Καλπάζουν οι Κινέζοι!

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.429
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Oλα ιδια

καμια διαφοροποιηση

βαρυδια, αδιαφορα, αοσμα, αγευστα...

καλη η καλυψη της βασικης αναγκης μετκινησης αλλα απο κει και περα......

μηδεν εις το πηλικο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μιά χαρά είναι αν ξέρεις τι ζητάς, καί τί περιμένεις.
Συμφωνω με το παλικαρι και επαυξανω
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ MOTOR: Τα διαθέσιμα μοντέλα και οι τιμές τους στην Ελλάδα​

10 μοτοσυκλέτες και 1 scooter​



Η γκάμα της εταιρείας που αντιπροσωπεύετε στην χώρα μας από την Γκοργκόλης Α.Ε. περιλαμβάνει 11 μοντέλα από 125 έως 800 κ.εκ.
SRT 800 STANDARD GREY COLOR

Το SRT 800, το crossover με τροχούς 17 ιντσών και δικύλινδρο κινητήρα 754 κ.εκ. με ισχύ 75,1 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 6,8 kgm στις 6.500 σ.α.λ., κοστίζει 7.995 ευρώ και αναμένεται στην χώρα μας τον Ιανουάριο του 2023 σε δύο χρώματα, μπλε και γκρι.
SRK 700 BLACK

Το SRK 700, το naked με δικύλινδρο κινητήρα 698 κ.εκ. με ισχύ 73,4 ίππων και ροπή 6,8 kgm, κοστίζει 6.995 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2023 σε μπλε και μαύρο.
SRT 550 STANDARD SPECS 90o RIGHT BLACK copy

Το SRT 550, το crossover με τροχούς 17 ιντσών και δικύλινδρο κινητήρα 554 κ.εκ. με ισχύ 47,6 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 5,2 kgm στις 5.500 σ.α.λ., κοστίζει 5.995 ευρώ και αναμένεται στην χώρα μας τον Ιανουάριο του 2023 σε δύο χρώματα, μπλε και μαύρο.
SRC 500 BLACK COLOR

Το SRC 500, το ρετρό roadster με μονοκύλινδρο κινητήρα 480 κ.εκ. με ισχύ 26 ίππων στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή 3,7 kgm στις 4.250 σ.α.λ., κοστίζει 4.495 ευρώ και αναμένεται στην χώρα μας τον Ιανουάριο του 2023 σε δύο χρώματα, ασημί και μαύρο.
SRK400 WHITE COLOR

Το SRK 400, το naked με δικύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. με ισχύ 41,5 ίππων και ροπή 3,8 kgm, κοστίζει 4.995 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2023 σε λευκό και μαύρο.
SRV 300 MAT BLACK COLOR

Το SRV 300, το cruiser με δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, κοστίζει 4.495 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2023 σε πορτοκαλί και μαύρο.
SRV 125 YELLOW BROWN SEAT COLOR

Το SRV 125, το cruiser με μονοκύλινδρο κινητήρα, κοστίζει 2.695 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2023 σε κίτρινο και μαύρο.
SRK 125s WHITE COLOR

Το SRK 125 S, το naked με μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα κοστίζει 2.995 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2023 σε λευκό και μαύρο.
TRX 125 BLACK COLOR

Το TRX 125, το naked με μονοκύλινδρο, κινητήρα κοστίζει 2.495 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2023 σε λευκό και μαύρο.
SRF 125 MAT BLACK COLOR

Το SRF 125, το mini bike της οικογένειας κοστίζει 2.395 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2023 σε μαύρο.
CTR 125 45o RIGHT copy

Το scooter CTR 125 L/C κοστίζει 2.495 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2023 σε μπλε και γκρι.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge 900DS Concept: Όταν η τεχνολογία συναντά την περιπέτεια​

Σύντομα κοντά μας​


H Voge παρουσιάζει το πρωτότυπο 900DS και μας δείχνει την πρόθεσή της για είσοδο με αξιώσεις στην κατηγορία των premium On/Off Adventure
Ο τεχνολογικός εξοπλισμός και ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας υπογράφουν μια μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει άνεση, οδηγική ευχαρίστηση και μεγάλη ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή και σε κάθε είδους οδόστρωμα.
To 900DS είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που θα ενταχθεί στην οικογένεια της Voge και είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ Loncin και γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου. Τα βασικά συστατικά αυτού του έργου είναι ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895cc, ο full ηλεκτρονικός εξοπλισμός, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, οι ακτινωτές ζάντες και ο μπροστινός τροχός των 21".
VOGE 900DS Concept 10

Εξελιγμένη σχεδίαση και εργονομία​

Η σχεδίαση του νέου 900DS είναι άκρως αιχμηρή και κατά βάση υιοθετεί τα στιλιστικά χαρακτηριστικά των μικρότερων μοντέλων Adventure της εταιρείας, πλην όμως τα εξελίσσει για να δώσει ζωή σε μια εξαιρετικά εκλεπτυσμένη εμφάνιση γεμάτη προσωπικότητα. Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων δείχνει τέλεια ενσωματωμένο στη μοτοσυκλέτα και εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία, απαραίτητη για την αντιμετώπιση μεγάλων διαδρομών. Μπροστά, το 900DS διακρίνεται από το χαρακτηριστικό για την κατηγορία «ράμφος», το οποίο σε συνεργασία με το χαμηλό φτερό κρατάει νερά και λάσπες μακριά από τον αναβάτη στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Διακρίνεται επίσης από τον εντυπωσιακό full LED DRL προβολέα, τον ρυθμιζόμενο σε ύψος (+-60mm) ανεμοθώρακα, το αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) και τα διπλά προβολάκια τεχνολογίας LED! Στα πλαϊνά παρατηρούμε πλαστικές επιφάνειες κάθετης μορφής εκατέρωθεν του ευμεγέθους ψυγείου, οι οποίες φροντίζουν για τη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή και διώχνουν αέρα και κρύο μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Ο κινητήρας και τα πλαστικά μέρη προστατεύονται αντίστοιχα από πλαϊνά κάγκελα και ποδιά, με τις τύπου “Rally” προστατευτικές “χούφτες” στο τιμόνι να αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη, ειδικά στην οδήγηση εκτός δρόμου. Η σέλα είναι φτιαγμένη σε ένα ενιαίο και ανισόπεδο κομμάτι, με το τμήμα που είναι αφιερωμένο στον αναβάτη να είναι αρκετά πιο χαμηλό στα μόλις 825mm, σημείο αναφοράς στην κατηγορία που θα ανακουφίσει μελλοντικούς ιδιοκτήτες με μικρό σωματότυπο ή/και μικρή οδηγική εμπειρία.
VOGE 900DS Concept 13

Σχεδιαστές και μηχανικοί της Voge μελέτησαν και εργάστηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να δημιουργήσουν την ιδανική θέση οδήγησης. Στόχος είναι να κάνουν τη μοτοσυκλέτα άνετη στις μεγάλες αποστάσεις και εργονομική σε κάθε είδους οδική/οδηγική συνθήκη, ακόμα και όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος στις χωμάτινες επιφάνειες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία Adventure δίνει έντονο το παρόν της σε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, όλα φωνάζουν και όλα μαρτυρούν μια ποιοτική κατασκευή ικανή να τα βγάλει πέρα σε κάθε συνθήκη και σε βάθος χρόνου.

Μηχανικά μιλώντας​

VOGE 900DS Concept 2

Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους 2ΕΕΚ που εξοπλίζει το 900DS είναι η ίδια μονάδα που παράγει η Loncin για λογαριασμό γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου. Ο κυβισμός των 895cc, η ισχύς των 96,5Hp και η μέγιστη ροπή των 91Nm καθιστούν τo DS σαν την πιο αποδοτική μοτοσυκλέτα που έχει παραχθεί ποτέ από τη Voge. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και είναι εξοπλισμένο με σύστημα αμφίδρομου Quickshifter, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητα χωρίς χρήση συμπλέκτη και προς κάθε κατεύθυνση. Και όσον αφορά στο συμπλέκτη, αυτός είναι υποβοηθούμενος περιορισμένης ολίσθησης και αυτό μεταφράζεται τόσο σε λιγότερη κούραση στο χέρι του αναβάτη όσο και σε αποφυγή αναπηδήσεων του πίσω τροχού στη σκληρή χρήση.

Τα ηλεκτρονικά​

Το 900DS είναι το πρώτο Voge που θα διαθέτει οδηγικά προγράμματα και αυτό οφείλεται στην -επίσης για πρώτη φορά- εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού γκαζιού ride-by-wire. Ο αναβάτης θα μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του γκαζιού με βάση τη χαρτογράφηση του κινητήρα που έχει επιλέξει, μόλις ένα “κλικ” είναι το μόνο που θα χρειάζεται για να αλλάξει το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τόσο όταν θέλει να διασκεδάσει όσο και όταν πρέπει να οδηγήσει σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Επιπρόσθετα, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, cruise control και δικάναλο ρυθμιζόμενο ABS με λειτουργία “Off-Road” είναι συστήματα που θα δώσουν τις κατάλληλες λύσεις στην κάθε οδηγική/οδική συνθήκη. Λύσεις όμως θα δώσουν τόσο οι παροχές 12V και USB, καθώς είναι αυτές που θα κρατάνε φορτισμένες τις ηλεκτρικές συσκευές αναβάτη και συνεπιβάτη, όσο και τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, που θα κάνουν πιο ευχάριστες τις χειμερινές διαδρομές.
VOGE 900DS Concept 14

Η συνδεσιμότητα έχει γίνει μια βασική ανάγκη στις μέρες μας και το 900DS δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω σε αυτόν τον καίριο τομέα. Μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με το smartphone του αναβάτη και προσφέρει διαχείριση πλοήγησης, τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων κλπ. Οι ενδείξεις ιδιαίτερα πλήρεις, καθώς περιλαμβάνουν από μετρητή πίεσης ελαστικών σε πραγματικό χρόνο μέχρι και κλισιόμετρο στον εγκάρσιο άξονα! Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από μπουτόν στις άκρες του τιμονιού και δεν απαιτείται από τον αναβάτη και σε καμμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του από τα γκριπ. Η ασφάλεια πάνω από κάθε τι και σε αυτήν την περίπτωση.

Ατσάλι και αλουμίνιο​

VOGE 900DS Concept 9

Το 900DS χαρακτηρίζεται από ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα οποία συνεργάζονται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Κατασκευασμένα όλα με προδιαγραφές σκληρής χρήσης έχουν σαν μοναδικό στόχο την κορυφαία οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα. Η έννοια Adventure δεν μένει μόνο στα λόγια και το 900DS θα απευθύνεται σε αναβάτες που τους αρέσουν οι extreme καταστάσεις και οι ατελείωτες περιηγήσεις. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, τα φρένα της Brembo και οι ακτινωτοί τροχοί με τα tubeless Anakee III της Michelin (σε διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17) είναι συστατικά επιτυχίας σε κάθε οδηγικό τόλμημα, ενώ η ύπαρξη ρυθμιζόμενου αμορτισέρ τιμονιού θα φροντίσει να κρατάει την επιθυμητή σταθερότητα του συνόλου στις υψηλές, κυρίως, ταχύτητες.
Σύντομα κοντά μας

Πηγη https://2wo.gr
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης

Voge 900DS Concept: Όταν η τεχνολογία συναντά την περιπέτεια​

Σύντομα κοντά μας​


H Voge παρουσιάζει το πρωτότυπο 900DS και μας δείχνει την πρόθεσή της για είσοδο με αξιώσεις στην κατηγορία των premium On/Off Adventure
Ο τεχνολογικός εξοπλισμός και ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας υπογράφουν μια μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει άνεση, οδηγική ευχαρίστηση και μεγάλη ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή και σε κάθε είδους οδόστρωμα.
To 900DS είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που θα ενταχθεί στην οικογένεια της Voge και είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ Loncin και γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου. Τα βασικά συστατικά αυτού του έργου είναι ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895cc, ο full ηλεκτρονικός εξοπλισμός, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, οι ακτινωτές ζάντες και ο μπροστινός τροχός των 21".
VOGE 900DS Concept 10

Εξελιγμένη σχεδίαση και εργονομία​

Η σχεδίαση του νέου 900DS είναι άκρως αιχμηρή και κατά βάση υιοθετεί τα στιλιστικά χαρακτηριστικά των μικρότερων μοντέλων Adventure της εταιρείας, πλην όμως τα εξελίσσει για να δώσει ζωή σε μια εξαιρετικά εκλεπτυσμένη εμφάνιση γεμάτη προσωπικότητα. Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων δείχνει τέλεια ενσωματωμένο στη μοτοσυκλέτα και εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία, απαραίτητη για την αντιμετώπιση μεγάλων διαδρομών. Μπροστά, το 900DS διακρίνεται από το χαρακτηριστικό για την κατηγορία «ράμφος», το οποίο σε συνεργασία με το χαμηλό φτερό κρατάει νερά και λάσπες μακριά από τον αναβάτη στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Διακρίνεται επίσης από τον εντυπωσιακό full LED DRL προβολέα, τον ρυθμιζόμενο σε ύψος (+-60mm) ανεμοθώρακα, το αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) και τα διπλά προβολάκια τεχνολογίας LED! Στα πλαϊνά παρατηρούμε πλαστικές επιφάνειες κάθετης μορφής εκατέρωθεν του ευμεγέθους ψυγείου, οι οποίες φροντίζουν για τη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή και διώχνουν αέρα και κρύο μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Ο κινητήρας και τα πλαστικά μέρη προστατεύονται αντίστοιχα από πλαϊνά κάγκελα και ποδιά, με τις τύπου “Rally” προστατευτικές “χούφτες” στο τιμόνι να αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη, ειδικά στην οδήγηση εκτός δρόμου. Η σέλα είναι φτιαγμένη σε ένα ενιαίο και ανισόπεδο κομμάτι, με το τμήμα που είναι αφιερωμένο στον αναβάτη να είναι αρκετά πιο χαμηλό στα μόλις 825mm, σημείο αναφοράς στην κατηγορία που θα ανακουφίσει μελλοντικούς ιδιοκτήτες με μικρό σωματότυπο ή/και μικρή οδηγική εμπειρία.
VOGE 900DS Concept 13

Σχεδιαστές και μηχανικοί της Voge μελέτησαν και εργάστηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να δημιουργήσουν την ιδανική θέση οδήγησης. Στόχος είναι να κάνουν τη μοτοσυκλέτα άνετη στις μεγάλες αποστάσεις και εργονομική σε κάθε είδους οδική/οδηγική συνθήκη, ακόμα και όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος στις χωμάτινες επιφάνειες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία Adventure δίνει έντονο το παρόν της σε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, όλα φωνάζουν και όλα μαρτυρούν μια ποιοτική κατασκευή ικανή να τα βγάλει πέρα σε κάθε συνθήκη και σε βάθος χρόνου.

Μηχανικά μιλώντας​

VOGE 900DS Concept 2

Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους 2ΕΕΚ που εξοπλίζει το 900DS είναι η ίδια μονάδα που παράγει η Loncin για λογαριασμό γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου. Ο κυβισμός των 895cc, η ισχύς των 96,5Hp και η μέγιστη ροπή των 91Nm καθιστούν τo DS σαν την πιο αποδοτική μοτοσυκλέτα που έχει παραχθεί ποτέ από τη Voge. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και είναι εξοπλισμένο με σύστημα αμφίδρομου Quickshifter, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητα χωρίς χρήση συμπλέκτη και προς κάθε κατεύθυνση. Και όσον αφορά στο συμπλέκτη, αυτός είναι υποβοηθούμενος περιορισμένης ολίσθησης και αυτό μεταφράζεται τόσο σε λιγότερη κούραση στο χέρι του αναβάτη όσο και σε αποφυγή αναπηδήσεων του πίσω τροχού στη σκληρή χρήση.

Τα ηλεκτρονικά​

Το 900DS είναι το πρώτο Voge που θα διαθέτει οδηγικά προγράμματα και αυτό οφείλεται στην -επίσης για πρώτη φορά- εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού γκαζιού ride-by-wire. Ο αναβάτης θα μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του γκαζιού με βάση τη χαρτογράφηση του κινητήρα που έχει επιλέξει, μόλις ένα “κλικ” είναι το μόνο που θα χρειάζεται για να αλλάξει το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τόσο όταν θέλει να διασκεδάσει όσο και όταν πρέπει να οδηγήσει σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Επιπρόσθετα, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, cruise control και δικάναλο ρυθμιζόμενο ABS με λειτουργία “Off-Road” είναι συστήματα που θα δώσουν τις κατάλληλες λύσεις στην κάθε οδηγική/οδική συνθήκη. Λύσεις όμως θα δώσουν τόσο οι παροχές 12V και USB, καθώς είναι αυτές που θα κρατάνε φορτισμένες τις ηλεκτρικές συσκευές αναβάτη και συνεπιβάτη, όσο και τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, που θα κάνουν πιο ευχάριστες τις χειμερινές διαδρομές.
VOGE 900DS Concept 14

Η συνδεσιμότητα έχει γίνει μια βασική ανάγκη στις μέρες μας και το 900DS δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω σε αυτόν τον καίριο τομέα. Μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με το smartphone του αναβάτη και προσφέρει διαχείριση πλοήγησης, τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων κλπ. Οι ενδείξεις ιδιαίτερα πλήρεις, καθώς περιλαμβάνουν από μετρητή πίεσης ελαστικών σε πραγματικό χρόνο μέχρι και κλισιόμετρο στον εγκάρσιο άξονα! Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από μπουτόν στις άκρες του τιμονιού και δεν απαιτείται από τον αναβάτη και σε καμμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του από τα γκριπ. Η ασφάλεια πάνω από κάθε τι και σε αυτήν την περίπτωση.

Ατσάλι και αλουμίνιο​

VOGE 900DS Concept 9

Το 900DS χαρακτηρίζεται από ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα οποία συνεργάζονται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Κατασκευασμένα όλα με προδιαγραφές σκληρής χρήσης έχουν σαν μοναδικό στόχο την κορυφαία οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα. Η έννοια Adventure δεν μένει μόνο στα λόγια και το 900DS θα απευθύνεται σε αναβάτες που τους αρέσουν οι extreme καταστάσεις και οι ατελείωτες περιηγήσεις. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, τα φρένα της Brembo και οι ακτινωτοί τροχοί με τα tubeless Anakee III της Michelin (σε διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17) είναι συστατικά επιτυχίας σε κάθε οδηγικό τόλμημα, ενώ η ύπαρξη ρυθμιζόμενου αμορτισέρ τιμονιού θα φροντίσει να κρατάει την επιθυμητή σταθερότητα του συνόλου στις υψηλές, κυρίως, ταχύτητες.
Σύντομα κοντά μας

Πηγη https://2wo.gr
ενα 850 gs με τον κινητηρα του 900 xr...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ Motor SRT 800 - Ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ελλάδα​

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται μέσα στον Ιανουάριο
QJ Motor SRT 800


Το SRT 800 είναι η κορυφαία Street-Adventure μοτοσυκλέτα της QJ Motor, με δικύλινδρο εν σειρά υγρόψυκτο και ψεκαστό κινητήρα 754 κ.εκ., δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής και επίσημη απόδοση 75.4 hp / 8.500 rpm και 6,83 kgm / 6.500 rpm.
Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων, το ρεζερβουάρ χωρά 18,5 λίτρα καυσίμου, το ύψος σέλας ανακοινώνεται στα 830 mm και το βάρος γεμάτο υγρά στα 254 κιλά.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με μπράτσα, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Angel GT σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17.
Στα φρένα το SRT 800 έρχεται εξοπλισμένο με δυο δίσκους 320 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, και με έναν δίσκο πίσω 265 mm με διπίστονη δαγκάνα.

Στις αναρτήσεις υπεύθυνη είναι η KYB με ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm με διαδρομή 160 mm μπροστά και με μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης συμπίεσης.
srt 800

Το μεταξόνιο είναι μακρύ στα 1.540 mm με έμφαση στην ευστάθεια, ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 195 mm.
Για την ώρα η αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει πλήρεις λεπτομέρειες για τη μοτοσυκλέτα, όμως γνωρίζουμε πως στον εξοπλισμό του το SRT 800 θα φέρει δικάναλο ABS Bosch 9.1MB, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με συνδεσιμότητα (οθόνη που δείχνει ίδια με εκείνη των Zontes), USB θύρα φόρτισης συσκευών, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, χούφτες, LED φώτα και DRL LED φωτισμός, TPMS ένδειξη πίεσης ελαστικών, εργονομικούς διακόπτες στο τιμόνι, σχάρα, χειρολαβές συνεπιβάτη, κ.α.. Δεν θα έχει Traction Control.
Το SRT 800 αναμένεται στην χώρα μας στα τέλη Ιανουαρίου - αρχές Φεβρουαρίου του 2023 σε δύο χρώματα, μπλε και γκρι, και στην τιμή των 7.995 ευρώ, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επέκτασης εγγύησης στα 4 έτη.
Στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων βαλίτσες (αρκετά μικρή η δεξιά λόγω του ψηλά τοποθετημένου τελικού που κλέβει χώρο) και top-case, κάγκελα προστασίας, κ.α.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ Motor SRV 550 Roadster – Η επέλαση των νεορετρό συνεχίζεται​

4d78ef7e832f82f1ad9f232dd7b1aef7_XL.jpg

Μια ακόμα πρόταση της QJ Motor στα μεσαία κυβικά βρίσκει το δρόμο της για την ευρωπαϊκή αγορά.
Η υπερδραστήρια QJ Motor – η οποία έχει κάτω από την σκέπη της τη Benelli- έχει φτάσει σε σχεδιαστικό και παραγωγικό οργασμό παρουσιάζοντας πολλά νέα μοντέλα και με αρκετά από αυτά να αναμένεται να βγουν στην αγορά το 2023.
Ένα καλό παράδειγμα αυτού είναι το νεο-ρετρό roadster της μάρκας που ονομάζεται SRV 550. Διαφοροποιώντας τον εαυτό του από το cruiser αδερφάκι του, το SRV 550 ST, το roadster αποκτά μια συνολικά πιο σπορ αισθητική cafe-racer, με πιο κοφτές γραμμές, διπλά δίσκοφρένα και ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα.
srv123b.jpg

Ακόμα, το SRV 550 ξεχωρίζει ως προς το στυλ για το δίχρωμο φινίρισμα στο ρεζερβουάρ καυσίμου, με τις πρόσθετες ρετρό σχεδιαστικές πινελιές να περιλαμβάνουν έναν στρογγυλό προβολέα LED, σέλα με ραφές στο επάνω μέρος και ένα μικρό, στοιχειώδη ανεμοθώρακα μπροστά από τα όργανα.
srv123d.jpg

Η QJ Motor βασίζεται στον υπάρχοντα κινητήρα της, τον γνωστό παράλληλο, δικύλινδρο στα 554 κ.εκ. που αποδίδει 47,6 ίππους και 4,8 κιλά ροπής, τοποθετημένο στο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο. Ο ίδιος κινητήρας κινεί τα SRV 550 ST, SRT 550 και GS550. Η μετάδοση πραγματοποιείται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων που καταλήγει σε αλυσίδα. Η μοτοσυκλέτα «φορά» τροχούς 17 ιντσών εμπρός και πίσω με λάστιχα ασφάλτινων προορισμών, με τα ανεστραμμένα μπροστινά πιρούνια να είναι στα 41 χλστ, και οι ρυθμίσεις να περιορίζονται στην προφόρτιση της πίσω ανάρτησης.
srv123c.jpg

Τέλος, το SRV 550 είναι μάλλον βαρύ για την κατηγορία κυβισμού του, με το στεγνό του βάρος να αναφέρεται στα 193 κιλά. Βέβαια, μια μοτοσυκλέτα αυτού του είδους δεν είναι πραγματικά σχεδιασμένη με γνώμονα τις επιδόσεις, αλλά περισσότερο με στόχο τη μετακίνηση και τη βόλτα με το δέον στυλ. Η QJ Motor προσφέρει το SRV 550 σε τρεις δίχρωμες αποχρώσεις που αποτελούνται από μαύρο, γκρι και μπλε με την τιμή στο εξωτερικό να είναι κάτω από τις 7.000 ευρώ. Περισσότερα για την χώρα μας προσεχώς.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Zeths: Να θυμάστε αυτό το όνομα​

Έτοιμη να «προσγειωθεί» στην Ευρώπη​


Η Zeths είναι μια ακόμη Κινέζικη εταιρεία που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια. Ιδρύθηκε το 2016 στην πόλη Κουνσάν, κοντά στη Σαγκάη και στην γκάμα της περιλαμβάνονται μοντέλα cruiser με κινητήρες V2, 250 κ.εκ., κατασκευής Lifan
Τον Ιούλιο του 2021 η Zeths παρουσίασε έναν κινητήρα V2 1000 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών με δύο εκκεντροφόρους. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε η εταιρεία ο κινητήρας αποδίδει 82 hp @ 8.000 σ.α.λ. 90 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. και ζυγίζει 93 κιλά. Στα πλάνα των υπεύθυνων της Zeths υπήρχαν cruiser μοντέλα, που ακόμα δεν έχουμε δει, παρά μόνο σε σχέδια. Πριν ενάμιση χρόνο είχε ανακοινωθεί πως θα παρουσιαστεί και ένα ακόμη μοντέλο με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 500 κ.εκ. της Loncin.
ZETHS ZFR 500 R Avenger 6

Πριν από λίγες ημέρες είδαμε τις φωτογραφίες του ZFR 500 R Avenger. Πρόκειται για μια ρετρό μοτοσυκλέτα που θυμίζει τις αγωνιστικές της δεκαετίας του ’70.
Μας θύμισε, βλέποντας και το μονόμπρατσο ψαλίδι, κάποιες custom κατασκευές που βασίζονται στο Speer Triple της Triumph.
ZETHS ZFR 500 R Avenger 3

Όλα τα λεφτά είναι το στρογγυλέμένα φέρινγκ με τους δύο προβολείς, που παραπέμπουν σε μοτοσυκλέτες που συμμετείχαν σε αγώνες αντοχής. Το όνομα του μοντέλου υποδεικνύει την χωρητικότητα του κινητήρα, ο κατασκευαστής του οποίου είναι η Loncin. Μια υγρόψυκτη, δικύλινδρη μονάδα, που αποδίδει περίπου 50 ίππους. Άρα μιλάμε για μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους άδειας οδήγησης Α2.
Η καλοσχεδιασμένη μοτοσυκλέτα της Zeths διαθέτει ένα περιμετρικό πλαίσιο, τμήμα του οποίου πιθανότατα να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το ανεστραμμένο πιρούνι στο μπροστινό άκρο είναι ρυθμιζόμενο και το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και μονόμπρατσο. Οι δαγκάνες των μπροστινών δισκόφρενων είναι της Brembo και το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη TFT.
ZETHS ZFR 500 R Avenger 8

To Zeths ZFR 500 R Avenger θα κυκλοφορήσει στην Κίνα τον Μάιο του 2023. Η Zeths μέχρι τώρα δεν αντιπροσωπεύεται στην Ευρώπη, αλλά δεν αποκλείεται να την δούμε στο μέλλον.

Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.365
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
V2 1000ρης και ζυγίζει.... 93 κιλά;;;; ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΤΡΙΑ;;;;;;;;;;;

Ωρε, πατάν αυτοί;
Μάλλον ξέχασαν έναν άσσο μπροστά από τα 93.
Εκτός αν τόσο ζυγίζει στον Πλούτωνα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ Motor 1000RR με κινητήρα MV Agusta​

1efe65a61eda89aaf1663360f32e1241_XL.jpg

Η QJ Motor ετοιμάζεται να παρουσιάσει την ισχυρότερη μοτοσυκλέτα που έχει φορέσει ποτέ το λογότυπό της.
Το 2019 η MV Agusta ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με τη Loncin στην Κίνα για την ανάπτυξη γκάμας μικρών και μεσαίων κυβισμών, ενώ έναν χρόνο αργότερα εγκαινίασε μια νέα στρατηγική συνεργασία με την QJ Motor, η οποία ανέλαβε την εμπορική διάθεση της ιταλικής εταιρείας στην Κίνα.
Φαίνεται όμως πως οι συνεργασίες αυτές δεν περιορίζονται στη χρήση κινέζικων κινητήρων προς την MV Agusta – βλέπε Lucky Explorer 5.5 – αλλά και το αντίστροφο.
QJ Motor 1000 RR 2
Στην Κίνα διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες από μια νέα σπορ μοτοσυκλέτα με τα λογότυπα της QJ Motor και όνομα 1000RR, η δε περιγραφή στο φέρινγκ δεν αφήνει πολλά περιθώρια αμφιβολίας για το ποιόν του: Four Cylinder.
Ελλείψει τεχνικών πληροφοριών για τη μοτοσυκλέτα αυτή, τη συνέχεια αναλαμβάνει το μάτι που εντοπίζει πολλές ομοιότητες με MV Agusta Brutale 1000 σε πλαίσιο και μονόμπρατσο ψαλίδι, τις χαρακτηριστικές εξατμίσεις με δύο απολήξεις σε κάθε πλευρά, ενώ από τη δεξιά πλευρά του κινητήρα μόλις που διακρίνεται ένα σκαλισμένο MV.
QJ Motor 1000 RR 3
Όλα δείχνουν λοιπόν πως η πρώτη χιλιάρα τετρακύλινδρη σπορ QJ Motor θα χτιστεί πάνω στη βάση της MV Agusta, προφανώς με τον μοναδικό τέτοιο κινητήρα που έχει στην παραγωγή αυτή τη στιγμή με τις Brutale 1000 και τους 208 ίππους.
Αυτό είναι το δεύτερο superbike “χτύπημα” που μας έρχεται από την Κίνα, μετά την αποκάλυψη σχεδίου της CFMOTO για μια V4 1000 cc και 201 ίππων με κινητήρα που δεν αποκλείεται να βασίζεται στον προηγούμενης γενιάς V4 της KTM RC16 από το MotoGP.
QJ Motor 1000 RR 4
Ψάχνοντας το θέμα εντοπίσαμε δημοσίευμα κινέζικης ιστοσελίδας από τον Νοέμβριο 2022 όπου απεικονίζονται μισοθολωμένες μια σειρά QJ Motor 1000RR, με τον συντάκτη να αναφέρει ότι η συμφωνία με την MV Agusta προβλέπει πως αυτή η μοτοσυκλέτα δε θα διατεθεί στην Ε.Ε.
Κάτι τέτοιο θα είχε ίσως νόημα για την ιταλική εταιρεία προκειμένου να προστατεύσει τις πωλήσεις της από έναν κινέζικο κλώνο που πιθανότατα θα κοστίζει πολύ λιγότερα χρήματα. Από την άλλη όμως, ήδη έχουμε στην αγορά τον πρώτο καρπό συνεργασίας των δύο εταιρειών στη μορφή του Lucky Explorer 5.5 που φορά έναν πολύ παρόμοιο κινητήρα με το QJ Motor SRT550, παρότι η MV Agusta διαφημίζει τον κινητήρα ως “σχεδιασμένο αποκλειστικά γι’ αυτό το μοντέλο”.
Σε κάθε περίπτωση, μπορούμε να περιμένουμε στο κοντινό μέλλον τις QJ Motor και CFMOTO στο WorldSBK; Σίγουρα δε θα στοιχηματίζαμε εναντίον αυτού του ενδεχομένου.

Πηγές: Motorrad Online / forum.jorsindo / Lang Thang YouTube

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 1250NK – Νέα streetfighter με τον μεγάλο V2 της KTM​

cf9aa1d4509a323cb99be7363b465567_XL.jpg

Από τα έγγραφα πατέντας της CFMOTO αποκαλύπτεται πως το πρωτότυπο V.02-NK του 2017 οδεύει προς παραγωγή.
Η ομοβροντία νέων μεγάλων μοτοσυκλετών από την Κίνα συνεχίζεται και η CFMOTO κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή. Αυτόν τον καιρό η επικαιρότητα της εταιρείας είχε επικεντρωθεί στην αναμενόμενη εμφάνιση της τελικής έκδοσης παραγωγής του 800ΝΚ, με τον δικύλινδρο κινητήρα 799 cc της ΚΤΜ.
Η νέα είδηση εντοπίστηκε από τον αγγλικό Τύπο και αφορά τα έγγραφα κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων που φέρεται να έχει καταθέσει στην Κίνα η CFMOTO και στα οποία αποκαλύπτεται μια ακόμη γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα, αυτή τη φορά με τον μεγάλο V2 της ΚΤΜ – εκ των Super Adventure, Super Duke κ.ο.κ.
CFMOTO 1250NK patent 1
Η μοτοσυκλέτα μας θύμισε το πρωτότυπο V.02-NK που είχε δείξει η CFMOTO στην έκθεση CIMA Moto στην Κίνα τον Δεκέμβρη του 2017 και το οποίο είχε παρουσιαστεί ταυτόχρονα με τη μεγάλη τουριστική 1250TR-G, η οποία τοποθέτησε τον αυστριακό V2 στη καρδιά μιας μοτοσυκλέτας που θυμίζει πάρα πολύ BMW R1250RT και η οποία κυκλοφόρησε μεν στην Κίνα (και σε αστυνομική έκδοση!) μα δεν έχει εξαχθεί προς δυσμάς.
Τα σχέδια στις πατέντες προφανώς απέχουν λίγο από το σχέδιο του πρωτοτύπου V.02-NK σε αισθητική, θα λέγαμε μάλιστα πως εμφανισιακά έχει πλέον περισσότερα κοινά στοιχεία με το 800ΝΚ, ωστόσο η βασική δομή είναι κοινή.
Το πλαίσιο παραμένει ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνδέεται με το υποπλαίσιο και το μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω αλουμινένιων πλακών, ενώ έχει προστεθεί όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός δρόμου, συμπεριλαμβανομένης μιας χορταστικής οθόνης στα όργανα και τελικού εξάτμισης που βγαίνει στο πλάι και όχι κάτω από τον κινητήρα, όπως στο πρωτότυπο.
CFMOTO 1250NK patent 2
Άλλες πληροφορίες προς το παρόν δεν έχουμε, πάντως η λογική λέει πως σε αυτή την εφαρμογή είναι πολύ λογικό να περιμένουμε υψηλότερη απόδοση από την κόπια της CFMOTO στον μεγάλο V2 της ΚΤΜ, ίσως και αρκετά πάνω από τους 140 ίππους που αποδίδει στην ταξιδεύτρια 1250TR-G.
Λογικά θα δούμε πρώτα στις αγορές το 800ΝΚ, αλλά όλα δείχνουν πως δεν αργεί η ώρα που θα εμφανιστεί και η εκδοχή της CFMOTO στο μακρινό ξαδελφάκι του Super Duke.
Στο σημείο αυτό οφείλουμε να τονίσουμε πως το όνομα 1250ΝΚ δεν είναι επίσημο, απλώς χρησιμοποιείται ως το πιθανότερο με βάση τη συνήθη ονοματοδοσία της CFMOTO, καθώς το ΝΚ περιλαμβάνεται και στο όνομα του πρωτοτύπου, V.02-NK.

Πηγή: Bike Social / Ride Apart
--- Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται το πρωτότυπο V.02-NK του 2017.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τρικύλινδρος Zontes με περισσότερους από 100 ίππους​

Νέα γενιά μοντέλων με μεγαλύτερο κινητήρα​


Η Zontes, όπως όλα δείχνουν «ανοίγεται» στους μεγαλύτερους πολυκύλινδρους κινητήρες. Εκτός από τα δημοφιλέστατα μονοκύλινδρα θα έχουμε σύντομα μοτοσυκλέτες 800 κ.εκ.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κινητήρας θα διαθέτει πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης 13,5:1. Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε κορυφαίες επιδόσεις. Συγκριτικά θα αναφέρουμε πως ο τρικύλινδρος 800 κ.εκ. της MV Agusta παράγει 147 ίππους με 13.3 συμπίεση, αυτός της Triumph που έχει τοποθετηθεί στο Street Triple RS και παράγει 121 ίππους, 12,54 και ο αντίστοιχος της Yamaha που χρησιμοποιείται στο MT-09 με ιπποδύναμη 117 ίππων, 11,5.
zontes triple engine 6

H παρουσίαση του νέου μοτέρ επιβεβαιώνει την ελληνική αντιπροσωπεία της μάρκας, Γκοργκόλη ΑΕ, που κατά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς των μοντέλων Daytona by Zontes το 2019 μας είχε πει πως αναμένονται μοντέλα με κινητήρες έως και 1000 κ.εκ. Βέβαια τότε δεν γνωρίζαμε πως το 2020 θα επηρεάσει τους πάντες η κρίση εξαιτίας του Covid 19, οπότε είναι λογικό να έχουν σημειωθεί καθυστερήσεις στην υλοποίηση των σχεδίων της εταιρείας.
Στις αρχές του 2020 είχε κάνει την εμφάνισή του ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο naked και με κινητήρα που δεν ήταν ένας από τους μονοκύλινδρους της εταιρείας. Δεν γνωρίζουμε πότε, αλλά σίγουρα θα δούμε μια σειρά νέων μοντέλων και στην χώρα μας.
Zontes montelo


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Xiangshuai XS 800 Traveller: Όπως λέμε Electra Glide​

Κινέζικο bagger με 8.400 ευρώ​



Θέλεις να διασχίσεις τη Route 66; Τώρα μπορείς να το κάνεις και με ένα Κινέζικο super cruiser και να ακούς μουσική από το στερεοφωνικό του
Το αν το μοντέλο της Xiangshuai είναι το πρώτο μεγάλο Κινέζικο cruiser δεν παίρνουμε όρκο. Μιας και καθημερινά ανακαλύπτουμε νέες εταιρείες με μικρούς, μεσαίους και μεγάλους κινητήρες να χρησιμοποιούνται σε μοντέλα που τις περισσότερες φορές κάτι μας θυμίζουν.
Όπως και το XS 800 Traveller που μοιάζει με Harley-Davidson Electra Glide. Και όχι μόνο σε εμφάνιση αλλά και σε εξοπλισμό.
2023 Xiangshuai XS 800 Traveller 3

Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στον τομέα της άνεσης, με δύο τεράστιες σέλες, με πλάτη για τον συνεπιβάτη. Υπάρχει επίσης τριπλέτα βαλιτσών, αλλά και προεγκατεστημένα ηχεία, δύο μπροστά και δύο πίσω.
Από ένα γνήσιο cruiser δεν θα μπορούσε να λείπει ένας V2 κινητήρας. Σύμφωνα με την εταιρεία το XS Traveller χρησιμοποιεί έναν δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα, με οχτώ βαλβίδες που διαθέτει ισχύ 61 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 72 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ/ώρα.
2023 Xiangshuai XS 800 Traveller 4

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωλνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από δύο αμορτισέρ και ανεστραμμένο πιρούνι. Το ύψος σέλας είναι ιδιαίτερα χαμηλό, στα 720 χλστ. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τετραπίστονες δαγκάνες της Nissιn, ενώ υπάρχει και ABS.
2023 Xiangshuai XS 800 Traveller 2

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 140/70 μπροστά και 200/50 πίσω. Η τιμή του στην Κίνα είναι 61.800 γουάν, που αντιστοιχούν σε 8.400 ευρώ. Προς το παρόν η Xiangshuai δεν εξάγει τις μοτοσυκλέτες της στην Ευρώπη αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Wolverine XS800: Power cruiser με 360άρη λάστιχο​

Made in China​



Εμπνευσμένο από την Αμερικάνικη κουλτούρα των cruiser το φοβερό και τρομερό Wolverine είναι μέλος της Brotherhood (αδελφότητας) μιας Κινέζικης μάρκας που ειδικεύεται στην κατασκευή τέτοιου είδους μοτοσυκλετών
Η Guangdong Jianya Motorcycle Technology ιδρύθηκε το 2020 και αριθμεί ήδη τέσσερις μάρκες μοτοσυκλετών που δεν εισάγονται… ακόμα στην Ευρώπη. Jianya, Xiangshuai, Kevla και Brotherhood.

Πριν λίγες ημέρες σας παρουσιάσαμε το Xiangshuai XS 800 Traveller (δείτε εδώ), μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει αρκετά στο Harley-Davidson Electra Glide και μας είχε τραβήξει το ενδιαφέρον εξαιτίας του εξοπλισμού του.

Μέσω της Brotherhood τώρα βλέπουμε ένα μοντέρνο power cruiser με πομπώδες όνομα και κτηνώδες πίσω ελαστικό. Γενικά από την μέση και πίσω η μοτοσυκλέτα θυμίζει έντονα custom κατασκευή και μάλιστα ακριβή. Γιατί το 360/30R18 ελαστικά έχει συνδυαστεί με μονόμπρατσο ψαλίδι που μοιάζει χειροποίητο με όλα αυτά τα σκαλίσματα. Εντύπωση κάνει το γρανάζι της τελικής μετάδοσης, που επιτυγχάνεται με ιμάντα και το μονόσελο.
brotherhood wolverine xs 800 power cruiser 3

Ο κινητήρας είναι ένας V-twin 800 cc με μέγιστη ισχύ, αντίστοιχη της κατηγορίας A2, με 51 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 6 kgm στις 5.500 σ.α.λ.. Με βάρος 288 κιλά, χωρίς υγρά, ο κατασκευαστής υπόσχεται τελική 160 χλμ/ώρα. Πολύ αισιόδοξο το ακούμε το τελευταίο.

Για να «περιοριστεί» όλος αυτός ο όγκος έχει χρησιμοποιηθεί τριάδα δισκόφρενων, με δαγκάνες ακτινικής στήριξης μπροστά. Η ανάρτηση αποτελείται από ανάποδο πιρούνι (USD) και μονό πίσω αμορτισέρ που κρατούν τη σέλα 720 χλστ. μακριά από το έδαφος.
brotherhood wolverine xs 800 power cruiser 5

Στην Κίνα κοστίζει περίπου 9.500 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης

CFMOTO 1250NK – Νέα streetfighter με τον μεγάλο V2 της KTM​

View attachment 48570

Από τα έγγραφα πατέντας της CFMOTO αποκαλύπτεται πως το πρωτότυπο V.02-NK του 2017 οδεύει προς παραγωγή.
Η ομοβροντία νέων μεγάλων μοτοσυκλετών από την Κίνα συνεχίζεται και η CFMOTO κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή. Αυτόν τον καιρό η επικαιρότητα της εταιρείας είχε επικεντρωθεί στην αναμενόμενη εμφάνιση της τελικής έκδοσης παραγωγής του 800ΝΚ, με τον δικύλινδρο κινητήρα 799 cc της ΚΤΜ.
Η νέα είδηση εντοπίστηκε από τον αγγλικό Τύπο και αφορά τα έγγραφα κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων που φέρεται να έχει καταθέσει στην Κίνα η CFMOTO και στα οποία αποκαλύπτεται μια ακόμη γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα, αυτή τη φορά με τον μεγάλο V2 της ΚΤΜ – εκ των Super Adventure, Super Duke κ.ο.κ.
CFMOTO 1250NK patent 1
Η μοτοσυκλέτα μας θύμισε το πρωτότυπο V.02-NK που είχε δείξει η CFMOTO στην έκθεση CIMA Moto στην Κίνα τον Δεκέμβρη του 2017 και το οποίο είχε παρουσιαστεί ταυτόχρονα με τη μεγάλη τουριστική 1250TR-G, η οποία τοποθέτησε τον αυστριακό V2 στη καρδιά μιας μοτοσυκλέτας που θυμίζει πάρα πολύ BMW R1250RT και η οποία κυκλοφόρησε μεν στην Κίνα (και σε αστυνομική έκδοση!) μα δεν έχει εξαχθεί προς δυσμάς.
Τα σχέδια στις πατέντες προφανώς απέχουν λίγο από το σχέδιο του πρωτοτύπου V.02-NK σε αισθητική, θα λέγαμε μάλιστα πως εμφανισιακά έχει πλέον περισσότερα κοινά στοιχεία με το 800ΝΚ, ωστόσο η βασική δομή είναι κοινή.
Το πλαίσιο παραμένει ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνδέεται με το υποπλαίσιο και το μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω αλουμινένιων πλακών, ενώ έχει προστεθεί όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός δρόμου, συμπεριλαμβανομένης μιας χορταστικής οθόνης στα όργανα και τελικού εξάτμισης που βγαίνει στο πλάι και όχι κάτω από τον κινητήρα, όπως στο πρωτότυπο.
CFMOTO 1250NK patent 2
Άλλες πληροφορίες προς το παρόν δεν έχουμε, πάντως η λογική λέει πως σε αυτή την εφαρμογή είναι πολύ λογικό να περιμένουμε υψηλότερη απόδοση από την κόπια της CFMOTO στον μεγάλο V2 της ΚΤΜ, ίσως και αρκετά πάνω από τους 140 ίππους που αποδίδει στην ταξιδεύτρια 1250TR-G.
Λογικά θα δούμε πρώτα στις αγορές το 800ΝΚ, αλλά όλα δείχνουν πως δεν αργεί η ώρα που θα εμφανιστεί και η εκδοχή της CFMOTO στο μακρινό ξαδελφάκι του Super Duke.
Στο σημείο αυτό οφείλουμε να τονίσουμε πως το όνομα 1250ΝΚ δεν είναι επίσημο, απλώς χρησιμοποιείται ως το πιθανότερο με βάση τη συνήθη ονοματοδοσία της CFMOTO, καθώς το ΝΚ περιλαμβάνεται και στο όνομα του πρωτοτύπου, V.02-NK.

Πηγή: Bike Social / Ride Apart
--- Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται το πρωτότυπο V.02-NK του 2017.
το 800αρι παντως ειναι μηχαναρα.....
 
Top Bottom