Καρμπυρατέρ

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα!

Μου κάνει κάτι περίεργα κόλπα το μοτόρι...όταν ζεσταίνεται το μοτέρ αρκετά, και εκεί που ο κινητήρας έχει "φόρτο" κόβει το γκάζι εντελώς.

Ένα παράδειγμα....πάω πχ σταθερά στα 85-90 με 4η, κλείνω στιγμιαία το γκάζι μετά το μηχανάκι είναι σαν να σβήνει εντελώς. Κόβει μέχρι τα 60, μετά ξαναδίνει αλλά δεν ανεβάζει πάνω από 80.

Το ίδιο συμβαίνει και με 3η στα 80, με 2α στα 60, γενικά εκεί που έχει ας πούμε "ζόρι" το μότερ. Τώρα, εμένα το καρμπυρατέρ δεν είναι "ίσιο", δεν στέκεται φλατ δηλαδή, έχει κλίση προς τα αριστερά έτσι όπως το κοιτάς.

Γίνεται, άμα δεν είναι τέρμα ίσιο το καρμπυρατέρ, να κάνει τέτοια κόλπα; Να δυσκολεύεται δηλαδή να σηκώσει βενζίνη το ζιγκλέρ από το ποτηράκι;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Να σημειωθεί πως για ένα διάστημα δεν μου το έκανε...φοβάμαι μην είναι ρεύμα το συγκεκριμένο.

Τα πηνία, κάνουν τέτοιες βλακείες όταν έχουν πρόβλημα;
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ερώτηξη. Το ντεπόζιτο σου είναι καθαρό ή τραβάει όλη την βρωμιά και την πάει στο καρμπυρατέρ; Τσέκαρε μήπως κάπου παίρνει αέρα το καρμπυρατέρ και σου κάνει σχέδια. Στο ρελαντί δουλεύει καλά;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ντεπόζιτο καθαρό, ναι.

Το αν παίρνει αέρα τώρα...δοκίμασα να ρίξω υγρό στις ενώσεις, δεν είδα να τραβάει από κάπου. Βέβαια, ακολουθώντας τον κλασσικό τρόπο ρύθμισης, άμα κλείσω εντελώς την βίδα μείγματος θα έπρεπε να σβήσει. Εμένα δεν σβήνει...δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.

Ρελαντί, κρατάει σταθερό...

Α επίσης, να πως κάθεται πάνω στο μοτέρ:




Στραμμένο προς τον ουρανό φάση και σχετικά ξαπλωτό κιόλας.

Εγώ, γιατί υποπτεύομαι πως δεν βοηθάει αυτή η τοποθέτηση...? Κανονικά τέρμα φλατ πρέπει να είναι.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Βγάλε μπουζί και κοίτα καύση εκεί θα δεις τι γίνεται. Προσπάθησε να βάλεις άλλο λαιμό ώστε να κάθεται πιο καλά το καρμπυρατέρ αν και το βασικό είναι το ζιγκλέρ να βρίσκεται μέσα στην στάθμη της βενζίνης. Τι νούμερο ζιγκλέρ έχεις πάνω; Μπορεί να θέλει λίγο μεγαλύτερο και να μην δίνει καλά ψηλά.
 

korbatsof

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
39
Περιοχή
Πειραιάς
Μοτοσυκλέτα
Honda XL 650V Transalp
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Δραπετσώνα
Ντεπόζιτο καθαρό, ναι.

Το αν παίρνει αέρα τώρα...δοκίμασα να ρίξω υγρό στις ενώσεις, δεν είδα να τραβάει από κάπου. Βέβαια, ακολουθώντας τον κλασσικό τρόπο ρύθμισης, άμα κλείσω εντελώς την βίδα μείγματος θα έπρεπε να σβήσει. Εμένα δεν σβήνει...δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.

Ρελαντί, κρατάει σταθερό...

Α επίσης, να πως κάθεται πάνω στο μοτέρ:




Στραμμένο προς τον ουρανό φάση και σχετικά ξαπλωτό κιόλας.

Εγώ, γιατί υποπτεύομαι πως δεν βοηθάει αυτή η τοποθέτηση...? Κανονικά τέρμα φλατ πρέπει να είναι.
Αδερφέ καλησπέρα,άλλαξε λαιμό στο καρμπυρατέρ να είναι ίσιο η βάλε ρότορα πάνω στην κεφαλή..
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Άρα δεν παίζει να είναι ρεύματα...

Μου έβαλε υποψίες ένα φιλαράκι, ότι παίζει να είναι πηνία, σε φάση να έχουν ζημιά και να σου κάνει κόλπα....αλλά είναι ρεύμα, στο κάνει συνέχεια θεωρητικά, ή σε αφήνει μπαμ και κάτω. Φώτα και λοιπά ηλεκτρικά δουλεύουν σωστά πάντως.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Παιδιά, αν σας πω πως δεν γνωρίζω τι νούμερο ζιγκλέρ φοράει...δεν το έχω ανοίξει ποτέ το καρμπυρατέρ.

Θα δω μήπως μπορέσω να βρω κοντότερο λαιμό και ροζέτα (ρότορας δηλαδή) να το φέρω στα ίσια του. Πάντως ένας μάστορα που πέρασα μια βόλτα σήμερα, γνωστός στον Βόλο για φτιαξιές-βελτιώσεις σε καρμπυρατερόπαπα, μου είπε πως το καρμπυρατέρ δεν πρέπει να είναι ξαπλωτό...εκτός αν είναι οριζόντιας ροής.
 

korbatsof

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
39
Περιοχή
Πειραιάς
Μοτοσυκλέτα
Honda XL 650V Transalp
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Δραπετσώνα
Παιδιά, αν σας πω πως δεν γνωρίζω τι νούμερο ζιγκλέρ φοράει...δεν το έχω ανοίξει ποτέ το καρμπυρατέρ.

Θα δω μήπως μπορέσω να βρω κοντότερο λαιμό και ροζέτα (ρότορας δηλαδή) να το φέρω στα ίσια του. Πάντως ένας μάστορα που πέρασα μια βόλτα σήμερα, γνωστός στον Βόλο για φτιαξιές-βελτιώσεις σε καρμπυρατερόπαπα, μου είπε πως το καρμπυρατέρ δεν πρέπει να είναι ξαπλωτό...εκτός αν είναι οριζόντιας ροής.
Σίγουρα σου κάνει νερά το καρμπυρατέρ όπως είναι,αν ήταν πινια θα σου έκανε αλλά ζημιά και από την αρχή... Το καρμπυρατέρ όπως το έχεις τώρα γεμίζει το ποτηράκι μέχρι ένα σημείο,όταν τα δίνεις στο παπί τραβάει όλη την βενζίνη και δεν προλαβαίνει να γεμίσει ξανά... Φέρρτο στην ευθεία,για εμένα βάλτο όπως ήταν μαμά να κοιτάει το φτερό μπροστά
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καθέτου
Το αυτό...έλα νταξ, τώρα πρόσφατα έγινα αναλογικός τώρα τα μαθαίνω. Εννοώ, σαν τα καρμπυρατέρ που είχανε τα πρώτα C50, αυτά με το φίλτρο κάτω από το τιμόνι.

Σε άλλα νέα...ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!

Χθες και σήμερα πρωί, μου το έκανε...τελειώνω βάρδια, πριν φύγω το γεμίζω βενζίνη, φουλάρισμα. Δεν το έκανε! Ε τι στο καλό λέω...πάω σπίτι, το λέω στον πατέρα μου, με ρώτησε (χωρίς να του πω πως γέμισα) αν το φούλαρα βενζίνη, λέω ναι. "Σιφονισμός Τάσο, αν δεν σπρώξει το ντεπόζιτο, δεν θα κατεβάσει εύκολα, κάθεται που κάθεται και στραβά πάνω στην μηχανή, δεν γεμίζει το ποτηράκι του"

Τρώω φλασιά και πράγματι! Όσες φορές το γέμιζα το πρόβλημα εξαφανίζεται! Άρα εγώ έχω λάθος ροή...

Βέβαια, το δε σωληνάκι που έβαλα για τροφοδοσία, και 2 λίτρα μόνο που το δοκίμασα (με μπουκάλι, όταν το πέρασα), κατεβάζει όλη την βενζίνη. Και της ρεζέρβας δηλαδή να είναι (δεν λέει στο manual ποιο είναι ποιο), θα κατεβάζει κανονικά...άρα εγώ έχω εντελώς μάπα ροή...θα κοιτάξω να βρω λαιμό ίσιο, ή έστω ρότορα να το φέρω στα ίσια του όσο γίνεται. Μπροστά μου ήτανε η λύση, και εγώ καθόμουν και ψαχνόμουν με ρεύματα ο μλκας. Στο επόμενο ρεπό, θα δω πως μπορώ να το διορθώσω λίγο.

Αλήθεια, παίζει ρόλο και η ποιότητα του φίλτρου βενζίνης;
 

korbatsof

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
39
Περιοχή
Πειραιάς
Μοτοσυκλέτα
Honda XL 650V Transalp
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Δραπετσώνα
Το αυτό...έλα νταξ, τώρα πρόσφατα έγινα αναλογικός τώρα τα μαθαίνω. Εννοώ, σαν τα καρμπυρατέρ που είχανε τα πρώτα C50, αυτά με το φίλτρο κάτω από το τιμόνι.

Σε άλλα νέα...ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!

Χθες και σήμερα πρωί, μου το έκανε...τελειώνω βάρδια, πριν φύγω το γεμίζω βενζίνη, φουλάρισμα. Δεν το έκανε! Ε τι στο καλό λέω...πάω σπίτι, το λέω στον πατέρα μου, με ρώτησε (χωρίς να του πω πως γέμισα) αν το φούλαρα βενζίνη, λέω ναι. "Σιφονισμός Τάσο, αν δεν σπρώξει το ντεπόζιτο, δεν θα κατεβάσει εύκολα, κάθεται που κάθεται και στραβά πάνω στην μηχανή, δεν γεμίζει το ποτηράκι του"

Τρώω φλασιά και πράγματι! Όσες φορές το γέμιζα το πρόβλημα εξαφανίζεται! Άρα εγώ έχω λάθος ροή...

Βέβαια, το δε σωληνάκι που έβαλα για τροφοδοσία, και 2 λίτρα μόνο που το δοκίμασα (με μπουκάλι, όταν το πέρασα), κατεβάζει όλη την βενζίνη. Και της ρεζέρβας δηλαδή να είναι (δεν λέει στο manual ποιο είναι ποιο), θα κατεβάζει κανονικά...άρα εγώ έχω εντελώς μάπα ροή...θα κοιτάξω να βρω λαιμό ίσιο, ή έστω ρότορα να το φέρω στα ίσια του όσο γίνεται. Μπροστά μου ήτανε η λύση, και εγώ καθόμουν και ψαχνόμουν με ρεύματα ο μλκας. Στο επόμενο ρεπό, θα δω πως μπορώ να το διορθώσω λίγο.

Αλήθεια, παίζει ρόλο και η ποιότητα του φίλτρου βενζίνης;
Σου το είπα από χθες ότι είχες συγκεκριμένο πρόβλημα... Το φίλτρο βενζίνης δεν παίζει ρόλο τόσο η ποιότητα σαν υλικό,απλά πολλές φορές βουλώνει... Φέρε το καρμπ στην θέση του και σώθηκες
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Θα βρω άμα είναι έναν ρότορα τότε, να το φέρω σε ευθεία έστω, πιστεύω ρότορα για 24αρη λαιμό θα βρω, δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Μετά θα μπορεί να ρυθμιστεί και καλύτερα.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα και πάλι!

Τελικά σήμερα έκατσα λίγο να ασχοληθώ μόνος μου, διότι αυτές τις εβδομάδες μας πήγε τρένο η δουλειά, είχα ακριβώς ΜΗΔΕΝ χρόνο. Σήμερα ρεπό όποτε είπα να το δω λίγο...

