Xdiavel80
new member
καλα όλες τις κινεζιές αυτός τις φέρνει το θέμα είναι αξίζουν ρε παιδιά;;
Μιά χαρά είναι αν ξέρεις τι ζητάς, καί τί περιμένεις.καλα όλες τις κινεζιές αυτός τις φέρνει το θέμα είναι αξίζουν ρε παιδιά;;
Συμφωνω με το παλικαρι και επαυξανωΜιά χαρά είναι αν ξέρεις τι ζητάς, καί τί περιμένεις.
ενα 850 gs με τον κινητηρα του 900 xr...Voge 900DS Concept: Όταν η τεχνολογία συναντά την περιπέτεια
Σύντομα κοντά μας
![]()
![]()
H Voge παρουσιάζει το πρωτότυπο 900DS και μας δείχνει την πρόθεσή της για είσοδο με αξιώσεις στην κατηγορία των premium On/Off Adventure
Ο τεχνολογικός εξοπλισμός και ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας υπογράφουν μια μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει άνεση, οδηγική ευχαρίστηση και μεγάλη ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή και σε κάθε είδους οδόστρωμα.
To 900DS είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που θα ενταχθεί στην οικογένεια της Voge και είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ Loncin και γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου. Τα βασικά συστατικά αυτού του έργου είναι ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895cc, ο full ηλεκτρονικός εξοπλισμός, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, οι ακτινωτές ζάντες και ο μπροστινός τροχός των 21".
![]()
Εξελιγμένη σχεδίαση και εργονομία
Η σχεδίαση του νέου 900DS είναι άκρως αιχμηρή και κατά βάση υιοθετεί τα στιλιστικά χαρακτηριστικά των μικρότερων μοντέλων Adventure της εταιρείας, πλην όμως τα εξελίσσει για να δώσει ζωή σε μια εξαιρετικά εκλεπτυσμένη εμφάνιση γεμάτη προσωπικότητα. Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων δείχνει τέλεια ενσωματωμένο στη μοτοσυκλέτα και εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία, απαραίτητη για την αντιμετώπιση μεγάλων διαδρομών. Μπροστά, το 900DS διακρίνεται από το χαρακτηριστικό για την κατηγορία «ράμφος», το οποίο σε συνεργασία με το χαμηλό φτερό κρατάει νερά και λάσπες μακριά από τον αναβάτη στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Διακρίνεται επίσης από τον εντυπωσιακό full LED DRL προβολέα, τον ρυθμιζόμενο σε ύψος (+-60mm) ανεμοθώρακα, το αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) και τα διπλά προβολάκια τεχνολογίας LED! Στα πλαϊνά παρατηρούμε πλαστικές επιφάνειες κάθετης μορφής εκατέρωθεν του ευμεγέθους ψυγείου, οι οποίες φροντίζουν για τη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή και διώχνουν αέρα και κρύο μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Ο κινητήρας και τα πλαστικά μέρη προστατεύονται αντίστοιχα από πλαϊνά κάγκελα και ποδιά, με τις τύπου “Rally” προστατευτικές “χούφτες” στο τιμόνι να αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη, ειδικά στην οδήγηση εκτός δρόμου. Η σέλα είναι φτιαγμένη σε ένα ενιαίο και ανισόπεδο κομμάτι, με το τμήμα που είναι αφιερωμένο στον αναβάτη να είναι αρκετά πιο χαμηλό στα μόλις 825mm, σημείο αναφοράς στην κατηγορία που θα ανακουφίσει μελλοντικούς ιδιοκτήτες με μικρό σωματότυπο ή/και μικρή οδηγική εμπειρία.
![]()
Σχεδιαστές και μηχανικοί της Voge μελέτησαν και εργάστηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να δημιουργήσουν την ιδανική θέση οδήγησης. Στόχος είναι να κάνουν τη μοτοσυκλέτα άνετη στις μεγάλες αποστάσεις και εργονομική σε κάθε είδους οδική/οδηγική συνθήκη, ακόμα και όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος στις χωμάτινες επιφάνειες. Η σχεδιαστική φιλοσοφία Adventure δίνει έντονο το παρόν της σε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, όλα φωνάζουν και όλα μαρτυρούν μια ποιοτική κατασκευή ικανή να τα βγάλει πέρα σε κάθε συνθήκη και σε βάθος χρόνου.
Μηχανικά μιλώντας
![]()
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους 2ΕΕΚ που εξοπλίζει το 900DS είναι η ίδια μονάδα που παράγει η Loncin για λογαριασμό γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου. Ο κυβισμός των 895cc, η ισχύς των 96,5Hp και η μέγιστη ροπή των 91Nm καθιστούν τo DS σαν την πιο αποδοτική μοτοσυκλέτα που έχει παραχθεί ποτέ από τη Voge. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και είναι εξοπλισμένο με σύστημα αμφίδρομου Quickshifter, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητα χωρίς χρήση συμπλέκτη και προς κάθε κατεύθυνση. Και όσον αφορά στο συμπλέκτη, αυτός είναι υποβοηθούμενος περιορισμένης ολίσθησης και αυτό μεταφράζεται τόσο σε λιγότερη κούραση στο χέρι του αναβάτη όσο και σε αποφυγή αναπηδήσεων του πίσω τροχού στη σκληρή χρήση.
Τα ηλεκτρονικά
Το 900DS είναι το πρώτο Voge που θα διαθέτει οδηγικά προγράμματα και αυτό οφείλεται στην -επίσης για πρώτη φορά- εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού γκαζιού ride-by-wire. Ο αναβάτης θα μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του γκαζιού με βάση τη χαρτογράφηση του κινητήρα που έχει επιλέξει, μόλις ένα “κλικ” είναι το μόνο που θα χρειάζεται για να αλλάξει το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τόσο όταν θέλει να διασκεδάσει όσο και όταν πρέπει να οδηγήσει σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Επιπρόσθετα, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, cruise control και δικάναλο ρυθμιζόμενο ABS με λειτουργία “Off-Road” είναι συστήματα που θα δώσουν τις κατάλληλες λύσεις στην κάθε οδηγική/οδική συνθήκη. Λύσεις όμως θα δώσουν τόσο οι παροχές 12V και USB, καθώς είναι αυτές που θα κρατάνε φορτισμένες τις ηλεκτρικές συσκευές αναβάτη και συνεπιβάτη, όσο και τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, που θα κάνουν πιο ευχάριστες τις χειμερινές διαδρομές.
![]()
Η συνδεσιμότητα έχει γίνει μια βασική ανάγκη στις μέρες μας και το 900DS δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω σε αυτόν τον καίριο τομέα. Μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με το smartphone του αναβάτη και προσφέρει διαχείριση πλοήγησης, τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων κλπ. Οι ενδείξεις ιδιαίτερα πλήρεις, καθώς περιλαμβάνουν από μετρητή πίεσης ελαστικών σε πραγματικό χρόνο μέχρι και κλισιόμετρο στον εγκάρσιο άξονα! Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από μπουτόν στις άκρες του τιμονιού και δεν απαιτείται από τον αναβάτη και σε καμμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του από τα γκριπ. Η ασφάλεια πάνω από κάθε τι και σε αυτήν την περίπτωση.
Ατσάλι και αλουμίνιο
![]()
Το 900DS χαρακτηρίζεται από ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα οποία συνεργάζονται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Κατασκευασμένα όλα με προδιαγραφές σκληρής χρήσης έχουν σαν μοναδικό στόχο την κορυφαία οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα. Η έννοια Adventure δεν μένει μόνο στα λόγια και το 900DS θα απευθύνεται σε αναβάτες που τους αρέσουν οι extreme καταστάσεις και οι ατελείωτες περιηγήσεις. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, τα φρένα της Brembo και οι ακτινωτοί τροχοί με τα tubeless Anakee III της Michelin (σε διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17) είναι συστατικά επιτυχίας σε κάθε οδηγικό τόλμημα, ενώ η ύπαρξη ρυθμιζόμενου αμορτισέρ τιμονιού θα φροντίσει να κρατάει την επιθυμητή σταθερότητα του συνόλου στις υψηλές, κυρίως, ταχύτητες.
Σύντομα κοντά μας
Πηγη https://2wo.gr
Vαι συμφωVώΑΧ αυτος ο δικυλινδρος της χοντα,αχ..................
Μάλλον ξέχασαν έναν άσσο μπροστά από τα 93.V2 1000ρης και ζυγίζει.... 93 κιλά;;;; ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΤΡΙΑ;;;;;;;;;;;
Ωρε, πατάν αυτοί;
το 800αρι παντως ειναι μηχαναρα.....CFMOTO 1250NK – Νέα streetfighter με τον μεγάλο V2 της KTM
View attachment 48570
Από τα έγγραφα πατέντας της CFMOTO αποκαλύπτεται πως το πρωτότυπο V.02-NK του 2017 οδεύει προς παραγωγή.
Η ομοβροντία νέων μεγάλων μοτοσυκλετών από την Κίνα συνεχίζεται και η CFMOTO κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή. Αυτόν τον καιρό η επικαιρότητα της εταιρείας είχε επικεντρωθεί στην αναμενόμενη εμφάνιση της τελικής έκδοσης παραγωγής του 800ΝΚ, με τον δικύλινδρο κινητήρα 799 cc της ΚΤΜ.
Η νέα είδηση εντοπίστηκε από τον αγγλικό Τύπο και αφορά τα έγγραφα κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων που φέρεται να έχει καταθέσει στην Κίνα η CFMOTO και στα οποία αποκαλύπτεται μια ακόμη γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα, αυτή τη φορά με τον μεγάλο V2 της ΚΤΜ – εκ των Super Adventure, Super Duke κ.ο.κ.
![]()
Η μοτοσυκλέτα μας θύμισε το πρωτότυπο V.02-NK που είχε δείξει η CFMOTO στην έκθεση CIMA Moto στην Κίνα τον Δεκέμβρη του 2017 και το οποίο είχε παρουσιαστεί ταυτόχρονα με τη μεγάλη τουριστική 1250TR-G, η οποία τοποθέτησε τον αυστριακό V2 στη καρδιά μιας μοτοσυκλέτας που θυμίζει πάρα πολύ BMW R1250RT και η οποία κυκλοφόρησε μεν στην Κίνα (και σε αστυνομική έκδοση!) μα δεν έχει εξαχθεί προς δυσμάς.
Τα σχέδια στις πατέντες προφανώς απέχουν λίγο από το σχέδιο του πρωτοτύπου V.02-NK σε αισθητική, θα λέγαμε μάλιστα πως εμφανισιακά έχει πλέον περισσότερα κοινά στοιχεία με το 800ΝΚ, ωστόσο η βασική δομή είναι κοινή.
Το πλαίσιο παραμένει ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που συνδέεται με το υποπλαίσιο και το μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω αλουμινένιων πλακών, ενώ έχει προστεθεί όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός δρόμου, συμπεριλαμβανομένης μιας χορταστικής οθόνης στα όργανα και τελικού εξάτμισης που βγαίνει στο πλάι και όχι κάτω από τον κινητήρα, όπως στο πρωτότυπο.
![]()
Άλλες πληροφορίες προς το παρόν δεν έχουμε, πάντως η λογική λέει πως σε αυτή την εφαρμογή είναι πολύ λογικό να περιμένουμε υψηλότερη απόδοση από την κόπια της CFMOTO στον μεγάλο V2 της ΚΤΜ, ίσως και αρκετά πάνω από τους 140 ίππους που αποδίδει στην ταξιδεύτρια 1250TR-G.
Λογικά θα δούμε πρώτα στις αγορές το 800ΝΚ, αλλά όλα δείχνουν πως δεν αργεί η ώρα που θα εμφανιστεί και η εκδοχή της CFMOTO στο μακρινό ξαδελφάκι του Super Duke.
Στο σημείο αυτό οφείλουμε να τονίσουμε πως το όνομα 1250ΝΚ δεν είναι επίσημο, απλώς χρησιμοποιείται ως το πιθανότερο με βάση τη συνήθη ονοματοδοσία της CFMOTO, καθώς το ΝΚ περιλαμβάνεται και στο όνομα του πρωτοτύπου, V.02-NK.
Πηγή: Bike Social / Ride Apart
--- Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται το πρωτότυπο V.02-NK του 2017.