Καλπάζουν οι Κινέζοι!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli TRK800 Αναμονή τέλος! (Video)​

Στις 23 Νοεμβρίου τα αποκαλυπτήρια​




Η Benelli έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο teaser video του νέου μοντέλου
Μετά από δύο χρόνια αναμονής η Benelli ανακοίνωσε την άφιξη του νέου adventure που θα εμπλουτίσει περαιτέρω την γκάμα της.
Στο teaser video φαίνεται σχεδόν ολόκληρη η μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για ένα μοντέρνο adventure με αρκετά επιθετική σχεδίαση.
Περιμένουμε πως ο εξοπλισμός σε σχέση με την τιμή του θα το κάνουν μία από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς.
Περισσότερα θα μάθουμε στις 23 Νοεμβρίου στις 16:20 όταν το νέο μοντέλο παρουσιαστεί στην EICMA.


Πηγη https://2wo.gr

Benelli TRK 800: «Το όνειρο παίρνει μορφή» (video)​

Δεύτερο teaser video​




Η ιταλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα το δεύτερο teaser video του adventure TRK 800
Η ώρα πλησιάζει. Το «μεγάλο» TRK είναι ήδη εδώ και η Benelli μας το παρουσιάζει μέσω teaser video. Το πρώτο δόθηκε στην δημοσιότητα στις 8 Νοεμβρίου και είδαμε πολλά μέρη της σχεδίασης της μοτοσυκλέτας. Στο δεύτερο, που έκανε πρεμιέρα στις 15 Νοεμβρίου, δόθηκε «προσοχή στη λεπτομέρεια».

Κινητήρας, αναρτήσεις, πλαίσιο με την επισήμανση στο τέλος ότι τα πάντα είναι σχεδιασμένο από τον σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας με έδρα το Pesaro (Centro Stile Benelli).
Πολύ πιθανό να μην έχουμε άλλο teaser video μιας και το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί την Τρίτη 23 Νοεμβρίου στην έκθεση της EICMA


Πηγη https://2wo.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Σημερα μου δωθηκε η ευκαιρια να δω απο κοντα ενα απο τα zontes daytona 300 που πηρε η δημοτικη αστυνομια στα Γιαννενα.

Φιγουρατζιδικο αλλα τα υλικα του χειροτερα και απο σκουτερ.Πολυ ψευτοδουλεια.
Μην μου λες τέτοια και είμαι έτοιμος να δώσω το σκούτερ και να πάρω το zontes T2 για υπηρέτρια.,
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μην μου λες τέτοια και είμαι έτοιμος να δώσω το σκούτερ και να πάρω το zontes T2 για υπηρέτρια.,

Πηγαινε να το δεις.Εγω ειμαι και λιγακι κολλημενος με την ποιοτητα των υλικων.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μην μου λες τέτοια και είμαι έτοιμος να δώσω το σκούτερ και να πάρω το zontes T2 για υπηρέτρια.,
Ειναι σαν ψευτικο φιλε δεστο οπως σου λεει ο Πανος
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VOGE 525R 2022: ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΣΠΟΡ NAKED​

Πιο ελαφριά, πιο δυνατή, πιο όμορφη

Mετά το πρώτο βήμα, έρχεται το δεύτερο, όπως μας έχει διδάξει η ζωή. Έτσι, λοιπόν, μετά τη θερμή υποδοχή που επιφύλασσε το ευρωπαϊκό και ελληνικό κοινό στις μοτοσυκλέτες της Voge, η εταιρία περνάει στη βελτίωση-φρεσκάρισμα με το λανσάρισμα ενός σπορ δικύλινδρου γυμνού. Η νέα μοτοσυκλέτα λέγεται Voge 525R και διαθέτει αναβαθμίσεις που την κατατάσσουν στην κατηγορία των σπορ γυμνών μοτοσυκλετών.
Το νέο Voge 525R που έχει ήδη παρουσιαστεί στην Κίνα, βελτιώνοντας σε σημεία τον προκάτοχό του, το Voge 500R, φαίνεται ότι “κάνει ζέσταμα” για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο που θα έρθει αργά ή γρήγορα.

Το Voge 525R φοράει ένα πιο αιχμηρό σχήμα στο κουστούμι, στο ρεζερβουάρ, την ουρά και τον προβολέα. Στο μεταξύ εμείς ρίχνουμε μια ματιά στις προδιαγραφές και τις πρώτες φωτογραφίες του.

Δεν είναι σίγουρο ότι το νέο Voge 525R θα είναι αντικαταστάτης του σημερινού Voge 500R, μιας και μπορεί να αποφασιστεί να πωλούνται παράλληλα τα δυο μοντέλα, σαν πιο σπορ το 525 και πιο συντηρητικό το 500.

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ανακοινώθηκαν για το εντυπωσιακών, νεανικών χρωμάτων 525R, ο δικύλινδρος σε σειρά, δύο εκκεντροφόρων και 8 βαλβίδων κινητήρας του αυξάνει τον κυβισμό του στα 494 cc (από τα 471 cc του 500R) με τετράγωνες διαστάσεις 68x68mm.

H ιπποδύναμη αυξάνεται επίσης στους 53 ίππους στις 8.500 rpm, αν και πιθανώς να υπάρξει και έκδοση στα 35 kW (47,2 ίπποι) για την άδεια οδήγησης Α2, όπως συμβαίνει με το 500.
Επιπλέον, η τελική ταχύτητα του νέου Voge 525R ανακοινώνεται στα 165 km/h, σε σύγκριση με τα ανακοινώσιμα 160 km/h του 500R.

Η μέγιστη ροπή του 525R αυξάνεται στα 50 Nm στις 7.000 rpm από 40,5 Nm στις 7.000 rpm του 500, ενώ ο συμπλέκτης είναι νέος, μερικής ολίσθησης.
To μεταξόνιο είναι στα 1.445 χιλιοστά, και το ύψος σέλας στα 785 εκατοστά, το ντεπόζιτο χωράει 17,2 λίτρα και το συνολικό βάρος φτάνει τα 188 κιλά. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 10 κιλά από το 500 που ήταν 198 κιλά.

Οι δύο χρωματικοί συνδυασμοί του νέου Voge 525R βασίζονται κυρίως στο μπλε-γαλάζιο μεταλλικό: ο ένας με λεπτομέρειες και ζάντες σε κίτρινο χρώμα και ο δεύτερος με κόκκινο-πορτοκαλί χρώμα.

Η Voge δείχνει σαφώς τις προθέσεις της για το μέλλον, επιδεικνύοντας μια κινητικότητα όσον αφορά τα νέα μοντέλα. Μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα έφτασαν στην Ελλάδα τέσσερα νέα μοντέλα εκ των οποίων τα δύο ολοκαίνουργια, τα μονοκύλινδρα 650DS και 650DSX με τροχούς με ακτίνες.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ Motor SRT550 – Αυτός είναι ο νέος κινητήρας του MV Agusta Lucky Explorer 5.5 (και του Benelli TRK;)​

65ef715d8662239c87572a26a0f0b761_XL.jpg
Η κινεζική εταιρεία παρουσίασε τη νέα της Α2 adventure μοτοσυκλέτα, με τον κινητήρα που θα δώσει και στην MV Agusta.
O γίγαντας από την Κίνα και μητρική εταιρεία της Benelli, QJ Motor, ετοιμάζεται να έρθει στην Ευρώπη και ένα από τα νέα της υποψήφια όπλα είναι το SRT550. Πρόκειται για την επόμενη μέρα του SRT500, το οποίο είναι ουσιαστικά το κινέζικο alter ego του Benelli TRK502. Στην πρόσφατη EICMA 2021 η QJ είχε στη γκάμα του 2022 και το 500άρι μοντέλο, υπονοώντας πως ίσως να τα διαθέτει ταυτόχρονα.

Το νέο μοντέλο δεν συνοδεύεται από πολλές πληροφορίες, ενώ με το καλημέρα βρίσκουμε ένα οφθαλμοφανές λάθος στα τεχνικά χαρακτηριστικά του και δη στις διαστάσεις του κυλίνδρου, που βγάζουν όγκο 522 cc ανά κύλινδρο.
Το SRT550 φαίνεται να διαφέρει σε λίγα σημεία από το SRT500, όπως το εμφανώς νέο ψαλίδι και το νέο μούτρο με φρέσκο σχέδιο για τον προβολέα. Στα υπόλοιπα πλαστικά οι ορατές επεμβάσεις είναι πολύ διακριτικές και το αποτέλεσμα στον πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών μιλά για σχεδόν πανομοιότυπες διαστάσεις με το 500, με βασικότερη διαφορά το λίγο κοντύτερο μεταξόνιο (1,500 από 1,505 mm).

Ένα στοιχείο που δυστυχώς δεν αλλάζει είναι το βάρος, που ανακοινώνεται στα ίδια ακριβώς κιλά με το προηγούμενο μοντέλο (και με το TRK502): 225 kg στεγνό, 243 γεμάτο.
Το SRT550 θα διατίθεται επίσης σε δύο εκδόσεις με συνδυασμούς τροχών 19/17 ή 17/17 (μπρος/πίσω) ιντσών.
Ο κινητήρας του παράγει λίγη παραπάνω δύναμη, φτάνοντας στα 50.3 άλογα, ωστόσο η Euro 5 έκδοση (εφόσον υπάρξει) λογικά θα το επιστρέφει στα 47 που αποτελούν το όριο της Α2 κατηγορίας. Από πλευράς ροπής, τα 5.2 kgm συνιστούν μικρή βελτίωση στα 4.7 του 500αριού.

Αλλάζει όμως δραστικά η κατανομή αυτής της ισχύος, καθώς οι μέγιστες τιμές αποδίδονται χαμηλότερα: χίλιες στροφές πιο κάτω (7,000 rpm) η ισχύς και πεντακόσιες στροφές νωρίτερα (5,500 rpm) η ροπή.
SRT 550 Studio
Το ενδιαφέρον μας για το QJ SRT550 είναι πλέον πολύπλευρο. Αφενός μας νοιάζει διότι η QJ Motor έχει ήδη αναγγείλει την άφιξή της στην Ευρώπη μέσα στο 2022, οπότε αυτή η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά πιθανό να συγκαταλέγεται στην εξαγώγιμη γκάμα.

Αφετέρου, σε αυτόν πιθανότατα θα βασίζεται ο κινητήρας του MV Agusta Lucky Explorer 5.5. Η QJ το γράφει ξεκάθαρα στο σπαρτιάτικο δελτίο Τύπου πως αυτός ο δικύλινδρος θα δοθεί στην MV για τις “μικρές” της μοτοσυκλέτες (άρα θα ‘χει κι άλλες), οι δε Ιταλοί εξηγούν πως ο κινητήρας προέρχεται από την QJ και έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις κυλίνδρου, από 69 x 66.8 στο 500 σε 70.5 x 71.
Το σύνολο της χωρητικότητα στο Lucky Explorer 5.5 προκύπτει 554 cc, ενώ στο δελτίο Τύπου της QJ ο κυβισμός αναφέρεται ως 549 cc. Εδώ υπάρχουν δύο ερμηνείες: είτε η MV εξασφάλισε μια λίγο διαφορετική χωρητικότητα για τη δική της μοτοσυκλέτα ώστε να εξυπηρετήσει τη “μοναδικότητά” της, ή μόλις βρήκαμε ένα ακόμη λάθος στο press kit της QJ Motor.

Στην παρουσίαση των Lucky Explorer πάντως, το επίσημο δελτίο Τύπου για το 5.5 δηλώνει ευθαρσώς πως η αύξηση κυβισμού στα 554 cc “έγινε αποκλειστικά γι’ αυτό το μοντέλο” (αυθεντικό κείμενο: è stato realizzato in esclusiva per questo modello).
Τέλος, η τρίτη συνιστώσα ενδιαφέροντος για το SRT550 αφορά τη Benelli και το ενδεχόμενο μέλλον των TRK. Εδώ δεν έχουμε πληροφορία, και το γεγονός πως οι Κινέζοι επεκτείνονται στην Ευρώπη μπορεί να σημαίνει πολλά. Μπορεί λ.χ. να μη φέρουν το SRT550 και να παρουσιάσουν ένα νέο TRK με τον μεγαλύτερο κινητήρα, ώστε να μην “κανιβαλίζουν” οι ίδιοι τις πωλήσεις τους δημιουργώντας εσωτερικό ανταγωνισμό.
Στην πραγματικότητα ωστόσο όλα τα σενάρια είναι ακόμη ανοικτά, απ’ το να μην αλλάξει τίποτε για μας, ως το να έχουμε σε λίγους μήνες δύο νέες επιλογές από QJ και Benelli με τον καινούργιο κινητήρα.
Σε κάθε περίπτωση, ας μην ξεχνάμε πως η QJ Motor αυτή τη στιγμή δεν αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα, άρα θα πρέπει πρώτα να προηγηθούν εξελίξεις σε αυτό το πεδίο πριν το ενδιαφέρον μας αποκτήσει κάτι περισσότερο από θεωρητική υπόσταση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda 300 Turbo V2: Πυροβολούν με νέους κινητήρες ακατάπαυστα!​

Στα χαρτιά τους σκίζουν όλους

Η Benda είναι μια “Premium” κινέζικη εταιρεία που έχει τραβήξει αρκετές φορές την προσοχή μας, διότι σε μια εποχή που ακόμα και οι Ιάπωνες προσπαθούν να φτιάχνουν δέκα διαφορετικά μοντέλα χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα (και μάλιστα την πιο φτηνή κατασκευαστικά επιλογή των δικύλινδρων εν σειρά) με τα ίδια περιφερειακά μηχανικά μέρη, θυμίζοντας μας τις εποχές του ’80 και του’ 90 που η Ducati και η BMW είχαν έναν, άντε δύο κινητήρες σε διάφορους κυβισμούς σε ολόκληρη τη γκάμα της, η κινέζικη Benda έχει παρουσιάσει μέσα σε μόλις δύο χρόνια, ένα V2 στα 300CC, ένα τετρακύλινδρο εν σειρά στα 700cc, δύο (!!!!!) V4 κινητήρες στα 1200cc και 500cc (!!!!) και τώρα κατέθεσε πατέντες για μια supersport μοτοσυκλέτα που ονομάζει VTR 300 Turbo και θα έχει τον V2 κινητήρα των 300cc με υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Τόσους πολλούς και ακριβούς στην κατασκευή κινητήρες δεν είχε στην παραγωγή ούτε η Honda την χρυσή εποχή της στις αρχές των 90ies… Εντάξει, τότε είχε η Honda τα πάντα σε όλους τους κυβισμούς και μάλιστα για την έως και τέσσερεις διαφορετικού τύπου κινητήρες στην ίδια κατηγορία κυβισμού… Τώρα θα φτιάξει Transalp με τον βαρύ και αργόστροφο κινητήρα των NC..

Πάμε όμως πίσω στην Benda που βρίσκεται σε οργασμό δημιουργικότητας. Στις 15 Ιανουαρίου διέρρευσαν ένα teaser και μερικές πληροφορίες για την άφιξη του Benda VTR 300 Turbo. Το όνομα “VTR” προφανώς θα της δημιουργήσει νομικά προβλήματα έξω από την αγορά της Κίνας, διότι το χρησιμοποιεί ακόμα η Honda και δεν νομίζουμε να πλήρωσαν οι Κινέζοι τους Ιάπωνες πνευματικά δικαιώματα για την χρήση του.





Επίσης η λέξη Turbo υπάρχει, αλλά κοιτώντας τα 3D σχέδια της μοτοσυκλέτας, βλέπουμε μόνο ένα δισκόφρενο εμπρός και η τρύπα της εξάτμισης είναι υπερβολικά μικρή για κινητήρα που θεωρητικά θα βγάζει πολλά περισσότερα άλογα από τα 30 της ατμοσφαιρικής έκδοσης του V2 των 300cc που έχει ήδη στην παραγωγή η Benda.

Εκείνο όμως που μας κρατά “διστακτικούς” είναι το γεγονός πως έχουμε δει από κοντά τα νέα μοντέλα της Benda στην τελευταία έκθεση της EICMA και η όλη αίσθηση που μας άφησαν (θέση οδήγησης, ποιότητα κατασκευής) ήταν πως έχει πολύ δρόμο μπροστά της για να φτάσει το επίπεδο που βρίσκονται οι φτηνότερες προτάσεις των γνωστών κατασκευαστών, ακόμα και πολλών κινέζικων.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Colove Excelle 400RR: 400άρη από τα παλιά με 75 hp και 160 κιλά!​

Κινέζικη "απειλή"​


Η μόδα των τετράχρονων υψηλόστροφων μοτέρ μικρής χωρητικότητας επιστρέφει με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να ετοιμάζουν supersport μοντέλα με κινητήρες 250 ή 400 κ.εκ. αναβιώνοντας εποχές των 80s και των 90s

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Η Kawasaki ετοιμάζεται να παρουσιάσει τον διάδοχο του ZXR-400, με τετράχονο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 399 κ.εκ με 80 hp ενώ έχει ήδη λανσάρει στην αγορά το -επίσης τετρακύλινδρο- ZX-25R των 51 hp.
Τη σκυτάλη παίρνουν οι Κινέζοι κατασκευαστές που τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει άλματα προόδου παρουσιάζοντας αξιόλογες value for money μοτοσυκλέτες.
Προ ημερών γράφαμε για την Colove η οποία παρουσίασε έναν ολοκαίνουργιο πανίσχυρο 400άρη 16βάλβιδο κινητήρα βάρους 40 κιλών με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και αλυσίδα χρονισμού στην αριστερή πλευρά του, που θα αποδίδει 75 hp @ 13.500 σ.α.λ και 44 Nm ροπής @ 12.000 σ.α.λ.
Colove Excelle 400RR 2

Το εν λόγω μοτέρ θα κάνει το ντεμπούτο του στο Excelle 400RR ένα αν μη τι άλλο εντυπωσιακό supersport μοντέλο βάσει των renders που παρουσίασαν οι ιθύνοντες της Κινεζικής μάρκας.
Η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο και θα εξοπλίζεται με αντεστραμμένο πιρούνι, μονόμπρατσο ψαλίδι, ζάντες αλουμινίου, ενώ στο φέρινγκ θα έχει και αεροδυναμικά πτερύγια όπως αυτά που υπάρχουν στα αγωνιστικά των MotoGP.
Σύμφωνα με την Colove (ή Kove) το βάρος της δεν θα ξεπερνά τα 160 κιλά έτοιμη προς χρήση, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων θα είναι ικανή να αναπτύσσει ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 220 km/h.
Colove Excelle 400RR 3

Η παραγωγή του κινητήρα θα ξεκινήσει φέτος, με το μοντέλο παραγωγής της Excelle 400RR να παρουσιάζεται το 2023.ας RS-GP με τα χαρακτηριστικά αεροδυναμικά πτερύγια στο φέρινγκ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

JEDI SPORT GT 750 ΚΑΙ VISION CONCEPT 750: ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ​



Με τη δύναμη της νέας Κίνας

Όπως έχουμε επανειλημμένα γράψει στο Motorbike, η κινεζική μοτοβιομηχανία προχωράει με άλματα, όσον αφορά την ποικιλία, τις νέες ιδέες και σχήματα, τους ολοένα και μεγαλύτερους κινητήρες, αλλά και τη συνολική ποιότητα. Τα δυο νέα κομμάτια της εταιρίας Jinan Jedi το αποδεικνύουν γι’ άλλη μια φορά.
Δείτε για παράδειγμα παρακάτω τα Jedi Sport GT 750 και το Jedi Vision K750, μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού. Το πρώτο βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ το δεύτερο μπορεί να παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο, αλλά αν κοιτάξουμε προσεκτικά θα δούμε πως εύκολα θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή και αυτό.

Jedi Sport GT 750
Η εταιρία Jinan Jedi έχει τις ρίζες της στα μέσα της δεκαετίας του ’70 και αρχικά έφτιαχνε κάποιες αρχαιοπρεπείς δίχρονες μονοκύλινδρες – αντιγραφές πρώην σοβιετικών μοτοσυκλετών – που… καμία σχέση δεν είχαν με τις σημερινές της μοτοσυκλέτες.

Για να εξηγούμαστε πάντως, η Jinan ακόμα και σήμερα μονοκύλινδρα έχει βασικά στη γκάμα της, αλλά τουλάχιστον τετράχρονα και τετραβάλβιδα στα 250 και 320 κυβικά, για πολιτική ή… αστυνομική χρήση όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της.

Jedi Vision K750
Από την άλλη είναι το μέλλον της Jinan που έχει ενδιαφέρον και για τους Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές, αφού στη γκάμα υπάρχει αυτή τη στιγμή και μια τουριστική δικύλινδρη 750 με χαρακτηριστικά μεγάλο φέρινγκ, που ονομάζεται Sport GT 750.

Ανάμεσα στα αστέρια της κινεζικής βιομηχανίας πάντως εύκολα τοποθετεί κάποιος το concept που παρουσίασε η Jinan Jedi, το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό τον δικύλινδρο κινητήρα των 730 cc και ονομάζεται Vision.

Είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν θα ξένιζε κανέναν αν παρουσιαζόταν από μια ιαπωνική ή ευρωπαϊκή μάρκα. Κάτω από τα εντυπωσιακά της ρούχα, κρύβεται ένα Sport GT 750 παραγωγής, με επιδόσεις καθόλου άσχημες για γενική χρήση, στους 68 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 6.8 kgm στις 6,500 rpm.
Το τουριστικό σπορ 750 χρησιμοποιεί πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, πιρούνι USD και φρένα Brembo και πωλείται κανονικά στην κινεζική αγορά.
Το πλαίσιο αυτό φημολογείται ότι έχει σχεδιαστεί από την Suter στην Ελβετία, κάτι που προμηνύεται καλό για τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Jedi Sport GT 750
Το πρωτότυπο K750 φαίνεται επίσης να χρησιμοποιεί το ίδιο ανάποδο πιρούνι και φρένα Brembo που διαθέτει το GT 750, επομένως δεν είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα.
Στις εντυπωσιακές λεπτομέρειες σημειώνουμε τον προβολέα, ο οποίος αποτελείται από 76 τριγωνικά τεμάχια που φωτίζονται από LED και πλαισιώνονται από φώτα πορείας σε σχήμα μπούμερανγκ.


Jedi Sport GT 750
Το πίσω φωτιστικό χρησιμοποιεί τον ίδιο σχεδιασμό, με πολλαπλά τριγωνικά στοιχεία τοποθετημένα πάνω στην ουρά της σέλας.
Ο δρόμος για την ευρωπαϊκή αγορά ίσως να αργήσει για την Jinan, αλλά απ’ ό,τι βλέπουμε και κρίνοντας από τις φιλοδοξίες των Κινέζων να μπουν στην πιο εξεζητημένη αγορά στον κόσμο μαζί με την αμερικάνικη… δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν μια μέρα επιδεικνύοντας μια γοητευτική δυναμική.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Zongshen Cyclone RX1S 2022: Ό,τι πρέπει για Ελλάδα!​

Μονοκύλινδρο με 250 κ.εκ.​




Ενα νέο μικρό adventure λανσάρει στην αγορά της Κίνας η Zongshen το οποίο ευελπιστεί να ανταγωνιστεί δημοφιλή μοντέλα των Ασιατικών αγορών όπως τα Honda CB200X και CRF 190L, το Benelli TRK 251 και το KTM 250 Adventure

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ο λόγος για το Cyclone RX1S το οποίο αποτελεί μια πιο off-road εκδοχή του υπάρχοντος RX1, καθώς διαθέτει αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές, ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι κατά 5 χιλιοστά μεγαλύτερη (από 170mm στα 175mm).
Aπό αισθητικής πλευράς, το RX1S έρχεται σε διαφορετικό χρωματικό συνδυασμό μπλε με ασημί.
Cyclone RX1S 2

Από κει και πέρα, το νέο μικρό adventure τροφοδοτείται από τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 249 κ.εκ. που αποδίδει 25 hp και 21 Nm ροπής. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν πληροί προδιαγραφές Euro5, στοιχείο σημαντικό για να κατανοήσουμε τις προθέσεις της εταιρείας σε ό,τι αφορά το εμπορικό του λανσάρισμα στις Ευρωπαϊκές αγορές.
Στον τομέα των αναρτήσεων συναντούμε αντεστραμμένο πιρούνι μεγάλης διαδρομής και monoshock με ρύθμιση προφόρτισης.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα σε κάθε τροχό- που συνδυάζονται με δικάναλο ABS.
Cyclone RX1S 3

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει απλό όργανο με ψηφιακές ενδείξεις, συμβατικά φωτιστικά σώματα (λάμπες αλογόνου) με τον προβολέα να διαθέτει πάντως DRL και μικρή ζελατίνα για την προστασία του οδηγού η οποία ωστόσο δεν ρυθμίζεται ως προς το ύψος. Διαθέτει επίσης βάσεις για βαλίτσες ταξιδιού, ρεζερβουάρ χωρητικότητας 17 λίτρων και αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών.
Σίγουρα πρόκειται για μια αξιόλογη πρόταση την οποία θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και στη χώρα μας.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Excelle 800X και 525X – Νέα οικεία άφιξη από Κίνα​


Μια ακόμη κινέζικη εταιρεία ανακοινώνει τα πλάνα της να εξάγει μοτοσυκλέτες στην αγορά της Ε.Ε. και φέρνει δυο πολύ γνώριμες μοτοσυκλέτες.
Στην Κίνα είναι γνωστή ως Colove, ενώ την έχουμε συναντήσει και ως Kove Motor. Πρόκειται για μια κατασκευάστρια όχι και τόσο γνωστή εκτός της πατρίδας της και μάλλον αρκετά νέα σε ηλικία, ωστόσο φαίνεται πως έχουμε πολλές πιθανότητες να τη μάθουμε καλύτερα.

Ο λόγος για τη δεδηλωμένη πρόθεση να ακολουθήσει το νέο κύμα κινέζικων εξαγωγών που πλέον ανοίγουν δίκτυα πωλήσεων στην Ευρώπη και ήδη έχουν πλουτίσει τις επιλογές της αγοράς με μάρκες όπως Daytona, Lifan, Voge, Zongshen, ενώ στο κοντινό μέλλον αναμένουμε και άλλα δυνατά ονόματα όπως οι QJ Motor (μητρική της Benelli) και Benda. Το νέο όνομα που προστίθεται στη λίστα των αφίξεων είναι αυτό της Excelle, επωνυμία που όπως φαίνεται είναι αυτή που θα επιλέξει η Colove/Kove για το άνοιγμα προς δυσμάς.
colove 525x

Η Excelle αναμένεται να εμφανιστεί με δύο adventure μοντέλα, τα 800Χ και 525Χ. Θα ξεκινήσουμε από το δεύτερο, μιας και αυτό μας είναι ήδη πολύ γνωστό ως Daytona Maverick 500. Αν και το 525 δείχνει αρχικά λίγο παραπλανητικό, οι ως τώρα πληροφορίες που έχουμε συναντήσει μιλούν για τον ίδιο κινητήρα της Loncin, δικύλινδρο σε σειρά 471 cc με απόδοση Α2, ως τον γνωρίζουμε.
Το έτερο μοντέλο ωστόσο είναι λίγο πιο ενδιαφέρον, καθώς πρόκειται για μια adventure βασισμένη στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του CFMOTO 800MT, ο οποίος ως γνωστόν κατάγεται άμεσα από το KTM 790 Adventure!
colove 800x 5

Πρόκειται για μια παραλλαγή του 800ΜΤ που είχαμε πρωτοδεί πριν περίπου έναν χρόνο, όταν είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο σε έκθεση στην Κίνα. Τώρα το πρωτότυπο αυτό επέστρεψε με προθέσεις για παγκόσμια διανομή, σε μια πολύ λιτή εφαρμογή, με στενή σιλουέτα και δυνατά νούμερα.
Η Colove στην Κίνα δηλώνει πως η μοτοσυκλέτα της αποδίδει 103 hp στις 9,000 rpm και 8.8 kgm στις 8,000 rpm, για υγρό βάρος 181 κιλών (στεγνό βάρος του 790 Adventure: 189 κιλά)!
Καθόλου άσχημα. Φανταστείτε το τώρα και με μια ζόρικη “κινέζικη” τιμή...

colove 800x 4 dd9b1964d9eddc62a1d4b3f90560bd85_XL.jpg

Πηγη www.bikeit.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

COLOVE 400RR: ΙΔΟΥ ΤΟ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΩΝ 399 CC ΚΑΙ ΤΩΝ 74 ΙΠΠΩΝ​

Η επιστροφή του τετρακύλινδρου ουρλιαχτού;

Μετά τις φήμες για έναν 4κύλινδρο κινητήρα 400, τώρα έρχεται η επιβεβαίωση: η κινεζική Colove θα κατασκευάσει μια supersport μοτοσυκλέτα, την 400RR.
Το σκίτσο μας δείχνει ποια θα είναι περίπου η εμφάνιση της Colove 400RR, μιας κινεζικής μοτοσυκλέτας που φιλοδοξεί να αναβιώσει τα θρυλικά τετρακύλινδρα γιαπωνέζικα 400άρια, που τόσα είχαν προσφέρει στους μοτοσυκλετιστές από τη δεκαετία του ’90 και μετά.

Ιδού λοιπόν πώς θα μοιάζει περίπου η νέα 400, με τις φήμες να διαδέχονται η μία την άλλη και ειδικά μετά από αυτήν που σχετίζεται με την επιστροφή του τετρακύλινδρου Kawasaki ZX-4R.
Πριν από ένα μήνα έφτασε στα αυτιά μας ότι η Colove δούλευε επίσης πάνω στη δημιουργία ενός 4κύλινδρου κινητήρα 399cc και σήμερα έρχεται η επιβεβαίωση ότι η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή.

Η ανακοίνωση για το 400RR έγινε στο ετήσιο συνέδριο της εταιρίας του 2022, όπου παρουσιάστηκαν τα πρώτα προσχέδια του concept 400. Οι προδιαγραφές του κινητήρα του 400RR ανακοινώθηκαν για ιπποδύναμη 74 ίππων στις 13.500 rpm και ροπή 44 Nm στις 12.000 rpm, με το βάρος του να φτάνει τα 42 kg.
Η μοτοσυκλέτα, από την άλλη, αναμένεται να έχει βάρος κάτω από 160 κιλά και μέγιστη ταχύτητα περίπου 220 km/h. Με λίγα λόγια… καθόλου άσχημα.

Οι εκπλήξεις όμως από την Colove δεν τελειώνουν εδώ αφού δυο ακόμα μοτοσυκλέτες ανακοινώθηκαν στο συνέδριο, οι 800 R και 800RR, η πρώτη γυμνή και η άλλη supersport.
Kαι οι δύο θα είναι εξοπλισμένες με τον κινητήρα Excelle 800X, έναν δικύλινδρο σε σειρά 105 ίππων, που θυμίζει διαβολικά KTM LC8c και μάλλον είναι. Να υπενθυμίσουμε ότι η CF Moto έχει άδεια από την ΚΤΜ για την κατασκευή αυτού του κινητήρα στην Κίνα.

Και αμέσως μετά έρχεται το εύλογο ερώτημα; θα φτάσουν τα Colove 400RR, 800R και 800RR στην Ελλάδα; Σίγουρα όχι πριν το 2023 και αυτό με ερωτηματικό.
Μείνετε συνδεδεμένοι γιατί θα επανέλθουμε στο θέμα μόλις υπάρξουν νέα.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μoxiao ΜΧ500-7D: GS από την Κίνα​

Ήταν καβάλα σε ένα BMW R1250GS κύριε πόλιτσμαν!​



Yπάρχουν κινεζικές εταιρείες που τραβάνε τον δικό τους δρόμο και φαίνεται ότι θα μας απασχολήσουν στο μέλλον με καλές μοτοσυκλέτες και υπάρχουν και αυτές που αναλώνονται σε απομιμήσεις γνωστών μοντέλων

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Moxia MX500 1

Σε αυτή την περίπτωση, είναι προφανές ότι έχουμε να κάνουμε με την δεύτερη κατηγορία.
Η Μοxiao δεν είναι φρέσκια στο κουρμπέτι, αφού κατά το παρελθόν μας έχει απασχολήσει με μοτοσυκλέτες οι οποίες είναι ένα ξεπατίκωμα άλλων, όπως της Ducati αλλά και της Harley-Davidson. Αυτή τη φορά, το νέο δημιούργημα της μοιάζει εκνευριστικά πολύ με ένα BMW R1250 που κινείται με έναν (ομολογουμένως αξιόπιστο) κινητήρα της Loncin.
Έτσι λοιπόν, η κινεζική μοτοβιομηχανία καταχώρησε πρόσφατα το νέο MX500-7D στο κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, θέλοντας να κλέψει λίγη από την αίγλη του εμπορικά τρομερά επιτυχημένου BMW R1250GS και θα στέκεται πλάι στα MX650 και MC500, πιστά αντίγραφα των Ducati Panigale V4 και Streetfighter V4.
Moxiao ss

Κάτω από το κινεζικό GS έχουμε ένα ένα πλαίσιο παρόμοιο με αυτό του Excelle 500X, αλλά και ένα μονόμπρατσο ψαλίδι. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ συναντάμε διπλό δισκόφρενο και ABS. Ο κινητήρας είναι ο Loncin KE500, 471 cc, παρόμοιας σχεδίασης με αυτόν της Honda που είναι τοποθετημένος στη σειρά CB500 και αποδίδει 45 ίππους. Τέλος, το βάρος χωρίς υγρά είναι στα 219 κιλά.
Θα έρθει στην Ευρώπη; Για την ώρα κανείς δεν γνωρίζει.

Πηγη https://2wo.gr

π********να Κινα ζωγραφιζεις παλι ToothToothTooth
 

begen

new member
Δημοσιεύσεις
1
Ηλικία
57
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ευγένιος
Μοτοσυκλέτες κινέζικες βλέπουμε γενικά, αμάξια δε βλέπουμε...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Υπάρχει μπλόκο απο τις συστημικές βιομηχανίες της Ευρώπης,με euro προδιαγραφες κλπ,τις οποίες δεν μπορούν να καλύψουν οι ανταγωνιστές ρώσσοι,κινέζοι ,ινδοί και λοιποί συγγενείς
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BENDA LFS700 TANG KNIFE: Ε, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΑ;​

Το κινεζικό διαμάντι ξεπουλάει

Το Benda LFS700 Tang Knife μόλις κυκλοφόρησε στην κινεζική αγορά και οι παραγγελίες χτύπησαν κόκκινο, αφού για άλλη μια φορά οι σχεδιαστές της εταιρίας κέρδισαν με το σπαθί τους τις εντυπώσεις. Τι θα γίνει μ’ αυτούς τους τύπους;
Το 4κύλινδρο κινέζικο roadster-cruiser ξεπέρασε κάθε προσδοκία και σύντομα οι παραγγελίες άρχισαν να πέφτουν βροχή από τους Κινέζους μοτοσυκλετιστές, σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, που η κατασκευάστρια Benda αναγκάστηκε να αναστείλει τις κρατήσεις!

Άραγε θα δούμε το υπερ-μοντέρνο μοντέλο στην Ευρώπη; Η κινεζική κατασκευάστρια μοτοσυκλετών Benda είχε παρουσιάσει πέρσι το LFS700 Tang Knife, ένα τεράστιο cruiser που προορίζεται για την εγχώρια αγορά, το οποίο προς τιμήν του δεν αντιγράφει μοντέλα από άλλες μάρκες.

Λόγω αυτής της εξαιρετικής εμφάνισης πιστεύουμε ότι εκτινάχθηκαν οι παραγγελίες, κι έτσι η εταιρία σταμάτησε να τις δέχεται πλέον, για να αποφύγει υπερβολικά μεγάλες λίστες αναμονής.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με το Benda LFC700 – μια μοτοσυκλέτα που αντλεί έμπνευση από τη Diavel της Ducati – αλλά παρουσιάζεται με τη μορφή ενός πολύ πιο συμπαγούς roadster με φουτουριστικό σχεδιασμό, μια φόρμουλα που θα αποδειχθεί εξαιρετικά ελκυστική.

Στην περίπτωση του Benda LFS700 Tang Knife, ξεχωρίζουν οι γραμμές του στιβαρού ρεζερβουάρ (σε τέλεια συνέχεια με αυτές του μπροστινού τμήματος), οι λεπτές σωλήνες των εξατμίσεων που στρίβουν κομψά στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας με τα δυο κομψά τελικά να βρίσκονται ψηλά στην ουρά.

Ιδιαίτερα “ψαγμένα” είναι τα κίτρινα “number plates” της ουράς, που θυμίζουν μοτοσυκλέτα flat track.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το Benda LFS700 Tang Knife είναι εξοπλισμένο με έναν υγρόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα σε σειρά 680cc που συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Αυτός ο κινητήρας αποδίδει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 93,8 ίππους στις 11.000 rpm και μέγιστη ροπή 63 Nm, αρκετή για να ωθήσει το «Tang Knife» προς τη, διόλου ευκαταφρόνητη, δηλωμένη μέγιστη ταχύτητα των 210 km/h.
Το πλαίσιο του 700 είναι περιμετρικό, φτιαγμένο από αλουμίνιο και τμήματα από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα και περιλαμβάνει μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ πίσω, με σύστημα πέδησης τριών δίσκων. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 17 ιντσών και βοηθούν στη διατήρηση των κιλών στα 218.

Στην Κίνα, πριν από το προαναφερθέν μπλοκάρισμα των παραγγελιών, το Benda LFS700 Tang Knife προσφερόταν στα 38.800 Yuan ή περίπου 5.100 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, μια σαφώς καλή τιμή σε σύγκριση με τα μοντέλα των ανταγωνιστών του.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι είδους ανταπόκριση θα λάβει στην ευρωπαϊκή αγορά το Tang Knife, αν και θα χρειαστεί μάλλον λίγος χρόνος μέχρι να το δούμε να προσγειώνεται στη Γηραιά Ήπειρο και τις χώρες όπου αντιπροσωπεύεται η φίρμα.

Στην Ελλάδα προς το παρόν δεν υπάρχει αντιπρόσωπος της Benda, αν και κάτι μας λέει πως δεν θα αργήσει κάποιος να την αποκτήσει.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 1250TR-G: Το Κινεζικό grand tourer ετοιμάζεται για Ευρώπη!​

Και μάλιστα θα έχει δελεαστική τιμή​




Το CFMOTO 1250TR-G είναι το υπερτουριστικό μοντέλο που ήδη κυκλοφορεί στην Κίνα και μάλιστα σε άκρως δελεαστική τιμή (σ.σ. περίπου 13.500 ευρώ)

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Αποτελεί τον καρπό της συνεργασίας της Κινεζικής Zhejiang Chunfeng Power Co., Ltd στην οποία ανήκει η CFMOTO και της KTM, στην οποία ανήκει το 49% της κοινοπραξίας.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ξεκίνησε την καριέρα του ως αστυνομική μοτοσυκλέτα από την οποία προέκυψε στη συνέχεια η έκδοση παραγωγής.
Τροφοδοτείται από τον γνώριμο KTM LC8 ο οποίος όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση ανασχεδιάστηκε. Η χωρητικότητά του είναι μειωμένη στα 1.279 κ. εκ., αντί για 1.301 κ. εκ. των μοντέλων Super Duke και Super Adventure και είναι ο μεγαλύτερος που έχει εφαρμόσει η Κινεζική μάρκα σε μοτοσυκλέτα της.
H απόδοση ανέρχεται στους 140 hp @ 8.500 σ.α.λ. και 120 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Σημειώστε δε ότι για τη μετάδοση χρησιμοποιείται αλυσίδα και όχι άξονας ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις.
CFMOTO 1250 TR G europe 2023 7

Από άποψη εξοπλισμού η 1250TR-G δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κορυφαία μοντέλα του είδους.
Τα φρένα είναι της Brembo, το cornering ABS της Bosch, οι αναρτήσεις της Marzocchi και της Sachs (σ.σ. στην Κίνα το έχουμε δει με τις ημιερνεργητικές της WP).
Στον εξοπλισμό του θα βρείτε επίσης οθόνη TFT 12.3 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης (Navi), ηχοσύστημα JBL και συνδεσιμότητα, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο παρμπρίζ. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και το τριβάλιτσο είναι στάνταρ. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και τους αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Το βάρος της είναι στα 304 κιλά χωρίς να υπολογίζονται τα υγρά.

Πότε έρχεται Ευρώπη;​

To θέμα πλέον δεν είναι το αν θα εισαχθεί επίσημα στην Ευρώπη, αλλά το πότε. Στο Σαλόνι μοτοσυκλέτας της Λυών που διεξήχθη από 3 έως 6 Μαρτίου, Γάλλος εισαγωγέας παρουσίασε στο κοινό το CFMOTO 1250 TR-G προκειμένου να καταγράψει αντιδράσεις. Και σύμφωνα με όσα ανέφερε μετά το πέρας της έκθεσης, το κοινό υποδέχθηκε με ιδιαίτερη θέρμη το νέο grand tourer.
CFMOTO 1250 TR G europe 2023 5

Αυτό που θα πρέπει να τονίσουμε είναι ότι αυτή τη στιγμή το 1250 TR-G πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 4, αλλά λέγεται πως η εταιρεία έχει ήδη έτοιμη την έκδοση Euro 5.
Σύμφωνα με το γερμανικό Motorrad, στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο έτος, προς το παρόν όμως είναι δύσκολο να γίνει οποιαδήποτε πρόβλεψη λόγω της πανδημίας αλλά και του πολέμου στην Ουκρανία. Όσο για την τιμή του; Το γερμανικό περιοδικό αναφέρει ότι αυτή δεν πρόκειται να ξεπερνά τα 16.000 ευρώ καθιστώντας το 1250 TR-G ως μια άκρως δελεαστική πρόταση και συνάμα επικίνδυνο αντίπαλο του -σαφώς πιο ακριβού- BMW R 1250 RT.

Πηγη https://2wo.gr

Ωρε γλεντια Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... το γερμανικό περιοδικό αναφέρει ότι αυτή δεν πρόκειται να ξεπερνά τα 16.000 ευρώ καθιστώντας το 1250 TR-G ως μια άκρως δελεαστική πρόταση και συνάμα επικίνδυνο αντίπαλο του -σαφώς πιο ακριβού- BMW R 1250 RT.....

abcdefghgk ... μπα! ψιχαλες είναι, δεν είναι ροχαλες .....!Hammer Smash
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πολύ ωραίο φαίνεται
Η εταιρία είναι σοβαρή να θυμησω.
Πλέον από φέτος εμπλέκεται και στους άγωνες.
Στον όμιλο ksr και αυτή .
 
Top Bottom