄σαι βρε παιδι μου ....! abcdefghgk
Koβω την κεφαλήν μου ότι στα λεφτά του περνεις cf εξιμησο....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom