Καλύτερα και χειρότερα καταλύματα που έχουμε διανυκτερεύσει σε μοτοταξιδια

Vagelis
Δεν ξέρω αν έχει κάποια ουσία αυτό το νήμα που ανοίγω.. γιατί το τι είναι "καλό" είναι πολύ σχετικό.
Περιμένω ομως πως στα "χειρότερα" θα υπάρχει ενδιαφέρον... :-)

Για μένα το καλύτερο κατάλυμα στο οποίο έχω μεινει νομίζω πως είναι αυτό:

Το 2012.. στο πρώτο ταξίδι με την γυναίκα μου. Ένα μήνα μετά τη γνωριμια μας.

Στα χειρότερα θα εβαζα 2 καταλύματα. Το ένα ήταν ένα camping στο δρόμο προς το Nordkapp.
Λόγω κόστους αποφασίσαμε να μείνουμε με το φιλαράκι που συνταξιδευαμε σε κάτι οικονομικο. Κι αυτο ήταν ένα πενταβρωμικο τροχόσπιτο... σαν αυτά που βλέπουμε σε κάτι αμερικανικές ταινίες. Το σκηνικό απ' εξω βέβαια ήταν απίστευτα όμορφο.

Το δεύτερο ήταν η πρώτη μας διανυκτέρευση με τους κολλητούς μου στη διαδρομή προς Tranfagarassan. Η διανυκτέρευση έγινε στο Veliko Tarnovo και δυστυχώς δε θυμάμαι πως λέγεται το "ξενοδοχείο". Δεν έχω να πω πολλά... Στο μπαλκόνι του δωματίου μας είχε αίματα (δε μιλάω για 2-3 σταγόνες). Το κόστος για το τρίκλινο πρέπει να ήταν κοντά στα 17€...

stavrouliasp

new member
138
Ηλικία
Για εμένα το χειρότερο δωμάτιο που εχω διανυκτερευσει έχει ξεκάθαρο νικητή. Θα αντιγράψω από ένα ταξιδιωτικό μου..

"Με τα πολλά φτάσαμε στα σύνορα Καζακστάν - Ουζμπεκιστάν και ξεκινήσαμε να ψάχνουμε για το ξενοδοχείο που μας είπαν. Το μέρος ήταν ένας πανάθλιος έρημος σκουπιδότοπος με τον κόσμο να περιμένει μέχρι την επόμενη ημέρα να ανοίξουν τα σύνορα, αφού το απόγευμα έκλειναν μέχρι την άλλη ημέρα στις 06.00.

Τελικά το ξενοδοχείο αποδείχθηκε ότι ήταν ένα κακόγουστο αστείο. Μας παραχώρησαν ένα ημιυπόγειο χώρο, χωρίς φυσικά WC (όλο το ξενοδοχείο) και χωρίς ούτε μια βρύση. Για κρεβάτια ούτε λόγος βέβαια. Πατωματάκι λοιπόν επάνω σε κάτι χαλιά και υπομονή να περάσει το βράδυ. Και να σκεφθεί κανείς ότι εμείς ήμασταν οι ευνοημένοι της υπόθεσης αφού ο υπόλοιπος κόσμος την έβγαζε έξω στη βρώμα, τη σκόνη και τη δυσωδία. Και ενώ νομίσαμε ότι το έχουμε τερματίσει και δεν πάει χειρότερα, άρχισαν να σκάνε μύτη κατσαρίδες ή τέλος πάντων τέτοιου στυλ έντομα με κάτι τύπου δαγκάνες μπροστά. Σκοτώνουμε μια, σκοτώνουμε δύο και μετά από λίγο ξεκινάει η μάχη. Πρέπει να σκοτώσαμε τουλάχιστον 20-30 από αυτές ώσπου τελικά…χάσαμε. Δεν είχε νόημα να προσπαθούμε άλλο. Έμπαιναν από παντού και δεν είχαν σταματημό. Πασαλειφθήκαμε λοιπόν με όσο αντικουνουπικό είχε ο καθένας (ελπίζοντας να κάνει δουλειά και στις κατσαρίδες) και τυλιχτήκαμε με το σεντόνι μας (και ας είχε αποπνιχτική ζέστη εκεί μέσα). Το καλό είναι ότι το αντικουνουπικό που είχαμε πάρει εγώ και ο Κώστας ήταν extra hard core (https://www.lifesystems.co.uk/products/insect-repellents/expedition-50-plus-range) και αν και γενικά έχουν ακουστεί πολλά (δυσάρεστα) για τη δραστική ουσία deet που περιέχει, στη φάση αυτή ήταν το λιγότερο που μας ένοιαζε. Το κακό από την άλλη είναι ότι ήταν τόσο δυνατό – διαβρωτικό που όταν σε κάποια περίπτωση στο Τατζικιστάν παρουσίασε διαρροή και άρχισε λίγο λίγο να στάζει, μου διέλυσε ότι είχα στο νεσεσέρ που το είχα μέσα, μου τρύπησε το νεσεσέρ, τον αδιάβροχο (κινέζικο) σάκο που χρησιμοποιώ για τμηματοποίηση των πραγμάτων μου μέσα στον μεγάλο 60λτ σάκο μου και τελικά και τον ίδιο τον Touratech PVC σάκο (μετά σκεφτόμουν ότι αυτό το πράγμα το έβαλα και επάνω μου…).

Το δωμάτιο στα σύνορα…"

Τελευταία επεξεργασία:

Vagelis

"Με τα πολλά φτάσαμε στα σύνορα και ξεκινήσαμε να ψάχνουμε για το ξενοδοχείο που μας είπαν. Το μέρος ήταν ένας πανάθλιος έρημος σκουπιδότοπος με τον κόσμο να περιμένει μέχρι την επόμενη ημέρα να ανοίξουν τα σύνορα, αφού το απόγευμα έκλειναν μέχρι την άλλη ημέρα στις 06.00.

Το δωμάτιο στα σύνορα…"

Να... Κάτι τέτοιες ιστορίες φανταζομουν όταν άνοιγα το νήμα...
Χαχαχαχαχχχαχ

Χαρά στο κουράγιο σας ρε φίλε. Δεν υπάρχουν λόγια γι'αυτα τα έντομα που περιγράφεις... Και για να είναι το μέσα καλύτερα από το εξω;; Δε θέλω να φανταστώ τι κατάσταση επικρατούσε....

esel

17.141
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν ήταν διαγωνισμός, νομίζω θα είχε τελειώσει μόλις από τη δεύτερη συμμετοχή! Απίστευτη εμπειρία, πραγματικά!
Ετσι ακριβως !!!
Ολοι μας λιγο πολυ θα εχουμε μια ασχημη εμπειρία απο καταλύμματα...αυτη ομως πρωτιά απ τα αποδυτήρια....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

nister

new member
137
Φωκίδα
Dl 650 V-strom k9
Νίκος
Προσπάθησα να θυμηθώ, κυρίως το χειρότερο κατάλυμα, μιας και θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον, όμως, αν και σχεδόν πάντα πάω σε ότι φτηνότερο υπάρχει, δεν κατάφερα να επιλέξω κάποιο και νομίζω ότι ο λόγος είναι ότι για μένα το κατάλυμα είναι το αναγκαστικό διάλειμμα μέχρι να ξανανέβω στο μηχανάκι.
Ωραίο θέμα, όντως!

Σάββας

7.450
Αθήνα
Diesel RC90
Σάββας
Αθήνα
Και εγώ κακό κατάλυμα δεν έχω συναντήσει μέχρι τώρα.
Βέβαια πρέπει να αναφέρω πως το ψάχνω το θέμα όσο μπορώ καλύτερα και κλείνω πριν την αναχώρησή μου για οπουδήποτε.

Λίγο φτωχό αλλά με όλες τις βασικές ανέσεις που χρειαζόμαστε θυμάμαι στο χωριό Χαλίκι που θα το αδικήσω αν δεν πω και για την εξαιρετική φιλοξενία των ιδιοκτητών όπως και για το πληρέστατο πρωινό και για ένα σπιτάκι τύπου Μπλεκ - Όμπραξ - Ζαγκόρ (για τους παλιούς) πούχαμε μείνει στα 3-5 πηγάδια και ξεχείλιζε η αποχέτευση του μπάνιου όταν έκανες ντουζ αλλά κατά τα άλλα, τζακάρα, ξύλα και τοποθεσία κάτσε καλά. Λεπτομέρειες δηλαδή και τίποτα ουσιώδες. Α μας είχε ψιλοστήσει και ο ιδιοκτήτης.

Στο εξωτερικό δεν έχω μεγάλη εμπειρία μιας και πρωτοβγήκα φέτος κατά Βουλγαρία και Ρουμανία μεριά.
Στην Ρουμανία ήταν όλα άψογα. Στην Βουλγαρία μόνο στο Πλέβεν δεν είχανε πάρκιν για τις μοτό αλλά μας είπαν και τις βάλαμε στην είσοδο του ξενοδοχείου, βάλανε γύρω γύρω εκείνα τα σίδερα - stand που βάζουν σε εκδηλώσεις με σχοινί για να περνούν οι επίσημοι και τις φυλάγανε συνεχώς ! Σοβιετικής νοοτροπίας το ξενοδοχείο. Κείνο το καζανάκι ήταν το θέμα συζητήσεως γιατί αφ' ενός έκανε σαν λυσσασμένο από την πίεση του νερού με το που το πάταγες αφ' ετέρου έτρεχε για έναν αιώνα σε σημείο να νομίζεις πως δεν θα σταματήσει ποτέ ! Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Ένα πρωινό όμως σε μπουφέ κάτσε καλύτερα !

jliordos

old member
4.513
Θεσσαλονίκη
BMW R1250GS ADVENTURE
Ιωάννης
Θεσσαλονίκη
Φέτος το καλοκαίρι(αρχές Ιουλίου) είπα να πάω στη Ρόδο, το νησί που λατρεύω και έχω ζήσει την μισή ζωή μου.
Βρήκα ένα ξενοδοχείο με δια
υκτέρευσης 50 ευρώ, από φίλο γιατί ήταν κλειστά το 90%, το οποίο δεν είχε ανοίξει, αλλά θα μας εξυπηρετούσε.... Μαύρη η ώρα
Είχαμε κάνει ψώνια από S/M γιατί θα καθόμασταν 12 ημέρες και το απόγευμα της πρώτης ημέρας κάναμε καφεδάκι πριν βγούμε βόλτα, ξεχάσαμε όμως την ζάχαρη ανοιχτή. Θα μου πεις και τι σημασία έχει ;
Την μεγαλύτερη σημασία που μπορεί να έχει ένα βαζάκι ζάχαρη αποδείχτηκε ότι είχε, επιστρέφοντας από μια βόλτα στην έρημη (πρώτη φορά τόσα χρόνια στη Ρόδο, αρχές Ιουλίου) Παλιά Πόλη της άνοιξα την πόρτα στο διαμέρισμα και αντίκρισα καμία 20αριά κατσαρίδες, οι 5 δε μέσα στο βάζο με την ζάχαρη, χαχαχαχα πανηγύρι έστησαν.
Χωρίς πολλά πολλά μαζέψαμε ότι ήταν καθαρό, πετάξαμε τα υπόλοιπα που ήταν εκτεθειμένα και την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια ψαχνοντας στη 1 το βράδυ κατάλυμα, αλλά ήταν άπαντα κλειστά.
Βρέθηκα σε ένα παλιό 5***** που έχω μείνει πάλι και μου άρεσε και είπα να ρωτήσω, ήταν ο νυχτοφύλακας μου είπε ότι ανοίγουν σε 10 ημέρες και δεν έχουν τπτ. Με τα λίγα και πολλά τον έπεισα να πάρει την διευθύντρια του εκείνη την ώρα, γυναίκα το πολύ 40 χρόνων με Harley Davidson παρακαλώ ώσπου μας επέτρεψε για ένα βράδι να κοιμηθούμε με 110 ευρώ και την άλλη ημέρα θα βλέπαμε.
Οταν ξημέρωσε ήρθε είδε και το GS και εντυπωσιάστηκε γιατί της αρέσουν τα ταξίδια οπότε το παζάρι ήταν πιο εύκολο. Της είπα θέλω δωματιο για 11 ημέρες χωρίς αποδείξεις χωρίς τίποτε γιατί το ξενοδοχείο δεν είχε ανοίξει επίσημα, έτσι δεν μπορούσε να κόψει απόδειξη, οπότε μας έβαλε σε μια σουίτα με ιδιωτική πισίνα δίπλα στην θάλασσα και είμαστε σε 5***** ξενοδοχείο εγω με την σύζυγο και η πισινα το μπαρ και όλα λειτουργούσαν μόνο για εμάς για τις υπόλοιπες 10 ημερες, χαχαχαχα
Ούτε ο Μπράντ Πιτ να είχε παει δεν θα ήταν έτσι.
Μας έκανε τιμή 750 ευρώ για όλο το πακέτο ενώ το μικρότερο δωματιο ξεκινούσε από 180 ευρώ.

Το πρώτο που φύγαμε κακήν κακώς ήταν το Μαριτίνα - Ενοικιαζόμενα διαμερίσματα Maritina Apartment στην Ιξιά και το δεύτερο που απολαύσαμε το Villa Di Mare επίσης στην Ιξιά.

Να είναι καλά οι σιχαμένες κατσαρίδες, χαχαχαχα

Ήταν από τις καλύτερες διακοπές μου, με την πλήρη σημασία των λέξεων διακοπές, το GS 10 ημέρες στην Ρόδο έγραψε 300 χλμ, το μετάνοιωσα που την πήρα μαζι.
Έβγαλα το άχτι μου όμως μετά στην Κρήτη κάνοντας σε 15 ημέρες 3500 χλμ.

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
19.350
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Γιαννης
Pieria
Στα χειρότερα ,Εμένα με έρχεται στο νου το ...."απόλαυση" ας πουν δυο λόγια ο @Pan-dvs ,@zissimo ,@angelthing χαχαχαχαχαχαχαχα.
Μιλάμε για απόλαυση όχι παίξε γέλασε abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk

angelthing

1.664
F700GS, CRF300L
Angelos
....... Το κακό από την άλλη είναι ότι ήταν τόσο δυνατό – διαβρωτικό που όταν σε κάποια περίπτωση στο Τατζικιστάν παρουσίασε διαρροή και άρχισε λίγο λίγο να στάζει, μου διέλυσε ότι είχα στο νεσεσέρ που το είχα μέσα, μου τρύπησε το νεσεσέρ, τον αδιάβροχο (κινέζικο) σάκο που χρησιμοποιώ για τμηματοποίηση των πραγμάτων μου μέσα στον μεγάλο 60λτ σάκο μου και τελικά και τον ίδιο τον Touratech PVC σάκο (μετά σκεφτόμουν ότι αυτό το πράγμα το έβαλα και επάνω μου…).
Τι διάλα, το αίμα από τα Alien είχε μέσα ?
Εντυπωσιακό !!!

Για την επιβίωση σε αυτό το μέρος: cdefg

angelthing

1.664
F700GS, CRF300L
Angelos
Μιλάμε για απόλαυση όχι παίξε γέλασε abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
Υπονοείς τπτ για την παρέα μας φιλαράκι cdefghigi
Αχαχαχαχαχ.

Ήταν λίγο τραγικό είναι αλήθεια ......... απλά η όλη εκδρομή και η παρέα άξιζε τον κόπο !

Bcdefghg

User V

12.090
Την καλύτερη διαμονή την έκανα με τη Σοφία,λίγο μετά το γάμο μας στο Κεραμαριό στην Δρακότρυπα Καρδίτσας το 2007.

Εντάξει!!
Στο λινκ σας έβαλα κατευθείαν στις φωτογραφίες.
Χώρος πραγματικά για να ηρεμήσετε και να ανανεώσετε σήμερα(όσοι θέλετε) τον έρωτα με τη σύζυγο/σύντροφό σας. Hug

Όσοι πάτε με παράνομο δεσμό ειδοποιήστε να σας κάνω "Πρωτοσέλιδο αφιέρωμα".. abcdefghgk

N

notakos600

Guest

Εντάξει!!
Στο λινκ σας έβαλα κατευθείαν στις φωτογραφίες.

Πως τα λες έτσι Δημήτρη μου Rolling Rolling

Βρήκα ένα ξενοδοχείο με δια
Ούτε ο Μπράντ Πιτ να είχε παει δεν θα ήταν έτσι.

Να είναι καλά οι σιχαμένες κατσαρίδες, χαχαχαχα

Έβγαλα το άχτι μου όμως μετά στην Κρήτη κάνοντας σε 15 ημέρες 3500 χλμ.
Αυτό θα πει... από τα αλώνια στα σαλόνια!!
Μια χαρά σας έκατσε.

duke200

1.310
Alex
Στη Γαλλία, σε γνωστό χειμερινό θέρετρο, κλείνουμε κατάλυμα που ήταν κακό, αλλά δίπλα υπήρχε ένα μικρό συμπαθητικό 2αστερο ξενοδοχείο. Δίκλινο με δικό του μπάνιο 100 ευρώ ημιδιατροφη, λέμε πόσο χάλια να είναι... Καλό το δωμάτιο, έρχεται η ώρα για φαγητό: Α α λα καρτ με μπουφέ σαλάτας και γλυκών. "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!" λέμε, μιλάμε για ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ φαγητό, το θυμόμαστε ακόμα από το 2010.
Φεύγοντας βλέπουμε το μαγικό σηματακι στην έξοδο 2 αστέρια michelin, όταν το καλύτερο εστιατόριο στην Ελλάδα έχει 2 και θες 150 ευρώ τουλάχιστον για 2 άτομα.

Εκεί κατάλαβα πόσο μας κοροϊδεύουν εδώ στην Ελλάδα στα δήθεν 5αστερα και δήθεν gourmet εστιατόρια.

Sent from my A80Pro using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία:

The Owl.

2.021
George
Στον γυρισμό από Γαλλία το 2010 είπαμε να σταθούμε ένα βράδυ να δούμε φίλο καλό που μένει στο Favaro Veneto, δλδ δίπλα από την Βενετία.
Βρήκαμε το Al Jiardino B&B σε λογική τιμή κ κήπο για την μοτο
Νταξ.. για ένα βράδυ βολευτήκαμε.
Σαφώς ήταν ψιλό χάλια αλλά όχι τόσο που να θες να φύγεις... Οριακά ανεκτό.
Πρωίνο σε πακέτο..ανα μερίδα..σκεψου.

Την επόμενη χρονιά στο γύρνα από Δολομιτες λέμε ξανά μια στάση για να δουμε τον φιλο κ φυσικά ας κλείσουμε ξανά στον γνωστό ξενωνα... Πόσο χειρότερα να είχε γίνει...;
Άλλωστε ήταν δίπλα στο σπίτι του κ βόλευε.
Ε... Και όμως ήταν απαραδεκτος πια.
Μούχλα παντού, μυρωδιά υγρασίας κ έπιπλα έτοιμα να διαλυθούν... Λες κ είχε περάσει πόλεμο...
Υπάρχει ακομα οπότε ας το αποφύγει οποίος ταξιδέψει κειθε.

esel

17.141
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
το χειροτερο ηταν πριν απο 3 χρονια στην Κρακοβια (δεν θυμαμαι πως λεγεται) ηταν ενα πρων Ανατολικου τυπου νοσοκομειο το οποιο ειχε γινει ξενοδοχείο.....για την ακριβεια οι 2 πρωτοι οροφοι λειτουργουσαν ακόμα σαν κατι αντιστοιχο ΙΚΑ......φυσικα και δεν μειναμε ο πρακτορας μετα απο τα σχετικά μνμ μας πηγε σε ενα πραγματικα χλιδατο ξενοδοχειο
το συγκεκριμενο ειχε και σελιδα στο bookinig (τωρα δεν εχει) το οποιο φαινοταν με τα αναλογα φιλτρα πολύ καλο....(αν το εβλεπα θα το θυμομουν)