Κλασσικη Μοτο Αναβασεις Αγωνες Οδοιπορικα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
10η Ανάβαση Υμηττού 2020 ( Regularity ) “Ιωάννης Τζανετάκης” Κυριακή 11 Οκτωβρίου

Από τον BikerSpirit

10η Ανάβαση Υμηττού ( Regularity ) < Ιωάννης Τζανετάκης > Κυριακή / 11 / Οκτωβρίου ώρα 11.00 στο Τέρμα Λεωφορείων Καισαριανής ( στα ξύλινα ), από την Ελληνική Λέσχη Ιαπωνικής Κλασσικής Μοτοσικλέτας.

Μια εκδήλωση αφιερωμένη σε αυτούς που βιάστηκαν να φύγουν από κοντά μας.

10-anabasi-imitou.jpg

Δέκα χρόνια συνέχεια η Λέσχη μας τιμάει τον Χώρο της Καισαριανής , εκεί που η μοτοσυκλέτα έζησε μεγάλες στιγμές στα τέλη της δεκαετίας του 1950 με τον θρυλικό ανώμαλο της Καισαριανής . Εφέτος η Λέσχη μας προσθέτει ένα όνομα ενός πολύ καλού φίλου στον τίτλο της εκδήλωσης που δεν είναι πια κοντά μας .
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.130
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)


αγωνας μοτοσυκλετας δεκαετια 70 καπου στην Γαλλια
ανεφοδιασμος με το τσιγάρο στο στόμα............................
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ηταν οι εποχες των απλυτων αντρων τοτε .......... με το δοχειο του γαλατος μεταφεροτανε η βενζινα ......! Happy
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου ο Δήμος Αλίμου σε συνεργασία με την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσικλέτας και τον Νίκο Μαστοράκη, διοργανώνουν για πρώτη φορά, το "AlimosClassic Motorbike Sunday".
Στον πεζοδρόμο του Αλίμου θα συγκεντρωθούν πάνω από 100 κλασσικές μοτοσικλέτες, που με την συνοδεία καλής μουσικής, θα περιμένουν να τις απολαύσετε για μια ολόκληρη μέρα, μαζί με πολλά άλλα "happenings".

235876876_4355985994459971_9219825638872393485_n.jpg

Πηγη Ελληνικη Λεσχη Φιλων Κλασικης Μοτοσικλετας-Hellenic Classic Motorcycle Club
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIVA WORLD MOTORCYCLE RALLY 2021 - Σπάνιες κλασικές μοτοσυκλέτες στην Αθήνα!​


6d3c73e757333779ebb8bec75e29d8b6_XL.jpg

Σε λίγες ημέρες ξεκινάει το FIVA WORLD MOTORCYCLE RALLY 2021 που διοργανώνει στην Ελλάδα το Ελληνικό Μουσείο Μοτοσυκλέττας Motorcycle Яepublik. Σπάνιες, συλλεκτικές κλασικές μοτοσυκλέτες θα εκτεθούν την Κυριακή 3 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος, όπου θα έχετε την ευκαιρία να τις θαυμάσετε από κοντά.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της διοργάνωσης:

"Μάρκες που δεν υπάρχουν πια, όπως Motosacoshe (Μοτοσακό) -που δεν ήταν μικρές μοτοσυκλέτες-, προπολεμικές Gilera, αρκετές κλασικές Moto Guzzi, από μια εταιρεία που φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυση της, Harley Davidson και Henderson, άλλα και Velocette, Sarolea, Vincent, BSA και τόσα ακόμα θρυλικά ονόματα.
'ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΕΩΣ' και περιμένοντας την ηλεκτροκίνηση, ελάτε να θαυμάσουμε τις μοτοσυκλέτες που μεγαλώσαμε ή θαυμάσαμε στα περιοδικά και που σε λίγα χρόνια θα βλέπουμε μόνο σε Μουσεία.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Δημάρχου Αθηναίων που θα καλωσορίσει τους συμμετέχοντες, καθώς και υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ αλλά και πρώτη φορά παγκοσμίως υπό την αιγίδα της UNESCO."\

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

27ο CLASSIC TROPHY – 28 έως 31/10/2021 – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – SAVE THE DATE !​

Από τον BikerSpirit

Μετά από ένα χρόνο απουσίας, το 27ο CLASSIC TROPHY έρχεται ανανεωμένο, μεγάλο σε διάρκεια, έτσι για να το ευχαριστηθούμε, σε μέρος εξωτικό και όμορφο !

