Καλπάζουν οι Κινέζοι!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Xiang Shuai Cangyun XS500 – Κλωνοποιώντας το Honda Rebel​



Όσο πιο βαθιά πάμε στην Κίνα, τόσο πιο πολύ επιδεινώνεται το «ο κλέψας του κλέψαντος», με τη Xiang Shuai να επιβεβαιώνει την παροιμία.
Τον περασμένο Απρίλιο λοιπόν, παρουσιάστηκε το Cangyun XS500 στο επονομαζόμενο «Heavy Cruising 2022 New Product Conference». Τώρα, το «new product» σχετικό είναι, καθώς το XS500 ένα αντίγραφο Rebel με ολίγον τι από Nightster. Honda και Harley-Davidson είναι αυτές βέβαια, αν δεν πάρεις από εκεί το «Heavy Cruising», τότε από πού;

Εντός της μοτοσυκλέτας, παραδόξως συναντάμε γνωστά ονόματα, όπως εκείνο της Loncin η οποία δίνει και τον 500άρη κινητήρα (ναι, αν σας θυμίζει κάτι –μεταξύ άλλων- είναι και η Voge). Η απόδοση του είναι στους 48 ίππους και τα 43Nm ροπής, αριθμοί ικανοποιητικοί για να κινήσουν σβέλτα τον 195 –άνευ υγρών- κιλών κλώνο.
2ki.jpg


Η ομοιότητα χάνεται στα σημεία. Η κατά 55 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος του XS από το Rebel, όπως και το κατά 7 λίτρα μικρότερο ρεζερβουάρ του, είναι δυο από αυτές.
Μαζί με το παραλίγο Rebel 500, η Xiang Shuai λάνσαρε και τη ναυαρχίδα της, το Traveler 800, ένα εντυπωσιακό θα μπορούσαμε να πούμε cruiser που με εξαίρεση τον κινητήρα έχει πάρει στοιχεία από όλο τον σχεδιαστικό μπουφέ της Harley-Davidson.
3ki.jpg


Εντάξει, με τα περίπου 4.250 και 9.150 ευρώ που θα κόστιζαν τα δυο αυτά μοντέλα σε ένα παράλληλο σύμπαν ισοτιμίας, μάλλον δε θα μπορούσε να παραπονεθεί κανείς, παρά μόνο οι… μιμηθέντες.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Δημοσιεύσεις
718
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
To Rebel 500 έχει 11,2 λίτρα ντεπόζιτο.

όπως και το κατά 7 λίτρα μικρότερο ρεζερβουάρ του

Το κινεζικό δηλαδή έχει 4,2 λίτρα ντεπόζιτο;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
To Rebel 500 έχει 11,2 λίτρα ντεπόζιτο.



Το κινεζικό δηλαδή έχει 4,2 λίτρα ντεπόζιτο;
Μάλλον ανάποδα,κάνα 7αρι θα εχει
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jedi Motors Sport GT 750 – Νέα Κινέζα GT τουρίστρια​







Μια εταιρεία που προς το παρόν δεν ασχολείται με εξαγωγές, διαθέτει στην Κίνα πια μια σύγχρονη και πολύ καλά εξοπλισμένη σπορ GT μοτοσυκλέτα.
Εν αρχή ην το όνομα, Jedi. Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για μια ευθεία αναφορά στους γνωστούς ιππότες του κινηματογραφικού σύμπαντος Star Wars ή αν σημαίνει κάτι άλλο στα κινέζικα, πάντως με αυτό το όνομα η ενδεχόμενη εμπορική εξάπλωση προς τη Δύση θα είχε εγγυημένη απήχηση στη διαφημιστική της καμπάνια για … πάντα. Για την ιστορία, το πλήρες όνομα της εταιρείας είναι Jinan Jedi Motorcycle Technology Co., Ltd., όπου το Jinan παραδοσιακά για τα κινέζικα εργοστάσια αποκαλύπτει την πόλη καταγωγής της εταιρείας, στη βόρεια επαρχία Shandong.

Τη Jedi Motors τη γνωρίσαμε πέρυσι από το εντυπωσιακότατο πρωτότυπο Vision K750 που παρουσίασε στην έκθεση CIMA Motor 2021, δίπλα στο Sport GT 750 που επίσης έκανε εκεί τα πρώτα του βήματα.
jedi sport gt 750 12

Αν και για το πρωτότυπο δεν έχουμε ξανακούσει έκτοτε, το Sport GT 750 – που στον κινέζικο Τύπο συναντήσαμε συχνά και ως Jie 750 ή Jedijie 750 – ετοιμάζεται επιτέλους να φτάσει στις μοτοσυκλετιστικές βιτρίνες της Κίνας.
Κινείται από έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 730.4 cc, υγρόψυκτο, ψεκαστό και εξελιγμένο σε συνεργασία με την ελβετική Suter (!) - ναι, τη γνωστή Suter που έχουμε πολλάκις ακούσει από τους ομώνυμους αγωνιστικούς συμπλέκτες, αλλά και τα Moto2 πλαίσιά της.
jedi sport gt 750 8

Δουλεύοντας σε σχετικά ψηλή συμπίεση 12.5:1, η αποδιδόμενη ισχύς του μεγιστοποιείται στους 68 hp και η ροπή του στα 6.8 kgm, η δε τελική του ταχύτητα φτάνει ονομαστικά στα 208 km/h.
Επιπλέον, οι Κινέζοι μας λένε πως και η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας έχει προκύψει μέσω κάποιας ευρωπαϊκής συνεργασίας, μόνο που εδώ δε μας δίνουν και το όνομα του συνεργάτη.
jedi sport gt 750 9

Το Sport GT 750 διακρίνεται από τον πλούσιο και επώνυμο εξοπλισμό του, με ψεκασμό Bosch, φρένα Brembo με δύο τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά, αναρτήσεις ΚΥΒ, λάστιχα Pirelli Angel GT, ενώ διαθέτει keyless έλεγχο, μονόδρομο συμπλέκτη, έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα και θερμαινόμενα γκριπ στον βασικό εξοπλισμό.
Ένα βασικό του στοιχείο που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις κινέζικες μοτοσυκλέτες είναι το πλαίσιο: αλουμινένιο δύο δοκών, κατασκευασμένο από ένα ελαφρύ κράμα αλουμινίου και μαγνησίου, με τους Κινέζους να ισχυρίζονται πως το πλαίσιο ζυγίζει μόλις 9.3 κιλά και άλλα 7.2 το ψαλίδι. Χάρη σε αυτά, το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 223 κιλά με όλα του τα υγρά.

jedi sport gt 750 4
Στην Κίνα το Jedi Sport GT 750 θα κοστίζει 49,800 γιουάν, ή περίπου €7,260 με βάση την ισοτιμία της 26/7/2022, ενώ στην ιστοσελίδα της εταιρείας γίνεται λόγος για Standard και High-End εκδόσεις, μα προς το παρόν δεν υπάρχει καμιά πληροφορία η έστω εικόνα που να εξηγεί σε τι θα διαφέρουν. Με την τιμή αυτή η Jedi υιοθετεί μια αρκετά επιθετική πολιτική για την εγχώρια αγορά της, καθώς η μοτοσυκλέτα της εμφανίζεται 10,000 γιουάν (περίπου €1,500) φτηνότερη από τους δύο βασικούς της εγχώριους ανταγωνιστές: το γνωστό μας CFMOTO (Chunfeng στην Κίνα) 650GT και το ανάλογης λογικής Benelli 600GS (που δεν έρχεται στα μέρη μας).
Όπως είπαμε και πιο πριν, η Jedi προς το παρόν δε δραστηριοποιείται εκτός της πατρίδας της, αλλά ως μια από τις μεγαλύτερες και παλιότερες (1975) εταιρείες της χώρας, αυτή η όψιμη ενασχόληση με μεγάλες μοτοσυκλέτες και οι συνεργασίες με Ευρωπαίους κατασκευαστές και προμηθευτές κουμπώνουν άριστα με τα πλάνα εξάπλωσης προς δυσμάς που φημολογούνται εσχάτως στην Κίνα. Θα ταίριαζε άλλωστε ιδανικά με το μοτίβο της εποχής, όπου πέραν από τους γνωστούς κατασκευαστές που είναι ήδη εδώ (CFMOTO, Zongshen, Loncin/Voge), αναμένουμε σύντομα αντιπροσωπείες και των QJ Motor και Benda.
Ιστοσελίδα Jedi Motors Sport GT 750

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

CFMOTO 700 CL-X Adventure – Προσεχής στροφή στην περιπέτεια​



Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις; Και παραπάνω ίσως όταν αυτή βρίσκεται πλέον σε social media, όπως στην περίπτωση της CFMOTO.
Το 700 CL-X της κινέζικης εταιρείας σίγουρα έκανε άκρως θετική είσοδο στην ελληνική αγορά. Κάτι καθόλου τυχαίο με δεδομένο το πορτοκαλί – λέγε με ΚΤΜ- background της CFMOTO.

Από την EICMA του 2019 μέχρι σήμερα, είχαμε δει σε δράση τις εκδόσεις Sport και Heritage, αλλά όχι την Adventure. Με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, οι κυριότερες διαφορές είναι η προστασία από τον αέρα και η δυνατότητα φόρτωσης με τις πλαϊνές τσάντες, ενώ δεν αποκλείονται και κάποιες αλλαγές στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας.
Το μοντέλο πάντως «είναι στον ορίζοντα» όπως μας λένε οι Κινέζοι στα social, επομένως η άφιξη του στους δρόμους είναι θέμα μηνών. Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να δείτε και ένα walkaround της παρουσίασης του στο Μιλάνο.


cfmoto-700-clx-2020-B.jpg



Πηγη www.bikeit.gr
Νέα τιμή κοντά στο 800αρι φθηνότερο για όσο υπάρχουν τα μοντέλα στις εκθέσεις https://www.zougla.gr/automoto/moto...00cl-x-heritage-stin-pronomiaki-timi-ton-6290
Από 6300πλεον .
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jedi Vision K750 – Από την Κίνα στην –παγκόσμια- πραγματικότητα;​



Μπορεί να ξεκίνησε σαν ένα φουτουριστικό concept, ωστόσο η άκρως ενδιαφερούσα σχεδιαστικά Ασιάτισσα, ίσως έχει τα φόντα για διεθνή καριέρα.
Την έχουμε δει σε σαλόνια, όμως η αμφιβολία που συνοδεύει όλα τα υποψήφια concept ήταν εκεί. Πλέον, όπως φαίνεται σε νέο υλικό που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, το Jedi Vision K750 όχι μόνο ξέφυγε από τη σφαίρα της φαντασίας από όπου ερχόταν, αλλά η πραγματοποίηση του διατηρεί και με το παραπάνω τον χαρακτήρα του πρωτότυπου.

Οι κύριοι όγκοι και γραμμές της μοτοσυκλέτας φαίνεται πως διατηρούνται αυτούσιες, με μικρές διαφοροποιήσεις όπως στο εμπρός φωτιστικό σώμα που έχασε λίγη από τη σχεδιαστική του τσαχπινιά, θυσιασμένη πιθανότατα στο όνομα της πρακτικότητας. Κάτι που οπωσδήποτε δίνει πόντους στο σύνολο; Το μονόμπρατσο ψαλίδι.
Jedi3.jpg


Στα της τεχνολογίας που συνοδεύει το Jedi, βλέπουμε στο video παρακάτω μια έγχρωμη TFT οθόνη στη θέση του πολυοργάνου. Πλήθος πληροφορίων; Ναι. Αρκετικά «κινέζικη» πρώτη αίσθηση; Επίσης ναι. Ακόμα ενδιαφέρον έχει ο διακόπτης εκκίνησης στη θέση του κλειδιού, ο οποίος είναι.. ανάποδα.
Jedi2.jpg

Ο κινητήρας, όπως είναι «γνωστό», είναι δικύλινδρος εν σειρά, με τα 730 κ.εκ. να αποδίδουν μεταξύ 70 και 80 ίππων. Παραπάνω τεχνικά χαρακτηριστικά αγνοούνται, όπως ομοίως αγνοείται και η Jedi από την παγκόσμια αγορά μιας και οι μοτοσυκλέτες της διατίθενται μόνο στην αγορά της Κίνας.

Όπως και να έχει, παρά τις σαφείς ευρωπαϊκές σχεδιαστικές επιρροές, το Vision φάνηκε να έχει μια δική του ταυτότητα. Θα ήταν ωραίο επομένως να έμπαινε στις προτάσεις της αγοράς μας. Το αν το μπορεί εξαρτάται όμως από τις αυστηρές απαιτήσεις των Euro αλλά και από την εξαγωγική δυναμική της εταιρείας..


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli TRK 702, 2023: Παρουσιάστηκε επίσημα!​

Κίνηση – έκπληξη

Επίσημη παρουσίαση έγινε πρόσφατα στην Κίνα για την Benelli TRK 702, την τελευταία της προσθήκη στην οικογένεια Αdventure-Τourer των TRK. Διαθέτοντας μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα η νέα μοτοσυκλέτα θα διατεθεί σε δυο εκδόσεις και θα προσπαθήσει να ακολουθήσει την πετυχημένη εμπορική πορεία του TRK 502, προσφέροντας περισσότερα σε όλους τους τομείς, αλλά και εμπρόσθια κάμερα high-definition!
Τα ηνία και την αίγλη του Benelli TRK 502, που φιγουράρει πρώτο σε πωλήσεις στην Ιταλία, θέλει να πάρει το νέο 700 που μόλις παρουσιάστηκε επίσημα στην Κίνα από την μητρική QJ και δεν έχει παρά ελάχιστη σχέση με το προηγούμενο ομώνυμο μοντέλο που είχε παρουσιαστεί αποκλειστικά για την τοπική αγορά.

Το νέο 702 είναι κομμένο και ραμμένο για την Ευρώπη και μάλιστα σαν την οικονομικότερη πρόταση από το φουτουριστικό TRK 800 που είδαμε στην έκθεση της EICMA πέρσι και θα παρουσιαστεί στο μέλλον.

Αισθητικά το Benelli TRK 702 έχει δανειστεί στοιχεία από το 800, έχει πολύ πιο ραφιναρισμένη συνολική εμφάνιση, ενώ παράλληλα θυμίζει την εμφάνιση του 502 με ένα πιο “δουλεμένο” ρύγχος, πιο αιχμηρούς προβολείς κι ένα πιο κομψό ρεζερβουάρ, ενώ δίνεται η επιλογή χυτών αλουμινένιων τροχών ή ζαντών με ακτίνες.

Benelli TRK 702 X
Γενναιόδωρα εξοπλισμένο με θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενη σέλα και οθόνη οργάνων LCD, το TRK 702 είναι επίσης εφοδιασμένο με κάμερα υψηλής ευκρίνειας μπροστά, ενσωματωμένη στο τμήμα του ρύγχους κάτω από τους προβολείς.

Πρόκειται για ένα σύστημα που απ’ ό,τι φαίνεται γίνεται υποχρεωτικό ως αποδεικτικό μέσο στις ασφαλιστικές αξιώσεις μετά από ατύχημα, αν και η Benelli το παρουσιάζει ως gadget, ώστε να καταγράφουν οι αναβάτες τις βόλτες τους εντός και εκτός δρόμου, αλλά κι επειδή απαλλάσσει τους ιδιοκτήτες από το άγχος του δρόμου, αφού θα υπάρχει πειστήριο των όσων συμβαίνουν μπροστά τους.

Το Benelli TRK 702 χρησιμοποιεί έναν καινούργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 693cc με απόδοση 75 ίππων (56kW) στις 8.500 rpm και 68,2 Nm ροπής στις 6.250 rpm και θα είναι διαθέσιμο σε στάνταρ έκδοση (χυτές ζάντες) και ελαφρώς εκτός δρόμου έκδοση «X» (με ακτίνες), με στόχο να ανταγωνιστεί τα Honda NC750, Kawasaki Versys 650, Aprillia Tuareg 660 και Yamaha Tenere 700 (με το μοντέλο “Χ”).

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Benelli, το μεταξόνιο των 702 φτάνει τα 1.500 χιλιοστά, το βάρος τα 220 κιλά πλήρες υγρών (238 με τρεις βαλίτσες), η σέλα έχει ύψος 825 χιλιοστών και το ντεπόζιτο χωράει 20 λίτρα.
Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για το πότε θα φτάσει το TRK 702 στην Ευρώπη, αλλά είναι κάτι που δεν θα αργήσει ιδιαίτερα, ίσως και μέχρι το τέλος του χρόνου.

Υπενθυμίζουμε ότι η Benelli σχεδιάζει να προσφέρει στο μέλλον μια ολόκληρη γκάμα μοτοσυκλετών με δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες ακόμα και μέχρι 900cc, αλλά και τρικύλινδρους από τα 900 μέχρι τα 1.200cc, ενώ υπάρχει και η φήμη για τετρακύλινδρο 1000άρη, τον οποίο θα δανειστεί από την στενά συνεργαζόμενη MV Agusta!

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H νέα Benelli TNT 899​

52f564c10c08ffb564b5c9eca25cf2c6_XL.jpg

Η Benelli αποκάλυψε τον αντικαταστάτη του ΤΝΤ 899, 15 χρόνια μετά την κυκλοφορία του προηγούμενου μοντέλου. Η μοτοσυκλέτα έκανε την εμφάνισή της στο κινέζικο site της πρώην ιταλικής εταιρείας, αφού έχει εξαγοραστεί από την Qianjiang και είναι αυτή που επένδυσε στην δημιουργία του TRK 502.
Υπάρχουν πάρα πολλές ομοιότητες με το προηγούμενο μοντέλο οπτικά. Ο κινητήρας παραμένει τρικύλινδρος με ένα μόλις κυβικό λιγότερο σε χωρητικότητα, 898 αντί 899 κυβικά εκατοστά όπως είναι και η ονομασία του μοντέλου. Η ιπποδύναμη παραμένει στους 118 ίππους. Το νέο ΤΝΤ ζυγίζει 210 κιλά και έχει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 15,5 λίτρων.
Η εμπρός ανάρτηση είναι με τηλεσκοπικό πιρούνι 50mm, η πίσω είναι monoshock με ρυθμίσεις προφόρτισης, επαναφοράς και απόσβεσης.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά εμπρός 120/70 και πίσω 190/50, το δε μεταξόνιο βρίσκεται στα1440mm.
Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας είναι στα 2080mm, το πλάτος χωρίς τους καθρέφτες στα 815mm και το ύψος σέλας 820mm.
Περαιτέρω λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται, από τις φωτογραφίες πάντως φαίνεται ότι το πλαίσιο είναι σωληνωτό και μάλλον ατσάλινο και τα φρένα ανήκουν στην Brembo.
Όμως ο κινητήρας δεν συμβαδίζει με τις ευρωπαϊκές οδηγίες περί ρύπων οπότε το συγκεκριμένο μοντέλο μάλλον θα απευθυνθεί στην κινεζική αγορά και το πιθανότερο είναι ότι θα ακολουθήσει κάποια βελτιωμένη, όσον αφορά τους ρύπους έκδοση για την ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMOTOR: Δικύλινδρο sport μοντέλο με 57 ίππους (Video_​

Με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο MV Agusta Lucky Explorer 5.5​




Η μάρκα που αναμένεται να «εισβάλει» και στην ευρωπαϊκή αγορά, συνεχίζει να παρουσιάζει ενδιαφέροντα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες
Πριν από την επίσημη παρουσίασή του, αποκαλύφθηκε το GS550 το οποίο θα εμπλουτίσει την γκάμα το 2023. Πρόκειται για sport commuter που είναι εξοπλισμένο με τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα 554 κ.εκ., που προμηθεύει η Qianjiang την MV Agusta για το Lucky Explorer 5.5, σε πιο ισχυρή έκδοση.
Ενώ στο adventure της ιταλικής εταιρείας αποδίδει 47 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 5,2 kgm ροπή στις 5.500 σ.α.λ., στο GS550 η ισχύς ξεπερνά τους 57 ίππους (57,2hp) και η ροπή του ανέρχεται σε 5,5 kgm.
QJMOTOR GS550 4

Στις πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, φαίνεται πως στο GS550 έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά εξαρτήματα. Φρένα Brembo, με δύο δισκόφρενα και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, στον μπροστινό τροχό και ανεστραμμένο πιρούνι KYB.
Εντύπωση κάνει το πολύ όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι και τα αεροδυναμικά φτερά στο φέρινγκ.
QJMOTOR GS550 2

Όσον αφορά τον βασικό εξοπλισμό, η QJMOTOR «προίκισε» το μοντέλο της με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, με τον κεντρικό διακόπτη να βρίσκεται τοποθετημένος στην κορυφή του ρεζερβουάρ. Ο πίνακας οργάνων αποτελεί από ορθογώνια οθόνη TFT, με υποδοχή USB στα αριστερά της. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Κίνα, το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 180 κιλά και η τελική της ταχύτητας φτάνει τα 180 χλμ/ώρα.
Αναμένουμε την επίσημη παρουσίασή του για να μάθουμε ακόμη περισσότερα. Κάτι μας λέει πως το GS550, όπως και πολλά άλλα μοντέλα της QJMOTOR, θα τα δούμε και στην χώρα μας…


Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Άσχετο σχετικό ,
προχθές πήγα για μαγνητική Λάρισσα ,δίπλα αντιπροσωπεία ΧοντρόΔήμος(sym,daytona κλπ) ,είδα ένα λεοντσινο 500 σε πράσινακι απ'εξω και μπορώ να πω,πολύ με άρεσε .
Ρε τι τραβάμε abcdefghgk
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Άσχετο σχετικό ,
προχθές πήγα για μαγνητική Λάρισσα ,δίπλα αντιπροσωπεία ΧοντρόΔήμος(sym,daytona κλπ) ,είδα ένα λεοντσινο 500 σε πράσινακι απ'εξω και μπορώ να πω,πολύ με άρεσε .
Ρε τι τραβάμε abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO NK 800 C22 2023: "Πρωτότυπο παραγωγής" (Video)​

Με τον κινητήρα του 800 ΜΤ​




Μπορεί να μην έχουμε δει ακόμη το εκπληκτικό V.02-NK να μπαίνει στην παραγωγή, όμως η CFMOTO συνεχίζει να «δημιουργεί» πανέμορφες μοτοσυκλέτες, που βασίζονται σε κινητήρες της KTM, της οποίας είναι ένας από τους σημαντικότερους συνεργάτες της

Πριν από λίγες ημέρες, στην χώρα καταγωγής της CFMOTO, στην Κίνα, παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο roadster με απίστευτά εμπνευσμένη σχεδίαση, η οποία πιθανότατα να προέρχεται από το KISKA design studio.
H «συγγένεια» με το V.02-NK, που πρωτοείδαμε το 2017, είναι έκδηλη, όμως το ΝΚ 800 C22 Concept, δείχνει πιο «έτοιμο» για να αποτελέσει μοντέλο παραγωγής. Όπως μαρτυρά η κωδική ονομασία του, έχει κυβισμό 800 κ.εκ. και αυτό σημαίνει πως βασίζεται στο μηχανικό σύνολο του 800 MT. Πρόκειται για τον δικύλινδρο σε σειρά με τους 95 ίππους, που πρωτοδηγήσαμε στο 790 Duke. O συγκεκριμένος κινητήρας , που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της CFMOTO στην Κίνα, θα χρησιμοποιείται στο 790 Duke που επιστρέφει στην γκάμα της KTM, δίπλα στο 890 Duke.
Πέραν όμως του LC8c και πιθανότατα του πλαισίου, δεν υπάρχουν άλλες ομοιότητες με μοντέλα της KTM. Η εμφάνιση είναι εντελώς διαφορετική, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο μεν, μονόμπρατσο δε, τα φρένα είναι κατασκευής J.Juan, η εξάτμιση με την διπλή απόληξη της SC Project και οι αναρτήσεις πιθανότατα της KYB.
Το αν θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής, παραμένει άγνωστο. Κατά την γνώμη μας είναι πολύ πιθανό, μιας και η CFMOTO τολμά να βγάζει στην παραγωγή, μοντέλα που θυμίζουν σε εμφάνιση πρωτότυπα, όπως το δικύλινδρο supersport 450 SR.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jedi FR750 – Νεορετρό παλμός made in China​

7f04524f8b7be118f59903aa1fa0f606_XL.jpg

Η Κίνα μπορεί να ξεκίνησε σαν ένα «φωτοτυπικό των πάντων, ωστόσο σταδιακά εξελίσσεται σε αυτόνομη και πρωτοπόρο τεχνολογικά δύναμη, με τις μοτοσυκλέτες της να μη λείπουν από το πακέτο.
Μια τέτοια κινεζική μοτοσυκλέτα είναι η FR750, με νεορετρό γυμνή αισθητική, φορτωμένη με εξαρτήματα και χαρακτηριστικά υψηλών προδιαγραφών που την καθιστούν αρκετά ικανή να κοιτάξει κατάματα ίσως μοντέλα όπως το Yamaha XSR700. Εν αρχή ο σχεδιασμός που δεν αποτελεί πια απομίμηση, με τον εξάγωνο προβολέα να ξεχωρίζει.

jedfr2.jpg

Μεγάλοι όγκοι συνιστούν τα καλύμματα ψυγείου και ένα μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου -με χωρητικότητα 18 λίτρων- το οποίο φιλοξενεί επίσης τα φλας, μια αντισυμβατική αλλά μάλλον συμπαθητική θέση. Τέλος, το σχέδιο συνδυάζεται μέσω του τμήματος της ουράς που φέρνει κάτι σε flat track. Ακόμα, η Jedi εξόπλισε το FR750 με έγχρωμο ταμπλό οργάνων LCD (με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες), ανάφλεξη χωρίς κλειδί, άπαντα φώτα LED και ABS δύο καναλιών.

jedfr1.jpg

Εντός, συναντάμε έναν δικύλινδρο κινητήρα 730 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 80 ίππους και 67 Nm ροπής. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό είναι αρκετό για μια αξιοσέβαστη τελική ταχύτητα της τάξεως των 218 χλμ/ώρα. Στα του εξοπλισμού, το FR750 διαθέτει περιμετρικό πλαίσιο πάνω στο οποίο βλέπουμε τα ανεστραμμένα μπροστινά της KYB. Εν τω μεταξύ, το υλικό πέδησης περιλαμβάνει διπλούς δίσκους μπροστά που «δαγκώνονται» με δαγκάνες της Brembo. Τέλος, οι τροχοί των17 ιντσών φορούν τα Pirelli Angel GT ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.
jedfr3.jpg


Το Jedi FR750 πωλείται στα 43.800 Yuan εκεί στα βάθη (;) της Κίνας, που αντιστοιχεί σε περίπου 6.500 ευρώ. Το να το δούμε στα μέρη μας όπως και το αδελφάκι του Vision K750, είναι μάλλον απίθανο, ωστόσο δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα ακόμα ικανό κινέζικο προϊόν γεμάτο με αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά που δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεση της Κίνας για διαφοροποίηση πια και όχι απλά αντιγραφή.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπραβο στους Κινεζους , αγωνιωδως περιμενουμε να τους δουμε και σε κανεναν αγωνα για να κλαψουν οι μανουλες τους .... απο χαρα ....! facepalm 2
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μπραβο στους Κινεζους , αγωνιωδως περιμενουμε να τους δουμε και σε κανεναν αγωνα για να κλαψουν οι μανουλες τους .... απο χαρα ....! facepalm 2
Οτι εχει κοστος το αποφευγουν σαν ο διαολος το λιβανι.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουριδσ μέλι,στα τοπικά τους πρωταθλήματα συμμετέχουν,ειδικά σε μικρές κατηγορίες.(Μαλαισία,Ινδονησία, Κορέα,Ταϊβάν)στην ηπειρωτική Κίνα λόγω κομμουνισμού δεν ξέρω τι γίνεται.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.666
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
cdefghigi cdefghigicdefghigi

Πολλά και ενδιαφέροντα (και σε ορισμένες περιπτώσεις πανέμορφα) τα νέα μονΔέλα .....

Από CFMoto, Benelli, Voge και κυρίως το Zontes GK350 με έχουνε στο τσακ για να δολοφονήσω μερικά καβουράκια τσέπης και να το βάλω το χέρι μέσα, αλλά .....

Σε παραπάνω από μίες ομάδες χρηστών (Ελλάδος) για τις εν λόγω μάρκες φαίνονται αρκετά μεγάλος αριθμός προβλημάτων και δη με τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά συστήματα που πλέον αφθονούν και λειτουργούν και ως κράχτες σε αυτές τις μοτό. Σε ορισμένες δε πειπτώσεις αναφέρονται αδειάσματα στου διαόλου τη μάνα και φορτώματα για πίσω στην αντιπροσωπεία με αρκετά παράπονα όσον αφορά καθυστέρηση ανταλλακτικών και ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών ........

Όχι ότι στις γνωστές μάρκες δεν συμβαίνουν ανάλογα θέματα και πάντα υπό το πρίσμα ότι είμαστε και γκρινιάρικη φάρα αλλά καθώς και δεν μπορώ να βγάλω σαφή συμπεράσματα από τη στατιστική του θέματος είμαι στο:

cdefghigicdefghigicdefghigi
 

Face

member
Δημοσιεύσεις
669
Ηλικία
55
Περιοχή
ATHENS
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI V-strom 650 XT
Όνομα
NIKOS
cdefghigi cdefghigicdefghigi

Πολλά και ενδιαφέροντα (και σε ορισμένες περιπτώσεις πανέμορφα) τα νέα μονΔέλα .....

Από CFMoto, Benelli, Voge και κυρίως το Zontes GK350 με έχουνε στο τσακ για να δολοφονήσω μερικά καβουράκια τσέπης και να το βάλω το χέρι μέσα, αλλά .....

Σε παραπάνω από μίες ομάδες χρηστών (Ελλάδος) για τις εν λόγω μάρκες φαίνονται αρκετά μεγάλος αριθμός προβλημάτων και δη με τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά συστήματα που πλέον αφθονούν και λειτουργούν και ως κράχτες σε αυτές τις μοτό. Σε ορισμένες δε πειπτώσεις αναφέρονται αδειάσματα στου διαόλου τη μάνα και φορτώματα για πίσω στην αντιπροσωπεία με αρκετά παράπονα όσον αφορά καθυστέρηση ανταλλακτικών και ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών ........

Όχι ότι στις γνωστές μάρκες δεν συμβαίνουν ανάλογα θέματα και πάντα υπό το πρίσμα ότι είμαστε και γκρινιάρικη φάρα αλλά καθώς και δεν μπορώ να βγάλω σαφή συμπεράσματα από τη στατιστική του θέματος είμαι στο:

cdefghigicdefghigicdefghigi
παρε SV να σωθεις!!!!!! και με accossato!!!!! abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Μπραβο στους Κινεζους , αγωνιωδως περιμενουμε να τους δουμε και σε κανεναν αγωνα για να κλαψουν οι μανουλες τους .... απο χαρα ....! facepalm 2
ειναι η cf moto στη μικρη κατηγορια της moto3
 
Top Bottom