Καταρχάς, δοκίμασα να γυρίσω την τροφοδοσία στο χοντρό σωληνάκι, το main δηλαδή.

Έχει πολύ πιο γρήγορη ροή εξάλλου...έναν απλό σφιγκτήρα ήθελε απλά εν τέλει. Το άλλο το τάπωσα...το θέμα όμως είναι πως και πάλι το φίλτρο βενζίνης (το βαρελάκι του δηλαδή) ΔΕΝ γεμίζει φουλ! Έχω την εντύπωση πως ο όλος σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας, είναι να δίνει βενζίνη ΚΑΙ από τα δυο σωληνάκια.

Οπότε σκέφτηκα το εξής....

Θα πάρω χύμα σωληνάκι καυσίμου, καλό όμως (πχ Wurth) κανά 2 μέτρα να έχω όσο χρειάζομαι.

Θα καταργήσω το εργοστασιακό φίλτρο κάτω από το ντεπόζιτο, το οποίο πλέον δεν χρειάζεται....έχω ήδη φίλτρο, γιατί να έχω 2 μαζί;

Στην συνέχεια θα μπει αυτό:


Τριπλό ρουμπινέτο, να τραβάει και από τα δυο ταυτόχρονα. Μετά το ρουμπινέτο, θα μπει το φιλτράκι του, και στην συνέχεια θα πηγαίνει στο καρμπυρατέρ.

Το δε συγκεκριμένο καρμπυρατέρ (24αρι τύπου CM200), αυτό που θέλει είναι 2 νούμερα μικρότερο ζιγκλέρ. Το ίδιο έχει και ένα ακόμα παλικάρι που έκανε την ίδια μετατροπή με εμένα σε Address, και μου είπε ακριβώς τι νούμερα να βάλω.

Φυσικά 2 ρότορες, να έρθει στα ίσια του. Ε τι στο καλό, δεν γίνεται να μένει από καύσιμο μετά.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Φαγωθηκες να το κάνεις καρμπυρατέρ, δε σου άρεσε ο ψεκασμός. Για αυτό φτιάχθηκε ο ψεκασμός για να γλυτώσουμε από τα χαζά που κάνει το καρμπυρατέρ και ψάχναμε με τις ώρες να το ρυθμίσουμε... Στο δια ταύτα τώρα πήγαινε σε κάποιον που ξέρει καλά από καρμπυρατέρ να στο ρυθμίσει να μη σβήνει, αλλιώς πάρε το manual από το καρμπυρατέρ σου, βγάλτο, καθάρισε το καλά και παίξε με τις ρυθμίσεις σύμφωνα με το manual

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Άλεξ μιλάμε για ένα καρμπυρατέρ από μια μάρκα βαθιαααα από την κινέζικη ενδοχώρα....YOU-ALL γράφει πάνω.

Λογικά συντομία για το "ΥΟU ALL ARE IDIOTS FOR BUYING THIS PRODUCT" abcdefghgk Σιγά που θα είχε και manual αυτό το πράμα...αυτά μόνο στα γνήσια Mikuni/Keihin/Delorto κλπ τα βρίσκεις, σιγά μην έβαζε ο κινέζος και εγχειρίδιο. Anyway, θα περάσω και μια βόλτα από έναν μάστορα που έχω κατά νου.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Άλεξ μιλάμε για ένα καρμπυρατέρ από μια μάρκα βαθιαααα από την κινέζικη ενδοχώρα....YOU-ALL γράφει πάνω.

Λογικά συντομία για το "ΥΟU ALL ARE IDIOTS FOR BUYING THIS PRODUCT" abcdefghgk Σιγά που θα είχε και manual αυτό το πράμα...αυτά μόνο στα γνήσια Mikuni/Keihin/Delorto κλπ τα βρίσκεις, σιγά μην έβαζε ο κινέζος και εγχειρίδιο. Anyway, θα περάσω και μια βόλτα από έναν μάστορα που έχω κατά νου.


Στο φιλτρο βενζινας (βαρελακι) παντα θα εγκλωβιζεται αερας στο πανω μερος καθε φορα που θα το συναρμολογεις με τους σωληνες ο οποιος ομως αερας θα μειωνεται σιγα-σιγα μετα απο καταναλωση βενζινας. Αυτο ομως δεν ειναι προβλημα για την ροη της βενζινας στο καρμπυρατερ.
Εκτος αν η σταθμη στο ντεποζιτο ειναι πιο .... χαμηλα ή οριακα με το καρμπυρατερ.
Καπου αλλου ειναι το θεμα της μειωσης της παροχης βενζινας (σκουριες στο ντεποζιτο π.χ.) και στο τελος πεφτει η σταθμη στο καρμπυρατερ και κοβει το μοτερ στροφες , αν εχω καταλαβει καλα ....
Στις χαμηλες στροφες (λιγο γκαζι) στρωνει το μηχανακι ?
Ισως αυτη η μεγαλη φιλτροχοανη που βλεπω οταν ανοιγεις τερμα το γκαζι το μπουκωνει με .... πολυ αερα τον κυλινδρο , χανεται δηλαδη η στοιχειομετρικη αναλογια καυσιμου/αερα δηλαδη με το υπαρχον τωρα κυριο ζιγκλερ.
΄Η και τουμπαλιν .... πολυ μεγαλο ζιγκερ βενζινας και μπουκωνει το μοτερ οταν ζεσταινεται πλεον.
Τι χρωμα εχει η ακιδα στο μπουζι σου?


Αnyway το καρμπυρατερ θεωρητικα εχει about 4 φασεις λειτουργιας , ρελαντι , μεσο-χαμηλο, μεσαιο και φουλ ανοιγμα. Δες σκιτσο παρακατω.
Καθε μια εχει σχεδον την δικη της ρυθμιση αλλα σπουδαιοτερη ομως ειναι εκεινη του φουλ ανοιγματος που εξαρταται πλεον μονον απο το ΚΥΡΙΟ ΖΙΓΚΛΕΡ και οπου θα πρεπει να δουλευει σωστα το μοτερ και το μπουζι να βγαινει με το αναλογα ιδανικο χρωμα.

dellorto secteurs.jpg

Υ.Γ. Ολα αυτα αφου βεβαια ξερουμε πως το καρμπυρατερ δουλευει σωστα (υψος κλεισιματος του φλοτερ για σωστη σταθμη βενζινας μεσα στο λεκανακι , φλοτερ με το σωστο βαρος , βελονα του φλοτερ που δεν κολλαει κλειστη ή εχει διαρροη ..... και χιλιαδες αλλα .....! abcde abcdefghgk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Και στο ΑΧ1 μου το διάφανο σωληνάκι βενζίνης σπάνια είναι πλήρως γεμάτο, και στο VFR750 το φίλτρο δεν είναι ποτέ γεμάτο.

Κάτι με τις δυνάμεις συνοχής-συνάφειας παίζει που υπερνικάνε την άνωση της φυσαλίδας.

Το καύσιμο ρέει κανονικά.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καταρχάς καλησπέρα

Άρα είναι νορμαλ να μην γεμίζει μέχρι πάνω το βαρελάκι στο φίλτρο...

Εγώ υποψιάζομαι μήπως μπουκωσε το φίλτρο κάτω από το ντεπόζιτο. Βέβαια ξαναλέω, δεν νομίζω πως το καρμπυρατέρ θα έπρεπε να καθεται στραβά (πλαγιασμενο) δηλαδή.

Μόνο στις ψηλές το κάνει ναι, γουρλωνει να το πω, και μετά μόλις πεσουν οι στροφές είναι καλά και πάλι. Αν πηγαίνω χαλαρός δεν έχει θέμα. Και πάλι μόνο όταν είναι ζέστη η μηχανή το κάνει.

Βελόνα θέση 3 (μέση), αν βάλω θέση 4 στις χαμηλές μπουκώνει λίγο, μετά παει αρκετά καλά. Υποψιάζομαι ίσως το main jet να είναι λίγο μεγάλο.

Θα το κοιτάξω καλυτερα όταν έχω ρεπο ξανά.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom