Καλπάζουν οι Κινέζοι!

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.666
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Τελικά ή στου Νίκου το SV θα πάω ( Tooth Tooth Tooth Tooth ) ή σε κάνα Street Triple ξανά αν είναι για γυμνό ....

Πήρα σήμερα ολίγον σβάρνα τις ρούγες για να ρίξω μια ματούλα στα νέα κινεζοπροσφερόμενα.

Το Zontes GK350 από κοντά θα έλεγα ότι με απογοήτευσε ...... Στα χαρτιά / φωτ'ο / βίντεο μου είχε φανεί πολύ πιο
ενδιαφέρον ! Όυτε η φυσική του παρουσία, ούτε η θέση του αλλά ούτε και το φινίρισμά του μου έκαναν ιδιαίτερη
εντύπωση. Μακράν καλύτερη παρουσία θεωρώ ότι έχει το 155 μοντέλο τηρουμένων των αναλογιών παρά το 350 ....
Κρίμα, αλλά και 4750+ μπορεί να μην είναι πολλά για καινούργιο, δεν παύει όμως να είναι ένα ποσόν !
Άνετα βρίσκω Street Triple 675 μεταχείρω σε αυτά τα χρήματα αν πάω για γυμνό !

Από την άλλη, πήγα να ρίξω μια κοντινή ματιά στο Voge 300 Rallye, ως εν δυνάμει αντικαταστάτη του CRF250L.
Το θεώρησα στιβαρό, με εντυπωσιακό στήσιμο, εξαιρετική σέλα και καλό φινίρισμα ..... και δυστηχώς για εμένα,
πολύ ψηλό ..... BcdefBcdefBcdef αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα θα το κυνηγούσα σοβαρά. Για την ώρα cdefghigicdefghigicdefghigi

και ίσως πάω και για test ride για να μου φύγει τελείως η όρεξη .........
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τελικά ή στου Νίκου το SV θα πάω ( Tooth Tooth Tooth Tooth ) ή σε κάνα Street Triple ξανά αν είναι για γυμνό ....

Πήρα σήμερα ολίγον σβάρνα τις ρούγες για να ρίξω μια ματούλα στα νέα κινεζοπροσφερόμενα.

Το Zontes GK350 από κοντά θα έλεγα ότι με απογοήτευσε ...... Στα χαρτιά / φωτ'ο / βίντεο μου είχε φανεί πολύ πιο
ενδιαφέρον ! Όυτε η φυσική του παρουσία, ούτε η θέση του αλλά ούτε και το φινίρισμά του μου έκαναν ιδιαίτερη
εντύπωση. Μακράν καλύτερη παρουσία θεωρώ ότι έχει το 155 μοντέλο τηρουμένων των αναλογιών παρά το 350 ....
Κρίμα, αλλά και 4750+ μπορεί να μην είναι πολλά για καινούργιο, δεν παύει όμως να είναι ένα ποσόν !
Άνετα βρίσκω Street Triple 675 μεταχείρω σε αυτά τα χρήματα αν πάω για γυμνό !

Από την άλλη, πήγα να ρίξω μια κοντινή ματιά στο Voge 300 Rallye, ως εν δυνάμει αντικαταστάτη του CRF250L.
Το θεώρησα στιβαρό, με εντυπωσιακό στήσιμο, εξαιρετική σέλα και καλό φινίρισμα ..... και δυστηχώς για εμένα,
πολύ ψηλό ..... BcdefBcdefBcdef αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα θα το κυνηγούσα σοβαρά. Για την ώρα cdefghigicdefghigicdefghigi

και ίσως πάω και για test ride για να μου φύγει τελείως η όρεξη .........

Το 155 Zontes ο πηρε ο φιλος Mητσος ( ο VFR ) και το στρωνει , κατι οι καθρεπτες τον ενοχλησαν και τους αλλαξε θαρρω. Προσωπικα φαρδυ τιμονι μου φανηκε πως εχει και επισης ειναι περιεργα βαρυ το μπροστινο στους ελιγμους, ισως να ηθελε και φουσκωμα το μπροστινο λαστιχο ομως. cdefghigi
....... Mαλλον για κανενα Ηονδα cbr 500 μας βλεπω με 780 mm σελα ..... ατιμη κενωνια ....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Colove Excelle 450 Rally: Σε τιμή έκπληξη το Κινεζικό adventure (Video)​

Aνοιχτό το ενδεχόμενο να το δούμε στην Ευρώπη​


Το είδαμε για πρώτη φορά το 2021 στην έκθεση της Chongqing και μας εντυπωσίασε. Τώρα είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κίνας και μάλιστα σε άκρως δελεαστική τιμή

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ο λόγος για το Excelle 450 Rally (ZF450LS), ένα adventure που παραπέμπει σε Rally Dakar και το οποίο κατασκευάζει για λογαριασμό της Excelle η Colove ή Kove όπως είναι γνωστή στην Κίνα. Πρόκειται για μια εταιρεία που εστιάζει στην κατασκευή μοντέλων που δεν προορίζονται μόνο για την εγχώρια αγορά.
Βασίστηκε σε μοτοσυκλέτα που συμμετείχε σε αγώνες Rally στην Κίνα και που αντλεί την έμπνευσή της από τα μοντέλα που αγωνίζονται στο Dakar.
Colove Excelle 450 Rally 2

Το μοντέλο παραγωγής δεν έχει τον ίδιο εξοπλισμό με το αγωνιστικό, ωστόσο πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που τραβά πάνω της τα βλέμματα και που λανσάρεται σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η τιμή της στην Κίνα ορίστηκε στα 6.300 ευρώ, όντας σημαντικά φθηνότερη σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα από την Ευρώπη και την Ιαπωνία.
To μικρό adventure τροφοδοτείται από μονοκύλινδρο υγρόψυκτο τετρβάλβιδο κινητήρα 449 κ. εκ. που κατασκευάζει η Zongshen Power και έχει την κωδική ονομασία NC450. Αποδίδει 52 hp @ 9.000 σ.α.λ και 40 Nm ροπής, ενώ μπορεί να φτάσει τους 55 hp με ολόσωμη αγωνιστικών προδιαγραφών εξάτμιση. Η μετάδοση γίνεται μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
Προσφέρεται με μικρές διαφοροποιήσεις στο ύψος της σέλας (910 ή 960 mm) αναλόγως με τις διαδρομές των αναρτήσεων οι οποίες είναι της KYB.
Colove Excelle 450 Rally 5

To πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, το ψαλίδι είναι από κράμα αλουμινίου και συνδυάζεται με μονό αμορτισέρ που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο. Διαθέτει αντεστραμμένο χρυσό πιρούνι μεγάλης διαδρομής και ακτινωτούς τροχούς με ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/90-21 μπροστά και 140/80-18 πίσω.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα της Nissin - ένα διαμέτρου 288 mm μπροστά που διαθέτει δαγκάνα δύο εμβόλων και ένα 240 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS.
To Excelle 450 Rally εφοδιάζεται με δύο ρεζερβουάρ: το κλασσικό χωρητικότητας 15 λίτρων κι άλλο ένα που βρίσκεται κάτω από τη σέλα με χωρητικότητα 16 λίτρα.
To βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς τα υγρά της είναι στα 155 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 170 km/h.
Ήδη η KOVE ΜΟΤO αναζητά μέσω της επίσης σελίδας της στο FB διανομείς σε όλο τον κόσμο, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε το Excelle 450 Rally και στην Ευρωπαϊκή αγορά.


Πηγη https://2wo.gr

Εχει να πεσει κλαμα π********να Κινα ToothTooth
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
αφου φτιαχνουν που φτιαχνουν το μοτερ...εφτιαξαν ολο το μηχανακι
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
αφου φτιαχνουν που φτιαχνουν το μοτερ...εφτιαξαν ολο το μηχανακι
Λογικά είναι το μοτέρ του f900 xr .
Αυτοι το κατασκευάζουν για την πεμφε πάντως .
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Λογικά είναι το μοτέρ του f900 xr .
Αυτοι το κατασκευάζουν για την πεμφε πάντως .


Πεμφε απ' τα lidl δηλαδή
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

Colove Excelle 450 Rally: Σε τιμή έκπληξη το Κινεζικό adventure (Video)​

Aνοιχτό το ενδεχόμενο να το δούμε στην Ευρώπη​


Το είδαμε για πρώτη φορά το 2021 στην έκθεση της Chongqing και μας εντυπωσίασε. Τώρα είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κίνας και μάλιστα σε άκρως δελεαστική τιμή

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ο λόγος για το Excelle 450 Rally (ZF450LS), ένα adventure που παραπέμπει σε Rally Dakar και το οποίο κατασκευάζει για λογαριασμό της Excelle η Colove ή Kove όπως είναι γνωστή στην Κίνα. Πρόκειται για μια εταιρεία που εστιάζει στην κατασκευή μοντέλων που δεν προορίζονται μόνο για την εγχώρια αγορά.
Βασίστηκε σε μοτοσυκλέτα που συμμετείχε σε αγώνες Rally στην Κίνα και που αντλεί την έμπνευσή της από τα μοντέλα που αγωνίζονται στο Dakar.




Πηγη https://2wo.gr

Εχει να πεσει κλαμα π********να Κινα ToothTooth
Καλό αλλά 155 κιλά στεγνό? Με τετοια εμφάνιση περιμένεις 130 το πολύ!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ένα πεμφε χωρίς τεχνολογία αιχμής .
Γιατί ,ότι πληρώνεις παιρνεις
οχι παντα,πολλες φορες πληρωνεις λιγωτερα και παιρνεις περισσοτερα,και το αναποδο.πληρωνεις περισσοτερα και παιρνεις λιγωτερα.ειδικα στους χαλεπους καιρους μας,το δευτερο συμβαινει κατα το πλειστον.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μπραβο στους Κινεζους , αγωνιωδως περιμενουμε να τους δουμε και σε κανεναν αγωνα για να κλαψουν οι μανουλες τους .... απο χαρα ....! facepalm 2
Τα ίδια και ο Δημήτρης με το VFR 1200 το 155 που πήρε για υπηρέτρια την έκανε την κεφαλή στραγάλια στα 2200 χλμ. Εδώ να δεις κλάμα, γαμώ την Κίνα μου...GreetingGreeting
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
εγγυησηΤα ίδια και ο Δημήτρης με το VFR 1200 το 155 που πήρε για υπηρέτρια την έκανε την κεφαλή στραγάλια στα 2200 χλμ. Εδώ να δεις κλάμα, γαμώ την Κίνα μου...GreetingGreeting
έ ,εδωσε 3 χιλιαρικα,και το πηρε στο χερι.κακως βεβαια ,αλλα φανταζομαι οτι θα τον καλυψε η εγγυηση.σκεψου να το παθεις με το 10/πλασιο ποσον.εκει να δεις κλαμα.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τα ίδια και ο Δημήτρης με το VFR 1200 το 155 που πήρε για υπηρέτρια την έκανε την κεφαλή στραγάλια στα 2200 χλμ. Εδώ να δεις κλάμα, γαμώ την Κίνα μου..

Κατασκευαστικές μηχανολογικές αστοχίες λαχαινουν και στους καλύτερους οίκους , ονόματα δεν λέμε .... δημοσιως ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMOTOR SVT 650: Nέο 2κύλινδρο adventure με 71 hp​

Αποκαλυπτήρια στην EICMA​


Έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης. Το νέο μοντέλο ονομάζεται SVT 650 και θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο περίπτερο της QJMOTOR στην επερχόμενη EICMA 2022
Τον Οκτώβρη του 2021 είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες πληροφορίες για ένα νέο δικύλινδρο μεσαίου κυβισμού adventure που έχει στα σκαριά η QJMOTOR. Τον περασμένο Μάιο οι φήμες επιβεβαιώθηκαν μέσω επίσημων εγγράφων και σχεδίων που κατέθεσε η μάρκα στις αρμόδιες αρχές για έγκριση τύπου.
Τώρα έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης. Το SVT 650 είναι μια μοτοσυκλέτα που μπαίνει σε μια κατηγορία με μεγάλο ενδιαφέρον και υψηλό ανταγωνισμό.
QJMOTOR SVT 650 2

To SVT 650 τροφοδοτείται από δικύλινδρο V90 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 645 κ. εκ. Διαθέτει οχτώ βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής ενώ οι διαστάσεις του 81x62,6 είναι παρόμοιες με εκείνες του δικύλινδρου κινητήρα που χρησιμοποιεί η Suzuki στο V-Strom 650. Η ισχύς ανέρχεται στους 71 hp @ 8.800 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμής ροπής είναι 62 Nm @ 6.500 σ.α.λ.
Το SVT 650 έρχεται με μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20.5 λίτρων και εξοπλίζεται με ακτινωτές ή χυτές ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι διαστάσεις των tubeless ελαστικών είναι 100/80 μπροστά και 150/70 πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα με ακτινικές δαγκάνες της Brembo που συνδυάζονται με δικάναλο ABS 9.1MΒ της Bosch.
QJMOTOR SVT 650 3

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, το ψαλίδι είναι από κράμα αλουμινίου, ενώ όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει αντεστραμμένο πιρούνι της KYB και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό που είναι κεντρικά τοποθετημένο.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φωτιστικά σώματα LED, ζελατίνα που ρυθμίζεται ως προς το ύψος, ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα, χούφτες καθώς και μεγάλη οθόνη TFT.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως επίσης και για το πότε θα ξεκινήσει η διάθεσή του στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να μάθουμε στην EICMA 2022.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gaokin GK 1000 Thor: Ένας Θώρ από την Κίνα​

Η Gaokin αγκαλιά με την Brixton

Μια νέα, μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα cruiser κυκλοφόρησε πλέον – μετά από αναμονή δύο ετών – στην αγορά της Κίνας. Είναι η Gaokin GK 1000 Thor που εκτός των άλλων, θέλει να περάσει στην άλλη πλευρά του Ειρηνικού και να αποβιβαστεί στις ΗΠΑ, όπου αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες έχουν ακόμα μεγάλη πέραση.
Παρότι μέχρι στιγμής η κινεζική εταιρία κατασκευής κινητήρων και μοτοσυκλετών Gaokin δεν δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, το όνομά της συνδέεται με την Brixton, μοτοσυκλέτες της οποίας σχεδιάζονται και εξελίσσονται από κοινού με τον αυστριακό όμιλο KSR.

Οι κινητήρες των Brixton κατασκευάζονται από την Gaokin στο Chongqing της Κίνας, ενώ κάποια από τα μοντέλα που εμείς βλέπουμε με τα λογότυπα της Brixton είναι διαθέσιμα σε άλλες χώρες με το σήμα της Gaokin.
Για παράδειγμα υπάρχει το Gaokin GK 500 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, το οποίο είναι πανομοιότυπο με το Brixton Crossfire 500.

Τώρα είναι η Gaokin Moto που δηλώνει ιδιαίτερα περήφανη για το ολοκαίνουργιο και ολόδικό της GK 1000 Thor, που είναι ένα μοντέρνο power cruiser με ιδιαίτερο σχεδιασμό.
Πλαίσιο και ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο (!), υπάρχει μονό αμορτισέρ πίσω και ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, κατασκευής Kayaba (KYB). Τα φρένα έρχονται από την J.Juan και το ABS από τη Bosch.

Με δύο κυματιστούς τεράστιους δίσκους 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 300 mm πίσω, πάνω σε κομψούς τροχούς διαμέτρου 18 ιντσών με βουρτσισμένα τμήματα και ελαστικά 130/70-18 μπροστά και 240/40-18, το GK 1000 Thor γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Παρά το αλουμινένιο πλαίσιο η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 269 κιλά (ντεπόζιτο 22 λίτρων), ένα καλό νούμερο κατά τ’ άλλα για μια κατηγορία που φλερτάρει τα 300άρια… κιλά.

Ο V-2 κινητήρας που είναι σχεδίασης και κατασκευής Gaokin έχει μια ασυνήθιστη περιεχόμενη γωνία στις 80 μοίρες, είναι υγρόψυκτος και ψεκαστός στα 997 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 90 ίππους (66 kW) στις 7.200 rpm, με τη μέγιστη ροπή των 95 Nm να έρχεται στις 6.000 rpm.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και η τελική μετάδοση γίνεται με ελαστικό ιμάντα ενισχυμένο με ανθρακονήματα (με προτεινόμενη αλλαγή στα 60.000 χιλιόμετρα!)

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με ρυθμιζόμενες μανέτες, φώτα LED, έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και cruise control. Το Gaokin GK 1000 Thor είναι ήδη διαθέσιμο στην Κίνα και πωλείται στα 58.800 γιουάν – κάτι που επί του παρόντος αντιστοιχεί σε μόλις 8.200 ευρώ!
Αν φτάσει ποτέ στην Ευρώπη σαν Brixton πιθανά να είναι ακριβότερο.


Πηγη https://motorbike.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

QJMOTOR SVT 650: Nέο 2κύλινδρο adventure με 71 hp​

Αποκαλυπτήρια στην EICMA​


Έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης. Το νέο μοντέλο ονομάζεται SVT 650 και θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο περίπτερο της QJMOTOR στην επερχόμενη EICMA 2022
Τον Οκτώβρη του 2021 είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες πληροφορίες για ένα νέο δικύλινδρο μεσαίου κυβισμού adventure που έχει στα σκαριά η QJMOTOR. Τον περασμένο Μάιο οι φήμες επιβεβαιώθηκαν μέσω επίσημων εγγράφων και σχεδίων που κατέθεσε η μάρκα στις αρμόδιες αρχές για έγκριση τύπου.
Τώρα έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης. Το SVT 650 είναι μια μοτοσυκλέτα που μπαίνει σε μια κατηγορία με μεγάλο ενδιαφέρον και υψηλό ανταγωνισμό.
QJMOTOR SVT 650 2

To SVT 650 τροφοδοτείται από δικύλινδρο V90 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 645 κ. εκ. Διαθέτει οχτώ βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής ενώ οι διαστάσεις του 81x62,6 είναι παρόμοιες με εκείνες του δικύλινδρου κινητήρα που χρησιμοποιεί η Suzuki στο V-Strom 650. Η ισχύς ανέρχεται στους 71 hp @ 8.800 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμής ροπής είναι 62 Nm @ 6.500 σ.α.λ.
Το SVT 650 έρχεται με μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20.5 λίτρων και εξοπλίζεται με ακτινωτές ή χυτές ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι διαστάσεις των tubeless ελαστικών είναι 100/80 μπροστά και 150/70 πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα με ακτινικές δαγκάνες της Brembo που συνδυάζονται με δικάναλο ABS 9.1MΒ της Bosch.
QJMOTOR SVT 650 3

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, το ψαλίδι είναι από κράμα αλουμινίου, ενώ όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει αντεστραμμένο πιρούνι της KYB και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό που είναι κεντρικά τοποθετημένο.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φωτιστικά σώματα LED, ζελατίνα που ρυθμίζεται ως προς το ύψος, ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα, χούφτες καθώς και μεγάλη οθόνη TFT.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως επίσης και για το πότε θα ξεκινήσει η διάθεσή του στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να μάθουμε στην EICMA 2022.

Πηγη https://2wo.gr
Αυτό μάλιστα
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Gaokin GK 1000 Thor: Ένας Θώρ από την Κίνα​

Η Gaokin αγκαλιά με την Brixton

Μια νέα, μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα cruiser κυκλοφόρησε πλέον – μετά από αναμονή δύο ετών – στην αγορά της Κίνας. Είναι η Gaokin GK 1000 Thor που εκτός των άλλων, θέλει να περάσει στην άλλη πλευρά του Ειρηνικού και να αποβιβαστεί στις ΗΠΑ, όπου αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες έχουν ακόμα μεγάλη πέραση.
Παρότι μέχρι στιγμής η κινεζική εταιρία κατασκευής κινητήρων και μοτοσυκλετών Gaokin δεν δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, το όνομά της συνδέεται με την Brixton, μοτοσυκλέτες της οποίας σχεδιάζονται και εξελίσσονται από κοινού με τον αυστριακό όμιλο KSR.

Οι κινητήρες των Brixton κατασκευάζονται από την Gaokin στο Chongqing της Κίνας, ενώ κάποια από τα μοντέλα που εμείς βλέπουμε με τα λογότυπα της Brixton είναι διαθέσιμα σε άλλες χώρες με το σήμα της Gaokin.
Για παράδειγμα υπάρχει το Gaokin GK 500 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, το οποίο είναι πανομοιότυπο με το Brixton Crossfire 500.

Τώρα είναι η Gaokin Moto που δηλώνει ιδιαίτερα περήφανη για το ολοκαίνουργιο και ολόδικό της GK 1000 Thor, που είναι ένα μοντέρνο power cruiser με ιδιαίτερο σχεδιασμό.
Πλαίσιο και ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο (!), υπάρχει μονό αμορτισέρ πίσω και ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, κατασκευής Kayaba (KYB). Τα φρένα έρχονται από την J.Juan και το ABS από τη Bosch.

Με δύο κυματιστούς τεράστιους δίσκους 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 300 mm πίσω, πάνω σε κομψούς τροχούς διαμέτρου 18 ιντσών με βουρτσισμένα τμήματα και ελαστικά 130/70-18 μπροστά και 240/40-18, το GK 1000 Thor γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Παρά το αλουμινένιο πλαίσιο η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 269 κιλά (ντεπόζιτο 22 λίτρων), ένα καλό νούμερο κατά τ’ άλλα για μια κατηγορία που φλερτάρει τα 300άρια… κιλά.

Ο V-2 κινητήρας που είναι σχεδίασης και κατασκευής Gaokin έχει μια ασυνήθιστη περιεχόμενη γωνία στις 80 μοίρες, είναι υγρόψυκτος και ψεκαστός στα 997 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 90 ίππους (66 kW) στις 7.200 rpm, με τη μέγιστη ροπή των 95 Nm να έρχεται στις 6.000 rpm.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και η τελική μετάδοση γίνεται με ελαστικό ιμάντα ενισχυμένο με ανθρακονήματα (με προτεινόμενη αλλαγή στα 60.000 χιλιόμετρα!)

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με ρυθμιζόμενες μανέτες, φώτα LED, έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και cruise control. Το Gaokin GK 1000 Thor είναι ήδη διαθέσιμο στην Κίνα και πωλείται στα 58.800 γιουάν – κάτι που επί του παρόντος αντιστοιχεί σε μόλις 8.200 ευρώ!
Αν φτάσει ποτέ στην Ευρώπη σαν Brixton πιθανά να είναι ακριβότερο.


Πηγη https://motorbike.gr

80 μοιρες γωνια και 8 χηνες ευρω ..... το σκεφτομαι. cdefghigi
Εξαλλου και μενα μου λειπουν καμμια 20ρια χιλιαδες ευρω ακομα ... για να συμπληρωσω τις 10 μοιρες ακομα για το πρωτοτυπο ...!Tooth
 
Top Bottom