1ο Παν.Συνέδριο Λεσχών Μοτοσυκλέτας με στόχο τη δημιουργία μιας νέας Ομοσπονδίας!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Και το ονομα αυτης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ( ΕΛ.ΜΟΤ.Ο ) cdefghigi
Λογο που το ονομα ειναι προς συζητηση ακομη για πεστε και εσεις καμια προταση :cool:

 

Βασω Μπ

new member
Δημοσιεύσεις
400
Μοτοσυκλέτα
BMW F650GS
Όνομα
Βάσω
Περιοχή
Εξάρχεια
Και το ονομα αυτης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ( ΕΛ.ΜΟΤ.Ο ) cdefghigi
Λογο που το ονομα ειναι προς συζητηση ακομη για πεστε και εσεις καμια προταση :cool:

το Αγρίνιο δεν είχε πανό να φερει μια τέτοια ιστορική μέρα;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Πάρκο ΤΥΠΕΤ ,στα τέλη των 70s πηγαίναμε εκεί εκδρομή με το σχολείο, από την φωτό με τα παππούδια μπορεί να είναι και κανένας συμμαθητής μου Rolling
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πάρκο ΤΥΠΕΤ ,στα τέλη των 70s πηγαίναμε εκεί εκδρομή με το σχολείο, από την φωτό με τα παππούδια μπορεί να είναι και κανένας συμμαθητής μου Rolling
Διακρίνω έναν με μπαστούνι και οξυγόνο.
Αυτός θα είναι
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Και το ονομα αυτης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ( ΕΛ.ΜΟΤ.Ο ) cdefghigi
Λογο που το ονομα ειναι προς συζητηση ακομη για πεστε και εσεις καμια προταση :cool:
- Ροζ Πάνθηρες MFH (Motorcycle Federation Hellas)
- ΜοτοΤσολιάδες Πλουμιστοί MFH
- Los Barbados MFH
- Δ.Ε.Γ.Α-Μ.Ε.Ι.Σ (Διτροχη Ελληνική Γνήσια Αγωνιστική. Μοτοσυκλετιστικη Ένωση Ιδρυτικών Σωματειων)
- Sons Of Magura MFH Angry old man
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Βλέπω ήσαντε και Καλαματιανοί.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
- Ροζ Πάνθηρες MFH (Motorcycle Federation Hellas)
- ΜοτοΤσολιάδες Πλουμιστοί MFH
- Los Barbados MFH
- Δ.Ε.Γ.Α-Μ.Ε.Ι.Σ (Διτροχη Ελληνική Γνήσια Αγωνιστική. Μοτοσυκλετιστικη Ένωση Ιδρυτικών Σωματειων)
- Sons Of Magura MFH Angry old man
Ευχαριστω για της προτασεις ToothTooth
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
- Ροζ Πάνθηρες MFH (Motorcycle Federation Hellas)
- ΜοτοΤσολιάδες Πλουμιστοί MFH
- Los Barbados MFH
- Δ.Ε.Γ.Α-Μ.Ε.Ι.Σ (Διτροχη Ελληνική Γνήσια Αγωνιστική. Μοτοσυκλετιστικη Ένωση Ιδρυτικών Σωματειων)
- Sons Of Magura MFH Angry old man




Son 's of piesometro.

West los agrinios county
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λεσχών Μοτοσυκλέτας: Δημιουργία νέας Ομοσπονδίας​

Απέναντι στα κοινά προβλήματα

Ιστορικές ημέρες για τον ελληνικό μοτοσυκλετισμό καθώς ολοκληρώθηκε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λεσχών Μοτοσυκλέτας με στόχο την δημιουργία μίας νέας Ομοσπονδίας.
Ομοσπονδία μοτοσυκλέτας υπάρχει ήδη, δεκαετίες τώρα και είναι η MOT.O.E, όπως επίσης υπάρχει και η ΑΜΟΤΟΕ, η αθλητική μοτοσυκλετιστική ομοσπονδία. Δεν είναι απαγορευτικό σε μία χώρα να υπάρχουν περισσότερες από μία Ομοσπονδίες μοτοσυκλέτας, παρόλο που σίγουρα δεν είναι το ιδανικότερο σενάριο καθότι βασικός λόγος για την δημιουργία Ομοσπονδίας, είναι να υπάρχει η δύναμη της ένωσης των μεμονωμένων λεσχών ώστε να ασκείται μοχλός πίεσης προς την Πολιτεία, αξιώνοντας μεταρρυθμίσεις προς όφελος των μοτοσυκλετιστών. Η διαίρεση λειτουργεί ανασταλτικά προς σε αυτό, αποδυναμώνοντας έναν από τους βασικούς λόγους ύπαρξης της Ομοσπονδίας.
Για αυτό ακριβώς τον λόγο το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λεσχών Μοτοσυκλέτας δεν είναι η πρώτη κίνηση που έκαναν οι διοργανώτριες λέσχες που μέχρι και πριν από λίγους μήνες αρκετές από αυτές ήταν μέλη της ΜΟΤ.Ο.Ε και τέσσερις από αυτές ήταν και στο ΔΣ.

Στις 23 Ιανουαρίου 2022 η Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών – ΛΕΜΟΤ, η Μοτολέσχη Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, η Μοτολέσχη Ορχομενού – ΜΟΤΟΡ, η Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Αμαλιάδας – ΜΟΤΟΛΕΑ, ο Σύλλογος Φίλων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Σιδηροκάστρου – ΣΥΦΑΜΟΣ, η Ένωση Μοτοσικλετιστών Αλεξανδρούπολης «ΟΙ ΑΓΡΙΑΝΕΣ» και το Friends & Riders Club ενημερώνουν το κοινό πως αποχωρούν από το δυναμικό της ΜΟΤ.Ο.Ε. Έχει προηγηθεί η δημόσια καταγγελία και αποχώρηση των μελών που ήταν ήδη στο Δ.Σ. της ΜΟΤ.Ο.Ε για τον «αναποτελεσματικό και αδιαφανή τρόπο που αυτή λειτουργεί τα τελευταία χρόνια».
Για όσους παρακολουθούν όλα όσα συμβαίνουν εσωτερικά της ΜΟΤ.Ο.Ε, αυτή δεν είναι μία ξαφνική κίνηση, υπήρχαν παράπονα από διάφορες λέσχες πολλά χρόνια τώρα, όπως αυτά έχουν εκφραστεί κατά καιρούς στο ΜΟΤΟ καθώς και έντονη δυσαρέσκεια από αρκετούς, όχι όμως όλους τους αγωνιζομένους, απέναντι στην ΑΜΟΤΟΕ.
Η αθλητική μοτοσυκλετιστική ομοσπονδία μπορεί να μην συνδέεται με την ΜΟΤ.Ο.Ε οργανωτικά, αλλά ταυτόχρονα οι δυο τους δεν παύουν να είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Σε κάθε περίπτωση το κοινό μπορεί να κρίνει μονάχα από το έργο. Και σε ό,τι αφορά την ΜΟΤ.Ο.Ε λίγα πράγματα συμβαίνανε πέρα από την διοργάνωση της Πανελλήνιας Συγκέντρωσης Μοτοσυκλέτας. Που κι αυτή όμως είναι από καιρό συνυφασμένη με δυστυχήματα γύρω της -και όχι μέσα- σε αυτή, με την περιφρούρησή της να αποτελεί πρόβλημα τόσο για την αστυνομία που είναι και η μόνη υπεύθυνη για τις εικόνες που βλέπουμε, όσο όμως και για την ίδια την ΜΟΤ.Ο.Ε που μετά από τόσα χρόνια δεν έχει βρει τον τρόπο να σταματήσει τέτοια φαινόμενα. Γεγονός είναι και το επαναλαμβάνουμε, πως αυτές οι συμπεριφορές λάμβαναν μέρος εκτός της Πανελλήνιας αλλά πάντα μέσα στα πλαίσιά της από στοιχεία που αναγνώριζαν την δύναμη του όχλου, μέσα στο υπόλοιπο μοτοσυκλετιστικό πλήθος. Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως τα τελευταία χρόνια διοργανώνεται από άλλες λέσχες το «Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας» που έχει ξεκάθαρα πανελλήνιο χαρακτήρα και -τουλάχιστον μέχρι τώρα- αποτελεί υπόδειγμα. Οπότε ναι, υπάρχει τρόπος να μην γίνονται επεισόδια ακόμη και έξω από τον χώρο διεξαγωγής και μάλιστα όχι μακρινά σε κάποια άλλη χώρα, αλλά εδώ στην δική μας.

Σε κάθε περίπτωση βέβαια δεν πρέπει να είναι τώρα μία ευκαιρία να αρχίσει η εξιστόρηση για τα πεπραγμένα, θα χρειαστεί σειρά άρθρων για κάτι τέτοιο. Είναι όμως μία απαραίτητη σκιαγράφηση ώστε να αντιληφθεί ο αναγνώστης τον λόγο που φτάσαμε έως εδώ, στην διοργάνωση του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Λεσχών Μοτοσυκλέτας για την δημιουργία μιας νέας Ομοσπονδίας.
Άλλωστε έτσι ακριβώς ξεκίνησαν και οι διαδικασίες του συνεδρίου, με εκπροσώπους λεσχών να εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους για τα παραπάνω και να αναφέρονται στην περιπτωσιολογία που έκαναν το κάθε έναν ξεχωριστά να βλέπει ως μόνη λύση την δημιουργία μίας νέας Ομοσπονδίας. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, όπως έχει αναφερθεί στην αρχή, πως η πρώτη προσπάθεια ήταν να αλλάξουν τα πράγματα εκ των έσω.

Συνεχιζεται....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Δήμος Βριλλησίων δέχτηκε να παραχωρήσει το Συνεδριακό Κέντρο στο Πάρκο Μίκης Θεοδωράκης, χαιρετώντας κάθε μοτοσυκλετιστική πρωτοβουλία, δηλώνοντας διαθεσιμότητα να βοηθήσει και στο μέλλον και οι θέσεις γέμισαν από ανθρώπους που ταξίδεψαν από μακριά για να παρευρεθούν στις αρχαιρεσίες.
Στην ελληνική ιστορία γενικά, κι όχι μόνο στην πορεία της μοτοσυκλέτας, η ανάγκη συσπείρωσης εμφανίζεται μονάχα μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό πρόβλημα και δουλεύει εξαιρετικά ακριβώς όσο διαρκεί και η επίλυση του προβλήματος. Μετά αρχίζει η διαίρεση.
Η πρώτη ομοσπονδία μοτοσυκλέτας, ακόμη καλύτερα, οι πρώτες λέσχες μοτοσυκλέτας, δημιουργήθηκαν από την ανάγκη να υπάρξει δύναμη αντίστασης απέναντι στην Πολιτεία που κυριολεκτικά κυνηγούσε τις μοτοσυκλέτες και είχε υποβάλλει και καθολικές απαγορεύσεις κίνησης μοτοσυκλετών σε πολλούς δρόμους, όπως χαρακτηριστικά εξιστορούσε ο Παναγιώτης Καράμπελας της ΛΕΜΟΤ.
Η Πολιτεία δεν το έκανε αυτό τυχαία ή από ανεξήγητο φθόνο προς τα δίκυκλα, αλλά από την αδυναμία της να ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι και σε μία εποχή που στις υπόλοιπες χώρες γεννιόταν η μοτοσυκλετιστική κουλτούρα, εδώ καλλιεργούταν το μοτοσυκλέτα=αλητεία. Το ακριβώς αντίθετο. Οι μοτοσυκλετιστές που ανήκαν σε αναγνωρισμένες λέσχες άρχιζαν να βρίσκουν το δίκιο τους, η ΛΕΜΟΤ μοίραζε εκείνη την εποχή το καταστατικό της ανά την Ελλάδα και αυτή η επικοινωνία, απέναντι σε ένα κοινό πρόβλημα, οδήγησε τελείως φυσικά και απόλυτα ομαλά στην δημιουργία της πρώτης Ομοσπονδίας. Κερδίζοντας αυτό που τους ανήκει, απλούστατα δηλαδή τα ίσα δικαιώματα, ο οργανωμένος μοτοσυκλετισμός έχει την πρώτη του σπουδαία νίκη, μία νίκη που κυριολεκτικά αλλάζει την πορεία της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα προς το καλύτερο. Και η ορμή είναι τέτοια που οι Έλληνες πρωτοστατούν στην δημιουργία και της FEMA της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας.

Τώρα για άλλη μία φορά η συσπείρωση ξεκινά έχοντας απέναντι ένα συγκεκριμένο πρόβλημα και μένει να δούμε με ποιο τρόπο θα συνεχίσουν μετά την δημιουργία της Ομοσπονδίας. Ήταν λοιπόν ευχάριστο γεγονός πως το Συνέδριο δεν εξαντλήθηκε στα πεπραγμένα της ΜΟΤΟΕ αλλά προχώρησε περισσότερο σε κατάθεση προτάσεων για την επόμενη ημέρα, ήδη πριν ακόμη γίνει η πρώτη κίνηση και η δημιουργία της Ομοσπονδίας. Βέβαια το ζήτημα εξαντλούνταν σε πράγματα που ταλανίζουν τον Έλληνα μοτοσυκλετιστή εδώ και δεκαετίες, που από μόνο του σηκώνει ξεχωριστή ανάλυση. Οι αλλαγή στις μπαριέρες, η μείωση του ΦΠΑ στα κράνη, περεταίρω από αυτό που έγινε σχετικά πρόσφατα, η αλλαγή στην αναλογία χρέωσης των Διοδίων Τελών, ο μοτοσυκλετιστικός τουρισμός και τέλος μέτρα για να αποτραπεί ο τεράστιος φόρος αίματος που πληρώνει κάθε χρόνο η κοινωνία μας, ήταν όλα θέματα που θίχτηκαν ως προς μελλοντικούς στόχους της ΜΟΤ.Ο.Ε.. Καθώς επίσης ξεκαθαρίστηκε πως η νέα Ομοσπονδία θα ιδρύσει και αγωνιστικό τμήμα με στόχο κάποια στιγμή την δημιουργία νέας αγωνιστικής ομοσπονδίας.

Όλα αυτά είναι, προφανώς, καλά στα λόγια και μακάρι να γίνουν πράξη καθώς η μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα πρέπει να αφήσει πίσω της τα προβλήματα περασμένων δεκαετιών και να ασχοληθεί με τα καινούρια και άμεσα, που την απασχολούν. Σύσσωμοι όσοι παρευρέθηκαν στο Συνέδριο, σχολίασαν την απουσία νέου κόσμου που είναι το μεγάλο στοίχημα κάθε λέσχης μοτοσυκλέτας. Οι νεότεροι μοτοσυκλετιστές δεν βρίσκουν κάποια ταύτιση στις περισσότερες των λεσχών, πράγμα όμως απόλυτα λογικό. Διότι οι λέσχες διοργανώνουν δράσεις με βάση την πλειοψηφία του ενεργητικού της πυρήνα που τα ενδιαφέροντά τους διαφοροποιούνται αισθητά από τους νέους μοτοσυκλετιστές, με πρώτο και καλύτερο το ωράριο. Θετικό λοιπόν που η πόρτα ήταν ανοικτή για όλους, είτε ανήκουν σε οργανωμένες λέσχες, είτε και όχι, όπως οι ομάδες που συσπειρώνονται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να έχουν προχωρήσει στην δημιουργία μίας λέσχης με ΑΦΜ, ώστε να μπορούν και οργανωτικά να πάρουν μέρος στην σύσταση της νέας Ομοσπονδίας. Δεν σημαίνει αυτό, πως δεν έχουν σημαντικά πράγματα να φέρουν προς συζήτηση, όπως και προτάσεις να καταθέσουν και ξεκαθαρίστηκε πως ο λόγος τους θα ακούγεται δυνατά και κάθε φορά που χρειάζεται.

Από την πλευρά μας, ως Ειδικός Τύπος και με το ειδικό βάρος του ΜΟΤΟ, είμασταν εκεί για να ακούσουμε και να καταγράψουμε κι όχι για να παρέμβουμε σε αυτό το πρώτο στάδιο προς την πορεία μίας νέας Ομοσπονδίας.

Ο Ειδικός Τύπος χρειάζεται τον οργανωμένο μοτοσυκλετισμό για όλα τα παραπάνω θέματα που ειπώθηκαν και ο οργανωμένος μοτοσυκλετισμός χρειάζεται τον Τύπο απέναντι στην Πολιτεία. Μόνος του ο καθένας μπορεί να οδηγήσει τα πράγματα μέχρι ένα σημείο και μόνο. Να δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ:
Την πρώτη φορά που έγινε θέμα για τα Διόδια στην Ελλάδα και την λάθος αναλογία χρέωσης, ήταν από το ΜΟΤΟ πίσω στο 2019. Ήταν τόσο έντονη η αντίδρασή μας που έφερε αντιδράσεις, ισχυρές αντιδράσεις από την πλευρά των Παραχωρησιούχων. Ήταν μία καλή πρώτη κίνηση αλλά δεν υπήρχε και οργανωμένη αντίδραση. Προφανώς και ιδιωτικά, πριν ακόμη γίνουν ιδιωτικά όλα πλην δύο τα διόδια στην Ελλάδα αλλά ακόμη και τώρα δεκατρία χρόνια μετά, υπάρχουν πολλοί μοτοσυκλετιστές που δεν τα πληρώνουν κι ας έχει ενσωματωθεί η ποινή στον ΚΟΚ. Αυτό δεν είναι οργανωμένη αντίδραση όμως, ούτε οδηγεί και κάπου, αλλιώς κάτι θα είχε ήδη αλλάξει. Το πρόβλημα παραμένει και το σύστημα είναι έτσι φτιαγμένο που μόνο φωνάζοντας ή μόνο δρώντας χωρίς όμως κάλυψη, τίποτα δεν αλλάζει. Απαιτούνται και τα δύο, ταυτόχρονα. Για εμάς μία ενεργή με τα κοινά Ομοσπονδία είναι προς το συμφέρον όλων των μοτοσυκλετιστών και μένει να δούμε την πορεία που θα ακολουθηθεί.

Αθανάσιος Αμ. Φελούκας

Πηγη www.motomag.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτό το σκέλος που έλεγε για την πανελλήνια και την ανοχή της αστυνομίας σε παραβατικές συμπεριφορές.
Δεν μου άρεσε.
Γιατί δεν ρωτήθηκε ο πρόεδρος της μοτοε τι κάνει,τι οργανώνει και τι ζητάει.
Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος.
Ήμουν παρών όταν έγινε η πανελλήνια στην περιοχή μου,και ζήτησε ανοχή από μέρους μας για να ξεδωσουν.
Ήμουν παρών όταν ζήτησε κάποιο σημείο να κάνουν κόντρες.
Ήμουν παρών όταν ζήτησε στον χώρο του κάμπινγκ αναλαμβάνουμε εμείς, εσείς απ' έξω αλλά <επιδερμικά>
Είδα σαν επισκέπτης να φεύγει μηχανάκι από burn out ,και να πέφτει πάνω σε σκηνές.
Δεν είδα κανένα από τους διοργανωτές ( και πως θα μπορούσαν άλλωστε αφού αυτοί ζήτησαν ανοχή)
Να πάνε στα σημεία που γίνονταν κόντρες ή άλλα έκτροπα να βάλουν τάξη.
Είχα να πάω πααααρα πολλά χρόνια σε πανελλήνια,πήγα γιατί μου το επέβαλαν λόγω δουλειάς.
Μπήκα σαν επισκέπτης στο χώρο για να δω συναυλία.
Έφυγα στο μισάωρο γιατί ζαλίστηκα από τις μυρωδιές.

Το έχω ξαναπεί
Ισόβια μέλη σε ένα οργανισμό που διαχειρίζεται έσοδα απο τόσο μεγάλες διοργανώσεις.
Κάτι
Κάτι δεν κολλάει.
Τώρα για επιχορηγήσεις και λοιπά που έχουν ακουστεί κατά καιρούς δεν ξερωυ,δεν γνωρίζω.
Μιλάω μόνο για ότι έχω δει εγώ.

Όταν σε μια πανελλήνια δεν νοιάζονται για το αν αυτοί που θα πάνε φύγουν αρτιμελείς,παρά μόνο νοιάζονται αν έχουν πληρώσει είσοδο στο Καμπ.

Όταν σε αγώνες σε χώμα και άσφαλτο,με στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας,τα τελευταία χρόνια έχουμε θρηνήσει νεκρούς και σοβαρά τραυματίες ( έχω αναφερθεί σχετικά με παραδείγματα στο θέμα ελληνικοί αγώνες)
Και τους νοιάζει να ολοκληρωθεί ο αγώνας αφού έχουν πληρωθεί παράβολα και συμμετοχές

Όταν έπεσαν να φάνε τον Σ συνιωρη που σαν αγωνιζόμενος εξίσωσε τις παράνομες κόντρες με τους αγώνες ταχύτητας,από άποψη επικινδυνότητας.

Ε δεν υπάρχει ελπίδα να αλλάξει κάτι.
Αν τα καταφέρουν αυτά τα παιδιά,αυτή η κίνηση για restart στα μοτοσυκλετιστικα δρώμενα της άνω άνω μπανανίας, τότε και μόνο τότε το συζητάμε
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Στον αντιποδα ολων των παραπανω να ενημερωσω οτι στη ΛΕ.Μ.Ιωαννινων εδω και εναν χρονο εχουν παρει τα ηνια νεα παιδια και καθε μερα ερχονται και περισσοτερα.Ο τροπος που σκεφτονται και πρατουν ειναι πολυ θετικος.Η συμμετοχη των παλιων ειναι διακριτικη και βαζει πλατη οπου χρειαστει.

Παρολο που ημουν επι πολλα χρονια αρνητικος σε λεσχες και αλλες παρομοιες καταστασεις,βλεπω πολυ θετικα τον τροπο που λειτουργουν.

Το μυστικο ειναι οι παλαιοτεροι να ξερουν ποτε πρεπει να κανουν στην ακρη.Αν ολοκληρωθει η κινηση που ξεκινησαν αυτες οι λεσχες,αν δεν εμπιστευτει τα νεα παιδια δεν θα εχει κανενα μελλον.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αυτό το σκέλος που έλεγε για την πανελλήνια και την ανοχή της αστυνομίας σε παραβατικές συμπεριφορές.
Δεν μου άρεσε.
Γιατί δεν ρωτήθηκε ο πρόεδρος της μοτοε τι κάνει,τι οργανώνει και τι ζητάει.
Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος.
Ήμουν παρών όταν έγινε η πανελλήνια στην περιοχή μου,και ζήτησε ανοχή από μέρους μας για να ξεδωσουν.
Ήμουν παρών όταν ζήτησε κάποιο σημείο να κάνουν κόντρες.
Ήμουν παρών όταν ζήτησε στον χώρο του κάμπινγκ αναλαμβάνουμε εμείς, εσείς απ' έξω αλλά <επιδερμικά>
Είδα σαν επισκέπτης να φεύγει μηχανάκι από burn out ,και να πέφτει πάνω σε σκηνές.
Δεν είδα κανένα από τους διοργανωτές ( και πως θα μπορούσαν άλλωστε αφού αυτοί ζήτησαν ανοχή)
Να πάνε στα σημεία που γίνονταν κόντρες ή άλλα έκτροπα να βάλουν τάξη.
Είχα να πάω πααααρα πολλά χρόνια σε πανελλήνια,πήγα γιατί μου το επέβαλαν λόγω δουλειάς.
Μπήκα σαν επισκέπτης στο χώρο για να δω συναυλία.
Έφυγα στο μισάωρο γιατί ζαλίστηκα από τις μυρωδιές.

Το έχω ξαναπεί
Ισόβια μέλη σε ένα οργανισμό που διαχειρίζεται έσοδα απο τόσο μεγάλες διοργανώσεις.
Κάτι
Κάτι δεν κολλάει.
Τώρα για επιχορηγήσεις και λοιπά που έχουν ακουστεί κατά καιρούς δεν ξερωυ,δεν γνωρίζω.
Μιλάω μόνο για ότι έχω δει εγώ.

Όταν σε μια πανελλήνια δεν νοιάζονται για το αν αυτοί που θα πάνε φύγουν αρτιμελείς,παρά μόνο νοιάζονται αν έχουν πληρώσει είσοδο στο Καμπ.

Όταν σε αγώνες σε χώμα και άσφαλτο,με στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας,τα τελευταία χρόνια έχουμε θρηνήσει νεκρούς και σοβαρά τραυματίες ( έχω αναφερθεί σχετικά με παραδείγματα στο θέμα ελληνικοί αγώνες)
Και τους νοιάζει να ολοκληρωθεί ο αγώνας αφού έχουν πληρωθεί παράβολα και συμμετοχές

Όταν έπεσαν να φάνε τον Σ συνιωρη που σαν αγωνιζόμενος εξίσωσε τις παράνομες κόντρες με τους αγώνες ταχύτητας,από άποψη επικινδυνότητας.

Ε δεν υπάρχει ελπίδα να αλλάξει κάτι.
Αν τα καταφέρουν αυτά τα παιδιά,αυτή η κίνηση για restart στα μοτοσυκλετιστικα δρώμενα της άνω άνω μπανανίας, τότε και μόνο τότε το συζητάμε
Ρε Δημητρη τοτε αυτες οι μανουρες φερναν κοσμο και τους βολευε.Μην κοιτας που τα τελευταια χρονια τους γυρισε μπουμεραγκ και σφυριζουν αδιαφορα για τα κακα του παρελθοντος.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αυτό το σκέλος που έλεγε για την πανελλήνια και την ανοχή της αστυνομίας σε παραβατικές συμπεριφορές.
Δεν μου άρεσε.
Γιατί δεν ρωτήθηκε ο πρόεδρος της μοτοε τι κάνει,τι οργανώνει και τι ζητάει.
Για να γίνω ποιο συγκεκριμένος.
Ήμουν παρών όταν έγινε η πανελλήνια στην περιοχή μου,και ζήτησε ανοχή από μέρους μας για να ξεδωσουν.
Ήμουν παρών όταν ζήτησε κάποιο σημείο να κάνουν κόντρες.
Ήμουν παρών όταν ζήτησε στον χώρο του κάμπινγκ αναλαμβάνουμε εμείς, εσείς απ' έξω αλλά <επιδερμικά>
Είδα σαν επισκέπτης να φεύγει μηχανάκι από burn out ,και να πέφτει πάνω σε σκηνές.
Δεν είδα κανένα από τους διοργανωτές ( και πως θα μπορούσαν άλλωστε αφού αυτοί ζήτησαν ανοχή)
Να πάνε στα σημεία που γίνονταν κόντρες ή άλλα έκτροπα να βάλουν τάξη.
Είχα να πάω πααααρα πολλά χρόνια σε πανελλήνια,πήγα γιατί μου το επέβαλαν λόγω δουλειάς.
Μπήκα σαν επισκέπτης στο χώρο για να δω συναυλία.
Έφυγα στο μισάωρο γιατί ζαλίστηκα από τις μυρωδιές.

Το έχω ξαναπεί
Ισόβια μέλη σε ένα οργανισμό που διαχειρίζεται έσοδα απο τόσο μεγάλες διοργανώσεις.
Κάτι
Κάτι δεν κολλάει.
Τώρα για επιχορηγήσεις και λοιπά που έχουν ακουστεί κατά καιρούς δεν ξερωυ,δεν γνωρίζω.
Μιλάω μόνο για ότι έχω δει εγώ.

Όταν σε μια πανελλήνια δεν νοιάζονται για το αν αυτοί που θα πάνε φύγουν αρτιμελείς,παρά μόνο νοιάζονται αν έχουν πληρώσει είσοδο στο Καμπ.

Όταν σε αγώνες σε χώμα και άσφαλτο,με στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας,τα τελευταία χρόνια έχουμε θρηνήσει νεκρούς και σοβαρά τραυματίες ( έχω αναφερθεί σχετικά με παραδείγματα στο θέμα ελληνικοί αγώνες)
Και τους νοιάζει να ολοκληρωθεί ο αγώνας αφού έχουν πληρωθεί παράβολα και συμμετοχές

Όταν έπεσαν να φάνε τον Σ συνιωρη που σαν αγωνιζόμενος εξίσωσε τις παράνομες κόντρες με τους αγώνες ταχύτητας,από άποψη επικινδυνότητας.

Ε δεν υπάρχει ελπίδα να αλλάξει κάτι.
Αν τα καταφέρουν αυτά τα παιδιά,αυτή η κίνηση για restart στα μοτοσυκλετιστικα δρώμενα της άνω άνω μπανανίας, τότε και μόνο τότε το συζητάμε
Δημητρη παει να γινει κατι ειδα κοσμο ορεξατο να το στηριξει και ειδα προτασεις πολυ καλες κανε λιγο υπομονη :cool:

Ηταν και ο Συνιωρης εκει και αλλοι αγωνιζομενοι κι ειπαν ωραια πραματα δε θα μπω σε λεπτομερειες Bcdefgh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Νέα – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ​

Μία νέα Ομοσπονδία δημιουργήθηκε με την ονομασία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.)
Παρακάτω ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της νέας Ομοσπονδίας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Ο βασικός λόγος για την δημιουργία μιας ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ, είναι να υπάρχει η δύναμη της ένωσης των μεμονωμένων λεσχών ώστε να υπάρχει μοχλός πίεσης προς την Πολιτεία αξιώνοντας μεταρρυθμίσεις προς όφελος των μοτοσυκλετιστών.

Σήμερα 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 το όραμα όλων αυτών των ανθρώπων παίρνει σάρκα και οστά, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) είναι γεγονός. Μία ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ που θα μάχεται πραγματικά για τους μοτοσυκλετιστές όλης της Ελλάδος.
Δέσμευση όλων μας είναι οι προβληματισμοί, οι νέες ιδέες και οι γνώμες να γίνουν στόχοι της επόμενης ημέρας με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ- ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Δέσμευση όλων μας είναι για πρώτη φορά να δοθεί ο λόγος σε ΟΛΟΥΣ τους μοτοσυκλετιστές από όλη την Ελλάδα, να δοθεί βήμα και φωνή για να εκφράσουν την γνώμη, τις ανησυχίες, τις προτάσεις και τους προβληματισμούς τους και να συμμετάσχουν ενεργά σε κάθε προσπάθεια που προάγει τον υγιή μοτοσυκλετισμό στην χώρα μας.

Μόνος του ο καθένας μπορεί να πάει τα πράγματα έως ένα σημείο. ΟΛΟΙ μαζί, μπορούμε να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει για ένα καλύτερο αύριο.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.143
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Να ρωτήσω κάτι για τους γνωρίζοντες αυτή η προσωρινή διοικούσα επιτροπή βγήκε απ την συνάντηση στο γήπεδο στα βρηλισσια/Μελίσσια ;;;

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Να ρωτήσω κάτι για τους γνωρίζοντες αυτή η προσωρινή διοικούσα επιτροπή βγήκε απ την συνάντηση στο γήπεδο στα βρηλισσια/Μελίσσια ;;;

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακριβως Στελιο μονο και μονο για να τρεξουν οτι χρειαζεται απο χαρτια και οτι αλλο μεχρι να γινει η πρωτη Γεν συνελευση και εκει θα βγει το πρωτο συμβουλιο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Προσωρινό Δ.Σ., Λέσχες- μέλη και σκοποί της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας​

Εκλέχτηκαν τα 7 μέλη της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής​




Όπως έγινε γνωστό με το προηγούμενο δελτίο τύπου της 19ης Μαρτίου 2023 ιδρύθηκε η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.)

Οι σκοποί της Ομοσπονδίας μας είναι:
1. Η διάδοση του υγιούς μοτοσυκλετισμού σε πανελλαδική κλίμακα σε όλες του τις μορφές: Πολιτιστική, Κοινωνική, Εκπαιδευτική, Περιηγητική, Συγκοινωνιακή, Ψυχαγωγική, Συνδικαλιστική κ.λπ.
2. Η καλλιέργεια της αλληλεγγύης μεταξύ των μοτοσυκλετιστών, ο συντονισμός, η δράση, και η δημιουργία φιλίας και αλληλοϋποστήριξης των σωματείων και των ενώσεων μελών της.
3. Η εκπροσώπηση κάθε μοτοσυκλετιστή για την αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ή πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες μοτοσικλετιστές. Τα προβλήματα αυτά μπορεί να σχετίζονται με την ασφάλεια, την ελεύθερη μετακίνηση με δίκυκλο, το δικαίωμα συμμετοχής τους στη λήψη αποφάσεων για τα θέματα που τους αφορούν, η ψυχαγωγία με την μοτοσυκλέτα, οικονομικά θέματα κ.λπ.
4. Η ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων σε θέματα ασφάλειας, με την δημιουργία κάθε τύπου διαδικτυακής επικοινωνίας ΜΜΕ, ανταλλαγής γνώσεων και τεχνικών πληροφοριών.
5. Η ακριβής και εκτενής πληροφόρηση για όλα τα θέματα που αφορούν στο δίκυκλο.
6. Η προστασία των δικυκλιστών από ενέργειες που τους υπονομεύουν και τους βλάπτουν.
Την Κυριακή 26 Ιουνίου 2022 όπου και πραγματοποιήθηκε το Ιδρυτικό Συνέδριο, εγκρίθηκε το καταστατικό της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. κι εκλέχτηκαν τα 7 μέλη της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής. Μετά από ψηφοφορία διαμόρφωσαν το παρακάτω προσωρινό Δ.Σ. το οποίο και θα οδηγήσει την ομοσπονδία μέχρι την πρώτη της γενική συνέλευση στις 22 Απριλίου 2023 με σκοπό την ψήφιση του πρώτου Δ.Σ. :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καράμπελας Παναγιώτης - ΛΕΜΟΤ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ντίνιας Γιώργος - Μοτολέσχη Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Αναγνωστόπουλος Γαρύφαλλος - BMW RIDERS CLUB ΕΛΛΑΣ
ΤΑΜΙΑΣ: Γκικόπουλος Παναγιώτης - ΜΟΤΟρχομενού
ΜΕΛΗ:
Παπανδρικόπουλος Ανδρέας - ΜΟΤΟΛΕΑμαλιάδος
Αγιομαυρίτης Στέλιος - ΛΕΜΟΤ
Ντελής Νίκος - ΜΟΤΟΛΕΑμαλιάδος

Οι πρώτες 18 λέσχες από όλη την Ελλάδα που απαρτίζουν την ομοσπονδία είναι οι παρακάτω:

1. Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών (Λ.Ε.ΜΟΤ.)
2. Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Αμαλιάδας (ΜΟΤΟ.ΛΕ.Α.)
3. Μοτολέσχη Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου
4. Μοτολέσχη Ορχομενού (ΜΟΤ.ΟΡ.)
5. Σύλλογος Φίλων Αυτ/του-Μοτ/τας Σιδηροκάστρου (ΣΥ.Φ.Α.ΜΟ.Σ.)
6. Moto Club Alexandroupolis "Οι Αγριάνες"
7. Artemis Moto Club
8. Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Λέρου (Μ.Ο.Λ.)
9. Ομάδα Εκτός Δρόμου
10. Λέσχη Μοτοσυκλέτας Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.)
11. Λέσχη Μικτού Αθλητισμού Θέρμου (ΛΕ.Μ.Α.Θ.)
12. ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ "MOTOCROSS ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ"
13. Αρτινή Λέσχη Μοτοσυκλέτας (Α.Λ.ΜΟ.)
14. Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρίνιου
15. BMW RIDERS CLUB ΕΛΛΑΣ
16. TDM Hellas
17. Φίλοι Μοτοσυκλέτας Ευπαλίου (ΦΙΛ.ΜΟΤ.Ε.)
18. Africa Twin Club Hellas

Για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.)
Ο Γραμματέας
Αναγνωστόπουλος Γαρύφαλλος
 
Top Bottom