Καλπάζουν οι Κινέζοι!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Vinto 525: Ένα GS που... δεν είναι GS!​





H «μοντελοποίηση» είναι τακτική επιτυχίας, όπως θα έλεγαν κάποιοι ειδικοί της αυτοβελτίωσης. Έχει όμως και όρια πριν καταντήσει… αντιγραφή.

Η επιτυχία της BMW GS σειράς μοτοσυκλετών είναι τόσο μεγάλη, στην κατηγορία τους και όχι μόνο, που δεν χρειάζεται καν να αναφερθούμε στο πόσες εταιρείες έχουν… ξεπατικώσει στοιχεία τους, για τα δικά τους μοντέλα. Στην περίπτωση της Vinto 525 GS, η ξεπατικωτούρα φτάνει μέχρι και στο όνομα!

Τι έχουμε εδώ λοιπόν; Πρόκειται για μία ακόμη 500άρα Adventure, πάρτε για παράδειγμα τις Daytona Maverick 500, Voge 500DS και ούτω καθεξής. Η Vinto είναι μια κινεζική εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο Chongqing Sokon και θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο της στις αγορές. Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε εδώ, είναι η GS 525, που φέρει τον γνωστό πλέον δικύλινδρο κινητήρα της Loncin, με ισχύ 54 ίππων.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι ότι η εταιρεία έχει επιλέξει ένα… μονόμπρατσο ψαλίδι για την πίσω ανάρτηση, το οποίο σε συνδυασμό με την σχεδίαση των ακτινωτών τροχών, παραπέμπει άμεσα στο Βαυαρικό Adventure μοντέλο. Ακόμα και το τριβάλιτσο αλουμινίου, θυμίζει άμεσα GS της BMW.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν κοινοποιηθεί, η μοτοσυκλέτα έχει ένα ρεζερβουάρ 21 λίτρων για πάνω από 500 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ποδιά προστασίας κινητήρα, τιμόνι αλουμινίου, TFT οθόνη με πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας με smartphone και πολλά ακόμα.

Η Vinto GS 525 είναι ήδη διαθέσιμη στην Κίνα, μάλιστα σε μία τιμή 35.980 Yuan, που αντιστοιχεί σε… μόλις 4.900 ευρώ! Πριν έρθει στην Ευρώπη, πάντως, εμεί δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο η Vinto να έχει… ραντεβού με τους δικηγόρους της BMW Motorrad…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ MOTOR Race 450RR: Δικύλινδρο supersport με 52 ίππους (Video)​

Παρουσιάστηκε στην Κίνα​


Στην κατηγορία των μικρομεσαίων supersport που έχουμε ήδη πολλά και αξιόλογα μοντέλα, έρχεται να προστεθεί το Race 450RR με το νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της QJ MOTOR

Η Kawasaki έχει ήδη στην γκάμα της το τετρακύλινδρο Ninja ZX-4R και το δικύλινδρο Ninja 400. Η CFMOTO διαθέτει το εντυπωσιακό 450 SR και η Aprilia φέρεται να εξελίσει δικύλινδρο RS με 440 κ.εκ. Η Kove παρουσίασε στην EICMA το τετρακύλινδρο 400RR και θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Superport 300 με το δικύλινδρο 321RR. Σε αυτά προσθέστε τα καταξιωμένα KTM RC 390 και Yamaha R3.

Άμεσα καταλαβαίνουμε πως η κατηγορία των μικρομεσαίων supersport αναγεννάτε και σε αυτό θα συμβάλει με έναν πολύ εντυπωσιακό τρόπο και η QJ MOTOR.

Οι πληροφορίες που έχουμε προέρχονται από το video και όχι από επίσημη πληροφόρηση, οπότε κρατάμε μια επιφύλαξη για την ορθότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών που παραθέτουμε.Το Race 450RR διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστατικά των μοτοσυκλετών της κατηγορίας.
Τροφοδοτείται από ένα δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 450 κ.εκ. με ισχύ 52 ίππους και ροπή 4,4 kgm. Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνεται traction control.

Για το πλαίσιο δεν υπάρχει κάποια πληροφoρία και από τις φωτογραφίες δεν μπορούμε να διακρίνουμε με σιγουριά για τι πρόκειται. Εκτός απροόπτου η μοτοσυκλέτα θα βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο που συνδυάζεται με αυτό το πολύ όμορφο μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι.
Τα φρένα είναι της Nissin, με διέμβολη δαγκάνα εμπρός και μονοέμβολη πίσω και οι αναρτήσεις της Marzocchi, με ανεστραμμένο πιρούνι και κεντρικό τοποθετημένο αμορτισέρ. Η αλυσίδα είναι της D.I.D. και τα ελαστικά της Maxxis.

Όπως προστάζει η «μόδα» της εποχής το φέρινγκ έχουν τοποθετηθεί αεροδυναμικά φτερά. Επιπλόεν όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και οι διακόπτες διαθέτουν οπίσθιο φωτισμό. Για τα όργανα έχει επιλεγεί μια οθόνη TFT.

Να υπενθυμίσουμε πως η QJ MOTOR εκπροσωπείτε επίσημα στην χώρα μας από την Γκοργκόλης Α.Ε. Στην ιστοσελίδα της εταιρείας μπορείτε να δείτε όλα τα διαθέσιμα μοντέλα με τις τιμές του.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Jedi Vision K 750 βγαίνει στην παραγωγή​

Το «όραμα» γίνεται πραγματικότητα​



Το 2021, όταν παρουσιάστηκε το πρωτότυπο στην έκθεση CIMA 2022, κανείς δεν πίστευε πως το supersport της Jedi Motors θα έβγαινε στην παραγωγή
Η Κινέζικη εταιρεία, που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες από το 1975, παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του K 750 με πιο «γήινη» εμφάνιση.
Υπάρχει μια απροθυμία σημαντικής μερίδας της αγοράς του δυτικού κόσμου να αποδεχθεί τις Κινέζικες εταιρείες και τα μοντέλα που παρουσιάζουν. Απόλυτα κατανοητή εν μέρει, όμως οφείλουμε να παραδεχθούμε πως γίνονται βήματα προόδου όσον αφορά την ποιότητα, την σχεδίαση και την τεχνολογία.
jedi vision k750 2023 4

Υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουμε οδηγήσει, μιας και οι Κινέζικες εταιρείες κάνουν την εμφάνιση του στην Ευρωπαϊκή αγορά και δεκάδες που παρουσιάζονται συνεχώς από άγνωστους σε εμάς κατασκευαστές. Η Jedi είναι μία από αυτούς και εκτός από το όνομά της που προκαλεί εντύπωση, ασχολούμαστε μαζί της διότι παρουσιάζει μοτοσυκλέτες που θα μπορούσαν να σταθούν στις αγορές της «γηραιάς ηπείρου».
Το K 750 παρουσιάστηκε αρχικά ως concept τον Οκτώβριο του 2021 και τότε είχαμε προβλέψει πως δεν αποκλείεται να πάρει το δρόμο της παραγωγής. Μετά από ενάμιση χρόνο η Jedi αποφάσισε να επεκταθεί στην παγκόσμια αγορά με μια supersport μοτοσυκλέτα.
jedi vision k750 2023 2

Με τις αλλαγές που έγιναν στην σχεδίαση το K 750 μοιάζει με MV Agusta F3. Φαίνεται επίσης πως διαθέτει κορυφαία περιφερειακά, όπως και το πρωτότυπο. Ανεστραμμένο πιρούνι, μονόμπρατσο ψαλίδι, μονό αμορτισέρ, φρένα με ακτινικές δαγκάνες της Brembo, φωτιστικά σώματα LED με DRL, όργανα αποτελούμενα από οθόνη TFT. Ωστόσο, παραμένει άγνωστο αν το αλουμινένιο πλαίσιο που σχεδίασε η Ελβετική Suter για το concept του 2021, θα χρησιμοποιηθεί στο μοντέλο παραγωγής. Αν συμβεί αυτό, τότε το K 750 θα προσφέρει δυνατότητες σπορ οδήγησης.
jedi vision k750 2023 9

Το εντυπωσιακό super sport τροφοδοτείται από έναν 2κύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα 730 κ. εκ. με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο με απόδοση 68 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής.

Θα το δούμε και στην Ελλάδα; Όλα είναι πιθανά, καθώς με την έλευση των Κινέζικων εταιρειών, βρισκόμαστε μπροστά σε πολλές και σημαντικές εξελίξεις. Απλά η Jedi Motors ίσως να πρέπει να αποκτήσει ένα πιο «Ευρωπαϊκό» όνομα…

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.645
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
μια χαρα ειναι το JEDI.
παραπεμπει σε πολεμο των αστρων,η αυτοκρατορια αντεπιτιθεται,lord of jedi,κλπ πιασαρικα,στις καφετεριες των προαστιων,δυτικων και μη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda Dark Flag BD500: Με κινητήρα V4​

Το είπαν και το έκαναν οι Κινέζοι​



Τελικά ο κινητήρας που είδαμε πριν από περίπου έναν χρόνο δεν παρουσιάστηκε για λόγους εντυπωσιασμού ούτε για να κερδίσει η εταιρεία δημοσιότητα
Ο V4 των 500 κ.εκ. παρουσιάστηκε στο cruiser Dark Flag και αποδίδει 54 ίππους, «πολύ ψηλά» στις 10.000 σ.α.λ. και 42,2 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Με διάμετρο 53,5 χλστ και διαδρομή 55,2 χλστ.θα δειαθέτει πλούσια ροπή από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Benda Dark Flag 500 V4 2023 2

Ένα power cruiser που θα ζήλευαν την σχεδίασή του ακόμη και οι μετρ του είδους, οι Αμερικάνοι. Μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα που διαθέτει αμορτισέρ αέρα που ρυθμίζονται καθ΄ ύψος. Μια επιλογή που θέλει να προκαλέσει εντυπώσεις, ενισχύει την «ακριβή» αισθητική της μοτοσυκλέτας, αλλά στην ουσία δεν προσθέτει κάτι στη λειτουργικότητά της.
Benda Dark Flag 500 V4 2023 6

Το ανάποδο πιρούνι , οι ζάντες 16" με ελαστικά 150/80 πίσω και 130/90 μπροστά, οι δύο δισκόφρενα - 320 mm μπροστά και 260 mm πίσω - συμπληρώνουν την εικόνα. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 700 mm, η χωρητικότητα ρεζερβουάρ είναι 16 λίτρα. Το βάρος του είναι 231 kg.
Benda Dark Flag 500 V4 2023 3

Θα το δούμε στην Ευρώπη; Όλα είναι πιθανά.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Zongshen Cyclone RC 401 R: Οι Κινέζικες εταιρείες επενδύουν στα μικρομεσαία supersport​

Τα Κινέζικα supersport 400 συνεχώς αυξάνονται​


CFMOTO, Kove, QJ MOTOR και τώρα η Zongshen που παρουσίασε μέσω της θυγατρικής Cyclone δικύλινδρο supersport 400
Αν προσθέσουμε και την Jedi, που παρουσίασε το Vision Κ 750, τότε ανακαλύπτουμε πως οι Κινέζικες εταιρείες επενδύουν σε μια κατηγορία που οι περισσότεροι δεν το περίμεναν.

Στα δικύλινδρα, κατά κύριο λόγο και τετρακύλινδρα μοντέλα προστέθηκε πρόσφατα και το Cyclone RC 401 R. Μπορεί η εταιρεία που ανήκει στον Κινέζικο κολοσσό της Zongshen να μην έχει έρθει στην Ευρώπη, αλλά είναι δεδομένο πως θα συμβεί αυτό μπορεί και μέσα στους επόμενους μήνες. Άλλωστε πέρσι τέτοια εποχή βλέπαμε μοντέλα της QJ MOTOR και της Kove να παρουσιάζονται στην Κίνα και μετά από λίγους μήνες μάθαμε πως θα αντιπροσωπεύονται οι εταιρείες αυτές στην χώρα μας. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει και με την Cyclone που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον από το 2020 που παρουσίασε το crossover RX6.

To RC 401 R διαθέτει «αγωνιστική» εμφάνιση, που παραπέμπει σε Panigale. Είναι εξοπλισμένο με αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι KYB που διαθέτει ρυθμίσεις και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, ακτινικής στήριξης δαγκάνες J.Juan, ABS της Bosch και φυσικά αεροδυναμικά φτερά στο φέρινγκ.
cyclone rc 401 r 2023 5

Ο κινητήρας του είναι δικύλινδρος, υγρόψυκτος σε σειρά, χωρητικότητας 401 κ.εκ.. Αποδίδει 45 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3,6 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. Η τελική ταχύτητας του RC 401 R φτάνει τα 150 χλμ/ώρα.

H τιμή του στην Κίνα είναι 31.980 Yuan (4.338 ευρώ).

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda LFS 700 2023: Σύντομα στην Ευρώπη​

680 κ.εκ., 94 ίπποι​


Μπορεί στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας να μην γίνεται αναφορά στο μοντέλο, αλλά το LFS 700 βρίσκεται ήδη στην παραγωγή και σύντομα αναμένεται στην Ευρωπαϊκή αγορά

Στην Κίνα η εμπορική πορεία του είναι απόλυτα επιτυχημένη. Η Benda έχει τραβήξει το ενδιαφέρον τον Ευρωπαίων, έχοντας παρουσιάσει εντυπωσιακά μοντέλα με δικούς της κινητήρες. Πρόσφατα παρουσίασε το cruiser Dark Flag BD500 με κινητήρα V4, λίγα χρόνια πριν το streetfighter Asura 400, τον Σεπτέμβριο του 2021 είδαμε σε έκθεση έναν πανίσχυρο V4 με 152 ίππους, ενώ δεν έχει κρατήσει κρυφά τα σχέδιά της για έναν υπερτροφοδοτούμενο 300 κ.εκ. σε διάταξη V. Με τον κινητήρα του LFS μας έχει δείξει και cruiser.
Benda LFS700 2023 4

Το LFS 700, με τιμή στα 5.200 ευρώ, διαθέτει εμφάνιση που τα «σπάει» και αξιοζήλευτα τεχνικά χαρακτηριστικά
Με φωτιστικά σώματα LED, πάνελ οργάνων με οθόνη TFT, μεγάλη σέλα δύο επιπέδων και δύο τελικά εξάτμισης που βγαίνουν ψηλά στο πλάι - ένα σε κάθε πλευρά και καλύπτονται από πάνελς.
Πέραν της αισθητικής και φυσικά της άκρως δελεαστικής τιμής του, υπάρχει κι άλλος ένας παράγοντας που παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπορική επιτυχία του μοντέλου. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον τετρακύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 680 κ. εκ. που αποδίδει 93.8 PS @ 11.000 σ.α.λ. και 63 Nm ροπής @ 8.500 σ.α.λ.
Benda LFS700 2023 6

Από κει και πέρα το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από συμπλέκτη ολίσθησης και κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η μέγιστη ταχύτητα σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 210 km/h. Ο κινητήρας εδράζεται σε ένα περιμετρικό πλαίσιο δύο τμημάτων, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντούμε πιρούνι upside down μπροστά και monoshock πίσω που φέρουν την υπογραφή της ΚΥΒ. Και τα δύο διαθέτουν ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα που συνδυάζονται με τετραέμβολες δαγκάνες της Brembo μπροστά και δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω.
Benda LFS700 2023 19

Tα προϊόντα της Benda Motorcycles, κυρίως μικρά cruiser, έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές (Ιταλία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία, Πορτογαλία) με την εταιρεία να στοχεύει στη διεύρυνση της παρουσίας της στην Ευρώπη.
Benda LFS700 2023 5


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge RR 660 Infinity - Τετρακύλινδρο Supersport στα σκαριά!​

d74717e750e124f6ad9cb1e9b1a9d23e_XL.jpg

Ανελέητη εισβολή σε όλες τις κατηγορίες από την Voge.
Η Voge παρουσιάζει τα νέα της μοντέλα, σαν σε ομοβροντία. Μετά από την έκθεση της EICMA, στην οποία η εταιρεία επέδειξε αρκετές και ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες, ακολούθησαν οι δηλώσεις του Allen Yin για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, ενώ αν παρακολουθείτε την επικαιρότητα σταθερά, γνωρίζετε ότι κάθε λίγες ημέρες βγαίνει και… κάτι νέο για την Voge.
Αυτή την φορά, διέρρευσε (ή «διέρρευσε», ξέρετε τι εννοούμε) η είδηση για ένα νέο τετρακύλινδρο supersport μοντέλο, ονόματι RR 660 Infinity. Και δεν χρειάζεται καν να αναφερθούμε, στην γοητεία που ασκούν –ακόμη τουλάχιστον- τα supersport μοντέλα, τα οποία πολύ συχνά αποτελούν τις πλατφόρμες επίδειξης και πρώτης εφαρμογής των νέων τεχνολογιών.

Πάνω από 100 άλογα και ενδιαφέρουσες επιδόσεις
Οι εικόνες προέρχονται από ένα συνέδριο αντιπροσώπων που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα τον προηγούμενο μήνα και η άποψη της νέας μοτοσυκλέτας είναι αποκαλυπτική. Μια πολύ επιθετική σχεδίαση, ένα μονόμπρατσο ψαλίδι, «γλυπτά» φαιρινγκ, εξάτμιση που θυμίζει κάτι από MV Agusta και ο κινητήρας ορατός σε ένα μεγάλο ποσοστό. Φυσικά, η απεικόνιση αυτή δεν ανταποκρίνεται πλήρως σε ένα μοντέλο παραγωγής, αλλά αποτελεί μάλλον το πρώτο σχεδιαστικό concept.
Οι αριθμοί είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντες. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας που η Voge θα τοποθετήσει στο μοντέλο, έχει κυβισμό 660 κυβικά και αναμένεται να αποδίδει πάνω από 100 ίππους, αγγίζοντας τις 13.000 στροφές. Στο συνέδριο, εμφανίστηκε η πληροφορία ότι το Voge RR 660 Infinity θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 σε 3,5 δλ., και να ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα τελικής. Αξίζει να σημειώσουμε μάλιστα, ότι ο 4κύλινδρος κινητήρας αυτός, θα είναι ο πρώτος για την ιστορία της Voge.

KYB και Brembo στα περιφερειακά που μετράνε
Αν ισχύουν οι πληροφορίες που κυκλοφόρησαν, το Voge RR 660 Infinity θα φέρει αναρτήσεις από την KYB, με δυνατότητα ρυθμίσεων παρακαλώ! Παράλληλα, τα φρένα λέγεται ότι θα παράσχει η Brembo, ενώ το μοντέλο θα φέρει πιθανότατα Cornering ABS, Traction control και την απαραίτητη οθόνη TFT, για την απεικόνιση όλων των ενδείξεων και πιθανόν για συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο.

Παρουσίαση μέσα στο 2023;
Το ρεπορτάζ αναφέρει, ότι το Voge RR 660 Infinity θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή εντός του 2023, χωρίς όμως κάτι πιο συγκεκριμένο. Για να δούμε, τι θα γίνει εν τέλει…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Great Wall 2500 Boxer 8: Το θηρίο από την Κίνα​

Mega Cruiser με οκτακύλινδρο boxer κινητήρα
1


Μέχρι σήμερα η κινέζικη εταιρεία Great Wall (Μεγάλο Τοίχος) κατασκεύαζε αυτοκίνητα, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι SUV και Pick-Up, όμως σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που συνοδεύουν τις φωτογραφίες που βλέπετε, ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί και στις μοτοσυκλέτες. Όχι με τίποτα φτηνά μονοκύλινδρα και δικύλινδρα εν σειρά, αλλά με ένα γιγαντιαίων διαστάσεων Mega Cruiser το οποίο έχει οκτακύλινδρο boxer κινητήρα με 2.444 κυβικά.
2


Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας που βλέπουμε εδώ είναι κατευθείαν από την τελευταία γενιά της Honda Goldwing 1800 και κάτι μας λέει πως και ο κινητήρας είναι ο εξακύλινδρος boxer της Honda με δύο επιπλέον κυλίνδρους.
3

Ακόμα κι έτσι να είναι, το γεγονός πως μετά τους V2 με υπερσυμπιεστή και τους V4 της Benda στα 450 και 550 κυβικά, τα σχέδια για V4 1000 από τη CFMOTO και το V2 1000 της MBP που είδαμε στην EICMA, οι κινέζικες εταιρείες δείχνουν τα δόντια τους, την ίδια στιγμή που οι παραδοσιακές δυνάμεις αρχίζουν να αυτοπεριορίζονται στις δικύλινδρες εν σειρά πλατφόρμες.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

PFMoto Starship 3 - Το κινεζικό 300άρι «Goldwing»​

pfmoto_starship3_1.jpg

Η «δημιουργικότητα» των κινεζικών εργοστασίων μικρότερου βεληνεκούς, δεν έχει όρια.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών παλεύουν για «μια θέση στον ‘Ηλιο» και πολλοί από τους πιο μεγάλους, το έχουν ήδη πετύχει: CFMoto, QJMotor και άλλοι. Μερικές άλλες μάρκες δεν είναι στην ίδια φάση. Μία από αυτές είναι και η PFMoto, ένα όνομα που προέρχεται από τις λέξεις Paifang Moto, που ανήκει στο Geely Group – έναν κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις οθόνες σας, είναι η Starship 3 και, αν μη τι άλλο… κοιτά ψηλά!

Η εμφάνιση, το όλο στυλ και η αρχιτεκτονική της Starship 3 θυμίζει Honda Goldwing, με πλαϊνές βαλίτσες ενσωματωμένες στην σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, τιμόνι με κλίση προς τα πίσω, ακόμα και παρόμοια διάταξη διακοπτών στο «κόκπιτ», ακριβώς πάνω από το τιμόνι. Μία TFT οθόνη-τηλεόραση αναλαμβάνει την απεικόνιση των ενδείξεων, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρων, ενώ η σέλα είναι απίστευτα χαμηλά στα 695 χιλιοστά από το έδαφος.

Στον κινητήρα, το PFMoto Starship 3 δεν έχει καμία απολύτως σχέση, με το Goldwing, αφού εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο V κινητήρα 304 κ.εκ., με απόδοση 32 ίππων και 2,8 kgm ροπής.

Σε θέμα εξοπλισμού συναντάμε ευχάριστες εκπλήξεις, με το μοντέλο να έχει συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών αλλά και ηχοσύστημα! Και αυτά, σε μία τιμή 29.000 Yuan, περίπου 3.900 ευρώ, δηλαδή!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το KOVE 400 RR πετά το γάντι στον ανταγωνισμό προβάλλοντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του!​

Με 68 ίππους και σπορ προσανατολισμό
KOVE 400RR


Το KOVE 400 RR, με τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 68 ίππων και ξεχωριστή εμφάνιση, θέλει να βρει τον δρόμο του προς τις αγορές.
Η κινέζικη KOVE MOTO με έτος ίδρυσης το 2017, έκανε ντεμπούτο στην EICMA 2022, έχοντας ως στόχο να μπει δυναμικά στις πωλήσεις μοτοσυκλετών μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, στην Ευρωπαϊκή αγορά ενώ όπως είπαμε αναμένουμε να έρθει επίσημα και στην Ελλάδα.
Στην EICMA 2022, στο περίπτερο της εταιρείας παρουσιάστηκε το KOVE 400 RR, το οποίο ξεχώρισε με το καλημέρα λόγω της ξεχωριστής εμφάνισης αλλά και των τεχνικών χαρακτηριστικών του.

Οπτικά το νέο KOVE 400 RR θα κάνει τα κεφάλια όλων να γυρίσουν και διαδραματίζει τον δικό του ρόλο στην συγκέντρωση των φώτων σε αυτή την κατηγορία κυβισμού. Οι αιχμηρές γωνίες στο εμπρός μέρος σε συνδυασμό με τα αεροδυναμικά βοηθήματα που συναντάμε κυρίως στις μοτοσυκλέτες του MotoGP, προσθέτουν σπορ στοιχεία στην επιτηδευμένη εμφάνιση του 400 RR.

Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι και η μεγάλη οθόνη TFT - η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω ενός χειριστηρίου στο ταμπλό - δείχνουν πως ο κινέζος κατασκευαστής που φέτος πήρε μέρος και στο Dakar, ποντάρει στον πλούσιο εξοπλισμό.
KOVE 400RR


Το τετρακύλινδρο KOVE 400 RR, με τους 68 ίππους δείχνει πως μπορεί να ξεχωρίσει και στον τομέα των επιδόσεων. Οι 68 ίπποι του κινητήρα των 399 κ. εκ. υπόσχονται ικανοποιητικές τουλάχιστον επιδόσεις για τα μόλις 152 κιλά της μοτοσυκλέτας, ενώ η γεωμετρία του πλαισίου έχει σπορ στοιχεία, η κεφαλή του τιμονιού τοποθετείται με γωνία κάστερ 25 μοιρών, γεγονός που οδηγεί σε ίχνος 98,2 χιλιοστών, λιγότερο από ό,τι είναι στην BMW S 1000 RR!

Το KOVE 400 RR σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να φτάσει την τελική των 220 χλμ./ώρα, ενώ για το 0-100 θα χρειαστεί κάποιος 4,2 δευτερόλεπτα. Η σπορ προσέγγιση υπάρχει και στα υπόλοιπα γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Οι διαδρομές της ανάρτησης των 120 χιλιοστών εμπρός και των 130 χιλιοστών πίσω, χαρίζουν σπορ αίσθηση. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70 ZR 17 εμπρός και 160/60 ZR 17 πίσω.

Όσον αφορά τα φρένα, το KOVE 400 RR εξοπλίζεται με δύο δίσκους διαμέτρου 300 χιλιοστών εμπρός, έχοντας πλωτές δαγκάνες διπλού εμβόλου. Στο πίσω μέρος το αλουμινένιο ψαλίδι Gullwing δίνει ακόμη περισσότερους πόντους στον τομέα της εμφάνισης.
KOVE 400RR

Το KOVE 400 RR, έκανε αναμφίβολα δυναμική εμφάνιση στην EICMA και σίγουρα θέλει να έρθει στην Ευρώπη, ωστόσο δύο παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν την πορεία του, η τσουχτερή τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό και η μη δυνατότητα αγοράς από αυτούς που έχουν στην κατοχή τους δίπλωμα κατηγορίας Α2.
KOVE 400RR


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge 300AC Cafe - Η Cafe Racer έκδοση στην παραγωγή στην Κίνα​

Παρουσιάστηκε -ξανά- στο σαλόνι της Guangzhou
Voge AC 300 Cafe

voge-ac300-cafe-00006.jpg

Με βάση το 300AC το οποίο βρίσκεται εδώ και κάποια χρόνια κοντά μας, η Κινέζικη Voge ξεκίνησε να διαθέτει στην Κίνα τον Μάρτιο την έκδοση 300AC Cafe, την οποία είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το 2021.

Με ελάχιστη προσπάθεια από ότι μπορεί να δει κανείς, η Voge μετέτρεψε το 300 AC σε Café Racer, δίνοντας του την ονομασία 300AC Cafe. Εστιάζοντας στην σπορ ρετρό εμφάνιση το 300AC Cafe ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή που θα το αντικρίσεις χάρη στο clip-on τιμόνι, τη νέα μάσκα του προβολέα, τους καθρέπτες που πιάνουν στα άκρα του τιμονιού, και την βάση πινακίδας που από το ψαλίδι μετακόμισε στην ουρά. Το πακέτο συμπληρώνεται με όμορφες διχρωμίες σε λευκό-κόκκινο και μπλε-κόκκινο, και σε μια σπέσιαλ μπλε-κόκκινη-λευκή τριχρωμία .

Όσον αφορά την «καρδιά» του Voge 300AC Cafe, εκεί συναντάμε τον μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 292.4 κ. εκ. (προδιαγραφών Euro5) του 300 AC ο οποίος αποδίδει 29 ίππους στις 9000 σ.α.λ. και 2,55 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις είναι χωρίς αλλαγές από το AC, με ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ με μοχλικό, και 3 δισκόφρενα με ABS. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνά τα 170 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρων.
VOGE 300AC Cafe

Στην Κίνα, το Voge 300AC Cafe ξεκίνησε να πωλείται τον Μάρτιο για 20.680 γουάν, που ισοδυναμεί με 2.700 ευρώ. Αναμένουμε να δούμε αν η μοτοσυκλέτα θα φτάσει και στη χώρα μας (όπου έχει κάνει ήδη την εμφάνιση της η νέα σειρά 350, με υγρόψυκτο και δικύλινδρο κινητήρα 41 hp), ενώ στην αισιοδοξία μας για την έλευση της εδώ συμβάλλει το γεγονός πως μέχρι τώρα ότι μοτοσυκλέτα της Voge βγαίνει στην παραγωγή στην Ασία έρχεται και στην Ευρώπη.

