Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.782
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρα!
Μου κάνει κάτι περίεργα κόλπα το μοτόρι...όταν ζεσταίνεται το μοτέρ αρκετά, και εκεί που ο κινητήρας έχει "φόρτο" κόβει το γκάζι εντελώς.
Ένα παράδειγμα....πάω πχ σταθερά στα 85-90 με 4η, κλείνω στιγμιαία το γκάζι μετά το μηχανάκι είναι σαν να σβήνει εντελώς. Κόβει μέχρι τα 60, μετά ξαναδίνει αλλά δεν ανεβάζει πάνω από 80.
Το ίδιο συμβαίνει και με 3η στα 80, με 2α στα 60, γενικά εκεί που έχει ας πούμε "ζόρι" το μότερ. Τώρα, εμένα το καρμπυρατέρ δεν είναι "ίσιο", δεν στέκεται φλατ δηλαδή, έχει κλίση προς τα αριστερά έτσι όπως το κοιτάς.
Γίνεται, άμα δεν είναι τέρμα ίσιο το καρμπυρατέρ, να κάνει τέτοια κόλπα; Να δυσκολεύεται δηλαδή να σηκώσει βενζίνη το ζιγκλέρ από το ποτηράκι;
Μου κάνει κάτι περίεργα κόλπα το μοτόρι...όταν ζεσταίνεται το μοτέρ αρκετά, και εκεί που ο κινητήρας έχει "φόρτο" κόβει το γκάζι εντελώς.
Ένα παράδειγμα....πάω πχ σταθερά στα 85-90 με 4η, κλείνω στιγμιαία το γκάζι μετά το μηχανάκι είναι σαν να σβήνει εντελώς. Κόβει μέχρι τα 60, μετά ξαναδίνει αλλά δεν ανεβάζει πάνω από 80.
Το ίδιο συμβαίνει και με 3η στα 80, με 2α στα 60, γενικά εκεί που έχει ας πούμε "ζόρι" το μότερ. Τώρα, εμένα το καρμπυρατέρ δεν είναι "ίσιο", δεν στέκεται φλατ δηλαδή, έχει κλίση προς τα αριστερά έτσι όπως το κοιτάς.
Γίνεται, άμα δεν είναι τέρμα ίσιο το καρμπυρατέρ, να κάνει τέτοια κόλπα; Να δυσκολεύεται δηλαδή να σηκώσει βενζίνη το ζιγκλέρ από το ποτηράκι;