Κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα - Στο τραπέζι διόδια στον δακτύλιο​

mpotiliarisma-leoforos-kifisou-kinisi-autokinita.jpg

Μέτρα ακούμε και… βελτιώσεις δεν βλέπουμε στην Αθήνα, με πρόταση επί τάπητος για είσοδο στον Δακτύλιο επί πληρωμή...​

Αν πιστεύετε ότι το κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα τον τελευταίο μήνα, έχει φτάσει στα όρια του, δυστυχώς κάνετε λάθος. Σύμφωνα με ελληνικά μέσα ενημέρωσης, η κατάσταση μπορεί να γίνει και ακόμα χειρότερα, με τους υπεύθυνους να ψάχνουν (ή να μας λένε ότι ψάχνουν…) λύσεις για την αποσυμφόρηση των δρόμων.

Εκρηκτικό κοκτέιλ αιτιών για το κυκλοφοριακό έμφραγμα​

Οι λόγοι της απότομης επιδείνωσης της οδικής πραγματικότητας στην Αθήνα είναι πολλοί: Μεταξύ άλλων, η αποφυγή των μέσων μαζικής μεταφοράς λόγω Covid-19, η παρέλευση των συνεπειών της οικονομικής κρίσης που οδήγησε σε αύξηση των οχημάτων στον δρόμο, αλλά και οι μηδενικές υποδομές για ποδήλατα και εναλλακτικά μέσα κινητικότητας. Παράλληλα αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων αλλά και μοτοσυκλετών.

Στο τραπέζι η είσοδος στον Δακτύλιο επί πληρωμή για τα ρυπογόνα οχήματα​

Πληροφορίες έχουν διαρρεύσει στα ελληνικά μέσα, ότι σε συζήτηση βρίσκεται η θεσμοθέτηση «τέλους εισόδου» στον Δακτύλιο, ο οποίος επιστρέφει σε λειτουργία από τις 25 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο «πράσινος Δακτύλιος» θα επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο μόνο σε οχήματα μηδενικών ρύπων, με τους οδηγούς παλαιότερων να αναγκάζονται σε καταβολή αντιτίμου.

Θα τιμωρηθούν πάλι τα δίκυκλα;​

Τις επόμενες ημέρες αναμένονται διευκρινίσεις για το ζήτημα, ειδικά αν τελικά ο «πράσινος Δακτύλιος» πάρει και το… πράσινο φως για την ενεργοποίηση του. Ωστόσο, για άλλη μια φορά, αναμένεται η παραγκώνιση των δικύκλων στον σχεδιασμό των μέτρων, πιθανότατα δε «τιμωρώντας» τα με τα ίδια μέτρα με τα αυτοκίνητα. Κι όμως, όλοι όσοι οδηγούν δίκυκλο, γνωρίζουν ότι αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό χάος, εδώ και… χρόνια! Πότε θα έρθει η ώρα για ευνοϊκότερη αντιμετώπιση του; Μήπως οι τεράστιες διαφορές δικύκλψν-αυτοκινήτων, πρέπει να ληφθούν υπόψιν στον νέο δακτύλιο;

Πηγη www.mototriti.gr

Τα δικυκλα τους ενοχλανε ρε τη μ@λακες ειναι ετουτη εδω που εχουμε μπλεξει BcdefBcdef
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.267
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Ένα σας λέω!!
ΕΊΣΤΕ ΠΟΛΎ ΤΥΧΕΡΟΙ Σ ΑΥΤΌ ΤΟ ΘΈΜΑ ΟΣΟΙ ΖΕΊΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΘΗΝΑ!!!!!!
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Χαζομαρες για click bait
Τα δίκυκλα παντα θα μπαινουν μεσα εκτος ισως απο τιποτε διχρονα του 70 και του 80 τα οποία ειναι πλεον ελάχιστα
Τωρα η κινηση εχει ανεβει διοτι επαψε Η ελαττωθηκε η εργασια απο το σπιτι και οι εργαζόμενοι δεν χρησιμοποιουν τα ΜΜΕ λογω κορονοιου
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα - Στο τραπέζι διόδια στον δακτύλιο​


Εεε , οχι ..... μην τα λετε αυτα τωρα , δεν κανει ...!:cool:
Εδω και η Σιγκαπουρη εχει , εμεις γιατι οχι δηλαδη?.......!funny
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Έχω κάνει μικτή!!!!! Rolling RollingRolling

... και που'ναι η πινακίδα κυκλοφορίας? ... ως ορίζει ο Κ.Ο.Κ. που ενόμιζα μικρός για κωκ ! tongue

16-1000x718.jpg
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
... και που'ναι η πινακίδα κυκλοφορίας? ... ως ορίζει ο Κ.Ο.Κ. που ενόμιζα μικρός για κωκ ! tongue

View attachment 37868
Προπολεμικός νόμος, έχει αλλάξει από το 2007 .....
Τα κωκακια όμως παραμένουν νοστιμότατα!!!!! Rolling RollingRolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Χαζομαρες για click bait
Τα δίκυκλα παντα θα μπαινουν μεσα εκτος ισως απο τιποτε διχρονα του 70 και του 80 τα οποία ειναι πλεον ελάχιστα
Τωρα η κινηση εχει ανεβει διοτι επαψε Η ελαττωθηκε η εργασια απο το σπιτι και οι εργαζόμενοι δεν χρησιμοποιουν τα ΜΜΕ λογω κορονοιου
Ακριβως αυτο..
Η δουλεια στα ταξι εχει ανεβει, καποιοι φοβουνται να μπουν στα ΜΜΕ
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το χω λύσει το κυκλοφοριακό χρόνια τώρα μέσα στη τσιμεντουπολη!!! Tooth ToothView attachment 37867
Ε ναι γιατί προσφέρεται και είναι ιδανική η οδός ταχείας κυκλοφορίας Λεωφόρος Συγγρού για να πηγαίνουν όλοι πίσω από ένα ποδήλατο που πάει 27.8 χαω.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ε ναι γιατί προσφέρεται και είναι ιδανική η οδός ταχείας κυκλοφορίας Λεωφόρος Συγγρού για να πηγαίνουν όλοι πίσω από ένα ποδήλατο που πάει 27.8 χαω.
Ένα κουρσάκι με κάποιον συχνό ποδηλάτη μπορεί να κινηθεί και να κρατήσει διπλάσια ταχύτητα , αλλά έχεις δίκιο, στην Συγγρού στην δεξιά λωρίδα με διαθέσιμες άλλες τρεις λωρίδες αριστερα και εκεί θα βρεθεί κάποιος να έρθει να κολλήσει από πίσω !!!
Tooth ToothToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η κίνηση πλέον στην Αθήνα εκπέμπει SOS​

kinisi4.jpg

Όταν η κίνηση στους δρόμους είναι τόσο ασφυκτική που δεν χωράς να περάσεις ούτε με τη μηχανή, δεν υπάρχει σωτηρία.

Το «έμφραγμα» στους δρόμους της Αθήνας το τελευταίο διάστημα, είναι άνευ προηγουμένου – πάντα η Αθήνα ήταν «ταλαίπωρη» και «πηγμένη», από τότε που θυμάμαι να οδηγώ, αλλά αυτό που συμβαίνει εδώ και ενάμιση – δυο μήνες, δεν έχει ξαναγίνει. Κάτι η πανδημία που αποτρέπει τον κόσμο από το να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ, κάτι το οδικό δίκτυο που έχει κορεστεί, κάτι που σταμάτησε η τηλε-εργασία και η τηλε-εκπαίδευση, κάτι που λίγο «ξεθαρρέψαμε» κι αρχίσαμε να κάνουμε μερικές βόλτες για σινεμά, θέατρο και ψώνια και κάτι η αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων κατά 25% σε σχέση με πέρυσι, ήρθε κι έδεσε το γλυκό.


Μα πού πάει τόσος κόσμος;​

Είναι πια επίσημο: η Αθήνα θυμίζει αρκετές ώρες τη μέρα ένα τεράστιο πάρκινγκ – δεν χρειάζεται να υπάρχει πορεία ή διαδήλωση για να γίνεται χαμός, μιλάμε για καθημερινές καταστάσεις. Όχι μόνο τις ώρες που παραδοσιακά πάει ο κόσμος στη δουλειά αλλά από τις 8 μέχρι τουλάχιστον τις 11. Όχι μόνο τις «κλασσικές» ώρες που επιστρέφει ο κόσμος το μεσημέρι ή νωρίς το απόγευμα, αλλά και στις 6 ή στις 7 ή και πιο μετά. Όχι μόνο ο Κηφισός και η Κηφισίας αλλά σχεδόν όλοι οι δρόμοι – αφού πολλοί επιλέγουν τοπικές οδούς και «καβάντζες» μέσα από γειτονιές, παρακαμπτήριες κλπ. με αποτέλεσμα να «πήζουν» τα πάντα. Και φυσικά, όταν ο καιρός χαλάει, όπως συμβαίνει αυτές τις μέρες, τα μηχανάκια στους δρόμους λιγοστεύουν και η κίνηση «αγριεύει» ακόμα παραπάνω.
Ξέρω ότι κάποιοι από εσάς τα βρίζετε τα μηχανάκια και τους οδηγούς. Διότι κάνουν σφήνες ή πετάγονται μπροστά σας ή μπορεί να σας ακούμπησαν ή να σας χτύπησαν τον καθρέφτη. Έχετε τα δίκια σας – αλλά όπως υπάρχουν καλοί και κακοί οδηγοί αυτοκινήτου, το ίδιο συμβαίνει και με τους οδηγούς μηχανής. Αλλά όσο και να τους βρίζετε, βαθιά μέσα σας γνωρίζετε ότι περισσότερα μηχανάκια στους δρόμους σημαίνουν λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους. Και περισσότερες θέσεις πάρκινγκ όταν τελικά φτάσεις εκεί που θέλεις να πας.

Είναι όμως τόσο πυκνή, τόσο «καταραμένη» η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας το τελευταίο διάστημα, που ακόμα και τα μηχανάκια δυσκολεύονται να κινηθούν, να ελιχθούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα, να ξεφύγουν από το «πάρκινγκ» και να προχωρήσουν. Οι διασταυρώσεις κλείνουν από αυτοκίνητα και λεωφορεία που ξεμένουν κάπου ανάμεσα, τα φανάρια δεν τα «σέβονται» και πολλοί, τα αυτοκίνητα στην προσπάθειά τους να κερδίσουν μερικά μέτρα (ποιο το νόημα άραγε;) δεν κάθονται σε μια γραμμή, το ένα πίσω από το άλλο, αλλά κινούνται άναρχα κλείνοντας όλο το δρόμο. Αποτέλεσμα; Εγκλωβισμένα μηχανάκια κάπου ανάμεσα στα αυτοκίνητα, νεύρα, κορναρίσματα, μανούρες. Λες κι αν βριστείς ή παίξεις μπουνιές, θα ανοίξει η κίνηση στα δυο σαν την Ερυθρά Θάλασσα μετά την «παρέμβαση Μωυσή»…

Ξέρετε ποιο είναι το χειρότερο;​

Ότι οι συγκοινωνιολόγοι αναμένουν ακόμα χειρότερη κατάσταση το επόμενο διάστημα – τα έργα του Μετρό και οι φοιτητές που ξεκινούν να πηγαίνουν στις Σχολές τους, λένε ότι θα επιδεινώσουν την κατάσταση. Κι επειδή λεωφορεία και γραμμές του Μετρό δεν πρόκειται να ξεφυτρώσουν από τη μια στιγμή στην άλλη και πέραν του δακτυλίου δεν υπάρχει τίποτε άλλο που να μπορεί να περιορίσει την κίνηση σε (κάποιους) δρόμους, σωτηρία δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Ποδήλατα και πατίνια δεν «τσουλάνε» στην πόλη, δεν χρησιμοποιήσαμε αυτόν τον ενάμιση χρόνο των περιοριστικών μέτρων και του εγκλεισμού για να φτιάξουμε υποδομές και ποδηλατόδρομους, ούτε «εκπαιδεύτηκε» ο κόσμος να χρησιμοποιεί λιγότερο το αυτοκίνητο και να περπατά περισσότερο. Μακάρι να μπορούσα να σας πω ότι τα πράγματα κάπως θα φτιάξουν, κάπως θα βελτιωθούν, ότι έρχονται καλύτερες μέρες, ότι από τον τάδε μήνα και μετά οι δρόμοι θα πάρουν μια ανάσα – θα ήταν ψέμα να πει κάποιος κάτι τέτοιο.



Η λέξη – κλειδί είναι μια και λέγεται «υπομονή». Καταλαβαίνω ότι τα αποθέματα της υπομονής για τους περισσότερους από εμάς έχουν πέσει σε «ιστορικά χαμηλά» τα τελευταία χρόνια με όσα έχουμε περάσει, αλλά δεν υπάρχει τίποτε άλλο που μπορούμε να κάνουμε. Υπομονή, έναν καλό σταθμό στο ραδιόφωνο και κανένα τηλέφωνο να περάσει η ώρα. Και αν έχετε την ευγενή καλοσύνη, αφήστε λίγο χώρο να περνάνε τα μηχανάκια. Ας γλιτώσουν τουλάχιστον κάποιοι από τον εφιάλτη της κίνησης.

Πηγη www.ratpack.gr
 
Top Bottom