Όταν και αν η Cafe έρθει στα μέρη μας, θα μπορούσαμε να περιμένουμε τιμή λίγο μεγαλύτερη από ότι εκείνη του 300AC, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα 3.995 ευρώ, και θα μπορούσε να είναι παραπλήσια με εκείνη του scrambler bike 300ACX, στα 4.145 ευρώ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Cyclone RX 401: Α2 δικύλινδρο adventure (Video)​

Μοντέρνο και καλά εξοπλισμένο​




Η κινέζικη εταιρεία αναβαθμίζει την ναυαρχίδα των adventure μοτοσυκλετών της
Τροφοδοτείται από έναν δικύλινδρο, εν σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 45 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 3,8 kgm στις 8.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητας που δηλώνει ο κατασκευαστές είναι 150 χλμ/ώρα. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 20,5 λίτρων, ζυγίζει 215 κιλά.
cyclone rx401 2023 8

Η αισθητική του RX401 θυμίζει αρκετά εκείνη του RX6. Διαθέτει ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω που εφοδιάζονται με tubeless ελαστικά διπλής χρήσης 110/80 και 140/70 αντίστοιχα . Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το ανεστραμμένο (upside-down) πιρούνι και το αμορτισέρ διαθέτουν ρυθμίσεις και αρκετά μεγάλες διαδρομές. Και σε αυτήν την περίπτωση το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει τρία δισκόφρενα, με τετραέμβολες δαγκάνες μπροστά και διέμβολη πίσω, και δικάναλο ABS.
cyclone rx401 2023 2

Το μικρομεσαίο adventure διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος ζελατίνα, μεγάλη σέλα που χωρίζεται σε δύο τμήματα. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη TFT, η οποία μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetooth και παρέχει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ακόμη και πιέσεις ελαστικών. Τα κάγκελα που προστατεύουν το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας σε περίπτωση πτώσης και οι βάσεις και όχι οι αλουμινένιες βαλίτσες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό.
cyclone rx401 2023 9

Η Zongshen, της οπoίας είναι θυγατρική η Cyclone, εκπροσωπείτε στην χώρα μας από την εταιρεία Καραθανάσης Motor. Προς το παρόν στην ιστοσελίδα της δεν υπάρχει το RX 401, αλλά τα μονοκύλινδρα RX4 (450 κ.εκ.), RX3 (250 κ.εκ.), RX1 (125 κ.εκ.) και το δικύλινδρο RX3S (378 κ.εκ.)


Πηγη https://2wo.gr
 

parkaris

new member
Δημοσιεύσεις
104
Μοτοσυκλέτα
Cbf 125
Όνομα
-
"Αφου δεν νιωθει η καβασακι τοσα χρονια θα το κανουμε εμεις " Οτι ακριβως ειπε και η κατασκευαστρια του reiju adventura για το honda, κατα τη γνωμη μου πάντα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

HJMoto HJ500: Μια “Africa Twin” 48 ίππων!​

Και όμως υπάρχει πολύ καλή δουλειά πίσω από το αντίγραφο της Africa Twin

Το HJ500-8 κατασκευάζεται από την εταιρία Hengjian στην Κίνα και είναι ένα αξιόλογο μοντέλο, σαν ιδέα κυρίως, αλλά και σαν σχεδίαση. Οι Γερμανοί συνάδελφοί μας το βάφτισαν “Africa Twin GS Adventure” και πρόκειται για μια “έξυπνη” μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 500 cc 48 ίππων και 2 ρεζερβουάρ βενζίνης, με συνολικά 40 λίτρα χωρητικότητας και αυτονομία γύρω στα 1.000 χιλιόμετρα!
Ένας δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά 500 κυβικών με 48 ίππους κατασκευής Loncin, ίδιος με αυτόν που φορούν τα Voge 500 στην Ελλάδα κινεί το Hengjian HJ500-8, αυτό το Adventure που αντιγράφει την εμφάνιση των Honda Africa Twin και εκτός από τα 2 ντεπόζιτα βενζίνης για συνολικά 40 λίτρα και την αυτονομία που φτάνει γύρω στα 1.000 χιλιόμετρα, διαθέτει επίσης 2 κάμερες!

Το αστείο είναι πως ο κινητήρας του 500 βασίζεται σε ένα μοντέλο Honda, το CB500, με υδρόψυξη, ψεκασμό βενζίνης, 471 cc, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και μέγιστη ισχύ 48 ίππων (35 kW) στις 8.500 rpm και 43 Nm στις 7.500 rpm. Έτσι, το συγκεκριμένο Adventure, όπως καταλαβαίνετε, θα μπορούσε άνετα να φτιάχνεται από την ίδια τη Honda που θα δημιουργούσε έτσι πανεύκολα – θα στηριζόταν στην υπάρχουσα πλατφόρμα των CB500X – μια πολύ χρήσιμη και ποθητή “μικρή Άφρικα”!
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του HJ500-8 είναι τα 2 ρεζερβουάρ βενζίνης του, το καθένα με χωρητικότητα 20 λίτρων – σύνολο 40 λίτρα. Πέρα από το κανονικό ρεζερβουάρ υπάρχει κι ένα δεύτερο στο πίσω μέρος, κάτω από τη σέλα, το οποίο μοιάζει σαν να έχει “απαχθεί” από τα μοντέλα BMW F.

Υπολογίζοντας μια κατανάλωση περίπου 4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα – κάτι που είναι φυσιολογικό για αυτόν τον τύπο κινητήρα – μας οδηγεί σε μια αυτονομία περίπου 1.000 χιλιομέτρων, μια εξαιρετική επίδοση φυσικά.
Σύμφωνα με την εταιρία που το κατασκευάζει, την Hengjian, το HJ500-8 Dahaidao ζυγίζει μόνο 205 κιλά πλήρες υγρών, συμπεριλαμβανομένων 40 λίτρων καυσίμου.
Το ανάποδο πιρούνι έχει διαδρομή ανάρτησης περίπου 170 χιλιοστών και η σέλα απέχει από το έδαφος 880 mm.

