Καλώς σας βρήκα , είμαι νέος οδηγός και είμαι ανάμεσα σε Daytona maverick 500 και σε voge dsx 500 ως πρώτη μηχανή. Ποια η γνώμη σας;; Ευχαριστώ πολύ

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μια χαρά μηχανάκια ,θα έλεγα να τα βολταρεις πρώτα σε κάποιο τεστ ράηντ και οποίο σε κάνει κλικ χτύπα το
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Μια χαρά είναι...

Δες να πατάς κάτω καλά....

Αν δεν έχεις καθόλου εμπειρία πάρε ένα 250cc
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πιστεύετε είναι κατάλληλα για νέο οδηγό;;
Μια χαρά θα 'σαι
Προσοχή μόνο για να συνηθίσεις ,τα 500 είναι αρκετουτσικα.
Μικρό 250 μην κοιτάς ,το μεγάλο γίνεται μικρό ,το μικρό όχι .
Συνεση και σεβασμό σε αυτό που Καβάλας και όλα θα πάνε καλά.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Πριν τα πάρεις οδήγησε τα. Φρόντισε να πατάς και τα δύο πόδια κάτω με όλο το πέλμα.Βογκ = καλύτερη αντιπροσωπεία.
 

andrewtsap

new member
Δημοσιεύσεις
7
Ηλικία
28
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ανδρέας Τσάπαλος
Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας. Είναι σημαντικό για μένα να πάρω μια σωστή απόφαση και να περάσω καλά με αυτό που θα πάρω. Τόσο μια πιο εύκολη καθημερινότητα όσο και κάποιες εκδρομές είναι αυτά που θέλω να πετύχω
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.823
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
cdefgh
Καλώς ήρθες!!!

Παρε αυτή που σε κάνει να γουστάρεις να την χαζεύεις και εννοείτε να σου βγάζει και την ανάγκη να την καβαλάς όσο περισσότερο μπορεις!
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.530
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Καλώς όρισες!

Αδελφέ κανένας δεν ξέρει καλύτερα από εσένα, τι θέλεις. Οπότε μην ζητάς γνώμες και πράξε αυτό που γουστάρεις.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.530
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας. Είναι σημαντικό για μένα να πάρω μια σωστή απόφαση και να περάσω καλά με αυτό που θα πάρω. Τόσο μια πιο εύκολη καθημερινότητα όσο και κάποιες εκδρομές είναι αυτά που θέλω να πετύχω
Δεν υπάρχουν σωστές αποφάσεις, αν δεν γίνουν πρώτα λάθη. Το θέμα είναι να είναι όσο το δυνατόν λιγότερα αυτά και αυτό έρχεται μέσα από τα βιώματα και την ωριμότητα του καθενός μας.


Να θυμάσαι μόνο ότι: λάθος δεν κάνει μόνο αυτός που κάθεται όλη ημέρα στον καναπέ του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Διαβασε εδω καποια διαφορες που εχουν

Συγκριτικό επί χάρτου – Benelli TRK502/X vs Daytona Maverick 500 vs Honda CB500X vs Voge 500DS​



Όλοι για περιπέτεια

Λίγους μήνες αφότου το νεοφερμένο Voge συστήθηκε στην κατηγορία του, μια νέα άφιξη από τη Daytona γεμίζει κι άλλο τις επιλογές αγοράς.
Η εμφάνιση του Maverick 500 στην ελληνική αγορά ήρθε απρόσμενα, ελάχιστος καιρός πέρασε από την αναγγελία του μέσω μιας σκοτεινής φωτογραφίας μέχρι τώρα που το μελετάμε γνωρίζοντας και την τιμή του.
daytona maverick500 20
Η βάση του είναι ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 471 cc της κινεζικής Loncin, ουσιαστικά ο ίδιος με αυτόν που κινεί το Voge 500DS. Ωστόσο κατά βάθος ο κινητήρας αυτός είναι ένας άτυπος “κλώνος” του δικύλινδρου του CB500X, πανομοιότυπος σε διαστάσεις και ονομαστική απόδοση.
Εμφανισιακά το Maverick χτίζεται πάνω στις βασικές γραμμές, την προπαίδεια των adventure μοτοσυκλετών, με κάποιες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες όπως τα πλαστικά “μπράτσα” εκατέρωθεν του προβολέα που θυμίζουν πολύ BMW R 1250 GS.

Ας ρίξουμε λοιπόν μια πρώτη ματιά για να οσφριστούμε πού και πώς θέλει να σταθεί η νέα πρόταση της Daytona, χρησιμοποιώντας ως μέτρο σύγκρισης οικείες και συγγενείς σε φιλοσοφία μοτοσυκλέτες.
voge 500ds 06
Παντός προορισμού

Οι ομοιότητες του Maverick 500 με το 500DS δεν περιορίζονται στον κινητήρα, καθώς φορούν παρεμφερείς αναρτήσεις της Kayaba (KYB) και φρένα της Nissin. Θα θέλαμε να γνωρίζουμε και αν τα πλαίσια των δύο μοτοσυκλετών έχουν σχέση και πόσο στενή, όμως έχουμε μόνο την οπτική και μερικά νούμερα για να κρίνουμε - η γεωμετρία τους είναι σαφώς παραπλήσια, τα ψαλίδια διαφορετικά.
Η Daytona ξεστρατίζει από την ασφάλτινη ρότα του 500DS με πιο διευρυμένη στόχευση. Ο 19άρης μπροστινός τροχός και οι σημαντικά ψηλότερες διαδρομές αναρτήσεων δείχνουν περισσότερο προς την on-off χρήση, με τις ακτινωτές ζάντες να δένουν αρμονικά στην όλη εικόνα.
Σημαντικό προνόμιο του Maverick σε αυτή τη θεωρητική σύγκριση είναι οι ρυθμίσεις του μπροστινού του, ένα όχι και τόσο σύνηθες προσόν σε αυτήν την κλάση που το ανεβάζει σε πρακτική αξία – όπως ακριβώς εκθειάζαμε και την ΚΤΜ που χάρισε τόσο ποιοτικές αναρτήσεις στο 390 Adventure.

Εδώ είναι που το Maverick 500 μπαίνει βαθύτερα στα χωράφια του CB500X και μάλιστα με το θεωρητικό πλεονέκτημα των αναρτήσεών του. Η Daytona προικίζει εξαρχής τη μοτοσυκλέτα της με αλουμινένια ποδιά και σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος το Maverick αρχίζει να δείχνει καλύτερα εξοπλισμένο για χώμα.
Είναι δε έξυπνος ο τρόπος που το προσεγγίζει το θέμα, μιας και οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων δεν επηρεάζουν υψομετρικά τη θέση οδήγησης, η οποία παραμένει στα 820 mm, όσο στο 500DS και χαμηλότερη από τα CB500X και τα δύο TRK502.
Στη διπλή χρήση (on-off) θα έχει να κάνει και με το best seller Benelli TRK502X, μια μοτοσυκλέτα που στήνεται έξυπνα σε δύο εκδόσεις με σοφά στοχευμένες αλλαγές, προσφέροντας στην εκδοχή Χ το κάτι παραπάνω σε διαδρομές αναρτήσεων, αλλά και έχοντας αρκετά μεγαλύτερη μάζα να κινήσει.
Προς το παρόν γνωρίζουμε πως το Maverick ζυγίζει 178 kg στεγνό, σε αντίθεση με τις άλλες τρεις μοτοσυκλέτες που ξέρουμε το πλήρες βάρος τους. Η λογική πάντως λέει πως η νέα άφιξη θα παραμένει κάτω από τα 200 κιλά και με γεμάτο το ρεζερβουάρ (περίπου 15 κιλά φορτώνουν τα 20 λίτρα βενζίνης).
benelli trk 502 x 2021 10

Συνεχιζεται...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Κοινή καρδιά

Όταν με το καλό θα το πάρουμε στα χέρια μας για μια σωστή δοκιμή – επί δρόμου, όχι επί χάρτου – θα έχει πολύ ενδιαφέρον η σύγκριση στον τρόπο λειτουργίας ανάμεσα σε δύο εκδοχές του ίδιου μοτέρ, Daytona και Voge. Δεδομένου ότι δεν έχουμε γνώση των πλήρων τεχνικών λεπτομερειών των δύο μοτοσυκλετών – λ.χ. δεν αναγράφονται οι αναλυτικές σχέσεις μετάδοσης για να δούμε αν και πώς διαφέρουν – δεν μπορούμε να προβλέψουμε στη θεωρία και πώς θα δουλεύουν.

Προφανώς σε ονομαστικές μέγιστες τιμές οι τέσσερεις μοτοσυκλέτες δεν διαφέρουν, είναι όλες πάνω στο όριο της Α2 κατηγορίας – πάντως προκαλεί μια αναπάντητη απορία το γιατί η μεγιστοποίηση της ροπής στο Daytona έρχεται 500 στροφές χαμηλότερα από το Voge.

Μιλώντας για ροπή, το δικύλινδρο μοτέρ της Benelli ξεχωρίζει αποδίδοντας τη μέγιστη τιμή του χαμηλότερα, γεγονός που το κάνει να δείχνει λίγο δυνατότερο στις χαμηλομεσαίες από τον ανταγωνισμό του. Είναι μάλιστα ενδιαφέρον το γεγονός πως ο δικύλινδρος της ιταλικής εταιρείας διαθέτει συγγενείς διαστάσεις με τους άλλους τρεις, με βασική διαφοροποίηση το κατά δύο χιλιοστά φαρδύτερο πιστόνι – 69 x 66.8 έναντι 67 x 66.8 των άλλων τριών. Θα μπορούσε και αυτός να έχει κοινή αφετηρία (ή έστω έμπνευση) στη σχεδιασή του κάπου στο παρελθόν; Με δεδομένο πως επίσης προέρχεται από την Κίνα, δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε.

Στην πράξη αυτό που θα κάνει τη βασική διαφορά είναι το πώς και όχι το πόσο. Για παράδειγμα, είναι αισθητό το πόσο πιο χαλαρός αισθάνεται ο δικύλινδρος του CB500X στα 120-140 km/h σε σχέση με αυτόν του 500DS. Θα μοιάσει το Maverick 500 στον έτερο κάτοχο του κινητήρα της Loncin; Θα έχει τη ροπή χαμηλά που χρειάζεται για να αντιπαρατεθεί στο Benelli;

Πρόκειται για ένα ζήτημα πρωτίστως τουριστικής φύσης και για τη μοτοσυκλέτα της Daytona ο τουρισμός φαίνεται να έχει μερικά συν στην εξυπηρέτησή του. Με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και το φαρδύτερο κορμί, το Maverick ξεκινά με θετική εικόνα.

Βασιλιάς του αυτοκινητόδρομου ως τώρα είναι το Benelli TRK502 σε οποιαδήποτε από τις δύο εκδόσεις του, μιας και διαθέτει την καλύτερη αεροδυναμική προστασία απ’ όλους, ενώ και τα κιλά του εδώ προσφέρουν ωφέλη σε σταθερότητα. Τώρα βέβαια έχει έναν ικανό ανταγωνιστή, μιας και το Maverick 500 διαθέτει (στα χαρτιά) ανάλογες χωρικές διαστάσεις δίχως τα επιπλέον κιλά. Μένει να δούμε στην πράξη πως βγάζει τη δύναμή του στον ανοικτό δρόμο.
honda cb500x 14
Πλούτος
Σημαντικότατο σημείο αιχμής είναι πάντα η τιμή, ακόμη περισσότερο όταν μιλάμε για μια κατηγορία προσιτών μοτοσυκλετών που απευθύνονται ως επί το πλείστον σε όχι και τόσο βαθιά πορτοφόλια.
Η στόχευση της Γκοργκόλης Α.Ε. να ορίσει μια τιμή €100 κάτω από τη μοτοσυκλέτα της Voge φέρνει το Maverick 500 σε μια ελκυστική θέση, χαμηλότερα και από τον ευρύτερο ανταγωνισμό των Benelli και KTM .

Η εικόνα βελτιώνεται περαιτέρω με μια ματιά στον εξοπλισμό του Maverick – σχάρες, ποδιές, κάγκελα, χούφτες, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, όλα στάνταρ. Ευχάριστη έκπληξη οι ζάντες με τις ακτίνες πλεγμένες στην εξωτερική περίμετρο ώστε να μπορεί να δεχτεί tubeless λάστιχα.
Το δικάναλο ABS του ξεχωρίζει διαθέτοντας τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις λειτουργίας. Δεν περιγράφονται αναλυτικά, πάντως η προσαρμοστικότητα του συστήματος είναι καλοδεχούμενη, σε μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης είναι πάντα χρήσιμη. Στην οθόνη του Maverick διακρίνονται οι επιλογές Safe και Sport, με την τρίτη εναλλακτική να είναι πιθανώς η απενεργοποίηση.
Προσθέτουμε LED φώτα παντού (με DRL φώτα ημέρας μπροστά), δύο παροχές φόρτισης (USB και τύπου ναπτήρα αυτοκινήτου), ενώ στα όργανα έχουμε ένα κλασικό στροφόμετρο δίπλα σε μια έγχρωμη οθόνη με αρκετή πληροφορία. Σε αυτή συναντάμε πολλά αναμενόμενα συν το απρόσμενο αλτίμετρο, δηλαδή ένδειξη υψομέτρου, η οποία δεν εξηγείται πως μετριέται. Δεν συναντάμε ωστόσο ενδείξεις πίεσης ελαστικών όπως στο Voge.
Η οθόνη περιλαμβάνει και ένα βασικό επίπεδο συνδεσιμότητας, με την περιγραφή να περιορίζεται προς το παρόν στην ίδια βασική λειτουργία με το 500DS, όπου απλά προβάλλονται στην οθόνη οι εισερχόμενες κλήσεις. Δεν αποκλείεται ωστόσο να γίνεται χρήση και άλλων ικανοτήτων του τηλεφώνου, λ.χ. να αντλείται έτσι η τιμή του αλτιμέτρου στα όργανα.
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται δεόντως μιας και θα έχει δύσκολο έργο στις συγκρίσεις της αγοράς. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο βασικός προστατευτικός εξοπλισμός (κάγκελα, χούφτες, ποδιές) είναι στάνταρ, ενώ δεν λείπουν οι έξυπνες προσθήκες που μυρίζουν πολυτέλεια, όπως οι φωτιζόμενοι διακόπτες των TRK502.
Από την άλλη, κανείς πλην του Maverick 500 δεν έχει ρυθμιζόμενο ABS ή τις περίτεχνες ζάντες που συνήθως συναντάμε σε μοντέλα μεγάλων κυβισμών.
daytona maverick500 02
Καλή αρχή

Η Daytona συνεχίζει να κινείται δυναμικά και επεκτατικά στην ελληνική αγορά και, μετά τα μονοκύλινδρα 300άρια, ανοίγει ένα νέο μέτωπο με περισσότερους κυλίνδρους.

Το Maverick 500 βουτά σε μια αγορά δύσκολη, απαιτητική και γεμάτη δυνατούς αντιπάλους, έρχεται όμως προετοιμασμένο. Ο εξοπλισμός του είναι παραπάνω από ικανοποιητικός για τα δεδομένα της αγοράς και στο χαρτί δείχνει να είναι εφοδιασμένο με αυτά που χρειάζονται, όχι όσα γυαλίζουν απλά στο μάτι.

Η τιμή του στα €5,895 συνιστά ένα πολύ σημαντικό εφόδιο, καθώς πιάνει το κάτω άκρο της κατηγορίας του δείχνοντας πιο πλούσιο. Για κερασάκι έρχεται η 4ετής εγγύηση να το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό.

Απέναντί του θα βρει το Honda CB500X, με πολλάκις τεκμηριωμένη πρωταγωνιστική θέση στην αγορά, καθώς και τη μοτοσυκλέτα που νίκησε στο καλοκαιρινό μας συγκριτικό, KTM 390 Adventure.
Tο ντουέτο των Benelli, TRK502 και 502X έχει ήδη βρει το κοινό του και η αξία του είναι πια θεμελιωμένη, με την πρωτιά στην ιταλική αγορά ως τεράστιο μετάλλιο στα φέρινγκ των δύο ιταλο-κινεζικών adventure και την 4ετή εγγύηση να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε σιγουριά.

Οι προτάσεις στην κατηγορία έχουν κάτι για τον καθένα, έτσι είναι σημαντικό για το Maverick 500 να διαθέτει ένα ρεαλιστικό χαρακτήρα διπλής χρήσης. Με τον τρόπο αυτόν μπορεί να απευθυνθεί σε ευρύτερο πελατολόγιο από κάποιους ανταγωνιστές του. Με αφετηρία το εξαιρετικά τιμολογημένο και υποστηριγμένο (4ετής εγγύηση) λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά, μένει να αποδείξει πως μπορεί να διατηρήσει και στην πράξη μια καλή ισορροπία στον διττό του ρόλο για να πετύχει.

Πότε το παίρνουμε για τεστ είπαμε;
daytona maverick500 05
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.150
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Kαλως ήρθες Αντρέα
Άναβα και στις δύο....οποία σου δίνει μεγαλύτερο χαμόγελο καλορίζικη...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom