τι ακριβως εννοεις?Ας ξεκινήσουμε για καρμπυρατέρ εκεί έχω απορίες . και τέτοιας τεχνολογίας είναι το δικό μου είναι καί 4που νά τά βάλεις σέ σειρά. .Τί Ο-ring βάζουμε στην βενζίνη. Για αρχή ..
Τι ποιότητα τη μάρκα νά αντέχει στην βενζίνη..τι ακριβως εννοεις?
εγω παντως οσες φορες ασχοληθηκα, χρησιμοποιησα καθαριστικο καρμπ..
Εβγαζα φουσκα σλαιντ βελονες ζιγκλερ και ψεκαζα...
Αν ψεκασεις τη φουσκα, ξεχειλωνει
Καλησπέρα Χρήστο καταρχήν τι μηχανάκι έχεις για να έχουμε κάποια πληροφορία περί τίνος πρόκειται. Τα καρμπυρατέρ ενώνουν μεταξύ τους με αυλούς που περιέχουν oring για στεγανοποίηση αυτά εννοείς;Ας ξεκινήσουμε για καρμπυρατέρ εκεί έχω απορίες . και τέτοιας τεχνολογίας είναι το δικό μου είναι καί 4που νά τά βάλεις σέ σειρά. .Τί Ο-ring βάζουμε στην βενζίνη. Για αρχή ..
Ναι αυτά εννοώ γιατί 4 μικρά τά πλήρωσα 80 ευρώ ήταν μαζί με τίς βίδες τού μείγματος.. καί όπου ρώτησα κανένας δεν ήξερε νά μου απαντήσει.ακομα καί εισαγωγείς.. όι περισσότεροι έλεγαν βιτον..στη δοκιμή που έκανα τό ξέχασα 3 μέρες στην βενζίνη καί όταν τό βγαλα σκόρπισε.. καί αναγκάστηκα καί πλήρωσα τά 80 στά γνήσια...Καλησπέρα Χρήστο καταρχήν τι μηχανάκι έχεις για να έχουμε κάποια πληροφορία περί τίνος πρόκειται. Τα καρμπυρατέρ ενώνουν μεταξύ τους με αυλούς που περιέχουν oring για στεγανοποίηση αυτά εννοείς;
Ή μηχανή είναι zzr1200Ναι αυτά εννοώ γιατί 4 μικρά τά πλήρωσα 80 ευρώ ήταν μαζί με τίς βίδες τού μείγματος.. καί όπου ρώτησα κανένας δεν ήξερε νά μου απαντήσει.ακομα καί εισαγωγείς.. όι περισσότεροι έλεγαν βιτον..στη δοκιμή που έκανα τό ξέχασα 3 μέρες στην βενζίνη καί όταν τό βγαλα σκόρπισε.. καί αναγκάστηκα καί πλήρωσα τά 80 στά γνήσια...
Καί σάν νά μήν έφτανε καί αυτό στις μετρήσεις πού έκανα ή βίδα ήταν 2/10 τού χιλιοστού μεγαλύτερη καί κατά 1/10 τό πάχος της.. καί αναγκάστηκα έβαλα τίς παλιές..Ή μηχανή είναι zzr1200
Ναι αυτά εννοώ γιατί 4 μικρά τά πλήρωσα 80 ευρώ ήταν μαζί με τίς βίδες τού μείγματος.. καί όπου ρώτησα κανένας δεν ήξερε νά μου απαντήσει.ακομα καί εισαγωγείς.. όι περισσότεροι έλεγαν βιτον..στη δοκιμή που έκανα τό ξέχασα 3 μέρες στην βενζίνη καί όταν τό βγαλα σκόρπισε.. καί αναγκάστηκα καί πλήρωσα τά 80 στά γνήσια...
O-ring και λοιπά ελαστικά τεμάχια τα οποία όταν έρθουν σε επαφή με την βενζίνη ή άλλα παρόμοια και ξεχειλωσουν, τα βάζετε στο ψυγείο και έρχονται ξανά στην φόρμα τους.τι ακριβως εννοεις?
εγω παντως οσες φορες ασχοληθηκα, χρησιμοποιησα καθαριστικο καρμπ..
Εβγαζα φουσκα σλαιντ βελονες ζιγκλερ και ψεκαζα...
Αν ψεκασεις τη φουσκα, ξεχειλωνει
Οκ τά καρμπυρατέρ τά καθάρισα με υγρό καθαρισμού φρένων από την ΤΟΥΟΤΑ αυτοί καθαρίζουν την πολλαπλή . κάνει φοβερή δουλειά.. σέ σχέση με άλλα τού εμπορίου.Επειδή το έχω ψάξει για αλλαγή oring στα μπεκ ψεκασμού υγραερίου στο αμάξι ρίξε μια ματιά σε αυτό μήπως βρεις κάτι. Και σε μένα κανείς δεν ήξερε να μου πει τι ποιότητα και τελικά έβαλα από air contition αυτοκινήτου και μια χαρά δουλεύουν πάνω από 2 χρόνια. Μην μπλέκεις με γνήσια τα πληρώνεις και τελικά δεν ξέρω και εγώ κατά πόσο είναι αξιόπιστα και αντοχής. Για μένα πάρε ένα σετάκι που πουλάνε και κάνε δοκιμή. Πιστεύω θα μείνεις ικανοποιημένος. Στο καθάρισμα των καρμπυρατέρ εκτός το ψέκασμα που σου είπε ο Μπάμπης καλό είναι να τα φυσήξεις με πιστόλι αέρος για καλύτερο καθάρισμα.
Είναι πολύ μικρά δεν πιστεύω νά έχει εκεί 2.5 άξονα Χ 1.2 πάχος χιλιοστάΟκ τά καρμπυρατέρ τά καθάρισα με υγρό καθαρισμού φρένων από την ΤΟΥΟΤΑ αυτοί καθαρίζουν την πολλαπλή . κάνει φοβερή δουλειά.. σέ σχέση με άλλα τού εμπορίου.
Πάρε έναν οδηγό να ξέρεις τι O Ring βάζεις και που...Ας ξεκινήσουμε για καρμπυρατέρ εκεί έχω απορίες . και τέτοιας τεχνολογίας είναι το δικό μου είναι καί 4που νά τά βάλεις σέ σειρά. .Τί Ο-ring βάζουμε στην βενζίνη. Για αρχή ..
Σωστά τό βρήκα μόνο μία φορά στο zzrbikes μετά από μέρες διάβασμα.. καί με γυαλιά...Στην βενζίνη Νιτριλίου...
Δεν ανέβηκαν οι φωτογραφίεςΔεν σε κατάλαβα?
Δεν κάνει μόνο αυτό Χρήστο. Θέλουν φύσημα γιατί ένα σκουπιδάκι σε μια μικρή τρυπούλα την βουλώνει και κάνει ζημιά στην λειτουργία του.Οκ τά καρμπυρατέρ τά καθάρισα με υγρό καθαρισμού φρένων από την ΤΟΥΟΤΑ αυτοί καθαρίζουν την πολλαπλή . κάνει φοβερή δουλειά.. σέ σχέση με άλλα τού εμπορίου.
Το φύσημα είναι βασική προϋπόθεση...Δεν κάνει μόνο αυτό Χρήστο. Θέλουν φύσημα γιατί ένα σκουπιδάκι σε μια μικρή τρυπούλα την βουλώνει και κάνει ζημιά στην λειτουργία του.
Πάμε πιο κάτω τώρα... πώς ρυθμίζουμε τό μίγμα όταν έχουμε 4 καρμπυρατέρ και ό κατασκευαστής είχε 4 διαφορετικές ρυθμίσεις.. πόσες στροφές ξεβιδωμα την βίδα.. καί πώς θά ξέρουμε ποιός έχει φτωχό μείγμα και ποιός πλούσιο..?Το φύσημα είναι βασική προϋπόθεση...