Οι ζάντες είναι 21 μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικά διπλής χρήσης 90/90-21 μπροστά και 150/70-18 πίσω. Οι τροχοί είναι με ακτίνες, ενώ υπάρχει επιλογή έκδοσης με μικρότερο μπροστινό τροχό διαμέτρου 19 ιντσών.
Το πλαίσιο είναι συμβατικό, σωληνωτό, τα φρένα προέρχονται από τον J.Juan (θυγατρική της Brembo). Οι δαγκάνες του μπροστινού φρένου στηρίζονται ακτινικά και υπάρχει δικάναλο ABS.
H μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με 2 κάμερες, ενώ η εντυπωσιακή έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών με λειτουργία οθόνης αφής βρίσκεται πάνω από ένα δεύτερο όργανο.

Η κίνηση καταγράφεται με τις δύο κάμερες που είναι τοποθετημένες μπροστά και πίσω και το βίντεο διαβάζεται μέσω της υποδοχής USB στο πλάι της οθόνης.
Το Hengjian HJ500-8 Dahaidao που είναι το πλήρες όνομά του θα είναι διαθέσιμο στην κινέζικη αγορά την άνοιξη του 2023 – από στιγμή σε στιγμή δηλαδή – θα κοστίζει περίπου 4.800 ευρώ και αναλόγως της έκδοσης θα φτάνει μέχρι 5.200 περίπου ευρώ.
Το πιο πιθανό είναι να μην έρθει ποτέ στην Ευρώπη για διάφορους λόγους copyright, εκτός των άλλων και λόγω του λογότυπου GS πάνω στο ντεπόζιτο που είναι αντιγραφή αυτού της BMW!

Η Adventure αυτή μοτοσυκλέτα των 48 ίππων θα ταίριαζε περίφημα με ευρωπαϊκή κατηγορία των διπλωμάτων A2, αλλά και με τα πορτοφόλια των περισσότερων, που θα ήθελαν ένα ικανό εργαλείο, το οποίο να καλύπτει και την κίνηση στο χώμα και το ταξίδι.
Πρόκειται για μια έξυπνη μοτοσυκλέτα, από μια Κίνα που μέρα τη μέρα αποδεικνύει εκτός των άλλων και το πάθος της για ενδιαφέρουσες μοτοσυκλετιστικές προτάσεις.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove 510X – Το Daytona Maverick, αλλά αλλιώς​

dba4271f7206dd4d08877b4caee29f54_XL.jpg

Οι ομοιότητες των δύο μοντέλων είναι προφανείς και τα σενάρια ισχυρά για την αγορά μας.
Η νέα, για την αγορά της Ευρώπης, μάρκα μοτοσυκλετών Kove έχει ήδη γίνει πασίγνωστη και στην Ελλάδα, μετά από την παρουσίαση πολλών (και πολλά υποσχόμενων) μοτοσυκλετών σε ευρύ φάσμα κατηγοριών. Οι συζητήσεις –και οι φήμες- για το ποιος θα αναλάβει την αντιπροσώπευση της Kove στην χώρα μας συνεχίζονται και, αν και οι πληροφορίες συγκλίνουν σε μια συγκεκριμένη εταιρεία, δεν υπάρχει ακόμα επιβεβαίωση.

Ωστόσο, στην γειτονική μας Ιταλία, η διάθεση των Kove στην αγορά ξεκίνησε ήδη και ένα από τα μοντέλα της, είναι το 510X, που βλέπετε στην εικόνα. Ακόμη και ο πλέον εκτός του χώρου αναβάτης αναγνωρίζει, την μορφή του Daytona Maverick 500 στην μοτοσυκλέτα. Όμως, σύμφωνα με τις πληροφορίες εξ Ιταλίας, το Kove 510X θα έχει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, με «500 πραγματικά κυβικά και 47,6 άλογα». Με λίγα λόγια, δηλαδή, ελαφρώς ισχυρότερο και με περισσότερα κυβικά, από το Maverick 500 που διατίθεται τώρα.

Η Kove Ιταλίας έχει τιμολογήσει την 510X στα 6.990 ευρώ και, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, αποτελεί την «κορυφαία επιλογή στην κατηγορία, όσον αφορά τον εξοπλισμό, το στήσιμο και τον κινητήρα». Προς το παρόν, όμως, δεν μπορούμε να πούμε τίποτα με βεβαιότητα για την χώρα μας, μέχρι να ανακοινωθεί το ποιος θα φέρει την Kove στην Ελλάδα, αλλά και ποιες μοτοσυκλέτες θα «κλείσει» ως γκάμα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda Napoleon 450 – Νέος V2, νέα cruiser​







Ο οργασμός της Benda δεν έχει τελειωμό, καθώς συνεχίζει να παρουσιάζει αφειδώς νέους κινητήρες και μοτοσυκλέτες.
Η Benda Motor Group, γνωστή ως Zhejiang Changling Binjiang Motorcycle Co., Ltd., είναι ένα από τα νέα τέκνα της κινέζικης μοτοβιομηχανίας που αναδείχθηκαν τα τελευταία χρόνια του μεγάλου εξαγωγικού κύματος της Κίνας.

Έχει ήδη εξασφαλίσει το πρώτο της σταθερό πάτημα στην Ευρώπη με αντιπροσωπείες στην Ιβηρική (Ισπανία, Πορτογαλία), Αγγλία, Αυστρία, Γαλλία και Γερμανία, εισάγοντας προς το παρόν μια γκάμα αποτελούμενη σχεδόν αποκλειστικά από cruisers σε κυβισμούς κυρίως από 125 ως 400 cc.
Benda Napoloen 450 2

Λέμε προς το παρόν διότι η Benda τα τελευταία τρία χρόνια έχει επιδείξει ένα οπλοστάσιο υπό εξέλιξη που περιλαμβάνει τετρακύλινδρο σε σειρά 680 cc, δύο V4 σε 1200 και 500 cc, καθώς και σχέδια για έναν μικρό V2 300 cc με υπερσυμπιεστή! Μάλιστα, το power cruiser LFC700 και το “αδελφό” roadster FLS700 με τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα έχουν ήδη ανακοινωθεί σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές όπως η Αυστρία και η Γαλλία.