Εκμεταλλευόμενοι εφέτος την αργία της 28ης Οκτωβρίου, θα αναχωρήσουμε την παραμονή με το πλοίο για την όμορφη Ρόδο, όπου θα περάσουμε ένα ξεχωριστό τετραήμερο, με περιηγήσεις σε μοναδικά μέρη του νησιού.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Αναχώρηση την Τετάρτη 27/10 από Πειραιά στις 19:00.

Άφιξη στην Ρόδο την Πέμπτη 28/10 στις 10:20. Ξενοδοχείο για τακτοποίηση, ξενάγηση στην εταιρεία FIDUSA BIKES, βόλτα με τις μοτοσυκλέτες σε κοντινό προορισμό για γεύμα, επιστροφή στην πλατεία δημαρχείου και ελεύθερο απόγευμα.

Παρασκευή 29/10 και Σάββατο 30/10 : 27ο CLASSIC TROPHY ! ! ! το οποίο περιλαμβάνει την αναβίωση της ανάβασης Φιλερήμου (σε regularity μορφή) και 350 χιλιόμετρα συνδιάζοντας βουνό και θάλασσα. Το βράδυ του Σαββάτου στην πλατεία δημαρχείου θα πραγματοποιηθεί πάρτι με ζωντανή μουσική.

Κυριακή 31/10 ξενάγηση από επαγγελματία ξεναγό στις ομορφιές της παλιάς πόλης. Το μεσημεριανό γεύμα θα δοθεί στον Όμιλο Τένις Ρόδου, όπου θα γίνουν και οι απονομές του CLASSIC TROPHY , παρουσία των τοπικών αρχόντων του νησιού. Αναχώρηση στις 17:00 και άφιξη στον Πειραιά την Δευτέρα 01/11 στις 08:00.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης, την Παρασκευή και το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί έκθεση κλασικών μοτοσικλετών σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, τον Δήμο Ρόδου, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το VESPA CLUB Ρόδου.

Ειδικά για εφέτος οι συμμετέχοντες θα απολαύσουν ένα πλούσιο πρόγραμμα με πολλές παροχές σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή συμμετοχής, σαν αποτέλεσμα των χορηγιών που εξασφαλίστηκαν και την επιδότηση της συμμετοχής από την λέσχη μας.

Πιο συγκεκριμένα στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνονται: 2 ακτοπλοϊκά εισιτήρια για αναβάτη και μοτοσικλέτα με καμπίνα, τρείς (3) διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της πόλης με ιδιαίτερα πλούσιο πρωινό, τέσσερα πλούσια γεύματα, συλλεκτικό t-shirt, έντυπο υλικό, road book, number plates, ασφάλεια συμμετέχοντα, ασφάλεια αστικής ευθύνης της εκδήλωσης, έπαθλα για τους αναβάτες που θα διακριθούν, φύλαξη των μοτοσυκλετών από εταιρεία security, και πολλά άλλα.

Το συνολικό κόστος του πακέτου συμμετοχής ανέρχεται στα 190 ευρώ για τα ταμειακώς εντάξει μέλη της λέσχης μας. Τα μη μέλη της λέσχης μας, οι μη ταμειακώς εντάξει και οι συνοδοί (εκτός λέσχης) που θα μας συντροφεύσουν θα πρέπει να καταβάλουν το κόστος συμμετοχής των 280 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες και για δηλώσεις συμμετοχών, παρακαλώ απευθυνθείτε στην γραμματεία της λέσχης μας έως και την Πέμπτη 14/10/2021. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, μιας και οι θέσεις στο καράβι είναι περιορισμένες.



Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

27ο CLASSIC TROPHY – 28 έως 31/10/2021 – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – SAVE THE DATE !​

Από τον BikerSpirit

Μετά από ένα χρόνο απουσίας, το 27ο CLASSIC TROPHY έρχεται ανανεωμένο, μεγάλο σε διάρκεια, έτσι για να το ευχαριστηθούμε, σε μέρος εξωτικό και όμορφο !

Εκμεταλλευόμενοι εφέτος την αργία της 28ης Οκτωβρίου, θα αναχωρήσουμε την παραμονή με το πλοίο για την όμορφη Ρόδο, όπου θα περάσουμε ένα ξεχωριστό τετραήμερο, με περιηγήσεις σε μοναδικά μέρη του νησιού.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Αναχώρηση την Τετάρτη 27/10 από Πειραιά στις 19:00.

Άφιξη στην Ρόδο την Πέμπτη 28/10 στις 10:20. Ξενοδοχείο για τακτοποίηση, ξενάγηση στην εταιρεία FIDUSA BIKES, βόλτα με τις μοτοσυκλέτες σε κοντινό προορισμό για γεύμα, επιστροφή στην πλατεία δημαρχείου και ελεύθερο απόγευμα.

Παρασκευή 29/10 και Σάββατο 30/10 : 27ο CLASSIC TROPHY ! ! ! το οποίο περιλαμβάνει την αναβίωση της ανάβασης Φιλερήμου (σε regularity μορφή) και 350 χιλιόμετρα συνδιάζοντας βουνό και θάλασσα. Το βράδυ του Σαββάτου στην πλατεία δημαρχείου θα πραγματοποιηθεί πάρτι με ζωντανή μουσική.

Κυριακή 31/10 ξενάγηση από επαγγελματία ξεναγό στις ομορφιές της παλιάς πόλης. Το μεσημεριανό γεύμα θα δοθεί στον Όμιλο Τένις Ρόδου, όπου θα γίνουν και οι απονομές του CLASSIC TROPHY , παρουσία των τοπικών αρχόντων του νησιού. Αναχώρηση στις 17:00 και άφιξη στον Πειραιά την Δευτέρα 01/11 στις 08:00.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης, την Παρασκευή και το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί έκθεση κλασικών μοτοσικλετών σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, τον Δήμο Ρόδου, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το VESPA CLUB Ρόδου.

Ειδικά για εφέτος οι συμμετέχοντες θα απολαύσουν ένα πλούσιο πρόγραμμα με πολλές παροχές σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή συμμετοχής, σαν αποτέλεσμα των χορηγιών που εξασφαλίστηκαν και την επιδότηση της συμμετοχής από την λέσχη μας.

Πιο συγκεκριμένα στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνονται: 2 ακτοπλοϊκά εισιτήρια για αναβάτη και μοτοσικλέτα με καμπίνα, τρείς (3) διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4 αστέρων στο κέντρο της πόλης με ιδιαίτερα πλούσιο πρωινό, τέσσερα πλούσια γεύματα, συλλεκτικό t-shirt, έντυπο υλικό, road book, number plates, ασφάλεια συμμετέχοντα, ασφάλεια αστικής ευθύνης της εκδήλωσης, έπαθλα για τους αναβάτες που θα διακριθούν, φύλαξη των μοτοσυκλετών από εταιρεία security, και πολλά άλλα.

Το συνολικό κόστος του πακέτου συμμετοχής ανέρχεται στα 190 ευρώ για τα ταμειακώς εντάξει μέλη της λέσχης μας. Τα μη μέλη της λέσχης μας, οι μη ταμειακώς εντάξει και οι συνοδοί (εκτός λέσχης) που θα μας συντροφεύσουν θα πρέπει να καταβάλουν το κόστος συμμετοχής των 280 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες και για δηλώσεις συμμετοχών, παρακαλώ απευθυνθείτε στην γραμματεία της λέσχης μας έως και την Πέμπτη 14/10/2021. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, μιας και οι θέσεις στο καράβι είναι περιορισμένες.



Πηγη www.bikerspirit.net
Νήσος Ρόδος 27° Classic Trophy!!


249202277_4598128710245697_2344463962931511676_n.jpg248704646_4598128896912345_6448466909700484629_n.jpg248714365_4598129073578994_5927301182749687901_n.jpg248806133_4598129373578964_1438039938253464296_n.jpg248904886_4598129210245647_7157923677770108886_n.jpg

Πηγη Ελληνικη Λεσχη Φιλων Κλασικης Μοτοσικλετας-Hellenic Classic Motorcycle Club
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

10ο CLASSIC RIDE
+ΤΡΕΙΣ x ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ REGULARITY (ΕΛΙΚΩΝΑΣ, ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΚΥΡΙΑΚΙ)


«ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ»

Σε μια "ανοιξιάτικη" Κυριακή γεμάτη εκδηλώσεις μηχανοκίνητου (λόγω των αναβολών που έφερε τις προηγουμενες εβδομάδες η κακοκαιρία), μια «κλασσική» εκδρομή-περιήγηση-hillclimb regularity που ξεχώρισε, ήταν αυτή της Ελληνικής Λέσχης Ιαπωνικής Κλασσικής Μοτοσυκλέτας.
Σε μια όμορφη, αλλά και μεγάλης διάρκειας διαδρομή, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθουν στη Μονή Οσίου Λουκά, να θαυμάσουν τις ομορφιές της Λειβαδιάς, του Ελικώνα, της Βοιωτίας, και να πάρουν μέρος σε τρείς Αναβασεις Regularity, σε Ελικώνα, Ασπρα Σπίτια και Κυριάκι.
Eπαγγελματικές υποχρεώσεις (η 7η Νοεμβρίου ήταν ημέρα MotoGΡ) δεν μας επέτρεψαν να ακολουθήσουμε το 10ο Classic Ride, αλλά το πρωϊ πήγαμε στο σημείο αναχώρησης (Αγιο Στέφανο), βεβαίως με κλασσική CB 450, για να δούμε και να φωτογραφίσουμε τις μοτοσυκλέτες, που ήταν όλες Ιαπωνικές (πλήν μιας εξαιρέσεως!), οι περισσότερες δεκαετίας 1980, δρόμου και μεγάλων κυβικών, που ήταν και η πιο κατάλληλη επιλογή λόγω των πολλών χιλιομέτρων της διαδρομής.
Εδώ μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες μας, ενώ στιγμιότυπα απο τη διαδρομή, καθώς και τα αποτελέσματα των τριών Αναβάσεων, θα βρείτε στη σελίδα της Λέσχης: https://www.facebook.com/groups/classicjapgr/
Η επόμενη εκδήλωση της Ελληνικής Λέσχης Ιαπωνικής Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, θα γίνει εντός Αττικής (με πιθανότερη ημερομηνία την 28η Νοεμβρίου) και θα αφορά μια Κλασσική Ανάβαση που θα φέρει συγκίνηση, αναμνήσεις, νοσταλγία και ενθουσιασμό.
Φυσικά θα συμμετάσχουμε και εμείς, για λόγους που θα γίνουν εύκολα κατανοητοί στους γνώστες, αλλά για τους νεώτερους θα τους εξηγήσουμε μόλις ανακοινωθεί επίσημα η εκδήλωση!

254636172_4516958848398797_8212413395425470128_n.jpg253775149_4516962315065117_5441710718218469285_n.jpg254005235_4516962645065084_7332188119365217245_n.jpg254035565_4516962465065102_4489921524194824207_n.jpg254133412_4516961781731837_5967825549203986216_n.jpg254245900_4516962618398420_7401686552003009345_n.jpg254606240_4516962251731790_800175501412716148_n.jpg254350615_4516962651731750_6890573632277072945_n.jpg

254687497_4516962135065135_6010935729552144410_n.jpg255360848_4516961745065174_6102608176678251887_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν πηγα αφενος γιατι θα τους εριχνα απο 2 γυρους και θα κλαιγανε καποιοι ducatisti και αφετερου το εργαλειο ...... "προθερμαινεται" ακομη..... αλλα το παρερχομαι αυτο .....! cde

Προς φιλον Γιαννη:
Για τα μηχανακια classic μια απλη παρουσια τους στην πιστα , οχι αυστηρα racing καταστασεις , οπως προειπες ειναι απλως μια μαζωξη προς τερψη των ιδιοκτητων ..... τωρα τα φλασακια , οι σχαρες για καποιον που ετυχε ισως να ερθει οδικως στις Σερρες και οι .... καθρεπτες οπως π.χ. του δικου σου F1 μεσα στην πιστα δεν νομιζω πως ειναι αξια λογου σχολιασης.
Παντα με υγεια.

Η φωτο απο παλαιοτερες Μελωδικες με τους υποπτους σε εναγκαλιασμους.Tooth

DSC03511.JPG
 
Last edited by a moderator:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν πηγα αφενος γιατι θα τους εριχνα απο 2 γυρους και θα κλαιγανε καποιοι ducatisti και αφετερου το εργαλειο ...... "προθερμαινεται" ακομη..... αλλα το παρερχομαι αυτο .....! cde

Προς φιλον Γιαννη:
Για τα μηχανακια classic μια απλη παρουσια τους στην πιστα , οχι αυστηρα racing καταστασεις , οπως προειπες ειναι απλως μια μαζωξη προς τερψη των ιδιοκτητων ..... τωρα τα φλασακια , οι σχαρες για καποιον που ετυχε ισως να ερθει οδικως στις Σερρες και οι .... καθρεπτες οπως π.χ. του δικου σου F1 μεσα στην πιστα δεν νομιζω πως ειναι αξια λογου σχολιασης.
Παντα με υγεια.

Η φωτο απο παλαιοτερες Μελωδικες με τους υποπτους σε εναγκαλισμους.Tooth

View attachment 39420
Πρώτο μποΐ όλοι βλέπω.... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οι πολυ καλοι οδηγοι ...... οι σουπερ ντουπερ ..... οι μεγιστοι κατα κορον ειναι κοντοι , μην κοιτας εσυ και ο Ροσσι ....! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ “ΑΝΑΒΑΣΗ” ΠΑΡΝΗΘΑΣ!​


ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
*(ΜΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Δ.Π. ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Η ΕΛΠΑ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΤΟ 1977!)

Οι Αναβάσεις Μοτοσυκλετών, που ΔΕΝ γίνονται πια εδώ και 44 χρόνια στην Ελλάδα (ενώ στο αυτοκίνητο παραμένουν στην κορυφή των συμμετοχών, και στη χώρα μας και στο εξωτερικό), ήταν ένας οικονομικός τρόπος «πραγματικών» αγώνων, που ανέδειξε τα μεγάλα ταλέντα των δύο τροχών την δεκαετία του 1960.

Οι λογοι, απλοί: Οικονομικές διοργανώσεις, άφθονα βουνά με υπέροχες διαδρομές παντού, σε όλη τη χώρα, δίπλα σε κάθε πόλη, μικρή διάρκεια αγώνα (άρα λιγότερες φθορές), εύκολη πρόσβαση και παρακολούθηση για τους θεατές, και απουσία ΑΜΕΣΟΥ συναγωνισμού για τους αγωνιζόμενους. Τι σήμαινε αυτό; Οτι έκανες τα περάσματά σου μόνος, χωρίς άμεση σύγκριση με τους άλλους (πιο αργούς και –κυρίως- πιο γρήγορους) αναβάτες, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει στην πίστα όπου οι δυνατότητες καθε συνδυασμού φαίνονται αμέσως (και σε κανέναν δεν αρέσει να μοιάζει με εκπαιδευόμενο και να τον περνούν σαν σταματημένο προς τέρψιν των θεατών. Δεν είναι «εγωϊσμός» αυτό αλλά εντελώς φυσιολογική ανθρώπινη αντίδραση.

Οι αναβασεις σαφώς και ήταν επικίνδυνες σε περίπτωση πτώσης της μοτοσυκλέτας. Γκρεμοί, δέντρα, βράχια και μπαριέρες (όπου υπήρχαν), αποτελούσαν γκαραντί τραυματισμού, και ευτυχώς ποτέ δεν έγινε κάποιο θανατηφόρο δυστύχημα σε αγώνα, μολονότι υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί, του Νίκου Γκουντούφα (Φιλέρημος, 1969) και του Βαγγέλη Ηλιόπουλου.

Την δεκαετία του 1970 γίνονταν αναβάσεις σε όλη την Ελλαδα: Πάρνηθα, Ριτσώνα, Βούλα, Διόνυσος, Σούλι (Κορινθίας), Πιτίτσα, Χορτιάτης, Ομαλός. Οι νέοι αναβάτες μάλιστα που έβγαζαν πρώτη φορά «λισάνς», έπρεπε να κάνουν υποχρεωτικώς δύο αναβάσεις πριν μπορέσουν να συμμετάσχουν σε αγώνα Ταχύτητας (φυσικά στο Τατόϊ, μπροστά σε δεκάδες χιλιάδες θεατές που έφταναν στο αεροδρόμιο της Δεκέλειας με καθε μέσο, αυτοκίνητο, λεωφορείο, τραίνο, μηχανάκι, ποδήλατο, ακόμα και με τα πόδια!).

Το 1977 ήταν η τελευταία χρονιά που διοργανώθηκε Πρωτάθλημα Αναβάσεων απο την Αρχή του Σπορ και εκπρόσωπο της F.I.A. (F.I.S.A. λεγόταν τότε) και F.I.M., την παντοδύναμη και αυταρχική ΕΛΠΑ. Οι λόγοι; Χμμμ… Εκείνη την εποχή, οι νεαροί Ελληνες, και γενικά ο κόσμος που πήγαινε να δει αγώνες, προτιμούσε τις μοτοσυκλέτες απο τα αυτοκίνητα. Ετσι, στις Αναβάσεις της Αττικής, ιδίως μετά το 1974 που οι αγώνες Ταχύτητας στο Τατόϊ περιορίστηκαν με Κυβερνητική αποφαση λόγω της ενεργειακής κρίσης, πήγαινε πολύς κόσμος όχι μόνο την Κυριακή αλλά και στις δοκιμές του Σαββάτου. Οι μοτοσυκλέτες την εποχή εκείνη ήταν το «αποπαίδι» και της ΕΛΠΑ και των Λεσχών της (η συμπεριφορά των υπευθύνων του αγωνιστικου της ΕΛΠΑ, της ΠΑΛΑΣ και της Α.Λ.Α που διοργάνωναν τους αγώνες δύο τροχών ήταν απλά προσβλητική, και αν διαμαρτυρόσουν πέρναγες πειθαρχικό και έχανες την λισάνς σου για ένα χρόνο!).

Ετσι, στη Ριτσώνα του 1977, οι χιλιάδες θεατών των δοκιμών του Σαββάτου, μόλις τελείωσαν οι μοτοσυκλέτες άρχισαν να φεύγουν, πλημμυρίζοντας τον δρόμο για πολλή ώρα, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν οι δοκιμές των αυτοκινήτων. Αυτό πολύ ενόχλησε τους «υψηλά ιστάμενους» αγωνιζόμενους, και ιδίως έναν γνωστό επιχειρηματία της Αθηναϊκής κοινωνίας, που έτρεχε με πρωτότυπο και παράλληλα ήταν και Πρόεδρος Επιτροπής της ΕΘ.Ε.Α. (δηλαδή και έτρεχε, και αποφάσιζε για τους κανονισμούς).

Ο οδηγός αυτός λοιπόν, βγάζοντας την φόρμα και φορώντας το κοστούμι του μέλους της ΕΛΠΑ, πρότεινε να διαχωριστούν οι Αναβάσεις Μοτοσυκλετών και Αυτοκινήτων, για να μην ενοχλούν και καθυστερούν τα αυτοκίνητα οι θεατές της μοτοσυκλέτας! Η πρόταση αυτή ισοδυναμούσε με κατάργηση των Αναβάσεων Μοτοσυκλέτας, γιατί ήταν αδύνατον να διοργανωθούν δύο πανομοιότυποι αγώνες σε διαφορετικές ημερομηνίες, στα βουνά όλης της χώρας.

Πηγη www.motosport.com.gr

Συνεχιζεται.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ “ΑΝΑΒΑΣΗ” ΠΑΡΝΗΘΑΣ!​


Ετσι, πολύ απλά, η ΕΛΠΑ αποφάσισε να τους καταργήσει. «Αφου σας ενοχλούν αγαπητέ, τι να κάνουμε, ας σταματήσουν. Ασε που είναι και επικίνδυνοι για τα μηχανάκια!»

Αυτά συνέβαιναν στο μακρινό παρελθόν, και τα αναφέραμε για να θυμίσουμε την νοοτροπία που επικρατούσε τότε, αλλά είναι γεγονός ότι όπως τα χρόνια περνούσαν και οι μοτοσυκλέτες, οι ταχύτητες και η οδήγηση ανέβαιναν συνεχώς επίπεδα, οι Αναβάσεις θα είχαν «υποχρεωτικώς» καταργηθεί βάσει λογικής, γιατί δεν πρέπει να περιμένεις να συμβεί κάτι πολύ άσχημο για να δράσεις, αλλά να το προλάβεις (αφού το βλέπεις να έρχεται!).

Η Ελληνική Λεσχη Ιαπωνικής Κλασσικής Μοτοσυκλέτας αποτελεί μια δεμένη ομάδα μελών και φίλων, που τα τελευταία χρόνια έχει έντονη δραστηριότητα με πολλές εκδηλώσεις δρόμου, που ουσιαστικά είναι περιηγητικές βόλτες με στάσεις για αξιοθέατα και φαγητό, στις διαδρομές των οποίων συνήθως περιλαμβάνεται μια «ανάβαση» (ή και περισσότερες) όπου υπάρχει χρονομέτρηση regularity (με σταθερή ταχύτητα), εντός των ορίων του Κ.Ο.Κ.

Την δική μας προσοχή, πέραν της δημοσιογραφικής κάλυψης που προσπαθούμε να κάνουμε για κάθε εκδήλωση, τράβηξε η αφίσα με την αναγγελία για την «Αναβαση Πάρνηθας», το μοναδικό βουνό που δεν προλάβαμε (λόγω ηλικίας-οι ανήλικοι δεν έτρεχαν τότε!) να ανεβούμε, στην διάρκεια της πρωταθληματικής μας καρριέρας Αναβάσεων (που μας χάρισε δύο τίτλους και τα ρεκόρ των περισσότερων αναβάσεων, με τα δύο Bultaco Astro 250 και 360 – οι κανονισμοί των μοτοσυκλετών του ΄70 επέτρεπαν να συμμετέχει ένας αναβάτης και στις δύο Κατηγορίες).

Η Honda CB 450, όπως θα διαβάσετε σύντομα σε άρθρο που ετοιμάζουμε (κάποιες φωτογραφίες έχουν ήδη διαρρεύσει), είναι η μοτοσυκλέτα του παρελθόντος που μας συγκινεί περισσότερο απο κάθε άλλη, και κάποιοι καλοί λόγοι θα υπάρχουν γι’ αυτό (που θα τους διαβάσετε), αφού τις ζήσαμε όλες μετά το 1970, τις δοκιμάσαμε όλες μετά το 1974, και αποκτήσαμε τις περισσότερες, κάτι που συνεχίζουμε να κάνουμε μέχρι σήμερα. Ετσι, η ιδέα του να ανέβουμε «οργανωμένα» (γιατί για βόλτα παμε και μόνοι μας) την Πάρνηθα στα «πατήματα» της μαύρης «τεσσάρας» black bomber CB 450 Κ0 του Νίκου Γκουντούφα, και της όμοιας του Γιάννη Τόγελου, μας ενθουσίασε! Δείτε μεταξύ 18’’ και 40’’ στην αρχή του video της ΕΙΡΤ απο το 1968 που ακολουθεί (με μουσική υπόκρουση τα εμβατήρια της δικτατορίας!,) τα δύο 450 να ανεβαίνουν στην Πάρνηθα, μετά την BSA 650 του Πρωταθλητή 1967 Κώστα Μακαρώνα, και πείτε μας, αν είχατε μια Honda CB 450 του 1970, θα αντιστεκόσαστε;
Μια μικρή προκαταβολή- “διαρροή” απο το (μεγάλο!) άρθρο που ετοιμάζουμε για την Honda CB 450 (όπου συνδέεται το “τότε” με το σήμερα)
Μη έχοντας ποτέ πριν συμμετάσχει σε εκδήλωση της Λέσχης Ιαπωνικής Κλασικής Μοτσυκλέτας, δεν γνωρίζαμε ποια ήταν η «έννοια» του ορισμού «Ανάβαση» με την υποσημείωση «regularity» (που είδαμε στην αφίσα), αν θα γινόταν κάποια μέτρηση, αν θα υπήρχαν αποτελέσματα, κτλ. Οι απορίες μας λύθηκαν στο σημείο συγκέντρωσης, όταν ο Πρόεδρος της Λέσχης μας ενημέρωσε ότι υπάρχει όριο Κ.Ο.Κ. 30 χ.α.ω. σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής, το οποίο και θα έπρεπε να σεβαστούμε απολύτως. Τέλος! Δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς, είναι αλήθεια, γιατί ο καλός καιρός της Κυριακής (28/11) είχε δημιουργήσει ουρές εκδρομέων, με τα ΙΧ να ακουμπούν σχεδόν προφυλακτήρες σε όλο το βουνό! Θα ήταν (και ήταν) αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αξιόπιστη μέτρηση, που θα «υποχρέωνε» τους συμμετέχοντες να κινηθούν γρήγορα με τις κλασσικές τους μοτοσυκλέτες σε αυτή την «ορεινή Πανεπιστημίου», και σε ώρα αιχμής μάλιστα. Απο εκεί και μετά, ο καθένας αποφασίζει αν θα πάει με 30, με 40 ή με 50 (που λέει και το τραγούδι)

Λιγο μας ενδιέφεραν αυτά, γιατί η δική μας ιδέα για κλασσικές εκδηλώσεις δρόμου, είναι το να συγκεντρώνονται οι ομοϊδεάτες και να συζητούν για τις μοτοσυκλέτες τους, κατόπιν να πηγαίνουν την ωραία βόλτα τους (οδηγώντας ο κάθε ένας όσο αργά ή γρήγορα του κάνει κέφι), και αν στη διαδρομή της βόλτας υπάρχει και κάποιο «Ιστορικό» κίνητρο, όπως η Παρνηθα, ακόμα καλύτερα. Ετσι, συγκεντρωθήκαμε, φωτογραφηθήκαμε, κατόπιν κινήσαμε ένας ένας για το βουνό, ξεκινήσαμε πρώτοι (ευχαριστούμε για το Τιμής Εννεκεν Νο 1, που είναι αφιερωμένο απο εμάς στους φίλους Νίκο Γουντούφα και Γιάννη Τόγελο), οδηγήσαμε με τα μάτια στο σήμερα και με την φαντασία πίσω στο 1968, προσέξαμε ΠΟΛΥ τα αυτοκίνητα (να ΜΗΝ κινδυνέψουμε και να ΜΗΝ προκαλέσουμε), φτάσαμε κάποτε στην κορυφή, φωτογραφίσαμε (ξανά!) τους φίλους μας και επιστρέψαμε πανευτυχείς, γιατί, επιτέλους, «ανεβήκαμε οργανωμένα» στην Ανάβαση Πάρνηθας με την Honda CB 450, «σβήνοντας» κάπως τον παιδικό μας πόθο!

Μακάρι, περισσότερο σύντομα παρά αργά, οι δυνάμεις της κλασσικής μοτουκλέτας να βρεθούν σε ένα κατάλληλο χώρο για σπορ, ώστε να ξεκινήσει, σε ασφαλείς συνθήκες, αυτό που λείπει απο την Ελλάδα: Iστορικοί αγώνες μοτοσυκλέτας, με προδιαγραφές και κανονισμούς. Μέχρι τότε, οι βόλτες εντός Κ.Ο.Κ. με τα τυπικά ή «άτυπα» regularity, θα λειτουργήσουν σαν υποκατάστατα, με βοήθεια την φαντασία και απαραίτητο συστατικό την αγάπη για την μοτοσυκλέτα. Γιατί τελικά, ιστορική ή σύγχρονη δεν πειράζει και τόσο: Όπως πάει η μόδα με τα στρογγυλοφάναρα, όλες σε λίγο με «κλασσικές» θα μοιάζουν! Δ.Π.

Πηγη www.motosport.com.gr
 
Top Bottom