Παρότι λοιπόν αυτή τη στιγμή η Benda εμφανίζεται να έχει περισσότερους κινητήρες από μοντέλα στη γκάμα της, δεν είχε κανένα πρόβλημα να εμφανίσει στην Κίνα μια νέα μοτοσυκλέτα με … έναν ακόμη φρέσκο κινητήρα.
Benda Napoloen 450 8

Αυτή τη φορά μιλάμε για έναν υγρόψυκτο V2 448 cc, 50 hp και 4.6 kgm για 190 κιλά, με εξωτερική εμφάνιση που ειδικά στις κεφαλές των κυλίνδρων μιμείται σαφέστατα το σχέδιο του υγρόψυκτου κινητήρα της Harley-Davidson, Revolution Max.

Το βασικό χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου ωστόσο είναι το μπροστινό σύστημα ανάρτησης που αποτελείται από ένα αρθρωτό πιρούνι Hossack, δηλαδή το αυθεντικό πατενταρισμένο σύστημα στο οποίο βασίστηκαν τα Telelever και Duolever της BMW Motorrad.
Benda Napoloen 450 4

Το μέλλον της μοτοσυκλέτας δεν είναι γνωστό, αν πάντως μας λέει κάτι το όνομά της, Napoleon 450, είναι πως μοιάζει να έχει επιλεχθεί με γνώμονα την οικειότητά του για τους Ευρωπαίους πελάτες.

Με κινητήρα που μοιάζει σχεδόν έτοιμος να προσαρμοστεί στα δεδομένα της Α2 κατηγορίας και δεδομένη την πρόθεση της Benda να επεκταθεί δυναμικά σε όλη την Ευρώπη, το κλασικίζον Napoleon 450 πιθανότατα θα βρει τον δρόμο του προς τα μέρη μας.

Προς το παρόν πάντως το θέμα μας αφορά σε φιλολογικό επίπεδο, καθώς η Benda δεν έχει αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, ούτε έχουμε ακούσει σχετικές φήμες για ενδιαφέρον από κάποια ελληνική εταιρεία. Όχι ακόμη τουλάχιστον.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJ MOTOR: Μεγαλώνει ακόμη περισσότερο η γκάμα με δύο cruiser​

SRV 550 ST και SRV 700 Flash​


Στην χώρα μας η γκάμα περιλαμβάνει δύο cruiser με 125 και 300 κ.εκ., αλλά σύντομα θα γίνουν περισσότερα με μεγαλύτερους κινητήρες

Το πρώτο έχει μπει ήδη στην γερμανική αγορά. Ο λόγος για το SRV 550 ST, με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά που αποδίδει 47,6 ίππους και 5,2 kgm ροπή. Καλά καταλάβατε. Μοιράζετε τον ίδιο κινητήρα με το sport tourer SRT 550 και θα αποτελέσει μία ακόμη επιλογή στην κατηγορία διπλωμάτων Α2.
Το SRV 550 ST διαθέτει τελική μετάδοση με ιμάντα. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελεί από ψηφιακή οθόνη LCD.
QJ MOTOR SRV 550 13

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι, με διαδρομή 125 χλστ. και αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι με διαδρομή 38 χλστ. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών, με ελαστικά 130/90 μπροστά και 150/80 πίσω.
Η όμορφη, δερμάτινη σέλα βρίσκεται μόλις 730 χλστ. μακριά από το έδαφος, γεγονός που θα κάνει εύκολα διαχειρίσιμο το βάρος των 212 κιλών (σε κατάσταση λειτουργίας) και άνετα προσβάσιμη την μοτοσυκλέτα σε αναβάτες χαμηλού ύψους. Το ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ έχει χωρητικότητα 16 λίτρα.
Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, 300 χλστ μπροστά και 250 χλστ με την βοήθεια δικάναλου ABS, αναλαμβάνουν την επιβράδυνση και ακινητοποίηση του SRV 550 ST.
Οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας είναι 2.230 χλστ. μήκος, 865 χλστ. πλάστος και 1.130 χλστ. ύψος. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.580 χλστ.
QJ MOTOR SRV 550 2

Η τιμή του SRV 550 ST στην Γερμανία είναι 6.999€ και είναι διαθέσιμο σε πορτοκαλί, μαύρο ματ και μπρούτζινο χρώμα.
Το δεύτερο και μεγαλύτερο έως τώρα cruiser της QJ MOTOR είναι το SRV 700 Flash και παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα.
QJ MOTOR SRV 700 FLASH 2

Όπως και στην περίπτωση του SRV 550 ST, ο κινητήρα είναι ίδιος με αυτόν του naked SRK 700 και του sport tourer SRT 700. Είναι δικύλινδρος σε σειρά, με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Ωστόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του διαφέρουν. Η χωρητικότητα του μοτέρ είναι 693 κ.εκ., αντί για 698 κ.εκ. και η μέγιστη ισχύ της είναι 76 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ., αντί για 73,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ.. Η ροπή παρουσιάζεται μεγαλύτερη. Από τα 6,8 kgm στις 6.000 σ.α.λ., το μοτέρ του 700 αποδίδει 6,95 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ/ώρα. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις. Στην πρώτη η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω οδοντωτού ιμάντα και στην δεύτερη με αλυσίδα.
QJ MOTOR SRV 700 FLASH 1

Διαστάσεις τροχών, ρεζερβουάρ και πλαίσιο είναι ίδια με του SRV 550 ST. Το αμορτισέρ και στο 700 παρέμεινε στο πλάι, ενώ το πιρούνι είναι ανεστραμμένο συμβάλλοντας στην άγρια ομοργιά του SRV 700 Flash. Ο οβάλ προβολέας όπως και το όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από στρογγυλή οθόνη TFT.
Το μεταξόνιο είναι ίδιο με του SRV 550 ST, αλλά η σέλα βρίσκεται 20 χλστ. ψηλότερα. Το βάρος ανακοινώθηκε στα 208 κιλά, όμως διατηρούμε επιφυλάξεις μιας και το 550 εμφανίζεται 4 κιλά βαρύτερο.
QJ MOTOR SRV 700 FLASH 8

Και αυτό το μοντέλο αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη σύντομα.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom